1. KOlika god da je sirovinčina ovaj mile, drago mi je što izvrgava ruglu čitavu tu priču oko BiH.
    Obesmišljenja, nefunkcionalna država koja nema teorije da opstane, niti treba da opstane.

    "Bošnjaci su ratovali da rasture SFRJ, a sad bi da ratuju da sačuvaju BiH u sastavu sa istim onim Srbima protiv kojih su ratovali!!!!
    (Pedu, 6. jun 2021 20:18)

    # Link komentara

  2. Svatam ja vas muslimane~bošnjake ali vi ne svatate srbe.
    Hoćete da živimo zajedno i da se vratite na ono preglasavanje u skupštini prije početka rata.
    Nikad se nečemo složiti oko imena rata gradjanski ili agresija.
    Ako su,vi kako kažete oni sa brda napravili agresiju o čemu dalje da se priča.???????Ako se otvore oči možda i ima rešenja za BiH.
    Samo jedni pored drugih nikako zajedno,Dejton je jedini način postojanja BiH.
    (Voisin, 6. jun 2021 15:58)

    # Link komentara

  3. To nije bio Prvi Srpski nego Prvi Srbijanski ustanak.

    Srbi su živeli u žive i van teritorija tadašnje a i današnje Srbiје
    (Berkut Orao, 6. jun 2021 10:25)

    Много је то дубље питање него што твоје модерно лингвистичко питање пружа одговор.

    "Србија" није република Србија.
    "Србијански" је новоговор који служи народима који нису имали државу као аргумент за асимилацију Срба.

    Први српски устанак није први "србијански" чак ни по тој накарадној лингвистици.

    То је први српски устанак у ком су учествовали Срби из свих окупираних територија - Аустроугарске и Отоманске царевине, али и те једне слободне српске државе, подигнут на територији данашње Шумадије са циљем ослобађања свих српских територија. То што је то сад Србија, нема утицаја на назив, значај и суштину тог догађаја.

    Друго, појам народа, нације и држављанства ти се мути. Црногорци су били Срби, као народ и као нација. Црногорци су данас нација, Црногорска, по пореклу неки су Срби неки су Бошњаци/Муслимани, а неки Албанци. Али има Црногораца који су и даље Срби по нацији. Исти је назив, али различита значења. Не можеш никоме да негираш да је нација - нација је политички појам.

    Треба и неко образовање да се има да би се разумела историја. Иначе лако упаднеш у замке паметних непријатеља
    (Алекса, 6. jun 2021 14:45)

    # Link komentara

  4. Naravno da im smeta jer taj praznik predstavlja sjecanje na pocetak stvaranja ideje genocida nad Bosnjacima.
    Kome ovo nije jasno, zatrovan je fašizmom.
    (i love srbija-Bošnjak, 5. jun 2021 23:01)

    Takve ideje nije nikad bilo. Kome ovo nije jasno, u velikoj je zabludi.
    (rtuzfitugzhk, 6. jun 2021 13:50)

    # Link komentara

  5. @(Komša, 6. jun 2021 08:46) Slazem se u potpunosti.
    @(Berkut Orao, 6. jun 2021 10:25) Takodje se slazem uz kratku napomenu, da je Dodik ovde rekao da bi se mogao slaviti dan koji slavi i R. Srbija. Licno nebih imao nista protiv da se taj dan promeni tako da se obuhvatila i borba srpskog naroda na celoj teritoriji Balkana.
    (Petar, 6. jun 2021 11:01)

    # Link komentara

  6. Nemoj, molim te.
    Jos ako taj datum bude cetvrtak, oa se poveze sa petkom, nastace kolaps na Jahorini i Zlatiboru.
    Taj datum je rezervisan za dzipove BG i NS.
    (da da, 6. jun 2021 10:29)

    # Link komentara

  7. Prvi srpski ustanak JE bio 14 Februara 1804 (nije pogresio mnogo), ali dan drzavnosti Srbije je po prvom srpskom Ustavu iz (15. Februara) 1835 koji je bio jedan od naj demokratskijih Ustava u Evropi inspirisan Francuskom Burzoaskom Revolucijom u Francuskoj.
    (Petar, 6. jun 2021 07:10) 

    1804 ???

    To nije bio Prvi Srpski nego Prvi Srbijanski ustanak.

    Srbi su živeli u žive i van teritorija tadašnje a i današnje Srbije.

    Ako Crnogorcima uporno negiramo da su nacija i tvrdimo da su Srbi zašto onda sve te slavne bitke i ustanci
    (o kojima se na našu sramotu ne uči u našim školama)
    a koje su se dogodile mnogo pre tog
    Prvog Srbijanskog ustanka ne proglasimo za Prvi Srpski ustanak ?

    Čuli ste valjda za slavne bitke :

    Bitku na Carevom Lazu
    Bitku na Krusima
    Bitku na Martinićima
    Bitku na Čevu....

    u svim tim bitkama učestvovao je čitav jedan narod - narod koji nikada nije pokoren i narod kojem ustanci nisu bili potrebni jer njihove bitke nikada nisu ni prestajale.
    (Berkut Orao, 6. jun 2021 10:25)

    # Link komentara

  8. Ja sad igram šah sa Janezom
    (dežela, 6. jun 2021 09:37)

    # Link komentara

  9. А дан пре је Тривун.
    (Зема, 6. jun 2021 09:27)

    # Link komentara

  10. Сретење није верски празник?
    (Зема, 6. jun 2021 09:26)

    # Link komentara

  11. Matirace tebe Drasko 2022.
    (Stenli, 6. jun 2021 00:17)

    Vi jadni bas nista ne kapirate? Ko god da dodje posle Dodika nece se ama bas nista promeniti, a Republika Srpska ce postojati, bas kao i 9. januar, dan njenog osnivanja. Tako ste se nadali i kada je Dodik pobedio SDS, a danas isto navijate i za njih
    (mile, 6. jun 2021 09:07)

    # Link komentara

  12. Prvi srpski ustanak JE bio 14 Februara 1804 (nije pogresio mnogo), ali dan drzavnosti Srbije je po prvom srpskom Ustavu iz (15. Februara) 1835 koji je bio jedan od naj demokratskijih Ustava u Evropi inspirisan Francuskom Burzoaskom Revolucijom u Francuskoj.
    (Petar, 6. jun 2021 07:10) 

    Zapravo slavimo oba Sretenja ,koja obeležavaju početak i "kraj" Srpske revolucije.
    Ona je počela Prvim srpskim usutankom ,kada su Srbi ustali protiv okupatora i sopstvenim snagama (bez pomoci strsnih sila ,kako se to pre toga pokušavalo) naterali tursku imperiju da zatraži mir (Ičkov mir) a "završila" se pokušajem Srba da ,pošto su se oslobodili okupatora urede svoje dvorište i ograniče vlast sopstvenog vladara.
    Ta dva Sretenja su dve tačke u modernoj istoriji Srba koje definišu pravac lretanja srpskog društva - smer od Ustanka do Ustava je smer ka progresu a obrnut smer neminovno vodi u raspad sistema i ropstvo.
    Srbija je tamišljena kao zemlja slobodnih ljudi.Ona nije samo država jednog naroda vec i ideja tog naroda kako pravedno društvo treba da izgleda.

    Nažalost ,mi se i dalje zaludjujemo nekim ideološkim datumima kao sto su 9.maj ili 20.oktobar - Sretenje i Dani Beograda su neuporedivo važniji datumi za našu državu,narod/društvo .
    (Komša, 6. jun 2021 08:46)

    # Link komentara

  13. Šah-mat, sami sebi.
    (moram da se ne saglasim, 6. jun 2021 08:26)

    # Link komentara

  14. Dodik je frustriran jer dolazi Smith i bonske ovlasti. Nece moci ni 9 Jan a niti neki drugi bez dogovora dva druga naroda koji su konstutivni.
    (Sandzak, 6. jun 2021 08:23)

    # Link komentara

  15. Dodik ponovo sam sebe matirao!
    (GlasBrisela, 6. jun 2021 08:22)

    # Link komentara

  16. Nikako da ukapiramo da igraju šah sa nama zadnjih 20 god ,i ne ide im nikako ,najviše što mogu da izvuču iz partije je pat.Koga briga kad se slavi kad narod em radi taj dan em nema pere za leba.
    (daroza, 6. jun 2021 07:56)

    # Link komentara

  17. Sta ovaj buce vise, ovaj 2022 ide u proslost.
    (Milic, 6. jun 2021 07:43)

    # Link komentara

  18. Ne, Srbine, 15. februar nije dan kada je podignut Prvi srpski ustanak. Vođa Srba u susednoj državi ne zna ni šta Srbija obeležava 15. februara.
    (Vlad, 5. jun 2021 23:31)

    Prvi srpski ustanak JE bio 14 Februara 1804 (nije pogresio mnogo), ali dan drzavnosti Srbije je po prvom srpskom Ustavu iz (15. Februara) 1835 koji je bio jedan od naj demokratskijih Ustava u Evropi inspirisan Francuskom Burzoaskom Revolucijom u Francuskoj.
    (Petar, 6. jun 2021 07:10)

    # Link komentara

  19. Jedno neutralno pitanje. Koliko ima neradnih dana u siječnju/januaru u RS? Razmišlja li netko da praznik može biti i radni dan...
    (Antraxxx, 6. jun 2021 06:59)

    # Link komentara

  20. Sa mrziteljima Srba i svega Srpskog, samo oštro...Bravo Mile.
    (Beogradjanin, 6. jun 2021 06:44)

    # Link komentara

  21. Slavite onaj dan kao praznik kada bude prosečna plata 2000 maraka.
    (VUK, 6. jun 2021 06:33)

    # Link komentara

  22. Bravo!
    (ja, 6. jun 2021 05:54)

    # Link komentara

  23. Malo morgen Mile
    (kim, 6. jun 2021 05:54)

    # Link komentara

  24. Imamo i autoput 9. januar. Sad, šta ćemo s njim? Porušiti?
    (Mile Zrnić, 6. jun 2021 05:25)

    # Link komentara

  25. Pravi Gari Kasparov iz RS.... Mat u tri pozeza
    (blabojzna, 6. jun 2021 05:04)

    # Link komentara

  26. Oslobodi ovaj narod Milorade svojim porazom 2022, pa dosta je vise, stvarno je dosta!
    (kole, 6. jun 2021 02:36)

    # Link komentara

  27. Ne obra se bostan , dok šljive ne popadaju …
    (Rouden Pipetek, 6. jun 2021 01:36)

    # Link komentara

  28. Mile zadao šah-mat, śahist Mile!
    (Denis, 6. jun 2021 01:14)

    # Link komentara

  29. Neka bude šah šuh šeh mat!
    (Srki, 6. jun 2021 01:11)

    # Link komentara

  30. Mile nas zabavlja ,decenijama.
    (realno, 6. jun 2021 01:10)

    # Link komentara

  31. Skidam kapu Mile.
    Mada praznik treba da bude 9 Januar.
    Referendum pa.neka narod odluči
    (Švajnctajger, 6. jun 2021 00:46)

    # Link komentara

  32. 9. Januar treba da ostane. To je podjednako važan datum u Srpskoj istoriji, kao što je i Sretenje i dan kada je ustavom oglašena nacionalna država odnosno suverenitet sred trule feudalne evrope prenešen na naciju i život čoveka na kapital. Dan Republike Srpske je dan kada je prvi put u istoriji suverenitet sa nacije i države predat svakom pojedincu i ova stavljena na njegov život i to je državotovorni ugovor na kome je postavljena Republika Srpska. I to je ono što je razbesnelo medjunarodnu zajednicu da se okrene protiv Srba isto kao što im je nekada smetao i Sretenjski ustav. Ne treba da dozvolimo da nas drugi uče o značenju tog datuma, da ne bi čekali na modernu državu kao i prošlog puta, sve do SFRJ koja je bila jedina nacionalna država koju smo svi imali. To je razlog zašto Republiku Srpsku treba slaviti i u Srbiji, jer ona je kao i Sretenjski ustav dokaz državotvorne inovativnosti Srba. Živela Republika Srpska.
    (Živela Republika Srpska, 6. jun 2021 00:41)

    # Link komentara

  33. Da ponovimo, za one koji su u nedoumici. Dan državnosti Srbije 15. I 16. Februar se proslavljaju u sećanje na Prvi srpski ustanak, podignut 1804, i donošenje Sretenjskog ustava 1835. Godine. Nekada se proslavljalo i u Kraljevini Srbiji!
    (Polemid, 6. jun 2021 00:30)

    # Link komentara

  34. Matirace tebe Drasko 2022.
    (Stenli, 6. jun 2021 00:17)

    # Link komentara

  35. Šah mat ali protiv dodika !!!
    (Neko, 6. jun 2021 00:07)

    # Link komentara

  36. O svašta.... Republika Srpska je stvorena 9. Januara.... Kakav neku drugi datum?! Naravno da trebamo slaviti i 15. Februar, ali zna se kad je nastala RS.
    (kiza-iz ofsajda, 5. jun 2021 23:49)

    # Link komentara

  37. A šta vam u toj republici nema ništa bitnije nego kad ćete slaviti?!
    (Pametnjaković, 5. jun 2021 23:38)

    # Link komentara

  38. Hahaha, kakav sah mat. Neka ga pomjeri na 14.2 dan zaljubljenih. Poslusan je dodik....
    (Daj.ba, 5. jun 2021 23:33)

    # Link komentara

  39. Ne, Srbine, 15. februar nije dan kada je podignut Prvi srpski ustanak. Vođa Srba u susednoj državi ne zna ni šta Srbija obeležava 15. februara.
    (Vlad, 5. jun 2021 23:31)

    # Link komentara

  40. Pa svaki dan je neki praznik odnosno slava po crkvenom kalendaru, kao sto je i 15. februara Sretenje, ne znam zasto se bune?!
    (Luka, 5. jun 2021 23:29)

    # Link komentara

  41. Kako glup naslov. Kome šah-mat? Koga više briga za njegovo baljezganje. On je matirao samog sebe još davno, samo niko neće to da mu kaže.
    (mostarac, 5. jun 2021 23:28)

    # Link komentara

  42. Bravo Mile majstore
    (Dušan, 5. jun 2021 23:26)

    # Link komentara

  43. Stvarno je sah mat nema sta. Dodik je matirao sam sebe i Republiku Srpsku odavno!!!
    (darko, 5. jun 2021 23:25)

    # Link komentara

  44. Može jedna stvar, koje je Dodik obecavo a tice se statusa entiteta RS u državi BiH,vračanje nadležnosti,izvorni deyton, referendumi,vojska,sudstvo
    i da je ispunio,samo pitam
    (samo pitam, 5. jun 2021 23:21)

    # Link komentara

  45. prica price a cifra na racunima sve veca
    (ldjidji, 5. jun 2021 23:18)

    # Link komentara

  46. da li ce se bosnjaci i strane sudije konacno dogovoriti koje praznike srbi smeju da slave?
    (Ivan, 5. jun 2021 23:17)

    # Link komentara

  47. Bravo Mile, prvo Nato sada praznici. Jest draga vlast
    (Bero, 5. jun 2021 23:15)

    # Link komentara

  48. Generator random provokacija.
    (www, 5. jun 2021 23:14)

    # Link komentara

  49. Ako su oni (Bošnjaci) povređeni, pa im smeta 9. januar, da li će im smetati 15. februar kada se slavi Dan državnosti Srbije? To je dan kada je podignut Prvi srpski ustanak, a i mi u Republici Srpskoj smo Srbi", poručio je Dodik.

    Zakucavanje sa slobodnih bacanja!

    FlyDodik!!!
    (acca, 5. jun 2021 23:14)

    # Link komentara

  50. Malo je reći sram te bilo
    Umjesto što se tu uneređuješ verbalno mogao si da organizuješ izmještanje one crkve a ne da se ruši,još u tvom dvorištu
    (Ludvig Van Hofenbah, 5. jun 2021 23:14)

    # Link komentara

  51. U pravu ste, šah mat, ali Dodiku.
    (Visoki predstavnik, 5. jun 2021 23:11)

    # Link komentara

  52. haha, pa ovim se briše nastanak Republike Srpske, kakav šah mat, komedija u režiji Milorada Dodika se nastavlja
    (Miko, 5. jun 2021 23:11)

    # Link komentara

  53. Šah-mat koga?
    (sandokan, 5. jun 2021 23:10)

    # Link komentara

  54. Prvi srpski ustanak je bio 14.02.
    (ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 5. jun 2021 23:09)

    # Link komentara

  55. Nije to sah mat,nego predaja.
    (Banjalucanin, 5. jun 2021 23:08)

    # Link komentara

  56. Bravo sjajna ideja.Napred Srbi.
    (Mina, 5. jun 2021 23:08)

    # Link komentara

  57. Može i dan Ruske federacije. Svejedno nije dan drzavnosti RS.
    (Šah mat, 5. jun 2021 23:05)

    # Link komentara

  58. Hoće li se prvo pomoliti za oprost svojih greha?
    (Kada lopov ide u crkvu, 5. jun 2021 23:03)

    # Link komentara

  59. Pa baš lepa ideja. Da zajedno slavimo
    (Stef, 5. jun 2021 23:02)

    # Link komentara

  60. Naravno da im smeta jer taj praznik predstavlja sjecanje na pocetak stvaranja ideje genocida nad Bosnjacima.
    Kome ovo nije jasno, zatrovan je fašizmom.
    (i love srbija-Bošnjak, 5. jun 2021 23:01)

    # Link komentara

  61. Bolje da slaviš državnost nego da je imaš.
    (slavko, 5. jun 2021 23:00)

    # Link komentara

  62. Dobra ideja, zadovoljni ce biti i Bosnjaci
    (Xman, 5. jun 2021 22:58)

    # Link komentara

  63. Bravo Mile!!!
    (Jeremija, 5. jun 2021 22:56)

    # Link komentara

  64. подржавам
    (PsyTrance ?, 5. jun 2021 22:56)

    # Link komentara

  65. Ja mislim da treba negovari 9.januar. Kao i svaki drugi identitet Republike Srpske koji pokusavaju da ospore. Zna se zasto se taj datum obelezava i nema razloga menjati ga. Rado sam gost tih dana u Banjaluci i mogu vam reci da je milina gledati kako se obolezava.
    (Ljubisa livac, 5. jun 2021 22:56)

    # Link komentara

  66. Gospodo, a neki realan plan za bolji zivot?
    Vi svi politicari sve deblji i masniji, a vecina stanovnistva jedva kraj sa krajem sastavlja..
    (Boris, 5. jun 2021 22:55)

    # Link komentara

  67. Sad me baš zanima da li bi se neko iz Srbije bunio protiv ovakve ideje!?
    (Boki, 5. jun 2021 22:52)

    # Link komentara

  68. Pa misim da je ok ideja sa Sretenjem, bosanski Srbi su deo srpskog naroda tako da nvdim kome bi i taj datum kod muslimana smetao, ali kad bolje razmislim, vrv bi im smetao svaki datum tako da je moj savet da se ne obaziru previse na SA..
    (C i n i k, 5. jun 2021 22:52)

    # Link komentara

  69. Pa Bosnjacima ce smetati svaki datum... smeta im sve sto ima veze sa RS. Nema to veze sa 9. januarom.
    (NN, 5. jun 2021 22:48)

    # Link komentara

  70. Čuj šah-mat hahaha... Pa ovaj ne zna gdje udara... Stislo ga sa svih strana....
    (bosna, 5. jun 2021 22:47)

    # Link komentara

  71. Pametno.
    (Kladovo, 5. jun 2021 22:46)

    # Link komentara

  72. To se zove prst u oko
    (paux, 5. jun 2021 22:44)

    # Link komentara

  73. 9.januar i nijedan drugi praznik.
    (zmitjkoe, 5. jun 2021 22:44)

    # Link komentara

  74. Pa ok, albanci slave dan zastave svuda u svetu. Sta je problem
    (Utim, 5. jun 2021 22:42)

    # Link komentara

  75. Nikakav šah mat, ovo je pat! Dodikov pad je neminovan!
    (VladoRS, 5. jun 2021 22:41)

    # Link komentara

  76. Sramota, a kleo se da 9. januar nece biti uklonjen.
    (Quezon, 5. jun 2021 22:40)

    # Link komentara

  77. Prekodrinci i njihova problema. Sacuvaj me boze
    (Srbin, 5. jun 2021 22:39)

    # Link komentara