Ponedeljak, 04.03.2024.

10:03

Pevačica o poenima Sajsi MC: "Manipulisalo se da bi prošao tvoj favorit"

Izvor: B92

Pevaèica o poenima Sajsi MC: "Manipulisalo se da bi prošao tvoj favorit" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

ultrasomino

pre 9 meseci

Objašnjenje za to "u drugoj državi". Sve je Rusija, samo je Kosovo Srbija.
(Dardanski Ilir, 04. mart 2024 23:57)

Sve je Amerika, samo je Mala Krsna Srbija.

Paaaa

pre 9 meseci

@my way: Pa nisu oni toliko različito glasali. Recimo, 4 od 5 je reklo da Breskvica nije u top 3, dok je isto tako 4 od 5 stavilo Zorju u top 3, 4 od 5 je stavilo Zejnu na 3. ili 4. mesto, isto i Konstrakta... "Ramonda" je takođe dobila relativno konzistentne poene, kod troje je bila u top 2, a kod drugo dvoje nešto niže. "Gnezdo orlovo" je dobilo šarene poene, ali kod nje jednako odskaču i nula i 12-ica, jer su ostalo troje dali 4-7 poena, tako da joj prosek ostaje isti i sa te dve ocene i bez njih. Recimo da od svih članova žirija najviše odskače glasanje Aleksandra Sedlara, što je verovatno bilo i za očekivati, jer je on kompozitor i dirigent, a ostali su neka varijanta pop muzičara. On je tako Hristini dao 12 poena, a to su joj jedini koje je osvojila, dok je Zejninoj pesmi dao nulu (sa čime se zapravo slažem).

Dardanski Ilir

pre 9 meseci

@
Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 4. mart 2024 10:07)

Ne peva o državi nego o ptici!
(Staka Zulu, 04. mart 2024 11:32)

o ptici... koja svija gnezdo u drugoj državi.
(neutralni felš, 4. mart 2024 15:16)

Objašnjenje za to "u drugoj državi". Sve je Rusija, samo je Kosovo Srbija.

my way

pre 9 meseci

Pa valjda žiri ima pravo da da glas kome hoće. Ne razmem što je problem da se misli drugačije.
(zvezdanaprasina, 04. mart 2024 17:04)

Наравно да је проблем када је 5 људи због своје стручности добило могућност да њихов глас вреди колико и глас целог народа, а они између себе гласали толико различито. Дакле, једини могући закључак је да су они потпуно неспособни да оцене музички квалитет песама и извођача. Нема то везе са мишљењем и нису они тамо били да гласају за кога хоће, него за онога ко је најбољи. То је био њихов посао.

Dejan

pre 9 meseci

Ustao sam jutros u 6h i malopre zavrsio posao i naplatio 110 eura . Odoh sad kuci a vi i dalje trabunjajte o Evrovizi dok cekate da vam Bog da pamet i finansije :)
(lele bre, 04. mart 2024 12:12)

ako, i treba! i moleri su ljudi.
(neutralni felš, 04. mart 2024 15:19

Moj deda plaća 110 eura da mu se isprazni septička jama, moleri manje zarađuju..

Protoss

pre 9 meseci

Ovo je izbor stručnjaka i on će nas predstavljati svu sreću nam želim za što bolji rezultat.
Samo ovo nije kandidat koga su i građani glasali.
(Aleksandar, 4. mart 2024 10:25)

Ti verujes da se gradjani pitaju za bilo sta u ovoj zemlji?

my way

pre 9 meseci

Не знам ко је девојка, али сваку јој потписујем. Причамо о жирију чијих је свих 5 чланова имало свако свог победника? Жирију у ком један члан да једној песми 0, други 12 поена и то се десило са бар 2 нумере, ако се не варам. Треба то успети, стварно. Да не улазим уопште у друге "ситније" разлике типа неко учеснику да 1-2 бода, неко 10 или победу. Изем ти стручност жирија који тако екстремно различито гласа, а као треба да буде стручно, објективно ухо које ће да надомести необјективност публике. Након ове спрдње избацити жири и оставити публици да одлучи, па како буде. Не једном досад се испоставило да публика ипак боље изабере. Принц је нпр. прошле године био много бољи избор од Лука Црног. Елем, Теја Дори честитке и пуна подршка. Не сумњам да ће достојанствено представљати Србију, свакако можемо да се поносимо њом и њеном песмом.

Vlad

pre 9 meseci

Ovo je sramota. Treba poništiti glasanje žirija jer očito nije bilo legalno. Ko je protežirao Sajsi MC, protežirao je nameštaljku i pljunuo na Srbiju i Srbe.

Hmmmmmm....

pre 9 meseci

jedini clanovi zirija kojima je tu i bilo mesto su Serifovicka i Sedlar
ovi ostali nisu kompetentni da bilo gde budu clanovi zirija.A od svih njih najmanje ima pravo da presudjuje je ova sajsi(sisaj).Da li je neko normalan preslusao njene,,pesme"?
Ja reko ajd da vidim sta dotična,,peva" pa ukucam na YouTube.Bio sam sokiran tekstovima.Samo droga, razvrat i blud.
Nema druge nego da se vratimo u vreme bez interneta.Najsrecniji smo bili kada ne znamo ništa....

Brzi

pre 9 meseci

hahaha to sajsi ljubavi moja :)
(stavi seljanu na pravo mesto, 4. mart 2024 14:14)

Što se tiče "seljane" treba pogledati "rane radove" dotične sajSi ( što je šatrovački izgovor reči SISAJ, ne znam samo kome je upućeno). Kao neka samo-proklamovana avangarda i kritika društva, a u stvari - prostakluk!
Ne znam kojim uspesima je ona zaslužila da bude deo žirija i da nekoga ocenjuje.

Što se tiče Breskvice, ne dopada mi se UOPŠTE i drago mi je što nas ne predstavlja.

neutralni felš

pre 9 meseci

Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 4. mart 2024 10:07)

Ne peva o državi nego o ptici!
(Staka Zulu, 04. mart 2024 11:32)

o ptici... koja svija gnezdo u drugoj državi.

neutralni felš

pre 9 meseci

Ustao sam jutros u 6h i malopre zavrsio posao i naplatio 110 eura . Odoh sad kuci a vi i dalje trabunjajte o Evrovizi dok cekate da vam Bog da pamet i finansije :)
(lele bre, 04. mart 2024 12:12)

ako, i treba! i moleri su ljudi.

Hmmmmmm....

pre 9 meseci

Vala ste smorili više sa tim Etno fazonom ...
(wolokee, 04. mart 2024 14:50)
u pravu si.Koji moj cemo tamo sa nacionalnim etno zvukom u centar razvrata i bluda

javlja se stručnjačica

pre 9 meseci

Prvo takmičenje da nije bilo nigde ni jedne pesme ni melodije. Gde su se izgubili kompozitori? Svaka čast talentovanim izvođačima.

DveStvari

pre 9 meseci

Priča se o tome što je Sajsi MC dala Breskvici 0 bodova, a zanemaruje da je samo 1 od 5 članova žirija stavio "Gnezdo orlovo" u top 3. Da skinemo svakoj pesmi po najbolju i najgoru ocenu da bismo eliminisali manipulacije i Breskvica je kod žirija opet iza Teje Dore, Zorje, Konstrakte... i opet ne prolazi dalje jer, druga stvar koja se zanemaruje, nije Teja Dora "pukla" kod publike, nego je bila druga. A ako je ona prva kod žirija i druga kod publike, onda je Breskvica teško mogla da se nađe ispred nje, tj trebalo joj je da bude druga kod žirija. To nas vraća na činjenicu da se čak 4 od 5 članova žirija sa time nisu složili. Dakle, kako god glasala Sajsi MC, nije ona sama odlučila ishod i "ukrala Breskvici pobedu", nego je generalno žiri (osim jednog člana) bio dosta manje impresioniran njenom pesmom.

Šou Biznis

pre 9 meseci

hahaha to sajsi ljubavi moja :)
(stavi seljanu na pravo mesto, 04. mart 2024 14:14)

Druze, pa nema vece seljane od Sajsi MC! Sa tim imenom ne moze nista drugo ni da bude od najgore ona seljanije!!

Kosta K

pre 9 meseci

recept za patriotski nadržaj: gusle, bubnjevi, orlovi, jabuka, brda, ravnica, otac, sin...

Mogla je nekako da sabije i doda frule, planine, reke, majke, šljive, pa da bude još veći haos.

Realno pesma je smeće, i da osim tog patriotskog loženja apsolutno nikakvog drugog kvaliteta nema. Setimo se iste takve pesmo koja nas je predstavljala na Eurosongu Oro od Jelene Tomašević.

Tamo isto imaš, oro, klasje, vidovdan... i doživelo je debakl jer je isto takvo smeće.

Природни науки

pre 9 meseci

Jel se sećate pesme Oro od Jelene Tomašević

Tamo je isto sličnih stvari i takođe osim patriotskih momenata nije imala nikakvog kvaliteta.

Neko ko ne razume istoriju Srbije i reči na srpskom, njemu ništa ne znači tekst. On sluša da li je refren zarazan i da li je kvalitet muzike ok. A realno Breskvica niti zna da peva, niti je muzika dobra. Još sa onim gnezdom na glavi.

Marko

pre 9 meseci

Ako je Marija Šerifović,doktor muzike,dala Teya Dori 12 poena što se onda ložite bez veze. Pobedila je najbolja pesma za Eurosong,a za kafanu ima boljih pesama,istia ali ovo je ipak takmičenje za Evroviziju

Masariko

pre 9 meseci

Ja vise verujem sudu Marije Serfovic i ziriju nego svim fanovima Breskvice ciju vecinu cine da se nelazemo horde dece. Uostalom, pobednicka pesma je imala 10 poena od publike a ne 1 poen ili nijedan.
(Markoni NS, 04. mart 2024 13:13)

OK, ti više veruješ struci. Ali od pet članova te struke svaki je dao potpuno drugačije mišljenje. A svi su stručni. Pa kome onda da verujemo? Ima tu svega kada žiri glasa. Guranje favorita svog, eventualno rivalstvo, mržnja iz nekog privatnog razloga, pa subjektivnost (recimo rokeri će glasati rokere i tako dalje). Evo recimo Mare je pravio muziku onom momku što ima glas kao Željko, i taj nije dobio nikakve poene, a isti taj Mare je nekada u žiriju. I kako sad to? Jedini sud o kvalitetu muzike može da da vreme, ili osećaj koji u pojedincu izazove. I to je to. Nema tu takmičenja. A isti slučaj je i sa Ninovom nagradom za najbolji roman.

Šou Biznis

pre 9 meseci

Malecka ne zna da peva i kraj. Svaka dalja diskusija o temi teksta pesme je izlišna.
(Lori, 04. mart 2024 11:22)

Peva isto kao i Teya Dora, nego je poenta sto Teya ne peva uopste!!

Djordje

pre 9 meseci

Sta je ovo ? Matrix ? Kakvi su ovo debili i o cemu je rasprava ? Zamisli osobu koja se odaziva na " sajsi " i vodi se neka polemika ? Jel ste vi svi maloumni ili sta je u pitanju ? Kolektivna dijagnoza ?

Markoni NS

pre 9 meseci

nisam nikakav poklonik ove muzike, čak naprotiv, ali prosto pitanje? Čemu glasovi publike ako neka komisija odlučuje o pobedniku? sprdnja!!
(građanin opasnih namera, 04. mart 2024 11:06)
Ja vise verujem sudu Marije Serfovic i ziriju nego svim fanovima Breskvice ciju vecinu cine da se nelazemo horde dece. Uostalom, pobednicka pesma je imala 10 poena od publike a ne 1 poen ili nijedan.

Radoje

pre 9 meseci

Breskvica je trebalo da se fokusira na pesmu, a ne na to sto ce da izazove scandal sa komšijama pa nam to digne nacionalna osećanja. Sto se mene tiče ja sam joj isto dao 0 poena. A nije ni važno da je prošla ne bi mogla da se takmiči dok ne promeni text kao što ni Ukrainac neće moći da se takmiči jer neće da promeni text

lol

pre 9 meseci

Gluposti, možda joj se jednostavno nije svidela pesma, loša kopija pesme Lane moje dvadeset godina kasnije.
(NiKos, 04. mart 2024 11:17)

Pesme slicne samo po tome sto imaju etno motiv, kopija nigde veze.

bolji život

pre 9 meseci

Uz dužno poštovanje,ali ko je ta Sajsi?Iskren da budem nisam znao ni ko je ta voćkica do ove pesme...Izgleda me vreme pregazilo ili jednostavno ne slušam tu vrstu muzike.

SU

pre 9 meseci

Ne pravimo se naivni, jedan od 5-6 clanova zirija je dao 0, jedan 12icu, ostali su dali po 3, 4 poena. Sve, pa i da je i ova gospodjica dala 12 umesto 0, Breskvica bi imala bod ili dva vise, opet nedovoljno za pobedu. Ziri je dao pola bodova, drugu polovinu su dali glasaci. Sa kojim poenima ste ocekivati da Breskva pobedi? Licno misljenje na koje imam pravo je da je Ramonda pobedila zasluzeno, bolja i priblizniji tip pesme za ESC. To sto vi u Breskvicinoj pesmi zelite da cujete i porucite nekom nesto nije dovoljno za pobedu.

Svetlana

pre 9 meseci

Niksona I njegovu administarciju je unistila Watergate afera. Po svemu sudeci, Srbiji je Sajsi ozbiljan subverzivni faktor kad joj pakuju Breskvicagate aferu. Ivana kraljice.

76er

pre 9 meseci

Pogledajte ovu nakazu! Možda vam se ne svidja Teja Dora ali makar ne spada u grupu sa ovakvim pevačicama dok je Breskvica do juče bila takva.
(Anon, 04. mart 2024 10:46)

A inace su se takmicili da se plasiraju na takmicenje koje odise kulturom, lepim izgledom i dobrim ponasanjem. :)

бесна

pre 9 meseci

Идуће године пошаљите паметницу за који је ретко ко чуо а у жирију без такмичења. Ове године неће бити испод 20 места

Budo

pre 9 meseci

@ Bem ti lebac Mahrina,Sajsi, Breskvica i Teya Dora.
(Freak on a Leash, 04. mart 2024 11:21)

Sto jeste, jeste. Nekako mi umetnicko ime Breskvica jos i simpaticno u odnosu na ove ostale, mada je i to blago retardirano

C i n i k

pre 9 meseci

Nacin glasanja za PEZ je striktno utvrdjen ugovorm sa Evrovizijom, na isti nacin svi glasaju, i na samoj Evroviziji se glasa na isti nacin, publika+ziri.
2004 je Z joksimovicu je na Evroviziji oduzeta pobeda zbog glasova zirija a dobio je najvise glasova publike u Evropi!
Nasa pobednicka pesma je ok, treba je promovisati u Evropi kao i pozadinu te pesme i mislim da ce onda biti ok plasirana, pobeda je od rata rezervisana za Ukr ali msm da nasa pesma moze da udje u finale i plasira se visoko, mozda u prvih 5 narocito ako performans i scena ostanu isti kao u Bgd.

C i n i k

pre 9 meseci

Dobro je da nije Breskvica otišla na Eurosogn, jer je izvedba bila nula. Pesma, studijski snimak, je odličan. Ali izvedba na nivou od pre 20 god. Drugo mesto je preterano visok plasman.
(zare, 04. mart 2024 10:37)


Sha se ti javljas i komentarises PEZ u SRB?!
Idi brte gledaj one tvoje i ostavi se ti naseg izbora!
Srbi i kazu i pisu izvodjenje, a vi "izvedba", dakle sledeci x vezbaj malo vise pisanje...

Walter BG

pre 9 meseci

Cela naša "elita" debatira. Mahrina, Sajsi MC, M. Šerifović, Džehferovka, Aradinovka itd. Čekamo Anastasiju i Cecu i Prijovićku. Može li jos niže? Može. Karleušu i Daru Bubamaru, Wendy i Sandru Afriku... Ma sve ih znam...😄

lele bre

pre 9 meseci

Ustao sam jutros u 6h i malopre zavrsio posao i naplatio 110 eura . Odoh sad kuci a vi i dalje trabunjajte o Evrovizi dok cekate da vam Bog da pamet i finansije :)

Draško

pre 9 meseci

Svako ko je iole obrazovan i inteligentan je prepoznao da je Breskvičina pesma jedna obična jeftina politička propaganda koja služi za zaglupljivanje i zamajavanje narodnih masa. Prava patriotska pesma je Ramonda. I Zorja i Konstrakta su bile bolji izbor od Breskvice.

Ana

pre 9 meseci

Vidim neka halabuka oko pesme za evroviziju, pa resih da pustim pesmu od Breskvice da vidim sta se to ljudima toliko svidja. Na sta se vi ljudi lozite, svasta. Nit glasa nit pesme. To je pesma za Gucu i sl, a ne za Evroviziju.
Slusam i narodnu i zabavnu muziku ali ovo je potpuno bezveze.
Poslusala sam i Ramondu, nije ni to nesto vau, ali mnogo prihvatljivije za ovu vrstu takmicenja.

noname

pre 9 meseci

Ok je misliti da je neka pesma bolja od druge,slazem se.Ali kada su to dve najbolje pesme a ti jednoj das max a drugoj pesmi 0 ejjjjjj kakav si ti to ziriii???

Bahata Borovnica

pre 9 meseci

Sore losers.
(Bickey, 04. mart 2024 10:19)

Da li je realno da si napisao "sore losers"? Kao da mi nemamo svoj izraz za one koji ne umeju da gube. Ako ove godine nisi slavio Thanksgiving day, sledece ces sigurno. Good luck my friend.
(bob, 4. mart 2024 11:10)

... a ovo je slobodno drustvo u kome covek ima prava da prica kojim god jezikom hoce, sa kojom god motivacijom. Nismo na casu srpskog jezika i knjizevnosti, pa da je norma pisati iskljucivo na srpskom. Ti svojoj deci nameci koja god hoces pravila komunikacije, a postuj slobodnu volju odraslih.

dejan

pre 9 meseci

pa kad sajsi mc koja je bruka i sramota odlucuje onda sta tu ima da se prica. Evo ja zivim u Francuskoj koja je druga u svetu u Rep industriji, onakvi tekstovi i ono o cemu ta sajsi mc repuje,to je nevidjeno.Toga nema u Francuskoj a verujem ni u Americi ni sire. To je zaista sramota ako nase devojke to slusaju. Bruka i sramota

Vrle

pre 9 meseci

@Vlada
Nema šanse da to slušaju drogirani ljudi Oni slušaju tehno ili neki rok,nikako ove gluposti.Ovu muziku ne sluša niko,zato i prvi put čujemo za sve ove sa sjajnim imenima.

neko iz mase

pre 9 meseci

Sajsi je reperka koja ne voli narodnjake. Verovatno ih i ne podnosi. Namerno je dala 0 bodova ,da ne ide "narodnjak" na festival,a i ne sviđa joj se pesma . Ima svoje pravo . Odgovoran je onaj koji je stavio u žiri

Chronos

pre 9 meseci

I ja bih joj dao nula poena, dosadna pesma, čuli smo ovakve etno stvari već hiljadu puta. Nije aktuelna takva vrsta muzike na Evrosongu već godinama, a Tey Dora je napravila modernu pesmu koja će se dopasti mladima širom Evrope.

građanin opasnih namera

pre 9 meseci

nisam nikakav poklonik ove muzike, čak naprotiv, ali prosto pitanje? Čemu glasovi publike ako neka komisija odlučuje o pobedniku? sprdnja!!

Bickey

pre 9 meseci

Sore losers.
(Bickey, 04. mart 2024 10:19)

Da li je realno da si napisao "sore losers"? Kao da mi nemamo svoj izraz za one koji ne umeju da gube. Ako ove godine nisi slavio Thanksgiving day, sledece ces sigurno. Good luck my friend.
(bob, 04. mart 2024 11:10)

Who cares.

duka

pre 9 meseci

Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 04. mart 2024 10:07)

опет халуцинирате аутошовинисти где си ти чуо и видео да пева о туђој држави

Bongo

pre 9 meseci

Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 4. mart 2024 10:07)

Kao sto mogu novobeogradjanski cobani da repuju o getu.
Nit su crni nit su u getu

bob

pre 9 meseci

Sore losers.
(Bickey, 04. mart 2024 10:19)

Da li je realno da si napisao "sore losers"? Kao da mi nemamo svoj izraz za one koji ne umeju da gube. Ako ove godine nisi slavio Thanksgiving day, sledece ces sigurno. Good luck my friend.

zare

pre 9 meseci

Dobro je da nije Breskvica otišla na Eurosogn, jer je izvedba bila nula. Pesma, studijski snimak, je odličan. Ali izvedba na nivou od pre 20 god. Drugo mesto je preterano visok plasman.

Anon

pre 9 meseci

Pogledajte ovu nakazu! Možda vam se ne svidja Teja Dora ali makar ne spada u grupu sa ovakvim pevačicama dok je Breskvica do juče bila takva.

Aleksandar

pre 9 meseci

Ovo je izbor stručnjaka i on će nas predstavljati svu sreću nam želim za što bolji rezultat.
Samo ovo nije kandidat koga su i građani glasali.

Statističar

pre 9 meseci

Ko je ova likusa?
(miroslav, 04. mart 2024 10:15)

Generalno nebitno takmičenje, nebitni ljudi, nebitan žiri, nebitni komentatori, ali ostaje činjenica da je član žirija odradio sve što je nemoralno.

Realno skandal nad skandalima. Glavni favorit da dobije 0, bukvalno nemoguće.

Bongo

pre 9 meseci

Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 4. mart 2024 10:07)

Kao sto mogu novobeogradjanski cobani da repuju o getu.
Nit su crni nit su u getu

duka

pre 9 meseci

Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 04. mart 2024 10:07)

опет халуцинирате аутошовинисти где си ти чуо и видео да пева о туђој држави

Aleksandar

pre 9 meseci

Ovo je izbor stručnjaka i on će nas predstavljati svu sreću nam želim za što bolji rezultat.
Samo ovo nije kandidat koga su i građani glasali.

građanin opasnih namera

pre 9 meseci

nisam nikakav poklonik ove muzike, čak naprotiv, ali prosto pitanje? Čemu glasovi publike ako neka komisija odlučuje o pobedniku? sprdnja!!

bob

pre 9 meseci

Sore losers.
(Bickey, 04. mart 2024 10:19)

Da li je realno da si napisao "sore losers"? Kao da mi nemamo svoj izraz za one koji ne umeju da gube. Ako ove godine nisi slavio Thanksgiving day, sledece ces sigurno. Good luck my friend.

Chronos

pre 9 meseci

I ja bih joj dao nula poena, dosadna pesma, čuli smo ovakve etno stvari već hiljadu puta. Nije aktuelna takva vrsta muzike na Evrosongu već godinama, a Tey Dora je napravila modernu pesmu koja će se dopasti mladima širom Evrope.

Anon

pre 9 meseci

Pogledajte ovu nakazu! Možda vam se ne svidja Teja Dora ali makar ne spada u grupu sa ovakvim pevačicama dok je Breskvica do juče bila takva.

Statističar

pre 9 meseci

Ko je ova likusa?
(miroslav, 04. mart 2024 10:15)

Generalno nebitno takmičenje, nebitni ljudi, nebitan žiri, nebitni komentatori, ali ostaje činjenica da je član žirija odradio sve što je nemoralno.

Realno skandal nad skandalima. Glavni favorit da dobije 0, bukvalno nemoguće.

zare

pre 9 meseci

Dobro je da nije Breskvica otišla na Eurosogn, jer je izvedba bila nula. Pesma, studijski snimak, je odličan. Ali izvedba na nivou od pre 20 god. Drugo mesto je preterano visok plasman.

neutralni felš

pre 9 meseci

Ustao sam jutros u 6h i malopre zavrsio posao i naplatio 110 eura . Odoh sad kuci a vi i dalje trabunjajte o Evrovizi dok cekate da vam Bog da pamet i finansije :)
(lele bre, 04. mart 2024 12:12)

ako, i treba! i moleri su ljudi.

Walter BG

pre 9 meseci

Cela naša "elita" debatira. Mahrina, Sajsi MC, M. Šerifović, Džehferovka, Aradinovka itd. Čekamo Anastasiju i Cecu i Prijovićku. Može li jos niže? Može. Karleušu i Daru Bubamaru, Wendy i Sandru Afriku... Ma sve ih znam...😄

Draško

pre 9 meseci

Svako ko je iole obrazovan i inteligentan je prepoznao da je Breskvičina pesma jedna obična jeftina politička propaganda koja služi za zaglupljivanje i zamajavanje narodnih masa. Prava patriotska pesma je Ramonda. I Zorja i Konstrakta su bile bolji izbor od Breskvice.

DveStvari

pre 9 meseci

Priča se o tome što je Sajsi MC dala Breskvici 0 bodova, a zanemaruje da je samo 1 od 5 članova žirija stavio "Gnezdo orlovo" u top 3. Da skinemo svakoj pesmi po najbolju i najgoru ocenu da bismo eliminisali manipulacije i Breskvica je kod žirija opet iza Teje Dore, Zorje, Konstrakte... i opet ne prolazi dalje jer, druga stvar koja se zanemaruje, nije Teja Dora "pukla" kod publike, nego je bila druga. A ako je ona prva kod žirija i druga kod publike, onda je Breskvica teško mogla da se nađe ispred nje, tj trebalo joj je da bude druga kod žirija. To nas vraća na činjenicu da se čak 4 od 5 članova žirija sa time nisu složili. Dakle, kako god glasala Sajsi MC, nije ona sama odlučila ishod i "ukrala Breskvici pobedu", nego je generalno žiri (osim jednog člana) bio dosta manje impresioniran njenom pesmom.

SU

pre 9 meseci

Ne pravimo se naivni, jedan od 5-6 clanova zirija je dao 0, jedan 12icu, ostali su dali po 3, 4 poena. Sve, pa i da je i ova gospodjica dala 12 umesto 0, Breskvica bi imala bod ili dva vise, opet nedovoljno za pobedu. Ziri je dao pola bodova, drugu polovinu su dali glasaci. Sa kojim poenima ste ocekivati da Breskva pobedi? Licno misljenje na koje imam pravo je da je Ramonda pobedila zasluzeno, bolja i priblizniji tip pesme za ESC. To sto vi u Breskvicinoj pesmi zelite da cujete i porucite nekom nesto nije dovoljno za pobedu.

Marko

pre 9 meseci

Ako je Marija Šerifović,doktor muzike,dala Teya Dori 12 poena što se onda ložite bez veze. Pobedila je najbolja pesma za Eurosong,a za kafanu ima boljih pesama,istia ali ovo je ipak takmičenje za Evroviziju

Природни науки

pre 9 meseci

Jel se sećate pesme Oro od Jelene Tomašević

Tamo je isto sličnih stvari i takođe osim patriotskih momenata nije imala nikakvog kvaliteta.

Neko ko ne razume istoriju Srbije i reči na srpskom, njemu ništa ne znači tekst. On sluša da li je refren zarazan i da li je kvalitet muzike ok. A realno Breskvica niti zna da peva, niti je muzika dobra. Još sa onim gnezdom na glavi.

Brzi

pre 9 meseci

hahaha to sajsi ljubavi moja :)
(stavi seljanu na pravo mesto, 4. mart 2024 14:14)

Što se tiče "seljane" treba pogledati "rane radove" dotične sajSi ( što je šatrovački izgovor reči SISAJ, ne znam samo kome je upućeno). Kao neka samo-proklamovana avangarda i kritika društva, a u stvari - prostakluk!
Ne znam kojim uspesima je ona zaslužila da bude deo žirija i da nekoga ocenjuje.

Što se tiče Breskvice, ne dopada mi se UOPŠTE i drago mi je što nas ne predstavlja.

Djordje

pre 9 meseci

Sta je ovo ? Matrix ? Kakvi su ovo debili i o cemu je rasprava ? Zamisli osobu koja se odaziva na " sajsi " i vodi se neka polemika ? Jel ste vi svi maloumni ili sta je u pitanju ? Kolektivna dijagnoza ?

Kosta K

pre 9 meseci

recept za patriotski nadržaj: gusle, bubnjevi, orlovi, jabuka, brda, ravnica, otac, sin...

Mogla je nekako da sabije i doda frule, planine, reke, majke, šljive, pa da bude još veći haos.

Realno pesma je smeće, i da osim tog patriotskog loženja apsolutno nikakvog drugog kvaliteta nema. Setimo se iste takve pesmo koja nas je predstavljala na Eurosongu Oro od Jelene Tomašević.

Tamo isto imaš, oro, klasje, vidovdan... i doživelo je debakl jer je isto takvo smeće.

Šou Biznis

pre 9 meseci

Malecka ne zna da peva i kraj. Svaka dalja diskusija o temi teksta pesme je izlišna.
(Lori, 04. mart 2024 11:22)

Peva isto kao i Teya Dora, nego je poenta sto Teya ne peva uopste!!

bolji život

pre 9 meseci

Uz dužno poštovanje,ali ko je ta Sajsi?Iskren da budem nisam znao ni ko je ta voćkica do ove pesme...Izgleda me vreme pregazilo ili jednostavno ne slušam tu vrstu muzike.

Budo

pre 9 meseci

@ Bem ti lebac Mahrina,Sajsi, Breskvica i Teya Dora.
(Freak on a Leash, 04. mart 2024 11:21)

Sto jeste, jeste. Nekako mi umetnicko ime Breskvica jos i simpaticno u odnosu na ove ostale, mada je i to blago retardirano

Šou Biznis

pre 9 meseci

hahaha to sajsi ljubavi moja :)
(stavi seljanu na pravo mesto, 04. mart 2024 14:14)

Druze, pa nema vece seljane od Sajsi MC! Sa tim imenom ne moze nista drugo ni da bude od najgore ona seljanije!!

Hmmmmmm....

pre 9 meseci

jedini clanovi zirija kojima je tu i bilo mesto su Serifovicka i Sedlar
ovi ostali nisu kompetentni da bilo gde budu clanovi zirija.A od svih njih najmanje ima pravo da presudjuje je ova sajsi(sisaj).Da li je neko normalan preslusao njene,,pesme"?
Ja reko ajd da vidim sta dotična,,peva" pa ukucam na YouTube.Bio sam sokiran tekstovima.Samo droga, razvrat i blud.
Nema druge nego da se vratimo u vreme bez interneta.Najsrecniji smo bili kada ne znamo ništa....

dejan

pre 9 meseci

pa kad sajsi mc koja je bruka i sramota odlucuje onda sta tu ima da se prica. Evo ja zivim u Francuskoj koja je druga u svetu u Rep industriji, onakvi tekstovi i ono o cemu ta sajsi mc repuje,to je nevidjeno.Toga nema u Francuskoj a verujem ni u Americi ni sire. To je zaista sramota ako nase devojke to slusaju. Bruka i sramota

Dejan

pre 9 meseci

Ustao sam jutros u 6h i malopre zavrsio posao i naplatio 110 eura . Odoh sad kuci a vi i dalje trabunjajte o Evrovizi dok cekate da vam Bog da pamet i finansije :)
(lele bre, 04. mart 2024 12:12)

ako, i treba! i moleri su ljudi.
(neutralni felš, 04. mart 2024 15:19

Moj deda plaća 110 eura da mu se isprazni septička jama, moleri manje zarađuju..

neko iz mase

pre 9 meseci

Sajsi je reperka koja ne voli narodnjake. Verovatno ih i ne podnosi. Namerno je dala 0 bodova ,da ne ide "narodnjak" na festival,a i ne sviđa joj se pesma . Ima svoje pravo . Odgovoran je onaj koji je stavio u žiri

lol

pre 9 meseci

Gluposti, možda joj se jednostavno nije svidela pesma, loša kopija pesme Lane moje dvadeset godina kasnije.
(NiKos, 04. mart 2024 11:17)

Pesme slicne samo po tome sto imaju etno motiv, kopija nigde veze.

Svetlana

pre 9 meseci

Niksona I njegovu administarciju je unistila Watergate afera. Po svemu sudeci, Srbiji je Sajsi ozbiljan subverzivni faktor kad joj pakuju Breskvicagate aferu. Ivana kraljice.

Protoss

pre 9 meseci

Ovo je izbor stručnjaka i on će nas predstavljati svu sreću nam želim za što bolji rezultat.
Samo ovo nije kandidat koga su i građani glasali.
(Aleksandar, 4. mart 2024 10:25)

Ti verujes da se gradjani pitaju za bilo sta u ovoj zemlji?

lele bre

pre 9 meseci

Ustao sam jutros u 6h i malopre zavrsio posao i naplatio 110 eura . Odoh sad kuci a vi i dalje trabunjajte o Evrovizi dok cekate da vam Bog da pamet i finansije :)

javlja se stručnjačica

pre 9 meseci

Prvo takmičenje da nije bilo nigde ni jedne pesme ni melodije. Gde su se izgubili kompozitori? Svaka čast talentovanim izvođačima.

Bahata Borovnica

pre 9 meseci

Sore losers.
(Bickey, 04. mart 2024 10:19)

Da li je realno da si napisao "sore losers"? Kao da mi nemamo svoj izraz za one koji ne umeju da gube. Ako ove godine nisi slavio Thanksgiving day, sledece ces sigurno. Good luck my friend.
(bob, 4. mart 2024 11:10)

... a ovo je slobodno drustvo u kome covek ima prava da prica kojim god jezikom hoce, sa kojom god motivacijom. Nismo na casu srpskog jezika i knjizevnosti, pa da je norma pisati iskljucivo na srpskom. Ti svojoj deci nameci koja god hoces pravila komunikacije, a postuj slobodnu volju odraslih.

Markoni NS

pre 9 meseci

nisam nikakav poklonik ove muzike, čak naprotiv, ali prosto pitanje? Čemu glasovi publike ako neka komisija odlučuje o pobedniku? sprdnja!!
(građanin opasnih namera, 04. mart 2024 11:06)
Ja vise verujem sudu Marije Serfovic i ziriju nego svim fanovima Breskvice ciju vecinu cine da se nelazemo horde dece. Uostalom, pobednicka pesma je imala 10 poena od publike a ne 1 poen ili nijedan.

Masariko

pre 9 meseci

Ja vise verujem sudu Marije Serfovic i ziriju nego svim fanovima Breskvice ciju vecinu cine da se nelazemo horde dece. Uostalom, pobednicka pesma je imala 10 poena od publike a ne 1 poen ili nijedan.
(Markoni NS, 04. mart 2024 13:13)

OK, ti više veruješ struci. Ali od pet članova te struke svaki je dao potpuno drugačije mišljenje. A svi su stručni. Pa kome onda da verujemo? Ima tu svega kada žiri glasa. Guranje favorita svog, eventualno rivalstvo, mržnja iz nekog privatnog razloga, pa subjektivnost (recimo rokeri će glasati rokere i tako dalje). Evo recimo Mare je pravio muziku onom momku što ima glas kao Željko, i taj nije dobio nikakve poene, a isti taj Mare je nekada u žiriju. I kako sad to? Jedini sud o kvalitetu muzike može da da vreme, ili osećaj koji u pojedincu izazove. I to je to. Nema tu takmičenja. A isti slučaj je i sa Ninovom nagradom za najbolji roman.

C i n i k

pre 9 meseci

Dobro je da nije Breskvica otišla na Eurosogn, jer je izvedba bila nula. Pesma, studijski snimak, je odličan. Ali izvedba na nivou od pre 20 god. Drugo mesto je preterano visok plasman.
(zare, 04. mart 2024 10:37)


Sha se ti javljas i komentarises PEZ u SRB?!
Idi brte gledaj one tvoje i ostavi se ti naseg izbora!
Srbi i kazu i pisu izvodjenje, a vi "izvedba", dakle sledeci x vezbaj malo vise pisanje...

76er

pre 9 meseci

Pogledajte ovu nakazu! Možda vam se ne svidja Teja Dora ali makar ne spada u grupu sa ovakvim pevačicama dok je Breskvica do juče bila takva.
(Anon, 04. mart 2024 10:46)

A inace su se takmicili da se plasiraju na takmicenje koje odise kulturom, lepim izgledom i dobrim ponasanjem. :)

neutralni felš

pre 9 meseci

Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 4. mart 2024 10:07)

Ne peva o državi nego o ptici!
(Staka Zulu, 04. mart 2024 11:32)

o ptici... koja svija gnezdo u drugoj državi.

Vlad

pre 9 meseci

Ovo je sramota. Treba poništiti glasanje žirija jer očito nije bilo legalno. Ko je protežirao Sajsi MC, protežirao je nameštaljku i pljunuo na Srbiju i Srbe.

noname

pre 9 meseci

Ok je misliti da je neka pesma bolja od druge,slazem se.Ali kada su to dve najbolje pesme a ti jednoj das max a drugoj pesmi 0 ejjjjjj kakav si ti to ziriii???

Bickey

pre 9 meseci

Sore losers.
(Bickey, 04. mart 2024 10:19)

Da li je realno da si napisao "sore losers"? Kao da mi nemamo svoj izraz za one koji ne umeju da gube. Ako ove godine nisi slavio Thanksgiving day, sledece ces sigurno. Good luck my friend.
(bob, 04. mart 2024 11:10)

Who cares.

C i n i k

pre 9 meseci

Nacin glasanja za PEZ je striktno utvrdjen ugovorm sa Evrovizijom, na isti nacin svi glasaju, i na samoj Evroviziji se glasa na isti nacin, publika+ziri.
2004 je Z joksimovicu je na Evroviziji oduzeta pobeda zbog glasova zirija a dobio je najvise glasova publike u Evropi!
Nasa pobednicka pesma je ok, treba je promovisati u Evropi kao i pozadinu te pesme i mislim da ce onda biti ok plasirana, pobeda je od rata rezervisana za Ukr ali msm da nasa pesma moze da udje u finale i plasira se visoko, mozda u prvih 5 narocito ako performans i scena ostanu isti kao u Bgd.

Hmmmmmm....

pre 9 meseci

Vala ste smorili više sa tim Etno fazonom ...
(wolokee, 04. mart 2024 14:50)
u pravu si.Koji moj cemo tamo sa nacionalnim etno zvukom u centar razvrata i bluda

my way

pre 9 meseci

Pa valjda žiri ima pravo da da glas kome hoće. Ne razmem što je problem da se misli drugačije.
(zvezdanaprasina, 04. mart 2024 17:04)

Наравно да је проблем када је 5 људи због своје стручности добило могућност да њихов глас вреди колико и глас целог народа, а они између себе гласали толико различито. Дакле, једини могући закључак је да су они потпуно неспособни да оцене музички квалитет песама и извођача. Нема то везе са мишљењем и нису они тамо били да гласају за кога хоће, него за онога ко је најбољи. То је био њихов посао.

Ana

pre 9 meseci

Vidim neka halabuka oko pesme za evroviziju, pa resih da pustim pesmu od Breskvice da vidim sta se to ljudima toliko svidja. Na sta se vi ljudi lozite, svasta. Nit glasa nit pesme. To je pesma za Gucu i sl, a ne za Evroviziju.
Slusam i narodnu i zabavnu muziku ali ovo je potpuno bezveze.
Poslusala sam i Ramondu, nije ni to nesto vau, ali mnogo prihvatljivije za ovu vrstu takmicenja.

Radoje

pre 9 meseci

Breskvica je trebalo da se fokusira na pesmu, a ne na to sto ce da izazove scandal sa komšijama pa nam to digne nacionalna osećanja. Sto se mene tiče ja sam joj isto dao 0 poena. A nije ni važno da je prošla ne bi mogla da se takmiči dok ne promeni text kao što ni Ukrainac neće moći da se takmiči jer neće da promeni text

my way

pre 9 meseci

Не знам ко је девојка, али сваку јој потписујем. Причамо о жирију чијих је свих 5 чланова имало свако свог победника? Жирију у ком један члан да једној песми 0, други 12 поена и то се десило са бар 2 нумере, ако се не варам. Треба то успети, стварно. Да не улазим уопште у друге "ситније" разлике типа неко учеснику да 1-2 бода, неко 10 или победу. Изем ти стручност жирија који тако екстремно различито гласа, а као треба да буде стручно, објективно ухо које ће да надомести необјективност публике. Након ове спрдње избацити жири и оставити публици да одлучи, па како буде. Не једном досад се испоставило да публика ипак боље изабере. Принц је нпр. прошле године био много бољи избор од Лука Црног. Елем, Теја Дори честитке и пуна подршка. Не сумњам да ће достојанствено представљати Србију, свакако можемо да се поносимо њом и њеном песмом.

Paaaa

pre 9 meseci

@my way: Pa nisu oni toliko različito glasali. Recimo, 4 od 5 je reklo da Breskvica nije u top 3, dok je isto tako 4 od 5 stavilo Zorju u top 3, 4 od 5 je stavilo Zejnu na 3. ili 4. mesto, isto i Konstrakta... "Ramonda" je takođe dobila relativno konzistentne poene, kod troje je bila u top 2, a kod drugo dvoje nešto niže. "Gnezdo orlovo" je dobilo šarene poene, ali kod nje jednako odskaču i nula i 12-ica, jer su ostalo troje dali 4-7 poena, tako da joj prosek ostaje isti i sa te dve ocene i bez njih. Recimo da od svih članova žirija najviše odskače glasanje Aleksandra Sedlara, što je verovatno bilo i za očekivati, jer je on kompozitor i dirigent, a ostali su neka varijanta pop muzičara. On je tako Hristini dao 12 poena, a to su joj jedini koje je osvojila, dok je Zejninoj pesmi dao nulu (sa čime se zapravo slažem).

Dardanski Ilir

pre 9 meseci

@
Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 4. mart 2024 10:07)

Ne peva o državi nego o ptici!
(Staka Zulu, 04. mart 2024 11:32)

o ptici... koja svija gnezdo u drugoj državi.
(neutralni felš, 4. mart 2024 15:16)

Objašnjenje za to "u drugoj državi". Sve je Rusija, samo je Kosovo Srbija.

Vrle

pre 9 meseci

@Vlada
Nema šanse da to slušaju drogirani ljudi Oni slušaju tehno ili neki rok,nikako ove gluposti.Ovu muziku ne sluša niko,zato i prvi put čujemo za sve ove sa sjajnim imenima.

бесна

pre 9 meseci

Идуће године пошаљите паметницу за који је ретко ко чуо а у жирију без такмичења. Ове године неће бити испод 20 места

ultrasomino

pre 9 meseci

Objašnjenje za to "u drugoj državi". Sve je Rusija, samo je Kosovo Srbija.
(Dardanski Ilir, 04. mart 2024 23:57)

Sve je Amerika, samo je Mala Krsna Srbija.

Chronos

pre 9 meseci

I ja bih joj dao nula poena, dosadna pesma, čuli smo ovakve etno stvari već hiljadu puta. Nije aktuelna takva vrsta muzike na Evrosongu već godinama, a Tey Dora je napravila modernu pesmu koja će se dopasti mladima širom Evrope.

Aleksandar

pre 9 meseci

Ovo je izbor stručnjaka i on će nas predstavljati svu sreću nam želim za što bolji rezultat.
Samo ovo nije kandidat koga su i građani glasali.

neutralni felš

pre 9 meseci

Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 4. mart 2024 10:07)

Ne peva o državi nego o ptici!
(Staka Zulu, 04. mart 2024 11:32)

o ptici... koja svija gnezdo u drugoj državi.

Statističar

pre 9 meseci

Ko je ova likusa?
(miroslav, 04. mart 2024 10:15)

Generalno nebitno takmičenje, nebitni ljudi, nebitan žiri, nebitni komentatori, ali ostaje činjenica da je član žirija odradio sve što je nemoralno.

Realno skandal nad skandalima. Glavni favorit da dobije 0, bukvalno nemoguće.

zare

pre 9 meseci

Dobro je da nije Breskvica otišla na Eurosogn, jer je izvedba bila nula. Pesma, studijski snimak, je odličan. Ali izvedba na nivou od pre 20 god. Drugo mesto je preterano visok plasman.

građanin opasnih namera

pre 9 meseci

nisam nikakav poklonik ove muzike, čak naprotiv, ali prosto pitanje? Čemu glasovi publike ako neka komisija odlučuje o pobedniku? sprdnja!!

bob

pre 9 meseci

Sore losers.
(Bickey, 04. mart 2024 10:19)

Da li je realno da si napisao "sore losers"? Kao da mi nemamo svoj izraz za one koji ne umeju da gube. Ako ove godine nisi slavio Thanksgiving day, sledece ces sigurno. Good luck my friend.

duka

pre 9 meseci

Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 04. mart 2024 10:07)

опет халуцинирате аутошовинисти где си ти чуо и видео да пева о туђој држави

Marko

pre 9 meseci

Ako je Marija Šerifović,doktor muzike,dala Teya Dori 12 poena što se onda ložite bez veze. Pobedila je najbolja pesma za Eurosong,a za kafanu ima boljih pesama,istia ali ovo je ipak takmičenje za Evroviziju

Bahata Borovnica

pre 9 meseci

Sore losers.
(Bickey, 04. mart 2024 10:19)

Da li je realno da si napisao "sore losers"? Kao da mi nemamo svoj izraz za one koji ne umeju da gube. Ako ove godine nisi slavio Thanksgiving day, sledece ces sigurno. Good luck my friend.
(bob, 4. mart 2024 11:10)

... a ovo je slobodno drustvo u kome covek ima prava da prica kojim god jezikom hoce, sa kojom god motivacijom. Nismo na casu srpskog jezika i knjizevnosti, pa da je norma pisati iskljucivo na srpskom. Ti svojoj deci nameci koja god hoces pravila komunikacije, a postuj slobodnu volju odraslih.

Šou Biznis

pre 9 meseci

Malecka ne zna da peva i kraj. Svaka dalja diskusija o temi teksta pesme je izlišna.
(Lori, 04. mart 2024 11:22)

Peva isto kao i Teya Dora, nego je poenta sto Teya ne peva uopste!!

Kosta K

pre 9 meseci

recept za patriotski nadržaj: gusle, bubnjevi, orlovi, jabuka, brda, ravnica, otac, sin...

Mogla je nekako da sabije i doda frule, planine, reke, majke, šljive, pa da bude još veći haos.

Realno pesma je smeće, i da osim tog patriotskog loženja apsolutno nikakvog drugog kvaliteta nema. Setimo se iste takve pesmo koja nas je predstavljala na Eurosongu Oro od Jelene Tomašević.

Tamo isto imaš, oro, klasje, vidovdan... i doživelo je debakl jer je isto takvo smeće.

Anon

pre 9 meseci

Pogledajte ovu nakazu! Možda vam se ne svidja Teja Dora ali makar ne spada u grupu sa ovakvim pevačicama dok je Breskvica do juče bila takva.

Markoni NS

pre 9 meseci

nisam nikakav poklonik ove muzike, čak naprotiv, ali prosto pitanje? Čemu glasovi publike ako neka komisija odlučuje o pobedniku? sprdnja!!
(građanin opasnih namera, 04. mart 2024 11:06)
Ja vise verujem sudu Marije Serfovic i ziriju nego svim fanovima Breskvice ciju vecinu cine da se nelazemo horde dece. Uostalom, pobednicka pesma je imala 10 poena od publike a ne 1 poen ili nijedan.

Radoje

pre 9 meseci

Breskvica je trebalo da se fokusira na pesmu, a ne na to sto ce da izazove scandal sa komšijama pa nam to digne nacionalna osećanja. Sto se mene tiče ja sam joj isto dao 0 poena. A nije ni važno da je prošla ne bi mogla da se takmiči dok ne promeni text kao što ni Ukrainac neće moći da se takmiči jer neće da promeni text

C i n i k

pre 9 meseci

Dobro je da nije Breskvica otišla na Eurosogn, jer je izvedba bila nula. Pesma, studijski snimak, je odličan. Ali izvedba na nivou od pre 20 god. Drugo mesto je preterano visok plasman.
(zare, 04. mart 2024 10:37)


Sha se ti javljas i komentarises PEZ u SRB?!
Idi brte gledaj one tvoje i ostavi se ti naseg izbora!
Srbi i kazu i pisu izvodjenje, a vi "izvedba", dakle sledeci x vezbaj malo vise pisanje...

Masariko

pre 9 meseci

Ja vise verujem sudu Marije Serfovic i ziriju nego svim fanovima Breskvice ciju vecinu cine da se nelazemo horde dece. Uostalom, pobednicka pesma je imala 10 poena od publike a ne 1 poen ili nijedan.
(Markoni NS, 04. mart 2024 13:13)

OK, ti više veruješ struci. Ali od pet članova te struke svaki je dao potpuno drugačije mišljenje. A svi su stručni. Pa kome onda da verujemo? Ima tu svega kada žiri glasa. Guranje favorita svog, eventualno rivalstvo, mržnja iz nekog privatnog razloga, pa subjektivnost (recimo rokeri će glasati rokere i tako dalje). Evo recimo Mare je pravio muziku onom momku što ima glas kao Željko, i taj nije dobio nikakve poene, a isti taj Mare je nekada u žiriju. I kako sad to? Jedini sud o kvalitetu muzike može da da vreme, ili osećaj koji u pojedincu izazove. I to je to. Nema tu takmičenja. A isti slučaj je i sa Ninovom nagradom za najbolji roman.

my way

pre 9 meseci

Не знам ко је девојка, али сваку јој потписујем. Причамо о жирију чијих је свих 5 чланова имало свако свог победника? Жирију у ком један члан да једној песми 0, други 12 поена и то се десило са бар 2 нумере, ако се не варам. Треба то успети, стварно. Да не улазим уопште у друге "ситније" разлике типа неко учеснику да 1-2 бода, неко 10 или победу. Изем ти стручност жирија који тако екстремно различито гласа, а као треба да буде стручно, објективно ухо које ће да надомести необјективност публике. Након ове спрдње избацити жири и оставити публици да одлучи, па како буде. Не једном досад се испоставило да публика ипак боље изабере. Принц је нпр. прошле године био много бољи избор од Лука Црног. Елем, Теја Дори честитке и пуна подршка. Не сумњам да ће достојанствено представљати Србију, свакако можемо да се поносимо њом и њеном песмом.

Draško

pre 9 meseci

Svako ko je iole obrazovan i inteligentan je prepoznao da je Breskvičina pesma jedna obična jeftina politička propaganda koja služi za zaglupljivanje i zamajavanje narodnih masa. Prava patriotska pesma je Ramonda. I Zorja i Konstrakta su bile bolji izbor od Breskvice.

dejan

pre 9 meseci

pa kad sajsi mc koja je bruka i sramota odlucuje onda sta tu ima da se prica. Evo ja zivim u Francuskoj koja je druga u svetu u Rep industriji, onakvi tekstovi i ono o cemu ta sajsi mc repuje,to je nevidjeno.Toga nema u Francuskoj a verujem ni u Americi ni sire. To je zaista sramota ako nase devojke to slusaju. Bruka i sramota

noname

pre 9 meseci

Ok je misliti da je neka pesma bolja od druge,slazem se.Ali kada su to dve najbolje pesme a ti jednoj das max a drugoj pesmi 0 ejjjjjj kakav si ti to ziriii???

Природни науки

pre 9 meseci

Jel se sećate pesme Oro od Jelene Tomašević

Tamo je isto sličnih stvari i takođe osim patriotskih momenata nije imala nikakvog kvaliteta.

Neko ko ne razume istoriju Srbije i reči na srpskom, njemu ništa ne znači tekst. On sluša da li je refren zarazan i da li je kvalitet muzike ok. A realno Breskvica niti zna da peva, niti je muzika dobra. Još sa onim gnezdom na glavi.

Ana

pre 9 meseci

Vidim neka halabuka oko pesme za evroviziju, pa resih da pustim pesmu od Breskvice da vidim sta se to ljudima toliko svidja. Na sta se vi ljudi lozite, svasta. Nit glasa nit pesme. To je pesma za Gucu i sl, a ne za Evroviziju.
Slusam i narodnu i zabavnu muziku ali ovo je potpuno bezveze.
Poslusala sam i Ramondu, nije ni to nesto vau, ali mnogo prihvatljivije za ovu vrstu takmicenja.

Vlad

pre 9 meseci

Ovo je sramota. Treba poništiti glasanje žirija jer očito nije bilo legalno. Ko je protežirao Sajsi MC, protežirao je nameštaljku i pljunuo na Srbiju i Srbe.

Bongo

pre 9 meseci

Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 4. mart 2024 10:07)

Kao sto mogu novobeogradjanski cobani da repuju o getu.
Nit su crni nit su u getu

Bickey

pre 9 meseci

Sore losers.
(Bickey, 04. mart 2024 10:19)

Da li je realno da si napisao "sore losers"? Kao da mi nemamo svoj izraz za one koji ne umeju da gube. Ako ove godine nisi slavio Thanksgiving day, sledece ces sigurno. Good luck my friend.
(bob, 04. mart 2024 11:10)

Who cares.

Budo

pre 9 meseci

@ Bem ti lebac Mahrina,Sajsi, Breskvica i Teya Dora.
(Freak on a Leash, 04. mart 2024 11:21)

Sto jeste, jeste. Nekako mi umetnicko ime Breskvica jos i simpaticno u odnosu na ove ostale, mada je i to blago retardirano

lele bre

pre 9 meseci

Ustao sam jutros u 6h i malopre zavrsio posao i naplatio 110 eura . Odoh sad kuci a vi i dalje trabunjajte o Evrovizi dok cekate da vam Bog da pamet i finansije :)

neko iz mase

pre 9 meseci

Sajsi je reperka koja ne voli narodnjake. Verovatno ih i ne podnosi. Namerno je dala 0 bodova ,da ne ide "narodnjak" na festival,a i ne sviđa joj se pesma . Ima svoje pravo . Odgovoran je onaj koji je stavio u žiri

SU

pre 9 meseci

Ne pravimo se naivni, jedan od 5-6 clanova zirija je dao 0, jedan 12icu, ostali su dali po 3, 4 poena. Sve, pa i da je i ova gospodjica dala 12 umesto 0, Breskvica bi imala bod ili dva vise, opet nedovoljno za pobedu. Ziri je dao pola bodova, drugu polovinu su dali glasaci. Sa kojim poenima ste ocekivati da Breskva pobedi? Licno misljenje na koje imam pravo je da je Ramonda pobedila zasluzeno, bolja i priblizniji tip pesme za ESC. To sto vi u Breskvicinoj pesmi zelite da cujete i porucite nekom nesto nije dovoljno za pobedu.

Svetlana

pre 9 meseci

Niksona I njegovu administarciju je unistila Watergate afera. Po svemu sudeci, Srbiji je Sajsi ozbiljan subverzivni faktor kad joj pakuju Breskvicagate aferu. Ivana kraljice.

Hmmmmmm....

pre 9 meseci

Vala ste smorili više sa tim Etno fazonom ...
(wolokee, 04. mart 2024 14:50)
u pravu si.Koji moj cemo tamo sa nacionalnim etno zvukom u centar razvrata i bluda

76er

pre 9 meseci

Pogledajte ovu nakazu! Možda vam se ne svidja Teja Dora ali makar ne spada u grupu sa ovakvim pevačicama dok je Breskvica do juče bila takva.
(Anon, 04. mart 2024 10:46)

A inace su se takmicili da se plasiraju na takmicenje koje odise kulturom, lepim izgledom i dobrim ponasanjem. :)

Šou Biznis

pre 9 meseci

hahaha to sajsi ljubavi moja :)
(stavi seljanu na pravo mesto, 04. mart 2024 14:14)

Druze, pa nema vece seljane od Sajsi MC! Sa tim imenom ne moze nista drugo ni da bude od najgore ona seljanije!!

DveStvari

pre 9 meseci

Priča se o tome što je Sajsi MC dala Breskvici 0 bodova, a zanemaruje da je samo 1 od 5 članova žirija stavio "Gnezdo orlovo" u top 3. Da skinemo svakoj pesmi po najbolju i najgoru ocenu da bismo eliminisali manipulacije i Breskvica je kod žirija opet iza Teje Dore, Zorje, Konstrakte... i opet ne prolazi dalje jer, druga stvar koja se zanemaruje, nije Teja Dora "pukla" kod publike, nego je bila druga. A ako je ona prva kod žirija i druga kod publike, onda je Breskvica teško mogla da se nađe ispred nje, tj trebalo joj je da bude druga kod žirija. To nas vraća na činjenicu da se čak 4 od 5 članova žirija sa time nisu složili. Dakle, kako god glasala Sajsi MC, nije ona sama odlučila ishod i "ukrala Breskvici pobedu", nego je generalno žiri (osim jednog člana) bio dosta manje impresioniran njenom pesmom.

my way

pre 9 meseci

Pa valjda žiri ima pravo da da glas kome hoće. Ne razmem što je problem da se misli drugačije.
(zvezdanaprasina, 04. mart 2024 17:04)

Наравно да је проблем када је 5 људи због своје стручности добило могућност да њихов глас вреди колико и глас целог народа, а они између себе гласали толико различито. Дакле, једини могући закључак је да су они потпуно неспособни да оцене музички квалитет песама и извођача. Нема то везе са мишљењем и нису они тамо били да гласају за кога хоће, него за онога ко је најбољи. То је био њихов посао.

Dardanski Ilir

pre 9 meseci

@
Kako može breskvica da peva o tudjoj državi
(Nikola, 4. mart 2024 10:07)

Ne peva o državi nego o ptici!
(Staka Zulu, 04. mart 2024 11:32)

o ptici... koja svija gnezdo u drugoj državi.
(neutralni felš, 4. mart 2024 15:16)

Objašnjenje za to "u drugoj državi". Sve je Rusija, samo je Kosovo Srbija.

Djordje

pre 9 meseci

Sta je ovo ? Matrix ? Kakvi su ovo debili i o cemu je rasprava ? Zamisli osobu koja se odaziva na " sajsi " i vodi se neka polemika ? Jel ste vi svi maloumni ili sta je u pitanju ? Kolektivna dijagnoza ?

Walter BG

pre 9 meseci

Cela naša "elita" debatira. Mahrina, Sajsi MC, M. Šerifović, Džehferovka, Aradinovka itd. Čekamo Anastasiju i Cecu i Prijovićku. Može li jos niže? Može. Karleušu i Daru Bubamaru, Wendy i Sandru Afriku... Ma sve ih znam...😄

бесна

pre 9 meseci

Идуће године пошаљите паметницу за који је ретко ко чуо а у жирију без такмичења. Ове године неће бити испод 20 места

Dejan

pre 9 meseci

Ustao sam jutros u 6h i malopre zavrsio posao i naplatio 110 eura . Odoh sad kuci a vi i dalje trabunjajte o Evrovizi dok cekate da vam Bog da pamet i finansije :)
(lele bre, 04. mart 2024 12:12)

ako, i treba! i moleri su ljudi.
(neutralni felš, 04. mart 2024 15:19

Moj deda plaća 110 eura da mu se isprazni septička jama, moleri manje zarađuju..

Vrle

pre 9 meseci

@Vlada
Nema šanse da to slušaju drogirani ljudi Oni slušaju tehno ili neki rok,nikako ove gluposti.Ovu muziku ne sluša niko,zato i prvi put čujemo za sve ove sa sjajnim imenima.

C i n i k

pre 9 meseci

Nacin glasanja za PEZ je striktno utvrdjen ugovorm sa Evrovizijom, na isti nacin svi glasaju, i na samoj Evroviziji se glasa na isti nacin, publika+ziri.
2004 je Z joksimovicu je na Evroviziji oduzeta pobeda zbog glasova zirija a dobio je najvise glasova publike u Evropi!
Nasa pobednicka pesma je ok, treba je promovisati u Evropi kao i pozadinu te pesme i mislim da ce onda biti ok plasirana, pobeda je od rata rezervisana za Ukr ali msm da nasa pesma moze da udje u finale i plasira se visoko, mozda u prvih 5 narocito ako performans i scena ostanu isti kao u Bgd.

Brzi

pre 9 meseci

hahaha to sajsi ljubavi moja :)
(stavi seljanu na pravo mesto, 4. mart 2024 14:14)

Što se tiče "seljane" treba pogledati "rane radove" dotične sajSi ( što je šatrovački izgovor reči SISAJ, ne znam samo kome je upućeno). Kao neka samo-proklamovana avangarda i kritika društva, a u stvari - prostakluk!
Ne znam kojim uspesima je ona zaslužila da bude deo žirija i da nekoga ocenjuje.

Što se tiče Breskvice, ne dopada mi se UOPŠTE i drago mi je što nas ne predstavlja.

lol

pre 9 meseci

Gluposti, možda joj se jednostavno nije svidela pesma, loša kopija pesme Lane moje dvadeset godina kasnije.
(NiKos, 04. mart 2024 11:17)

Pesme slicne samo po tome sto imaju etno motiv, kopija nigde veze.

neutralni felš

pre 9 meseci

Ustao sam jutros u 6h i malopre zavrsio posao i naplatio 110 eura . Odoh sad kuci a vi i dalje trabunjajte o Evrovizi dok cekate da vam Bog da pamet i finansije :)
(lele bre, 04. mart 2024 12:12)

ako, i treba! i moleri su ljudi.

bolji život

pre 9 meseci

Uz dužno poštovanje,ali ko je ta Sajsi?Iskren da budem nisam znao ni ko je ta voćkica do ove pesme...Izgleda me vreme pregazilo ili jednostavno ne slušam tu vrstu muzike.

Hmmmmmm....

pre 9 meseci

jedini clanovi zirija kojima je tu i bilo mesto su Serifovicka i Sedlar
ovi ostali nisu kompetentni da bilo gde budu clanovi zirija.A od svih njih najmanje ima pravo da presudjuje je ova sajsi(sisaj).Da li je neko normalan preslusao njene,,pesme"?
Ja reko ajd da vidim sta dotična,,peva" pa ukucam na YouTube.Bio sam sokiran tekstovima.Samo droga, razvrat i blud.
Nema druge nego da se vratimo u vreme bez interneta.Najsrecniji smo bili kada ne znamo ništa....

Protoss

pre 9 meseci

Ovo je izbor stručnjaka i on će nas predstavljati svu sreću nam želim za što bolji rezultat.
Samo ovo nije kandidat koga su i građani glasali.
(Aleksandar, 4. mart 2024 10:25)

Ti verujes da se gradjani pitaju za bilo sta u ovoj zemlji?

javlja se stručnjačica

pre 9 meseci

Prvo takmičenje da nije bilo nigde ni jedne pesme ni melodije. Gde su se izgubili kompozitori? Svaka čast talentovanim izvođačima.

Paaaa

pre 9 meseci

@my way: Pa nisu oni toliko različito glasali. Recimo, 4 od 5 je reklo da Breskvica nije u top 3, dok je isto tako 4 od 5 stavilo Zorju u top 3, 4 od 5 je stavilo Zejnu na 3. ili 4. mesto, isto i Konstrakta... "Ramonda" je takođe dobila relativno konzistentne poene, kod troje je bila u top 2, a kod drugo dvoje nešto niže. "Gnezdo orlovo" je dobilo šarene poene, ali kod nje jednako odskaču i nula i 12-ica, jer su ostalo troje dali 4-7 poena, tako da joj prosek ostaje isti i sa te dve ocene i bez njih. Recimo da od svih članova žirija najviše odskače glasanje Aleksandra Sedlara, što je verovatno bilo i za očekivati, jer je on kompozitor i dirigent, a ostali su neka varijanta pop muzičara. On je tako Hristini dao 12 poena, a to su joj jedini koje je osvojila, dok je Zejninoj pesmi dao nulu (sa čime se zapravo slažem).

ultrasomino

pre 9 meseci

Objašnjenje za to "u drugoj državi". Sve je Rusija, samo je Kosovo Srbija.
(Dardanski Ilir, 04. mart 2024 23:57)

Sve je Amerika, samo je Mala Krsna Srbija.