Subota, 02.03.2024.

10:43

Luka Mijatović – Srbin koji je nadmašio Felpsa i Torpa za jedno veče!

Američki plivač Luka Mijatović (14) je sportska vest dana u SAD pošto je uspeo da nadmaši vremena koja su u njegovim godinama imali Jan Torp i Majkl Felps.

Izvor: B92

Luka Mijatoviæ – Srbin koji je nadmašio Felpsa i Torpa za jedno veèe! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Boško

pre 8 meseci

Znači da ako je ovo djete rodjeno od oca Srbina majke Srpkinje ,kršteno u srpskoj crvi,govori srpski, dolazi iz kuće u kojoj se slavi i slava i božić i sve ostalo ALI će da pliva za US team ne kvalifikuje se da bude Srbin?
Ljudi, razmislite malo kakve gluposti pišete

nacija tu nije bitna

pre 8 meseci

Joj, što ja volim gledati kad Srbija igra i pobeđuje. Kad vidim da nekom igraču nejde, odma bi mu zabranio da igra. A, kad neko izvodi Penal, pa promaši, pa ubio bi ga..
SVAKI SPORTISTA JE ŽIV ČOVEK, I ŽELI POBEDU.

Стрелац

pre 8 meseci

Браво, дечко, свака част!
Остани где си и за осам година да узмеш осам злата на олимпијади и надмашиш Фелпсова времена у свим дисциплинама. Само да те спонзори не саплету.

Valentina Petrović

pre 8 meseci

Zato, daće budućnost i Bog da se ta zemlja u skorijem periodu uruši, a vi budite frajeri pa nemojte da dolazite ovamo i da se osećate ponovo Srbima.
(Prometej, 2. mart 2024 15:08)

36 (ne)ljudi je lajkovalo ovaj maliciozni komentar gde se priziva Bog da uruši jednu saveznu državu sa 52 miliona stanovnika!! Šta je vama tamo u Srbiji?? Totalno ste odlepili, ama do dačka, što bi govorila moja pokojna nana.

Mikii

pre 8 meseci

Kako ljudi sebi dozvoljavate da mu vi određujete da li je Srbin ili nije? Po kojim to kriterijumima? Kako ste došli do njih, jel su to neki opšti kriterijumi, neki lično vaši kriterijumi, tako se vama čini da treba, čuli ste od nekoga, pričao vam pokojni deda, kako tačno? I kako sve i da pliva sutra za USA, po kom osnovu mu tada osporavate da je Srbin? Pa i ova dvojca što su pobili decu prošle godine, i oni su Srbi i dalje, koliki god da su zločinci, a ovaj dečak neka pliva, trči, skija, skače, sanka se, šutira loptu, baca je, udara za koga hoće i koliko hoće i kada hoće, ako je Srbin, Srbin je dok je živ i gotovo.
(AAA, 2. mart 2024 16:27)

Leci se dalobu.

Mali Hijavata

pre 8 meseci

*Amerikanac
Ne takmiči se pod našom zastavom.
(Darko, 2. mart 2024 13:18)

Zastava ne odredjuje nacionalnost. Mogao je i Novak Djokovic da nastupa za Engleze, ali ga to Englezom ne bi ucinilo. Neko ko se zove Luka Mijatovic ne moze biti Amerikanac, kao ni neko ko se zove Jasuci Ito ne moze biti Srbin, vec samo Japanac. A ko pod kojim zastavama radi, zivi, nastupa ili se predstavlja je druga prica.

Il

pre 8 meseci

Pošto vidim da ste odmah krenuli da pišete da je iz CG a to nije tačno, otac Mitar mu je iz Bijeljine i nakon rata su otišli u Ameriku.

Иван

pre 8 meseci

(satelit, 02. mart 2024 14:12)

Слажем се, али пре свега да се обнове постојећи и саграде нови базени и циљу стварање веће базе за овај, један од назичних спортова.
Али, ми ћемо ипак градити национални фудбалски стадион.

AAA

pre 8 meseci

Kako ljudi sebi dozvoljavate da mu vi određujete da li je Srbin ili nije? Po kojim to kriterijumima? Kako ste došli do njih, jel su to neki opšti kriterijumi, neki lično vaši kriterijumi, tako se vama čini da treba, čuli ste od nekoga, pričao vam pokojni deda, kako tačno? I kako sve i da pliva sutra za USA, po kom osnovu mu tada osporavate da je Srbin? Pa i ova dvojca što su pobili decu prošle godine, i oni su Srbi i dalje, koliki god da su zločinci, a ovaj dečak neka pliva, trči, skija, skače, sanka se, šutira loptu, baca je, udara za koga hoće i koliko hoće i kada hoće, ako je Srbin, Srbin je dok je živ i gotovo.

iskreno

pre 8 meseci

Voleo bih da čujem tvoj izgovor engleskog jezika, pa da pričamo o tvojoj inteligenciji.
(more bre, 02. mart 2024 15:01)

Za tvoju informaciju govorim engleski preko 30 godina, ali ne vidim poentu tvog komentara o inteligenciji. Kakve uopšte veze ima inteligencija sa znanjem engleskog jezika, prosvetli me inteligentni čoveče...

Enigma

pre 8 meseci

Amerikanci nisu narod nego nacija, država se zove Amerika a čine je razni narodi: Englezi, Irci, Nemci... Indija je nacija, država sačinjena od 290 različitih plemena - naroda, usta priča i za Kineze, ona nije dobila ime po kineskom narodu, već po njihovom prvom caru. Luka jeste Amerikanac po državljanstvu. Jel na primer Mađar rođen u Srbiji- Srbin?

Sub013

pre 8 meseci

Šta mali da radi rodio se u Americi pliva za Ameriku ali isto tako i nas čini ponosne zato što nosi naše ime nek mu bude sve najbolje …
(Zek, 2. mart 2024 14:26)

I Čavić se rodio u Americi!

junior

pre 8 meseci

Velik rezultat ali to ne garantuje i uspjeh u buducnosti. Može naglo da poraste i dobije na kilaži i da ne bude top plivač. Ali može i da se poklopi da postane najbolji ikad.

cowboy

pre 8 meseci

Decko je Amerikanac,a ne Srbin.Da li se drzava Srbija zapita zasto treba ovoliko papira da deca koja su rodjena u USA dobiju Srpske papire.Znam iz iskustva.A da jel nisu kosarkasi CZ za njih je 2 dana,sve gotovo,obicno pred kup .

Prometej

pre 8 meseci

Nema potrebe da se nadgornjavamo o poreklu i koje čemu. Krvna zrnca, narodi postoje samo u knjigama i junačkim pričama. Čoveka određuju njegova uverenja, vaspitanje koje stekne. Mijatović je amerikanac jer je tako izabrao, roditelji podržali i to je to. Mene iskreno ne može da čini ponosnim jer nisam ja oborio rekord već on. Svaka mu čast i tu se priča završava.
Imate ovde gomilu Srba iz Amerike koji su vam jasno razjasnili da oni sa Srbijom nemaju ništa, da im nije ništa dala. I jesu u pravu. Narodi postoje samo dok ih vezuju jezik, običaji, istorijski događaji... ukratko kakve veze ja imam sa Karleušom, onom kokoškom sa Pinka i sličnim satrapi koji ne da nemaju veze sa Srbima nego idealno bi bilo da ih pošaljemo u Ameriku gde im jeste mesto. Po svojim uverenjima oni su amerikanci, a ne Srbi.

Jedini detalj koji ovi novi Amwri propuštaju da naglase jeste da treba da stanu i iza onih pljačkaških i kriminalnih stvari koje stoje iza zemlje u koju se sada kunu. To što se u Americi ulaže u sportove nije njihova kultura, već mogućnost da pare pumpaju bilo gde, jer te pare kreira ostatak sveta. Ukratko, ne biste ništa imali da taj sistem nije pljačkao i da dan danas živi na pljački, a ne na vrednom radu. Jer da se živi od rada, ne bi Amerika bila najzaduženija zemlja na planeti. Zato, daće budućnost i Bog da se ta zemlja u skorijem periodu uruši, a vi budite frajeri pa nemojte da dolazite ovamo i da se osećate ponovo Srbima.

Miron

pre 8 meseci

Sada su Amerikanci otkrili novog "nadčoveka" posle Marka Špica i njegovih 7 zlata, majkla Felpsa i njegovih 8 zlata, e ovoga klinca će kljukati specijalnim "koktelima" da može da osvoji 9 zlata i da kažu kako su oni i dalje izuzetna nacija, a ovaj dečak će se pretvoriti u debelog bolesnika i mučiti se sa zdravljem do kraja svog kratkog života.

Neko iz mase

pre 8 meseci

Dragane,
po tebi je Moika Seleš prvo bila srpkinja pa je posle postala amerikanka.
A činjenica je da je Monika po narodnosti mađarica iz tadašnje Jugoslavije, danas Srbije.

more bre

pre 8 meseci

Spiker uporan u tome da je Luka Mijatovik.
Da li je moguće da su ti Amerikanci toliko glupava nacija da ne mogu da ukapiraju kada se "C" čita kao C/Ć/Č, a ne kao K...
Jedno je Kevin Klajn, a sasvim drugo Jokić, Đoković, Bogdanović, Mijatović...
(iskreno, 2. mart 2024 14:35)

Voleo bih da čujem tvoj izgovor engleskog jezika, pa da pričamo o tvojoj inteligenciji.

qqq

pre 8 meseci

"Srbin" koji verovatno nikad nije bio ovde i ne zna ni gde je na mapi ?. Al sad će srpske paljevine da se lože kroz tuđe uspehe jer svojih nemaju.

Hagiano

pre 8 meseci

Kako to Ameri rade studiozno i od najmladjih kategorija prepoznaju talenat i onda im sve omoguće da dostignu vrhunske rezultate... naravno pod njihovom zastavom.
Tako je i Čavić bio kod njih, pa ih izdao plivajući za Srbiju a ovi mu nisu ostali dužni, već dug vratili u Pekingu...
Ko misli da je slučajno, u velikoj je zabludi.

Luka neće nastupati za Srbiju jer nama je bitnije da negde ćornemo koji dinar kad smo već u sportskim savezima umesto da se bavimo talentima.

Taurunum

pre 8 meseci

Dečko ne bi bi trebao da pliva za našu zemlju. Prvo jer se rodio i odrasta, drugo jer mu je USA sve pružila, vrhunske uslove za napredak, treće jer plivanje nije toliko profitabilan sport, a USA mogu od njega da naprave marketinšku ikonu i da dečko ne brine za finansije.
Što se tiče našeg plivačkog saveza i uslova u Srbiji i bazena je bolje ne pričati.
Srbija kaska za evropom mislim prvenstveno na Nemačku i Francusku jedno 15ak godina a za Amerikom dobrih 25god ako ne i više u svakom smislu.
Dečku želim svu sporrsku sreću u životu i neka bira tamo gde ćemu dati vrhunske uslove i držati ga na malom dlanu.
Svez neka se zapita u kojim uslovima nam treniraju deca plivanje i vaterpolo. Sramota!

antiprotivan

pre 8 meseci

Koliko su ljudi smesni i ne kapiraju nista,to je strasno.Oni vide prezime na primer Dzonson i to je za njih pravi Amerikanac a vide prezime Mijatovic i kao smeju se "kako to moze biti Amerikanac".Pa jel kontate vi da tu ima milion nacija.Da su podjednako Amerikanci i Englezi i Afroamerikanci i Balkanci i Italijani i svi ostali.Zasto je Dzonson veci Amerikanac od Mijatovica?Kao smeju se i pisu komentare "Mijatovic Amrikanac haha,kraj vica".Imate li malo logike u glavi?
(Mar, 02. mart 2024 14:28)

bravo za komentar. pritom ljudi vise ni ne primecuju da je to favorizovanje svoje nacije a ponižavanje ostalih - čist fašizam.

bravo za ovog decka i za zemlju koja mu je pružila šansu. a za nas ovde - setite se vesti o mladom kikbokseru, nema ni nedelju dana od toga.

Dragan - Sava

pre 8 meseci

Nije Srbin ako nastupa za Ameriku! Kada ćemo to ukapirati. Srbi su samo oni koji i igraju za Srbiju i nema veze da li su to ovi naturalizovani ili ovde rodjeni. Ko nosi dres Srbije i predstavlja Srbiju na medjunarodnim takmičenjima je Srbin a ko predstavlja Ameriku ili bilo koju treću zemlju nije Srbin. Nije bitna religija( to je privatna stvar ko u šta veruje ili ne veruje), nije bitna boja koze, nije bitno ni poreklo već samo koju drzavu konkretno predstavljate.

Djordje

pre 8 meseci

@Saša: Druze racunam da ti je i Tesla nebitan lik i on je bio neki nas Amerikanac ili racunas za nase samo direktne potomke Cara Lazara i nosioce spomenice Boja na Kosovu ?

iskreno

pre 8 meseci

Spiker uporan u tome da je Luka Mijatovik.
Da li je moguće da su ti Amerikanci toliko glupava nacija da ne mogu da ukapiraju kada se "C" čita kao C/Ć/Č, a ne kao K...
Jedno je Kevin Klajn, a sasvim drugo Jokić, Đoković, Bogdanović, Mijatović...

Zek

pre 8 meseci

Šta mali da radi rodio se u Americi pliva za Ameriku ali isto tako i nas čini ponosne zato što nosi naše ime nek mu bude sve najbolje …

aca

pre 8 meseci

Ok, neki sportisti tipa fudbaleri i kosarkasi mogu da promene zemlju i nece se puno odraziti na razvitak njihovih karijera, ali plivanje je druga prica. Moze da bira da pliva u najmodernijim mogucim uslovima sa 15 trenera i u bazenima koji su opremljeni najboljom mogucom opremom koja prati svaki njihov i najmanji pokret koji kasnije moze da popravlja ili da pliva u bazenu i da razmislja dal ce mu pasti krov na glavu dok pliva sa rekreativcima. Plivanje kao sport u SAD i kod nas kao NBA i kls.

Mar

pre 8 meseci

Koliko su ljudi smesni i ne kapiraju nista,to je strasno.Oni vide prezime na primer Dzonson i to je za njih pravi Amerikanac a vide prezime Mijatovic i kao smeju se "kako to moze biti Amerikanac".Pa jel kontate vi da tu ima milion nacija.Da su podjednako Amerikanci i Englezi i Afroamerikanci i Balkanci i Italijani i svi ostali.Zasto je Dzonson veci Amerikanac od Mijatovica?Kao smeju se i pisu komentare "Mijatovic Amrikanac haha,kraj vica".Imate li malo logike u glavi?

Sasa

pre 8 meseci

Nemojte me pogresno shvatiti, on je Srbin koliko sam i ja. Decku su roditelji otisli u USA. On je Amerikanac srpskog porekla. Meni je pradeda iz Srbije, svi drugi rodjeni u USA, ukljucujuci i mene.

satelit

pre 8 meseci

Slucaj Cavic! Jedina sansa da Srbija ima plivanje je ova situacija!SVE treba uciniti da pliva za nas,dati i novce velike za njega!NEMA DRUGE! Ovo mora biti DRZAVNI PROJEKAT da bi se deca u Srbiji vratila u bazene!

Rodion

pre 8 meseci

@(my way, 02. mart 2024 13:18)

Nema to veze sa osećanjem pripadnosti. Čavić je pričao o tom momku pre nekog vremena i o tome kakvo je stanje u našem savezu i zašto je i on sam morao da ode iz Srbije i zašto će taj momak morati da pliva za Ameriku. Mnogo je dublji problem nego što misliš. Eh da je samo osećaj pripadnosti gde bi nam kraj bio. Korupcija i nepotizam nam izjedaju društvo na svim nivoima.

Xman

pre 8 meseci

On je Amerikanac srpskog porekla, kao sto je i cela americka nacija nekog porekla jer kada je Amerika naseljavana ljudi nisu pali sa Marsa nego su dolazili iz Evrope i drugih delova sveta. Da je ostao ovde raznosio bi za Glovo, kao sto bi i Tesla bio portir koga bi zvali cudakom da nije otisao preko bare.

kakone

pre 8 meseci

Mislim da je 1,42 svjetski rekord Pola Bidermana, ako ga nije sad na zadnjem svjetskom oborio neko, nisam siguran. Problem kod plivanja je sto stalno napreduje. Ovaj svjetski rekord Pola je jedan od dugovjecnijih. Tako da uporedjivati Felpa, Torpa i Luku , bar sto se vremena tice, nije bas umjesno. Jednostavno rekordi se starno ruse, pa i u tom uzrastu.

Aca

pre 8 meseci

Bravo!
Ali lako je njemu da bude najbolji kad naši ljudi tamo odrzavaju bazene na vrhunskom nivou i spasavaju Amere dok ne nauče da plivaju. Kod nas u Srbiji nema bazena, nema održavanja, samo se krade na vrhunskom nivou

Mali Hijavata

pre 8 meseci

Upravo je o ovom momku ne tako davno govorio Milorad Cavic! Dobro sam zapamtop to ime - Luka Mijatovic! Srbin koji obara sve plivacke rekorde u Americi!

my way

pre 8 meseci

Молим вас, маните нас таквих обмањујућих наслова. Пливачки савез нека ради свој посао и ако може нека убеди дечка да плива за Србију. Ако не, ником ништа, мали је Американац и то је то. Потпуно ок. и легитимно, с обзиром да је у Америци рођен и у њој одраста. Све друго је јадно и патетично. Ако мали нема осећај припадности Србији и српском народу, па још мање нас 6-7 милиона према њему треба да имамо неке емоције и на силу га присвајамо. А сад о самом спорту, невезано за наслов и националну припадност. Дечку свака част, желим му да ради, напредује и по свему их надмаши обојицу.

my way

pre 8 meseci

Молим вас, маните нас таквих обмањујућих наслова. Пливачки савез нека ради свој посао и ако може нека убеди дечка да плива за Србију. Ако не, ником ништа, мали је Американац и то је то. Потпуно ок. и легитимно, с обзиром да је у Америци рођен и у њој одраста. Све друго је јадно и патетично. Ако мали нема осећај припадности Србији и српском народу, па још мање нас 6-7 милиона према њему треба да имамо неке емоције и на силу га присвајамо. А сад о самом спорту, невезано за наслов и националну припадност. Дечку свака част, желим му да ради, напредује и по свему их надмаши обојицу.

Mali Hijavata

pre 8 meseci

Upravo je o ovom momku ne tako davno govorio Milorad Cavic! Dobro sam zapamtop to ime - Luka Mijatovic! Srbin koji obara sve plivacke rekorde u Americi!

Sasa

pre 8 meseci

Nemojte me pogresno shvatiti, on je Srbin koliko sam i ja. Decku su roditelji otisli u USA. On je Amerikanac srpskog porekla. Meni je pradeda iz Srbije, svi drugi rodjeni u USA, ukljucujuci i mene.

Zek

pre 8 meseci

Šta mali da radi rodio se u Americi pliva za Ameriku ali isto tako i nas čini ponosne zato što nosi naše ime nek mu bude sve najbolje …

Hagiano

pre 8 meseci

Kako to Ameri rade studiozno i od najmladjih kategorija prepoznaju talenat i onda im sve omoguće da dostignu vrhunske rezultate... naravno pod njihovom zastavom.
Tako je i Čavić bio kod njih, pa ih izdao plivajući za Srbiju a ovi mu nisu ostali dužni, već dug vratili u Pekingu...
Ko misli da je slučajno, u velikoj je zabludi.

Luka neće nastupati za Srbiju jer nama je bitnije da negde ćornemo koji dinar kad smo već u sportskim savezima umesto da se bavimo talentima.

Mar

pre 8 meseci

Koliko su ljudi smesni i ne kapiraju nista,to je strasno.Oni vide prezime na primer Dzonson i to je za njih pravi Amerikanac a vide prezime Mijatovic i kao smeju se "kako to moze biti Amerikanac".Pa jel kontate vi da tu ima milion nacija.Da su podjednako Amerikanci i Englezi i Afroamerikanci i Balkanci i Italijani i svi ostali.Zasto je Dzonson veci Amerikanac od Mijatovica?Kao smeju se i pisu komentare "Mijatovic Amrikanac haha,kraj vica".Imate li malo logike u glavi?

aca

pre 8 meseci

Ok, neki sportisti tipa fudbaleri i kosarkasi mogu da promene zemlju i nece se puno odraziti na razvitak njihovih karijera, ali plivanje je druga prica. Moze da bira da pliva u najmodernijim mogucim uslovima sa 15 trenera i u bazenima koji su opremljeni najboljom mogucom opremom koja prati svaki njihov i najmanji pokret koji kasnije moze da popravlja ili da pliva u bazenu i da razmislja dal ce mu pasti krov na glavu dok pliva sa rekreativcima. Plivanje kao sport u SAD i kod nas kao NBA i kls.

Prometej

pre 8 meseci

Nema potrebe da se nadgornjavamo o poreklu i koje čemu. Krvna zrnca, narodi postoje samo u knjigama i junačkim pričama. Čoveka određuju njegova uverenja, vaspitanje koje stekne. Mijatović je amerikanac jer je tako izabrao, roditelji podržali i to je to. Mene iskreno ne može da čini ponosnim jer nisam ja oborio rekord već on. Svaka mu čast i tu se priča završava.
Imate ovde gomilu Srba iz Amerike koji su vam jasno razjasnili da oni sa Srbijom nemaju ništa, da im nije ništa dala. I jesu u pravu. Narodi postoje samo dok ih vezuju jezik, običaji, istorijski događaji... ukratko kakve veze ja imam sa Karleušom, onom kokoškom sa Pinka i sličnim satrapi koji ne da nemaju veze sa Srbima nego idealno bi bilo da ih pošaljemo u Ameriku gde im jeste mesto. Po svojim uverenjima oni su amerikanci, a ne Srbi.

Jedini detalj koji ovi novi Amwri propuštaju da naglase jeste da treba da stanu i iza onih pljačkaških i kriminalnih stvari koje stoje iza zemlje u koju se sada kunu. To što se u Americi ulaže u sportove nije njihova kultura, već mogućnost da pare pumpaju bilo gde, jer te pare kreira ostatak sveta. Ukratko, ne biste ništa imali da taj sistem nije pljačkao i da dan danas živi na pljački, a ne na vrednom radu. Jer da se živi od rada, ne bi Amerika bila najzaduženija zemlja na planeti. Zato, daće budućnost i Bog da se ta zemlja u skorijem periodu uruši, a vi budite frajeri pa nemojte da dolazite ovamo i da se osećate ponovo Srbima.

Sub013

pre 8 meseci

Šta mali da radi rodio se u Americi pliva za Ameriku ali isto tako i nas čini ponosne zato što nosi naše ime nek mu bude sve najbolje …
(Zek, 2. mart 2024 14:26)

I Čavić se rodio u Americi!

Xman

pre 8 meseci

On je Amerikanac srpskog porekla, kao sto je i cela americka nacija nekog porekla jer kada je Amerika naseljavana ljudi nisu pali sa Marsa nego su dolazili iz Evrope i drugih delova sveta. Da je ostao ovde raznosio bi za Glovo, kao sto bi i Tesla bio portir koga bi zvali cudakom da nije otisao preko bare.

Taurunum

pre 8 meseci

Dečko ne bi bi trebao da pliva za našu zemlju. Prvo jer se rodio i odrasta, drugo jer mu je USA sve pružila, vrhunske uslove za napredak, treće jer plivanje nije toliko profitabilan sport, a USA mogu od njega da naprave marketinšku ikonu i da dečko ne brine za finansije.
Što se tiče našeg plivačkog saveza i uslova u Srbiji i bazena je bolje ne pričati.
Srbija kaska za evropom mislim prvenstveno na Nemačku i Francusku jedno 15ak godina a za Amerikom dobrih 25god ako ne i više u svakom smislu.
Dečku želim svu sporrsku sreću u životu i neka bira tamo gde ćemu dati vrhunske uslove i držati ga na malom dlanu.
Svez neka se zapita u kojim uslovima nam treniraju deca plivanje i vaterpolo. Sramota!

Il

pre 8 meseci

Pošto vidim da ste odmah krenuli da pišete da je iz CG a to nije tačno, otac Mitar mu je iz Bijeljine i nakon rata su otišli u Ameriku.

Enigma

pre 8 meseci

Amerikanci nisu narod nego nacija, država se zove Amerika a čine je razni narodi: Englezi, Irci, Nemci... Indija je nacija, država sačinjena od 290 različitih plemena - naroda, usta priča i za Kineze, ona nije dobila ime po kineskom narodu, već po njihovom prvom caru. Luka jeste Amerikanac po državljanstvu. Jel na primer Mađar rođen u Srbiji- Srbin?

cowboy

pre 8 meseci

Decko je Amerikanac,a ne Srbin.Da li se drzava Srbija zapita zasto treba ovoliko papira da deca koja su rodjena u USA dobiju Srpske papire.Znam iz iskustva.A da jel nisu kosarkasi CZ za njih je 2 dana,sve gotovo,obicno pred kup .

iskreno

pre 8 meseci

Spiker uporan u tome da je Luka Mijatovik.
Da li je moguće da su ti Amerikanci toliko glupava nacija da ne mogu da ukapiraju kada se "C" čita kao C/Ć/Č, a ne kao K...
Jedno je Kevin Klajn, a sasvim drugo Jokić, Đoković, Bogdanović, Mijatović...

Rodion

pre 8 meseci

@(my way, 02. mart 2024 13:18)

Nema to veze sa osećanjem pripadnosti. Čavić je pričao o tom momku pre nekog vremena i o tome kakvo je stanje u našem savezu i zašto je i on sam morao da ode iz Srbije i zašto će taj momak morati da pliva za Ameriku. Mnogo je dublji problem nego što misliš. Eh da je samo osećaj pripadnosti gde bi nam kraj bio. Korupcija i nepotizam nam izjedaju društvo na svim nivoima.

Djordje

pre 8 meseci

@Saša: Druze racunam da ti je i Tesla nebitan lik i on je bio neki nas Amerikanac ili racunas za nase samo direktne potomke Cara Lazara i nosioce spomenice Boja na Kosovu ?

iskreno

pre 8 meseci

Voleo bih da čujem tvoj izgovor engleskog jezika, pa da pričamo o tvojoj inteligenciji.
(more bre, 02. mart 2024 15:01)

Za tvoju informaciju govorim engleski preko 30 godina, ali ne vidim poentu tvog komentara o inteligenciji. Kakve uopšte veze ima inteligencija sa znanjem engleskog jezika, prosvetli me inteligentni čoveče...

AAA

pre 8 meseci

Kako ljudi sebi dozvoljavate da mu vi određujete da li je Srbin ili nije? Po kojim to kriterijumima? Kako ste došli do njih, jel su to neki opšti kriterijumi, neki lično vaši kriterijumi, tako se vama čini da treba, čuli ste od nekoga, pričao vam pokojni deda, kako tačno? I kako sve i da pliva sutra za USA, po kom osnovu mu tada osporavate da je Srbin? Pa i ova dvojca što su pobili decu prošle godine, i oni su Srbi i dalje, koliki god da su zločinci, a ovaj dečak neka pliva, trči, skija, skače, sanka se, šutira loptu, baca je, udara za koga hoće i koliko hoće i kada hoće, ako je Srbin, Srbin je dok je živ i gotovo.

antiprotivan

pre 8 meseci

Koliko su ljudi smesni i ne kapiraju nista,to je strasno.Oni vide prezime na primer Dzonson i to je za njih pravi Amerikanac a vide prezime Mijatovic i kao smeju se "kako to moze biti Amerikanac".Pa jel kontate vi da tu ima milion nacija.Da su podjednako Amerikanci i Englezi i Afroamerikanci i Balkanci i Italijani i svi ostali.Zasto je Dzonson veci Amerikanac od Mijatovica?Kao smeju se i pisu komentare "Mijatovic Amrikanac haha,kraj vica".Imate li malo logike u glavi?
(Mar, 02. mart 2024 14:28)

bravo za komentar. pritom ljudi vise ni ne primecuju da je to favorizovanje svoje nacije a ponižavanje ostalih - čist fašizam.

bravo za ovog decka i za zemlju koja mu je pružila šansu. a za nas ovde - setite se vesti o mladom kikbokseru, nema ni nedelju dana od toga.

Neko iz mase

pre 8 meseci

Dragane,
po tebi je Moika Seleš prvo bila srpkinja pa je posle postala amerikanka.
A činjenica je da je Monika po narodnosti mađarica iz tadašnje Jugoslavije, danas Srbije.

Aca

pre 8 meseci

Bravo!
Ali lako je njemu da bude najbolji kad naši ljudi tamo odrzavaju bazene na vrhunskom nivou i spasavaju Amere dok ne nauče da plivaju. Kod nas u Srbiji nema bazena, nema održavanja, samo se krade na vrhunskom nivou

satelit

pre 8 meseci

Slucaj Cavic! Jedina sansa da Srbija ima plivanje je ova situacija!SVE treba uciniti da pliva za nas,dati i novce velike za njega!NEMA DRUGE! Ovo mora biti DRZAVNI PROJEKAT da bi se deca u Srbiji vratila u bazene!

Dragan - Sava

pre 8 meseci

Nije Srbin ako nastupa za Ameriku! Kada ćemo to ukapirati. Srbi su samo oni koji i igraju za Srbiju i nema veze da li su to ovi naturalizovani ili ovde rodjeni. Ko nosi dres Srbije i predstavlja Srbiju na medjunarodnim takmičenjima je Srbin a ko predstavlja Ameriku ili bilo koju treću zemlju nije Srbin. Nije bitna religija( to je privatna stvar ko u šta veruje ili ne veruje), nije bitna boja koze, nije bitno ni poreklo već samo koju drzavu konkretno predstavljate.

more bre

pre 8 meseci

Spiker uporan u tome da je Luka Mijatovik.
Da li je moguće da su ti Amerikanci toliko glupava nacija da ne mogu da ukapiraju kada se "C" čita kao C/Ć/Č, a ne kao K...
Jedno je Kevin Klajn, a sasvim drugo Jokić, Đoković, Bogdanović, Mijatović...
(iskreno, 2. mart 2024 14:35)

Voleo bih da čujem tvoj izgovor engleskog jezika, pa da pričamo o tvojoj inteligenciji.

junior

pre 8 meseci

Velik rezultat ali to ne garantuje i uspjeh u buducnosti. Može naglo da poraste i dobije na kilaži i da ne bude top plivač. Ali može i da se poklopi da postane najbolji ikad.

Mali Hijavata

pre 8 meseci

*Amerikanac
Ne takmiči se pod našom zastavom.
(Darko, 2. mart 2024 13:18)

Zastava ne odredjuje nacionalnost. Mogao je i Novak Djokovic da nastupa za Engleze, ali ga to Englezom ne bi ucinilo. Neko ko se zove Luka Mijatovic ne moze biti Amerikanac, kao ni neko ko se zove Jasuci Ito ne moze biti Srbin, vec samo Japanac. A ko pod kojim zastavama radi, zivi, nastupa ili se predstavlja je druga prica.

Miron

pre 8 meseci

Sada su Amerikanci otkrili novog "nadčoveka" posle Marka Špica i njegovih 7 zlata, majkla Felpsa i njegovih 8 zlata, e ovoga klinca će kljukati specijalnim "koktelima" da može da osvoji 9 zlata i da kažu kako su oni i dalje izuzetna nacija, a ovaj dečak će se pretvoriti u debelog bolesnika i mučiti se sa zdravljem do kraja svog kratkog života.

qqq

pre 8 meseci

"Srbin" koji verovatno nikad nije bio ovde i ne zna ni gde je na mapi ?. Al sad će srpske paljevine da se lože kroz tuđe uspehe jer svojih nemaju.

Иван

pre 8 meseci

(satelit, 02. mart 2024 14:12)

Слажем се, али пре свега да се обнове постојећи и саграде нови базени и циљу стварање веће базе за овај, један од назичних спортова.
Али, ми ћемо ипак градити национални фудбалски стадион.

Стрелац

pre 8 meseci

Браво, дечко, свака част!
Остани где си и за осам година да узмеш осам злата на олимпијади и надмашиш Фелпсова времена у свим дисциплинама. Само да те спонзори не саплету.

Valentina Petrović

pre 8 meseci

Zato, daće budućnost i Bog da se ta zemlja u skorijem periodu uruši, a vi budite frajeri pa nemojte da dolazite ovamo i da se osećate ponovo Srbima.
(Prometej, 2. mart 2024 15:08)

36 (ne)ljudi je lajkovalo ovaj maliciozni komentar gde se priziva Bog da uruši jednu saveznu državu sa 52 miliona stanovnika!! Šta je vama tamo u Srbiji?? Totalno ste odlepili, ama do dačka, što bi govorila moja pokojna nana.

kakone

pre 8 meseci

Mislim da je 1,42 svjetski rekord Pola Bidermana, ako ga nije sad na zadnjem svjetskom oborio neko, nisam siguran. Problem kod plivanja je sto stalno napreduje. Ovaj svjetski rekord Pola je jedan od dugovjecnijih. Tako da uporedjivati Felpa, Torpa i Luku , bar sto se vremena tice, nije bas umjesno. Jednostavno rekordi se starno ruse, pa i u tom uzrastu.

Mikii

pre 8 meseci

Kako ljudi sebi dozvoljavate da mu vi određujete da li je Srbin ili nije? Po kojim to kriterijumima? Kako ste došli do njih, jel su to neki opšti kriterijumi, neki lično vaši kriterijumi, tako se vama čini da treba, čuli ste od nekoga, pričao vam pokojni deda, kako tačno? I kako sve i da pliva sutra za USA, po kom osnovu mu tada osporavate da je Srbin? Pa i ova dvojca što su pobili decu prošle godine, i oni su Srbi i dalje, koliki god da su zločinci, a ovaj dečak neka pliva, trči, skija, skače, sanka se, šutira loptu, baca je, udara za koga hoće i koliko hoće i kada hoće, ako je Srbin, Srbin je dok je živ i gotovo.
(AAA, 2. mart 2024 16:27)

Leci se dalobu.

Boško

pre 8 meseci

Znači da ako je ovo djete rodjeno od oca Srbina majke Srpkinje ,kršteno u srpskoj crvi,govori srpski, dolazi iz kuće u kojoj se slavi i slava i božić i sve ostalo ALI će da pliva za US team ne kvalifikuje se da bude Srbin?
Ljudi, razmislite malo kakve gluposti pišete

nacija tu nije bitna

pre 8 meseci

Joj, što ja volim gledati kad Srbija igra i pobeđuje. Kad vidim da nekom igraču nejde, odma bi mu zabranio da igra. A, kad neko izvodi Penal, pa promaši, pa ubio bi ga..
SVAKI SPORTISTA JE ŽIV ČOVEK, I ŽELI POBEDU.

qqq

pre 8 meseci

"Srbin" koji verovatno nikad nije bio ovde i ne zna ni gde je na mapi ?. Al sad će srpske paljevine da se lože kroz tuđe uspehe jer svojih nemaju.

iskreno

pre 8 meseci

Spiker uporan u tome da je Luka Mijatovik.
Da li je moguće da su ti Amerikanci toliko glupava nacija da ne mogu da ukapiraju kada se "C" čita kao C/Ć/Č, a ne kao K...
Jedno je Kevin Klajn, a sasvim drugo Jokić, Đoković, Bogdanović, Mijatović...

more bre

pre 8 meseci

Spiker uporan u tome da je Luka Mijatovik.
Da li je moguće da su ti Amerikanci toliko glupava nacija da ne mogu da ukapiraju kada se "C" čita kao C/Ć/Č, a ne kao K...
Jedno je Kevin Klajn, a sasvim drugo Jokić, Đoković, Bogdanović, Mijatović...
(iskreno, 2. mart 2024 14:35)

Voleo bih da čujem tvoj izgovor engleskog jezika, pa da pričamo o tvojoj inteligenciji.

Dragan - Sava

pre 8 meseci

Nije Srbin ako nastupa za Ameriku! Kada ćemo to ukapirati. Srbi su samo oni koji i igraju za Srbiju i nema veze da li su to ovi naturalizovani ili ovde rodjeni. Ko nosi dres Srbije i predstavlja Srbiju na medjunarodnim takmičenjima je Srbin a ko predstavlja Ameriku ili bilo koju treću zemlju nije Srbin. Nije bitna religija( to je privatna stvar ko u šta veruje ili ne veruje), nije bitna boja koze, nije bitno ni poreklo već samo koju drzavu konkretno predstavljate.

Sasa

pre 8 meseci

Nemojte me pogresno shvatiti, on je Srbin koliko sam i ja. Decku su roditelji otisli u USA. On je Amerikanac srpskog porekla. Meni je pradeda iz Srbije, svi drugi rodjeni u USA, ukljucujuci i mene.

my way

pre 8 meseci

Молим вас, маните нас таквих обмањујућих наслова. Пливачки савез нека ради свој посао и ако може нека убеди дечка да плива за Србију. Ако не, ником ништа, мали је Американац и то је то. Потпуно ок. и легитимно, с обзиром да је у Америци рођен и у њој одраста. Све друго је јадно и патетично. Ако мали нема осећај припадности Србији и српском народу, па још мање нас 6-7 милиона према њему треба да имамо неке емоције и на силу га присвајамо. А сад о самом спорту, невезано за наслов и националну припадност. Дечку свака част, желим му да ради, напредује и по свему их надмаши обојицу.

Miron

pre 8 meseci

Sada su Amerikanci otkrili novog "nadčoveka" posle Marka Špica i njegovih 7 zlata, majkla Felpsa i njegovih 8 zlata, e ovoga klinca će kljukati specijalnim "koktelima" da može da osvoji 9 zlata i da kažu kako su oni i dalje izuzetna nacija, a ovaj dečak će se pretvoriti u debelog bolesnika i mučiti se sa zdravljem do kraja svog kratkog života.

AAA

pre 8 meseci

Kako ljudi sebi dozvoljavate da mu vi određujete da li je Srbin ili nije? Po kojim to kriterijumima? Kako ste došli do njih, jel su to neki opšti kriterijumi, neki lično vaši kriterijumi, tako se vama čini da treba, čuli ste od nekoga, pričao vam pokojni deda, kako tačno? I kako sve i da pliva sutra za USA, po kom osnovu mu tada osporavate da je Srbin? Pa i ova dvojca što su pobili decu prošle godine, i oni su Srbi i dalje, koliki god da su zločinci, a ovaj dečak neka pliva, trči, skija, skače, sanka se, šutira loptu, baca je, udara za koga hoće i koliko hoće i kada hoće, ako je Srbin, Srbin je dok je živ i gotovo.

Mar

pre 8 meseci

Koliko su ljudi smesni i ne kapiraju nista,to je strasno.Oni vide prezime na primer Dzonson i to je za njih pravi Amerikanac a vide prezime Mijatovic i kao smeju se "kako to moze biti Amerikanac".Pa jel kontate vi da tu ima milion nacija.Da su podjednako Amerikanci i Englezi i Afroamerikanci i Balkanci i Italijani i svi ostali.Zasto je Dzonson veci Amerikanac od Mijatovica?Kao smeju se i pisu komentare "Mijatovic Amrikanac haha,kraj vica".Imate li malo logike u glavi?

Prometej

pre 8 meseci

Nema potrebe da se nadgornjavamo o poreklu i koje čemu. Krvna zrnca, narodi postoje samo u knjigama i junačkim pričama. Čoveka određuju njegova uverenja, vaspitanje koje stekne. Mijatović je amerikanac jer je tako izabrao, roditelji podržali i to je to. Mene iskreno ne može da čini ponosnim jer nisam ja oborio rekord već on. Svaka mu čast i tu se priča završava.
Imate ovde gomilu Srba iz Amerike koji su vam jasno razjasnili da oni sa Srbijom nemaju ništa, da im nije ništa dala. I jesu u pravu. Narodi postoje samo dok ih vezuju jezik, običaji, istorijski događaji... ukratko kakve veze ja imam sa Karleušom, onom kokoškom sa Pinka i sličnim satrapi koji ne da nemaju veze sa Srbima nego idealno bi bilo da ih pošaljemo u Ameriku gde im jeste mesto. Po svojim uverenjima oni su amerikanci, a ne Srbi.

Jedini detalj koji ovi novi Amwri propuštaju da naglase jeste da treba da stanu i iza onih pljačkaških i kriminalnih stvari koje stoje iza zemlje u koju se sada kunu. To što se u Americi ulaže u sportove nije njihova kultura, već mogućnost da pare pumpaju bilo gde, jer te pare kreira ostatak sveta. Ukratko, ne biste ništa imali da taj sistem nije pljačkao i da dan danas živi na pljački, a ne na vrednom radu. Jer da se živi od rada, ne bi Amerika bila najzaduženija zemlja na planeti. Zato, daće budućnost i Bog da se ta zemlja u skorijem periodu uruši, a vi budite frajeri pa nemojte da dolazite ovamo i da se osećate ponovo Srbima.

cowboy

pre 8 meseci

Decko je Amerikanac,a ne Srbin.Da li se drzava Srbija zapita zasto treba ovoliko papira da deca koja su rodjena u USA dobiju Srpske papire.Znam iz iskustva.A da jel nisu kosarkasi CZ za njih je 2 dana,sve gotovo,obicno pred kup .

Mali Hijavata

pre 8 meseci

*Amerikanac
Ne takmiči se pod našom zastavom.
(Darko, 2. mart 2024 13:18)

Zastava ne odredjuje nacionalnost. Mogao je i Novak Djokovic da nastupa za Engleze, ali ga to Englezom ne bi ucinilo. Neko ko se zove Luka Mijatovic ne moze biti Amerikanac, kao ni neko ko se zove Jasuci Ito ne moze biti Srbin, vec samo Japanac. A ko pod kojim zastavama radi, zivi, nastupa ili se predstavlja je druga prica.

antiprotivan

pre 8 meseci

Koliko su ljudi smesni i ne kapiraju nista,to je strasno.Oni vide prezime na primer Dzonson i to je za njih pravi Amerikanac a vide prezime Mijatovic i kao smeju se "kako to moze biti Amerikanac".Pa jel kontate vi da tu ima milion nacija.Da su podjednako Amerikanci i Englezi i Afroamerikanci i Balkanci i Italijani i svi ostali.Zasto je Dzonson veci Amerikanac od Mijatovica?Kao smeju se i pisu komentare "Mijatovic Amrikanac haha,kraj vica".Imate li malo logike u glavi?
(Mar, 02. mart 2024 14:28)

bravo za komentar. pritom ljudi vise ni ne primecuju da je to favorizovanje svoje nacije a ponižavanje ostalih - čist fašizam.

bravo za ovog decka i za zemlju koja mu je pružila šansu. a za nas ovde - setite se vesti o mladom kikbokseru, nema ni nedelju dana od toga.

Hagiano

pre 8 meseci

Kako to Ameri rade studiozno i od najmladjih kategorija prepoznaju talenat i onda im sve omoguće da dostignu vrhunske rezultate... naravno pod njihovom zastavom.
Tako je i Čavić bio kod njih, pa ih izdao plivajući za Srbiju a ovi mu nisu ostali dužni, već dug vratili u Pekingu...
Ko misli da je slučajno, u velikoj je zabludi.

Luka neće nastupati za Srbiju jer nama je bitnije da negde ćornemo koji dinar kad smo već u sportskim savezima umesto da se bavimo talentima.

Mali Hijavata

pre 8 meseci

Upravo je o ovom momku ne tako davno govorio Milorad Cavic! Dobro sam zapamtop to ime - Luka Mijatovic! Srbin koji obara sve plivacke rekorde u Americi!

Mikii

pre 8 meseci

Kako ljudi sebi dozvoljavate da mu vi određujete da li je Srbin ili nije? Po kojim to kriterijumima? Kako ste došli do njih, jel su to neki opšti kriterijumi, neki lično vaši kriterijumi, tako se vama čini da treba, čuli ste od nekoga, pričao vam pokojni deda, kako tačno? I kako sve i da pliva sutra za USA, po kom osnovu mu tada osporavate da je Srbin? Pa i ova dvojca što su pobili decu prošle godine, i oni su Srbi i dalje, koliki god da su zločinci, a ovaj dečak neka pliva, trči, skija, skače, sanka se, šutira loptu, baca je, udara za koga hoće i koliko hoće i kada hoće, ako je Srbin, Srbin je dok je živ i gotovo.
(AAA, 2. mart 2024 16:27)

Leci se dalobu.

Xman

pre 8 meseci

On je Amerikanac srpskog porekla, kao sto je i cela americka nacija nekog porekla jer kada je Amerika naseljavana ljudi nisu pali sa Marsa nego su dolazili iz Evrope i drugih delova sveta. Da je ostao ovde raznosio bi za Glovo, kao sto bi i Tesla bio portir koga bi zvali cudakom da nije otisao preko bare.

satelit

pre 8 meseci

Slucaj Cavic! Jedina sansa da Srbija ima plivanje je ova situacija!SVE treba uciniti da pliva za nas,dati i novce velike za njega!NEMA DRUGE! Ovo mora biti DRZAVNI PROJEKAT da bi se deca u Srbiji vratila u bazene!

kakone

pre 8 meseci

Mislim da je 1,42 svjetski rekord Pola Bidermana, ako ga nije sad na zadnjem svjetskom oborio neko, nisam siguran. Problem kod plivanja je sto stalno napreduje. Ovaj svjetski rekord Pola je jedan od dugovjecnijih. Tako da uporedjivati Felpa, Torpa i Luku , bar sto se vremena tice, nije bas umjesno. Jednostavno rekordi se starno ruse, pa i u tom uzrastu.

Valentina Petrović

pre 8 meseci

Zato, daće budućnost i Bog da se ta zemlja u skorijem periodu uruši, a vi budite frajeri pa nemojte da dolazite ovamo i da se osećate ponovo Srbima.
(Prometej, 2. mart 2024 15:08)

36 (ne)ljudi je lajkovalo ovaj maliciozni komentar gde se priziva Bog da uruši jednu saveznu državu sa 52 miliona stanovnika!! Šta je vama tamo u Srbiji?? Totalno ste odlepili, ama do dačka, što bi govorila moja pokojna nana.

Taurunum

pre 8 meseci

Dečko ne bi bi trebao da pliva za našu zemlju. Prvo jer se rodio i odrasta, drugo jer mu je USA sve pružila, vrhunske uslove za napredak, treće jer plivanje nije toliko profitabilan sport, a USA mogu od njega da naprave marketinšku ikonu i da dečko ne brine za finansije.
Što se tiče našeg plivačkog saveza i uslova u Srbiji i bazena je bolje ne pričati.
Srbija kaska za evropom mislim prvenstveno na Nemačku i Francusku jedno 15ak godina a za Amerikom dobrih 25god ako ne i više u svakom smislu.
Dečku želim svu sporrsku sreću u životu i neka bira tamo gde ćemu dati vrhunske uslove i držati ga na malom dlanu.
Svez neka se zapita u kojim uslovima nam treniraju deca plivanje i vaterpolo. Sramota!

Djordje

pre 8 meseci

@Saša: Druze racunam da ti je i Tesla nebitan lik i on je bio neki nas Amerikanac ili racunas za nase samo direktne potomke Cara Lazara i nosioce spomenice Boja na Kosovu ?

Enigma

pre 8 meseci

Amerikanci nisu narod nego nacija, država se zove Amerika a čine je razni narodi: Englezi, Irci, Nemci... Indija je nacija, država sačinjena od 290 različitih plemena - naroda, usta priča i za Kineze, ona nije dobila ime po kineskom narodu, već po njihovom prvom caru. Luka jeste Amerikanac po državljanstvu. Jel na primer Mađar rođen u Srbiji- Srbin?

iskreno

pre 8 meseci

Voleo bih da čujem tvoj izgovor engleskog jezika, pa da pričamo o tvojoj inteligenciji.
(more bre, 02. mart 2024 15:01)

Za tvoju informaciju govorim engleski preko 30 godina, ali ne vidim poentu tvog komentara o inteligenciji. Kakve uopšte veze ima inteligencija sa znanjem engleskog jezika, prosvetli me inteligentni čoveče...

Zek

pre 8 meseci

Šta mali da radi rodio se u Americi pliva za Ameriku ali isto tako i nas čini ponosne zato što nosi naše ime nek mu bude sve najbolje …

aca

pre 8 meseci

Ok, neki sportisti tipa fudbaleri i kosarkasi mogu da promene zemlju i nece se puno odraziti na razvitak njihovih karijera, ali plivanje je druga prica. Moze da bira da pliva u najmodernijim mogucim uslovima sa 15 trenera i u bazenima koji su opremljeni najboljom mogucom opremom koja prati svaki njihov i najmanji pokret koji kasnije moze da popravlja ili da pliva u bazenu i da razmislja dal ce mu pasti krov na glavu dok pliva sa rekreativcima. Plivanje kao sport u SAD i kod nas kao NBA i kls.

Rodion

pre 8 meseci

@(my way, 02. mart 2024 13:18)

Nema to veze sa osećanjem pripadnosti. Čavić je pričao o tom momku pre nekog vremena i o tome kakvo je stanje u našem savezu i zašto je i on sam morao da ode iz Srbije i zašto će taj momak morati da pliva za Ameriku. Mnogo je dublji problem nego što misliš. Eh da je samo osećaj pripadnosti gde bi nam kraj bio. Korupcija i nepotizam nam izjedaju društvo na svim nivoima.

Neko iz mase

pre 8 meseci

Dragane,
po tebi je Moika Seleš prvo bila srpkinja pa je posle postala amerikanka.
A činjenica je da je Monika po narodnosti mađarica iz tadašnje Jugoslavije, danas Srbije.

junior

pre 8 meseci

Velik rezultat ali to ne garantuje i uspjeh u buducnosti. Može naglo da poraste i dobije na kilaži i da ne bude top plivač. Ali može i da se poklopi da postane najbolji ikad.

Aca

pre 8 meseci

Bravo!
Ali lako je njemu da bude najbolji kad naši ljudi tamo odrzavaju bazene na vrhunskom nivou i spasavaju Amere dok ne nauče da plivaju. Kod nas u Srbiji nema bazena, nema održavanja, samo se krade na vrhunskom nivou

Стрелац

pre 8 meseci

Браво, дечко, свака част!
Остани где си и за осам година да узмеш осам злата на олимпијади и надмашиш Фелпсова времена у свим дисциплинама. Само да те спонзори не саплету.

nacija tu nije bitna

pre 8 meseci

Joj, što ja volim gledati kad Srbija igra i pobeđuje. Kad vidim da nekom igraču nejde, odma bi mu zabranio da igra. A, kad neko izvodi Penal, pa promaši, pa ubio bi ga..
SVAKI SPORTISTA JE ŽIV ČOVEK, I ŽELI POBEDU.

Boško

pre 8 meseci

Znači da ako je ovo djete rodjeno od oca Srbina majke Srpkinje ,kršteno u srpskoj crvi,govori srpski, dolazi iz kuće u kojoj se slavi i slava i božić i sve ostalo ALI će da pliva za US team ne kvalifikuje se da bude Srbin?
Ljudi, razmislite malo kakve gluposti pišete

Иван

pre 8 meseci

(satelit, 02. mart 2024 14:12)

Слажем се, али пре свега да се обнове постојећи и саграде нови базени и циљу стварање веће базе за овај, један од назичних спортова.
Али, ми ћемо ипак градити национални фудбалски стадион.

Sub013

pre 8 meseci

Šta mali da radi rodio se u Americi pliva za Ameriku ali isto tako i nas čini ponosne zato što nosi naše ime nek mu bude sve najbolje …
(Zek, 2. mart 2024 14:26)

I Čavić se rodio u Americi!

Il

pre 8 meseci

Pošto vidim da ste odmah krenuli da pišete da je iz CG a to nije tačno, otac Mitar mu je iz Bijeljine i nakon rata su otišli u Ameriku.