Subota, 03.02.2024.

10:21

Bikovićeva supruga oštro o njegovom izbacivanju iz serije

Izvor: B92

Bikoviæeva supruga oštro o njegovom izbacivanju iz serije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Neobozavateljka

pre 1 godinu

Ha, ha, ha, ha, ha

Glumacka karijera se ne gradi na politizaciji, ne krije se iza nacionalistickih fraza, a kad se ne dobije ocekivan rezultat...

Nema to veze sa umetnickom slobodom... To su ozbiljna arogancija I bahatost, koje daleko prevazilaze crtu karaktera.

baltazar

pre 1 godinu

Ma kakav je to osrednji glumac i ovako bi glumio sporednu ulogu totalno beznacajnu posto i nije za bolje
(Dejan, 3. februar 2024 11:37)

Inače, ta serija je umetničko remek-delo, pa im trebaju vrhunski glumci. Obično, dosadno smeće za široke narodne mase (u duhu zapadnih "vrednosti") koje će da odrade polupismeni vrhunski holivudski "umetnici", bez dana srednje škole.

Što se tiče novac...ako je imao potpisan ugovor sa HBO, novac će mu biti isplaćen..na ovaj ili onaj način..tu nema nikakve dileme.

I, ovo je dokaz koliko je "zapad" slobodan. HBO je, kada ga je angažovao, dobro znao koje Biković. Reagovili su tek nakon političkih pritisaka...kakva crna Severna Koreja šta je današnji "zapad"...

Pret

pre 1 godinu

Posto se ovde provlaci tema licemerstva i sloboda misljenja, jedno pitanje: nedavno je jednoj bosanskoj pevacici zabranjen ulaz u Srbiju zbog toga sto je na nastupu pokazala dvoglavog orla. Da li onda isto tako smatrate da je ta odluka licemerna i protiv slobode misljenja ?
(licemerstvo, 03. februar 2024 18:52)

Da li je Bikovicu zabranjen ulazak u Ukrajinu?
(Pobogu, 3. februar 2024 22:20)

Da. Jos 2019e.
Imas njegov interview na B92 gdje to spominje.

Žika Pavlovic

pre 1 godinu

Slava Ukrajini! Slava Herojima!
(Ima opcija, 3. februar 2024 20:38)


Naravno.
Ukrajina, za razliku od Rusije, nije naoruzala Hrvatsku vojsku devedesetih.
Slava majci Srbiji i Ukrajini.
https://m.youtube.com/watch?v=xgsIcDnf_1k&pp=ygUpc2tyaXZlbmEgaXN0b3JpamEgcnVzaWphIG5hb3J1emFsYSBocnZhdGU%3D

Vezir iz gradsku čistoću

pre 1 godinu

Briks ima Bollywood tamo bi bio car
(seljadin, 3. februar 2024 11:49)

Odlična ideja. Mogu ja da ga ućim Indijski jezik ako će da dođe na vojni put ili na goveđi brod jer imam nekretnine u oba naselja.

ketiS

pre 1 godinu

Ovo sto se desilo Milosu Bikovicu je glavni razlog zbog koga moja malenkost apsolutno nikada ne bi pozelela da zivi niti u jednoj "zapadnoj" zemlji. Tamo je sveukupan drustveni milje prozet politikom i "mainstream" misljenjem da svako ko iole misli sopstvenom glavom u tim zemljama nema sta da trazi. Konacno, iako nisam neki veliki obozavalac Milosa Bikovica, ipak ga postujem i mislim da mu je bolje da se drzi Rusije jer tamo ne mora da glumi "pokvarene" Istocnoevropljane, vec moze da dobije i glavnu ulogu, kao sto je recimo i bio slucaj u seriji "Lutkice". Sve u svemu, jos jedan poraz slobode misljenja i dokaz da su kultura i umetnost u zemljama tkz. Zapada neslobodne i pod jakim uticajem geopolitickih interesa velikh i mocnih drzava.

Pobogu

pre 1 godinu

Posto se ovde provlaci tema licemerstva i sloboda misljenja, jedno pitanje: nedavno je jednoj bosanskoj pevacici zabranjen ulaz u Srbiju zbog toga sto je na nastupu pokazala dvoglavog orla. Da li onda isto tako smatrate da je ta odluka licemerna i protiv slobode misljenja ?
(licemerstvo, 03. februar 2024 18:52)

Da li je Bikovicu zabranjen ulazak u Ukrajinu?

Dušan

pre 1 godinu

E moj Bikoviću.

Propustiš ovakvu šansu života da Amerikancima udeliš lekciju o demokratiji i slobodi u sopstvenoj državi.

A samo je trebalo reći:
"Žao mi je što je slobodni Američki narod dozvolio da im se u svakodnevni život, izbore pa čak i samu umetnost mešaju oni koji nisu Amerikanci njihovi državljani i što im je na taj način uskraćena sloboda izbora i izražavanja zagarantovana Ustavom Amerike.

Amerika više nije slobodna zemlja a njen narod se više ni za šta ne pita čak ni u umetnosti."

licemerstvo

pre 1 godinu

Posto se ovde provlaci tema licemerstva i sloboda misljenja, jedno pitanje: nedavno je jednoj bosanskoj pevacici zabranjen ulaz u Srbiju zbog toga sto je na nastupu pokazala dvoglavog orla. Da li onda isto tako smatrate da je ta odluka licemerna i protiv slobode misljenja ?

Wllaxy

pre 1 godinu

Bolje da je cutala. Pazi, ona zali HBO, sad ce da propadnu jer su sutnuli nekog trecerazrednog ruskog glumca.
(., 03. februar 2024 10:51)

Ovde nije u pitanju koliko on jeste ili nije dobar glumac (lično se i slažem da je daleko od dobrog) već je u pitanju integritet jedne velike kompanije koja nije smela da stane iza svoje odluke zbog jednog pitanja neke sasvim treće zemlje koja je umislila da je jako bitna da može da odlučuje ko će, gde i sa kim da igra fudbal, ko će gde da glumi, ko će sa kim da se rukuje nakon teniskog meča! Nikad nisam voleo ni cenio ni pojedince ni grupe koji nemaju kičmu da stanu iza onog što su rekli ili učinili već nakon prvog pitanja poviju leđa!

Pa sta

pre 1 godinu

Ne moze se jednom guzicom na dve stolice. Odrastao je covek, mora biti svestan posledica. Ipak, malo je i degutantno da on zeli da glumi u produkcijama koje podrzavaju Ukrajinu, ako on vec na sve nacine podrzava Rusiju. Jednostavno, rekao sam vec u prvoj recenici.

Vanja LFC

pre 1 godinu

Ako je ovo taj glumac iz "Ubice moga oca" (ne pratim naše glumce previše) onda naše filmske akademije treba ozbiljno da se zapitaju šta rade. Nikakav glumac.

lol

pre 1 godinu

nema veze. ovo je ona vrsta medije koja ce mu dici cenu. sad ce da bude rus u holivudskim filmovima cim tramp pobedi.
(sima, 3. februar 2024 11:40)

Kakve veze ima Tramp? Da on moze da kontrolise Americke medije, prvo bi im zabranio toliko da ga kritikuju i ismevaju.

anon

pre 1 godinu

Šteta za njega. Ovo bi mu bila dobra ulaznica za zapadno tržište.
(zavarivač, 3. februar 2024 11:49)

Izgubio je tu sansu cim je poceo da se mesa sa Rusima. Iskreno me cudi da je uopste mislio da ima sansu u Holivudu posle slikanja sa Putinom.

kme kme

pre 1 godinu

Svakim danom je sve više sukoba svuda u celom svetu.
Najviše sukoba izaziva Amerika, i ti hoćeš da snimaš za njih???
Sram te bilo bre !

BuraZ

pre 1 godinu

Ne radi se ovde o Bikoviću . Ja sam do ove čisto fašističke odluke sažaljevao ukraince . Sad ih ne podnosim (mislim na vladu i zelenskog) .

Spale

pre 1 godinu

Slažem se s Vama po pitanju koje se odnosi na ponašanje umetnika i uplitanja u politiku koja mu donosi samo negativne implikacije. Ne slažem o tome, medjutim, da se radi o osrednje glumcu, jer je Bikovic, po oceni kompetentni ličnosti, najperspektivniji glumac, ne samo u Srbiji, već u regionu i šire...

Sara

pre 1 godinu

Nije me briga za Bikovića, ali čist fašizam pod velom društveno odgovornog poslovanja.
(marless81, 3. februar 2024 11:09)
Ono sto podrzava Bikovic je fasizam (progon novinara, hapsenje opozicionara...). A company ima pravo da bira sa kime ce da saradjuje.

želje i čestitke

pre 1 godinu

Bikovica nazad za Rusiju. Ako podrzavas agresora, nema mesta u normalnom drustvu. Slava Ukrajini!
(Aleksa7, 03. februar 2024 11:02)

sraman komentar

poziv na progon
em lik podrzava siptare

Jelena

pre 1 godinu

Sta je on pa ocekivao?Ocigledno je da je izabrao koga podrzava, i ne samo to, svi mi imamo svoje stavove. Ali je on javna licnost i bas je izasao sa tim, konkretno i na sva zvona. Posledice nece njega zaobici, kao sto nisu ni druge za neke stavove koje su propagirali i drzali se istih jako i na sav glas, svideli se oni vecini ili ne.

bgd

pre 1 godinu

Smrtna vremena, treba znati balansirati na svetskoj geopolitickoj klackalici, ne samo u politici nego i u svim ostalim segmentima javnog života i rada. To pogađa i umetnost, kao I uvek.

WillyWonka

pre 1 godinu

Ne znam koja je potreba umjetnika i sportaša da se uopšte izjašnjavaju po nekim pitanjima. Niko te ništa ne pita, radi svoj posao, a mišljenje zadrži za sebe.

Stefan

pre 1 godinu

Ne znam koja je potreba umjetnika i sportaša da se uopšte izjašnjavaju po nekim pitanjima. Niko te ništa ne pita, radi svoj posao, a mišljenje zadrži za sebe.
(WillyWonka, 03. februar 2024 11:22)

Ne radi se o "potrebi umjetnika i sportaša" već o obavezi na koju su primorani. Svi Ruski i Belorusko teniseri bili su uslovljeni da se ograde od određene politike da bi mogli da učestvuju na nekim turnirima pod zastavom svoje zemlje. Isto važi i za Olimpijce. Nemoj da misliš da ispod stola važe drugačija pravila i za umetnike. Miloš samo nije pristao na to.

Darko

pre 1 godinu

Kao i svi naši Rusofili, vole Rusiju, dižu je u nebesa ali im je san da žive i rade na zapadu. Kad dođe poziv sa zapada, odmah krene "znate nisam ja tako mislio, ja želim mir u svetu...".

Cc

pre 1 godinu

Da, baš se plaše američke kompanije nekog drugorazrednog glumca. Nego, da ti pomognem da se spakujete na avion za Moskvu i više se ne vratite???
Slava Ukrajini

Pingvin iz Nišavu

pre 1 godinu

Nimalo prijateljski potez Ukrajine. Valjda su očekivali da Zelenski preuzme ulogu. Jer ova zadnja u koju se baš uživeo mu je izgleda pri kraju.

Darko

pre 1 godinu

Kao i svi naši Rusofili, vole Rusiju, dižu je u nebesa ali im je san da žive i rade na zapadu. Kad dođe poziv sa zapada, odmah krene "znate nisam ja tako mislio, ja želim mir u svetu...".

Pingvin iz Nišavu

pre 1 godinu

Nimalo prijateljski potez Ukrajine. Valjda su očekivali da Zelenski preuzme ulogu. Jer ova zadnja u koju se baš uživeo mu je izgleda pri kraju.

Cc

pre 1 godinu

Da, baš se plaše američke kompanije nekog drugorazrednog glumca. Nego, da ti pomognem da se spakujete na avion za Moskvu i više se ne vratite???
Slava Ukrajini

Stefan

pre 1 godinu

Ne znam koja je potreba umjetnika i sportaša da se uopšte izjašnjavaju po nekim pitanjima. Niko te ništa ne pita, radi svoj posao, a mišljenje zadrži za sebe.
(WillyWonka, 03. februar 2024 11:22)

Ne radi se o "potrebi umjetnika i sportaša" već o obavezi na koju su primorani. Svi Ruski i Belorusko teniseri bili su uslovljeni da se ograde od određene politike da bi mogli da učestvuju na nekim turnirima pod zastavom svoje zemlje. Isto važi i za Olimpijce. Nemoj da misliš da ispod stola važe drugačija pravila i za umetnike. Miloš samo nije pristao na to.

Jelena

pre 1 godinu

Sta je on pa ocekivao?Ocigledno je da je izabrao koga podrzava, i ne samo to, svi mi imamo svoje stavove. Ali je on javna licnost i bas je izasao sa tim, konkretno i na sva zvona. Posledice nece njega zaobici, kao sto nisu ni druge za neke stavove koje su propagirali i drzali se istih jako i na sav glas, svideli se oni vecini ili ne.

bgd

pre 1 godinu

Smrtna vremena, treba znati balansirati na svetskoj geopolitickoj klackalici, ne samo u politici nego i u svim ostalim segmentima javnog života i rada. To pogađa i umetnost, kao I uvek.

anon

pre 1 godinu

Šteta za njega. Ovo bi mu bila dobra ulaznica za zapadno tržište.
(zavarivač, 3. februar 2024 11:49)

Izgubio je tu sansu cim je poceo da se mesa sa Rusima. Iskreno me cudi da je uopste mislio da ima sansu u Holivudu posle slikanja sa Putinom.

WillyWonka

pre 1 godinu

Ne znam koja je potreba umjetnika i sportaša da se uopšte izjašnjavaju po nekim pitanjima. Niko te ništa ne pita, radi svoj posao, a mišljenje zadrži za sebe.

lol

pre 1 godinu

nema veze. ovo je ona vrsta medije koja ce mu dici cenu. sad ce da bude rus u holivudskim filmovima cim tramp pobedi.
(sima, 3. februar 2024 11:40)

Kakve veze ima Tramp? Da on moze da kontrolise Americke medije, prvo bi im zabranio toliko da ga kritikuju i ismevaju.

Sara

pre 1 godinu

Nije me briga za Bikovića, ali čist fašizam pod velom društveno odgovornog poslovanja.
(marless81, 3. februar 2024 11:09)
Ono sto podrzava Bikovic je fasizam (progon novinara, hapsenje opozicionara...). A company ima pravo da bira sa kime ce da saradjuje.

Vanja LFC

pre 1 godinu

Ako je ovo taj glumac iz "Ubice moga oca" (ne pratim naše glumce previše) onda naše filmske akademije treba ozbiljno da se zapitaju šta rade. Nikakav glumac.

BuraZ

pre 1 godinu

Ne radi se ovde o Bikoviću . Ja sam do ove čisto fašističke odluke sažaljevao ukraince . Sad ih ne podnosim (mislim na vladu i zelenskog) .

licemerstvo

pre 1 godinu

Posto se ovde provlaci tema licemerstva i sloboda misljenja, jedno pitanje: nedavno je jednoj bosanskoj pevacici zabranjen ulaz u Srbiju zbog toga sto je na nastupu pokazala dvoglavog orla. Da li onda isto tako smatrate da je ta odluka licemerna i protiv slobode misljenja ?

želje i čestitke

pre 1 godinu

Bikovica nazad za Rusiju. Ako podrzavas agresora, nema mesta u normalnom drustvu. Slava Ukrajini!
(Aleksa7, 03. februar 2024 11:02)

sraman komentar

poziv na progon
em lik podrzava siptare

Pa sta

pre 1 godinu

Ne moze se jednom guzicom na dve stolice. Odrastao je covek, mora biti svestan posledica. Ipak, malo je i degutantno da on zeli da glumi u produkcijama koje podrzavaju Ukrajinu, ako on vec na sve nacine podrzava Rusiju. Jednostavno, rekao sam vec u prvoj recenici.

Spale

pre 1 godinu

Slažem se s Vama po pitanju koje se odnosi na ponašanje umetnika i uplitanja u politiku koja mu donosi samo negativne implikacije. Ne slažem o tome, medjutim, da se radi o osrednje glumcu, jer je Bikovic, po oceni kompetentni ličnosti, najperspektivniji glumac, ne samo u Srbiji, već u regionu i šire...

kme kme

pre 1 godinu

Svakim danom je sve više sukoba svuda u celom svetu.
Najviše sukoba izaziva Amerika, i ti hoćeš da snimaš za njih???
Sram te bilo bre !

ketiS

pre 1 godinu

Ovo sto se desilo Milosu Bikovicu je glavni razlog zbog koga moja malenkost apsolutno nikada ne bi pozelela da zivi niti u jednoj "zapadnoj" zemlji. Tamo je sveukupan drustveni milje prozet politikom i "mainstream" misljenjem da svako ko iole misli sopstvenom glavom u tim zemljama nema sta da trazi. Konacno, iako nisam neki veliki obozavalac Milosa Bikovica, ipak ga postujem i mislim da mu je bolje da se drzi Rusije jer tamo ne mora da glumi "pokvarene" Istocnoevropljane, vec moze da dobije i glavnu ulogu, kao sto je recimo i bio slucaj u seriji "Lutkice". Sve u svemu, jos jedan poraz slobode misljenja i dokaz da su kultura i umetnost u zemljama tkz. Zapada neslobodne i pod jakim uticajem geopolitickih interesa velikh i mocnih drzava.

Pobogu

pre 1 godinu

Posto se ovde provlaci tema licemerstva i sloboda misljenja, jedno pitanje: nedavno je jednoj bosanskoj pevacici zabranjen ulaz u Srbiju zbog toga sto je na nastupu pokazala dvoglavog orla. Da li onda isto tako smatrate da je ta odluka licemerna i protiv slobode misljenja ?
(licemerstvo, 03. februar 2024 18:52)

Da li je Bikovicu zabranjen ulazak u Ukrajinu?

Wllaxy

pre 1 godinu

Bolje da je cutala. Pazi, ona zali HBO, sad ce da propadnu jer su sutnuli nekog trecerazrednog ruskog glumca.
(., 03. februar 2024 10:51)

Ovde nije u pitanju koliko on jeste ili nije dobar glumac (lično se i slažem da je daleko od dobrog) već je u pitanju integritet jedne velike kompanije koja nije smela da stane iza svoje odluke zbog jednog pitanja neke sasvim treće zemlje koja je umislila da je jako bitna da može da odlučuje ko će, gde i sa kim da igra fudbal, ko će gde da glumi, ko će sa kim da se rukuje nakon teniskog meča! Nikad nisam voleo ni cenio ni pojedince ni grupe koji nemaju kičmu da stanu iza onog što su rekli ili učinili već nakon prvog pitanja poviju leđa!

Žika Pavlovic

pre 1 godinu

Slava Ukrajini! Slava Herojima!
(Ima opcija, 3. februar 2024 20:38)


Naravno.
Ukrajina, za razliku od Rusije, nije naoruzala Hrvatsku vojsku devedesetih.
Slava majci Srbiji i Ukrajini.
https://m.youtube.com/watch?v=xgsIcDnf_1k&pp=ygUpc2tyaXZlbmEgaXN0b3JpamEgcnVzaWphIG5hb3J1emFsYSBocnZhdGU%3D

Dušan

pre 1 godinu

E moj Bikoviću.

Propustiš ovakvu šansu života da Amerikancima udeliš lekciju o demokratiji i slobodi u sopstvenoj državi.

A samo je trebalo reći:
"Žao mi je što je slobodni Američki narod dozvolio da im se u svakodnevni život, izbore pa čak i samu umetnost mešaju oni koji nisu Amerikanci njihovi državljani i što im je na taj način uskraćena sloboda izbora i izražavanja zagarantovana Ustavom Amerike.

Amerika više nije slobodna zemlja a njen narod se više ni za šta ne pita čak ni u umetnosti."

Vezir iz gradsku čistoću

pre 1 godinu

Briks ima Bollywood tamo bi bio car
(seljadin, 3. februar 2024 11:49)

Odlična ideja. Mogu ja da ga ućim Indijski jezik ako će da dođe na vojni put ili na goveđi brod jer imam nekretnine u oba naselja.

Pret

pre 1 godinu

Posto se ovde provlaci tema licemerstva i sloboda misljenja, jedno pitanje: nedavno je jednoj bosanskoj pevacici zabranjen ulaz u Srbiju zbog toga sto je na nastupu pokazala dvoglavog orla. Da li onda isto tako smatrate da je ta odluka licemerna i protiv slobode misljenja ?
(licemerstvo, 03. februar 2024 18:52)

Da li je Bikovicu zabranjen ulazak u Ukrajinu?
(Pobogu, 3. februar 2024 22:20)

Da. Jos 2019e.
Imas njegov interview na B92 gdje to spominje.

baltazar

pre 1 godinu

Ma kakav je to osrednji glumac i ovako bi glumio sporednu ulogu totalno beznacajnu posto i nije za bolje
(Dejan, 3. februar 2024 11:37)

Inače, ta serija je umetničko remek-delo, pa im trebaju vrhunski glumci. Obično, dosadno smeće za široke narodne mase (u duhu zapadnih "vrednosti") koje će da odrade polupismeni vrhunski holivudski "umetnici", bez dana srednje škole.

Što se tiče novac...ako je imao potpisan ugovor sa HBO, novac će mu biti isplaćen..na ovaj ili onaj način..tu nema nikakve dileme.

I, ovo je dokaz koliko je "zapad" slobodan. HBO je, kada ga je angažovao, dobro znao koje Biković. Reagovili su tek nakon političkih pritisaka...kakva crna Severna Koreja šta je današnji "zapad"...

Neobozavateljka

pre 1 godinu

Ha, ha, ha, ha, ha

Glumacka karijera se ne gradi na politizaciji, ne krije se iza nacionalistickih fraza, a kad se ne dobije ocekivan rezultat...

Nema to veze sa umetnickom slobodom... To su ozbiljna arogancija I bahatost, koje daleko prevazilaze crtu karaktera.

Cc

pre 1 godinu

Da, baš se plaše američke kompanije nekog drugorazrednog glumca. Nego, da ti pomognem da se spakujete na avion za Moskvu i više se ne vratite???
Slava Ukrajini

Darko

pre 1 godinu

Kao i svi naši Rusofili, vole Rusiju, dižu je u nebesa ali im je san da žive i rade na zapadu. Kad dođe poziv sa zapada, odmah krene "znate nisam ja tako mislio, ja želim mir u svetu...".

Pingvin iz Nišavu

pre 1 godinu

Nimalo prijateljski potez Ukrajine. Valjda su očekivali da Zelenski preuzme ulogu. Jer ova zadnja u koju se baš uživeo mu je izgleda pri kraju.

Stefan

pre 1 godinu

Ne znam koja je potreba umjetnika i sportaša da se uopšte izjašnjavaju po nekim pitanjima. Niko te ništa ne pita, radi svoj posao, a mišljenje zadrži za sebe.
(WillyWonka, 03. februar 2024 11:22)

Ne radi se o "potrebi umjetnika i sportaša" već o obavezi na koju su primorani. Svi Ruski i Belorusko teniseri bili su uslovljeni da se ograde od određene politike da bi mogli da učestvuju na nekim turnirima pod zastavom svoje zemlje. Isto važi i za Olimpijce. Nemoj da misliš da ispod stola važe drugačija pravila i za umetnike. Miloš samo nije pristao na to.

WillyWonka

pre 1 godinu

Ne znam koja je potreba umjetnika i sportaša da se uopšte izjašnjavaju po nekim pitanjima. Niko te ništa ne pita, radi svoj posao, a mišljenje zadrži za sebe.

BuraZ

pre 1 godinu

Ne radi se ovde o Bikoviću . Ja sam do ove čisto fašističke odluke sažaljevao ukraince . Sad ih ne podnosim (mislim na vladu i zelenskog) .

Vanja LFC

pre 1 godinu

Ako je ovo taj glumac iz "Ubice moga oca" (ne pratim naše glumce previše) onda naše filmske akademije treba ozbiljno da se zapitaju šta rade. Nikakav glumac.

želje i čestitke

pre 1 godinu

Bikovica nazad za Rusiju. Ako podrzavas agresora, nema mesta u normalnom drustvu. Slava Ukrajini!
(Aleksa7, 03. februar 2024 11:02)

sraman komentar

poziv na progon
em lik podrzava siptare

Jelena

pre 1 godinu

Sta je on pa ocekivao?Ocigledno je da je izabrao koga podrzava, i ne samo to, svi mi imamo svoje stavove. Ali je on javna licnost i bas je izasao sa tim, konkretno i na sva zvona. Posledice nece njega zaobici, kao sto nisu ni druge za neke stavove koje su propagirali i drzali se istih jako i na sav glas, svideli se oni vecini ili ne.

Spale

pre 1 godinu

Slažem se s Vama po pitanju koje se odnosi na ponašanje umetnika i uplitanja u politiku koja mu donosi samo negativne implikacije. Ne slažem o tome, medjutim, da se radi o osrednje glumcu, jer je Bikovic, po oceni kompetentni ličnosti, najperspektivniji glumac, ne samo u Srbiji, već u regionu i šire...

kme kme

pre 1 godinu

Svakim danom je sve više sukoba svuda u celom svetu.
Najviše sukoba izaziva Amerika, i ti hoćeš da snimaš za njih???
Sram te bilo bre !

Sara

pre 1 godinu

Nije me briga za Bikovića, ali čist fašizam pod velom društveno odgovornog poslovanja.
(marless81, 3. februar 2024 11:09)
Ono sto podrzava Bikovic je fasizam (progon novinara, hapsenje opozicionara...). A company ima pravo da bira sa kime ce da saradjuje.

anon

pre 1 godinu

Šteta za njega. Ovo bi mu bila dobra ulaznica za zapadno tržište.
(zavarivač, 3. februar 2024 11:49)

Izgubio je tu sansu cim je poceo da se mesa sa Rusima. Iskreno me cudi da je uopste mislio da ima sansu u Holivudu posle slikanja sa Putinom.

bgd

pre 1 godinu

Smrtna vremena, treba znati balansirati na svetskoj geopolitickoj klackalici, ne samo u politici nego i u svim ostalim segmentima javnog života i rada. To pogađa i umetnost, kao I uvek.

Wllaxy

pre 1 godinu

Bolje da je cutala. Pazi, ona zali HBO, sad ce da propadnu jer su sutnuli nekog trecerazrednog ruskog glumca.
(., 03. februar 2024 10:51)

Ovde nije u pitanju koliko on jeste ili nije dobar glumac (lično se i slažem da je daleko od dobrog) već je u pitanju integritet jedne velike kompanije koja nije smela da stane iza svoje odluke zbog jednog pitanja neke sasvim treće zemlje koja je umislila da je jako bitna da može da odlučuje ko će, gde i sa kim da igra fudbal, ko će gde da glumi, ko će sa kim da se rukuje nakon teniskog meča! Nikad nisam voleo ni cenio ni pojedince ni grupe koji nemaju kičmu da stanu iza onog što su rekli ili učinili već nakon prvog pitanja poviju leđa!

ketiS

pre 1 godinu

Ovo sto se desilo Milosu Bikovicu je glavni razlog zbog koga moja malenkost apsolutno nikada ne bi pozelela da zivi niti u jednoj "zapadnoj" zemlji. Tamo je sveukupan drustveni milje prozet politikom i "mainstream" misljenjem da svako ko iole misli sopstvenom glavom u tim zemljama nema sta da trazi. Konacno, iako nisam neki veliki obozavalac Milosa Bikovica, ipak ga postujem i mislim da mu je bolje da se drzi Rusije jer tamo ne mora da glumi "pokvarene" Istocnoevropljane, vec moze da dobije i glavnu ulogu, kao sto je recimo i bio slucaj u seriji "Lutkice". Sve u svemu, jos jedan poraz slobode misljenja i dokaz da su kultura i umetnost u zemljama tkz. Zapada neslobodne i pod jakim uticajem geopolitickih interesa velikh i mocnih drzava.

Žika Pavlovic

pre 1 godinu

Slava Ukrajini! Slava Herojima!
(Ima opcija, 3. februar 2024 20:38)


Naravno.
Ukrajina, za razliku od Rusije, nije naoruzala Hrvatsku vojsku devedesetih.
Slava majci Srbiji i Ukrajini.
https://m.youtube.com/watch?v=xgsIcDnf_1k&pp=ygUpc2tyaXZlbmEgaXN0b3JpamEgcnVzaWphIG5hb3J1emFsYSBocnZhdGU%3D

Dušan

pre 1 godinu

E moj Bikoviću.

Propustiš ovakvu šansu života da Amerikancima udeliš lekciju o demokratiji i slobodi u sopstvenoj državi.

A samo je trebalo reći:
"Žao mi je što je slobodni Američki narod dozvolio da im se u svakodnevni život, izbore pa čak i samu umetnost mešaju oni koji nisu Amerikanci njihovi državljani i što im je na taj način uskraćena sloboda izbora i izražavanja zagarantovana Ustavom Amerike.

Amerika više nije slobodna zemlja a njen narod se više ni za šta ne pita čak ni u umetnosti."

lol

pre 1 godinu

nema veze. ovo je ona vrsta medije koja ce mu dici cenu. sad ce da bude rus u holivudskim filmovima cim tramp pobedi.
(sima, 3. februar 2024 11:40)

Kakve veze ima Tramp? Da on moze da kontrolise Americke medije, prvo bi im zabranio toliko da ga kritikuju i ismevaju.

licemerstvo

pre 1 godinu

Posto se ovde provlaci tema licemerstva i sloboda misljenja, jedno pitanje: nedavno je jednoj bosanskoj pevacici zabranjen ulaz u Srbiju zbog toga sto je na nastupu pokazala dvoglavog orla. Da li onda isto tako smatrate da je ta odluka licemerna i protiv slobode misljenja ?

Pobogu

pre 1 godinu

Posto se ovde provlaci tema licemerstva i sloboda misljenja, jedno pitanje: nedavno je jednoj bosanskoj pevacici zabranjen ulaz u Srbiju zbog toga sto je na nastupu pokazala dvoglavog orla. Da li onda isto tako smatrate da je ta odluka licemerna i protiv slobode misljenja ?
(licemerstvo, 03. februar 2024 18:52)

Da li je Bikovicu zabranjen ulazak u Ukrajinu?

Pa sta

pre 1 godinu

Ne moze se jednom guzicom na dve stolice. Odrastao je covek, mora biti svestan posledica. Ipak, malo je i degutantno da on zeli da glumi u produkcijama koje podrzavaju Ukrajinu, ako on vec na sve nacine podrzava Rusiju. Jednostavno, rekao sam vec u prvoj recenici.

Vezir iz gradsku čistoću

pre 1 godinu

Briks ima Bollywood tamo bi bio car
(seljadin, 3. februar 2024 11:49)

Odlična ideja. Mogu ja da ga ućim Indijski jezik ako će da dođe na vojni put ili na goveđi brod jer imam nekretnine u oba naselja.

baltazar

pre 1 godinu

Ma kakav je to osrednji glumac i ovako bi glumio sporednu ulogu totalno beznacajnu posto i nije za bolje
(Dejan, 3. februar 2024 11:37)

Inače, ta serija je umetničko remek-delo, pa im trebaju vrhunski glumci. Obično, dosadno smeće za široke narodne mase (u duhu zapadnih "vrednosti") koje će da odrade polupismeni vrhunski holivudski "umetnici", bez dana srednje škole.

Što se tiče novac...ako je imao potpisan ugovor sa HBO, novac će mu biti isplaćen..na ovaj ili onaj način..tu nema nikakve dileme.

I, ovo je dokaz koliko je "zapad" slobodan. HBO je, kada ga je angažovao, dobro znao koje Biković. Reagovili su tek nakon političkih pritisaka...kakva crna Severna Koreja šta je današnji "zapad"...

Pret

pre 1 godinu

Posto se ovde provlaci tema licemerstva i sloboda misljenja, jedno pitanje: nedavno je jednoj bosanskoj pevacici zabranjen ulaz u Srbiju zbog toga sto je na nastupu pokazala dvoglavog orla. Da li onda isto tako smatrate da je ta odluka licemerna i protiv slobode misljenja ?
(licemerstvo, 03. februar 2024 18:52)

Da li je Bikovicu zabranjen ulazak u Ukrajinu?
(Pobogu, 3. februar 2024 22:20)

Da. Jos 2019e.
Imas njegov interview na B92 gdje to spominje.

Neobozavateljka

pre 1 godinu

Ha, ha, ha, ha, ha

Glumacka karijera se ne gradi na politizaciji, ne krije se iza nacionalistickih fraza, a kad se ne dobije ocekivan rezultat...

Nema to veze sa umetnickom slobodom... To su ozbiljna arogancija I bahatost, koje daleko prevazilaze crtu karaktera.