Četvrtak, 09.11.2023.

14:55

Čilić o GOAT trci: Đoković je neverovatan, ali teško je odrediti

Hrvatski teniser Marin Čilić uključio se u diskusiju o tome ko je najbolji teniser svih vremena.

Izvor: B92

Èiliæ o GOAT trci: Ðokoviæ je neverovatan, ali teško je odrediti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Boki

pre 1 godinu

Zasto Hrvate pitate o takvim stvarima? Oni uporno misle da su najbolji u fudbalu a nikad nista nisu osvojili. Oni su veliki sampioni neobjektivnosti, e za to im skidam kapu!

dado

pre 1 godinu

Tko je najbolji a tko to nije, je stvar ukusa, ali jedno je sigurno, Djokovic je jedan od rijetkih gradjana Srbije koji posteno zivi od svog reketa!

Dragon

pre 1 godinu

Najvise trofeja?
Federer 103 titule i jos 54 finala.
Nole 97 titula i jos 40 finala.
To su brojke a ne bajke koje stalno ponavljate.

Ace

pre 1 godinu

Zoran,

Naravno da se i tada igrao tenis ali TADA ( nakon 2008-09 ) Federer nije vise igrao najbolji tenis kada je Nole igrao najvise meceva protiv njega i napravio razliku u h2h

Zoran

pre 1 godinu

Federer je najbolje igrao kada je bio prvi uzastopno 4.5 god. 2006. je osvojio 12 titula i imao skor ( 92 - 5 ) Nije sigurno igrao bolje 10 god. kasnije isto kao sto Nole sada ne igra najbolje ali osvaja po 3 GS jer nema sa kim da igra. I nije isto kada Nole drzi sve rekorde i kada Fed drzi sve rekorde jer je Federer kompletniji igrac sa manje slabosti u igri ( ima bolji servis,forhend,za 3 klase bolji smec,igru na mrezi ( bolji je dubl igrac ) sve osim bekenda ) tehnicki je bolji - udarci su mu cistiji,pravilniji..
(Orange, 10. novembar 2023 10:24)

Znači 4.5 godina posle (famozne) 2006. se ne račun? Nije se igrao tenis nego je to bio badminton ili možda, zbog manjka tehnike, bacanje kamena s'ramena?

Sofercina

pre 1 godinu

Za umetnicko klizanje i mogu da razumem - umetnicki utisak na sudije - Nikada mi nije bilo jasno da se na ski skakaonicama ocenjivao stil - zamislite skakaca u dalj a sudije mu merkaju stil - ( kod zena mi ne bi bilo cudno jer smo deformisani ) - sada smo dosli do toga da se vodi rasprava ko je najbolji kao da se to moze meriti po sistemu izbora za mis univerzum - preferiram azijatkinje i afrikanke ali ako bi trebalo da se kaze koja je najvisa pa sta tu ima da se izjasnjavamo - meter pa izmeris ! - Ovde neki samo teraju inat i misle da su vispreni - Djokovic da NISTA drugo nije uradio u zivotu vec da je samo pobedio Federera na Vimbldonu nakon onih 40 - 15 bio bi GOAT - a vi pisite sta god zelite - imate pravo na razlicito misljenje - kao i Ja !!

Sofercina

pre 1 godinu

Za umetnicko klizanje i mogu da razumem - umetnicki utisak na sudije - Nikada mi nije bilo jasno da se na ski skakaonicama ocenjivao stil - zamislite skakaca u dalj a sudije mu merkaju stil - ( kod zena mi ne bi bilo cudno jer smo deformisani ) - sada smo dosli do toga da se vodi rasprava ko je najbolji kao da se to moze meriti po sistemu izbora za mis univerzum - preferiram azijatkinje i afrikanke ali ako bi trebalo da se kaze koja je najvisa pa sta tu ima da se izjasnjavamo - meter pa izmeris ! - Ovde neki samo teraju inat i misle da su vispreni - Djokovic da NISTA drugo nije uradio u zivotu vec da je samo pobedio Federera na Vimbldonu nakon onih 40 - 15 bio bi GOAT - a vi pisite sta god zelite - imate pravo na razlicito misljenje - kao i Ja !!

Orange

pre 1 godinu

realno,

Federer je najbolje igrao kada je bio prvi uzastopno 4.5 god. 2006. je osvojio 12 titula i imao skor ( 92 - 5 ) Nije sigurno igrao bolje 10 god. kasnije isto kao sto Nole sada ne igra najbolje ali osvaja po 3 GS jer nema sa kim da igra. I nije isto kada Nole drzi sve rekorde i kada Fed drzi sve rekorde jer je Federer kompletniji igrac sa manje slabosti u igri ( ima bolji servis,forhend,za 3 klase bolji smec,igru na mrezi ( bolji je dubl igrac ) sve osim bekenda ) tehnicki je bolji - udarci su mu cistiji,pravilniji..

Baghdatis

pre 1 godinu

E moj Cila, pa ko te je jedini podrzao kad si imao onu pricu sa dopingom? Naravno Nole, a ne tvoji Federeri, Nadali, Ljubicici... polazujes svaki put koliki si smr..

456

pre 1 godinu

realno,

To je izjavio pred Cincinnati 2015. koji je i osvojio bas protiv Djokovica i taj turnir je generalno uvek dobro igrao ( jednom je Djokovica dobio sa 6-0 7-6 ) Djokovic je tek 2018 prvi put osvojio Cincinnati a sad ih vec ima 3 zbog neverovatne konkurencije..Federer je najbolje igrao u periodu kada je bio prvi uzastopno 237 nedelja..i ponekad mozda po neki turnir kasnije ali nikako celu sezonu sa 35 god.

neutral

pre 1 godinu

varburg limuzina,

Slazem se da je Djokovic vrv mentalno najjaci teniser ( iako ne vidim argumente da je Nadal slabiji ) i da ima najbolji ritern i bekend...i da ima najznacajnije rekorde...ali opet smatram da je Federer najko-mpletniji i tehnicki najbolji..( razlog zbog cega nikada nije predao mec i najmanje se povredjivao-jedan od argumenata ) Plus je poznata Novakova disciplina , rigorozni rezim ishrane...( argument da je Federer talentovaniji ) Djokovic vrv jeste igrao u najtezoj konkurenciji ali nije tada osvajao najvise titula..( 2021 i 2023 je osvojio po 3 GS ) Kad vec pominjes Ferrera ( Federer vs Ferrer 17 - 0 )
2017. je Fed osvojio Wimbledon bez izgubljenog seta,kada je Nole bio van forme..takva je i danas konkurencija

H2H Federer Djokovic 23 - 27. Ali su jako malo meceva igrali kada je Fed igrao najbolji tenis. Na travi prvi mec tek 2012. kada je Fed vec imao 6 Wimbledona. Za 4.5 god. koliko je Fed bio prvi uzastopno su igrali 9 meceva (7-2 za Fed ) a samo 2015. kada je Djokovic igrao najbolje cak 8 meceva (5-3 za Djokovica ) Od poslednjih 7 meceva Djokovic je 6 dobio i TADA je napravio razliku.

Sto se tice Fischera to nije moje misljenje vec cinjenica.Fiser je bio samo jednom svetski prvak ( 3 godine ) i smatra se u top 3 svih vremena...i bolji je od npr : Karpova (6 titula) , Mikhail Botvinnik (5 titula) , Viswanathan Anand (5 titula) , Alexander Alekhine ( 4 titule) , Vladimir Kramnik ( 3 titule )...Fischer je bolji od svih njih zbog kvaliteta igre.

mlekadžijа

pre 1 godinu

Дошли смо до тога да елеганција, лепршавост игре, фризура одређује ко је најбољи играч. Супер, трофеји не треба да се броје, бодови да се укину...никад неће прежалити Федерерову торту са цифром и финале Вимблдона. Колико беше: 40:15. Ахахаха....

neutral

pre 1 godinu

boki,

Kako brate, za 4.5 god. ( 237 ned ) koliko je Fed bio prvi uzastopno igrali su samo jedno GS finale koje je Fed dobio. Pa nije valjda da samo racunas finala Wimbledona 2014,2015 i 2019. Finala Wimbledona 2006,2007,2008 je igrao protiv Nadala ( mozda bi i pobedio da je Nole stigao do Federera )

Ne mislis valjda da je FER da igraju 3 finala Wimbledona kada je Nole igrao najbolje a da ne igraju ni jedno kada je Fed igrao najbolji tenis.

Federerov najbolji tenis od 2004 do 2008 a prvi mec na travi protiv Djokovica 2012..

Nije to brate nebitno

i da i ne

pre 1 godinu

Za Fisera se ne bih slozio sa tobom. Covek je pokorio cuvenu sovjetsku skolu saha, sve ih oducio od saha i oterao u ludnicu. Na kraju je prekinuo da igra standardni sah jer upravo nije imao pravog izazivaca.

(varburg limuzina,

Fiser je bio idol mog detinjstva kada sam sredinom 70-tih poceo da ozbiljnije igram sah (zajedno sa kosarkom).
Medjutim, realno, Fiser se plasio poraza, mozda i sa razlogom. Sovjeti su pomagali jedan drugog na najvaznijim turnirima, promovisali onog ko je imao najvece sanse, nesto kao sto rade vozaci u F1 danas. O sekundantima koje su imali da i ne govorim - u mecu za svetskog prvaka imas oko sebe vrhunske velemajstore kao sekundante.
Dakle, Fiser je sve to morao da prevazidje i to je kod njega stvorilo ozbiljnu paranoju. Da Spaski nije bio dzentlmen on bi izgubio mec u Rejkjaviku. Medjutim, dzentlmenstvo Spaskog mu se vratilo kao bumerang, on je u nekom trenutku mentalo popustio. Fiser je bio inteligentan, shvatio je koliko mu je Spaski pomogao, zato je uvek lepo govorio o njemu i na kraju odigrao taj ponovljeni mec u Sava Centru 1992.godine.
Dakle, vidite da dosta znam o Fiseru. Ipak, realno, zbog te paranoje, kao i zbog svog perfekcionizma, on se strasno plasio poraza. On se i ranije povlacio iz takmicenja, tamo negde 1966-67 je isto propustio jednu sezonu.
Dakle, Karpov je bio ozbiljan izazov - iako ga nisam simpatisao shvatam da je on jedan od najgenijalnijih igraca. I Fiser je to znao i nije bio suguran u svoju pobedu.

realno

pre 1 godinu

Djokovic 12 GS osvojio od kada Federer ne igra, 20 GS osvojio od kada je RF napunio 34 godine i zbog povrede propustao turnire i sada bi neko da se broje te titule osvojene protiv Runea, Ruda, Cicipasa, Beretinija i staraca iz doma penzionera? Kako da ne...
(., 9. novembar 2023 15:40)

Evo ti link: https://www.tennis-x.com/xblog/2015-08-17/20377.php

Ako ne znas engleski ovde RF kaze da je bolji sa 34 godine nego sa 24. To je izjavio u avgustu 2015.godine, dakle upravo one godine kada je Novak potpuno dominirao i ostvario najbolju sezonu u istorji.
Odlicno se secam kada je to RF izjavljivao - to je ona godina kada se vratio posle pauze sa dosta ubrzanom igrom, hvatao je servise, a i generalno loptu, ranije.
Treba pamtiti sta se price, ali se treba malo razumeti u tenis da bi se shvatilo zasto se prica.
GOAT tabelu sam prvi put gledao posle Noletovih uspeha 2011.godine. Tada je Federer imao najbolju statistiku u svakom pogledu i STATISTIKA je bila razloga da bude proglasen za GOAT i da bude prvi na listi.
Sada je to Novak. Sve ostalo je prazna prica.

neutral

pre 1 godinu

varburg limuzina,

Slazem se da je Djokovic vrv mentalno najjaci teniser ( iako ne vidim argumente da je Nadal slabiji ) i da ima najbolji ritern i bekend...i da ima najznacajnije rekorde...ali opet smatram da je Federer najko-mpletniji i tehnicki najbolji..( razlog zbog cega nikada nije predao mec i najmanje se povredjivao-jedan od argumenata ) Plus je poznata Novakova disciplina , rigorozni rezim ishrane...( argument da je Federer talentovaniji ) Djokovic vrv jeste igrao u najtezoj konkurenciji ali nije tada osvajao najvise titula..( 2021 i 2023 je osvojio po 3 GS ) Kad vec pominjes Ferrera ( Federer vs Ferrer 17 - 0 )
2017. je Fed osvojio Wimbledon bez izgubljenog seta,kada je Nole bio van forme..takva je i danas konkurencija

H2H Federer Djokovic 23 - 27. Ali su jako malo meceva igrali kada je Fed igrao najbolji tenis. Na travi prvi mec tek 2012. kada je Fed vec imao 6 Wimbledona. Za 4.5 god. koliko je Fed bio prvi uzastopno su igrali 9 meceva (7-2 za Fed ) a samo 2015. kada je Djokovic igrao najbolje cak 8 meceva (5-3 za Djokovica ) Od poslednjih 7 meceva Djokovic je 6 dobio i TADA je napravio razliku.

Sto se tice Fischera to nije moje misljenje vec cinjenica.Fiser je bio samo jednom svetski prvak ( 3 godine ) i smatra se u top 3 svih vremena...i bolji je od npr : Karpova (6 titula) , Mikhail Botvinnik (5 titula) , Viswanathan Anand (5 titula) , Alexander Alekhine ( 4 titule) , Vladimir Kramnik ( 3 titule )...Fischer je bolji od svih njih zbog kvaliteta igre.

boki

pre 1 godinu

Neutral kazi nam samo kad je Federer sve naj naj i nema slabosti zasto nije pobedio Djokovica u svim finalima gs,slabi su ti argumenti decko

now

pre 1 godinu

Aleks,

Federer iz 2006,2007,2008 ili 2009
Wawrinka 2015 finale Roland Garrosa
Nadal Roland Garros 2008 : vs Federer 6 -1 6 -3 6 -0
Nadal Roland Garros 2020 : vs Djokovic 6 - 0 6 - 2 7 - 5
Mozda Djokovic na Australian Openu iako vise favorizujem ofanzivne igrace..

Dex

pre 1 godinu

Teško je odrediti? Hmmmmm…pa mislim bas je teško. Kada se sve sabere … broj slemova, mastersa,sedmica provedenih na prvom mjestu, h2h..
Očito je da je po svemu Novak na trecem mjestu.
Ajde Marine ubice te kompleksi

Vanja

pre 1 godinu

Kakav bih ja covek bio ako bih osporavao jednog Hameda jer je muslimanske vere, ili Dzordana jer je Amerikanac, ili Pelea jer je crnac a Bekenbauera jer je Nemac. To vise nema veze sa sportom i ja ne bih bio ljubitelj sporta vec neki kompleksas, desnicar, rasista, poremecen um pre svega.

Tako da, neka njima pripadne titula najpopularnijeg nemam nista protiv, a o najboljem iliti GOAT-u, istorijke liste i rezultati govore sami.
(varburg limuzina, 9. novembar 2023 18:09)

Eto sam sebi skaces u usta, ni jedan od tih koje si nabrojao nema najvise titula, brojke nisu na njihovoj strani. Ali su sinonim sportova kojima su se bavili.
Bas kako je i Federer sinonim za tenis.
Ali ne moze to Nolefanovima u glavu.

varburg limuzina

pre 1 godinu

Neutral,


Mogu da se slozim sa tibom ili bilo kim oko toga da je Federer tehnicki najkompletniji teniser ikada ali da bi se dobio teniski mec potrebno je nekad i potrcati a boga mi i imati zivaca tj. mentalnu snagu. Tako da dzaba lepota igre ako ne donosi rezultat.

Druga stvar, ranije sam pisao o tome opsirnije, jak si onoliko koliko su tvoji protivnici jaki. To ti je odgovor u vezi Klicka i Alija. A i u vezi Novaka. Slazes li se da je Novak imao mozda i najjacu konkurenciju u istoriji? Federer, Nadal, Marej, Del Potro, Vavrinka, Rodik, Ferer, Medvedev, Zverev, Cicipas, Alkaraz... Mozda sam neke i zaboravio. Sve je to Novak morao da pregazi da bi bio ovo danas.

Za Fisera se ne bih slozio sa tobom. Covek je pokorio cuvenu sovjetsku skolu saha, sve ih oducio od saha i oterao u ludnicu. Na kraju je prekinuo da igra standardni sah jer upravo nije imao pravog izazivaca.

Tako da slazem se da rezultati nisu uvek pravo merilo ali u slucaju Novaka ni to ne moze da se kaze posto je citavu karijeru imao nevidjenu konkurenciju. Iz istog razloga mozemo reci da je Ali veci od obojice brace Klicko zajedno. Pazi samo ta imena Liston, Frejzer, Forman... Protiv koga se borio Klicko? Starijeg je nagruvao Luis kojem je to bio mec za penziju, iako Luisa smatram jednim od najvećih. A mladji Klicko tek nije imao konkurenciju. Celu karijeru boksovao sa klovnovima. Uostalom u eri brace Klicko je propao boks. Oni su ga svojim stilom borbe sahranili. Niko nije zeleo da ih gleda od dosade.

Kad na sve ovo dodas vansportska desavanja sa kojima su se susretali GOAT-i, stvar dobija na tezini. Ali robija zbog Vijetnama i rasizma, covek na kraju promenio veru i ime. Dzordana su sibali u NBA-u dok se danas maze kako igraju, oca mu ubili huligani, Bolt cist ko suza tu nema lazi nema prevare iako se takmicio i protiv dopingovanih amerikanaca poput onog Dzastina Getlina. I na kraju Novak Djokovic, sta reci o njegovom tek putu do GOAT-a? Zar je Federeru bilo teze? Svajcarac, uredjena zemlja, novca u izobilju, popularnost, pa na sve to i neverovatan talenat. Novakove prepreke na putu ne zelim ni da nabrajam.
GOAT na prvom mestu mora imati najbolje rezultate, na drugom najjacu konkurenciju, na trecem stvari van sportskih okvira koja su tu kao otezavajuca okolnost. GOAT ne moze biti neko koga je ceo svet gurao i rukama i nogama da dodje do tog zvanja. GOAT je onaj koji je imao najtezi put do uspeha a koji je sve prepreke i probleme uspeo da ostavi po strani i na kraju ostvari najjace rezultate. GOAT je onaj koji je bolji u direktnim okrsajima od svojih najzescih protivnika.
Dzaba sve ako neko ne zeli da sagleda stvari realno i da stisne ruku boljem.

U svakom slucaju ovo je samo moje misljenje kao i ti sto imas svoje. Postujem.

Aleks

pre 1 godinu

Pitanje je "sta ili ko je najbolji"? Brojke, uticaj na mase, popularnost i tako redom. Evo jednog nacina da sami sebi date odgovor. Zamoslite da treba da se kladite sa svom svojom imovinom do zadnjeg dinara na jednog tenisera. Zamislite da vam od toga zavisi buducnost dece. Koga bi ste izabrali da brani vase interese? U cije ruke bi ste stavili buducnost dece? Verovatno bi ste izabrali NAJBOLJEG ... a to se zna ko je u pitanju. Zato da skratimo bratoubilacku blamazu uvlacenja u pe-du govnarima sa zapada i zahvalimo se Bogu sto nam je dao Noleta.

neutral

pre 1 godinu

varburg limuzina,

Kad vec pricas o statistici , nema M.Ali najznacajnije rekorde vec W.Klitschko a ne smatra se ni u top 10. Ili u sahu Fischer nema nikakve rekorde a smatra se u top 3 svih vremena. Nije poenta da Federer LEPSE igra nego skoro sve udarce bolje izvodi , njegovi udarci su najcistiji,najpravilniji..Federer je najkompletniji sa najmanje slabosti u igri i igrao je tenis na najvisem nivou..Ne znam zasto se stalno LEPOTA spominje..

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 1 godinu

Novakova najbolja nije 2011 vec 2015/16 kad je pokupio sve sto je mogo uspeo je i nekalendarski grandslem kad je vezao sve 4 slema samo je malko srece falilo pa da pored nekalendarske uzme i kalendarski tri puta je imao priliku da uzme u trenutku kad je bio na vrhuncu oni ga izbace sa US opena i sledece jos zabrane da igra Australiju i US.opem steta jer bi uspeo da veze sad ce to ici mnogo teze jer je i Novak stariji pa nema ni brzinu ni elasticnost koju je imao ka je bio mladji nadolaze mladji i igraju neverovatan tenis posebno Alkaras.
(slavisa, 9. novembar 2023 16:24)

Nije to bilo sledece godine nego dve godine posle diskvalifikacije sa US Opena. Izmedju toga je bila maestralna 2021. godina, valjda pamtis.

varburg limuzina

pre 1 godinu

Da skratimo debatu, GOAT titula pripada onome ko je najuspesniji a ne najveci, najlepsi, najelegantniji, najpopularniji.
To da su GOAT poceli da gledaju odvojeno od postignutih rezultata, prvi je ubacio Vilander kada je Nole pretekao Nadala i izbio na istorijski vrh. Dok su na njemu sedeli Federer a posle i Nadal, nije bilo dileme ko je bio GOAT.
Donekle jos i moze da se debatuje o tome ako su igraci koji se porede u razlicitim erama, ali ako su svi oni u istoj eri, pa jedan od njih ima najvise titula, a posebno u medjusobnim duelima 1 na 1 vise pobeda, tu onda nema dileme ko je bolji.

To ovi sa Zapada svoje pulene pokusavaju da provuku kroz GOAT pricu da bi sami sebi dali na znacaju. Pokusavaju da prodaju najpopularnijeg za najveceg. Klasicna zamena teza. Oni ovakvim debatama mogu samo da profitiraju posto da izgube ne mogu jer su davno izgubili. Ovako ostace upamceni njihovi igraci sto duze dok se ne pojavi neki novi klinac koji ce zaseniti cak i novakova dostignuca. Drugim recima kupuju vreme i omalovazavju one koji ne dolazi iz njihovih zemalja.
I to nije nista novo.
Setimo se Dzajica kakva je igracina bio a danas skoro niko ne zna za njega a na Zapadu ga i ne spominju. Jedan Pele ga je vrlo dobro znao i cenio, i zbog njega odabrao bas reprezentaciju Jugoslavije da bude protivnik Brazilu na svom oprostaju. E to govori vise od zapadne propagande. Da li bi dozvolili da legenda takvog kova ode u zaborav da je bio npr Englez, Amer ili Nemac?? Cisto sumnjam. Mnogo losiji od njega su zvucniji i popularniji bili i ostali.

Medjutim kada je tenis u pitanju, to je individualan sport i to je sport gde se statistika gleda mozda i najvise od svih drugih sportova. O tradiciji rezultata da i ne govorim. Svako moze da ode na net i izgugla listu osvajaca GS titula u istoriji. Na toj listi nas Nole je ubedljivo prvi, i onome koji bude zeleo da ga svrgne sa tog trona, bice vrazije tesko. Dzaba novinarske price, dzaba popularnost kod navijaca i sponzora. Cifra od 24 osvojene GS titule pored imena Novak Djokovic, ostaje za sva vremena. Ako da Bog bice i veca. Isto kao sto je Usain Bolt sa vremenom 9,58 postavio rekord za sva vremena na100m tako je Novak svoje ime uklesao u vecnu listu sampiona, jos bolje, pozicionirao se na sam vrh takve liste. I za 100 godina bice u top 10 makar pa neka onda oni sa Zapada objasnjavaju svojim klincima kako je to moguce da niko nije cuo za igraca koji drzi sve moguce rekorde ili je makar u top 10 u istoriji.

Zele da globalizuju sport i da ga maksimalno ispromovisu a sa druge strane ne zele strance u njemu.

Za mene su ljudi poput Dzordana, Alija, Bolta, Naseem Hameda, Krojfa, Bekenbauera, Maradone, Pelea, u plivanju Felpsa, i bilo kom drugom sportu, najveci u svojim kategorijama i sportovima bez obzira na boju koze, veru, jezik kojim govore. Svaka im cast ma ko da su i odakle dolazili, divim se njihovim rezultatima i tome sta su postigli jer biti najbolji na svetu u necemu trenutno je ogroman uspeh, a biti najbolji u istoriji od kad se racunaju neki rezultati je nezamisliva stvar.
Kakav bih ja covek bio ako bih osporavao jednog Hameda jer je muslimanske vere, ili Dzordana jer je Amerikanac, ili Pelea jer je crnac a Bekenbauera jer je Nemac. To vise nema veze sa sportom i ja ne bih bio ljubitelj sporta vec neki kompleksas, desnicar, rasista, poremecen um pre svega.

Tako da, neka njima pripadne titula najpopularnijeg nemam nista protiv, a o najboljem iliti GOAT-u, istorijke liste i rezultati govore sami.

Bez očiju

pre 1 godinu

Bez očiju bi bilo teško ne primetiti da je Novak najbolji. A teško je primetiti samo ljubomornima.
Žao mi je komentara o “prajmu”… Nema poređenja u tom smislu jer bi onda moglo da se kaže da je Michu u svoj prajmu (jedna sezona) bio bolji igrač nego npr Arjen Roben jer nikad nije imao takvu sezonu…

Fit Panda

pre 1 godinu

Eh kako vreme leti, jos juce je bio tinejdjer a sada vec veteran. No dobro, eto neka odgovori na lakse pitanje, ko je hrvatski GOAT on ili Goran. Neka ne bude pristrasan tu i kaze Goran, a to i rezultati i igre potvrdjuju...

Real

pre 1 godinu

Ne pravite se ludi , Da je Federer iz Srbije odavno bi ga smatrali za najboljeg.Ni u jednom sportu se ne gledaju samo REZULTATI vec KVALITET IGRE

nemanja ns

pre 1 godinu

bravo cilicu, sve si reko sa ''federer je malo stariji'' i tako stariji je dobio novaka 2011. kad je nole igrao svoj najbolji tenis,a vec tada je federer imao 30 god i bio daleko od svoje najbolje igre, novak nije mogao lako pobediti ni federera 2019. na wimbledonu kad je federer imao 38 god i potpuno nadigrao djokovica u svim segmentima igre na kraju izgubio ali samo dva meseca kasnije federer sa 38 god lagano pobedio djokovic 2:0, federer u prajmu je najbolji teniser ikad goat i od nedavno zvanicna ikona tenisa.

RAS

pre 1 godinu

Glupo je uopšte raspravljati ko je najbolji teniser svih vremena. To je rešeno otprilike dve, tri godine ranije. A ovo u međuvremenu i ovo što sledi to je trka sa samim sobom, postavljanje nemogućih granica onima koji dolaze i kandidovanje za najboljeg sportistu svih vremena. Nisam mislio da će dostići čak i te visine ali trenutno su mi jedino Ali i Džordan uporedivi s njim. Naš je a često mi padne napamet s koje li je planete došao i kako je uopšte moguće raditi ono što on radi. Kapa dole majstore!

tako je to

pre 1 godinu

mi Slaveni se niti sami ne postujemo cudimo se kaj nas anglo saksonsi ne cjene na sve nas isto gledaju bio to Russ Srbin Hrvat Poljak idt. da je Dokovic Njemac ta rasprava nit ne bi postijala jer brojke svoje govore isto i sa Modricem zlatna lopa pa Janica ili Jokic

Superhik

pre 1 godinu

Kao da se radi o atomskoj fizici, sta tu ima da se pametuje. U sportu su rezultati glavno merilo a tu je Novak ubedljivo najbolji. A sta se kome svidja ti je vec stvar ukusa.

slavisa

pre 1 godinu

Novakova najbolja nije 2011 vec 2015/16 kad je pokupio sve sto je mogo uspeo je i nekalendarski grandslem kad je vezao sve 4 slema samo je malko srece falilo pa da pored nekalendarske uzme i kalendarski tri puta je imao priliku da uzme u trenutku kad je bio na vrhuncu oni ga izbace sa US opena i sledece jos zabrane da igra Australiju i US.opem steta jer bi uspeo da veze sad ce to ici mnogo teze jer je i Novak stariji pa nema ni brzinu ni elasticnost koju je imao ka je bio mladji nadolaze mladji i igraju neverovatan tenis posebno Alkaras.

Mare

pre 1 godinu

Glavni I jedini kriterijum je broj osvojenih Gren Slemova I ništa više. Nisu bitni ni mastersi ni nedelje provedene na ATP listi kao I umetnički dojam. Ko se seća kako su igrali Lejver, Rozvel, Rouč, Smit, Njukomb, Emerson, Oker, Eš, Pilić itd.?Niko. Samo se na večnoj listi pišu osvojeni Slemovi.I ,Tim I Dimitrov igraju lepši tenis od Đokovića ali koga je briga zbog toga.?

Ljubo

pre 1 godinu

Onda ako se ne gledaju sportski rezultati ajmo odrediti ko je najbolji tako što ćemo gledati ko ima najlepšu frizuru ili koga publika najviše voli.Ja ne znam šta se onda uopšte igraju mečevi kada se ne gleda konačni rezultat a on glasi da je Đoković u svemu bolji od svoja 2 najveća rivala i tu se sva priča završava.

Milic

pre 1 godinu

Ovaj ko i onaj njegov sunarodnjak(Ljubicic) kad je pre par mjeseci izjavio da je Federer zasad sa 20 GS najveci a Djokovic sa 23 jos uvjek nije, ali ako Djokovic dodje do 27, 28 onda ce Djokovic ipak biti najveci. To je otprilike ta ista prica. I ovaj ne priznaje Djokovica dok ne stigne barem do 27, 28 GS. Tek kad dodje do 27, 28 onda nece biti diskusije

enZola

pre 1 godinu

Hahahahaha mos misliti Cilic koji ima 2:19 protiv Djokovica prica o tom ko je najveci svih vremena. A i te 2 pobjede sto je ostvario protiv Djokovica, to je bilo u onom periodu izmedju druge polovine 2016 i prve polovine 2018 kada se Djokovic mucio sa povredom lakta. Da je tu Djokovic bio nacisto, nema sanse da bi ovaj ostvario i te 2 pobjede. I onda ovaj dodje i prica o najvecem svih vremena, majko mila

Finiks

pre 1 godinu

Pa u upravu je Cilic, ako gledamo stvari koje nemaju nikakve veze sa samim tenisom(kragne, siske, elegancija, broj pratilaca na drustvenim mrezma, kome je sponzor Najk, kome su Zapadni mediji vise naklonjeni itd itd..) onda nema sumnje da su Federer i Nadal dva najveca tenisera svih vremena.

Ali ako gledamo sam tenis, GS, masterse i sve ostalo sto je vezano za sam tenis, mentalnu snagu, ko se od njih trojice morao suocavati sa raznoraznim okolnostima na samom terenu, onda je smesno i krajnje neozbiljno diskutovati o tome ko je najveci od njih trojice. To bi otprilke bilo ko da se diskutuje ko je veci Dzordan ili Dzejms.

PeraKojot

pre 1 godinu

Najbolji svih vremena je valjda najbolji svih vremena. Kakva diskusija. Covek ima najvise GS titula od svih ikada. Ako se bira mister popularnosti neka to bude onda neko drugi. Promoter sporta opet neko drugi. Nema tu diskusije velike. Pogledajmo samo koliko je GS osvojio npr Rodzer od kad je Nole krenuo da melje osvojio 5 GS titula. Kako sada spominju Noletove titule, kazu kako nema ove dvojice. pa i Federer je najvise osvajao bez ove dvojice :)

To bi bilo to

pre 1 godinu

Teško je odlučiti samo za one koji ne znaju osnovne računske operacije kao što je sabiranje.Za to nije potrebno mnogo škole,dovoljno je dva razreda.Čilić kao i mnogi drugi nisu uspeli da sakupe dva razreda škole pa u skladu sa tim i razmišljaju.Dobra stvar je što uspeva da sastavi,kakvu takvu rečenicu.

Zeks

pre 1 godinu

"Ali, teško je odrediti koji je od njih troje najveći."

Djokovic najvise GS, najvise mastersa, najvise sedmica, najvise sezona na prvom mjestu, bolji medjusobni skor i od Federera i od Nadala, ubjedjivo najbolja sezona u istoriji tenisa(2015), ubjedljivo najvise poena u istoriji(16 950), jedini iz "velike trojke" koji je osvojio 4 GS zaredom, najvise osvojenih mastersa u jednoj sezoni(6), ubjedljivo najvise GS finala u istoriji(36), najvise GS polufinala, uskoro i najvise pobjeda na GS u istoriji.. takodje na vrhuncu karijere iz politickih razloga pokraden za 2-4 GS(s obzirom u kakvoj formi je tad bio, ko moze da garantuje da Djokovic tad nebi osvojio i ta sva 4 GS), pokraden za jos 80 nedelja, pokraden za jos jednu sezonu na prvom mjestu, zabranjeno mu 6 mastersa itd itd.. i onda dodje jedan Cilic i izjavi kako je tesko odrediti ko je najveci od njih trojice. Al dobro, ipak je to samo Marin Cilic, tako da mu je oprosteno. Mislim Marin Cilic, sta vise reci.

VESA

pre 1 godinu

Ma nema veze, mozgajte ko je a ti Nole samo piči blago čiči. A OVAJ marin cek da vidim koji je na spsiku el bio kec bar jednj nedelju..

Milica

pre 1 godinu

Kao, trče sprint na 100 metara, jedan atletičar postigne rezultat 9.8 sekindi drugi postigne 10.8 sekundi, a onda mi debatujemo ko je od njih dvojice bolji.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Marine stara sovo žbunjaro ,

kako si dopustio sebi da ne pomeneš i

Iliju Bozoljca kao legitimnog

pretendenta za GOAT-a ?

Taj servis , bandana, naočare i majca

bez loga sponzora su samo njemu

mogli tako GOAT-ovski da stoje !

Bruka.

mile

pre 1 godinu

Kao, trče sprint na 100 metara, jedan atletičar postigne rezultat 9.8 sekindi drugi postigne 10.8 sekundi, a onda mi debatujemo ko je od njih dvojice bolji.
(Milica, 9. novembar 2023 15:24)

Mašila si ceo fudbal. Ovde se debatuje ko je najveći (GOAT), a u toj debati nema mesta za nolana.

Nemanja

pre 1 godinu

Kada bi sabrali sve bodove koje su Đoković, Federer i Nadala osvojili na turnirima na kojima su podigli pehar.

1. Novak Đoković 107,500
2. Rodžer Federer 101,500
3. Rafael Nadal. 94,000

PS Završni masters sam svima računao kao 1,500.
Brojevi su brojevi.

Aca

pre 1 godinu

Čiliću ako ti je teško da odrediš ko je najbolji od njih troje ti kreni obrnutim putem: odredi ko je najgori i samo će ti se kasti onda ko je najbolji. U matematici je slična metoda poznata kao "reductio ad absurdum".

Čik pokušaj da izgovoriš da je Novak najgori od velike trojice, i bljesnuće ti pred očima sav absurd toga a ti ćeš doživeti tzv. katarzu ili ti prosvetljenje...

Hvala na objavi,pozdrav svima

Milos Radulovic

pre 1 godinu

Zašto postoji sva ta statistika? Na kraju kada bi Novak imao u svemu ogromnu prednost, i tada bi neki ljudi rekli da ima boljih. Zaista, ko je ljude oko bilo čega ujedinio?

.

pre 1 godinu

Djokovic 12 GS osvojio od kada Federer ne igra, 20 GS osvojio od kada je RF napunio 34 godine i zbog povrede propustao turnire i sada bi neko da se broje te titule osvojene protiv Runea, Ruda, Cicipasa, Beretinija i staraca iz doma penzionera? Kako da ne...

Masinac

pre 1 godinu

Kada bi sabrali sve bodove koje su Đoković, Federer i Nadala osvojili na turnirima na kojima su podigli pehar.

1. Novak Đoković 107,500
2. Rodžer Federer 101,500
3. Rafael Nadal. 94,000

PS Završni masters sam svima računao kao 1,500.
Brojevi su brojevi.
(Nemanja, 09. novembar 2023 15:10)

Nije isti bodovni sistem bio do 2006.

Lex

pre 1 godinu

Слажем се, уопште није тешко одредити ко има најлепше џемпере, једноручни бекхенд и фризуру.

Milos

pre 1 godinu

Jbt citam u zadnje vreme ove strane portale, bukvalno najmanje 90% ljudi je saglasno da je Djokovic apsolutni GOAT. Federerovi i Nadalovi navijaci su jednoglasni da je Djokovic GOAT, i onda dodje jedan Cilic i izjavi ovako nesto.

Peki

pre 1 godinu

O čemu ovaj govori? Novak je došao tu posleenji i borio se sa njima koji su bili već u punoj snazi i nisu imali sebi ravnog dok Đoković je morao da se bori sa njima + Marej. Čiliću ne pratiš na času, sedi 1.

Ivan

pre 1 godinu

Sta je konkretno tesko da se odredi? To je kao da Mancester Siti osvoji Ligu sampiona, a dodje neko i kaze da je ipak tesko odrediti ko je sampion. O GOAT trci je moglo da se diskutuje pre 3-4 godine kada su svi bili priblizni po rezultatima. Sada je jedan daleko iznad svih.

Ivan

pre 1 godinu

Sta je konkretno tesko da se odredi? To je kao da Mancester Siti osvoji Ligu sampiona, a dodje neko i kaze da je ipak tesko odrediti ko je sampion. O GOAT trci je moglo da se diskutuje pre 3-4 godine kada su svi bili priblizni po rezultatima. Sada je jedan daleko iznad svih.

Lex

pre 1 godinu

Слажем се, уопште није тешко одредити ко има најлепше џемпере, једноручни бекхенд и фризуру.

Peki

pre 1 godinu

O čemu ovaj govori? Novak je došao tu posleenji i borio se sa njima koji su bili već u punoj snazi i nisu imali sebi ravnog dok Đoković je morao da se bori sa njima + Marej. Čiliću ne pratiš na času, sedi 1.

Milos

pre 1 godinu

Jbt citam u zadnje vreme ove strane portale, bukvalno najmanje 90% ljudi je saglasno da je Djokovic apsolutni GOAT. Federerovi i Nadalovi navijaci su jednoglasni da je Djokovic GOAT, i onda dodje jedan Cilic i izjavi ovako nesto.

Nemanja

pre 1 godinu

Kada bi sabrali sve bodove koje su Đoković, Federer i Nadala osvojili na turnirima na kojima su podigli pehar.

1. Novak Đoković 107,500
2. Rodžer Federer 101,500
3. Rafael Nadal. 94,000

PS Završni masters sam svima računao kao 1,500.
Brojevi su brojevi.

Milica

pre 1 godinu

Kao, trče sprint na 100 metara, jedan atletičar postigne rezultat 9.8 sekindi drugi postigne 10.8 sekundi, a onda mi debatujemo ko je od njih dvojice bolji.

Zeks

pre 1 godinu

"Ali, teško je odrediti koji je od njih troje najveći."

Djokovic najvise GS, najvise mastersa, najvise sedmica, najvise sezona na prvom mjestu, bolji medjusobni skor i od Federera i od Nadala, ubjedjivo najbolja sezona u istoriji tenisa(2015), ubjedljivo najvise poena u istoriji(16 950), jedini iz "velike trojke" koji je osvojio 4 GS zaredom, najvise osvojenih mastersa u jednoj sezoni(6), ubjedljivo najvise GS finala u istoriji(36), najvise GS polufinala, uskoro i najvise pobjeda na GS u istoriji.. takodje na vrhuncu karijere iz politickih razloga pokraden za 2-4 GS(s obzirom u kakvoj formi je tad bio, ko moze da garantuje da Djokovic tad nebi osvojio i ta sva 4 GS), pokraden za jos 80 nedelja, pokraden za jos jednu sezonu na prvom mjestu, zabranjeno mu 6 mastersa itd itd.. i onda dodje jedan Cilic i izjavi kako je tesko odrediti ko je najveci od njih trojice. Al dobro, ipak je to samo Marin Cilic, tako da mu je oprosteno. Mislim Marin Cilic, sta vise reci.

Aca

pre 1 godinu

Čiliću ako ti je teško da odrediš ko je najbolji od njih troje ti kreni obrnutim putem: odredi ko je najgori i samo će ti se kasti onda ko je najbolji. U matematici je slična metoda poznata kao "reductio ad absurdum".

Čik pokušaj da izgovoriš da je Novak najgori od velike trojice, i bljesnuće ti pred očima sav absurd toga a ti ćeš doživeti tzv. katarzu ili ti prosvetljenje...

Hvala na objavi,pozdrav svima

enZola

pre 1 godinu

Hahahahaha mos misliti Cilic koji ima 2:19 protiv Djokovica prica o tom ko je najveci svih vremena. A i te 2 pobjede sto je ostvario protiv Djokovica, to je bilo u onom periodu izmedju druge polovine 2016 i prve polovine 2018 kada se Djokovic mucio sa povredom lakta. Da je tu Djokovic bio nacisto, nema sanse da bi ovaj ostvario i te 2 pobjede. I onda ovaj dodje i prica o najvecem svih vremena, majko mila

Ljubo

pre 1 godinu

Onda ako se ne gledaju sportski rezultati ajmo odrediti ko je najbolji tako što ćemo gledati ko ima najlepšu frizuru ili koga publika najviše voli.Ja ne znam šta se onda uopšte igraju mečevi kada se ne gleda konačni rezultat a on glasi da je Đoković u svemu bolji od svoja 2 najveća rivala i tu se sva priča završava.

PeraKojot

pre 1 godinu

Najbolji svih vremena je valjda najbolji svih vremena. Kakva diskusija. Covek ima najvise GS titula od svih ikada. Ako se bira mister popularnosti neka to bude onda neko drugi. Promoter sporta opet neko drugi. Nema tu diskusije velike. Pogledajmo samo koliko je GS osvojio npr Rodzer od kad je Nole krenuo da melje osvojio 5 GS titula. Kako sada spominju Noletove titule, kazu kako nema ove dvojice. pa i Federer je najvise osvajao bez ove dvojice :)

RAS

pre 1 godinu

Glupo je uopšte raspravljati ko je najbolji teniser svih vremena. To je rešeno otprilike dve, tri godine ranije. A ovo u međuvremenu i ovo što sledi to je trka sa samim sobom, postavljanje nemogućih granica onima koji dolaze i kandidovanje za najboljeg sportistu svih vremena. Nisam mislio da će dostići čak i te visine ali trenutno su mi jedino Ali i Džordan uporedivi s njim. Naš je a često mi padne napamet s koje li je planete došao i kako je uopšte moguće raditi ono što on radi. Kapa dole majstore!

Finiks

pre 1 godinu

Pa u upravu je Cilic, ako gledamo stvari koje nemaju nikakve veze sa samim tenisom(kragne, siske, elegancija, broj pratilaca na drustvenim mrezma, kome je sponzor Najk, kome su Zapadni mediji vise naklonjeni itd itd..) onda nema sumnje da su Federer i Nadal dva najveca tenisera svih vremena.

Ali ako gledamo sam tenis, GS, masterse i sve ostalo sto je vezano za sam tenis, mentalnu snagu, ko se od njih trojice morao suocavati sa raznoraznim okolnostima na samom terenu, onda je smesno i krajnje neozbiljno diskutovati o tome ko je najveci od njih trojice. To bi otprilke bilo ko da se diskutuje ko je veci Dzordan ili Dzejms.

Superhik

pre 1 godinu

Kao da se radi o atomskoj fizici, sta tu ima da se pametuje. U sportu su rezultati glavno merilo a tu je Novak ubedljivo najbolji. A sta se kome svidja ti je vec stvar ukusa.

To bi bilo to

pre 1 godinu

Teško je odlučiti samo za one koji ne znaju osnovne računske operacije kao što je sabiranje.Za to nije potrebno mnogo škole,dovoljno je dva razreda.Čilić kao i mnogi drugi nisu uspeli da sakupe dva razreda škole pa u skladu sa tim i razmišljaju.Dobra stvar je što uspeva da sastavi,kakvu takvu rečenicu.

Mare

pre 1 godinu

Glavni I jedini kriterijum je broj osvojenih Gren Slemova I ništa više. Nisu bitni ni mastersi ni nedelje provedene na ATP listi kao I umetnički dojam. Ko se seća kako su igrali Lejver, Rozvel, Rouč, Smit, Njukomb, Emerson, Oker, Eš, Pilić itd.?Niko. Samo se na večnoj listi pišu osvojeni Slemovi.I ,Tim I Dimitrov igraju lepši tenis od Đokovića ali koga je briga zbog toga.?

tako je to

pre 1 godinu

mi Slaveni se niti sami ne postujemo cudimo se kaj nas anglo saksonsi ne cjene na sve nas isto gledaju bio to Russ Srbin Hrvat Poljak idt. da je Dokovic Njemac ta rasprava nit ne bi postijala jer brojke svoje govore isto i sa Modricem zlatna lopa pa Janica ili Jokic

Milic

pre 1 godinu

Ovaj ko i onaj njegov sunarodnjak(Ljubicic) kad je pre par mjeseci izjavio da je Federer zasad sa 20 GS najveci a Djokovic sa 23 jos uvjek nije, ali ako Djokovic dodje do 27, 28 onda ce Djokovic ipak biti najveci. To je otprilike ta ista prica. I ovaj ne priznaje Djokovica dok ne stigne barem do 27, 28 GS. Tek kad dodje do 27, 28 onda nece biti diskusije

VESA

pre 1 godinu

Ma nema veze, mozgajte ko je a ti Nole samo piči blago čiči. A OVAJ marin cek da vidim koji je na spsiku el bio kec bar jednj nedelju..

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Marine stara sovo žbunjaro ,

kako si dopustio sebi da ne pomeneš i

Iliju Bozoljca kao legitimnog

pretendenta za GOAT-a ?

Taj servis , bandana, naočare i majca

bez loga sponzora su samo njemu

mogli tako GOAT-ovski da stoje !

Bruka.

Milos Radulovic

pre 1 godinu

Zašto postoji sva ta statistika? Na kraju kada bi Novak imao u svemu ogromnu prednost, i tada bi neki ljudi rekli da ima boljih. Zaista, ko je ljude oko bilo čega ujedinio?

Dex

pre 1 godinu

Teško je odrediti? Hmmmmm…pa mislim bas je teško. Kada se sve sabere … broj slemova, mastersa,sedmica provedenih na prvom mjestu, h2h..
Očito je da je po svemu Novak na trecem mjestu.
Ajde Marine ubice te kompleksi

varburg limuzina

pre 1 godinu

Da skratimo debatu, GOAT titula pripada onome ko je najuspesniji a ne najveci, najlepsi, najelegantniji, najpopularniji.
To da su GOAT poceli da gledaju odvojeno od postignutih rezultata, prvi je ubacio Vilander kada je Nole pretekao Nadala i izbio na istorijski vrh. Dok su na njemu sedeli Federer a posle i Nadal, nije bilo dileme ko je bio GOAT.
Donekle jos i moze da se debatuje o tome ako su igraci koji se porede u razlicitim erama, ali ako su svi oni u istoj eri, pa jedan od njih ima najvise titula, a posebno u medjusobnim duelima 1 na 1 vise pobeda, tu onda nema dileme ko je bolji.

To ovi sa Zapada svoje pulene pokusavaju da provuku kroz GOAT pricu da bi sami sebi dali na znacaju. Pokusavaju da prodaju najpopularnijeg za najveceg. Klasicna zamena teza. Oni ovakvim debatama mogu samo da profitiraju posto da izgube ne mogu jer su davno izgubili. Ovako ostace upamceni njihovi igraci sto duze dok se ne pojavi neki novi klinac koji ce zaseniti cak i novakova dostignuca. Drugim recima kupuju vreme i omalovazavju one koji ne dolazi iz njihovih zemalja.
I to nije nista novo.
Setimo se Dzajica kakva je igracina bio a danas skoro niko ne zna za njega a na Zapadu ga i ne spominju. Jedan Pele ga je vrlo dobro znao i cenio, i zbog njega odabrao bas reprezentaciju Jugoslavije da bude protivnik Brazilu na svom oprostaju. E to govori vise od zapadne propagande. Da li bi dozvolili da legenda takvog kova ode u zaborav da je bio npr Englez, Amer ili Nemac?? Cisto sumnjam. Mnogo losiji od njega su zvucniji i popularniji bili i ostali.

Medjutim kada je tenis u pitanju, to je individualan sport i to je sport gde se statistika gleda mozda i najvise od svih drugih sportova. O tradiciji rezultata da i ne govorim. Svako moze da ode na net i izgugla listu osvajaca GS titula u istoriji. Na toj listi nas Nole je ubedljivo prvi, i onome koji bude zeleo da ga svrgne sa tog trona, bice vrazije tesko. Dzaba novinarske price, dzaba popularnost kod navijaca i sponzora. Cifra od 24 osvojene GS titule pored imena Novak Djokovic, ostaje za sva vremena. Ako da Bog bice i veca. Isto kao sto je Usain Bolt sa vremenom 9,58 postavio rekord za sva vremena na100m tako je Novak svoje ime uklesao u vecnu listu sampiona, jos bolje, pozicionirao se na sam vrh takve liste. I za 100 godina bice u top 10 makar pa neka onda oni sa Zapada objasnjavaju svojim klincima kako je to moguce da niko nije cuo za igraca koji drzi sve moguce rekorde ili je makar u top 10 u istoriji.

Zele da globalizuju sport i da ga maksimalno ispromovisu a sa druge strane ne zele strance u njemu.

Za mene su ljudi poput Dzordana, Alija, Bolta, Naseem Hameda, Krojfa, Bekenbauera, Maradone, Pelea, u plivanju Felpsa, i bilo kom drugom sportu, najveci u svojim kategorijama i sportovima bez obzira na boju koze, veru, jezik kojim govore. Svaka im cast ma ko da su i odakle dolazili, divim se njihovim rezultatima i tome sta su postigli jer biti najbolji na svetu u necemu trenutno je ogroman uspeh, a biti najbolji u istoriji od kad se racunaju neki rezultati je nezamisliva stvar.
Kakav bih ja covek bio ako bih osporavao jednog Hameda jer je muslimanske vere, ili Dzordana jer je Amerikanac, ili Pelea jer je crnac a Bekenbauera jer je Nemac. To vise nema veze sa sportom i ja ne bih bio ljubitelj sporta vec neki kompleksas, desnicar, rasista, poremecen um pre svega.

Tako da, neka njima pripadne titula najpopularnijeg nemam nista protiv, a o najboljem iliti GOAT-u, istorijke liste i rezultati govore sami.

slavisa

pre 1 godinu

Novakova najbolja nije 2011 vec 2015/16 kad je pokupio sve sto je mogo uspeo je i nekalendarski grandslem kad je vezao sve 4 slema samo je malko srece falilo pa da pored nekalendarske uzme i kalendarski tri puta je imao priliku da uzme u trenutku kad je bio na vrhuncu oni ga izbace sa US opena i sledece jos zabrane da igra Australiju i US.opem steta jer bi uspeo da veze sad ce to ici mnogo teze jer je i Novak stariji pa nema ni brzinu ni elasticnost koju je imao ka je bio mladji nadolaze mladji i igraju neverovatan tenis posebno Alkaras.

varburg limuzina

pre 1 godinu

Neutral,


Mogu da se slozim sa tibom ili bilo kim oko toga da je Federer tehnicki najkompletniji teniser ikada ali da bi se dobio teniski mec potrebno je nekad i potrcati a boga mi i imati zivaca tj. mentalnu snagu. Tako da dzaba lepota igre ako ne donosi rezultat.

Druga stvar, ranije sam pisao o tome opsirnije, jak si onoliko koliko su tvoji protivnici jaki. To ti je odgovor u vezi Klicka i Alija. A i u vezi Novaka. Slazes li se da je Novak imao mozda i najjacu konkurenciju u istoriji? Federer, Nadal, Marej, Del Potro, Vavrinka, Rodik, Ferer, Medvedev, Zverev, Cicipas, Alkaraz... Mozda sam neke i zaboravio. Sve je to Novak morao da pregazi da bi bio ovo danas.

Za Fisera se ne bih slozio sa tobom. Covek je pokorio cuvenu sovjetsku skolu saha, sve ih oducio od saha i oterao u ludnicu. Na kraju je prekinuo da igra standardni sah jer upravo nije imao pravog izazivaca.

Tako da slazem se da rezultati nisu uvek pravo merilo ali u slucaju Novaka ni to ne moze da se kaze posto je citavu karijeru imao nevidjenu konkurenciju. Iz istog razloga mozemo reci da je Ali veci od obojice brace Klicko zajedno. Pazi samo ta imena Liston, Frejzer, Forman... Protiv koga se borio Klicko? Starijeg je nagruvao Luis kojem je to bio mec za penziju, iako Luisa smatram jednim od najvećih. A mladji Klicko tek nije imao konkurenciju. Celu karijeru boksovao sa klovnovima. Uostalom u eri brace Klicko je propao boks. Oni su ga svojim stilom borbe sahranili. Niko nije zeleo da ih gleda od dosade.

Kad na sve ovo dodas vansportska desavanja sa kojima su se susretali GOAT-i, stvar dobija na tezini. Ali robija zbog Vijetnama i rasizma, covek na kraju promenio veru i ime. Dzordana su sibali u NBA-u dok se danas maze kako igraju, oca mu ubili huligani, Bolt cist ko suza tu nema lazi nema prevare iako se takmicio i protiv dopingovanih amerikanaca poput onog Dzastina Getlina. I na kraju Novak Djokovic, sta reci o njegovom tek putu do GOAT-a? Zar je Federeru bilo teze? Svajcarac, uredjena zemlja, novca u izobilju, popularnost, pa na sve to i neverovatan talenat. Novakove prepreke na putu ne zelim ni da nabrajam.
GOAT na prvom mestu mora imati najbolje rezultate, na drugom najjacu konkurenciju, na trecem stvari van sportskih okvira koja su tu kao otezavajuca okolnost. GOAT ne moze biti neko koga je ceo svet gurao i rukama i nogama da dodje do tog zvanja. GOAT je onaj koji je imao najtezi put do uspeha a koji je sve prepreke i probleme uspeo da ostavi po strani i na kraju ostvari najjace rezultate. GOAT je onaj koji je bolji u direktnim okrsajima od svojih najzescih protivnika.
Dzaba sve ako neko ne zeli da sagleda stvari realno i da stisne ruku boljem.

U svakom slucaju ovo je samo moje misljenje kao i ti sto imas svoje. Postujem.

Aleks

pre 1 godinu

Pitanje je "sta ili ko je najbolji"? Brojke, uticaj na mase, popularnost i tako redom. Evo jednog nacina da sami sebi date odgovor. Zamoslite da treba da se kladite sa svom svojom imovinom do zadnjeg dinara na jednog tenisera. Zamislite da vam od toga zavisi buducnost dece. Koga bi ste izabrali da brani vase interese? U cije ruke bi ste stavili buducnost dece? Verovatno bi ste izabrali NAJBOLJEG ... a to se zna ko je u pitanju. Zato da skratimo bratoubilacku blamazu uvlacenja u pe-du govnarima sa zapada i zahvalimo se Bogu sto nam je dao Noleta.

Baghdatis

pre 1 godinu

E moj Cila, pa ko te je jedini podrzao kad si imao onu pricu sa dopingom? Naravno Nole, a ne tvoji Federeri, Nadali, Ljubicici... polazujes svaki put koliki si smr..

Fit Panda

pre 1 godinu

Eh kako vreme leti, jos juce je bio tinejdjer a sada vec veteran. No dobro, eto neka odgovori na lakse pitanje, ko je hrvatski GOAT on ili Goran. Neka ne bude pristrasan tu i kaze Goran, a to i rezultati i igre potvrdjuju...

Bez očiju

pre 1 godinu

Bez očiju bi bilo teško ne primetiti da je Novak najbolji. A teško je primetiti samo ljubomornima.
Žao mi je komentara o “prajmu”… Nema poređenja u tom smislu jer bi onda moglo da se kaže da je Michu u svoj prajmu (jedna sezona) bio bolji igrač nego npr Arjen Roben jer nikad nije imao takvu sezonu…

Sofercina

pre 1 godinu

Za umetnicko klizanje i mogu da razumem - umetnicki utisak na sudije - Nikada mi nije bilo jasno da se na ski skakaonicama ocenjivao stil - zamislite skakaca u dalj a sudije mu merkaju stil - ( kod zena mi ne bi bilo cudno jer smo deformisani ) - sada smo dosli do toga da se vodi rasprava ko je najbolji kao da se to moze meriti po sistemu izbora za mis univerzum - preferiram azijatkinje i afrikanke ali ako bi trebalo da se kaze koja je najvisa pa sta tu ima da se izjasnjavamo - meter pa izmeris ! - Ovde neki samo teraju inat i misle da su vispreni - Djokovic da NISTA drugo nije uradio u zivotu vec da je samo pobedio Federera na Vimbldonu nakon onih 40 - 15 bio bi GOAT - a vi pisite sta god zelite - imate pravo na razlicito misljenje - kao i Ja !!

boki

pre 1 godinu

Neutral kazi nam samo kad je Federer sve naj naj i nema slabosti zasto nije pobedio Djokovica u svim finalima gs,slabi su ti argumenti decko

mlekadžijа

pre 1 godinu

Дошли смо до тога да елеганција, лепршавост игре, фризура одређује ко је најбољи играч. Супер, трофеји не треба да се броје, бодови да се укину...никад неће прежалити Федерерову торту са цифром и финале Вимблдона. Колико беше: 40:15. Ахахаха....

.

pre 1 godinu

Djokovic 12 GS osvojio od kada Federer ne igra, 20 GS osvojio od kada je RF napunio 34 godine i zbog povrede propustao turnire i sada bi neko da se broje te titule osvojene protiv Runea, Ruda, Cicipasa, Beretinija i staraca iz doma penzionera? Kako da ne...

realno

pre 1 godinu

Djokovic 12 GS osvojio od kada Federer ne igra, 20 GS osvojio od kada je RF napunio 34 godine i zbog povrede propustao turnire i sada bi neko da se broje te titule osvojene protiv Runea, Ruda, Cicipasa, Beretinija i staraca iz doma penzionera? Kako da ne...
(., 9. novembar 2023 15:40)

Evo ti link: https://www.tennis-x.com/xblog/2015-08-17/20377.php

Ako ne znas engleski ovde RF kaze da je bolji sa 34 godine nego sa 24. To je izjavio u avgustu 2015.godine, dakle upravo one godine kada je Novak potpuno dominirao i ostvario najbolju sezonu u istorji.
Odlicno se secam kada je to RF izjavljivao - to je ona godina kada se vratio posle pauze sa dosta ubrzanom igrom, hvatao je servise, a i generalno loptu, ranije.
Treba pamtiti sta se price, ali se treba malo razumeti u tenis da bi se shvatilo zasto se prica.
GOAT tabelu sam prvi put gledao posle Noletovih uspeha 2011.godine. Tada je Federer imao najbolju statistiku u svakom pogledu i STATISTIKA je bila razloga da bude proglasen za GOAT i da bude prvi na listi.
Sada je to Novak. Sve ostalo je prazna prica.

Sofercina

pre 1 godinu

Za umetnicko klizanje i mogu da razumem - umetnicki utisak na sudije - Nikada mi nije bilo jasno da se na ski skakaonicama ocenjivao stil - zamislite skakaca u dalj a sudije mu merkaju stil - ( kod zena mi ne bi bilo cudno jer smo deformisani ) - sada smo dosli do toga da se vodi rasprava ko je najbolji kao da se to moze meriti po sistemu izbora za mis univerzum - preferiram azijatkinje i afrikanke ali ako bi trebalo da se kaze koja je najvisa pa sta tu ima da se izjasnjavamo - meter pa izmeris ! - Ovde neki samo teraju inat i misle da su vispreni - Djokovic da NISTA drugo nije uradio u zivotu vec da je samo pobedio Federera na Vimbldonu nakon onih 40 - 15 bio bi GOAT - a vi pisite sta god zelite - imate pravo na razlicito misljenje - kao i Ja !!

Masinac

pre 1 godinu

Kada bi sabrali sve bodove koje su Đoković, Federer i Nadala osvojili na turnirima na kojima su podigli pehar.

1. Novak Đoković 107,500
2. Rodžer Federer 101,500
3. Rafael Nadal. 94,000

PS Završni masters sam svima računao kao 1,500.
Brojevi su brojevi.
(Nemanja, 09. novembar 2023 15:10)

Nije isti bodovni sistem bio do 2006.

Real

pre 1 godinu

Ne pravite se ludi , Da je Federer iz Srbije odavno bi ga smatrali za najboljeg.Ni u jednom sportu se ne gledaju samo REZULTATI vec KVALITET IGRE

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 1 godinu

Novakova najbolja nije 2011 vec 2015/16 kad je pokupio sve sto je mogo uspeo je i nekalendarski grandslem kad je vezao sve 4 slema samo je malko srece falilo pa da pored nekalendarske uzme i kalendarski tri puta je imao priliku da uzme u trenutku kad je bio na vrhuncu oni ga izbace sa US opena i sledece jos zabrane da igra Australiju i US.opem steta jer bi uspeo da veze sad ce to ici mnogo teze jer je i Novak stariji pa nema ni brzinu ni elasticnost koju je imao ka je bio mladji nadolaze mladji i igraju neverovatan tenis posebno Alkaras.
(slavisa, 9. novembar 2023 16:24)

Nije to bilo sledece godine nego dve godine posle diskvalifikacije sa US Opena. Izmedju toga je bila maestralna 2021. godina, valjda pamtis.

Zoran

pre 1 godinu

Federer je najbolje igrao kada je bio prvi uzastopno 4.5 god. 2006. je osvojio 12 titula i imao skor ( 92 - 5 ) Nije sigurno igrao bolje 10 god. kasnije isto kao sto Nole sada ne igra najbolje ali osvaja po 3 GS jer nema sa kim da igra. I nije isto kada Nole drzi sve rekorde i kada Fed drzi sve rekorde jer je Federer kompletniji igrac sa manje slabosti u igri ( ima bolji servis,forhend,za 3 klase bolji smec,igru na mrezi ( bolji je dubl igrac ) sve osim bekenda ) tehnicki je bolji - udarci su mu cistiji,pravilniji..
(Orange, 10. novembar 2023 10:24)

Znači 4.5 godina posle (famozne) 2006. se ne račun? Nije se igrao tenis nego je to bio badminton ili možda, zbog manjka tehnike, bacanje kamena s'ramena?

nemanja ns

pre 1 godinu

bravo cilicu, sve si reko sa ''federer je malo stariji'' i tako stariji je dobio novaka 2011. kad je nole igrao svoj najbolji tenis,a vec tada je federer imao 30 god i bio daleko od svoje najbolje igre, novak nije mogao lako pobediti ni federera 2019. na wimbledonu kad je federer imao 38 god i potpuno nadigrao djokovica u svim segmentima igre na kraju izgubio ali samo dva meseca kasnije federer sa 38 god lagano pobedio djokovic 2:0, federer u prajmu je najbolji teniser ikad goat i od nedavno zvanicna ikona tenisa.

Vanja

pre 1 godinu

Kakav bih ja covek bio ako bih osporavao jednog Hameda jer je muslimanske vere, ili Dzordana jer je Amerikanac, ili Pelea jer je crnac a Bekenbauera jer je Nemac. To vise nema veze sa sportom i ja ne bih bio ljubitelj sporta vec neki kompleksas, desnicar, rasista, poremecen um pre svega.

Tako da, neka njima pripadne titula najpopularnijeg nemam nista protiv, a o najboljem iliti GOAT-u, istorijke liste i rezultati govore sami.
(varburg limuzina, 9. novembar 2023 18:09)

Eto sam sebi skaces u usta, ni jedan od tih koje si nabrojao nema najvise titula, brojke nisu na njihovoj strani. Ali su sinonim sportova kojima su se bavili.
Bas kako je i Federer sinonim za tenis.
Ali ne moze to Nolefanovima u glavu.

i da i ne

pre 1 godinu

Za Fisera se ne bih slozio sa tobom. Covek je pokorio cuvenu sovjetsku skolu saha, sve ih oducio od saha i oterao u ludnicu. Na kraju je prekinuo da igra standardni sah jer upravo nije imao pravog izazivaca.

(varburg limuzina,

Fiser je bio idol mog detinjstva kada sam sredinom 70-tih poceo da ozbiljnije igram sah (zajedno sa kosarkom).
Medjutim, realno, Fiser se plasio poraza, mozda i sa razlogom. Sovjeti su pomagali jedan drugog na najvaznijim turnirima, promovisali onog ko je imao najvece sanse, nesto kao sto rade vozaci u F1 danas. O sekundantima koje su imali da i ne govorim - u mecu za svetskog prvaka imas oko sebe vrhunske velemajstore kao sekundante.
Dakle, Fiser je sve to morao da prevazidje i to je kod njega stvorilo ozbiljnu paranoju. Da Spaski nije bio dzentlmen on bi izgubio mec u Rejkjaviku. Medjutim, dzentlmenstvo Spaskog mu se vratilo kao bumerang, on je u nekom trenutku mentalo popustio. Fiser je bio inteligentan, shvatio je koliko mu je Spaski pomogao, zato je uvek lepo govorio o njemu i na kraju odigrao taj ponovljeni mec u Sava Centru 1992.godine.
Dakle, vidite da dosta znam o Fiseru. Ipak, realno, zbog te paranoje, kao i zbog svog perfekcionizma, on se strasno plasio poraza. On se i ranije povlacio iz takmicenja, tamo negde 1966-67 je isto propustio jednu sezonu.
Dakle, Karpov je bio ozbiljan izazov - iako ga nisam simpatisao shvatam da je on jedan od najgenijalnijih igraca. I Fiser je to znao i nije bio suguran u svoju pobedu.

mile

pre 1 godinu

Kao, trče sprint na 100 metara, jedan atletičar postigne rezultat 9.8 sekindi drugi postigne 10.8 sekundi, a onda mi debatujemo ko je od njih dvojice bolji.
(Milica, 9. novembar 2023 15:24)

Mašila si ceo fudbal. Ovde se debatuje ko je najveći (GOAT), a u toj debati nema mesta za nolana.

neutral

pre 1 godinu

varburg limuzina,

Kad vec pricas o statistici , nema M.Ali najznacajnije rekorde vec W.Klitschko a ne smatra se ni u top 10. Ili u sahu Fischer nema nikakve rekorde a smatra se u top 3 svih vremena. Nije poenta da Federer LEPSE igra nego skoro sve udarce bolje izvodi , njegovi udarci su najcistiji,najpravilniji..Federer je najkompletniji sa najmanje slabosti u igri i igrao je tenis na najvisem nivou..Ne znam zasto se stalno LEPOTA spominje..

dado

pre 1 godinu

Tko je najbolji a tko to nije, je stvar ukusa, ali jedno je sigurno, Djokovic je jedan od rijetkih gradjana Srbije koji posteno zivi od svog reketa!

Boki

pre 1 godinu

Zasto Hrvate pitate o takvim stvarima? Oni uporno misle da su najbolji u fudbalu a nikad nista nisu osvojili. Oni su veliki sampioni neobjektivnosti, e za to im skidam kapu!

Ace

pre 1 godinu

Zoran,

Naravno da se i tada igrao tenis ali TADA ( nakon 2008-09 ) Federer nije vise igrao najbolji tenis kada je Nole igrao najvise meceva protiv njega i napravio razliku u h2h

Dragon

pre 1 godinu

Najvise trofeja?
Federer 103 titule i jos 54 finala.
Nole 97 titula i jos 40 finala.
To su brojke a ne bajke koje stalno ponavljate.

Orange

pre 1 godinu

realno,

Federer je najbolje igrao kada je bio prvi uzastopno 4.5 god. 2006. je osvojio 12 titula i imao skor ( 92 - 5 ) Nije sigurno igrao bolje 10 god. kasnije isto kao sto Nole sada ne igra najbolje ali osvaja po 3 GS jer nema sa kim da igra. I nije isto kada Nole drzi sve rekorde i kada Fed drzi sve rekorde jer je Federer kompletniji igrac sa manje slabosti u igri ( ima bolji servis,forhend,za 3 klase bolji smec,igru na mrezi ( bolji je dubl igrac ) sve osim bekenda ) tehnicki je bolji - udarci su mu cistiji,pravilniji..

neutral

pre 1 godinu

boki,

Kako brate, za 4.5 god. ( 237 ned ) koliko je Fed bio prvi uzastopno igrali su samo jedno GS finale koje je Fed dobio. Pa nije valjda da samo racunas finala Wimbledona 2014,2015 i 2019. Finala Wimbledona 2006,2007,2008 je igrao protiv Nadala ( mozda bi i pobedio da je Nole stigao do Federera )

Ne mislis valjda da je FER da igraju 3 finala Wimbledona kada je Nole igrao najbolje a da ne igraju ni jedno kada je Fed igrao najbolji tenis.

Federerov najbolji tenis od 2004 do 2008 a prvi mec na travi protiv Djokovica 2012..

Nije to brate nebitno

456

pre 1 godinu

realno,

To je izjavio pred Cincinnati 2015. koji je i osvojio bas protiv Djokovica i taj turnir je generalno uvek dobro igrao ( jednom je Djokovica dobio sa 6-0 7-6 ) Djokovic je tek 2018 prvi put osvojio Cincinnati a sad ih vec ima 3 zbog neverovatne konkurencije..Federer je najbolje igrao u periodu kada je bio prvi uzastopno 237 nedelja..i ponekad mozda po neki turnir kasnije ali nikako celu sezonu sa 35 god.

neutral

pre 1 godinu

varburg limuzina,

Slazem se da je Djokovic vrv mentalno najjaci teniser ( iako ne vidim argumente da je Nadal slabiji ) i da ima najbolji ritern i bekend...i da ima najznacajnije rekorde...ali opet smatram da je Federer najko-mpletniji i tehnicki najbolji..( razlog zbog cega nikada nije predao mec i najmanje se povredjivao-jedan od argumenata ) Plus je poznata Novakova disciplina , rigorozni rezim ishrane...( argument da je Federer talentovaniji ) Djokovic vrv jeste igrao u najtezoj konkurenciji ali nije tada osvajao najvise titula..( 2021 i 2023 je osvojio po 3 GS ) Kad vec pominjes Ferrera ( Federer vs Ferrer 17 - 0 )
2017. je Fed osvojio Wimbledon bez izgubljenog seta,kada je Nole bio van forme..takva je i danas konkurencija

H2H Federer Djokovic 23 - 27. Ali su jako malo meceva igrali kada je Fed igrao najbolji tenis. Na travi prvi mec tek 2012. kada je Fed vec imao 6 Wimbledona. Za 4.5 god. koliko je Fed bio prvi uzastopno su igrali 9 meceva (7-2 za Fed ) a samo 2015. kada je Djokovic igrao najbolje cak 8 meceva (5-3 za Djokovica ) Od poslednjih 7 meceva Djokovic je 6 dobio i TADA je napravio razliku.

Sto se tice Fischera to nije moje misljenje vec cinjenica.Fiser je bio samo jednom svetski prvak ( 3 godine ) i smatra se u top 3 svih vremena...i bolji je od npr : Karpova (6 titula) , Mikhail Botvinnik (5 titula) , Viswanathan Anand (5 titula) , Alexander Alekhine ( 4 titule) , Vladimir Kramnik ( 3 titule )...Fischer je bolji od svih njih zbog kvaliteta igre.

now

pre 1 godinu

Aleks,

Federer iz 2006,2007,2008 ili 2009
Wawrinka 2015 finale Roland Garrosa
Nadal Roland Garros 2008 : vs Federer 6 -1 6 -3 6 -0
Nadal Roland Garros 2020 : vs Djokovic 6 - 0 6 - 2 7 - 5
Mozda Djokovic na Australian Openu iako vise favorizujem ofanzivne igrace..

neutral

pre 1 godinu

varburg limuzina,

Slazem se da je Djokovic vrv mentalno najjaci teniser ( iako ne vidim argumente da je Nadal slabiji ) i da ima najbolji ritern i bekend...i da ima najznacajnije rekorde...ali opet smatram da je Federer najko-mpletniji i tehnicki najbolji..( razlog zbog cega nikada nije predao mec i najmanje se povredjivao-jedan od argumenata ) Plus je poznata Novakova disciplina , rigorozni rezim ishrane...( argument da je Federer talentovaniji ) Djokovic vrv jeste igrao u najtezoj konkurenciji ali nije tada osvajao najvise titula..( 2021 i 2023 je osvojio po 3 GS ) Kad vec pominjes Ferrera ( Federer vs Ferrer 17 - 0 )
2017. je Fed osvojio Wimbledon bez izgubljenog seta,kada je Nole bio van forme..takva je i danas konkurencija

H2H Federer Djokovic 23 - 27. Ali su jako malo meceva igrali kada je Fed igrao najbolji tenis. Na travi prvi mec tek 2012. kada je Fed vec imao 6 Wimbledona. Za 4.5 god. koliko je Fed bio prvi uzastopno su igrali 9 meceva (7-2 za Fed ) a samo 2015. kada je Djokovic igrao najbolje cak 8 meceva (5-3 za Djokovica ) Od poslednjih 7 meceva Djokovic je 6 dobio i TADA je napravio razliku.

Sto se tice Fischera to nije moje misljenje vec cinjenica.Fiser je bio samo jednom svetski prvak ( 3 godine ) i smatra se u top 3 svih vremena...i bolji je od npr : Karpova (6 titula) , Mikhail Botvinnik (5 titula) , Viswanathan Anand (5 titula) , Alexander Alekhine ( 4 titule) , Vladimir Kramnik ( 3 titule )...Fischer je bolji od svih njih zbog kvaliteta igre.

.

pre 1 godinu

Djokovic 12 GS osvojio od kada Federer ne igra, 20 GS osvojio od kada je RF napunio 34 godine i zbog povrede propustao turnire i sada bi neko da se broje te titule osvojene protiv Runea, Ruda, Cicipasa, Beretinija i staraca iz doma penzionera? Kako da ne...

mile

pre 1 godinu

Kao, trče sprint na 100 metara, jedan atletičar postigne rezultat 9.8 sekindi drugi postigne 10.8 sekundi, a onda mi debatujemo ko je od njih dvojice bolji.
(Milica, 9. novembar 2023 15:24)

Mašila si ceo fudbal. Ovde se debatuje ko je najveći (GOAT), a u toj debati nema mesta za nolana.

Real

pre 1 godinu

Ne pravite se ludi , Da je Federer iz Srbije odavno bi ga smatrali za najboljeg.Ni u jednom sportu se ne gledaju samo REZULTATI vec KVALITET IGRE

nemanja ns

pre 1 godinu

bravo cilicu, sve si reko sa ''federer je malo stariji'' i tako stariji je dobio novaka 2011. kad je nole igrao svoj najbolji tenis,a vec tada je federer imao 30 god i bio daleko od svoje najbolje igre, novak nije mogao lako pobediti ni federera 2019. na wimbledonu kad je federer imao 38 god i potpuno nadigrao djokovica u svim segmentima igre na kraju izgubio ali samo dva meseca kasnije federer sa 38 god lagano pobedio djokovic 2:0, federer u prajmu je najbolji teniser ikad goat i od nedavno zvanicna ikona tenisa.

Masinac

pre 1 godinu

Kada bi sabrali sve bodove koje su Đoković, Federer i Nadala osvojili na turnirima na kojima su podigli pehar.

1. Novak Đoković 107,500
2. Rodžer Federer 101,500
3. Rafael Nadal. 94,000

PS Završni masters sam svima računao kao 1,500.
Brojevi su brojevi.
(Nemanja, 09. novembar 2023 15:10)

Nije isti bodovni sistem bio do 2006.

neutral

pre 1 godinu

varburg limuzina,

Kad vec pricas o statistici , nema M.Ali najznacajnije rekorde vec W.Klitschko a ne smatra se ni u top 10. Ili u sahu Fischer nema nikakve rekorde a smatra se u top 3 svih vremena. Nije poenta da Federer LEPSE igra nego skoro sve udarce bolje izvodi , njegovi udarci su najcistiji,najpravilniji..Federer je najkompletniji sa najmanje slabosti u igri i igrao je tenis na najvisem nivou..Ne znam zasto se stalno LEPOTA spominje..

Vanja

pre 1 godinu

Kakav bih ja covek bio ako bih osporavao jednog Hameda jer je muslimanske vere, ili Dzordana jer je Amerikanac, ili Pelea jer je crnac a Bekenbauera jer je Nemac. To vise nema veze sa sportom i ja ne bih bio ljubitelj sporta vec neki kompleksas, desnicar, rasista, poremecen um pre svega.

Tako da, neka njima pripadne titula najpopularnijeg nemam nista protiv, a o najboljem iliti GOAT-u, istorijke liste i rezultati govore sami.
(varburg limuzina, 9. novembar 2023 18:09)

Eto sam sebi skaces u usta, ni jedan od tih koje si nabrojao nema najvise titula, brojke nisu na njihovoj strani. Ali su sinonim sportova kojima su se bavili.
Bas kako je i Federer sinonim za tenis.
Ali ne moze to Nolefanovima u glavu.

now

pre 1 godinu

Aleks,

Federer iz 2006,2007,2008 ili 2009
Wawrinka 2015 finale Roland Garrosa
Nadal Roland Garros 2008 : vs Federer 6 -1 6 -3 6 -0
Nadal Roland Garros 2020 : vs Djokovic 6 - 0 6 - 2 7 - 5
Mozda Djokovic na Australian Openu iako vise favorizujem ofanzivne igrace..

neutral

pre 1 godinu

varburg limuzina,

Slazem se da je Djokovic vrv mentalno najjaci teniser ( iako ne vidim argumente da je Nadal slabiji ) i da ima najbolji ritern i bekend...i da ima najznacajnije rekorde...ali opet smatram da je Federer najko-mpletniji i tehnicki najbolji..( razlog zbog cega nikada nije predao mec i najmanje se povredjivao-jedan od argumenata ) Plus je poznata Novakova disciplina , rigorozni rezim ishrane...( argument da je Federer talentovaniji ) Djokovic vrv jeste igrao u najtezoj konkurenciji ali nije tada osvajao najvise titula..( 2021 i 2023 je osvojio po 3 GS ) Kad vec pominjes Ferrera ( Federer vs Ferrer 17 - 0 )
2017. je Fed osvojio Wimbledon bez izgubljenog seta,kada je Nole bio van forme..takva je i danas konkurencija

H2H Federer Djokovic 23 - 27. Ali su jako malo meceva igrali kada je Fed igrao najbolji tenis. Na travi prvi mec tek 2012. kada je Fed vec imao 6 Wimbledona. Za 4.5 god. koliko je Fed bio prvi uzastopno su igrali 9 meceva (7-2 za Fed ) a samo 2015. kada je Djokovic igrao najbolje cak 8 meceva (5-3 za Djokovica ) Od poslednjih 7 meceva Djokovic je 6 dobio i TADA je napravio razliku.

Sto se tice Fischera to nije moje misljenje vec cinjenica.Fiser je bio samo jednom svetski prvak ( 3 godine ) i smatra se u top 3 svih vremena...i bolji je od npr : Karpova (6 titula) , Mikhail Botvinnik (5 titula) , Viswanathan Anand (5 titula) , Alexander Alekhine ( 4 titule) , Vladimir Kramnik ( 3 titule )...Fischer je bolji od svih njih zbog kvaliteta igre.

Dragon

pre 1 godinu

Najvise trofeja?
Federer 103 titule i jos 54 finala.
Nole 97 titula i jos 40 finala.
To su brojke a ne bajke koje stalno ponavljate.

Orange

pre 1 godinu

realno,

Federer je najbolje igrao kada je bio prvi uzastopno 4.5 god. 2006. je osvojio 12 titula i imao skor ( 92 - 5 ) Nije sigurno igrao bolje 10 god. kasnije isto kao sto Nole sada ne igra najbolje ali osvaja po 3 GS jer nema sa kim da igra. I nije isto kada Nole drzi sve rekorde i kada Fed drzi sve rekorde jer je Federer kompletniji igrac sa manje slabosti u igri ( ima bolji servis,forhend,za 3 klase bolji smec,igru na mrezi ( bolji je dubl igrac ) sve osim bekenda ) tehnicki je bolji - udarci su mu cistiji,pravilniji..

Mare

pre 1 godinu

Glavni I jedini kriterijum je broj osvojenih Gren Slemova I ništa više. Nisu bitni ni mastersi ni nedelje provedene na ATP listi kao I umetnički dojam. Ko se seća kako su igrali Lejver, Rozvel, Rouč, Smit, Njukomb, Emerson, Oker, Eš, Pilić itd.?Niko. Samo se na večnoj listi pišu osvojeni Slemovi.I ,Tim I Dimitrov igraju lepši tenis od Đokovića ali koga je briga zbog toga.?

Nemanja

pre 1 godinu

Kada bi sabrali sve bodove koje su Đoković, Federer i Nadala osvojili na turnirima na kojima su podigli pehar.

1. Novak Đoković 107,500
2. Rodžer Federer 101,500
3. Rafael Nadal. 94,000

PS Završni masters sam svima računao kao 1,500.
Brojevi su brojevi.

Ivan

pre 1 godinu

Sta je konkretno tesko da se odredi? To je kao da Mancester Siti osvoji Ligu sampiona, a dodje neko i kaze da je ipak tesko odrediti ko je sampion. O GOAT trci je moglo da se diskutuje pre 3-4 godine kada su svi bili priblizni po rezultatima. Sada je jedan daleko iznad svih.

Peki

pre 1 godinu

O čemu ovaj govori? Novak je došao tu posleenji i borio se sa njima koji su bili već u punoj snazi i nisu imali sebi ravnog dok Đoković je morao da se bori sa njima + Marej. Čiliću ne pratiš na času, sedi 1.

neutral

pre 1 godinu

boki,

Kako brate, za 4.5 god. ( 237 ned ) koliko je Fed bio prvi uzastopno igrali su samo jedno GS finale koje je Fed dobio. Pa nije valjda da samo racunas finala Wimbledona 2014,2015 i 2019. Finala Wimbledona 2006,2007,2008 je igrao protiv Nadala ( mozda bi i pobedio da je Nole stigao do Federera )

Ne mislis valjda da je FER da igraju 3 finala Wimbledona kada je Nole igrao najbolje a da ne igraju ni jedno kada je Fed igrao najbolji tenis.

Federerov najbolji tenis od 2004 do 2008 a prvi mec na travi protiv Djokovica 2012..

Nije to brate nebitno

Lex

pre 1 godinu

Слажем се, уопште није тешко одредити ко има најлепше џемпере, једноручни бекхенд и фризуру.

456

pre 1 godinu

realno,

To je izjavio pred Cincinnati 2015. koji je i osvojio bas protiv Djokovica i taj turnir je generalno uvek dobro igrao ( jednom je Djokovica dobio sa 6-0 7-6 ) Djokovic je tek 2018 prvi put osvojio Cincinnati a sad ih vec ima 3 zbog neverovatne konkurencije..Federer je najbolje igrao u periodu kada je bio prvi uzastopno 237 nedelja..i ponekad mozda po neki turnir kasnije ali nikako celu sezonu sa 35 god.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Marine stara sovo žbunjaro ,

kako si dopustio sebi da ne pomeneš i

Iliju Bozoljca kao legitimnog

pretendenta za GOAT-a ?

Taj servis , bandana, naočare i majca

bez loga sponzora su samo njemu

mogli tako GOAT-ovski da stoje !

Bruka.

Milica

pre 1 godinu

Kao, trče sprint na 100 metara, jedan atletičar postigne rezultat 9.8 sekindi drugi postigne 10.8 sekundi, a onda mi debatujemo ko je od njih dvojice bolji.

Zeks

pre 1 godinu

"Ali, teško je odrediti koji je od njih troje najveći."

Djokovic najvise GS, najvise mastersa, najvise sedmica, najvise sezona na prvom mjestu, bolji medjusobni skor i od Federera i od Nadala, ubjedjivo najbolja sezona u istoriji tenisa(2015), ubjedljivo najvise poena u istoriji(16 950), jedini iz "velike trojke" koji je osvojio 4 GS zaredom, najvise osvojenih mastersa u jednoj sezoni(6), ubjedljivo najvise GS finala u istoriji(36), najvise GS polufinala, uskoro i najvise pobjeda na GS u istoriji.. takodje na vrhuncu karijere iz politickih razloga pokraden za 2-4 GS(s obzirom u kakvoj formi je tad bio, ko moze da garantuje da Djokovic tad nebi osvojio i ta sva 4 GS), pokraden za jos 80 nedelja, pokraden za jos jednu sezonu na prvom mjestu, zabranjeno mu 6 mastersa itd itd.. i onda dodje jedan Cilic i izjavi kako je tesko odrediti ko je najveci od njih trojice. Al dobro, ipak je to samo Marin Cilic, tako da mu je oprosteno. Mislim Marin Cilic, sta vise reci.

Milos

pre 1 godinu

Jbt citam u zadnje vreme ove strane portale, bukvalno najmanje 90% ljudi je saglasno da je Djokovic apsolutni GOAT. Federerovi i Nadalovi navijaci su jednoglasni da je Djokovic GOAT, i onda dodje jedan Cilic i izjavi ovako nesto.

Milos Radulovic

pre 1 godinu

Zašto postoji sva ta statistika? Na kraju kada bi Novak imao u svemu ogromnu prednost, i tada bi neki ljudi rekli da ima boljih. Zaista, ko je ljude oko bilo čega ujedinio?

Finiks

pre 1 godinu

Pa u upravu je Cilic, ako gledamo stvari koje nemaju nikakve veze sa samim tenisom(kragne, siske, elegancija, broj pratilaca na drustvenim mrezma, kome je sponzor Najk, kome su Zapadni mediji vise naklonjeni itd itd..) onda nema sumnje da su Federer i Nadal dva najveca tenisera svih vremena.

Ali ako gledamo sam tenis, GS, masterse i sve ostalo sto je vezano za sam tenis, mentalnu snagu, ko se od njih trojice morao suocavati sa raznoraznim okolnostima na samom terenu, onda je smesno i krajnje neozbiljno diskutovati o tome ko je najveci od njih trojice. To bi otprilke bilo ko da se diskutuje ko je veci Dzordan ili Dzejms.

enZola

pre 1 godinu

Hahahahaha mos misliti Cilic koji ima 2:19 protiv Djokovica prica o tom ko je najveci svih vremena. A i te 2 pobjede sto je ostvario protiv Djokovica, to je bilo u onom periodu izmedju druge polovine 2016 i prve polovine 2018 kada se Djokovic mucio sa povredom lakta. Da je tu Djokovic bio nacisto, nema sanse da bi ovaj ostvario i te 2 pobjede. I onda ovaj dodje i prica o najvecem svih vremena, majko mila

slavisa

pre 1 godinu

Novakova najbolja nije 2011 vec 2015/16 kad je pokupio sve sto je mogo uspeo je i nekalendarski grandslem kad je vezao sve 4 slema samo je malko srece falilo pa da pored nekalendarske uzme i kalendarski tri puta je imao priliku da uzme u trenutku kad je bio na vrhuncu oni ga izbace sa US opena i sledece jos zabrane da igra Australiju i US.opem steta jer bi uspeo da veze sad ce to ici mnogo teze jer je i Novak stariji pa nema ni brzinu ni elasticnost koju je imao ka je bio mladji nadolaze mladji i igraju neverovatan tenis posebno Alkaras.

neutral

pre 1 godinu

varburg limuzina,

Slazem se da je Djokovic vrv mentalno najjaci teniser ( iako ne vidim argumente da je Nadal slabiji ) i da ima najbolji ritern i bekend...i da ima najznacajnije rekorde...ali opet smatram da je Federer najko-mpletniji i tehnicki najbolji..( razlog zbog cega nikada nije predao mec i najmanje se povredjivao-jedan od argumenata ) Plus je poznata Novakova disciplina , rigorozni rezim ishrane...( argument da je Federer talentovaniji ) Djokovic vrv jeste igrao u najtezoj konkurenciji ali nije tada osvajao najvise titula..( 2021 i 2023 je osvojio po 3 GS ) Kad vec pominjes Ferrera ( Federer vs Ferrer 17 - 0 )
2017. je Fed osvojio Wimbledon bez izgubljenog seta,kada je Nole bio van forme..takva je i danas konkurencija

H2H Federer Djokovic 23 - 27. Ali su jako malo meceva igrali kada je Fed igrao najbolji tenis. Na travi prvi mec tek 2012. kada je Fed vec imao 6 Wimbledona. Za 4.5 god. koliko je Fed bio prvi uzastopno su igrali 9 meceva (7-2 za Fed ) a samo 2015. kada je Djokovic igrao najbolje cak 8 meceva (5-3 za Djokovica ) Od poslednjih 7 meceva Djokovic je 6 dobio i TADA je napravio razliku.

Sto se tice Fischera to nije moje misljenje vec cinjenica.Fiser je bio samo jednom svetski prvak ( 3 godine ) i smatra se u top 3 svih vremena...i bolji je od npr : Karpova (6 titula) , Mikhail Botvinnik (5 titula) , Viswanathan Anand (5 titula) , Alexander Alekhine ( 4 titule) , Vladimir Kramnik ( 3 titule )...Fischer je bolji od svih njih zbog kvaliteta igre.

Ljubo

pre 1 godinu

Onda ako se ne gledaju sportski rezultati ajmo odrediti ko je najbolji tako što ćemo gledati ko ima najlepšu frizuru ili koga publika najviše voli.Ja ne znam šta se onda uopšte igraju mečevi kada se ne gleda konačni rezultat a on glasi da je Đoković u svemu bolji od svoja 2 najveća rivala i tu se sva priča završava.

Boki

pre 1 godinu

Zasto Hrvate pitate o takvim stvarima? Oni uporno misle da su najbolji u fudbalu a nikad nista nisu osvojili. Oni su veliki sampioni neobjektivnosti, e za to im skidam kapu!

PeraKojot

pre 1 godinu

Najbolji svih vremena je valjda najbolji svih vremena. Kakva diskusija. Covek ima najvise GS titula od svih ikada. Ako se bira mister popularnosti neka to bude onda neko drugi. Promoter sporta opet neko drugi. Nema tu diskusije velike. Pogledajmo samo koliko je GS osvojio npr Rodzer od kad je Nole krenuo da melje osvojio 5 GS titula. Kako sada spominju Noletove titule, kazu kako nema ove dvojice. pa i Federer je najvise osvajao bez ove dvojice :)

Aca

pre 1 godinu

Čiliću ako ti je teško da odrediš ko je najbolji od njih troje ti kreni obrnutim putem: odredi ko je najgori i samo će ti se kasti onda ko je najbolji. U matematici je slična metoda poznata kao "reductio ad absurdum".

Čik pokušaj da izgovoriš da je Novak najgori od velike trojice, i bljesnuće ti pred očima sav absurd toga a ti ćeš doživeti tzv. katarzu ili ti prosvetljenje...

Hvala na objavi,pozdrav svima

Sofercina

pre 1 godinu

Za umetnicko klizanje i mogu da razumem - umetnicki utisak na sudije - Nikada mi nije bilo jasno da se na ski skakaonicama ocenjivao stil - zamislite skakaca u dalj a sudije mu merkaju stil - ( kod zena mi ne bi bilo cudno jer smo deformisani ) - sada smo dosli do toga da se vodi rasprava ko je najbolji kao da se to moze meriti po sistemu izbora za mis univerzum - preferiram azijatkinje i afrikanke ali ako bi trebalo da se kaze koja je najvisa pa sta tu ima da se izjasnjavamo - meter pa izmeris ! - Ovde neki samo teraju inat i misle da su vispreni - Djokovic da NISTA drugo nije uradio u zivotu vec da je samo pobedio Federera na Vimbldonu nakon onih 40 - 15 bio bi GOAT - a vi pisite sta god zelite - imate pravo na razlicito misljenje - kao i Ja !!

dado

pre 1 godinu

Tko je najbolji a tko to nije, je stvar ukusa, ali jedno je sigurno, Djokovic je jedan od rijetkih gradjana Srbije koji posteno zivi od svog reketa!

VESA

pre 1 godinu

Ma nema veze, mozgajte ko je a ti Nole samo piči blago čiči. A OVAJ marin cek da vidim koji je na spsiku el bio kec bar jednj nedelju..

RAS

pre 1 godinu

Glupo je uopšte raspravljati ko je najbolji teniser svih vremena. To je rešeno otprilike dve, tri godine ranije. A ovo u međuvremenu i ovo što sledi to je trka sa samim sobom, postavljanje nemogućih granica onima koji dolaze i kandidovanje za najboljeg sportistu svih vremena. Nisam mislio da će dostići čak i te visine ali trenutno su mi jedino Ali i Džordan uporedivi s njim. Naš je a često mi padne napamet s koje li je planete došao i kako je uopšte moguće raditi ono što on radi. Kapa dole majstore!

tako je to

pre 1 godinu

mi Slaveni se niti sami ne postujemo cudimo se kaj nas anglo saksonsi ne cjene na sve nas isto gledaju bio to Russ Srbin Hrvat Poljak idt. da je Dokovic Njemac ta rasprava nit ne bi postijala jer brojke svoje govore isto i sa Modricem zlatna lopa pa Janica ili Jokic

Bez očiju

pre 1 godinu

Bez očiju bi bilo teško ne primetiti da je Novak najbolji. A teško je primetiti samo ljubomornima.
Žao mi je komentara o “prajmu”… Nema poređenja u tom smislu jer bi onda moglo da se kaže da je Michu u svoj prajmu (jedna sezona) bio bolji igrač nego npr Arjen Roben jer nikad nije imao takvu sezonu…

varburg limuzina

pre 1 godinu

Neutral,


Mogu da se slozim sa tibom ili bilo kim oko toga da je Federer tehnicki najkompletniji teniser ikada ali da bi se dobio teniski mec potrebno je nekad i potrcati a boga mi i imati zivaca tj. mentalnu snagu. Tako da dzaba lepota igre ako ne donosi rezultat.

Druga stvar, ranije sam pisao o tome opsirnije, jak si onoliko koliko su tvoji protivnici jaki. To ti je odgovor u vezi Klicka i Alija. A i u vezi Novaka. Slazes li se da je Novak imao mozda i najjacu konkurenciju u istoriji? Federer, Nadal, Marej, Del Potro, Vavrinka, Rodik, Ferer, Medvedev, Zverev, Cicipas, Alkaraz... Mozda sam neke i zaboravio. Sve je to Novak morao da pregazi da bi bio ovo danas.

Za Fisera se ne bih slozio sa tobom. Covek je pokorio cuvenu sovjetsku skolu saha, sve ih oducio od saha i oterao u ludnicu. Na kraju je prekinuo da igra standardni sah jer upravo nije imao pravog izazivaca.

Tako da slazem se da rezultati nisu uvek pravo merilo ali u slucaju Novaka ni to ne moze da se kaze posto je citavu karijeru imao nevidjenu konkurenciju. Iz istog razloga mozemo reci da je Ali veci od obojice brace Klicko zajedno. Pazi samo ta imena Liston, Frejzer, Forman... Protiv koga se borio Klicko? Starijeg je nagruvao Luis kojem je to bio mec za penziju, iako Luisa smatram jednim od najvećih. A mladji Klicko tek nije imao konkurenciju. Celu karijeru boksovao sa klovnovima. Uostalom u eri brace Klicko je propao boks. Oni su ga svojim stilom borbe sahranili. Niko nije zeleo da ih gleda od dosade.

Kad na sve ovo dodas vansportska desavanja sa kojima su se susretali GOAT-i, stvar dobija na tezini. Ali robija zbog Vijetnama i rasizma, covek na kraju promenio veru i ime. Dzordana su sibali u NBA-u dok se danas maze kako igraju, oca mu ubili huligani, Bolt cist ko suza tu nema lazi nema prevare iako se takmicio i protiv dopingovanih amerikanaca poput onog Dzastina Getlina. I na kraju Novak Djokovic, sta reci o njegovom tek putu do GOAT-a? Zar je Federeru bilo teze? Svajcarac, uredjena zemlja, novca u izobilju, popularnost, pa na sve to i neverovatan talenat. Novakove prepreke na putu ne zelim ni da nabrajam.
GOAT na prvom mestu mora imati najbolje rezultate, na drugom najjacu konkurenciju, na trecem stvari van sportskih okvira koja su tu kao otezavajuca okolnost. GOAT ne moze biti neko koga je ceo svet gurao i rukama i nogama da dodje do tog zvanja. GOAT je onaj koji je imao najtezi put do uspeha a koji je sve prepreke i probleme uspeo da ostavi po strani i na kraju ostvari najjace rezultate. GOAT je onaj koji je bolji u direktnim okrsajima od svojih najzescih protivnika.
Dzaba sve ako neko ne zeli da sagleda stvari realno i da stisne ruku boljem.

U svakom slucaju ovo je samo moje misljenje kao i ti sto imas svoje. Postujem.

Sofercina

pre 1 godinu

Za umetnicko klizanje i mogu da razumem - umetnicki utisak na sudije - Nikada mi nije bilo jasno da se na ski skakaonicama ocenjivao stil - zamislite skakaca u dalj a sudije mu merkaju stil - ( kod zena mi ne bi bilo cudno jer smo deformisani ) - sada smo dosli do toga da se vodi rasprava ko je najbolji kao da se to moze meriti po sistemu izbora za mis univerzum - preferiram azijatkinje i afrikanke ali ako bi trebalo da se kaze koja je najvisa pa sta tu ima da se izjasnjavamo - meter pa izmeris ! - Ovde neki samo teraju inat i misle da su vispreni - Djokovic da NISTA drugo nije uradio u zivotu vec da je samo pobedio Federera na Vimbldonu nakon onih 40 - 15 bio bi GOAT - a vi pisite sta god zelite - imate pravo na razlicito misljenje - kao i Ja !!

Zoran

pre 1 godinu

Federer je najbolje igrao kada je bio prvi uzastopno 4.5 god. 2006. je osvojio 12 titula i imao skor ( 92 - 5 ) Nije sigurno igrao bolje 10 god. kasnije isto kao sto Nole sada ne igra najbolje ali osvaja po 3 GS jer nema sa kim da igra. I nije isto kada Nole drzi sve rekorde i kada Fed drzi sve rekorde jer je Federer kompletniji igrac sa manje slabosti u igri ( ima bolji servis,forhend,za 3 klase bolji smec,igru na mrezi ( bolji je dubl igrac ) sve osim bekenda ) tehnicki je bolji - udarci su mu cistiji,pravilniji..
(Orange, 10. novembar 2023 10:24)

Znači 4.5 godina posle (famozne) 2006. se ne račun? Nije se igrao tenis nego je to bio badminton ili možda, zbog manjka tehnike, bacanje kamena s'ramena?

To bi bilo to

pre 1 godinu

Teško je odlučiti samo za one koji ne znaju osnovne računske operacije kao što je sabiranje.Za to nije potrebno mnogo škole,dovoljno je dva razreda.Čilić kao i mnogi drugi nisu uspeli da sakupe dva razreda škole pa u skladu sa tim i razmišljaju.Dobra stvar je što uspeva da sastavi,kakvu takvu rečenicu.

Milic

pre 1 godinu

Ovaj ko i onaj njegov sunarodnjak(Ljubicic) kad je pre par mjeseci izjavio da je Federer zasad sa 20 GS najveci a Djokovic sa 23 jos uvjek nije, ali ako Djokovic dodje do 27, 28 onda ce Djokovic ipak biti najveci. To je otprilike ta ista prica. I ovaj ne priznaje Djokovica dok ne stigne barem do 27, 28 GS. Tek kad dodje do 27, 28 onda nece biti diskusije

varburg limuzina

pre 1 godinu

Da skratimo debatu, GOAT titula pripada onome ko je najuspesniji a ne najveci, najlepsi, najelegantniji, najpopularniji.
To da su GOAT poceli da gledaju odvojeno od postignutih rezultata, prvi je ubacio Vilander kada je Nole pretekao Nadala i izbio na istorijski vrh. Dok su na njemu sedeli Federer a posle i Nadal, nije bilo dileme ko je bio GOAT.
Donekle jos i moze da se debatuje o tome ako su igraci koji se porede u razlicitim erama, ali ako su svi oni u istoj eri, pa jedan od njih ima najvise titula, a posebno u medjusobnim duelima 1 na 1 vise pobeda, tu onda nema dileme ko je bolji.

To ovi sa Zapada svoje pulene pokusavaju da provuku kroz GOAT pricu da bi sami sebi dali na znacaju. Pokusavaju da prodaju najpopularnijeg za najveceg. Klasicna zamena teza. Oni ovakvim debatama mogu samo da profitiraju posto da izgube ne mogu jer su davno izgubili. Ovako ostace upamceni njihovi igraci sto duze dok se ne pojavi neki novi klinac koji ce zaseniti cak i novakova dostignuca. Drugim recima kupuju vreme i omalovazavju one koji ne dolazi iz njihovih zemalja.
I to nije nista novo.
Setimo se Dzajica kakva je igracina bio a danas skoro niko ne zna za njega a na Zapadu ga i ne spominju. Jedan Pele ga je vrlo dobro znao i cenio, i zbog njega odabrao bas reprezentaciju Jugoslavije da bude protivnik Brazilu na svom oprostaju. E to govori vise od zapadne propagande. Da li bi dozvolili da legenda takvog kova ode u zaborav da je bio npr Englez, Amer ili Nemac?? Cisto sumnjam. Mnogo losiji od njega su zvucniji i popularniji bili i ostali.

Medjutim kada je tenis u pitanju, to je individualan sport i to je sport gde se statistika gleda mozda i najvise od svih drugih sportova. O tradiciji rezultata da i ne govorim. Svako moze da ode na net i izgugla listu osvajaca GS titula u istoriji. Na toj listi nas Nole je ubedljivo prvi, i onome koji bude zeleo da ga svrgne sa tog trona, bice vrazije tesko. Dzaba novinarske price, dzaba popularnost kod navijaca i sponzora. Cifra od 24 osvojene GS titule pored imena Novak Djokovic, ostaje za sva vremena. Ako da Bog bice i veca. Isto kao sto je Usain Bolt sa vremenom 9,58 postavio rekord za sva vremena na100m tako je Novak svoje ime uklesao u vecnu listu sampiona, jos bolje, pozicionirao se na sam vrh takve liste. I za 100 godina bice u top 10 makar pa neka onda oni sa Zapada objasnjavaju svojim klincima kako je to moguce da niko nije cuo za igraca koji drzi sve moguce rekorde ili je makar u top 10 u istoriji.

Zele da globalizuju sport i da ga maksimalno ispromovisu a sa druge strane ne zele strance u njemu.

Za mene su ljudi poput Dzordana, Alija, Bolta, Naseem Hameda, Krojfa, Bekenbauera, Maradone, Pelea, u plivanju Felpsa, i bilo kom drugom sportu, najveci u svojim kategorijama i sportovima bez obzira na boju koze, veru, jezik kojim govore. Svaka im cast ma ko da su i odakle dolazili, divim se njihovim rezultatima i tome sta su postigli jer biti najbolji na svetu u necemu trenutno je ogroman uspeh, a biti najbolji u istoriji od kad se racunaju neki rezultati je nezamisliva stvar.
Kakav bih ja covek bio ako bih osporavao jednog Hameda jer je muslimanske vere, ili Dzordana jer je Amerikanac, ili Pelea jer je crnac a Bekenbauera jer je Nemac. To vise nema veze sa sportom i ja ne bih bio ljubitelj sporta vec neki kompleksas, desnicar, rasista, poremecen um pre svega.

Tako da, neka njima pripadne titula najpopularnijeg nemam nista protiv, a o najboljem iliti GOAT-u, istorijke liste i rezultati govore sami.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 1 godinu

Novakova najbolja nije 2011 vec 2015/16 kad je pokupio sve sto je mogo uspeo je i nekalendarski grandslem kad je vezao sve 4 slema samo je malko srece falilo pa da pored nekalendarske uzme i kalendarski tri puta je imao priliku da uzme u trenutku kad je bio na vrhuncu oni ga izbace sa US opena i sledece jos zabrane da igra Australiju i US.opem steta jer bi uspeo da veze sad ce to ici mnogo teze jer je i Novak stariji pa nema ni brzinu ni elasticnost koju je imao ka je bio mladji nadolaze mladji i igraju neverovatan tenis posebno Alkaras.
(slavisa, 9. novembar 2023 16:24)

Nije to bilo sledece godine nego dve godine posle diskvalifikacije sa US Opena. Izmedju toga je bila maestralna 2021. godina, valjda pamtis.

Baghdatis

pre 1 godinu

E moj Cila, pa ko te je jedini podrzao kad si imao onu pricu sa dopingom? Naravno Nole, a ne tvoji Federeri, Nadali, Ljubicici... polazujes svaki put koliki si smr..

Superhik

pre 1 godinu

Kao da se radi o atomskoj fizici, sta tu ima da se pametuje. U sportu su rezultati glavno merilo a tu je Novak ubedljivo najbolji. A sta se kome svidja ti je vec stvar ukusa.

Fit Panda

pre 1 godinu

Eh kako vreme leti, jos juce je bio tinejdjer a sada vec veteran. No dobro, eto neka odgovori na lakse pitanje, ko je hrvatski GOAT on ili Goran. Neka ne bude pristrasan tu i kaze Goran, a to i rezultati i igre potvrdjuju...

Aleks

pre 1 godinu

Pitanje je "sta ili ko je najbolji"? Brojke, uticaj na mase, popularnost i tako redom. Evo jednog nacina da sami sebi date odgovor. Zamoslite da treba da se kladite sa svom svojom imovinom do zadnjeg dinara na jednog tenisera. Zamislite da vam od toga zavisi buducnost dece. Koga bi ste izabrali da brani vase interese? U cije ruke bi ste stavili buducnost dece? Verovatno bi ste izabrali NAJBOLJEG ... a to se zna ko je u pitanju. Zato da skratimo bratoubilacku blamazu uvlacenja u pe-du govnarima sa zapada i zahvalimo se Bogu sto nam je dao Noleta.

Dex

pre 1 godinu

Teško je odrediti? Hmmmmm…pa mislim bas je teško. Kada se sve sabere … broj slemova, mastersa,sedmica provedenih na prvom mjestu, h2h..
Očito je da je po svemu Novak na trecem mjestu.
Ajde Marine ubice te kompleksi

boki

pre 1 godinu

Neutral kazi nam samo kad je Federer sve naj naj i nema slabosti zasto nije pobedio Djokovica u svim finalima gs,slabi su ti argumenti decko

realno

pre 1 godinu

Djokovic 12 GS osvojio od kada Federer ne igra, 20 GS osvojio od kada je RF napunio 34 godine i zbog povrede propustao turnire i sada bi neko da se broje te titule osvojene protiv Runea, Ruda, Cicipasa, Beretinija i staraca iz doma penzionera? Kako da ne...
(., 9. novembar 2023 15:40)

Evo ti link: https://www.tennis-x.com/xblog/2015-08-17/20377.php

Ako ne znas engleski ovde RF kaze da je bolji sa 34 godine nego sa 24. To je izjavio u avgustu 2015.godine, dakle upravo one godine kada je Novak potpuno dominirao i ostvario najbolju sezonu u istorji.
Odlicno se secam kada je to RF izjavljivao - to je ona godina kada se vratio posle pauze sa dosta ubrzanom igrom, hvatao je servise, a i generalno loptu, ranije.
Treba pamtiti sta se price, ali se treba malo razumeti u tenis da bi se shvatilo zasto se prica.
GOAT tabelu sam prvi put gledao posle Noletovih uspeha 2011.godine. Tada je Federer imao najbolju statistiku u svakom pogledu i STATISTIKA je bila razloga da bude proglasen za GOAT i da bude prvi na listi.
Sada je to Novak. Sve ostalo je prazna prica.

i da i ne

pre 1 godinu

Za Fisera se ne bih slozio sa tobom. Covek je pokorio cuvenu sovjetsku skolu saha, sve ih oducio od saha i oterao u ludnicu. Na kraju je prekinuo da igra standardni sah jer upravo nije imao pravog izazivaca.

(varburg limuzina,

Fiser je bio idol mog detinjstva kada sam sredinom 70-tih poceo da ozbiljnije igram sah (zajedno sa kosarkom).
Medjutim, realno, Fiser se plasio poraza, mozda i sa razlogom. Sovjeti su pomagali jedan drugog na najvaznijim turnirima, promovisali onog ko je imao najvece sanse, nesto kao sto rade vozaci u F1 danas. O sekundantima koje su imali da i ne govorim - u mecu za svetskog prvaka imas oko sebe vrhunske velemajstore kao sekundante.
Dakle, Fiser je sve to morao da prevazidje i to je kod njega stvorilo ozbiljnu paranoju. Da Spaski nije bio dzentlmen on bi izgubio mec u Rejkjaviku. Medjutim, dzentlmenstvo Spaskog mu se vratilo kao bumerang, on je u nekom trenutku mentalo popustio. Fiser je bio inteligentan, shvatio je koliko mu je Spaski pomogao, zato je uvek lepo govorio o njemu i na kraju odigrao taj ponovljeni mec u Sava Centru 1992.godine.
Dakle, vidite da dosta znam o Fiseru. Ipak, realno, zbog te paranoje, kao i zbog svog perfekcionizma, on se strasno plasio poraza. On se i ranije povlacio iz takmicenja, tamo negde 1966-67 je isto propustio jednu sezonu.
Dakle, Karpov je bio ozbiljan izazov - iako ga nisam simpatisao shvatam da je on jedan od najgenijalnijih igraca. I Fiser je to znao i nije bio suguran u svoju pobedu.

mlekadžijа

pre 1 godinu

Дошли смо до тога да елеганција, лепршавост игре, фризура одређује ко је најбољи играч. Супер, трофеји не треба да се броје, бодови да се укину...никад неће прежалити Федерерову торту са цифром и финале Вимблдона. Колико беше: 40:15. Ахахаха....

Ace

pre 1 godinu

Zoran,

Naravno da se i tada igrao tenis ali TADA ( nakon 2008-09 ) Federer nije vise igrao najbolji tenis kada je Nole igrao najvise meceva protiv njega i napravio razliku u h2h