Utorak, 10.10.2023.

07:20

Izrael ponovo napadnut; Sukob može da se proširi; Naređen im "lov" na Hamas FOTO/VIDEO

Četvrti dan sukoba izraelske vojske i Hamasa.

Izvor: B92

Izrael ponovo napadnut; Sukob može da se proširi; Nareðen im "lov" na Hamas FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 1 godinu

Možda za tebe koji nisi omirisao ni barut ni krv. Zapravo se to jako lako desi. U takim okolnostima , još kad ti pogine neko drag, jednostavno padne crvena roletna na oči. Prvo ožališ sebe , pa onda najmilije a onda te za ostale baš zabole. Misliš da je ocu ubijene devojčice koga smo videli na snimcima mrsko da puca na civile druge strane ?
Ljudi iz sukoba izlaze trajno oštećeni i retki se unormale vremenom. Rat je veliko zlo i morate shvatiti da ama baš ništa čemu su vas učili i u školi i na veronauci jednostavno ne važi. Sve su vas lagali.
(Rob Sinji, 10. oktobar 2023 14:35) #

Retko normalan komentar ovih dana. Drugi još veći problem od škola leži u romantizovanju rata. Sva filmska industrija od velikih tragedija snima filmove gde na kraju "dobro pobebeđuje zlo" i tako stvara lažne heroje i lažnu sliku rata. Nema ništa ni herojskog, ni lepog, ni romantičnog u ratu.

Petar

pre 1 godinu

A ovi sto pravdaju fijasko izraela kao pustili ih da bi oh posle pobedili...

Ko je to smislio, boze me sacuvaj.

Fijasko mosada, IDF i gvozdene kupole.

sale

pre 1 godinu

Neverovatno koliko navijackih komentara za obe strane. Ljudi da li imate bilo kakvo secanje na ratove na Balkanu, u svakom ratu najvise ginu nevini, nikada se necemo opametiti

Olja

pre 1 godinu

I kakav je život ljudi u Izraelu? Oni od 1948. žive u grču. Svi moraju proći obuku, muškarci i žene, što znači sa opasnost stalno vreba. Bez obzira na njihov ekonomski napredak, nikada ne bih odabrala tu zemlju za svoj stalni boravak.

zg232

pre 1 godinu

Ne znam da li imate pojam o veličini Gaze, koja ima površinu od 365 km2. Pogledajte otok Brač, čija je površina od 390 km2 ili poluotok Pelješac, koji je veličine Brača i zamislite 2 milijuna stanovnika. Čak si ne mogu ni zamisliti.

zg232

pre 1 godinu

Samo rokajte izraelci, i ne zaustavljajte se dok ne dodjete do Teherana.
(moze i u Moskvu, 10. oktobar 2023 13:27)

Ako nastave rokati Gazu, mogu samo doći do Kaira.

Tihi bez Prleta

pre 1 godinu

Sad branimo KiM blokiranjem auto-puta ispod Autokomande i navijamo za Hamas i Hezbolah, naše vekovne saveznike!
(Toni Stark, 10. oktobar 2023 08:22)

Upravo to !!!

Problem nas Srba je vekovna glupost ! A, tek komentari po različitim portalima, pa to je za jednu "Zbirku budalaština'

sutra bi potpisali da nas nema, i jedni i drugi

pre 1 godinu

Normalan čovek koji drži do sebe ne može da podržava teroriste i ubice žena i dece. Stoga, treba ostati što neko ispod reče - strogo neutralan.

Alice in Chains

pre 1 godinu

Koliko ja mogu da vidim ovde se Hamas malo preračunao.Bilo je ajde malo da bombardujemo Izrael pa ćemo da otmemo malo žena,dece i običnih ljudi a nekima ćemo i glavu da odsečemo a usput i da upadnemo u kasarne i ubijamo izraelske vojnike.Ne znam ko ih je napujdao ali tog nekog sada nema,odnosno mudro ćuti a Hamas sada traži pregovore.Ali Izraelci nisu budale kao mi Srbi.Mi bi pregovarali ali oni će ih satrti i to i treba da urade.Sada je prilika da reše taj problem za jedno duže vreme i mislim da će to i uraditi.Sve u svemu mnogo loša računica Hamasa.

Piter Markoni

pre 1 godinu

Ovo je početak velikog rata moguće i " trećeg Svetskog", tačno se vidi ko je protiv koga i to sada već postaje evidentno ali i zabrinjavajuće.... Za sve su krive " velike svetske sile" .... UN, EU se više ne pitaju nizašta....Svet je na korak do situacije kada više neće biti povratka na staro.... Žao mi je , ali nema nam pomoći....

Rob Sinji

pre 1 godinu

Tolika bezobzirnost za ljudski zivot na svim strana je zapanjujuca.
(Pljuvac Svih Stilova, 10. oktobar 2023 12:49)

Možda za tebe koji nisi omirisao ni barut ni krv. Zapravo se to jako lako desi. U takim okolnostima , još kad ti pogine neko drag, jednostavno padne crvena roletna na oči. Prvo ožališ sebe , pa onda najmilije a onda te za ostale baš zabole. Misliš da je ocu ubijene devojčice koga smo videli na snimcima mrsko da puca na civile druge strane ?
Ljudi iz sukoba izlaze trajno oštećeni i retki se unormale vremenom. Rat je veliko zlo i morate shvatiti da ama baš ništa čemu su vas učili i u školi i na veronauci jednostavno ne važi. Sve su vas lagali.

Azc

pre 1 godinu

Alo Srbi, zar ste toliko neupuceni? HAmas je grupa krvolocnih terorista koji ubijaju sve, terorisu i svoj narod. Za koga se vi zalazete?
Zar vi ne razumete zbog koga smo patili i patimo vekovima???
Ne mogu da verujem da ima komentara koji podrzavaku krvoloke koji su harali po bosni ubijajuci Srbe a u danas se nalaze razporedjeni cak i po Srbiji i cekaju trenutak kad ce da pocnu da haraju?
Cime cemo se mi odbraniti? Sa herojima iza tastarure koji ovde lupaju gluposti od kojih se trebamo zabrinuti?
(Srba, 10. oktobar 2023 08:49)

Ljudska prava su univerzalna kategorija. Dakle, Izrael ukidanjem vode neće naneti neku štetu Hamasu ali civilima hoće. Nadam se da ti kognitivne sposobnosti dozvoljavaju da shvatiš.

Aleksandar Lajić - Srbac

pre 1 godinu

Kada već sami decenijama pomažu Izraelu i sami potvrđujući da su divljaci (ovaj zadnji put i gore od toga, ono je bolest šta su napravili za vikend), a kako su ih već i ovi predstavljali, nema ničemu dobrom da se nadaju. Ghandi, Mandela su svoje "istjerali" i izborili se uz žrtvu, ali pameću i mozgom, a ove životinje sve suprotno rade decenijama. SHALOM ISRAEL! Podrška! Moleći se da bude što manje žrtava među djecom prije svega. Borba protiv terorizma, zauvijek!

mada

pre 1 godinu

Zapravo, ne bi iznenadilo da je Mosad pustio da se teroristicki napad desi, da bi Izrael imao opravdanje za 'odgovor'. Ne budite naivni, tesko da Mosad nije znao sta se sprema.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

MOgu donekle da razumem ubijanja izmedju dveju vojski, ali da hladnokrvno pucas u ljude koji sede u autu i nisu uniformisani je vrhunac ludila, besa, ispranog mozga bez obzira od koga dolazi. Tolika bezobzirnost za ljudski zivot na svim strana je zapanjujuca.

@realKomentator

pre 1 godinu

Jedna reč: UŽAS!
Čovek je zlo biće, u svojoj suštini. :(
(Smuleco, 10. oktobar 2023 10:13)

Varaš se, prijatelju. Sve zavisi od nastrojenja čovekove duše.
Dobrom čoveku Bog može da se obraduje ali lošeg može i đavo da se postidi.

Ljubomir

pre 1 godinu

Imali smo potresne slike i videa ubijanje, otimanje terorisanje Izraelaca, zašto sada nema isto to ali Palestinaca???Užasno je šta he uradio Hamas, ali zar sada to isto ne čini i IDF???

trisa

pre 1 godinu

Hamas jesu teroristi i Izrael je prava stana, ali ovo sto radi Izrael je van svake pameti. Nije cela Gaza Hamas, ima tu i normalnih ljudi koji su kolateralna steta

Tadija

pre 1 godinu

Svi se pitaju kako izraelske službe nisu znale da se sprema ovako nešto. Ne znam da li su ljudi toliko naivni ili se prave blesavi. Pa, naravno da su znali, ali su svesno žrtvovali određeni broj ljudi i sada imaju povod da sastave Gazu sa zemljom i zauvek reše to pitanje. Hamasovci su napravili pogrešnu procenu misleći da će uzimanjem talaca sprečiti Izrael da ih pretvori u prah i pepeo. Od samog početka Izrael je računao na te žrtve kao na kolateralnu štetu i Palestincima se sada crno piše, jer će ih Izrael zbrisati sa lica zemlje. Bukvalno su izvršili samoubistvo, čačkali mečku i sada više nema nazad. Ništa gore od toga nego kada ekstremisti preuzmu kontrolu, jer mogu naneti toliku štetu narodu i državi da se ne oporave decenijama nakon toga. Tako i mi imamo usijane glave na Kosovu ili bolje reći kriminalce kojima ne odgovara nikakava normalizacija, jer su navikli u mutnom da plivaju i sada cela država Srbija plaća cenu zbog njih, umesto da ih sve pohapsi, osudi i pošalje na doživotne robije.

zg232

pre 1 godinu

Šta radi naš Ambasador u Egiptu?! Hoće li nas više obavestiti da li da otkazujemo letovanja?
(Hurgada, 10. oktobar 2023 10:08)

Što vam radi ministarstvo vanjskih poslova? Naše preporučuje da ne idemo ili odgodimo putovanje u taj dio svijeta, uključujući Egipat. Postoji mogućnost da se pripadnici Hamasa evakuiraju u Egipat. Pogodi na kome će se svetiti?

VO.

pre 1 godinu

mnogo je zapetljano i svi koji misle da je ovo isti Hamas , nije, i svi koji misle da je direktno umešana samo 1 strana nije , da podsetim da je Palestina puna britanskih izveštajaca i nalogodavaca , i bila je njihov protektorat i verovatno je danas, i svima koji misle da skrenem.paznju da je GB politicka igra najprevrtljivija i pokvrenija u istoriji čovečanstva... npr.
i da se setite scene eto iz našeg filma Balkan expres, kad prvo udare oficira veslom po glavi a onda ga oni isti spasavaju iz reke da bi se prikazali kao spasioci.... možda se radi na istu foru, videli iz filma... ili smisli to isto ali pre 120 godi

Pantagruel

pre 1 godinu

Прекидање снабдевања струјом и водом нема за циљ да услед њега помре цивилно становништво, него да се оно подстакне не привремено исељење, односно одлазак у избеглиштво (преко Египта) у друге арапске државе, па да у таквим околностима буде лакше ликвидирати преостале борце, лишене "живог штита", односно очистити терен.

Boris

pre 1 godinu

Hamas, Hezbolah, Dzihad itd. naravno uz podrsku Irana( ogromna pomoc BiH tokom rata) su bili okosnica mudzahedina i podrske BiH borcima. Ali kako to ide sa mnogim Srbima...kad je Rusija u pitanju podrzavace je slijepo cak i ako vojno saradjuje sa crnim djavolom...Iran, Sjeverna Koreja, ili prećutno sve ove teroristicko politicke grupe. Predstavnici Hamasa su ove godine vec bili u Rusiji, u martu, a prosle godine dva ili tri puta.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

MOgu donekle da razumem ubijanja izmedju dveju vojski, ali da hladnokrvno pucas u ljude koji sede u autu i nisu uniformisani je vrhunac ludila, besa, ispranog mozga bez obzira od koga dolazi. Tolika bezobzirnost za ljudski zivot na svim strana je zapanjujuca.

Kole

pre 1 godinu

pesadijom i tenkovima pa cistite od zgrade do zgrade a ne razaraj sve sto stignes, nema veze koliko ce civila da pogine
...

Ovako je mogla i Rusija u Ukraini ali sta bi onda svet rekao.
(NN, 10. oktobar 2023 07:35)

a rusija to kao ne radi? mariupolj sravnili sa zemljom.
(mokra čarapa, 10. oktobar 2023 09:40)

U Mariupolju je bilo 25000 Ukrajinskih vojnika koji su tu pali. Da su se povukli, sačuvali bi infrastrukturu grada, ali se nisu povukli jer je stanovništvo rusko. Zato su ga tako i žrtvovali. Grad od 450k ljudi pre desetak godina. Ratovalo se za svaku ulicu u gradu.

Ђорђе

pre 1 godinu

Може да се извуче паралела са ратом деведесетих с кључном разликом што ми нисмо имали подршку Амера. Што је можда и најважније за такве сукобе.

GVOZDENI MAČEVI

pre 1 godinu

Kada vidite kako su vojnici Hamasa ulazili u kuće i ubijali redom sve, muškarce, žene, starije, decu, nije ni čudo što Izraelci nemaju i neće imati milosti. Ovo nije samo rat, ovo je osveta i demonstracija drugima da ako išta slično pomisle kako ce proći. A za sve koji podržavaju Hamas, pitanje. Da li ste ih isto podržavali 90-tih kada su ratovali protiv naših u Bosni?

nada

pre 1 godinu

Političko središte tj ured Hamasa je u Kataru a vojno u Gazi. Katar je veliki saveznik Amera. Nadam da Katar može pokrenuti pregovore ali što brže jer postoji mogućnost da se dva milijuna ljudi iseli iz Gaze.

DJony

pre 1 godinu

Polako ljudi nije niko ovde na strani terorista i nasilnika! Pitanje je da li je humano to sto se sad radi obicnom palestinskom narodu i ono sto ih tek ceka. Ne mozete zlocin opravdavati zlocinom!!! Svi znamo da u ratovima najvise strada sirotinja raja a oni koji su sve to zakuvali sede u svojim dvorcima i uzivaju u pogledu.

Evo ja došao malo da pljunem po sistemu

pre 1 godinu

Kako će đavo sve da nas izigra. A profitiraće političari, trgovci i religiozne vođe tj njegovi podanici. Moj narode prestanite da se stavljate na nečiju stranu, jer ovo je demonska igra.

ctrl

pre 1 godinu

Izraelci i dan danas žive po rečima Ben Guriona koji je rekao da nije bitno šta će svet reći o Izraelu i da je jedino važno da Izrael opstane, a da to neće biti moguće ako Arapi nekaznjeno ubiju Jevreje.

To je njihova svakodnevnica, to im je utkano u DNK i nema kod njih drugačije.

Egipat, Jordan, Sirija, Liban itd. su ih svi napadali sa vojskama bar 4 puta i svaki put su se odbranili (i više od toga), ali su i te kako svesni da je dovoljno da se samo jednom ne odbrane, dok Arapi (njih 400M u okruženju) mogu, u smislu strategije, beskonačno da doživljavaju gubitke i mnogostruko veće od Izraela.

Deluje brutalno ovo prekidanje struje, dotoka vode, bombardovanje... I jeste užasno brutalno, ali iz njihovog ugla je to borba za goli opstanak.

Malinar

pre 1 godinu

A ja sutra idem u Egipat na more. Lele ali gde da bacim tolke pare? Valjda je onaj direktor Jute upućen i kad kaže da može se brčka da je tako.

Djordje

pre 1 godinu

@veljko: Taj obican narod je i izabrao Hamas ,nisu oni dosli u goste nekome u Palestini pa se" obican" narod nasao u problemu, svaki obican narod treba da se zapita koga bira i koga podrzava, nisam primetio da se" obican" narod digao na ulice Gaze da protestuje protiv pokolja civila pre par dana a sad kuku i lele " humanitarna katastrofa"!, tako smo i mi uostalom prosli 90ih, obican narod je na izborima dao Milosevicu skoro pa 100% glasova.

александар

pre 1 godinu

Када се Србија борила против терористичких банди на нашем КиМ 1998. и 1999. са много мање разарања, то је за запад била "прекомерна употреба силе".
Сада када Израелци сравњују Газу, то је за запад "оправдано". Какви "лицимури".
Иначе, брига ме и за Арапе и за Израелце, ни једни ни други нам не мисле добро.
Строга неутралност.

Rob Sinji

pre 1 godinu

Realno i jedni i drugi su zločinci. Moglo bi se polemisati o motivima , i ko je prvi počeo , i ko je ovo ili ono ali mrtva deca su mrtva deca.
Potrebno je učiti iz ovoga i shvatiti da će ratovi 21 veka biti sve brutalniji . Sve više ljudi se otima za sve manje resurse i jedino je rešenje manje ljudi na suprotnoj strani . Ni jedna vlast neće to otvoreno reći ali postaje jasno da se genocidu u zube ne gleda ako je na drugoj strani. Ljudi su bili zveri i čini se da će to i ostati. Ovo bi trebalo dobro da zapamte svi u ovom našem regionu i da dobro razmisle pre nego potpale novu vatru.

Vuk

pre 1 godinu

Svakome ko podržava palestince bih od srca poželeo da ode jedan dan, turistički, u Palestinu, da malo prošeta onim uskim ulicama i da nam ispriča kako se lepo proveo, u društvu miroljubivih i gostiprimljivih ljudi. Doduše imam utisak da ne bi baš mogao ništa da nam ispriča jer mrtva usta ne govore, eventualno bi našli video na netu kako ga bradonje mrtvog pljuju i urlaju "Allahuekber"...s druge strane, onaj ko ode u Izrael mogao bi samo da kaže da je sve skupo za naš džep i da ima puno vojske po ulicama, ostalo je isto kao u svakoj evropskoj državi..

Хммм

pre 1 godinu

Која је разлика између овога што чини Израел и Шта је чинио Хамас пре пар дана?
(veljko, 10. oktobar 2023 08:31)

Што су палестинци будале, и први су напали јачег од себе, и сад ће да кукају. Исто као што су будале и срби који заузимају стране у рату кој нас се не тиче.

Realan

pre 1 godinu

Sve sto treba jeste da ostanemo po strani.Ne treba da se zameramo nikome ili zaboravljamo da su borci Hamasa masakrirali ogroman broj srba u Bosni za vreme rata. Palestina nije isto sto i Hamas. Zao mi je napacemog Plaestinskog naroda.

mokra čarapa

pre 1 godinu

Meni je jasno da su Izrelci besni i da hoce odmazdu ali tako razarati citave zgrade sa civilima samo zato sto se, navodno, na krovu ili nekom spratu nalaze teroristi i nekome onemoguciti da ima vodu ne cini ih nista boljim od druge strane. Udjite u Gazu pesadijom i tenkovima pa cistite od zgrade do zgrade a ne razaraj sve sto stignes, nema veze koliko ce civila da pogine
...

Ovako je mogla i Rusija u Ukraini ali sta bi onda svet rekao.
(NN, 10. oktobar 2023 07:35)

a rusija to kao ne radi? mariupolj sravnili sa zemljom.

мерак

pre 1 godinu

Хамас и Хезболах је ратовао против Срба у Босни. познати су једино по клању, то им добро иде. али наши медиокритети којих нажалост има много имају памћење кишне глисте.
жао ми је свих невиних људи.

подршка Израелу!

hypatija

pre 1 godinu

zadnji akt potjerivanja araba iz izraela. napravit ce bas ono eticki cistu drzavu
(dda, 10. oktobar 2023 08:03

Osim što na trenutnoj teritoriji Izraela slobodno živi i radi oko dva miliona Palestinaca koji čine oko 60 procenata svih araba u toj zemlji. Koliko je meni poznato Izrael nema više od 9 miliona stanovnika. Znači jedna trećina su arabi koje su njihova braća ladno raketirala sa definitivnom željom da i njih kao i Jevreje liše prava na život.
Da se razumemo. Jedno je kada te ceo svet osudi na izgnanstvo (trenutno nekih 40 miliona Kurda), a drugo kada potpuno odbijaš zajednički život sa okolinom, jer ... takve su ti mogućnosti. Kako bi inače krimosi Hezbolaha i ostalih militantnih frakcija lagodno živeli da im nije stalno prisutnog terora nad onima koji bar žele da normalno žive svoje živote.

jednim udarcem 2 muve

pre 1 godinu

Sta je ovo sve trebalo Palestincima? Ovo je samo dobro isplanirano od strane Mosada kako bi imali opravdanje da već jednom reše taj problem.
(mile, 10. oktobar 2023 08:26)

...i eto jos migranata ka Evropi, a taman se malo broj migranata smanjio

@NN

pre 1 godinu

@NN;Pa Rusi to odavno i rade u Ukrajini,na svaku vest o gađanju civilnih objekata vi petokolonaši pišete da je tamo sigurno bila vojska i opravdavate to.Zašto je to sada zločin kada rade Izraelci? Pogotovo zato što Izraelci to rade kao odmazdu na napad u svojoj zemlji a nešto se ne sećam da je Ukrajina napala Rusiju...

veljko

pre 1 godinu

Izraelski ministar odbrane Joav Galan naredio je "potpunu opsadu" Pojasa Gaze nakon što je toj palestinskoj enklavi prekinuto snabdevanje vodom.
Да ли је ово ратна стратегија? Да ли ће неко да замери Израелу за ово? Побогу људи узмите пушке идите у ту вашу пустињу и убијајте се до миле воље, али оставите обичан народ да живи нормално, а не нападајте недужне на неким прославама, или искључујући воду некоме. Која је разлика између овога што чини Израел и Шта је чинио Хамас пре пар дана?

svedokije

pre 1 godinu

kad se neko prevari i uzme Jevreje za taoce...Olimpijada u Minhenu,cini mi se 72g..Izraelski komandosi su bili bez trunke empatije.Za bilo koga.

Jugio

pre 1 godinu

po meni, sve manje od totalnog zauzimanja Gaze, proterivanja palestinaca za Egipat je gubitak u ovakvoj situaciji za Izrael. imaju inicijativu i odresene ruke. resio bih Gazu za sva vremena da sam na njihivom mestu. proteras dva miliona. sta te briga. dokazao si da su svi teroristi i zivotinje i nemas problema vise.

Zoran

pre 1 godinu

Blokiraju Gazu, iskljucuju vodu, struju, komunikacije...
To nije humanitarna katastrofa?
Dokle vise dvostruki standardi? Zato se ljudi i bune, ocekujte sve vise ovakvih desavanja.

Jagoda

pre 1 godinu

@
Kako se njihala zastava Hamasa na skupovima SDA pred pokolj Srba u BiH, dok je Hezbolah zvanično klao i ubijao Srbe, ali ko se toga seća, bilo pre čak 25-30 god!

Sad branimo KiM blokiranjem auto-puta ispod Autokomande i navijamo za Hamas i Hezbolah, naše vekovne saveznike!
(Toni Stark, 10. oktobar 2023 08:22)

Slažem se, mada mislim da nam je mnogo više zla donela Medlin Olbrajt i pored toga što su je Srbi spasli od nacista...

Toni Stark

pre 1 godinu

Kako se njihala zastava Hamasa na skupovima SDA pred pokolj Srba u BiH, dok je Hezbolah zvanično klao i ubijao Srbe, ali ko se toga seća, bilo pre čak 25-30 god!

Sad branimo KiM blokiranjem auto-puta ispod Autokomande i navijamo za Hamas i Hezbolah, naše vekovne saveznike!

e

pre 1 godinu

Ako izraelska vojska ima snagu da se iskrca na tlo Gaze i zauzme je celu onda pročešlja i pronađe ovu palestinsku gamad da je neutrališe kao što poljoprivrednici prskanjem voća i žitarica dobijaju zdrav plod i Palestinskim narod će prodisati zdravljem i slobodom.

Srba

pre 1 godinu

Alo Srbi, zar ste toliko neupuceni? HAmas je grupa krvolocnih terorista koji ubijaju sve, terorisu i svoj narod. Za koga se vi zalazete?
Zar vi ne razumete zbog koga smo patili i patimo vekovima???
Ne mogu da verujem da ima komentara koji podrzavaku krvoloke koji su harali po bosni ubijajuci Srbe a u danas se nalaze razporedjeni cak i po Srbiji i cekaju trenutak kad ce da pocnu da haraju?
Cime cemo se mi odbraniti? Sa herojima iza tastarure koji ovde lupaju gluposti od kojih se trebamo zabrinuti?

zox

pre 1 godinu

Ovo je Izraelu palo ko kec na deset, sad će da sravne Gazu, najure palestince u Egipat i prošire se. Idealno sa malo žrtava. Da li postoji agresivniji narod od izraelaca?

Ivan

pre 1 godinu

Tako su Izraelci uvek... sruše palestinsko naselje do zemlje, odmah sazidaju zgrade i nasele Jevreje...
I tako mic po mic- jedino što sada nije mic po mic nego cela teritorija ode za nedelju dana još će da ispadnu Izraelci žrtve a očistili ceo palestinski narod! Kako je sve relativna stvar...

Lovac na zmajeve

pre 1 godinu

(mile, 10. oktobar 2023 08:26)

Da li se Mosad dogovorio i sa Hezbolahom, Fatahom i Egipcanima. Mnogo nepoznatih u jednacini.

Bice propast ili Palestinaca ili Izraela (kao odgovor gorepomenutih na etnicko ciscenje u Gazi).

only fools and horses

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da ovoliko država ne samo ćuti, već podržava ovakav genocid nad čitavim jednim narodom. Ni reč o preteranoj upotrebi sike, o stradanji civila, o mogućnosti bilo kakvog dogovora. Jel ovo jeste genocid, neselektivno bombardovanje, uskraćivanje osnovnih ljudskih potreba, vode na primer, nemogućnost da se uopšte bilo gde sklone jer evo vidimo da je i zadnji prelaz zatvoren.
Inače ne boli Izraelce ubijanje civila na onom festivalu i po onim gradovima koje su napravili na okupiranim teritorijama, boli ih onakav sraman poraz vojske i ogroman broj poginulih vojnika. Pa sad terorom nad kompletnim narodom pokušavaju da vrate svoj narušeni oreol nepobedivosti i ubeđenost da su samo oni izabrani božji narod koji treba da vlada nad drugim narodima.

anti Rola

pre 1 godinu

"Svestan sam da je prelaz Rafa (između Pojasa Gaze i Egipta) i dalje otvoren", rekao je potpukovnik Ričard Heht na brifingu, prenosi Rojters.

"Svako ko može da izađe, savetovao bih mu da izađe", naglasio je Heht.

Ovo nije genocid???

NN

pre 1 godinu

Meni je jasno da su Izrelci besni i da hoce odmazdu ali tako razarati citave zgrade sa civilima samo zato sto se, navodno, na krovu ili nekom spratu nalaze teroristi i nekome onemoguciti da ima vodu ne cini ih nista boljim od druge strane. Udjite u Gazu pesadijom i tenkovima pa cistite od zgrade do zgrade a ne razaraj sve sto stignes, nema veze koliko ce civila da pogine
...

Ovako je mogla i Rusija u Ukraini ali sta bi onda svet rekao.

qwakson

pre 1 godinu

Mislim da su se Jevreji već oprostili od ovih zarobljenih i da neće prestati bombardovanje i ovaj blef Hamasa ubijaćemo i snimaćemo neće zaustaviti kopnenu invaziju..

sofronije

pre 1 godinu

Bas me zanima kako bi "civilizovani svet" reagovao da smo mi npr. 1998. god. nakon ucestalih napada albanskih terorista zavrnuli vodu i prekinuli isporuke struje za celu teritoriju Kosova?
Slicna je situacija, i ovde nisu svi Palestinci teroristi, vecina njih su normalni ljudi koji bi isto da idu na zurke i djuskaju ali ne mogu, a sada im jos uskracuju i osnovna sredstva za zivot...

Vojislav

pre 1 godinu

Milorad Dodik i Republika Srpska su zvanicno pruzili punu podrsku Izraelu u obracunu sa muslumanskim teroristima, a u isto vreme kod nas u Srbiji ima budala koji podrzavaju ovaj mudzahedinski sljam?!

Toni Stark

pre 1 godinu

Kako se njihala zastava Hamasa na skupovima SDA pred pokolj Srba u BiH, dok je Hezbolah zvanično klao i ubijao Srbe, ali ko se toga seća, bilo pre čak 25-30 god!

Sad branimo KiM blokiranjem auto-puta ispod Autokomande i navijamo za Hamas i Hezbolah, naše vekovne saveznike!

Vojislav

pre 1 godinu

Milorad Dodik i Republika Srpska su zvanicno pruzili punu podrsku Izraelu u obracunu sa muslumanskim teroristima, a u isto vreme kod nas u Srbiji ima budala koji podrzavaju ovaj mudzahedinski sljam?!

александар

pre 1 godinu

Када се Србија борила против терористичких банди на нашем КиМ 1998. и 1999. са много мање разарања, то је за запад била "прекомерна употреба силе".
Сада када Израелци сравњују Газу, то је за запад "оправдано". Какви "лицимури".
Иначе, брига ме и за Арапе и за Израелце, ни једни ни други нам не мисле добро.
Строга неутралност.

GVOZDENI MAČEVI

pre 1 godinu

Kada vidite kako su vojnici Hamasa ulazili u kuće i ubijali redom sve, muškarce, žene, starije, decu, nije ni čudo što Izraelci nemaju i neće imati milosti. Ovo nije samo rat, ovo je osveta i demonstracija drugima da ako išta slično pomisle kako ce proći. A za sve koji podržavaju Hamas, pitanje. Da li ste ih isto podržavali 90-tih kada su ratovali protiv naših u Bosni?

sofronije

pre 1 godinu

Bas me zanima kako bi "civilizovani svet" reagovao da smo mi npr. 1998. god. nakon ucestalih napada albanskih terorista zavrnuli vodu i prekinuli isporuke struje za celu teritoriju Kosova?
Slicna je situacija, i ovde nisu svi Palestinci teroristi, vecina njih su normalni ljudi koji bi isto da idu na zurke i djuskaju ali ne mogu, a sada im jos uskracuju i osnovna sredstva za zivot...

Srba

pre 1 godinu

Alo Srbi, zar ste toliko neupuceni? HAmas je grupa krvolocnih terorista koji ubijaju sve, terorisu i svoj narod. Za koga se vi zalazete?
Zar vi ne razumete zbog koga smo patili i patimo vekovima???
Ne mogu da verujem da ima komentara koji podrzavaku krvoloke koji su harali po bosni ubijajuci Srbe a u danas se nalaze razporedjeni cak i po Srbiji i cekaju trenutak kad ce da pocnu da haraju?
Cime cemo se mi odbraniti? Sa herojima iza tastarure koji ovde lupaju gluposti od kojih se trebamo zabrinuti?

NN

pre 1 godinu

Meni je jasno da su Izrelci besni i da hoce odmazdu ali tako razarati citave zgrade sa civilima samo zato sto se, navodno, na krovu ili nekom spratu nalaze teroristi i nekome onemoguciti da ima vodu ne cini ih nista boljim od druge strane. Udjite u Gazu pesadijom i tenkovima pa cistite od zgrade do zgrade a ne razaraj sve sto stignes, nema veze koliko ce civila da pogine
...

Ovako je mogla i Rusija u Ukraini ali sta bi onda svet rekao.

mada

pre 1 godinu

Zapravo, ne bi iznenadilo da je Mosad pustio da se teroristicki napad desi, da bi Izrael imao opravdanje za 'odgovor'. Ne budite naivni, tesko da Mosad nije znao sta se sprema.

мерак

pre 1 godinu

Хамас и Хезболах је ратовао против Срба у Босни. познати су једино по клању, то им добро иде. али наши медиокритети којих нажалост има много имају памћење кишне глисте.
жао ми је свих невиних људи.

подршка Израелу!

zox

pre 1 godinu

Ovo je Izraelu palo ko kec na deset, sad će da sravne Gazu, najure palestince u Egipat i prošire se. Idealno sa malo žrtava. Da li postoji agresivniji narod od izraelaca?

ctrl

pre 1 godinu

Izraelci i dan danas žive po rečima Ben Guriona koji je rekao da nije bitno šta će svet reći o Izraelu i da je jedino važno da Izrael opstane, a da to neće biti moguće ako Arapi nekaznjeno ubiju Jevreje.

To je njihova svakodnevnica, to im je utkano u DNK i nema kod njih drugačije.

Egipat, Jordan, Sirija, Liban itd. su ih svi napadali sa vojskama bar 4 puta i svaki put su se odbranili (i više od toga), ali su i te kako svesni da je dovoljno da se samo jednom ne odbrane, dok Arapi (njih 400M u okruženju) mogu, u smislu strategije, beskonačno da doživljavaju gubitke i mnogostruko veće od Izraela.

Deluje brutalno ovo prekidanje struje, dotoka vode, bombardovanje... I jeste užasno brutalno, ali iz njihovog ugla je to borba za goli opstanak.

Vuk

pre 1 godinu

Svakome ko podržava palestince bih od srca poželeo da ode jedan dan, turistički, u Palestinu, da malo prošeta onim uskim ulicama i da nam ispriča kako se lepo proveo, u društvu miroljubivih i gostiprimljivih ljudi. Doduše imam utisak da ne bi baš mogao ništa da nam ispriča jer mrtva usta ne govore, eventualno bi našli video na netu kako ga bradonje mrtvog pljuju i urlaju "Allahuekber"...s druge strane, onaj ko ode u Izrael mogao bi samo da kaže da je sve skupo za naš džep i da ima puno vojske po ulicama, ostalo je isto kao u svakoj evropskoj državi..

Tadija

pre 1 godinu

Svi se pitaju kako izraelske službe nisu znale da se sprema ovako nešto. Ne znam da li su ljudi toliko naivni ili se prave blesavi. Pa, naravno da su znali, ali su svesno žrtvovali određeni broj ljudi i sada imaju povod da sastave Gazu sa zemljom i zauvek reše to pitanje. Hamasovci su napravili pogrešnu procenu misleći da će uzimanjem talaca sprečiti Izrael da ih pretvori u prah i pepeo. Od samog početka Izrael je računao na te žrtve kao na kolateralnu štetu i Palestincima se sada crno piše, jer će ih Izrael zbrisati sa lica zemlje. Bukvalno su izvršili samoubistvo, čačkali mečku i sada više nema nazad. Ništa gore od toga nego kada ekstremisti preuzmu kontrolu, jer mogu naneti toliku štetu narodu i državi da se ne oporave decenijama nakon toga. Tako i mi imamo usijane glave na Kosovu ili bolje reći kriminalce kojima ne odgovara nikakava normalizacija, jer su navikli u mutnom da plivaju i sada cela država Srbija plaća cenu zbog njih, umesto da ih sve pohapsi, osudi i pošalje na doživotne robije.

Rob Sinji

pre 1 godinu

Tolika bezobzirnost za ljudski zivot na svim strana je zapanjujuca.
(Pljuvac Svih Stilova, 10. oktobar 2023 12:49)

Možda za tebe koji nisi omirisao ni barut ni krv. Zapravo se to jako lako desi. U takim okolnostima , još kad ti pogine neko drag, jednostavno padne crvena roletna na oči. Prvo ožališ sebe , pa onda najmilije a onda te za ostale baš zabole. Misliš da je ocu ubijene devojčice koga smo videli na snimcima mrsko da puca na civile druge strane ?
Ljudi iz sukoba izlaze trajno oštećeni i retki se unormale vremenom. Rat je veliko zlo i morate shvatiti da ama baš ništa čemu su vas učili i u školi i na veronauci jednostavno ne važi. Sve su vas lagali.

Realan

pre 1 godinu

Sve sto treba jeste da ostanemo po strani.Ne treba da se zameramo nikome ili zaboravljamo da su borci Hamasa masakrirali ogroman broj srba u Bosni za vreme rata. Palestina nije isto sto i Hamas. Zao mi je napacemog Plaestinskog naroda.

Kole

pre 1 godinu

pesadijom i tenkovima pa cistite od zgrade do zgrade a ne razaraj sve sto stignes, nema veze koliko ce civila da pogine
...

Ovako je mogla i Rusija u Ukraini ali sta bi onda svet rekao.
(NN, 10. oktobar 2023 07:35)

a rusija to kao ne radi? mariupolj sravnili sa zemljom.
(mokra čarapa, 10. oktobar 2023 09:40)

U Mariupolju je bilo 25000 Ukrajinskih vojnika koji su tu pali. Da su se povukli, sačuvali bi infrastrukturu grada, ali se nisu povukli jer je stanovništvo rusko. Zato su ga tako i žrtvovali. Grad od 450k ljudi pre desetak godina. Ratovalo se za svaku ulicu u gradu.

qwakson

pre 1 godinu

Mislim da su se Jevreji već oprostili od ovih zarobljenih i da neće prestati bombardovanje i ovaj blef Hamasa ubijaćemo i snimaćemo neće zaustaviti kopnenu invaziju..

Ivan

pre 1 godinu

Tako su Izraelci uvek... sruše palestinsko naselje do zemlje, odmah sazidaju zgrade i nasele Jevreje...
I tako mic po mic- jedino što sada nije mic po mic nego cela teritorija ode za nedelju dana još će da ispadnu Izraelci žrtve a očistili ceo palestinski narod! Kako je sve relativna stvar...

anti Rola

pre 1 godinu

"Svestan sam da je prelaz Rafa (između Pojasa Gaze i Egipta) i dalje otvoren", rekao je potpukovnik Ričard Heht na brifingu, prenosi Rojters.

"Svako ko može da izađe, savetovao bih mu da izađe", naglasio je Heht.

Ovo nije genocid???

DJony

pre 1 godinu

Polako ljudi nije niko ovde na strani terorista i nasilnika! Pitanje je da li je humano to sto se sad radi obicnom palestinskom narodu i ono sto ih tek ceka. Ne mozete zlocin opravdavati zlocinom!!! Svi znamo da u ratovima najvise strada sirotinja raja a oni koji su sve to zakuvali sede u svojim dvorcima i uzivaju u pogledu.

Tihi bez Prleta

pre 1 godinu

Sad branimo KiM blokiranjem auto-puta ispod Autokomande i navijamo za Hamas i Hezbolah, naše vekovne saveznike!
(Toni Stark, 10. oktobar 2023 08:22)

Upravo to !!!

Problem nas Srba je vekovna glupost ! A, tek komentari po različitim portalima, pa to je za jednu "Zbirku budalaština'

Rob Sinji

pre 1 godinu

Realno i jedni i drugi su zločinci. Moglo bi se polemisati o motivima , i ko je prvi počeo , i ko je ovo ili ono ali mrtva deca su mrtva deca.
Potrebno je učiti iz ovoga i shvatiti da će ratovi 21 veka biti sve brutalniji . Sve više ljudi se otima za sve manje resurse i jedino je rešenje manje ljudi na suprotnoj strani . Ni jedna vlast neće to otvoreno reći ali postaje jasno da se genocidu u zube ne gleda ako je na drugoj strani. Ljudi su bili zveri i čini se da će to i ostati. Ovo bi trebalo dobro da zapamte svi u ovom našem regionu i da dobro razmisle pre nego potpale novu vatru.

Evo ja došao malo da pljunem po sistemu

pre 1 godinu

Kako će đavo sve da nas izigra. A profitiraće političari, trgovci i religiozne vođe tj njegovi podanici. Moj narode prestanite da se stavljate na nečiju stranu, jer ovo je demonska igra.

Хммм

pre 1 godinu

Која је разлика између овога што чини Израел и Шта је чинио Хамас пре пар дана?
(veljko, 10. oktobar 2023 08:31)

Што су палестинци будале, и први су напали јачег од себе, и сад ће да кукају. Исто као што су будале и срби који заузимају стране у рату кој нас се не тиче.

zg232

pre 1 godinu

Samo rokajte izraelci, i ne zaustavljajte se dok ne dodjete do Teherana.
(moze i u Moskvu, 10. oktobar 2023 13:27)

Ako nastave rokati Gazu, mogu samo doći do Kaira.

Djordje

pre 1 godinu

@veljko: Taj obican narod je i izabrao Hamas ,nisu oni dosli u goste nekome u Palestini pa se" obican" narod nasao u problemu, svaki obican narod treba da se zapita koga bira i koga podrzava, nisam primetio da se" obican" narod digao na ulice Gaze da protestuje protiv pokolja civila pre par dana a sad kuku i lele " humanitarna katastrofa"!, tako smo i mi uostalom prosli 90ih, obican narod je na izborima dao Milosevicu skoro pa 100% glasova.

Jagoda

pre 1 godinu

@
Kako se njihala zastava Hamasa na skupovima SDA pred pokolj Srba u BiH, dok je Hezbolah zvanično klao i ubijao Srbe, ali ko se toga seća, bilo pre čak 25-30 god!

Sad branimo KiM blokiranjem auto-puta ispod Autokomande i navijamo za Hamas i Hezbolah, naše vekovne saveznike!
(Toni Stark, 10. oktobar 2023 08:22)

Slažem se, mada mislim da nam je mnogo više zla donela Medlin Olbrajt i pored toga što su je Srbi spasli od nacista...

Jugio

pre 1 godinu

po meni, sve manje od totalnog zauzimanja Gaze, proterivanja palestinaca za Egipat je gubitak u ovakvoj situaciji za Izrael. imaju inicijativu i odresene ruke. resio bih Gazu za sva vremena da sam na njihivom mestu. proteras dva miliona. sta te briga. dokazao si da su svi teroristi i zivotinje i nemas problema vise.

Ђорђе

pre 1 godinu

Може да се извуче паралела са ратом деведесетих с кључном разликом што ми нисмо имали подршку Амера. Што је можда и најважније за такве сукобе.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

MOgu donekle da razumem ubijanja izmedju dveju vojski, ali da hladnokrvno pucas u ljude koji sede u autu i nisu uniformisani je vrhunac ludila, besa, ispranog mozga bez obzira od koga dolazi. Tolika bezobzirnost za ljudski zivot na svim strana je zapanjujuca.

mokra čarapa

pre 1 godinu

Meni je jasno da su Izrelci besni i da hoce odmazdu ali tako razarati citave zgrade sa civilima samo zato sto se, navodno, na krovu ili nekom spratu nalaze teroristi i nekome onemoguciti da ima vodu ne cini ih nista boljim od druge strane. Udjite u Gazu pesadijom i tenkovima pa cistite od zgrade do zgrade a ne razaraj sve sto stignes, nema veze koliko ce civila da pogine
...

Ovako je mogla i Rusija u Ukraini ali sta bi onda svet rekao.
(NN, 10. oktobar 2023 07:35)

a rusija to kao ne radi? mariupolj sravnili sa zemljom.

Azc

pre 1 godinu

Alo Srbi, zar ste toliko neupuceni? HAmas je grupa krvolocnih terorista koji ubijaju sve, terorisu i svoj narod. Za koga se vi zalazete?
Zar vi ne razumete zbog koga smo patili i patimo vekovima???
Ne mogu da verujem da ima komentara koji podrzavaku krvoloke koji su harali po bosni ubijajuci Srbe a u danas se nalaze razporedjeni cak i po Srbiji i cekaju trenutak kad ce da pocnu da haraju?
Cime cemo se mi odbraniti? Sa herojima iza tastarure koji ovde lupaju gluposti od kojih se trebamo zabrinuti?
(Srba, 10. oktobar 2023 08:49)

Ljudska prava su univerzalna kategorija. Dakle, Izrael ukidanjem vode neće naneti neku štetu Hamasu ali civilima hoće. Nadam se da ti kognitivne sposobnosti dozvoljavaju da shvatiš.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

MOgu donekle da razumem ubijanja izmedju dveju vojski, ali da hladnokrvno pucas u ljude koji sede u autu i nisu uniformisani je vrhunac ludila, besa, ispranog mozga bez obzira od koga dolazi. Tolika bezobzirnost za ljudski zivot na svim strana je zapanjujuca.

svedokije

pre 1 godinu

kad se neko prevari i uzme Jevreje za taoce...Olimpijada u Minhenu,cini mi se 72g..Izraelski komandosi su bili bez trunke empatije.Za bilo koga.

zg232

pre 1 godinu

Šta radi naš Ambasador u Egiptu?! Hoće li nas više obavestiti da li da otkazujemo letovanja?
(Hurgada, 10. oktobar 2023 10:08)

Što vam radi ministarstvo vanjskih poslova? Naše preporučuje da ne idemo ili odgodimo putovanje u taj dio svijeta, uključujući Egipat. Postoji mogućnost da se pripadnici Hamasa evakuiraju u Egipat. Pogodi na kome će se svetiti?

zg232

pre 1 godinu

Ne znam da li imate pojam o veličini Gaze, koja ima površinu od 365 km2. Pogledajte otok Brač, čija je površina od 390 km2 ili poluotok Pelješac, koji je veličine Brača i zamislite 2 milijuna stanovnika. Čak si ne mogu ni zamisliti.

Zoran

pre 1 godinu

Blokiraju Gazu, iskljucuju vodu, struju, komunikacije...
To nije humanitarna katastrofa?
Dokle vise dvostruki standardi? Zato se ljudi i bune, ocekujte sve vise ovakvih desavanja.

Olja

pre 1 godinu

I kakav je život ljudi u Izraelu? Oni od 1948. žive u grču. Svi moraju proći obuku, muškarci i žene, što znači sa opasnost stalno vreba. Bez obzira na njihov ekonomski napredak, nikada ne bih odabrala tu zemlju za svoj stalni boravak.

hypatija

pre 1 godinu

zadnji akt potjerivanja araba iz izraela. napravit ce bas ono eticki cistu drzavu
(dda, 10. oktobar 2023 08:03

Osim što na trenutnoj teritoriji Izraela slobodno živi i radi oko dva miliona Palestinaca koji čine oko 60 procenata svih araba u toj zemlji. Koliko je meni poznato Izrael nema više od 9 miliona stanovnika. Znači jedna trećina su arabi koje su njihova braća ladno raketirala sa definitivnom željom da i njih kao i Jevreje liše prava na život.
Da se razumemo. Jedno je kada te ceo svet osudi na izgnanstvo (trenutno nekih 40 miliona Kurda), a drugo kada potpuno odbijaš zajednički život sa okolinom, jer ... takve su ti mogućnosti. Kako bi inače krimosi Hezbolaha i ostalih militantnih frakcija lagodno živeli da im nije stalno prisutnog terora nad onima koji bar žele da normalno žive svoje živote.

Alice in Chains

pre 1 godinu

Koliko ja mogu da vidim ovde se Hamas malo preračunao.Bilo je ajde malo da bombardujemo Izrael pa ćemo da otmemo malo žena,dece i običnih ljudi a nekima ćemo i glavu da odsečemo a usput i da upadnemo u kasarne i ubijamo izraelske vojnike.Ne znam ko ih je napujdao ali tog nekog sada nema,odnosno mudro ćuti a Hamas sada traži pregovore.Ali Izraelci nisu budale kao mi Srbi.Mi bi pregovarali ali oni će ih satrti i to i treba da urade.Sada je prilika da reše taj problem za jedno duže vreme i mislim da će to i uraditi.Sve u svemu mnogo loša računica Hamasa.

only fools and horses

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da ovoliko država ne samo ćuti, već podržava ovakav genocid nad čitavim jednim narodom. Ni reč o preteranoj upotrebi sike, o stradanji civila, o mogućnosti bilo kakvog dogovora. Jel ovo jeste genocid, neselektivno bombardovanje, uskraćivanje osnovnih ljudskih potreba, vode na primer, nemogućnost da se uopšte bilo gde sklone jer evo vidimo da je i zadnji prelaz zatvoren.
Inače ne boli Izraelce ubijanje civila na onom festivalu i po onim gradovima koje su napravili na okupiranim teritorijama, boli ih onakav sraman poraz vojske i ogroman broj poginulih vojnika. Pa sad terorom nad kompletnim narodom pokušavaju da vrate svoj narušeni oreol nepobedivosti i ubeđenost da su samo oni izabrani božji narod koji treba da vlada nad drugim narodima.

jednim udarcem 2 muve

pre 1 godinu

Sta je ovo sve trebalo Palestincima? Ovo je samo dobro isplanirano od strane Mosada kako bi imali opravdanje da već jednom reše taj problem.
(mile, 10. oktobar 2023 08:26)

...i eto jos migranata ka Evropi, a taman se malo broj migranata smanjio

sutra bi potpisali da nas nema, i jedni i drugi

pre 1 godinu

Normalan čovek koji drži do sebe ne može da podržava teroriste i ubice žena i dece. Stoga, treba ostati što neko ispod reče - strogo neutralan.

e

pre 1 godinu

Ako izraelska vojska ima snagu da se iskrca na tlo Gaze i zauzme je celu onda pročešlja i pronađe ovu palestinsku gamad da je neutrališe kao što poljoprivrednici prskanjem voća i žitarica dobijaju zdrav plod i Palestinskim narod će prodisati zdravljem i slobodom.

trisa

pre 1 godinu

Hamas jesu teroristi i Izrael je prava stana, ali ovo sto radi Izrael je van svake pameti. Nije cela Gaza Hamas, ima tu i normalnih ljudi koji su kolateralna steta

Boris

pre 1 godinu

Hamas, Hezbolah, Dzihad itd. naravno uz podrsku Irana( ogromna pomoc BiH tokom rata) su bili okosnica mudzahedina i podrske BiH borcima. Ali kako to ide sa mnogim Srbima...kad je Rusija u pitanju podrzavace je slijepo cak i ako vojno saradjuje sa crnim djavolom...Iran, Sjeverna Koreja, ili prećutno sve ove teroristicko politicke grupe. Predstavnici Hamasa su ove godine vec bili u Rusiji, u martu, a prosle godine dva ili tri puta.

veljko

pre 1 godinu

Izraelski ministar odbrane Joav Galan naredio je "potpunu opsadu" Pojasa Gaze nakon što je toj palestinskoj enklavi prekinuto snabdevanje vodom.
Да ли је ово ратна стратегија? Да ли ће неко да замери Израелу за ово? Побогу људи узмите пушке идите у ту вашу пустињу и убијајте се до миле воље, али оставите обичан народ да живи нормално, а не нападајте недужне на неким прославама, или искључујући воду некоме. Која је разлика између овога што чини Израел и Шта је чинио Хамас пре пар дана?

@NN

pre 1 godinu

@NN;Pa Rusi to odavno i rade u Ukrajini,na svaku vest o gađanju civilnih objekata vi petokolonaši pišete da je tamo sigurno bila vojska i opravdavate to.Zašto je to sada zločin kada rade Izraelci? Pogotovo zato što Izraelci to rade kao odmazdu na napad u svojoj zemlji a nešto se ne sećam da je Ukrajina napala Rusiju...

Marko

pre 1 godinu

Možda za tebe koji nisi omirisao ni barut ni krv. Zapravo se to jako lako desi. U takim okolnostima , još kad ti pogine neko drag, jednostavno padne crvena roletna na oči. Prvo ožališ sebe , pa onda najmilije a onda te za ostale baš zabole. Misliš da je ocu ubijene devojčice koga smo videli na snimcima mrsko da puca na civile druge strane ?
Ljudi iz sukoba izlaze trajno oštećeni i retki se unormale vremenom. Rat je veliko zlo i morate shvatiti da ama baš ništa čemu su vas učili i u školi i na veronauci jednostavno ne važi. Sve su vas lagali.
(Rob Sinji, 10. oktobar 2023 14:35) #

Retko normalan komentar ovih dana. Drugi još veći problem od škola leži u romantizovanju rata. Sva filmska industrija od velikih tragedija snima filmove gde na kraju "dobro pobebeđuje zlo" i tako stvara lažne heroje i lažnu sliku rata. Nema ništa ni herojskog, ni lepog, ni romantičnog u ratu.

sale

pre 1 godinu

Neverovatno koliko navijackih komentara za obe strane. Ljudi da li imate bilo kakvo secanje na ratove na Balkanu, u svakom ratu najvise ginu nevini, nikada se necemo opametiti

Piter Markoni

pre 1 godinu

Ovo je početak velikog rata moguće i " trećeg Svetskog", tačno se vidi ko je protiv koga i to sada već postaje evidentno ali i zabrinjavajuće.... Za sve su krive " velike svetske sile" .... UN, EU se više ne pitaju nizašta....Svet je na korak do situacije kada više neće biti povratka na staro.... Žao mi je , ali nema nam pomoći....

Aleksandar Lajić - Srbac

pre 1 godinu

Kada već sami decenijama pomažu Izraelu i sami potvrđujući da su divljaci (ovaj zadnji put i gore od toga, ono je bolest šta su napravili za vikend), a kako su ih već i ovi predstavljali, nema ničemu dobrom da se nadaju. Ghandi, Mandela su svoje "istjerali" i izborili se uz žrtvu, ali pameću i mozgom, a ove životinje sve suprotno rade decenijama. SHALOM ISRAEL! Podrška! Moleći se da bude što manje žrtava među djecom prije svega. Borba protiv terorizma, zauvijek!

Lovac na zmajeve

pre 1 godinu

(mile, 10. oktobar 2023 08:26)

Da li se Mosad dogovorio i sa Hezbolahom, Fatahom i Egipcanima. Mnogo nepoznatih u jednacini.

Bice propast ili Palestinaca ili Izraela (kao odgovor gorepomenutih na etnicko ciscenje u Gazi).

nada

pre 1 godinu

Političko središte tj ured Hamasa je u Kataru a vojno u Gazi. Katar je veliki saveznik Amera. Nadam da Katar može pokrenuti pregovore ali što brže jer postoji mogućnost da se dva milijuna ljudi iseli iz Gaze.

Ljubomir

pre 1 godinu

Imali smo potresne slike i videa ubijanje, otimanje terorisanje Izraelaca, zašto sada nema isto to ali Palestinaca???Užasno je šta he uradio Hamas, ali zar sada to isto ne čini i IDF???

VO.

pre 1 godinu

mnogo je zapetljano i svi koji misle da je ovo isti Hamas , nije, i svi koji misle da je direktno umešana samo 1 strana nije , da podsetim da je Palestina puna britanskih izveštajaca i nalogodavaca , i bila je njihov protektorat i verovatno je danas, i svima koji misle da skrenem.paznju da je GB politicka igra najprevrtljivija i pokvrenija u istoriji čovečanstva... npr.
i da se setite scene eto iz našeg filma Balkan expres, kad prvo udare oficira veslom po glavi a onda ga oni isti spasavaju iz reke da bi se prikazali kao spasioci.... možda se radi na istu foru, videli iz filma... ili smisli to isto ali pre 120 godi

@realKomentator

pre 1 godinu

Jedna reč: UŽAS!
Čovek je zlo biće, u svojoj suštini. :(
(Smuleco, 10. oktobar 2023 10:13)

Varaš se, prijatelju. Sve zavisi od nastrojenja čovekove duše.
Dobrom čoveku Bog može da se obraduje ali lošeg može i đavo da se postidi.

Pantagruel

pre 1 godinu

Прекидање снабдевања струјом и водом нема за циљ да услед њега помре цивилно становништво, него да се оно подстакне не привремено исељење, односно одлазак у избеглиштво (преко Египта) у друге арапске државе, па да у таквим околностима буде лакше ликвидирати преостале борце, лишене "живог штита", односно очистити терен.

Malinar

pre 1 godinu

A ja sutra idem u Egipat na more. Lele ali gde da bacim tolke pare? Valjda je onaj direktor Jute upućen i kad kaže da može se brčka da je tako.

Petar

pre 1 godinu

A ovi sto pravdaju fijasko izraela kao pustili ih da bi oh posle pobedili...

Ko je to smislio, boze me sacuvaj.

Fijasko mosada, IDF i gvozdene kupole.

mokra čarapa

pre 1 godinu

Meni je jasno da su Izrelci besni i da hoce odmazdu ali tako razarati citave zgrade sa civilima samo zato sto se, navodno, na krovu ili nekom spratu nalaze teroristi i nekome onemoguciti da ima vodu ne cini ih nista boljim od druge strane. Udjite u Gazu pesadijom i tenkovima pa cistite od zgrade do zgrade a ne razaraj sve sto stignes, nema veze koliko ce civila da pogine
...

Ovako je mogla i Rusija u Ukraini ali sta bi onda svet rekao.
(NN, 10. oktobar 2023 07:35)

a rusija to kao ne radi? mariupolj sravnili sa zemljom.

Vuk

pre 1 godinu

Svakome ko podržava palestince bih od srca poželeo da ode jedan dan, turistički, u Palestinu, da malo prošeta onim uskim ulicama i da nam ispriča kako se lepo proveo, u društvu miroljubivih i gostiprimljivih ljudi. Doduše imam utisak da ne bi baš mogao ništa da nam ispriča jer mrtva usta ne govore, eventualno bi našli video na netu kako ga bradonje mrtvog pljuju i urlaju "Allahuekber"...s druge strane, onaj ko ode u Izrael mogao bi samo da kaže da je sve skupo za naš džep i da ima puno vojske po ulicama, ostalo je isto kao u svakoj evropskoj državi..

@NN

pre 1 godinu

@NN;Pa Rusi to odavno i rade u Ukrajini,na svaku vest o gađanju civilnih objekata vi petokolonaši pišete da je tamo sigurno bila vojska i opravdavate to.Zašto je to sada zločin kada rade Izraelci? Pogotovo zato što Izraelci to rade kao odmazdu na napad u svojoj zemlji a nešto se ne sećam da je Ukrajina napala Rusiju...

Vojislav

pre 1 godinu

Milorad Dodik i Republika Srpska su zvanicno pruzili punu podrsku Izraelu u obracunu sa muslumanskim teroristima, a u isto vreme kod nas u Srbiji ima budala koji podrzavaju ovaj mudzahedinski sljam?!

only fools and horses

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da ovoliko država ne samo ćuti, već podržava ovakav genocid nad čitavim jednim narodom. Ni reč o preteranoj upotrebi sike, o stradanji civila, o mogućnosti bilo kakvog dogovora. Jel ovo jeste genocid, neselektivno bombardovanje, uskraćivanje osnovnih ljudskih potreba, vode na primer, nemogućnost da se uopšte bilo gde sklone jer evo vidimo da je i zadnji prelaz zatvoren.
Inače ne boli Izraelce ubijanje civila na onom festivalu i po onim gradovima koje su napravili na okupiranim teritorijama, boli ih onakav sraman poraz vojske i ogroman broj poginulih vojnika. Pa sad terorom nad kompletnim narodom pokušavaju da vrate svoj narušeni oreol nepobedivosti i ubeđenost da su samo oni izabrani božji narod koji treba da vlada nad drugim narodima.

zox

pre 1 godinu

Ovo je Izraelu palo ko kec na deset, sad će da sravne Gazu, najure palestince u Egipat i prošire se. Idealno sa malo žrtava. Da li postoji agresivniji narod od izraelaca?

Jugio

pre 1 godinu

po meni, sve manje od totalnog zauzimanja Gaze, proterivanja palestinaca za Egipat je gubitak u ovakvoj situaciji za Izrael. imaju inicijativu i odresene ruke. resio bih Gazu za sva vremena da sam na njihivom mestu. proteras dva miliona. sta te briga. dokazao si da su svi teroristi i zivotinje i nemas problema vise.

мерак

pre 1 godinu

Хамас и Хезболах је ратовао против Срба у Босни. познати су једино по клању, то им добро иде. али наши медиокритети којих нажалост има много имају памћење кишне глисте.
жао ми је свих невиних људи.

подршка Израелу!

anti Rola

pre 1 godinu

"Svestan sam da je prelaz Rafa (između Pojasa Gaze i Egipta) i dalje otvoren", rekao je potpukovnik Ričard Heht na brifingu, prenosi Rojters.

"Svako ko može da izađe, savetovao bih mu da izađe", naglasio je Heht.

Ovo nije genocid???

Malinar

pre 1 godinu

A ja sutra idem u Egipat na more. Lele ali gde da bacim tolke pare? Valjda je onaj direktor Jute upućen i kad kaže da može se brčka da je tako.

Azc

pre 1 godinu

Alo Srbi, zar ste toliko neupuceni? HAmas je grupa krvolocnih terorista koji ubijaju sve, terorisu i svoj narod. Za koga se vi zalazete?
Zar vi ne razumete zbog koga smo patili i patimo vekovima???
Ne mogu da verujem da ima komentara koji podrzavaku krvoloke koji su harali po bosni ubijajuci Srbe a u danas se nalaze razporedjeni cak i po Srbiji i cekaju trenutak kad ce da pocnu da haraju?
Cime cemo se mi odbraniti? Sa herojima iza tastarure koji ovde lupaju gluposti od kojih se trebamo zabrinuti?
(Srba, 10. oktobar 2023 08:49)

Ljudska prava su univerzalna kategorija. Dakle, Izrael ukidanjem vode neće naneti neku štetu Hamasu ali civilima hoće. Nadam se da ti kognitivne sposobnosti dozvoljavaju da shvatiš.

Kole

pre 1 godinu

pesadijom i tenkovima pa cistite od zgrade do zgrade a ne razaraj sve sto stignes, nema veze koliko ce civila da pogine
...

Ovako je mogla i Rusija u Ukraini ali sta bi onda svet rekao.
(NN, 10. oktobar 2023 07:35)

a rusija to kao ne radi? mariupolj sravnili sa zemljom.
(mokra čarapa, 10. oktobar 2023 09:40)

U Mariupolju je bilo 25000 Ukrajinskih vojnika koji su tu pali. Da su se povukli, sačuvali bi infrastrukturu grada, ali se nisu povukli jer je stanovništvo rusko. Zato su ga tako i žrtvovali. Grad od 450k ljudi pre desetak godina. Ratovalo se za svaku ulicu u gradu.

GVOZDENI MAČEVI

pre 1 godinu

Kada vidite kako su vojnici Hamasa ulazili u kuće i ubijali redom sve, muškarce, žene, starije, decu, nije ni čudo što Izraelci nemaju i neće imati milosti. Ovo nije samo rat, ovo je osveta i demonstracija drugima da ako išta slično pomisle kako ce proći. A za sve koji podržavaju Hamas, pitanje. Da li ste ih isto podržavali 90-tih kada su ratovali protiv naših u Bosni?

sofronije

pre 1 godinu

Bas me zanima kako bi "civilizovani svet" reagovao da smo mi npr. 1998. god. nakon ucestalih napada albanskih terorista zavrnuli vodu i prekinuli isporuke struje za celu teritoriju Kosova?
Slicna je situacija, i ovde nisu svi Palestinci teroristi, vecina njih su normalni ljudi koji bi isto da idu na zurke i djuskaju ali ne mogu, a sada im jos uskracuju i osnovna sredstva za zivot...

NN

pre 1 godinu

Meni je jasno da su Izrelci besni i da hoce odmazdu ali tako razarati citave zgrade sa civilima samo zato sto se, navodno, na krovu ili nekom spratu nalaze teroristi i nekome onemoguciti da ima vodu ne cini ih nista boljim od druge strane. Udjite u Gazu pesadijom i tenkovima pa cistite od zgrade do zgrade a ne razaraj sve sto stignes, nema veze koliko ce civila da pogine
...

Ovako je mogla i Rusija u Ukraini ali sta bi onda svet rekao.

Djordje

pre 1 godinu

@veljko: Taj obican narod je i izabrao Hamas ,nisu oni dosli u goste nekome u Palestini pa se" obican" narod nasao u problemu, svaki obican narod treba da se zapita koga bira i koga podrzava, nisam primetio da se" obican" narod digao na ulice Gaze da protestuje protiv pokolja civila pre par dana a sad kuku i lele " humanitarna katastrofa"!, tako smo i mi uostalom prosli 90ih, obican narod je na izborima dao Milosevicu skoro pa 100% glasova.

александар

pre 1 godinu

Када се Србија борила против терористичких банди на нашем КиМ 1998. и 1999. са много мање разарања, то је за запад била "прекомерна употреба силе".
Сада када Израелци сравњују Газу, то је за запад "оправдано". Какви "лицимури".
Иначе, брига ме и за Арапе и за Израелце, ни једни ни други нам не мисле добро.
Строга неутралност.

Ivan

pre 1 godinu

Tako su Izraelci uvek... sruše palestinsko naselje do zemlje, odmah sazidaju zgrade i nasele Jevreje...
I tako mic po mic- jedino što sada nije mic po mic nego cela teritorija ode za nedelju dana još će da ispadnu Izraelci žrtve a očistili ceo palestinski narod! Kako je sve relativna stvar...

e

pre 1 godinu

Ako izraelska vojska ima snagu da se iskrca na tlo Gaze i zauzme je celu onda pročešlja i pronađe ovu palestinsku gamad da je neutrališe kao što poljoprivrednici prskanjem voća i žitarica dobijaju zdrav plod i Palestinskim narod će prodisati zdravljem i slobodom.

Aleksandar Lajić - Srbac

pre 1 godinu

Kada već sami decenijama pomažu Izraelu i sami potvrđujući da su divljaci (ovaj zadnji put i gore od toga, ono je bolest šta su napravili za vikend), a kako su ih već i ovi predstavljali, nema ničemu dobrom da se nadaju. Ghandi, Mandela su svoje "istjerali" i izborili se uz žrtvu, ali pameću i mozgom, a ove životinje sve suprotno rade decenijama. SHALOM ISRAEL! Podrška! Moleći se da bude što manje žrtava među djecom prije svega. Borba protiv terorizma, zauvijek!

Srba

pre 1 godinu

Alo Srbi, zar ste toliko neupuceni? HAmas je grupa krvolocnih terorista koji ubijaju sve, terorisu i svoj narod. Za koga se vi zalazete?
Zar vi ne razumete zbog koga smo patili i patimo vekovima???
Ne mogu da verujem da ima komentara koji podrzavaku krvoloke koji su harali po bosni ubijajuci Srbe a u danas se nalaze razporedjeni cak i po Srbiji i cekaju trenutak kad ce da pocnu da haraju?
Cime cemo se mi odbraniti? Sa herojima iza tastarure koji ovde lupaju gluposti od kojih se trebamo zabrinuti?

mada

pre 1 godinu

Zapravo, ne bi iznenadilo da je Mosad pustio da se teroristicki napad desi, da bi Izrael imao opravdanje za 'odgovor'. Ne budite naivni, tesko da Mosad nije znao sta se sprema.

Toni Stark

pre 1 godinu

Kako se njihala zastava Hamasa na skupovima SDA pred pokolj Srba u BiH, dok je Hezbolah zvanično klao i ubijao Srbe, ali ko se toga seća, bilo pre čak 25-30 god!

Sad branimo KiM blokiranjem auto-puta ispod Autokomande i navijamo za Hamas i Hezbolah, naše vekovne saveznike!

Zoran

pre 1 godinu

Blokiraju Gazu, iskljucuju vodu, struju, komunikacije...
To nije humanitarna katastrofa?
Dokle vise dvostruki standardi? Zato se ljudi i bune, ocekujte sve vise ovakvih desavanja.

ctrl

pre 1 godinu

Izraelci i dan danas žive po rečima Ben Guriona koji je rekao da nije bitno šta će svet reći o Izraelu i da je jedino važno da Izrael opstane, a da to neće biti moguće ako Arapi nekaznjeno ubiju Jevreje.

To je njihova svakodnevnica, to im je utkano u DNK i nema kod njih drugačije.

Egipat, Jordan, Sirija, Liban itd. su ih svi napadali sa vojskama bar 4 puta i svaki put su se odbranili (i više od toga), ali su i te kako svesni da je dovoljno da se samo jednom ne odbrane, dok Arapi (njih 400M u okruženju) mogu, u smislu strategije, beskonačno da doživljavaju gubitke i mnogostruko veće od Izraela.

Deluje brutalno ovo prekidanje struje, dotoka vode, bombardovanje... I jeste užasno brutalno, ali iz njihovog ugla je to borba za goli opstanak.

Jagoda

pre 1 godinu

@
Kako se njihala zastava Hamasa na skupovima SDA pred pokolj Srba u BiH, dok je Hezbolah zvanično klao i ubijao Srbe, ali ko se toga seća, bilo pre čak 25-30 god!

Sad branimo KiM blokiranjem auto-puta ispod Autokomande i navijamo za Hamas i Hezbolah, naše vekovne saveznike!
(Toni Stark, 10. oktobar 2023 08:22)

Slažem se, mada mislim da nam je mnogo više zla donela Medlin Olbrajt i pored toga što su je Srbi spasli od nacista...

Tadija

pre 1 godinu

Svi se pitaju kako izraelske službe nisu znale da se sprema ovako nešto. Ne znam da li su ljudi toliko naivni ili se prave blesavi. Pa, naravno da su znali, ali su svesno žrtvovali određeni broj ljudi i sada imaju povod da sastave Gazu sa zemljom i zauvek reše to pitanje. Hamasovci su napravili pogrešnu procenu misleći da će uzimanjem talaca sprečiti Izrael da ih pretvori u prah i pepeo. Od samog početka Izrael je računao na te žrtve kao na kolateralnu štetu i Palestincima se sada crno piše, jer će ih Izrael zbrisati sa lica zemlje. Bukvalno su izvršili samoubistvo, čačkali mečku i sada više nema nazad. Ništa gore od toga nego kada ekstremisti preuzmu kontrolu, jer mogu naneti toliku štetu narodu i državi da se ne oporave decenijama nakon toga. Tako i mi imamo usijane glave na Kosovu ili bolje reći kriminalce kojima ne odgovara nikakava normalizacija, jer su navikli u mutnom da plivaju i sada cela država Srbija plaća cenu zbog njih, umesto da ih sve pohapsi, osudi i pošalje na doživotne robije.

Boris

pre 1 godinu

Hamas, Hezbolah, Dzihad itd. naravno uz podrsku Irana( ogromna pomoc BiH tokom rata) su bili okosnica mudzahedina i podrske BiH borcima. Ali kako to ide sa mnogim Srbima...kad je Rusija u pitanju podrzavace je slijepo cak i ako vojno saradjuje sa crnim djavolom...Iran, Sjeverna Koreja, ili prećutno sve ove teroristicko politicke grupe. Predstavnici Hamasa su ove godine vec bili u Rusiji, u martu, a prosle godine dva ili tri puta.

veljko

pre 1 godinu

Izraelski ministar odbrane Joav Galan naredio je "potpunu opsadu" Pojasa Gaze nakon što je toj palestinskoj enklavi prekinuto snabdevanje vodom.
Да ли је ово ратна стратегија? Да ли ће неко да замери Израелу за ово? Побогу људи узмите пушке идите у ту вашу пустињу и убијајте се до миле воље, али оставите обичан народ да живи нормално, а не нападајте недужне на неким прославама, или искључујући воду некоме. Која је разлика између овога што чини Израел и Шта је чинио Хамас пре пар дана?

VO.

pre 1 godinu

mnogo je zapetljano i svi koji misle da je ovo isti Hamas , nije, i svi koji misle da je direktno umešana samo 1 strana nije , da podsetim da je Palestina puna britanskih izveštajaca i nalogodavaca , i bila je njihov protektorat i verovatno je danas, i svima koji misle da skrenem.paznju da je GB politicka igra najprevrtljivija i pokvrenija u istoriji čovečanstva... npr.
i da se setite scene eto iz našeg filma Balkan expres, kad prvo udare oficira veslom po glavi a onda ga oni isti spasavaju iz reke da bi se prikazali kao spasioci.... možda se radi na istu foru, videli iz filma... ili smisli to isto ali pre 120 godi

Хммм

pre 1 godinu

Која је разлика између овога што чини Израел и Шта је чинио Хамас пре пар дана?
(veljko, 10. oktobar 2023 08:31)

Што су палестинци будале, и први су напали јачег од себе, и сад ће да кукају. Исто као што су будале и срби који заузимају стране у рату кој нас се не тиче.

DJony

pre 1 godinu

Polako ljudi nije niko ovde na strani terorista i nasilnika! Pitanje je da li je humano to sto se sad radi obicnom palestinskom narodu i ono sto ih tek ceka. Ne mozete zlocin opravdavati zlocinom!!! Svi znamo da u ratovima najvise strada sirotinja raja a oni koji su sve to zakuvali sede u svojim dvorcima i uzivaju u pogledu.

Ljubomir

pre 1 godinu

Imali smo potresne slike i videa ubijanje, otimanje terorisanje Izraelaca, zašto sada nema isto to ali Palestinaca???Užasno je šta he uradio Hamas, ali zar sada to isto ne čini i IDF???

Realan

pre 1 godinu

Sve sto treba jeste da ostanemo po strani.Ne treba da se zameramo nikome ili zaboravljamo da su borci Hamasa masakrirali ogroman broj srba u Bosni za vreme rata. Palestina nije isto sto i Hamas. Zao mi je napacemog Plaestinskog naroda.

hypatija

pre 1 godinu

zadnji akt potjerivanja araba iz izraela. napravit ce bas ono eticki cistu drzavu
(dda, 10. oktobar 2023 08:03

Osim što na trenutnoj teritoriji Izraela slobodno živi i radi oko dva miliona Palestinaca koji čine oko 60 procenata svih araba u toj zemlji. Koliko je meni poznato Izrael nema više od 9 miliona stanovnika. Znači jedna trećina su arabi koje su njihova braća ladno raketirala sa definitivnom željom da i njih kao i Jevreje liše prava na život.
Da se razumemo. Jedno je kada te ceo svet osudi na izgnanstvo (trenutno nekih 40 miliona Kurda), a drugo kada potpuno odbijaš zajednički život sa okolinom, jer ... takve su ti mogućnosti. Kako bi inače krimosi Hezbolaha i ostalih militantnih frakcija lagodno živeli da im nije stalno prisutnog terora nad onima koji bar žele da normalno žive svoje živote.

trisa

pre 1 godinu

Hamas jesu teroristi i Izrael je prava stana, ali ovo sto radi Izrael je van svake pameti. Nije cela Gaza Hamas, ima tu i normalnih ljudi koji su kolateralna steta

Ђорђе

pre 1 godinu

Може да се извуче паралела са ратом деведесетих с кључном разликом што ми нисмо имали подршку Амера. Што је можда и најважније за такве сукобе.

Tihi bez Prleta

pre 1 godinu

Sad branimo KiM blokiranjem auto-puta ispod Autokomande i navijamo za Hamas i Hezbolah, naše vekovne saveznike!
(Toni Stark, 10. oktobar 2023 08:22)

Upravo to !!!

Problem nas Srba je vekovna glupost ! A, tek komentari po različitim portalima, pa to je za jednu "Zbirku budalaština'

Pantagruel

pre 1 godinu

Прекидање снабдевања струјом и водом нема за циљ да услед њега помре цивилно становништво, него да се оно подстакне не привремено исељење, односно одлазак у избеглиштво (преко Египта) у друге арапске државе, па да у таквим околностима буде лакше ликвидирати преостале борце, лишене "живог штита", односно очистити терен.

Lovac na zmajeve

pre 1 godinu

(mile, 10. oktobar 2023 08:26)

Da li se Mosad dogovorio i sa Hezbolahom, Fatahom i Egipcanima. Mnogo nepoznatih u jednacini.

Bice propast ili Palestinaca ili Izraela (kao odgovor gorepomenutih na etnicko ciscenje u Gazi).

Alice in Chains

pre 1 godinu

Koliko ja mogu da vidim ovde se Hamas malo preračunao.Bilo je ajde malo da bombardujemo Izrael pa ćemo da otmemo malo žena,dece i običnih ljudi a nekima ćemo i glavu da odsečemo a usput i da upadnemo u kasarne i ubijamo izraelske vojnike.Ne znam ko ih je napujdao ali tog nekog sada nema,odnosno mudro ćuti a Hamas sada traži pregovore.Ali Izraelci nisu budale kao mi Srbi.Mi bi pregovarali ali oni će ih satrti i to i treba da urade.Sada je prilika da reše taj problem za jedno duže vreme i mislim da će to i uraditi.Sve u svemu mnogo loša računica Hamasa.

zg232

pre 1 godinu

Samo rokajte izraelci, i ne zaustavljajte se dok ne dodjete do Teherana.
(moze i u Moskvu, 10. oktobar 2023 13:27)

Ako nastave rokati Gazu, mogu samo doći do Kaira.

Evo ja došao malo da pljunem po sistemu

pre 1 godinu

Kako će đavo sve da nas izigra. A profitiraće političari, trgovci i religiozne vođe tj njegovi podanici. Moj narode prestanite da se stavljate na nečiju stranu, jer ovo je demonska igra.

jednim udarcem 2 muve

pre 1 godinu

Sta je ovo sve trebalo Palestincima? Ovo je samo dobro isplanirano od strane Mosada kako bi imali opravdanje da već jednom reše taj problem.
(mile, 10. oktobar 2023 08:26)

...i eto jos migranata ka Evropi, a taman se malo broj migranata smanjio

sutra bi potpisali da nas nema, i jedni i drugi

pre 1 godinu

Normalan čovek koji drži do sebe ne može da podržava teroriste i ubice žena i dece. Stoga, treba ostati što neko ispod reče - strogo neutralan.

Piter Markoni

pre 1 godinu

Ovo je početak velikog rata moguće i " trećeg Svetskog", tačno se vidi ko je protiv koga i to sada već postaje evidentno ali i zabrinjavajuće.... Za sve su krive " velike svetske sile" .... UN, EU se više ne pitaju nizašta....Svet je na korak do situacije kada više neće biti povratka na staro.... Žao mi je , ali nema nam pomoći....

Olja

pre 1 godinu

I kakav je život ljudi u Izraelu? Oni od 1948. žive u grču. Svi moraju proći obuku, muškarci i žene, što znači sa opasnost stalno vreba. Bez obzira na njihov ekonomski napredak, nikada ne bih odabrala tu zemlju za svoj stalni boravak.

Rob Sinji

pre 1 godinu

Realno i jedni i drugi su zločinci. Moglo bi se polemisati o motivima , i ko je prvi počeo , i ko je ovo ili ono ali mrtva deca su mrtva deca.
Potrebno je učiti iz ovoga i shvatiti da će ratovi 21 veka biti sve brutalniji . Sve više ljudi se otima za sve manje resurse i jedino je rešenje manje ljudi na suprotnoj strani . Ni jedna vlast neće to otvoreno reći ali postaje jasno da se genocidu u zube ne gleda ako je na drugoj strani. Ljudi su bili zveri i čini se da će to i ostati. Ovo bi trebalo dobro da zapamte svi u ovom našem regionu i da dobro razmisle pre nego potpale novu vatru.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

MOgu donekle da razumem ubijanja izmedju dveju vojski, ali da hladnokrvno pucas u ljude koji sede u autu i nisu uniformisani je vrhunac ludila, besa, ispranog mozga bez obzira od koga dolazi. Tolika bezobzirnost za ljudski zivot na svim strana je zapanjujuca.

svedokije

pre 1 godinu

kad se neko prevari i uzme Jevreje za taoce...Olimpijada u Minhenu,cini mi se 72g..Izraelski komandosi su bili bez trunke empatije.Za bilo koga.

nada

pre 1 godinu

Političko središte tj ured Hamasa je u Kataru a vojno u Gazi. Katar je veliki saveznik Amera. Nadam da Katar može pokrenuti pregovore ali što brže jer postoji mogućnost da se dva milijuna ljudi iseli iz Gaze.

@realKomentator

pre 1 godinu

Jedna reč: UŽAS!
Čovek je zlo biće, u svojoj suštini. :(
(Smuleco, 10. oktobar 2023 10:13)

Varaš se, prijatelju. Sve zavisi od nastrojenja čovekove duše.
Dobrom čoveku Bog može da se obraduje ali lošeg može i đavo da se postidi.

Petar

pre 1 godinu

A ovi sto pravdaju fijasko izraela kao pustili ih da bi oh posle pobedili...

Ko je to smislio, boze me sacuvaj.

Fijasko mosada, IDF i gvozdene kupole.

zg232

pre 1 godinu

Ne znam da li imate pojam o veličini Gaze, koja ima površinu od 365 km2. Pogledajte otok Brač, čija je površina od 390 km2 ili poluotok Pelješac, koji je veličine Brača i zamislite 2 milijuna stanovnika. Čak si ne mogu ni zamisliti.

zg232

pre 1 godinu

Šta radi naš Ambasador u Egiptu?! Hoće li nas više obavestiti da li da otkazujemo letovanja?
(Hurgada, 10. oktobar 2023 10:08)

Što vam radi ministarstvo vanjskih poslova? Naše preporučuje da ne idemo ili odgodimo putovanje u taj dio svijeta, uključujući Egipat. Postoji mogućnost da se pripadnici Hamasa evakuiraju u Egipat. Pogodi na kome će se svetiti?

Rob Sinji

pre 1 godinu

Tolika bezobzirnost za ljudski zivot na svim strana je zapanjujuca.
(Pljuvac Svih Stilova, 10. oktobar 2023 12:49)

Možda za tebe koji nisi omirisao ni barut ni krv. Zapravo se to jako lako desi. U takim okolnostima , još kad ti pogine neko drag, jednostavno padne crvena roletna na oči. Prvo ožališ sebe , pa onda najmilije a onda te za ostale baš zabole. Misliš da je ocu ubijene devojčice koga smo videli na snimcima mrsko da puca na civile druge strane ?
Ljudi iz sukoba izlaze trajno oštećeni i retki se unormale vremenom. Rat je veliko zlo i morate shvatiti da ama baš ništa čemu su vas učili i u školi i na veronauci jednostavno ne važi. Sve su vas lagali.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

MOgu donekle da razumem ubijanja izmedju dveju vojski, ali da hladnokrvno pucas u ljude koji sede u autu i nisu uniformisani je vrhunac ludila, besa, ispranog mozga bez obzira od koga dolazi. Tolika bezobzirnost za ljudski zivot na svim strana je zapanjujuca.

sale

pre 1 godinu

Neverovatno koliko navijackih komentara za obe strane. Ljudi da li imate bilo kakvo secanje na ratove na Balkanu, u svakom ratu najvise ginu nevini, nikada se necemo opametiti

qwakson

pre 1 godinu

Mislim da su se Jevreji već oprostili od ovih zarobljenih i da neće prestati bombardovanje i ovaj blef Hamasa ubijaćemo i snimaćemo neće zaustaviti kopnenu invaziju..

Marko

pre 1 godinu

Možda za tebe koji nisi omirisao ni barut ni krv. Zapravo se to jako lako desi. U takim okolnostima , još kad ti pogine neko drag, jednostavno padne crvena roletna na oči. Prvo ožališ sebe , pa onda najmilije a onda te za ostale baš zabole. Misliš da je ocu ubijene devojčice koga smo videli na snimcima mrsko da puca na civile druge strane ?
Ljudi iz sukoba izlaze trajno oštećeni i retki se unormale vremenom. Rat je veliko zlo i morate shvatiti da ama baš ništa čemu su vas učili i u školi i na veronauci jednostavno ne važi. Sve su vas lagali.
(Rob Sinji, 10. oktobar 2023 14:35) #

Retko normalan komentar ovih dana. Drugi još veći problem od škola leži u romantizovanju rata. Sva filmska industrija od velikih tragedija snima filmove gde na kraju "dobro pobebeđuje zlo" i tako stvara lažne heroje i lažnu sliku rata. Nema ništa ni herojskog, ni lepog, ni romantičnog u ratu.