Nedelja, 01.10.2023.

16:00

Partizan na vrhu Superlige – nikad lakše osvojen Kruševac VIDEO

Fudbaleri Partizana ostvarili su pobedu u Kruševcu protiv Napretka rezultatom 2:0 (1:0) u utakmici 10. kola Mozzartbet Superlige Srbije.

Izvor: SS

Partizan na vrhu Superlige – nikad lakše osvojen Kruševac VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

resistance

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)
Realnost je i da su Himalaji planinski venac i da se tu nalazi Mont Everest najviši vrh na svetu, a realnost je i da je ovo 2023. godina,oktobar mesec. Takođe je i realnost da je Hajduk najzad pobedio Dinamo a Augsburg izgubio od Frajburga. Sve je to realnost ali kakve veze sve to ima sa pobedom Partizana u Kruševcu koja je po svim parametrima i svim izjavama i izveštajima čista kao suza??? Kakva je tu paralela? Nađi mi najmanji zajednički sadržalac! Vi zaista ne možete da prihvatite da ste trenutno treći na tabeli. Zaista ste neverovatni ali zaista. Vi ste u velikoj zabludi, pa skoro istoj kao oni partizanovci koji veruju da Partizan može da bude prvak na kraju a Zvezda završi kao druga ili treća sa timom koji je projektovan da prođe grupnu fazu Lige šampiona, tim koji je samo u zadnji dan prelaznog roka uložio 11 miliona, u tim koji ima preko 50 profesionalnih igrača na platnom spisku, tim koji je toliko forsiran od države... Zabluda, velika zabluda da će "okolnosti" u kojima živimo dozvoliti da Partizan bude prvi! Eto još jedne ralnosti!

boki

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

A koji to tim iz ove nase smesne lige igra dobro u evropi pa je sad cudno sto je ispod Partizana?

mladići borovi, devojke jele

pre 1 godinu

(resistance, 1. oktobar 2023 21:17)



:)))))
kao, prvo ne daj se deprimirati, po pisa testu je oko 40% petnaestogodišnjaka u srbiji funkcionalno nepismeno, ali ih to ne sprečava da u stopostotnom broju svoju percepciju pročitanog nesputano nameću kao istinu.

svakodnevnim srpskim, ako je tačno to što je napisao autor komentara na koji si odgovorio, poenta nije u igraču koji teši svog kolegu zbog autogola, što jeste uobičajeno, već - u tome da mu je ovaj na to "besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje" što, baš i, nije uobičajeno, ali je tebi nekako uspelo da to, slučajno, previdiš...

no name

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

no name

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Navijam za Partizan od kad znam za sebe ali ova sklanjalica nam ne treba.Igrači Napretka potpuno indolentni, nisu hteli da se nadigravaju.
Ovaj autogol poslati na proveru u UEFa, ne želim da moj voljeni klub ovako pobeđuje!
(grobar, 01. oktobar 2023 21:38)

Zelis ti, nego Vozdovac zaboravio da treba da se skloni a sudije zaboravile sta treba pa crveni i penal tek pred kraj svirali. A tek čuka, ma bahatost.

no name

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

Psiho

pre 1 godinu

Ja mislim da je jedino moguce da pokusa da je digne preko gola ili da je vrati odakle je dosla.
(Nemam pojma, 01. oktobar 2023 21:37)

Ti vrv nisi bio u ekipi u dvorištu kad je i "fudbal" bio tvoj

Straight Outta München

pre 1 godinu

(resistance, 01. oktobar 2023 21:17)

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce

no name

pre 1 godinu

DRealnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

Simpatizer

pre 1 godinu

Jel realan autogol???
Ja ne mogu da prestanem da se smejem, ova nasa liga pravi cirkus, mislim i na zvezdu ne samo na danasnji cirkus
(Cika Kure, 01. oktobar 2023 18:35)

Ja ne mogu da prestanem, ne da se smejem, ovo nije uopšte smešno više, ovakvi komentari, bez obzira, i sa jedne i sa druge strane, ovo je tragikomično. Dakle, ili ovakve komentare piše dečurlija od 12-14 godina, ili totalni retardi, ili je ovo čisto trolovanje. Autogol? OK, ni prvi ni poslednji. Namerno? Zbog čega? Napredak je vodio, bili su opasni po gol, pa da se Partizan osigura, od čega? Tri boda su tri boda, 1:0, 2:0, 4:2, pobeda je pobeda. Kakve nameštaljke, kakve sklanjalice, o čemu vi ljudi ovde trabunjate iz kola u kolo? I jedni i drugi

Nemam pojma

pre 1 godinu

Aj’ da pitam ove fudbalske znalce koji kazu da je odbranbeni igrac Napretka namerno dao autogol: gde i sa kojom nogom se izbacuje lopta koja je dosla odakle je dosla kada se igrac koji je izbacuje nalazi gde se nalazi?
Sta mislite, da li je moguce izbaciti je desnom nogom u korner?
Ja mislim da je jedino moguce da pokusa da je digne preko gola ili da je vrati odakle je dosla.

resistance

pre 1 godinu

Ako je neko malo bolje video odmah nakoh autogola, drugi igrac Napretka prilazi svom saigracu koji je dao autogol, da mu `cestita`, i pruza ruku, a sudeci po reakciji strelca autogola, izgleda da je u pitanju bio ironican potez, jer mu je ovaj besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje...da ne kazem da ovoga nema nigde, ali sigurno retko gde ima..)))
(Andrija, 1. oktobar 2023 19:12)
Evo najupečatljivijeg dokaza, odnosno primera kako svet i realnost izgleda iz vizure jednog prosečnog navijača Zvezde! Dakle sve izvitopereno, nestvrano i demagogija u izvornom značenju te reči. Igrač prilazi saigraču koji je dao autogol i pruža mu ruku da ga podigne jer ovj leži na zemlji i da mu da utehu jer to radi svaki saigrač kolegi nakon autogola. To je istina, to je realnost, to je stvarnost,to je ono što se zaista dogodilo,a ti prijatelju možeš da ovde spinuješ i da pišeš da ga je ovaj pitao i šta je doručkovao, kako je spavao... sve to to možeš da pišeš ovde u nameri da isprljaš čistu kao suza pobedu koja je trebalo da bude i izraženija. Dakle svako ko se bavio fudbalom ili ko zna osnove ove igre, takođe zna da saigrači prilaze i teše igrača koji je dao autogol,oduvek bilo i biće tako,ali pošto se nema neki argument da se uprlja ova pobeda onda dolaze do izražaja ovakvi komentari kao što je tvoj! Aj budite malo inovativniji i kreativniji!

grobar

pre 1 godinu

Navijam za Partizan od kad znam za sebe ali ova sklanjalica nam ne treba.Igrači Napretka potpuno indolentni, nisu hteli da se nadigravaju.
Ovaj autogol poslati na proveru u UEFa, ne želim da moj voljeni klub ovako pobeđuje!

Paja

pre 1 godinu

Interesantno je kako su skoro sve šanse u prvom poluvremenu bile vezane za Kalulua.Uspeo je (nekako) da postigne gol i u drugom poluvremenu ga nije bilo na terenu.

Nemam pojma

pre 1 godinu

Aj’ da pitam ove fudbalske znalce koji kazu da je odbranbeni igrac Napretka namerno dao autogol: gde i sa kojom nogom se izbacuje lopta koja je dosla odakle je dosla kada se igrac koji je izbacuje nalazi gde se nalazi?
Sta mislite, da li je moguce izbaciti je desnom nogom u korner?
Ja mislim da je jedino moguce da pokusa da je digne preko gola ili da je vrati odakle je dosla.

Hahahahahaha

pre 1 godinu

Tim koji se sprda sa Zvezdom u LŠ, gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi i tone ka sredini tabele.
(mkg, 1. oktobar 2023 19:10)


Hahahahahaha da si cutao niko ne bi znao nista o tvojoj gluposti. Tim koji gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi je izgubio jednu(druga je u kupu), a potonuo je debelo, hahahahahah. Sa prvog mesta kliznuo je prema sredini tabele ,opet na prvu hahahahahhaha.

Logs

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

Ko su to svi u Evropi koji se nama spdaju i ko nam to toliko daje golove?

Ekipa Partizana nije nesto kvalitetna, pritom je nova ekipa koja nije nesto uigrana, i sigurno nije igrala svoj najbolji fudbal protiv Danaca.

Danci su bili bolji i prosli dalje. Nista sporno.

Pitanje kakve veze imaju Danci sa Napretkom, ITM, Radnikom i ostalima?

Naša liga je toliko jaka i toliko su nam klubovi jaki da je taj Partizan sa kojim se svi sprdaju jedini koji je do sada doneo neki bod klupskom fudbalu....ostali su gubili sa minimum dva gola razlike. Pritom TSC je do juče bio prvi i to ti nije smetalo što je TSC prvi a nista ne rade u Evropi?

Kramer

pre 1 godinu

Partizan igra bolji fudbal od srpskog Bajerna koji je prevazišao našu ligu. Baš zbog toga nisu smeli na derbi i tražili da im ne sudi najbolji srpski sudija. Saldanja je igračina za onog što štopa na 5m od praznog gola.

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

U Evropi 4 1 0 3 2 : 8
jednostavno blam i tuga, ali se sada veliča nameštanje penala i dosuđenih izmišljenih faulova oko 16-erca!?

Nema pomena o nameštenom prvenstvu i pre nego što je počelo?

Vrhunac je proglašavanje Jovanovića za najboljeg sudiju bez ikakvog parametra i tvrdnje da niko iz njegove porodice nije radio u FK Partizai Teleoptik, ako se ne računa "nerođeni" stric!?

Koliko samoproglašenih nelogičnosti kojih se hrvati istorijski ne stide, čuj blama, u "hramu fudbala" .
Kakav je to klub, najbolje je pas lutalica prikazao, pred utakmicu u LK, čemu se cela fudbalska Evropa smejala. Mokraća koja isparava decenijama pri ulasku na JNA, sve pečatira.

zemunski kej

pre 1 godinu

Ovo je jedan od najlosijih timova Napredka od kad je u najjacoj srpskoj ligi. Poslednjih godina se jedva provlacio da ne ispadne ali ove mislim da oni i Pancevo ispadaju. Dok je bio mladji Miskovic bili su neka sredina a sad je budzet tanak i nema dobrih igraca. Partizan bolji jer su ovi losi.

no name

pre 1 godinu

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.


Stvarno si uporedio Nordsjeland sa Totenhemom, Parizom i Bayernom?
(vec vidjeno, 1. oktobar 2023 19:38)

Da uporedio sam rezultate.

Znaci od 2-3 tima iza Danske ne sme se ubedljvo izgubiti?

Ali zato u dvo mecu sa najboljim klubovima u Evropi je normalno primiti 10 golova?

Meni izgleda da je bas srazmerno.

Mada ovde najvljuju i 0-9 utakmici ako tako bude onda si ti u pravu :))))

Shone

pre 1 godinu

Celo prvo poluvreme igraci oba tima se polomise da Kalulu da gol, na kraju su ga ostavili potpuno samog na sest metara od gola. Ali kretanja igraca Napretka...pa to je urnebesno!

paradox

pre 1 godinu

Ako je neko malo bolje video odmah nakoh autogola, drugi igrac Napretka prilazi svom saigracu koji je dao autogol, da mu `cestita`, i pruza ruku, a sudeci po reakciji strelca autogola, izgleda da je u pitanju bio ironican potez, jer mu je ovaj besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje...da ne kazem da ovoga nema nigde, ali sigurno retko gde ima..)))
(Andrija, 01. oktobar 2023 19:12)

Jel ima gde da se penal svira na 20 m. Od gola? Pitam za babu

U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!

Bosko

pre 1 godinu

Samo se pitam jel realno da smo mi sa ovakvom upravom i timom prvi. Odavno ne idem na utakmice Partizana, niti pratim FK zbog bojkota, (da ne bude zabune nisam navijac rezultata jer sam na utakmice kk isao i kad je igrao Vrabac, Robinson, "sta radi" Dzamar Vilson, Bozo Djumic itd) niti pratim sta se desava osim sto procitam na portalima. Nejasno mi totalno ovo.

Parizer sultan

pre 1 godinu

Nakon davanja Zvezdi 50-ak miliona evra više u odnosu na Partizan u prethodnih desetak godina, omogućavanja da se napravi duplo vredniji tim u odnosu Partizan, dovođenja šeika u posetu, brisanja višemilionskih dugova od strane banaka, ponoćne intervencije, odlaganja derbija, menjanja sudije za isti, šta još može da se uradi?

Masariko

pre 1 godinu

Pogledajte kako je Terzić srozao CZ dovođenjem ovih Izraelaca kada ovako raspali Partizan već ima četiri boda više i kada moramo da se plašimo ko će nam suditi u derbiju. A imali smo tim kojeg su se plašili i velikani.

ja

pre 1 godinu

Grobari, jel vas makar malo blam ove predstave, ili jedva cekate sledece kolo da opet pricate kako se nama sklanjaju? :)
(Sabre, 01. oktobar 2023 18:19)

Mene je blam tvog komentara. Utakmice nije.

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

Pa to govori o koliko nam je slaba domaca liga...

Andrija

pre 1 godinu

Ako je neko malo bolje video odmah nakoh autogola, drugi igrac Napretka prilazi svom saigracu koji je dao autogol, da mu `cestita`, i pruza ruku, a sudeci po reakciji strelca autogola, izgleda da je u pitanju bio ironican potez, jer mu je ovaj besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje...da ne kazem da ovoga nema nigde, ali sigurno retko gde ima..)))

pejton

pre 1 godinu

Koliko je smesna vecina i jednih i drugih navijaci blizanaca, pa to je katastrofa.
Prvo, sa ovakvom trenutnom igrom i Zvezda bi u gostima primila barem tri komada od danskih ribara, ma koliko Delije mislile da to nije tako. Mozda i dobijete Jang bojse, ali to ce biti iskljucivo zbog 55 000 navijaca i plus da neko od igraca"poludi" ( kao Pavkov protiv Liverpula). I onda idete na Lajpcig koji ce se izivljavati u dvomecu sa vama ako trener podhitno nesto ne promeni u postavci igre.
Partizan, za koji navijam, sta tu tek reci. Odbranu gotovo i da nemamo, ovo je cini mi se tek druga utakmica u sezoni da gol nismo primili, uz onu iz kvalifikacija za LK. Fizicka sprema igraca losa, sa ovom ekipom nam i nije bilo mesto u LK.
Ali bitno je da se i jedni i drugi prepucavano glupim argumentima i recima tipa sklanjalica, umesto da svim silama insistiramo na manjoj ligi, sa sto vise meceva izmedju trenutno prvih 6 ekipa, da se kako tako dodje do nekog kvaliteta.

no name

pre 1 godinu

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.


Stvarno si uporedio Nordsjeland sa Totenhemom, Parizom i Bayernom?
(vec vidjeno, 1. oktobar 2023 19:38)

Da uporedio sam rezultate.

Znaci od 2-3 tima iza Danske ne sme se ubedljvo izgubiti?

Ali zato u dvo mecu sa najboljim klubovima u Evropi je normalno primiti 10 golova?

Meni izgleda da je bas srazmerno.

Mada ovde najvljuju i 0-9 utakmici ako tako bude onda si ti u pravu :))))

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.


Stvarno si uporedio Nordsjeland sa Totenhemom, Parizom i Bayernom?

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Na kraju prvenstva biće najmanje 10 bodova prednosti za Zvezdu! Partizan je u Evropi pokazao koliko vredi a i sami su govorili da je zbog sudija Evropa jedino merilo ?

Logs

pre 1 godinu

Grobari, jel vas makar malo blam ove predstave, ili jedva cekate sledece kolo da opet pricate kako se nama sklanjaju? :)
(Sabre, 01. oktobar 2023 18:19)

Cega konkretno treba da nas bude blam?

Partizan stvorio brdo šansi, bio bolji celu utakmicu i na kraju zasluženo pobedio.

Čitajući komentare kao što je tvoj..Partizan je sve utakmice do sada u Ligi trebao da izgubi. Takvi su komentari iz kola u kolo.

istina

pre 1 godinu

Nasem fudbalu nema pomoci...pa zar ovaj propali i raspali partizan da dodje na celo tabele, smeju nam se Danci koji su isprasili franjine lopatare, klub koji je ucesce u najslabijem Evrotakmicenju zavrsio jos u sezoni kupanja, e to se zove cirkuz fudbal.

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

Jos nema penala (da bi imali sta da drndate) pa hocete da puknete koliko vam tesko pada. A veliki ligo-sampionci jedva jedan gol mocnom Radničkom.

mkg

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)
Tim koji se sprda sa Zvezdom u LŠ, gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi i tone ka sredini tabele.

no name

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!
(U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, 1. oktobar 2023 19:03)

Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.

Jedino je kao nesto Vojvodina uspevala da dodje od playoffa za neko grupno takmičenje.

Mozda je u Danskoj taj Copehagen najbolji, ali njima su vise klubova uspelo da se plasira preko kvalifikacija u grupe.

Osim Partizana i C.zvezde za 20+ godina posle rata niko. Ej niko. Poražavajuće.

I naravno onda ide istorijska bruka u Evropi.kakve petarde i šestrade

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Tim koji se sprda sa Zvezdom u LŠ, gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi i tone ka sredini tabele.
(mkg, 1. oktobar 2023 19:10)

Molim redakciju da urami ovaj komentar, da vidimo gde ce zavrsiti Mancester Siti na kraju sezone. Ovo je sigurno najgluplji komentar ikada napisan na ovom sajtu. Mancester Siti tone ka sredini tabele, hahahahah pa ovo je neverovatno sta ljudi pisu.

no name

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!
(U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, 1. oktobar 2023 19:03)

Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.

Jedino je kao nesto Vojvodina uspevala da dodje od playoffa za neko grupno takmičenje.

Mozda je u Danskoj taj Copehagen najbolji, ali njima su vise klubova uspelo da se plasira preko kvalifikacija u grupe.

Osim Partizana i C.zvezde za 20+ godina posle rata niko. Ej niko. Poražavajuće.

I naravno onda ide istorijska bruka u Evropi.kakve petarde i šestrade

no name

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!
(U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, 1. oktobar 2023 19:03)

Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.

Jedino je kao nesto Vojvodina uspevala da dodje od playoffa za neko grupno takmičenje.

Mozda je u Danskoj taj Copehagen najbolji, ali njima su vise klubova uspelo da se plasira preko kvalifikacija u grupe.

Osim Partizana i C.zvezde za 20+ godina posle rata niko. Ej niko. Poražavajuće.

I naravno onda ide istorijska bruka u Evropi.kakve petarde i šestrade

no name

pre 1 godinu

Nordsjeland ne moze nikoga da pobedi zadnjih mesec dana,a Partizan ne moze nijed nu da izgubi!
Da li je to realno?
(dragan, 1. oktobar 2023 18:05)

Prvo Danci su izbacili Rumune i Partizan u Ligi Koferncija i plasirali se u grupe, lep uspeh za njih.

Iako su trenutno pali u formi zaoataju samo 3 boda za Copehngenom.

Izdvojili se tam Copehagen, Silkeborg, čuveni Milcijand , Brondbi i Nord.

Imali su 6 utakmica od tada, igrali 5 nereseno 1 izgubili, a tu jednu u kupu prosli na penale.

Poraz od Fenera, nerseno za Kopenhagenom. Imaju 3 neresene sa slabijim protivnicima ali 2 na strani.

A kako gledas Backu Topolu? Jedan kiks u ligi, a Evropa hahah?

komicno, jel da

pre 1 godinu

Ne razumem sto je komican? valjda zato sto nije evroautogoil kao sto ih postizu protiv Zvezde? Inace, sigurna pobeda i ono sto jos fali partizanu da bi bio sasvim solidna ekipa je malo agresivniji Kanute na lopti kada se branimo, da se nekako resimo ovih Holandjana koji igraju kao da su bez kapi krvi, bez rizika u duelima i moram, mada nisam hteo, da pomenem ovog bazdara koji realno dodirnih tacaka sa ovim sportom nema. Znaci dobijao je decko sansu na bar pet razlicitih pozicija u timu i ni na jednoj nije pokazao cak ni osnovno fudbalsko znanje. Znaci, razumem, mlad je, ali ja stvarno ne vidim ni promil talenta u njemu, pa nek se ljuti ko hoce. Ostalo je koliko toliko solidno, ali ove tri stvari su bas problematicne.

Tako je

pre 1 godinu

1:13 u šutevima. Ej, pa da je Partizan Barselona iz vremena Ćavija i Inijeste ne bi bila ovakva statistika. Napredak izašao na teren da izgubi. Ovo nigde na svetu nećete naći šta se kod nas radi. Cirkus.
(Mikii, 01. oktobar 2023 17:58)

Tako je, vidi statistike FKCZ u superligi, a onda izadje u Evropu i ne sutne na gol a protivnik u toj utakmici preko 30 suteva, i jos se pravi atmosfera kao da je FKCZ pobedila...

Cika Kure

pre 1 godinu

Jel realan autogol???
Ja ne mogu da prestanem da se smejem, ova nasa liga pravi cirkus, mislim i na zvezdu ne samo na danasnji cirkus

qr810

pre 1 godinu

Napredak sa ovim timom grčevito bi se borio za opstanak u Srpskoj ligi grupa Vojvodina
Kakv auto gol da covek od 29 godina profesionalac...

istina

pre 1 godinu

Kaze komentator kod prvog kola veoma precizno sutirao....
Covek zamalo promasio loptu, de ja pogodio onako kako je zeleo oborio bi neki avion.

Milan

pre 1 godinu

Da je ovakav komican dol postigao protiv Zvezde, glodarija bi vec pisala kako protivnici kad je gusto moraju sami sebi da ubacuju loptu u mrezu i ima li kraja ovoj sprdnji.

Laki

pre 1 godinu

Moze li nekim dekretom da se odluči da sve ekipe koje nisu u stanju da obezbede pristojan teren moraju da imaju veštačku travu?
Ovi je strasno gledati.

Ivan kg

pre 1 godinu

Au kakva namestaljka. Pa pogledajte ljudi kakav je gol igrac Napredka sam sebi dao. I sada da nam neko objasni da ovo nije sklanjalica i namestaljka.

JPR

pre 1 godinu

Liga sa 10 klubova, cetvorokruzno, jedini spas propadajuceg Srpskog fudbala.
Na ovakvim njivama ne sme da se igra fudbal!
(sin lovca na medvede, 01. oktobar 2023 17:38)

Volemo njive, pašnjake, šta ćeš kad smo ekološki narod hehe !!! Salu na stranu, u pravu si, 10 klubova, cetvrokruzno, bez plejofa, nisu samo njive u pitanju, već sam kvalitet, nemamo dosta igrača za toliko klubova kao trenutno, limitirati broj stranaca isto, zabraniti prodaju igrača u inostranstvo pre barem 20g, ali tu i struka treba da se obnovi, džaba sve ako su tu isti ljudi koji stagniraju već par decenija, kao sto je u rukometu na primer, barem su u rukometu našli dobrog selektora za reprezentaciju, koji radi na duže staze, pa možda i struka nauci nešto od istog ! Cilj je da se gleda dostojan fudbal, a ne trenutni cirkus koji traje već godinama ! Derbi kao i da ne postoji, bledo, jadno… kao i reprezentacija.

no name

pre 1 godinu

Nordsjeland ne moze nikoga da pobedi zadnjih mesec dana,a Partizan ne moze nijed nu da izgubi!
Da li je to realno?
(dragan, 1. oktobar 2023 18:05)

Prvo Danci su izbacili Rumune i Partizan u Ligi Koferncija i plasirali se u grupe, lep uspeh za njih.

Iako su trenutno pali u formi zaoataju samo 3 boda za Copehngenom.

Izdvojili se tam Copehagen, Silkeborg, čuveni Milcijand , Brondbi i Nord.

Imali su 6 utakmica od tada, igrali 5 nereseno 1 izgubili, a tu jednu u kupu prosli na penale.

Poraz od Fenera, nerseno za Kopenhagenom. Imaju 3 neresene sa slabijim protivnicima ali 2 na strani.

A kako gledas Backu Topolu? Jedan kiks u ligi, a Evropa hahah?

trisa

pre 1 godinu

1:13 u šutevima. Ej, pa da je Partizan Barselona iz vremena Ćavija i Inijeste ne bi bila ovakva statistika. Napredak izašao na teren da izgubi. Ovo nigde na svetu nećete naći šta se kod nas radi. Cirkus.
(Mikii, 1. oktobar 2023 17:58)

Sta je tu neobicno, pa i Man City je protiv vas imao 30+ suteva pa dobio samo 3-1. Jel i tada zvezda izasla na teren da izgubi?

Aki

pre 1 godinu

Jel moze negde da se uplati iz 1 u 2? Sa penalom?
(Specijalac, 01. oktobar 2023 16:59)

Može, može. To se zove porez na budale. Idi uplati, možda ti poklone i parizer i sezonsku za FMP.

no name

pre 1 godinu

Nordsjeland ne moze nikoga da pobedi zadnjih mesec dana,a Partizan ne moze nijed nu da izgubi!
Da li je to realno?
(dragan, 1. oktobar 2023 18:05)

Prvo Danci su izbacili Rumune i Partizan u Ligi Koferncija i plasirali se u grupe, lep uspeh za njih.

Iako su trenutno pali u formi zaoataju samo 3 boda za Copehngenom.

Izdvojili se tam Copehagen, Silkeborg, čuveni Milcijand , Brondbi i Nord.

Imali su 6 utakmica od tada, igrali 5 nereseno 1 izgubili, a tu jednu u kupu prosli na penale.

Poraz od Fenera, nerseno za Kopenhagenom. Imaju 3 neresene sa slabijim protivnicima ali 2 na strani.

A kako gledas Backu Topolu? Jedan kiks u ligi, a Evropa hahah?

Mirjana

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 1. oktobar 2023 16:22)

I opet 24 sata dežuraš na vestima? Da te pitam nešto.Kojoj vlasti vi pripadate? Nema više vlasti SPS JUL koja vas je održavala, a onda došli ovi koji vam odlažu plaćanje struje,koji vam odlažu plaćanje poreza za stadion koji su vam poklonili, koji su vam doveli ZiJin.

Mikii

pre 1 godinu

1:13 u šutevima. Ej, pa da je Partizan Barselona iz vremena Ćavija i Inijeste ne bi bila ovakva statistika. Napredak izašao na teren da izgubi. Ovo nigde na svetu nećete naći šta se kod nas radi. Cirkus.

Pppp

pre 1 godinu

Nije mi jasno na koju foru je Arandjel Stojkovic bek on kada istrci napred nema snage da se vrati u odbranu nego pokazuje rukom drugi da isprate njegovog igraca koji je jos dalje od njega... Pa to mogu i ja otrcim napred i lagano se vracam... I za to prima platu. A o stoperima da ne pricam, oni imaju snage i brzine ali ne mozga i znanja.

nesa80

pre 1 godinu

posle se pitamo zasto su u evropi svi od nas fizicki jaci i brzi,pa dovoljno je pogledati igrace napretka koji posle svakog duela leze,valjaju se i hvataju za glavu,umesto sudija da neferma takva foliranja oni uvek stite takve i sviraju faul,u nasu ligu dovoljno je da jauknes i strovalis se i sudija ce svirati nesto,posle kazete partizan i zvezda su zlo naseg fudbala a meni se povraca od ovakvih ekipa koje ni ne znaju da je cilj dati gol,pobediti a ne tegliti vreme do 90tog da bude 0-0

paradox

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

oce ,cim se oduzme onih 6 namestenih partizanovih od 2008 do 2013
(naravno, 01. oktobar 2023 16:36)


Pa ako tako budu radili, Partizan ce imati vise titula od vas hahahahahha

Specijalac

pre 1 godinu

Kako je lagano biti navijac Partizana, ni brige ni pameti. Igras samo jedno takmicenje, nema razmisljanja sta i kako, a i ovo jedno takmicenje ako je tesko tu su penal, crveni ili 8min produzetka a najcesce sve troje zajedno

Enrico Pallazzo

pre 1 godinu

Nestvarno sta pisu ovde ljudi..da se oduzmu.titule... Jeste vi svesni kakve ste timove imali, da su vas gurali da budete drugi..kakve crne.titule...Mi smo na klupi imali bolje igrace od vasih startera

odvratno

pre 1 godinu

Kaze Duljaj da je dobro sto je utakmica pomerena dan ranije, kada je zvezdina utakmica pomerena za dan ranije, grobari kmecali kao "rade sta hoce" licemercine

sin lovca na medvede

pre 1 godinu

Liga sa 10 klubova, cetvorokruzno, jedini spas propadajuceg Srpskog fudbala.
Na ovakvim njivama ne sme da se igra fudbal!

MJ23

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

oce ,cim se oduzme onih 6 namestenih partizanovih od 2008 do 2013
(naravno, 01. oktobar 2023 16:36)


Pa ako tako budu radili, Partizan ce imati vise titula od vas hahahahahha
(paradox, 01. oktobar 2023 17:27)

Vama definitivno nije dobro!

naravno

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

oce ,cim se oduzme onih 6 namestenih partizanovih od 2008 do 2013

Goran Loznica

pre 1 godinu

(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

E ako je to rekao Goran Loznica to menja stvari...
(dzoni, 01. oktobar 2023 16:38)



Polako, tiha voda breg roni… Ovi zadnjih 10 godina neće niko biti prvak jer takav lopovluk nije zabeležen u svetu sporta. Liga koja ne postoji ni u Severnoj Koreji…

sale

pre 1 godinu

Napredak im se sklanjati nece,sto znaci da su im sanse danas da dobiju u Krusevcu nekih 7 do 8% i pored sudija,var sobe i fudbalskog saveza,a da nije njih sanse bi im pale na 0,0%

Grobar

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 1. oktobar 2023 16:22)

TAKOOOO JE!

dzoni

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

E ako je to rekao Goran Loznica to menja stvari...

Plakace loznica

pre 1 godinu

Polako, tiha voda breg roni… Ovi zadnjih 10 godina neće niko biti prvak jer takav lopovluk nije zabeležen u svetu sporta. Liga koja ne postoji ni u Severnoj Koreji…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:46)

To sto je vidjeno od 2008 do 2013 je ne zabelezeno, tek ce da se oduzimaju titule partizanu , polako videces ti.

Goran Loznica

pre 1 godinu

Napredak im se sklanjati nece,sto znaci da su im sanse danas da dobiju u Krusevcu nekih 7 do 8% i pored sudija,var sobe i fudbalskog saveza,a da nije njih sanse bi im pale na 0,0%
(sale, 01. oktobar 2023 16:05)



Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…

pitanje

pre 1 godinu

Polako, tiha voda breg roni… Ovi zadnjih 10 godina neće niko biti prvak jer takav lopovluk nije zabeležen u svetu sporta. Liga koja ne postoji ni u Severnoj Koreji…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:46)

jel imaš jos neke snove ili je to to?

Aki

pre 1 godinu

Jel moze negde da se uplati iz 1 u 2? Sa penalom?
(Specijalac, 01. oktobar 2023 16:59)

Može, može. To se zove porez na budale. Idi uplati, možda ti poklone i parizer i sezonsku za FMP.

Goran Loznica

pre 1 godinu

Napredak im se sklanjati nece,sto znaci da su im sanse danas da dobiju u Krusevcu nekih 7 do 8% i pored sudija,var sobe i fudbalskog saveza,a da nije njih sanse bi im pale na 0,0%
(sale, 01. oktobar 2023 16:05)



Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…

Tako je

pre 1 godinu

1:13 u šutevima. Ej, pa da je Partizan Barselona iz vremena Ćavija i Inijeste ne bi bila ovakva statistika. Napredak izašao na teren da izgubi. Ovo nigde na svetu nećete naći šta se kod nas radi. Cirkus.
(Mikii, 01. oktobar 2023 17:58)

Tako je, vidi statistike FKCZ u superligi, a onda izadje u Evropu i ne sutne na gol a protivnik u toj utakmici preko 30 suteva, i jos se pravi atmosfera kao da je FKCZ pobedila...

trisa

pre 1 godinu

1:13 u šutevima. Ej, pa da je Partizan Barselona iz vremena Ćavija i Inijeste ne bi bila ovakva statistika. Napredak izašao na teren da izgubi. Ovo nigde na svetu nećete naći šta se kod nas radi. Cirkus.
(Mikii, 1. oktobar 2023 17:58)

Sta je tu neobicno, pa i Man City je protiv vas imao 30+ suteva pa dobio samo 3-1. Jel i tada zvezda izasla na teren da izgubi?

Parizer sultan

pre 1 godinu

Nakon davanja Zvezdi 50-ak miliona evra više u odnosu na Partizan u prethodnih desetak godina, omogućavanja da se napravi duplo vredniji tim u odnosu Partizan, dovođenja šeika u posetu, brisanja višemilionskih dugova od strane banaka, ponoćne intervencije, odlaganja derbija, menjanja sudije za isti, šta još može da se uradi?

naravno

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

oce ,cim se oduzme onih 6 namestenih partizanovih od 2008 do 2013

odvratno

pre 1 godinu

Kaze Duljaj da je dobro sto je utakmica pomerena dan ranije, kada je zvezdina utakmica pomerena za dan ranije, grobari kmecali kao "rade sta hoce" licemercine

Logs

pre 1 godinu

Grobari, jel vas makar malo blam ove predstave, ili jedva cekate sledece kolo da opet pricate kako se nama sklanjaju? :)
(Sabre, 01. oktobar 2023 18:19)

Cega konkretno treba da nas bude blam?

Partizan stvorio brdo šansi, bio bolji celu utakmicu i na kraju zasluženo pobedio.

Čitajući komentare kao što je tvoj..Partizan je sve utakmice do sada u Ligi trebao da izgubi. Takvi su komentari iz kola u kolo.

pejton

pre 1 godinu

Koliko je smesna vecina i jednih i drugih navijaci blizanaca, pa to je katastrofa.
Prvo, sa ovakvom trenutnom igrom i Zvezda bi u gostima primila barem tri komada od danskih ribara, ma koliko Delije mislile da to nije tako. Mozda i dobijete Jang bojse, ali to ce biti iskljucivo zbog 55 000 navijaca i plus da neko od igraca"poludi" ( kao Pavkov protiv Liverpula). I onda idete na Lajpcig koji ce se izivljavati u dvomecu sa vama ako trener podhitno nesto ne promeni u postavci igre.
Partizan, za koji navijam, sta tu tek reci. Odbranu gotovo i da nemamo, ovo je cini mi se tek druga utakmica u sezoni da gol nismo primili, uz onu iz kvalifikacija za LK. Fizicka sprema igraca losa, sa ovom ekipom nam i nije bilo mesto u LK.
Ali bitno je da se i jedni i drugi prepucavano glupim argumentima i recima tipa sklanjalica, umesto da svim silama insistiramo na manjoj ligi, sa sto vise meceva izmedju trenutno prvih 6 ekipa, da se kako tako dodje do nekog kvaliteta.

U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!

dzoni

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

E ako je to rekao Goran Loznica to menja stvari...

ja

pre 1 godinu

Grobari, jel vas makar malo blam ove predstave, ili jedva cekate sledece kolo da opet pricate kako se nama sklanjaju? :)
(Sabre, 01. oktobar 2023 18:19)

Mene je blam tvog komentara. Utakmice nije.

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

Jos nema penala (da bi imali sta da drndate) pa hocete da puknete koliko vam tesko pada. A veliki ligo-sampionci jedva jedan gol mocnom Radničkom.

paradox

pre 1 godinu

Ako je neko malo bolje video odmah nakoh autogola, drugi igrac Napretka prilazi svom saigracu koji je dao autogol, da mu `cestita`, i pruza ruku, a sudeci po reakciji strelca autogola, izgleda da je u pitanju bio ironican potez, jer mu je ovaj besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje...da ne kazem da ovoga nema nigde, ali sigurno retko gde ima..)))
(Andrija, 01. oktobar 2023 19:12)

Jel ima gde da se penal svira na 20 m. Od gola? Pitam za babu

Laki

pre 1 godinu

Moze li nekim dekretom da se odluči da sve ekipe koje nisu u stanju da obezbede pristojan teren moraju da imaju veštačku travu?
Ovi je strasno gledati.

Masariko

pre 1 godinu

Pogledajte kako je Terzić srozao CZ dovođenjem ovih Izraelaca kada ovako raspali Partizan već ima četiri boda više i kada moramo da se plašimo ko će nam suditi u derbiju. A imali smo tim kojeg su se plašili i velikani.

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Tim koji se sprda sa Zvezdom u LŠ, gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi i tone ka sredini tabele.
(mkg, 1. oktobar 2023 19:10)

Molim redakciju da urami ovaj komentar, da vidimo gde ce zavrsiti Mancester Siti na kraju sezone. Ovo je sigurno najgluplji komentar ikada napisan na ovom sajtu. Mancester Siti tone ka sredini tabele, hahahahah pa ovo je neverovatno sta ljudi pisu.

Logs

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

Ko su to svi u Evropi koji se nama spdaju i ko nam to toliko daje golove?

Ekipa Partizana nije nesto kvalitetna, pritom je nova ekipa koja nije nesto uigrana, i sigurno nije igrala svoj najbolji fudbal protiv Danaca.

Danci su bili bolji i prosli dalje. Nista sporno.

Pitanje kakve veze imaju Danci sa Napretkom, ITM, Radnikom i ostalima?

Naša liga je toliko jaka i toliko su nam klubovi jaki da je taj Partizan sa kojim se svi sprdaju jedini koji je do sada doneo neki bod klupskom fudbalu....ostali su gubili sa minimum dva gola razlike. Pritom TSC je do juče bio prvi i to ti nije smetalo što je TSC prvi a nista ne rade u Evropi?

pitanje

pre 1 godinu

Polako, tiha voda breg roni… Ovi zadnjih 10 godina neće niko biti prvak jer takav lopovluk nije zabeležen u svetu sporta. Liga koja ne postoji ni u Severnoj Koreji…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:46)

jel imaš jos neke snove ili je to to?

MJ23

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

oce ,cim se oduzme onih 6 namestenih partizanovih od 2008 do 2013
(naravno, 01. oktobar 2023 16:36)


Pa ako tako budu radili, Partizan ce imati vise titula od vas hahahahahha
(paradox, 01. oktobar 2023 17:27)

Vama definitivno nije dobro!

Kramer

pre 1 godinu

Partizan igra bolji fudbal od srpskog Bajerna koji je prevazišao našu ligu. Baš zbog toga nisu smeli na derbi i tražili da im ne sudi najbolji srpski sudija. Saldanja je igračina za onog što štopa na 5m od praznog gola.

Specijalac

pre 1 godinu

Kako je lagano biti navijac Partizana, ni brige ni pameti. Igras samo jedno takmicenje, nema razmisljanja sta i kako, a i ovo jedno takmicenje ako je tesko tu su penal, crveni ili 8min produzetka a najcesce sve troje zajedno

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

Pa to govori o koliko nam je slaba domaca liga...

istina

pre 1 godinu

Kaze komentator kod prvog kola veoma precizno sutirao....
Covek zamalo promasio loptu, de ja pogodio onako kako je zeleo oborio bi neki avion.

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.


Stvarno si uporedio Nordsjeland sa Totenhemom, Parizom i Bayernom?

nesa80

pre 1 godinu

posle se pitamo zasto su u evropi svi od nas fizicki jaci i brzi,pa dovoljno je pogledati igrace napretka koji posle svakog duela leze,valjaju se i hvataju za glavu,umesto sudija da neferma takva foliranja oni uvek stite takve i sviraju faul,u nasu ligu dovoljno je da jauknes i strovalis se i sudija ce svirati nesto,posle kazete partizan i zvezda su zlo naseg fudbala a meni se povraca od ovakvih ekipa koje ni ne znaju da je cilj dati gol,pobediti a ne tegliti vreme do 90tog da bude 0-0

no name

pre 1 godinu

Nordsjeland ne moze nikoga da pobedi zadnjih mesec dana,a Partizan ne moze nijed nu da izgubi!
Da li je to realno?
(dragan, 1. oktobar 2023 18:05)

Prvo Danci su izbacili Rumune i Partizan u Ligi Koferncija i plasirali se u grupe, lep uspeh za njih.

Iako su trenutno pali u formi zaoataju samo 3 boda za Copehngenom.

Izdvojili se tam Copehagen, Silkeborg, čuveni Milcijand , Brondbi i Nord.

Imali su 6 utakmica od tada, igrali 5 nereseno 1 izgubili, a tu jednu u kupu prosli na penale.

Poraz od Fenera, nerseno za Kopenhagenom. Imaju 3 neresene sa slabijim protivnicima ali 2 na strani.

A kako gledas Backu Topolu? Jedan kiks u ligi, a Evropa hahah?

resistance

pre 1 godinu

Ako je neko malo bolje video odmah nakoh autogola, drugi igrac Napretka prilazi svom saigracu koji je dao autogol, da mu `cestita`, i pruza ruku, a sudeci po reakciji strelca autogola, izgleda da je u pitanju bio ironican potez, jer mu je ovaj besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje...da ne kazem da ovoga nema nigde, ali sigurno retko gde ima..)))
(Andrija, 1. oktobar 2023 19:12)
Evo najupečatljivijeg dokaza, odnosno primera kako svet i realnost izgleda iz vizure jednog prosečnog navijača Zvezde! Dakle sve izvitopereno, nestvrano i demagogija u izvornom značenju te reči. Igrač prilazi saigraču koji je dao autogol i pruža mu ruku da ga podigne jer ovj leži na zemlji i da mu da utehu jer to radi svaki saigrač kolegi nakon autogola. To je istina, to je realnost, to je stvarnost,to je ono što se zaista dogodilo,a ti prijatelju možeš da ovde spinuješ i da pišeš da ga je ovaj pitao i šta je doručkovao, kako je spavao... sve to to možeš da pišeš ovde u nameri da isprljaš čistu kao suza pobedu koja je trebalo da bude i izraženija. Dakle svako ko se bavio fudbalom ili ko zna osnove ove igre, takođe zna da saigrači prilaze i teše igrača koji je dao autogol,oduvek bilo i biće tako,ali pošto se nema neki argument da se uprlja ova pobeda onda dolaze do izražaja ovakvi komentari kao što je tvoj! Aj budite malo inovativniji i kreativniji!

Simpatizer

pre 1 godinu

Jel realan autogol???
Ja ne mogu da prestanem da se smejem, ova nasa liga pravi cirkus, mislim i na zvezdu ne samo na danasnji cirkus
(Cika Kure, 01. oktobar 2023 18:35)

Ja ne mogu da prestanem, ne da se smejem, ovo nije uopšte smešno više, ovakvi komentari, bez obzira, i sa jedne i sa druge strane, ovo je tragikomično. Dakle, ili ovakve komentare piše dečurlija od 12-14 godina, ili totalni retardi, ili je ovo čisto trolovanje. Autogol? OK, ni prvi ni poslednji. Namerno? Zbog čega? Napredak je vodio, bili su opasni po gol, pa da se Partizan osigura, od čega? Tri boda su tri boda, 1:0, 2:0, 4:2, pobeda je pobeda. Kakve nameštaljke, kakve sklanjalice, o čemu vi ljudi ovde trabunjate iz kola u kolo? I jedni i drugi

istina

pre 1 godinu

Nasem fudbalu nema pomoci...pa zar ovaj propali i raspali partizan da dodje na celo tabele, smeju nam se Danci koji su isprasili franjine lopatare, klub koji je ucesce u najslabijem Evrotakmicenju zavrsio jos u sezoni kupanja, e to se zove cirkuz fudbal.

zemunski kej

pre 1 godinu

Ovo je jedan od najlosijih timova Napredka od kad je u najjacoj srpskoj ligi. Poslednjih godina se jedva provlacio da ne ispadne ali ove mislim da oni i Pancevo ispadaju. Dok je bio mladji Miskovic bili su neka sredina a sad je budzet tanak i nema dobrih igraca. Partizan bolji jer su ovi losi.

Milan

pre 1 godinu

Da je ovakav komican dol postigao protiv Zvezde, glodarija bi vec pisala kako protivnici kad je gusto moraju sami sebi da ubacuju loptu u mrezu i ima li kraja ovoj sprdnji.

qr810

pre 1 godinu

Napredak sa ovim timom grčevito bi se borio za opstanak u Srpskoj ligi grupa Vojvodina
Kakv auto gol da covek od 29 godina profesionalac...

Plakace loznica

pre 1 godinu

Polako, tiha voda breg roni… Ovi zadnjih 10 godina neće niko biti prvak jer takav lopovluk nije zabeležen u svetu sporta. Liga koja ne postoji ni u Severnoj Koreji…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:46)

To sto je vidjeno od 2008 do 2013 je ne zabelezeno, tek ce da se oduzimaju titule partizanu , polako videces ti.

Ivan kg

pre 1 godinu

Au kakva namestaljka. Pa pogledajte ljudi kakav je gol igrac Napredka sam sebi dao. I sada da nam neko objasni da ovo nije sklanjalica i namestaljka.

Shone

pre 1 godinu

Celo prvo poluvreme igraci oba tima se polomise da Kalulu da gol, na kraju su ga ostavili potpuno samog na sest metara od gola. Ali kretanja igraca Napretka...pa to je urnebesno!

sin lovca na medvede

pre 1 godinu

Liga sa 10 klubova, cetvorokruzno, jedini spas propadajuceg Srpskog fudbala.
Na ovakvim njivama ne sme da se igra fudbal!

Hahahahahaha

pre 1 godinu

Tim koji se sprda sa Zvezdom u LŠ, gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi i tone ka sredini tabele.
(mkg, 1. oktobar 2023 19:10)


Hahahahahaha da si cutao niko ne bi znao nista o tvojoj gluposti. Tim koji gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi je izgubio jednu(druga je u kupu), a potonuo je debelo, hahahahahah. Sa prvog mesta kliznuo je prema sredini tabele ,opet na prvu hahahahahhaha.

Cika Kure

pre 1 godinu

Jel realan autogol???
Ja ne mogu da prestanem da se smejem, ova nasa liga pravi cirkus, mislim i na zvezdu ne samo na danasnji cirkus

mkg

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)
Tim koji se sprda sa Zvezdom u LŠ, gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi i tone ka sredini tabele.

Mikii

pre 1 godinu

1:13 u šutevima. Ej, pa da je Partizan Barselona iz vremena Ćavija i Inijeste ne bi bila ovakva statistika. Napredak izašao na teren da izgubi. Ovo nigde na svetu nećete naći šta se kod nas radi. Cirkus.

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

U Evropi 4 1 0 3 2 : 8
jednostavno blam i tuga, ali se sada veliča nameštanje penala i dosuđenih izmišljenih faulova oko 16-erca!?

Nema pomena o nameštenom prvenstvu i pre nego što je počelo?

Vrhunac je proglašavanje Jovanovića za najboljeg sudiju bez ikakvog parametra i tvrdnje da niko iz njegove porodice nije radio u FK Partizai Teleoptik, ako se ne računa "nerođeni" stric!?

Koliko samoproglašenih nelogičnosti kojih se hrvati istorijski ne stide, čuj blama, u "hramu fudbala" .
Kakav je to klub, najbolje je pas lutalica prikazao, pred utakmicu u LK, čemu se cela fudbalska Evropa smejala. Mokraća koja isparava decenijama pri ulasku na JNA, sve pečatira.

Mirjana

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 1. oktobar 2023 16:22)

I opet 24 sata dežuraš na vestima? Da te pitam nešto.Kojoj vlasti vi pripadate? Nema više vlasti SPS JUL koja vas je održavala, a onda došli ovi koji vam odlažu plaćanje struje,koji vam odlažu plaćanje poreza za stadion koji su vam poklonili, koji su vam doveli ZiJin.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Na kraju prvenstva biće najmanje 10 bodova prednosti za Zvezdu! Partizan je u Evropi pokazao koliko vredi a i sami su govorili da je zbog sudija Evropa jedino merilo ?

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Navijam za Partizan od kad znam za sebe ali ova sklanjalica nam ne treba.Igrači Napretka potpuno indolentni, nisu hteli da se nadigravaju.
Ovaj autogol poslati na proveru u UEFa, ne želim da moj voljeni klub ovako pobeđuje!
(grobar, 01. oktobar 2023 21:38)

Zelis ti, nego Vozdovac zaboravio da treba da se skloni a sudije zaboravile sta treba pa crveni i penal tek pred kraj svirali. A tek čuka, ma bahatost.

no name

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

sale

pre 1 godinu

Napredak im se sklanjati nece,sto znaci da su im sanse danas da dobiju u Krusevcu nekih 7 do 8% i pored sudija,var sobe i fudbalskog saveza,a da nije njih sanse bi im pale na 0,0%

Enrico Pallazzo

pre 1 godinu

Nestvarno sta pisu ovde ljudi..da se oduzmu.titule... Jeste vi svesni kakve ste timove imali, da su vas gurali da budete drugi..kakve crne.titule...Mi smo na klupi imali bolje igrace od vasih startera

JPR

pre 1 godinu

Liga sa 10 klubova, cetvorokruzno, jedini spas propadajuceg Srpskog fudbala.
Na ovakvim njivama ne sme da se igra fudbal!
(sin lovca na medvede, 01. oktobar 2023 17:38)

Volemo njive, pašnjake, šta ćeš kad smo ekološki narod hehe !!! Salu na stranu, u pravu si, 10 klubova, cetvrokruzno, bez plejofa, nisu samo njive u pitanju, već sam kvalitet, nemamo dosta igrača za toliko klubova kao trenutno, limitirati broj stranaca isto, zabraniti prodaju igrača u inostranstvo pre barem 20g, ali tu i struka treba da se obnovi, džaba sve ako su tu isti ljudi koji stagniraju već par decenija, kao sto je u rukometu na primer, barem su u rukometu našli dobrog selektora za reprezentaciju, koji radi na duže staze, pa možda i struka nauci nešto od istog ! Cilj je da se gleda dostojan fudbal, a ne trenutni cirkus koji traje već godinama ! Derbi kao i da ne postoji, bledo, jadno… kao i reprezentacija.

Bosko

pre 1 godinu

Samo se pitam jel realno da smo mi sa ovakvom upravom i timom prvi. Odavno ne idem na utakmice Partizana, niti pratim FK zbog bojkota, (da ne bude zabune nisam navijac rezultata jer sam na utakmice kk isao i kad je igrao Vrabac, Robinson, "sta radi" Dzamar Vilson, Bozo Djumic itd) niti pratim sta se desava osim sto procitam na portalima. Nejasno mi totalno ovo.

komicno, jel da

pre 1 godinu

Ne razumem sto je komican? valjda zato sto nije evroautogoil kao sto ih postizu protiv Zvezde? Inace, sigurna pobeda i ono sto jos fali partizanu da bi bio sasvim solidna ekipa je malo agresivniji Kanute na lopti kada se branimo, da se nekako resimo ovih Holandjana koji igraju kao da su bez kapi krvi, bez rizika u duelima i moram, mada nisam hteo, da pomenem ovog bazdara koji realno dodirnih tacaka sa ovim sportom nema. Znaci dobijao je decko sansu na bar pet razlicitih pozicija u timu i ni na jednoj nije pokazao cak ni osnovno fudbalsko znanje. Znaci, razumem, mlad je, ali ja stvarno ne vidim ni promil talenta u njemu, pa nek se ljuti ko hoce. Ostalo je koliko toliko solidno, ali ove tri stvari su bas problematicne.

no name

pre 1 godinu

Nordsjeland ne moze nikoga da pobedi zadnjih mesec dana,a Partizan ne moze nijed nu da izgubi!
Da li je to realno?
(dragan, 1. oktobar 2023 18:05)

Prvo Danci su izbacili Rumune i Partizan u Ligi Koferncija i plasirali se u grupe, lep uspeh za njih.

Iako su trenutno pali u formi zaoataju samo 3 boda za Copehngenom.

Izdvojili se tam Copehagen, Silkeborg, čuveni Milcijand , Brondbi i Nord.

Imali su 6 utakmica od tada, igrali 5 nereseno 1 izgubili, a tu jednu u kupu prosli na penale.

Poraz od Fenera, nerseno za Kopenhagenom. Imaju 3 neresene sa slabijim protivnicima ali 2 na strani.

A kako gledas Backu Topolu? Jedan kiks u ligi, a Evropa hahah?

paradox

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

oce ,cim se oduzme onih 6 namestenih partizanovih od 2008 do 2013
(naravno, 01. oktobar 2023 16:36)


Pa ako tako budu radili, Partizan ce imati vise titula od vas hahahahahha

Andrija

pre 1 godinu

Ako je neko malo bolje video odmah nakoh autogola, drugi igrac Napretka prilazi svom saigracu koji je dao autogol, da mu `cestita`, i pruza ruku, a sudeci po reakciji strelca autogola, izgleda da je u pitanju bio ironican potez, jer mu je ovaj besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje...da ne kazem da ovoga nema nigde, ali sigurno retko gde ima..)))

Goran Loznica

pre 1 godinu

(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

E ako je to rekao Goran Loznica to menja stvari...
(dzoni, 01. oktobar 2023 16:38)



Polako, tiha voda breg roni… Ovi zadnjih 10 godina neće niko biti prvak jer takav lopovluk nije zabeležen u svetu sporta. Liga koja ne postoji ni u Severnoj Koreji…

no name

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!
(U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, 1. oktobar 2023 19:03)

Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.

Jedino je kao nesto Vojvodina uspevala da dodje od playoffa za neko grupno takmičenje.

Mozda je u Danskoj taj Copehagen najbolji, ali njima su vise klubova uspelo da se plasira preko kvalifikacija u grupe.

Osim Partizana i C.zvezde za 20+ godina posle rata niko. Ej niko. Poražavajuće.

I naravno onda ide istorijska bruka u Evropi.kakve petarde i šestrade

grobar

pre 1 godinu

Navijam za Partizan od kad znam za sebe ali ova sklanjalica nam ne treba.Igrači Napretka potpuno indolentni, nisu hteli da se nadigravaju.
Ovaj autogol poslati na proveru u UEFa, ne želim da moj voljeni klub ovako pobeđuje!

Grobar

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 1. oktobar 2023 16:22)

TAKOOOO JE!

Pppp

pre 1 godinu

Nije mi jasno na koju foru je Arandjel Stojkovic bek on kada istrci napred nema snage da se vrati u odbranu nego pokazuje rukom drugi da isprate njegovog igraca koji je jos dalje od njega... Pa to mogu i ja otrcim napred i lagano se vracam... I za to prima platu. A o stoperima da ne pricam, oni imaju snage i brzine ali ne mozga i znanja.

no name

pre 1 godinu

Nordsjeland ne moze nikoga da pobedi zadnjih mesec dana,a Partizan ne moze nijed nu da izgubi!
Da li je to realno?
(dragan, 1. oktobar 2023 18:05)

Prvo Danci su izbacili Rumune i Partizan u Ligi Koferncija i plasirali se u grupe, lep uspeh za njih.

Iako su trenutno pali u formi zaoataju samo 3 boda za Copehngenom.

Izdvojili se tam Copehagen, Silkeborg, čuveni Milcijand , Brondbi i Nord.

Imali su 6 utakmica od tada, igrali 5 nereseno 1 izgubili, a tu jednu u kupu prosli na penale.

Poraz od Fenera, nerseno za Kopenhagenom. Imaju 3 neresene sa slabijim protivnicima ali 2 na strani.

A kako gledas Backu Topolu? Jedan kiks u ligi, a Evropa hahah?

boki

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

A koji to tim iz ove nase smesne lige igra dobro u evropi pa je sad cudno sto je ispod Partizana?

no name

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!
(U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, 1. oktobar 2023 19:03)

Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.

Jedino je kao nesto Vojvodina uspevala da dodje od playoffa za neko grupno takmičenje.

Mozda je u Danskoj taj Copehagen najbolji, ali njima su vise klubova uspelo da se plasira preko kvalifikacija u grupe.

Osim Partizana i C.zvezde za 20+ godina posle rata niko. Ej niko. Poražavajuće.

I naravno onda ide istorijska bruka u Evropi.kakve petarde i šestrade

no name

pre 1 godinu

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.


Stvarno si uporedio Nordsjeland sa Totenhemom, Parizom i Bayernom?
(vec vidjeno, 1. oktobar 2023 19:38)

Da uporedio sam rezultate.

Znaci od 2-3 tima iza Danske ne sme se ubedljvo izgubiti?

Ali zato u dvo mecu sa najboljim klubovima u Evropi je normalno primiti 10 golova?

Meni izgleda da je bas srazmerno.

Mada ovde najvljuju i 0-9 utakmici ako tako bude onda si ti u pravu :))))

no name

pre 1 godinu

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.


Stvarno si uporedio Nordsjeland sa Totenhemom, Parizom i Bayernom?
(vec vidjeno, 1. oktobar 2023 19:38)

Da uporedio sam rezultate.

Znaci od 2-3 tima iza Danske ne sme se ubedljvo izgubiti?

Ali zato u dvo mecu sa najboljim klubovima u Evropi je normalno primiti 10 golova?

Meni izgleda da je bas srazmerno.

Mada ovde najvljuju i 0-9 utakmici ako tako bude onda si ti u pravu :))))

mladići borovi, devojke jele

pre 1 godinu

(resistance, 1. oktobar 2023 21:17)



:)))))
kao, prvo ne daj se deprimirati, po pisa testu je oko 40% petnaestogodišnjaka u srbiji funkcionalno nepismeno, ali ih to ne sprečava da u stopostotnom broju svoju percepciju pročitanog nesputano nameću kao istinu.

svakodnevnim srpskim, ako je tačno to što je napisao autor komentara na koji si odgovorio, poenta nije u igraču koji teši svog kolegu zbog autogola, što jeste uobičajeno, već - u tome da mu je ovaj na to "besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje" što, baš i, nije uobičajeno, ali je tebi nekako uspelo da to, slučajno, previdiš...

no name

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

Straight Outta München

pre 1 godinu

(resistance, 01. oktobar 2023 21:17)

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce

no name

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

Paja

pre 1 godinu

Interesantno je kako su skoro sve šanse u prvom poluvremenu bile vezane za Kalulua.Uspeo je (nekako) da postigne gol i u drugom poluvremenu ga nije bilo na terenu.

no name

pre 1 godinu

DRealnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

Nemam pojma

pre 1 godinu

Aj’ da pitam ove fudbalske znalce koji kazu da je odbranbeni igrac Napretka namerno dao autogol: gde i sa kojom nogom se izbacuje lopta koja je dosla odakle je dosla kada se igrac koji je izbacuje nalazi gde se nalazi?
Sta mislite, da li je moguce izbaciti je desnom nogom u korner?
Ja mislim da je jedino moguce da pokusa da je digne preko gola ili da je vrati odakle je dosla.

Nemam pojma

pre 1 godinu

Aj’ da pitam ove fudbalske znalce koji kazu da je odbranbeni igrac Napretka namerno dao autogol: gde i sa kojom nogom se izbacuje lopta koja je dosla odakle je dosla kada se igrac koji je izbacuje nalazi gde se nalazi?
Sta mislite, da li je moguce izbaciti je desnom nogom u korner?
Ja mislim da je jedino moguce da pokusa da je digne preko gola ili da je vrati odakle je dosla.

no name

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!
(U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, 1. oktobar 2023 19:03)

Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.

Jedino je kao nesto Vojvodina uspevala da dodje od playoffa za neko grupno takmičenje.

Mozda je u Danskoj taj Copehagen najbolji, ali njima su vise klubova uspelo da se plasira preko kvalifikacija u grupe.

Osim Partizana i C.zvezde za 20+ godina posle rata niko. Ej niko. Poražavajuće.

I naravno onda ide istorijska bruka u Evropi.kakve petarde i šestrade

resistance

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)
Realnost je i da su Himalaji planinski venac i da se tu nalazi Mont Everest najviši vrh na svetu, a realnost je i da je ovo 2023. godina,oktobar mesec. Takođe je i realnost da je Hajduk najzad pobedio Dinamo a Augsburg izgubio od Frajburga. Sve je to realnost ali kakve veze sve to ima sa pobedom Partizana u Kruševcu koja je po svim parametrima i svim izjavama i izveštajima čista kao suza??? Kakva je tu paralela? Nađi mi najmanji zajednički sadržalac! Vi zaista ne možete da prihvatite da ste trenutno treći na tabeli. Zaista ste neverovatni ali zaista. Vi ste u velikoj zabludi, pa skoro istoj kao oni partizanovci koji veruju da Partizan može da bude prvak na kraju a Zvezda završi kao druga ili treća sa timom koji je projektovan da prođe grupnu fazu Lige šampiona, tim koji je samo u zadnji dan prelaznog roka uložio 11 miliona, u tim koji ima preko 50 profesionalnih igrača na platnom spisku, tim koji je toliko forsiran od države... Zabluda, velika zabluda da će "okolnosti" u kojima živimo dozvoliti da Partizan bude prvi! Eto još jedne ralnosti!

Psiho

pre 1 godinu

Ja mislim da je jedino moguce da pokusa da je digne preko gola ili da je vrati odakle je dosla.
(Nemam pojma, 01. oktobar 2023 21:37)

Ti vrv nisi bio u ekipi u dvorištu kad je i "fudbal" bio tvoj

Goran Loznica

pre 1 godinu

Napredak im se sklanjati nece,sto znaci da su im sanse danas da dobiju u Krusevcu nekih 7 do 8% i pored sudija,var sobe i fudbalskog saveza,a da nije njih sanse bi im pale na 0,0%
(sale, 01. oktobar 2023 16:05)



Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…

naravno

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

oce ,cim se oduzme onih 6 namestenih partizanovih od 2008 do 2013

odvratno

pre 1 godinu

Kaze Duljaj da je dobro sto je utakmica pomerena dan ranije, kada je zvezdina utakmica pomerena za dan ranije, grobari kmecali kao "rade sta hoce" licemercine

grobar

pre 1 godinu

Navijam za Partizan od kad znam za sebe ali ova sklanjalica nam ne treba.Igrači Napretka potpuno indolentni, nisu hteli da se nadigravaju.
Ovaj autogol poslati na proveru u UEFa, ne želim da moj voljeni klub ovako pobeđuje!

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

U Evropi 4 1 0 3 2 : 8
jednostavno blam i tuga, ali se sada veliča nameštanje penala i dosuđenih izmišljenih faulova oko 16-erca!?

Nema pomena o nameštenom prvenstvu i pre nego što je počelo?

Vrhunac je proglašavanje Jovanovića za najboljeg sudiju bez ikakvog parametra i tvrdnje da niko iz njegove porodice nije radio u FK Partizai Teleoptik, ako se ne računa "nerođeni" stric!?

Koliko samoproglašenih nelogičnosti kojih se hrvati istorijski ne stide, čuj blama, u "hramu fudbala" .
Kakav je to klub, najbolje je pas lutalica prikazao, pred utakmicu u LK, čemu se cela fudbalska Evropa smejala. Mokraća koja isparava decenijama pri ulasku na JNA, sve pečatira.

Aki

pre 1 godinu

Jel moze negde da se uplati iz 1 u 2? Sa penalom?
(Specijalac, 01. oktobar 2023 16:59)

Može, može. To se zove porez na budale. Idi uplati, možda ti poklone i parizer i sezonsku za FMP.

Tako je

pre 1 godinu

1:13 u šutevima. Ej, pa da je Partizan Barselona iz vremena Ćavija i Inijeste ne bi bila ovakva statistika. Napredak izašao na teren da izgubi. Ovo nigde na svetu nećete naći šta se kod nas radi. Cirkus.
(Mikii, 01. oktobar 2023 17:58)

Tako je, vidi statistike FKCZ u superligi, a onda izadje u Evropu i ne sutne na gol a protivnik u toj utakmici preko 30 suteva, i jos se pravi atmosfera kao da je FKCZ pobedila...

Shone

pre 1 godinu

Celo prvo poluvreme igraci oba tima se polomise da Kalulu da gol, na kraju su ga ostavili potpuno samog na sest metara od gola. Ali kretanja igraca Napretka...pa to je urnebesno!

istina

pre 1 godinu

Nasem fudbalu nema pomoci...pa zar ovaj propali i raspali partizan da dodje na celo tabele, smeju nam se Danci koji su isprasili franjine lopatare, klub koji je ucesce u najslabijem Evrotakmicenju zavrsio jos u sezoni kupanja, e to se zove cirkuz fudbal.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Na kraju prvenstva biće najmanje 10 bodova prednosti za Zvezdu! Partizan je u Evropi pokazao koliko vredi a i sami su govorili da je zbog sudija Evropa jedino merilo ?

Parizer sultan

pre 1 godinu

Nakon davanja Zvezdi 50-ak miliona evra više u odnosu na Partizan u prethodnih desetak godina, omogućavanja da se napravi duplo vredniji tim u odnosu Partizan, dovođenja šeika u posetu, brisanja višemilionskih dugova od strane banaka, ponoćne intervencije, odlaganja derbija, menjanja sudije za isti, šta još može da se uradi?

Milan

pre 1 godinu

Da je ovakav komican dol postigao protiv Zvezde, glodarija bi vec pisala kako protivnici kad je gusto moraju sami sebi da ubacuju loptu u mrezu i ima li kraja ovoj sprdnji.

Specijalac

pre 1 godinu

Kako je lagano biti navijac Partizana, ni brige ni pameti. Igras samo jedno takmicenje, nema razmisljanja sta i kako, a i ovo jedno takmicenje ako je tesko tu su penal, crveni ili 8min produzetka a najcesce sve troje zajedno

Ivan kg

pre 1 godinu

Au kakva namestaljka. Pa pogledajte ljudi kakav je gol igrac Napredka sam sebi dao. I sada da nam neko objasni da ovo nije sklanjalica i namestaljka.

Mikii

pre 1 godinu

1:13 u šutevima. Ej, pa da je Partizan Barselona iz vremena Ćavija i Inijeste ne bi bila ovakva statistika. Napredak izašao na teren da izgubi. Ovo nigde na svetu nećete naći šta se kod nas radi. Cirkus.

Plakace loznica

pre 1 godinu

Polako, tiha voda breg roni… Ovi zadnjih 10 godina neće niko biti prvak jer takav lopovluk nije zabeležen u svetu sporta. Liga koja ne postoji ni u Severnoj Koreji…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:46)

To sto je vidjeno od 2008 do 2013 je ne zabelezeno, tek ce da se oduzimaju titule partizanu , polako videces ti.

ja

pre 1 godinu

Grobari, jel vas makar malo blam ove predstave, ili jedva cekate sledece kolo da opet pricate kako se nama sklanjaju? :)
(Sabre, 01. oktobar 2023 18:19)

Mene je blam tvog komentara. Utakmice nije.

dzoni

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

E ako je to rekao Goran Loznica to menja stvari...

Andrija

pre 1 godinu

Ako je neko malo bolje video odmah nakoh autogola, drugi igrac Napretka prilazi svom saigracu koji je dao autogol, da mu `cestita`, i pruza ruku, a sudeci po reakciji strelca autogola, izgleda da je u pitanju bio ironican potez, jer mu je ovaj besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje...da ne kazem da ovoga nema nigde, ali sigurno retko gde ima..)))

no name

pre 1 godinu

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.


Stvarno si uporedio Nordsjeland sa Totenhemom, Parizom i Bayernom?
(vec vidjeno, 1. oktobar 2023 19:38)

Da uporedio sam rezultate.

Znaci od 2-3 tima iza Danske ne sme se ubedljvo izgubiti?

Ali zato u dvo mecu sa najboljim klubovima u Evropi je normalno primiti 10 golova?

Meni izgleda da je bas srazmerno.

Mada ovde najvljuju i 0-9 utakmici ako tako bude onda si ti u pravu :))))

mkg

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)
Tim koji se sprda sa Zvezdom u LŠ, gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi i tone ka sredini tabele.

Grobar

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 1. oktobar 2023 16:22)

TAKOOOO JE!

Masariko

pre 1 godinu

Pogledajte kako je Terzić srozao CZ dovođenjem ovih Izraelaca kada ovako raspali Partizan već ima četiri boda više i kada moramo da se plašimo ko će nam suditi u derbiju. A imali smo tim kojeg su se plašili i velikani.

trisa

pre 1 godinu

1:13 u šutevima. Ej, pa da je Partizan Barselona iz vremena Ćavija i Inijeste ne bi bila ovakva statistika. Napredak izašao na teren da izgubi. Ovo nigde na svetu nećete naći šta se kod nas radi. Cirkus.
(Mikii, 1. oktobar 2023 17:58)

Sta je tu neobicno, pa i Man City je protiv vas imao 30+ suteva pa dobio samo 3-1. Jel i tada zvezda izasla na teren da izgubi?

Logs

pre 1 godinu

Grobari, jel vas makar malo blam ove predstave, ili jedva cekate sledece kolo da opet pricate kako se nama sklanjaju? :)
(Sabre, 01. oktobar 2023 18:19)

Cega konkretno treba da nas bude blam?

Partizan stvorio brdo šansi, bio bolji celu utakmicu i na kraju zasluženo pobedio.

Čitajući komentare kao što je tvoj..Partizan je sve utakmice do sada u Ligi trebao da izgubi. Takvi su komentari iz kola u kolo.

Straight Outta München

pre 1 godinu

(resistance, 01. oktobar 2023 21:17)

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce

Goran Loznica

pre 1 godinu

(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

E ako je to rekao Goran Loznica to menja stvari...
(dzoni, 01. oktobar 2023 16:38)



Polako, tiha voda breg roni… Ovi zadnjih 10 godina neće niko biti prvak jer takav lopovluk nije zabeležen u svetu sporta. Liga koja ne postoji ni u Severnoj Koreji…

paradox

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

oce ,cim se oduzme onih 6 namestenih partizanovih od 2008 do 2013
(naravno, 01. oktobar 2023 16:36)


Pa ako tako budu radili, Partizan ce imati vise titula od vas hahahahahha

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

Jos nema penala (da bi imali sta da drndate) pa hocete da puknete koliko vam tesko pada. A veliki ligo-sampionci jedva jedan gol mocnom Radničkom.

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.


Stvarno si uporedio Nordsjeland sa Totenhemom, Parizom i Bayernom?

Mirjana

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 1. oktobar 2023 16:22)

I opet 24 sata dežuraš na vestima? Da te pitam nešto.Kojoj vlasti vi pripadate? Nema više vlasti SPS JUL koja vas je održavala, a onda došli ovi koji vam odlažu plaćanje struje,koji vam odlažu plaćanje poreza za stadion koji su vam poklonili, koji su vam doveli ZiJin.

Kramer

pre 1 godinu

Partizan igra bolji fudbal od srpskog Bajerna koji je prevazišao našu ligu. Baš zbog toga nisu smeli na derbi i tražili da im ne sudi najbolji srpski sudija. Saldanja je igračina za onog što štopa na 5m od praznog gola.

sale

pre 1 godinu

Napredak im se sklanjati nece,sto znaci da su im sanse danas da dobiju u Krusevcu nekih 7 do 8% i pored sudija,var sobe i fudbalskog saveza,a da nije njih sanse bi im pale na 0,0%

MJ23

pre 1 godinu

Care, za Zvezdu se namešta evo punih 10 godina da osvajaju titule. Kada se promeni vlast, sve te titule moraju biti oduzete…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:22)

oce ,cim se oduzme onih 6 namestenih partizanovih od 2008 do 2013
(naravno, 01. oktobar 2023 16:36)


Pa ako tako budu radili, Partizan ce imati vise titula od vas hahahahahha
(paradox, 01. oktobar 2023 17:27)

Vama definitivno nije dobro!

Nemam pojma

pre 1 godinu

Aj’ da pitam ove fudbalske znalce koji kazu da je odbranbeni igrac Napretka namerno dao autogol: gde i sa kojom nogom se izbacuje lopta koja je dosla odakle je dosla kada se igrac koji je izbacuje nalazi gde se nalazi?
Sta mislite, da li je moguce izbaciti je desnom nogom u korner?
Ja mislim da je jedino moguce da pokusa da je digne preko gola ili da je vrati odakle je dosla.

pitanje

pre 1 godinu

Polako, tiha voda breg roni… Ovi zadnjih 10 godina neće niko biti prvak jer takav lopovluk nije zabeležen u svetu sporta. Liga koja ne postoji ni u Severnoj Koreji…
(Goran Loznica, 01. oktobar 2023 16:46)

jel imaš jos neke snove ili je to to?

resistance

pre 1 godinu

Ako je neko malo bolje video odmah nakoh autogola, drugi igrac Napretka prilazi svom saigracu koji je dao autogol, da mu `cestita`, i pruza ruku, a sudeci po reakciji strelca autogola, izgleda da je u pitanju bio ironican potez, jer mu je ovaj besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje...da ne kazem da ovoga nema nigde, ali sigurno retko gde ima..)))
(Andrija, 1. oktobar 2023 19:12)
Evo najupečatljivijeg dokaza, odnosno primera kako svet i realnost izgleda iz vizure jednog prosečnog navijača Zvezde! Dakle sve izvitopereno, nestvrano i demagogija u izvornom značenju te reči. Igrač prilazi saigraču koji je dao autogol i pruža mu ruku da ga podigne jer ovj leži na zemlji i da mu da utehu jer to radi svaki saigrač kolegi nakon autogola. To je istina, to je realnost, to je stvarnost,to je ono što se zaista dogodilo,a ti prijatelju možeš da ovde spinuješ i da pišeš da ga je ovaj pitao i šta je doručkovao, kako je spavao... sve to to možeš da pišeš ovde u nameri da isprljaš čistu kao suza pobedu koja je trebalo da bude i izraženija. Dakle svako ko se bavio fudbalom ili ko zna osnove ove igre, takođe zna da saigrači prilaze i teše igrača koji je dao autogol,oduvek bilo i biće tako,ali pošto se nema neki argument da se uprlja ova pobeda onda dolaze do izražaja ovakvi komentari kao što je tvoj! Aj budite malo inovativniji i kreativniji!

komicno, jel da

pre 1 godinu

Ne razumem sto je komican? valjda zato sto nije evroautogoil kao sto ih postizu protiv Zvezde? Inace, sigurna pobeda i ono sto jos fali partizanu da bi bio sasvim solidna ekipa je malo agresivniji Kanute na lopti kada se branimo, da se nekako resimo ovih Holandjana koji igraju kao da su bez kapi krvi, bez rizika u duelima i moram, mada nisam hteo, da pomenem ovog bazdara koji realno dodirnih tacaka sa ovim sportom nema. Znaci dobijao je decko sansu na bar pet razlicitih pozicija u timu i ni na jednoj nije pokazao cak ni osnovno fudbalsko znanje. Znaci, razumem, mlad je, ali ja stvarno ne vidim ni promil talenta u njemu, pa nek se ljuti ko hoce. Ostalo je koliko toliko solidno, ali ove tri stvari su bas problematicne.

no name

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!
(U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, 1. oktobar 2023 19:03)

Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.

Jedino je kao nesto Vojvodina uspevala da dodje od playoffa za neko grupno takmičenje.

Mozda je u Danskoj taj Copehagen najbolji, ali njima su vise klubova uspelo da se plasira preko kvalifikacija u grupe.

Osim Partizana i C.zvezde za 20+ godina posle rata niko. Ej niko. Poražavajuće.

I naravno onda ide istorijska bruka u Evropi.kakve petarde i šestrade

istina

pre 1 godinu

Kaze komentator kod prvog kola veoma precizno sutirao....
Covek zamalo promasio loptu, de ja pogodio onako kako je zeleo oborio bi neki avion.

U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!

no name

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!
(U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, 1. oktobar 2023 19:03)

Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.

Jedino je kao nesto Vojvodina uspevala da dodje od playoffa za neko grupno takmičenje.

Mozda je u Danskoj taj Copehagen najbolji, ali njima su vise klubova uspelo da se plasira preko kvalifikacija u grupe.

Osim Partizana i C.zvezde za 20+ godina posle rata niko. Ej niko. Poražavajuće.

I naravno onda ide istorijska bruka u Evropi.kakve petarde i šestrade

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Navijam za Partizan od kad znam za sebe ali ova sklanjalica nam ne treba.Igrači Napretka potpuno indolentni, nisu hteli da se nadigravaju.
Ovaj autogol poslati na proveru u UEFa, ne želim da moj voljeni klub ovako pobeđuje!
(grobar, 01. oktobar 2023 21:38)

Zelis ti, nego Vozdovac zaboravio da treba da se skloni a sudije zaboravile sta treba pa crveni i penal tek pred kraj svirali. A tek čuka, ma bahatost.

no name

pre 1 godinu

Nordsjeland ne moze nikoga da pobedi zadnjih mesec dana,a Partizan ne moze nijed nu da izgubi!
Da li je to realno?
(dragan, 1. oktobar 2023 18:05)

Prvo Danci su izbacili Rumune i Partizan u Ligi Koferncija i plasirali se u grupe, lep uspeh za njih.

Iako su trenutno pali u formi zaoataju samo 3 boda za Copehngenom.

Izdvojili se tam Copehagen, Silkeborg, čuveni Milcijand , Brondbi i Nord.

Imali su 6 utakmica od tada, igrali 5 nereseno 1 izgubili, a tu jednu u kupu prosli na penale.

Poraz od Fenera, nerseno za Kopenhagenom. Imaju 3 neresene sa slabijim protivnicima ali 2 na strani.

A kako gledas Backu Topolu? Jedan kiks u ligi, a Evropa hahah?

pejton

pre 1 godinu

Koliko je smesna vecina i jednih i drugih navijaci blizanaca, pa to je katastrofa.
Prvo, sa ovakvom trenutnom igrom i Zvezda bi u gostima primila barem tri komada od danskih ribara, ma koliko Delije mislile da to nije tako. Mozda i dobijete Jang bojse, ali to ce biti iskljucivo zbog 55 000 navijaca i plus da neko od igraca"poludi" ( kao Pavkov protiv Liverpula). I onda idete na Lajpcig koji ce se izivljavati u dvomecu sa vama ako trener podhitno nesto ne promeni u postavci igre.
Partizan, za koji navijam, sta tu tek reci. Odbranu gotovo i da nemamo, ovo je cini mi se tek druga utakmica u sezoni da gol nismo primili, uz onu iz kvalifikacija za LK. Fizicka sprema igraca losa, sa ovom ekipom nam i nije bilo mesto u LK.
Ali bitno je da se i jedni i drugi prepucavano glupim argumentima i recima tipa sklanjalica, umesto da svim silama insistiramo na manjoj ligi, sa sto vise meceva izmedju trenutno prvih 6 ekipa, da se kako tako dodje do nekog kvaliteta.

no name

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

no name

pre 1 godinu

Ja sam 1982.godište.Od malena navijam za Partizan.
Činjenica da ovaj i ovakav Partizan ima skor posle 8 utakmica od 7 pobeda i 1 nerešeno i da je prvi na tabeli - prava je slika i prilika srpskog fudbala i društva.
Tužno...
Spuštaj zavesu!
(U jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, 1. oktobar 2023 19:03)

Ima istine.

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.

Jedino je kao nesto Vojvodina uspevala da dodje od playoffa za neko grupno takmičenje.

Mozda je u Danskoj taj Copehagen najbolji, ali njima su vise klubova uspelo da se plasira preko kvalifikacija u grupe.

Osim Partizana i C.zvezde za 20+ godina posle rata niko. Ej niko. Poražavajuće.

I naravno onda ide istorijska bruka u Evropi.kakve petarde i šestrade

Bosko

pre 1 godinu

Samo se pitam jel realno da smo mi sa ovakvom upravom i timom prvi. Odavno ne idem na utakmice Partizana, niti pratim FK zbog bojkota, (da ne bude zabune nisam navijac rezultata jer sam na utakmice kk isao i kad je igrao Vrabac, Robinson, "sta radi" Dzamar Vilson, Bozo Djumic itd) niti pratim sta se desava osim sto procitam na portalima. Nejasno mi totalno ovo.

paradox

pre 1 godinu

Ako je neko malo bolje video odmah nakoh autogola, drugi igrac Napretka prilazi svom saigracu koji je dao autogol, da mu `cestita`, i pruza ruku, a sudeci po reakciji strelca autogola, izgleda da je u pitanju bio ironican potez, jer mu je ovaj besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje...da ne kazem da ovoga nema nigde, ali sigurno retko gde ima..)))
(Andrija, 01. oktobar 2023 19:12)

Jel ima gde da se penal svira na 20 m. Od gola? Pitam za babu

Logs

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

Ko su to svi u Evropi koji se nama spdaju i ko nam to toliko daje golove?

Ekipa Partizana nije nesto kvalitetna, pritom je nova ekipa koja nije nesto uigrana, i sigurno nije igrala svoj najbolji fudbal protiv Danaca.

Danci su bili bolji i prosli dalje. Nista sporno.

Pitanje kakve veze imaju Danci sa Napretkom, ITM, Radnikom i ostalima?

Naša liga je toliko jaka i toliko su nam klubovi jaki da je taj Partizan sa kojim se svi sprdaju jedini koji je do sada doneo neki bod klupskom fudbalu....ostali su gubili sa minimum dva gola razlike. Pritom TSC je do juče bio prvi i to ti nije smetalo što je TSC prvi a nista ne rade u Evropi?

Cika Kure

pre 1 godinu

Jel realan autogol???
Ja ne mogu da prestanem da se smejem, ova nasa liga pravi cirkus, mislim i na zvezdu ne samo na danasnji cirkus

no name

pre 1 godinu

Nordsjeland ne moze nikoga da pobedi zadnjih mesec dana,a Partizan ne moze nijed nu da izgubi!
Da li je to realno?
(dragan, 1. oktobar 2023 18:05)

Prvo Danci su izbacili Rumune i Partizan u Ligi Koferncija i plasirali se u grupe, lep uspeh za njih.

Iako su trenutno pali u formi zaoataju samo 3 boda za Copehngenom.

Izdvojili se tam Copehagen, Silkeborg, čuveni Milcijand , Brondbi i Nord.

Imali su 6 utakmica od tada, igrali 5 nereseno 1 izgubili, a tu jednu u kupu prosli na penale.

Poraz od Fenera, nerseno za Kopenhagenom. Imaju 3 neresene sa slabijim protivnicima ali 2 na strani.

A kako gledas Backu Topolu? Jedan kiks u ligi, a Evropa hahah?

no name

pre 1 godinu

Ali pogledaj istinu u oči. Na primer cigani stalno pišu od dece iz Nordsjelanda izgubili 6:0. A istina je da su bile 2 utakmica. Katastrofa je izgubiti 5:0. Ali cigani imaju dvo-mečeve sa 0:9 Bayern i Totenhem i 2:10 PSZ. Nije ni bitno.


Stvarno si uporedio Nordsjeland sa Totenhemom, Parizom i Bayernom?
(vec vidjeno, 1. oktobar 2023 19:38)

Da uporedio sam rezultate.

Znaci od 2-3 tima iza Danske ne sme se ubedljvo izgubiti?

Ali zato u dvo mecu sa najboljim klubovima u Evropi je normalno primiti 10 golova?

Meni izgleda da je bas srazmerno.

Mada ovde najvljuju i 0-9 utakmici ako tako bude onda si ti u pravu :))))

Nemam pojma

pre 1 godinu

Aj’ da pitam ove fudbalske znalce koji kazu da je odbranbeni igrac Napretka namerno dao autogol: gde i sa kojom nogom se izbacuje lopta koja je dosla odakle je dosla kada se igrac koji je izbacuje nalazi gde se nalazi?
Sta mislite, da li je moguce izbaciti je desnom nogom u korner?
Ja mislim da je jedino moguce da pokusa da je digne preko gola ili da je vrati odakle je dosla.

Enrico Pallazzo

pre 1 godinu

Nestvarno sta pisu ovde ljudi..da se oduzmu.titule... Jeste vi svesni kakve ste timove imali, da su vas gurali da budete drugi..kakve crne.titule...Mi smo na klupi imali bolje igrace od vasih startera

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Tim koji se sprda sa Zvezdom u LŠ, gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi i tone ka sredini tabele.
(mkg, 1. oktobar 2023 19:10)

Molim redakciju da urami ovaj komentar, da vidimo gde ce zavrsiti Mancester Siti na kraju sezone. Ovo je sigurno najgluplji komentar ikada napisan na ovom sajtu. Mancester Siti tone ka sredini tabele, hahahahah pa ovo je neverovatno sta ljudi pisu.

Simpatizer

pre 1 godinu

Jel realan autogol???
Ja ne mogu da prestanem da se smejem, ova nasa liga pravi cirkus, mislim i na zvezdu ne samo na danasnji cirkus
(Cika Kure, 01. oktobar 2023 18:35)

Ja ne mogu da prestanem, ne da se smejem, ovo nije uopšte smešno više, ovakvi komentari, bez obzira, i sa jedne i sa druge strane, ovo je tragikomično. Dakle, ili ovakve komentare piše dečurlija od 12-14 godina, ili totalni retardi, ili je ovo čisto trolovanje. Autogol? OK, ni prvi ni poslednji. Namerno? Zbog čega? Napredak je vodio, bili su opasni po gol, pa da se Partizan osigura, od čega? Tri boda su tri boda, 1:0, 2:0, 4:2, pobeda je pobeda. Kakve nameštaljke, kakve sklanjalice, o čemu vi ljudi ovde trabunjate iz kola u kolo? I jedni i drugi

no name

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

no name

pre 1 godinu

Nordsjeland ne moze nikoga da pobedi zadnjih mesec dana,a Partizan ne moze nijed nu da izgubi!
Da li je to realno?
(dragan, 1. oktobar 2023 18:05)

Prvo Danci su izbacili Rumune i Partizan u Ligi Koferncija i plasirali se u grupe, lep uspeh za njih.

Iako su trenutno pali u formi zaoataju samo 3 boda za Copehngenom.

Izdvojili se tam Copehagen, Silkeborg, čuveni Milcijand , Brondbi i Nord.

Imali su 6 utakmica od tada, igrali 5 nereseno 1 izgubili, a tu jednu u kupu prosli na penale.

Poraz od Fenera, nerseno za Kopenhagenom. Imaju 3 neresene sa slabijim protivnicima ali 2 na strani.

A kako gledas Backu Topolu? Jedan kiks u ligi, a Evropa hahah?

Hahahahahaha

pre 1 godinu

Tim koji se sprda sa Zvezdom u LŠ, gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi i tone ka sredini tabele.
(mkg, 1. oktobar 2023 19:10)


Hahahahahaha da si cutao niko ne bi znao nista o tvojoj gluposti. Tim koji gubi dve utakmice za redom u svojoj ligi je izgubio jednu(druga je u kupu), a potonuo je debelo, hahahahahah. Sa prvog mesta kliznuo je prema sredini tabele ,opet na prvu hahahahahhaha.

no name

pre 1 godinu

DRealnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

no name

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)

Ne mogu laži da budu realnost.

Partizan posle prvog meča sa Dancima ima 5 pobeda u prvenstvu.

Bačka Topola posle prvog meča sa Bragom ima 5 pobeda i remi u prvenstvu.

Sad zašto tebi i takvima smeta Partizan, a samo psttt ni reč Bačkoj Topoli posle 1:7...

Sve je jasno!

qr810

pre 1 godinu

Napredak sa ovim timom grčevito bi se borio za opstanak u Srpskoj ligi grupa Vojvodina
Kakv auto gol da covek od 29 godina profesionalac...

mladići borovi, devojke jele

pre 1 godinu

(resistance, 1. oktobar 2023 21:17)



:)))))
kao, prvo ne daj se deprimirati, po pisa testu je oko 40% petnaestogodišnjaka u srbiji funkcionalno nepismeno, ali ih to ne sprečava da u stopostotnom broju svoju percepciju pročitanog nesputano nameću kao istinu.

svakodnevnim srpskim, ako je tačno to što je napisao autor komentara na koji si odgovorio, poenta nije u igraču koji teši svog kolegu zbog autogola, što jeste uobičajeno, već - u tome da mu je ovaj na to "besno odgurnuo ruku i nastavio da ga psuje" što, baš i, nije uobičajeno, ali je tebi nekako uspelo da to, slučajno, previdiš...

boki

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

A koji to tim iz ove nase smesne lige igra dobro u evropi pa je sad cudno sto je ispod Partizana?

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Tim sa kojim se sprda svako u Evropi i daje mu 5 golova ko hoće, gazi u domaćoj ligi i ide po titulu.
(UjkaŽitko, 01. oktobar 2023 16:33)

Pa to govori o koliko nam je slaba domaca liga...

zemunski kej

pre 1 godinu

Ovo je jedan od najlosijih timova Napredka od kad je u najjacoj srpskoj ligi. Poslednjih godina se jedva provlacio da ne ispadne ali ove mislim da oni i Pancevo ispadaju. Dok je bio mladji Miskovic bili su neka sredina a sad je budzet tanak i nema dobrih igraca. Partizan bolji jer su ovi losi.

resistance

pre 1 godinu

Realnost je da ste potuceni u trecerazrednom takmicenju u Evropi ukupno 6-0, i posle toga imate seriju od 7 pobeda od toga tri prelaza, sansa za to je 1:27000… Ako ti matematika nesto znaci. Samo u Srbiji moguce
(Straight Outta München, 1. oktobar 2023 22:33)
Realnost je i da su Himalaji planinski venac i da se tu nalazi Mont Everest najviši vrh na svetu, a realnost je i da je ovo 2023. godina,oktobar mesec. Takođe je i realnost da je Hajduk najzad pobedio Dinamo a Augsburg izgubio od Frajburga. Sve je to realnost ali kakve veze sve to ima sa pobedom Partizana u Kruševcu koja je po svim parametrima i svim izjavama i izveštajima čista kao suza??? Kakva je tu paralela? Nađi mi najmanji zajednički sadržalac! Vi zaista ne možete da prihvatite da ste trenutno treći na tabeli. Zaista ste neverovatni ali zaista. Vi ste u velikoj zabludi, pa skoro istoj kao oni partizanovci koji veruju da Partizan može da bude prvak na kraju a Zvezda završi kao druga ili treća sa timom koji je projektovan da prođe grupnu fazu Lige šampiona, tim koji je samo u zadnji dan prelaznog roka uložio 11 miliona, u tim koji ima preko 50 profesionalnih igrača na platnom spisku, tim koji je toliko forsiran od države... Zabluda, velika zabluda da će "okolnosti" u kojima živimo dozvoliti da Partizan bude prvi! Eto još jedne ralnosti!

nesa80

pre 1 godinu

posle se pitamo zasto su u evropi svi od nas fizicki jaci i brzi,pa dovoljno je pogledati igrace napretka koji posle svakog duela leze,valjaju se i hvataju za glavu,umesto sudija da neferma takva foliranja oni uvek stite takve i sviraju faul,u nasu ligu dovoljno je da jauknes i strovalis se i sudija ce svirati nesto,posle kazete partizan i zvezda su zlo naseg fudbala a meni se povraca od ovakvih ekipa koje ni ne znaju da je cilj dati gol,pobediti a ne tegliti vreme do 90tog da bude 0-0

Pppp

pre 1 godinu

Nije mi jasno na koju foru je Arandjel Stojkovic bek on kada istrci napred nema snage da se vrati u odbranu nego pokazuje rukom drugi da isprate njegovog igraca koji je jos dalje od njega... Pa to mogu i ja otrcim napred i lagano se vracam... I za to prima platu. A o stoperima da ne pricam, oni imaju snage i brzine ali ne mozga i znanja.

sin lovca na medvede

pre 1 godinu

Liga sa 10 klubova, cetvorokruzno, jedini spas propadajuceg Srpskog fudbala.
Na ovakvim njivama ne sme da se igra fudbal!

JPR

pre 1 godinu

Liga sa 10 klubova, cetvorokruzno, jedini spas propadajuceg Srpskog fudbala.
Na ovakvim njivama ne sme da se igra fudbal!
(sin lovca na medvede, 01. oktobar 2023 17:38)

Volemo njive, pašnjake, šta ćeš kad smo ekološki narod hehe !!! Salu na stranu, u pravu si, 10 klubova, cetvrokruzno, bez plejofa, nisu samo njive u pitanju, već sam kvalitet, nemamo dosta igrača za toliko klubova kao trenutno, limitirati broj stranaca isto, zabraniti prodaju igrača u inostranstvo pre barem 20g, ali tu i struka treba da se obnovi, džaba sve ako su tu isti ljudi koji stagniraju već par decenija, kao sto je u rukometu na primer, barem su u rukometu našli dobrog selektora za reprezentaciju, koji radi na duže staze, pa možda i struka nauci nešto od istog ! Cilj je da se gleda dostojan fudbal, a ne trenutni cirkus koji traje već godinama ! Derbi kao i da ne postoji, bledo, jadno… kao i reprezentacija.

Paja

pre 1 godinu

Interesantno je kako su skoro sve šanse u prvom poluvremenu bile vezane za Kalulua.Uspeo je (nekako) da postigne gol i u drugom poluvremenu ga nije bilo na terenu.

Psiho

pre 1 godinu

Ja mislim da je jedino moguce da pokusa da je digne preko gola ili da je vrati odakle je dosla.
(Nemam pojma, 01. oktobar 2023 21:37)

Ti vrv nisi bio u ekipi u dvorištu kad je i "fudbal" bio tvoj

Laki

pre 1 godinu

Moze li nekim dekretom da se odluči da sve ekipe koje nisu u stanju da obezbede pristojan teren moraju da imaju veštačku travu?
Ovi je strasno gledati.