Nedelja, 24.09.2023.

19:05

Obradović posle tri poraza: Neke stvari su sada jasnije

Trener košarkaša Partizana Željko Obradović bio je nezadovoljan porazom od Bajerna, ali u celini zadovoljan korisnim proverama na turniru u Atini.

Izvor: SS

Obradoviæ posle tri poraza: Neke stvari su sada jasnije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Milunka Malina

pre 1 godinu

@resistance Stao sam sa čitanjem tvog komentara kod reči "devalvira". Ne mozes osobu ili nečije ime devalvirati, vec npr. degradirati. Tako da to što njemu držiš časove pismenosti te čini smešnim a tvoj komentar nepotrebnim piskaranjem, jer si u startu izgubio kredibilitet za tako nešto. Laku noć.

resistance

pre 1 godinu

Znači kada partizan izgubi ona su za vas to ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba ali kada u istom periodu na istim utakmicama pa čak i od istog protivnika nekompletna Zvezda izgubi onda dušebrižnici iz vašeg tabora počinju sa pitanjima možemo li mi ikog da pobedimo, bačene pare itd. Kukanje na nedosuđeni faul nad Smailagićem ali potpuno drugi komentari kada su u pitanju nedosuđeni faulovi nad Hangom i Gedraitisom protiv Bajerna ili onaj čuveni "faul" Gedraitisa nad Nibom! Klasični dvostruki aršini i licemerje...
(Wllaxy, 24. septembar 2023 20:51)
Kao prvo: Partizan se piše velikim početnim slovom a to ne zna samo onaj ko ne poznaje pravopis i gramatiku ili pak onaj koji mu kompleksi i frustracije ne dozvoljavaju da upotrebi to prvo veliko slovo koje predstavlja neku veličinu jelte, pa tako misli da će koristeći malo slovo devalvirati i omalovažiti ime tog kluba ili sam klub. Pošto vidim da ti znaš da je prvo početno slovo veliko jer si to koristio kod imena tvojih zvezdaša, onda je sasvim izvesno da kompleksi i frustracije preovlađuju i utiču na "gramatičke greške"! Drugo: gde sam ja, kad i kako komentarisao igru tvoje Zvzde i način na koji je izgubila? Citiraj mi deo komentara gde ja to tvrdim ili se pozivam na poraze ili igru tvog kluba. Ja sam Zvezdu pomenuo samo u kontekstu mnogo većeg budžeta u odnosu na Partizan i dovođenju boljih i skupljih igrača, a "analizu" poraza tvog kluba ipak nisi čitao u mom komentaru! Promašena tema!

Miskec

pre 1 godinu

"Ја Партизан индивидуално видим овако:
- Трифуновић треба да ради на еластичности тела и шуту из даљине.
- Тристан мора да научи да се гура (рве) и да увек даје свој максимум у одбрани
- Смајли да напада противника леђима и да увек буде максимално сконцентрисан на скок.
- Копривица на леђној техници
- сви претходни заједно на читању противничких напада (у томе је Јокић најбољи) и на концентрацији
- Пантер на разигравању центара и да своју игру 1 на 1 користи само кад је мање од 4с до краја напада
-Ледеј на враћању у форму
- Камински треба што пре да се навикне на европску кошарку и на личној мотивацији. Он и Дожир треба да схвате да овде нису епизодисти већ да се од њих очекује да буду носиоци.
- Дожир треба да се опусти у нападу
- Алекса да научи да организује игру (1 мод) и други мод да игра своју игру, и да научи да препознаје кад који мод да укључи.
- Анђушић да не губи лопте и игра у високом ритму својих 10 минута.
(Зоки, 24. septembar 2023 21:07)"

Covece, daj spasi sto se spasiti moze, preuzmi dok nije kasno!

Jojić

pre 1 godinu

ми се само зезамо-Интересантно да су за све неуспехе,грешке,промашаје,дугове,од оснивања вечито кривци изван Партизана у свим спортовима.За КК сада за састав је крив

super

pre 1 godinu

za dve godine uzeo 1 trofej zahvaljujući Zvezdinim lošim završnicama( isto smo sad poraženi od Bajerna i Makabija) nezainteresovanosti Campaca i Vildoze,male pomoći sudija...znači dali smo vam titulu na dlanu!
Video titulu ne bih Žoc još dugo!

Don Vito

pre 1 godinu

Jasno je da nije jasno zasto je Jaramaz deo ovog tima i sta covek radi na terenu!!!
Apsolutna nepoznanica mi je sta se desilo sa ovim deckom u poslednje dve sezone?!
Da li je moguce da je covek ovako propao,da je preko noci zaboravio da igra kosarku,da vodi loptu,da dodaje a pre svega da sutira???
Ovo sto on demonstrira nije ni nivo KLS!!!

Mihajlo

pre 1 godinu

Ja ove pripremne utakmice ni ne gledam,to nema veze sa onim kako ćemo izgledati od sledeće godine,prvi cilj je final four,drugi titula EL.

Saša Partizan

pre 1 godinu

Dozer i Kaminski dobri za aba. Jaramaz ni za to. Sa Jaramazom i Aleksom napadamo EL?!? Dozer nije plej, treba mu naci mesto. Ni on ne zna sta igra. Kaminski u napadu i nekako, u odbrani nikako. Mislim da su oni zbunjeniji nego kad su dosli. Sve u svemu, bez pleja (koga sad ne mozemo da nadjemo) i centra nema nista. Molio sam Boga da ne dovodimo Kalatesa, sad bi i on bio premija.

Majko moja

pre 1 godinu

Znači kada partizan izgubi ona su za vas to ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba ali kada u istom periodu na istim utakmicama pa čak i od istog protivnika nekompletna Zvezda izgubi onda dušebrižnici iz vašeg tabora počinju sa pitanjima možemo li mi ikog da pobedimo, bačene pare itd. Kukanje na nedosuđeni faul nad Smailagićem ali potpuno drugi komentari kada su u pitanju nedosuđeni faulovi nad Hangom i Gedraitisom protiv Bajerna ili onaj čuveni "faul" Gedraitisa nad Nibom! Klasični dvostruki aršini i licemerje...
(Wllaxy, 24. septembar 2023 20:51)

Nista, raduj se ti pobedama u pripremnom periodu, sve je ok!

Зоки

pre 1 godinu

Ја Партизан индивидуално видим овако:
- Трифуновић треба да ради на еластичности тела и шуту из даљине.
- Тристан мора да научи да се гура (рве) и да увек даје свој максимум у одбрани
- Смајли да напада противника леђима и да увек буде максимално сконцентрисан на скок.
- Копривица на леђној техници
- сви претходни заједно на читању противничких напада (у томе је Јокић најбољи) и на концентрацији
- Пантер на разигравању центара и да своју игру 1 на 1 користи само кад је мање од 4с до краја напада
-Ледеј на враћању у форму
- Камински треба што пре да се навикне на европску кошарку и на личној мотивацији. Он и Дожир треба да схвате да овде нису епизодисти већ да се од њих очекује да буду носиоци.
- Дожир треба да се опусти у нападу
- Алекса да научи да организује игру (1 мод) и други мод да игра своју игру, и да научи да препознаје кад који мод да укључи.
- Анђушић да не губи лопте и игра у високом ритму својих 10 минута.

Sarcasm

pre 1 godinu

Ostala je samo bleda senka nekada dobrog i trofejnog trenera. Od mogućih 10 trofeja u 2 godine osvojio samo 1 i to zahvaljujući Ciboni i Zadru…
(Goran Loznica, 24. septembar 2023 20:59)

jesil ti Nino Split ili Boža Železnik?

Cubaka

pre 1 godinu

veliki strumfe zaboravio si finale AB lige i packe od PARTIZANA
(Dule, 24. septembar 2023 19:50)

Nema sta delite packe samo tako u poslednjih 10 godina jedna aba liga, svaka cast, koliko li ste vi onda packi dobili u tih 10 godina.......ah da zaboravio si, naravno posto vi imate pamcenje zlatne ribice, 3,5 sek.

Wllaxy

pre 1 godinu

Aj pre nego što krene "kuknjava i pljuvanje", čisto da se podsetimo da su ovo ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba...
(resistance, 24. septembar 2023 19:43)

Znači kada partizan izgubi ona su za vas to ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba ali kada u istom periodu na istim utakmicama pa čak i od istog protivnika nekompletna Zvezda izgubi onda dušebrižnici iz vašeg tabora počinju sa pitanjima možemo li mi ikog da pobedimo, bačene pare itd. Kukanje na nedosuđeni faul nad Smailagićem ali potpuno drugi komentari kada su u pitanju nedosuđeni faulovi nad Hangom i Gedraitisom protiv Bajerna ili onaj čuveni "faul" Gedraitisa nad Nibom! Klasični dvostruki aršini i licemerje...

modernizam i renesansa

pre 1 godinu

Pripremne utakmice! Ne znam sta je nejasno... KKP ima 7-3, a KKCZ 4-4 u pripremnom periodu. Nista ne bi promenilo ni da bilo koja ekipa ima sve poraze ili pobede. Pripremne sluze da se uigra ekipa, da se ispolje greske, da se probaju petorke... Daj Boze da oba kluba udju na F4 i da Zvezda izgubi u finalu EL od Partizana na jednu loptu..

zoran

pre 1 godinu

-pripremni je period i sve je ovo uigravanje i ne treba rezultat da bude u prvom planu .
-neki igraci pridosli u fazi su privikavanja na rad Žoća .....
Dozer prvi put igra u Evropi isto i Kaminski .
Za Abba ligu Partizan je jak a za evroligu i tu ce biti dobar ...kuci se zna kako igra uz publiku tako da ne treba paniciti .

davor

pre 1 godinu

Jasno je bilo još pre tri godine da u ekipi nemaš pravog organizatora, da ti ekipa nije sposobna za dobru odbranu kao i za skok u odbrani. Nije to ništa toliko teško uvideti za šta tebi treba čak 3 godine...

sin lovca na medvede

pre 1 godinu

Polako se jez jezi!. Partizan nikad nije imao slab skauting!
Iz Partizana 9 od 10 igaca odlaze bolji (citaj: skuplji) nego sto su u njega dosli.

Goran Loznica

pre 1 godinu

Ostala je samo bleda senka nekada dobrog i trofejnog trenera. Od mogućih 10 trofeja u 2 godine osvojio samo 1 i to zahvaljujući Ciboni i Zadru…

Zoran

pre 1 godinu

Sve je jasno. Imas tri igraca, Panter, Naneli, Ledej, te 9. za KLS takmicenje. To je to. Nema tu neke mudrosti. U EL Partizan negde oko 14. mesta, u ABA ligi nesto bolji, ali bez velikih sansi za prvo mesto.
Gledati Jaramaza je kazna, a ni ovaj Kaminski nista bolji.

bas se vidi

pre 1 godinu

Pogledaj naslov, "posle 3 poraza"!!!
Malicioznost novinarske struke u službi prigradskog kolektiva na delu.
(Burek, 24. septembar 2023 19:25)

navijaci malog kluba iz zagorja, prividja ti se nesto

resistance

pre 1 godinu

Aj pre nego što krene "kuknjava i pljuvanje", čisto da se podsetimo da su ovo ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba... Stoga i svaki rezultat treba uzeti sa velikom rezervom. Partizan zasigurno ne deluje tako dobro i naštimovano, ali slično je bilo i prošle sezone a ne zaboravimo poraz od Albe 20 razlike u prvom kolu, kao i nekolliko poraza nakon toga gde smo imali pa skoro dobijene utakmice a kasnije je sve to "leglo". Opet sa druge strane, svi timovi su se pojačali u odnosu na prošlu sezonu a teško je reći da li je i Partizan to uradio jer Jaramaz zasigurno ne može biti pojačanje. Nov igrač da, ali pojačanje, hm teško, posebno ako se uzme u obzir da je stigao da nadomesti pozicije recimo Madara ili Egzuma koji su baš značili za igru Partizana. Treba biti oprezan u najavama za Berlin i F4, mislim da ima bar 10 klubova sa većim budžetima među kojima je i Zvezda, koji su doveli jake i proverene skupe igrače i da su gledajući samo roster - kvalitetniji od ovog Partizana. Ono gde je Partizan jači je evidentan napredak Smajlija, pomalo i Trifunovića i Koprivice. Dakle varaju se mnooogo oni koji misle da će Partizan lako do F4. Mnogo se varaju i to je optimizam bez osnova jer nemna Dantea, nema Lesora i nema Madara. Zbog svega toga ne mogu da prežalim ispadanje od Reala jer je po meni propuštena istorijska šansa za F4 pa možda i za sam tron. Uverićemo se ja mislim već ove godine koliko je teško stići do 2:0 u plejofu i imati mečloptu!!!

sveti zack

pre 1 godinu

Јасно је да фале још 5 милиона за господина! Још 2-3 појачања из НБА и биће нешто. Можда.
(veliki strumf, 24. septembar 2023 19:37)

ne znaš da napišes "veliki strumf" ćirilicom a pametujes nešto...sva sreća pa kod vas ne fali nego se i razbacuje.
ali i treba, sve ste to sami zaradili od majica i kokica

Pedja

pre 1 godinu

Da se zategne odbrana, Kaminski da igra pop do iznemoglosti, niko ne moze da ga brani.
(Boja, 24. septembar 2023 19:15)

Super,to znaju i vrapci na grani.Samo taj isti mora da odigra i odbranu kad se vrati iz napada,a onda krece mora..

Luke Babbitt gravedigger

pre 1 godinu

Jasnije je to da ne možete opet sa 9 igrača izgurati sezonu, takođe je jasno da sad i da dovedete nekoga neće se uklopiti do decembra a možda ni posle toga jer pripreme video nije. U prevodu ste zasrali Zoran i ti

sveti zack

pre 1 godinu

Pogledaj naslov, "posle 3 poraza"!!!
Malicioznost novinarske struke u službi prigradskog kolektiva na delu.
(Burek, 24. septembar 2023 19:25)

pa i kod njih su napisali "4 vezana poraza skupocene zvezde"

Goks

pre 1 godinu

Šest meseci sklapaju roster i dovedu dva poluamatera iz Amerike, pogubljenog Jaramaza i Ponitku za koga niko živ ne zna kakav je zapravo igrač. Kad na to dodaš Balšu, tzv Tristana i Trifu dobiješ krš od ekipe, kršinu. Dobiješ yugo 55 koji treba da se trka sa formulom 1.

mi se sada zezamo

pre 1 godinu

Bez da pametujem, ali jesu jasnije. Nedostaju plej i petica. Čeka se konačan rasplet u NBA. Evropu smo izgubili zbog Mirotića i Ražnatovića.

neko tamo

pre 1 godinu

ladno opet ima likova koji popuju Zeljku nakon 3 pripremne utakmice. Ajde razumem ove iz Zeleznika velika je muka na njima ali stvarno se nadam da nema grobara koji su toliko glupi da pomisle da Zeljko nema sve pod kontrolom

veliki strumf

pre 1 godinu

Јасно је да фале још 5 милиона за господина! Још 2-3 појачања из НБА и биће нешто. Можда.

JUG

pre 1 godinu

ANdjusic je smrsao od prosle sezone 6-7kg..
Dobili smo novog igraca,za razliku od prosle godine.
Treba nam jos dva igraca Trifunovic i Vukcevic nema sta da traze u Partizanu ako zelimo f4.
Imali su mnogo puta sansu do sada, nije Partizan klub za razigravanje igraca.
Pod hitno jos dva igraca i imamo ekipu za f4

Мишо

pre 1 godinu

мени само није јасно шта анђушић и даље ради у Партизану . појачања под хитно .

Pedja

pre 1 godinu

Јасно је да фале још 5 милиона за господина! Још 2-3 појачања из НБА и биће нешто. Можда.
(veliki strumf, 24. septembar 2023 19:37)

Ne,ne,sve si pomesao.To je ono kad posle deset godina bahacenja i pet puta veceg budzeta dodjes do toga da izgubis jednu,slovimaJEDNU ABA LIGUi odmah mobilizacija svih struktura drzavnog aparata da “stub i jedini ponos srpstva”ne dodje ni slucajno u priliku da izgubi jos jednu..Pu-pu daleko bilo i evo odmah deset vrhunskih novih da se poravna stvar..

mi se sada zezamo

pre 1 godinu

Bez da pametujem, ali jesu jasnije. Nedostaju plej i petica. Čeka se konačan rasplet u NBA. Evropu smo izgubili zbog Mirotića i Ražnatovića.

Luke Babbitt gravedigger

pre 1 godinu

Jasnije je to da ne možete opet sa 9 igrača izgurati sezonu, takođe je jasno da sad i da dovedete nekoga neće se uklopiti do decembra a možda ni posle toga jer pripreme video nije. U prevodu ste zasrali Zoran i ti

neko tamo

pre 1 godinu

ladno opet ima likova koji popuju Zeljku nakon 3 pripremne utakmice. Ajde razumem ove iz Zeleznika velika je muka na njima ali stvarno se nadam da nema grobara koji su toliko glupi da pomisle da Zeljko nema sve pod kontrolom

resistance

pre 1 godinu

Aj pre nego što krene "kuknjava i pljuvanje", čisto da se podsetimo da su ovo ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba... Stoga i svaki rezultat treba uzeti sa velikom rezervom. Partizan zasigurno ne deluje tako dobro i naštimovano, ali slično je bilo i prošle sezone a ne zaboravimo poraz od Albe 20 razlike u prvom kolu, kao i nekolliko poraza nakon toga gde smo imali pa skoro dobijene utakmice a kasnije je sve to "leglo". Opet sa druge strane, svi timovi su se pojačali u odnosu na prošlu sezonu a teško je reći da li je i Partizan to uradio jer Jaramaz zasigurno ne može biti pojačanje. Nov igrač da, ali pojačanje, hm teško, posebno ako se uzme u obzir da je stigao da nadomesti pozicije recimo Madara ili Egzuma koji su baš značili za igru Partizana. Treba biti oprezan u najavama za Berlin i F4, mislim da ima bar 10 klubova sa većim budžetima među kojima je i Zvezda, koji su doveli jake i proverene skupe igrače i da su gledajući samo roster - kvalitetniji od ovog Partizana. Ono gde je Partizan jači je evidentan napredak Smajlija, pomalo i Trifunovića i Koprivice. Dakle varaju se mnooogo oni koji misle da će Partizan lako do F4. Mnogo se varaju i to je optimizam bez osnova jer nemna Dantea, nema Lesora i nema Madara. Zbog svega toga ne mogu da prežalim ispadanje od Reala jer je po meni propuštena istorijska šansa za F4 pa možda i za sam tron. Uverićemo se ja mislim već ove godine koliko je teško stići do 2:0 u plejofu i imati mečloptu!!!

veliki strumf

pre 1 godinu

Јасно је да фале још 5 милиона за господина! Још 2-3 појачања из НБА и биће нешто. Можда.

Pedja

pre 1 godinu

Da se zategne odbrana, Kaminski da igra pop do iznemoglosti, niko ne moze da ga brani.
(Boja, 24. septembar 2023 19:15)

Super,to znaju i vrapci na grani.Samo taj isti mora da odigra i odbranu kad se vrati iz napada,a onda krece mora..

Goks

pre 1 godinu

Šest meseci sklapaju roster i dovedu dva poluamatera iz Amerike, pogubljenog Jaramaza i Ponitku za koga niko živ ne zna kakav je zapravo igrač. Kad na to dodaš Balšu, tzv Tristana i Trifu dobiješ krš od ekipe, kršinu. Dobiješ yugo 55 koji treba da se trka sa formulom 1.

sveti zack

pre 1 godinu

Pogledaj naslov, "posle 3 poraza"!!!
Malicioznost novinarske struke u službi prigradskog kolektiva na delu.
(Burek, 24. septembar 2023 19:25)

pa i kod njih su napisali "4 vezana poraza skupocene zvezde"

Pedja

pre 1 godinu

Јасно је да фале још 5 милиона за господина! Још 2-3 појачања из НБА и биће нешто. Можда.
(veliki strumf, 24. septembar 2023 19:37)

Ne,ne,sve si pomesao.To je ono kad posle deset godina bahacenja i pet puta veceg budzeta dodjes do toga da izgubis jednu,slovimaJEDNU ABA LIGUi odmah mobilizacija svih struktura drzavnog aparata da “stub i jedini ponos srpstva”ne dodje ni slucajno u priliku da izgubi jos jednu..Pu-pu daleko bilo i evo odmah deset vrhunskih novih da se poravna stvar..

modernizam i renesansa

pre 1 godinu

Pripremne utakmice! Ne znam sta je nejasno... KKP ima 7-3, a KKCZ 4-4 u pripremnom periodu. Nista ne bi promenilo ni da bilo koja ekipa ima sve poraze ili pobede. Pripremne sluze da se uigra ekipa, da se ispolje greske, da se probaju petorke... Daj Boze da oba kluba udju na F4 i da Zvezda izgubi u finalu EL od Partizana na jednu loptu..

Зоки

pre 1 godinu

Ја Партизан индивидуално видим овако:
- Трифуновић треба да ради на еластичности тела и шуту из даљине.
- Тристан мора да научи да се гура (рве) и да увек даје свој максимум у одбрани
- Смајли да напада противника леђима и да увек буде максимално сконцентрисан на скок.
- Копривица на леђној техници
- сви претходни заједно на читању противничких напада (у томе је Јокић најбољи) и на концентрацији
- Пантер на разигравању центара и да своју игру 1 на 1 користи само кад је мање од 4с до краја напада
-Ледеј на враћању у форму
- Камински треба што пре да се навикне на европску кошарку и на личној мотивацији. Он и Дожир треба да схвате да овде нису епизодисти већ да се од њих очекује да буду носиоци.
- Дожир треба да се опусти у нападу
- Алекса да научи да организује игру (1 мод) и други мод да игра своју игру, и да научи да препознаје кад који мод да укључи.
- Анђушић да не губи лопте и игра у високом ритму својих 10 минута.

sin lovca na medvede

pre 1 godinu

Polako se jez jezi!. Partizan nikad nije imao slab skauting!
Iz Partizana 9 od 10 igaca odlaze bolji (citaj: skuplji) nego sto su u njega dosli.

Cubaka

pre 1 godinu

veliki strumfe zaboravio si finale AB lige i packe od PARTIZANA
(Dule, 24. septembar 2023 19:50)

Nema sta delite packe samo tako u poslednjih 10 godina jedna aba liga, svaka cast, koliko li ste vi onda packi dobili u tih 10 godina.......ah da zaboravio si, naravno posto vi imate pamcenje zlatne ribice, 3,5 sek.

Wllaxy

pre 1 godinu

Aj pre nego što krene "kuknjava i pljuvanje", čisto da se podsetimo da su ovo ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba...
(resistance, 24. septembar 2023 19:43)

Znači kada partizan izgubi ona su za vas to ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba ali kada u istom periodu na istim utakmicama pa čak i od istog protivnika nekompletna Zvezda izgubi onda dušebrižnici iz vašeg tabora počinju sa pitanjima možemo li mi ikog da pobedimo, bačene pare itd. Kukanje na nedosuđeni faul nad Smailagićem ali potpuno drugi komentari kada su u pitanju nedosuđeni faulovi nad Hangom i Gedraitisom protiv Bajerna ili onaj čuveni "faul" Gedraitisa nad Nibom! Klasični dvostruki aršini i licemerje...

Goran Loznica

pre 1 godinu

Ostala je samo bleda senka nekada dobrog i trofejnog trenera. Od mogućih 10 trofeja u 2 godine osvojio samo 1 i to zahvaljujući Ciboni i Zadru…

Мишо

pre 1 godinu

мени само није јасно шта анђушић и даље ради у Партизану . појачања под хитно .

bas se vidi

pre 1 godinu

Pogledaj naslov, "posle 3 poraza"!!!
Malicioznost novinarske struke u službi prigradskog kolektiva na delu.
(Burek, 24. septembar 2023 19:25)

navijaci malog kluba iz zagorja, prividja ti se nesto

sveti zack

pre 1 godinu

Јасно је да фале још 5 милиона за господина! Још 2-3 појачања из НБА и биће нешто. Можда.
(veliki strumf, 24. septembar 2023 19:37)

ne znaš da napišes "veliki strumf" ćirilicom a pametujes nešto...sva sreća pa kod vas ne fali nego se i razbacuje.
ali i treba, sve ste to sami zaradili od majica i kokica

Sarcasm

pre 1 godinu

Ostala je samo bleda senka nekada dobrog i trofejnog trenera. Od mogućih 10 trofeja u 2 godine osvojio samo 1 i to zahvaljujući Ciboni i Zadru…
(Goran Loznica, 24. septembar 2023 20:59)

jesil ti Nino Split ili Boža Železnik?

Mihajlo

pre 1 godinu

Ja ove pripremne utakmice ni ne gledam,to nema veze sa onim kako ćemo izgledati od sledeće godine,prvi cilj je final four,drugi titula EL.

davor

pre 1 godinu

Jasno je bilo još pre tri godine da u ekipi nemaš pravog organizatora, da ti ekipa nije sposobna za dobru odbranu kao i za skok u odbrani. Nije to ništa toliko teško uvideti za šta tebi treba čak 3 godine...

Saša Partizan

pre 1 godinu

Dozer i Kaminski dobri za aba. Jaramaz ni za to. Sa Jaramazom i Aleksom napadamo EL?!? Dozer nije plej, treba mu naci mesto. Ni on ne zna sta igra. Kaminski u napadu i nekako, u odbrani nikako. Mislim da su oni zbunjeniji nego kad su dosli. Sve u svemu, bez pleja (koga sad ne mozemo da nadjemo) i centra nema nista. Molio sam Boga da ne dovodimo Kalatesa, sad bi i on bio premija.

JUG

pre 1 godinu

ANdjusic je smrsao od prosle sezone 6-7kg..
Dobili smo novog igraca,za razliku od prosle godine.
Treba nam jos dva igraca Trifunovic i Vukcevic nema sta da traze u Partizanu ako zelimo f4.
Imali su mnogo puta sansu do sada, nije Partizan klub za razigravanje igraca.
Pod hitno jos dva igraca i imamo ekipu za f4

Majko moja

pre 1 godinu

Znači kada partizan izgubi ona su za vas to ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba ali kada u istom periodu na istim utakmicama pa čak i od istog protivnika nekompletna Zvezda izgubi onda dušebrižnici iz vašeg tabora počinju sa pitanjima možemo li mi ikog da pobedimo, bačene pare itd. Kukanje na nedosuđeni faul nad Smailagićem ali potpuno drugi komentari kada su u pitanju nedosuđeni faulovi nad Hangom i Gedraitisom protiv Bajerna ili onaj čuveni "faul" Gedraitisa nad Nibom! Klasični dvostruki aršini i licemerje...
(Wllaxy, 24. septembar 2023 20:51)

Nista, raduj se ti pobedama u pripremnom periodu, sve je ok!

zoran

pre 1 godinu

-pripremni je period i sve je ovo uigravanje i ne treba rezultat da bude u prvom planu .
-neki igraci pridosli u fazi su privikavanja na rad Žoća .....
Dozer prvi put igra u Evropi isto i Kaminski .
Za Abba ligu Partizan je jak a za evroligu i tu ce biti dobar ...kuci se zna kako igra uz publiku tako da ne treba paniciti .

Zoran

pre 1 godinu

Sve je jasno. Imas tri igraca, Panter, Naneli, Ledej, te 9. za KLS takmicenje. To je to. Nema tu neke mudrosti. U EL Partizan negde oko 14. mesta, u ABA ligi nesto bolji, ali bez velikih sansi za prvo mesto.
Gledati Jaramaza je kazna, a ni ovaj Kaminski nista bolji.

super

pre 1 godinu

za dve godine uzeo 1 trofej zahvaljujući Zvezdinim lošim završnicama( isto smo sad poraženi od Bajerna i Makabija) nezainteresovanosti Campaca i Vildoze,male pomoći sudija...znači dali smo vam titulu na dlanu!
Video titulu ne bih Žoc još dugo!

Don Vito

pre 1 godinu

Jasno je da nije jasno zasto je Jaramaz deo ovog tima i sta covek radi na terenu!!!
Apsolutna nepoznanica mi je sta se desilo sa ovim deckom u poslednje dve sezone?!
Da li je moguce da je covek ovako propao,da je preko noci zaboravio da igra kosarku,da vodi loptu,da dodaje a pre svega da sutira???
Ovo sto on demonstrira nije ni nivo KLS!!!

Miskec

pre 1 godinu

"Ја Партизан индивидуално видим овако:
- Трифуновић треба да ради на еластичности тела и шуту из даљине.
- Тристан мора да научи да се гура (рве) и да увек даје свој максимум у одбрани
- Смајли да напада противника леђима и да увек буде максимално сконцентрисан на скок.
- Копривица на леђној техници
- сви претходни заједно на читању противничких напада (у томе је Јокић најбољи) и на концентрацији
- Пантер на разигравању центара и да своју игру 1 на 1 користи само кад је мање од 4с до краја напада
-Ледеј на враћању у форму
- Камински треба што пре да се навикне на европску кошарку и на личној мотивацији. Он и Дожир треба да схвате да овде нису епизодисти већ да се од њих очекује да буду носиоци.
- Дожир треба да се опусти у нападу
- Алекса да научи да организује игру (1 мод) и други мод да игра своју игру, и да научи да препознаје кад који мод да укључи.
- Анђушић да не губи лопте и игра у високом ритму својих 10 минута.
(Зоки, 24. septembar 2023 21:07)"

Covece, daj spasi sto se spasiti moze, preuzmi dok nije kasno!

resistance

pre 1 godinu

Znači kada partizan izgubi ona su za vas to ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba ali kada u istom periodu na istim utakmicama pa čak i od istog protivnika nekompletna Zvezda izgubi onda dušebrižnici iz vašeg tabora počinju sa pitanjima možemo li mi ikog da pobedimo, bačene pare itd. Kukanje na nedosuđeni faul nad Smailagićem ali potpuno drugi komentari kada su u pitanju nedosuđeni faulovi nad Hangom i Gedraitisom protiv Bajerna ili onaj čuveni "faul" Gedraitisa nad Nibom! Klasični dvostruki aršini i licemerje...
(Wllaxy, 24. septembar 2023 20:51)
Kao prvo: Partizan se piše velikim početnim slovom a to ne zna samo onaj ko ne poznaje pravopis i gramatiku ili pak onaj koji mu kompleksi i frustracije ne dozvoljavaju da upotrebi to prvo veliko slovo koje predstavlja neku veličinu jelte, pa tako misli da će koristeći malo slovo devalvirati i omalovažiti ime tog kluba ili sam klub. Pošto vidim da ti znaš da je prvo početno slovo veliko jer si to koristio kod imena tvojih zvezdaša, onda je sasvim izvesno da kompleksi i frustracije preovlađuju i utiču na "gramatičke greške"! Drugo: gde sam ja, kad i kako komentarisao igru tvoje Zvzde i način na koji je izgubila? Citiraj mi deo komentara gde ja to tvrdim ili se pozivam na poraze ili igru tvog kluba. Ja sam Zvezdu pomenuo samo u kontekstu mnogo većeg budžeta u odnosu na Partizan i dovođenju boljih i skupljih igrača, a "analizu" poraza tvog kluba ipak nisi čitao u mom komentaru! Promašena tema!

Milunka Malina

pre 1 godinu

@resistance Stao sam sa čitanjem tvog komentara kod reči "devalvira". Ne mozes osobu ili nečije ime devalvirati, vec npr. degradirati. Tako da to što njemu držiš časove pismenosti te čini smešnim a tvoj komentar nepotrebnim piskaranjem, jer si u startu izgubio kredibilitet za tako nešto. Laku noć.

Jojić

pre 1 godinu

ми се само зезамо-Интересантно да су за све неуспехе,грешке,промашаје,дугове,од оснивања вечито кривци изван Партизана у свим спортовима.За КК сада за састав је крив

veliki strumf

pre 1 godinu

Јасно је да фале још 5 милиона за господина! Још 2-3 појачања из НБА и биће нешто. Можда.

Мишо

pre 1 godinu

мени само није јасно шта анђушић и даље ради у Партизану . појачања под хитно .

Luke Babbitt gravedigger

pre 1 godinu

Jasnije je to da ne možete opet sa 9 igrača izgurati sezonu, takođe je jasno da sad i da dovedete nekoga neće se uklopiti do decembra a možda ni posle toga jer pripreme video nije. U prevodu ste zasrali Zoran i ti

Goran Loznica

pre 1 godinu

Ostala je samo bleda senka nekada dobrog i trofejnog trenera. Od mogućih 10 trofeja u 2 godine osvojio samo 1 i to zahvaljujući Ciboni i Zadru…

Goks

pre 1 godinu

Šest meseci sklapaju roster i dovedu dva poluamatera iz Amerike, pogubljenog Jaramaza i Ponitku za koga niko živ ne zna kakav je zapravo igrač. Kad na to dodaš Balšu, tzv Tristana i Trifu dobiješ krš od ekipe, kršinu. Dobiješ yugo 55 koji treba da se trka sa formulom 1.

bas se vidi

pre 1 godinu

Pogledaj naslov, "posle 3 poraza"!!!
Malicioznost novinarske struke u službi prigradskog kolektiva na delu.
(Burek, 24. septembar 2023 19:25)

navijaci malog kluba iz zagorja, prividja ti se nesto

neko tamo

pre 1 godinu

ladno opet ima likova koji popuju Zeljku nakon 3 pripremne utakmice. Ajde razumem ove iz Zeleznika velika je muka na njima ali stvarno se nadam da nema grobara koji su toliko glupi da pomisle da Zeljko nema sve pod kontrolom

Pedja

pre 1 godinu

Јасно је да фале још 5 милиона за господина! Још 2-3 појачања из НБА и биће нешто. Можда.
(veliki strumf, 24. septembar 2023 19:37)

Ne,ne,sve si pomesao.To je ono kad posle deset godina bahacenja i pet puta veceg budzeta dodjes do toga da izgubis jednu,slovimaJEDNU ABA LIGUi odmah mobilizacija svih struktura drzavnog aparata da “stub i jedini ponos srpstva”ne dodje ni slucajno u priliku da izgubi jos jednu..Pu-pu daleko bilo i evo odmah deset vrhunskih novih da se poravna stvar..

Sarcasm

pre 1 godinu

Ostala je samo bleda senka nekada dobrog i trofejnog trenera. Od mogućih 10 trofeja u 2 godine osvojio samo 1 i to zahvaljujući Ciboni i Zadru…
(Goran Loznica, 24. septembar 2023 20:59)

jesil ti Nino Split ili Boža Železnik?

Majko moja

pre 1 godinu

Znači kada partizan izgubi ona su za vas to ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba ali kada u istom periodu na istim utakmicama pa čak i od istog protivnika nekompletna Zvezda izgubi onda dušebrižnici iz vašeg tabora počinju sa pitanjima možemo li mi ikog da pobedimo, bačene pare itd. Kukanje na nedosuđeni faul nad Smailagićem ali potpuno drugi komentari kada su u pitanju nedosuđeni faulovi nad Hangom i Gedraitisom protiv Bajerna ili onaj čuveni "faul" Gedraitisa nad Nibom! Klasični dvostruki aršini i licemerje...
(Wllaxy, 24. septembar 2023 20:51)

Nista, raduj se ti pobedama u pripremnom periodu, sve je ok!

sveti zack

pre 1 godinu

Јасно је да фале још 5 милиона за господина! Још 2-3 појачања из НБА и биће нешто. Можда.
(veliki strumf, 24. septembar 2023 19:37)

ne znaš da napišes "veliki strumf" ćirilicom a pametujes nešto...sva sreća pa kod vas ne fali nego se i razbacuje.
ali i treba, sve ste to sami zaradili od majica i kokica

mi se sada zezamo

pre 1 godinu

Bez da pametujem, ali jesu jasnije. Nedostaju plej i petica. Čeka se konačan rasplet u NBA. Evropu smo izgubili zbog Mirotića i Ražnatovića.

Zoran

pre 1 godinu

Sve je jasno. Imas tri igraca, Panter, Naneli, Ledej, te 9. za KLS takmicenje. To je to. Nema tu neke mudrosti. U EL Partizan negde oko 14. mesta, u ABA ligi nesto bolji, ali bez velikih sansi za prvo mesto.
Gledati Jaramaza je kazna, a ni ovaj Kaminski nista bolji.

sin lovca na medvede

pre 1 godinu

Polako se jez jezi!. Partizan nikad nije imao slab skauting!
Iz Partizana 9 od 10 igaca odlaze bolji (citaj: skuplji) nego sto su u njega dosli.

Wllaxy

pre 1 godinu

Aj pre nego što krene "kuknjava i pljuvanje", čisto da se podsetimo da su ovo ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba...
(resistance, 24. septembar 2023 19:43)

Znači kada partizan izgubi ona su za vas to ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba ali kada u istom periodu na istim utakmicama pa čak i od istog protivnika nekompletna Zvezda izgubi onda dušebrižnici iz vašeg tabora počinju sa pitanjima možemo li mi ikog da pobedimo, bačene pare itd. Kukanje na nedosuđeni faul nad Smailagićem ali potpuno drugi komentari kada su u pitanju nedosuđeni faulovi nad Hangom i Gedraitisom protiv Bajerna ili onaj čuveni "faul" Gedraitisa nad Nibom! Klasični dvostruki aršini i licemerje...

Cubaka

pre 1 godinu

veliki strumfe zaboravio si finale AB lige i packe od PARTIZANA
(Dule, 24. septembar 2023 19:50)

Nema sta delite packe samo tako u poslednjih 10 godina jedna aba liga, svaka cast, koliko li ste vi onda packi dobili u tih 10 godina.......ah da zaboravio si, naravno posto vi imate pamcenje zlatne ribice, 3,5 sek.

Mihajlo

pre 1 godinu

Ja ove pripremne utakmice ni ne gledam,to nema veze sa onim kako ćemo izgledati od sledeće godine,prvi cilj je final four,drugi titula EL.

davor

pre 1 godinu

Jasno je bilo još pre tri godine da u ekipi nemaš pravog organizatora, da ti ekipa nije sposobna za dobru odbranu kao i za skok u odbrani. Nije to ništa toliko teško uvideti za šta tebi treba čak 3 godine...

JUG

pre 1 godinu

ANdjusic je smrsao od prosle sezone 6-7kg..
Dobili smo novog igraca,za razliku od prosle godine.
Treba nam jos dva igraca Trifunovic i Vukcevic nema sta da traze u Partizanu ako zelimo f4.
Imali su mnogo puta sansu do sada, nije Partizan klub za razigravanje igraca.
Pod hitno jos dva igraca i imamo ekipu za f4

super

pre 1 godinu

za dve godine uzeo 1 trofej zahvaljujući Zvezdinim lošim završnicama( isto smo sad poraženi od Bajerna i Makabija) nezainteresovanosti Campaca i Vildoze,male pomoći sudija...znači dali smo vam titulu na dlanu!
Video titulu ne bih Žoc još dugo!

modernizam i renesansa

pre 1 godinu

Pripremne utakmice! Ne znam sta je nejasno... KKP ima 7-3, a KKCZ 4-4 u pripremnom periodu. Nista ne bi promenilo ni da bilo koja ekipa ima sve poraze ili pobede. Pripremne sluze da se uigra ekipa, da se ispolje greske, da se probaju petorke... Daj Boze da oba kluba udju na F4 i da Zvezda izgubi u finalu EL od Partizana na jednu loptu..

resistance

pre 1 godinu

Aj pre nego što krene "kuknjava i pljuvanje", čisto da se podsetimo da su ovo ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba... Stoga i svaki rezultat treba uzeti sa velikom rezervom. Partizan zasigurno ne deluje tako dobro i naštimovano, ali slično je bilo i prošle sezone a ne zaboravimo poraz od Albe 20 razlike u prvom kolu, kao i nekolliko poraza nakon toga gde smo imali pa skoro dobijene utakmice a kasnije je sve to "leglo". Opet sa druge strane, svi timovi su se pojačali u odnosu na prošlu sezonu a teško je reći da li je i Partizan to uradio jer Jaramaz zasigurno ne može biti pojačanje. Nov igrač da, ali pojačanje, hm teško, posebno ako se uzme u obzir da je stigao da nadomesti pozicije recimo Madara ili Egzuma koji su baš značili za igru Partizana. Treba biti oprezan u najavama za Berlin i F4, mislim da ima bar 10 klubova sa većim budžetima među kojima je i Zvezda, koji su doveli jake i proverene skupe igrače i da su gledajući samo roster - kvalitetniji od ovog Partizana. Ono gde je Partizan jači je evidentan napredak Smajlija, pomalo i Trifunovića i Koprivice. Dakle varaju se mnooogo oni koji misle da će Partizan lako do F4. Mnogo se varaju i to je optimizam bez osnova jer nemna Dantea, nema Lesora i nema Madara. Zbog svega toga ne mogu da prežalim ispadanje od Reala jer je po meni propuštena istorijska šansa za F4 pa možda i za sam tron. Uverićemo se ja mislim već ove godine koliko je teško stići do 2:0 u plejofu i imati mečloptu!!!

zoran

pre 1 godinu

-pripremni je period i sve je ovo uigravanje i ne treba rezultat da bude u prvom planu .
-neki igraci pridosli u fazi su privikavanja na rad Žoća .....
Dozer prvi put igra u Evropi isto i Kaminski .
Za Abba ligu Partizan je jak a za evroligu i tu ce biti dobar ...kuci se zna kako igra uz publiku tako da ne treba paniciti .

sveti zack

pre 1 godinu

Pogledaj naslov, "posle 3 poraza"!!!
Malicioznost novinarske struke u službi prigradskog kolektiva na delu.
(Burek, 24. septembar 2023 19:25)

pa i kod njih su napisali "4 vezana poraza skupocene zvezde"

Зоки

pre 1 godinu

Ја Партизан индивидуално видим овако:
- Трифуновић треба да ради на еластичности тела и шуту из даљине.
- Тристан мора да научи да се гура (рве) и да увек даје свој максимум у одбрани
- Смајли да напада противника леђима и да увек буде максимално сконцентрисан на скок.
- Копривица на леђној техници
- сви претходни заједно на читању противничких напада (у томе је Јокић најбољи) и на концентрацији
- Пантер на разигравању центара и да своју игру 1 на 1 користи само кад је мање од 4с до краја напада
-Ледеј на враћању у форму
- Камински треба што пре да се навикне на европску кошарку и на личној мотивацији. Он и Дожир треба да схвате да овде нису епизодисти већ да се од њих очекује да буду носиоци.
- Дожир треба да се опусти у нападу
- Алекса да научи да организује игру (1 мод) и други мод да игра своју игру, и да научи да препознаје кад који мод да укључи.
- Анђушић да не губи лопте и игра у високом ритму својих 10 минута.

Saša Partizan

pre 1 godinu

Dozer i Kaminski dobri za aba. Jaramaz ni za to. Sa Jaramazom i Aleksom napadamo EL?!? Dozer nije plej, treba mu naci mesto. Ni on ne zna sta igra. Kaminski u napadu i nekako, u odbrani nikako. Mislim da su oni zbunjeniji nego kad su dosli. Sve u svemu, bez pleja (koga sad ne mozemo da nadjemo) i centra nema nista. Molio sam Boga da ne dovodimo Kalatesa, sad bi i on bio premija.

Pedja

pre 1 godinu

Da se zategne odbrana, Kaminski da igra pop do iznemoglosti, niko ne moze da ga brani.
(Boja, 24. septembar 2023 19:15)

Super,to znaju i vrapci na grani.Samo taj isti mora da odigra i odbranu kad se vrati iz napada,a onda krece mora..

Don Vito

pre 1 godinu

Jasno je da nije jasno zasto je Jaramaz deo ovog tima i sta covek radi na terenu!!!
Apsolutna nepoznanica mi je sta se desilo sa ovim deckom u poslednje dve sezone?!
Da li je moguce da je covek ovako propao,da je preko noci zaboravio da igra kosarku,da vodi loptu,da dodaje a pre svega da sutira???
Ovo sto on demonstrira nije ni nivo KLS!!!

Jojić

pre 1 godinu

ми се само зезамо-Интересантно да су за све неуспехе,грешке,промашаје,дугове,од оснивања вечито кривци изван Партизана у свим спортовима.За КК сада за састав је крив

resistance

pre 1 godinu

Znači kada partizan izgubi ona su za vas to ipak pripremne utakmice na kojima se proba, testira, eksperimentiše, vežba ali kada u istom periodu na istim utakmicama pa čak i od istog protivnika nekompletna Zvezda izgubi onda dušebrižnici iz vašeg tabora počinju sa pitanjima možemo li mi ikog da pobedimo, bačene pare itd. Kukanje na nedosuđeni faul nad Smailagićem ali potpuno drugi komentari kada su u pitanju nedosuđeni faulovi nad Hangom i Gedraitisom protiv Bajerna ili onaj čuveni "faul" Gedraitisa nad Nibom! Klasični dvostruki aršini i licemerje...
(Wllaxy, 24. septembar 2023 20:51)
Kao prvo: Partizan se piše velikim početnim slovom a to ne zna samo onaj ko ne poznaje pravopis i gramatiku ili pak onaj koji mu kompleksi i frustracije ne dozvoljavaju da upotrebi to prvo veliko slovo koje predstavlja neku veličinu jelte, pa tako misli da će koristeći malo slovo devalvirati i omalovažiti ime tog kluba ili sam klub. Pošto vidim da ti znaš da je prvo početno slovo veliko jer si to koristio kod imena tvojih zvezdaša, onda je sasvim izvesno da kompleksi i frustracije preovlađuju i utiču na "gramatičke greške"! Drugo: gde sam ja, kad i kako komentarisao igru tvoje Zvzde i način na koji je izgubila? Citiraj mi deo komentara gde ja to tvrdim ili se pozivam na poraze ili igru tvog kluba. Ja sam Zvezdu pomenuo samo u kontekstu mnogo većeg budžeta u odnosu na Partizan i dovođenju boljih i skupljih igrača, a "analizu" poraza tvog kluba ipak nisi čitao u mom komentaru! Promašena tema!

Milunka Malina

pre 1 godinu

@resistance Stao sam sa čitanjem tvog komentara kod reči "devalvira". Ne mozes osobu ili nečije ime devalvirati, vec npr. degradirati. Tako da to što njemu držiš časove pismenosti te čini smešnim a tvoj komentar nepotrebnim piskaranjem, jer si u startu izgubio kredibilitet za tako nešto. Laku noć.

Miskec

pre 1 godinu

"Ја Партизан индивидуално видим овако:
- Трифуновић треба да ради на еластичности тела и шуту из даљине.
- Тристан мора да научи да се гура (рве) и да увек даје свој максимум у одбрани
- Смајли да напада противника леђима и да увек буде максимално сконцентрисан на скок.
- Копривица на леђној техници
- сви претходни заједно на читању противничких напада (у томе је Јокић најбољи) и на концентрацији
- Пантер на разигравању центара и да своју игру 1 на 1 користи само кад је мање од 4с до краја напада
-Ледеј на враћању у форму
- Камински треба што пре да се навикне на европску кошарку и на личној мотивацији. Он и Дожир треба да схвате да овде нису епизодисти већ да се од њих очекује да буду носиоци.
- Дожир треба да се опусти у нападу
- Алекса да научи да организује игру (1 мод) и други мод да игра своју игру, и да научи да препознаје кад који мод да укључи.
- Анђушић да не губи лопте и игра у високом ритму својих 10 минута.
(Зоки, 24. septembar 2023 21:07)"

Covece, daj spasi sto se spasiti moze, preuzmi dok nije kasno!