Četvrtak, 16.02.2023.

08:00

Spektakularni okršaj: Tripl-dabl Jokića i 37 poena Dončića – pobeda Denvera

Košarkaši Denver Nagetsa pobedili su Dalas Maverikse rezultatom 118:109 u noći iza nas.

Autor: SN  |  Izvor: B92

Spektakularni okršaj: Tripl-dabl Jokiæa i 37 poena Donèiæa – pobeda Denvera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Waldorf & Statler

pre 2 godine

Ujsk&

Nešto sam zaboravio, pa da dodam na prethodni odgovor. Naravno da je legitimno u rešenim utakmicama, kada pobeda nije ugrožena, malo pomoći lideru ekipe, naročito ako je on igrač kao Jokić koji velikodušno razigrava sve oko sebe. Ponavljam, kada je rezultat osiguran, a ne kada se lomi ili kada se gubi. Njegovi TD su u funkciji pobede ekipe.

vince carter

pre 2 godine

Dragi moj Vojkane,poenta je bila da je centru lakse da dodje do tripl dablova a ne teze,dao sam primer Wilta koji ih je lako ostvario onda kad je to odlucio da uradi. Drugi centri nisu bili u situacijama da to rade ali potpuno je jasno na osnovu coveka koji nije vrhunski dodavac ali je bez problema dolazio i do 19 asistencija sa saigracima koji nisu bili brzi i precizni kao danas.

Vojkan

pre 2 godine

@Vojkan Dzabe citas kad ne kapiras. Wilt nije igrao tako od pocetka karijere,on je izmedju 67 i 68 zabelezio vecinu pd tih svojih tripl dablova jer je nazvan sebicnim,pa je odlucio da bude najbolji asistent lige. Dakle centar je odlucio da igra tako i zabelezio gomilu tripl dablova. Nije poenta da ti navodim bilo koga drugog jer ostali nisu bili u takvim ulogama niti izazvani na ovaj nacin. Centri koji su imali u svom timu plejeve u pravom smislu te reci,tipa Chris Paul sigurno nisu dobili sansu da je lopta non stop kod njih. A Wilt nije bio ni vrhunski dodavac u tome i jeste poenta,on je odlucio i belezio tripl dablove,bolji dodavaci od njega su bili i Sabonis,Divac,Gasol,Weber,Garnet,Malone i mnogi drugi ali su imali sa kim da dele asistencije. Poenta je da je visokom igracu lakse da belezi tripl dablove..i Medzik Dzonson je bio najvisi plej,igrao centra u finalu umesto Dzabara.
(vince carter, 16. februar 2023 16:48)

Dragi moj Vince, sad mi je sve jasno. Nije potrebno reci nista vise. Ti imas patolosku potrebu da solis pamet i da budes u pravu, makar lupetao gluposti toliko da drugi prosto odustanu od rasprave s tobom, jer vide da nema poente, a kao rezultat ti se osecas superiorno, zadajes ljudima "sah mat" i nazivas ih imbecilima. Posto ne pripadam medicinskoj struci, ne mogu da ti postavim dijagnozu, ali ona definitivno postoji, samo ceka da je neko baci na papir. Nemoj da se trudis da mi odgovaras, jer ti smisleni razgovor mozes da vodis samo sam sa sobom.

vince carter

pre 2 godine

@Vojkan Dzabe citas kad ne kapiras. Wilt nije igrao tako od pocetka karijere,on je izmedju 67 i 68 zabelezio vecinu pd tih svojih tripl dablova jer je nazvan sebicnim,pa je odlucio da bude najbolji asistent lige. Dakle centar je odlucio da igra tako i zabelezio gomilu tripl dablova. Nije poenta da ti navodim bilo koga drugog jer ostali nisu bili u takvim ulogama niti izazvani na ovaj nacin. Centri koji su imali u svom timu plejeve u pravom smislu te reci,tipa Chris Paul sigurno nisu dobili sansu da je lopta non stop kod njih. A Wilt nije bio ni vrhunski dodavac u tome i jeste poenta,on je odlucio i belezio tripl dablove,bolji dodavaci od njega su bili i Sabonis,Divac,Gasol,Weber,Garnet,Malone i mnogi drugi ali su imali sa kim da dele asistencije. Poenta je da je visokom igracu lakse da belezi tripl dablove..i Medzik Dzonson je bio najvisi plej,igrao centra u finalu umesto Dzabara.

Vojkan

pre 2 godine

@Velikoslovog Toliko je centru tessko da redja tripl dablove da kad je Wilt odlucio da dodaje zaredjao je 78 tripl dablova i bio najbolji asistent lige i to ne sa preciznim i brzim saigracima kao danas. A Jokic je jos i pleja igrao! Sah Mat!
(vince carter, 16. februar 2023 14:10)

Druze .. Vilt !? ... i ko jos osim njega ? Jel ti shvatas o kojoj velicini i kom unikatu pricas, a navodis ga kao svoj kontraargument ? Pa samim tim sto ih poredis, priznajes Jokicevu velicinu iako to ne kapiras.

Ujak

pre 2 godine

"Veoma je legitimno tražiti od suigrača da mu ne otimaju skokove i da ne rade nepotreban extra pas". .. Ovo je slika i prilika velikog dijela današnjih navijača, samo je Jokićev TD bitan , ništa drugo. Dečko , skok hvata tko god može , da ga ne bi protivnik uhvatio , ti misliš da treba prvo pogledati gdje je Jokić , pa ako ga nema u blizini onda imaš dozvolu za skok. Kao da se utakmica igra u slow motionu pa se sve stigne vidjeti. Mrcina te neka gura , a ti gledaš kako nekome omogućiti skok , da ga ne bi drugome "ukrao".Luđe razmišljanje nisam još pročitao. Onda sam vidio "nepotrebni extra pas" e to je tek vrhunac .. dakle nemoj davati extra pas da ne upropastiš potencijalnu asistenciju. Bože sačuvaj šta sve ljudi pišu. Extra pas doslovno u 99% slučaja dovodi do još lakšeg šuta, ali to bi bilo važno u slučaju da se gleda uspjeh momčadi , međutim to je u odnosu na Nikolinu asistenciju sporedna stvar. Kakvi su likovi počeli komentirati NBA od kada je Jokić najbolji igrač to je prestrašno.

Goran BK

pre 2 godine

Imam osećaj da je Jokić ovo odigrao u fazonu: "Hoće li neko na basket pa da idemo posle na pivo ispred prodavnice". I tripl-dabl. I pobeda. I verovatno je otišao na pivo.

vince carter

pre 2 godine

@Velikoslovog Toliko je centru tessko da redja tripl dablove da kad je Wilt odlucio da dodaje zaredjao je 78 tripl dablova i bio najbolji asistent lige i to ne sa preciznim i brzim saigracima kao danas. A Jokic je jos i pleja igrao! Sah Mat!

Waldorf & Statler

pre 2 godine

Svima koji dugo prate NBA je jasno da tu nije bitna samo košarka, a jedan od bitnih parametara je vrednost franšize. Ta vrednost velikim delom zavisi od tržišta, ali i sama ekipa, tj. pojedi igrači mogu bitno da utiču na to, kao i rezultat, tj. titula ili veliko finale.
Sinoćni TD je jedan od dokaza da Denver kao franšiza raste, jer je i kvalitetna statistika lidera ekipe veoma bitna za taj rast. Situacija je sve zrelija. Ranije nisu vodili računa o tome, a Jokića zabole za to. Sada vode računa o tome i Jokić odrađuje ono što se od njega traži. Dok god to ne utiče na rezultat, to je pozitivno, jer je mnogo negativnih primera. Pa trener Lejkersa je priznao da su podredili sezonu LeBronovom rekordu, a kako je to uticalo na ekipu dovoljno je pogledati na tabelu. Svako može da nađe kako je Rasel bildovao svoje TD na uštrb ekipa. Jokić to nikada nije radio. Veoma je legitimno tražiti od igrača da mu ne otimaju skokove, da ne rade nepotrban ekstra pas i slično. Ne da mu se sklanjaju, već samo da ne otimaju skokove kao Barton prošle godine.
Ima još jedan detalj koji po meni nije zanemarljiv. Denver je dodao dozu glamura (da ne kažem Holivuda) u ekipu kroz Jokićeve dolaske na utakmicu u fensi odelima i to su stvari koje i te kako utiču na imidž ekipe u celini i samim tim na vrednost proizvoda, tj. franšize.
Dobra organizacija vodi računa o svim tim stvarima, a bez dobre organizacije nema ni titule. Utisak je da su i vlasnici svesni da imaju priliku da naprave završni korak i da to i žele, ali ne zbog prestiža, već novca. Titula bi podigla vrednost franšize, što ih čini bogatijima, a tome streme svi investitori. Igrači uglavnom to rade zbog slave, a vlasnici zbog novca (većina).

vasilije

pre 2 godine

Meni se juce nikako nije svidela Nikolina igra, nekako mi se cini da je hteo da postigne taj tripl dabl koji nije imao previse smisla. Nikola mora da sutira malo vise, ako bude malo vise agresivan lakse ce i da podeli asistencije, ne sme da sutira manje od 10 puta na utakmici tako i saigracima otvara prostor. Juce je trebao imati 2 poena vise, ali mu sudije nisu sudile silaznu putanju kod jednog suta.
Konacno i Green da odigra malo bolje, ali to nije bas dobro jer je taman doslo vreme da bude klupiran, a Nadji i Cancar na istoj poziciji igraju uglavnom bolje.
Inace Kristijan Braun, pa i Porter su igraci koji leze Jokicu, a mislim da se i Redzi biti takav tip igraca. Ove godine cemo videti kako ce Marej igrati kad bude bilo najvaznije, ako bude igrao lose mozda je vreme da Denver izvrsi neki veci trejd.
To ne mora biti za zvezdu nego mozda za vise visokih defanzivaca.

marko

pre 2 godine

Sto bi rek'o moj cale, navijaj za onoga koga volis da gledas. Ja navijam za Denver jer volim kako Denver igra, a nekad sam navijao i za druge timove, isto je i sa klubovima u Srbiji. To je samo sport.
Komentatori koji ovde kritikuju Jokica su ili trolovi ili ljudi sa problemima. U oba slucaja, ne treba im pridavati paznju. Za prve je paznja gorivo, a drugima treba profesionalna pomoc, a vecina komentatora to nisu.

Omega

pre 2 godine

Od pocetka sezone juri tripl dabl. Nocas je to bas bilo upadljivo.

Pitaju se ljudi zasto je smanjio broj suteva?! Pa zato sto od pocetka utakmice juri asistencije. Poeni i skokovi bukvalno dolaze sami.

Asistencije mogu biti problem jer zavise od saigraca i Jokic mora od samog starta da ih forsira.

Ovakva igra izgleda dobro sve dok protivnik nije agresivan. Bice zanimljivo u plej ofu kada se igra, nacin igre menja za 180°..

Steva

pre 2 godine

Nategnuti TD, cijela petorka Dallasa na klupi, utakmica riješena, Jokić na terenu da pokupi 10 asist, toliko o nije mi bitna statistika....
(Jugoplastika, 16. februar 2023 09:46)

Kao sto komentatori rekose pred kraj utakmice - "U Dalasu je protok lopte bolji dok je Luka na klupi". To sto je startna petorka na klupi, ne znaci nista. Denver je lagano gubio prednost, a Brajant se, pri tom, i povredio, pa je Meloun vratio Jokica u igru, inace bi presedeo cetvrtu cetvrtinu na klupi. I cim ga je vratio, ponovo se odlepise. To su cinjenice. Ali, naravno, svako vidi samo ono sto odgovara njegovom narativu.

velikoslovog

pre 2 godine

@velikoslovog Jokic postize 16 poena po mecu iz reketa i ti uporedjujes njegove procente sa bekovima i plejevima?? Stef Kari je najbolji suter u istoriji,on ce vezanih ociju pobediti Jokica u slobodnim bacanjima,a koji je njegov procenat,koji bek ili plej ima 60% procenta suta? Ovi potenciranje "a centar" da bi ispalo teze da radi to sto radi a ustvari je lakse jer ima najbolji pregled igre zbog visine a igrao je na poziciji pleja u mladjim kategorijama je tek za ispitivanje! @Obrad Sta si ono rekao za Lejkerse? Opet ti kazem molite se da ne budu osmi,izaci ce vam tripl dablovi na nos!!
(vince carter, 16. februar 2023 09:26)

Apsolutno si u pravu, lakse je centrima da postignu triple-double i zato je Jokic prvi u istoriji da to uradi. Pleju je teze da postigne triple-double, zato vec ima pet takvih sezona. Prvo sam mislio da si trol bez pametnija posla ali pocinjem da mislim da ti ozbiljno verujes u ove gluposti koje pises. Pozdrav

Stole

pre 2 godine

A sto se vi, "teoreticari nabijanja statistike", niste pitali sto je na prethodnoj utakmici ostao sa 2 asistencije manje, kad je mogao glat da ih pokupi ? Sto je nakupio vise utakmica u kojima mu fali jedna asistencija ili skok, nego sto ima tripl dablova ? I na kraju najbitnije - jel njegov tripl dabl doprineo pobedi ili ga je jurio po svaku cenu ? U drugoj cetvrtini je pokazao da ne mogu da ga zaustave i da moze da poentira kad god pozeli, ali u drugom poluvremenu za tim nije bilo potrebe, jer su ostali bili raspolozeni. Do trece cetvrtine u Denveru petorica dvocifreni, u Dalasu jedan, pogodite koji. Kad su u cetvrtoj cetvrtini poceli da lagano gube prednost, Maloun vraca Jokica i za minut se vracaju na +15 i sibaju dalje. Jel to zato sto je jurio statistiku ?

palop

pre 2 godine

Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.
(Mr_Melbourne, 16. februar 2023 08:10)

Jokic igra primarno za pobedu i ekipu, ako ostalima ide, on nece forsirati. Doncic igra tako da pobeda (ili poraz) mora ici preko njega, prethodne dve sezone najveci usage rate u ligi, sad je drugi iz Janisa.

Obrad

pre 2 godine

Vince, kažem da raspadnuti Lejkersi nemaju šanse protiv kompletnog Denvera. Za GSW se slažem, prestaće biti opasni tek kada se splashersi penzinišu. U svakom slučaju, bolje Lejkersi na Denver nego GSW.

Samo gledam

pre 2 godine

Mislim da je glupo tvrditi da je jurio tripl dabl, jer u pred kraj nije bilo ni planirano da igra. Isao je i on i Porter kada je Dalas napravio 12-1 i rezultatski se približio.
Prenosa nije bilo na Areni ali jeste na NBA TV, koji je na MTS.
Ne smarajte sa ovi, na Areni je ono šta im se da, ne biraju.

zemunski kej

pre 2 godine

Gresite .Odigrao je odlicnu utakmicu. Jeste jurio tripl dabl ali je sve drzao pod kontrolom.Od pocetka su drzali Dalas na vise od 10 koseva islo je i 20. I dalje je problem druga postava koja redovno prosipa prednost oa je morao da ga uvede na oko 8 minuta pre kraja meca obicno to bude negde oko 5~6 minuta pre kraja. Ovaj novi centar Brajant za sada ne izgleda nesto posebno mada je imao jedan dobar potez. Doncic odlican ali Dalas na strani nije i dalje pretnja. Kajri nacas nije igrao ali zaista ne znam sta bi on mogao da im doprinese .On je dobar mali plej njima trebaju misici i visina pod kosem. Koldvel Pop i MJ Porter suteri visoke klase. Interesantan je i IS Smith plej bolje vrti loptu od Kampaca.

Mikan

pre 2 godine

Zašto Arena nije prenosila ovu utakmicu?
(Dark, 16. februar 2023 08:36)

Zato što iz nekog razloga bojkotuju utakmice Denvera, neretko se dešava da igraju Nuggetsi a oni u istom terminu prenose Utah - Charlotte...

Ako Amin

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

Razvalio ga... Nego, ko je pobedio na kraju?
(Đenka, 16. februar 2023 08:26)

Odlučite se, ljudi. Kada Jokić nabije statistiku, a reprezentacija izgubi od slabašne italije - statistika je onda važna, najvažnija. Dođavola s tim ko je pobedio.

Ako Jokićev tim pobedi, a on ima lošiju statistiku od nekog protivničkog igrača - onda odjednom postaje najbitnije koji tim je pobedio.

Bojan

pre 2 godine

(Mare, 16. februar 2023 08:05)

Ti si dečko ili pijan ili ti treba debela dioptrija. Jokić je ušao kad je Dalas napravio 12-1 a razlika pala na 10 ili tako nešto.

Samo kažem...

pre 2 godine

Lukinih impresivnih 37 poena i neimpresivnih jednocifrenih (od 3 do 8) mučenih saigrača iz prve postave. Jadni ljudi...
Nikola danas slabije, ali zato većina saigrača dvocifrena + novi TD, ekipa funkcioniše timski, pobeda upisana, a Luki ostaje da se u porazu teši sa 37 impresivnih... Pa neka bira ko šta voli!

Sarkastije

pre 2 godine

Mala ispravka komentatora koji je iskritikovao Jokicevih 5 gubljenja lopte- 3 od tih 5 su u prvoj cetvrtini, lopta ide na mjesto gdje treba da bude igrac, a igrac se pravi pametan, pa ne bude tu. To su zapravo trebale biti barem 2 ciste asistencije za njega, tako da ga se ne moze kriviti za puno izgubljenih lopti, jer je realno izgubio 2. Nije mi jasno da dolazi sa ovih prostora, a igra onakvu odbranu, ali hajde dobro- kida sve ostalo. Inace, Denver sjajan, klupa sada sjajna, ali utakmica kao da je revijalna ili all-star utakmica, ali bez atrakcija. Dobro je neko primjetio nedavno- Dzordanov prosjek bi u danasnje vrijeme bio 50 koseva po utakmici.

Milan

pre 2 godine

Možda grešim, ali sam stekao utisak da se navukao na tripl dabl što mi se ne sviđa. Baš vidno forsira asistencije, šut sa poludistance i za 3 skoro da ne primenjuje, opet nekako mislim da ne želi da kvari procente. Te priče da ga ne zanima statistika mi ne piju vodu.
Najgore što je moglo da mu se desi je da se navuče na TD.

Poznavalac

pre 2 godine

Ovo je bila Jokicu, po (evropskom) indeksu korisnosti jedna od 5 najlošijih utakmica u sezoni, a opet TD.
Retko kada Jokić ima manji indeks od broja minuta, sada je to bio slučaj. TD došao zbog njegovog statusa u jakom timu (puno lopti na njega, gradjenje saigrača za njegov skok).

Straight Outta München

pre 2 godine

Mogao bi Jokic da srusi onaj groteskni rekord RW po broju TD u jednoj sezoni. Sada vec postaje realno da karijeru zavrsi sa najvise TD u istoriji.

Jugoplastika

pre 2 godine

Nategnuti TD, cijela petorka Dallasa na klupi, utakmica riješena, Jokić na terenu da pokupi 10 asist, toliko o nije mi bitna statistika....

vince carter

pre 2 godine

@velikoslovog Jokic postize 16 poena po mecu iz reketa i ti uporedjujes njegove procente sa bekovima i plejevima?? Stef Kari je najbolji suter u istoriji,on ce vezanih ociju pobediti Jokica u slobodnim bacanjima,a koji je njegov procenat,koji bek ili plej ima 60% procenta suta🙈 Ovi potenciranje "a centar" da bi ispalo teze da radi to sto radi a ustvari je lakse jer ima najbolji pregled igre zbog visine a igrao je na poziciji pleja u mladjim kategorijama je tek za ispitivanje! @Obrad Sta si ono rekao za Lejkerse? Opet ti kazem molite se da ne budu osmi,izaci ce vam tripl dablovi na nos!!

Istina

pre 2 godine

Znam da će bit minusa(što više minusa istina je veća,bar na ovim stranicama),al čini mi se da Jokić postaje sve više Westbrook-statističar u nastajanju,gledao utakmicu i to je bila igra da se postigne TD,a ne nekakva mitomanska priča-nije me briga.Play off će reći istinu,sve u svemu nastavite pratiti statistiku.

Dr Hitch

pre 2 godine

Znam da će bit minusa(što više minusa istina je veća,bar na ovim stranicama),al čini mi se da Jokić postaje sve više Westbrook-statističar u nastajanju,gledao utakmicu i to je bila igra da se postigne TD,a ne nekakva mitomanska priča-nije me briga.Play off će reći istinu,sve u svemu nastavite pratiti statistiku.
(Istina, 16. februar 2023 09:13)
To bi možda imalo smisla da Denver nije prvi na ovakvom Zapadu, tako da si samo pokazao koliko nemaš pojma

Milisav

pre 2 godine

@Mare
Stvarno me ne potresa sva ova galama oko Jokića - jeste vanserijski igrač ali ne toliko
dobar koliko ga mamlazi naloženi
na srBstvo veličaju. Samo to ne opravdava ovu tvoju mizeriju sa
prizivanjem povrede. Prema tome
tebi i moderatorima poručujem:
jebem vam mater smrdljivu - eto
sad imate jedan pregled više.
Nema veze što jedete govna važno
je da se pregledi i klikovi okreću.

Donny Brasco

pre 2 godine

Dallas trenutno nije nikakav rival , pogotovo ne nekoj podmazanoj mašini kao što je Denver. Zapad je jako izjednačen i biti će problem upasti u play off, međutim ne smatram da postoji izraziti favorit za ući u veliko finale. Sve momčadi koje uđu u play off biti će nezgodne iz jednostavnog razloga, sve imaju odlične igrače , rotacije će se jako smanjiti i nikakvo čudo ne bi bilo da netko od ekipa 6,7,8 izbace nekoga od 1,2,3 , nekakva povreda ili jednostavno loš metcup može prelomiti seriju. GSW će biti u donjoj polovici, kad su kompletni svi znamo koliko su jaki, New Orleans također kad se vrati Zion, Lakersi ako se dokopaju do play offa također nisu za podcjeniti .. pa i taj Dallas, ako uđe , kad skrati rotaciju, dobije Klebera natrag može biti neugodan .. očekivati je da će Dončić i Irving igrati 40+ minuta i bez obzira kako sada izgledaju imati protiv sebe dva takva kreatora biti će problem za svaku ekipu. Phoenix , Denver ,GSW i Clippersi su realno 4 najbolje ekipe i logično bi bilo , kako sada stvari stoje da netko od njih završi u finalu. Da moram tipovati danas, bez obzira na sve ozljede odlučio bih se na (kompletne) Warriorse .. jako puno iskustva, uigranost ,elitni bekovi , najbolji vođa obrane u ligi i pojačana rotacija na klupi je ipak za nijansu više nego što ostale ekipe mogu ponuditi...ipak gledajući njihovu povijest povreda realnije je da će ih opet zadesiti neka povreda ključnog igrača i neće imati dovoljno.

posmatrač

pre 2 godine

Čini se kao da je Denver igrao sa pola gasa. Još jedna od onih Nikolinih "večeras mi se baš nešto i ne igra" utakmica.
Delovao je, pogotovo u početku, kao da ga je neko motkom isterao na teren.
Posle je sve već bilo manje više standardno, radio je šta treba i kada treba. Da se Brajant nije povredio, verovatno ne bi ni ulazio u igru u poslednjoj četvrtini.
Raduje sve bolja igra MPJ u odbrani, kao i sve više onih tako netipičnih poena za njega, pri nešto agresivnijim ulascima pod koš. Izgleda da polako dobija na tom nekom samopouzdanju, što je verovatno i bio cilj u ovom regularnom delu. Baš to (uz sve bolju igru u odbrani) polako postaje još jedan novi kvalitet i veoma potreban/bitan momenat u njegovoj igri, koji doprinosi njegovoj raznovrsnosti koje bi od sada trebali da budu svesni i protivnici.
Sve pohvale naravno i za Grina, koji se razleteo i postigao rekord sezone.
Još kad im se priključi Redži, i vrate Marej i Gordon, biće ludnica sa drugom postavom, i retko koja ekipa će moći da im se odupre.
Dalas je prilično razočarao, a Luka je nekako delovao dosta umorno, pri kraju i povređeno. Ok, nije bilo Irvinga večeras, ali ipak se čini da im generalno fali više kvaliteta, i da ove sezone neće uraditi ništa bitno.

sve je relativno

pre 2 godine

Irving nije igrao u ovoj utakmici,ali nevjerovatno kako je Dalas poceo da redja poraze otkad je on dosao u ekipi.
(Asteriks, 16. februar 2023 08:14)

Prve dve utakmice sa Irvingom su dobili, a tada nije igrao Luka. Od kako se Luka vratio sve tri su izgubili.
(uncle tom, 16. februar 2023 08:27)


A što ne napišeš istinu, da su od te tri izgubljene u dve igrali i Dončić i Irving? Ništa neće napraviti njih dvojica sa Dalasom.

uncle tom

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

Objasnio mu kako se gubi utakmica.

Moravac

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

I šta je Dalas uradio?

Objektivan

pre 2 godine

I jos jedna stvar, ako Jokic postigne jos 11 TD-a u preostale 23 utakmice (i te kako realno), prestize Lebrona i Kida i postaje 4. svih vremena po tom parametru iza Westbrooka, Robertsona i Johnsona. I to sa 28 godina. I to kao centar!!!
(velikoslovog, 16. februar 2023 08:18)

Dace Bog da ima 300 TD pa da dušmani udaraju glavom o zid a rekord nikad ne bude srušen. Još kad bi i NĐ došao do 30 GS..
Jel tako velikoslovog?
Da prestigne ove sezone Kida i LBJ, sledece Magica i Robertsona, a pre 30-te i statističara Westrubka.

Mr_Melbourne

pre 2 godine

Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.

Mare

pre 2 godine

Sinoc ste videli primer kako skromnog nidzu ne zanimaju tripl dablovi i statistika. Na poluvremenu 11p i 3 asistencije pri vodjstvu od dvadesetak razlike,da bi igrao sve dok nije ubelezio tu jednu asistenciju koja mu je falila,mec je bio odlucen a konacan rezultat izgleda blazi bas zato sto su igrali za tu jednu asistenciju i prosipali napade. Jednog dana ce otici koleno ili ligamenti u takvim situacijama a ovima sto zale za ovom preglupom statistikom bice tesko da se pogledaju u oci.

Đenka

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)
Razvalio ga... Nego, ko je pobedio na kraju?

Dell

pre 2 godine

Na kraju najvažnije je ko je pobedio mec, u ovoj fazi sezone i trci za MVP-a svaka pobeda je bitna, vec je stvorena odredjenja prednost po kladionicama, i ne mora to da budu neke brutalne individualne brojke nakon utakmice. Neverovatan je Nikola

Pera Ždera

pre 2 godine

Nizu se pobede i to bez Gordona i Mareja. Jokic od starta jako nezainteresovano, uspavano i bez fokusa. Cini mi se 3 ili 4 od 5 izgubljenih lopti vec u ocajnoj prvoj cetvrtini. Tek od polovine 2/4 paljenje, agresivnost, zavrsava poluvreme sa 11p. Do kraja utakmice jos 3 poena, ukupno 9 suteva iz igre?! Porter jako dobar, dve blokade, u par navrata naterao Luku na plan B, odbio ga od kosa. Grin ovog puta jako poenterski potentan? Doncic, hmm... 12/22 iz igre +/- -12.

(Do)nedavno je bilo momenata neizvesnosti Denver VS Dalas. Sada ih dobijaju i bez kljucnih igraca (znam da nije igrao Irving, pa?). Da, Grumenje je zrelo za...

znanje-imanje

pre 2 godine

Najbolja utakmica Grina za Denver ikada. Ovi koji su imali zabavu i naviku da se istresaju na MPJ - dečko je veoma popravio odbranu, više ne otima Nikoli skokove i ustaljuje se blizu 50% šuta.
Lepo da je promena menadžera Denvera masovno otvorila oči spram NBA, da je to mnogo jaka liga pa su tamo kao mnogo jaki experti. Iako ima i toga to je kao i sve na svetu jedna pre svega dilkarnica i džiberana. Plus ajde što je zarada daleko ispred sporta nego je i manipulacija pre zarade. Elem Kroenke škrtice su bile prezadovoljne menadžerom (??) ali ipak nisu hteli da ga dodatno plate, pa je taj krelac onda ipak otišao u Minesotu, da sada njih malo usreći. Da nije toga...
Slično ludilo vidimo vlada i u drugim timovima. Dalas je upravo pokazao svoje bezumlje, samo se čudim da i jedan Džejson Kid klizi uz to. Jer bilo je (pre)očito da Dončić mora (još) da pauzira. Posebno kad su već prve dve sa Irvingom dobili. Da su dali Luki ove tri pauzu, pa AllStar pauzu... ...ovako su se ukanalili do kraja sezone.
Denverov finiš sezone je baš težak. Vrlo pažljivo moraju izabrati preostalih 10 pobeda i 13 mečeva koje će da predaju tj. igraće ih rezerve. (šta tu uzmu čist bonus, ali bitnije je tempiranje za PO) Hjuston, San Antonio, Čikago su jedina 3 zicera, sve ostalo motivisani i teški protivnici. Ali moraju i da sačuvaju Marija i Gordona i da, idioti, daju 3-4 utakmice pauze Nikoli od zadnjih 10-12 ako žele da imaju šansu u PO. Nadam se da pamet Kalvina Buta seže i dotle, Malouna sigurno ne.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Ne pamtim lakšu pobedu u medjusobnom duelu. Ključna je bila 2/4 kada su prvo rezervisti napravili razliku a onda ih i Nikola sa jedinom sekvencom na meču gde je napadao koš dotukao. Da se rezervisti nisu opustili i dopustili protivniku seriju 12:1 na početku 4/4 Nikola se ne bi ni vraćao na parket i ovo bi bila njegova najslabija partija sezone. Ovako još jedan tripl dabl pa će većina reći da je igrao sjajno a nije. Već poslovična nezainteresovanost za poentiranje (samo 9 šuteva i 14 poena)i neozbiljnost u predaji lopte (5 TO) nisu dovoljni za utisak vrlo dobro ili odlično. U defanzivi aktivan na branjenju pika i prekidu protoka lopte ali gotovo bez pokušaja zaštite obruča (očigledno im je previše važan a i svestan je svojih limita). MPJ po ko zna koji put sjajan u prvom delu da bi se u drugom pogubio i ušao u seriju promašaja i grešaka (zabraniti mu prenos lopte). B.Braun u laganom padu forme, KCP efikasan, Čančar dobar osim u šutu za 3. Iš Smit i Brajant u prvom dobri u drugom loši. K.Braun za mene suvo zlato Denvera, agresivan na skoku i bez previše fantaziranja. Utakmica je dobijena na poziciji 4 jer je Dalas u odbrani igrao sa Lukom na toj poziciji, i dok je Čančar (0 od 4 za 3p)bio na drugoj strani to je nekako i funkcionisalo, ali kako je ušao Grin, Luka se pogubio u odbrani (baš kao i Jokić previše im je važan da bi igrao i odbranu ali nekoliko puta ga je baš pustio) i Denver je to fenomenalno eksploatisao. Još jedna pobeda i za sada sezona iznad očekivanja.

шиле

pre 2 godine

Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.
(Mr_Melbourne, 16. februar 2023 08:10)

Није битно колико поена даш, битно је да чиниш своју екипу бољом, да сви дају кошеве и победе противника. А то Јокић ради. Није кошарка индивидуалан спорт, па да силујеш шут, а остали саиграчи да ти додају лопту на 6,75м... Спортски поуу

velikoslovog

pre 2 godine

To je to, rekordnih 25 pobeda u nizu kad ostvari triple-double (Magic je drzao rekord sa 24 pre). E sad, znam da mnogi misle da se preteruje sa raznim statistikama / podacima, ali ovo je stvarno impresivno. Jokiceva TD sezona je drugacija od Westbrukovih sezona i Robertsonove sezone jer a) oni nisu bili ni bliiiizu sutu od 50%, a Jokic sutira preko 63%. b) Westbrook i Robertson nisu bili blizu vrhu konferencije, Denver je manje-vise vec obezbedio prvo mesto PRE ALL-STAR PAUZE. c) Jokic apsolutno ne igra za statistiku (iako mislim da je Malone lagano krenuo da ga ostavlja duze da igra da bi postigao TD ali mozda gresim, mada to opet nema veze sa Nikolom), a po usage percentage-u nije ni u top 30, za razliku od Westbrook-a i Robertsona koji su bili u top 5 komotno. Pritom, trenutno se vodi bitka izmedju Jokica i Brajanta (koji je sad u Denveru) ko ce imati najbolji true shooting percentage u ligi. Pa da vam je neko rekao pre sezone da ce jedan igrac voditi svoj tim do vrha tabele sa triple-double prosekom uz najbolji true shooting percentage u ligi, odmah biste rekli da to mora biti MVP lige. I bice! Jokic, the back to back to back MVP!!!

Lala Germany

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)
Interesantno mišljenje, samo Luku je neko drugi čuvao. Nema smisla da to radi centar.

Tocka

pre 2 godine

Stravično efikasan Denver, ovo je vec nestvarno. Najlošije procente u ekipi večeras je imao Vlatko sa 47,5% šuta. Cela ekipa je blizu 60%. Ovo je neverovatno. Brajant im izgleda baš leži, baš je borac i zasad odlična rezervna petica.
Sve ovo bez Gordona, Mareja i Džeksona.
I čak počinju glasine da će dovesti Kevin Lava, a nekako pustiti Deandrea i još nekog. Opasno se sprema Denver za PO.

Aleksis Sanco Panco

pre 2 godine

@Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.
(Mr_Melbourne, 16. februar 2023 08:10)

Da, pogledaj raspodelu poena kod Jokića, nijedan vrhunski igrač nije s njim u ekipi. Nisu igrali ni Marej ni Gordon. Igrali Pope i MPJ. Jednostavno igraju kao ekipa, donose pobede i veruju Jokiću. Jokić je radio sve i postigao skromnih 14 poena, hvatao lopte i prosleđivao kome je trebalo. Da je Dončić igrao tako, pobedili bi. Forsiranje, što je pokazao i Lebron, ne donosi pobede uvek.

JPR24

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

I završio u minusu -12 i izgubio ! Auu kakvo objasnjenje !

Konj

pre 2 godine

Za dve godine će biti potencijalno novi štrajk u nba. Verovatno će postojati neslaganje oko ovih zahteva za trade poslednjih godina između vlasnika i igrača. Razmislite malo u koja dva kluba bi dva najbolja igrača na svetu verovatno želela da igraju tih nekoliko meseci (ne pričam o madridskon realu i megi). Kakav bi to spektakl bio.

velikoslovog

pre 2 godine

I jos jedna stvar, ako Jokic postigne jos 11 TD-a u preostale 23 utakmice (i te kako realno), prestize Lebrona i Kida i postaje 4. svih vremena po tom parametru iza Westbrooka, Robertsona i Johnsona. I to sa 28 godina. I to kao centar!!!

uncle tom

pre 2 godine

Irving nije igrao u ovoj utakmici,ali nevjerovatno kako je Dalas poceo da redja poraze otkad je on dosao u ekipi.
(Asteriks, 16. februar 2023 08:14)

Prve dve utakmice sa Irvingom su dobili, a tada nije igrao Luka. Od kako se Luka vratio sve tri su izgubili.

uncle tom

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

Objasnio mu kako se gubi utakmica.

velikoslovog

pre 2 godine

I jos jedna stvar, ako Jokic postigne jos 11 TD-a u preostale 23 utakmice (i te kako realno), prestize Lebrona i Kida i postaje 4. svih vremena po tom parametru iza Westbrooka, Robertsona i Johnsona. I to sa 28 godina. I to kao centar!!!

velikoslovog

pre 2 godine

To je to, rekordnih 25 pobeda u nizu kad ostvari triple-double (Magic je drzao rekord sa 24 pre). E sad, znam da mnogi misle da se preteruje sa raznim statistikama / podacima, ali ovo je stvarno impresivno. Jokiceva TD sezona je drugacija od Westbrukovih sezona i Robertsonove sezone jer a) oni nisu bili ni bliiiizu sutu od 50%, a Jokic sutira preko 63%. b) Westbrook i Robertson nisu bili blizu vrhu konferencije, Denver je manje-vise vec obezbedio prvo mesto PRE ALL-STAR PAUZE. c) Jokic apsolutno ne igra za statistiku (iako mislim da je Malone lagano krenuo da ga ostavlja duze da igra da bi postigao TD ali mozda gresim, mada to opet nema veze sa Nikolom), a po usage percentage-u nije ni u top 30, za razliku od Westbrook-a i Robertsona koji su bili u top 5 komotno. Pritom, trenutno se vodi bitka izmedju Jokica i Brajanta (koji je sad u Denveru) ko ce imati najbolji true shooting percentage u ligi. Pa da vam je neko rekao pre sezone da ce jedan igrac voditi svoj tim do vrha tabele sa triple-double prosekom uz najbolji true shooting percentage u ligi, odmah biste rekli da to mora biti MVP lige. I bice! Jokic, the back to back to back MVP!!!

Lala Germany

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)
Interesantno mišljenje, samo Luku je neko drugi čuvao. Nema smisla da to radi centar.

Đenka

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)
Razvalio ga... Nego, ko je pobedio na kraju?

uncle tom

pre 2 godine

Irving nije igrao u ovoj utakmici,ali nevjerovatno kako je Dalas poceo da redja poraze otkad je on dosao u ekipi.
(Asteriks, 16. februar 2023 08:14)

Prve dve utakmice sa Irvingom su dobili, a tada nije igrao Luka. Od kako se Luka vratio sve tri su izgubili.

Pera Ždera

pre 2 godine

Nizu se pobede i to bez Gordona i Mareja. Jokic od starta jako nezainteresovano, uspavano i bez fokusa. Cini mi se 3 ili 4 od 5 izgubljenih lopti vec u ocajnoj prvoj cetvrtini. Tek od polovine 2/4 paljenje, agresivnost, zavrsava poluvreme sa 11p. Do kraja utakmice jos 3 poena, ukupno 9 suteva iz igre?! Porter jako dobar, dve blokade, u par navrata naterao Luku na plan B, odbio ga od kosa. Grin ovog puta jako poenterski potentan? Doncic, hmm... 12/22 iz igre +/- -12.

(Do)nedavno je bilo momenata neizvesnosti Denver VS Dalas. Sada ih dobijaju i bez kljucnih igraca (znam da nije igrao Irving, pa?). Da, Grumenje je zrelo za...

Aleksis Sanco Panco

pre 2 godine

@Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.
(Mr_Melbourne, 16. februar 2023 08:10)

Da, pogledaj raspodelu poena kod Jokića, nijedan vrhunski igrač nije s njim u ekipi. Nisu igrali ni Marej ni Gordon. Igrali Pope i MPJ. Jednostavno igraju kao ekipa, donose pobede i veruju Jokiću. Jokić je radio sve i postigao skromnih 14 poena, hvatao lopte i prosleđivao kome je trebalo. Da je Dončić igrao tako, pobedili bi. Forsiranje, što je pokazao i Lebron, ne donosi pobede uvek.

Tocka

pre 2 godine

Stravično efikasan Denver, ovo je vec nestvarno. Najlošije procente u ekipi večeras je imao Vlatko sa 47,5% šuta. Cela ekipa je blizu 60%. Ovo je neverovatno. Brajant im izgleda baš leži, baš je borac i zasad odlična rezervna petica.
Sve ovo bez Gordona, Mareja i Džeksona.
I čak počinju glasine da će dovesti Kevin Lava, a nekako pustiti Deandrea i još nekog. Opasno se sprema Denver za PO.

znanje-imanje

pre 2 godine

Najbolja utakmica Grina za Denver ikada. Ovi koji su imali zabavu i naviku da se istresaju na MPJ - dečko je veoma popravio odbranu, više ne otima Nikoli skokove i ustaljuje se blizu 50% šuta.
Lepo da je promena menadžera Denvera masovno otvorila oči spram NBA, da je to mnogo jaka liga pa su tamo kao mnogo jaki experti. Iako ima i toga to je kao i sve na svetu jedna pre svega dilkarnica i džiberana. Plus ajde što je zarada daleko ispred sporta nego je i manipulacija pre zarade. Elem Kroenke škrtice su bile prezadovoljne menadžerom (??) ali ipak nisu hteli da ga dodatno plate, pa je taj krelac onda ipak otišao u Minesotu, da sada njih malo usreći. Da nije toga...
Slično ludilo vidimo vlada i u drugim timovima. Dalas je upravo pokazao svoje bezumlje, samo se čudim da i jedan Džejson Kid klizi uz to. Jer bilo je (pre)očito da Dončić mora (još) da pauzira. Posebno kad su već prve dve sa Irvingom dobili. Da su dali Luki ove tri pauzu, pa AllStar pauzu... ...ovako su se ukanalili do kraja sezone.
Denverov finiš sezone je baš težak. Vrlo pažljivo moraju izabrati preostalih 10 pobeda i 13 mečeva koje će da predaju tj. igraće ih rezerve. (šta tu uzmu čist bonus, ali bitnije je tempiranje za PO) Hjuston, San Antonio, Čikago su jedina 3 zicera, sve ostalo motivisani i teški protivnici. Ali moraju i da sačuvaju Marija i Gordona i da, idioti, daju 3-4 utakmice pauze Nikoli od zadnjih 10-12 ako žele da imaju šansu u PO. Nadam se da pamet Kalvina Buta seže i dotle, Malouna sigurno ne.

JPR24

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

I završio u minusu -12 i izgubio ! Auu kakvo objasnjenje !

шиле

pre 2 godine

Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.
(Mr_Melbourne, 16. februar 2023 08:10)

Није битно колико поена даш, битно је да чиниш своју екипу бољом, да сви дају кошеве и победе противника. А то Јокић ради. Није кошарка индивидуалан спорт, па да силујеш шут, а остали саиграчи да ти додају лопту на 6,75м... Спортски поуу

Dell

pre 2 godine

Na kraju najvažnije je ko je pobedio mec, u ovoj fazi sezone i trci za MVP-a svaka pobeda je bitna, vec je stvorena odredjenja prednost po kladionicama, i ne mora to da budu neke brutalne individualne brojke nakon utakmice. Neverovatan je Nikola

Dragan Feliks

pre 2 godine

Ne pamtim lakšu pobedu u medjusobnom duelu. Ključna je bila 2/4 kada su prvo rezervisti napravili razliku a onda ih i Nikola sa jedinom sekvencom na meču gde je napadao koš dotukao. Da se rezervisti nisu opustili i dopustili protivniku seriju 12:1 na početku 4/4 Nikola se ne bi ni vraćao na parket i ovo bi bila njegova najslabija partija sezone. Ovako još jedan tripl dabl pa će većina reći da je igrao sjajno a nije. Već poslovična nezainteresovanost za poentiranje (samo 9 šuteva i 14 poena)i neozbiljnost u predaji lopte (5 TO) nisu dovoljni za utisak vrlo dobro ili odlično. U defanzivi aktivan na branjenju pika i prekidu protoka lopte ali gotovo bez pokušaja zaštite obruča (očigledno im je previše važan a i svestan je svojih limita). MPJ po ko zna koji put sjajan u prvom delu da bi se u drugom pogubio i ušao u seriju promašaja i grešaka (zabraniti mu prenos lopte). B.Braun u laganom padu forme, KCP efikasan, Čančar dobar osim u šutu za 3. Iš Smit i Brajant u prvom dobri u drugom loši. K.Braun za mene suvo zlato Denvera, agresivan na skoku i bez previše fantaziranja. Utakmica je dobijena na poziciji 4 jer je Dalas u odbrani igrao sa Lukom na toj poziciji, i dok je Čančar (0 od 4 za 3p)bio na drugoj strani to je nekako i funkcionisalo, ali kako je ušao Grin, Luka se pogubio u odbrani (baš kao i Jokić previše im je važan da bi igrao i odbranu ali nekoliko puta ga je baš pustio) i Denver je to fenomenalno eksploatisao. Još jedna pobeda i za sada sezona iznad očekivanja.

Moravac

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

I šta je Dalas uradio?

Stole

pre 2 godine

A sto se vi, "teoreticari nabijanja statistike", niste pitali sto je na prethodnoj utakmici ostao sa 2 asistencije manje, kad je mogao glat da ih pokupi ? Sto je nakupio vise utakmica u kojima mu fali jedna asistencija ili skok, nego sto ima tripl dablova ? I na kraju najbitnije - jel njegov tripl dabl doprineo pobedi ili ga je jurio po svaku cenu ? U drugoj cetvrtini je pokazao da ne mogu da ga zaustave i da moze da poentira kad god pozeli, ali u drugom poluvremenu za tim nije bilo potrebe, jer su ostali bili raspolozeni. Do trece cetvrtine u Denveru petorica dvocifreni, u Dalasu jedan, pogodite koji. Kad su u cetvrtoj cetvrtini poceli da lagano gube prednost, Maloun vraca Jokica i za minut se vracaju na +15 i sibaju dalje. Jel to zato sto je jurio statistiku ?

sve je relativno

pre 2 godine

Irving nije igrao u ovoj utakmici,ali nevjerovatno kako je Dalas poceo da redja poraze otkad je on dosao u ekipi.
(Asteriks, 16. februar 2023 08:14)

Prve dve utakmice sa Irvingom su dobili, a tada nije igrao Luka. Od kako se Luka vratio sve tri su izgubili.
(uncle tom, 16. februar 2023 08:27)


A što ne napišeš istinu, da su od te tri izgubljene u dve igrali i Dončić i Irving? Ništa neće napraviti njih dvojica sa Dalasom.

Steva

pre 2 godine

Nategnuti TD, cijela petorka Dallasa na klupi, utakmica riješena, Jokić na terenu da pokupi 10 asist, toliko o nije mi bitna statistika....
(Jugoplastika, 16. februar 2023 09:46)

Kao sto komentatori rekose pred kraj utakmice - "U Dalasu je protok lopte bolji dok je Luka na klupi". To sto je startna petorka na klupi, ne znaci nista. Denver je lagano gubio prednost, a Brajant se, pri tom, i povredio, pa je Meloun vratio Jokica u igru, inace bi presedeo cetvrtu cetvrtinu na klupi. I cim ga je vratio, ponovo se odlepise. To su cinjenice. Ali, naravno, svako vidi samo ono sto odgovara njegovom narativu.

velikoslovog

pre 2 godine

@velikoslovog Jokic postize 16 poena po mecu iz reketa i ti uporedjujes njegove procente sa bekovima i plejevima?? Stef Kari je najbolji suter u istoriji,on ce vezanih ociju pobediti Jokica u slobodnim bacanjima,a koji je njegov procenat,koji bek ili plej ima 60% procenta suta? Ovi potenciranje "a centar" da bi ispalo teze da radi to sto radi a ustvari je lakse jer ima najbolji pregled igre zbog visine a igrao je na poziciji pleja u mladjim kategorijama je tek za ispitivanje! @Obrad Sta si ono rekao za Lejkerse? Opet ti kazem molite se da ne budu osmi,izaci ce vam tripl dablovi na nos!!
(vince carter, 16. februar 2023 09:26)

Apsolutno si u pravu, lakse je centrima da postignu triple-double i zato je Jokic prvi u istoriji da to uradi. Pleju je teze da postigne triple-double, zato vec ima pet takvih sezona. Prvo sam mislio da si trol bez pametnija posla ali pocinjem da mislim da ti ozbiljno verujes u ove gluposti koje pises. Pozdrav

Objektivan

pre 2 godine

I jos jedna stvar, ako Jokic postigne jos 11 TD-a u preostale 23 utakmice (i te kako realno), prestize Lebrona i Kida i postaje 4. svih vremena po tom parametru iza Westbrooka, Robertsona i Johnsona. I to sa 28 godina. I to kao centar!!!
(velikoslovog, 16. februar 2023 08:18)

Dace Bog da ima 300 TD pa da dušmani udaraju glavom o zid a rekord nikad ne bude srušen. Još kad bi i NĐ došao do 30 GS..
Jel tako velikoslovog?
Da prestigne ove sezone Kida i LBJ, sledece Magica i Robertsona, a pre 30-te i statističara Westrubka.

palop

pre 2 godine

Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.
(Mr_Melbourne, 16. februar 2023 08:10)

Jokic igra primarno za pobedu i ekipu, ako ostalima ide, on nece forsirati. Doncic igra tako da pobeda (ili poraz) mora ici preko njega, prethodne dve sezone najveci usage rate u ligi, sad je drugi iz Janisa.

Straight Outta München

pre 2 godine

Mogao bi Jokic da srusi onaj groteskni rekord RW po broju TD u jednoj sezoni. Sada vec postaje realno da karijeru zavrsi sa najvise TD u istoriji.

Samo kažem...

pre 2 godine

Lukinih impresivnih 37 poena i neimpresivnih jednocifrenih (od 3 do 8) mučenih saigrača iz prve postave. Jadni ljudi...
Nikola danas slabije, ali zato većina saigrača dvocifrena + novi TD, ekipa funkcioniše timski, pobeda upisana, a Luki ostaje da se u porazu teši sa 37 impresivnih... Pa neka bira ko šta voli!

Konj

pre 2 godine

Za dve godine će biti potencijalno novi štrajk u nba. Verovatno će postojati neslaganje oko ovih zahteva za trade poslednjih godina između vlasnika i igrača. Razmislite malo u koja dva kluba bi dva najbolja igrača na svetu verovatno želela da igraju tih nekoliko meseci (ne pričam o madridskon realu i megi). Kakav bi to spektakl bio.

Bojan

pre 2 godine

(Mare, 16. februar 2023 08:05)

Ti si dečko ili pijan ili ti treba debela dioptrija. Jokić je ušao kad je Dalas napravio 12-1 a razlika pala na 10 ili tako nešto.

Samo gledam

pre 2 godine

Mislim da je glupo tvrditi da je jurio tripl dabl, jer u pred kraj nije bilo ni planirano da igra. Isao je i on i Porter kada je Dalas napravio 12-1 i rezultatski se približio.
Prenosa nije bilo na Areni ali jeste na NBA TV, koji je na MTS.
Ne smarajte sa ovi, na Areni je ono šta im se da, ne biraju.

Dr Hitch

pre 2 godine

Znam da će bit minusa(što više minusa istina je veća,bar na ovim stranicama),al čini mi se da Jokić postaje sve više Westbrook-statističar u nastajanju,gledao utakmicu i to je bila igra da se postigne TD,a ne nekakva mitomanska priča-nije me briga.Play off će reći istinu,sve u svemu nastavite pratiti statistiku.
(Istina, 16. februar 2023 09:13)
To bi možda imalo smisla da Denver nije prvi na ovakvom Zapadu, tako da si samo pokazao koliko nemaš pojma

Milan

pre 2 godine

Možda grešim, ali sam stekao utisak da se navukao na tripl dabl što mi se ne sviđa. Baš vidno forsira asistencije, šut sa poludistance i za 3 skoro da ne primenjuje, opet nekako mislim da ne želi da kvari procente. Te priče da ga ne zanima statistika mi ne piju vodu.
Najgore što je moglo da mu se desi je da se navuče na TD.

posmatrač

pre 2 godine

Čini se kao da je Denver igrao sa pola gasa. Još jedna od onih Nikolinih "večeras mi se baš nešto i ne igra" utakmica.
Delovao je, pogotovo u početku, kao da ga je neko motkom isterao na teren.
Posle je sve već bilo manje više standardno, radio je šta treba i kada treba. Da se Brajant nije povredio, verovatno ne bi ni ulazio u igru u poslednjoj četvrtini.
Raduje sve bolja igra MPJ u odbrani, kao i sve više onih tako netipičnih poena za njega, pri nešto agresivnijim ulascima pod koš. Izgleda da polako dobija na tom nekom samopouzdanju, što je verovatno i bio cilj u ovom regularnom delu. Baš to (uz sve bolju igru u odbrani) polako postaje još jedan novi kvalitet i veoma potreban/bitan momenat u njegovoj igri, koji doprinosi njegovoj raznovrsnosti koje bi od sada trebali da budu svesni i protivnici.
Sve pohvale naravno i za Grina, koji se razleteo i postigao rekord sezone.
Još kad im se priključi Redži, i vrate Marej i Gordon, biće ludnica sa drugom postavom, i retko koja ekipa će moći da im se odupre.
Dalas je prilično razočarao, a Luka je nekako delovao dosta umorno, pri kraju i povređeno. Ok, nije bilo Irvinga večeras, ali ipak se čini da im generalno fali više kvaliteta, i da ove sezone neće uraditi ništa bitno.

Milisav

pre 2 godine

@Mare
Stvarno me ne potresa sva ova galama oko Jokića - jeste vanserijski igrač ali ne toliko
dobar koliko ga mamlazi naloženi
na srBstvo veličaju. Samo to ne opravdava ovu tvoju mizeriju sa
prizivanjem povrede. Prema tome
tebi i moderatorima poručujem:
jebem vam mater smrdljivu - eto
sad imate jedan pregled više.
Nema veze što jedete govna važno
je da se pregledi i klikovi okreću.

Obrad

pre 2 godine

Vince, kažem da raspadnuti Lejkersi nemaju šanse protiv kompletnog Denvera. Za GSW se slažem, prestaće biti opasni tek kada se splashersi penzinišu. U svakom slučaju, bolje Lejkersi na Denver nego GSW.

marko

pre 2 godine

Sto bi rek'o moj cale, navijaj za onoga koga volis da gledas. Ja navijam za Denver jer volim kako Denver igra, a nekad sam navijao i za druge timove, isto je i sa klubovima u Srbiji. To je samo sport.
Komentatori koji ovde kritikuju Jokica su ili trolovi ili ljudi sa problemima. U oba slucaja, ne treba im pridavati paznju. Za prve je paznja gorivo, a drugima treba profesionalna pomoc, a vecina komentatora to nisu.

Donny Brasco

pre 2 godine

Dallas trenutno nije nikakav rival , pogotovo ne nekoj podmazanoj mašini kao što je Denver. Zapad je jako izjednačen i biti će problem upasti u play off, međutim ne smatram da postoji izraziti favorit za ući u veliko finale. Sve momčadi koje uđu u play off biti će nezgodne iz jednostavnog razloga, sve imaju odlične igrače , rotacije će se jako smanjiti i nikakvo čudo ne bi bilo da netko od ekipa 6,7,8 izbace nekoga od 1,2,3 , nekakva povreda ili jednostavno loš metcup može prelomiti seriju. GSW će biti u donjoj polovici, kad su kompletni svi znamo koliko su jaki, New Orleans također kad se vrati Zion, Lakersi ako se dokopaju do play offa također nisu za podcjeniti .. pa i taj Dallas, ako uđe , kad skrati rotaciju, dobije Klebera natrag može biti neugodan .. očekivati je da će Dončić i Irving igrati 40+ minuta i bez obzira kako sada izgledaju imati protiv sebe dva takva kreatora biti će problem za svaku ekipu. Phoenix , Denver ,GSW i Clippersi su realno 4 najbolje ekipe i logično bi bilo , kako sada stvari stoje da netko od njih završi u finalu. Da moram tipovati danas, bez obzira na sve ozljede odlučio bih se na (kompletne) Warriorse .. jako puno iskustva, uigranost ,elitni bekovi , najbolji vođa obrane u ligi i pojačana rotacija na klupi je ipak za nijansu više nego što ostale ekipe mogu ponuditi...ipak gledajući njihovu povijest povreda realnije je da će ih opet zadesiti neka povreda ključnog igrača i neće imati dovoljno.

Waldorf & Statler

pre 2 godine

Svima koji dugo prate NBA je jasno da tu nije bitna samo košarka, a jedan od bitnih parametara je vrednost franšize. Ta vrednost velikim delom zavisi od tržišta, ali i sama ekipa, tj. pojedi igrači mogu bitno da utiču na to, kao i rezultat, tj. titula ili veliko finale.
Sinoćni TD je jedan od dokaza da Denver kao franšiza raste, jer je i kvalitetna statistika lidera ekipe veoma bitna za taj rast. Situacija je sve zrelija. Ranije nisu vodili računa o tome, a Jokića zabole za to. Sada vode računa o tome i Jokić odrađuje ono što se od njega traži. Dok god to ne utiče na rezultat, to je pozitivno, jer je mnogo negativnih primera. Pa trener Lejkersa je priznao da su podredili sezonu LeBronovom rekordu, a kako je to uticalo na ekipu dovoljno je pogledati na tabelu. Svako može da nađe kako je Rasel bildovao svoje TD na uštrb ekipa. Jokić to nikada nije radio. Veoma je legitimno tražiti od igrača da mu ne otimaju skokove, da ne rade nepotrban ekstra pas i slično. Ne da mu se sklanjaju, već samo da ne otimaju skokove kao Barton prošle godine.
Ima još jedan detalj koji po meni nije zanemarljiv. Denver je dodao dozu glamura (da ne kažem Holivuda) u ekipu kroz Jokićeve dolaske na utakmicu u fensi odelima i to su stvari koje i te kako utiču na imidž ekipe u celini i samim tim na vrednost proizvoda, tj. franšize.
Dobra organizacija vodi računa o svim tim stvarima, a bez dobre organizacije nema ni titule. Utisak je da su i vlasnici svesni da imaju priliku da naprave završni korak i da to i žele, ali ne zbog prestiža, već novca. Titula bi podigla vrednost franšize, što ih čini bogatijima, a tome streme svi investitori. Igrači uglavnom to rade zbog slave, a vlasnici zbog novca (većina).

Istina

pre 2 godine

Znam da će bit minusa(što više minusa istina je veća,bar na ovim stranicama),al čini mi se da Jokić postaje sve više Westbrook-statističar u nastajanju,gledao utakmicu i to je bila igra da se postigne TD,a ne nekakva mitomanska priča-nije me briga.Play off će reći istinu,sve u svemu nastavite pratiti statistiku.

zemunski kej

pre 2 godine

Gresite .Odigrao je odlicnu utakmicu. Jeste jurio tripl dabl ali je sve drzao pod kontrolom.Od pocetka su drzali Dalas na vise od 10 koseva islo je i 20. I dalje je problem druga postava koja redovno prosipa prednost oa je morao da ga uvede na oko 8 minuta pre kraja meca obicno to bude negde oko 5~6 minuta pre kraja. Ovaj novi centar Brajant za sada ne izgleda nesto posebno mada je imao jedan dobar potez. Doncic odlican ali Dalas na strani nije i dalje pretnja. Kajri nacas nije igrao ali zaista ne znam sta bi on mogao da im doprinese .On je dobar mali plej njima trebaju misici i visina pod kosem. Koldvel Pop i MJ Porter suteri visoke klase. Interesantan je i IS Smith plej bolje vrti loptu od Kampaca.

Mr_Melbourne

pre 2 godine

Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.

Vojkan

pre 2 godine

@Velikoslovog Toliko je centru tessko da redja tripl dablove da kad je Wilt odlucio da dodaje zaredjao je 78 tripl dablova i bio najbolji asistent lige i to ne sa preciznim i brzim saigracima kao danas. A Jokic je jos i pleja igrao! Sah Mat!
(vince carter, 16. februar 2023 14:10)

Druze .. Vilt !? ... i ko jos osim njega ? Jel ti shvatas o kojoj velicini i kom unikatu pricas, a navodis ga kao svoj kontraargument ? Pa samim tim sto ih poredis, priznajes Jokicevu velicinu iako to ne kapiras.

Poznavalac

pre 2 godine

Ovo je bila Jokicu, po (evropskom) indeksu korisnosti jedna od 5 najlošijih utakmica u sezoni, a opet TD.
Retko kada Jokić ima manji indeks od broja minuta, sada je to bio slučaj. TD došao zbog njegovog statusa u jakom timu (puno lopti na njega, gradjenje saigrača za njegov skok).

Mare

pre 2 godine

Sinoc ste videli primer kako skromnog nidzu ne zanimaju tripl dablovi i statistika. Na poluvremenu 11p i 3 asistencije pri vodjstvu od dvadesetak razlike,da bi igrao sve dok nije ubelezio tu jednu asistenciju koja mu je falila,mec je bio odlucen a konacan rezultat izgleda blazi bas zato sto su igrali za tu jednu asistenciju i prosipali napade. Jednog dana ce otici koleno ili ligamenti u takvim situacijama a ovima sto zale za ovom preglupom statistikom bice tesko da se pogledaju u oci.

Ujak

pre 2 godine

"Veoma je legitimno tražiti od suigrača da mu ne otimaju skokove i da ne rade nepotreban extra pas". .. Ovo je slika i prilika velikog dijela današnjih navijača, samo je Jokićev TD bitan , ništa drugo. Dečko , skok hvata tko god može , da ga ne bi protivnik uhvatio , ti misliš da treba prvo pogledati gdje je Jokić , pa ako ga nema u blizini onda imaš dozvolu za skok. Kao da se utakmica igra u slow motionu pa se sve stigne vidjeti. Mrcina te neka gura , a ti gledaš kako nekome omogućiti skok , da ga ne bi drugome "ukrao".Luđe razmišljanje nisam još pročitao. Onda sam vidio "nepotrebni extra pas" e to je tek vrhunac .. dakle nemoj davati extra pas da ne upropastiš potencijalnu asistenciju. Bože sačuvaj šta sve ljudi pišu. Extra pas doslovno u 99% slučaja dovodi do još lakšeg šuta, ali to bi bilo važno u slučaju da se gleda uspjeh momčadi , međutim to je u odnosu na Nikolinu asistenciju sporedna stvar. Kakvi su likovi počeli komentirati NBA od kada je Jokić najbolji igrač to je prestrašno.

Sarkastije

pre 2 godine

Mala ispravka komentatora koji je iskritikovao Jokicevih 5 gubljenja lopte- 3 od tih 5 su u prvoj cetvrtini, lopta ide na mjesto gdje treba da bude igrac, a igrac se pravi pametan, pa ne bude tu. To su zapravo trebale biti barem 2 ciste asistencije za njega, tako da ga se ne moze kriviti za puno izgubljenih lopti, jer je realno izgubio 2. Nije mi jasno da dolazi sa ovih prostora, a igra onakvu odbranu, ali hajde dobro- kida sve ostalo. Inace, Denver sjajan, klupa sada sjajna, ali utakmica kao da je revijalna ili all-star utakmica, ali bez atrakcija. Dobro je neko primjetio nedavno- Dzordanov prosjek bi u danasnje vrijeme bio 50 koseva po utakmici.

vasilije

pre 2 godine

Meni se juce nikako nije svidela Nikolina igra, nekako mi se cini da je hteo da postigne taj tripl dabl koji nije imao previse smisla. Nikola mora da sutira malo vise, ako bude malo vise agresivan lakse ce i da podeli asistencije, ne sme da sutira manje od 10 puta na utakmici tako i saigracima otvara prostor. Juce je trebao imati 2 poena vise, ali mu sudije nisu sudile silaznu putanju kod jednog suta.
Konacno i Green da odigra malo bolje, ali to nije bas dobro jer je taman doslo vreme da bude klupiran, a Nadji i Cancar na istoj poziciji igraju uglavnom bolje.
Inace Kristijan Braun, pa i Porter su igraci koji leze Jokicu, a mislim da se i Redzi biti takav tip igraca. Ove godine cemo videti kako ce Marej igrati kad bude bilo najvaznije, ako bude igrao lose mozda je vreme da Denver izvrsi neki veci trejd.
To ne mora biti za zvezdu nego mozda za vise visokih defanzivaca.

Goran BK

pre 2 godine

Imam osećaj da je Jokić ovo odigrao u fazonu: "Hoće li neko na basket pa da idemo posle na pivo ispred prodavnice". I tripl-dabl. I pobeda. I verovatno je otišao na pivo.

Mikan

pre 2 godine

Zašto Arena nije prenosila ovu utakmicu?
(Dark, 16. februar 2023 08:36)

Zato što iz nekog razloga bojkotuju utakmice Denvera, neretko se dešava da igraju Nuggetsi a oni u istom terminu prenose Utah - Charlotte...

Vojkan

pre 2 godine

@Vojkan Dzabe citas kad ne kapiras. Wilt nije igrao tako od pocetka karijere,on je izmedju 67 i 68 zabelezio vecinu pd tih svojih tripl dablova jer je nazvan sebicnim,pa je odlucio da bude najbolji asistent lige. Dakle centar je odlucio da igra tako i zabelezio gomilu tripl dablova. Nije poenta da ti navodim bilo koga drugog jer ostali nisu bili u takvim ulogama niti izazvani na ovaj nacin. Centri koji su imali u svom timu plejeve u pravom smislu te reci,tipa Chris Paul sigurno nisu dobili sansu da je lopta non stop kod njih. A Wilt nije bio ni vrhunski dodavac u tome i jeste poenta,on je odlucio i belezio tripl dablove,bolji dodavaci od njega su bili i Sabonis,Divac,Gasol,Weber,Garnet,Malone i mnogi drugi ali su imali sa kim da dele asistencije. Poenta je da je visokom igracu lakse da belezi tripl dablove..i Medzik Dzonson je bio najvisi plej,igrao centra u finalu umesto Dzabara.
(vince carter, 16. februar 2023 16:48)

Dragi moj Vince, sad mi je sve jasno. Nije potrebno reci nista vise. Ti imas patolosku potrebu da solis pamet i da budes u pravu, makar lupetao gluposti toliko da drugi prosto odustanu od rasprave s tobom, jer vide da nema poente, a kao rezultat ti se osecas superiorno, zadajes ljudima "sah mat" i nazivas ih imbecilima. Posto ne pripadam medicinskoj struci, ne mogu da ti postavim dijagnozu, ali ona definitivno postoji, samo ceka da je neko baci na papir. Nemoj da se trudis da mi odgovaras, jer ti smisleni razgovor mozes da vodis samo sam sa sobom.

Ako Amin

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

Razvalio ga... Nego, ko je pobedio na kraju?
(Đenka, 16. februar 2023 08:26)

Odlučite se, ljudi. Kada Jokić nabije statistiku, a reprezentacija izgubi od slabašne italije - statistika je onda važna, najvažnija. Dođavola s tim ko je pobedio.

Ako Jokićev tim pobedi, a on ima lošiju statistiku od nekog protivničkog igrača - onda odjednom postaje najbitnije koji tim je pobedio.

Waldorf & Statler

pre 2 godine

Ujsk&

Nešto sam zaboravio, pa da dodam na prethodni odgovor. Naravno da je legitimno u rešenim utakmicama, kada pobeda nije ugrožena, malo pomoći lideru ekipe, naročito ako je on igrač kao Jokić koji velikodušno razigrava sve oko sebe. Ponavljam, kada je rezultat osiguran, a ne kada se lomi ili kada se gubi. Njegovi TD su u funkciji pobede ekipe.

Omega

pre 2 godine

Od pocetka sezone juri tripl dabl. Nocas je to bas bilo upadljivo.

Pitaju se ljudi zasto je smanjio broj suteva?! Pa zato sto od pocetka utakmice juri asistencije. Poeni i skokovi bukvalno dolaze sami.

Asistencije mogu biti problem jer zavise od saigraca i Jokic mora od samog starta da ih forsira.

Ovakva igra izgleda dobro sve dok protivnik nije agresivan. Bice zanimljivo u plej ofu kada se igra, nacin igre menja za 180°..

vince carter

pre 2 godine

@Velikoslovog Toliko je centru tessko da redja tripl dablove da kad je Wilt odlucio da dodaje zaredjao je 78 tripl dablova i bio najbolji asistent lige i to ne sa preciznim i brzim saigracima kao danas. A Jokic je jos i pleja igrao! Sah Mat!

vince carter

pre 2 godine

@velikoslovog Jokic postize 16 poena po mecu iz reketa i ti uporedjujes njegove procente sa bekovima i plejevima?? Stef Kari je najbolji suter u istoriji,on ce vezanih ociju pobediti Jokica u slobodnim bacanjima,a koji je njegov procenat,koji bek ili plej ima 60% procenta suta🙈 Ovi potenciranje "a centar" da bi ispalo teze da radi to sto radi a ustvari je lakse jer ima najbolji pregled igre zbog visine a igrao je na poziciji pleja u mladjim kategorijama je tek za ispitivanje! @Obrad Sta si ono rekao za Lejkerse? Opet ti kazem molite se da ne budu osmi,izaci ce vam tripl dablovi na nos!!

vince carter

pre 2 godine

@Vojkan Dzabe citas kad ne kapiras. Wilt nije igrao tako od pocetka karijere,on je izmedju 67 i 68 zabelezio vecinu pd tih svojih tripl dablova jer je nazvan sebicnim,pa je odlucio da bude najbolji asistent lige. Dakle centar je odlucio da igra tako i zabelezio gomilu tripl dablova. Nije poenta da ti navodim bilo koga drugog jer ostali nisu bili u takvim ulogama niti izazvani na ovaj nacin. Centri koji su imali u svom timu plejeve u pravom smislu te reci,tipa Chris Paul sigurno nisu dobili sansu da je lopta non stop kod njih. A Wilt nije bio ni vrhunski dodavac u tome i jeste poenta,on je odlucio i belezio tripl dablove,bolji dodavaci od njega su bili i Sabonis,Divac,Gasol,Weber,Garnet,Malone i mnogi drugi ali su imali sa kim da dele asistencije. Poenta je da je visokom igracu lakse da belezi tripl dablove..i Medzik Dzonson je bio najvisi plej,igrao centra u finalu umesto Dzabara.

Jugoplastika

pre 2 godine

Nategnuti TD, cijela petorka Dallasa na klupi, utakmica riješena, Jokić na terenu da pokupi 10 asist, toliko o nije mi bitna statistika....

vince carter

pre 2 godine

Dragi moj Vojkane,poenta je bila da je centru lakse da dodje do tripl dablova a ne teze,dao sam primer Wilta koji ih je lako ostvario onda kad je to odlucio da uradi. Drugi centri nisu bili u situacijama da to rade ali potpuno je jasno na osnovu coveka koji nije vrhunski dodavac ali je bez problema dolazio i do 19 asistencija sa saigracima koji nisu bili brzi i precizni kao danas.

Mare

pre 2 godine

Sinoc ste videli primer kako skromnog nidzu ne zanimaju tripl dablovi i statistika. Na poluvremenu 11p i 3 asistencije pri vodjstvu od dvadesetak razlike,da bi igrao sve dok nije ubelezio tu jednu asistenciju koja mu je falila,mec je bio odlucen a konacan rezultat izgleda blazi bas zato sto su igrali za tu jednu asistenciju i prosipali napade. Jednog dana ce otici koleno ili ligamenti u takvim situacijama a ovima sto zale za ovom preglupom statistikom bice tesko da se pogledaju u oci.

Mr_Melbourne

pre 2 godine

Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.

Milan

pre 2 godine

Možda grešim, ali sam stekao utisak da se navukao na tripl dabl što mi se ne sviđa. Baš vidno forsira asistencije, šut sa poludistance i za 3 skoro da ne primenjuje, opet nekako mislim da ne želi da kvari procente. Te priče da ga ne zanima statistika mi ne piju vodu.
Najgore što je moglo da mu se desi je da se navuče na TD.

Istina

pre 2 godine

Znam da će bit minusa(što više minusa istina je veća,bar na ovim stranicama),al čini mi se da Jokić postaje sve više Westbrook-statističar u nastajanju,gledao utakmicu i to je bila igra da se postigne TD,a ne nekakva mitomanska priča-nije me briga.Play off će reći istinu,sve u svemu nastavite pratiti statistiku.

Ako Amin

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

Razvalio ga... Nego, ko je pobedio na kraju?
(Đenka, 16. februar 2023 08:26)

Odlučite se, ljudi. Kada Jokić nabije statistiku, a reprezentacija izgubi od slabašne italije - statistika je onda važna, najvažnija. Dođavola s tim ko je pobedio.

Ako Jokićev tim pobedi, a on ima lošiju statistiku od nekog protivničkog igrača - onda odjednom postaje najbitnije koji tim je pobedio.

Jugoplastika

pre 2 godine

Nategnuti TD, cijela petorka Dallasa na klupi, utakmica riješena, Jokić na terenu da pokupi 10 asist, toliko o nije mi bitna statistika....

Omega

pre 2 godine

Od pocetka sezone juri tripl dabl. Nocas je to bas bilo upadljivo.

Pitaju se ljudi zasto je smanjio broj suteva?! Pa zato sto od pocetka utakmice juri asistencije. Poeni i skokovi bukvalno dolaze sami.

Asistencije mogu biti problem jer zavise od saigraca i Jokic mora od samog starta da ih forsira.

Ovakva igra izgleda dobro sve dok protivnik nije agresivan. Bice zanimljivo u plej ofu kada se igra, nacin igre menja za 180°..

Milisav

pre 2 godine

@Mare
Stvarno me ne potresa sva ova galama oko Jokića - jeste vanserijski igrač ali ne toliko
dobar koliko ga mamlazi naloženi
na srBstvo veličaju. Samo to ne opravdava ovu tvoju mizeriju sa
prizivanjem povrede. Prema tome
tebi i moderatorima poručujem:
jebem vam mater smrdljivu - eto
sad imate jedan pregled više.
Nema veze što jedete govna važno
je da se pregledi i klikovi okreću.

vince carter

pre 2 godine

@velikoslovog Jokic postize 16 poena po mecu iz reketa i ti uporedjujes njegove procente sa bekovima i plejevima?? Stef Kari je najbolji suter u istoriji,on ce vezanih ociju pobediti Jokica u slobodnim bacanjima,a koji je njegov procenat,koji bek ili plej ima 60% procenta suta🙈 Ovi potenciranje "a centar" da bi ispalo teze da radi to sto radi a ustvari je lakse jer ima najbolji pregled igre zbog visine a igrao je na poziciji pleja u mladjim kategorijama je tek za ispitivanje! @Obrad Sta si ono rekao za Lejkerse? Opet ti kazem molite se da ne budu osmi,izaci ce vam tripl dablovi na nos!!

Mikan

pre 2 godine

Zašto Arena nije prenosila ovu utakmicu?
(Dark, 16. februar 2023 08:36)

Zato što iz nekog razloga bojkotuju utakmice Denvera, neretko se dešava da igraju Nuggetsi a oni u istom terminu prenose Utah - Charlotte...

Konj

pre 2 godine

Za dve godine će biti potencijalno novi štrajk u nba. Verovatno će postojati neslaganje oko ovih zahteva za trade poslednjih godina između vlasnika i igrača. Razmislite malo u koja dva kluba bi dva najbolja igrača na svetu verovatno želela da igraju tih nekoliko meseci (ne pričam o madridskon realu i megi). Kakav bi to spektakl bio.

znanje-imanje

pre 2 godine

Najbolja utakmica Grina za Denver ikada. Ovi koji su imali zabavu i naviku da se istresaju na MPJ - dečko je veoma popravio odbranu, više ne otima Nikoli skokove i ustaljuje se blizu 50% šuta.
Lepo da je promena menadžera Denvera masovno otvorila oči spram NBA, da je to mnogo jaka liga pa su tamo kao mnogo jaki experti. Iako ima i toga to je kao i sve na svetu jedna pre svega dilkarnica i džiberana. Plus ajde što je zarada daleko ispred sporta nego je i manipulacija pre zarade. Elem Kroenke škrtice su bile prezadovoljne menadžerom (??) ali ipak nisu hteli da ga dodatno plate, pa je taj krelac onda ipak otišao u Minesotu, da sada njih malo usreći. Da nije toga...
Slično ludilo vidimo vlada i u drugim timovima. Dalas je upravo pokazao svoje bezumlje, samo se čudim da i jedan Džejson Kid klizi uz to. Jer bilo je (pre)očito da Dončić mora (još) da pauzira. Posebno kad su već prve dve sa Irvingom dobili. Da su dali Luki ove tri pauzu, pa AllStar pauzu... ...ovako su se ukanalili do kraja sezone.
Denverov finiš sezone je baš težak. Vrlo pažljivo moraju izabrati preostalih 10 pobeda i 13 mečeva koje će da predaju tj. igraće ih rezerve. (šta tu uzmu čist bonus, ali bitnije je tempiranje za PO) Hjuston, San Antonio, Čikago su jedina 3 zicera, sve ostalo motivisani i teški protivnici. Ali moraju i da sačuvaju Marija i Gordona i da, idioti, daju 3-4 utakmice pauze Nikoli od zadnjih 10-12 ako žele da imaju šansu u PO. Nadam se da pamet Kalvina Buta seže i dotle, Malouna sigurno ne.

velikoslovog

pre 2 godine

I jos jedna stvar, ako Jokic postigne jos 11 TD-a u preostale 23 utakmice (i te kako realno), prestize Lebrona i Kida i postaje 4. svih vremena po tom parametru iza Westbrooka, Robertsona i Johnsona. I to sa 28 godina. I to kao centar!!!

uncle tom

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

Objasnio mu kako se gubi utakmica.

vince carter

pre 2 godine

@Velikoslovog Toliko je centru tessko da redja tripl dablove da kad je Wilt odlucio da dodaje zaredjao je 78 tripl dablova i bio najbolji asistent lige i to ne sa preciznim i brzim saigracima kao danas. A Jokic je jos i pleja igrao! Sah Mat!

vince carter

pre 2 godine

@Vojkan Dzabe citas kad ne kapiras. Wilt nije igrao tako od pocetka karijere,on je izmedju 67 i 68 zabelezio vecinu pd tih svojih tripl dablova jer je nazvan sebicnim,pa je odlucio da bude najbolji asistent lige. Dakle centar je odlucio da igra tako i zabelezio gomilu tripl dablova. Nije poenta da ti navodim bilo koga drugog jer ostali nisu bili u takvim ulogama niti izazvani na ovaj nacin. Centri koji su imali u svom timu plejeve u pravom smislu te reci,tipa Chris Paul sigurno nisu dobili sansu da je lopta non stop kod njih. A Wilt nije bio ni vrhunski dodavac u tome i jeste poenta,on je odlucio i belezio tripl dablove,bolji dodavaci od njega su bili i Sabonis,Divac,Gasol,Weber,Garnet,Malone i mnogi drugi ali su imali sa kim da dele asistencije. Poenta je da je visokom igracu lakse da belezi tripl dablove..i Medzik Dzonson je bio najvisi plej,igrao centra u finalu umesto Dzabara.

vince carter

pre 2 godine

Dragi moj Vojkane,poenta je bila da je centru lakse da dodje do tripl dablova a ne teze,dao sam primer Wilta koji ih je lako ostvario onda kad je to odlucio da uradi. Drugi centri nisu bili u situacijama da to rade ali potpuno je jasno na osnovu coveka koji nije vrhunski dodavac ali je bez problema dolazio i do 19 asistencija sa saigracima koji nisu bili brzi i precizni kao danas.

velikoslovog

pre 2 godine

To je to, rekordnih 25 pobeda u nizu kad ostvari triple-double (Magic je drzao rekord sa 24 pre). E sad, znam da mnogi misle da se preteruje sa raznim statistikama / podacima, ali ovo je stvarno impresivno. Jokiceva TD sezona je drugacija od Westbrukovih sezona i Robertsonove sezone jer a) oni nisu bili ni bliiiizu sutu od 50%, a Jokic sutira preko 63%. b) Westbrook i Robertson nisu bili blizu vrhu konferencije, Denver je manje-vise vec obezbedio prvo mesto PRE ALL-STAR PAUZE. c) Jokic apsolutno ne igra za statistiku (iako mislim da je Malone lagano krenuo da ga ostavlja duze da igra da bi postigao TD ali mozda gresim, mada to opet nema veze sa Nikolom), a po usage percentage-u nije ni u top 30, za razliku od Westbrook-a i Robertsona koji su bili u top 5 komotno. Pritom, trenutno se vodi bitka izmedju Jokica i Brajanta (koji je sad u Denveru) ko ce imati najbolji true shooting percentage u ligi. Pa da vam je neko rekao pre sezone da ce jedan igrac voditi svoj tim do vrha tabele sa triple-double prosekom uz najbolji true shooting percentage u ligi, odmah biste rekli da to mora biti MVP lige. I bice! Jokic, the back to back to back MVP!!!

uncle tom

pre 2 godine

Irving nije igrao u ovoj utakmici,ali nevjerovatno kako je Dalas poceo da redja poraze otkad je on dosao u ekipi.
(Asteriks, 16. februar 2023 08:14)

Prve dve utakmice sa Irvingom su dobili, a tada nije igrao Luka. Od kako se Luka vratio sve tri su izgubili.

Objektivan

pre 2 godine

I jos jedna stvar, ako Jokic postigne jos 11 TD-a u preostale 23 utakmice (i te kako realno), prestize Lebrona i Kida i postaje 4. svih vremena po tom parametru iza Westbrooka, Robertsona i Johnsona. I to sa 28 godina. I to kao centar!!!
(velikoslovog, 16. februar 2023 08:18)

Dace Bog da ima 300 TD pa da dušmani udaraju glavom o zid a rekord nikad ne bude srušen. Još kad bi i NĐ došao do 30 GS..
Jel tako velikoslovog?
Da prestigne ove sezone Kida i LBJ, sledece Magica i Robertsona, a pre 30-te i statističara Westrubka.

Sarkastije

pre 2 godine

Mala ispravka komentatora koji je iskritikovao Jokicevih 5 gubljenja lopte- 3 od tih 5 su u prvoj cetvrtini, lopta ide na mjesto gdje treba da bude igrac, a igrac se pravi pametan, pa ne bude tu. To su zapravo trebale biti barem 2 ciste asistencije za njega, tako da ga se ne moze kriviti za puno izgubljenih lopti, jer je realno izgubio 2. Nije mi jasno da dolazi sa ovih prostora, a igra onakvu odbranu, ali hajde dobro- kida sve ostalo. Inace, Denver sjajan, klupa sada sjajna, ali utakmica kao da je revijalna ili all-star utakmica, ali bez atrakcija. Dobro je neko primjetio nedavno- Dzordanov prosjek bi u danasnje vrijeme bio 50 koseva po utakmici.

Lala Germany

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)
Interesantno mišljenje, samo Luku je neko drugi čuvao. Nema smisla da to radi centar.

Aleksis Sanco Panco

pre 2 godine

@Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.
(Mr_Melbourne, 16. februar 2023 08:10)

Da, pogledaj raspodelu poena kod Jokića, nijedan vrhunski igrač nije s njim u ekipi. Nisu igrali ni Marej ni Gordon. Igrali Pope i MPJ. Jednostavno igraju kao ekipa, donose pobede i veruju Jokiću. Jokić je radio sve i postigao skromnih 14 poena, hvatao lopte i prosleđivao kome je trebalo. Da je Dončić igrao tako, pobedili bi. Forsiranje, što je pokazao i Lebron, ne donosi pobede uvek.

sve je relativno

pre 2 godine

Irving nije igrao u ovoj utakmici,ali nevjerovatno kako je Dalas poceo da redja poraze otkad je on dosao u ekipi.
(Asteriks, 16. februar 2023 08:14)

Prve dve utakmice sa Irvingom su dobili, a tada nije igrao Luka. Od kako se Luka vratio sve tri su izgubili.
(uncle tom, 16. februar 2023 08:27)


A što ne napišeš istinu, da su od te tri izgubljene u dve igrali i Dončić i Irving? Ništa neće napraviti njih dvojica sa Dalasom.

шиле

pre 2 godine

Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.
(Mr_Melbourne, 16. februar 2023 08:10)

Није битно колико поена даш, битно је да чиниш своју екипу бољом, да сви дају кошеве и победе противника. А то Јокић ради. Није кошарка индивидуалан спорт, па да силујеш шут, а остали саиграчи да ти додају лопту на 6,75м... Спортски поуу

Straight Outta München

pre 2 godine

Mogao bi Jokic da srusi onaj groteskni rekord RW po broju TD u jednoj sezoni. Sada vec postaje realno da karijeru zavrsi sa najvise TD u istoriji.

Pera Ždera

pre 2 godine

Nizu se pobede i to bez Gordona i Mareja. Jokic od starta jako nezainteresovano, uspavano i bez fokusa. Cini mi se 3 ili 4 od 5 izgubljenih lopti vec u ocajnoj prvoj cetvrtini. Tek od polovine 2/4 paljenje, agresivnost, zavrsava poluvreme sa 11p. Do kraja utakmice jos 3 poena, ukupno 9 suteva iz igre?! Porter jako dobar, dve blokade, u par navrata naterao Luku na plan B, odbio ga od kosa. Grin ovog puta jako poenterski potentan? Doncic, hmm... 12/22 iz igre +/- -12.

(Do)nedavno je bilo momenata neizvesnosti Denver VS Dalas. Sada ih dobijaju i bez kljucnih igraca (znam da nije igrao Irving, pa?). Da, Grumenje je zrelo za...

JPR24

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

I završio u minusu -12 i izgubio ! Auu kakvo objasnjenje !

Đenka

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)
Razvalio ga... Nego, ko je pobedio na kraju?

palop

pre 2 godine

Sad ce komentari mitomana!Da nikad nije postojao igrac u istoriji koji je ovako sa 14 poena bio dominantan.I da je pokazao Doncicu koji je zabio 37 koseva ko je bolji.
(Mr_Melbourne, 16. februar 2023 08:10)

Jokic igra primarno za pobedu i ekipu, ako ostalima ide, on nece forsirati. Doncic igra tako da pobeda (ili poraz) mora ici preko njega, prethodne dve sezone najveci usage rate u ligi, sad je drugi iz Janisa.

Stole

pre 2 godine

A sto se vi, "teoreticari nabijanja statistike", niste pitali sto je na prethodnoj utakmici ostao sa 2 asistencije manje, kad je mogao glat da ih pokupi ? Sto je nakupio vise utakmica u kojima mu fali jedna asistencija ili skok, nego sto ima tripl dablova ? I na kraju najbitnije - jel njegov tripl dabl doprineo pobedi ili ga je jurio po svaku cenu ? U drugoj cetvrtini je pokazao da ne mogu da ga zaustave i da moze da poentira kad god pozeli, ali u drugom poluvremenu za tim nije bilo potrebe, jer su ostali bili raspolozeni. Do trece cetvrtine u Denveru petorica dvocifreni, u Dalasu jedan, pogodite koji. Kad su u cetvrtoj cetvrtini poceli da lagano gube prednost, Maloun vraca Jokica i za minut se vracaju na +15 i sibaju dalje. Jel to zato sto je jurio statistiku ?

Samo gledam

pre 2 godine

Mislim da je glupo tvrditi da je jurio tripl dabl, jer u pred kraj nije bilo ni planirano da igra. Isao je i on i Porter kada je Dalas napravio 12-1 i rezultatski se približio.
Prenosa nije bilo na Areni ali jeste na NBA TV, koji je na MTS.
Ne smarajte sa ovi, na Areni je ono šta im se da, ne biraju.

velikoslovog

pre 2 godine

@velikoslovog Jokic postize 16 poena po mecu iz reketa i ti uporedjujes njegove procente sa bekovima i plejevima?? Stef Kari je najbolji suter u istoriji,on ce vezanih ociju pobediti Jokica u slobodnim bacanjima,a koji je njegov procenat,koji bek ili plej ima 60% procenta suta? Ovi potenciranje "a centar" da bi ispalo teze da radi to sto radi a ustvari je lakse jer ima najbolji pregled igre zbog visine a igrao je na poziciji pleja u mladjim kategorijama je tek za ispitivanje! @Obrad Sta si ono rekao za Lejkerse? Opet ti kazem molite se da ne budu osmi,izaci ce vam tripl dablovi na nos!!
(vince carter, 16. februar 2023 09:26)

Apsolutno si u pravu, lakse je centrima da postignu triple-double i zato je Jokic prvi u istoriji da to uradi. Pleju je teze da postigne triple-double, zato vec ima pet takvih sezona. Prvo sam mislio da si trol bez pametnija posla ali pocinjem da mislim da ti ozbiljno verujes u ove gluposti koje pises. Pozdrav

Ujak

pre 2 godine

"Veoma je legitimno tražiti od suigrača da mu ne otimaju skokove i da ne rade nepotreban extra pas". .. Ovo je slika i prilika velikog dijela današnjih navijača, samo je Jokićev TD bitan , ništa drugo. Dečko , skok hvata tko god može , da ga ne bi protivnik uhvatio , ti misliš da treba prvo pogledati gdje je Jokić , pa ako ga nema u blizini onda imaš dozvolu za skok. Kao da se utakmica igra u slow motionu pa se sve stigne vidjeti. Mrcina te neka gura , a ti gledaš kako nekome omogućiti skok , da ga ne bi drugome "ukrao".Luđe razmišljanje nisam još pročitao. Onda sam vidio "nepotrebni extra pas" e to je tek vrhunac .. dakle nemoj davati extra pas da ne upropastiš potencijalnu asistenciju. Bože sačuvaj šta sve ljudi pišu. Extra pas doslovno u 99% slučaja dovodi do još lakšeg šuta, ali to bi bilo važno u slučaju da se gleda uspjeh momčadi , međutim to je u odnosu na Nikolinu asistenciju sporedna stvar. Kakvi su likovi počeli komentirati NBA od kada je Jokić najbolji igrač to je prestrašno.

Dell

pre 2 godine

Na kraju najvažnije je ko je pobedio mec, u ovoj fazi sezone i trci za MVP-a svaka pobeda je bitna, vec je stvorena odredjenja prednost po kladionicama, i ne mora to da budu neke brutalne individualne brojke nakon utakmice. Neverovatan je Nikola

Moravac

pre 2 godine

Објаснио му Лука неке ствари, сасуо му 37
(Kataklinger, 16. februar 2023 08:16)

I šta je Dalas uradio?

Dragan Feliks

pre 2 godine

Ne pamtim lakšu pobedu u medjusobnom duelu. Ključna je bila 2/4 kada su prvo rezervisti napravili razliku a onda ih i Nikola sa jedinom sekvencom na meču gde je napadao koš dotukao. Da se rezervisti nisu opustili i dopustili protivniku seriju 12:1 na početku 4/4 Nikola se ne bi ni vraćao na parket i ovo bi bila njegova najslabija partija sezone. Ovako još jedan tripl dabl pa će većina reći da je igrao sjajno a nije. Već poslovična nezainteresovanost za poentiranje (samo 9 šuteva i 14 poena)i neozbiljnost u predaji lopte (5 TO) nisu dovoljni za utisak vrlo dobro ili odlično. U defanzivi aktivan na branjenju pika i prekidu protoka lopte ali gotovo bez pokušaja zaštite obruča (očigledno im je previše važan a i svestan je svojih limita). MPJ po ko zna koji put sjajan u prvom delu da bi se u drugom pogubio i ušao u seriju promašaja i grešaka (zabraniti mu prenos lopte). B.Braun u laganom padu forme, KCP efikasan, Čančar dobar osim u šutu za 3. Iš Smit i Brajant u prvom dobri u drugom loši. K.Braun za mene suvo zlato Denvera, agresivan na skoku i bez previše fantaziranja. Utakmica je dobijena na poziciji 4 jer je Dalas u odbrani igrao sa Lukom na toj poziciji, i dok je Čančar (0 od 4 za 3p)bio na drugoj strani to je nekako i funkcionisalo, ali kako je ušao Grin, Luka se pogubio u odbrani (baš kao i Jokić previše im je važan da bi igrao i odbranu ali nekoliko puta ga je baš pustio) i Denver je to fenomenalno eksploatisao. Još jedna pobeda i za sada sezona iznad očekivanja.

Dr Hitch

pre 2 godine

Znam da će bit minusa(što više minusa istina je veća,bar na ovim stranicama),al čini mi se da Jokić postaje sve više Westbrook-statističar u nastajanju,gledao utakmicu i to je bila igra da se postigne TD,a ne nekakva mitomanska priča-nije me briga.Play off će reći istinu,sve u svemu nastavite pratiti statistiku.
(Istina, 16. februar 2023 09:13)
To bi možda imalo smisla da Denver nije prvi na ovakvom Zapadu, tako da si samo pokazao koliko nemaš pojma

Donny Brasco

pre 2 godine

Dallas trenutno nije nikakav rival , pogotovo ne nekoj podmazanoj mašini kao što je Denver. Zapad je jako izjednačen i biti će problem upasti u play off, međutim ne smatram da postoji izraziti favorit za ući u veliko finale. Sve momčadi koje uđu u play off biti će nezgodne iz jednostavnog razloga, sve imaju odlične igrače , rotacije će se jako smanjiti i nikakvo čudo ne bi bilo da netko od ekipa 6,7,8 izbace nekoga od 1,2,3 , nekakva povreda ili jednostavno loš metcup može prelomiti seriju. GSW će biti u donjoj polovici, kad su kompletni svi znamo koliko su jaki, New Orleans također kad se vrati Zion, Lakersi ako se dokopaju do play offa također nisu za podcjeniti .. pa i taj Dallas, ako uđe , kad skrati rotaciju, dobije Klebera natrag može biti neugodan .. očekivati je da će Dončić i Irving igrati 40+ minuta i bez obzira kako sada izgledaju imati protiv sebe dva takva kreatora biti će problem za svaku ekipu. Phoenix , Denver ,GSW i Clippersi su realno 4 najbolje ekipe i logično bi bilo , kako sada stvari stoje da netko od njih završi u finalu. Da moram tipovati danas, bez obzira na sve ozljede odlučio bih se na (kompletne) Warriorse .. jako puno iskustva, uigranost ,elitni bekovi , najbolji vođa obrane u ligi i pojačana rotacija na klupi je ipak za nijansu više nego što ostale ekipe mogu ponuditi...ipak gledajući njihovu povijest povreda realnije je da će ih opet zadesiti neka povreda ključnog igrača i neće imati dovoljno.

zemunski kej

pre 2 godine

Gresite .Odigrao je odlicnu utakmicu. Jeste jurio tripl dabl ali je sve drzao pod kontrolom.Od pocetka su drzali Dalas na vise od 10 koseva islo je i 20. I dalje je problem druga postava koja redovno prosipa prednost oa je morao da ga uvede na oko 8 minuta pre kraja meca obicno to bude negde oko 5~6 minuta pre kraja. Ovaj novi centar Brajant za sada ne izgleda nesto posebno mada je imao jedan dobar potez. Doncic odlican ali Dalas na strani nije i dalje pretnja. Kajri nacas nije igrao ali zaista ne znam sta bi on mogao da im doprinese .On je dobar mali plej njima trebaju misici i visina pod kosem. Koldvel Pop i MJ Porter suteri visoke klase. Interesantan je i IS Smith plej bolje vrti loptu od Kampaca.

Steva

pre 2 godine

Nategnuti TD, cijela petorka Dallasa na klupi, utakmica riješena, Jokić na terenu da pokupi 10 asist, toliko o nije mi bitna statistika....
(Jugoplastika, 16. februar 2023 09:46)

Kao sto komentatori rekose pred kraj utakmice - "U Dalasu je protok lopte bolji dok je Luka na klupi". To sto je startna petorka na klupi, ne znaci nista. Denver je lagano gubio prednost, a Brajant se, pri tom, i povredio, pa je Meloun vratio Jokica u igru, inace bi presedeo cetvrtu cetvrtinu na klupi. I cim ga je vratio, ponovo se odlepise. To su cinjenice. Ali, naravno, svako vidi samo ono sto odgovara njegovom narativu.

Samo kažem...

pre 2 godine

Lukinih impresivnih 37 poena i neimpresivnih jednocifrenih (od 3 do 8) mučenih saigrača iz prve postave. Jadni ljudi...
Nikola danas slabije, ali zato većina saigrača dvocifrena + novi TD, ekipa funkcioniše timski, pobeda upisana, a Luki ostaje da se u porazu teši sa 37 impresivnih... Pa neka bira ko šta voli!

Poznavalac

pre 2 godine

Ovo je bila Jokicu, po (evropskom) indeksu korisnosti jedna od 5 najlošijih utakmica u sezoni, a opet TD.
Retko kada Jokić ima manji indeks od broja minuta, sada je to bio slučaj. TD došao zbog njegovog statusa u jakom timu (puno lopti na njega, gradjenje saigrača za njegov skok).

Obrad

pre 2 godine

Vince, kažem da raspadnuti Lejkersi nemaju šanse protiv kompletnog Denvera. Za GSW se slažem, prestaće biti opasni tek kada se splashersi penzinišu. U svakom slučaju, bolje Lejkersi na Denver nego GSW.

vasilije

pre 2 godine

Meni se juce nikako nije svidela Nikolina igra, nekako mi se cini da je hteo da postigne taj tripl dabl koji nije imao previse smisla. Nikola mora da sutira malo vise, ako bude malo vise agresivan lakse ce i da podeli asistencije, ne sme da sutira manje od 10 puta na utakmici tako i saigracima otvara prostor. Juce je trebao imati 2 poena vise, ali mu sudije nisu sudile silaznu putanju kod jednog suta.
Konacno i Green da odigra malo bolje, ali to nije bas dobro jer je taman doslo vreme da bude klupiran, a Nadji i Cancar na istoj poziciji igraju uglavnom bolje.
Inace Kristijan Braun, pa i Porter su igraci koji leze Jokicu, a mislim da se i Redzi biti takav tip igraca. Ove godine cemo videti kako ce Marej igrati kad bude bilo najvaznije, ako bude igrao lose mozda je vreme da Denver izvrsi neki veci trejd.
To ne mora biti za zvezdu nego mozda za vise visokih defanzivaca.

Waldorf & Statler

pre 2 godine

Svima koji dugo prate NBA je jasno da tu nije bitna samo košarka, a jedan od bitnih parametara je vrednost franšize. Ta vrednost velikim delom zavisi od tržišta, ali i sama ekipa, tj. pojedi igrači mogu bitno da utiču na to, kao i rezultat, tj. titula ili veliko finale.
Sinoćni TD je jedan od dokaza da Denver kao franšiza raste, jer je i kvalitetna statistika lidera ekipe veoma bitna za taj rast. Situacija je sve zrelija. Ranije nisu vodili računa o tome, a Jokića zabole za to. Sada vode računa o tome i Jokić odrađuje ono što se od njega traži. Dok god to ne utiče na rezultat, to je pozitivno, jer je mnogo negativnih primera. Pa trener Lejkersa je priznao da su podredili sezonu LeBronovom rekordu, a kako je to uticalo na ekipu dovoljno je pogledati na tabelu. Svako može da nađe kako je Rasel bildovao svoje TD na uštrb ekipa. Jokić to nikada nije radio. Veoma je legitimno tražiti od igrača da mu ne otimaju skokove, da ne rade nepotrban ekstra pas i slično. Ne da mu se sklanjaju, već samo da ne otimaju skokove kao Barton prošle godine.
Ima još jedan detalj koji po meni nije zanemarljiv. Denver je dodao dozu glamura (da ne kažem Holivuda) u ekipu kroz Jokićeve dolaske na utakmicu u fensi odelima i to su stvari koje i te kako utiču na imidž ekipe u celini i samim tim na vrednost proizvoda, tj. franšize.
Dobra organizacija vodi računa o svim tim stvarima, a bez dobre organizacije nema ni titule. Utisak je da su i vlasnici svesni da imaju priliku da naprave završni korak i da to i žele, ali ne zbog prestiža, već novca. Titula bi podigla vrednost franšize, što ih čini bogatijima, a tome streme svi investitori. Igrači uglavnom to rade zbog slave, a vlasnici zbog novca (većina).

Vojkan

pre 2 godine

@Vojkan Dzabe citas kad ne kapiras. Wilt nije igrao tako od pocetka karijere,on je izmedju 67 i 68 zabelezio vecinu pd tih svojih tripl dablova jer je nazvan sebicnim,pa je odlucio da bude najbolji asistent lige. Dakle centar je odlucio da igra tako i zabelezio gomilu tripl dablova. Nije poenta da ti navodim bilo koga drugog jer ostali nisu bili u takvim ulogama niti izazvani na ovaj nacin. Centri koji su imali u svom timu plejeve u pravom smislu te reci,tipa Chris Paul sigurno nisu dobili sansu da je lopta non stop kod njih. A Wilt nije bio ni vrhunski dodavac u tome i jeste poenta,on je odlucio i belezio tripl dablove,bolji dodavaci od njega su bili i Sabonis,Divac,Gasol,Weber,Garnet,Malone i mnogi drugi ali su imali sa kim da dele asistencije. Poenta je da je visokom igracu lakse da belezi tripl dablove..i Medzik Dzonson je bio najvisi plej,igrao centra u finalu umesto Dzabara.
(vince carter, 16. februar 2023 16:48)

Dragi moj Vince, sad mi je sve jasno. Nije potrebno reci nista vise. Ti imas patolosku potrebu da solis pamet i da budes u pravu, makar lupetao gluposti toliko da drugi prosto odustanu od rasprave s tobom, jer vide da nema poente, a kao rezultat ti se osecas superiorno, zadajes ljudima "sah mat" i nazivas ih imbecilima. Posto ne pripadam medicinskoj struci, ne mogu da ti postavim dijagnozu, ali ona definitivno postoji, samo ceka da je neko baci na papir. Nemoj da se trudis da mi odgovaras, jer ti smisleni razgovor mozes da vodis samo sam sa sobom.

Tocka

pre 2 godine

Stravično efikasan Denver, ovo je vec nestvarno. Najlošije procente u ekipi večeras je imao Vlatko sa 47,5% šuta. Cela ekipa je blizu 60%. Ovo je neverovatno. Brajant im izgleda baš leži, baš je borac i zasad odlična rezervna petica.
Sve ovo bez Gordona, Mareja i Džeksona.
I čak počinju glasine da će dovesti Kevin Lava, a nekako pustiti Deandrea i još nekog. Opasno se sprema Denver za PO.

posmatrač

pre 2 godine

Čini se kao da je Denver igrao sa pola gasa. Još jedna od onih Nikolinih "večeras mi se baš nešto i ne igra" utakmica.
Delovao je, pogotovo u početku, kao da ga je neko motkom isterao na teren.
Posle je sve već bilo manje više standardno, radio je šta treba i kada treba. Da se Brajant nije povredio, verovatno ne bi ni ulazio u igru u poslednjoj četvrtini.
Raduje sve bolja igra MPJ u odbrani, kao i sve više onih tako netipičnih poena za njega, pri nešto agresivnijim ulascima pod koš. Izgleda da polako dobija na tom nekom samopouzdanju, što je verovatno i bio cilj u ovom regularnom delu. Baš to (uz sve bolju igru u odbrani) polako postaje još jedan novi kvalitet i veoma potreban/bitan momenat u njegovoj igri, koji doprinosi njegovoj raznovrsnosti koje bi od sada trebali da budu svesni i protivnici.
Sve pohvale naravno i za Grina, koji se razleteo i postigao rekord sezone.
Još kad im se priključi Redži, i vrate Marej i Gordon, biće ludnica sa drugom postavom, i retko koja ekipa će moći da im se odupre.
Dalas je prilično razočarao, a Luka je nekako delovao dosta umorno, pri kraju i povređeno. Ok, nije bilo Irvinga večeras, ali ipak se čini da im generalno fali više kvaliteta, i da ove sezone neće uraditi ništa bitno.

Vojkan

pre 2 godine

@Velikoslovog Toliko je centru tessko da redja tripl dablove da kad je Wilt odlucio da dodaje zaredjao je 78 tripl dablova i bio najbolji asistent lige i to ne sa preciznim i brzim saigracima kao danas. A Jokic je jos i pleja igrao! Sah Mat!
(vince carter, 16. februar 2023 14:10)

Druze .. Vilt !? ... i ko jos osim njega ? Jel ti shvatas o kojoj velicini i kom unikatu pricas, a navodis ga kao svoj kontraargument ? Pa samim tim sto ih poredis, priznajes Jokicevu velicinu iako to ne kapiras.

Bojan

pre 2 godine

(Mare, 16. februar 2023 08:05)

Ti si dečko ili pijan ili ti treba debela dioptrija. Jokić je ušao kad je Dalas napravio 12-1 a razlika pala na 10 ili tako nešto.

Goran BK

pre 2 godine

Imam osećaj da je Jokić ovo odigrao u fazonu: "Hoće li neko na basket pa da idemo posle na pivo ispred prodavnice". I tripl-dabl. I pobeda. I verovatno je otišao na pivo.

marko

pre 2 godine

Sto bi rek'o moj cale, navijaj za onoga koga volis da gledas. Ja navijam za Denver jer volim kako Denver igra, a nekad sam navijao i za druge timove, isto je i sa klubovima u Srbiji. To je samo sport.
Komentatori koji ovde kritikuju Jokica su ili trolovi ili ljudi sa problemima. U oba slucaja, ne treba im pridavati paznju. Za prve je paznja gorivo, a drugima treba profesionalna pomoc, a vecina komentatora to nisu.

Waldorf & Statler

pre 2 godine

Ujsk&

Nešto sam zaboravio, pa da dodam na prethodni odgovor. Naravno da je legitimno u rešenim utakmicama, kada pobeda nije ugrožena, malo pomoći lideru ekipe, naročito ako je on igrač kao Jokić koji velikodušno razigrava sve oko sebe. Ponavljam, kada je rezultat osiguran, a ne kada se lomi ili kada se gubi. Njegovi TD su u funkciji pobede ekipe.