Utorak, 14.11.2006.

10:57

Krstić pogađao, Darko blokirao

Autor: Željko Čačija  |  Izvor: B92

Krstiæ pogaðao, Darko blokirao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

16 Komentari

Sortiraj po:

Bojan

pre 19 godina

@Detroit
Hej covece,sta isprica,nesto kao Darko napravi razliku(kad je on dao te koseve),a posle se Howard svercuje i onda gube.Howard je zver,momak je mladji od Darka,cim je pre dve godine dosao u Orlando,videlo se da ce on
biti All Star igrac,sada je prva violina Magica.Smesno je to sto pricas.

andro

pre 19 godina

@detroit
Nije Orlando pokusao da veze Milicica dugogodisnjim ugovorom letos (pa mu zato skracuju minutazu, da mu ubiju cenu), nego su imali neke pregovore radi reda (gde su se pominjale cifre reda 40-50 miliona, i cak nisu bili ni previse razdvojeni u onome sto je Darkov agent trazio i sta je Orlano nudio). Orlando nije hteo da potpise neproverenog igraca (na osnovu 30-tak utakmica koje je odigrao za njih), makar ih to kostalo para sledeceg leta. Ljudi iz Orlanda su gomilu puta to komentarisali (da to vide kao win-win situaciju: ako se pokaze da imaju ozbiljnog igraca, da im nece biti zao da plate).
Darko ima probleme sa faulovima, ali ne na svakoj utakmici (uostalom prosek mu je 2.9) i na primer juce ih nije imao, ono sto je odigrao je odigrao odlicno, pa ipak mala minutaza (a Battie bedan). Cini mi se da je Hil jedan od onih trenera koji ima sablon po kome uvodi igrace i ne menja ga puno: ako si u rotaciji ali covek sa klupe, zna se da igras zadnjih par minuta prve cetvrtine, veci deo druge cetvrtine i nekoliko minuta krajem trece i pocetkom cetvrte cetvrtine. Zato je za Darka bitno da postane starter, to automatski znaci 7-8 minuta vise.
Promene u kriterijumu sudjenja u NBA pogadjaju sve centre (ukljucujuci i zvezde tipa O'Nila), ne samo Darka (a pogotovu one malo vise i teze). Ima lep tekst na http://www.hoopshype.com/columns/caste_hans.htm koji to analizira.

Dragan,BGD

pre 19 godina

@andro
Navikao sam da tvoji komentari budu strucni i da imas zanimljiva zapazanja.Sada me iznenadjujes.
Prvu utakmicu Milicic nije bio starter,jer nije planiran da pocne kao starter.Na drugoj utakmici sa Filadelfijom napravio 5 licnih za 14 minuta igre.Na trecoj dobio 24 minuta,jer je imao samo 2 licne.Na cetvrtoj za 15 minuta protiv Vasingtona napravio 6 licnih.Na petoj sa Sijatlom,opet za 15 minuta, 6 licnih.Sa Indijanom igrao 19 minuta, imao samo jednu licnu ali se bas nije pokazao,i konacno sinoc igrao 24 minuta,bio je dobar,imao samo 3 licne. Eto,kad ne pravi licne,dobija vecu minutazu,a u Orlandu se igraci cesto rotiraju mislim da prva petorka igra u proseku pola sata.
Ne znam sta jos da kazem,da bi bilo jasno i logicno.

Nemanja Delija

pre 19 godina

@Dragan,BGD
Sta ti hoces da kazes tom glupavom frazom:"balkanski pogled na svet"?
Sta hoces da kazes da su Srbi balkanci nekulturni?
Ako ti se ne svidja mozes slobodno da odes u neku kulturniju sredinu.
Covek je samo kazao da je Pavlovic u dobroj formi i da je konacno krenuo da igra.
Niko nije rekao da je bolji od Dzejmsa.
Mi smo sto se tice kosarke za svaku pohvalu imamo ubedljivo najvise igraca u nba posle amera i svi kada dobiju pravu sansu igraju fino.U principu to su sve kvalitetni igraci i 'de god odu Srbi bude nesto od tog tima.Sta je bio Sakramento pre nego sto je dosao Vlade?
Tako da...polako bicemo uskoro ponovo br.1 na svetu.
Sve pohvale i Milicicu i Krsticu.
Za Krleta se znalo da je vrhunski centar i jedan od najboljih centara na istoku(slazem se da mora da popravi odbranu to mu je za sada mana koju ce on sigurno prevazici),a Milicic je konacno krenuo da igra i vidice te...Na svetskom prvenstvu je dokazao da ce biti vrhunski igrac i ako dobije pravu sansu nema sumlje da ce to i postati.

dzoni_grobar

pre 19 godina

@andro,

Milicic nije starter jer ne moze da ostane u igri vise od 15-ak minuta zbog faulova. Ipak, to su stvari koje se resavaju psihickom pripremom i gradjenjem reputacije, sto ce reci da je Darko na dobrom putu da postane starter do kraja sezone, verovatno i ranije.

Inace mislim da smo dobili odlican centarski par za repku (Milicic-Krstic) koji ce se odlicno dopunjavati jer se razlikuju u nacinu igre.

Detroit

pre 19 godina

Ma da, stvarno je cudno da Milicic nije starter u Orlandu. Mozda bi stvarno neko ko je strucnjak za kosarku mogao to da nam objasni. Ja, kao obican gledalac, imam nekoliko razloga, sto objektivnih, sto subjektivnih.

Prvo objektivni:

1. Darko fakticki nije igrao dve i po godine u Detroitu te nema dovoljno koncetracije za vecu minutazu;
2. Neiskustvo u igri protiv niskih igraca, igri koju neki timovi svesno forsiraju protiv Orlanda a i NBA se krece u tom pravcu. Sva sreca da su O’Nial, Yao Ming i jos neki u igri inace bi se NBA pretvorila u napucavanje bekova.
3. Darko se (izgleda) posle Svetskog prvenstva u Japanu malo opustio te se poprilicno ugojio (oko desetak kila kazu) pa ima kondicionih problema da izdrzi vecu minutazu.

A sada subjektivni:

1. Prema nekim informacijama Orlando je (u oktobru) pokusao da Darka veze novim, dugogodisnjim ugovorom pre starta ove sezone i ti pregovori nisu uspeli. Od juna iduce godine on je ‘ograniceno slobodan’ igrac i moze preci u drugi klub ako dobije bolju ponudu. Licno mislim, obzirom na NBA kretanja u pravcu nizih igraca, da bi za Darka bilo dobro da prihvati ponudu Orlanda (ako bas nije posve losa) uz uslov za vecu minutazu. Njemu je tk 21 godina i on pred sobom ima bar 3 cetvorogodisnja ugovora tako da eventualni gubitak u prvom ugovoru moze nadoknaditi u sledeca dva. Prema tome moguce je da Orlando sa manjom minutazom pokusava da ga urazumi kako bi u februaru prihvatio njihovu ponudu?
2. Darko je mlad igrac, stranac uz to, te kao takav nije bas popularan kod sudija. NBA, samim tim i sudije, stite neke igrace te ne dozvoljavaju da im klinac iz tamo neke Srbije lepi ‘banane’. Stoga kada primete da se razigrao umire ga sa par brzih licnih gresaka cime salju poruku treneru da ga zameni. Na jednoj od utakmica on je dobio 3 licne za manje od dva minuta i trener ga je zamenio. Kada je ponovo usao u igru dobio je dve licne greske u istom minutu, jednu pre slobodnih bacanja, jednu posle! Par minuta pre kraja dobio je licnu gresku u napadu (sesta) za koju navijaci Orlanda kazu da je ‘BS’ i Orlando je izgubio utakmicu (dotle su vodili). Slicno je bilo protiv Minesote (5 licnih) a juce ga je trener povukao posle trece licne te ga vise nije ni uvodio u igru.
3. Trener Hil nastoji da od Haurada napravi novog O’Nila i Milicic se tu nikako ne uklapa jer svaki njegov kos, blok ili uhvacena lopta umanjuju Hauardovu velicinu. Stoga Hil Darka ubacuje uglavnom kada je tesan rezultat, no cim ta njegova postava ostvari znacajnu razliku on ga povlaci iz igre. To se desilo protiv Minesote, desilo se uostalom i juce protiv Bostona. Darko je povucen iz igre kada je mozda bilo +15(?) i na kraju Orlando zamalo ne izgubi utakmicu!

Sta je od svega ovoga tacno, ne znam….

Dobar je Dzontra...

pre 19 godina

@ Dvojnik Wiliama Wilsona

Pa znas kako se kaze, ne moze i jare i pare,
Krle je sjajan timski igrac, solidan sa distance, dobar skakac. Sa druge strane, kod njega skripi u odbrani, ni u partizanu nije bio neki bloker. Uglavnom skuplja skokove u odbrani, al kao sto si rekao tu dosta duva promaja.

Dragan,BGD

pre 19 godina

@ja
Ajde,dosta preterivanja.Igrao je dobro u poslednje vreme,to sam dva puta naglasio,ali sinoc,sut iz igre veoma los,ucinal los(u odnosu na nekoliko poslednjih utakmica)a to
"resavanje utakmice",to je malo balkanski stil gledanja na svet.Kod 1000-96 i lopte kod
Klivlenda,dao kos,14 sekundi pre kraja i mec
zavrsen rezultatom 102:96.Igrao je vrlo lose
za 22 minuta 7 posena,sut iz igre 2-8,za tri
0-3,imao samo 2 skoka i jednu izgubljenu loptu.Indeks: + 1 - ocajno.
Sta da kazemo za Lebrona koji je igrao za njega prosecno(29p.10-19 za tri 3-4, 6 as.4
skoka 2 kradje i 1 blokada,ili za Dejmona Dzonsa(29 poena,sut iz igre 9-12,a za tri
poena 7-10.
Budite realni,iako ste Srbi.

bikan

pre 19 godina

Sto se tice Milicica, oni su rekli da on nece biti starter bar do kraja meseca jer je propustio zadnje dve nedelje od priprema zbog povrede. Ali cinimi se da je sve ok tako da mozda u sledecih 7-10 dana postane i starter. Oh bih i sada imao bolju statistiku da ne dolazi u isto vreme kad i Arroyo, koji je veoma sebican bek; oh prvo gleda da skoruje pa tek onda da spusti loptu centru. Zato su ga i "izbacili" iz Utah i Detroit. Ako Milicic provede na parketu isto vreme kad i Howard on ce imati bolji ofanzivni ucinak nego Howard (90% koseva koje Howard postize su otpaci - ziceri posle promasaja, i to se uglavnom zakucavaju, sto on to i radi).
Sto se tice, Pavlovica, sinoc ga nije htelo, nije mogao kos da kupi. Ali dobro igra, ne bih me iznenadilo da bude i u petorku. Uz malo srece on bih mogao da ima 10-12 kosa po utakmici. Cuo sam da je dobar atleta, ali sinoc sam se i uverio. Covek skace ko manijak i crnci mu zavide.

andro

pre 19 godina

Sada vec postaje nejasno zasto Darko ima tako malu minutazu. Ima smisla sto ne zele prebrzo da ga stave u startnu petorku (mada Battie ne pokazuje nista, tako da bi i to moglo), ali logicno bi bilo da pocne da dobija vecu minutazu od Battiea.
Trenutna uporedna statistika:
Battie Milicic
minuta 25.1 19.3
poena 5.6 7.6
% suta 51.3% 48.1%
% slobodnih 45.5% 50%
skokovi(of) 5(1.3) 5(2.1)
asistencije 0.3 0.8
kradje 0.88 0.63
blokade 0.63 1.88
izgubljene 1 1.6
faulovi 3 2.9
Miliciceva statistika je nesto bolja. Ono sa cime ima problema na prvi pogled su: izgubljene lopte i % slobodnih.

Jack Dempsey

pre 19 godina

@Xavier
dva razloga:
1. misli da je 3x bolji nego sto je bio
2. misli da je za 1 bolji od dzordana
salu na stranu
kobe ne saradjuje vise sa adidasom pa je promenijo broj da ovi ne bi mogli da zaradjuju na #8. a #24 mu je bio broj u srednjoj skoli pa zato...

Dvojnik Wiliama Wilsona

pre 19 godina

Krle jeste pogadjao i to u trenucima kada to u Netsima niko nije mogao, ali brate mili u odbrani mu je duvao prohujalo sa vihorom sa svih strana. Sijetl im je lagano zabio 120 poena i cak 20 ofanzivnih skokova!!!(prosek lige je negde oko 8 of. sk.) Mnosto tih poena doslo je iz laganih polaganja/zakucavanja koje Krstic nije ni pokusavao da izblokira(najgori bloker medju centrima), plus kad god je Sijetl promasivao u 70% slucajeva lopta se vracala njima u ruke i to uglavnom preko slabasnog Krstica koji se cesto okrecao u mestu neznajuci sta se desava, dok su Wilcox i druzina silovitim zakucavanjima totalno demoralisali Netse. Netsi ako se ne pojacaju na centarskim pozicijama s onom promajom u reketu najveci domet im je 2. runda u playoffu, ako i to, a o prstenu mogu samo da sanjaju...
Darka nisam gledao, ali izgleda da sve bolje i bolje snalazi..
pozdrav

Nikos

pre 19 godina

Darko je protiv Minesote radio sta je hteo,zakucao preko Garneta izmedju ostalog je radio sa njime sta je hteo,toliko ga je ponozio,da je Darko morao ici na klupu,da se zvezda vukova vise ne bi sramotila.
Evo sada je odigrao ponovo solidno.
Kada bi igrao citavu utakmicu,njegov prosek bi bio sigurno oko 20 poena.
Krle je ponovo odigrao standarno dobro.
Bice to nezaustavljiv tandem u reprezentaciji Srbije!

ja

pre 19 godina

MORAM DA KAZEM DA JE PAVLOVIC IMAO OKO 6 FANTASTICNIH ZAKUCAVANJA U ZADNJE 3 UTAKMICE OD KADA JE POCEO DA IGRA A POGOTOVO U OVOJ UTAKMICI PROTIV KNICSA KADA JE 14 SEKUNDI PRE KRAJA RESIO UTAKMICU NA DODAVANJE JAMESA

ja

pre 19 godina

MORAM DA KAZEM DA JE PAVLOVIC IMAO OKO 6 FANTASTICNIH ZAKUCAVANJA U ZADNJE 3 UTAKMICE OD KADA JE POCEO DA IGRA A POGOTOVO U OVOJ UTAKMICI PROTIV KNICSA KADA JE 14 SEKUNDI PRE KRAJA RESIO UTAKMICU NA DODAVANJE JAMESA

Nikos

pre 19 godina

Darko je protiv Minesote radio sta je hteo,zakucao preko Garneta izmedju ostalog je radio sa njime sta je hteo,toliko ga je ponozio,da je Darko morao ici na klupu,da se zvezda vukova vise ne bi sramotila.
Evo sada je odigrao ponovo solidno.
Kada bi igrao citavu utakmicu,njegov prosek bi bio sigurno oko 20 poena.
Krle je ponovo odigrao standarno dobro.
Bice to nezaustavljiv tandem u reprezentaciji Srbije!

Dvojnik Wiliama Wilsona

pre 19 godina

Krle jeste pogadjao i to u trenucima kada to u Netsima niko nije mogao, ali brate mili u odbrani mu je duvao prohujalo sa vihorom sa svih strana. Sijetl im je lagano zabio 120 poena i cak 20 ofanzivnih skokova!!!(prosek lige je negde oko 8 of. sk.) Mnosto tih poena doslo je iz laganih polaganja/zakucavanja koje Krstic nije ni pokusavao da izblokira(najgori bloker medju centrima), plus kad god je Sijetl promasivao u 70% slucajeva lopta se vracala njima u ruke i to uglavnom preko slabasnog Krstica koji se cesto okrecao u mestu neznajuci sta se desava, dok su Wilcox i druzina silovitim zakucavanjima totalno demoralisali Netse. Netsi ako se ne pojacaju na centarskim pozicijama s onom promajom u reketu najveci domet im je 2. runda u playoffu, ako i to, a o prstenu mogu samo da sanjaju...
Darka nisam gledao, ali izgleda da sve bolje i bolje snalazi..
pozdrav

Jack Dempsey

pre 19 godina

@Xavier
dva razloga:
1. misli da je 3x bolji nego sto je bio
2. misli da je za 1 bolji od dzordana
salu na stranu
kobe ne saradjuje vise sa adidasom pa je promenijo broj da ovi ne bi mogli da zaradjuju na #8. a #24 mu je bio broj u srednjoj skoli pa zato...

andro

pre 19 godina

Sada vec postaje nejasno zasto Darko ima tako malu minutazu. Ima smisla sto ne zele prebrzo da ga stave u startnu petorku (mada Battie ne pokazuje nista, tako da bi i to moglo), ali logicno bi bilo da pocne da dobija vecu minutazu od Battiea.
Trenutna uporedna statistika:
Battie Milicic
minuta 25.1 19.3
poena 5.6 7.6
% suta 51.3% 48.1%
% slobodnih 45.5% 50%
skokovi(of) 5(1.3) 5(2.1)
asistencije 0.3 0.8
kradje 0.88 0.63
blokade 0.63 1.88
izgubljene 1 1.6
faulovi 3 2.9
Miliciceva statistika je nesto bolja. Ono sa cime ima problema na prvi pogled su: izgubljene lopte i % slobodnih.

Dragan,BGD

pre 19 godina

@ja
Ajde,dosta preterivanja.Igrao je dobro u poslednje vreme,to sam dva puta naglasio,ali sinoc,sut iz igre veoma los,ucinal los(u odnosu na nekoliko poslednjih utakmica)a to
"resavanje utakmice",to je malo balkanski stil gledanja na svet.Kod 1000-96 i lopte kod
Klivlenda,dao kos,14 sekundi pre kraja i mec
zavrsen rezultatom 102:96.Igrao je vrlo lose
za 22 minuta 7 posena,sut iz igre 2-8,za tri
0-3,imao samo 2 skoka i jednu izgubljenu loptu.Indeks: + 1 - ocajno.
Sta da kazemo za Lebrona koji je igrao za njega prosecno(29p.10-19 za tri 3-4, 6 as.4
skoka 2 kradje i 1 blokada,ili za Dejmona Dzonsa(29 poena,sut iz igre 9-12,a za tri
poena 7-10.
Budite realni,iako ste Srbi.

bikan

pre 19 godina

Sto se tice Milicica, oni su rekli da on nece biti starter bar do kraja meseca jer je propustio zadnje dve nedelje od priprema zbog povrede. Ali cinimi se da je sve ok tako da mozda u sledecih 7-10 dana postane i starter. Oh bih i sada imao bolju statistiku da ne dolazi u isto vreme kad i Arroyo, koji je veoma sebican bek; oh prvo gleda da skoruje pa tek onda da spusti loptu centru. Zato su ga i "izbacili" iz Utah i Detroit. Ako Milicic provede na parketu isto vreme kad i Howard on ce imati bolji ofanzivni ucinak nego Howard (90% koseva koje Howard postize su otpaci - ziceri posle promasaja, i to se uglavnom zakucavaju, sto on to i radi).
Sto se tice, Pavlovica, sinoc ga nije htelo, nije mogao kos da kupi. Ali dobro igra, ne bih me iznenadilo da bude i u petorku. Uz malo srece on bih mogao da ima 10-12 kosa po utakmici. Cuo sam da je dobar atleta, ali sinoc sam se i uverio. Covek skace ko manijak i crnci mu zavide.

Detroit

pre 19 godina

Ma da, stvarno je cudno da Milicic nije starter u Orlandu. Mozda bi stvarno neko ko je strucnjak za kosarku mogao to da nam objasni. Ja, kao obican gledalac, imam nekoliko razloga, sto objektivnih, sto subjektivnih.

Prvo objektivni:

1. Darko fakticki nije igrao dve i po godine u Detroitu te nema dovoljno koncetracije za vecu minutazu;
2. Neiskustvo u igri protiv niskih igraca, igri koju neki timovi svesno forsiraju protiv Orlanda a i NBA se krece u tom pravcu. Sva sreca da su O’Nial, Yao Ming i jos neki u igri inace bi se NBA pretvorila u napucavanje bekova.
3. Darko se (izgleda) posle Svetskog prvenstva u Japanu malo opustio te se poprilicno ugojio (oko desetak kila kazu) pa ima kondicionih problema da izdrzi vecu minutazu.

A sada subjektivni:

1. Prema nekim informacijama Orlando je (u oktobru) pokusao da Darka veze novim, dugogodisnjim ugovorom pre starta ove sezone i ti pregovori nisu uspeli. Od juna iduce godine on je ‘ograniceno slobodan’ igrac i moze preci u drugi klub ako dobije bolju ponudu. Licno mislim, obzirom na NBA kretanja u pravcu nizih igraca, da bi za Darka bilo dobro da prihvati ponudu Orlanda (ako bas nije posve losa) uz uslov za vecu minutazu. Njemu je tk 21 godina i on pred sobom ima bar 3 cetvorogodisnja ugovora tako da eventualni gubitak u prvom ugovoru moze nadoknaditi u sledeca dva. Prema tome moguce je da Orlando sa manjom minutazom pokusava da ga urazumi kako bi u februaru prihvatio njihovu ponudu?
2. Darko je mlad igrac, stranac uz to, te kao takav nije bas popularan kod sudija. NBA, samim tim i sudije, stite neke igrace te ne dozvoljavaju da im klinac iz tamo neke Srbije lepi ‘banane’. Stoga kada primete da se razigrao umire ga sa par brzih licnih gresaka cime salju poruku treneru da ga zameni. Na jednoj od utakmica on je dobio 3 licne za manje od dva minuta i trener ga je zamenio. Kada je ponovo usao u igru dobio je dve licne greske u istom minutu, jednu pre slobodnih bacanja, jednu posle! Par minuta pre kraja dobio je licnu gresku u napadu (sesta) za koju navijaci Orlanda kazu da je ‘BS’ i Orlando je izgubio utakmicu (dotle su vodili). Slicno je bilo protiv Minesote (5 licnih) a juce ga je trener povukao posle trece licne te ga vise nije ni uvodio u igru.
3. Trener Hil nastoji da od Haurada napravi novog O’Nila i Milicic se tu nikako ne uklapa jer svaki njegov kos, blok ili uhvacena lopta umanjuju Hauardovu velicinu. Stoga Hil Darka ubacuje uglavnom kada je tesan rezultat, no cim ta njegova postava ostvari znacajnu razliku on ga povlaci iz igre. To se desilo protiv Minesote, desilo se uostalom i juce protiv Bostona. Darko je povucen iz igre kada je mozda bilo +15(?) i na kraju Orlando zamalo ne izgubi utakmicu!

Sta je od svega ovoga tacno, ne znam….

Dobar je Dzontra...

pre 19 godina

@ Dvojnik Wiliama Wilsona

Pa znas kako se kaze, ne moze i jare i pare,
Krle je sjajan timski igrac, solidan sa distance, dobar skakac. Sa druge strane, kod njega skripi u odbrani, ni u partizanu nije bio neki bloker. Uglavnom skuplja skokove u odbrani, al kao sto si rekao tu dosta duva promaja.

dzoni_grobar

pre 19 godina

@andro,

Milicic nije starter jer ne moze da ostane u igri vise od 15-ak minuta zbog faulova. Ipak, to su stvari koje se resavaju psihickom pripremom i gradjenjem reputacije, sto ce reci da je Darko na dobrom putu da postane starter do kraja sezone, verovatno i ranije.

Inace mislim da smo dobili odlican centarski par za repku (Milicic-Krstic) koji ce se odlicno dopunjavati jer se razlikuju u nacinu igre.

Nemanja Delija

pre 19 godina

@Dragan,BGD
Sta ti hoces da kazes tom glupavom frazom:"balkanski pogled na svet"?
Sta hoces da kazes da su Srbi balkanci nekulturni?
Ako ti se ne svidja mozes slobodno da odes u neku kulturniju sredinu.
Covek je samo kazao da je Pavlovic u dobroj formi i da je konacno krenuo da igra.
Niko nije rekao da je bolji od Dzejmsa.
Mi smo sto se tice kosarke za svaku pohvalu imamo ubedljivo najvise igraca u nba posle amera i svi kada dobiju pravu sansu igraju fino.U principu to su sve kvalitetni igraci i 'de god odu Srbi bude nesto od tog tima.Sta je bio Sakramento pre nego sto je dosao Vlade?
Tako da...polako bicemo uskoro ponovo br.1 na svetu.
Sve pohvale i Milicicu i Krsticu.
Za Krleta se znalo da je vrhunski centar i jedan od najboljih centara na istoku(slazem se da mora da popravi odbranu to mu je za sada mana koju ce on sigurno prevazici),a Milicic je konacno krenuo da igra i vidice te...Na svetskom prvenstvu je dokazao da ce biti vrhunski igrac i ako dobije pravu sansu nema sumlje da ce to i postati.

Dragan,BGD

pre 19 godina

@andro
Navikao sam da tvoji komentari budu strucni i da imas zanimljiva zapazanja.Sada me iznenadjujes.
Prvu utakmicu Milicic nije bio starter,jer nije planiran da pocne kao starter.Na drugoj utakmici sa Filadelfijom napravio 5 licnih za 14 minuta igre.Na trecoj dobio 24 minuta,jer je imao samo 2 licne.Na cetvrtoj za 15 minuta protiv Vasingtona napravio 6 licnih.Na petoj sa Sijatlom,opet za 15 minuta, 6 licnih.Sa Indijanom igrao 19 minuta, imao samo jednu licnu ali se bas nije pokazao,i konacno sinoc igrao 24 minuta,bio je dobar,imao samo 3 licne. Eto,kad ne pravi licne,dobija vecu minutazu,a u Orlandu se igraci cesto rotiraju mislim da prva petorka igra u proseku pola sata.
Ne znam sta jos da kazem,da bi bilo jasno i logicno.

andro

pre 19 godina

@detroit
Nije Orlando pokusao da veze Milicica dugogodisnjim ugovorom letos (pa mu zato skracuju minutazu, da mu ubiju cenu), nego su imali neke pregovore radi reda (gde su se pominjale cifre reda 40-50 miliona, i cak nisu bili ni previse razdvojeni u onome sto je Darkov agent trazio i sta je Orlano nudio). Orlando nije hteo da potpise neproverenog igraca (na osnovu 30-tak utakmica koje je odigrao za njih), makar ih to kostalo para sledeceg leta. Ljudi iz Orlanda su gomilu puta to komentarisali (da to vide kao win-win situaciju: ako se pokaze da imaju ozbiljnog igraca, da im nece biti zao da plate).
Darko ima probleme sa faulovima, ali ne na svakoj utakmici (uostalom prosek mu je 2.9) i na primer juce ih nije imao, ono sto je odigrao je odigrao odlicno, pa ipak mala minutaza (a Battie bedan). Cini mi se da je Hil jedan od onih trenera koji ima sablon po kome uvodi igrace i ne menja ga puno: ako si u rotaciji ali covek sa klupe, zna se da igras zadnjih par minuta prve cetvrtine, veci deo druge cetvrtine i nekoliko minuta krajem trece i pocetkom cetvrte cetvrtine. Zato je za Darka bitno da postane starter, to automatski znaci 7-8 minuta vise.
Promene u kriterijumu sudjenja u NBA pogadjaju sve centre (ukljucujuci i zvezde tipa O'Nila), ne samo Darka (a pogotovu one malo vise i teze). Ima lep tekst na http://www.hoopshype.com/columns/caste_hans.htm koji to analizira.

Bojan

pre 19 godina

@Detroit
Hej covece,sta isprica,nesto kao Darko napravi razliku(kad je on dao te koseve),a posle se Howard svercuje i onda gube.Howard je zver,momak je mladji od Darka,cim je pre dve godine dosao u Orlando,videlo se da ce on
biti All Star igrac,sada je prva violina Magica.Smesno je to sto pricas.

ja

pre 19 godina

MORAM DA KAZEM DA JE PAVLOVIC IMAO OKO 6 FANTASTICNIH ZAKUCAVANJA U ZADNJE 3 UTAKMICE OD KADA JE POCEO DA IGRA A POGOTOVO U OVOJ UTAKMICI PROTIV KNICSA KADA JE 14 SEKUNDI PRE KRAJA RESIO UTAKMICU NA DODAVANJE JAMESA

Nikos

pre 19 godina

Darko je protiv Minesote radio sta je hteo,zakucao preko Garneta izmedju ostalog je radio sa njime sta je hteo,toliko ga je ponozio,da je Darko morao ici na klupu,da se zvezda vukova vise ne bi sramotila.
Evo sada je odigrao ponovo solidno.
Kada bi igrao citavu utakmicu,njegov prosek bi bio sigurno oko 20 poena.
Krle je ponovo odigrao standarno dobro.
Bice to nezaustavljiv tandem u reprezentaciji Srbije!

Dvojnik Wiliama Wilsona

pre 19 godina

Krle jeste pogadjao i to u trenucima kada to u Netsima niko nije mogao, ali brate mili u odbrani mu je duvao prohujalo sa vihorom sa svih strana. Sijetl im je lagano zabio 120 poena i cak 20 ofanzivnih skokova!!!(prosek lige je negde oko 8 of. sk.) Mnosto tih poena doslo je iz laganih polaganja/zakucavanja koje Krstic nije ni pokusavao da izblokira(najgori bloker medju centrima), plus kad god je Sijetl promasivao u 70% slucajeva lopta se vracala njima u ruke i to uglavnom preko slabasnog Krstica koji se cesto okrecao u mestu neznajuci sta se desava, dok su Wilcox i druzina silovitim zakucavanjima totalno demoralisali Netse. Netsi ako se ne pojacaju na centarskim pozicijama s onom promajom u reketu najveci domet im je 2. runda u playoffu, ako i to, a o prstenu mogu samo da sanjaju...
Darka nisam gledao, ali izgleda da sve bolje i bolje snalazi..
pozdrav

Jack Dempsey

pre 19 godina

@Xavier
dva razloga:
1. misli da je 3x bolji nego sto je bio
2. misli da je za 1 bolji od dzordana
salu na stranu
kobe ne saradjuje vise sa adidasom pa je promenijo broj da ovi ne bi mogli da zaradjuju na #8. a #24 mu je bio broj u srednjoj skoli pa zato...

andro

pre 19 godina

Sada vec postaje nejasno zasto Darko ima tako malu minutazu. Ima smisla sto ne zele prebrzo da ga stave u startnu petorku (mada Battie ne pokazuje nista, tako da bi i to moglo), ali logicno bi bilo da pocne da dobija vecu minutazu od Battiea.
Trenutna uporedna statistika:
Battie Milicic
minuta 25.1 19.3
poena 5.6 7.6
% suta 51.3% 48.1%
% slobodnih 45.5% 50%
skokovi(of) 5(1.3) 5(2.1)
asistencije 0.3 0.8
kradje 0.88 0.63
blokade 0.63 1.88
izgubljene 1 1.6
faulovi 3 2.9
Miliciceva statistika je nesto bolja. Ono sa cime ima problema na prvi pogled su: izgubljene lopte i % slobodnih.

Dragan,BGD

pre 19 godina

@ja
Ajde,dosta preterivanja.Igrao je dobro u poslednje vreme,to sam dva puta naglasio,ali sinoc,sut iz igre veoma los,ucinal los(u odnosu na nekoliko poslednjih utakmica)a to
"resavanje utakmice",to je malo balkanski stil gledanja na svet.Kod 1000-96 i lopte kod
Klivlenda,dao kos,14 sekundi pre kraja i mec
zavrsen rezultatom 102:96.Igrao je vrlo lose
za 22 minuta 7 posena,sut iz igre 2-8,za tri
0-3,imao samo 2 skoka i jednu izgubljenu loptu.Indeks: + 1 - ocajno.
Sta da kazemo za Lebrona koji je igrao za njega prosecno(29p.10-19 za tri 3-4, 6 as.4
skoka 2 kradje i 1 blokada,ili za Dejmona Dzonsa(29 poena,sut iz igre 9-12,a za tri
poena 7-10.
Budite realni,iako ste Srbi.

bikan

pre 19 godina

Sto se tice Milicica, oni su rekli da on nece biti starter bar do kraja meseca jer je propustio zadnje dve nedelje od priprema zbog povrede. Ali cinimi se da je sve ok tako da mozda u sledecih 7-10 dana postane i starter. Oh bih i sada imao bolju statistiku da ne dolazi u isto vreme kad i Arroyo, koji je veoma sebican bek; oh prvo gleda da skoruje pa tek onda da spusti loptu centru. Zato su ga i "izbacili" iz Utah i Detroit. Ako Milicic provede na parketu isto vreme kad i Howard on ce imati bolji ofanzivni ucinak nego Howard (90% koseva koje Howard postize su otpaci - ziceri posle promasaja, i to se uglavnom zakucavaju, sto on to i radi).
Sto se tice, Pavlovica, sinoc ga nije htelo, nije mogao kos da kupi. Ali dobro igra, ne bih me iznenadilo da bude i u petorku. Uz malo srece on bih mogao da ima 10-12 kosa po utakmici. Cuo sam da je dobar atleta, ali sinoc sam se i uverio. Covek skace ko manijak i crnci mu zavide.

Detroit

pre 19 godina

Ma da, stvarno je cudno da Milicic nije starter u Orlandu. Mozda bi stvarno neko ko je strucnjak za kosarku mogao to da nam objasni. Ja, kao obican gledalac, imam nekoliko razloga, sto objektivnih, sto subjektivnih.

Prvo objektivni:

1. Darko fakticki nije igrao dve i po godine u Detroitu te nema dovoljno koncetracije za vecu minutazu;
2. Neiskustvo u igri protiv niskih igraca, igri koju neki timovi svesno forsiraju protiv Orlanda a i NBA se krece u tom pravcu. Sva sreca da su O’Nial, Yao Ming i jos neki u igri inace bi se NBA pretvorila u napucavanje bekova.
3. Darko se (izgleda) posle Svetskog prvenstva u Japanu malo opustio te se poprilicno ugojio (oko desetak kila kazu) pa ima kondicionih problema da izdrzi vecu minutazu.

A sada subjektivni:

1. Prema nekim informacijama Orlando je (u oktobru) pokusao da Darka veze novim, dugogodisnjim ugovorom pre starta ove sezone i ti pregovori nisu uspeli. Od juna iduce godine on je ‘ograniceno slobodan’ igrac i moze preci u drugi klub ako dobije bolju ponudu. Licno mislim, obzirom na NBA kretanja u pravcu nizih igraca, da bi za Darka bilo dobro da prihvati ponudu Orlanda (ako bas nije posve losa) uz uslov za vecu minutazu. Njemu je tk 21 godina i on pred sobom ima bar 3 cetvorogodisnja ugovora tako da eventualni gubitak u prvom ugovoru moze nadoknaditi u sledeca dva. Prema tome moguce je da Orlando sa manjom minutazom pokusava da ga urazumi kako bi u februaru prihvatio njihovu ponudu?
2. Darko je mlad igrac, stranac uz to, te kao takav nije bas popularan kod sudija. NBA, samim tim i sudije, stite neke igrace te ne dozvoljavaju da im klinac iz tamo neke Srbije lepi ‘banane’. Stoga kada primete da se razigrao umire ga sa par brzih licnih gresaka cime salju poruku treneru da ga zameni. Na jednoj od utakmica on je dobio 3 licne za manje od dva minuta i trener ga je zamenio. Kada je ponovo usao u igru dobio je dve licne greske u istom minutu, jednu pre slobodnih bacanja, jednu posle! Par minuta pre kraja dobio je licnu gresku u napadu (sesta) za koju navijaci Orlanda kazu da je ‘BS’ i Orlando je izgubio utakmicu (dotle su vodili). Slicno je bilo protiv Minesote (5 licnih) a juce ga je trener povukao posle trece licne te ga vise nije ni uvodio u igru.
3. Trener Hil nastoji da od Haurada napravi novog O’Nila i Milicic se tu nikako ne uklapa jer svaki njegov kos, blok ili uhvacena lopta umanjuju Hauardovu velicinu. Stoga Hil Darka ubacuje uglavnom kada je tesan rezultat, no cim ta njegova postava ostvari znacajnu razliku on ga povlaci iz igre. To se desilo protiv Minesote, desilo se uostalom i juce protiv Bostona. Darko je povucen iz igre kada je mozda bilo +15(?) i na kraju Orlando zamalo ne izgubi utakmicu!

Sta je od svega ovoga tacno, ne znam….

Dobar je Dzontra...

pre 19 godina

@ Dvojnik Wiliama Wilsona

Pa znas kako se kaze, ne moze i jare i pare,
Krle je sjajan timski igrac, solidan sa distance, dobar skakac. Sa druge strane, kod njega skripi u odbrani, ni u partizanu nije bio neki bloker. Uglavnom skuplja skokove u odbrani, al kao sto si rekao tu dosta duva promaja.

dzoni_grobar

pre 19 godina

@andro,

Milicic nije starter jer ne moze da ostane u igri vise od 15-ak minuta zbog faulova. Ipak, to su stvari koje se resavaju psihickom pripremom i gradjenjem reputacije, sto ce reci da je Darko na dobrom putu da postane starter do kraja sezone, verovatno i ranije.

Inace mislim da smo dobili odlican centarski par za repku (Milicic-Krstic) koji ce se odlicno dopunjavati jer se razlikuju u nacinu igre.

Nemanja Delija

pre 19 godina

@Dragan,BGD
Sta ti hoces da kazes tom glupavom frazom:"balkanski pogled na svet"?
Sta hoces da kazes da su Srbi balkanci nekulturni?
Ako ti se ne svidja mozes slobodno da odes u neku kulturniju sredinu.
Covek je samo kazao da je Pavlovic u dobroj formi i da je konacno krenuo da igra.
Niko nije rekao da je bolji od Dzejmsa.
Mi smo sto se tice kosarke za svaku pohvalu imamo ubedljivo najvise igraca u nba posle amera i svi kada dobiju pravu sansu igraju fino.U principu to su sve kvalitetni igraci i 'de god odu Srbi bude nesto od tog tima.Sta je bio Sakramento pre nego sto je dosao Vlade?
Tako da...polako bicemo uskoro ponovo br.1 na svetu.
Sve pohvale i Milicicu i Krsticu.
Za Krleta se znalo da je vrhunski centar i jedan od najboljih centara na istoku(slazem se da mora da popravi odbranu to mu je za sada mana koju ce on sigurno prevazici),a Milicic je konacno krenuo da igra i vidice te...Na svetskom prvenstvu je dokazao da ce biti vrhunski igrac i ako dobije pravu sansu nema sumlje da ce to i postati.

Dragan,BGD

pre 19 godina

@andro
Navikao sam da tvoji komentari budu strucni i da imas zanimljiva zapazanja.Sada me iznenadjujes.
Prvu utakmicu Milicic nije bio starter,jer nije planiran da pocne kao starter.Na drugoj utakmici sa Filadelfijom napravio 5 licnih za 14 minuta igre.Na trecoj dobio 24 minuta,jer je imao samo 2 licne.Na cetvrtoj za 15 minuta protiv Vasingtona napravio 6 licnih.Na petoj sa Sijatlom,opet za 15 minuta, 6 licnih.Sa Indijanom igrao 19 minuta, imao samo jednu licnu ali se bas nije pokazao,i konacno sinoc igrao 24 minuta,bio je dobar,imao samo 3 licne. Eto,kad ne pravi licne,dobija vecu minutazu,a u Orlandu se igraci cesto rotiraju mislim da prva petorka igra u proseku pola sata.
Ne znam sta jos da kazem,da bi bilo jasno i logicno.

andro

pre 19 godina

@detroit
Nije Orlando pokusao da veze Milicica dugogodisnjim ugovorom letos (pa mu zato skracuju minutazu, da mu ubiju cenu), nego su imali neke pregovore radi reda (gde su se pominjale cifre reda 40-50 miliona, i cak nisu bili ni previse razdvojeni u onome sto je Darkov agent trazio i sta je Orlano nudio). Orlando nije hteo da potpise neproverenog igraca (na osnovu 30-tak utakmica koje je odigrao za njih), makar ih to kostalo para sledeceg leta. Ljudi iz Orlanda su gomilu puta to komentarisali (da to vide kao win-win situaciju: ako se pokaze da imaju ozbiljnog igraca, da im nece biti zao da plate).
Darko ima probleme sa faulovima, ali ne na svakoj utakmici (uostalom prosek mu je 2.9) i na primer juce ih nije imao, ono sto je odigrao je odigrao odlicno, pa ipak mala minutaza (a Battie bedan). Cini mi se da je Hil jedan od onih trenera koji ima sablon po kome uvodi igrace i ne menja ga puno: ako si u rotaciji ali covek sa klupe, zna se da igras zadnjih par minuta prve cetvrtine, veci deo druge cetvrtine i nekoliko minuta krajem trece i pocetkom cetvrte cetvrtine. Zato je za Darka bitno da postane starter, to automatski znaci 7-8 minuta vise.
Promene u kriterijumu sudjenja u NBA pogadjaju sve centre (ukljucujuci i zvezde tipa O'Nila), ne samo Darka (a pogotovu one malo vise i teze). Ima lep tekst na http://www.hoopshype.com/columns/caste_hans.htm koji to analizira.

Bojan

pre 19 godina

@Detroit
Hej covece,sta isprica,nesto kao Darko napravi razliku(kad je on dao te koseve),a posle se Howard svercuje i onda gube.Howard je zver,momak je mladji od Darka,cim je pre dve godine dosao u Orlando,videlo se da ce on
biti All Star igrac,sada je prva violina Magica.Smesno je to sto pricas.