Subota, 11.11.2006.

18:36

NLB: Poraz Zvezde u Zagrebu

Autor: MR  |  Izvor: B92

NLB: Poraz Zvezde u Zagrebu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

goran zg

pre 19 godina

@ 14. novembar:
ajde, ne izmisljaj! savicevic je crnogorac, i to znamo i ja i ti i svi! dva najbolja i u svijetu najprepoznatljivija nogometasa jugoslavije 90ih su bili CRNOGORCI:mijatovic i savicevic. a to sto vi volite svakoga prisvajati, to je vas problem! a i mihajlovic je rodjen u vukovaru:)))

goranZG

pre 19 godina

@ dasa:
mladost je osvajao prvenstava kada i partizan, ali i jos kasnije(za razliku od partizana koji je 70ih bio zadnji puta pvak europe!) vaterpolo se igra u hrvatskoj jos od 20ih godina....a ne kao kod vas od 70ih!

robert,rijeka

pre 19 godina

@ rizzo:
u pravu si majstore!
i neka netko kaze ovom dasi da je jadran koteks vise puta bio prvakom europe pocetkom devedesetih kao i POSK (splitska banka) 2000 napulju! rizzo je napisao da je korcula osvojila jedan od europskih kupova a ne ligu prvaka! nauci citati!

Dasa

pre 19 godina

Pa ovaj rizzo nije kršten definitivno!!! O kakvom vaterpolu ti dječače pričaš? Momčino čisto tvoje informacije radi da znaš da kad je vaterpolo klub Partizan bio prvak Evrope (više puta), ta tvoja Mladost nije ni postojala kao klub. Pa i dan danas stručnjaci smatraju da vaterpolo utakmice između Partizana i nemačkog kluba Spandau 04 spadaju u sam vrh evropskog vaterpola.
P.S. Korčula i još neki klubovi sa tvog popisa nikad nisu bili prvaci Evrope.

rizzo

pre 19 godina

tvrdim da je hrvatska bila puno uspjesnija sto se klupskog plana tice u SFRJ. pogledajmo samo vaterpolo:mladost,jug,POSK,jadran,korcula-sve su to osvajaci europskih klubova, a tamo nije bilo puno srba...

rizzo

pre 19 godina

@ Pop i DelijaPG:
znam i ja da je puno srba bilo u jugoplastici, ali nije u ciboni koja sama ima toliko europskih trofeja kao cijela srbija. uostalom svaki dan citam kako se delije hvale:"evropski sampioni 1991"-samo zaboravljaju na panceva,savicevica,prosineckog, belodedicia-koji nisu bili srbi a bili su glavni motori te ekipe....ako se oni hvale mogu i ja!

ninadu

pre 19 godina

Cujte komentare: nemojmo da menjamo Sakotu, jer bi onda imali velike probleme posto igrace ne bi mogli da se aklimatizuju na sistem rada novog trenera..!? Znaci, cuti i trpi... Koje su to gluposti. Da dodju treneri "lozaci"(a oni su bas idealni za preuzimanje ekipa tokom sezone)tipa Moke Slavnica i Vlade Djurovica, ekipa bi se preporodila, a Burks i Tadija Dragicevic bi 'eksplodirali". Sta mislite kako bi "lozac' Gurovic tek igrao pored trenera-lozaca Moke Slavnica... Veselila bi se Zvezdina tribina...

janki

pre 19 godina

kad vec hocete da znate ko ima koliko titula pogledajte jedan faktor
Yugoslavian National Championship
1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955,1969,1972 a od tad zvezda nije bila vise sampion SFRJ a zadni put je bila National Championship of S&MN
1993, 1994, 1998!!!!

mile

pre 19 godina

A ko ce da otera Sakotu? Uprava? U upravi Zvezde sede ljudi koji nemaju pojma sa kosarkom. Dok nisu postali clanovi uprave nisu ni dolazili na kosarku...Navijaci? Koji navijaci? Oni koji su za poslednjih 15 godina samo dvojici trenera skandirali da odlaze! I to: Moki Slavnicu i Laletu Lucicu! Ljudima koji su skoro ceo zivotni vek vezali za Zvezdu. A nikada nisu terali grobara Boru Dzakovica(a covek nas dva puta "uterao" u borbu za opstanak u ligi),Zmaga Sagadina,Sakotu... A samo da podsetim:Laleta su terali zato sto smo izgubili u finalu Radivoja Koraca(!!?) od MESHA 1998, a Moku Slavnica zato sto je decembra 1994. preuzeo Zvedu od Matica kada smo bili treci od pozadi i dosli na kraju do polufinala plej-ofa, a onda sto smo u okrobru ispali od Rusa u Kupu Koraca i - Moka je otisao sam, a u prvenstvu smo tada bili prvi sa pet pobeda iz pet utakmica... dosao je Bora Dzakovic i na kraju smo se borili za opstanak!!! No coment.

marko-delija

pre 19 godina

@mile u poslednjih 5 godina partizan je od zvezde izgubio 5 ili 6 puta a pobedio je 15-ak puta a u periodu posle rata a do 2000 bolji medjusobni skor je imala zvezda raspitaj se malo! zna li ko gde ce se igrati mec zvezda-real i partizan-cibona??

DelijPG

pre 19 godina

za rizza...

sa cijim trenerima i igracima? pa pola jugoplastike su bili srbi.

a dodaj slobodno reprezentativni skor i klupske duele poslije raspada SFRJ.

2 puta svjetski prvaci, 3 puta evropski,...

srpsku i hrvatsku kosarku je smijesno porediti, stim sto treba priznati i reci da je drazen bio najveci...

Pop

pre 19 godina

Rizzo, u pravu si,samo nesto si zaboravio. Doprinos Srba uspesima Hrvatskih ekipa je mnogo veci nego Hrvata Srpskim ekipama. Maljkovic,Savic, Sretenovic,Slavnic, Ivkovic, Trifunovic, Milicevic,Jaric, Dabic, Mladjan,Cveticanin,.... su dali veci ili manji doprinos Vasim uspesima. Sem Ive Nakica, ne secam se nekog Hrvatskog igraca koji je dao doprinos uspesima nasih ekipa. E da, bio je i Obad u Vojvodini ali,...

Lithium010

pre 19 godina

2.Doveden Vučurović,čovek nema blage veze sa životom,on nije igrač ni za trećeligašku ekipu a ne za Zvezdu.Podsećam,doveden je na Šakotin zahtev i on ga je izabrao
(Mickey, 11. novembar 2006 23:19)
PA ZVEZDA JE TRECELIGASKA EKIPA I KK PIROT BI JE NATRPAO!!!

grof

pre 19 godina

E pazi tipa koji TVRDI da je zvezda DUPLO jaca od cibone , jer je to jedan PROSECAN tim dok je zvezda VRH!!! Ajd to nego jos ima obraza da uporedi jednu zvezdu sa jednim PARTIZANOM !?!!

rizzo

pre 19 godina

evo. bilo mi dosadno pa sam se odlucio malo baviti statistikom bivse jugoslavenske kosarke.
PRVENSTVA JUGOSLAVIJE:
1.Srbija 16 naslova
2.Hrvatska 15
3.Slovenija 6
4.BiH 3
KUP JUGOSLAVIJE:
1.Hrvatska 14 naslova
2.Srbija 5
3.BiH 2
EUROLIGA:
1.Hrvatska 5 naslova
2.BiH 1
Srbija 1
Kup Kupova:
1.Hrvatska 2 naslova
2.Slovenija 1
3.Srbija 1
Kup Radivoja Koraca:
1.Hrvatska 3 naslova
2.Srbija 3
--------------------------------------------
UKUPNO: 1.HRVATSKA 15+14+5+2+3= 39
2.SRBIJA 16+ 5+1+1+3= 26
3.SLOVENIJA 6+1= 7
4.BiH 3+2+1= 6

mia

pre 19 godina

Ne ZNAM ko pise vise gluposti od koga ovde...prvo @OLI ti,kovac je igracina a i da nije,ne mozes da sudis dok se ne oporavi.da pratis kosarku malo vise znao bi da se decko zadnji put povredio pre 3-4 godine,@MIKI decko ti verovatno ni nemas televizor kuci-partizan je sa odlicnom ekipom raznesen od cibone a o unikahi necu ni da pricam(ej 3god ne pobedis u gostima),stoga nemoj o brukanju.@I JA SAM ZVEZDAS, svi su se za NLB ligu zalagali ali je za razliku od vasih grupica delije ne prate i bojkotuju je,sto govori sve!mrzi me vise da pisem ali @RIZZO ne treba da se igras sa brojkama i da podsecas ljude,partizan jeste bio prvak evrope i svaka mu cast ali crvena zvezda je i dalje najtrofejniji klub u kosarci!!!
Mislim da je stvarno bitna stavka to sto zvezda ni jednom nije bila kompletna,tvrdim da su svi igrali(i gurovic)cibona bi bila raznesena u sred zagreba.i ja mislim da sakota nije naj naj resenje ali za sada ima moju podrsku.NISU NAS SLOMILE OVE TESKE GODINE JOS NAS SADA IMA VISE ZBOG TEBE...

mile

pre 19 godina

za marka deliju,skor u poslednjih 10 utakmica je 8:2 za partizan, a kada bi zbrajali proslih 10 sezona ja mislim da bi bilo jedno 50:8 za partyizan,tako da moji cigani sto se tice kosarke jedno veliko PSSSSSST

zonski presing

pre 19 godina

Pazi ovo, tihim, gotovo necujnim glasom. Kakav junak od trenera, pa sa takvim njegovim stavom ne moze se ocekivati ni trening da se dobije

fcrs1991

pre 19 godina

Ocekivan poraz zvezde,ali razlika u poenima ne oslikava odnos snaga na terenu!Citava poenta ove utakimice je da se vrbavc (ili kako se vec zove)raspucao,inace bi utakmica bila egal do kraja.Partizan ima sansu da pobedi cibonu u Beogradu ali samo ako se izbori sa pritiskom da svi ala bas svi ocekuju pobedu!By the way priupitao bih sve ove kosarkaske genijalce kada vec teraju sakotu....koga bi to oni doveli?Da li su svestni da bi odlaskom sakote zvezda opet morala da prodje kroz onaj mukotrpan i tezak period akomodacije igraca na zamisli novog trenera.Oni od nas koji pomno prate rezultate ovog kosarkasog kluba u posrtanju koje se nastavlja iz godine u godinu,mogu da kazu da se zvezda dovoljno puta opekla menjanjem trenera na pola sezone pa time apsolutno nista nije dobila.Gospodo ne zaboravite sakota je prosle sezone doneo zvezdi kup i dobre rezultate u evropi!!!!Shodno tome podrzimo ga,ako nista drugo barem do kraja ove sezone.

Mickey

pre 19 godina

Još jedan Šakotin poraz.Trenutno zahvaljujući gospodinu preplaćenom treneru tavorimo u donjem delu tabele Jadranske lige,a njega i dalje slušamo kako traži izgovor za činjenicu da nemamo nikakvu igra i da zavisimo isključivo od toga kako će odigrati Gurović.Kada on ne igra,unapred kladioničari zadovoljno trljaju ruke jer je poraz siguran.O današnjoj utakmici ću reći par činjenica :
1.Ponovo u startnoj petorci Mišanović,krajem prve četvrtine smo već jurili -13
2.Doveden Vučurović,čovek nema blage veze sa životom,on nije igrač ni za trećeligašku ekipu a ne za Zvezdu.Podsećam,doveden je na Šakotin zahtev i on ga je izabrao
3.Burks danas igrao loše,brzo se umorio i bio van utakmice ali je uporno držan na parketu
4.Milošević igrao odlično i kada je on bio na terenu,prednost Cibone se istopila.Šakota ga celo drugo poluvreme iz nepoznatog razloga držao prikovanog za klupu,htelo mu se da nas Cibona danas razvali
5.Dragićević danas imao loš dan,ali čak i kada imamo gomilu povređenih igrača,Šakota mu ne daje dovoljno prostora za igru.Meni izgleda da bi da ga otera iz Zvezde,uostalom tako je činjeno i prošlih sezona kada je otišlo nekoliko jakih igrača
Ima toga još,ali ne bih u detalje.Samo kratko : Šakota odlazi !!!

Lithium010

pre 19 godina

JOS KAD BI CIGANI POGLEDALI TABELU UVIDELI BI DA CE TEKO UCI U PLEJOF,A ONI POMINJU SVE TROFEJE,ALI KO ZNA MOZDA SLEDECE SEZONE.

marko-delija

pre 19 godina

@nije-smesno ja znam za jedno 10-ak puta za vreme 2 sezone u evroligi 4-5 puta, svi se secamo one sezone kada je bilo 3:2 za partizan, pa onda kada je srdjan jovanovic doneo pobedu(prva sezona vujanica u partizanu) jednom sa sagadinom , jednom ili dva puta sa trifunovicem ,dva puta sa sakotom i par puta u godinama neposredno posle rata sto je ukupno preko 10 ... tacno je i to da je bilo barem 6-8(mozda i vishe) pobeda partizana vishe prvenstveno u sezonama kada je zvezda iamal problema i borila se za sredinu tabele...

Steva

pre 19 godina

Gospodinu Šakoti se pod hitno treba zahvaliti i dovesti drugog trenera! Čoveku se ispunjava svaka želja, dobija igrače koje poželi, a nikakavo poboljšanje u igri se ne vidi.
A pri tome je oterao Čedu, da bi doveo Kovača i Vučurovića koji je danas pokazao koliko zaslužuje da igra u našem dresu. Ubeđen sam da će nas na kraju sezone napustiti i Tadija, jer nema tretman kakav mlad igrač zaslužuje. Gospodin Šakota će na kraju sezone takođe otići jer njemu nije stalo do našeg kluba, ostaće prazna kasa i vratićemo se u situaciju od pre pet – šest godina. Na kraju prošlogodišnjeg play off-a sam prokomentarisao da ćemo se u Japanu obrukati, jer trener koji u finalnoj seriji ne može da pobedi, makar u jednoj utakmici, raspadnuti Partizan, zaista nema pojma! Bojim se da ću i ovaj put biti u pravu. Znali smo da “pljujemo” po Zmagi, ali taj čovek je priznavao svoje greške, Šakoti je uvek neko drugi kriv, povrede, sudije, nije mu jasna malodušnost igrača, a on je birao te momke, on treba da ih motiviše, pripremi…Dajte nam Vladu Đurovića, Moku Slavnića, nekoga kome je stalo do našeg kluba! Šakota odlazi!

rizzo

pre 19 godina

@ ultra:
covjece, bas si smijesan! zvezda duplo bolja od cibone?! pa po rezultatu se bas ne vidi. jesi primitivan! i ne pisi da su cibona i partizan smijesni, jer ipak ovi klubovi su bili PRVACI EUROPE dok je zvezda bila mozda prvak svoje ulice:))))

KRAJISNIK

pre 19 godina

@desni pivot i mek šut
Zvezda je posle rata, tj. od 1995 dva puta tukla Cibonu u Zagrebu, a Partizan je gubio od Cibone usred Beograda isto toliko

ultra

pre 19 godina

Tvrdim da smo duplo jaci od Cibone,koja je prosecna ekipa,a kada dodju u Beograd to cemo i dokazati !
Sa Gurovicem,Burksom i ostalim Zvezda uzima sve trofeje ove sezone. Cibona je slicna grobarima-oba tima su smesna.
ZVEZDA JE ZIVOT SVE OSTALO SU SITNICE !

Dupla kruna ole

pre 19 godina

ZVEZDA JE SAMPION I DA MI PONUDE MILIONE I MILIONE NE BOJ SE TI ZVEZDO OSTACU KRAJ TEBE
Delije u utorak svi protiv Reala i da napravimo pakao ovima iz Madrida.

Pedja

pre 19 godina

Ne znam zasto smo se uopste trudili da drzimo prikljucak 33 minuta, bolje da smo vec na poluvremenu gubili 20 razlike kao Partizan u Zagrebu, pa da nam uspeh bude kad utakmicu izgubimo sa manje od 20. Ne mogu da verujem da o utakmici u Zagrebu pricaju oni ciji klub redovno bude pregazen na doticnom gostovanju.

mich

pre 19 godina

Da je umesto onog Vucurovica u timu Ceda dobili bi. Ceda pogodi otvoren sut. A izgubili smo zato sto nije imao ko da veze par trojki u bilo kom momentu drugog poluvremena.

djole

pre 19 godina

Ma nije mi jasno zasto uopste Zvezda ide u Hrvatsku da igra ako ne moze Gurovic tamo ni da priviri.Dokle cemo da slabimo nasu kosarku da bi druge jacali.Bojkot jadranske lige pa makar nikad ne igrali u Evropi.NAPRED ZVEZDO!!!!!

oli

pre 19 godina

Sakota otera Vitkovca, a dovede Vucurovica i Kovaca, "igracine" koji ne mogu da pogode kos ili da se oporave od povrede... Ima li nekog ko moze da otera Sakotu? Sa Vladom Djurovicem ovakva Cibona bi popila 10 razlike za nas usred Zagreba...

ultra

pre 19 godina

Nije bitan ovaj poraz i ne treba ga shvatiti tragicno. Tacno je nedostajalo onih 20-ak poena Milana Gurovica, ali sta da se radi kada nas najbolji igrac ne moze da igra u Hrvatskoj. Mnogo vazniji mec ceka nas u utorak sa Real Madridom i tu ce se , opet, videti pravo lice prvaka Srbije na kraju tekuce sezone.

ultra

pre 19 godina

Nije bitan ovaj poraz i ne treba ga shvatiti tragicno. Tacno je nedostajalo onih 20-ak poena Milana Gurovica, ali sta da se radi kada nas najbolji igrac ne moze da igra u Hrvatskoj. Mnogo vazniji mec ceka nas u utorak sa Real Madridom i tu ce se , opet, videti pravo lice prvaka Srbije na kraju tekuce sezone.

oli

pre 19 godina

Sakota otera Vitkovca, a dovede Vucurovica i Kovaca, "igracine" koji ne mogu da pogode kos ili da se oporave od povrede... Ima li nekog ko moze da otera Sakotu? Sa Vladom Djurovicem ovakva Cibona bi popila 10 razlike za nas usred Zagreba...

djole

pre 19 godina

Ma nije mi jasno zasto uopste Zvezda ide u Hrvatsku da igra ako ne moze Gurovic tamo ni da priviri.Dokle cemo da slabimo nasu kosarku da bi druge jacali.Bojkot jadranske lige pa makar nikad ne igrali u Evropi.NAPRED ZVEZDO!!!!!

mich

pre 19 godina

Da je umesto onog Vucurovica u timu Ceda dobili bi. Ceda pogodi otvoren sut. A izgubili smo zato sto nije imao ko da veze par trojki u bilo kom momentu drugog poluvremena.

Dupla kruna ole

pre 19 godina

ZVEZDA JE SAMPION I DA MI PONUDE MILIONE I MILIONE NE BOJ SE TI ZVEZDO OSTACU KRAJ TEBE
Delije u utorak svi protiv Reala i da napravimo pakao ovima iz Madrida.

Pedja

pre 19 godina

Ne znam zasto smo se uopste trudili da drzimo prikljucak 33 minuta, bolje da smo vec na poluvremenu gubili 20 razlike kao Partizan u Zagrebu, pa da nam uspeh bude kad utakmicu izgubimo sa manje od 20. Ne mogu da verujem da o utakmici u Zagrebu pricaju oni ciji klub redovno bude pregazen na doticnom gostovanju.

ultra

pre 19 godina

Tvrdim da smo duplo jaci od Cibone,koja je prosecna ekipa,a kada dodju u Beograd to cemo i dokazati !
Sa Gurovicem,Burksom i ostalim Zvezda uzima sve trofeje ove sezone. Cibona je slicna grobarima-oba tima su smesna.
ZVEZDA JE ZIVOT SVE OSTALO SU SITNICE !

KRAJISNIK

pre 19 godina

@desni pivot i mek šut
Zvezda je posle rata, tj. od 1995 dva puta tukla Cibonu u Zagrebu, a Partizan je gubio od Cibone usred Beograda isto toliko

rizzo

pre 19 godina

@ ultra:
covjece, bas si smijesan! zvezda duplo bolja od cibone?! pa po rezultatu se bas ne vidi. jesi primitivan! i ne pisi da su cibona i partizan smijesni, jer ipak ovi klubovi su bili PRVACI EUROPE dok je zvezda bila mozda prvak svoje ulice:))))

marko-delija

pre 19 godina

@nije-smesno ja znam za jedno 10-ak puta za vreme 2 sezone u evroligi 4-5 puta, svi se secamo one sezone kada je bilo 3:2 za partizan, pa onda kada je srdjan jovanovic doneo pobedu(prva sezona vujanica u partizanu) jednom sa sagadinom , jednom ili dva puta sa trifunovicem ,dva puta sa sakotom i par puta u godinama neposredno posle rata sto je ukupno preko 10 ... tacno je i to da je bilo barem 6-8(mozda i vishe) pobeda partizana vishe prvenstveno u sezonama kada je zvezda iamal problema i borila se za sredinu tabele...

Steva

pre 19 godina

Gospodinu Šakoti se pod hitno treba zahvaliti i dovesti drugog trenera! Čoveku se ispunjava svaka želja, dobija igrače koje poželi, a nikakavo poboljšanje u igri se ne vidi.
A pri tome je oterao Čedu, da bi doveo Kovača i Vučurovića koji je danas pokazao koliko zaslužuje da igra u našem dresu. Ubeđen sam da će nas na kraju sezone napustiti i Tadija, jer nema tretman kakav mlad igrač zaslužuje. Gospodin Šakota će na kraju sezone takođe otići jer njemu nije stalo do našeg kluba, ostaće prazna kasa i vratićemo se u situaciju od pre pet – šest godina. Na kraju prošlogodišnjeg play off-a sam prokomentarisao da ćemo se u Japanu obrukati, jer trener koji u finalnoj seriji ne može da pobedi, makar u jednoj utakmici, raspadnuti Partizan, zaista nema pojma! Bojim se da ću i ovaj put biti u pravu. Znali smo da “pljujemo” po Zmagi, ali taj čovek je priznavao svoje greške, Šakoti je uvek neko drugi kriv, povrede, sudije, nije mu jasna malodušnost igrača, a on je birao te momke, on treba da ih motiviše, pripremi…Dajte nam Vladu Đurovića, Moku Slavnića, nekoga kome je stalo do našeg kluba! Šakota odlazi!

Lithium010

pre 19 godina

JOS KAD BI CIGANI POGLEDALI TABELU UVIDELI BI DA CE TEKO UCI U PLEJOF,A ONI POMINJU SVE TROFEJE,ALI KO ZNA MOZDA SLEDECE SEZONE.

zonski presing

pre 19 godina

Pazi ovo, tihim, gotovo necujnim glasom. Kakav junak od trenera, pa sa takvim njegovim stavom ne moze se ocekivati ni trening da se dobije

Mickey

pre 19 godina

Još jedan Šakotin poraz.Trenutno zahvaljujući gospodinu preplaćenom treneru tavorimo u donjem delu tabele Jadranske lige,a njega i dalje slušamo kako traži izgovor za činjenicu da nemamo nikakvu igra i da zavisimo isključivo od toga kako će odigrati Gurović.Kada on ne igra,unapred kladioničari zadovoljno trljaju ruke jer je poraz siguran.O današnjoj utakmici ću reći par činjenica :
1.Ponovo u startnoj petorci Mišanović,krajem prve četvrtine smo već jurili -13
2.Doveden Vučurović,čovek nema blage veze sa životom,on nije igrač ni za trećeligašku ekipu a ne za Zvezdu.Podsećam,doveden je na Šakotin zahtev i on ga je izabrao
3.Burks danas igrao loše,brzo se umorio i bio van utakmice ali je uporno držan na parketu
4.Milošević igrao odlično i kada je on bio na terenu,prednost Cibone se istopila.Šakota ga celo drugo poluvreme iz nepoznatog razloga držao prikovanog za klupu,htelo mu se da nas Cibona danas razvali
5.Dragićević danas imao loš dan,ali čak i kada imamo gomilu povređenih igrača,Šakota mu ne daje dovoljno prostora za igru.Meni izgleda da bi da ga otera iz Zvezde,uostalom tako je činjeno i prošlih sezona kada je otišlo nekoliko jakih igrača
Ima toga još,ali ne bih u detalje.Samo kratko : Šakota odlazi !!!

mile

pre 19 godina

za marka deliju,skor u poslednjih 10 utakmica je 8:2 za partizan, a kada bi zbrajali proslih 10 sezona ja mislim da bi bilo jedno 50:8 za partyizan,tako da moji cigani sto se tice kosarke jedno veliko PSSSSSST

fcrs1991

pre 19 godina

Ocekivan poraz zvezde,ali razlika u poenima ne oslikava odnos snaga na terenu!Citava poenta ove utakimice je da se vrbavc (ili kako se vec zove)raspucao,inace bi utakmica bila egal do kraja.Partizan ima sansu da pobedi cibonu u Beogradu ali samo ako se izbori sa pritiskom da svi ala bas svi ocekuju pobedu!By the way priupitao bih sve ove kosarkaske genijalce kada vec teraju sakotu....koga bi to oni doveli?Da li su svestni da bi odlaskom sakote zvezda opet morala da prodje kroz onaj mukotrpan i tezak period akomodacije igraca na zamisli novog trenera.Oni od nas koji pomno prate rezultate ovog kosarkasog kluba u posrtanju koje se nastavlja iz godine u godinu,mogu da kazu da se zvezda dovoljno puta opekla menjanjem trenera na pola sezone pa time apsolutno nista nije dobila.Gospodo ne zaboravite sakota je prosle sezone doneo zvezdi kup i dobre rezultate u evropi!!!!Shodno tome podrzimo ga,ako nista drugo barem do kraja ove sezone.

mia

pre 19 godina

Ne ZNAM ko pise vise gluposti od koga ovde...prvo @OLI ti,kovac je igracina a i da nije,ne mozes da sudis dok se ne oporavi.da pratis kosarku malo vise znao bi da se decko zadnji put povredio pre 3-4 godine,@MIKI decko ti verovatno ni nemas televizor kuci-partizan je sa odlicnom ekipom raznesen od cibone a o unikahi necu ni da pricam(ej 3god ne pobedis u gostima),stoga nemoj o brukanju.@I JA SAM ZVEZDAS, svi su se za NLB ligu zalagali ali je za razliku od vasih grupica delije ne prate i bojkotuju je,sto govori sve!mrzi me vise da pisem ali @RIZZO ne treba da se igras sa brojkama i da podsecas ljude,partizan jeste bio prvak evrope i svaka mu cast ali crvena zvezda je i dalje najtrofejniji klub u kosarci!!!
Mislim da je stvarno bitna stavka to sto zvezda ni jednom nije bila kompletna,tvrdim da su svi igrali(i gurovic)cibona bi bila raznesena u sred zagreba.i ja mislim da sakota nije naj naj resenje ali za sada ima moju podrsku.NISU NAS SLOMILE OVE TESKE GODINE JOS NAS SADA IMA VISE ZBOG TEBE...

rizzo

pre 19 godina

evo. bilo mi dosadno pa sam se odlucio malo baviti statistikom bivse jugoslavenske kosarke.
PRVENSTVA JUGOSLAVIJE:
1.Srbija 16 naslova
2.Hrvatska 15
3.Slovenija 6
4.BiH 3
KUP JUGOSLAVIJE:
1.Hrvatska 14 naslova
2.Srbija 5
3.BiH 2
EUROLIGA:
1.Hrvatska 5 naslova
2.BiH 1
Srbija 1
Kup Kupova:
1.Hrvatska 2 naslova
2.Slovenija 1
3.Srbija 1
Kup Radivoja Koraca:
1.Hrvatska 3 naslova
2.Srbija 3
--------------------------------------------
UKUPNO: 1.HRVATSKA 15+14+5+2+3= 39
2.SRBIJA 16+ 5+1+1+3= 26
3.SLOVENIJA 6+1= 7
4.BiH 3+2+1= 6

grof

pre 19 godina

E pazi tipa koji TVRDI da je zvezda DUPLO jaca od cibone , jer je to jedan PROSECAN tim dok je zvezda VRH!!! Ajd to nego jos ima obraza da uporedi jednu zvezdu sa jednim PARTIZANOM !?!!

Lithium010

pre 19 godina

2.Doveden Vučurović,čovek nema blage veze sa životom,on nije igrač ni za trećeligašku ekipu a ne za Zvezdu.Podsećam,doveden je na Šakotin zahtev i on ga je izabrao
(Mickey, 11. novembar 2006 23:19)
PA ZVEZDA JE TRECELIGASKA EKIPA I KK PIROT BI JE NATRPAO!!!

Pop

pre 19 godina

Rizzo, u pravu si,samo nesto si zaboravio. Doprinos Srba uspesima Hrvatskih ekipa je mnogo veci nego Hrvata Srpskim ekipama. Maljkovic,Savic, Sretenovic,Slavnic, Ivkovic, Trifunovic, Milicevic,Jaric, Dabic, Mladjan,Cveticanin,.... su dali veci ili manji doprinos Vasim uspesima. Sem Ive Nakica, ne secam se nekog Hrvatskog igraca koji je dao doprinos uspesima nasih ekipa. E da, bio je i Obad u Vojvodini ali,...

DelijPG

pre 19 godina

za rizza...

sa cijim trenerima i igracima? pa pola jugoplastike su bili srbi.

a dodaj slobodno reprezentativni skor i klupske duele poslije raspada SFRJ.

2 puta svjetski prvaci, 3 puta evropski,...

srpsku i hrvatsku kosarku je smijesno porediti, stim sto treba priznati i reci da je drazen bio najveci...

marko-delija

pre 19 godina

@mile u poslednjih 5 godina partizan je od zvezde izgubio 5 ili 6 puta a pobedio je 15-ak puta a u periodu posle rata a do 2000 bolji medjusobni skor je imala zvezda raspitaj se malo! zna li ko gde ce se igrati mec zvezda-real i partizan-cibona??

janki

pre 19 godina

kad vec hocete da znate ko ima koliko titula pogledajte jedan faktor
Yugoslavian National Championship
1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955,1969,1972 a od tad zvezda nije bila vise sampion SFRJ a zadni put je bila National Championship of S&MN
1993, 1994, 1998!!!!

mile

pre 19 godina

A ko ce da otera Sakotu? Uprava? U upravi Zvezde sede ljudi koji nemaju pojma sa kosarkom. Dok nisu postali clanovi uprave nisu ni dolazili na kosarku...Navijaci? Koji navijaci? Oni koji su za poslednjih 15 godina samo dvojici trenera skandirali da odlaze! I to: Moki Slavnicu i Laletu Lucicu! Ljudima koji su skoro ceo zivotni vek vezali za Zvezdu. A nikada nisu terali grobara Boru Dzakovica(a covek nas dva puta "uterao" u borbu za opstanak u ligi),Zmaga Sagadina,Sakotu... A samo da podsetim:Laleta su terali zato sto smo izgubili u finalu Radivoja Koraca(!!?) od MESHA 1998, a Moku Slavnica zato sto je decembra 1994. preuzeo Zvedu od Matica kada smo bili treci od pozadi i dosli na kraju do polufinala plej-ofa, a onda sto smo u okrobru ispali od Rusa u Kupu Koraca i - Moka je otisao sam, a u prvenstvu smo tada bili prvi sa pet pobeda iz pet utakmica... dosao je Bora Dzakovic i na kraju smo se borili za opstanak!!! No coment.

ninadu

pre 19 godina

Cujte komentare: nemojmo da menjamo Sakotu, jer bi onda imali velike probleme posto igrace ne bi mogli da se aklimatizuju na sistem rada novog trenera..!? Znaci, cuti i trpi... Koje su to gluposti. Da dodju treneri "lozaci"(a oni su bas idealni za preuzimanje ekipa tokom sezone)tipa Moke Slavnica i Vlade Djurovica, ekipa bi se preporodila, a Burks i Tadija Dragicevic bi 'eksplodirali". Sta mislite kako bi "lozac' Gurovic tek igrao pored trenera-lozaca Moke Slavnica... Veselila bi se Zvezdina tribina...

rizzo

pre 19 godina

@ Pop i DelijaPG:
znam i ja da je puno srba bilo u jugoplastici, ali nije u ciboni koja sama ima toliko europskih trofeja kao cijela srbija. uostalom svaki dan citam kako se delije hvale:"evropski sampioni 1991"-samo zaboravljaju na panceva,savicevica,prosineckog, belodedicia-koji nisu bili srbi a bili su glavni motori te ekipe....ako se oni hvale mogu i ja!

rizzo

pre 19 godina

tvrdim da je hrvatska bila puno uspjesnija sto se klupskog plana tice u SFRJ. pogledajmo samo vaterpolo:mladost,jug,POSK,jadran,korcula-sve su to osvajaci europskih klubova, a tamo nije bilo puno srba...

Dasa

pre 19 godina

Pa ovaj rizzo nije kršten definitivno!!! O kakvom vaterpolu ti dječače pričaš? Momčino čisto tvoje informacije radi da znaš da kad je vaterpolo klub Partizan bio prvak Evrope (više puta), ta tvoja Mladost nije ni postojala kao klub. Pa i dan danas stručnjaci smatraju da vaterpolo utakmice između Partizana i nemačkog kluba Spandau 04 spadaju u sam vrh evropskog vaterpola.
P.S. Korčula i još neki klubovi sa tvog popisa nikad nisu bili prvaci Evrope.

robert,rijeka

pre 19 godina

@ rizzo:
u pravu si majstore!
i neka netko kaze ovom dasi da je jadran koteks vise puta bio prvakom europe pocetkom devedesetih kao i POSK (splitska banka) 2000 napulju! rizzo je napisao da je korcula osvojila jedan od europskih kupova a ne ligu prvaka! nauci citati!

goranZG

pre 19 godina

@ dasa:
mladost je osvajao prvenstava kada i partizan, ali i jos kasnije(za razliku od partizana koji je 70ih bio zadnji puta pvak europe!) vaterpolo se igra u hrvatskoj jos od 20ih godina....a ne kao kod vas od 70ih!

goran zg

pre 19 godina

@ 14. novembar:
ajde, ne izmisljaj! savicevic je crnogorac, i to znamo i ja i ti i svi! dva najbolja i u svijetu najprepoznatljivija nogometasa jugoslavije 90ih su bili CRNOGORCI:mijatovic i savicevic. a to sto vi volite svakoga prisvajati, to je vas problem! a i mihajlovic je rodjen u vukovaru:)))

ultra

pre 19 godina

Nije bitan ovaj poraz i ne treba ga shvatiti tragicno. Tacno je nedostajalo onih 20-ak poena Milana Gurovica, ali sta da se radi kada nas najbolji igrac ne moze da igra u Hrvatskoj. Mnogo vazniji mec ceka nas u utorak sa Real Madridom i tu ce se , opet, videti pravo lice prvaka Srbije na kraju tekuce sezone.

oli

pre 19 godina

Sakota otera Vitkovca, a dovede Vucurovica i Kovaca, "igracine" koji ne mogu da pogode kos ili da se oporave od povrede... Ima li nekog ko moze da otera Sakotu? Sa Vladom Djurovicem ovakva Cibona bi popila 10 razlike za nas usred Zagreba...

djole

pre 19 godina

Ma nije mi jasno zasto uopste Zvezda ide u Hrvatsku da igra ako ne moze Gurovic tamo ni da priviri.Dokle cemo da slabimo nasu kosarku da bi druge jacali.Bojkot jadranske lige pa makar nikad ne igrali u Evropi.NAPRED ZVEZDO!!!!!

mich

pre 19 godina

Da je umesto onog Vucurovica u timu Ceda dobili bi. Ceda pogodi otvoren sut. A izgubili smo zato sto nije imao ko da veze par trojki u bilo kom momentu drugog poluvremena.

Dupla kruna ole

pre 19 godina

ZVEZDA JE SAMPION I DA MI PONUDE MILIONE I MILIONE NE BOJ SE TI ZVEZDO OSTACU KRAJ TEBE
Delije u utorak svi protiv Reala i da napravimo pakao ovima iz Madrida.

Pedja

pre 19 godina

Ne znam zasto smo se uopste trudili da drzimo prikljucak 33 minuta, bolje da smo vec na poluvremenu gubili 20 razlike kao Partizan u Zagrebu, pa da nam uspeh bude kad utakmicu izgubimo sa manje od 20. Ne mogu da verujem da o utakmici u Zagrebu pricaju oni ciji klub redovno bude pregazen na doticnom gostovanju.

ultra

pre 19 godina

Tvrdim da smo duplo jaci od Cibone,koja je prosecna ekipa,a kada dodju u Beograd to cemo i dokazati !
Sa Gurovicem,Burksom i ostalim Zvezda uzima sve trofeje ove sezone. Cibona je slicna grobarima-oba tima su smesna.
ZVEZDA JE ZIVOT SVE OSTALO SU SITNICE !

KRAJISNIK

pre 19 godina

@desni pivot i mek šut
Zvezda je posle rata, tj. od 1995 dva puta tukla Cibonu u Zagrebu, a Partizan je gubio od Cibone usred Beograda isto toliko

rizzo

pre 19 godina

@ ultra:
covjece, bas si smijesan! zvezda duplo bolja od cibone?! pa po rezultatu se bas ne vidi. jesi primitivan! i ne pisi da su cibona i partizan smijesni, jer ipak ovi klubovi su bili PRVACI EUROPE dok je zvezda bila mozda prvak svoje ulice:))))

marko-delija

pre 19 godina

@nije-smesno ja znam za jedno 10-ak puta za vreme 2 sezone u evroligi 4-5 puta, svi se secamo one sezone kada je bilo 3:2 za partizan, pa onda kada je srdjan jovanovic doneo pobedu(prva sezona vujanica u partizanu) jednom sa sagadinom , jednom ili dva puta sa trifunovicem ,dva puta sa sakotom i par puta u godinama neposredno posle rata sto je ukupno preko 10 ... tacno je i to da je bilo barem 6-8(mozda i vishe) pobeda partizana vishe prvenstveno u sezonama kada je zvezda iamal problema i borila se za sredinu tabele...

Steva

pre 19 godina

Gospodinu Šakoti se pod hitno treba zahvaliti i dovesti drugog trenera! Čoveku se ispunjava svaka želja, dobija igrače koje poželi, a nikakavo poboljšanje u igri se ne vidi.
A pri tome je oterao Čedu, da bi doveo Kovača i Vučurovića koji je danas pokazao koliko zaslužuje da igra u našem dresu. Ubeđen sam da će nas na kraju sezone napustiti i Tadija, jer nema tretman kakav mlad igrač zaslužuje. Gospodin Šakota će na kraju sezone takođe otići jer njemu nije stalo do našeg kluba, ostaće prazna kasa i vratićemo se u situaciju od pre pet – šest godina. Na kraju prošlogodišnjeg play off-a sam prokomentarisao da ćemo se u Japanu obrukati, jer trener koji u finalnoj seriji ne može da pobedi, makar u jednoj utakmici, raspadnuti Partizan, zaista nema pojma! Bojim se da ću i ovaj put biti u pravu. Znali smo da “pljujemo” po Zmagi, ali taj čovek je priznavao svoje greške, Šakoti je uvek neko drugi kriv, povrede, sudije, nije mu jasna malodušnost igrača, a on je birao te momke, on treba da ih motiviše, pripremi…Dajte nam Vladu Đurovića, Moku Slavnića, nekoga kome je stalo do našeg kluba! Šakota odlazi!

Lithium010

pre 19 godina

JOS KAD BI CIGANI POGLEDALI TABELU UVIDELI BI DA CE TEKO UCI U PLEJOF,A ONI POMINJU SVE TROFEJE,ALI KO ZNA MOZDA SLEDECE SEZONE.

zonski presing

pre 19 godina

Pazi ovo, tihim, gotovo necujnim glasom. Kakav junak od trenera, pa sa takvim njegovim stavom ne moze se ocekivati ni trening da se dobije

Mickey

pre 19 godina

Još jedan Šakotin poraz.Trenutno zahvaljujući gospodinu preplaćenom treneru tavorimo u donjem delu tabele Jadranske lige,a njega i dalje slušamo kako traži izgovor za činjenicu da nemamo nikakvu igra i da zavisimo isključivo od toga kako će odigrati Gurović.Kada on ne igra,unapred kladioničari zadovoljno trljaju ruke jer je poraz siguran.O današnjoj utakmici ću reći par činjenica :
1.Ponovo u startnoj petorci Mišanović,krajem prve četvrtine smo već jurili -13
2.Doveden Vučurović,čovek nema blage veze sa životom,on nije igrač ni za trećeligašku ekipu a ne za Zvezdu.Podsećam,doveden je na Šakotin zahtev i on ga je izabrao
3.Burks danas igrao loše,brzo se umorio i bio van utakmice ali je uporno držan na parketu
4.Milošević igrao odlično i kada je on bio na terenu,prednost Cibone se istopila.Šakota ga celo drugo poluvreme iz nepoznatog razloga držao prikovanog za klupu,htelo mu se da nas Cibona danas razvali
5.Dragićević danas imao loš dan,ali čak i kada imamo gomilu povređenih igrača,Šakota mu ne daje dovoljno prostora za igru.Meni izgleda da bi da ga otera iz Zvezde,uostalom tako je činjeno i prošlih sezona kada je otišlo nekoliko jakih igrača
Ima toga još,ali ne bih u detalje.Samo kratko : Šakota odlazi !!!

mile

pre 19 godina

za marka deliju,skor u poslednjih 10 utakmica je 8:2 za partizan, a kada bi zbrajali proslih 10 sezona ja mislim da bi bilo jedno 50:8 za partyizan,tako da moji cigani sto se tice kosarke jedno veliko PSSSSSST

fcrs1991

pre 19 godina

Ocekivan poraz zvezde,ali razlika u poenima ne oslikava odnos snaga na terenu!Citava poenta ove utakimice je da se vrbavc (ili kako se vec zove)raspucao,inace bi utakmica bila egal do kraja.Partizan ima sansu da pobedi cibonu u Beogradu ali samo ako se izbori sa pritiskom da svi ala bas svi ocekuju pobedu!By the way priupitao bih sve ove kosarkaske genijalce kada vec teraju sakotu....koga bi to oni doveli?Da li su svestni da bi odlaskom sakote zvezda opet morala da prodje kroz onaj mukotrpan i tezak period akomodacije igraca na zamisli novog trenera.Oni od nas koji pomno prate rezultate ovog kosarkasog kluba u posrtanju koje se nastavlja iz godine u godinu,mogu da kazu da se zvezda dovoljno puta opekla menjanjem trenera na pola sezone pa time apsolutno nista nije dobila.Gospodo ne zaboravite sakota je prosle sezone doneo zvezdi kup i dobre rezultate u evropi!!!!Shodno tome podrzimo ga,ako nista drugo barem do kraja ove sezone.

mia

pre 19 godina

Ne ZNAM ko pise vise gluposti od koga ovde...prvo @OLI ti,kovac je igracina a i da nije,ne mozes da sudis dok se ne oporavi.da pratis kosarku malo vise znao bi da se decko zadnji put povredio pre 3-4 godine,@MIKI decko ti verovatno ni nemas televizor kuci-partizan je sa odlicnom ekipom raznesen od cibone a o unikahi necu ni da pricam(ej 3god ne pobedis u gostima),stoga nemoj o brukanju.@I JA SAM ZVEZDAS, svi su se za NLB ligu zalagali ali je za razliku od vasih grupica delije ne prate i bojkotuju je,sto govori sve!mrzi me vise da pisem ali @RIZZO ne treba da se igras sa brojkama i da podsecas ljude,partizan jeste bio prvak evrope i svaka mu cast ali crvena zvezda je i dalje najtrofejniji klub u kosarci!!!
Mislim da je stvarno bitna stavka to sto zvezda ni jednom nije bila kompletna,tvrdim da su svi igrali(i gurovic)cibona bi bila raznesena u sred zagreba.i ja mislim da sakota nije naj naj resenje ali za sada ima moju podrsku.NISU NAS SLOMILE OVE TESKE GODINE JOS NAS SADA IMA VISE ZBOG TEBE...

rizzo

pre 19 godina

evo. bilo mi dosadno pa sam se odlucio malo baviti statistikom bivse jugoslavenske kosarke.
PRVENSTVA JUGOSLAVIJE:
1.Srbija 16 naslova
2.Hrvatska 15
3.Slovenija 6
4.BiH 3
KUP JUGOSLAVIJE:
1.Hrvatska 14 naslova
2.Srbija 5
3.BiH 2
EUROLIGA:
1.Hrvatska 5 naslova
2.BiH 1
Srbija 1
Kup Kupova:
1.Hrvatska 2 naslova
2.Slovenija 1
3.Srbija 1
Kup Radivoja Koraca:
1.Hrvatska 3 naslova
2.Srbija 3
--------------------------------------------
UKUPNO: 1.HRVATSKA 15+14+5+2+3= 39
2.SRBIJA 16+ 5+1+1+3= 26
3.SLOVENIJA 6+1= 7
4.BiH 3+2+1= 6

grof

pre 19 godina

E pazi tipa koji TVRDI da je zvezda DUPLO jaca od cibone , jer je to jedan PROSECAN tim dok je zvezda VRH!!! Ajd to nego jos ima obraza da uporedi jednu zvezdu sa jednim PARTIZANOM !?!!

Lithium010

pre 19 godina

2.Doveden Vučurović,čovek nema blage veze sa životom,on nije igrač ni za trećeligašku ekipu a ne za Zvezdu.Podsećam,doveden je na Šakotin zahtev i on ga je izabrao
(Mickey, 11. novembar 2006 23:19)
PA ZVEZDA JE TRECELIGASKA EKIPA I KK PIROT BI JE NATRPAO!!!

Pop

pre 19 godina

Rizzo, u pravu si,samo nesto si zaboravio. Doprinos Srba uspesima Hrvatskih ekipa je mnogo veci nego Hrvata Srpskim ekipama. Maljkovic,Savic, Sretenovic,Slavnic, Ivkovic, Trifunovic, Milicevic,Jaric, Dabic, Mladjan,Cveticanin,.... su dali veci ili manji doprinos Vasim uspesima. Sem Ive Nakica, ne secam se nekog Hrvatskog igraca koji je dao doprinos uspesima nasih ekipa. E da, bio je i Obad u Vojvodini ali,...

DelijPG

pre 19 godina

za rizza...

sa cijim trenerima i igracima? pa pola jugoplastike su bili srbi.

a dodaj slobodno reprezentativni skor i klupske duele poslije raspada SFRJ.

2 puta svjetski prvaci, 3 puta evropski,...

srpsku i hrvatsku kosarku je smijesno porediti, stim sto treba priznati i reci da je drazen bio najveci...

marko-delija

pre 19 godina

@mile u poslednjih 5 godina partizan je od zvezde izgubio 5 ili 6 puta a pobedio je 15-ak puta a u periodu posle rata a do 2000 bolji medjusobni skor je imala zvezda raspitaj se malo! zna li ko gde ce se igrati mec zvezda-real i partizan-cibona??

janki

pre 19 godina

kad vec hocete da znate ko ima koliko titula pogledajte jedan faktor
Yugoslavian National Championship
1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955,1969,1972 a od tad zvezda nije bila vise sampion SFRJ a zadni put je bila National Championship of S&MN
1993, 1994, 1998!!!!

mile

pre 19 godina

A ko ce da otera Sakotu? Uprava? U upravi Zvezde sede ljudi koji nemaju pojma sa kosarkom. Dok nisu postali clanovi uprave nisu ni dolazili na kosarku...Navijaci? Koji navijaci? Oni koji su za poslednjih 15 godina samo dvojici trenera skandirali da odlaze! I to: Moki Slavnicu i Laletu Lucicu! Ljudima koji su skoro ceo zivotni vek vezali za Zvezdu. A nikada nisu terali grobara Boru Dzakovica(a covek nas dva puta "uterao" u borbu za opstanak u ligi),Zmaga Sagadina,Sakotu... A samo da podsetim:Laleta su terali zato sto smo izgubili u finalu Radivoja Koraca(!!?) od MESHA 1998, a Moku Slavnica zato sto je decembra 1994. preuzeo Zvedu od Matica kada smo bili treci od pozadi i dosli na kraju do polufinala plej-ofa, a onda sto smo u okrobru ispali od Rusa u Kupu Koraca i - Moka je otisao sam, a u prvenstvu smo tada bili prvi sa pet pobeda iz pet utakmica... dosao je Bora Dzakovic i na kraju smo se borili za opstanak!!! No coment.

ninadu

pre 19 godina

Cujte komentare: nemojmo da menjamo Sakotu, jer bi onda imali velike probleme posto igrace ne bi mogli da se aklimatizuju na sistem rada novog trenera..!? Znaci, cuti i trpi... Koje su to gluposti. Da dodju treneri "lozaci"(a oni su bas idealni za preuzimanje ekipa tokom sezone)tipa Moke Slavnica i Vlade Djurovica, ekipa bi se preporodila, a Burks i Tadija Dragicevic bi 'eksplodirali". Sta mislite kako bi "lozac' Gurovic tek igrao pored trenera-lozaca Moke Slavnica... Veselila bi se Zvezdina tribina...

rizzo

pre 19 godina

@ Pop i DelijaPG:
znam i ja da je puno srba bilo u jugoplastici, ali nije u ciboni koja sama ima toliko europskih trofeja kao cijela srbija. uostalom svaki dan citam kako se delije hvale:"evropski sampioni 1991"-samo zaboravljaju na panceva,savicevica,prosineckog, belodedicia-koji nisu bili srbi a bili su glavni motori te ekipe....ako se oni hvale mogu i ja!

rizzo

pre 19 godina

tvrdim da je hrvatska bila puno uspjesnija sto se klupskog plana tice u SFRJ. pogledajmo samo vaterpolo:mladost,jug,POSK,jadran,korcula-sve su to osvajaci europskih klubova, a tamo nije bilo puno srba...

Dasa

pre 19 godina

Pa ovaj rizzo nije kršten definitivno!!! O kakvom vaterpolu ti dječače pričaš? Momčino čisto tvoje informacije radi da znaš da kad je vaterpolo klub Partizan bio prvak Evrope (više puta), ta tvoja Mladost nije ni postojala kao klub. Pa i dan danas stručnjaci smatraju da vaterpolo utakmice između Partizana i nemačkog kluba Spandau 04 spadaju u sam vrh evropskog vaterpola.
P.S. Korčula i još neki klubovi sa tvog popisa nikad nisu bili prvaci Evrope.

robert,rijeka

pre 19 godina

@ rizzo:
u pravu si majstore!
i neka netko kaze ovom dasi da je jadran koteks vise puta bio prvakom europe pocetkom devedesetih kao i POSK (splitska banka) 2000 napulju! rizzo je napisao da je korcula osvojila jedan od europskih kupova a ne ligu prvaka! nauci citati!

goranZG

pre 19 godina

@ dasa:
mladost je osvajao prvenstava kada i partizan, ali i jos kasnije(za razliku od partizana koji je 70ih bio zadnji puta pvak europe!) vaterpolo se igra u hrvatskoj jos od 20ih godina....a ne kao kod vas od 70ih!

goran zg

pre 19 godina

@ 14. novembar:
ajde, ne izmisljaj! savicevic je crnogorac, i to znamo i ja i ti i svi! dva najbolja i u svijetu najprepoznatljivija nogometasa jugoslavije 90ih su bili CRNOGORCI:mijatovic i savicevic. a to sto vi volite svakoga prisvajati, to je vas problem! a i mihajlovic je rodjen u vukovaru:)))