Ina
pre 19 godina
Pa, zar zadnje dve sezone ne pokazuju ko je najbolji!?
Renault - dvostruki svetski sampion
pre 19 godina
Pa, zar zadnje dve sezone ne pokazuju ko je najbolji!?
Renault - dvostruki svetski sampion
pre 19 godina
@Timer:
Rado bih ti nacrtao, ali, kao sto vec rekoh, nema ovde mogucnosti crtanja. Sto se tice timova, nisam se nijednog trenutka izjasnjavao koji je tim bolji i tako ce i ostati jer me nijedan od pomenuta 2 tima nije ubedio da je bolji od onog drugog.
pre 19 godina
@Marko D:
Niko ne vitoperi tvoje misljenje. Sve je pocelo tvojim prvim komentarom (citiram):
Mislim da Sumaher nije u pravu. Ace i Veljko P. su lepo objasnili da je Reno bolji:)
(Marko D., 13. oktobar 2006 11:14)
Onda ti je u par komentara skrenuta paznja da je Schumacher govorio o timu, a Ace, kog pominjes u svom komentaru, o bolidu i da to ne treba mesati. Obzirom da nisi prihvatio komentar usledilo je mukotrpno objasnjenje da bolid i tim nisu isto i da time najbolji tim ne znaci i najbolji bolid. Da si odmah prihvatio to u svojim komentarima do ovako smesne rasprave i ubedjivanja sta sve obuhvata tim nikada ne bi doslo.
pre 19 godina
@Bojan:
Eto, pratim kako vam covek lepo objasnjava neke elementarne stvari i bas kad sam se zabrinuo da snaga tvojih argumenata pocinje da jenjava, ti u odlucujucem trenutku vadis neoborive argumente iz rukava - cvarke i ajvar! Potez koji je uzdrmao javnost! :-D Ali opet, slagali te (a ti poverovao), nema u McDonald's-u ni jednog, ni drugog...
pre 19 godina
@Deksa i Logos
Ruzno je sto se vitoperite moje misljenje.Jasno sam napisao da je "bolid" DEO tima i to najvazniji.Mozete da se ne slazete samnom ali vas dalje izivljavanje diskvalifikuje kao dobre i pristojne ljude.
pre 19 godina
Znaci logose ti mislis da Reno ima bolji tim?Tvoje reci ipak nisu bile dovoljne da to shvatim.Bolje ti to meni nacrtaj.
pre 19 godina
@Bojan:
Drago mi je sto meni vise verujes nego Schumacheru (razumljivo obzirom na neoborivu argumentaciju), ali bih te ipak uputio na Schumachera da s'njim rascistis njegovu izjavu, tim pre sto ja nijednog trenutka nisam rekao da se slazem sa njom.
pre 19 godina
Ne, dragi prijatelju, mene samo jako brine tvoj komentar, jer na ovom sajtu nema mogucnosti crtanja. Nekima su bile dovoljne reci, ali tebi izgleda ni crtez ne bi pomogao.
pre 19 godina
@Timer:
Eh, taman je Marko D. shvatio, al' zato ti jos nisi, c,c,c,c,c... Valjda ces i ti jednog dana, ne daj se, samo budi uporan i trudi se, verujem u tebe!
pre 19 godina
@deksa
TIM i bolid nemaju nikakve veze.TIM pravi
cvarke i ajvar,a bolid kupe u radnji i onda
gazda Shumi vozi.Ccccccccccccccccccc.
logos,zaista ti nisi rekao kako Ferari ima
najbolji Tim,to je rekao Shumaher,ali ja mu
ne verujem,dok ti to ne potvrdis.
pre 19 godina
@logos,deksa
Nova vest:Ferarijev tim je stigao u Brazil!Vas dvojica se verovatno brinete da li su poneli bolide?
pre 19 godina
Ej, izgleda da je Marko D. koncno shvatio da tim i bolid nisu isto! Pa ne mogu da verujem!
pre 19 godina
@mMarko D.:
Ja se uopste ne igram recima, vec ti objasnjavam njihovo znacenje, buduci da ispada da su tebi bolid i tim isto (Schumacher kaze TIM, ti tvrdis da pri tome misli na bolid). Slazem se, zaista je smesno da se ubedjujemo oko toga sta je rekao (jer svi znamo da je rekao TIM), ali ti si taj koji je uporno tvrdio da je hteo da kaze nesto drugo od onog sto je zapravo rekao! Pozdrav!
pre 19 godina
@Logos
I kompjuter i procesor su razliciti termini,kniga i stranica,ekser i baraka,zilet i brijac...Ne moras reci da su gume,mehanicar i auto deo tima.To se podrazumeva.Ti se igras recima a ne znacenjem.Ne bih da davimo ostale ovom prepiskom.Pozdrav.
pre 19 godina
@Bojan:
Ako neko ima najbolji tim, ne znaci da ima najbolji bolid, jer konacno smo se slozili da tim nije samo bolid, vec da je bolid samo jedna, iako veoma vazna (ponavljam, vaznost bolida niko ne negira), komponenta tima! Da li iz cinjenice da je Schumacher u najboljem timu (ponavljam, to je njegova tvrdnja, ne moja!) sledi da Schumacher jeste, ili nije najbolji vozac, to je opet prebacivanje teme u drugi domen, i vec odgovorih - svako ce da odgovori za sebe zavisno od ukusa, a nezavisno od ukusa, najuspesniji je u istoriji F1 jer ima najvise pobeda i titula.
@Marko D.:
Ponavljam, nema potrebe nagadjati sta je Schumacher mislio, on je jasno rekao sta je mislio: Schumacher JE REKAO TIM! Schumacher NIJE REKAO BOLID (AUTO)! Nema tu mesta nagadjanju. Tim i bolid su 2 razlicita termina i razliciti pojmovi stoje iza tih termina. To je isto kao da kazemo da ne znamo da li je mozda mislio na gume kada je rekao tim, ili da ne znamo da li je mislio na vozace, ili na mehanicare, ili na stratege... Mislio je na sve zajedno - na TIM! Ne treba poznavati timove da bi nekom bilo jasno sta neko kaze, jer razumevanje necije izjave nema nikakve veze sa poznavanjem timova. Poznavanje timova je potrebno da bi se razlucilo koji deo kog tima je bolji u odnosu na konkurenciju, a ne da bi se shvatila izjava da je tim u celini (naj)bolji.
pre 19 godina
Posto smo se lepo slozili da ni vi ni ja ne poznajemo dovoljno timove Ferarija i Renoa dolazimo do sustine a ona glasi:ne mozemo tvrditi da Sumaher pod pojmom tim nije mislio i na "bolid"!Mozemo se razbacivati pretpostavkama ali ovo je osnovna cinjenica.
pre 19 godina
TIM je sve(inzenjeri,mehanicari,direktori,
vlasnik,proizvodjaci guma...),svi do jednog,
cak u izvesnom smislu i sam vozac.
Kad neko ima najbolji TIM,ako je najbolji
vozac,nema razloga da stalno ne bude prvi
i 2005. i 2006.godine.
pre 19 godina
@Bojan:
Ti si svoj predhodni komentar zavrsio recima (citiram): "DA LI JE ON NAJBOLJI SVIH VREMENA." Tvoje pitanje se odnosi na Schumachera i time si presao na domen vozaca. Hajde sad opet kazi da nisi.
Bolid krajnji produkt tima? Ako je to krajnji produkt tima, zasto se onda takmicenje ne sastoji u direktnom poredjenju bolida (max brzina, ubrzanje, zaustavni put kocenja, obrtni moment, snaga...), vec se voze trke? Krajnji produkt tima je plasman tima, to je na osnovu cega se timovi uporedjuju, to je ono za sta se bore timovi - sto bolji plasman u sampionatu! Bolid je jedan segment, sredstvo (slazem se, vrlo vazan, to nigde ne negiram) kojim se taj plasman ostvaruje. Ako tim napravi bolid, ali ga ne vozi, taj tim nece imati plasman i necemo moci da ga uporedjujemo sa drugim timovima, da li je za toliko jasno? A da bi tim bio u vrhu, pored kvalitetnog bolida mora da ima i kvalitetnog vozaca koji ce da dovede bolid do kraja trke, mora da ima kvalitetne stratege koji ce mu reci kada i koliko goriva ce da natanka, mora da ima za stazu adekvatno izabrane gume, moraju mehanicari brzo i kvalitetno da servisiraju bolid pri pit-stopu... Dobar bolid sa losim vozacem je isto sto i los bolid sa dobrim vozacem - u 1. slucaju vozac ne vadi maksimum iz bolida, u 2. slucaju vozac vadi maksimum iz bolida koji ne moze da pruzi dovoljno da bude konkurentan. Odgovor je tu, daleko od toga da ovakvi argumenti koji predstavljaju zamenu teza mogu da obore argumentaciju koja ide u sustinu problema.
pre 19 godina
Marko D., zamolio bih te da konkretno napises na koga mislis kada kazes "posto vidim da dobro poznajete Ferarijev tim..."? Zamolio bih te da citiras deo komentara iz kog ti to vidis.
Ako se komentar odnosi na mene, onda nesto u mom komentaru nisi dobro shvatio. Ja samo sasvim generalno tvrdim (dakle, tvrdnja nije vezana nizajedan tim konkretno!) da tim nije isto sto i bolid, da tim cine jos puno aspekata (delova, kako god) i to je ono sto dokazujem argumentima! Pri tome ne tvrdim da znam koji je deo Ferrarijevog tima bolji ili gori od istog Renault-ovog dela tima. Da zakljucim: moja teza je da bolid i tim nisu isto, moja teza nije da znam koji deo kog tima je bolji, ja cak i ne tvrdim da znam koji je tim od ova 2 koja ti pominjes bolji - tvrdnja da je Ferrarijev tim najbolji je Schumacherova, ne moja!
I konacno, kazes da ne prihvatas kao argument ono sto Scgumacher kao prvi vozac Ferraria kaze? A sta je onda argument - mozda, rekao nam Marko D.?
pre 19 godina
29/08
Alonso
"Mislim da će na ishod prvenstva najviše uticati Mišelin i Bridžston jer je konstrukcija vozila dostigla svoj vrhunac. Ne možete u završnici šampionata na račun pripremljenosti automobila računati da dobijete desetinku ili dve desetinke prednosti ali vam gume mogu doneti pola sekunde."
pre 19 godina
Marko D., zamolio bih te da konkretno napises na koga mislis kada kazes "posto vidim da dobro poznajete Ferarijev tim..."? Zamolio bih te da citiras deo komentara iz kog ti to vidis.
Ako se komentar odnosi na mene, onda nesto u mom komentaru nisi dobro shvatio. Ja samo sasvim generalno tvrdim (dakle, tvrdnja nije vezana nizajedan tim konkretno!) da tim nije isto sto i bolid, da tim cine jos puno aspekata i to je ono sto dokazujem argumentima! Pri tome ne tvrdim da znam koji je deo Ferrarijevog tima bolji ili gori od istog Renault-ovog dela tima. Da
zakljucim: moja teza je da bolid i tim nisu isto, moja teza nije da znam koji deo kog tima je bolji, ja cak i ne tvrdim da znam koji je tim od ova 2 koja ti pominjes bolji - tvrdnja da je Ferrarijev tim najbolji je Schumacherova, ne moja!
pre 19 godina
Marko D. doveo si ove zaludjene do trenutka
kada mogu samo sami sebi da skoce u usta.
Oni nece imati odgovor.Logos koji nema na
moje pitanje odgovor,prelazi u domen vozaca,
koji ja nisam spominjao.To je pokusaj da se
izvadi,onda si ga ti docekao sa svojim pitanjem.
Logos,ne govorimo o vozacimo,govorili smo o
TIM-u,gde sam ja rekao da je KRAJNJI PRODUKT
tima BOLID,i nemoj dalje da lamentiras.Dakle.
BOLID je KRAJNI PROIZVOD TIMA,od konstruktora
preko iznjenjera do mehanicara.Ja znam da je
vama tesko da prihvatite da je Ferarijev bolid najbolji,ne zato sto se vama ne dopada,
nego zato sto onda dolazimo do uporedjivanja
vozaca,jer ako su TIM i BOLID najbolji,zasto
vozac(DANAS) nije najbolji??????????????????
Ne bih ti na ovaj nacin odgovarao da nisi bio
veoma bezobrazan,pitajuci me,koji je moj problem.
pre 19 godina
@Marko D.:
Kratko i jasno - tvoje pitanje je zamena teza. Ja samo tvrdim da tim nije isto sto i bolid, da tim cine jos puno aspekata i to je ono sto dokazujem argumentima! Pri tome ne tvrdim da znam koji je deo Ferrarijevog tima bolji ili gori od istog Renault-ovog dela tima. Da zakljucim: moja teza je da bolid i tim nisu isto, moja teza nije da znam koji deo kog tima je bolji. Ja cak i ne tvrdim da znam koji tim je najbolji - tvrdnja da je Ferrarijev tim najbolji je Schumacherova, ne moja!
pre 19 godina
@Marko D.:
Zasto bismo davali odgovar na pitanje koji deo Ferrarijevog tima je gori od istog dela Renault-ovog tima? Ovde niko nije tvrdio da zna odgovor na to pitanje (znas li ga ti? ne verujem, jer nemas pristup nijednom od timova!), ja sam samo pokusao da ti objasnim da tim nije isto sto i bolid, i pri tome NIJEDNOG TRENUTKA nisam tvrdio da znam koji deo Ferrarijevog tima je bolji od istog dela Renault-ovog tima i obrnuto (primer koji sam dao je opste prirode, imena nisu bila pominjana!). I recimo, posto nisi ukapirao dosadasnju argumentaciju, onda idemo nesto prostije: posmatraj plasman 2 vozaca iz istog tima. Sve ostalo u timu je isto, stratezi, bolid, gume, samo se vozaci razlikuju! I sad, jedan vozac, npr. Alonso ima 1. mesto u sampionatu, a drugi vozac, Fiziko, ima 4. Da li ti je na osnovu ovoga jasno da vozaci igraju znacajnu ulogu u timu i da u velikoj meri od kvaliteta vozaca zavisi plasman tima?! Da je Alonso vozac istog kvaliteta kao Fiziko, mislis da bi Renault bio prvi? Sta je tvoj odgovor? Necu da izvodim argumente za ostalo, ovo je dovoljno.
pre 19 godina
Posto vidim da dobro poznajete Ferarijev tim zeleo sam da saznam koji njegov deo je odgovoran za trenutno drugo mesto.Kazite mi koji deo tima je losiji od Renoa?Ukoliko mi precizno ne odgovorite zaklucicu da ne znate dovoljno,da nagadjate,pa samim tim vam ne priznajem zakljucke.Ako vam je argument-Sumi je tako rekao onda se niste morali javljati.
pre 19 godina
@Bojan:
To da je bolid najvaznija komponenta je tvoja ocena. Slazem se da je vrlo, vrlo vazna i medju najvaznijima, ali bih ja rekao da su i sami vozaci npr. jedna od najvaznijih karika tima. Mislis li da bi ti u Farrarijevom ili Renault-ovom bolidu (svejedno) osvojio sampionat? Ok, to je malo karikiranje (bez lose namere, evo kazem za sebe da ja ne bih), ali ma kako bio dobar bolid, neko mora da ga odveze od starta do cilja, trku dugu oko 300 km, bez, ili sa sto manje gresaka. Dakle, vozaci nisu manje vazan faktor od bolida. Ne vredi dobar bolid u rukama loseg vozaca, bas kao sto ne vredi ni imati dobrog vozaca a dati mu los bolid.
E sad, ti ovde prebacujes polemiku na nesto drugo - da li je Schumacher najbolji vozac, ili ne, sto ovde nije tema. To je stvar licnog ukusa, a neosporno je da je Schumacher najuspesniji, nezavisno od ukusa. Ako Schumcher ima najbolji tim iza sebe i osvoji 7 titula, to nije dokaz da nije najbolji vozac, a nije dokaz ni da je najbolji, naravno! Drugo, seti se prvih Schumacherovih titula, osvojio ih je sa bolidom koji je bio slabiji u odnosu na konkurenciju. Ali, to su neke druge teme, ovde je sustina u tome da bolid ne moze da se izjednaci sa timom.
@Marko D.:
Interesuje me da li namerno izvlacis pogresne zakljucke? Iz cega napisanog sledi da "u Sumaherovom timu ne valjaju "samo" ljudi koji projektuju i proizvode automobil"? To niko nije rekao. Samo je receno da najbolji tim ne znaci da su najbolji i "ljudi koji projektuju i proizvode autmobil". Najbolji tim znaci da je tim u sumi najbolji, sto ne znaci da tim u pojedinim komponentama mora da bude najbolji, vec da je u svim komponentama pri vrhu. Ako tim ima ubedljivo najbolji bolid, ali npr. lose vozace (da ne idemo dalje sta sve moze jos da bude lose u timu) onda nece osvojiti nijednu titulu, zar to nije ocigledno?! Ako tim ima bolid koji je drugi po kvalitetu, vrlo blizu bolidu koji je prvi po kvalitetu, onda prevagu timu mogu da donesu bolji vozaci, bolji stratezi trka, bolji mehanicari u pitu koji odrade stop koju desetinku brze itd.
pre 19 godina
@Marko D., @Bojan:
Schumacher je jasno i glasno rekao, i moze da se nadje na netu - najbolji tim! Mi sada prevodimo diskusiju u to sta znaci najbolji tim, sto u samom pocetku polemike uopste nije bila tema, ali hajde da vam odgovorim.
Tim nije isto sto i bolid! To ce biti onog trenutka kad tim isprojektuje bolid, a bolid onda sam odredi svoju strategiju za trku, sam, bez vozaca, odveze trku, sam zameni gume i dolije gorivo... Bolid je vrlo vazna komponenta tima, to niko ne porice, ali reci da je je tim najbolji, ne znaci da je i bolid najbolji. Da bi tim bio najbolji potrebno je da bolid bude medju boljima, medju najboljima (npr. medju prva 3, mada je i to nagadjanje), bas kao sto kosarkas ne mora da bude najbolji suter trojke da bi bio najbolji kosarkas, ne mora najbolje da zakucava, ne mora da bude najbolji asistent, vec je potrebno da u svim tim elementima bude pri vrhu, a moze da se desi cak da niujednom elementu igre da bude apsolutno najbolji. Ocigledno je da je Renault kao tim u zadnjih nekoliko trka napravio greske - u Budimpesti mehanicari sa tockom, u Kini odluka sa gumama (nebitno da li je bila odluka Alonsa ili nekog iz tima)... Da nije bilo tih gresaka Alonso bi odavno imao titulu u dzepu - to pokazuje koliko i ostale komponente tima, pored bolida, mogu da igraju znacajnu ulogu! Dakle, dzabe najbolji bolid ako i ostatak tima ne odradi svoj posao kako treba. Sustina cele price - da, bolid je vrlo vazna komponenta (vrlo verovatno i vaznija od ostalih), ali najbolji bolid nije isto sto i najbolji tim i nije neophodno imati najbolji bolid da bi tim bio najbolji (mada je potrebno da bolid bude medju boljima, sasvim jasno)!
pre 19 godina
Alonso je dobar vozac. Osvojice i drugu titulu. Prvu je osvojio tako sto je samo trebalo da prolazi kroz cilj u svim trkama tokom sezone. Vrlo nebitno kojim plasmanom. Konkurencija je sa svojom ekstra-nekonkurentnoscu zavrsila citav posao za njega i reno prethodne sezone. Nikako ne mogu da se otmem utisku da bih i ja mogao da ostvarim iste rezultate sa takvim bolidom.
U ovoj drugoj godini je odvozio par dobrih trka i vidjelo se da nije bas sasvim slucajno u vrhu.
Ali..., uporedivati ga sa Sumaherom je, u neku je smijesno.
Ove godine Ferari je u drugom dijelu sezone napravio koliko toliko konkurentan bolid, vidjeli ste kako se prednost istopila...
Zalosno je da na ovaj nacin Sumi gubi titulu, pokazao je velicinu covjek kada je zagrlio mehanicare, pola sata poslije pregorijevanja motora, koji su mu oni oduzeli 8 titulu i poklonili je Alonsu. Znao je da cijeni sve ostalo dobro sto su pruzili zadnjih godina.
Pokazao je i velicinu sada kada kaze da je u prvom planu borba za tim.
Podsjetite se kako Alonso reaguje u ovakvim situacijama i je li to odlika sampiona. Nije bilo tako davno.
Mozda ce momak imat dvije titule na svoj konto, sumnjam da ce osvojiti jos koju, nece imati prednost bolida koju je do sada imao u Renou, ali sigurno je da nijednu nije osvojio na sampionski nacin. Alonso je nesto slicno kao Nika Hakinen - dvostruki sampion prije samo nekoliko godina a vise ga se niko ne sjeca, iskoristio dvije godine stagnacije Ferarija i Meklarena, i osvojio dvije titule sa jakim bolidom.
A i pomalo me podsjeca na invalida, onako mali, zakrzljao, ogromne i jako nepropocionalno velike glave u donosu na tijelo, i covjece, one nema vrat uopste - ne mogu da razumijem ljude koji navijaju za njega - ja mongoloide ne mogu nikako da ubacim u sferu mojeg interesovanja ili navijanja...
pre 19 godina
Slozili smo se da je tim kompletna infrastruktura od nabavljaca do vozaca.Znaci u Sumaherovom timu ne valjaju "samo" ljudi koji projektuju i proizvode automobil?Ostatak tima je najbolji?
pre 19 godina
Mrzitelji Sumahera jednostavno ne vide, a i ne zele da vide sta ovaj covek govori. Za njih nije uopste bitno sta je rekao, bitno je da je to Sumaherova izjava i da je to ne tacno u najboljem slucaju, ali verovatnije je laz!
Da je on kojim slucajem nekada negde izjavio, a mediji preneli "imam najbolje patike od svih vozaca f1" odmah bi dezurni kriticari svega sto dolazi od Sumija skocili mu na vrat dokazivajuci kako te patike iako su najskuplje ipak nisu najbolje jer ...
pre 19 godina
@logos
Sve si tacno rekao samo si zaboravio ono sto
je najvaznije.Bolid nije jedna komponenta tima,nego NAJVAZNIJA KOMPONENTA TIMA,krajnji
produkt rada celog tima i rezultat rada celog
tima(naravno),tako da nema svrhe hvaliti tim
ako on ne stvori najbolji bolid ili bar jedan
od dva najbolja.Posto svi priznaju da ekipa
koja radi za Shumija je zaista najbolja(inzenjeri,mehanicari,pit stop,taktika...)
onda dodjemo na CINJENICU u kakvoj je on prednosti u odnosi na ostale vozace,a onda
sledi ono vecito pitanje - DA LI JE ON NAJBOLJI SVIH VREMENA.
pre 19 godina
Da, verovali, ili ne, Schumacher misli cak i na one koji menjaju gume kada kaze da je Ferrari najbolji tim. Pogledajte, da su mu u Kini mehanicari svaki stop odradili za po pola sec duze, Fiziko bi vrlo verovatno ostao ispred njega, sto bi lako moglo da znaci i izgubljenu trku. Tim cine oni koji razvijaju bolid, ali i oni koji ga servisiraju, i oni koji ga voze i oni koji definisu strategiju trke i oni koji se brinu za logistiku tima, oni koji nabavljaju sve sto je potrebno, pocev od pneumatika, pa nadalje... Tim sigurno nije isto sto i bolid, ogromna je greska te dve stvari poistovecivati. Schumacherova izjave je nedvosmislena, ima je na internetu, potrudite se, naci cete je, on tu kaze da imaju najbolji tim i u nastavku govori o momcima iz tima, bolid (auto) ne pominje nijednog trenutka...
pre 19 godina
Nema dileme, covek misli na tim. A da je rekao da imaju najbolji auto, onda bi nam izgleda neki ovde objasnjavali da je hteo da kaze da imaju najbolji tim! Bitno je samo da se okrene izjava.
I da, nemoguce je odvojiti tim od bolida, naravno, ali je bolid samo jedan aspekt tima, pa time najbolji tim nije isto sto i najbolji bolid, za toliko je valjda jasno. Tim isto tako cine i oni koji voze taj bolid (sam Schumacher izmedju ostalih) i oni koji prave strategiju za trku - mislis li ti, Marko D., da Schumacher ne misli na te ljude (time i na sebe) u svojoj izjavi?! A u timu ima jos dosta ljudi koji ovde nisu pomenuti a ne rade na razvoju bolida. Prema tome, najbolji tim nikako nije isto sto i najbolji bolid, a i sama izjava ne ostavlja mesta dilemi da je Schumacher mislio na tim u celini ("...wir sind das beste Team."), a ne na bolid koji je samo komponenta tima.
pre 19 godina
@Marko D.:
Schumacher je mislio na tim i iskljucivo na tim, procitaj jos jednom izjavu, valjda razumes za toliko reci poput "timski rad". Pri tome je mislio, naravno, na ceo tim - i na mehanicare, i na inzenjere bolida, i na inzenjere trke, i na vozace - rad svih tih ljudi zajedno je mnogo vise nego jedan bolid, samo jedna grupacija u timu pravi bolid, druga grupacija ga vozi, treca priprema strategiju za trku, cetvrta servisira projektovani bolid (ne mesati sa projektovanjem bolida!), peta vrsi nabavku potrebnih materijala, sesta obezbedjuje logistiku za transport celog padoka iz jedne zemlje u drugu, pa cak i sa jednog kontinenta na drugi... i onda ti kazes kako se timski rad svodi na bolid?! Uostalom, procitaj izjavu, bolid (automobil) se nigde ne pominje, pominje je timski rad - covek je rekao sta je mislio, sve ostalo je tvoje nagadjanje kao posledica nerazumevanja proste izjave!
pre 19 godina
Na koga je mislio Sumaher kad je rekao tim(odnosno timski rad)?Na momke koji menjaju gume?Moje je misljenje na na kompletnu ekipu koja radi na kolima a najvise na inzenjere koji pripremaju "bolid"(uzgred ovaj termin se koristi samo kod nasih novinara).Kvalitet njihovog rada se vidi iskljucivo kroz kvalitet samog automobila.Tako da je nemoguce odvojiti tim od samog produkta tog tima tj. automobila.
pre 19 godina
@Bojan
Boki, kao prvo, da li zaista mislis da jedan F1 vozac (posebno Schumacherove inteligencije) ne razlikuje termine "tim" i "bolid" (i pojmove koji stoje iza tih termina)? Zasto bismo nagadjali sta je covek mislio, kad je jasno rekao sta je mislio - TIM!
Kao drugo, mislis li da bi bilo koji F1 vozac rekao da je izgubio titulu a da uz to ima najbolji bolid?! Sve da i to misli, ne bi to rekao! Prema tome, i ovo ti govorim sasvim iskreno, bez ikakve lose namere, razmisli jos jednom o svom komentaru.
pre 19 godina
@Bojan:
U cemu je tvoj problem? Koji ti deo iz sledece recenice Schumacherove recenice nije jasan:
"Nepobedivi smo kada se radi o timskom radu, sada hoćemo da napravimo sledeći korak i postanemo šampioni."
Hajde, molim te, na osnovu ove recenice, reci mi, ali iskreno, da li misli na tim, ili misli na bolid? Meni je apsolutno jasno na sta misli, nadam se da je i tebi, jer je vise nego ocigledno. A da ti ne bi argument bio da vadim recenisu iz konteksta, procitaj celu izjavu. Nije rec o tome da neko zeli nekoga da uvredi, ali zaista su ovde u pitanju neke vise nego trivijalne stvari, a Marko D. redovno vrsi zamenu teza (pogledaj njegovo poredjenje statistika koje se odnosi na vozace F1 i statistika koje se odnose na fudbalske timove da bi se iz njih izvlacili zakljucci o pojedinim fudbalerima!). Isto tako, pogledaj malo komentare na predhodne vesti, nadji komentare koje je napisao Ace - on tamo jasno govori o tome da Renault ima najbolji bolid, sto nikako nije ekvivalentno timu. I sta pokusavas onda ovde nama da kazes, ko je sujetan?
pre 19 godina
anex
Znam neke stare ljude po Srbiji. Polupismeni a bistre svetsku politiku. Dodjes deset godina kasnije oni i dalje mudruju, blenu u TV, sve sto cuju imaju na to svoj dodatak, da zasole, ne zna onaj dobro sa vesti, sad ce Miladin mu objasni.
Ovi mladji nista nisu bolji.
pre 19 godina
FERRARI IMA SLABIJU MASINU, ALI MNOGO BOLJI TIM I ZA KLASU BOLJE VOZACE, CIME NADOKNADJUJE SLABIJU MASINU!
pre 19 godina
Ne treba niko nista da objasnjava Marku D. nego vi (ace,..., i ostali) treba da se manje pravite ludi. Sad ste vi izvukli da Shumi nije rekao bolid,nego tim. Da rekao je TIM, i treba njega da pitamo da li je mislio i BOLID, a ne
da VI tumacite njegove reci. Kad nemate izlaz onda manipulisete. Sta cete reci, kada Shumi bude rekao da Ferari ima najbolji bolid? Onda cete vi reci, a gume? Ako bude rekao da su gume Brigeston gume bolje, vi cete opet nesto izmisljati. Prestanite vise s time, kao i sa ocenama "inteligentni Marko", jer to nije fer.
Kad nemate argumente, pocinjete sa uvredama.
Sve u svemu, vase misljenje, jasno je, ne moze se promeniti. I kad nesto izjavi Shumaher i Eklston i Briattore i Hil i Montoja,i Barikelo... svi moguci, sta je to u odnosu na ... ili nekog drugog.
Odbranite se od sopstvene sujete, to je teska bolest. Ne znam sta cete raditi, ako Alonso u nedelju osvoji titulu, a tek ako je osvoji u McLaren-u. Koji ce tada biti izgovor?
pre 19 godina
Postoji bolja poslovica:
Ne SER. u tanjir iz koga jedeš.
Španski "As" preneo je da je, posle velikih kikseva tima, Alonso bukvalno pobesneo u "padoku" i kasnije optužio tim Flavija Briatorea da ga "minira" u osvajanju prvog mesta, jer bi tako preneo broj 1 u ekipu MekLarena.
pre 19 godina
Marko D
Sada svi znamo koji je tvoj problem tebi u stvari treba neko ko će SVE LEPO DA TI OBJASNI.
pre 19 godina
hehe, pa covek nije ko alonso da sve zive pljuje kada mu se desi prvi peh !
Mislim da je reno bolji (ukupno... motor, pouzdanost, brzina, gume....) i da ce ferari tesko uzeti titulu kontstruktora.
A sto se tice ko je bolji vozac glupo je pricati. Nemoguce da neko sa 15 pobeda bude bolji od nekog ko ima skoro trocifren broj pobeda !
mozda ga i jednog dana stigne, ali ako bude igrao igrice na kompu !
pre 19 godina
FERARI JESTE NAJMOCNIJA I NAJJACA MASINA U F1!MEHANICARI SU PERFEKTNI,ALI NEDOSTATAK VOZACKOG KADRA NADOKNADJUJU RAZNIM MALVERZACIJAM I TO IM JE MANA.KVARE SPORT.KO JE DOBAR VOZAC NJEMU JE SVEJEDNO GDE VOZI.LAKO JE VOZITI FERARI KOJI JE BUKVALNO SVRSENSTVO!!!DOK RENOOVE NEDOSTATKE ALONSO SVOJOM PERFEKTNOM VOZNJOM SANIRA
pre 19 godina
Ace nigde nije tvrdio da Renault ima bolji tim, vec bolid (pogledati komentare na zadnjih nekoliko vesti iz motosporta), ali ovde je pojedincima nemoguce objasniti i znatno trivijalnije stvari...
pre 19 godina
Tacno je da je Ferari najbolji. Medjutim prvak po svemu sudeci nece biti iz tog tima... To verovatno znaci da nemaju najbolje vozace:)
pre 19 godina
Batice pa nevoze trke od 96,taj isti ferrari je pre toga kuburio 20 godina,mislim ajmo malo sire da gledamo.
pre 19 godina
"Inteligentni" Marko D. se igra gluvog telefona ili slepe kamere posto ne vidi ko sta pise ovde. Koliko ja vidim Sumaher nigde nije pomenuo bolid, nego ekipu Ferarija. Apsolutno se slazem da ekipa funkcionise najbolje od svih. Ono sto sam ja rekao je ono sto vazi medju strucnjacima u formuli 1, da Reno ima bolji bolid, ali je tim napravio nekoliko kljucnih gresaka u toku sezone.
Takodje su gume bile presudne i prosle i ove godine, tako da Bridgestone nije Ferrari.
pre 19 godina
Najbolja ekipa u poslednjih 10 godina ali nista vise...
pre 19 godina
Racunica vam i nije najispravnija. Ako na podijumu budu dva Ferarija, pa Reno, Ferari jos uvek moze da osvoji titulu ako drugi Reno bude nize od sestog mesta.
Jedino je sigurno da Ferari NE MOZE da osvoji titulu ako bilo koji Reno bude na jednom od prva dva mesta. Sve ostalo je otvoreno...
pre 19 godina
Sto se tice Sumija on je zaista najbolji.Zbog njegovog odlaska iz formule jedan mnogo ce izgubiti ovaj sport.Nadam se da ce ipak Sumi doci do svoje titule jer je mnogo bolji vozac od Alonsa.
pre 19 godina
Ferarri je zaista najbolji.Kada se radi o timskom radu...bez premca su.Gledam F1 od '96,veliki sam fan Ferarrija i SUMIJA i stvarno su najbolji.A vi slusajte Veljka i Acu
pre 19 godina
Ne razumem racunicu
citat
Da bi upeli u toj nameri vozači Ferarija moraju da osvoje prva dva stepenika na podijumu a da nijedan od vozača Renoa ne bude na pobedničkom postolju.
kraj citata
Koliko bodova se dobija za prva dva mesta?
Meni se cini 18, sto bi znacilo da Ferari, ukoliko osvoji prva dva mesta, prelazi u plus devet bodova u odnosu na Reno,
sto znaci da jedan Reno moze da bude na pobednickom postolju, a drugi da ne dobije vise od 2 boda.
Molim da neko (ko zna) napise sta se desava u slucaju izjednacenih bodova Ferarija i Renoa, ukoliko nije suvise komplikovano zbog osvojenih prvih, drugih, trecih mesta.
pre 19 godina
Shumi prijatelju,pa nemoj biti subjektivan,ne hvali granu na kojoj sedis zbog malera:)
pre 19 godina
Mislim da Sumaher nije u pravu. Ace i Veljko P. su lepo objasnili da je Reno bolji:)
pre 19 godina
Pa da,svakako ste najbolji,samo sto niste prvi.To je isto kao da je rekao:imam noz,ali nemam drsku i secivo.Kompleksi...
pre 19 godina
Mislim da Sumaher nije u pravu. Ace i Veljko P. su lepo objasnili da je Reno bolji:)
pre 19 godina
Pa da,svakako ste najbolji,samo sto niste prvi.To je isto kao da je rekao:imam noz,ali nemam drsku i secivo.Kompleksi...
pre 19 godina
Shumi prijatelju,pa nemoj biti subjektivan,ne hvali granu na kojoj sedis zbog malera:)
pre 19 godina
Ne razumem racunicu
citat
Da bi upeli u toj nameri vozači Ferarija moraju da osvoje prva dva stepenika na podijumu a da nijedan od vozača Renoa ne bude na pobedničkom postolju.
kraj citata
Koliko bodova se dobija za prva dva mesta?
Meni se cini 18, sto bi znacilo da Ferari, ukoliko osvoji prva dva mesta, prelazi u plus devet bodova u odnosu na Reno,
sto znaci da jedan Reno moze da bude na pobednickom postolju, a drugi da ne dobije vise od 2 boda.
Molim da neko (ko zna) napise sta se desava u slucaju izjednacenih bodova Ferarija i Renoa, ukoliko nije suvise komplikovano zbog osvojenih prvih, drugih, trecih mesta.
pre 19 godina
Ferarri je zaista najbolji.Kada se radi o timskom radu...bez premca su.Gledam F1 od '96,veliki sam fan Ferarrija i SUMIJA i stvarno su najbolji.A vi slusajte Veljka i Acu
pre 19 godina
Sto se tice Sumija on je zaista najbolji.Zbog njegovog odlaska iz formule jedan mnogo ce izgubiti ovaj sport.Nadam se da ce ipak Sumi doci do svoje titule jer je mnogo bolji vozac od Alonsa.
pre 19 godina
Racunica vam i nije najispravnija. Ako na podijumu budu dva Ferarija, pa Reno, Ferari jos uvek moze da osvoji titulu ako drugi Reno bude nize od sestog mesta.
Jedino je sigurno da Ferari NE MOZE da osvoji titulu ako bilo koji Reno bude na jednom od prva dva mesta. Sve ostalo je otvoreno...
pre 19 godina
Najbolja ekipa u poslednjih 10 godina ali nista vise...
pre 19 godina
"Inteligentni" Marko D. se igra gluvog telefona ili slepe kamere posto ne vidi ko sta pise ovde. Koliko ja vidim Sumaher nigde nije pomenuo bolid, nego ekipu Ferarija. Apsolutno se slazem da ekipa funkcionise najbolje od svih. Ono sto sam ja rekao je ono sto vazi medju strucnjacima u formuli 1, da Reno ima bolji bolid, ali je tim napravio nekoliko kljucnih gresaka u toku sezone.
Takodje su gume bile presudne i prosle i ove godine, tako da Bridgestone nije Ferrari.
pre 19 godina
Batice pa nevoze trke od 96,taj isti ferrari je pre toga kuburio 20 godina,mislim ajmo malo sire da gledamo.
pre 19 godina
Tacno je da je Ferari najbolji. Medjutim prvak po svemu sudeci nece biti iz tog tima... To verovatno znaci da nemaju najbolje vozace:)
pre 19 godina
Ace nigde nije tvrdio da Renault ima bolji tim, vec bolid (pogledati komentare na zadnjih nekoliko vesti iz motosporta), ali ovde je pojedincima nemoguce objasniti i znatno trivijalnije stvari...
pre 19 godina
FERARI JESTE NAJMOCNIJA I NAJJACA MASINA U F1!MEHANICARI SU PERFEKTNI,ALI NEDOSTATAK VOZACKOG KADRA NADOKNADJUJU RAZNIM MALVERZACIJAM I TO IM JE MANA.KVARE SPORT.KO JE DOBAR VOZAC NJEMU JE SVEJEDNO GDE VOZI.LAKO JE VOZITI FERARI KOJI JE BUKVALNO SVRSENSTVO!!!DOK RENOOVE NEDOSTATKE ALONSO SVOJOM PERFEKTNOM VOZNJOM SANIRA
pre 19 godina
hehe, pa covek nije ko alonso da sve zive pljuje kada mu se desi prvi peh !
Mislim da je reno bolji (ukupno... motor, pouzdanost, brzina, gume....) i da ce ferari tesko uzeti titulu kontstruktora.
A sto se tice ko je bolji vozac glupo je pricati. Nemoguce da neko sa 15 pobeda bude bolji od nekog ko ima skoro trocifren broj pobeda !
mozda ga i jednog dana stigne, ali ako bude igrao igrice na kompu !
pre 19 godina
Marko D
Sada svi znamo koji je tvoj problem tebi u stvari treba neko ko će SVE LEPO DA TI OBJASNI.
pre 19 godina
Postoji bolja poslovica:
Ne SER. u tanjir iz koga jedeš.
Španski "As" preneo je da je, posle velikih kikseva tima, Alonso bukvalno pobesneo u "padoku" i kasnije optužio tim Flavija Briatorea da ga "minira" u osvajanju prvog mesta, jer bi tako preneo broj 1 u ekipu MekLarena.
pre 19 godina
Ne treba niko nista da objasnjava Marku D. nego vi (ace,..., i ostali) treba da se manje pravite ludi. Sad ste vi izvukli da Shumi nije rekao bolid,nego tim. Da rekao je TIM, i treba njega da pitamo da li je mislio i BOLID, a ne
da VI tumacite njegove reci. Kad nemate izlaz onda manipulisete. Sta cete reci, kada Shumi bude rekao da Ferari ima najbolji bolid? Onda cete vi reci, a gume? Ako bude rekao da su gume Brigeston gume bolje, vi cete opet nesto izmisljati. Prestanite vise s time, kao i sa ocenama "inteligentni Marko", jer to nije fer.
Kad nemate argumente, pocinjete sa uvredama.
Sve u svemu, vase misljenje, jasno je, ne moze se promeniti. I kad nesto izjavi Shumaher i Eklston i Briattore i Hil i Montoja,i Barikelo... svi moguci, sta je to u odnosu na ... ili nekog drugog.
Odbranite se od sopstvene sujete, to je teska bolest. Ne znam sta cete raditi, ako Alonso u nedelju osvoji titulu, a tek ako je osvoji u McLaren-u. Koji ce tada biti izgovor?
pre 19 godina
FERRARI IMA SLABIJU MASINU, ALI MNOGO BOLJI TIM I ZA KLASU BOLJE VOZACE, CIME NADOKNADJUJE SLABIJU MASINU!
pre 19 godina
anex
Znam neke stare ljude po Srbiji. Polupismeni a bistre svetsku politiku. Dodjes deset godina kasnije oni i dalje mudruju, blenu u TV, sve sto cuju imaju na to svoj dodatak, da zasole, ne zna onaj dobro sa vesti, sad ce Miladin mu objasni.
Ovi mladji nista nisu bolji.
pre 19 godina
@Bojan:
U cemu je tvoj problem? Koji ti deo iz sledece recenice Schumacherove recenice nije jasan:
"Nepobedivi smo kada se radi o timskom radu, sada hoćemo da napravimo sledeći korak i postanemo šampioni."
Hajde, molim te, na osnovu ove recenice, reci mi, ali iskreno, da li misli na tim, ili misli na bolid? Meni je apsolutno jasno na sta misli, nadam se da je i tebi, jer je vise nego ocigledno. A da ti ne bi argument bio da vadim recenisu iz konteksta, procitaj celu izjavu. Nije rec o tome da neko zeli nekoga da uvredi, ali zaista su ovde u pitanju neke vise nego trivijalne stvari, a Marko D. redovno vrsi zamenu teza (pogledaj njegovo poredjenje statistika koje se odnosi na vozace F1 i statistika koje se odnose na fudbalske timove da bi se iz njih izvlacili zakljucci o pojedinim fudbalerima!). Isto tako, pogledaj malo komentare na predhodne vesti, nadji komentare koje je napisao Ace - on tamo jasno govori o tome da Renault ima najbolji bolid, sto nikako nije ekvivalentno timu. I sta pokusavas onda ovde nama da kazes, ko je sujetan?
pre 19 godina
@Bojan
Boki, kao prvo, da li zaista mislis da jedan F1 vozac (posebno Schumacherove inteligencije) ne razlikuje termine "tim" i "bolid" (i pojmove koji stoje iza tih termina)? Zasto bismo nagadjali sta je covek mislio, kad je jasno rekao sta je mislio - TIM!
Kao drugo, mislis li da bi bilo koji F1 vozac rekao da je izgubio titulu a da uz to ima najbolji bolid?! Sve da i to misli, ne bi to rekao! Prema tome, i ovo ti govorim sasvim iskreno, bez ikakve lose namere, razmisli jos jednom o svom komentaru.
pre 19 godina
Na koga je mislio Sumaher kad je rekao tim(odnosno timski rad)?Na momke koji menjaju gume?Moje je misljenje na na kompletnu ekipu koja radi na kolima a najvise na inzenjere koji pripremaju "bolid"(uzgred ovaj termin se koristi samo kod nasih novinara).Kvalitet njihovog rada se vidi iskljucivo kroz kvalitet samog automobila.Tako da je nemoguce odvojiti tim od samog produkta tog tima tj. automobila.
pre 19 godina
@Marko D.:
Schumacher je mislio na tim i iskljucivo na tim, procitaj jos jednom izjavu, valjda razumes za toliko reci poput "timski rad". Pri tome je mislio, naravno, na ceo tim - i na mehanicare, i na inzenjere bolida, i na inzenjere trke, i na vozace - rad svih tih ljudi zajedno je mnogo vise nego jedan bolid, samo jedna grupacija u timu pravi bolid, druga grupacija ga vozi, treca priprema strategiju za trku, cetvrta servisira projektovani bolid (ne mesati sa projektovanjem bolida!), peta vrsi nabavku potrebnih materijala, sesta obezbedjuje logistiku za transport celog padoka iz jedne zemlje u drugu, pa cak i sa jednog kontinenta na drugi... i onda ti kazes kako se timski rad svodi na bolid?! Uostalom, procitaj izjavu, bolid (automobil) se nigde ne pominje, pominje je timski rad - covek je rekao sta je mislio, sve ostalo je tvoje nagadjanje kao posledica nerazumevanja proste izjave!
pre 19 godina
Nema dileme, covek misli na tim. A da je rekao da imaju najbolji auto, onda bi nam izgleda neki ovde objasnjavali da je hteo da kaze da imaju najbolji tim! Bitno je samo da se okrene izjava.
I da, nemoguce je odvojiti tim od bolida, naravno, ali je bolid samo jedan aspekt tima, pa time najbolji tim nije isto sto i najbolji bolid, za toliko je valjda jasno. Tim isto tako cine i oni koji voze taj bolid (sam Schumacher izmedju ostalih) i oni koji prave strategiju za trku - mislis li ti, Marko D., da Schumacher ne misli na te ljude (time i na sebe) u svojoj izjavi?! A u timu ima jos dosta ljudi koji ovde nisu pomenuti a ne rade na razvoju bolida. Prema tome, najbolji tim nikako nije isto sto i najbolji bolid, a i sama izjava ne ostavlja mesta dilemi da je Schumacher mislio na tim u celini ("...wir sind das beste Team."), a ne na bolid koji je samo komponenta tima.
pre 19 godina
Da, verovali, ili ne, Schumacher misli cak i na one koji menjaju gume kada kaze da je Ferrari najbolji tim. Pogledajte, da su mu u Kini mehanicari svaki stop odradili za po pola sec duze, Fiziko bi vrlo verovatno ostao ispred njega, sto bi lako moglo da znaci i izgubljenu trku. Tim cine oni koji razvijaju bolid, ali i oni koji ga servisiraju, i oni koji ga voze i oni koji definisu strategiju trke i oni koji se brinu za logistiku tima, oni koji nabavljaju sve sto je potrebno, pocev od pneumatika, pa nadalje... Tim sigurno nije isto sto i bolid, ogromna je greska te dve stvari poistovecivati. Schumacherova izjave je nedvosmislena, ima je na internetu, potrudite se, naci cete je, on tu kaze da imaju najbolji tim i u nastavku govori o momcima iz tima, bolid (auto) ne pominje nijednog trenutka...
pre 19 godina
@logos
Sve si tacno rekao samo si zaboravio ono sto
je najvaznije.Bolid nije jedna komponenta tima,nego NAJVAZNIJA KOMPONENTA TIMA,krajnji
produkt rada celog tima i rezultat rada celog
tima(naravno),tako da nema svrhe hvaliti tim
ako on ne stvori najbolji bolid ili bar jedan
od dva najbolja.Posto svi priznaju da ekipa
koja radi za Shumija je zaista najbolja(inzenjeri,mehanicari,pit stop,taktika...)
onda dodjemo na CINJENICU u kakvoj je on prednosti u odnosi na ostale vozace,a onda
sledi ono vecito pitanje - DA LI JE ON NAJBOLJI SVIH VREMENA.
pre 19 godina
Mrzitelji Sumahera jednostavno ne vide, a i ne zele da vide sta ovaj covek govori. Za njih nije uopste bitno sta je rekao, bitno je da je to Sumaherova izjava i da je to ne tacno u najboljem slucaju, ali verovatnije je laz!
Da je on kojim slucajem nekada negde izjavio, a mediji preneli "imam najbolje patike od svih vozaca f1" odmah bi dezurni kriticari svega sto dolazi od Sumija skocili mu na vrat dokazivajuci kako te patike iako su najskuplje ipak nisu najbolje jer ...
pre 19 godina
Slozili smo se da je tim kompletna infrastruktura od nabavljaca do vozaca.Znaci u Sumaherovom timu ne valjaju "samo" ljudi koji projektuju i proizvode automobil?Ostatak tima je najbolji?
pre 19 godina
Alonso je dobar vozac. Osvojice i drugu titulu. Prvu je osvojio tako sto je samo trebalo da prolazi kroz cilj u svim trkama tokom sezone. Vrlo nebitno kojim plasmanom. Konkurencija je sa svojom ekstra-nekonkurentnoscu zavrsila citav posao za njega i reno prethodne sezone. Nikako ne mogu da se otmem utisku da bih i ja mogao da ostvarim iste rezultate sa takvim bolidom.
U ovoj drugoj godini je odvozio par dobrih trka i vidjelo se da nije bas sasvim slucajno u vrhu.
Ali..., uporedivati ga sa Sumaherom je, u neku je smijesno.
Ove godine Ferari je u drugom dijelu sezone napravio koliko toliko konkurentan bolid, vidjeli ste kako se prednost istopila...
Zalosno je da na ovaj nacin Sumi gubi titulu, pokazao je velicinu covjek kada je zagrlio mehanicare, pola sata poslije pregorijevanja motora, koji su mu oni oduzeli 8 titulu i poklonili je Alonsu. Znao je da cijeni sve ostalo dobro sto su pruzili zadnjih godina.
Pokazao je i velicinu sada kada kaze da je u prvom planu borba za tim.
Podsjetite se kako Alonso reaguje u ovakvim situacijama i je li to odlika sampiona. Nije bilo tako davno.
Mozda ce momak imat dvije titule na svoj konto, sumnjam da ce osvojiti jos koju, nece imati prednost bolida koju je do sada imao u Renou, ali sigurno je da nijednu nije osvojio na sampionski nacin. Alonso je nesto slicno kao Nika Hakinen - dvostruki sampion prije samo nekoliko godina a vise ga se niko ne sjeca, iskoristio dvije godine stagnacije Ferarija i Meklarena, i osvojio dvije titule sa jakim bolidom.
A i pomalo me podsjeca na invalida, onako mali, zakrzljao, ogromne i jako nepropocionalno velike glave u donosu na tijelo, i covjece, one nema vrat uopste - ne mogu da razumijem ljude koji navijaju za njega - ja mongoloide ne mogu nikako da ubacim u sferu mojeg interesovanja ili navijanja...
pre 19 godina
@Marko D., @Bojan:
Schumacher je jasno i glasno rekao, i moze da se nadje na netu - najbolji tim! Mi sada prevodimo diskusiju u to sta znaci najbolji tim, sto u samom pocetku polemike uopste nije bila tema, ali hajde da vam odgovorim.
Tim nije isto sto i bolid! To ce biti onog trenutka kad tim isprojektuje bolid, a bolid onda sam odredi svoju strategiju za trku, sam, bez vozaca, odveze trku, sam zameni gume i dolije gorivo... Bolid je vrlo vazna komponenta tima, to niko ne porice, ali reci da je je tim najbolji, ne znaci da je i bolid najbolji. Da bi tim bio najbolji potrebno je da bolid bude medju boljima, medju najboljima (npr. medju prva 3, mada je i to nagadjanje), bas kao sto kosarkas ne mora da bude najbolji suter trojke da bi bio najbolji kosarkas, ne mora najbolje da zakucava, ne mora da bude najbolji asistent, vec je potrebno da u svim tim elementima bude pri vrhu, a moze da se desi cak da niujednom elementu igre da bude apsolutno najbolji. Ocigledno je da je Renault kao tim u zadnjih nekoliko trka napravio greske - u Budimpesti mehanicari sa tockom, u Kini odluka sa gumama (nebitno da li je bila odluka Alonsa ili nekog iz tima)... Da nije bilo tih gresaka Alonso bi odavno imao titulu u dzepu - to pokazuje koliko i ostale komponente tima, pored bolida, mogu da igraju znacajnu ulogu! Dakle, dzabe najbolji bolid ako i ostatak tima ne odradi svoj posao kako treba. Sustina cele price - da, bolid je vrlo vazna komponenta (vrlo verovatno i vaznija od ostalih), ali najbolji bolid nije isto sto i najbolji tim i nije neophodno imati najbolji bolid da bi tim bio najbolji (mada je potrebno da bolid bude medju boljima, sasvim jasno)!
pre 19 godina
@Bojan:
To da je bolid najvaznija komponenta je tvoja ocena. Slazem se da je vrlo, vrlo vazna i medju najvaznijima, ali bih ja rekao da su i sami vozaci npr. jedna od najvaznijih karika tima. Mislis li da bi ti u Farrarijevom ili Renault-ovom bolidu (svejedno) osvojio sampionat? Ok, to je malo karikiranje (bez lose namere, evo kazem za sebe da ja ne bih), ali ma kako bio dobar bolid, neko mora da ga odveze od starta do cilja, trku dugu oko 300 km, bez, ili sa sto manje gresaka. Dakle, vozaci nisu manje vazan faktor od bolida. Ne vredi dobar bolid u rukama loseg vozaca, bas kao sto ne vredi ni imati dobrog vozaca a dati mu los bolid.
E sad, ti ovde prebacujes polemiku na nesto drugo - da li je Schumacher najbolji vozac, ili ne, sto ovde nije tema. To je stvar licnog ukusa, a neosporno je da je Schumacher najuspesniji, nezavisno od ukusa. Ako Schumcher ima najbolji tim iza sebe i osvoji 7 titula, to nije dokaz da nije najbolji vozac, a nije dokaz ni da je najbolji, naravno! Drugo, seti se prvih Schumacherovih titula, osvojio ih je sa bolidom koji je bio slabiji u odnosu na konkurenciju. Ali, to su neke druge teme, ovde je sustina u tome da bolid ne moze da se izjednaci sa timom.
@Marko D.:
Interesuje me da li namerno izvlacis pogresne zakljucke? Iz cega napisanog sledi da "u Sumaherovom timu ne valjaju "samo" ljudi koji projektuju i proizvode automobil"? To niko nije rekao. Samo je receno da najbolji tim ne znaci da su najbolji i "ljudi koji projektuju i proizvode autmobil". Najbolji tim znaci da je tim u sumi najbolji, sto ne znaci da tim u pojedinim komponentama mora da bude najbolji, vec da je u svim komponentama pri vrhu. Ako tim ima ubedljivo najbolji bolid, ali npr. lose vozace (da ne idemo dalje sta sve moze jos da bude lose u timu) onda nece osvojiti nijednu titulu, zar to nije ocigledno?! Ako tim ima bolid koji je drugi po kvalitetu, vrlo blizu bolidu koji je prvi po kvalitetu, onda prevagu timu mogu da donesu bolji vozaci, bolji stratezi trka, bolji mehanicari u pitu koji odrade stop koju desetinku brze itd.
pre 19 godina
Posto vidim da dobro poznajete Ferarijev tim zeleo sam da saznam koji njegov deo je odgovoran za trenutno drugo mesto.Kazite mi koji deo tima je losiji od Renoa?Ukoliko mi precizno ne odgovorite zaklucicu da ne znate dovoljno,da nagadjate,pa samim tim vam ne priznajem zakljucke.Ako vam je argument-Sumi je tako rekao onda se niste morali javljati.
pre 19 godina
@Marko D.:
Zasto bismo davali odgovar na pitanje koji deo Ferrarijevog tima je gori od istog dela Renault-ovog tima? Ovde niko nije tvrdio da zna odgovor na to pitanje (znas li ga ti? ne verujem, jer nemas pristup nijednom od timova!), ja sam samo pokusao da ti objasnim da tim nije isto sto i bolid, i pri tome NIJEDNOG TRENUTKA nisam tvrdio da znam koji deo Ferrarijevog tima je bolji od istog dela Renault-ovog tima i obrnuto (primer koji sam dao je opste prirode, imena nisu bila pominjana!). I recimo, posto nisi ukapirao dosadasnju argumentaciju, onda idemo nesto prostije: posmatraj plasman 2 vozaca iz istog tima. Sve ostalo u timu je isto, stratezi, bolid, gume, samo se vozaci razlikuju! I sad, jedan vozac, npr. Alonso ima 1. mesto u sampionatu, a drugi vozac, Fiziko, ima 4. Da li ti je na osnovu ovoga jasno da vozaci igraju znacajnu ulogu u timu i da u velikoj meri od kvaliteta vozaca zavisi plasman tima?! Da je Alonso vozac istog kvaliteta kao Fiziko, mislis da bi Renault bio prvi? Sta je tvoj odgovor? Necu da izvodim argumente za ostalo, ovo je dovoljno.
pre 19 godina
@Marko D.:
Kratko i jasno - tvoje pitanje je zamena teza. Ja samo tvrdim da tim nije isto sto i bolid, da tim cine jos puno aspekata i to je ono sto dokazujem argumentima! Pri tome ne tvrdim da znam koji je deo Ferrarijevog tima bolji ili gori od istog Renault-ovog dela tima. Da zakljucim: moja teza je da bolid i tim nisu isto, moja teza nije da znam koji deo kog tima je bolji. Ja cak i ne tvrdim da znam koji tim je najbolji - tvrdnja da je Ferrarijev tim najbolji je Schumacherova, ne moja!
pre 19 godina
Marko D. doveo si ove zaludjene do trenutka
kada mogu samo sami sebi da skoce u usta.
Oni nece imati odgovor.Logos koji nema na
moje pitanje odgovor,prelazi u domen vozaca,
koji ja nisam spominjao.To je pokusaj da se
izvadi,onda si ga ti docekao sa svojim pitanjem.
Logos,ne govorimo o vozacimo,govorili smo o
TIM-u,gde sam ja rekao da je KRAJNJI PRODUKT
tima BOLID,i nemoj dalje da lamentiras.Dakle.
BOLID je KRAJNI PROIZVOD TIMA,od konstruktora
preko iznjenjera do mehanicara.Ja znam da je
vama tesko da prihvatite da je Ferarijev bolid najbolji,ne zato sto se vama ne dopada,
nego zato sto onda dolazimo do uporedjivanja
vozaca,jer ako su TIM i BOLID najbolji,zasto
vozac(DANAS) nije najbolji??????????????????
Ne bih ti na ovaj nacin odgovarao da nisi bio
veoma bezobrazan,pitajuci me,koji je moj problem.
pre 19 godina
Marko D., zamolio bih te da konkretno napises na koga mislis kada kazes "posto vidim da dobro poznajete Ferarijev tim..."? Zamolio bih te da citiras deo komentara iz kog ti to vidis.
Ako se komentar odnosi na mene, onda nesto u mom komentaru nisi dobro shvatio. Ja samo sasvim generalno tvrdim (dakle, tvrdnja nije vezana nizajedan tim konkretno!) da tim nije isto sto i bolid, da tim cine jos puno aspekata i to je ono sto dokazujem argumentima! Pri tome ne tvrdim da znam koji je deo Ferrarijevog tima bolji ili gori od istog Renault-ovog dela tima. Da
zakljucim: moja teza je da bolid i tim nisu isto, moja teza nije da znam koji deo kog tima je bolji, ja cak i ne tvrdim da znam koji je tim od ova 2 koja ti pominjes bolji - tvrdnja da je Ferrarijev tim najbolji je Schumacherova, ne moja!
pre 19 godina
29/08
Alonso
"Mislim da će na ishod prvenstva najviše uticati Mišelin i Bridžston jer je konstrukcija vozila dostigla svoj vrhunac. Ne možete u završnici šampionata na račun pripremljenosti automobila računati da dobijete desetinku ili dve desetinke prednosti ali vam gume mogu doneti pola sekunde."
pre 19 godina
Marko D., zamolio bih te da konkretno napises na koga mislis kada kazes "posto vidim da dobro poznajete Ferarijev tim..."? Zamolio bih te da citiras deo komentara iz kog ti to vidis.
Ako se komentar odnosi na mene, onda nesto u mom komentaru nisi dobro shvatio. Ja samo sasvim generalno tvrdim (dakle, tvrdnja nije vezana nizajedan tim konkretno!) da tim nije isto sto i bolid, da tim cine jos puno aspekata (delova, kako god) i to je ono sto dokazujem argumentima! Pri tome ne tvrdim da znam koji je deo Ferrarijevog tima bolji ili gori od istog Renault-ovog dela tima. Da zakljucim: moja teza je da bolid i tim nisu isto, moja teza nije da znam koji deo kog tima je bolji, ja cak i ne tvrdim da znam koji je tim od ova 2 koja ti pominjes bolji - tvrdnja da je Ferrarijev tim najbolji je Schumacherova, ne moja!
I konacno, kazes da ne prihvatas kao argument ono sto Scgumacher kao prvi vozac Ferraria kaze? A sta je onda argument - mozda, rekao nam Marko D.?
pre 19 godina
@Bojan:
Ti si svoj predhodni komentar zavrsio recima (citiram): "DA LI JE ON NAJBOLJI SVIH VREMENA." Tvoje pitanje se odnosi na Schumachera i time si presao na domen vozaca. Hajde sad opet kazi da nisi.
Bolid krajnji produkt tima? Ako je to krajnji produkt tima, zasto se onda takmicenje ne sastoji u direktnom poredjenju bolida (max brzina, ubrzanje, zaustavni put kocenja, obrtni moment, snaga...), vec se voze trke? Krajnji produkt tima je plasman tima, to je na osnovu cega se timovi uporedjuju, to je ono za sta se bore timovi - sto bolji plasman u sampionatu! Bolid je jedan segment, sredstvo (slazem se, vrlo vazan, to nigde ne negiram) kojim se taj plasman ostvaruje. Ako tim napravi bolid, ali ga ne vozi, taj tim nece imati plasman i necemo moci da ga uporedjujemo sa drugim timovima, da li je za toliko jasno? A da bi tim bio u vrhu, pored kvalitetnog bolida mora da ima i kvalitetnog vozaca koji ce da dovede bolid do kraja trke, mora da ima kvalitetne stratege koji ce mu reci kada i koliko goriva ce da natanka, mora da ima za stazu adekvatno izabrane gume, moraju mehanicari brzo i kvalitetno da servisiraju bolid pri pit-stopu... Dobar bolid sa losim vozacem je isto sto i los bolid sa dobrim vozacem - u 1. slucaju vozac ne vadi maksimum iz bolida, u 2. slucaju vozac vadi maksimum iz bolida koji ne moze da pruzi dovoljno da bude konkurentan. Odgovor je tu, daleko od toga da ovakvi argumenti koji predstavljaju zamenu teza mogu da obore argumentaciju koja ide u sustinu problema.
pre 19 godina
TIM je sve(inzenjeri,mehanicari,direktori,
vlasnik,proizvodjaci guma...),svi do jednog,
cak u izvesnom smislu i sam vozac.
Kad neko ima najbolji TIM,ako je najbolji
vozac,nema razloga da stalno ne bude prvi
i 2005. i 2006.godine.
pre 19 godina
Posto smo se lepo slozili da ni vi ni ja ne poznajemo dovoljno timove Ferarija i Renoa dolazimo do sustine a ona glasi:ne mozemo tvrditi da Sumaher pod pojmom tim nije mislio i na "bolid"!Mozemo se razbacivati pretpostavkama ali ovo je osnovna cinjenica.
pre 19 godina
@Bojan:
Ako neko ima najbolji tim, ne znaci da ima najbolji bolid, jer konacno smo se slozili da tim nije samo bolid, vec da je bolid samo jedna, iako veoma vazna (ponavljam, vaznost bolida niko ne negira), komponenta tima! Da li iz cinjenice da je Schumacher u najboljem timu (ponavljam, to je njegova tvrdnja, ne moja!) sledi da Schumacher jeste, ili nije najbolji vozac, to je opet prebacivanje teme u drugi domen, i vec odgovorih - svako ce da odgovori za sebe zavisno od ukusa, a nezavisno od ukusa, najuspesniji je u istoriji F1 jer ima najvise pobeda i titula.
@Marko D.:
Ponavljam, nema potrebe nagadjati sta je Schumacher mislio, on je jasno rekao sta je mislio: Schumacher JE REKAO TIM! Schumacher NIJE REKAO BOLID (AUTO)! Nema tu mesta nagadjanju. Tim i bolid su 2 razlicita termina i razliciti pojmovi stoje iza tih termina. To je isto kao da kazemo da ne znamo da li je mozda mislio na gume kada je rekao tim, ili da ne znamo da li je mislio na vozace, ili na mehanicare, ili na stratege... Mislio je na sve zajedno - na TIM! Ne treba poznavati timove da bi nekom bilo jasno sta neko kaze, jer razumevanje necije izjave nema nikakve veze sa poznavanjem timova. Poznavanje timova je potrebno da bi se razlucilo koji deo kog tima je bolji u odnosu na konkurenciju, a ne da bi se shvatila izjava da je tim u celini (naj)bolji.
pre 19 godina
@Logos
I kompjuter i procesor su razliciti termini,kniga i stranica,ekser i baraka,zilet i brijac...Ne moras reci da su gume,mehanicar i auto deo tima.To se podrazumeva.Ti se igras recima a ne znacenjem.Ne bih da davimo ostale ovom prepiskom.Pozdrav.
pre 19 godina
@mMarko D.:
Ja se uopste ne igram recima, vec ti objasnjavam njihovo znacenje, buduci da ispada da su tebi bolid i tim isto (Schumacher kaze TIM, ti tvrdis da pri tome misli na bolid). Slazem se, zaista je smesno da se ubedjujemo oko toga sta je rekao (jer svi znamo da je rekao TIM), ali ti si taj koji je uporno tvrdio da je hteo da kaze nesto drugo od onog sto je zapravo rekao! Pozdrav!
pre 19 godina
Ej, izgleda da je Marko D. koncno shvatio da tim i bolid nisu isto! Pa ne mogu da verujem!
pre 19 godina
@logos,deksa
Nova vest:Ferarijev tim je stigao u Brazil!Vas dvojica se verovatno brinete da li su poneli bolide?
pre 19 godina
@deksa
TIM i bolid nemaju nikakve veze.TIM pravi
cvarke i ajvar,a bolid kupe u radnji i onda
gazda Shumi vozi.Ccccccccccccccccccc.
logos,zaista ti nisi rekao kako Ferari ima
najbolji Tim,to je rekao Shumaher,ali ja mu
ne verujem,dok ti to ne potvrdis.
pre 19 godina
@Timer:
Eh, taman je Marko D. shvatio, al' zato ti jos nisi, c,c,c,c,c... Valjda ces i ti jednog dana, ne daj se, samo budi uporan i trudi se, verujem u tebe!
pre 19 godina
Ne, dragi prijatelju, mene samo jako brine tvoj komentar, jer na ovom sajtu nema mogucnosti crtanja. Nekima su bile dovoljne reci, ali tebi izgleda ni crtez ne bi pomogao.
pre 19 godina
@Bojan:
Drago mi je sto meni vise verujes nego Schumacheru (razumljivo obzirom na neoborivu argumentaciju), ali bih te ipak uputio na Schumachera da s'njim rascistis njegovu izjavu, tim pre sto ja nijednog trenutka nisam rekao da se slazem sa njom.
pre 19 godina
Znaci logose ti mislis da Reno ima bolji tim?Tvoje reci ipak nisu bile dovoljne da to shvatim.Bolje ti to meni nacrtaj.
pre 19 godina
@Deksa i Logos
Ruzno je sto se vitoperite moje misljenje.Jasno sam napisao da je "bolid" DEO tima i to najvazniji.Mozete da se ne slazete samnom ali vas dalje izivljavanje diskvalifikuje kao dobre i pristojne ljude.
pre 19 godina
@Bojan:
Eto, pratim kako vam covek lepo objasnjava neke elementarne stvari i bas kad sam se zabrinuo da snaga tvojih argumenata pocinje da jenjava, ti u odlucujucem trenutku vadis neoborive argumente iz rukava - cvarke i ajvar! Potez koji je uzdrmao javnost! :-D Ali opet, slagali te (a ti poverovao), nema u McDonald's-u ni jednog, ni drugog...
pre 19 godina
@Timer:
Rado bih ti nacrtao, ali, kao sto vec rekoh, nema ovde mogucnosti crtanja. Sto se tice timova, nisam se nijednog trenutka izjasnjavao koji je tim bolji i tako ce i ostati jer me nijedan od pomenuta 2 tima nije ubedio da je bolji od onog drugog.
pre 19 godina
@Marko D:
Niko ne vitoperi tvoje misljenje. Sve je pocelo tvojim prvim komentarom (citiram):
Mislim da Sumaher nije u pravu. Ace i Veljko P. su lepo objasnili da je Reno bolji:)
(Marko D., 13. oktobar 2006 11:14)
Onda ti je u par komentara skrenuta paznja da je Schumacher govorio o timu, a Ace, kog pominjes u svom komentaru, o bolidu i da to ne treba mesati. Obzirom da nisi prihvatio komentar usledilo je mukotrpno objasnjenje da bolid i tim nisu isto i da time najbolji tim ne znaci i najbolji bolid. Da si odmah prihvatio to u svojim komentarima do ovako smesne rasprave i ubedjivanja sta sve obuhvata tim nikada ne bi doslo.
pre 19 godina
Pa, zar zadnje dve sezone ne pokazuju ko je najbolji!?
Renault - dvostruki svetski sampion
pre 19 godina
Mislim da Sumaher nije u pravu. Ace i Veljko P. su lepo objasnili da je Reno bolji:)
pre 19 godina
Pa da,svakako ste najbolji,samo sto niste prvi.To je isto kao da je rekao:imam noz,ali nemam drsku i secivo.Kompleksi...
pre 19 godina
Shumi prijatelju,pa nemoj biti subjektivan,ne hvali granu na kojoj sedis zbog malera:)
pre 19 godina
Ne razumem racunicu
citat
Da bi upeli u toj nameri vozači Ferarija moraju da osvoje prva dva stepenika na podijumu a da nijedan od vozača Renoa ne bude na pobedničkom postolju.
kraj citata
Koliko bodova se dobija za prva dva mesta?
Meni se cini 18, sto bi znacilo da Ferari, ukoliko osvoji prva dva mesta, prelazi u plus devet bodova u odnosu na Reno,
sto znaci da jedan Reno moze da bude na pobednickom postolju, a drugi da ne dobije vise od 2 boda.
Molim da neko (ko zna) napise sta se desava u slucaju izjednacenih bodova Ferarija i Renoa, ukoliko nije suvise komplikovano zbog osvojenih prvih, drugih, trecih mesta.
pre 19 godina
Ferarri je zaista najbolji.Kada se radi o timskom radu...bez premca su.Gledam F1 od '96,veliki sam fan Ferarrija i SUMIJA i stvarno su najbolji.A vi slusajte Veljka i Acu
pre 19 godina
Sto se tice Sumija on je zaista najbolji.Zbog njegovog odlaska iz formule jedan mnogo ce izgubiti ovaj sport.Nadam se da ce ipak Sumi doci do svoje titule jer je mnogo bolji vozac od Alonsa.
pre 19 godina
Racunica vam i nije najispravnija. Ako na podijumu budu dva Ferarija, pa Reno, Ferari jos uvek moze da osvoji titulu ako drugi Reno bude nize od sestog mesta.
Jedino je sigurno da Ferari NE MOZE da osvoji titulu ako bilo koji Reno bude na jednom od prva dva mesta. Sve ostalo je otvoreno...
pre 19 godina
Najbolja ekipa u poslednjih 10 godina ali nista vise...
pre 19 godina
"Inteligentni" Marko D. se igra gluvog telefona ili slepe kamere posto ne vidi ko sta pise ovde. Koliko ja vidim Sumaher nigde nije pomenuo bolid, nego ekipu Ferarija. Apsolutno se slazem da ekipa funkcionise najbolje od svih. Ono sto sam ja rekao je ono sto vazi medju strucnjacima u formuli 1, da Reno ima bolji bolid, ali je tim napravio nekoliko kljucnih gresaka u toku sezone.
Takodje su gume bile presudne i prosle i ove godine, tako da Bridgestone nije Ferrari.
pre 19 godina
Batice pa nevoze trke od 96,taj isti ferrari je pre toga kuburio 20 godina,mislim ajmo malo sire da gledamo.
pre 19 godina
Tacno je da je Ferari najbolji. Medjutim prvak po svemu sudeci nece biti iz tog tima... To verovatno znaci da nemaju najbolje vozace:)
pre 19 godina
Ace nigde nije tvrdio da Renault ima bolji tim, vec bolid (pogledati komentare na zadnjih nekoliko vesti iz motosporta), ali ovde je pojedincima nemoguce objasniti i znatno trivijalnije stvari...
pre 19 godina
FERARI JESTE NAJMOCNIJA I NAJJACA MASINA U F1!MEHANICARI SU PERFEKTNI,ALI NEDOSTATAK VOZACKOG KADRA NADOKNADJUJU RAZNIM MALVERZACIJAM I TO IM JE MANA.KVARE SPORT.KO JE DOBAR VOZAC NJEMU JE SVEJEDNO GDE VOZI.LAKO JE VOZITI FERARI KOJI JE BUKVALNO SVRSENSTVO!!!DOK RENOOVE NEDOSTATKE ALONSO SVOJOM PERFEKTNOM VOZNJOM SANIRA
pre 19 godina
hehe, pa covek nije ko alonso da sve zive pljuje kada mu se desi prvi peh !
Mislim da je reno bolji (ukupno... motor, pouzdanost, brzina, gume....) i da ce ferari tesko uzeti titulu kontstruktora.
A sto se tice ko je bolji vozac glupo je pricati. Nemoguce da neko sa 15 pobeda bude bolji od nekog ko ima skoro trocifren broj pobeda !
mozda ga i jednog dana stigne, ali ako bude igrao igrice na kompu !
pre 19 godina
Marko D
Sada svi znamo koji je tvoj problem tebi u stvari treba neko ko će SVE LEPO DA TI OBJASNI.
pre 19 godina
Postoji bolja poslovica:
Ne SER. u tanjir iz koga jedeš.
Španski "As" preneo je da je, posle velikih kikseva tima, Alonso bukvalno pobesneo u "padoku" i kasnije optužio tim Flavija Briatorea da ga "minira" u osvajanju prvog mesta, jer bi tako preneo broj 1 u ekipu MekLarena.
pre 19 godina
Ne treba niko nista da objasnjava Marku D. nego vi (ace,..., i ostali) treba da se manje pravite ludi. Sad ste vi izvukli da Shumi nije rekao bolid,nego tim. Da rekao je TIM, i treba njega da pitamo da li je mislio i BOLID, a ne
da VI tumacite njegove reci. Kad nemate izlaz onda manipulisete. Sta cete reci, kada Shumi bude rekao da Ferari ima najbolji bolid? Onda cete vi reci, a gume? Ako bude rekao da su gume Brigeston gume bolje, vi cete opet nesto izmisljati. Prestanite vise s time, kao i sa ocenama "inteligentni Marko", jer to nije fer.
Kad nemate argumente, pocinjete sa uvredama.
Sve u svemu, vase misljenje, jasno je, ne moze se promeniti. I kad nesto izjavi Shumaher i Eklston i Briattore i Hil i Montoja,i Barikelo... svi moguci, sta je to u odnosu na ... ili nekog drugog.
Odbranite se od sopstvene sujete, to je teska bolest. Ne znam sta cete raditi, ako Alonso u nedelju osvoji titulu, a tek ako je osvoji u McLaren-u. Koji ce tada biti izgovor?
pre 19 godina
FERRARI IMA SLABIJU MASINU, ALI MNOGO BOLJI TIM I ZA KLASU BOLJE VOZACE, CIME NADOKNADJUJE SLABIJU MASINU!
pre 19 godina
anex
Znam neke stare ljude po Srbiji. Polupismeni a bistre svetsku politiku. Dodjes deset godina kasnije oni i dalje mudruju, blenu u TV, sve sto cuju imaju na to svoj dodatak, da zasole, ne zna onaj dobro sa vesti, sad ce Miladin mu objasni.
Ovi mladji nista nisu bolji.
pre 19 godina
@Bojan:
U cemu je tvoj problem? Koji ti deo iz sledece recenice Schumacherove recenice nije jasan:
"Nepobedivi smo kada se radi o timskom radu, sada hoćemo da napravimo sledeći korak i postanemo šampioni."
Hajde, molim te, na osnovu ove recenice, reci mi, ali iskreno, da li misli na tim, ili misli na bolid? Meni je apsolutno jasno na sta misli, nadam se da je i tebi, jer je vise nego ocigledno. A da ti ne bi argument bio da vadim recenisu iz konteksta, procitaj celu izjavu. Nije rec o tome da neko zeli nekoga da uvredi, ali zaista su ovde u pitanju neke vise nego trivijalne stvari, a Marko D. redovno vrsi zamenu teza (pogledaj njegovo poredjenje statistika koje se odnosi na vozace F1 i statistika koje se odnose na fudbalske timove da bi se iz njih izvlacili zakljucci o pojedinim fudbalerima!). Isto tako, pogledaj malo komentare na predhodne vesti, nadji komentare koje je napisao Ace - on tamo jasno govori o tome da Renault ima najbolji bolid, sto nikako nije ekvivalentno timu. I sta pokusavas onda ovde nama da kazes, ko je sujetan?
pre 19 godina
@Bojan
Boki, kao prvo, da li zaista mislis da jedan F1 vozac (posebno Schumacherove inteligencije) ne razlikuje termine "tim" i "bolid" (i pojmove koji stoje iza tih termina)? Zasto bismo nagadjali sta je covek mislio, kad je jasno rekao sta je mislio - TIM!
Kao drugo, mislis li da bi bilo koji F1 vozac rekao da je izgubio titulu a da uz to ima najbolji bolid?! Sve da i to misli, ne bi to rekao! Prema tome, i ovo ti govorim sasvim iskreno, bez ikakve lose namere, razmisli jos jednom o svom komentaru.
pre 19 godina
Na koga je mislio Sumaher kad je rekao tim(odnosno timski rad)?Na momke koji menjaju gume?Moje je misljenje na na kompletnu ekipu koja radi na kolima a najvise na inzenjere koji pripremaju "bolid"(uzgred ovaj termin se koristi samo kod nasih novinara).Kvalitet njihovog rada se vidi iskljucivo kroz kvalitet samog automobila.Tako da je nemoguce odvojiti tim od samog produkta tog tima tj. automobila.
pre 19 godina
@Marko D.:
Schumacher je mislio na tim i iskljucivo na tim, procitaj jos jednom izjavu, valjda razumes za toliko reci poput "timski rad". Pri tome je mislio, naravno, na ceo tim - i na mehanicare, i na inzenjere bolida, i na inzenjere trke, i na vozace - rad svih tih ljudi zajedno je mnogo vise nego jedan bolid, samo jedna grupacija u timu pravi bolid, druga grupacija ga vozi, treca priprema strategiju za trku, cetvrta servisira projektovani bolid (ne mesati sa projektovanjem bolida!), peta vrsi nabavku potrebnih materijala, sesta obezbedjuje logistiku za transport celog padoka iz jedne zemlje u drugu, pa cak i sa jednog kontinenta na drugi... i onda ti kazes kako se timski rad svodi na bolid?! Uostalom, procitaj izjavu, bolid (automobil) se nigde ne pominje, pominje je timski rad - covek je rekao sta je mislio, sve ostalo je tvoje nagadjanje kao posledica nerazumevanja proste izjave!
pre 19 godina
Nema dileme, covek misli na tim. A da je rekao da imaju najbolji auto, onda bi nam izgleda neki ovde objasnjavali da je hteo da kaze da imaju najbolji tim! Bitno je samo da se okrene izjava.
I da, nemoguce je odvojiti tim od bolida, naravno, ali je bolid samo jedan aspekt tima, pa time najbolji tim nije isto sto i najbolji bolid, za toliko je valjda jasno. Tim isto tako cine i oni koji voze taj bolid (sam Schumacher izmedju ostalih) i oni koji prave strategiju za trku - mislis li ti, Marko D., da Schumacher ne misli na te ljude (time i na sebe) u svojoj izjavi?! A u timu ima jos dosta ljudi koji ovde nisu pomenuti a ne rade na razvoju bolida. Prema tome, najbolji tim nikako nije isto sto i najbolji bolid, a i sama izjava ne ostavlja mesta dilemi da je Schumacher mislio na tim u celini ("...wir sind das beste Team."), a ne na bolid koji je samo komponenta tima.
pre 19 godina
Da, verovali, ili ne, Schumacher misli cak i na one koji menjaju gume kada kaze da je Ferrari najbolji tim. Pogledajte, da su mu u Kini mehanicari svaki stop odradili za po pola sec duze, Fiziko bi vrlo verovatno ostao ispred njega, sto bi lako moglo da znaci i izgubljenu trku. Tim cine oni koji razvijaju bolid, ali i oni koji ga servisiraju, i oni koji ga voze i oni koji definisu strategiju trke i oni koji se brinu za logistiku tima, oni koji nabavljaju sve sto je potrebno, pocev od pneumatika, pa nadalje... Tim sigurno nije isto sto i bolid, ogromna je greska te dve stvari poistovecivati. Schumacherova izjave je nedvosmislena, ima je na internetu, potrudite se, naci cete je, on tu kaze da imaju najbolji tim i u nastavku govori o momcima iz tima, bolid (auto) ne pominje nijednog trenutka...
pre 19 godina
@logos
Sve si tacno rekao samo si zaboravio ono sto
je najvaznije.Bolid nije jedna komponenta tima,nego NAJVAZNIJA KOMPONENTA TIMA,krajnji
produkt rada celog tima i rezultat rada celog
tima(naravno),tako da nema svrhe hvaliti tim
ako on ne stvori najbolji bolid ili bar jedan
od dva najbolja.Posto svi priznaju da ekipa
koja radi za Shumija je zaista najbolja(inzenjeri,mehanicari,pit stop,taktika...)
onda dodjemo na CINJENICU u kakvoj je on prednosti u odnosi na ostale vozace,a onda
sledi ono vecito pitanje - DA LI JE ON NAJBOLJI SVIH VREMENA.
pre 19 godina
Mrzitelji Sumahera jednostavno ne vide, a i ne zele da vide sta ovaj covek govori. Za njih nije uopste bitno sta je rekao, bitno je da je to Sumaherova izjava i da je to ne tacno u najboljem slucaju, ali verovatnije je laz!
Da je on kojim slucajem nekada negde izjavio, a mediji preneli "imam najbolje patike od svih vozaca f1" odmah bi dezurni kriticari svega sto dolazi od Sumija skocili mu na vrat dokazivajuci kako te patike iako su najskuplje ipak nisu najbolje jer ...
pre 19 godina
Slozili smo se da je tim kompletna infrastruktura od nabavljaca do vozaca.Znaci u Sumaherovom timu ne valjaju "samo" ljudi koji projektuju i proizvode automobil?Ostatak tima je najbolji?
pre 19 godina
Alonso je dobar vozac. Osvojice i drugu titulu. Prvu je osvojio tako sto je samo trebalo da prolazi kroz cilj u svim trkama tokom sezone. Vrlo nebitno kojim plasmanom. Konkurencija je sa svojom ekstra-nekonkurentnoscu zavrsila citav posao za njega i reno prethodne sezone. Nikako ne mogu da se otmem utisku da bih i ja mogao da ostvarim iste rezultate sa takvim bolidom.
U ovoj drugoj godini je odvozio par dobrih trka i vidjelo se da nije bas sasvim slucajno u vrhu.
Ali..., uporedivati ga sa Sumaherom je, u neku je smijesno.
Ove godine Ferari je u drugom dijelu sezone napravio koliko toliko konkurentan bolid, vidjeli ste kako se prednost istopila...
Zalosno je da na ovaj nacin Sumi gubi titulu, pokazao je velicinu covjek kada je zagrlio mehanicare, pola sata poslije pregorijevanja motora, koji su mu oni oduzeli 8 titulu i poklonili je Alonsu. Znao je da cijeni sve ostalo dobro sto su pruzili zadnjih godina.
Pokazao je i velicinu sada kada kaze da je u prvom planu borba za tim.
Podsjetite se kako Alonso reaguje u ovakvim situacijama i je li to odlika sampiona. Nije bilo tako davno.
Mozda ce momak imat dvije titule na svoj konto, sumnjam da ce osvojiti jos koju, nece imati prednost bolida koju je do sada imao u Renou, ali sigurno je da nijednu nije osvojio na sampionski nacin. Alonso je nesto slicno kao Nika Hakinen - dvostruki sampion prije samo nekoliko godina a vise ga se niko ne sjeca, iskoristio dvije godine stagnacije Ferarija i Meklarena, i osvojio dvije titule sa jakim bolidom.
A i pomalo me podsjeca na invalida, onako mali, zakrzljao, ogromne i jako nepropocionalno velike glave u donosu na tijelo, i covjece, one nema vrat uopste - ne mogu da razumijem ljude koji navijaju za njega - ja mongoloide ne mogu nikako da ubacim u sferu mojeg interesovanja ili navijanja...
pre 19 godina
@Marko D., @Bojan:
Schumacher je jasno i glasno rekao, i moze da se nadje na netu - najbolji tim! Mi sada prevodimo diskusiju u to sta znaci najbolji tim, sto u samom pocetku polemike uopste nije bila tema, ali hajde da vam odgovorim.
Tim nije isto sto i bolid! To ce biti onog trenutka kad tim isprojektuje bolid, a bolid onda sam odredi svoju strategiju za trku, sam, bez vozaca, odveze trku, sam zameni gume i dolije gorivo... Bolid je vrlo vazna komponenta tima, to niko ne porice, ali reci da je je tim najbolji, ne znaci da je i bolid najbolji. Da bi tim bio najbolji potrebno je da bolid bude medju boljima, medju najboljima (npr. medju prva 3, mada je i to nagadjanje), bas kao sto kosarkas ne mora da bude najbolji suter trojke da bi bio najbolji kosarkas, ne mora najbolje da zakucava, ne mora da bude najbolji asistent, vec je potrebno da u svim tim elementima bude pri vrhu, a moze da se desi cak da niujednom elementu igre da bude apsolutno najbolji. Ocigledno je da je Renault kao tim u zadnjih nekoliko trka napravio greske - u Budimpesti mehanicari sa tockom, u Kini odluka sa gumama (nebitno da li je bila odluka Alonsa ili nekog iz tima)... Da nije bilo tih gresaka Alonso bi odavno imao titulu u dzepu - to pokazuje koliko i ostale komponente tima, pored bolida, mogu da igraju znacajnu ulogu! Dakle, dzabe najbolji bolid ako i ostatak tima ne odradi svoj posao kako treba. Sustina cele price - da, bolid je vrlo vazna komponenta (vrlo verovatno i vaznija od ostalih), ali najbolji bolid nije isto sto i najbolji tim i nije neophodno imati najbolji bolid da bi tim bio najbolji (mada je potrebno da bolid bude medju boljima, sasvim jasno)!
pre 19 godina
@Bojan:
To da je bolid najvaznija komponenta je tvoja ocena. Slazem se da je vrlo, vrlo vazna i medju najvaznijima, ali bih ja rekao da su i sami vozaci npr. jedna od najvaznijih karika tima. Mislis li da bi ti u Farrarijevom ili Renault-ovom bolidu (svejedno) osvojio sampionat? Ok, to je malo karikiranje (bez lose namere, evo kazem za sebe da ja ne bih), ali ma kako bio dobar bolid, neko mora da ga odveze od starta do cilja, trku dugu oko 300 km, bez, ili sa sto manje gresaka. Dakle, vozaci nisu manje vazan faktor od bolida. Ne vredi dobar bolid u rukama loseg vozaca, bas kao sto ne vredi ni imati dobrog vozaca a dati mu los bolid.
E sad, ti ovde prebacujes polemiku na nesto drugo - da li je Schumacher najbolji vozac, ili ne, sto ovde nije tema. To je stvar licnog ukusa, a neosporno je da je Schumacher najuspesniji, nezavisno od ukusa. Ako Schumcher ima najbolji tim iza sebe i osvoji 7 titula, to nije dokaz da nije najbolji vozac, a nije dokaz ni da je najbolji, naravno! Drugo, seti se prvih Schumacherovih titula, osvojio ih je sa bolidom koji je bio slabiji u odnosu na konkurenciju. Ali, to su neke druge teme, ovde je sustina u tome da bolid ne moze da se izjednaci sa timom.
@Marko D.:
Interesuje me da li namerno izvlacis pogresne zakljucke? Iz cega napisanog sledi da "u Sumaherovom timu ne valjaju "samo" ljudi koji projektuju i proizvode automobil"? To niko nije rekao. Samo je receno da najbolji tim ne znaci da su najbolji i "ljudi koji projektuju i proizvode autmobil". Najbolji tim znaci da je tim u sumi najbolji, sto ne znaci da tim u pojedinim komponentama mora da bude najbolji, vec da je u svim komponentama pri vrhu. Ako tim ima ubedljivo najbolji bolid, ali npr. lose vozace (da ne idemo dalje sta sve moze jos da bude lose u timu) onda nece osvojiti nijednu titulu, zar to nije ocigledno?! Ako tim ima bolid koji je drugi po kvalitetu, vrlo blizu bolidu koji je prvi po kvalitetu, onda prevagu timu mogu da donesu bolji vozaci, bolji stratezi trka, bolji mehanicari u pitu koji odrade stop koju desetinku brze itd.
pre 19 godina
Posto vidim da dobro poznajete Ferarijev tim zeleo sam da saznam koji njegov deo je odgovoran za trenutno drugo mesto.Kazite mi koji deo tima je losiji od Renoa?Ukoliko mi precizno ne odgovorite zaklucicu da ne znate dovoljno,da nagadjate,pa samim tim vam ne priznajem zakljucke.Ako vam je argument-Sumi je tako rekao onda se niste morali javljati.
pre 19 godina
@Marko D.:
Zasto bismo davali odgovar na pitanje koji deo Ferrarijevog tima je gori od istog dela Renault-ovog tima? Ovde niko nije tvrdio da zna odgovor na to pitanje (znas li ga ti? ne verujem, jer nemas pristup nijednom od timova!), ja sam samo pokusao da ti objasnim da tim nije isto sto i bolid, i pri tome NIJEDNOG TRENUTKA nisam tvrdio da znam koji deo Ferrarijevog tima je bolji od istog dela Renault-ovog tima i obrnuto (primer koji sam dao je opste prirode, imena nisu bila pominjana!). I recimo, posto nisi ukapirao dosadasnju argumentaciju, onda idemo nesto prostije: posmatraj plasman 2 vozaca iz istog tima. Sve ostalo u timu je isto, stratezi, bolid, gume, samo se vozaci razlikuju! I sad, jedan vozac, npr. Alonso ima 1. mesto u sampionatu, a drugi vozac, Fiziko, ima 4. Da li ti je na osnovu ovoga jasno da vozaci igraju znacajnu ulogu u timu i da u velikoj meri od kvaliteta vozaca zavisi plasman tima?! Da je Alonso vozac istog kvaliteta kao Fiziko, mislis da bi Renault bio prvi? Sta je tvoj odgovor? Necu da izvodim argumente za ostalo, ovo je dovoljno.
pre 19 godina
@Marko D.:
Kratko i jasno - tvoje pitanje je zamena teza. Ja samo tvrdim da tim nije isto sto i bolid, da tim cine jos puno aspekata i to je ono sto dokazujem argumentima! Pri tome ne tvrdim da znam koji je deo Ferrarijevog tima bolji ili gori od istog Renault-ovog dela tima. Da zakljucim: moja teza je da bolid i tim nisu isto, moja teza nije da znam koji deo kog tima je bolji. Ja cak i ne tvrdim da znam koji tim je najbolji - tvrdnja da je Ferrarijev tim najbolji je Schumacherova, ne moja!
pre 19 godina
Marko D. doveo si ove zaludjene do trenutka
kada mogu samo sami sebi da skoce u usta.
Oni nece imati odgovor.Logos koji nema na
moje pitanje odgovor,prelazi u domen vozaca,
koji ja nisam spominjao.To je pokusaj da se
izvadi,onda si ga ti docekao sa svojim pitanjem.
Logos,ne govorimo o vozacimo,govorili smo o
TIM-u,gde sam ja rekao da je KRAJNJI PRODUKT
tima BOLID,i nemoj dalje da lamentiras.Dakle.
BOLID je KRAJNI PROIZVOD TIMA,od konstruktora
preko iznjenjera do mehanicara.Ja znam da je
vama tesko da prihvatite da je Ferarijev bolid najbolji,ne zato sto se vama ne dopada,
nego zato sto onda dolazimo do uporedjivanja
vozaca,jer ako su TIM i BOLID najbolji,zasto
vozac(DANAS) nije najbolji??????????????????
Ne bih ti na ovaj nacin odgovarao da nisi bio
veoma bezobrazan,pitajuci me,koji je moj problem.
pre 19 godina
Marko D., zamolio bih te da konkretno napises na koga mislis kada kazes "posto vidim da dobro poznajete Ferarijev tim..."? Zamolio bih te da citiras deo komentara iz kog ti to vidis.
Ako se komentar odnosi na mene, onda nesto u mom komentaru nisi dobro shvatio. Ja samo sasvim generalno tvrdim (dakle, tvrdnja nije vezana nizajedan tim konkretno!) da tim nije isto sto i bolid, da tim cine jos puno aspekata i to je ono sto dokazujem argumentima! Pri tome ne tvrdim da znam koji je deo Ferrarijevog tima bolji ili gori od istog Renault-ovog dela tima. Da
zakljucim: moja teza je da bolid i tim nisu isto, moja teza nije da znam koji deo kog tima je bolji, ja cak i ne tvrdim da znam koji je tim od ova 2 koja ti pominjes bolji - tvrdnja da je Ferrarijev tim najbolji je Schumacherova, ne moja!
pre 19 godina
29/08
Alonso
"Mislim da će na ishod prvenstva najviše uticati Mišelin i Bridžston jer je konstrukcija vozila dostigla svoj vrhunac. Ne možete u završnici šampionata na račun pripremljenosti automobila računati da dobijete desetinku ili dve desetinke prednosti ali vam gume mogu doneti pola sekunde."
pre 19 godina
Marko D., zamolio bih te da konkretno napises na koga mislis kada kazes "posto vidim da dobro poznajete Ferarijev tim..."? Zamolio bih te da citiras deo komentara iz kog ti to vidis.
Ako se komentar odnosi na mene, onda nesto u mom komentaru nisi dobro shvatio. Ja samo sasvim generalno tvrdim (dakle, tvrdnja nije vezana nizajedan tim konkretno!) da tim nije isto sto i bolid, da tim cine jos puno aspekata (delova, kako god) i to je ono sto dokazujem argumentima! Pri tome ne tvrdim da znam koji je deo Ferrarijevog tima bolji ili gori od istog Renault-ovog dela tima. Da zakljucim: moja teza je da bolid i tim nisu isto, moja teza nije da znam koji deo kog tima je bolji, ja cak i ne tvrdim da znam koji je tim od ova 2 koja ti pominjes bolji - tvrdnja da je Ferrarijev tim najbolji je Schumacherova, ne moja!
I konacno, kazes da ne prihvatas kao argument ono sto Scgumacher kao prvi vozac Ferraria kaze? A sta je onda argument - mozda, rekao nam Marko D.?
pre 19 godina
@Bojan:
Ti si svoj predhodni komentar zavrsio recima (citiram): "DA LI JE ON NAJBOLJI SVIH VREMENA." Tvoje pitanje se odnosi na Schumachera i time si presao na domen vozaca. Hajde sad opet kazi da nisi.
Bolid krajnji produkt tima? Ako je to krajnji produkt tima, zasto se onda takmicenje ne sastoji u direktnom poredjenju bolida (max brzina, ubrzanje, zaustavni put kocenja, obrtni moment, snaga...), vec se voze trke? Krajnji produkt tima je plasman tima, to je na osnovu cega se timovi uporedjuju, to je ono za sta se bore timovi - sto bolji plasman u sampionatu! Bolid je jedan segment, sredstvo (slazem se, vrlo vazan, to nigde ne negiram) kojim se taj plasman ostvaruje. Ako tim napravi bolid, ali ga ne vozi, taj tim nece imati plasman i necemo moci da ga uporedjujemo sa drugim timovima, da li je za toliko jasno? A da bi tim bio u vrhu, pored kvalitetnog bolida mora da ima i kvalitetnog vozaca koji ce da dovede bolid do kraja trke, mora da ima kvalitetne stratege koji ce mu reci kada i koliko goriva ce da natanka, mora da ima za stazu adekvatno izabrane gume, moraju mehanicari brzo i kvalitetno da servisiraju bolid pri pit-stopu... Dobar bolid sa losim vozacem je isto sto i los bolid sa dobrim vozacem - u 1. slucaju vozac ne vadi maksimum iz bolida, u 2. slucaju vozac vadi maksimum iz bolida koji ne moze da pruzi dovoljno da bude konkurentan. Odgovor je tu, daleko od toga da ovakvi argumenti koji predstavljaju zamenu teza mogu da obore argumentaciju koja ide u sustinu problema.
pre 19 godina
TIM je sve(inzenjeri,mehanicari,direktori,
vlasnik,proizvodjaci guma...),svi do jednog,
cak u izvesnom smislu i sam vozac.
Kad neko ima najbolji TIM,ako je najbolji
vozac,nema razloga da stalno ne bude prvi
i 2005. i 2006.godine.
pre 19 godina
Posto smo se lepo slozili da ni vi ni ja ne poznajemo dovoljno timove Ferarija i Renoa dolazimo do sustine a ona glasi:ne mozemo tvrditi da Sumaher pod pojmom tim nije mislio i na "bolid"!Mozemo se razbacivati pretpostavkama ali ovo je osnovna cinjenica.
pre 19 godina
@Bojan:
Ako neko ima najbolji tim, ne znaci da ima najbolji bolid, jer konacno smo se slozili da tim nije samo bolid, vec da je bolid samo jedna, iako veoma vazna (ponavljam, vaznost bolida niko ne negira), komponenta tima! Da li iz cinjenice da je Schumacher u najboljem timu (ponavljam, to je njegova tvrdnja, ne moja!) sledi da Schumacher jeste, ili nije najbolji vozac, to je opet prebacivanje teme u drugi domen, i vec odgovorih - svako ce da odgovori za sebe zavisno od ukusa, a nezavisno od ukusa, najuspesniji je u istoriji F1 jer ima najvise pobeda i titula.
@Marko D.:
Ponavljam, nema potrebe nagadjati sta je Schumacher mislio, on je jasno rekao sta je mislio: Schumacher JE REKAO TIM! Schumacher NIJE REKAO BOLID (AUTO)! Nema tu mesta nagadjanju. Tim i bolid su 2 razlicita termina i razliciti pojmovi stoje iza tih termina. To je isto kao da kazemo da ne znamo da li je mozda mislio na gume kada je rekao tim, ili da ne znamo da li je mislio na vozace, ili na mehanicare, ili na stratege... Mislio je na sve zajedno - na TIM! Ne treba poznavati timove da bi nekom bilo jasno sta neko kaze, jer razumevanje necije izjave nema nikakve veze sa poznavanjem timova. Poznavanje timova je potrebno da bi se razlucilo koji deo kog tima je bolji u odnosu na konkurenciju, a ne da bi se shvatila izjava da je tim u celini (naj)bolji.
pre 19 godina
@Logos
I kompjuter i procesor su razliciti termini,kniga i stranica,ekser i baraka,zilet i brijac...Ne moras reci da su gume,mehanicar i auto deo tima.To se podrazumeva.Ti se igras recima a ne znacenjem.Ne bih da davimo ostale ovom prepiskom.Pozdrav.
pre 19 godina
@mMarko D.:
Ja se uopste ne igram recima, vec ti objasnjavam njihovo znacenje, buduci da ispada da su tebi bolid i tim isto (Schumacher kaze TIM, ti tvrdis da pri tome misli na bolid). Slazem se, zaista je smesno da se ubedjujemo oko toga sta je rekao (jer svi znamo da je rekao TIM), ali ti si taj koji je uporno tvrdio da je hteo da kaze nesto drugo od onog sto je zapravo rekao! Pozdrav!
pre 19 godina
Ej, izgleda da je Marko D. koncno shvatio da tim i bolid nisu isto! Pa ne mogu da verujem!
pre 19 godina
@logos,deksa
Nova vest:Ferarijev tim je stigao u Brazil!Vas dvojica se verovatno brinete da li su poneli bolide?
pre 19 godina
@deksa
TIM i bolid nemaju nikakve veze.TIM pravi
cvarke i ajvar,a bolid kupe u radnji i onda
gazda Shumi vozi.Ccccccccccccccccccc.
logos,zaista ti nisi rekao kako Ferari ima
najbolji Tim,to je rekao Shumaher,ali ja mu
ne verujem,dok ti to ne potvrdis.
pre 19 godina
@Timer:
Eh, taman je Marko D. shvatio, al' zato ti jos nisi, c,c,c,c,c... Valjda ces i ti jednog dana, ne daj se, samo budi uporan i trudi se, verujem u tebe!
pre 19 godina
Ne, dragi prijatelju, mene samo jako brine tvoj komentar, jer na ovom sajtu nema mogucnosti crtanja. Nekima su bile dovoljne reci, ali tebi izgleda ni crtez ne bi pomogao.
pre 19 godina
@Bojan:
Drago mi je sto meni vise verujes nego Schumacheru (razumljivo obzirom na neoborivu argumentaciju), ali bih te ipak uputio na Schumachera da s'njim rascistis njegovu izjavu, tim pre sto ja nijednog trenutka nisam rekao da se slazem sa njom.
pre 19 godina
Znaci logose ti mislis da Reno ima bolji tim?Tvoje reci ipak nisu bile dovoljne da to shvatim.Bolje ti to meni nacrtaj.
pre 19 godina
@Deksa i Logos
Ruzno je sto se vitoperite moje misljenje.Jasno sam napisao da je "bolid" DEO tima i to najvazniji.Mozete da se ne slazete samnom ali vas dalje izivljavanje diskvalifikuje kao dobre i pristojne ljude.
pre 19 godina
@Bojan:
Eto, pratim kako vam covek lepo objasnjava neke elementarne stvari i bas kad sam se zabrinuo da snaga tvojih argumenata pocinje da jenjava, ti u odlucujucem trenutku vadis neoborive argumente iz rukava - cvarke i ajvar! Potez koji je uzdrmao javnost! :-D Ali opet, slagali te (a ti poverovao), nema u McDonald's-u ni jednog, ni drugog...
pre 19 godina
@Timer:
Rado bih ti nacrtao, ali, kao sto vec rekoh, nema ovde mogucnosti crtanja. Sto se tice timova, nisam se nijednog trenutka izjasnjavao koji je tim bolji i tako ce i ostati jer me nijedan od pomenuta 2 tima nije ubedio da je bolji od onog drugog.
pre 19 godina
@Marko D:
Niko ne vitoperi tvoje misljenje. Sve je pocelo tvojim prvim komentarom (citiram):
Mislim da Sumaher nije u pravu. Ace i Veljko P. su lepo objasnili da je Reno bolji:)
(Marko D., 13. oktobar 2006 11:14)
Onda ti je u par komentara skrenuta paznja da je Schumacher govorio o timu, a Ace, kog pominjes u svom komentaru, o bolidu i da to ne treba mesati. Obzirom da nisi prihvatio komentar usledilo je mukotrpno objasnjenje da bolid i tim nisu isto i da time najbolji tim ne znaci i najbolji bolid. Da si odmah prihvatio to u svojim komentarima do ovako smesne rasprave i ubedjivanja sta sve obuhvata tim nikada ne bi doslo.
pre 19 godina
Pa, zar zadnje dve sezone ne pokazuju ko je najbolji!?
Renault - dvostruki svetski sampion
56 Komentari
Sortiraj po: