Subota, 23.10.2021.

19:18

Ona je Boldvinu dala pištolj: "Zamalo nisam odbila posao"

Izvor: Jutarnji list

Ona je Boldvinu dala pištolj: "Zamalo nisam odbila posao" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

John

pre 2 godine

(Peter Vujin, 24. oktobar 2021 12:46)

Ništa što bilo ko izjavi pre nego li mu policajac izgovori "Imaš pravo da ćutiš..." ne može biti korišćeno protiv njega/nje.
Odbrana (pod uslovom da Boldvin uopšte i dospe na sud) će da kaže da on nije bio dužan da proverava oružje, to mu nije u opisu posla, niti mu stoji u ugovoru.
U sledu događaja ti fali da se u oružju našao bojevi metak. Dakle - kako i kada? Moraće da se utvrdi "whereabouts" pištolja bukvalno svake sekunde. Ako ima "rupa" - piši propalo - niko neće u zatvor i niko neće moći da bude oglašen krivim.
A, da... Nehat nije mentalno stanje. I ne postoji "civilna" odgovornost, već građanskopravna odgovornost. I ne postoji ni "Negligent Manslaughter" već "Involuntary manslaughter" sa podvrstom "criminally negligent manslaughter". Koje na Boldvina ne može da bude primenjeno.

TurboNator

pre 2 godine

@ TurboNator, 24. oktobar 2021 05:00)

Kad si tako pametan izguglaj
"Movies set using real weapons"
pa vidi rezultate..
(Dejanmi, 24. oktobar 2021 09:34)

Aj' ti Deki malo nauci Engleski pa ukapiraj sta rezultati tog 'googliranja' u stvari kazu... A ja se ne pravim pametan vec jednostavno prenosim sta su profesionalci KOJI SE TIME BAVE U HOLLYWOOD-u rekli na temu...

'Prop gun' moze da bude 'sposoban' za prave/bojeve metke, ali takvi MECI (da, to je mnozina a ne "metci") se NIKADA ne koriste. Pa pobogu, zamisli da tamo neki glumci pucaju BOJEVOM municijom ka drugim ljudima, dok svi trce i skacu itd... recept za katastrofu!

Evo ti jos jedan izvor - covek radio na filmu Avengers: Endgame

https://www.theguardian.com/film/2021/oct/23/totally-preventable-and-shocking-props-masters-talk-on-set-shootings

“There’s just a number of checks and balances to prevent any errors from happening,” said Nathan Alexander, an assistant props master on films such as Avengers: Endgame."

"If true, the presence of a live round — as in, a round with a projectile (bullet) — would be a rare violation of basic safety standard. “NEVER, NEVER, NEVER SHOULD A PROJECTILE EVER MAKE IT ONTO A MOVIE SET,” said Alexander."

TurboNator

pre 2 godine

Kad si tako pametan izguglaj
"Movies set using real weapons"
pa vidi rezultate..
(Dejanmi, 24. oktobar 2021 09:34)

Jes' ti procitao uopste moj komentar, tj. sta je COVEK KOJI TO RADI GODINAMA izjavio..??? Ne pravim se ja pametan vec prenosim sta LJUDI KOJI SE TIME BAVE U AMERICI govore... tako da - od**bi, 'pametni'.

Inace - 'Googlirao' sam - i svi kazu da se prava municija ne koristi... ti ocigledno nisi razumeo sta pisu. 'Prop gun' je pravo oruzje - ali prava, tj. bojeva municija se ne koristi.

Негативан утицај на људе

pre 2 godine

Зашто, на крају крајева , и снимати те агресивне филмове? Довољно је стреса у реалном животу!
(Глупо, 23. oktobar 2021 21:38)

Ma bolje da snimamo film o čoveku koji spokojno spava. Biće pravi hit!
(kmnccn, 23. oktobar 2021 23:27)


Што да не! Да нам се одмори нервни систем!
Те филмаџије би требале да мисле на здравље људи! Веома је важно са чиме храниш своју душу!

Peter Vujin

pre 2 godine

Sve sto Drzava Treba da dokaze: #1. Optuzeni Baldwin I Gutierrez su drzali pistolj, + #2. Pistolj je opalio, #3. Zrtva Galina je umrla. Dva cista: "Negligent Manslaughter". Sve sto su ikada izjavili Drzava ce iskoristiti protiv njih: ona je priznala da nema iskustva, a on da je sokiran. To su dolazi mentalno stanja "nehat". Onda nema razumne sumnje da su civilno I krivicno odgovorni.

lemaya,povučeni posmatrač sa strane

pre 2 godine

pravi metak je sa zrnom koje je itekako vidljivo,ćorak zatvorena kapsula sa barutom(čaura) koja naravno ima jačinu jer ta sila baruta izbacuje zrno ,i može povrediti iz blizine,ako se delić bilo čega nađe u cevi ,i sl. nije ovo prvo sumnjivo "ubistvo u Holivudu". ko zna šta se iza brda valja. ali ajde sada da ne polemišemo ,valjda će se razjasniti što je tata bolje nije učio...

Peter Vujin

pre 2 godine

Narod poludeo od stresa, suvishe Malo para (6M$ ulog), nasred pustinje, *jednostavno Nije shvatio, zaboravio misli da Bude psihicki prisutan* I onda Jos oruzje u ruci, pa kako se nebi desilo ubistvo iz Nehata?! Obrazovanje o oruzju je #1 UVEK, a ovo znaci: Si Vis Pacem, Parabellum. Da su bili mentalno spremni za rat, Zena nebi stradala?!? A Ovi su se kao lakomislena deca ponasali, od oruzarka do Baldwina?!?! Nehat znaci: "Nisu Mislili". E Evo se Desi kad sa revolverom ne mislis....?????

Posmatrac

pre 2 godine

Boze kakvih likova ima ovde, na snimanju se koriste pravi meci!!! Hahahahaha, ajde deco mleko, pa na spavanje.
Ili pazi ovo - pisltolj se radi scene puni pravim mecima. Hahaha, ajde da i zamislimo to, ali nikada niste culi za Rez!. Pa film se snima iz delica koji se kasnije montiraju. I snime se ko zna kad. Pa scena iz Maratonaca sa pocetka filma, kad se deru i tuku u radionici je snimljena poslednja.

MisterNo

pre 2 godine

@Che
Zanimljivo, nikada nisi drzao vatreno oruzje u ruci, ali znao bi da razlikujes metke, kalibre i ostalo... Takvi najcesce i ginu - Puska je zakocena!!!

Inace, krajem 80tih kupi moj komsija CZ 357 Magnum, pocela Zastava da ga pravi. Seli on, njegov sin i ja da nam pokaze. I tako mi gledamo i uzme sin revolver i okrene prema mene. Izleteo je sa stolice od samarcine koju mu je zavalio - Nikada da to nisi uradio!!!!

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

@Dejanmi: "Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!! Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza...". Ne koriste se NIKAD pravi meci. Rupe u kući su upravo to, male eksplozije, koje su nameštene. Ko je lud da amateru, znači glumcu, da pistolj sa pravim mecima? Bilo bi mrtvih svake nedelje. Kako da glumac tačno pogodi zid, a ne kolegu, kada ne zna pravilno da puca? Ovako nešto ne sme da se desi i to što se desilo Baldwinu nije slučajnost. To su manipulacije, neko je sabotirao snimanje. Pravi meci se ne koriste na setu. Barem ne kod profesionalnih filmskih radnika.

DM32

pre 2 godine

@Dzoni 100% si u pravu. Njen pištolj je završio sa rekvizitima. Možda je neiskusna, ali nema šanse da je nasumično stavila pravi metak. Nesreće od ranije su bile zbog manevarske municije, Brandon Lee je poginuo tako što se komad ćorka odlomio i pogodio ga u stomak.

Sa1e

pre 2 godine

Kako god, ali u kojoj varijanti je prava municija mogla da se nađe na snimanju filma? Kako neko slučajno može da napuni pištolj pravim mecima?

Che

pre 2 godine

Imam 32 godina. Nisam nikad bio u vojsci i nisam nikad držao vatreno oružje u ruci. Međutim, mislim da bi znao napuniti i pucati iz bilo kojeg revolvera (tema filma je Divlji zapad). Znao bi i bez imalo stresa razlikovati pravi metak od ćorka.

TurboNator

pre 2 godine

Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!!
Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza!! Da li da zaposle 10 animatora,naprave mikro eksploziju na zidu ili ispale PRAVI metak od 46 centi!!

(Dejanmi, 23. oktobar 2021 22:39)

80% komentatora kao da nikada nisu gledali scenu punjenja revolvera, ili puške. To su česte scene i zbog verodostojnosti se snimaju u gro planu, i onda gledaoci bukvalno gledaju kako se metak po metak stavlja u doboš... I možda se upravo tako jedna scena snimala, obično se upravo u vesternima viđaju takve scene. I možda je baš snimana taj dan, a potom sledeća gde on puca, pravo u kameru sa istom tom bojevom municijom koja je trebalo da nije više deo tog revolvera.

(E, 23. oktobar 2021 23:13)

Al' sto mi Srbi volimo da pametujemo i sve znamo - u tome smo svetski mega carevi, olimpijski sampioni zauvek... Kad ono istina 'malo' drugacija:

"Bill Davis, a veteran film-set armourer, said Saturday that it was almost certain that Hutchins had been killed by a bullet..."

"Rule No. 1 for armourers, he said, is never to allow live ammunition on a set."

“It’s basic stuff,” he said. “How did that live round get on set? You shall not have live ammunition on a movie set, ever. It’s not a may - it’s a shall.”

https://www.smh.com.au/world/north-america/husband-of-cinematographer-shot-by-alec-baldwin-on-film-set-our-loss-is-enormous-20211024-p592kw.html

John

pre 2 godine

David Halls, asistent režisera koji je dao Aleku pištolj je bio i na snimanju filma Vrana sa sinom Brus Lija kada je poginuo, na isti način.
On je muškarac.
(Molim vas objavite komentar, 23. oktobar 2021 23:17)

Nije. Bio je pomoćnik reditelja za "The Crow: Salivation" koji je snimljen 2000. godine. Li je stradao 1993.

Denis

pre 2 godine

Šta se tu ima puno komentarisati? Kad je dobio pištolj nije ga pregledao niti se uvjerio da li je bezbjedan. Bez razloga je uperio pistolj u drugu osobu tj iz sale. To su dva prekrsaja. Kriv je i Alek i asistentica. Za sve koji misle da nije kriv u ovim okolnostima neka zamisle kako bi bio glup argument policiji da kažete da sam dobio pistolj sa uvjerenjem da mogu da pucam bez da ikoga povrijedim. To samo kod djece moze da prodje.

čavke

pre 2 godine

Asistent režije, Dejv Hals je radio i na nastavku filma Vrana na čijem snimanju je poginuo Brendon Li.
Bolje da od sada radi isključivo na komedijama.
(Drug kontraš, 23. oktobar 2021 21:04).

Samo sto Brendon Li nije poginuo za vreme snimanja tog nastavka već za vreme snimanja prvog dela…. Ali zvuci vise cool kad se tako predstavi

Nesh O'Brady

pre 2 godine

Zašto je uopšte pucao u snimateljku i reditelja? Da je snimao scenu u kojoj se puca u nekoga i ustreli greškom kolegu glumca pa da i shvatim ali tehničko osoblje. Ne razumem.

kmnccn

pre 2 godine

Зашто, на крају крајева , и снимати те агресивне филмове? Довољно је стреса у реалном животу!
(Глупо, 23. oktobar 2021 21:38)

Ma bolje da snimamo film o čoveku koji spokojno spava. Biće pravi hit!

John

pre 2 godine

Pirati za to imaju izreku: Zeni nije mesto na brodu!
(Cirkus, 23. oktobar 2021 22:22)

Znaci, dve ZENE!
(Vratanca, 23. oktobar 2021 22:26)

Eto vam ravnopravnost polova. Balavicu stavili...
(TDK, 23. oktobar 2021 22:18


Flora Sends, Milunka Savić, Vasilija Vukotić, Ljudmila Pavličenko, Ljuba Vinogradova, Roza Šanina, Nina Lobkovskaja, Aleksandra Samusenko.
Eto vam 8 žena. Je l' dosta ili treba još?

Molim vas objavite komentar

pre 2 godine

David Halls, asistent režisera koji je dao Aleku pištolj je bio i na snimanju filma Vrana sa sinom Brus Lija kada je poginuo, na isti način.
On je muškarac.

E

pre 2 godine

Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!!
Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza!! Da li da zaposle 10 animatora,naprave mikro eksploziju na zidu ili ispale PRAVI metak od 46 centi!!
Zato je na setu Oruzar, da nema pravih metaka ne bi im trbao oruzar!! Zasto je neko uzeo pistolj bez dozvole je jako jednostavno objasniti, zato sto je Oruzar od 24 godine dobio posao preko veze i ta ista veza misli da moze sve i nece da ceka oruzara da dodje sa pauze pa sam uzme pistolj i da glumcu!
(Dejanmi, 23. oktobar 2021 22:39)

80% komentatora kao da nikada nisu gledali scenu punjenja revolvera, ili puške. To su česte scene i zbog verodostojnosti se snimaju u gro planu, i onda gledaoci bukvalno gledaju kako se metak po metak stavlja u doboš... I možda se upravo tako jedna scena snimala, obično se upravo u vesternima viđaju takve scene. I možda je baš snimana taj dan, a potom sledeća gde on puca, pravo u kameru sa istom tom bojevom municijom koja je trebalo da nije više deo tog revolvera.
Opet, više od pola njih će nasumično pucati komentare bez da su ispratili sve info od početka, a kamoli povezali moguće scene.

др

pre 2 godine

@srle, случајни изузетак само потврђује правило. И да, тврдим да жене и мушкарци нису једнако способни. Једнима једно, а другима друго полази боље од руке. 99% жена није сасвим увјерено са које стране треба држати оружје, жалосно је што то данас важи и за многе мушкарце.

др

pre 2 godine

@Sisar, Искрено брига ме САД и све те њихове идиотске покрете и озакоњени тероризам мањина и наказа над већином и нормалнима. Брига ме што је већи дио САД владе састављен од идота и наказа, али ме брине што се сва та болест и дегенерација од одређеног броја људи и неких утицајних кругова код нас прихвата и што се лагано све то убацује и у нашу свакодневницу. Модерно схватање политичке коректности, равноправности, хуманости, самилости... није ништа друго до потпуни идиотизам.

neko

pre 2 godine

Prošlo je ispod radara da je NJEN OTAC oružar ,koji je radio na mnogim projektima ,pa je , verovatno ,ubacio ćerku na posao. Nepotizam na filmu i oko njega je ogroman . Zamislite kako i koliko ju je otac vodio da vežba ,a ona to nije volela,čim je i sama izjavila da nije spremna. Na kraju ,da zaradi lepu paru ,otac je ubaci na film ,a ona blage veze nema. Verovatno je ostavila oružje i otišla ,čim je neko drugi to dirao i dao glumcu. Mislila je da je najpametnija ,da su mere predostrožnosti preterane... Sada sledi zaslužena robija.

negativac

pre 2 godine

Staro pravilo - puška je uvek puna! Kad se to usvoji kao princip, rizici se smanje na minimum.
vlada

divlji zapad, to su bila prava vremena - zivot jeftin a smrt jos jeftinija;)

Udah

pre 2 godine

Kada sam bio sasvim mali i igrao se sa plasticnim oruzjem, otac me je 100 puta opomenuo da "oruzje" ne uperim u coveka. To mi je preraslo u instinkt.

Posle me je uveo u lov sa mojih 12 godina.
Nikada, nikada i nikada prazno oruzje nisam usmerio u drugu osobu, a napunjeno tek.
Morate imati strah od oruzja i postovati ga da biste bili bezbedni.

V5

pre 2 godine

U mnogim tekstovima i komentarima se pominje pištolj. U vesternima se koriste revolveri. Jedini pištolj koji se može videti je Derindžer, mali, dvocevni pištolj.

Cirkus

pre 2 godine

Pazi sad, zena oruzar i nije uradila bezbednost, tako da je zena asistent uzela oruzije i predala glumcu, usput ta zena aistent se hvali kako se obucava i trenira od svoje sesnaeste godine sa oruzijem.

Pirati za to imaju izreku: Zeni nije mesto na brodu!

zex

pre 2 godine

u startne pistolje i replike koje koriste samo corke ne moze stati drugi "metak" sem corka. Drugo, u cevi ima redukciju na manji fi (koja se navija u cev) da bi mogao automatski da se repetira , jer vecina coraka ima slabije punjenje te se to vidi cim se pogleda cev. Ako su koristili prave pistolje ,treba redom odgovorne u zatvor, jer su replike poprilicno dobre kopije i nema potrebe za originalima kad vec ima toliko nesreca... Nije bezopasna ni replika , moze da povredi ali ne smrtno...

Srle

pre 2 godine

@др

Kad budes imao vremena idi do kluba strelaca "Mus" na NBGD, i promenices misljenje o zenama i oruzju. Devojka koja tamo radi zna o oruzju i barata istim bolje od vecine muskaraca koje znam.

Poslednji samuraj

pre 2 godine

Zapravo je sledece.

Snimaju u pustinji i za snimanje koriste corke.

Ali u slobodno vreme pucaju sa pravim mecima u neki kaktus i limenku posto je pustinja i eto zabavno je.

I tako imaju bojevu municiju.

Zastk bi neko osim ovoga imao pored coraka i ove metkove.

Vratanca

pre 2 godine

Ćorci se drastično razlikuju vizuelno od prave municije, nikako ih nije moguće pomešati, nije mi jasno odkud uopšte bojeva municija tu.
(GoranH, 23. oktobar 2021 20:14)

Procitaj pazljivo tekst, u pitanju su profesionalna oruzarka i asistentkinja obucena za rad sa vatrenim oruzjem. Znaci, dve ZENE!

deda

pre 2 godine

zasto bi na setu uopste bilo bojeve municije, a problem razlikovati corke od bojeve municije je tesko koliko i belog i crnog konja..
koje ludilo je ovde u pitanju uopste..

Dejanmi

pre 2 godine

Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!!
Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza!! Da li da zaposle 10 animatora,naprave mikro eksploziju na zidu ili ispale PRAVI metak od 46 centi!!
Zato je na setu Oruzar, da nema pravih metaka ne bi im trbao oruzar!! Zasto je neko uzeo pistolj bez dozvole je jako jednostavno objasniti, zato sto je Oruzar od 24 godine dobio posao preko veze i ta ista veza misli da moze sve i nece da ceka oruzara da dodje sa pauze pa sam uzme pistolj i da glumcu!

E

pre 2 godine

mora da budu ravnopravno zaposleni polovi, rase. onda shvatis da imas vise muskaraca, ok daj sad zenu neku, gde cemo je ? aj stavi je za glavnog oruzara.ok sad - imamo dovoljno zena, pedera ? kamera .. ide
(Dr Batkovski, 23. oktobar 2021 21:38)

Jašta, ravnopravnost među polovima je uzrok ove tragedije.
Neverovatno šta sve ljudi povezuju...

Drug kontraš

pre 2 godine

Asistent režije, Dejv Hals je radio i na nastavku filma Vrana na čijem snimanju je poginuo Brendon Li.
Bolje da od sada radi isključivo na komedijama.

Dejan

pre 2 godine

Američka istorija je istorija oružja i ratovanja. Oni su preplavljeni raznim oružjima i municijom. Tamo gde nečega ima u ogromnim količinama, po prirodi stvari se povećava i verovatnoća incidenata. Kada se na to još pridodaju faktori neukosti, nepažnje, velike konzumacije alkohola, lekova ili opijata, nesreće same dozivaju.

Gora

pre 2 godine

Bojevi metak ima vidjivo zrno koje je najmanje 1/3 celog metka. Ko je sluzio JNA zna da se manevarska municija punila u crne čahure, a bojeva u metalik - zlatne. Sigurno 100% i ova municija koju koriste u SAD-u ima drasticnu razliku u izgledu, verovatno i po boji i oznakama. Prica da je bila pod stresom je standardna da se izvuce. Kriva si devojko za smrt i ranjavanje i moras odgovarati! Da li si iz nehata/nemara to pocinila ili iz namere to je za tuzioce i sudije da preispitaju!

Dr Batkovski

pre 2 godine

mora da budu ravnopravno zaposleni polovi, rase. onda shvatis da imas vise muskaraca, ok daj sad zenu neku, gde cemo je ? aj stavi je za glavnog oruzara.ok sad - imamo dovoljno zena, pedera ? kamera .. ide

H

pre 2 godine

Glavni oružar neko od 24 godine i ne zna šta radi, snimanje vršeno na silu i pod teškim uslovima (otud i onaj Boldvinov tvit o iscrpljenosti tog jutra), sa već nekoliko ekscesa sa tim oružjem u danima pre ovog, što je dovelo do toga da ekipa u stvari štrajkuje, zahtevajući veću bezbednost na radu (što je podržavala i pokojna rediteljka Halina, a nije ni trebala da bude iza kamere taj dan nego je naterana), onda su oni što su štrajkovali (logično) otpušteni i dovedena im je zamena koja nije deo sindikata - a koja verovatno veze s vezom nema sa ovim projektom, i na sve to se pojavi neko treći u lancu između glavnog oružara i glumca, što je izričito zabranjeno na setu gde samo glavni oružar sme da uruči oružje glumcu, i taj neko treći gurne Boldvinu pištolj u ruke i pritom vikne "hladno oružje" da svi čuju, što znači da je bezbedan za upotrebu...


Uh.... Ovo je kao ona emisija o padu aviona, gde objašnjavaju kako do pada nikad ne dovede jedan kvar, nego je to uvek kombinacija dva ili više, samo što ovde ima 650 kvarova i toliko načina bilo da se ovo spreči... Na kraju me ne bi čudilo da je neko od štrajkača namerno namestio metak u oružje samo da bi dokazao svoju poentu...

A ono što je frapantno je da se i dalje u 21. veku snima kao pre sto godina, iako imaš svu privilegiju da to bude sto posto bezbedno...
(z, 23. oktobar 2021 21:27)


Ti kao da si bio na snimanju, sve znas.

roki

pre 2 godine

Ovde je krivac asistent režije jer on NE SME da predaje oružje glumcu, to sme isključivo oružar. Ako ona nije bila tu onda niko nije smeo da dira oružje.

On je inače već jednom bio otpušten sa filma jer je dao glumcu sačmaru za koju je rekao da je prazna, pa se ispostavilo da ima ćorke (što opet može ubiti čoveka ako se ispali iz blizine).

Трооки Гавран

pre 2 godine

1. Kako prava municija završi na setu?
2. Prava municija i ćorci se razlikuju vizuelno.
3. Za ovo treba u zatvor da se ide, naravno ublažena kazna, nije bilo namere, ali mora da odgovara, zbog njenog neznanja je stradala jedna osoba.

z

pre 2 godine

Glavni oružar neko od 24 godine i ne zna šta radi, snimanje vršeno na silu i pod teškim uslovima (otud i onaj Boldvinov tvit o iscrpljenosti tog jutra), sa već nekoliko ekscesa sa tim oružjem u danima pre ovog, što je dovelo do toga da ekipa u stvari štrajkuje, zahtevajući veću bezbednost na radu (što je podržavala i pokojna rediteljka Halina, a nije ni trebala da bude iza kamere taj dan nego je naterana), onda su oni što su štrajkovali (logično) otpušteni i dovedena im je zamena koja nije deo sindikata - a koja verovatno veze s vezom nema sa ovim projektom, i na sve to se pojavi neko treći u lancu između glavnog oružara i glumca, što je izričito zabranjeno na setu gde samo glavni oružar sme da uruči oružje glumcu, i taj neko treći gurne Boldvinu pištolj u ruke i pritom vikne "hladno oružje" da svi čuju, što znači da je bezbedan za upotrebu...


Uh.... Ovo je kao ona emisija o padu aviona, gde objašnjavaju kako do pada nikad ne dovede jedan kvar, nego je to uvek kombinacija dva ili više, samo što ovde ima 650 kvarova i toliko načina bilo da se ovo spreči... Na kraju me ne bi čudilo da je neko od štrajkača namerno namestio metak u oružje samo da bi dokazao svoju poentu...

A ono što je frapantno je da se i dalje u 21. veku snima kao pre sto godina, iako imaš svu privilegiju da to bude sto posto bezbedno...

Džoni

pre 2 godine

Verovatno odložila svoj lični revolver sa ostalim koji su rekviziti, ovaj uzeo baš taj i dao glumcu. Da je pomešala bojevu sa manevarskom municijom ne mogu da poverujem jer se ta municija toliko razlikuje da bi to i totalni laik znao šta je šta? Verovatno je u pauzama snimanja koristila revolver za neko bojevo gađanje i prekraćivanje vremena jer se snima na otvorenom, a znamo kakvi su Ameri što se tiče oružja.

Мина

pre 2 godine

Тата је баш добро обучио.Оружар на сету проверава, пуни и лично предаје у руке оружје глумцу.По завршетку сцене, лично преузима оружје од глумца и ставља под контролу.Овде не сме бити треће особе, а у конкретном случају очито не штима процедура.

trigger hippy

pre 2 godine

Bili meci pravi ili lazni, zasto je usmerio pistolj ka direktorki fotografije, da li je pucao u toku snimanja scene ili u pauzi izmedju snimanja? I kad znas da je oruzje prazno ne nisani nikoga, jer 100 puta ce biti prazno, 101. put ce se zaboraviti neki metak i eto problema. A slika oruzarke je hit.

Markobg

pre 2 godine

Nameštaju da Alek na kraju ne bude kriv već bude eventualno uslovno osuđen za ubistvo iz nehata.
Ko jos za debele pare priča kako nije spreman za takav posao!

Глупо

pre 2 godine

Шта ће уопште прави пиштољи на снимању, поред могуће компјутерске обраде?
Зашто, на крају крајева , и снимати те агресивне филмове? Довољно је стреса у реалном животу!

vlasnik brojnih stanova

pre 2 godine

Brate majmuna da su zaposlili znao bi da ne donese bojevu municiju na set... Bas je tezak posao... Imas jedno zaduženje... Da proveris da li je pištolj pun i čime je napunjen...

др

pre 2 godine

Пуњење пиштоља ћорцима јој је био стрес???? Шалите се? Она је била оружар. Жена оружар? Добро је нису сви изгинули тамо.

Goran

pre 2 godine

Čekaj malo,da li sam ja dobro razumeo?Trebala je da napuni oružje ćorcima,ali je njoj to bi bilo toliko stresno da nije znala šta da radi?
Mislim koliko god da joj je bilo stresno i teško ,zvuči mi zaista neverovatno pa gotovo i nemoguće (koliko god da je bila stručna ili ne) da nije mogla recimo da razlikuje ćorke od pravih bojevih metaka?
E zemljo Ameriko otvori se !

una

pre 2 godine

Sigurno joj nije lako, ali definitivno treba da promjeni profesiju. Vjerovatno je i dobila taj posao preko čuvenog tate oružara. Head armourer, znači glavni oružar neko ko nema iskustva? Strava. Nije samo kod nas zavladala površnost i parazitiranje.

prosto, nema oružja u tvojim filmovima ako si proizveo nesreću i oni će da se dovedu u red

pre 2 godine

Zar onaj ko rukuje oružjem nije taj ko je i odgovoran za njega? U čijim rukama je bilo oružje kada je ispaljen smrtonosni hitac? Ovaj holivud ima mnogo čudna pravila i treba im zabraniti da prodaju svoje ideje o oružju i upotrebi oružja, odnosno da snimaju filmove sa oružjem, jer pobili su svojim idejama dovoljno ljudi. Očigledno da su neke od njih dospele i do samih promotera idiotskih ideja pa se ranjavaju i ubijaju.

pravda za predsednika

pre 2 godine

Jel će ona sada da odgovara za ubistvo?!
Ne može sigurno da se na tome da se završi da je bila tragedija na snimanju…

Zoran

pre 2 godine

Ma , dajte ljudi da se ne lažemo. Ćorak i pravi metak ne možeš da pomešaš, pa čak i da si slep. Ćorak nema zrno, to vam je onaj vrh. Nema šta da izleti. Ovo je neko namestio ubistvo. Da li da Boldvinu uništi život ili ubije ovu ženu, videćemo. Logičnije je ono prvo. Baš kao što su uništili Kevina Spejsija. Holivud je zmijarnik.

GoranH

pre 2 godine

Ćorci se drastično razlikuju vizuelno od prave municije, nikako ih nije moguće pomešati, nije mi jasno odkud uopšte bojeva municija tu.

blue moon

pre 2 godine

Toliko je nesrecnih slucajeva bilo na snimanju filma a nikako da se sjete
da jednu osobu zaduze za oruzje i municiju koju ce drzati u blindiranom
ormaru i dati to oruzje par minuta prije snimanja a onda ga vratiti gdje
mu je mjesto. A najbolje da to donese neko ko drzi prodavnicu i ko je odgovorna osoba.

Prase u Teheranu

pre 2 godine

Punjenje oružja ćorcima joj je bio veliki stres, pa je punila pravim mecima. Sećam se priče o Tomu Kruzu i snimanja čuvene scene kada se spušta konopcem niz Burdž Kalifu. Objasnio je bezbednjaku šta želi da uradi i ovaj ga je zapanjeno odbio. Sledećeg dana mu je dao otkaz i doveo bezbednjaka koji je sve odobrio, bez problema.

Sisar

pre 2 godine

Пуњење пиштоља ћорцима јој је био стрес???? Шалите се? Она је била оружар. Жена оружар? Добро је нису сви изгинули тамо.
(др, 23. oktobar 2021 20:23)

Istina, a opet, da u Americi napišeš javno nešto u tom maniru život bi ti bio doslovno uništen od strane #MeToo pokreta i ostalih radikalnih levičarskih grupacija.

Bilo bi napada sa svih strana, a neki su se čak i ubili zbog konstantnog nenormalnog pritiska.
Bukvalno su kampovali ljudima ispred kuće da bi ih vređali svaki put kada izađu napolje.

To je svet kojem se teži. Grupni identitet. Recimo jedan Srbin ukrade nešto, svi Srbi će zauvek biti lopovi ako to odgovara narativu.

др

pre 2 godine

Пуњење пиштоља ћорцима јој је био стрес???? Шалите се? Она је била оружар. Жена оружар? Добро је нису сви изгинули тамо.

una

pre 2 godine

Sigurno joj nije lako, ali definitivno treba da promjeni profesiju. Vjerovatno je i dobila taj posao preko čuvenog tate oružara. Head armourer, znači glavni oružar neko ko nema iskustva? Strava. Nije samo kod nas zavladala površnost i parazitiranje.

GoranH

pre 2 godine

Ćorci se drastično razlikuju vizuelno od prave municije, nikako ih nije moguće pomešati, nije mi jasno odkud uopšte bojeva municija tu.

Dr Batkovski

pre 2 godine

mora da budu ravnopravno zaposleni polovi, rase. onda shvatis da imas vise muskaraca, ok daj sad zenu neku, gde cemo je ? aj stavi je za glavnog oruzara.ok sad - imamo dovoljno zena, pedera ? kamera .. ide

Drug kontraš

pre 2 godine

Asistent režije, Dejv Hals je radio i na nastavku filma Vrana na čijem snimanju je poginuo Brendon Li.
Bolje da od sada radi isključivo na komedijama.

pravda za predsednika

pre 2 godine

Jel će ona sada da odgovara za ubistvo?!
Ne može sigurno da se na tome da se završi da je bila tragedija na snimanju…

Džoni

pre 2 godine

Verovatno odložila svoj lični revolver sa ostalim koji su rekviziti, ovaj uzeo baš taj i dao glumcu. Da je pomešala bojevu sa manevarskom municijom ne mogu da poverujem jer se ta municija toliko razlikuje da bi to i totalni laik znao šta je šta? Verovatno je u pauzama snimanja koristila revolver za neko bojevo gađanje i prekraćivanje vremena jer se snima na otvorenom, a znamo kakvi su Ameri što se tiče oružja.

roki

pre 2 godine

Ovde je krivac asistent režije jer on NE SME da predaje oružje glumcu, to sme isključivo oružar. Ako ona nije bila tu onda niko nije smeo da dira oružje.

On je inače već jednom bio otpušten sa filma jer je dao glumcu sačmaru za koju je rekao da je prazna, pa se ispostavilo da ima ćorke (što opet može ubiti čoveka ako se ispali iz blizine).

kmnccn

pre 2 godine

Зашто, на крају крајева , и снимати те агресивне филмове? Довољно је стреса у реалном животу!
(Глупо, 23. oktobar 2021 21:38)

Ma bolje da snimamo film o čoveku koji spokojno spava. Biće pravi hit!

z

pre 2 godine

Glavni oružar neko od 24 godine i ne zna šta radi, snimanje vršeno na silu i pod teškim uslovima (otud i onaj Boldvinov tvit o iscrpljenosti tog jutra), sa već nekoliko ekscesa sa tim oružjem u danima pre ovog, što je dovelo do toga da ekipa u stvari štrajkuje, zahtevajući veću bezbednost na radu (što je podržavala i pokojna rediteljka Halina, a nije ni trebala da bude iza kamere taj dan nego je naterana), onda su oni što su štrajkovali (logično) otpušteni i dovedena im je zamena koja nije deo sindikata - a koja verovatno veze s vezom nema sa ovim projektom, i na sve to se pojavi neko treći u lancu između glavnog oružara i glumca, što je izričito zabranjeno na setu gde samo glavni oružar sme da uruči oružje glumcu, i taj neko treći gurne Boldvinu pištolj u ruke i pritom vikne "hladno oružje" da svi čuju, što znači da je bezbedan za upotrebu...


Uh.... Ovo je kao ona emisija o padu aviona, gde objašnjavaju kako do pada nikad ne dovede jedan kvar, nego je to uvek kombinacija dva ili više, samo što ovde ima 650 kvarova i toliko načina bilo da se ovo spreči... Na kraju me ne bi čudilo da je neko od štrajkača namerno namestio metak u oružje samo da bi dokazao svoju poentu...

A ono što je frapantno je da se i dalje u 21. veku snima kao pre sto godina, iako imaš svu privilegiju da to bude sto posto bezbedno...

Udah

pre 2 godine

Kada sam bio sasvim mali i igrao se sa plasticnim oruzjem, otac me je 100 puta opomenuo da "oruzje" ne uperim u coveka. To mi je preraslo u instinkt.

Posle me je uveo u lov sa mojih 12 godina.
Nikada, nikada i nikada prazno oruzje nisam usmerio u drugu osobu, a napunjeno tek.
Morate imati strah od oruzja i postovati ga da biste bili bezbedni.

Sisar

pre 2 godine

Пуњење пиштоља ћорцима јој је био стрес???? Шалите се? Она је била оружар. Жена оружар? Добро је нису сви изгинули тамо.
(др, 23. oktobar 2021 20:23)

Istina, a opet, da u Americi napišeš javno nešto u tom maniru život bi ti bio doslovno uništen od strane #MeToo pokreta i ostalih radikalnih levičarskih grupacija.

Bilo bi napada sa svih strana, a neki su se čak i ubili zbog konstantnog nenormalnog pritiska.
Bukvalno su kampovali ljudima ispred kuće da bi ih vređali svaki put kada izađu napolje.

To je svet kojem se teži. Grupni identitet. Recimo jedan Srbin ukrade nešto, svi Srbi će zauvek biti lopovi ako to odgovara narativu.

Zoran

pre 2 godine

Ma , dajte ljudi da se ne lažemo. Ćorak i pravi metak ne možeš da pomešaš, pa čak i da si slep. Ćorak nema zrno, to vam je onaj vrh. Nema šta da izleti. Ovo je neko namestio ubistvo. Da li da Boldvinu uništi život ili ubije ovu ženu, videćemo. Logičnije je ono prvo. Baš kao što su uništili Kevina Spejsija. Holivud je zmijarnik.

Prase u Teheranu

pre 2 godine

Punjenje oružja ćorcima joj je bio veliki stres, pa je punila pravim mecima. Sećam se priče o Tomu Kruzu i snimanja čuvene scene kada se spušta konopcem niz Burdž Kalifu. Objasnio je bezbednjaku šta želi da uradi i ovaj ga je zapanjeno odbio. Sledećeg dana mu je dao otkaz i doveo bezbednjaka koji je sve odobrio, bez problema.

др

pre 2 godine

@Sisar, Искрено брига ме САД и све те њихове идиотске покрете и озакоњени тероризам мањина и наказа над већином и нормалнима. Брига ме што је већи дио САД владе састављен од идота и наказа, али ме брине што се сва та болест и дегенерација од одређеног броја људи и неких утицајних кругова код нас прихвата и што се лагано све то убацује и у нашу свакодневницу. Модерно схватање политичке коректности, равноправности, хуманости, самилости... није ништа друго до потпуни идиотизам.

Gora

pre 2 godine

Bojevi metak ima vidjivo zrno koje je najmanje 1/3 celog metka. Ko je sluzio JNA zna da se manevarska municija punila u crne čahure, a bojeva u metalik - zlatne. Sigurno 100% i ova municija koju koriste u SAD-u ima drasticnu razliku u izgledu, verovatno i po boji i oznakama. Prica da je bila pod stresom je standardna da se izvuce. Kriva si devojko za smrt i ranjavanje i moras odgovarati! Da li si iz nehata/nemara to pocinila ili iz namere to je za tuzioce i sudije da preispitaju!

Трооки Гавран

pre 2 godine

1. Kako prava municija završi na setu?
2. Prava municija i ćorci se razlikuju vizuelno.
3. Za ovo treba u zatvor da se ide, naravno ublažena kazna, nije bilo namere, ali mora da odgovara, zbog njenog neznanja je stradala jedna osoba.

blue moon

pre 2 godine

Toliko je nesrecnih slucajeva bilo na snimanju filma a nikako da se sjete
da jednu osobu zaduze za oruzje i municiju koju ce drzati u blindiranom
ormaru i dati to oruzje par minuta prije snimanja a onda ga vratiti gdje
mu je mjesto. A najbolje da to donese neko ko drzi prodavnicu i ko je odgovorna osoba.

Мина

pre 2 godine

Тата је баш добро обучио.Оружар на сету проверава, пуни и лично предаје у руке оружје глумцу.По завршетку сцене, лично преузима оружје од глумца и ставља под контролу.Овде не сме бити треће особе, а у конкретном случају очито не штима процедура.

vlasnik brojnih stanova

pre 2 godine

Brate majmuna da su zaposlili znao bi da ne donese bojevu municiju na set... Bas je tezak posao... Imas jedno zaduženje... Da proveris da li je pištolj pun i čime je napunjen...

Cirkus

pre 2 godine

Pazi sad, zena oruzar i nije uradila bezbednost, tako da je zena asistent uzela oruzije i predala glumcu, usput ta zena aistent se hvali kako se obucava i trenira od svoje sesnaeste godine sa oruzijem.

Pirati za to imaju izreku: Zeni nije mesto na brodu!

Srle

pre 2 godine

@др

Kad budes imao vremena idi do kluba strelaca "Mus" na NBGD, i promenices misljenje o zenama i oruzju. Devojka koja tamo radi zna o oruzju i barata istim bolje od vecine muskaraca koje znam.

Dejanmi

pre 2 godine

Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!!
Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza!! Da li da zaposle 10 animatora,naprave mikro eksploziju na zidu ili ispale PRAVI metak od 46 centi!!
Zato je na setu Oruzar, da nema pravih metaka ne bi im trbao oruzar!! Zasto je neko uzeo pistolj bez dozvole je jako jednostavno objasniti, zato sto je Oruzar od 24 godine dobio posao preko veze i ta ista veza misli da moze sve i nece da ceka oruzara da dodje sa pauze pa sam uzme pistolj i da glumcu!

E

pre 2 godine

Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!!
Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza!! Da li da zaposle 10 animatora,naprave mikro eksploziju na zidu ili ispale PRAVI metak od 46 centi!!
Zato je na setu Oruzar, da nema pravih metaka ne bi im trbao oruzar!! Zasto je neko uzeo pistolj bez dozvole je jako jednostavno objasniti, zato sto je Oruzar od 24 godine dobio posao preko veze i ta ista veza misli da moze sve i nece da ceka oruzara da dodje sa pauze pa sam uzme pistolj i da glumcu!
(Dejanmi, 23. oktobar 2021 22:39)

80% komentatora kao da nikada nisu gledali scenu punjenja revolvera, ili puške. To su česte scene i zbog verodostojnosti se snimaju u gro planu, i onda gledaoci bukvalno gledaju kako se metak po metak stavlja u doboš... I možda se upravo tako jedna scena snimala, obično se upravo u vesternima viđaju takve scene. I možda je baš snimana taj dan, a potom sledeća gde on puca, pravo u kameru sa istom tom bojevom municijom koja je trebalo da nije više deo tog revolvera.
Opet, više od pola njih će nasumično pucati komentare bez da su ispratili sve info od početka, a kamoli povezali moguće scene.

Goran

pre 2 godine

Čekaj malo,da li sam ja dobro razumeo?Trebala je da napuni oružje ćorcima,ali je njoj to bi bilo toliko stresno da nije znala šta da radi?
Mislim koliko god da joj je bilo stresno i teško ,zvuči mi zaista neverovatno pa gotovo i nemoguće (koliko god da je bila stručna ili ne) da nije mogla recimo da razlikuje ćorke od pravih bojevih metaka?
E zemljo Ameriko otvori se !

Molim vas objavite komentar

pre 2 godine

David Halls, asistent režisera koji je dao Aleku pištolj je bio i na snimanju filma Vrana sa sinom Brus Lija kada je poginuo, na isti način.
On je muškarac.

neko

pre 2 godine

Prošlo je ispod radara da je NJEN OTAC oružar ,koji je radio na mnogim projektima ,pa je , verovatno ,ubacio ćerku na posao. Nepotizam na filmu i oko njega je ogroman . Zamislite kako i koliko ju je otac vodio da vežba ,a ona to nije volela,čim je i sama izjavila da nije spremna. Na kraju ,da zaradi lepu paru ,otac je ubaci na film ,a ona blage veze nema. Verovatno je ostavila oružje i otišla ,čim je neko drugi to dirao i dao glumcu. Mislila je da je najpametnija ,da su mere predostrožnosti preterane... Sada sledi zaslužena robija.

Dejan

pre 2 godine

Američka istorija je istorija oružja i ratovanja. Oni su preplavljeni raznim oružjima i municijom. Tamo gde nečega ima u ogromnim količinama, po prirodi stvari se povećava i verovatnoća incidenata. Kada se na to još pridodaju faktori neukosti, nepažnje, velike konzumacije alkohola, lekova ili opijata, nesreće same dozivaju.

deda

pre 2 godine

zasto bi na setu uopste bilo bojeve municije, a problem razlikovati corke od bojeve municije je tesko koliko i belog i crnog konja..
koje ludilo je ovde u pitanju uopste..

zex

pre 2 godine

u startne pistolje i replike koje koriste samo corke ne moze stati drugi "metak" sem corka. Drugo, u cevi ima redukciju na manji fi (koja se navija u cev) da bi mogao automatski da se repetira , jer vecina coraka ima slabije punjenje te se to vidi cim se pogleda cev. Ako su koristili prave pistolje ,treba redom odgovorne u zatvor, jer su replike poprilicno dobre kopije i nema potrebe za originalima kad vec ima toliko nesreca... Nije bezopasna ni replika , moze da povredi ali ne smrtno...

E

pre 2 godine

mora da budu ravnopravno zaposleni polovi, rase. onda shvatis da imas vise muskaraca, ok daj sad zenu neku, gde cemo je ? aj stavi je za glavnog oruzara.ok sad - imamo dovoljno zena, pedera ? kamera .. ide
(Dr Batkovski, 23. oktobar 2021 21:38)

Jašta, ravnopravnost među polovima je uzrok ove tragedije.
Neverovatno šta sve ljudi povezuju...

др

pre 2 godine

@srle, случајни изузетак само потврђује правило. И да, тврдим да жене и мушкарци нису једнако способни. Једнима једно, а другима друго полази боље од руке. 99% жена није сасвим увјерено са које стране треба држати оружје, жалосно је што то данас важи и за многе мушкарце.

John

pre 2 godine

Pirati za to imaju izreku: Zeni nije mesto na brodu!
(Cirkus, 23. oktobar 2021 22:22)

Znaci, dve ZENE!
(Vratanca, 23. oktobar 2021 22:26)

Eto vam ravnopravnost polova. Balavicu stavili...
(TDK, 23. oktobar 2021 22:18


Flora Sends, Milunka Savić, Vasilija Vukotić, Ljudmila Pavličenko, Ljuba Vinogradova, Roza Šanina, Nina Lobkovskaja, Aleksandra Samusenko.
Eto vam 8 žena. Je l' dosta ili treba još?

negativac

pre 2 godine

Staro pravilo - puška je uvek puna! Kad se to usvoji kao princip, rizici se smanje na minimum.
vlada

divlji zapad, to su bila prava vremena - zivot jeftin a smrt jos jeftinija;)

Глупо

pre 2 godine

Шта ће уопште прави пиштољи на снимању, поред могуће компјутерске обраде?
Зашто, на крају крајева , и снимати те агресивне филмове? Довољно је стреса у реалном животу!

Vratanca

pre 2 godine

Ćorci se drastično razlikuju vizuelno od prave municije, nikako ih nije moguće pomešati, nije mi jasno odkud uopšte bojeva municija tu.
(GoranH, 23. oktobar 2021 20:14)

Procitaj pazljivo tekst, u pitanju su profesionalna oruzarka i asistentkinja obucena za rad sa vatrenim oruzjem. Znaci, dve ZENE!

Poslednji samuraj

pre 2 godine

Zapravo je sledece.

Snimaju u pustinji i za snimanje koriste corke.

Ali u slobodno vreme pucaju sa pravim mecima u neki kaktus i limenku posto je pustinja i eto zabavno je.

I tako imaju bojevu municiju.

Zastk bi neko osim ovoga imao pored coraka i ove metkove.

V5

pre 2 godine

U mnogim tekstovima i komentarima se pominje pištolj. U vesternima se koriste revolveri. Jedini pištolj koji se može videti je Derindžer, mali, dvocevni pištolj.

trigger hippy

pre 2 godine

Bili meci pravi ili lazni, zasto je usmerio pistolj ka direktorki fotografije, da li je pucao u toku snimanja scene ili u pauzi izmedju snimanja? I kad znas da je oruzje prazno ne nisani nikoga, jer 100 puta ce biti prazno, 101. put ce se zaboraviti neki metak i eto problema. A slika oruzarke je hit.

H

pre 2 godine

Glavni oružar neko od 24 godine i ne zna šta radi, snimanje vršeno na silu i pod teškim uslovima (otud i onaj Boldvinov tvit o iscrpljenosti tog jutra), sa već nekoliko ekscesa sa tim oružjem u danima pre ovog, što je dovelo do toga da ekipa u stvari štrajkuje, zahtevajući veću bezbednost na radu (što je podržavala i pokojna rediteljka Halina, a nije ni trebala da bude iza kamere taj dan nego je naterana), onda su oni što su štrajkovali (logično) otpušteni i dovedena im je zamena koja nije deo sindikata - a koja verovatno veze s vezom nema sa ovim projektom, i na sve to se pojavi neko treći u lancu između glavnog oružara i glumca, što je izričito zabranjeno na setu gde samo glavni oružar sme da uruči oružje glumcu, i taj neko treći gurne Boldvinu pištolj u ruke i pritom vikne "hladno oružje" da svi čuju, što znači da je bezbedan za upotrebu...


Uh.... Ovo je kao ona emisija o padu aviona, gde objašnjavaju kako do pada nikad ne dovede jedan kvar, nego je to uvek kombinacija dva ili više, samo što ovde ima 650 kvarova i toliko načina bilo da se ovo spreči... Na kraju me ne bi čudilo da je neko od štrajkača namerno namestio metak u oružje samo da bi dokazao svoju poentu...

A ono što je frapantno je da se i dalje u 21. veku snima kao pre sto godina, iako imaš svu privilegiju da to bude sto posto bezbedno...
(z, 23. oktobar 2021 21:27)


Ti kao da si bio na snimanju, sve znas.

Nesh O'Brady

pre 2 godine

Zašto je uopšte pucao u snimateljku i reditelja? Da je snimao scenu u kojoj se puca u nekoga i ustreli greškom kolegu glumca pa da i shvatim ali tehničko osoblje. Ne razumem.

John

pre 2 godine

David Halls, asistent režisera koji je dao Aleku pištolj je bio i na snimanju filma Vrana sa sinom Brus Lija kada je poginuo, na isti način.
On je muškarac.
(Molim vas objavite komentar, 23. oktobar 2021 23:17)

Nije. Bio je pomoćnik reditelja za "The Crow: Salivation" koji je snimljen 2000. godine. Li je stradao 1993.

čavke

pre 2 godine

Asistent režije, Dejv Hals je radio i na nastavku filma Vrana na čijem snimanju je poginuo Brendon Li.
Bolje da od sada radi isključivo na komedijama.
(Drug kontraš, 23. oktobar 2021 21:04).

Samo sto Brendon Li nije poginuo za vreme snimanja tog nastavka već za vreme snimanja prvog dela…. Ali zvuci vise cool kad se tako predstavi

Sa1e

pre 2 godine

Kako god, ali u kojoj varijanti je prava municija mogla da se nađe na snimanju filma? Kako neko slučajno može da napuni pištolj pravim mecima?

Markobg

pre 2 godine

Nameštaju da Alek na kraju ne bude kriv već bude eventualno uslovno osuđen za ubistvo iz nehata.
Ko jos za debele pare priča kako nije spreman za takav posao!

TurboNator

pre 2 godine

Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!!
Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza!! Da li da zaposle 10 animatora,naprave mikro eksploziju na zidu ili ispale PRAVI metak od 46 centi!!

(Dejanmi, 23. oktobar 2021 22:39)

80% komentatora kao da nikada nisu gledali scenu punjenja revolvera, ili puške. To su česte scene i zbog verodostojnosti se snimaju u gro planu, i onda gledaoci bukvalno gledaju kako se metak po metak stavlja u doboš... I možda se upravo tako jedna scena snimala, obično se upravo u vesternima viđaju takve scene. I možda je baš snimana taj dan, a potom sledeća gde on puca, pravo u kameru sa istom tom bojevom municijom koja je trebalo da nije više deo tog revolvera.

(E, 23. oktobar 2021 23:13)

Al' sto mi Srbi volimo da pametujemo i sve znamo - u tome smo svetski mega carevi, olimpijski sampioni zauvek... Kad ono istina 'malo' drugacija:

"Bill Davis, a veteran film-set armourer, said Saturday that it was almost certain that Hutchins had been killed by a bullet..."

"Rule No. 1 for armourers, he said, is never to allow live ammunition on a set."

“It’s basic stuff,” he said. “How did that live round get on set? You shall not have live ammunition on a movie set, ever. It’s not a may - it’s a shall.”

https://www.smh.com.au/world/north-america/husband-of-cinematographer-shot-by-alec-baldwin-on-film-set-our-loss-is-enormous-20211024-p592kw.html

DM32

pre 2 godine

@Dzoni 100% si u pravu. Njen pištolj je završio sa rekvizitima. Možda je neiskusna, ali nema šanse da je nasumično stavila pravi metak. Nesreće od ranije su bile zbog manevarske municije, Brandon Lee je poginuo tako što se komad ćorka odlomio i pogodio ga u stomak.

prosto, nema oružja u tvojim filmovima ako si proizveo nesreću i oni će da se dovedu u red

pre 2 godine

Zar onaj ko rukuje oružjem nije taj ko je i odgovoran za njega? U čijim rukama je bilo oružje kada je ispaljen smrtonosni hitac? Ovaj holivud ima mnogo čudna pravila i treba im zabraniti da prodaju svoje ideje o oružju i upotrebi oružja, odnosno da snimaju filmove sa oružjem, jer pobili su svojim idejama dovoljno ljudi. Očigledno da su neke od njih dospele i do samih promotera idiotskih ideja pa se ranjavaju i ubijaju.

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

@Dejanmi: "Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!! Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza...". Ne koriste se NIKAD pravi meci. Rupe u kući su upravo to, male eksplozije, koje su nameštene. Ko je lud da amateru, znači glumcu, da pistolj sa pravim mecima? Bilo bi mrtvih svake nedelje. Kako da glumac tačno pogodi zid, a ne kolegu, kada ne zna pravilno da puca? Ovako nešto ne sme da se desi i to što se desilo Baldwinu nije slučajnost. To su manipulacije, neko je sabotirao snimanje. Pravi meci se ne koriste na setu. Barem ne kod profesionalnih filmskih radnika.

Che

pre 2 godine

Imam 32 godina. Nisam nikad bio u vojsci i nisam nikad držao vatreno oružje u ruci. Međutim, mislim da bi znao napuniti i pucati iz bilo kojeg revolvera (tema filma je Divlji zapad). Znao bi i bez imalo stresa razlikovati pravi metak od ćorka.

Denis

pre 2 godine

Šta se tu ima puno komentarisati? Kad je dobio pištolj nije ga pregledao niti se uvjerio da li je bezbjedan. Bez razloga je uperio pistolj u drugu osobu tj iz sale. To su dva prekrsaja. Kriv je i Alek i asistentica. Za sve koji misle da nije kriv u ovim okolnostima neka zamisle kako bi bio glup argument policiji da kažete da sam dobio pistolj sa uvjerenjem da mogu da pucam bez da ikoga povrijedim. To samo kod djece moze da prodje.

Posmatrac

pre 2 godine

Boze kakvih likova ima ovde, na snimanju se koriste pravi meci!!! Hahahahaha, ajde deco mleko, pa na spavanje.
Ili pazi ovo - pisltolj se radi scene puni pravim mecima. Hahaha, ajde da i zamislimo to, ali nikada niste culi za Rez!. Pa film se snima iz delica koji se kasnije montiraju. I snime se ko zna kad. Pa scena iz Maratonaca sa pocetka filma, kad se deru i tuku u radionici je snimljena poslednja.

Негативан утицај на људе

pre 2 godine

Зашто, на крају крајева , и снимати те агресивне филмове? Довољно је стреса у реалном животу!
(Глупо, 23. oktobar 2021 21:38)

Ma bolje da snimamo film o čoveku koji spokojno spava. Biće pravi hit!
(kmnccn, 23. oktobar 2021 23:27)


Што да не! Да нам се одмори нервни систем!
Те филмаџије би требале да мисле на здравље људи! Веома је важно са чиме храниш своју душу!

MisterNo

pre 2 godine

@Che
Zanimljivo, nikada nisi drzao vatreno oruzje u ruci, ali znao bi da razlikujes metke, kalibre i ostalo... Takvi najcesce i ginu - Puska je zakocena!!!

Inace, krajem 80tih kupi moj komsija CZ 357 Magnum, pocela Zastava da ga pravi. Seli on, njegov sin i ja da nam pokaze. I tako mi gledamo i uzme sin revolver i okrene prema mene. Izleteo je sa stolice od samarcine koju mu je zavalio - Nikada da to nisi uradio!!!!

lemaya,povučeni posmatrač sa strane

pre 2 godine

pravi metak je sa zrnom koje je itekako vidljivo,ćorak zatvorena kapsula sa barutom(čaura) koja naravno ima jačinu jer ta sila baruta izbacuje zrno ,i može povrediti iz blizine,ako se delić bilo čega nađe u cevi ,i sl. nije ovo prvo sumnjivo "ubistvo u Holivudu". ko zna šta se iza brda valja. ali ajde sada da ne polemišemo ,valjda će se razjasniti što je tata bolje nije učio...

John

pre 2 godine

(Peter Vujin, 24. oktobar 2021 12:46)

Ništa što bilo ko izjavi pre nego li mu policajac izgovori "Imaš pravo da ćutiš..." ne može biti korišćeno protiv njega/nje.
Odbrana (pod uslovom da Boldvin uopšte i dospe na sud) će da kaže da on nije bio dužan da proverava oružje, to mu nije u opisu posla, niti mu stoji u ugovoru.
U sledu događaja ti fali da se u oružju našao bojevi metak. Dakle - kako i kada? Moraće da se utvrdi "whereabouts" pištolja bukvalno svake sekunde. Ako ima "rupa" - piši propalo - niko neće u zatvor i niko neće moći da bude oglašen krivim.
A, da... Nehat nije mentalno stanje. I ne postoji "civilna" odgovornost, već građanskopravna odgovornost. I ne postoji ni "Negligent Manslaughter" već "Involuntary manslaughter" sa podvrstom "criminally negligent manslaughter". Koje na Boldvina ne može da bude primenjeno.

Peter Vujin

pre 2 godine

Sve sto Drzava Treba da dokaze: #1. Optuzeni Baldwin I Gutierrez su drzali pistolj, + #2. Pistolj je opalio, #3. Zrtva Galina je umrla. Dva cista: "Negligent Manslaughter". Sve sto su ikada izjavili Drzava ce iskoristiti protiv njih: ona je priznala da nema iskustva, a on da je sokiran. To su dolazi mentalno stanja "nehat". Onda nema razumne sumnje da su civilno I krivicno odgovorni.

TurboNator

pre 2 godine

Kad si tako pametan izguglaj
"Movies set using real weapons"
pa vidi rezultate..
(Dejanmi, 24. oktobar 2021 09:34)

Jes' ti procitao uopste moj komentar, tj. sta je COVEK KOJI TO RADI GODINAMA izjavio..??? Ne pravim se ja pametan vec prenosim sta LJUDI KOJI SE TIME BAVE U AMERICI govore... tako da - od**bi, 'pametni'.

Inace - 'Googlirao' sam - i svi kazu da se prava municija ne koristi... ti ocigledno nisi razumeo sta pisu. 'Prop gun' je pravo oruzje - ali prava, tj. bojeva municija se ne koristi.

Peter Vujin

pre 2 godine

Narod poludeo od stresa, suvishe Malo para (6M$ ulog), nasred pustinje, *jednostavno Nije shvatio, zaboravio misli da Bude psihicki prisutan* I onda Jos oruzje u ruci, pa kako se nebi desilo ubistvo iz Nehata?! Obrazovanje o oruzju je #1 UVEK, a ovo znaci: Si Vis Pacem, Parabellum. Da su bili mentalno spremni za rat, Zena nebi stradala?!? A Ovi su se kao lakomislena deca ponasali, od oruzarka do Baldwina?!?! Nehat znaci: "Nisu Mislili". E Evo se Desi kad sa revolverom ne mislis....?????

TurboNator

pre 2 godine

@ TurboNator, 24. oktobar 2021 05:00)

Kad si tako pametan izguglaj
"Movies set using real weapons"
pa vidi rezultate..
(Dejanmi, 24. oktobar 2021 09:34)

Aj' ti Deki malo nauci Engleski pa ukapiraj sta rezultati tog 'googliranja' u stvari kazu... A ja se ne pravim pametan vec jednostavno prenosim sta su profesionalci KOJI SE TIME BAVE U HOLLYWOOD-u rekli na temu...

'Prop gun' moze da bude 'sposoban' za prave/bojeve metke, ali takvi MECI (da, to je mnozina a ne "metci") se NIKADA ne koriste. Pa pobogu, zamisli da tamo neki glumci pucaju BOJEVOM municijom ka drugim ljudima, dok svi trce i skacu itd... recept za katastrofu!

Evo ti jos jedan izvor - covek radio na filmu Avengers: Endgame

https://www.theguardian.com/film/2021/oct/23/totally-preventable-and-shocking-props-masters-talk-on-set-shootings

“There’s just a number of checks and balances to prevent any errors from happening,” said Nathan Alexander, an assistant props master on films such as Avengers: Endgame."

"If true, the presence of a live round — as in, a round with a projectile (bullet) — would be a rare violation of basic safety standard. “NEVER, NEVER, NEVER SHOULD A PROJECTILE EVER MAKE IT ONTO A MOVIE SET,” said Alexander."

Nesh O'Brady

pre 2 godine

Zašto je uopšte pucao u snimateljku i reditelja? Da je snimao scenu u kojoj se puca u nekoga i ustreli greškom kolegu glumca pa da i shvatim ali tehničko osoblje. Ne razumem.

Markobg

pre 2 godine

Nameštaju da Alek na kraju ne bude kriv već bude eventualno uslovno osuđen za ubistvo iz nehata.
Ko jos za debele pare priča kako nije spreman za takav posao!

Dr Batkovski

pre 2 godine

mora da budu ravnopravno zaposleni polovi, rase. onda shvatis da imas vise muskaraca, ok daj sad zenu neku, gde cemo je ? aj stavi je za glavnog oruzara.ok sad - imamo dovoljno zena, pedera ? kamera .. ide

др

pre 2 godine

Пуњење пиштоља ћорцима јој је био стрес???? Шалите се? Она је била оружар. Жена оружар? Добро је нису сви изгинули тамо.

trigger hippy

pre 2 godine

Bili meci pravi ili lazni, zasto je usmerio pistolj ka direktorki fotografije, da li je pucao u toku snimanja scene ili u pauzi izmedju snimanja? I kad znas da je oruzje prazno ne nisani nikoga, jer 100 puta ce biti prazno, 101. put ce se zaboraviti neki metak i eto problema. A slika oruzarke je hit.

др

pre 2 godine

@srle, случајни изузетак само потврђује правило. И да, тврдим да жене и мушкарци нису једнако способни. Једнима једно, а другима друго полази боље од руке. 99% жена није сасвим увјерено са које стране треба држати оружје, жалосно је што то данас важи и за многе мушкарце.

E

pre 2 godine

mora da budu ravnopravno zaposleni polovi, rase. onda shvatis da imas vise muskaraca, ok daj sad zenu neku, gde cemo je ? aj stavi je za glavnog oruzara.ok sad - imamo dovoljno zena, pedera ? kamera .. ide
(Dr Batkovski, 23. oktobar 2021 21:38)

Jašta, ravnopravnost među polovima je uzrok ove tragedije.
Neverovatno šta sve ljudi povezuju...

Глупо

pre 2 godine

Шта ће уопште прави пиштољи на снимању, поред могуће компјутерске обраде?
Зашто, на крају крајева , и снимати те агресивне филмове? Довољно је стреса у реалном животу!

prosto, nema oružja u tvojim filmovima ako si proizveo nesreću i oni će da se dovedu u red

pre 2 godine

Zar onaj ko rukuje oružjem nije taj ko je i odgovoran za njega? U čijim rukama je bilo oružje kada je ispaljen smrtonosni hitac? Ovaj holivud ima mnogo čudna pravila i treba im zabraniti da prodaju svoje ideje o oružju i upotrebi oružja, odnosno da snimaju filmove sa oružjem, jer pobili su svojim idejama dovoljno ljudi. Očigledno da su neke od njih dospele i do samih promotera idiotskih ideja pa se ranjavaju i ubijaju.

H

pre 2 godine

Glavni oružar neko od 24 godine i ne zna šta radi, snimanje vršeno na silu i pod teškim uslovima (otud i onaj Boldvinov tvit o iscrpljenosti tog jutra), sa već nekoliko ekscesa sa tim oružjem u danima pre ovog, što je dovelo do toga da ekipa u stvari štrajkuje, zahtevajući veću bezbednost na radu (što je podržavala i pokojna rediteljka Halina, a nije ni trebala da bude iza kamere taj dan nego je naterana), onda su oni što su štrajkovali (logično) otpušteni i dovedena im je zamena koja nije deo sindikata - a koja verovatno veze s vezom nema sa ovim projektom, i na sve to se pojavi neko treći u lancu između glavnog oružara i glumca, što je izričito zabranjeno na setu gde samo glavni oružar sme da uruči oružje glumcu, i taj neko treći gurne Boldvinu pištolj u ruke i pritom vikne "hladno oružje" da svi čuju, što znači da je bezbedan za upotrebu...


Uh.... Ovo je kao ona emisija o padu aviona, gde objašnjavaju kako do pada nikad ne dovede jedan kvar, nego je to uvek kombinacija dva ili više, samo što ovde ima 650 kvarova i toliko načina bilo da se ovo spreči... Na kraju me ne bi čudilo da je neko od štrajkača namerno namestio metak u oružje samo da bi dokazao svoju poentu...

A ono što je frapantno je da se i dalje u 21. veku snima kao pre sto godina, iako imaš svu privilegiju da to bude sto posto bezbedno...
(z, 23. oktobar 2021 21:27)


Ti kao da si bio na snimanju, sve znas.

Cirkus

pre 2 godine

Pazi sad, zena oruzar i nije uradila bezbednost, tako da je zena asistent uzela oruzije i predala glumcu, usput ta zena aistent se hvali kako se obucava i trenira od svoje sesnaeste godine sa oruzijem.

Pirati za to imaju izreku: Zeni nije mesto na brodu!

Vratanca

pre 2 godine

Ćorci se drastično razlikuju vizuelno od prave municije, nikako ih nije moguće pomešati, nije mi jasno odkud uopšte bojeva municija tu.
(GoranH, 23. oktobar 2021 20:14)

Procitaj pazljivo tekst, u pitanju su profesionalna oruzarka i asistentkinja obucena za rad sa vatrenim oruzjem. Znaci, dve ZENE!

Che

pre 2 godine

Imam 32 godina. Nisam nikad bio u vojsci i nisam nikad držao vatreno oružje u ruci. Međutim, mislim da bi znao napuniti i pucati iz bilo kojeg revolvera (tema filma je Divlji zapad). Znao bi i bez imalo stresa razlikovati pravi metak od ćorka.

др

pre 2 godine

@Sisar, Искрено брига ме САД и све те њихове идиотске покрете и озакоњени тероризам мањина и наказа над већином и нормалнима. Брига ме што је већи дио САД владе састављен од идота и наказа, али ме брине што се сва та болест и дегенерација од одређеног броја људи и неких утицајних кругова код нас прихвата и што се лагано све то убацује и у нашу свакодневницу. Модерно схватање политичке коректности, равноправности, хуманости, самилости... није ништа друго до потпуни идиотизам.

John

pre 2 godine

Pirati za to imaju izreku: Zeni nije mesto na brodu!
(Cirkus, 23. oktobar 2021 22:22)

Znaci, dve ZENE!
(Vratanca, 23. oktobar 2021 22:26)

Eto vam ravnopravnost polova. Balavicu stavili...
(TDK, 23. oktobar 2021 22:18


Flora Sends, Milunka Savić, Vasilija Vukotić, Ljudmila Pavličenko, Ljuba Vinogradova, Roza Šanina, Nina Lobkovskaja, Aleksandra Samusenko.
Eto vam 8 žena. Je l' dosta ili treba još?

Dejanmi

pre 2 godine

Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!!
Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza!! Da li da zaposle 10 animatora,naprave mikro eksploziju na zidu ili ispale PRAVI metak od 46 centi!!
Zato je na setu Oruzar, da nema pravih metaka ne bi im trbao oruzar!! Zasto je neko uzeo pistolj bez dozvole je jako jednostavno objasniti, zato sto je Oruzar od 24 godine dobio posao preko veze i ta ista veza misli da moze sve i nece da ceka oruzara da dodje sa pauze pa sam uzme pistolj i da glumcu!

Denis

pre 2 godine

Šta se tu ima puno komentarisati? Kad je dobio pištolj nije ga pregledao niti se uvjerio da li je bezbjedan. Bez razloga je uperio pistolj u drugu osobu tj iz sale. To su dva prekrsaja. Kriv je i Alek i asistentica. Za sve koji misle da nije kriv u ovim okolnostima neka zamisle kako bi bio glup argument policiji da kažete da sam dobio pistolj sa uvjerenjem da mogu da pucam bez da ikoga povrijedim. To samo kod djece moze da prodje.

Molim vas objavite komentar

pre 2 godine

David Halls, asistent režisera koji je dao Aleku pištolj je bio i na snimanju filma Vrana sa sinom Brus Lija kada je poginuo, na isti način.
On je muškarac.

Sisar

pre 2 godine

Пуњење пиштоља ћорцима јој је био стрес???? Шалите се? Она је била оружар. Жена оружар? Добро је нису сви изгинули тамо.
(др, 23. oktobar 2021 20:23)

Istina, a opet, da u Americi napišeš javno nešto u tom maniru život bi ti bio doslovno uništen od strane #MeToo pokreta i ostalih radikalnih levičarskih grupacija.

Bilo bi napada sa svih strana, a neki su se čak i ubili zbog konstantnog nenormalnog pritiska.
Bukvalno su kampovali ljudima ispred kuće da bi ih vređali svaki put kada izađu napolje.

To je svet kojem se teži. Grupni identitet. Recimo jedan Srbin ukrade nešto, svi Srbi će zauvek biti lopovi ako to odgovara narativu.

Srle

pre 2 godine

@др

Kad budes imao vremena idi do kluba strelaca "Mus" na NBGD, i promenices misljenje o zenama i oruzju. Devojka koja tamo radi zna o oruzju i barata istim bolje od vecine muskaraca koje znam.

kmnccn

pre 2 godine

Зашто, на крају крајева , и снимати те агресивне филмове? Довољно је стреса у реалном животу!
(Глупо, 23. oktobar 2021 21:38)

Ma bolje da snimamo film o čoveku koji spokojno spava. Biće pravi hit!

Poslednji samuraj

pre 2 godine

Zapravo je sledece.

Snimaju u pustinji i za snimanje koriste corke.

Ali u slobodno vreme pucaju sa pravim mecima u neki kaktus i limenku posto je pustinja i eto zabavno je.

I tako imaju bojevu municiju.

Zastk bi neko osim ovoga imao pored coraka i ove metkove.

E

pre 2 godine

Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!!
Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza!! Da li da zaposle 10 animatora,naprave mikro eksploziju na zidu ili ispale PRAVI metak od 46 centi!!
Zato je na setu Oruzar, da nema pravih metaka ne bi im trbao oruzar!! Zasto je neko uzeo pistolj bez dozvole je jako jednostavno objasniti, zato sto je Oruzar od 24 godine dobio posao preko veze i ta ista veza misli da moze sve i nece da ceka oruzara da dodje sa pauze pa sam uzme pistolj i da glumcu!
(Dejanmi, 23. oktobar 2021 22:39)

80% komentatora kao da nikada nisu gledali scenu punjenja revolvera, ili puške. To su česte scene i zbog verodostojnosti se snimaju u gro planu, i onda gledaoci bukvalno gledaju kako se metak po metak stavlja u doboš... I možda se upravo tako jedna scena snimala, obično se upravo u vesternima viđaju takve scene. I možda je baš snimana taj dan, a potom sledeća gde on puca, pravo u kameru sa istom tom bojevom municijom koja je trebalo da nije više deo tog revolvera.
Opet, više od pola njih će nasumično pucati komentare bez da su ispratili sve info od početka, a kamoli povezali moguće scene.

blue moon

pre 2 godine

Toliko je nesrecnih slucajeva bilo na snimanju filma a nikako da se sjete
da jednu osobu zaduze za oruzje i municiju koju ce drzati u blindiranom
ormaru i dati to oruzje par minuta prije snimanja a onda ga vratiti gdje
mu je mjesto. A najbolje da to donese neko ko drzi prodavnicu i ko je odgovorna osoba.

Zoran

pre 2 godine

Ma , dajte ljudi da se ne lažemo. Ćorak i pravi metak ne možeš da pomešaš, pa čak i da si slep. Ćorak nema zrno, to vam je onaj vrh. Nema šta da izleti. Ovo je neko namestio ubistvo. Da li da Boldvinu uništi život ili ubije ovu ženu, videćemo. Logičnije je ono prvo. Baš kao što su uništili Kevina Spejsija. Holivud je zmijarnik.

neko

pre 2 godine

Prošlo je ispod radara da je NJEN OTAC oružar ,koji je radio na mnogim projektima ,pa je , verovatno ,ubacio ćerku na posao. Nepotizam na filmu i oko njega je ogroman . Zamislite kako i koliko ju je otac vodio da vežba ,a ona to nije volela,čim je i sama izjavila da nije spremna. Na kraju ,da zaradi lepu paru ,otac je ubaci na film ,a ona blage veze nema. Verovatno je ostavila oružje i otišla ,čim je neko drugi to dirao i dao glumcu. Mislila je da je najpametnija ,da su mere predostrožnosti preterane... Sada sledi zaslužena robija.

Drug kontraš

pre 2 godine

Asistent režije, Dejv Hals je radio i na nastavku filma Vrana na čijem snimanju je poginuo Brendon Li.
Bolje da od sada radi isključivo na komedijama.

Džoni

pre 2 godine

Verovatno odložila svoj lični revolver sa ostalim koji su rekviziti, ovaj uzeo baš taj i dao glumcu. Da je pomešala bojevu sa manevarskom municijom ne mogu da poverujem jer se ta municija toliko razlikuje da bi to i totalni laik znao šta je šta? Verovatno je u pauzama snimanja koristila revolver za neko bojevo gađanje i prekraćivanje vremena jer se snima na otvorenom, a znamo kakvi su Ameri što se tiče oružja.

deda

pre 2 godine

zasto bi na setu uopste bilo bojeve municije, a problem razlikovati corke od bojeve municije je tesko koliko i belog i crnog konja..
koje ludilo je ovde u pitanju uopste..

Udah

pre 2 godine

Kada sam bio sasvim mali i igrao se sa plasticnim oruzjem, otac me je 100 puta opomenuo da "oruzje" ne uperim u coveka. To mi je preraslo u instinkt.

Posle me je uveo u lov sa mojih 12 godina.
Nikada, nikada i nikada prazno oruzje nisam usmerio u drugu osobu, a napunjeno tek.
Morate imati strah od oruzja i postovati ga da biste bili bezbedni.

GoranH

pre 2 godine

Ćorci se drastično razlikuju vizuelno od prave municije, nikako ih nije moguće pomešati, nije mi jasno odkud uopšte bojeva municija tu.

una

pre 2 godine

Sigurno joj nije lako, ali definitivno treba da promjeni profesiju. Vjerovatno je i dobila taj posao preko čuvenog tate oružara. Head armourer, znači glavni oružar neko ko nema iskustva? Strava. Nije samo kod nas zavladala površnost i parazitiranje.

pravda za predsednika

pre 2 godine

Jel će ona sada da odgovara za ubistvo?!
Ne može sigurno da se na tome da se završi da je bila tragedija na snimanju…

Gora

pre 2 godine

Bojevi metak ima vidjivo zrno koje je najmanje 1/3 celog metka. Ko je sluzio JNA zna da se manevarska municija punila u crne čahure, a bojeva u metalik - zlatne. Sigurno 100% i ova municija koju koriste u SAD-u ima drasticnu razliku u izgledu, verovatno i po boji i oznakama. Prica da je bila pod stresom je standardna da se izvuce. Kriva si devojko za smrt i ranjavanje i moras odgovarati! Da li si iz nehata/nemara to pocinila ili iz namere to je za tuzioce i sudije da preispitaju!

z

pre 2 godine

Glavni oružar neko od 24 godine i ne zna šta radi, snimanje vršeno na silu i pod teškim uslovima (otud i onaj Boldvinov tvit o iscrpljenosti tog jutra), sa već nekoliko ekscesa sa tim oružjem u danima pre ovog, što je dovelo do toga da ekipa u stvari štrajkuje, zahtevajući veću bezbednost na radu (što je podržavala i pokojna rediteljka Halina, a nije ni trebala da bude iza kamere taj dan nego je naterana), onda su oni što su štrajkovali (logično) otpušteni i dovedena im je zamena koja nije deo sindikata - a koja verovatno veze s vezom nema sa ovim projektom, i na sve to se pojavi neko treći u lancu između glavnog oružara i glumca, što je izričito zabranjeno na setu gde samo glavni oružar sme da uruči oružje glumcu, i taj neko treći gurne Boldvinu pištolj u ruke i pritom vikne "hladno oružje" da svi čuju, što znači da je bezbedan za upotrebu...


Uh.... Ovo je kao ona emisija o padu aviona, gde objašnjavaju kako do pada nikad ne dovede jedan kvar, nego je to uvek kombinacija dva ili više, samo što ovde ima 650 kvarova i toliko načina bilo da se ovo spreči... Na kraju me ne bi čudilo da je neko od štrajkača namerno namestio metak u oružje samo da bi dokazao svoju poentu...

A ono što je frapantno je da se i dalje u 21. veku snima kao pre sto godina, iako imaš svu privilegiju da to bude sto posto bezbedno...

Dejan

pre 2 godine

Američka istorija je istorija oružja i ratovanja. Oni su preplavljeni raznim oružjima i municijom. Tamo gde nečega ima u ogromnim količinama, po prirodi stvari se povećava i verovatnoća incidenata. Kada se na to još pridodaju faktori neukosti, nepažnje, velike konzumacije alkohola, lekova ili opijata, nesreće same dozivaju.

V5

pre 2 godine

U mnogim tekstovima i komentarima se pominje pištolj. U vesternima se koriste revolveri. Jedini pištolj koji se može videti je Derindžer, mali, dvocevni pištolj.

Peter Vujin

pre 2 godine

Sve sto Drzava Treba da dokaze: #1. Optuzeni Baldwin I Gutierrez su drzali pistolj, + #2. Pistolj je opalio, #3. Zrtva Galina je umrla. Dva cista: "Negligent Manslaughter". Sve sto su ikada izjavili Drzava ce iskoristiti protiv njih: ona je priznala da nema iskustva, a on da je sokiran. To su dolazi mentalno stanja "nehat". Onda nema razumne sumnje da su civilno I krivicno odgovorni.

vlasnik brojnih stanova

pre 2 godine

Brate majmuna da su zaposlili znao bi da ne donese bojevu municiju na set... Bas je tezak posao... Imas jedno zaduženje... Da proveris da li je pištolj pun i čime je napunjen...

Peter Vujin

pre 2 godine

Narod poludeo od stresa, suvishe Malo para (6M$ ulog), nasred pustinje, *jednostavno Nije shvatio, zaboravio misli da Bude psihicki prisutan* I onda Jos oruzje u ruci, pa kako se nebi desilo ubistvo iz Nehata?! Obrazovanje o oruzju je #1 UVEK, a ovo znaci: Si Vis Pacem, Parabellum. Da su bili mentalno spremni za rat, Zena nebi stradala?!? A Ovi su se kao lakomislena deca ponasali, od oruzarka do Baldwina?!?! Nehat znaci: "Nisu Mislili". E Evo se Desi kad sa revolverom ne mislis....?????

negativac

pre 2 godine

Staro pravilo - puška je uvek puna! Kad se to usvoji kao princip, rizici se smanje na minimum.
vlada

divlji zapad, to su bila prava vremena - zivot jeftin a smrt jos jeftinija;)

Prase u Teheranu

pre 2 godine

Punjenje oružja ćorcima joj je bio veliki stres, pa je punila pravim mecima. Sećam se priče o Tomu Kruzu i snimanja čuvene scene kada se spušta konopcem niz Burdž Kalifu. Objasnio je bezbednjaku šta želi da uradi i ovaj ga je zapanjeno odbio. Sledećeg dana mu je dao otkaz i doveo bezbednjaka koji je sve odobrio, bez problema.

Негативан утицај на људе

pre 2 godine

Зашто, на крају крајева , и снимати те агресивне филмове? Довољно је стреса у реалном животу!
(Глупо, 23. oktobar 2021 21:38)

Ma bolje da snimamo film o čoveku koji spokojno spava. Biće pravi hit!
(kmnccn, 23. oktobar 2021 23:27)


Што да не! Да нам се одмори нервни систем!
Те филмаџије би требале да мисле на здравље људи! Веома је важно са чиме храниш своју душу!

zex

pre 2 godine

u startne pistolje i replike koje koriste samo corke ne moze stati drugi "metak" sem corka. Drugo, u cevi ima redukciju na manji fi (koja se navija u cev) da bi mogao automatski da se repetira , jer vecina coraka ima slabije punjenje te se to vidi cim se pogleda cev. Ako su koristili prave pistolje ,treba redom odgovorne u zatvor, jer su replike poprilicno dobre kopije i nema potrebe za originalima kad vec ima toliko nesreca... Nije bezopasna ni replika , moze da povredi ali ne smrtno...

roki

pre 2 godine

Ovde je krivac asistent režije jer on NE SME da predaje oružje glumcu, to sme isključivo oružar. Ako ona nije bila tu onda niko nije smeo da dira oružje.

On je inače već jednom bio otpušten sa filma jer je dao glumcu sačmaru za koju je rekao da je prazna, pa se ispostavilo da ima ćorke (što opet može ubiti čoveka ako se ispali iz blizine).

Трооки Гавран

pre 2 godine

1. Kako prava municija završi na setu?
2. Prava municija i ćorci se razlikuju vizuelno.
3. Za ovo treba u zatvor da se ide, naravno ublažena kazna, nije bilo namere, ali mora da odgovara, zbog njenog neznanja je stradala jedna osoba.

TurboNator

pre 2 godine

Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!!
Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza!! Da li da zaposle 10 animatora,naprave mikro eksploziju na zidu ili ispale PRAVI metak od 46 centi!!

(Dejanmi, 23. oktobar 2021 22:39)

80% komentatora kao da nikada nisu gledali scenu punjenja revolvera, ili puške. To su česte scene i zbog verodostojnosti se snimaju u gro planu, i onda gledaoci bukvalno gledaju kako se metak po metak stavlja u doboš... I možda se upravo tako jedna scena snimala, obično se upravo u vesternima viđaju takve scene. I možda je baš snimana taj dan, a potom sledeća gde on puca, pravo u kameru sa istom tom bojevom municijom koja je trebalo da nije više deo tog revolvera.

(E, 23. oktobar 2021 23:13)

Al' sto mi Srbi volimo da pametujemo i sve znamo - u tome smo svetski mega carevi, olimpijski sampioni zauvek... Kad ono istina 'malo' drugacija:

"Bill Davis, a veteran film-set armourer, said Saturday that it was almost certain that Hutchins had been killed by a bullet..."

"Rule No. 1 for armourers, he said, is never to allow live ammunition on a set."

“It’s basic stuff,” he said. “How did that live round get on set? You shall not have live ammunition on a movie set, ever. It’s not a may - it’s a shall.”

https://www.smh.com.au/world/north-america/husband-of-cinematographer-shot-by-alec-baldwin-on-film-set-our-loss-is-enormous-20211024-p592kw.html

Sa1e

pre 2 godine

Kako god, ali u kojoj varijanti je prava municija mogla da se nađe na snimanju filma? Kako neko slučajno može da napuni pištolj pravim mecima?

Posmatrac

pre 2 godine

Boze kakvih likova ima ovde, na snimanju se koriste pravi meci!!! Hahahahaha, ajde deco mleko, pa na spavanje.
Ili pazi ovo - pisltolj se radi scene puni pravim mecima. Hahaha, ajde da i zamislimo to, ali nikada niste culi za Rez!. Pa film se snima iz delica koji se kasnije montiraju. I snime se ko zna kad. Pa scena iz Maratonaca sa pocetka filma, kad se deru i tuku u radionici je snimljena poslednja.

Goran

pre 2 godine

Čekaj malo,da li sam ja dobro razumeo?Trebala je da napuni oružje ćorcima,ali je njoj to bi bilo toliko stresno da nije znala šta da radi?
Mislim koliko god da joj je bilo stresno i teško ,zvuči mi zaista neverovatno pa gotovo i nemoguće (koliko god da je bila stručna ili ne) da nije mogla recimo da razlikuje ćorke od pravih bojevih metaka?
E zemljo Ameriko otvori se !

Мина

pre 2 godine

Тата је баш добро обучио.Оружар на сету проверава, пуни и лично предаје у руке оружје глумцу.По завршетку сцене, лично преузима оружје од глумца и ставља под контролу.Овде не сме бити треће особе, а у конкретном случају очито не штима процедура.

čavke

pre 2 godine

Asistent režije, Dejv Hals je radio i na nastavku filma Vrana na čijem snimanju je poginuo Brendon Li.
Bolje da od sada radi isključivo na komedijama.
(Drug kontraš, 23. oktobar 2021 21:04).

Samo sto Brendon Li nije poginuo za vreme snimanja tog nastavka već za vreme snimanja prvog dela…. Ali zvuci vise cool kad se tako predstavi

DM32

pre 2 godine

@Dzoni 100% si u pravu. Njen pištolj je završio sa rekvizitima. Možda je neiskusna, ali nema šanse da je nasumično stavila pravi metak. Nesreće od ranije su bile zbog manevarske municije, Brandon Lee je poginuo tako što se komad ćorka odlomio i pogodio ga u stomak.

TurboNator

pre 2 godine

@ TurboNator, 24. oktobar 2021 05:00)

Kad si tako pametan izguglaj
"Movies set using real weapons"
pa vidi rezultate..
(Dejanmi, 24. oktobar 2021 09:34)

Aj' ti Deki malo nauci Engleski pa ukapiraj sta rezultati tog 'googliranja' u stvari kazu... A ja se ne pravim pametan vec jednostavno prenosim sta su profesionalci KOJI SE TIME BAVE U HOLLYWOOD-u rekli na temu...

'Prop gun' moze da bude 'sposoban' za prave/bojeve metke, ali takvi MECI (da, to je mnozina a ne "metci") se NIKADA ne koriste. Pa pobogu, zamisli da tamo neki glumci pucaju BOJEVOM municijom ka drugim ljudima, dok svi trce i skacu itd... recept za katastrofu!

Evo ti jos jedan izvor - covek radio na filmu Avengers: Endgame

https://www.theguardian.com/film/2021/oct/23/totally-preventable-and-shocking-props-masters-talk-on-set-shootings

“There’s just a number of checks and balances to prevent any errors from happening,” said Nathan Alexander, an assistant props master on films such as Avengers: Endgame."

"If true, the presence of a live round — as in, a round with a projectile (bullet) — would be a rare violation of basic safety standard. “NEVER, NEVER, NEVER SHOULD A PROJECTILE EVER MAKE IT ONTO A MOVIE SET,” said Alexander."

John

pre 2 godine

David Halls, asistent režisera koji je dao Aleku pištolj je bio i na snimanju filma Vrana sa sinom Brus Lija kada je poginuo, na isti način.
On je muškarac.
(Molim vas objavite komentar, 23. oktobar 2021 23:17)

Nije. Bio je pomoćnik reditelja za "The Crow: Salivation" koji je snimljen 2000. godine. Li je stradao 1993.

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

@Dejanmi: "Da li je moguce da niko ne moze da provali da se u snimanju filmova nekad koriste i pravi metci!!! Kako da snime kad metak promasi covjeka i pogodi u kucu iza...". Ne koriste se NIKAD pravi meci. Rupe u kući su upravo to, male eksplozije, koje su nameštene. Ko je lud da amateru, znači glumcu, da pistolj sa pravim mecima? Bilo bi mrtvih svake nedelje. Kako da glumac tačno pogodi zid, a ne kolegu, kada ne zna pravilno da puca? Ovako nešto ne sme da se desi i to što se desilo Baldwinu nije slučajnost. To su manipulacije, neko je sabotirao snimanje. Pravi meci se ne koriste na setu. Barem ne kod profesionalnih filmskih radnika.

MisterNo

pre 2 godine

@Che
Zanimljivo, nikada nisi drzao vatreno oruzje u ruci, ali znao bi da razlikujes metke, kalibre i ostalo... Takvi najcesce i ginu - Puska je zakocena!!!

Inace, krajem 80tih kupi moj komsija CZ 357 Magnum, pocela Zastava da ga pravi. Seli on, njegov sin i ja da nam pokaze. I tako mi gledamo i uzme sin revolver i okrene prema mene. Izleteo je sa stolice od samarcine koju mu je zavalio - Nikada da to nisi uradio!!!!

lemaya,povučeni posmatrač sa strane

pre 2 godine

pravi metak je sa zrnom koje je itekako vidljivo,ćorak zatvorena kapsula sa barutom(čaura) koja naravno ima jačinu jer ta sila baruta izbacuje zrno ,i može povrediti iz blizine,ako se delić bilo čega nađe u cevi ,i sl. nije ovo prvo sumnjivo "ubistvo u Holivudu". ko zna šta se iza brda valja. ali ajde sada da ne polemišemo ,valjda će se razjasniti što je tata bolje nije učio...

TurboNator

pre 2 godine

Kad si tako pametan izguglaj
"Movies set using real weapons"
pa vidi rezultate..
(Dejanmi, 24. oktobar 2021 09:34)

Jes' ti procitao uopste moj komentar, tj. sta je COVEK KOJI TO RADI GODINAMA izjavio..??? Ne pravim se ja pametan vec prenosim sta LJUDI KOJI SE TIME BAVE U AMERICI govore... tako da - od**bi, 'pametni'.

Inace - 'Googlirao' sam - i svi kazu da se prava municija ne koristi... ti ocigledno nisi razumeo sta pisu. 'Prop gun' je pravo oruzje - ali prava, tj. bojeva municija se ne koristi.

John

pre 2 godine

(Peter Vujin, 24. oktobar 2021 12:46)

Ništa što bilo ko izjavi pre nego li mu policajac izgovori "Imaš pravo da ćutiš..." ne može biti korišćeno protiv njega/nje.
Odbrana (pod uslovom da Boldvin uopšte i dospe na sud) će da kaže da on nije bio dužan da proverava oružje, to mu nije u opisu posla, niti mu stoji u ugovoru.
U sledu događaja ti fali da se u oružju našao bojevi metak. Dakle - kako i kada? Moraće da se utvrdi "whereabouts" pištolja bukvalno svake sekunde. Ako ima "rupa" - piši propalo - niko neće u zatvor i niko neće moći da bude oglašen krivim.
A, da... Nehat nije mentalno stanje. I ne postoji "civilna" odgovornost, već građanskopravna odgovornost. I ne postoji ni "Negligent Manslaughter" već "Involuntary manslaughter" sa podvrstom "criminally negligent manslaughter". Koje na Boldvina ne može da bude primenjeno.