Nedelja, 13.06.2021.

09:50

Đoković otkrio svoju prednost u odnosu na Cicipasa

Najbolji teniser sveta Novak Đoković kaže da zna šta mu je potrebno za trijumf u finalu Rolan Garosa.

Izvor: MT

Ðokoviæ otkrio svoju prednost u odnosu na Cicipasa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

slaviša šmigič

pre 2 godine

Novak nije nedadno kleknuo nakon pobede nad Nadalom i Mareom več se desilo da novak igrra isti dan još izuzetno naporan meč sa Endiom Mareom i to je jedini razlog poraza u Parizu od Stena Wavrinke jednostavno je nemoguče igrati i polufinale i finale odma jedno posler drugog takav primer u svetu tenisa nepostoji da se radilo o Federeru ili nadalu pronašli bi oni vreme i pomerili meč za koji dan ali jim više odgovarao umoran novak bez ikakve šanse u meču sa Wavrinkom nadajuči se da Novak neče uzeti šljaku več sledeče godine tog istog Wavrinku Novak dobiva u finalu bez večeg napora sa dva različita stila novak se bori istog dana umoran kao nikad pre bruka največa od strane organizatora da se nije to desilo Novak bi več imao minimum 2 Rollangarossa sem pariza izbacivanje sa us opena što su minimum 2 grand slama ukradena od strane organizatora.

Will Mosley

pre 2 godine

Ovo je za mene idealno finale.
Toliko je sumnje bacio na Novakovu povredu, pričao bez poštovanja o Noletu.
Pamti Novak to.
Objasniće mu danas.
(bolje sutra, 13. jun 2021 11:25)

A kad se to Novak povredio? Osim na turniru u Beogradu kad ga je pocistio Aslan Karatsev.

Will Mosley

pre 2 godine

Najveca prednost je sto je Nole bolji teniser.
Sve zavisi samo od njega.
Idemooooooo
(Realno i zauvek, 13. jun 2021 12:46)

Znaci li to da protiv Karatseva ili Evansa ne bi imao prednost? Pitam za drugaricu.

Dragan

pre 2 godine

Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Dajte objasnite nam šta je taj faktor x, kad već baratate tim pojmom pa da raspravljamo dalje. Ovako ispada samo da ste čuli nešto za neki faktor x pa hajde da napišem nešto. U osnovi ne volite Novaka i to je to.

mr

pre 2 godine

Pa sumaher i hamilton nisu vozili u Senino doba tako da ne mogu zaista da se porede sa Senom. A Novak i Nadal su igrali kao klinci protiv najboljeg izdanja Federea, skidali mu titule i oterali na marginu. Tako da je medju njima trojicom potpuna ravnopravna borba u koj ce pobediti Nole. Bio bi car da se penzionise pre federea, nakon 24 osvojena GS-a
(armadajj, 13. jun 2021 12:02)

Посебно Шумахер који је био иза Сене у том историјском тренутку, који је победио ту трку, и освојио то првенство.

Dubioza

pre 2 godine

Anica nam se izgleda udala, Jumka nema nešto, a ni Mikija. Pozdrav svima i da uživamo u današnjem meču. Ne mogu vam opisati atmosferu u mom gradu tokom meča Nadala i Noleta u petak. Mislio sam da se meč prekida i krenuo od druga kući da stignem dok ne počne ponovo. Ljudi su bili u transu, a rezultat sam mogao da vidim usput u svakom kafiću i na kraju završio u jednom do kuće. Mnogo radosti nam priređuje Nole, a danas će opet biti ludnica! Nadajmo se svi pozitivnom ishodu i ako Bog da, nakon ovoga će sve biti drugačije. Veliki ulog je u pitanju, ne mogu da zamislim ako Nole osvoji da će svaki GS osvojiti bar DVA puta!

Luis H.

pre 2 godine

@Luis H.
U vreme Sene su vozilo bez elektronskih asistencija i ograničenja asocijacije vezano za snagu i konstrukciju bolida. U tom okruženju je najvažnije bilo kakav si vozač a sve ostalo je išlo u drugi plan. Zato he Sena unikatan. Da li bi danas tvoj idealizovani Hamilton postigao nešto bez Mercedesa i ako ne zašto ne?
(gebedaya, 13. jun 2021 11:57)

Ja ne idealizujem Hamiltona, vi idealizujete Senu. A drugo, odakle ti ideja da Hamilton u konkurenciji Sene, Sumahera, Prosta ne bi bio brzi od njih i sa takvim automobilom kakav se u to vreme vozio? Pa, ne mislis valjda da bi Hamilton bez Mercedesa bio samo prosecan vozac? Pogledaj Botasa za primer, vozi isti auto kao Hamilton, a uspeha nigde. Prestanite sa tom glorifikacijom Sene. Covek je bio samo jedan od vise njih dobrih vozaca u to vreme, ni manje ni vise od toga. Covek je bio hiperaktivan i to je preneo u svoj bolid, sto je na kraju relultiralo tako kako je rezultiralo.

armadajj

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Pa sumaher i hamilton nisu vozili u Senino doba tako da ne mogu zaista da se porede sa Senom. A Novak i Nadal su igrali kao klinci protiv najboljeg izdanja Federea, skidali mu titule i oterali na marginu. Tako da je medju njima trojicom potpuna ravnopravna borba u koj ce pobediti Nole. Bio bi car da se penzionise pre federea, nakon 24 osvojena GS-a

Ono kad te glava boli a ti mislis da ti puk'o misic

pre 2 godine

Ovo je za mene idealno finale.
Toliko je sumnje bacio na Novakovu povredu, pričao bez poštovanja o Noletu.
Pamti Novak to.
Objasniće mu danas.
(bolje sutra, 13. jun 2021 11:25)

Nije Cici bacio sumnju na Novakovu povredu, nego se samo cudio brzom oporavku. Pa ceo svet se cudio, sto se ne bi i Cici cudio? Ma svi su se cudili: Zverev, Medvedev, Nadal, Kirgios... svi... samo Srbi ne.

No name

pre 2 godine

Evo da ja kažem prednost Novaka je ta što mu tenis jedan dimenzija druga u odnosu na Cicipasa koji biva sve bolji kao igrač i mnogo uznapredovao na šljaci i svi koji potcenju Grka nemoj te da zaboravite momak umalo da pobedi Rafu u Barseloni ove godine odnosno osvojio masters ove godine pobeđivao Rafu i Novaka nekoliko puta.

Znači Grk ima sportsku drskost i nema šta izgubi ovo mu prvo GS finale u karijeri pa će igrat rizično na sve i ništa. Olakšana mu okolnost što je Novak u pitanju jer Noletu zna se nije baš surov dominatan na šljaci kao Rafa a ponavljam Novak je taj koji ima blagu prednost i još jedan zahtevan fizički meč pre svega za obojicu.

Za Novaka bitniji važan jer približava se Rafi i Rodžeru a Grk za prvu u istoriji uopšte nisu nikad ima li tenisere na atp turu. Prednost ili taktike ostavite jer šljaka u pitanju.

kvisko

pre 2 godine

Danasnje finale je istorijsko u svakom pogledu.
1.Osvaja po drugi put zadnji GS koji nije osvojio vise puta
2.Priblizava se na jedan GS dvojici koji su po tom merilu ispred njega
3.Produzava broj nedelja kao broj jedan za dodatnih par meseci
4.Zaradjuje dodatnih 1.5 milion eura
5.Dodatno mu se povecava raspolozenje i motivacija za sledece turnire.
6.Definitivno potvrdjuje da je GOAT teniske igre jer je posle samo pitanje vremena kad ce i zvanicno imati najvise GS na svom kontu.

gebedaya

pre 2 godine

@Luis H.
U vreme Sene su vozilo bez elektronskih asistencija i ograničenja asocijacije vezano za snagu i konstrukciju bolida. U tom okruženju je najvažnije bilo kakav si vozač a sve ostalo je išlo u drugi plan. Zato he Sena unikatan. Da li bi danas tvoj idealizovani Hamilton postigao nešto bez Mercedesa i ako ne zašto ne?

Luis H.

pre 2 godine

Otkud Srbima to da je Sena najbolji F1 vozac svih vremena. Sena nije bio ni bolji ni losiji od drugih, bio je nesto brzi sto ga je na kraju indirektno kostalo glave. Brzina + defekt na automobilu = Smrt.

Zagor

pre 2 godine

Ovo mu je prekretnica u karijeri kada su gs u pitanju. Poraz ga moze mnogo udaljiti i uticati mozda i psihički na njega, jer godine idu, vreme leti.

A pobeda dodatno motivisati jer mu samo onda jos jedan fali da se izjednaci sa Nadalom i Rođom. Samo da se ne ponovi Vavrinka. Vera u sebe mozda i nikad jaca na sljaci, jer je dobio najboljeg u istoriji.

Sve je na njemu, kao i uvek. Neka Cicipas saceka sa pobedom na nekom drugom gs gde Novak ne bude u finalu.
(Nadam se najboljem, 13. jun 2021 10:11)



Ja sam isto ovako razmisljao posle US Opena prosle godine, i izgubljenog finala RG kada ga je Nadal pocistio... Uplasio sam se da je u Noleta usao crv sumnje, i da je izgubio priliku i da ce mozda da padne... Prekretnica.

Ali je po ko zna koji put pokazao da je mentalna gromada. Ja se ne brinem za njega sta god da bude, decko zna svoj put i ide njime sta god drugi mislili.

Svim srcem uz tebe Nole, sampione!!

Joe

pre 2 godine

Prednost Djokovica je ta sto u 35. godini zivota i nakon 1300+ meceva moze da trci 7h i sve vraca dok protivnik fizicki i psihicki ne umori se.

KOsMET

pre 2 godine

bice cicipasu jos jedan cas tenisa sto ce mu verovatno koristiti u karijeri. novakovo tepanje cicipasa vec je vidljivo koliko pozitivno utice na njegovo "tenisko sazrevanje". cicipas vec sada opusteno omlati sasu zvereva.
predlazem cicipasu da placa novaku sto vise ovih finala na turnirima, pa i onih od 250 poena

lilly

pre 2 godine

(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)
Fedex moze da bude upamcen samo kao veliki ljubitelj dzempera i ne tako los teniser kojem je Nole anulirao karijeru.

armadajj

pre 2 godine

Mislis na onog Vajdu sto deluje kao da mu je svejedno sta Nole radi na terenu, a ustane i malo aplaudira samo ako ga Novak popsuje? Je l' na tog Vajdu mislis? Nikad necu razumeti zasto su Srbi sebi utuvili u glavu da je Vajda tako vazan za Novakovu karijeru? Mnogo vajde nije video Novak od Vajde. Bolje bi mu bilo da je zadrzao Bekera. Od Bekera bi imao neke vajde, ali izgleda da je Novaku Beker bio preskup.
(lennox, 13. jun 2021 11:04)

Ima mesto u ljudskoj povezanosti, i poznavanju licnosti

Formalnost

pre 2 godine

Za Grka je bolje da se pojavi u džemperu i odustane pre meča.
Manja će blamaža biti.
U suprotonom, očekujem i neki set sa kromprićima, njega će trema pojesti, kao Medvedeva na AO i dok se oni opasulje za par godina, Nole će imati 25 GS titula i to je to.
Nadam se da posle toga neće igrati za sponzore i doživeti da ga ovi klinci ponižavaju u 38-39 godini, da će pre toga dostojanstveno završiti karijeru, onako gospodski kao Sampras.

bolje sutra

pre 2 godine

Ovo je za mene idealno finale.
Toliko je sumnje bacio na Novakovu povredu, pričao bez poštovanja o Noletu.
Pamti Novak to.
Objasniće mu danas.

lennox

pre 2 godine

Tu je Vajda biće sve dobro
(kritičko razmišljanje, 13. jun 2021 10:13)

Mislis na onog Vajdu sto deluje kao da mu je svejedno sta Nole radi na terenu, a ustane i malo aplaudira samo ako ga Novak popsuje? Je l' na tog Vajdu mislis? Nikad necu razumeti zasto su Srbi sebi utuvili u glavu da je Vajda tako vazan za Novakovu karijeru? Mnogo vajde nije video Novak od Vajde. Bolje bi mu bilo da je zadrzao Bekera. Od Bekera bi imao neke vajde, ali izgleda da je Novaku Beker bio preskup.

poznavalac

pre 2 godine

Za Grka je bolje da se pojavi u džemperu i odustane pre meča.
Manja će blamaža biti.
U suprotonom, očekujem i neki set sa kromprićima, njega će trema pojesti, kao Medvedeva na AO i dok se oni opasulje za par godina, Nole će imati 25 GS titula i to je to.
Nadam se da posle toga neće igrati za sponzore i doživeti da ga ovi klinci ponižavaju u 38-39 godini, da će pre toga dostojanstveno završiti karijeru, onako gospodski kao Sampras.
(Formalnost, 13. jun

Dva uslova..
prvi da prestigne po broju GS Federera i Nadala...
Drugi uslov da saceka Rafinu penziju jer ovaj drugi zavrsava ubrzo i onda nema vise ko da ga ugrozi po broju GS ni po broju provedenih nedelja na prvom mestu...Onda istog momenta da okaci reket na tenisko sveuciliste i ode u penziju kao gromada,gospodin,legenda uzor svim buducim narastajima cije ime ce spominjati dok zemlja postoji.

Joe

pre 2 godine

"Za Grka je bolje da se pojavi u džemperu i odustane pre meča.
Manja će blamaža biti.
U suprotonom, očekujem i neki set sa kromprićima, njega će trema pojesti, kao Medvedeva na AO i dok se oni opasulje za par godina, Nole će imati 25 GS titula i to je to.
Nadam se da posle toga neće igrati za sponzore i doživeti da ga ovi klinci ponižavaju u 38-39 godini, da će pre toga dostojanstveno završiti karijeru, onako gospodski kao Sampras".

Neće njega pojesti trema kao sto ni Medvedeva nije vec cinjenica da na drugoj strani ima igraca koji je spreman 6 sati da trci, sve vraca i ceka da protivnik pogrijesi. Kako to Djokovic u 35. godini i nakon 1400 odigranih meceva radi meni i mnogima nije jasno.

Dorchester

pre 2 godine

Kad upali ovaj Genije danas petu brzinu, kao protiv Medvedeva u Finalu AO.. kad Rus nije imao vremena ni da razmisli, gdje je, šta radi na terenu.. i uništi ovog umišljenog mladog Bjern Borga.. Nole Genije, Najveći Svih Vremena

Violeta Markovic Ljubicica

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)



Novak će imati minimum 25 GS u svojoj karijeri. Biće jedini teniser u istoriji koji je osvojio svaki GS i masters minimum 2 puta. Najviše nedelja na 1 mestu i 10 drugih rekorda. Federer će ostati upamćen kao igrač koji je 80% GS titula osvoji u konkurenciji gde je finala igrao protiv Filipusisa i Bagdatisa… Na posletku Real Madrid mogu da mrze ali trofeji stoje iza tog kluba u fudbalu…

pesadinac

pre 2 godine

Ako ne izgubi pobedice sigurno.
Danas igra za sebe, za storiju i za dobro raspolozenje svojih obozavalaca a za tugu dusmana, posebno onih sa interneta.

kile

pre 2 godine

Ajmo realno, bila bi bruka i sramota da danas izgubi od Grka. Vec on ima previse izgubljenih GS finala od igraca koji nisu "Velika trojka". Federer i Nadal imaju samo po jedan izgubljen takav mec, Novak vec 4, ako izgubi i ovo danas, to bi onda bilo bas previse, previse. Za nekog ko pretenduje da bude najbolji u istoriji, on bi ovakve meceve trebao da dobija prije samog meca, da se pobjeda uopste ne dovodi u pitanje. Ok, dobar je Cicipas, al Djokovic je ipak neki drugi nivo, "Velika trojka" je neki drugi nivo, zato ovo Novak danas prosto mora da dobije, nema izgovora nikakvih, ono ovo mora da dobije!

wtf

pre 2 godine

@ Violeta Marković - Reče nam ti i osta živa! E baš ti hvala što si nam otvorila oči. Znači nije GOAT onaj sa najviše osvojenih GS, mečeva, pobeda- već onaj što više nosem para oblake....

Olja

pre 2 godine

Ma, hajde "ljubicice", kakav faktor X! Ne bi trebalo sporiti da je Federer dobar igrac i, za sada, jedan od najboljih. Znaci, jedan od najboljih, a ne najbolji. A taj vas "faktor X" je cist proizvod reklamne masinerije koja je, svojevremeno, u njemu vidjela zgodnu priliku za dobru zaradu.

Dabu

pre 2 godine

@ Violeta Markovic Ljubicica
Sve je to lepo. Svako ima pravo na svoje mišljenje. Jedino mi nije jasno kakve veze ima Federer sa finalom RG? Promašili ste temu debelo.

KOsMET

pre 2 godine

novak ne moze da pobedi cicipasa jedino ako igraju za kladionice, pa da izgubi sa 3:2 ali posto je GS Roland Garros ocekujte 3:0
molim samo bez pitanja za koga je 3:0 jer se podrazumeva

D

pre 2 godine

Poraz od Vavrinke je došao zbog onog dvodnevnog mrcvarenja sa Marijem, i bez dana odmora. Vavrinka je odigrao meč života i opet je par poena odlučilo, sećam se da je i Novak imao nekoliko prilika da prelomi. Neće biti lako danas ali ako Novak ponovi igru iz cetvrtfinala i polufinala sve preko 3:1 bi bilo istorijsko iznenađenje. Cicipas je mlad, snažan ali se susreće sa nečim što do sada nije doživeo, dok se on bude stabilizovao biće već kasno. Ako ćemo baš realno, najveći Novakov kiks je Nišikori US open, sve ostalo je manje više došlo na svoje. Bogovi tenisa su mu sve vratili kroz mečeve sa Federerom i čuvenim meč loptama (tri puta). Biće i danas uz njega a onda ide Novak na sva 4 ove godine.

armadajj

pre 2 godine

Kad se uporede Djokovicev i Nadalov žreb, nije teško pretpostaviti da je u njemu "kumovao" La Cost. Jako je cudan pad Nadala posle vodjstva od 5 nula. Kako se lože nolovci a dobro znaju da je 13 titula na jednom ovakvom GS nedosttižno a pogotovu za jednog foliranta u liku Novaka Djokovica!!!
(Sofronije, 13. jun 2021 09:50)

Ti treba da se lečiš pod hitno

1Djoković

pre 2 godine

Ljubičice, očigledno je da si starija osoba.Zašto onda držiš mobilni telefon.Što ne kucaš poruke na fiksnom telefonu.Sport se menja,rekordi se menjaju a vi svi imate neki problem u životu.Ne mogu drukčije da objasnim šta vam smeta Hamilton uskoro Markes,Novak i sva nova imena koja podništavate, a ceo svet za njih ima jedno ime.GOAT.Gledaj history kanal i pazi da ne izgori ručak.

iks

pre 2 godine

Za one koji se klade ovo je sigurica. I vrapcima na grani je jasno da nema šanse da pobedi Cicipas. Sve je na strani Novaka: talenat, rad, iskustvo, motivacija. Cicipas treba da bude srećan ako u nekom setu osvoji više od tri gema.

linolada

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)
najveći je neadekvatan pridev.. ako misliš najomiljeniji u pravu si, ako misliš najbolji nisi u pravu. na kraju kad se podvuče crta biće tek treći na tabeli najboljih svih vremena.

kenozoik

pre 2 godine

@Stefan

Mislim da je i vise od 8 bodova, jer bi trebalo da dobije i neki za dostignuce (prvi teniser koji bi imao barem po dva od svih grend slemova, a mislim i da ide bod svaki put kad se osvoje dva grend slemanu sezoni).

U svakom slucaju, na toj tabeli, ukolimo bi Djokovic odigrao nenormalnu sezonu, ne samo sto bi osvojio gomilu bodova na turnire i dostignuca, jer su u igri i mnogi rekordi, nego bi i Federer izgubio dosta svojih, moglo bi da se desi da Novak ima 50 bodova prednosti u odnosu na Fedexa

Bambuls

pre 2 godine

na moj deveti rođendan Jugoslavija je igrala protiv Urugvaja i dala 9 golova.
Danas bi bilo lepo kad bi Nole imao 56 vinera i 0 neiznuđenih grešaka.
Ajde Nole da zajedno slavimo.

Јабучило

pre 2 godine

Braćo Srbi, nabavite piva, kafe i grickalica. Čeka nas dugo, toplo leto. Ipak se vi ložite na fudbal to je igra za široke narodne mase, tenis je za bogatu gospodu, a takvih je u Srbiji malo. Uživajmo skupa. Nema smisla da nas ne volite. Igramo srcem, lepo i za oči prihvatljivo. I deci recite da gledaju i uče.
(Ja iz HR, 13. jun 2021 09:44)

Бок, допрвак, кај има новога? Ако бог да, ето прилике већ од три да учиш како се узима титула, а ниси дете. Нема разлога за љубомору. Пуса!

BLuka

pre 2 godine

Violeta Markovic Ljubicica@
A oprostićeš...Sena je samo najveći tragičar a čini mi se da ni Šumaher više nije najveći, to što se tebi ne sviđa Hamilton nema veze sa realnošću.

Eugen

pre 2 godine

@Ja iz HR
Nije nama problem da vas gledamo, ali vi krenite uciti vasu decu da Srbi nisu koljači, zločinci i slicno... Počnute ih učiti da se ljudi dele na dobre i zle, a ne koja su vera, nacija ili pripadnost.
(Bole, 13. jun 2021 09:59)

@Bole, znas li sta hrvati u poslednje vreme (od 90-ih) uce svoju decu? Uce ih da je srpski strani jezik i ako dodju u kontakt sa srpskom decom da se foliraju da ih ne razumeju sta pricaju. Zato hrvatima nema pomoci, jer ciljano deci usadjuju zlo od rodjenja.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

NOVAK DOBIJA MEČ. ODLUČIO JE.

Nadam se ipak da će početi kako je i rekao, odmah jako i oštro i završiti u 3 seta,
tako da će mu adrenalin odmah biti jak čim kroči na teren.

Ne bih volela i mislim da ne bi valjalo da se opet ne probudi odmah nego kasnije, ne bih volela a i mislim da mu ne bi bilo pametno da mu adrenalin skoči u trećem setu i da ide do petog i nekog , ne daj Bože, tajbrejka - trebalo bi da veruje u sebe i svoje znanje i svoju fizičku izdržljivost i da odigra oštro odmah bez da istražuje kakav je i šta može protivnik,
jer živci su se svima istanjili i verujem da će Novak igrati inteligentno i pametno, što može i mora !!

NAJVAŽNIJE JE , MISLIM, ŠTO JE NAJOZBILJNIJE REŠIO DA UZME PEHAR POBEDNIKA GAROSA I
VEĆ U PARIZU SLUŠA SRPSKU HIMNU
A TO ĆE MU BITI VELIKI PODSTREK DA POBEDI I U TOKIJU
PA JOŠ JEDNOM, ETO, SRPSKE HIMNE.

SREĆNO NOVAKU I SREĆNO NAMA NAVIJAČIMA, Srećno i protivniku, pa neka pobedi bolji a mi želimo da Novak bude bolji i jači !

NEKA NAM JE SVIMA BOG U POMOĆI.

SREĆNO NOVAKU JOŠ JEDNOM I DA BUDE ZDRAV !!

Nadam se najboljem

pre 2 godine

Ovo mu je prekretnica u karijeri kada su gs u pitanju. Poraz ga moze mnogo udaljiti i uticati mozda i psihički na njega, jer godine idu, vreme leti.

A pobeda dodatno motivisati jer mu samo onda jos jedan fali da se izjednaci sa Nadalom i Rođom. Samo da se ne ponovi Vavrinka. Vera u sebe mozda i nikad jaca na sljaci, jer je dobio najboljeg u istoriji.

Sve je na njemu, kao i uvek. Neka Cicipas saceka sa pobedom na nekom drugom gs gde Novak ne bude u finalu.

dudule

pre 2 godine

Kad se uporede Djokovicev i Nadalov žreb, nije teško pretpostaviti da je u njemu "kumovao" La Cost. Jako je cudan pad Nadala posle vodjstva od 5 nula. Kako se lože nolovci a dobro znaju da je 13 titula na jednom ovakvom GS nedosttižno a pogotovu za jednog foliranta u liku Novaka Djokovica!!!
(Sofronije, 13. jun 2021 09:50)

Vama je potrebna strucna pomoc

losmi

pre 2 godine

@Sofronije

Stvarno nije tesko uvideti tu zaveru, sram ih bre bilo... Zavuci se danas u rupicu tu tvoju iz koje si provirio tu "pametnu" glavicu i uzivaj u jos jednoj zaveri.

drMrr

pre 2 godine

@
Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku
....... ...koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Tako je. Evo i ja svojevremeno u skoli dobih keca iz matematike - i lepo kazem profesorki: ali ja imam taj X faktor! Ja..osecam matematiku! Pogledajte - i rukopis mi je bas lep! Skoro pa umetnicki.
A ona, neznalica ni da cuje.
--------------
@Sofronije
Ma dojava prijatelju. Javio mi brat od tetke, a preko ujaka Francuza - javili Nadalu da izgubi. I on ih poslusao..sta ces - stresira se Nadal zbog ovoga i zato gubi kosu.
U pravu si ti.

Crkva Bosanska

pre 2 godine

Auuuu Violetice al se nalupa. Znam da botuješ ali prevazišla se sve komentatore do kraja dana bez obzira koliko ih bude.
Ah da i frizura je veoma značajna te kako kome loknice padaju u toj utrci zar ne?

Istrebljivac Vonjevina

pre 2 godine

Idemo Srbendo. Pregazi Cipiripija i sahrani vonjevine i promasene slucajeve sa vodenih kreveta.
Idemo po 19. GS titulu...

Gledalac

pre 2 godine

Protiv Wavrinke je Djokovic imao manje odmora, i bio umorniji od protivnika pre meca. Sad je sa Cicipasom tu negde po svezini, sa tim da je Cicipas posle 3 sata sa Zverevom malaksao, videlo se, a Djokovic protiv Nadala na 4 sata pojacao tempo. I da, protiv Wavrinke po suncu Djokovic je nosio Naradzanstu majicu i crni sorc, a Wavrinka bio u Belom. Po suncu je najbolje nositi Belo

a

pre 2 godine

Sve će će svesti na to koliko Đoković bude vraćao(return) Cicipasove servise.Ako
ga primiri,19 GS je njegov.Teže je dobiti onakvog Nadala nego grka.Jedino umor i
jako sunce(Đoković se topi na višim temperaturama) mogu ovaj meč dovesti do 5. se-
ta.

x-ray

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Sena je bio fenomenalan vozac, ali ga je povrh svega legendom napravilo to sto je nazalost poginuo na stazi...

MikelAnđelo

pre 2 godine

(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Odavno je Nole Sena među teniserima, a džemperko je brojao rekorde. Sad kad je posatlo gusto, da ne kažem očigledno da će u svim, bukvalno u svim kategorijama da ga Nole pregazi, e sad se bi neki da pričaju kako su to samo brojke. Federer je najbolji teniser ikad koji voli džempere. Nole je najbolji teniser ikad, Nadal rame uz rame sa njim. Federer je projektovan za to, ali je pregažen od ove dvojice.

Zhol

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Zanemarujes jednu jako bitnu cinjenicu, a to je da tri najjaca tenisera ikada igraju u istoj eri, to je velika specificnost u tenisu u odnosu na druge sportove. Federer je dominirao dok Nadal nije stasao, otad vise nije sigurno da li je najbolji. Odmah da predupredim gluposti poput "Federer je matoriji, i to koristi Djokovic", prvo, gro titula je Federer osvojio kad su glavni igraci bili tipa Rodik, Hjuit, Safin, tako da je on dosta profitirso od toga sto je stariji. Ne kazem, navedeni su dobri teniseri, ali slozicemo se ni priblizno klasi Djokovica, Nadala i Federera. Plus sto je Djokovic na primer 2011. upropastio nacisto i Nadala i Federera, a Federer je tad bio u naponu snage. Igrali su mnogo puta sva trojics medjusobno, na svim turnirima, ocito je ko ima najbolji skor. Jos samo da padne rekord u slemovima, a ne vidim kako moze da ne padne, pogotovo ako sad osvoji RG (sem u slucaju neke povrede, ne daj boze), i Djokovic je najbolji u istoriji, tu nema polemisanja. Federer je mozda najtalentovaniji, tehnicki neprikosnoven, ali dzabe, bolji Djokovic. Po mom misljenju, bolji je i Nadal.

savo

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01
ako je Fed najbolji svih vremena to znači da je bolji i od Đokovića. Kako je Fed bolji od Đokovića ako ga ovaj od 2012 gazi gde god poželi? Bez obzira na brojke kažeš.. ok ako gledamo ko bolje zna nemački i ko ima lepšu frizuru Fed je najbolji..

Dex

pre 2 godine

Sofronije ili sta si vec kao prvo niko ne dostize Rafinih 13 niiti ce uskoro,kao drugo trebao bi on Wimbldon ili AO da dostigne,kao trece 30-28 je sad sa tendencijom porasta tako da se opustis i navijas za koga hoces tvoja stvar

vuk

pre 2 godine

Braćo Srbi, nabavite piva, kafe i grickalica. Čeka nas dugo, toplo leto. Ipak se vi ložite na fudbal to je igra za široke narodne mase, tenis je za bogatu gospodu, a takvih je u Srbiji malo. Uživajmo skupa. Nema smisla da nas ne volite. Igramo srcem, lepo i za oči prihvatljivo. I deci recite da gledaju i uče.
(Ja iz HR, 13. jun 2021 09:44)
ovo je prvo veliko takmičenje u fudbalu za koga većinu realno boli uvo.. razvodnjeno u 12 država, bez punih stadiona, igrači iscrprljeni i umorni. pogledaću možda polufinale i finale. hrvatska je kolko sam čitao loša tako da mislim da ćeš se samo nervirati.

Bole

pre 2 godine

@Ja iz HR
Nije nama problem da vas gledamo, ali vi krenite uciti vasu decu da Srbi nisu koljači, zločinci i slicno... Počnute ih učiti da se ljudi dele na dobre i zle, a ne koja su vera, nacija ili pripadnost.

ladi dadi

pre 2 godine

Evo i ja ovako laicki da prokomentarisem. Posto ne gledam mnogo tenis dosadno mi ceo mec da gledam nerviram se ,ali ono protiv nadala sto sam gledao i ovako generalno kako nole dominira mislim da cicipas nema tu sta da trazi .Prosto iskustvo, znanje i mentalna snaga se vidi kod noleta , znas da kolko god dobro igrao ceka te cunami kad tad u mecu . retko kad noletu ne ide a gde sad da podbaci u finalu bas na korak od 19 gren slema i to protiv debitanta ..nemoj da se zezamo :) Prosto ubedjen sam da ce Nole to rutinski da resi .

Sofronije

pre 2 godine

Kad se uporede Djokovicev i Nadalov žreb, nije teško pretpostaviti da je u njemu "kumovao" La Cost. Jako je cudan pad Nadala posle vodjstva od 5 nula. Kako se lože nolovci a dobro znaju da je 13 titula na jednom ovakvom GS nedosttižno a pogotovu za jednog foliranta u liku Novaka Djokovica!!!

Ja iz HR

pre 2 godine

Braćo Srbi, nabavite piva, kafe i grickalica. Čeka nas dugo, toplo leto. Ipak se vi ložite na fudbal to je igra za široke narodne mase, tenis je za bogatu gospodu, a takvih je u Srbiji malo. Uživajmo skupa. Nema smisla da nas ne volite. Igramo srcem, lepo i za oči prihvatljivo. I deci recite da gledaju i uče.

Bole

pre 2 godine

@Ja iz HR
Nije nama problem da vas gledamo, ali vi krenite uciti vasu decu da Srbi nisu koljači, zločinci i slicno... Počnute ih učiti da se ljudi dele na dobre i zle, a ne koja su vera, nacija ili pripadnost.

kile

pre 2 godine

Ajmo realno, bila bi bruka i sramota da danas izgubi od Grka. Vec on ima previse izgubljenih GS finala od igraca koji nisu "Velika trojka". Federer i Nadal imaju samo po jedan izgubljen takav mec, Novak vec 4, ako izgubi i ovo danas, to bi onda bilo bas previse, previse. Za nekog ko pretenduje da bude najbolji u istoriji, on bi ovakve meceve trebao da dobija prije samog meca, da se pobjeda uopste ne dovodi u pitanje. Ok, dobar je Cicipas, al Djokovic je ipak neki drugi nivo, "Velika trojka" je neki drugi nivo, zato ovo Novak danas prosto mora da dobije, nema izgovora nikakvih, ono ovo mora da dobije!

ladi dadi

pre 2 godine

Evo i ja ovako laicki da prokomentarisem. Posto ne gledam mnogo tenis dosadno mi ceo mec da gledam nerviram se ,ali ono protiv nadala sto sam gledao i ovako generalno kako nole dominira mislim da cicipas nema tu sta da trazi .Prosto iskustvo, znanje i mentalna snaga se vidi kod noleta , znas da kolko god dobro igrao ceka te cunami kad tad u mecu . retko kad noletu ne ide a gde sad da podbaci u finalu bas na korak od 19 gren slema i to protiv debitanta ..nemoj da se zezamo :) Prosto ubedjen sam da ce Nole to rutinski da resi .

Zhol

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Zanemarujes jednu jako bitnu cinjenicu, a to je da tri najjaca tenisera ikada igraju u istoj eri, to je velika specificnost u tenisu u odnosu na druge sportove. Federer je dominirao dok Nadal nije stasao, otad vise nije sigurno da li je najbolji. Odmah da predupredim gluposti poput "Federer je matoriji, i to koristi Djokovic", prvo, gro titula je Federer osvojio kad su glavni igraci bili tipa Rodik, Hjuit, Safin, tako da je on dosta profitirso od toga sto je stariji. Ne kazem, navedeni su dobri teniseri, ali slozicemo se ni priblizno klasi Djokovica, Nadala i Federera. Plus sto je Djokovic na primer 2011. upropastio nacisto i Nadala i Federera, a Federer je tad bio u naponu snage. Igrali su mnogo puta sva trojics medjusobno, na svim turnirima, ocito je ko ima najbolji skor. Jos samo da padne rekord u slemovima, a ne vidim kako moze da ne padne, pogotovo ako sad osvoji RG (sem u slucaju neke povrede, ne daj boze), i Djokovic je najbolji u istoriji, tu nema polemisanja. Federer je mozda najtalentovaniji, tehnicki neprikosnoven, ali dzabe, bolji Djokovic. Po mom misljenju, bolji je i Nadal.

D

pre 2 godine

Poraz od Vavrinke je došao zbog onog dvodnevnog mrcvarenja sa Marijem, i bez dana odmora. Vavrinka je odigrao meč života i opet je par poena odlučilo, sećam se da je i Novak imao nekoliko prilika da prelomi. Neće biti lako danas ali ako Novak ponovi igru iz cetvrtfinala i polufinala sve preko 3:1 bi bilo istorijsko iznenađenje. Cicipas je mlad, snažan ali se susreće sa nečim što do sada nije doživeo, dok se on bude stabilizovao biće već kasno. Ako ćemo baš realno, najveći Novakov kiks je Nišikori US open, sve ostalo je manje više došlo na svoje. Bogovi tenisa su mu sve vratili kroz mečeve sa Federerom i čuvenim meč loptama (tri puta). Biće i danas uz njega a onda ide Novak na sva 4 ove godine.

dudule

pre 2 godine

Kad se uporede Djokovicev i Nadalov žreb, nije teško pretpostaviti da je u njemu "kumovao" La Cost. Jako je cudan pad Nadala posle vodjstva od 5 nula. Kako se lože nolovci a dobro znaju da je 13 titula na jednom ovakvom GS nedosttižno a pogotovu za jednog foliranta u liku Novaka Djokovica!!!
(Sofronije, 13. jun 2021 09:50)

Vama je potrebna strucna pomoc

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)



Novak će imati minimum 25 GS u svojoj karijeri. Biće jedini teniser u istoriji koji je osvojio svaki GS i masters minimum 2 puta. Najviše nedelja na 1 mestu i 10 drugih rekorda. Federer će ostati upamćen kao igrač koji je 80% GS titula osvoji u konkurenciji gde je finala igrao protiv Filipusisa i Bagdatisa… Na posletku Real Madrid mogu da mrze ali trofeji stoje iza tog kluba u fudbalu…

KOsMET

pre 2 godine

novak ne moze da pobedi cicipasa jedino ako igraju za kladionice, pa da izgubi sa 3:2 ali posto je GS Roland Garros ocekujte 3:0
molim samo bez pitanja za koga je 3:0 jer se podrazumeva

Eugen

pre 2 godine

@Ja iz HR
Nije nama problem da vas gledamo, ali vi krenite uciti vasu decu da Srbi nisu koljači, zločinci i slicno... Počnute ih učiti da se ljudi dele na dobre i zle, a ne koja su vera, nacija ili pripadnost.
(Bole, 13. jun 2021 09:59)

@Bole, znas li sta hrvati u poslednje vreme (od 90-ih) uce svoju decu? Uce ih da je srpski strani jezik i ako dodju u kontakt sa srpskom decom da se foliraju da ih ne razumeju sta pricaju. Zato hrvatima nema pomoci, jer ciljano deci usadjuju zlo od rodjenja.

Јабучило

pre 2 godine

Braćo Srbi, nabavite piva, kafe i grickalica. Čeka nas dugo, toplo leto. Ipak se vi ložite na fudbal to je igra za široke narodne mase, tenis je za bogatu gospodu, a takvih je u Srbiji malo. Uživajmo skupa. Nema smisla da nas ne volite. Igramo srcem, lepo i za oči prihvatljivo. I deci recite da gledaju i uče.
(Ja iz HR, 13. jun 2021 09:44)

Бок, допрвак, кај има новога? Ако бог да, ето прилике већ од три да учиш како се узима титула, а ниси дете. Нема разлога за љубомору. Пуса!

Bambuls

pre 2 godine

na moj deveti rođendan Jugoslavija je igrala protiv Urugvaja i dala 9 golova.
Danas bi bilo lepo kad bi Nole imao 56 vinera i 0 neiznuđenih grešaka.
Ajde Nole da zajedno slavimo.

MikelAnđelo

pre 2 godine

(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Odavno je Nole Sena među teniserima, a džemperko je brojao rekorde. Sad kad je posatlo gusto, da ne kažem očigledno da će u svim, bukvalno u svim kategorijama da ga Nole pregazi, e sad se bi neki da pričaju kako su to samo brojke. Federer je najbolji teniser ikad koji voli džempere. Nole je najbolji teniser ikad, Nadal rame uz rame sa njim. Federer je projektovan za to, ali je pregažen od ove dvojice.

vuk

pre 2 godine

Braćo Srbi, nabavite piva, kafe i grickalica. Čeka nas dugo, toplo leto. Ipak se vi ložite na fudbal to je igra za široke narodne mase, tenis je za bogatu gospodu, a takvih je u Srbiji malo. Uživajmo skupa. Nema smisla da nas ne volite. Igramo srcem, lepo i za oči prihvatljivo. I deci recite da gledaju i uče.
(Ja iz HR, 13. jun 2021 09:44)
ovo je prvo veliko takmičenje u fudbalu za koga većinu realno boli uvo.. razvodnjeno u 12 država, bez punih stadiona, igrači iscrprljeni i umorni. pogledaću možda polufinale i finale. hrvatska je kolko sam čitao loša tako da mislim da ćeš se samo nervirati.

armadajj

pre 2 godine

Kad se uporede Djokovicev i Nadalov žreb, nije teško pretpostaviti da je u njemu "kumovao" La Cost. Jako je cudan pad Nadala posle vodjstva od 5 nula. Kako se lože nolovci a dobro znaju da je 13 titula na jednom ovakvom GS nedosttižno a pogotovu za jednog foliranta u liku Novaka Djokovica!!!
(Sofronije, 13. jun 2021 09:50)

Ti treba da se lečiš pod hitno

Nadam se najboljem

pre 2 godine

Ovo mu je prekretnica u karijeri kada su gs u pitanju. Poraz ga moze mnogo udaljiti i uticati mozda i psihički na njega, jer godine idu, vreme leti.

A pobeda dodatno motivisati jer mu samo onda jos jedan fali da se izjednaci sa Nadalom i Rođom. Samo da se ne ponovi Vavrinka. Vera u sebe mozda i nikad jaca na sljaci, jer je dobio najboljeg u istoriji.

Sve je na njemu, kao i uvek. Neka Cicipas saceka sa pobedom na nekom drugom gs gde Novak ne bude u finalu.

kvisko

pre 2 godine

Danasnje finale je istorijsko u svakom pogledu.
1.Osvaja po drugi put zadnji GS koji nije osvojio vise puta
2.Priblizava se na jedan GS dvojici koji su po tom merilu ispred njega
3.Produzava broj nedelja kao broj jedan za dodatnih par meseci
4.Zaradjuje dodatnih 1.5 milion eura
5.Dodatno mu se povecava raspolozenje i motivacija za sledece turnire.
6.Definitivno potvrdjuje da je GOAT teniske igre jer je posle samo pitanje vremena kad ce i zvanicno imati najvise GS na svom kontu.

Gledalac

pre 2 godine

Protiv Wavrinke je Djokovic imao manje odmora, i bio umorniji od protivnika pre meca. Sad je sa Cicipasom tu negde po svezini, sa tim da je Cicipas posle 3 sata sa Zverevom malaksao, videlo se, a Djokovic protiv Nadala na 4 sata pojacao tempo. I da, protiv Wavrinke po suncu Djokovic je nosio Naradzanstu majicu i crni sorc, a Wavrinka bio u Belom. Po suncu je najbolje nositi Belo

wtf

pre 2 godine

@ Violeta Marković - Reče nam ti i osta živa! E baš ti hvala što si nam otvorila oči. Znači nije GOAT onaj sa najviše osvojenih GS, mečeva, pobeda- već onaj što više nosem para oblake....

Ja iz HR

pre 2 godine

Braćo Srbi, nabavite piva, kafe i grickalica. Čeka nas dugo, toplo leto. Ipak se vi ložite na fudbal to je igra za široke narodne mase, tenis je za bogatu gospodu, a takvih je u Srbiji malo. Uživajmo skupa. Nema smisla da nas ne volite. Igramo srcem, lepo i za oči prihvatljivo. I deci recite da gledaju i uče.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

NOVAK DOBIJA MEČ. ODLUČIO JE.

Nadam se ipak da će početi kako je i rekao, odmah jako i oštro i završiti u 3 seta,
tako da će mu adrenalin odmah biti jak čim kroči na teren.

Ne bih volela i mislim da ne bi valjalo da se opet ne probudi odmah nego kasnije, ne bih volela a i mislim da mu ne bi bilo pametno da mu adrenalin skoči u trećem setu i da ide do petog i nekog , ne daj Bože, tajbrejka - trebalo bi da veruje u sebe i svoje znanje i svoju fizičku izdržljivost i da odigra oštro odmah bez da istražuje kakav je i šta može protivnik,
jer živci su se svima istanjili i verujem da će Novak igrati inteligentno i pametno, što može i mora !!

NAJVAŽNIJE JE , MISLIM, ŠTO JE NAJOZBILJNIJE REŠIO DA UZME PEHAR POBEDNIKA GAROSA I
VEĆ U PARIZU SLUŠA SRPSKU HIMNU
A TO ĆE MU BITI VELIKI PODSTREK DA POBEDI I U TOKIJU
PA JOŠ JEDNOM, ETO, SRPSKE HIMNE.

SREĆNO NOVAKU I SREĆNO NAMA NAVIJAČIMA, Srećno i protivniku, pa neka pobedi bolji a mi želimo da Novak bude bolji i jači !

NEKA NAM JE SVIMA BOG U POMOĆI.

SREĆNO NOVAKU JOŠ JEDNOM I DA BUDE ZDRAV !!

x-ray

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Sena je bio fenomenalan vozac, ali ga je povrh svega legendom napravilo to sto je nazalost poginuo na stazi...

Olja

pre 2 godine

Ma, hajde "ljubicice", kakav faktor X! Ne bi trebalo sporiti da je Federer dobar igrac i, za sada, jedan od najboljih. Znaci, jedan od najboljih, a ne najbolji. A taj vas "faktor X" je cist proizvod reklamne masinerije koja je, svojevremeno, u njemu vidjela zgodnu priliku za dobru zaradu.

iks

pre 2 godine

Za one koji se klade ovo je sigurica. I vrapcima na grani je jasno da nema šanse da pobedi Cicipas. Sve je na strani Novaka: talenat, rad, iskustvo, motivacija. Cicipas treba da bude srećan ako u nekom setu osvoji više od tri gema.

Dabu

pre 2 godine

@ Violeta Markovic Ljubicica
Sve je to lepo. Svako ima pravo na svoje mišljenje. Jedino mi nije jasno kakve veze ima Federer sa finalom RG? Promašili ste temu debelo.

pesadinac

pre 2 godine

Ako ne izgubi pobedice sigurno.
Danas igra za sebe, za storiju i za dobro raspolozenje svojih obozavalaca a za tugu dusmana, posebno onih sa interneta.

linolada

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)
najveći je neadekvatan pridev.. ako misliš najomiljeniji u pravu si, ako misliš najbolji nisi u pravu. na kraju kad se podvuče crta biće tek treći na tabeli najboljih svih vremena.

Dex

pre 2 godine

Sofronije ili sta si vec kao prvo niko ne dostize Rafinih 13 niiti ce uskoro,kao drugo trebao bi on Wimbldon ili AO da dostigne,kao trece 30-28 je sad sa tendencijom porasta tako da se opustis i navijas za koga hoces tvoja stvar

Crkva Bosanska

pre 2 godine

Auuuu Violetice al se nalupa. Znam da botuješ ali prevazišla se sve komentatore do kraja dana bez obzira koliko ih bude.
Ah da i frizura je veoma značajna te kako kome loknice padaju u toj utrci zar ne?

savo

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01
ako je Fed najbolji svih vremena to znači da je bolji i od Đokovića. Kako je Fed bolji od Đokovića ako ga ovaj od 2012 gazi gde god poželi? Bez obzira na brojke kažeš.. ok ako gledamo ko bolje zna nemački i ko ima lepšu frizuru Fed je najbolji..

a

pre 2 godine

Sve će će svesti na to koliko Đoković bude vraćao(return) Cicipasove servise.Ako
ga primiri,19 GS je njegov.Teže je dobiti onakvog Nadala nego grka.Jedino umor i
jako sunce(Đoković se topi na višim temperaturama) mogu ovaj meč dovesti do 5. se-
ta.

Formalnost

pre 2 godine

Za Grka je bolje da se pojavi u džemperu i odustane pre meča.
Manja će blamaža biti.
U suprotonom, očekujem i neki set sa kromprićima, njega će trema pojesti, kao Medvedeva na AO i dok se oni opasulje za par godina, Nole će imati 25 GS titula i to je to.
Nadam se da posle toga neće igrati za sponzore i doživeti da ga ovi klinci ponižavaju u 38-39 godini, da će pre toga dostojanstveno završiti karijeru, onako gospodski kao Sampras.

Violeta Markovic Ljubicica

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...

bolje sutra

pre 2 godine

Ovo je za mene idealno finale.
Toliko je sumnje bacio na Novakovu povredu, pričao bez poštovanja o Noletu.
Pamti Novak to.
Objasniće mu danas.

drMrr

pre 2 godine

@
Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku
....... ...koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Tako je. Evo i ja svojevremeno u skoli dobih keca iz matematike - i lepo kazem profesorki: ali ja imam taj X faktor! Ja..osecam matematiku! Pogledajte - i rukopis mi je bas lep! Skoro pa umetnicki.
A ona, neznalica ni da cuje.
--------------
@Sofronije
Ma dojava prijatelju. Javio mi brat od tetke, a preko ujaka Francuza - javili Nadalu da izgubi. I on ih poslusao..sta ces - stresira se Nadal zbog ovoga i zato gubi kosu.
U pravu si ti.

1Djoković

pre 2 godine

Ljubičice, očigledno je da si starija osoba.Zašto onda držiš mobilni telefon.Što ne kucaš poruke na fiksnom telefonu.Sport se menja,rekordi se menjaju a vi svi imate neki problem u životu.Ne mogu drukčije da objasnim šta vam smeta Hamilton uskoro Markes,Novak i sva nova imena koja podništavate, a ceo svet za njih ima jedno ime.GOAT.Gledaj history kanal i pazi da ne izgori ručak.

Dorchester

pre 2 godine

Kad upali ovaj Genije danas petu brzinu, kao protiv Medvedeva u Finalu AO.. kad Rus nije imao vremena ni da razmisli, gdje je, šta radi na terenu.. i uništi ovog umišljenog mladog Bjern Borga.. Nole Genije, Najveći Svih Vremena

Istrebljivac Vonjevina

pre 2 godine

Idemo Srbendo. Pregazi Cipiripija i sahrani vonjevine i promasene slucajeve sa vodenih kreveta.
Idemo po 19. GS titulu...

Joe

pre 2 godine

Prednost Djokovica je ta sto u 35. godini zivota i nakon 1300+ meceva moze da trci 7h i sve vraca dok protivnik fizicki i psihicki ne umori se.

kenozoik

pre 2 godine

@Stefan

Mislim da je i vise od 8 bodova, jer bi trebalo da dobije i neki za dostignuce (prvi teniser koji bi imao barem po dva od svih grend slemova, a mislim i da ide bod svaki put kad se osvoje dva grend slemanu sezoni).

U svakom slucaju, na toj tabeli, ukolimo bi Djokovic odigrao nenormalnu sezonu, ne samo sto bi osvojio gomilu bodova na turnire i dostignuca, jer su u igri i mnogi rekordi, nego bi i Federer izgubio dosta svojih, moglo bi da se desi da Novak ima 50 bodova prednosti u odnosu na Fedexa

BLuka

pre 2 godine

Violeta Markovic Ljubicica@
A oprostićeš...Sena je samo najveći tragičar a čini mi se da ni Šumaher više nije najveći, to što se tebi ne sviđa Hamilton nema veze sa realnošću.

poznavalac

pre 2 godine

Za Grka je bolje da se pojavi u džemperu i odustane pre meča.
Manja će blamaža biti.
U suprotonom, očekujem i neki set sa kromprićima, njega će trema pojesti, kao Medvedeva na AO i dok se oni opasulje za par godina, Nole će imati 25 GS titula i to je to.
Nadam se da posle toga neće igrati za sponzore i doživeti da ga ovi klinci ponižavaju u 38-39 godini, da će pre toga dostojanstveno završiti karijeru, onako gospodski kao Sampras.
(Formalnost, 13. jun

Dva uslova..
prvi da prestigne po broju GS Federera i Nadala...
Drugi uslov da saceka Rafinu penziju jer ovaj drugi zavrsava ubrzo i onda nema vise ko da ga ugrozi po broju GS ni po broju provedenih nedelja na prvom mestu...Onda istog momenta da okaci reket na tenisko sveuciliste i ode u penziju kao gromada,gospodin,legenda uzor svim buducim narastajima cije ime ce spominjati dok zemlja postoji.

losmi

pre 2 godine

@Sofronije

Stvarno nije tesko uvideti tu zaveru, sram ih bre bilo... Zavuci se danas u rupicu tu tvoju iz koje si provirio tu "pametnu" glavicu i uzivaj u jos jednoj zaveri.

Zagor

pre 2 godine

Ovo mu je prekretnica u karijeri kada su gs u pitanju. Poraz ga moze mnogo udaljiti i uticati mozda i psihički na njega, jer godine idu, vreme leti.

A pobeda dodatno motivisati jer mu samo onda jos jedan fali da se izjednaci sa Nadalom i Rođom. Samo da se ne ponovi Vavrinka. Vera u sebe mozda i nikad jaca na sljaci, jer je dobio najboljeg u istoriji.

Sve je na njemu, kao i uvek. Neka Cicipas saceka sa pobedom na nekom drugom gs gde Novak ne bude u finalu.
(Nadam se najboljem, 13. jun 2021 10:11)



Ja sam isto ovako razmisljao posle US Opena prosle godine, i izgubljenog finala RG kada ga je Nadal pocistio... Uplasio sam se da je u Noleta usao crv sumnje, i da je izgubio priliku i da ce mozda da padne... Prekretnica.

Ali je po ko zna koji put pokazao da je mentalna gromada. Ja se ne brinem za njega sta god da bude, decko zna svoj put i ide njime sta god drugi mislili.

Svim srcem uz tebe Nole, sampione!!

lilly

pre 2 godine

(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)
Fedex moze da bude upamcen samo kao veliki ljubitelj dzempera i ne tako los teniser kojem je Nole anulirao karijeru.

Joe

pre 2 godine

"Za Grka je bolje da se pojavi u džemperu i odustane pre meča.
Manja će blamaža biti.
U suprotonom, očekujem i neki set sa kromprićima, njega će trema pojesti, kao Medvedeva na AO i dok se oni opasulje za par godina, Nole će imati 25 GS titula i to je to.
Nadam se da posle toga neće igrati za sponzore i doživeti da ga ovi klinci ponižavaju u 38-39 godini, da će pre toga dostojanstveno završiti karijeru, onako gospodski kao Sampras".

Neće njega pojesti trema kao sto ni Medvedeva nije vec cinjenica da na drugoj strani ima igraca koji je spreman 6 sati da trci, sve vraca i ceka da protivnik pogrijesi. Kako to Djokovic u 35. godini i nakon 1400 odigranih meceva radi meni i mnogima nije jasno.

armadajj

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Pa sumaher i hamilton nisu vozili u Senino doba tako da ne mogu zaista da se porede sa Senom. A Novak i Nadal su igrali kao klinci protiv najboljeg izdanja Federea, skidali mu titule i oterali na marginu. Tako da je medju njima trojicom potpuna ravnopravna borba u koj ce pobediti Nole. Bio bi car da se penzionise pre federea, nakon 24 osvojena GS-a

KOsMET

pre 2 godine

bice cicipasu jos jedan cas tenisa sto ce mu verovatno koristiti u karijeri. novakovo tepanje cicipasa vec je vidljivo koliko pozitivno utice na njegovo "tenisko sazrevanje". cicipas vec sada opusteno omlati sasu zvereva.
predlazem cicipasu da placa novaku sto vise ovih finala na turnirima, pa i onih od 250 poena

armadajj

pre 2 godine

Mislis na onog Vajdu sto deluje kao da mu je svejedno sta Nole radi na terenu, a ustane i malo aplaudira samo ako ga Novak popsuje? Je l' na tog Vajdu mislis? Nikad necu razumeti zasto su Srbi sebi utuvili u glavu da je Vajda tako vazan za Novakovu karijeru? Mnogo vajde nije video Novak od Vajde. Bolje bi mu bilo da je zadrzao Bekera. Od Bekera bi imao neke vajde, ali izgleda da je Novaku Beker bio preskup.
(lennox, 13. jun 2021 11:04)

Ima mesto u ljudskoj povezanosti, i poznavanju licnosti

No name

pre 2 godine

Evo da ja kažem prednost Novaka je ta što mu tenis jedan dimenzija druga u odnosu na Cicipasa koji biva sve bolji kao igrač i mnogo uznapredovao na šljaci i svi koji potcenju Grka nemoj te da zaboravite momak umalo da pobedi Rafu u Barseloni ove godine odnosno osvojio masters ove godine pobeđivao Rafu i Novaka nekoliko puta.

Znači Grk ima sportsku drskost i nema šta izgubi ovo mu prvo GS finale u karijeri pa će igrat rizično na sve i ništa. Olakšana mu okolnost što je Novak u pitanju jer Noletu zna se nije baš surov dominatan na šljaci kao Rafa a ponavljam Novak je taj koji ima blagu prednost i još jedan zahtevan fizički meč pre svega za obojicu.

Za Novaka bitniji važan jer približava se Rafi i Rodžeru a Grk za prvu u istoriji uopšte nisu nikad ima li tenisere na atp turu. Prednost ili taktike ostavite jer šljaka u pitanju.

Sofronije

pre 2 godine

Kad se uporede Djokovicev i Nadalov žreb, nije teško pretpostaviti da je u njemu "kumovao" La Cost. Jako je cudan pad Nadala posle vodjstva od 5 nula. Kako se lože nolovci a dobro znaju da je 13 titula na jednom ovakvom GS nedosttižno a pogotovu za jednog foliranta u liku Novaka Djokovica!!!

slaviša šmigič

pre 2 godine

Novak nije nedadno kleknuo nakon pobede nad Nadalom i Mareom več se desilo da novak igrra isti dan još izuzetno naporan meč sa Endiom Mareom i to je jedini razlog poraza u Parizu od Stena Wavrinke jednostavno je nemoguče igrati i polufinale i finale odma jedno posler drugog takav primer u svetu tenisa nepostoji da se radilo o Federeru ili nadalu pronašli bi oni vreme i pomerili meč za koji dan ali jim više odgovarao umoran novak bez ikakve šanse u meču sa Wavrinkom nadajuči se da Novak neče uzeti šljaku več sledeče godine tog istog Wavrinku Novak dobiva u finalu bez večeg napora sa dva različita stila novak se bori istog dana umoran kao nikad pre bruka največa od strane organizatora da se nije to desilo Novak bi več imao minimum 2 Rollangarossa sem pariza izbacivanje sa us opena što su minimum 2 grand slama ukradena od strane organizatora.

gebedaya

pre 2 godine

@Luis H.
U vreme Sene su vozilo bez elektronskih asistencija i ograničenja asocijacije vezano za snagu i konstrukciju bolida. U tom okruženju je najvažnije bilo kakav si vozač a sve ostalo je išlo u drugi plan. Zato he Sena unikatan. Da li bi danas tvoj idealizovani Hamilton postigao nešto bez Mercedesa i ako ne zašto ne?

lennox

pre 2 godine

Tu je Vajda biće sve dobro
(kritičko razmišljanje, 13. jun 2021 10:13)

Mislis na onog Vajdu sto deluje kao da mu je svejedno sta Nole radi na terenu, a ustane i malo aplaudira samo ako ga Novak popsuje? Je l' na tog Vajdu mislis? Nikad necu razumeti zasto su Srbi sebi utuvili u glavu da je Vajda tako vazan za Novakovu karijeru? Mnogo vajde nije video Novak od Vajde. Bolje bi mu bilo da je zadrzao Bekera. Od Bekera bi imao neke vajde, ali izgleda da je Novaku Beker bio preskup.

Dubioza

pre 2 godine

Anica nam se izgleda udala, Jumka nema nešto, a ni Mikija. Pozdrav svima i da uživamo u današnjem meču. Ne mogu vam opisati atmosferu u mom gradu tokom meča Nadala i Noleta u petak. Mislio sam da se meč prekida i krenuo od druga kući da stignem dok ne počne ponovo. Ljudi su bili u transu, a rezultat sam mogao da vidim usput u svakom kafiću i na kraju završio u jednom do kuće. Mnogo radosti nam priređuje Nole, a danas će opet biti ludnica! Nadajmo se svi pozitivnom ishodu i ako Bog da, nakon ovoga će sve biti drugačije. Veliki ulog je u pitanju, ne mogu da zamislim ako Nole osvoji da će svaki GS osvojiti bar DVA puta!

Luis H.

pre 2 godine

Otkud Srbima to da je Sena najbolji F1 vozac svih vremena. Sena nije bio ni bolji ni losiji od drugih, bio je nesto brzi sto ga je na kraju indirektno kostalo glave. Brzina + defekt na automobilu = Smrt.

mr

pre 2 godine

Pa sumaher i hamilton nisu vozili u Senino doba tako da ne mogu zaista da se porede sa Senom. A Novak i Nadal su igrali kao klinci protiv najboljeg izdanja Federea, skidali mu titule i oterali na marginu. Tako da je medju njima trojicom potpuna ravnopravna borba u koj ce pobediti Nole. Bio bi car da se penzionise pre federea, nakon 24 osvojena GS-a
(armadajj, 13. jun 2021 12:02)

Посебно Шумахер који је био иза Сене у том историјском тренутку, који је победио ту трку, и освојио то првенство.

Luis H.

pre 2 godine

@Luis H.
U vreme Sene su vozilo bez elektronskih asistencija i ograničenja asocijacije vezano za snagu i konstrukciju bolida. U tom okruženju je najvažnije bilo kakav si vozač a sve ostalo je išlo u drugi plan. Zato he Sena unikatan. Da li bi danas tvoj idealizovani Hamilton postigao nešto bez Mercedesa i ako ne zašto ne?
(gebedaya, 13. jun 2021 11:57)

Ja ne idealizujem Hamiltona, vi idealizujete Senu. A drugo, odakle ti ideja da Hamilton u konkurenciji Sene, Sumahera, Prosta ne bi bio brzi od njih i sa takvim automobilom kakav se u to vreme vozio? Pa, ne mislis valjda da bi Hamilton bez Mercedesa bio samo prosecan vozac? Pogledaj Botasa za primer, vozi isti auto kao Hamilton, a uspeha nigde. Prestanite sa tom glorifikacijom Sene. Covek je bio samo jedan od vise njih dobrih vozaca u to vreme, ni manje ni vise od toga. Covek je bio hiperaktivan i to je preneo u svoj bolid, sto je na kraju relultiralo tako kako je rezultiralo.

Ono kad te glava boli a ti mislis da ti puk'o misic

pre 2 godine

Ovo je za mene idealno finale.
Toliko je sumnje bacio na Novakovu povredu, pričao bez poštovanja o Noletu.
Pamti Novak to.
Objasniće mu danas.
(bolje sutra, 13. jun 2021 11:25)

Nije Cici bacio sumnju na Novakovu povredu, nego se samo cudio brzom oporavku. Pa ceo svet se cudio, sto se ne bi i Cici cudio? Ma svi su se cudili: Zverev, Medvedev, Nadal, Kirgios... svi... samo Srbi ne.

Dragan

pre 2 godine

Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Dajte objasnite nam šta je taj faktor x, kad već baratate tim pojmom pa da raspravljamo dalje. Ovako ispada samo da ste čuli nešto za neki faktor x pa hajde da napišem nešto. U osnovi ne volite Novaka i to je to.

Will Mosley

pre 2 godine

Ovo je za mene idealno finale.
Toliko je sumnje bacio na Novakovu povredu, pričao bez poštovanja o Noletu.
Pamti Novak to.
Objasniće mu danas.
(bolje sutra, 13. jun 2021 11:25)

A kad se to Novak povredio? Osim na turniru u Beogradu kad ga je pocistio Aslan Karatsev.

Will Mosley

pre 2 godine

Najveca prednost je sto je Nole bolji teniser.
Sve zavisi samo od njega.
Idemooooooo
(Realno i zauvek, 13. jun 2021 12:46)

Znaci li to da protiv Karatseva ili Evansa ne bi imao prednost? Pitam za drugaricu.

Violeta Markovic Ljubicica

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...

Sofronije

pre 2 godine

Kad se uporede Djokovicev i Nadalov žreb, nije teško pretpostaviti da je u njemu "kumovao" La Cost. Jako je cudan pad Nadala posle vodjstva od 5 nula. Kako se lože nolovci a dobro znaju da je 13 titula na jednom ovakvom GS nedosttižno a pogotovu za jednog foliranta u liku Novaka Djokovica!!!

Ja iz HR

pre 2 godine

Braćo Srbi, nabavite piva, kafe i grickalica. Čeka nas dugo, toplo leto. Ipak se vi ložite na fudbal to je igra za široke narodne mase, tenis je za bogatu gospodu, a takvih je u Srbiji malo. Uživajmo skupa. Nema smisla da nas ne volite. Igramo srcem, lepo i za oči prihvatljivo. I deci recite da gledaju i uče.

lennox

pre 2 godine

Tu je Vajda biće sve dobro
(kritičko razmišljanje, 13. jun 2021 10:13)

Mislis na onog Vajdu sto deluje kao da mu je svejedno sta Nole radi na terenu, a ustane i malo aplaudira samo ako ga Novak popsuje? Je l' na tog Vajdu mislis? Nikad necu razumeti zasto su Srbi sebi utuvili u glavu da je Vajda tako vazan za Novakovu karijeru? Mnogo vajde nije video Novak od Vajde. Bolje bi mu bilo da je zadrzao Bekera. Od Bekera bi imao neke vajde, ali izgleda da je Novaku Beker bio preskup.

kile

pre 2 godine

Ajmo realno, bila bi bruka i sramota da danas izgubi od Grka. Vec on ima previse izgubljenih GS finala od igraca koji nisu "Velika trojka". Federer i Nadal imaju samo po jedan izgubljen takav mec, Novak vec 4, ako izgubi i ovo danas, to bi onda bilo bas previse, previse. Za nekog ko pretenduje da bude najbolji u istoriji, on bi ovakve meceve trebao da dobija prije samog meca, da se pobjeda uopste ne dovodi u pitanje. Ok, dobar je Cicipas, al Djokovic je ipak neki drugi nivo, "Velika trojka" je neki drugi nivo, zato ovo Novak danas prosto mora da dobije, nema izgovora nikakvih, ono ovo mora da dobije!

Ono kad te glava boli a ti mislis da ti puk'o misic

pre 2 godine

Ovo je za mene idealno finale.
Toliko je sumnje bacio na Novakovu povredu, pričao bez poštovanja o Noletu.
Pamti Novak to.
Objasniće mu danas.
(bolje sutra, 13. jun 2021 11:25)

Nije Cici bacio sumnju na Novakovu povredu, nego se samo cudio brzom oporavku. Pa ceo svet se cudio, sto se ne bi i Cici cudio? Ma svi su se cudili: Zverev, Medvedev, Nadal, Kirgios... svi... samo Srbi ne.

ladi dadi

pre 2 godine

Evo i ja ovako laicki da prokomentarisem. Posto ne gledam mnogo tenis dosadno mi ceo mec da gledam nerviram se ,ali ono protiv nadala sto sam gledao i ovako generalno kako nole dominira mislim da cicipas nema tu sta da trazi .Prosto iskustvo, znanje i mentalna snaga se vidi kod noleta , znas da kolko god dobro igrao ceka te cunami kad tad u mecu . retko kad noletu ne ide a gde sad da podbaci u finalu bas na korak od 19 gren slema i to protiv debitanta ..nemoj da se zezamo :) Prosto ubedjen sam da ce Nole to rutinski da resi .

Formalnost

pre 2 godine

Za Grka je bolje da se pojavi u džemperu i odustane pre meča.
Manja će blamaža biti.
U suprotonom, očekujem i neki set sa kromprićima, njega će trema pojesti, kao Medvedeva na AO i dok se oni opasulje za par godina, Nole će imati 25 GS titula i to je to.
Nadam se da posle toga neće igrati za sponzore i doživeti da ga ovi klinci ponižavaju u 38-39 godini, da će pre toga dostojanstveno završiti karijeru, onako gospodski kao Sampras.

Luis H.

pre 2 godine

Otkud Srbima to da je Sena najbolji F1 vozac svih vremena. Sena nije bio ni bolji ni losiji od drugih, bio je nesto brzi sto ga je na kraju indirektno kostalo glave. Brzina + defekt na automobilu = Smrt.

Bole

pre 2 godine

@Ja iz HR
Nije nama problem da vas gledamo, ali vi krenite uciti vasu decu da Srbi nisu koljači, zločinci i slicno... Počnute ih učiti da se ljudi dele na dobre i zle, a ne koja su vera, nacija ili pripadnost.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)



Novak će imati minimum 25 GS u svojoj karijeri. Biće jedini teniser u istoriji koji je osvojio svaki GS i masters minimum 2 puta. Najviše nedelja na 1 mestu i 10 drugih rekorda. Federer će ostati upamćen kao igrač koji je 80% GS titula osvoji u konkurenciji gde je finala igrao protiv Filipusisa i Bagdatisa… Na posletku Real Madrid mogu da mrze ali trofeji stoje iza tog kluba u fudbalu…

iks

pre 2 godine

Za one koji se klade ovo je sigurica. I vrapcima na grani je jasno da nema šanse da pobedi Cicipas. Sve je na strani Novaka: talenat, rad, iskustvo, motivacija. Cicipas treba da bude srećan ako u nekom setu osvoji više od tri gema.

Olja

pre 2 godine

Ma, hajde "ljubicice", kakav faktor X! Ne bi trebalo sporiti da je Federer dobar igrac i, za sada, jedan od najboljih. Znaci, jedan od najboljih, a ne najbolji. A taj vas "faktor X" je cist proizvod reklamne masinerije koja je, svojevremeno, u njemu vidjela zgodnu priliku za dobru zaradu.

armadajj

pre 2 godine

Mislis na onog Vajdu sto deluje kao da mu je svejedno sta Nole radi na terenu, a ustane i malo aplaudira samo ako ga Novak popsuje? Je l' na tog Vajdu mislis? Nikad necu razumeti zasto su Srbi sebi utuvili u glavu da je Vajda tako vazan za Novakovu karijeru? Mnogo vajde nije video Novak od Vajde. Bolje bi mu bilo da je zadrzao Bekera. Od Bekera bi imao neke vajde, ali izgleda da je Novaku Beker bio preskup.
(lennox, 13. jun 2021 11:04)

Ima mesto u ljudskoj povezanosti, i poznavanju licnosti

Luis H.

pre 2 godine

@Luis H.
U vreme Sene su vozilo bez elektronskih asistencija i ograničenja asocijacije vezano za snagu i konstrukciju bolida. U tom okruženju je najvažnije bilo kakav si vozač a sve ostalo je išlo u drugi plan. Zato he Sena unikatan. Da li bi danas tvoj idealizovani Hamilton postigao nešto bez Mercedesa i ako ne zašto ne?
(gebedaya, 13. jun 2021 11:57)

Ja ne idealizujem Hamiltona, vi idealizujete Senu. A drugo, odakle ti ideja da Hamilton u konkurenciji Sene, Sumahera, Prosta ne bi bio brzi od njih i sa takvim automobilom kakav se u to vreme vozio? Pa, ne mislis valjda da bi Hamilton bez Mercedesa bio samo prosecan vozac? Pogledaj Botasa za primer, vozi isti auto kao Hamilton, a uspeha nigde. Prestanite sa tom glorifikacijom Sene. Covek je bio samo jedan od vise njih dobrih vozaca u to vreme, ni manje ni vise od toga. Covek je bio hiperaktivan i to je preneo u svoj bolid, sto je na kraju relultiralo tako kako je rezultiralo.

KOsMET

pre 2 godine

novak ne moze da pobedi cicipasa jedino ako igraju za kladionice, pa da izgubi sa 3:2 ali posto je GS Roland Garros ocekujte 3:0
molim samo bez pitanja za koga je 3:0 jer se podrazumeva

Istrebljivac Vonjevina

pre 2 godine

Idemo Srbendo. Pregazi Cipiripija i sahrani vonjevine i promasene slucajeve sa vodenih kreveta.
Idemo po 19. GS titulu...

Gledalac

pre 2 godine

Protiv Wavrinke je Djokovic imao manje odmora, i bio umorniji od protivnika pre meca. Sad je sa Cicipasom tu negde po svezini, sa tim da je Cicipas posle 3 sata sa Zverevom malaksao, videlo se, a Djokovic protiv Nadala na 4 sata pojacao tempo. I da, protiv Wavrinke po suncu Djokovic je nosio Naradzanstu majicu i crni sorc, a Wavrinka bio u Belom. Po suncu je najbolje nositi Belo

Eugen

pre 2 godine

@Ja iz HR
Nije nama problem da vas gledamo, ali vi krenite uciti vasu decu da Srbi nisu koljači, zločinci i slicno... Počnute ih učiti da se ljudi dele na dobre i zle, a ne koja su vera, nacija ili pripadnost.
(Bole, 13. jun 2021 09:59)

@Bole, znas li sta hrvati u poslednje vreme (od 90-ih) uce svoju decu? Uce ih da je srpski strani jezik i ako dodju u kontakt sa srpskom decom da se foliraju da ih ne razumeju sta pricaju. Zato hrvatima nema pomoci, jer ciljano deci usadjuju zlo od rodjenja.

poznavalac

pre 2 godine

Za Grka je bolje da se pojavi u džemperu i odustane pre meča.
Manja će blamaža biti.
U suprotonom, očekujem i neki set sa kromprićima, njega će trema pojesti, kao Medvedeva na AO i dok se oni opasulje za par godina, Nole će imati 25 GS titula i to je to.
Nadam se da posle toga neće igrati za sponzore i doživeti da ga ovi klinci ponižavaju u 38-39 godini, da će pre toga dostojanstveno završiti karijeru, onako gospodski kao Sampras.
(Formalnost, 13. jun

Dva uslova..
prvi da prestigne po broju GS Federera i Nadala...
Drugi uslov da saceka Rafinu penziju jer ovaj drugi zavrsava ubrzo i onda nema vise ko da ga ugrozi po broju GS ni po broju provedenih nedelja na prvom mestu...Onda istog momenta da okaci reket na tenisko sveuciliste i ode u penziju kao gromada,gospodin,legenda uzor svim buducim narastajima cije ime ce spominjati dok zemlja postoji.

Will Mosley

pre 2 godine

Ovo je za mene idealno finale.
Toliko je sumnje bacio na Novakovu povredu, pričao bez poštovanja o Noletu.
Pamti Novak to.
Objasniće mu danas.
(bolje sutra, 13. jun 2021 11:25)

A kad se to Novak povredio? Osim na turniru u Beogradu kad ga je pocistio Aslan Karatsev.

kvisko

pre 2 godine

Danasnje finale je istorijsko u svakom pogledu.
1.Osvaja po drugi put zadnji GS koji nije osvojio vise puta
2.Priblizava se na jedan GS dvojici koji su po tom merilu ispred njega
3.Produzava broj nedelja kao broj jedan za dodatnih par meseci
4.Zaradjuje dodatnih 1.5 milion eura
5.Dodatno mu se povecava raspolozenje i motivacija za sledece turnire.
6.Definitivno potvrdjuje da je GOAT teniske igre jer je posle samo pitanje vremena kad ce i zvanicno imati najvise GS na svom kontu.

lilly

pre 2 godine

(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)
Fedex moze da bude upamcen samo kao veliki ljubitelj dzempera i ne tako los teniser kojem je Nole anulirao karijeru.

Will Mosley

pre 2 godine

Najveca prednost je sto je Nole bolji teniser.
Sve zavisi samo od njega.
Idemooooooo
(Realno i zauvek, 13. jun 2021 12:46)

Znaci li to da protiv Karatseva ili Evansa ne bi imao prednost? Pitam za drugaricu.

Joe

pre 2 godine

Prednost Djokovica je ta sto u 35. godini zivota i nakon 1300+ meceva moze da trci 7h i sve vraca dok protivnik fizicki i psihicki ne umori se.

Joe

pre 2 godine

"Za Grka je bolje da se pojavi u džemperu i odustane pre meča.
Manja će blamaža biti.
U suprotonom, očekujem i neki set sa kromprićima, njega će trema pojesti, kao Medvedeva na AO i dok se oni opasulje za par godina, Nole će imati 25 GS titula i to je to.
Nadam se da posle toga neće igrati za sponzore i doživeti da ga ovi klinci ponižavaju u 38-39 godini, da će pre toga dostojanstveno završiti karijeru, onako gospodski kao Sampras".

Neće njega pojesti trema kao sto ni Medvedeva nije vec cinjenica da na drugoj strani ima igraca koji je spreman 6 sati da trci, sve vraca i ceka da protivnik pogrijesi. Kako to Djokovic u 35. godini i nakon 1400 odigranih meceva radi meni i mnogima nije jasno.

gebedaya

pre 2 godine

@Luis H.
U vreme Sene su vozilo bez elektronskih asistencija i ograničenja asocijacije vezano za snagu i konstrukciju bolida. U tom okruženju je najvažnije bilo kakav si vozač a sve ostalo je išlo u drugi plan. Zato he Sena unikatan. Da li bi danas tvoj idealizovani Hamilton postigao nešto bez Mercedesa i ako ne zašto ne?

Nadam se najboljem

pre 2 godine

Ovo mu je prekretnica u karijeri kada su gs u pitanju. Poraz ga moze mnogo udaljiti i uticati mozda i psihički na njega, jer godine idu, vreme leti.

A pobeda dodatno motivisati jer mu samo onda jos jedan fali da se izjednaci sa Nadalom i Rođom. Samo da se ne ponovi Vavrinka. Vera u sebe mozda i nikad jaca na sljaci, jer je dobio najboljeg u istoriji.

Sve je na njemu, kao i uvek. Neka Cicipas saceka sa pobedom na nekom drugom gs gde Novak ne bude u finalu.

vuk

pre 2 godine

Braćo Srbi, nabavite piva, kafe i grickalica. Čeka nas dugo, toplo leto. Ipak se vi ložite na fudbal to je igra za široke narodne mase, tenis je za bogatu gospodu, a takvih je u Srbiji malo. Uživajmo skupa. Nema smisla da nas ne volite. Igramo srcem, lepo i za oči prihvatljivo. I deci recite da gledaju i uče.
(Ja iz HR, 13. jun 2021 09:44)
ovo je prvo veliko takmičenje u fudbalu za koga većinu realno boli uvo.. razvodnjeno u 12 država, bez punih stadiona, igrači iscrprljeni i umorni. pogledaću možda polufinale i finale. hrvatska je kolko sam čitao loša tako da mislim da ćeš se samo nervirati.

Zhol

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Zanemarujes jednu jako bitnu cinjenicu, a to je da tri najjaca tenisera ikada igraju u istoj eri, to je velika specificnost u tenisu u odnosu na druge sportove. Federer je dominirao dok Nadal nije stasao, otad vise nije sigurno da li je najbolji. Odmah da predupredim gluposti poput "Federer je matoriji, i to koristi Djokovic", prvo, gro titula je Federer osvojio kad su glavni igraci bili tipa Rodik, Hjuit, Safin, tako da je on dosta profitirso od toga sto je stariji. Ne kazem, navedeni su dobri teniseri, ali slozicemo se ni priblizno klasi Djokovica, Nadala i Federera. Plus sto je Djokovic na primer 2011. upropastio nacisto i Nadala i Federera, a Federer je tad bio u naponu snage. Igrali su mnogo puta sva trojics medjusobno, na svim turnirima, ocito je ko ima najbolji skor. Jos samo da padne rekord u slemovima, a ne vidim kako moze da ne padne, pogotovo ako sad osvoji RG (sem u slucaju neke povrede, ne daj boze), i Djokovic je najbolji u istoriji, tu nema polemisanja. Federer je mozda najtalentovaniji, tehnicki neprikosnoven, ali dzabe, bolji Djokovic. Po mom misljenju, bolji je i Nadal.

Јабучило

pre 2 godine

Braćo Srbi, nabavite piva, kafe i grickalica. Čeka nas dugo, toplo leto. Ipak se vi ložite na fudbal to je igra za široke narodne mase, tenis je za bogatu gospodu, a takvih je u Srbiji malo. Uživajmo skupa. Nema smisla da nas ne volite. Igramo srcem, lepo i za oči prihvatljivo. I deci recite da gledaju i uče.
(Ja iz HR, 13. jun 2021 09:44)

Бок, допрвак, кај има новога? Ако бог да, ето прилике већ од три да учиш како се узима титула, а ниси дете. Нема разлога за љубомору. Пуса!

BLuka

pre 2 godine

Violeta Markovic Ljubicica@
A oprostićeš...Sena je samo najveći tragičar a čini mi se da ni Šumaher više nije najveći, to što se tebi ne sviđa Hamilton nema veze sa realnošću.

1Djoković

pre 2 godine

Ljubičice, očigledno je da si starija osoba.Zašto onda držiš mobilni telefon.Što ne kucaš poruke na fiksnom telefonu.Sport se menja,rekordi se menjaju a vi svi imate neki problem u životu.Ne mogu drukčije da objasnim šta vam smeta Hamilton uskoro Markes,Novak i sva nova imena koja podništavate, a ceo svet za njih ima jedno ime.GOAT.Gledaj history kanal i pazi da ne izgori ručak.

KOsMET

pre 2 godine

bice cicipasu jos jedan cas tenisa sto ce mu verovatno koristiti u karijeri. novakovo tepanje cicipasa vec je vidljivo koliko pozitivno utice na njegovo "tenisko sazrevanje". cicipas vec sada opusteno omlati sasu zvereva.
predlazem cicipasu da placa novaku sto vise ovih finala na turnirima, pa i onih od 250 poena

bolje sutra

pre 2 godine

Ovo je za mene idealno finale.
Toliko je sumnje bacio na Novakovu povredu, pričao bez poštovanja o Noletu.
Pamti Novak to.
Objasniće mu danas.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

NOVAK DOBIJA MEČ. ODLUČIO JE.

Nadam se ipak da će početi kako je i rekao, odmah jako i oštro i završiti u 3 seta,
tako da će mu adrenalin odmah biti jak čim kroči na teren.

Ne bih volela i mislim da ne bi valjalo da se opet ne probudi odmah nego kasnije, ne bih volela a i mislim da mu ne bi bilo pametno da mu adrenalin skoči u trećem setu i da ide do petog i nekog , ne daj Bože, tajbrejka - trebalo bi da veruje u sebe i svoje znanje i svoju fizičku izdržljivost i da odigra oštro odmah bez da istražuje kakav je i šta može protivnik,
jer živci su se svima istanjili i verujem da će Novak igrati inteligentno i pametno, što može i mora !!

NAJVAŽNIJE JE , MISLIM, ŠTO JE NAJOZBILJNIJE REŠIO DA UZME PEHAR POBEDNIKA GAROSA I
VEĆ U PARIZU SLUŠA SRPSKU HIMNU
A TO ĆE MU BITI VELIKI PODSTREK DA POBEDI I U TOKIJU
PA JOŠ JEDNOM, ETO, SRPSKE HIMNE.

SREĆNO NOVAKU I SREĆNO NAMA NAVIJAČIMA, Srećno i protivniku, pa neka pobedi bolji a mi želimo da Novak bude bolji i jači !

NEKA NAM JE SVIMA BOG U POMOĆI.

SREĆNO NOVAKU JOŠ JEDNOM I DA BUDE ZDRAV !!

Crkva Bosanska

pre 2 godine

Auuuu Violetice al se nalupa. Znam da botuješ ali prevazišla se sve komentatore do kraja dana bez obzira koliko ih bude.
Ah da i frizura je veoma značajna te kako kome loknice padaju u toj utrci zar ne?

dudule

pre 2 godine

Kad se uporede Djokovicev i Nadalov žreb, nije teško pretpostaviti da je u njemu "kumovao" La Cost. Jako je cudan pad Nadala posle vodjstva od 5 nula. Kako se lože nolovci a dobro znaju da je 13 titula na jednom ovakvom GS nedosttižno a pogotovu za jednog foliranta u liku Novaka Djokovica!!!
(Sofronije, 13. jun 2021 09:50)

Vama je potrebna strucna pomoc

Bambuls

pre 2 godine

na moj deveti rođendan Jugoslavija je igrala protiv Urugvaja i dala 9 golova.
Danas bi bilo lepo kad bi Nole imao 56 vinera i 0 neiznuđenih grešaka.
Ajde Nole da zajedno slavimo.

pesadinac

pre 2 godine

Ako ne izgubi pobedice sigurno.
Danas igra za sebe, za storiju i za dobro raspolozenje svojih obozavalaca a za tugu dusmana, posebno onih sa interneta.

MikelAnđelo

pre 2 godine

(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Odavno je Nole Sena među teniserima, a džemperko je brojao rekorde. Sad kad je posatlo gusto, da ne kažem očigledno da će u svim, bukvalno u svim kategorijama da ga Nole pregazi, e sad se bi neki da pričaju kako su to samo brojke. Federer je najbolji teniser ikad koji voli džempere. Nole je najbolji teniser ikad, Nadal rame uz rame sa njim. Federer je projektovan za to, ali je pregažen od ove dvojice.

Dorchester

pre 2 godine

Kad upali ovaj Genije danas petu brzinu, kao protiv Medvedeva u Finalu AO.. kad Rus nije imao vremena ni da razmisli, gdje je, šta radi na terenu.. i uništi ovog umišljenog mladog Bjern Borga.. Nole Genije, Najveći Svih Vremena

Zagor

pre 2 godine

Ovo mu je prekretnica u karijeri kada su gs u pitanju. Poraz ga moze mnogo udaljiti i uticati mozda i psihički na njega, jer godine idu, vreme leti.

A pobeda dodatno motivisati jer mu samo onda jos jedan fali da se izjednaci sa Nadalom i Rođom. Samo da se ne ponovi Vavrinka. Vera u sebe mozda i nikad jaca na sljaci, jer je dobio najboljeg u istoriji.

Sve je na njemu, kao i uvek. Neka Cicipas saceka sa pobedom na nekom drugom gs gde Novak ne bude u finalu.
(Nadam se najboljem, 13. jun 2021 10:11)



Ja sam isto ovako razmisljao posle US Opena prosle godine, i izgubljenog finala RG kada ga je Nadal pocistio... Uplasio sam se da je u Noleta usao crv sumnje, i da je izgubio priliku i da ce mozda da padne... Prekretnica.

Ali je po ko zna koji put pokazao da je mentalna gromada. Ja se ne brinem za njega sta god da bude, decko zna svoj put i ide njime sta god drugi mislili.

Svim srcem uz tebe Nole, sampione!!

armadajj

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Pa sumaher i hamilton nisu vozili u Senino doba tako da ne mogu zaista da se porede sa Senom. A Novak i Nadal su igrali kao klinci protiv najboljeg izdanja Federea, skidali mu titule i oterali na marginu. Tako da je medju njima trojicom potpuna ravnopravna borba u koj ce pobediti Nole. Bio bi car da se penzionise pre federea, nakon 24 osvojena GS-a

Dubioza

pre 2 godine

Anica nam se izgleda udala, Jumka nema nešto, a ni Mikija. Pozdrav svima i da uživamo u današnjem meču. Ne mogu vam opisati atmosferu u mom gradu tokom meča Nadala i Noleta u petak. Mislio sam da se meč prekida i krenuo od druga kući da stignem dok ne počne ponovo. Ljudi su bili u transu, a rezultat sam mogao da vidim usput u svakom kafiću i na kraju završio u jednom do kuće. Mnogo radosti nam priređuje Nole, a danas će opet biti ludnica! Nadajmo se svi pozitivnom ishodu i ako Bog da, nakon ovoga će sve biti drugačije. Veliki ulog je u pitanju, ne mogu da zamislim ako Nole osvoji da će svaki GS osvojiti bar DVA puta!

mr

pre 2 godine

Pa sumaher i hamilton nisu vozili u Senino doba tako da ne mogu zaista da se porede sa Senom. A Novak i Nadal su igrali kao klinci protiv najboljeg izdanja Federea, skidali mu titule i oterali na marginu. Tako da je medju njima trojicom potpuna ravnopravna borba u koj ce pobediti Nole. Bio bi car da se penzionise pre federea, nakon 24 osvojena GS-a
(armadajj, 13. jun 2021 12:02)

Посебно Шумахер који је био иза Сене у том историјском тренутку, који је победио ту трку, и освојио то првенство.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Novak nije nedadno kleknuo nakon pobede nad Nadalom i Mareom več se desilo da novak igrra isti dan još izuzetno naporan meč sa Endiom Mareom i to je jedini razlog poraza u Parizu od Stena Wavrinke jednostavno je nemoguče igrati i polufinale i finale odma jedno posler drugog takav primer u svetu tenisa nepostoji da se radilo o Federeru ili nadalu pronašli bi oni vreme i pomerili meč za koji dan ali jim više odgovarao umoran novak bez ikakve šanse u meču sa Wavrinkom nadajuči se da Novak neče uzeti šljaku več sledeče godine tog istog Wavrinku Novak dobiva u finalu bez večeg napora sa dva različita stila novak se bori istog dana umoran kao nikad pre bruka največa od strane organizatora da se nije to desilo Novak bi več imao minimum 2 Rollangarossa sem pariza izbacivanje sa us opena što su minimum 2 grand slama ukradena od strane organizatora.

Dex

pre 2 godine

Sofronije ili sta si vec kao prvo niko ne dostize Rafinih 13 niiti ce uskoro,kao drugo trebao bi on Wimbldon ili AO da dostigne,kao trece 30-28 je sad sa tendencijom porasta tako da se opustis i navijas za koga hoces tvoja stvar

armadajj

pre 2 godine

Kad se uporede Djokovicev i Nadalov žreb, nije teško pretpostaviti da je u njemu "kumovao" La Cost. Jako je cudan pad Nadala posle vodjstva od 5 nula. Kako se lože nolovci a dobro znaju da je 13 titula na jednom ovakvom GS nedosttižno a pogotovu za jednog foliranta u liku Novaka Djokovica!!!
(Sofronije, 13. jun 2021 09:50)

Ti treba da se lečiš pod hitno

savo

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01
ako je Fed najbolji svih vremena to znači da je bolji i od Đokovića. Kako je Fed bolji od Đokovića ako ga ovaj od 2012 gazi gde god poželi? Bez obzira na brojke kažeš.. ok ako gledamo ko bolje zna nemački i ko ima lepšu frizuru Fed je najbolji..

x-ray

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Sena je bio fenomenalan vozac, ali ga je povrh svega legendom napravilo to sto je nazalost poginuo na stazi...

losmi

pre 2 godine

@Sofronije

Stvarno nije tesko uvideti tu zaveru, sram ih bre bilo... Zavuci se danas u rupicu tu tvoju iz koje si provirio tu "pametnu" glavicu i uzivaj u jos jednoj zaveri.

D

pre 2 godine

Poraz od Vavrinke je došao zbog onog dvodnevnog mrcvarenja sa Marijem, i bez dana odmora. Vavrinka je odigrao meč života i opet je par poena odlučilo, sećam se da je i Novak imao nekoliko prilika da prelomi. Neće biti lako danas ali ako Novak ponovi igru iz cetvrtfinala i polufinala sve preko 3:1 bi bilo istorijsko iznenađenje. Cicipas je mlad, snažan ali se susreće sa nečim što do sada nije doživeo, dok se on bude stabilizovao biće već kasno. Ako ćemo baš realno, najveći Novakov kiks je Nišikori US open, sve ostalo je manje više došlo na svoje. Bogovi tenisa su mu sve vratili kroz mečeve sa Federerom i čuvenim meč loptama (tri puta). Biće i danas uz njega a onda ide Novak na sva 4 ove godine.

a

pre 2 godine

Sve će će svesti na to koliko Đoković bude vraćao(return) Cicipasove servise.Ako
ga primiri,19 GS je njegov.Teže je dobiti onakvog Nadala nego grka.Jedino umor i
jako sunce(Đoković se topi na višim temperaturama) mogu ovaj meč dovesti do 5. se-
ta.

Dragan

pre 2 godine

Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Dajte objasnite nam šta je taj faktor x, kad već baratate tim pojmom pa da raspravljamo dalje. Ovako ispada samo da ste čuli nešto za neki faktor x pa hajde da napišem nešto. U osnovi ne volite Novaka i to je to.

kenozoik

pre 2 godine

@Stefan

Mislim da je i vise od 8 bodova, jer bi trebalo da dobije i neki za dostignuce (prvi teniser koji bi imao barem po dva od svih grend slemova, a mislim i da ide bod svaki put kad se osvoje dva grend slemanu sezoni).

U svakom slucaju, na toj tabeli, ukolimo bi Djokovic odigrao nenormalnu sezonu, ne samo sto bi osvojio gomilu bodova na turnire i dostignuca, jer su u igri i mnogi rekordi, nego bi i Federer izgubio dosta svojih, moglo bi da se desi da Novak ima 50 bodova prednosti u odnosu na Fedexa

linolada

pre 2 godine

Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku. Masine, roboti i ultra istrenirane atlete uvek osvoje vise trofeja i titula, ali ljudi uvek najvise vole i cene one koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)
najveći je neadekvatan pridev.. ako misliš najomiljeniji u pravu si, ako misliš najbolji nisi u pravu. na kraju kad se podvuče crta biće tek treći na tabeli najboljih svih vremena.

wtf

pre 2 godine

@ Violeta Marković - Reče nam ti i osta živa! E baš ti hvala što si nam otvorila oči. Znači nije GOAT onaj sa najviše osvojenih GS, mečeva, pobeda- već onaj što više nosem para oblake....

Dabu

pre 2 godine

@ Violeta Markovic Ljubicica
Sve je to lepo. Svako ima pravo na svoje mišljenje. Jedino mi nije jasno kakve veze ima Federer sa finalom RG? Promašili ste temu debelo.

drMrr

pre 2 godine

@
Kao sto je Ayrton Senna najveci vozac formule svih vremena, a ne Schumacher ili Hamilton, tako je i Federer najveci teniser, bez obzira na brojke, cifre, i matematiku
....... ...koji ipak imaju i taj neki faktor X, koji Djokovic, osim za Srbe i Hrvate jer je deo tog nacionalnog korpusa, ipak nema... Nije to nikakva mrznja ili nipodastavanje Djokovica, jednostavno je tako...
(Violeta Markovic Ljubicica, 13. jun 2021 10:01)

Tako je. Evo i ja svojevremeno u skoli dobih keca iz matematike - i lepo kazem profesorki: ali ja imam taj X faktor! Ja..osecam matematiku! Pogledajte - i rukopis mi je bas lep! Skoro pa umetnicki.
A ona, neznalica ni da cuje.
--------------
@Sofronije
Ma dojava prijatelju. Javio mi brat od tetke, a preko ujaka Francuza - javili Nadalu da izgubi. I on ih poslusao..sta ces - stresira se Nadal zbog ovoga i zato gubi kosu.
U pravu si ti.

No name

pre 2 godine

Evo da ja kažem prednost Novaka je ta što mu tenis jedan dimenzija druga u odnosu na Cicipasa koji biva sve bolji kao igrač i mnogo uznapredovao na šljaci i svi koji potcenju Grka nemoj te da zaboravite momak umalo da pobedi Rafu u Barseloni ove godine odnosno osvojio masters ove godine pobeđivao Rafu i Novaka nekoliko puta.

Znači Grk ima sportsku drskost i nema šta izgubi ovo mu prvo GS finale u karijeri pa će igrat rizično na sve i ništa. Olakšana mu okolnost što je Novak u pitanju jer Noletu zna se nije baš surov dominatan na šljaci kao Rafa a ponavljam Novak je taj koji ima blagu prednost i još jedan zahtevan fizički meč pre svega za obojicu.

Za Novaka bitniji važan jer približava se Rafi i Rodžeru a Grk za prvu u istoriji uopšte nisu nikad ima li tenisere na atp turu. Prednost ili taktike ostavite jer šljaka u pitanju.