Petak, 19.03.2021.

13:00

Žreb za LE: Tadić na Romu, Dinamo Zagreb imao sreće!

Nakon žreba za četvrtfinale Lige šampiona, obavljeno je i izvlačenje parova za istu fazu Lige Evrope.

Autor: SS  |  Izvor: B92

Žreb za LE: Tadiæ na Romu, Dinamo Zagreb imao sreæe! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

zar i to treba objasnjavati!?

pre 4 godine

"imali sreće, jer su uspeli da izbegnu najjače timove poput Junajteda, Arsenala, Ajaksa ili Rome". Najjace, poput Arsenala??? PA sto bi se plasili Arsenala!? Ako su vec izbacili onog koga su izbacili, Arsenalom bi obrisali pod.

Duke

pre 4 godine

Zanimljivi parovi. I kao navijac Mancestera, drago mi je da su posle dva jaka protivnika, napokon dobili "slabiji" tim, bar na papiru.
Sa druge strane mislim da su ostali parovi dosta dobri, pogotovo Ajaks-Roma. To ce biti dobre dve utakmice.
Mada opet mislim da je Dinamo odigrao svoje. Jesu odlicno odigrali protiv Totenhema, koji je realno odavno posrnuo, ali ipak mislim da su ispucali sve sta su imali i da je to to sto se njih tice. Viljareal je ekipa sa mnogo iskustva u ovom takmicenju, i onu su svake godine jedni od favorita. Verovatno jer znaju da igraju kup itakmice i taj stil takmicenja im jako lezi. Bice zanimljiv nastavak takmicenja svakako.

динамо

pre 4 godine

уместо трулог тотенхема којег би добио и чукарички, динамо је добио противника по мери који има да их спусти на земљу. и то уз велики прасак. ово ће да буде много хладан туш за комшије. виљареал је озбиљна и јака екипа, једна од јачих у жребу. пургери има да оборе рекорд звезде против тотенхема и звезде против бајерна. 0:18 буразеру

Ilija

pre 4 godine

Bijeloplavi,mislio sam na sport a ne na zajedničku državu.Vi hoćete u svoje torove i to je vaše pravo i sretno vam bilo.Neznam zašto dolaziš na naše portale kad si sretan što ste pobjegli od nas.P.S.uzivaj sine u vašoj tramvaj ligi.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

A zasto je Dinamo imao srecu? Pa istamburali su Totenhem, zasluzili su sve sto im dolazi. Svaka im cast za jucerasnji mec. Obozavaoci naseg fudbala se vecito pozivaju na srecu i Boga, kao da te dve stvari imaju veze sa ovim. Dinamo je juce odigrao premijerligaski, a Totenhem, pa kao da igra ping pong ligu.

Нико и Ништа

pre 4 godine

Најјачи су ови што навијају сад као за Динамо. Цела Србија је уз вас? Хахаха, није.
Модри су јуче одучили Певце од фудбала, заслужено су ту где јесу, и то је директна последица систематског рада, који је у спорту код нас готово мисаона синтагма. Не само у спорту.
Али шта се ложите, као навијате за Динамо? Па логично је да навијаш против њих! Питај било којег Сплићанина да ли навија за Динамо? Да ли би у финалу навијао за Динамо?!
Спортски ривалитет је здрав, подстиче на развој, напредак. Не на мржњу. Не ни на разлике. Имам другове који су Динамовци, пургери прави. Никад нико није навијао ни за један српски клуб у било ком спорту. Исто као што се синоћ било који Келт, навијач Селтика, радовао подједнако као и сваки Динамовац.
Не, мора се бити већи католик од папе, па то ти је.

neutralni felš

pre 4 godine

Ilija, nismo mi od vas pobjegli glavom bez obzira, kao i svi drugi, da bi se sad udruživali. Nisi ti shvatio. Gleda svoje dvorište i uživaj u nogometu!
(Bijeloplavi, 19. mart 2021 14:28)

naravno da niste pobegli da bi se ponovo udruzivali. vi ste samo velikohrvatskom mrziteljskom politikom izazvali ratove i rasturili bivsu drzavu. svakako da to niste radili da bi se ponovo udruzivali. daleko vam lepa kuca, pozdrav!
(petar markovic, 19. mart 2021 14:55)

nova generacijo, nije to tako jednostavno. mi smo prvi poceli da cackamo mecku zloupotrebivsi nase sunarodnike u krajini da poveruju da mogu da nam se priključe a posle smo ih ostavili na cedilu pa su se prikljucili metodom bezanije. septembra 91. je narod u bg bacao cvece na tenkovske kolone koje su paradirale pred put u hrvatsku. licno sam gledao naivan narod kako baca cvece i zeli srecan put za zagreb, ne kapirajuci da su ti isti tenkovi razjurili antirezimske demonstracije 9. marta, ne znajuci da ce ih koliko sutra pozivari juriti da im uvale poziv za mobilizaciju. secam se da sam prijatelju rekao onu tomas manovu izjavu "rat se uvek vraca kuci" i tako je i bilo 9 godina kasnije.
nemoj meni pricati ni o nama ni o njima, jer nas sve dobro znam.
taj rat je odgovarao jedino huljama na obe strane: da svom narodu skrenu pogled sa sebe da bi poceo da laje preko plota dok ga isti dzepare. niko nije nevinasce, a linije izmedju zrtve i agresora su cesto bile skoro nevidljive.

remax

pre 4 godine

Ako ne bude nikakvih muljanja i suci budu bili na nivou, Dinamo osvaja ovo natjecanje. Sa ovakvom igrom u ligi prvaka bi digurali do polufinala minimalno.
(Domagoj, 19. mart 2021 13:20)

Domagojeva realnost.
Ispašćemo u 1/4 finalu LE ali bi dogurali do 1/2 finala LŠ.
Samo Domagoj zna šta je hteo da kaže.

Mikii

pre 4 godine

Tako su i oni navijali '95-e, samo ti navijaj
(peki, 19. mart 2021 13:36)

Nisam na tom primitivnom nivou svesti da ostajem zarobljen u proslosti. Gledam iskljucivo napred. Narod koji nije raskrstio sa svojom prosloscu ne moze da razume sadasnjost, niti da se nada buducnosti.

Futre

pre 4 godine

Bogme, teško da su imali sreće...iskusan, dobar tim je Viljareal. Pri tom, nisu to engleske vezare u odbrani, već iskusni Albiol i Pau Tores od 50 milki...pa Moreno, Alkaser, Kokelan, Pareho...

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Beogradski

Tako je. Nije kup vel gradova bio pod uefom, nego pod fifom.
Molim lijepo, predsjednik fife bio je na finalu u zg i prespavao u esplanadi zajedno sa kompletnom svitom.
Dinamo je u tom kupu derao juve i leeds, a par sezona ranije kad je igrao finale, bayerna. Finale su izgubili od valencie. Pa jesu to mozda klubovi iz intertoto kupa?!

Kup kvg tehnicki nije prethodnik kupa uefa ali prakticki je, pogledaj koji klubovi su tad igrali to natjecanje.
Jedini peh je sto je to jos bila 'prapovijest' s obzirom na tehniku i zvijezdinu 91, pa svi imate snimke tih tekmi na video kazetama.

A 60-ih... pa tko je tad uopce imao tv? O videu da ne pricam, pitanje je da li je to postojalo.
Stari mi je pricao da je 60-ih jedna obitelj kupila tv, kod njih u kucu dosla je cijela ulica da vide to cudo. Natisnulo se 50 ljudi da gleda dnevnik.
Kaze 'ma danas... da sletis s helikopterom u dvoriste, to ne bi bio taj efekt kao kad su ljudi prvi put vidjeli tv.

Futre

pre 4 godine

Најјачи су ови што навијају сад као за Динамо. Цела Србија је уз вас? Хахаха, није.
Модри су јуче одучили Певце од фудбала, заслужено су ту где јесу, и то је директна последица систематског рада, који је у спорту код нас готово мисаона синтагма. Не само у спорту.
Али шта се ложите, као навијате за Динамо? Па логично је да навијаш против њих! Питај било којег Сплићанина да ли навија за Динамо? Да ли би у финалу навијао за Динамо?!
Спортски ривалитет је здрав, подстиче на развој, напредак. Не на мржњу. Не ни на разлике. Имам другове који су Динамовци, пургери прави. Никад нико није навијао ни за један српски клуб у било ком спорту. Исто као што се синоћ било који Келт, навијач Селтика, радовао подједнако као и сваки Динамовац.
Не, мора се бити већи католик од папе, па то ти је.
(Нико и Ништа, 19. mart 2021 15:33)

Ovo što si napisao za zdrav sportski rivalitet, važi za neke druge narode...u slučaju Hrvata i Srba to je kao da rahmetli Džordžu Bestu posle presadjivanja jetre kažeš da je crno vino zdravo. Kužiš, stari moj?

Mito

pre 4 godine

Dinamo baš i nije imao sreće, jer španski klubovi su opasni u evro-takmičenjima. Da je Dinamo izvukao neko zvučno ime, ne bi imao pritisak, a ovako, vidit će mo.

cibos

pre 4 godine

dinamo ima srece a izbace jednog od 2 3 favorita za osvajanje totteham hahah i tu je isto imao srece predpostavljam. jaki ste jaki. krasnodar je u ligi prvaka bio treci i tu je isto ima srece. pa dinamo je pun srece.

neutralni felš

pre 4 godine

Necu da navijam za Dinamo radi 2 miliona ubijenih nevinih Srba u Jasenovcu.
(Goran Loznica, 19. mart 2021 15:36)

ne zloupotrebljavaj i ne brukaj te sirote ubijene pokojnike nenormalnim cifriranjem!!! sram te bilo! nije cudo sto nam svet ne veruje zbog takvih lazova!

neutralni felš

pre 4 godine

uzgred, ako je neko ovde imao srece onda je to united. granada je najslabija od svih učesnika. mada, znajući aktuelni united, oni uvek mogu nešto da zabrljaju.

neutralni felš

pre 4 godine

nije bas da je dinamo imao srece, liga evrope je znacajna za siromasnije klubove, timovi koji vrede par stotina m. bas i nece previse ginuti pogotovu ako se bore za pozicije u domacem prvenstvu
(deda, 19. mart 2021 14:22)


jeste, ali zavisi kada - ako su van visokih pozicija u zavrsnici domacih prvenstava (kao totenhem ove ili united pre nekoliko sezona, ili arsenal) onda ce jos kako da ginu da bi osvajanjem lige evrope odradili plasman u sledecu sezonu lige sampiona.
poenta: skoro svi oni ligu evrope neformalno pocnu kao rezervno takmicenje ali kako vreme odmakne imaju sta da izgube ako ispadnu u play offu - u grupnoj fazi su opusteni jer im je fokus na domacoj ligi ali ako tamo zabrljaju onda se čupaju u zavrsnici lige evrope. u nokaut fazi nema nezainteresovanih.

Bor'ša

pre 4 godine

Lakse je igrati protiv Engleza, još pogotovo sto imaju iscrpljujuci ritam u domaćem prvenstvu i kupovima gde su glavni kandidati za titule u istim, sto se videlo i na Totenhemu(koji i nema nekakve šanse za neku titulu) gde nije bilo energije, teske noge. Viljareal, po mom skromnom mišljenju nepremoativa prepreka,tehnicki potkovane španske ekipe, mnogo svezije i odmornije.

Ilija

pre 4 godine

Dinamo je alfa i omega timova bivše Jugoslavije,Zvezda radi dobar posao poslednjih godina.S obzirom na tramvaj lige u kojima igraju ovo je naš.Ja kao partizanovac mogu da kažem da je jedino rješenje neka jadranska liga u fudbalu po modelu kosarke ili vaterpola ako hoćemo napredak na klupskom nivou.Pogledajte košarku bivša Juga na megdan bi stala najjačem drim timu.

mario

pre 4 godine

Što imao sreće!!! odvaliće ih Španci
(ognjen, 19. mart 2021 14:16)
Ma naravno kao što ste mislili i da će Totenhem odvaliti Dinamo kao i neki drugi. Dakle kad god vi pišete da će netko odvaliti Dinamo onda Dinamo odvali te.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

“Petre Markoviću”, u pravu si. Prihvati iskrenu ispriku, post je namijenjen onima koji su zluradi, ne znaju bolje, spominju sreću, a zanemaruju činjenicu tko je Emeri. A za ostalo, ne mislim da su Tesla i Đoković Hrvati, niti me ta tema zanima, nisam bacio nikoga u more (iako je glupo šetati Splitom s grbom kluba ispred čijeg stadiona je parkiran tenk, a spominje sa Vukovar često, neprimjereno). I da, ako misliš na Barešića, tebi možda “terorista”, a ja smatram ambasadora koji je ubijen zločincem, slučajno bio i upravitelj (upravnik) “Golog otoka”, tako da se tu ne bi složili. Upravitelji tog mjesta su kriminalci. Ni ne moramo se složiti, ali razumiješ nijanse. Da ne odemo mimo sporta. A on je trenutno oko senzacije koju svi razumiju, Zg Dinama, veličine preokreta. I gluposti onih koji Villareal zovu “srećom”. Samo nek obrate pažnju na Salzburg i Dinamo Kijev, kako su protiv njih prošli...

Sinke

pre 4 godine

Uopce nije sreca izvuci Villareal. Tehnicki dotjeran nogomet, predstavnik iz jake lige, a opet nije zvucno ime poput Uniteda, Rome, Ajaxa ili Arsenala. Ne kazem da ima slabih, ali od tih jakih smo mogli bar neku atraktivniju ekipu izvuc. Jer Villareal je sigurno manje atraktivan ali jednako jak kao npr Arsenal. Al vidjet cemo...mozda sam u krivu. Sretno Dinamo!

PSG 6 komada, to je kanonada

pre 4 godine

Nije imao sreće! Ispada. Viljareal nije zvučno ime, kao što nije zvučno ime, ali je opasan. Prognoziram ispadanje nekadašnjeg udbaškog kluba.

dakee

pre 4 godine

A gle ove naše što navijaju za Dinamo, strašno kakav smo narod, posle svega kroz istoriju što su nam priredili, i kakvo mišljenje imaju prema nama, još ima naših što podržavaju hrvate u bilo kom sportu.

Q

pre 4 godine

Ilija rukomet zajednička liga klupski očaj reprezentacija loše
Vaterpolo oboje loše
Košarka oboje očaj
Nogomet HNL viceprvak svijeta i četvrtfinale lige Europe
Hvala,ne hvala

Samo je kosarka sport

pre 4 godine

Dinamo je sonic pokazao da je za Partizan I Zvezdu, licno Bajern
Mi vise sa Hrvatima ne moze ni da se poredimo.
Mon Partizan je daleko od ozbiljnog fudbal odavno, a Dinamo je razbio Totenhem koji se izivljavao na Zvezdu.
Navijam da Dinamo ode sto dalje, ali mislim da je Viljareal mnogo ozbiljan. Kostur vodi na englesko finale.

Ariva

pre 4 godine

Villarreal je izbacio Dinamo Kijev i YB Salzburg sa 4:1 i sa 4:0. Tako da daleko je to od slabog protivnika. Ali eto nisu dobili najjačeg, nisu dobili MU, pa su u tom smislu imali sreće. Ali neće biti lako proći dalje. Jedino MU moze da računa na prolaz.

ZGbb

pre 4 godine

Nadam se da se protiv Villareala može igrati, da neće igrati bunker, pa uz nešto sreće i puno borbe da prođemo...a onda Slavijaaaa, pa Vukov spomenik :) pa nekako preko Slavije do finala, to bi bio san...

Sreća, slučajnost, raspali protivnici, suđenje, ozljede, kiša, vjetar,....

pre 4 godine

Sta se toliko palite na Dinamo? Slucajna 3 gola, slucajno Orsic 50 metara kroz trojicu totenkemaca prosao I jos slicajnije sutnuo u gol. I tako 3 puta slucajno
(Torcida Sarajevo, 19. mart 2021 13:40)
Nije samo slučajno, nego i imaju neviđenu sreću. Sve neke slabe momčadi dobili i sad oni neka sila. Šta ne pobjede Bayern ili City, nego raspali Tottenham sa balvanima tipa Kane, Son, Bale, Lloris i slični.

Dani

pre 4 godine

Dinamo ako slučajno prođe u polufinale tamo ga čeka pobjednik iz duela Arsenal-Slavija Praha. Pretpostavljam da bi tu Arsenal trebao proći ali iznenadenja su moguća. Prode li Aresenal i prođe mi Dinamo, tada Dinamo ima neku malu nadu jer Arsenal je 10. na tabeli a Tottenham 8.

deda

pre 4 godine

nije bas da je dinamo imao srece, liga evrope je znacajna za siromasnije klubove, timovi koji vrede par stotina m. bas i nece previse ginuti pogotovu ako se bore za pozicije u domacem prvenstvu

Marko

pre 4 godine

Zanimljivo je da je Dinamo već igrao sa Villarealom. Prije 10 ak godina, rezultat u Zagrebu je bio 2-0 za Dinamo, a na Madrigalu 3-0 za Španjolce. Isto kao i rezultat sa Tottenhamom. Samo što je Dinamo Tottenham, a Villareal Dinamo...

Bijeloplavi

pre 4 godine

Ilija, nismo mi od vas pobjegli glavom bez obzira, kao i svi drugi, da bi se sad udruživali. Nisi ti shvatio. Gleda svoje dvorište i uživaj u nogometu!

матори

pre 4 godine

Коначно озбиљан противник па да се покажу колико знају да играју динамовци. Прогнозирам 8-1 за Вињареал у двомечу. Ипак се Динамо много наоалио против никад лошијег Тотенхема.

beogradski

pre 4 godine

Dinamo je osvojio Kup sajamskih gradova, a jos jednom je bio finalista. Kup sajamskih gradova = Kup UEFA = Liga Evrope
(xyz, 19. mart 2021 13:58)

Au dokle vise? Kuo sajamskih gradova nije isto sto i Kup UEFA. Odes na sajt Evropa Lige i uveris se sam. Kup sajamskih gradova cak nije bio pod okriljem i ingerencijama UEFA.

petar markovic

pre 4 godine

Ilija, nismo mi od vas pobjegli glavom bez obzira, kao i svi drugi, da bi se sad udruživali. Nisi ti shvatio. Gleda svoje dvorište i uživaj u nogometu!
(Bijeloplavi, 19. mart 2021 14:28)

naravno da niste pobegli da bi se ponovo udruzivali. vi ste samo velikohrvatskom mrziteljskom politikom izazvali ratove i rasturili bivsu drzavu. svakako da to niste radili da bi se ponovo udruzivali. daleko vam lepa kuca, pozdrav!

neutralni felš

pre 4 godine

dinamo imao sreće? tako je mislio i totenhem u prošlom žrebu... viljareal zna da igra fudbal nista manje nego totenhem, ako ne i bolje - jer su "takticki elasticniji" nego murinjovi englezi... plus sad mogu da uce na njihovim greskama.

peki

pre 4 godine

Ko kaze da nemamo za koga da navijamo? Idemo, Dinamo, zgazi ih sve!
(Mikii, 19. mart 2021 13:11)

Tako su i oni navijali '95-e, samo ti navijaj

Torcida Sarajevo

pre 4 godine

Sta se toliko palite na Dinamo? Slucajna 3 gola, slucajno Orsic 50 metara kroz trojicu totenkemaca prosao I jos slicajnije sutnuo u gol. I tako 3 puta slucajno

prijatelj nekih prijatelja

pre 4 godine

Uopšte nije imao sreće. Viljareal je odlična takmičarka ekipa, prekaljena u Evropi sa Emerijem koji je doktorirao LE više puta. Kompletan fokus im je na LE. Oni ganjaju direktno finale i neće im se igrači šetkati i potcenjivati Dinamo kao nabeđeni pevci.

Granada bi im bila premija, iako i oni igraju sasvim dobar fudbal. Viljareal nema frku ni od Mančestera ni od Ajaksa. Ozbiljan klub.

mr.wolf

pre 4 godine

Kakva glupost. Ako mene pitate dobili su najgoreg protivnika. Vecina bi ih podcenila i imali bi sanse da iznenade. Viljareal nema sanse da ih podceni i igrace na noz od starta. Vece sanse bi imali protiv Uniteda, Arsenala, Rome. Sa Ajaksom tesko, a Granada spada u istu kategoriju ko Viljareal, ozbiljno bi ih shvatili.

purger

pre 4 godine

opet bi rađe opuštene engleze nego napaljene španjolce, kakva sreća (bila bi sa slavijom i granadom) ...ali Dinamo je danas moćan, prema tome , doma igrati oprezno...vidi se po brojkama da su španjolci doma lošiji ...

Ćivot

pre 4 godine

Namesten zreb za engleske klubove, Chelsea i City dobili najslabije protivnike u ligi sampiona, dok United i Arsenal najslabije protivnike u ligi evrope. Jedino je Liverpool morao dobiti nek dobrog i to Real, a oni su najslabiji od tih dobrih.

Dušan

pre 4 godine

Ne znam baš da je Dinamo imao sreće. Španci obično dominiraju po toj ligi Evrope. Englezi su previše nabeđeni i bolje bi im bilo da su dobili njih ili čak Romu koja isto nije uverljiva

Neko drugo vrijeme

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.
(poluostrvo, 19. mart 2021 13:33)
Tehnički je nastavak. Ali ovo je puno teže natjecanje. Prije si odigrao nekih 6 utakmica i bio si u polufinalu. Ovdje do polufinala moraš odigrati minimalno 12 utakmica. I to be protiv predstavnika Albanije ili Finske, već protiv ozbiljnih momčadi. Slična stvar je sa Ligom prvaka. Tamo je čak i pehar isti, ali je samo natjecanje 100x teže.

IgorZG

pre 4 godine

Hocete reci Arsenal i Man United su imali srece? Dinamo s obzirom na velicinu izvukao je dosljednog protivnika. Koje ste vi dalebu novinarske. Uostalom 2010 Dinamo je pregazio Villareal 2:0 tako da..ne bojimo se Pake Alkasera.

Domagoj

pre 4 godine

Ako ne bude nikakvih muljanja i suci budu bili na nivou, Dinamo osvaja ovo natjecanje. Sa ovakvom igrom u ligi prvaka bi digurali do polufinala minimalno.

Da dodam

pre 4 godine

Moje prognoze prolaska dalje:
Granada 51%-49% Mancester Junajted
Ajaks 52%-48% Roma
Arsenal 55%-45% Slavija Prag
Dinamo Zagreb 45%-55% Viljareal

Res

pre 4 godine

Imao steće je relativan pojam u četvrtfinalu jer sad nema slabih, ali razlike ima. MU je sigurno najjači i sreća za Dinamo da su ih izbjegli u sljedećem kolu. Villarreal je jak klub sa igračima i od 50 mil. € vrijednosti i sa sjajnom istorijom kluba i trofeja. Sad su trenutno u nekoj maloj krizi ali to ništa ne znači. Ako su igrači zdravi i ako nisu imali koronu sigurno su opasni i Dinamu neće biti lako. Ali Dinamo je sinoć slavio sa navijaćima a korone i to britanskog tipa ima jako mnogo u Zagrebu, tako da si je Dinamo mozda upropastio šanse za kvalitetnu igru. Dovoljno da mu jedan ključni igrač ne bude u formi i eto problema jer Dinamo nema dugačku klupu. Ali ako Dinamo bude u formi kao sinoć onda ni Villarreal neče lako do prolaza. Ipak igraju se dvije utakmice a u drugoj Dinamo je u gostima (možda i pred punim stadionom?) a to može biti nezgodno čak i ako Dinamo bude u formi.

Ajde da vidimo

pre 4 godine

Realno bilo je i lakših protivnika od Villarreala ali ima i jačih, pa sve u svemu Dinamo je prošao srednje. Najjači su engleski klubovi i sa najjačim formom i tempom igre. Melju sve pred sobom. Ono sinoć je bilo sportsko čudo a ne realan odnos snaga. Dva dana prije utakmice ostati bez trenera, imati psihički kaotičnu situaciju u klubu, biti negativac u medijima i na društvenim mrežama, startati sa minusom od dva gola i ni jednim zabijenim u gostima, imati ispred sebe sportsku zvijezdu napadača od 120 mil. €, imati rotiv sebe iskusnu sportsku trenersku zvijezdu i istrčati na skromnom stadionu sa momčadi koja ukupno vrijedi značajno manje od protivničkog napadača... Šta reći nego sportsko čudo koje se ne događa često zato i jest čudo. Teško da Dinamo moze ponoviti onako sjajnu utakmicu. Tako da nemam neka velika očekivanja za dalje. Ali uz mnogo borbe i žara, uz nešto sportske sreće i uz eventualno loš dan protivničke momčadi Dinamo može proci u polufinale. Ako se to desi onda se može samo pomoliti da se ne osramoti u polufinalu. O finalu sa MU ne usudim se ni misliti. Čak i da se desi Dinamo bi izgledao smiješno u toj borbi Davida i Golijata.

xyz

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.
(poluostrvo, 19. mart 2021 13:33)

Dinamo je osvojio Kup sajamskih gradova, a jos jednom je bio finalista. Kup sajamskih gradova = Kup UEFA = Liga Evrope

NBG

pre 4 godine

Ako ne bude nikakvih muljanja i suci budu bili na nivou, Dinamo osvaja ovo natjecanje. Sa ovakvom igrom u ligi prvaka bi digurali do polufinala minimalno.
(Domagoj, 19. mart 2021 13:20)

😂 Mitomanija level pro. Da li znaš (bez pomoći interneta) ko je igrao 1/4 finale kupa uefa u sezoni 2005/6? Steaua i Rapid Bukurešt, tako da će se i Dinama za 15 godina sećati isto kao i rumuna.

petar markovic

pre 4 godine

Evo njih sa “srećom”. Zemlja s najviše ekipe koja vjeruje u vračare i neke Milane koji prognoziraju. Kako vam ne dosadi više...
(prika iz susjedstva, 19. mart 2021 13:22)

potpuno se slazem s tobom da je naslov neprimeren. sa druge strane, ne treba to da bude povod da prozivas citavu zemlju i naciju. recimo, mogli bi i mi da kazemo da je nekorektno da nam bilo sta govori pripadnik nacije koja svake godine svecano proslavlja zlocin, koja pokusava i sebe i druge da ubedi da tesla i djokovic nisu srbi, ciji su stanovnici u stanju da nekoga bace u more samo jer nosi trenerku kluba iz susedne drzave, u kojoj se dize spomenik teroristi itd itd itd. prema tome, to kako vam ne dosadi vise je mnogo vise na vas primenjivo a ja ponavljam, slazem se da je naslov bezveze. dinamu svaka cast, napravili su fantastican rezultat i mozemo samo da im zavidimo. inace, za dinamo bi najgori moguci protivnik bio slavija iz praga. tu bi bili dozivljeni kao favoriti i taj pritisak bi ih mozda slomio... ovako im je prilicno dobra situacija, ako izgube nisu se obrukali a opet se moze sa viljarealom...

Marko

pre 4 godine

Pa nije baš da je neka velika sreća za Dinamo, Španjolci su uvijek zeznuti jer su nabrijani i igraju ko zdrogirani...poslije izbacivanja Totenhema moglo bi se reći da Villareal nije baš imao sreće

Bluz

pre 4 godine

Rijeka, koja je na sredini tablice Hrvatske lige,
je nedavno odlično parirala Real Sociedadu, koji je puno bolji od Villarreala.
Tako da Dinamo ima dobre šanse.

aca

pre 4 godine

Ne znam kako su imali srece Viljareal je odlican tim, imaju paklen napad, pored Sevilje ne mogu do LS kroz Primeru, ovo im je jedini nacin..

poluostrvo

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.

Recenzija

pre 4 godine

Da je Dinamo imao srece, izvukao bi Slaviju.
Villareal je odlican tim. Ako i pobijedi Dinamo, ide na Arsenal.
Tako da nema lakog protivnika.
No nakon razbijanja Tottenhama, sve je moguce :)

marko vuk...

pre 4 godine

iskreno dinamo je ok klub,manite se prepucavanja i mrznje,eto gdu su sada oni gde smo mi
Nasi klubivi su nula i kraj price da nije tako igrali bi fubdbal sada

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Evo njih sa “srećom”. Zemlja s najviše ekipe koja vjeruje u vračare i neke Milane koji prognoziraju. Kako vam ne dosadi više...

Susjed

pre 4 godine

Svi s kojima sam pričao ovih zadnjih 12ak sati, svi smo rekli:"Svejedno". Ja sam najviše htio Romu, najmanje Slaviju. Možda ispadnemo u 1/4, možda osvojimo kantu, ali sami podatak da san o trofeju nije nerealan je čudo.
Poljska u mom srcu, 26.05. imamo pravo nadati se!

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Villarreal. Not great, not terrible. :D
Sjecam se 2010... mislim da je to bilo tad... vaha je dosao u dinamo i ubili su zutu podmornicu, rukavina i sammir odigrali utakmice karijere.
Moze se s njima igrat, bitno da nije uletio utd.

Igor

pre 4 godine

Nece biti lako Tadicu Roma nije nista slabija od Ajaksa a to da je Dinamo imao srece bas i nije mnogi ne vide Viljareal ali su definitivno u krugu favorita za osvajanje.

goblin

pre 4 godine

Žreb za Dinamo nije lak,Viljareal je čvrst,iskusan, i "dosadan",sve su bacili na osvajanje LE,lakši put ka LŠ, zato i igraju nešto slabije u prvenstvu u poslednje vreme ...Siguran sam da bi rutinski izbacili Romu,na primer...

štraus sa grbavice

pre 4 godine

Englezi su mi enigma. Kod njih je veoma važna stvar da li je to njihov prioritet ili ne, pogotovo M. United koji ima osigurano mesto u LŠ kroz PL.

Ajax - Roma 50:50, Dinamo - Viljareal 50:50, Arsenal - Slavija : Slavija veoma dobra, jača i od Dinama Zg. i ima šanse protiv Arsenala. Granada - M. United: M. United je potpuni favorit protiv Granade ali ne znam koliko su zainteresovani za LE. Igraće sa kombinovanim sastavom, a tada ništa ne znaš.

Biće interesantno, navijam za fudbal. Bilo bi zabavno da prođe Dinamo, koji je na neki način predstavnik regiona, bivše države. Kroz njih vidiš da je ipak moguće napraviti uspeh u Evropi, ako si dovoljno odlučan i hrabar. Možda je ovo njihova sezona iz snova.

maksim

pre 4 godine

Komentnator sa Arene kaze imacemo dva derbija mozda Granada-MU ali Ajaks-Roma nikako po igri Ajaks je ispred Rome u svakom pogledu...Opet cuda se desavaju videli smosinoc u Zagrebu

Estonac

pre 4 godine

Samo da podsjetim da su Dinamovci 3 puta u posljednjih 5 godina igrali 1/4 finale UEFA youth lige prvaka.
Jednom ih izbacio Chelsea na penale, jednom Benfica a jednom su izbaceni zbog administrativne greske igraca sa zutim kartonima. Prethodno su prosli Anderlehta pobjedom u obje utakmice i trebali su igrati s Barcelonom.
Rezultati tog talenta sada dolaze na naplatu.
Ne ulazim sad u detalje koliko je Mamic pridonio da se stvori sustav ali je sustav sad stvoren i nema vise povratka nazad.
Dinamo prosle godine samo vlastitom gluposcu nije prosao skupinu LP.

plavi bechar

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.
(poluostrvo, 19. mart 2021 13:33)
Zvanicno se Dinamo vodi kao osvajac EL kroz KVG koji je prethodnica EL i Kup Uefa.

prijatelj nekih prijatelja

pre 4 godine

Uopšte nije imao sreće. Viljareal je odlična takmičarka ekipa, prekaljena u Evropi sa Emerijem koji je doktorirao LE više puta. Kompletan fokus im je na LE. Oni ganjaju direktno finale i neće im se igrači šetkati i potcenjivati Dinamo kao nabeđeni pevci.

Granada bi im bila premija, iako i oni igraju sasvim dobar fudbal. Viljareal nema frku ni od Mančestera ni od Ajaksa. Ozbiljan klub.

aca

pre 4 godine

Ne znam kako su imali srece Viljareal je odlican tim, imaju paklen napad, pored Sevilje ne mogu do LS kroz Primeru, ovo im je jedini nacin..

neutralni felš

pre 4 godine

Necu da navijam za Dinamo radi 2 miliona ubijenih nevinih Srba u Jasenovcu.
(Goran Loznica, 19. mart 2021 15:36)

ne zloupotrebljavaj i ne brukaj te sirote ubijene pokojnike nenormalnim cifriranjem!!! sram te bilo! nije cudo sto nam svet ne veruje zbog takvih lazova!

Recenzija

pre 4 godine

Da je Dinamo imao srece, izvukao bi Slaviju.
Villareal je odlican tim. Ako i pobijedi Dinamo, ide na Arsenal.
Tako da nema lakog protivnika.
No nakon razbijanja Tottenhama, sve je moguce :)

poluostrvo

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.

neutralni felš

pre 4 godine

Ilija, nismo mi od vas pobjegli glavom bez obzira, kao i svi drugi, da bi se sad udruživali. Nisi ti shvatio. Gleda svoje dvorište i uživaj u nogometu!
(Bijeloplavi, 19. mart 2021 14:28)

naravno da niste pobegli da bi se ponovo udruzivali. vi ste samo velikohrvatskom mrziteljskom politikom izazvali ratove i rasturili bivsu drzavu. svakako da to niste radili da bi se ponovo udruzivali. daleko vam lepa kuca, pozdrav!
(petar markovic, 19. mart 2021 14:55)

nova generacijo, nije to tako jednostavno. mi smo prvi poceli da cackamo mecku zloupotrebivsi nase sunarodnike u krajini da poveruju da mogu da nam se priključe a posle smo ih ostavili na cedilu pa su se prikljucili metodom bezanije. septembra 91. je narod u bg bacao cvece na tenkovske kolone koje su paradirale pred put u hrvatsku. licno sam gledao naivan narod kako baca cvece i zeli srecan put za zagreb, ne kapirajuci da su ti isti tenkovi razjurili antirezimske demonstracije 9. marta, ne znajuci da ce ih koliko sutra pozivari juriti da im uvale poziv za mobilizaciju. secam se da sam prijatelju rekao onu tomas manovu izjavu "rat se uvek vraca kuci" i tako je i bilo 9 godina kasnije.
nemoj meni pricati ni o nama ni o njima, jer nas sve dobro znam.
taj rat je odgovarao jedino huljama na obe strane: da svom narodu skrenu pogled sa sebe da bi poceo da laje preko plota dok ga isti dzepare. niko nije nevinasce, a linije izmedju zrtve i agresora su cesto bile skoro nevidljive.

Dušan

pre 4 godine

Ne znam baš da je Dinamo imao sreće. Španci obično dominiraju po toj ligi Evrope. Englezi su previše nabeđeni i bolje bi im bilo da su dobili njih ili čak Romu koja isto nije uverljiva

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

A zasto je Dinamo imao srecu? Pa istamburali su Totenhem, zasluzili su sve sto im dolazi. Svaka im cast za jucerasnji mec. Obozavaoci naseg fudbala se vecito pozivaju na srecu i Boga, kao da te dve stvari imaju veze sa ovim. Dinamo je juce odigrao premijerligaski, a Totenhem, pa kao da igra ping pong ligu.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Evo njih sa “srećom”. Zemlja s najviše ekipe koja vjeruje u vračare i neke Milane koji prognoziraju. Kako vam ne dosadi više...

Samo je kosarka sport

pre 4 godine

Dinamo je sonic pokazao da je za Partizan I Zvezdu, licno Bajern
Mi vise sa Hrvatima ne moze ni da se poredimo.
Mon Partizan je daleko od ozbiljnog fudbal odavno, a Dinamo je razbio Totenhem koji se izivljavao na Zvezdu.
Navijam da Dinamo ode sto dalje, ali mislim da je Viljareal mnogo ozbiljan. Kostur vodi na englesko finale.

zar i to treba objasnjavati!?

pre 4 godine

"imali sreće, jer su uspeli da izbegnu najjače timove poput Junajteda, Arsenala, Ajaksa ili Rome". Najjace, poput Arsenala??? PA sto bi se plasili Arsenala!? Ako su vec izbacili onog koga su izbacili, Arsenalom bi obrisali pod.

Neko drugo vrijeme

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.
(poluostrvo, 19. mart 2021 13:33)
Tehnički je nastavak. Ali ovo je puno teže natjecanje. Prije si odigrao nekih 6 utakmica i bio si u polufinalu. Ovdje do polufinala moraš odigrati minimalno 12 utakmica. I to be protiv predstavnika Albanije ili Finske, već protiv ozbiljnih momčadi. Slična stvar je sa Ligom prvaka. Tamo je čak i pehar isti, ali je samo natjecanje 100x teže.

Igor

pre 4 godine

Nece biti lako Tadicu Roma nije nista slabija od Ajaksa a to da je Dinamo imao srece bas i nije mnogi ne vide Viljareal ali su definitivno u krugu favorita za osvajanje.

Mikii

pre 4 godine

Tako su i oni navijali '95-e, samo ti navijaj
(peki, 19. mart 2021 13:36)

Nisam na tom primitivnom nivou svesti da ostajem zarobljen u proslosti. Gledam iskljucivo napred. Narod koji nije raskrstio sa svojom prosloscu ne moze da razume sadasnjost, niti da se nada buducnosti.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

“Petre Markoviću”, u pravu si. Prihvati iskrenu ispriku, post je namijenjen onima koji su zluradi, ne znaju bolje, spominju sreću, a zanemaruju činjenicu tko je Emeri. A za ostalo, ne mislim da su Tesla i Đoković Hrvati, niti me ta tema zanima, nisam bacio nikoga u more (iako je glupo šetati Splitom s grbom kluba ispred čijeg stadiona je parkiran tenk, a spominje sa Vukovar često, neprimjereno). I da, ako misliš na Barešića, tebi možda “terorista”, a ja smatram ambasadora koji je ubijen zločincem, slučajno bio i upravitelj (upravnik) “Golog otoka”, tako da se tu ne bi složili. Upravitelji tog mjesta su kriminalci. Ni ne moramo se složiti, ali razumiješ nijanse. Da ne odemo mimo sporta. A on je trenutno oko senzacije koju svi razumiju, Zg Dinama, veličine preokreta. I gluposti onih koji Villareal zovu “srećom”. Samo nek obrate pažnju na Salzburg i Dinamo Kijev, kako su protiv njih prošli...

Mito

pre 4 godine

Dinamo baš i nije imao sreće, jer španski klubovi su opasni u evro-takmičenjima. Da je Dinamo izvukao neko zvučno ime, ne bi imao pritisak, a ovako, vidit će mo.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Beogradski

Tako je. Nije kup vel gradova bio pod uefom, nego pod fifom.
Molim lijepo, predsjednik fife bio je na finalu u zg i prespavao u esplanadi zajedno sa kompletnom svitom.
Dinamo je u tom kupu derao juve i leeds, a par sezona ranije kad je igrao finale, bayerna. Finale su izgubili od valencie. Pa jesu to mozda klubovi iz intertoto kupa?!

Kup kvg tehnicki nije prethodnik kupa uefa ali prakticki je, pogledaj koji klubovi su tad igrali to natjecanje.
Jedini peh je sto je to jos bila 'prapovijest' s obzirom na tehniku i zvijezdinu 91, pa svi imate snimke tih tekmi na video kazetama.

A 60-ih... pa tko je tad uopce imao tv? O videu da ne pricam, pitanje je da li je to postojalo.
Stari mi je pricao da je 60-ih jedna obitelj kupila tv, kod njih u kucu dosla je cijela ulica da vide to cudo. Natisnulo se 50 ljudi da gleda dnevnik.
Kaze 'ma danas... da sletis s helikopterom u dvoriste, to ne bi bio taj efekt kao kad su ljudi prvi put vidjeli tv.

mario

pre 4 godine

Što imao sreće!!! odvaliće ih Španci
(ognjen, 19. mart 2021 14:16)
Ma naravno kao što ste mislili i da će Totenhem odvaliti Dinamo kao i neki drugi. Dakle kad god vi pišete da će netko odvaliti Dinamo onda Dinamo odvali te.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Villarreal. Not great, not terrible. :D
Sjecam se 2010... mislim da je to bilo tad... vaha je dosao u dinamo i ubili su zutu podmornicu, rukavina i sammir odigrali utakmice karijere.
Moze se s njima igrat, bitno da nije uletio utd.

neutralni felš

pre 4 godine

uzgred, ako je neko ovde imao srece onda je to united. granada je najslabija od svih učesnika. mada, znajući aktuelni united, oni uvek mogu nešto da zabrljaju.

cibos

pre 4 godine

dinamo ima srece a izbace jednog od 2 3 favorita za osvajanje totteham hahah i tu je isto imao srece predpostavljam. jaki ste jaki. krasnodar je u ligi prvaka bio treci i tu je isto ima srece. pa dinamo je pun srece.

Futre

pre 4 godine

Bogme, teško da su imali sreće...iskusan, dobar tim je Viljareal. Pri tom, nisu to engleske vezare u odbrani, već iskusni Albiol i Pau Tores od 50 milki...pa Moreno, Alkaser, Kokelan, Pareho...

Torcida Sarajevo

pre 4 godine

Sta se toliko palite na Dinamo? Slucajna 3 gola, slucajno Orsic 50 metara kroz trojicu totenkemaca prosao I jos slicajnije sutnuo u gol. I tako 3 puta slucajno

xyz

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.
(poluostrvo, 19. mart 2021 13:33)

Dinamo je osvojio Kup sajamskih gradova, a jos jednom je bio finalista. Kup sajamskih gradova = Kup UEFA = Liga Evrope

Bluz

pre 4 godine

Rijeka, koja je na sredini tablice Hrvatske lige,
je nedavno odlično parirala Real Sociedadu, koji je puno bolji od Villarreala.
Tako da Dinamo ima dobre šanse.

Estonac

pre 4 godine

Samo da podsjetim da su Dinamovci 3 puta u posljednjih 5 godina igrali 1/4 finale UEFA youth lige prvaka.
Jednom ih izbacio Chelsea na penale, jednom Benfica a jednom su izbaceni zbog administrativne greske igraca sa zutim kartonima. Prethodno su prosli Anderlehta pobjedom u obje utakmice i trebali su igrati s Barcelonom.
Rezultati tog talenta sada dolaze na naplatu.
Ne ulazim sad u detalje koliko je Mamic pridonio da se stvori sustav ali je sustav sad stvoren i nema vise povratka nazad.
Dinamo prosle godine samo vlastitom gluposcu nije prosao skupinu LP.

Sreća, slučajnost, raspali protivnici, suđenje, ozljede, kiša, vjetar,....

pre 4 godine

Sta se toliko palite na Dinamo? Slucajna 3 gola, slucajno Orsic 50 metara kroz trojicu totenkemaca prosao I jos slicajnije sutnuo u gol. I tako 3 puta slucajno
(Torcida Sarajevo, 19. mart 2021 13:40)
Nije samo slučajno, nego i imaju neviđenu sreću. Sve neke slabe momčadi dobili i sad oni neka sila. Šta ne pobjede Bayern ili City, nego raspali Tottenham sa balvanima tipa Kane, Son, Bale, Lloris i slični.

IgorZG

pre 4 godine

Hocete reci Arsenal i Man United su imali srece? Dinamo s obzirom na velicinu izvukao je dosljednog protivnika. Koje ste vi dalebu novinarske. Uostalom 2010 Dinamo je pregazio Villareal 2:0 tako da..ne bojimo se Pake Alkasera.

Sinke

pre 4 godine

Uopce nije sreca izvuci Villareal. Tehnicki dotjeran nogomet, predstavnik iz jake lige, a opet nije zvucno ime poput Uniteda, Rome, Ajaxa ili Arsenala. Ne kazem da ima slabih, ali od tih jakih smo mogli bar neku atraktivniju ekipu izvuc. Jer Villareal je sigurno manje atraktivan ali jednako jak kao npr Arsenal. Al vidjet cemo...mozda sam u krivu. Sretno Dinamo!

Ilija

pre 4 godine

Dinamo je alfa i omega timova bivše Jugoslavije,Zvezda radi dobar posao poslednjih godina.S obzirom na tramvaj lige u kojima igraju ovo je naš.Ja kao partizanovac mogu da kažem da je jedino rješenje neka jadranska liga u fudbalu po modelu kosarke ili vaterpola ako hoćemo napredak na klupskom nivou.Pogledajte košarku bivša Juga na megdan bi stala najjačem drim timu.

Ajde da vidimo

pre 4 godine

Realno bilo je i lakših protivnika od Villarreala ali ima i jačih, pa sve u svemu Dinamo je prošao srednje. Najjači su engleski klubovi i sa najjačim formom i tempom igre. Melju sve pred sobom. Ono sinoć je bilo sportsko čudo a ne realan odnos snaga. Dva dana prije utakmice ostati bez trenera, imati psihički kaotičnu situaciju u klubu, biti negativac u medijima i na društvenim mrežama, startati sa minusom od dva gola i ni jednim zabijenim u gostima, imati ispred sebe sportsku zvijezdu napadača od 120 mil. €, imati rotiv sebe iskusnu sportsku trenersku zvijezdu i istrčati na skromnom stadionu sa momčadi koja ukupno vrijedi značajno manje od protivničkog napadača... Šta reći nego sportsko čudo koje se ne događa često zato i jest čudo. Teško da Dinamo moze ponoviti onako sjajnu utakmicu. Tako da nemam neka velika očekivanja za dalje. Ali uz mnogo borbe i žara, uz nešto sportske sreće i uz eventualno loš dan protivničke momčadi Dinamo može proci u polufinale. Ako se to desi onda se može samo pomoliti da se ne osramoti u polufinalu. O finalu sa MU ne usudim se ni misliti. Čak i da se desi Dinamo bi izgledao smiješno u toj borbi Davida i Golijata.

Domagoj

pre 4 godine

Ako ne bude nikakvih muljanja i suci budu bili na nivou, Dinamo osvaja ovo natjecanje. Sa ovakvom igrom u ligi prvaka bi digurali do polufinala minimalno.

marko vuk...

pre 4 godine

iskreno dinamo je ok klub,manite se prepucavanja i mrznje,eto gdu su sada oni gde smo mi
Nasi klubivi su nula i kraj price da nije tako igrali bi fubdbal sada

Marko

pre 4 godine

Zanimljivo je da je Dinamo već igrao sa Villarealom. Prije 10 ak godina, rezultat u Zagrebu je bio 2-0 za Dinamo, a na Madrigalu 3-0 za Španjolce. Isto kao i rezultat sa Tottenhamom. Samo što je Dinamo Tottenham, a Villareal Dinamo...

Нико и Ништа

pre 4 godine

Најјачи су ови што навијају сад као за Динамо. Цела Србија је уз вас? Хахаха, није.
Модри су јуче одучили Певце од фудбала, заслужено су ту где јесу, и то је директна последица систематског рада, који је у спорту код нас готово мисаона синтагма. Не само у спорту.
Али шта се ложите, као навијате за Динамо? Па логично је да навијаш против њих! Питај било којег Сплићанина да ли навија за Динамо? Да ли би у финалу навијао за Динамо?!
Спортски ривалитет је здрав, подстиче на развој, напредак. Не на мржњу. Не ни на разлике. Имам другове који су Динамовци, пургери прави. Никад нико није навијао ни за један српски клуб у било ком спорту. Исто као што се синоћ било који Келт, навијач Селтика, радовао подједнако као и сваки Динамовац.
Не, мора се бити већи католик од папе, па то ти је.

štraus sa grbavice

pre 4 godine

Englezi su mi enigma. Kod njih je veoma važna stvar da li je to njihov prioritet ili ne, pogotovo M. United koji ima osigurano mesto u LŠ kroz PL.

Ajax - Roma 50:50, Dinamo - Viljareal 50:50, Arsenal - Slavija : Slavija veoma dobra, jača i od Dinama Zg. i ima šanse protiv Arsenala. Granada - M. United: M. United je potpuni favorit protiv Granade ali ne znam koliko su zainteresovani za LE. Igraće sa kombinovanim sastavom, a tada ništa ne znaš.

Biće interesantno, navijam za fudbal. Bilo bi zabavno da prođe Dinamo, koji je na neki način predstavnik regiona, bivše države. Kroz njih vidiš da je ipak moguće napraviti uspeh u Evropi, ako si dovoljno odlučan i hrabar. Možda je ovo njihova sezona iz snova.

Dani

pre 4 godine

Dinamo ako slučajno prođe u polufinale tamo ga čeka pobjednik iz duela Arsenal-Slavija Praha. Pretpostavljam da bi tu Arsenal trebao proći ali iznenadenja su moguća. Prode li Aresenal i prođe mi Dinamo, tada Dinamo ima neku malu nadu jer Arsenal je 10. na tabeli a Tottenham 8.

Ariva

pre 4 godine

Villarreal je izbacio Dinamo Kijev i YB Salzburg sa 4:1 i sa 4:0. Tako da daleko je to od slabog protivnika. Ali eto nisu dobili najjačeg, nisu dobili MU, pa su u tom smislu imali sreće. Ali neće biti lako proći dalje. Jedino MU moze da računa na prolaz.

neutralni felš

pre 4 godine

nije bas da je dinamo imao srece, liga evrope je znacajna za siromasnije klubove, timovi koji vrede par stotina m. bas i nece previse ginuti pogotovu ako se bore za pozicije u domacem prvenstvu
(deda, 19. mart 2021 14:22)


jeste, ali zavisi kada - ako su van visokih pozicija u zavrsnici domacih prvenstava (kao totenhem ove ili united pre nekoliko sezona, ili arsenal) onda ce jos kako da ginu da bi osvajanjem lige evrope odradili plasman u sledecu sezonu lige sampiona.
poenta: skoro svi oni ligu evrope neformalno pocnu kao rezervno takmicenje ali kako vreme odmakne imaju sta da izgube ako ispadnu u play offu - u grupnoj fazi su opusteni jer im je fokus na domacoj ligi ali ako tamo zabrljaju onda se čupaju u zavrsnici lige evrope. u nokaut fazi nema nezainteresovanih.

Susjed

pre 4 godine

Svi s kojima sam pričao ovih zadnjih 12ak sati, svi smo rekli:"Svejedno". Ja sam najviše htio Romu, najmanje Slaviju. Možda ispadnemo u 1/4, možda osvojimo kantu, ali sami podatak da san o trofeju nije nerealan je čudo.
Poljska u mom srcu, 26.05. imamo pravo nadati se!

Bijeloplavi

pre 4 godine

Ilija, nismo mi od vas pobjegli glavom bez obzira, kao i svi drugi, da bi se sad udruživali. Nisi ti shvatio. Gleda svoje dvorište i uživaj u nogometu!

Bor'ša

pre 4 godine

Lakse je igrati protiv Engleza, još pogotovo sto imaju iscrpljujuci ritam u domaćem prvenstvu i kupovima gde su glavni kandidati za titule u istim, sto se videlo i na Totenhemu(koji i nema nekakve šanse za neku titulu) gde nije bilo energije, teske noge. Viljareal, po mom skromnom mišljenju nepremoativa prepreka,tehnicki potkovane španske ekipe, mnogo svezije i odmornije.

plavi bechar

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.
(poluostrvo, 19. mart 2021 13:33)
Zvanicno se Dinamo vodi kao osvajac EL kroz KVG koji je prethodnica EL i Kup Uefa.

Q

pre 4 godine

Ilija rukomet zajednička liga klupski očaj reprezentacija loše
Vaterpolo oboje loše
Košarka oboje očaj
Nogomet HNL viceprvak svijeta i četvrtfinale lige Europe
Hvala,ne hvala

Marko

pre 4 godine

Pa nije baš da je neka velika sreća za Dinamo, Španjolci su uvijek zeznuti jer su nabrijani i igraju ko zdrogirani...poslije izbacivanja Totenhema moglo bi se reći da Villareal nije baš imao sreće

Futre

pre 4 godine

Најјачи су ови што навијају сад као за Динамо. Цела Србија је уз вас? Хахаха, није.
Модри су јуче одучили Певце од фудбала, заслужено су ту где јесу, и то је директна последица систематског рада, који је у спорту код нас готово мисаона синтагма. Не само у спорту.
Али шта се ложите, као навијате за Динамо? Па логично је да навијаш против њих! Питај било којег Сплићанина да ли навија за Динамо? Да ли би у финалу навијао за Динамо?!
Спортски ривалитет је здрав, подстиче на развој, напредак. Не на мржњу. Не ни на разлике. Имам другове који су Динамовци, пургери прави. Никад нико није навијао ни за један српски клуб у било ком спорту. Исто као што се синоћ било који Келт, навијач Селтика, радовао подједнако као и сваки Динамовац.
Не, мора се бити већи католик од папе, па то ти је.
(Нико и Ништа, 19. mart 2021 15:33)

Ovo što si napisao za zdrav sportski rivalitet, važi za neke druge narode...u slučaju Hrvata i Srba to je kao da rahmetli Džordžu Bestu posle presadjivanja jetre kažeš da je crno vino zdravo. Kužiš, stari moj?

neutralni felš

pre 4 godine

dinamo imao sreće? tako je mislio i totenhem u prošlom žrebu... viljareal zna da igra fudbal nista manje nego totenhem, ako ne i bolje - jer su "takticki elasticniji" nego murinjovi englezi... plus sad mogu da uce na njihovim greskama.

remax

pre 4 godine

Ako ne bude nikakvih muljanja i suci budu bili na nivou, Dinamo osvaja ovo natjecanje. Sa ovakvom igrom u ligi prvaka bi digurali do polufinala minimalno.
(Domagoj, 19. mart 2021 13:20)

Domagojeva realnost.
Ispašćemo u 1/4 finalu LE ali bi dogurali do 1/2 finala LŠ.
Samo Domagoj zna šta je hteo da kaže.

mr.wolf

pre 4 godine

Kakva glupost. Ako mene pitate dobili su najgoreg protivnika. Vecina bi ih podcenila i imali bi sanse da iznenade. Viljareal nema sanse da ih podceni i igrace na noz od starta. Vece sanse bi imali protiv Uniteda, Arsenala, Rome. Sa Ajaksom tesko, a Granada spada u istu kategoriju ko Viljareal, ozbiljno bi ih shvatili.

динамо

pre 4 godine

уместо трулог тотенхема којег би добио и чукарички, динамо је добио противника по мери који има да их спусти на земљу. и то уз велики прасак. ово ће да буде много хладан туш за комшије. виљареал је озбиљна и јака екипа, једна од јачих у жребу. пургери има да оборе рекорд звезде против тотенхема и звезде против бајерна. 0:18 буразеру

maksim

pre 4 godine

Komentnator sa Arene kaze imacemo dva derbija mozda Granada-MU ali Ajaks-Roma nikako po igri Ajaks je ispred Rome u svakom pogledu...Opet cuda se desavaju videli smosinoc u Zagrebu

dakee

pre 4 godine

A gle ove naše što navijaju za Dinamo, strašno kakav smo narod, posle svega kroz istoriju što su nam priredili, i kakvo mišljenje imaju prema nama, još ima naših što podržavaju hrvate u bilo kom sportu.

petar markovic

pre 4 godine

Ilija, nismo mi od vas pobjegli glavom bez obzira, kao i svi drugi, da bi se sad udruživali. Nisi ti shvatio. Gleda svoje dvorište i uživaj u nogometu!
(Bijeloplavi, 19. mart 2021 14:28)

naravno da niste pobegli da bi se ponovo udruzivali. vi ste samo velikohrvatskom mrziteljskom politikom izazvali ratove i rasturili bivsu drzavu. svakako da to niste radili da bi se ponovo udruzivali. daleko vam lepa kuca, pozdrav!

Ćivot

pre 4 godine

Namesten zreb za engleske klubove, Chelsea i City dobili najslabije protivnike u ligi sampiona, dok United i Arsenal najslabije protivnike u ligi evrope. Jedino je Liverpool morao dobiti nek dobrog i to Real, a oni su najslabiji od tih dobrih.

NBG

pre 4 godine

Ako ne bude nikakvih muljanja i suci budu bili na nivou, Dinamo osvaja ovo natjecanje. Sa ovakvom igrom u ligi prvaka bi digurali do polufinala minimalno.
(Domagoj, 19. mart 2021 13:20)

😂 Mitomanija level pro. Da li znaš (bez pomoći interneta) ko je igrao 1/4 finale kupa uefa u sezoni 2005/6? Steaua i Rapid Bukurešt, tako da će se i Dinama za 15 godina sećati isto kao i rumuna.

beogradski

pre 4 godine

Dinamo je osvojio Kup sajamskih gradova, a jos jednom je bio finalista. Kup sajamskih gradova = Kup UEFA = Liga Evrope
(xyz, 19. mart 2021 13:58)

Au dokle vise? Kuo sajamskih gradova nije isto sto i Kup UEFA. Odes na sajt Evropa Lige i uveris se sam. Kup sajamskih gradova cak nije bio pod okriljem i ingerencijama UEFA.

purger

pre 4 godine

opet bi rađe opuštene engleze nego napaljene španjolce, kakva sreća (bila bi sa slavijom i granadom) ...ali Dinamo je danas moćan, prema tome , doma igrati oprezno...vidi se po brojkama da su španjolci doma lošiji ...

PSG 6 komada, to je kanonada

pre 4 godine

Nije imao sreće! Ispada. Viljareal nije zvučno ime, kao što nije zvučno ime, ali je opasan. Prognoziram ispadanje nekadašnjeg udbaškog kluba.

ZGbb

pre 4 godine

Nadam se da se protiv Villareala može igrati, da neće igrati bunker, pa uz nešto sreće i puno borbe da prođemo...a onda Slavijaaaa, pa Vukov spomenik :) pa nekako preko Slavije do finala, to bi bio san...

petar markovic

pre 4 godine

Evo njih sa “srećom”. Zemlja s najviše ekipe koja vjeruje u vračare i neke Milane koji prognoziraju. Kako vam ne dosadi više...
(prika iz susjedstva, 19. mart 2021 13:22)

potpuno se slazem s tobom da je naslov neprimeren. sa druge strane, ne treba to da bude povod da prozivas citavu zemlju i naciju. recimo, mogli bi i mi da kazemo da je nekorektno da nam bilo sta govori pripadnik nacije koja svake godine svecano proslavlja zlocin, koja pokusava i sebe i druge da ubedi da tesla i djokovic nisu srbi, ciji su stanovnici u stanju da nekoga bace u more samo jer nosi trenerku kluba iz susedne drzave, u kojoj se dize spomenik teroristi itd itd itd. prema tome, to kako vam ne dosadi vise je mnogo vise na vas primenjivo a ja ponavljam, slazem se da je naslov bezveze. dinamu svaka cast, napravili su fantastican rezultat i mozemo samo da im zavidimo. inace, za dinamo bi najgori moguci protivnik bio slavija iz praga. tu bi bili dozivljeni kao favoriti i taj pritisak bi ih mozda slomio... ovako im je prilicno dobra situacija, ako izgube nisu se obrukali a opet se moze sa viljarealom...

peki

pre 4 godine

Ko kaze da nemamo za koga da navijamo? Idemo, Dinamo, zgazi ih sve!
(Mikii, 19. mart 2021 13:11)

Tako su i oni navijali '95-e, samo ti navijaj

Ilija

pre 4 godine

Bijeloplavi,mislio sam na sport a ne na zajedničku državu.Vi hoćete u svoje torove i to je vaše pravo i sretno vam bilo.Neznam zašto dolaziš na naše portale kad si sretan što ste pobjegli od nas.P.S.uzivaj sine u vašoj tramvaj ligi.

goblin

pre 4 godine

Žreb za Dinamo nije lak,Viljareal je čvrst,iskusan, i "dosadan",sve su bacili na osvajanje LE,lakši put ka LŠ, zato i igraju nešto slabije u prvenstvu u poslednje vreme ...Siguran sam da bi rutinski izbacili Romu,na primer...

deda

pre 4 godine

nije bas da je dinamo imao srece, liga evrope je znacajna za siromasnije klubove, timovi koji vrede par stotina m. bas i nece previse ginuti pogotovu ako se bore za pozicije u domacem prvenstvu

матори

pre 4 godine

Коначно озбиљан противник па да се покажу колико знају да играју динамовци. Прогнозирам 8-1 за Вињареал у двомечу. Ипак се Динамо много наоалио против никад лошијег Тотенхема.

Duke

pre 4 godine

Zanimljivi parovi. I kao navijac Mancestera, drago mi je da su posle dva jaka protivnika, napokon dobili "slabiji" tim, bar na papiru.
Sa druge strane mislim da su ostali parovi dosta dobri, pogotovo Ajaks-Roma. To ce biti dobre dve utakmice.
Mada opet mislim da je Dinamo odigrao svoje. Jesu odlicno odigrali protiv Totenhema, koji je realno odavno posrnuo, ali ipak mislim da su ispucali sve sta su imali i da je to to sto se njih tice. Viljareal je ekipa sa mnogo iskustva u ovom takmicenju, i onu su svake godine jedni od favorita. Verovatno jer znaju da igraju kup itakmice i taj stil takmicenja im jako lezi. Bice zanimljiv nastavak takmicenja svakako.

Res

pre 4 godine

Imao steće je relativan pojam u četvrtfinalu jer sad nema slabih, ali razlike ima. MU je sigurno najjači i sreća za Dinamo da su ih izbjegli u sljedećem kolu. Villarreal je jak klub sa igračima i od 50 mil. € vrijednosti i sa sjajnom istorijom kluba i trofeja. Sad su trenutno u nekoj maloj krizi ali to ništa ne znači. Ako su igrači zdravi i ako nisu imali koronu sigurno su opasni i Dinamu neće biti lako. Ali Dinamo je sinoć slavio sa navijaćima a korone i to britanskog tipa ima jako mnogo u Zagrebu, tako da si je Dinamo mozda upropastio šanse za kvalitetnu igru. Dovoljno da mu jedan ključni igrač ne bude u formi i eto problema jer Dinamo nema dugačku klupu. Ali ako Dinamo bude u formi kao sinoć onda ni Villarreal neče lako do prolaza. Ipak igraju se dvije utakmice a u drugoj Dinamo je u gostima (možda i pred punim stadionom?) a to može biti nezgodno čak i ako Dinamo bude u formi.

Da dodam

pre 4 godine

Moje prognoze prolaska dalje:
Granada 51%-49% Mancester Junajted
Ajaks 52%-48% Roma
Arsenal 55%-45% Slavija Prag
Dinamo Zagreb 45%-55% Viljareal

динамо

pre 4 godine

уместо трулог тотенхема којег би добио и чукарички, динамо је добио противника по мери који има да их спусти на земљу. и то уз велики прасак. ово ће да буде много хладан туш за комшије. виљареал је озбиљна и јака екипа, једна од јачих у жребу. пургери има да оборе рекорд звезде против тотенхема и звезде против бајерна. 0:18 буразеру

Domagoj

pre 4 godine

Ako ne bude nikakvih muljanja i suci budu bili na nivou, Dinamo osvaja ovo natjecanje. Sa ovakvom igrom u ligi prvaka bi digurali do polufinala minimalno.

dakee

pre 4 godine

A gle ove naše što navijaju za Dinamo, strašno kakav smo narod, posle svega kroz istoriju što su nam priredili, i kakvo mišljenje imaju prema nama, još ima naših što podržavaju hrvate u bilo kom sportu.

PSG 6 komada, to je kanonada

pre 4 godine

Nije imao sreće! Ispada. Viljareal nije zvučno ime, kao što nije zvučno ime, ali je opasan. Prognoziram ispadanje nekadašnjeg udbaškog kluba.

матори

pre 4 godine

Коначно озбиљан противник па да се покажу колико знају да играју динамовци. Прогнозирам 8-1 за Вињареал у двомечу. Ипак се Динамо много наоалио против никад лошијег Тотенхема.

petar markovic

pre 4 godine

Ilija, nismo mi od vas pobjegli glavom bez obzira, kao i svi drugi, da bi se sad udruživali. Nisi ti shvatio. Gleda svoje dvorište i uživaj u nogometu!
(Bijeloplavi, 19. mart 2021 14:28)

naravno da niste pobegli da bi se ponovo udruzivali. vi ste samo velikohrvatskom mrziteljskom politikom izazvali ratove i rasturili bivsu drzavu. svakako da to niste radili da bi se ponovo udruzivali. daleko vam lepa kuca, pozdrav!

Ćivot

pre 4 godine

Namesten zreb za engleske klubove, Chelsea i City dobili najslabije protivnike u ligi sampiona, dok United i Arsenal najslabije protivnike u ligi evrope. Jedino je Liverpool morao dobiti nek dobrog i to Real, a oni su najslabiji od tih dobrih.

beogradski

pre 4 godine

Dinamo je osvojio Kup sajamskih gradova, a jos jednom je bio finalista. Kup sajamskih gradova = Kup UEFA = Liga Evrope
(xyz, 19. mart 2021 13:58)

Au dokle vise? Kuo sajamskih gradova nije isto sto i Kup UEFA. Odes na sajt Evropa Lige i uveris se sam. Kup sajamskih gradova cak nije bio pod okriljem i ingerencijama UEFA.

peki

pre 4 godine

Ko kaze da nemamo za koga da navijamo? Idemo, Dinamo, zgazi ih sve!
(Mikii, 19. mart 2021 13:11)

Tako su i oni navijali '95-e, samo ti navijaj

Da dodam

pre 4 godine

Moje prognoze prolaska dalje:
Granada 51%-49% Mancester Junajted
Ajaks 52%-48% Roma
Arsenal 55%-45% Slavija Prag
Dinamo Zagreb 45%-55% Viljareal

Duke

pre 4 godine

Zanimljivi parovi. I kao navijac Mancestera, drago mi je da su posle dva jaka protivnika, napokon dobili "slabiji" tim, bar na papiru.
Sa druge strane mislim da su ostali parovi dosta dobri, pogotovo Ajaks-Roma. To ce biti dobre dve utakmice.
Mada opet mislim da je Dinamo odigrao svoje. Jesu odlicno odigrali protiv Totenhema, koji je realno odavno posrnuo, ali ipak mislim da su ispucali sve sta su imali i da je to to sto se njih tice. Viljareal je ekipa sa mnogo iskustva u ovom takmicenju, i onu su svake godine jedni od favorita. Verovatno jer znaju da igraju kup itakmice i taj stil takmicenja im jako lezi. Bice zanimljiv nastavak takmicenja svakako.

IgorZG

pre 4 godine

Hocete reci Arsenal i Man United su imali srece? Dinamo s obzirom na velicinu izvukao je dosljednog protivnika. Koje ste vi dalebu novinarske. Uostalom 2010 Dinamo je pregazio Villareal 2:0 tako da..ne bojimo se Pake Alkasera.

Ilija

pre 4 godine

Bijeloplavi,mislio sam na sport a ne na zajedničku državu.Vi hoćete u svoje torove i to je vaše pravo i sretno vam bilo.Neznam zašto dolaziš na naše portale kad si sretan što ste pobjegli od nas.P.S.uzivaj sine u vašoj tramvaj ligi.

Ilija

pre 4 godine

Dinamo je alfa i omega timova bivše Jugoslavije,Zvezda radi dobar posao poslednjih godina.S obzirom na tramvaj lige u kojima igraju ovo je naš.Ja kao partizanovac mogu da kažem da je jedino rješenje neka jadranska liga u fudbalu po modelu kosarke ili vaterpola ako hoćemo napredak na klupskom nivou.Pogledajte košarku bivša Juga na megdan bi stala najjačem drim timu.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Evo njih sa “srećom”. Zemlja s najviše ekipe koja vjeruje u vračare i neke Milane koji prognoziraju. Kako vam ne dosadi više...

Mikii

pre 4 godine

Tako su i oni navijali '95-e, samo ti navijaj
(peki, 19. mart 2021 13:36)

Nisam na tom primitivnom nivou svesti da ostajem zarobljen u proslosti. Gledam iskljucivo napred. Narod koji nije raskrstio sa svojom prosloscu ne moze da razume sadasnjost, niti da se nada buducnosti.

petar markovic

pre 4 godine

Evo njih sa “srećom”. Zemlja s najviše ekipe koja vjeruje u vračare i neke Milane koji prognoziraju. Kako vam ne dosadi više...
(prika iz susjedstva, 19. mart 2021 13:22)

potpuno se slazem s tobom da je naslov neprimeren. sa druge strane, ne treba to da bude povod da prozivas citavu zemlju i naciju. recimo, mogli bi i mi da kazemo da je nekorektno da nam bilo sta govori pripadnik nacije koja svake godine svecano proslavlja zlocin, koja pokusava i sebe i druge da ubedi da tesla i djokovic nisu srbi, ciji su stanovnici u stanju da nekoga bace u more samo jer nosi trenerku kluba iz susedne drzave, u kojoj se dize spomenik teroristi itd itd itd. prema tome, to kako vam ne dosadi vise je mnogo vise na vas primenjivo a ja ponavljam, slazem se da je naslov bezveze. dinamu svaka cast, napravili su fantastican rezultat i mozemo samo da im zavidimo. inace, za dinamo bi najgori moguci protivnik bio slavija iz praga. tu bi bili dozivljeni kao favoriti i taj pritisak bi ih mozda slomio... ovako im je prilicno dobra situacija, ako izgube nisu se obrukali a opet se moze sa viljarealom...

NBG

pre 4 godine

Ako ne bude nikakvih muljanja i suci budu bili na nivou, Dinamo osvaja ovo natjecanje. Sa ovakvom igrom u ligi prvaka bi digurali do polufinala minimalno.
(Domagoj, 19. mart 2021 13:20)

😂 Mitomanija level pro. Da li znaš (bez pomoći interneta) ko je igrao 1/4 finale kupa uefa u sezoni 2005/6? Steaua i Rapid Bukurešt, tako da će se i Dinama za 15 godina sećati isto kao i rumuna.

xyz

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.
(poluostrvo, 19. mart 2021 13:33)

Dinamo je osvojio Kup sajamskih gradova, a jos jednom je bio finalista. Kup sajamskih gradova = Kup UEFA = Liga Evrope

neutralni felš

pre 4 godine

Ilija, nismo mi od vas pobjegli glavom bez obzira, kao i svi drugi, da bi se sad udruživali. Nisi ti shvatio. Gleda svoje dvorište i uživaj u nogometu!
(Bijeloplavi, 19. mart 2021 14:28)

naravno da niste pobegli da bi se ponovo udruzivali. vi ste samo velikohrvatskom mrziteljskom politikom izazvali ratove i rasturili bivsu drzavu. svakako da to niste radili da bi se ponovo udruzivali. daleko vam lepa kuca, pozdrav!
(petar markovic, 19. mart 2021 14:55)

nova generacijo, nije to tako jednostavno. mi smo prvi poceli da cackamo mecku zloupotrebivsi nase sunarodnike u krajini da poveruju da mogu da nam se priključe a posle smo ih ostavili na cedilu pa su se prikljucili metodom bezanije. septembra 91. je narod u bg bacao cvece na tenkovske kolone koje su paradirale pred put u hrvatsku. licno sam gledao naivan narod kako baca cvece i zeli srecan put za zagreb, ne kapirajuci da su ti isti tenkovi razjurili antirezimske demonstracije 9. marta, ne znajuci da ce ih koliko sutra pozivari juriti da im uvale poziv za mobilizaciju. secam se da sam prijatelju rekao onu tomas manovu izjavu "rat se uvek vraca kuci" i tako je i bilo 9 godina kasnije.
nemoj meni pricati ni o nama ni o njima, jer nas sve dobro znam.
taj rat je odgovarao jedino huljama na obe strane: da svom narodu skrenu pogled sa sebe da bi poceo da laje preko plota dok ga isti dzepare. niko nije nevinasce, a linije izmedju zrtve i agresora su cesto bile skoro nevidljive.

Sreća, slučajnost, raspali protivnici, suđenje, ozljede, kiša, vjetar,....

pre 4 godine

Sta se toliko palite na Dinamo? Slucajna 3 gola, slucajno Orsic 50 metara kroz trojicu totenkemaca prosao I jos slicajnije sutnuo u gol. I tako 3 puta slucajno
(Torcida Sarajevo, 19. mart 2021 13:40)
Nije samo slučajno, nego i imaju neviđenu sreću. Sve neke slabe momčadi dobili i sad oni neka sila. Šta ne pobjede Bayern ili City, nego raspali Tottenham sa balvanima tipa Kane, Son, Bale, Lloris i slični.

remax

pre 4 godine

Ako ne bude nikakvih muljanja i suci budu bili na nivou, Dinamo osvaja ovo natjecanje. Sa ovakvom igrom u ligi prvaka bi digurali do polufinala minimalno.
(Domagoj, 19. mart 2021 13:20)

Domagojeva realnost.
Ispašćemo u 1/4 finalu LE ali bi dogurali do 1/2 finala LŠ.
Samo Domagoj zna šta je hteo da kaže.

Futre

pre 4 godine

Најјачи су ови што навијају сад као за Динамо. Цела Србија је уз вас? Хахаха, није.
Модри су јуче одучили Певце од фудбала, заслужено су ту где јесу, и то је директна последица систематског рада, који је у спорту код нас готово мисаона синтагма. Не само у спорту.
Али шта се ложите, као навијате за Динамо? Па логично је да навијаш против њих! Питај било којег Сплићанина да ли навија за Динамо? Да ли би у финалу навијао за Динамо?!
Спортски ривалитет је здрав, подстиче на развој, напредак. Не на мржњу. Не ни на разлике. Имам другове који су Динамовци, пургери прави. Никад нико није навијао ни за један српски клуб у било ком спорту. Исто као што се синоћ било који Келт, навијач Селтика, радовао подједнако као и сваки Динамовац.
Не, мора се бити већи католик од папе, па то ти је.
(Нико и Ништа, 19. mart 2021 15:33)

Ovo što si napisao za zdrav sportski rivalitet, važi za neke druge narode...u slučaju Hrvata i Srba to je kao da rahmetli Džordžu Bestu posle presadjivanja jetre kažeš da je crno vino zdravo. Kužiš, stari moj?

Torcida Sarajevo

pre 4 godine

Sta se toliko palite na Dinamo? Slucajna 3 gola, slucajno Orsic 50 metara kroz trojicu totenkemaca prosao I jos slicajnije sutnuo u gol. I tako 3 puta slucajno

neutralni felš

pre 4 godine

Necu da navijam za Dinamo radi 2 miliona ubijenih nevinih Srba u Jasenovcu.
(Goran Loznica, 19. mart 2021 15:36)

ne zloupotrebljavaj i ne brukaj te sirote ubijene pokojnike nenormalnim cifriranjem!!! sram te bilo! nije cudo sto nam svet ne veruje zbog takvih lazova!

Ajde da vidimo

pre 4 godine

Realno bilo je i lakših protivnika od Villarreala ali ima i jačih, pa sve u svemu Dinamo je prošao srednje. Najjači su engleski klubovi i sa najjačim formom i tempom igre. Melju sve pred sobom. Ono sinoć je bilo sportsko čudo a ne realan odnos snaga. Dva dana prije utakmice ostati bez trenera, imati psihički kaotičnu situaciju u klubu, biti negativac u medijima i na društvenim mrežama, startati sa minusom od dva gola i ni jednim zabijenim u gostima, imati ispred sebe sportsku zvijezdu napadača od 120 mil. €, imati rotiv sebe iskusnu sportsku trenersku zvijezdu i istrčati na skromnom stadionu sa momčadi koja ukupno vrijedi značajno manje od protivničkog napadača... Šta reći nego sportsko čudo koje se ne događa često zato i jest čudo. Teško da Dinamo moze ponoviti onako sjajnu utakmicu. Tako da nemam neka velika očekivanja za dalje. Ali uz mnogo borbe i žara, uz nešto sportske sreće i uz eventualno loš dan protivničke momčadi Dinamo može proci u polufinale. Ako se to desi onda se može samo pomoliti da se ne osramoti u polufinalu. O finalu sa MU ne usudim se ni misliti. Čak i da se desi Dinamo bi izgledao smiješno u toj borbi Davida i Golijata.

Samo je kosarka sport

pre 4 godine

Dinamo je sonic pokazao da je za Partizan I Zvezdu, licno Bajern
Mi vise sa Hrvatima ne moze ni da se poredimo.
Mon Partizan je daleko od ozbiljnog fudbal odavno, a Dinamo je razbio Totenhem koji se izivljavao na Zvezdu.
Navijam da Dinamo ode sto dalje, ali mislim da je Viljareal mnogo ozbiljan. Kostur vodi na englesko finale.

Нико и Ништа

pre 4 godine

Најјачи су ови што навијају сад као за Динамо. Цела Србија је уз вас? Хахаха, није.
Модри су јуче одучили Певце од фудбала, заслужено су ту где јесу, и то је директна последица систематског рада, који је у спорту код нас готово мисаона синтагма. Не само у спорту.
Али шта се ложите, као навијате за Динамо? Па логично је да навијаш против њих! Питај било којег Сплићанина да ли навија за Динамо? Да ли би у финалу навијао за Динамо?!
Спортски ривалитет је здрав, подстиче на развој, напредак. Не на мржњу. Не ни на разлике. Имам другове који су Динамовци, пургери прави. Никад нико није навијао ни за један српски клуб у било ком спорту. Исто као што се синоћ било који Келт, навијач Селтика, радовао подједнако као и сваки Динамовац.
Не, мора се бити већи католик од папе, па то ти је.

Recenzija

pre 4 godine

Da je Dinamo imao srece, izvukao bi Slaviju.
Villareal je odlican tim. Ako i pobijedi Dinamo, ide na Arsenal.
Tako da nema lakog protivnika.
No nakon razbijanja Tottenhama, sve je moguce :)

prijatelj nekih prijatelja

pre 4 godine

Uopšte nije imao sreće. Viljareal je odlična takmičarka ekipa, prekaljena u Evropi sa Emerijem koji je doktorirao LE više puta. Kompletan fokus im je na LE. Oni ganjaju direktno finale i neće im se igrači šetkati i potcenjivati Dinamo kao nabeđeni pevci.

Granada bi im bila premija, iako i oni igraju sasvim dobar fudbal. Viljareal nema frku ni od Mančestera ni od Ajaksa. Ozbiljan klub.

Bijeloplavi

pre 4 godine

Ilija, nismo mi od vas pobjegli glavom bez obzira, kao i svi drugi, da bi se sad udruživali. Nisi ti shvatio. Gleda svoje dvorište i uživaj u nogometu!

cibos

pre 4 godine

dinamo ima srece a izbace jednog od 2 3 favorita za osvajanje totteham hahah i tu je isto imao srece predpostavljam. jaki ste jaki. krasnodar je u ligi prvaka bio treci i tu je isto ima srece. pa dinamo je pun srece.

mario

pre 4 godine

Što imao sreće!!! odvaliće ih Španci
(ognjen, 19. mart 2021 14:16)
Ma naravno kao što ste mislili i da će Totenhem odvaliti Dinamo kao i neki drugi. Dakle kad god vi pišete da će netko odvaliti Dinamo onda Dinamo odvali te.

poluostrvo

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

A zasto je Dinamo imao srecu? Pa istamburali su Totenhem, zasluzili su sve sto im dolazi. Svaka im cast za jucerasnji mec. Obozavaoci naseg fudbala se vecito pozivaju na srecu i Boga, kao da te dve stvari imaju veze sa ovim. Dinamo je juce odigrao premijerligaski, a Totenhem, pa kao da igra ping pong ligu.

zar i to treba objasnjavati!?

pre 4 godine

"imali sreće, jer su uspeli da izbegnu najjače timove poput Junajteda, Arsenala, Ajaksa ili Rome". Najjace, poput Arsenala??? PA sto bi se plasili Arsenala!? Ako su vec izbacili onog koga su izbacili, Arsenalom bi obrisali pod.

ZGbb

pre 4 godine

Nadam se da se protiv Villareala može igrati, da neće igrati bunker, pa uz nešto sreće i puno borbe da prođemo...a onda Slavijaaaa, pa Vukov spomenik :) pa nekako preko Slavije do finala, to bi bio san...

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Villarreal. Not great, not terrible. :D
Sjecam se 2010... mislim da je to bilo tad... vaha je dosao u dinamo i ubili su zutu podmornicu, rukavina i sammir odigrali utakmice karijere.
Moze se s njima igrat, bitno da nije uletio utd.

marko vuk...

pre 4 godine

iskreno dinamo je ok klub,manite se prepucavanja i mrznje,eto gdu su sada oni gde smo mi
Nasi klubivi su nula i kraj price da nije tako igrali bi fubdbal sada

plavi bechar

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.
(poluostrvo, 19. mart 2021 13:33)
Zvanicno se Dinamo vodi kao osvajac EL kroz KVG koji je prethodnica EL i Kup Uefa.

Q

pre 4 godine

Ilija rukomet zajednička liga klupski očaj reprezentacija loše
Vaterpolo oboje loše
Košarka oboje očaj
Nogomet HNL viceprvak svijeta i četvrtfinale lige Europe
Hvala,ne hvala

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Beogradski

Tako je. Nije kup vel gradova bio pod uefom, nego pod fifom.
Molim lijepo, predsjednik fife bio je na finalu u zg i prespavao u esplanadi zajedno sa kompletnom svitom.
Dinamo je u tom kupu derao juve i leeds, a par sezona ranije kad je igrao finale, bayerna. Finale su izgubili od valencie. Pa jesu to mozda klubovi iz intertoto kupa?!

Kup kvg tehnicki nije prethodnik kupa uefa ali prakticki je, pogledaj koji klubovi su tad igrali to natjecanje.
Jedini peh je sto je to jos bila 'prapovijest' s obzirom na tehniku i zvijezdinu 91, pa svi imate snimke tih tekmi na video kazetama.

A 60-ih... pa tko je tad uopce imao tv? O videu da ne pricam, pitanje je da li je to postojalo.
Stari mi je pricao da je 60-ih jedna obitelj kupila tv, kod njih u kucu dosla je cijela ulica da vide to cudo. Natisnulo se 50 ljudi da gleda dnevnik.
Kaze 'ma danas... da sletis s helikopterom u dvoriste, to ne bi bio taj efekt kao kad su ljudi prvi put vidjeli tv.

Dani

pre 4 godine

Dinamo ako slučajno prođe u polufinale tamo ga čeka pobjednik iz duela Arsenal-Slavija Praha. Pretpostavljam da bi tu Arsenal trebao proći ali iznenadenja su moguća. Prode li Aresenal i prođe mi Dinamo, tada Dinamo ima neku malu nadu jer Arsenal je 10. na tabeli a Tottenham 8.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

“Petre Markoviću”, u pravu si. Prihvati iskrenu ispriku, post je namijenjen onima koji su zluradi, ne znaju bolje, spominju sreću, a zanemaruju činjenicu tko je Emeri. A za ostalo, ne mislim da su Tesla i Đoković Hrvati, niti me ta tema zanima, nisam bacio nikoga u more (iako je glupo šetati Splitom s grbom kluba ispred čijeg stadiona je parkiran tenk, a spominje sa Vukovar često, neprimjereno). I da, ako misliš na Barešića, tebi možda “terorista”, a ja smatram ambasadora koji je ubijen zločincem, slučajno bio i upravitelj (upravnik) “Golog otoka”, tako da se tu ne bi složili. Upravitelji tog mjesta su kriminalci. Ni ne moramo se složiti, ali razumiješ nijanse. Da ne odemo mimo sporta. A on je trenutno oko senzacije koju svi razumiju, Zg Dinama, veličine preokreta. I gluposti onih koji Villareal zovu “srećom”. Samo nek obrate pažnju na Salzburg i Dinamo Kijev, kako su protiv njih prošli...

maksim

pre 4 godine

Komentnator sa Arene kaze imacemo dva derbija mozda Granada-MU ali Ajaks-Roma nikako po igri Ajaks je ispred Rome u svakom pogledu...Opet cuda se desavaju videli smosinoc u Zagrebu

štraus sa grbavice

pre 4 godine

Englezi su mi enigma. Kod njih je veoma važna stvar da li je to njihov prioritet ili ne, pogotovo M. United koji ima osigurano mesto u LŠ kroz PL.

Ajax - Roma 50:50, Dinamo - Viljareal 50:50, Arsenal - Slavija : Slavija veoma dobra, jača i od Dinama Zg. i ima šanse protiv Arsenala. Granada - M. United: M. United je potpuni favorit protiv Granade ali ne znam koliko su zainteresovani za LE. Igraće sa kombinovanim sastavom, a tada ništa ne znaš.

Biće interesantno, navijam za fudbal. Bilo bi zabavno da prođe Dinamo, koji je na neki način predstavnik regiona, bivše države. Kroz njih vidiš da je ipak moguće napraviti uspeh u Evropi, ako si dovoljno odlučan i hrabar. Možda je ovo njihova sezona iz snova.

Bluz

pre 4 godine

Rijeka, koja je na sredini tablice Hrvatske lige,
je nedavno odlično parirala Real Sociedadu, koji je puno bolji od Villarreala.
Tako da Dinamo ima dobre šanse.

Bor'ša

pre 4 godine

Lakse je igrati protiv Engleza, još pogotovo sto imaju iscrpljujuci ritam u domaćem prvenstvu i kupovima gde su glavni kandidati za titule u istim, sto se videlo i na Totenhemu(koji i nema nekakve šanse za neku titulu) gde nije bilo energije, teske noge. Viljareal, po mom skromnom mišljenju nepremoativa prepreka,tehnicki potkovane španske ekipe, mnogo svezije i odmornije.

Futre

pre 4 godine

Bogme, teško da su imali sreće...iskusan, dobar tim je Viljareal. Pri tom, nisu to engleske vezare u odbrani, već iskusni Albiol i Pau Tores od 50 milki...pa Moreno, Alkaser, Kokelan, Pareho...

Mito

pre 4 godine

Dinamo baš i nije imao sreće, jer španski klubovi su opasni u evro-takmičenjima. Da je Dinamo izvukao neko zvučno ime, ne bi imao pritisak, a ovako, vidit će mo.

Res

pre 4 godine

Imao steće je relativan pojam u četvrtfinalu jer sad nema slabih, ali razlike ima. MU je sigurno najjači i sreća za Dinamo da su ih izbjegli u sljedećem kolu. Villarreal je jak klub sa igračima i od 50 mil. € vrijednosti i sa sjajnom istorijom kluba i trofeja. Sad su trenutno u nekoj maloj krizi ali to ništa ne znači. Ako su igrači zdravi i ako nisu imali koronu sigurno su opasni i Dinamu neće biti lako. Ali Dinamo je sinoć slavio sa navijaćima a korone i to britanskog tipa ima jako mnogo u Zagrebu, tako da si je Dinamo mozda upropastio šanse za kvalitetnu igru. Dovoljno da mu jedan ključni igrač ne bude u formi i eto problema jer Dinamo nema dugačku klupu. Ali ako Dinamo bude u formi kao sinoć onda ni Villarreal neče lako do prolaza. Ipak igraju se dvije utakmice a u drugoj Dinamo je u gostima (možda i pred punim stadionom?) a to može biti nezgodno čak i ako Dinamo bude u formi.

Neko drugo vrijeme

pre 4 godine

Ako je LE nastavak UEFA kupa,a Dinamo uspe da se plasira u polufinale,bice to istorijski uspeh.Pre toga Zvezda igrala finale 79-te,Radnicki Nis polufinale 82-ge,Hajduk 84-te i Zeljo 85-e.Ej koliko je godina trebalo da prodje.
(poluostrvo, 19. mart 2021 13:33)
Tehnički je nastavak. Ali ovo je puno teže natjecanje. Prije si odigrao nekih 6 utakmica i bio si u polufinalu. Ovdje do polufinala moraš odigrati minimalno 12 utakmica. I to be protiv predstavnika Albanije ili Finske, već protiv ozbiljnih momčadi. Slična stvar je sa Ligom prvaka. Tamo je čak i pehar isti, ali je samo natjecanje 100x teže.

purger

pre 4 godine

opet bi rađe opuštene engleze nego napaljene španjolce, kakva sreća (bila bi sa slavijom i granadom) ...ali Dinamo je danas moćan, prema tome , doma igrati oprezno...vidi se po brojkama da su španjolci doma lošiji ...

neutralni felš

pre 4 godine

dinamo imao sreće? tako je mislio i totenhem u prošlom žrebu... viljareal zna da igra fudbal nista manje nego totenhem, ako ne i bolje - jer su "takticki elasticniji" nego murinjovi englezi... plus sad mogu da uce na njihovim greskama.

Ariva

pre 4 godine

Villarreal je izbacio Dinamo Kijev i YB Salzburg sa 4:1 i sa 4:0. Tako da daleko je to od slabog protivnika. Ali eto nisu dobili najjačeg, nisu dobili MU, pa su u tom smislu imali sreće. Ali neće biti lako proći dalje. Jedino MU moze da računa na prolaz.

aca

pre 4 godine

Ne znam kako su imali srece Viljareal je odlican tim, imaju paklen napad, pored Sevilje ne mogu do LS kroz Primeru, ovo im je jedini nacin..

Marko

pre 4 godine

Pa nije baš da je neka velika sreća za Dinamo, Španjolci su uvijek zeznuti jer su nabrijani i igraju ko zdrogirani...poslije izbacivanja Totenhema moglo bi se reći da Villareal nije baš imao sreće

Estonac

pre 4 godine

Samo da podsjetim da su Dinamovci 3 puta u posljednjih 5 godina igrali 1/4 finale UEFA youth lige prvaka.
Jednom ih izbacio Chelsea na penale, jednom Benfica a jednom su izbaceni zbog administrativne greske igraca sa zutim kartonima. Prethodno su prosli Anderlehta pobjedom u obje utakmice i trebali su igrati s Barcelonom.
Rezultati tog talenta sada dolaze na naplatu.
Ne ulazim sad u detalje koliko je Mamic pridonio da se stvori sustav ali je sustav sad stvoren i nema vise povratka nazad.
Dinamo prosle godine samo vlastitom gluposcu nije prosao skupinu LP.

Susjed

pre 4 godine

Svi s kojima sam pričao ovih zadnjih 12ak sati, svi smo rekli:"Svejedno". Ja sam najviše htio Romu, najmanje Slaviju. Možda ispadnemo u 1/4, možda osvojimo kantu, ali sami podatak da san o trofeju nije nerealan je čudo.
Poljska u mom srcu, 26.05. imamo pravo nadati se!

Marko

pre 4 godine

Zanimljivo je da je Dinamo već igrao sa Villarealom. Prije 10 ak godina, rezultat u Zagrebu je bio 2-0 za Dinamo, a na Madrigalu 3-0 za Španjolce. Isto kao i rezultat sa Tottenhamom. Samo što je Dinamo Tottenham, a Villareal Dinamo...

deda

pre 4 godine

nije bas da je dinamo imao srece, liga evrope je znacajna za siromasnije klubove, timovi koji vrede par stotina m. bas i nece previse ginuti pogotovu ako se bore za pozicije u domacem prvenstvu

Sinke

pre 4 godine

Uopce nije sreca izvuci Villareal. Tehnicki dotjeran nogomet, predstavnik iz jake lige, a opet nije zvucno ime poput Uniteda, Rome, Ajaxa ili Arsenala. Ne kazem da ima slabih, ali od tih jakih smo mogli bar neku atraktivniju ekipu izvuc. Jer Villareal je sigurno manje atraktivan ali jednako jak kao npr Arsenal. Al vidjet cemo...mozda sam u krivu. Sretno Dinamo!

neutralni felš

pre 4 godine

uzgred, ako je neko ovde imao srece onda je to united. granada je najslabija od svih učesnika. mada, znajući aktuelni united, oni uvek mogu nešto da zabrljaju.

Dušan

pre 4 godine

Ne znam baš da je Dinamo imao sreće. Španci obično dominiraju po toj ligi Evrope. Englezi su previše nabeđeni i bolje bi im bilo da su dobili njih ili čak Romu koja isto nije uverljiva

mr.wolf

pre 4 godine

Kakva glupost. Ako mene pitate dobili su najgoreg protivnika. Vecina bi ih podcenila i imali bi sanse da iznenade. Viljareal nema sanse da ih podceni i igrace na noz od starta. Vece sanse bi imali protiv Uniteda, Arsenala, Rome. Sa Ajaksom tesko, a Granada spada u istu kategoriju ko Viljareal, ozbiljno bi ih shvatili.

goblin

pre 4 godine

Žreb za Dinamo nije lak,Viljareal je čvrst,iskusan, i "dosadan",sve su bacili na osvajanje LE,lakši put ka LŠ, zato i igraju nešto slabije u prvenstvu u poslednje vreme ...Siguran sam da bi rutinski izbacili Romu,na primer...

neutralni felš

pre 4 godine

nije bas da je dinamo imao srece, liga evrope je znacajna za siromasnije klubove, timovi koji vrede par stotina m. bas i nece previse ginuti pogotovu ako se bore za pozicije u domacem prvenstvu
(deda, 19. mart 2021 14:22)


jeste, ali zavisi kada - ako su van visokih pozicija u zavrsnici domacih prvenstava (kao totenhem ove ili united pre nekoliko sezona, ili arsenal) onda ce jos kako da ginu da bi osvajanjem lige evrope odradili plasman u sledecu sezonu lige sampiona.
poenta: skoro svi oni ligu evrope neformalno pocnu kao rezervno takmicenje ali kako vreme odmakne imaju sta da izgube ako ispadnu u play offu - u grupnoj fazi su opusteni jer im je fokus na domacoj ligi ali ako tamo zabrljaju onda se čupaju u zavrsnici lige evrope. u nokaut fazi nema nezainteresovanih.

Igor

pre 4 godine

Nece biti lako Tadicu Roma nije nista slabija od Ajaksa a to da je Dinamo imao srece bas i nije mnogi ne vide Viljareal ali su definitivno u krugu favorita za osvajanje.