Nedelja, 17.01.2021.

20:00

Juventus se "nije pojavio", Interova lekcija šampionu! VIDEO

U velikom Derbiju Italije fudbaleri Intera su rezultatom 2:0 (1:0) savladali devetostrukog uzastopnog šampiona, ekipu Juventusa, u 18. kolu Serije A.

Izvor: SS

Juventus se "nije pojavio", Interova lekcija šampionu! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

gazda

pre 3 godine

(Melik, 18. januar 2021 13:28)

Ronaldo je bez Marsela,Krosa,Modrica,Bejla osvojio sve moguce timske i individualne trofeje za razliku od Messija koji bez Xavija,Inieste i Suareza nije osvojio prakticno nista bitno.

(Pandemonium, 18. januar 2021 09:48)

moj komentar je bio sasvim jasan,Juve trenutno nema bolji igracki kadar od Napolija ili Intera pa cak ni Atalante. ako su po tebi Rabio ,Scesni ,Morata neka klasa i ako ti kladionice uzimas kao nekakav argument to jasno pokazuje nepoznavanje fudbala.

kako da ne

pre 3 godine

@Da dodam
Ko je pomenuo Mesija? Mesi nije konkurencija sa Ronaldom, prvo nije napadac, a drugo on je drugi nivo. Ronaldo je losiji strelac prosle godine bio od Imobilea, tako da to je taj rang.

guska koja je spasla Rim

pre 3 godine

Milan su dobili sa pola gasa (Purke, 18. januar 2021 07:58)

Mislis pola Milana su dobili s pola gasa? Milan je igrao osakacen, bez najboljih igraca.

guska koja je spasla Rim

pre 3 godine

Juventus nije stara dama nego Mladost
(Morte, 17. januar 2021 22:05)

Da, na latinskom znaci "Mladost". Medjutim, i nije "stara dama", osim kod polupismenih balkanskih sportskih novinara i njihove papagajske publike (i tako vec generacijama). U Italiji je nadimak tog kluba "Vecchia Signora", a to se ne moze prevesti kao "stara dama", vec samo kao "stara gospodja", ili cak jednostvno - "starica" (za prijatelje babetina). Talijanski jezik i ne poznaje pojam "dame" (osim u okviru precizno odredjenih funkcija, npr. dvorske dame, sto ovde nije slucaj... ili ironicno - iz francuskog preuzeto "madamma"). Do "dame" se doslo posrednim prevodom, preko engleske "lady" (sto je legitiman prevod na engleski), izborom pogresnog znacenja.

Melik

pre 3 godine

(Melik, 17. januar 2021 22:44)

Juve ima i tragikomicnu odbranu i tragikomican vezni red.
(gazda, 17. januar 2021 23:02

Dakle priznajes da Ronaldo ne moze nista bez Modrica, Krosa, Casemira, Ramosa, Marcela? Dakle priznajes da bez dobrih saigraca ne moze nista posebno napraviti? Urpavo si to sam rekao! Ali ovde je problem sto on sa i dalje najjacim timom u Italiji ne moze vise ni skudeto osvojiti ili ces reci da su Milan i Inter jaci od Juventusa i nastaviti se blamirat? Sramota nista drugo! Ali hajde odgovori mi prvo na ona gore pitanja il ces nestati opet kad si steran u cosak? Kad shvatis da si uskocio sam sebi u stomak po ko zna koji put.

Igor

pre 3 godine

@Veksi
Upravo tako za 160 milona mogli su bar 2 kvalitetna igraca da se dovedu mozda i 3 da se ojaca tim od Ronalda su velika ocekivanja ali slabo on igra gol ne moze da da jer nema ko da mu namesti sansu vezni red totalno ne kreativan.

Pandemonium

pre 3 godine

gazda, 17. januar 2021 23:49

Ti si decko nabrojao citavu ligu! Hej jesi toliko ogranicen ili sta? Samo mi odgovori na prosto pitanje? Je li postoji u Italiji bolja ekipa od Juventusa? Jel to Milan, Inter, Roma ili Napoli? Ne mogu da verujem sta se ovde pise. Bonuci, Kjelini, De liht, Alex Sandro, Bufon, Scesni pozadi! Sredina Artur, Bentakur, Ramzi , Rabio, Kvadrado .. Napad Ronaldo, Dibala, Kjeza, Morata. Koja ekipa je bolja od ovog tima u Italiji? Zasto su kladionice pre pocetka sezone stavili Juventua kao prvog favorita i to ubedljivo sa kvotom 2,5 ispred Intera i Napolija koji su imali kvotu 6 odnosno 8? Jesu i oni sisali vesla? Daj mi ekipu koja ima bolja imena od Juventusa? Koji je to klub u Italiji ? Prosto neverujem dokle se ide sa neobjektivnoscu. Neverovatno!

Veksi

pre 3 godine

Ronaldo je bacena investicija uz duzno postovanje prema njemu kao legendi ali on je kostao Juve 100 mil transfer i 30 mil plata znaci 160 miliona ih je kostao za te pare mogli su bolje da pojacaju ekipu na kriticnim pozicijama jedino dobro pojacanje je Kijeza, Kjeliniju svaka cast sa 36 godina odigrao je odlicno. Brozovic i Barela igraci utakmice Lukaku zavrsio odlican posao.
(Igor, 17. januar 2021 23:10

Sve vise mislim isto tako. Ogromne pare su potrose na Ronalda . Da je to Ronaldo pre 10 god nista ne bi rekao, isplatilo bi se siguran sam, ali dati 100 mil za igraca od 33 god i na to ogromnu platu, nema smisla. Da, marketinski je to dobar potez verovatno, ali rezultati trpe jer nisu bili u stanju napraviti generalku. Za sve pare koje su potrosili na Ronalda do sad su mogli dovesti sigurno bar 3 dobra mlada igraca i napravili bi dobar temelj za buducnost. Ovako velikih pojacanja nema, nekako citav koncept igre je skocentrisan na Ronalda i ako gledamo sad s ove tacke gledista, to je bio los potez. Na zalost Juventus nije napredovao sa portugalcem. Mozda je vreme za rastanak. Resit se bar njegove velike plate i resurse usmeriti negde drugo. Kako god, teska srca priznajem, ali Inter je bio bolji i zasluzeno pobedio. Cestitam.

Purke

pre 3 godine

Realno gledano Juve za klasu ima najbolji tim i finansijski je najstabilniji klub u Italiji. Milan su dobili sa pola gasa, Inter je ipak jaca ekipa, a Juve je podbacio. Navijam za Milan, ali Juve je i dalje prvi favorit. Sto se Kristijana tice, trudio se, ali je odigrao los mec, kao i protiv Milana. I generalno, njegova jurnjava za statistikom nije dobra za ekipu i tu nema mnogo dileme, a on nije igrac koji ce u polju da pokrene ekipu. Sve u svemu, Kalco je zanimljiv i fudbal je lep, ali to nije zato sto su npr Milan ili Inter mnogo jaki, vec zato sto Juve igra daleko ispod svojih mogucnosti.

E

pre 3 godine

Cestitke Ineteru i nadam se da ce najzad osvojiti titulu, dosta je vise Juventusa. No ovo pljuvanje po Ronaldu je stvarno degutantno, da nema njega Juve bi bio 15, najbolji igrac kluba!!!! Juventusu je mnogo falio Dibala, Kjelini dugo odsutan vidi se, moguce da im je greska prodaja Pjanica.

Kajverson

pre 3 godine

Ovim redom kako je sve i krenulo... Prvo odlazak Paratićia,zatim Pirla, cast igrackoj nogometnoj karijeri, ali nije dostojan da vodi Juventus te da konacno vidim benatacura i Rabiota van tima... Po kojim zaslugama Bentacura ima toliko kredita, nije mi jasno...

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Ne razumem kk moze da nacije za Inter. Jedan od velikih klubova Italije koji kao nije ucestvovao u Kalčopoliju. Kako da ne. Uvek se za nešto bune, tad su zbog te mućke uzeli 5 titula zaredom i nikad više. Najveći lopovi u Italiji. Ove godine titulu uzima ili Milan ili će Juve ponovo odbraniti titulu, u šta verujem i u šta se nadam

Da dodam

pre 3 godine

Koliko puta pogodio Ronaldo? A, on čeka Crotone, šta će da im napravi !!!
(kako da ne, 18. januar 2021 04:45)

koliko puta pogodio Messi? koga li on ceka s obzirom da protiv jacih ekipa ima tacno 0 golova ove sezone.

gazda

pre 3 godine

Da, zato je jedan od tri najgore ocenjenih igraca Juventusa
(Bogi, 18. januar 2021 01:48)

neistina,Ronaldo je najbolje ocenjen igrac Juventusa na ovoj utakmici i generalno najbolje ocenjen igrac Juventusa ove sezone.

MrDjapsy

pre 3 godine

Juventusov vezni red godinama limitiran obicnim trkacima pa jos i potrosenim, prodat Pjanic jedini kreativan, doveden osrednji napadac Morata, stoperi u godinama, trener pocetnik.... Inter trenutno ima kvalitetniji sastav koji jos uvek ima oscilacije(ispadanje u LS) ali cini mi se i jos dosta prostora za napredak...Scudetto se seli u Milano, videcemo samo na koji stranu

dirkenstajn

pre 3 godine

Pratim i navijam za Juventus od 1997, ja od Bentakura ne pamtim losijeg i precenjenijeg igraca na sredini terena, tuzan je vezni red Juventusa, kada im je glavni kreativac Remzi, odbrana danas tragikomicna, posebno kod drugog gola reakcija Kijelinija koji mi je licno drag, i jedan od simbola Juventusa, golman prosek, kao najbogatiji i najmoćniji tim Italije morali bi da priušte golmana vrhunske klase, pa najjlosiji im je golman od svih pretedenata za Skudeto, teska srca priznajem apsolutno zasluzen trijumf Intera, koji nimalo ne simpatisem, ako se nesto drastično ne promeni, nisam siguran da je Juventus favorit ni u dvomecu sa Portom u Ligi Sampiona, a za osvajanje Skudeta tek smo na polovini prvenstva, svasta moze da se izdesava, Sportski pozdrav svim fanovima Kalca..

Bogi

pre 3 godine

Covece, Ronaldo je sa Bonucijem bio najbolji igrac na terenu. Inter ih jeste nadigrao. Nikakvog pada Juventusa nema dolaskom Ronalda odnosno isti nije uzrok pada, ako ga ima, vec nedovoljno dobar trenerski kadar nakon Alegrija. Problem je sto si napisao mnogo a malo rekao, pritom zaboravivsi koliko drugi jesu bolji nego prethodnih godina. Pogotovo Milan i Inter.
(Sasa, 17. januar 2021 23:28) Da, zato je jedan od tri najgore ocenjenih igraca Juventusa

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Барела изгледом(фризуром) подсјећа на Владимира Југовића док је играо у Звезди.

Neo@

pre 3 godine

Ja kolko vidim, Milan će sa drugim timom igrati u Bg-u!
Ne verujem da će se oni trošiti toliko između dve bitne utakmice Seria A koje imaju tada, jer ovo se tek zahuktava kod Talijana.
Ne bih smeo da se kladim ko će ove godine prvi na cilj, mada me ne bi čudilo da ne budu to niti milanski timovi, jos manje Juve, već neko treći, tipa Napoli recimo... Čudna je ovo sezona, pa ne bi ni to bilo čudo. Uz to, ode Maradona, pa možda se Napulju vrati nešto odozgo.

Sasa

pre 3 godine

(Tutakanon, 17. januar 2021 23:13) # Link komentara

Covece, Ronaldo je sa Bonucijem bio najbolji igrac na terenu. Inter ih jeste nadigrao. Nikakvog pada Juventusa nema dolaskom Ronalda odnosno isti nije uzrok pada, ako ga ima, vec nedovoljno dobar trenerski kadar nakon Alegrija. Problem je sto si napisao mnogo a malo rekao, pritom zaboravivsi koliko drugi jesu bolji nego prethodnih godina. Pogotovo Milan i Inter.

Pandemonium

pre 3 godine

Juve ima i tragikomicnu odbranu i tragikomican vezni red.
(gazda, 17. januar 2021 23:02)

Kako te nije sramota tako nesto napisati? Najbolji tim u Italiji imaju i dalje. O cemu ti decko pricas? Pogledaj imena u Milanu i Interu i pogledaj Juventus. Stvarno treba udariti cenzuru mnogim na internetu, pre svega decurliji. Sramota decenije ce biti ako Juventus u ovakvoj konkurenciji izgubi skudeto. Pa oni su cak trenutno i van top 4. A realno najbolji su po imenima.

Janko

pre 3 godine

Kao navijac Juventusa, Moram da kazem da je Inter zasluzeno pobedio veceras. Sta zasluzeno, rasturio je ovu pogubljenu cetu leptirica u crno belom dresu. I jos nesto, vreme je bilo da neko drugi osvoji titulu, dosta je bilo ovih 9 godina. Titula ove godine ide u Milan videcemo u koji deo grada. Takodje bih voleo da napomenem da su potpuno bezvezne price o namestanju i sudijama koje stalno potenciraju navijaci koji ne vole juventus, pa ne moze neko 9 godina da bude ubedljivo prvi a da to bude namesteno. Opet kazem, vreme je da Italija dobije novog sampiona, Juventus prvi put posle 9 godina nije najbolji i zato ce izgubiti titulu. Svaka cast Interu, a mom Juveu zelim remont na kraju sezone pocevsi od veselog Paraticija preko Pirla pa sve do igrackog kadra na celu sa Kjelinijem i Bonucijem. Vreme je da se rastanemo i da dodju neki novi klinci. Hvala lepo i vidimo se uskoro.

Tutakanon

pre 3 godine

Conteovski rekao bih! Disciplina, motivacija, trka, jednostavna resenja! To je pravi Inter! Juve gubi ove sezone titulu. Ronaldo katastrofa kao uostalom i citav tim. Veoma bitnu i veliku utakmicu su izgubili. Po imenima najjaci i dalje na cizmi, ali nesto ne stima. Realno, pad Juventusa stvarno krece dolaskom Ronalda, ali ima tu jos problema. Ne mogu da verujem da jedan Dybala nije standardan npr. Bice ovo mrtva trka kao nekad, izmedju milanskih rivala. Sjajna sezona konacno u Kalcu. Juve ako ovako nastavi ugrozice i ligu sampiona. Napoli i Roma se ne mogu otpisat, pogotovo ako napolitanci dobiju taj zaostali derbi. Steta sto nema publike, mnogo fale navijaci. Zamislite kakav bi bio naboj s navijacima na tribinama na san siru kad igraju Inter i Milan ove sezone? Bas steta.

gazda

pre 3 godine

(Pandemonium, 17. januar 2021 23:31)

ajmo redom- po cemu su Bentankur,Rabio i Ramsey bolji od Vidala,Barele,Brozovica,Bennasera,Tonnalija,Fabiana Ruiza,Zielinskog,Freulera,De Rona i ostalih? Kielini je vec 2 godina gotovo stalno povredjen a Bonnuci nije igrac kao pre a Danilo je igrac koji ne sme biti stalno u prvih 11... prema tome Juventusova odbrana koja prima golove od svih mogucih ekipa pa cak i od Krotonea,Beneventa i Specie nije kvalitetnija od ostalih. po cemu su Morata,Dybala i Kulusevski bolji od Lukakua,Lautara,Rebica,Papu Gomeza,Zapate,Insinjea,Mertensa?

kao sto vidis nisi upravu,Juventus je do pre nekoliko godina imao najjaci tim u Ligi kad ostali nisu imali para da plate ni struju.

Nebojsa

pre 3 godine

Lukaku je igracina i kad ne da gol on radi ozbiljne stvari za tim.
Drugi gol je pravi primer kako je nasankao obojicu stopera Juventusa, povukao ih za sobom i ostavio prostor svom igracu da postigne gol.
Napokon da vidim utakmicu bez primljenog gola za Inter, jedno ohrabrenje za nastavak sezone.

Igor

pre 3 godine

Juventus ce tesko biti sampion puno su promasili sa pojacanjima od Lihstajnera nemaju krstenog beka Danilo je solidan ali nista vise od toga Rabio takodje solidan isto i Ramzi, Morata je toliko precenjen da ja ne znam dal su u Juventusu slepi pa on nije igrac koji ima 20 god pa misle da je potencijal nego ima 26 i ni u jednom klubu nije pokazao nista.Ronaldo je bacena investicija uz duzno postovanje prema njemu kao legendi ali on je kostao Juve 100 mil transfer i 30 mil plata znaci 160 miliona ih je kostao za te pare mogli su bolje da pojacaju ekipu na kriticnim pozicijama jedino dobro pojacanje je Kijeza, Kjeliniju svaka cast sa 36 godina odigrao je odlicno. Brozovic i Barela igraci utakmice Lukaku zavrsio odlican posao.

bata kale

pre 3 godine

Juve je od večeras realno out. Ostaje taj Milan. Ali oni igraju protiv Zvezde u Ligi Evrope. Zvezda će ih, daj Bože, vratiti na fabrička podešavanja, od kojih se neće povratiti sve do kraja prvenstva. Dakle, Amala Pazza Inter!!!

paulie gualtieri

pre 3 godine

Čak i ja kao laik vidim dosta mana u igri Juventusa al izgleda Pirlo ne vidi.Zašto veznjaci ne učestvuju u presingu tima? Ispadoh da sam bio upravu kad sam posle Đenove rekao da odbrana bez De Lihta ne postoji, Kielini i Bonući u penziju treba da idu a pogotovo ovaj prvi koji kao levi štoper ostavlja Barelu samog kod drugog gola.

Cin

pre 3 godine

Očekuješ da Ronaldo pridje na loptu kod centra i da kreira neku akciju, asistira ili nakon toga da postigne gol, a on većinom kampuje u šesnaestercu ili je po strani i preskače loptu u mestu. Totalno je igrač koji zavisi od ekipe, da bi on postigao gol nakon njihove kreirane akcije

Ugljarevo

pre 3 godine

Barela da je Englez cena bi mu bila 100 milion € sigurno. I bio bi tako naduvan i medijima da bi od njega napravili kao da je jedan od najboljih igraca na svetu.

Cin

pre 3 godine

Očekuješ da Ronaldo pridje na loptu kod centra i da kreira neku akciju, asistira ili nakon toga da postigne gol, a on većinom kampuje u šesnaestercu ili je po strani i preskače loptu u mestu.

Blanusha

pre 3 godine

@Rubentino Kvaziegzaktni
Sledeci put druge igrace navedi i skroz druge prognoze i,znas sta,ponovo ces da lupis kao sad.Opusti se i gledaj fudbal.
Inter odigrao vrhunski.Drugi gol za pamcenje.Kao navijac Milana,za vecerasnju utakmicu skidam kapu i drago mi je jer Juve tone.Dosta je i bilo.Mislim i da je ovom pobedom Intera Milanu titila bliza,mada je put jos dug.Koliko bih voleo da Milan uzme titulu,tek za nijansu manje bih voleo da je Juve ne uzme.
Forza Milan!

dubrovnik

pre 3 godine

juventus neka traži šansu u LŠ, 2 Milanska kkluba i Napoli ako pobijedi Juventus u zaostaloj imaju šanse za scudeto. odavno nije jedan klub izgledao nemoćnije u ikakvom derbiju a ne kao derrby d,Italia. Inter uz jednog odličnog veznog i napadača ide na LŠ dogodine, premoćni su u Italiji a zadnje 2 godine ne prolaze grupu.
DeVrij, Bastoni, Hakimi, Barella, Brozović, Lukaku, Lautaro - sve mladi odlični igrači. neka pokažu da su veliki klub kupovinom Salaha ili Kanea

Shabazz Napier

pre 3 godine

Pirla neko slagao da je trener,jos pogotovo u Serie a,gde taktita do zadnjeg poteza unapred se zna...kad je dao gol Sasuolu za 7 sekundi,Pioli je rekao da imaju 7 šema za start sa centra...

Melik

pre 3 godine

Juventus bez Ronalda osvajao skudeta 7 puta za redom, osvajao kupove, 4 puta dupla kruna za redom. 2 finala Lige sampiona. Sa Ronaldom nema kupova, nema finala lige sampiona, cak se brukaju ispadajuci protiv Ajaxa i Liona. I na sve to preti im gubitak cak i skudeta. Juventus sa Ronaldom unazadio igru i rezultate. Sad ce reci njegovi fanovi pa Juve ima losu odbranu, a sto Mesi ima tragikomicnu odbranu godinama i citav svet o tome bruji , to je nebitno?To se omalovazava. Jel Ronaldo osvaja sam trofeje, hajde gde je onda? Juventus def pogresio sa portugalcem. Verujem da ce ga sutnuti ubrzo u MLS. Nista im nije doneo osim trpanja u nebitnim utakmicama. Masina za simuliranje i penale. Jedan od vecih promasaja Juventusa u istoriji. Platili igraca 100 mil sto je rekord za njih da im donese -NISTA ! I igra i rezultati losiji od kako je on tu. Kakav los potez Juventusa.

CJC

pre 3 godine

Svi se igraju, reže a onda dođu derbiji i Juve to reši... Daj bože da ne bude tako večeras jer ih očima ne mogu videti ali tako je... 2 klase su iznad svih.

Ugljarevo

pre 3 godine

Barela da je Englez cena bi mu bila 100 milion € sigurno. I bio bi tako naduvan i medijima da bi od njega napravili kao da je jedan od najboljih igraca na svetu.

Shabazz Napier

pre 3 godine

Pirla neko slagao da je trener,jos pogotovo u Serie a,gde taktita do zadnjeg poteza unapred se zna...kad je dao gol Sasuolu za 7 sekundi,Pioli je rekao da imaju 7 šema za start sa centra...

Janko

pre 3 godine

Kao navijac Juventusa, Moram da kazem da je Inter zasluzeno pobedio veceras. Sta zasluzeno, rasturio je ovu pogubljenu cetu leptirica u crno belom dresu. I jos nesto, vreme je bilo da neko drugi osvoji titulu, dosta je bilo ovih 9 godina. Titula ove godine ide u Milan videcemo u koji deo grada. Takodje bih voleo da napomenem da su potpuno bezvezne price o namestanju i sudijama koje stalno potenciraju navijaci koji ne vole juventus, pa ne moze neko 9 godina da bude ubedljivo prvi a da to bude namesteno. Opet kazem, vreme je da Italija dobije novog sampiona, Juventus prvi put posle 9 godina nije najbolji i zato ce izgubiti titulu. Svaka cast Interu, a mom Juveu zelim remont na kraju sezone pocevsi od veselog Paraticija preko Pirla pa sve do igrackog kadra na celu sa Kjelinijem i Bonucijem. Vreme je da se rastanemo i da dodju neki novi klinci. Hvala lepo i vidimo se uskoro.

Melik

pre 3 godine

Juventus bez Ronalda osvajao skudeta 7 puta za redom, osvajao kupove, 4 puta dupla kruna za redom. 2 finala Lige sampiona. Sa Ronaldom nema kupova, nema finala lige sampiona, cak se brukaju ispadajuci protiv Ajaxa i Liona. I na sve to preti im gubitak cak i skudeta. Juventus sa Ronaldom unazadio igru i rezultate. Sad ce reci njegovi fanovi pa Juve ima losu odbranu, a sto Mesi ima tragikomicnu odbranu godinama i citav svet o tome bruji , to je nebitno?To se omalovazava. Jel Ronaldo osvaja sam trofeje, hajde gde je onda? Juventus def pogresio sa portugalcem. Verujem da ce ga sutnuti ubrzo u MLS. Nista im nije doneo osim trpanja u nebitnim utakmicama. Masina za simuliranje i penale. Jedan od vecih promasaja Juventusa u istoriji. Platili igraca 100 mil sto je rekord za njih da im donese -NISTA ! I igra i rezultati losiji od kako je on tu. Kakav los potez Juventusa.

gazda

pre 3 godine

(Pandemonium, 17. januar 2021 23:31)

ajmo redom- po cemu su Bentankur,Rabio i Ramsey bolji od Vidala,Barele,Brozovica,Bennasera,Tonnalija,Fabiana Ruiza,Zielinskog,Freulera,De Rona i ostalih? Kielini je vec 2 godina gotovo stalno povredjen a Bonnuci nije igrac kao pre a Danilo je igrac koji ne sme biti stalno u prvih 11... prema tome Juventusova odbrana koja prima golove od svih mogucih ekipa pa cak i od Krotonea,Beneventa i Specie nije kvalitetnija od ostalih. po cemu su Morata,Dybala i Kulusevski bolji od Lukakua,Lautara,Rebica,Papu Gomeza,Zapate,Insinjea,Mertensa?

kao sto vidis nisi upravu,Juventus je do pre nekoliko godina imao najjaci tim u Ligi kad ostali nisu imali para da plate ni struju.

Nebojsa

pre 3 godine

Lukaku je igracina i kad ne da gol on radi ozbiljne stvari za tim.
Drugi gol je pravi primer kako je nasankao obojicu stopera Juventusa, povukao ih za sobom i ostavio prostor svom igracu da postigne gol.
Napokon da vidim utakmicu bez primljenog gola za Inter, jedno ohrabrenje za nastavak sezone.

Tutakanon

pre 3 godine

Conteovski rekao bih! Disciplina, motivacija, trka, jednostavna resenja! To je pravi Inter! Juve gubi ove sezone titulu. Ronaldo katastrofa kao uostalom i citav tim. Veoma bitnu i veliku utakmicu su izgubili. Po imenima najjaci i dalje na cizmi, ali nesto ne stima. Realno, pad Juventusa stvarno krece dolaskom Ronalda, ali ima tu jos problema. Ne mogu da verujem da jedan Dybala nije standardan npr. Bice ovo mrtva trka kao nekad, izmedju milanskih rivala. Sjajna sezona konacno u Kalcu. Juve ako ovako nastavi ugrozice i ligu sampiona. Napoli i Roma se ne mogu otpisat, pogotovo ako napolitanci dobiju taj zaostali derbi. Steta sto nema publike, mnogo fale navijaci. Zamislite kakav bi bio naboj s navijacima na tribinama na san siru kad igraju Inter i Milan ove sezone? Bas steta.

Igor

pre 3 godine

Juventus ce tesko biti sampion puno su promasili sa pojacanjima od Lihstajnera nemaju krstenog beka Danilo je solidan ali nista vise od toga Rabio takodje solidan isto i Ramzi, Morata je toliko precenjen da ja ne znam dal su u Juventusu slepi pa on nije igrac koji ima 20 god pa misle da je potencijal nego ima 26 i ni u jednom klubu nije pokazao nista.Ronaldo je bacena investicija uz duzno postovanje prema njemu kao legendi ali on je kostao Juve 100 mil transfer i 30 mil plata znaci 160 miliona ih je kostao za te pare mogli su bolje da pojacaju ekipu na kriticnim pozicijama jedino dobro pojacanje je Kijeza, Kjeliniju svaka cast sa 36 godina odigrao je odlicno. Brozovic i Barela igraci utakmice Lukaku zavrsio odlican posao.

Cin

pre 3 godine

Očekuješ da Ronaldo pridje na loptu kod centra i da kreira neku akciju, asistira ili nakon toga da postigne gol, a on većinom kampuje u šesnaestercu ili je po strani i preskače loptu u mestu. Totalno je igrač koji zavisi od ekipe, da bi on postigao gol nakon njihove kreirane akcije

Sasa

pre 3 godine

(Tutakanon, 17. januar 2021 23:13) # Link komentara

Covece, Ronaldo je sa Bonucijem bio najbolji igrac na terenu. Inter ih jeste nadigrao. Nikakvog pada Juventusa nema dolaskom Ronalda odnosno isti nije uzrok pada, ako ga ima, vec nedovoljno dobar trenerski kadar nakon Alegrija. Problem je sto si napisao mnogo a malo rekao, pritom zaboravivsi koliko drugi jesu bolji nego prethodnih godina. Pogotovo Milan i Inter.

Neo@

pre 3 godine

Ja kolko vidim, Milan će sa drugim timom igrati u Bg-u!
Ne verujem da će se oni trošiti toliko između dve bitne utakmice Seria A koje imaju tada, jer ovo se tek zahuktava kod Talijana.
Ne bih smeo da se kladim ko će ove godine prvi na cilj, mada me ne bi čudilo da ne budu to niti milanski timovi, jos manje Juve, već neko treći, tipa Napoli recimo... Čudna je ovo sezona, pa ne bi ni to bilo čudo. Uz to, ode Maradona, pa možda se Napulju vrati nešto odozgo.

MrDjapsy

pre 3 godine

Juventusov vezni red godinama limitiran obicnim trkacima pa jos i potrosenim, prodat Pjanic jedini kreativan, doveden osrednji napadac Morata, stoperi u godinama, trener pocetnik.... Inter trenutno ima kvalitetniji sastav koji jos uvek ima oscilacije(ispadanje u LS) ali cini mi se i jos dosta prostora za napredak...Scudetto se seli u Milano, videcemo samo na koji stranu

dubrovnik

pre 3 godine

juventus neka traži šansu u LŠ, 2 Milanska kkluba i Napoli ako pobijedi Juventus u zaostaloj imaju šanse za scudeto. odavno nije jedan klub izgledao nemoćnije u ikakvom derbiju a ne kao derrby d,Italia. Inter uz jednog odličnog veznog i napadača ide na LŠ dogodine, premoćni su u Italiji a zadnje 2 godine ne prolaze grupu.
DeVrij, Bastoni, Hakimi, Barella, Brozović, Lukaku, Lautaro - sve mladi odlični igrači. neka pokažu da su veliki klub kupovinom Salaha ili Kanea

bata kale

pre 3 godine

Juve je od večeras realno out. Ostaje taj Milan. Ali oni igraju protiv Zvezde u Ligi Evrope. Zvezda će ih, daj Bože, vratiti na fabrička podešavanja, od kojih se neće povratiti sve do kraja prvenstva. Dakle, Amala Pazza Inter!!!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Барела изгледом(фризуром) подсјећа на Владимира Југовића док је играо у Звезди.

dirkenstajn

pre 3 godine

Pratim i navijam za Juventus od 1997, ja od Bentakura ne pamtim losijeg i precenjenijeg igraca na sredini terena, tuzan je vezni red Juventusa, kada im je glavni kreativac Remzi, odbrana danas tragikomicna, posebno kod drugog gola reakcija Kijelinija koji mi je licno drag, i jedan od simbola Juventusa, golman prosek, kao najbogatiji i najmoćniji tim Italije morali bi da priušte golmana vrhunske klase, pa najjlosiji im je golman od svih pretedenata za Skudeto, teska srca priznajem apsolutno zasluzen trijumf Intera, koji nimalo ne simpatisem, ako se nesto drastično ne promeni, nisam siguran da je Juventus favorit ni u dvomecu sa Portom u Ligi Sampiona, a za osvajanje Skudeta tek smo na polovini prvenstva, svasta moze da se izdesava, Sportski pozdrav svim fanovima Kalca..

Cin

pre 3 godine

Očekuješ da Ronaldo pridje na loptu kod centra i da kreira neku akciju, asistira ili nakon toga da postigne gol, a on većinom kampuje u šesnaestercu ili je po strani i preskače loptu u mestu.

paulie gualtieri

pre 3 godine

Čak i ja kao laik vidim dosta mana u igri Juventusa al izgleda Pirlo ne vidi.Zašto veznjaci ne učestvuju u presingu tima? Ispadoh da sam bio upravu kad sam posle Đenove rekao da odbrana bez De Lihta ne postoji, Kielini i Bonući u penziju treba da idu a pogotovo ovaj prvi koji kao levi štoper ostavlja Barelu samog kod drugog gola.

gazda

pre 3 godine

Da, zato je jedan od tri najgore ocenjenih igraca Juventusa
(Bogi, 18. januar 2021 01:48)

neistina,Ronaldo je najbolje ocenjen igrac Juventusa na ovoj utakmici i generalno najbolje ocenjen igrac Juventusa ove sezone.

Da dodam

pre 3 godine

Koliko puta pogodio Ronaldo? A, on čeka Crotone, šta će da im napravi !!!
(kako da ne, 18. januar 2021 04:45)

koliko puta pogodio Messi? koga li on ceka s obzirom da protiv jacih ekipa ima tacno 0 golova ove sezone.

Kajverson

pre 3 godine

Ovim redom kako je sve i krenulo... Prvo odlazak Paratićia,zatim Pirla, cast igrackoj nogometnoj karijeri, ali nije dostojan da vodi Juventus te da konacno vidim benatacura i Rabiota van tima... Po kojim zaslugama Bentacura ima toliko kredita, nije mi jasno...

Veksi

pre 3 godine

Ronaldo je bacena investicija uz duzno postovanje prema njemu kao legendi ali on je kostao Juve 100 mil transfer i 30 mil plata znaci 160 miliona ih je kostao za te pare mogli su bolje da pojacaju ekipu na kriticnim pozicijama jedino dobro pojacanje je Kijeza, Kjeliniju svaka cast sa 36 godina odigrao je odlicno. Brozovic i Barela igraci utakmice Lukaku zavrsio odlican posao.
(Igor, 17. januar 2021 23:10

Sve vise mislim isto tako. Ogromne pare su potrose na Ronalda . Da je to Ronaldo pre 10 god nista ne bi rekao, isplatilo bi se siguran sam, ali dati 100 mil za igraca od 33 god i na to ogromnu platu, nema smisla. Da, marketinski je to dobar potez verovatno, ali rezultati trpe jer nisu bili u stanju napraviti generalku. Za sve pare koje su potrosili na Ronalda do sad su mogli dovesti sigurno bar 3 dobra mlada igraca i napravili bi dobar temelj za buducnost. Ovako velikih pojacanja nema, nekako citav koncept igre je skocentrisan na Ronalda i ako gledamo sad s ove tacke gledista, to je bio los potez. Na zalost Juventus nije napredovao sa portugalcem. Mozda je vreme za rastanak. Resit se bar njegove velike plate i resurse usmeriti negde drugo. Kako god, teska srca priznajem, ali Inter je bio bolji i zasluzeno pobedio. Cestitam.

Blanusha

pre 3 godine

@Rubentino Kvaziegzaktni
Sledeci put druge igrace navedi i skroz druge prognoze i,znas sta,ponovo ces da lupis kao sad.Opusti se i gledaj fudbal.
Inter odigrao vrhunski.Drugi gol za pamcenje.Kao navijac Milana,za vecerasnju utakmicu skidam kapu i drago mi je jer Juve tone.Dosta je i bilo.Mislim i da je ovom pobedom Intera Milanu titila bliza,mada je put jos dug.Koliko bih voleo da Milan uzme titulu,tek za nijansu manje bih voleo da je Juve ne uzme.
Forza Milan!

E

pre 3 godine

Cestitke Ineteru i nadam se da ce najzad osvojiti titulu, dosta je vise Juventusa. No ovo pljuvanje po Ronaldu je stvarno degutantno, da nema njega Juve bi bio 15, najbolji igrac kluba!!!! Juventusu je mnogo falio Dibala, Kjelini dugo odsutan vidi se, moguce da im je greska prodaja Pjanica.

Purke

pre 3 godine

Realno gledano Juve za klasu ima najbolji tim i finansijski je najstabilniji klub u Italiji. Milan su dobili sa pola gasa, Inter je ipak jaca ekipa, a Juve je podbacio. Navijam za Milan, ali Juve je i dalje prvi favorit. Sto se Kristijana tice, trudio se, ali je odigrao los mec, kao i protiv Milana. I generalno, njegova jurnjava za statistikom nije dobra za ekipu i tu nema mnogo dileme, a on nije igrac koji ce u polju da pokrene ekipu. Sve u svemu, Kalco je zanimljiv i fudbal je lep, ali to nije zato sto su npr Milan ili Inter mnogo jaki, vec zato sto Juve igra daleko ispod svojih mogucnosti.

Pandemonium

pre 3 godine

gazda, 17. januar 2021 23:49

Ti si decko nabrojao citavu ligu! Hej jesi toliko ogranicen ili sta? Samo mi odgovori na prosto pitanje? Je li postoji u Italiji bolja ekipa od Juventusa? Jel to Milan, Inter, Roma ili Napoli? Ne mogu da verujem sta se ovde pise. Bonuci, Kjelini, De liht, Alex Sandro, Bufon, Scesni pozadi! Sredina Artur, Bentakur, Ramzi , Rabio, Kvadrado .. Napad Ronaldo, Dibala, Kjeza, Morata. Koja ekipa je bolja od ovog tima u Italiji? Zasto su kladionice pre pocetka sezone stavili Juventua kao prvog favorita i to ubedljivo sa kvotom 2,5 ispred Intera i Napolija koji su imali kvotu 6 odnosno 8? Jesu i oni sisali vesla? Daj mi ekipu koja ima bolja imena od Juventusa? Koji je to klub u Italiji ? Prosto neverujem dokle se ide sa neobjektivnoscu. Neverovatno!

gazda

pre 3 godine

(Melik, 18. januar 2021 13:28)

Ronaldo je bez Marsela,Krosa,Modrica,Bejla osvojio sve moguce timske i individualne trofeje za razliku od Messija koji bez Xavija,Inieste i Suareza nije osvojio prakticno nista bitno.

(Pandemonium, 18. januar 2021 09:48)

moj komentar je bio sasvim jasan,Juve trenutno nema bolji igracki kadar od Napolija ili Intera pa cak ni Atalante. ako su po tebi Rabio ,Scesni ,Morata neka klasa i ako ti kladionice uzimas kao nekakav argument to jasno pokazuje nepoznavanje fudbala.

Pandemonium

pre 3 godine

Juve ima i tragikomicnu odbranu i tragikomican vezni red.
(gazda, 17. januar 2021 23:02)

Kako te nije sramota tako nesto napisati? Najbolji tim u Italiji imaju i dalje. O cemu ti decko pricas? Pogledaj imena u Milanu i Interu i pogledaj Juventus. Stvarno treba udariti cenzuru mnogim na internetu, pre svega decurliji. Sramota decenije ce biti ako Juventus u ovakvoj konkurenciji izgubi skudeto. Pa oni su cak trenutno i van top 4. A realno najbolji su po imenima.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Ne razumem kk moze da nacije za Inter. Jedan od velikih klubova Italije koji kao nije ucestvovao u Kalčopoliju. Kako da ne. Uvek se za nešto bune, tad su zbog te mućke uzeli 5 titula zaredom i nikad više. Najveći lopovi u Italiji. Ove godine titulu uzima ili Milan ili će Juve ponovo odbraniti titulu, u šta verujem i u šta se nadam

CJC

pre 3 godine

Svi se igraju, reže a onda dođu derbiji i Juve to reši... Daj bože da ne bude tako večeras jer ih očima ne mogu videti ali tako je... 2 klase su iznad svih.

Igor

pre 3 godine

@Veksi
Upravo tako za 160 milona mogli su bar 2 kvalitetna igraca da se dovedu mozda i 3 da se ojaca tim od Ronalda su velika ocekivanja ali slabo on igra gol ne moze da da jer nema ko da mu namesti sansu vezni red totalno ne kreativan.

Bogi

pre 3 godine

Covece, Ronaldo je sa Bonucijem bio najbolji igrac na terenu. Inter ih jeste nadigrao. Nikakvog pada Juventusa nema dolaskom Ronalda odnosno isti nije uzrok pada, ako ga ima, vec nedovoljno dobar trenerski kadar nakon Alegrija. Problem je sto si napisao mnogo a malo rekao, pritom zaboravivsi koliko drugi jesu bolji nego prethodnih godina. Pogotovo Milan i Inter.
(Sasa, 17. januar 2021 23:28) Da, zato je jedan od tri najgore ocenjenih igraca Juventusa

Melik

pre 3 godine

(Melik, 17. januar 2021 22:44)

Juve ima i tragikomicnu odbranu i tragikomican vezni red.
(gazda, 17. januar 2021 23:02

Dakle priznajes da Ronaldo ne moze nista bez Modrica, Krosa, Casemira, Ramosa, Marcela? Dakle priznajes da bez dobrih saigraca ne moze nista posebno napraviti? Urpavo si to sam rekao! Ali ovde je problem sto on sa i dalje najjacim timom u Italiji ne moze vise ni skudeto osvojiti ili ces reci da su Milan i Inter jaci od Juventusa i nastaviti se blamirat? Sramota nista drugo! Ali hajde odgovori mi prvo na ona gore pitanja il ces nestati opet kad si steran u cosak? Kad shvatis da si uskocio sam sebi u stomak po ko zna koji put.

guska koja je spasla Rim

pre 3 godine

Juventus nije stara dama nego Mladost
(Morte, 17. januar 2021 22:05)

Da, na latinskom znaci "Mladost". Medjutim, i nije "stara dama", osim kod polupismenih balkanskih sportskih novinara i njihove papagajske publike (i tako vec generacijama). U Italiji je nadimak tog kluba "Vecchia Signora", a to se ne moze prevesti kao "stara dama", vec samo kao "stara gospodja", ili cak jednostvno - "starica" (za prijatelje babetina). Talijanski jezik i ne poznaje pojam "dame" (osim u okviru precizno odredjenih funkcija, npr. dvorske dame, sto ovde nije slucaj... ili ironicno - iz francuskog preuzeto "madamma"). Do "dame" se doslo posrednim prevodom, preko engleske "lady" (sto je legitiman prevod na engleski), izborom pogresnog znacenja.

guska koja je spasla Rim

pre 3 godine

Milan su dobili sa pola gasa (Purke, 18. januar 2021 07:58)

Mislis pola Milana su dobili s pola gasa? Milan je igrao osakacen, bez najboljih igraca.

kako da ne

pre 3 godine

@Da dodam
Ko je pomenuo Mesija? Mesi nije konkurencija sa Ronaldom, prvo nije napadac, a drugo on je drugi nivo. Ronaldo je losiji strelac prosle godine bio od Imobilea, tako da to je taj rang.

Pandemonium

pre 3 godine

Juve ima i tragikomicnu odbranu i tragikomican vezni red.
(gazda, 17. januar 2021 23:02)

Kako te nije sramota tako nesto napisati? Najbolji tim u Italiji imaju i dalje. O cemu ti decko pricas? Pogledaj imena u Milanu i Interu i pogledaj Juventus. Stvarno treba udariti cenzuru mnogim na internetu, pre svega decurliji. Sramota decenije ce biti ako Juventus u ovakvoj konkurenciji izgubi skudeto. Pa oni su cak trenutno i van top 4. A realno najbolji su po imenima.

Melik

pre 3 godine

Juventus bez Ronalda osvajao skudeta 7 puta za redom, osvajao kupove, 4 puta dupla kruna za redom. 2 finala Lige sampiona. Sa Ronaldom nema kupova, nema finala lige sampiona, cak se brukaju ispadajuci protiv Ajaxa i Liona. I na sve to preti im gubitak cak i skudeta. Juventus sa Ronaldom unazadio igru i rezultate. Sad ce reci njegovi fanovi pa Juve ima losu odbranu, a sto Mesi ima tragikomicnu odbranu godinama i citav svet o tome bruji , to je nebitno?To se omalovazava. Jel Ronaldo osvaja sam trofeje, hajde gde je onda? Juventus def pogresio sa portugalcem. Verujem da ce ga sutnuti ubrzo u MLS. Nista im nije doneo osim trpanja u nebitnim utakmicama. Masina za simuliranje i penale. Jedan od vecih promasaja Juventusa u istoriji. Platili igraca 100 mil sto je rekord za njih da im donese -NISTA ! I igra i rezultati losiji od kako je on tu. Kakav los potez Juventusa.

CJC

pre 3 godine

Svi se igraju, reže a onda dođu derbiji i Juve to reši... Daj bože da ne bude tako večeras jer ih očima ne mogu videti ali tako je... 2 klase su iznad svih.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Ne razumem kk moze da nacije za Inter. Jedan od velikih klubova Italije koji kao nije ucestvovao u Kalčopoliju. Kako da ne. Uvek se za nešto bune, tad su zbog te mućke uzeli 5 titula zaredom i nikad više. Najveći lopovi u Italiji. Ove godine titulu uzima ili Milan ili će Juve ponovo odbraniti titulu, u šta verujem i u šta se nadam

bata kale

pre 3 godine

Juve je od večeras realno out. Ostaje taj Milan. Ali oni igraju protiv Zvezde u Ligi Evrope. Zvezda će ih, daj Bože, vratiti na fabrička podešavanja, od kojih se neće povratiti sve do kraja prvenstva. Dakle, Amala Pazza Inter!!!

Bogi

pre 3 godine

Covece, Ronaldo je sa Bonucijem bio najbolji igrac na terenu. Inter ih jeste nadigrao. Nikakvog pada Juventusa nema dolaskom Ronalda odnosno isti nije uzrok pada, ako ga ima, vec nedovoljno dobar trenerski kadar nakon Alegrija. Problem je sto si napisao mnogo a malo rekao, pritom zaboravivsi koliko drugi jesu bolji nego prethodnih godina. Pogotovo Milan i Inter.
(Sasa, 17. januar 2021 23:28) Da, zato je jedan od tri najgore ocenjenih igraca Juventusa

Pandemonium

pre 3 godine

gazda, 17. januar 2021 23:49

Ti si decko nabrojao citavu ligu! Hej jesi toliko ogranicen ili sta? Samo mi odgovori na prosto pitanje? Je li postoji u Italiji bolja ekipa od Juventusa? Jel to Milan, Inter, Roma ili Napoli? Ne mogu da verujem sta se ovde pise. Bonuci, Kjelini, De liht, Alex Sandro, Bufon, Scesni pozadi! Sredina Artur, Bentakur, Ramzi , Rabio, Kvadrado .. Napad Ronaldo, Dibala, Kjeza, Morata. Koja ekipa je bolja od ovog tima u Italiji? Zasto su kladionice pre pocetka sezone stavili Juventua kao prvog favorita i to ubedljivo sa kvotom 2,5 ispred Intera i Napolija koji su imali kvotu 6 odnosno 8? Jesu i oni sisali vesla? Daj mi ekipu koja ima bolja imena od Juventusa? Koji je to klub u Italiji ? Prosto neverujem dokle se ide sa neobjektivnoscu. Neverovatno!

Melik

pre 3 godine

(Melik, 17. januar 2021 22:44)

Juve ima i tragikomicnu odbranu i tragikomican vezni red.
(gazda, 17. januar 2021 23:02

Dakle priznajes da Ronaldo ne moze nista bez Modrica, Krosa, Casemira, Ramosa, Marcela? Dakle priznajes da bez dobrih saigraca ne moze nista posebno napraviti? Urpavo si to sam rekao! Ali ovde je problem sto on sa i dalje najjacim timom u Italiji ne moze vise ni skudeto osvojiti ili ces reci da su Milan i Inter jaci od Juventusa i nastaviti se blamirat? Sramota nista drugo! Ali hajde odgovori mi prvo na ona gore pitanja il ces nestati opet kad si steran u cosak? Kad shvatis da si uskocio sam sebi u stomak po ko zna koji put.

Da dodam

pre 3 godine

Koliko puta pogodio Ronaldo? A, on čeka Crotone, šta će da im napravi !!!
(kako da ne, 18. januar 2021 04:45)

koliko puta pogodio Messi? koga li on ceka s obzirom da protiv jacih ekipa ima tacno 0 golova ove sezone.

Tutakanon

pre 3 godine

Conteovski rekao bih! Disciplina, motivacija, trka, jednostavna resenja! To je pravi Inter! Juve gubi ove sezone titulu. Ronaldo katastrofa kao uostalom i citav tim. Veoma bitnu i veliku utakmicu su izgubili. Po imenima najjaci i dalje na cizmi, ali nesto ne stima. Realno, pad Juventusa stvarno krece dolaskom Ronalda, ali ima tu jos problema. Ne mogu da verujem da jedan Dybala nije standardan npr. Bice ovo mrtva trka kao nekad, izmedju milanskih rivala. Sjajna sezona konacno u Kalcu. Juve ako ovako nastavi ugrozice i ligu sampiona. Napoli i Roma se ne mogu otpisat, pogotovo ako napolitanci dobiju taj zaostali derbi. Steta sto nema publike, mnogo fale navijaci. Zamislite kakav bi bio naboj s navijacima na tribinama na san siru kad igraju Inter i Milan ove sezone? Bas steta.

Veksi

pre 3 godine

Ronaldo je bacena investicija uz duzno postovanje prema njemu kao legendi ali on je kostao Juve 100 mil transfer i 30 mil plata znaci 160 miliona ih je kostao za te pare mogli su bolje da pojacaju ekipu na kriticnim pozicijama jedino dobro pojacanje je Kijeza, Kjeliniju svaka cast sa 36 godina odigrao je odlicno. Brozovic i Barela igraci utakmice Lukaku zavrsio odlican posao.
(Igor, 17. januar 2021 23:10

Sve vise mislim isto tako. Ogromne pare su potrose na Ronalda . Da je to Ronaldo pre 10 god nista ne bi rekao, isplatilo bi se siguran sam, ali dati 100 mil za igraca od 33 god i na to ogromnu platu, nema smisla. Da, marketinski je to dobar potez verovatno, ali rezultati trpe jer nisu bili u stanju napraviti generalku. Za sve pare koje su potrosili na Ronalda do sad su mogli dovesti sigurno bar 3 dobra mlada igraca i napravili bi dobar temelj za buducnost. Ovako velikih pojacanja nema, nekako citav koncept igre je skocentrisan na Ronalda i ako gledamo sad s ove tacke gledista, to je bio los potez. Na zalost Juventus nije napredovao sa portugalcem. Mozda je vreme za rastanak. Resit se bar njegove velike plate i resurse usmeriti negde drugo. Kako god, teska srca priznajem, ali Inter je bio bolji i zasluzeno pobedio. Cestitam.

Cin

pre 3 godine

Očekuješ da Ronaldo pridje na loptu kod centra i da kreira neku akciju, asistira ili nakon toga da postigne gol, a on većinom kampuje u šesnaestercu ili je po strani i preskače loptu u mestu. Totalno je igrač koji zavisi od ekipe, da bi on postigao gol nakon njihove kreirane akcije

dubrovnik

pre 3 godine

juventus neka traži šansu u LŠ, 2 Milanska kkluba i Napoli ako pobijedi Juventus u zaostaloj imaju šanse za scudeto. odavno nije jedan klub izgledao nemoćnije u ikakvom derbiju a ne kao derrby d,Italia. Inter uz jednog odličnog veznog i napadača ide na LŠ dogodine, premoćni su u Italiji a zadnje 2 godine ne prolaze grupu.
DeVrij, Bastoni, Hakimi, Barella, Brozović, Lukaku, Lautaro - sve mladi odlični igrači. neka pokažu da su veliki klub kupovinom Salaha ili Kanea

Cin

pre 3 godine

Očekuješ da Ronaldo pridje na loptu kod centra i da kreira neku akciju, asistira ili nakon toga da postigne gol, a on većinom kampuje u šesnaestercu ili je po strani i preskače loptu u mestu.

Igor

pre 3 godine

Juventus ce tesko biti sampion puno su promasili sa pojacanjima od Lihstajnera nemaju krstenog beka Danilo je solidan ali nista vise od toga Rabio takodje solidan isto i Ramzi, Morata je toliko precenjen da ja ne znam dal su u Juventusu slepi pa on nije igrac koji ima 20 god pa misle da je potencijal nego ima 26 i ni u jednom klubu nije pokazao nista.Ronaldo je bacena investicija uz duzno postovanje prema njemu kao legendi ali on je kostao Juve 100 mil transfer i 30 mil plata znaci 160 miliona ih je kostao za te pare mogli su bolje da pojacaju ekipu na kriticnim pozicijama jedino dobro pojacanje je Kijeza, Kjeliniju svaka cast sa 36 godina odigrao je odlicno. Brozovic i Barela igraci utakmice Lukaku zavrsio odlican posao.

Sasa

pre 3 godine

(Tutakanon, 17. januar 2021 23:13) # Link komentara

Covece, Ronaldo je sa Bonucijem bio najbolji igrac na terenu. Inter ih jeste nadigrao. Nikakvog pada Juventusa nema dolaskom Ronalda odnosno isti nije uzrok pada, ako ga ima, vec nedovoljno dobar trenerski kadar nakon Alegrija. Problem je sto si napisao mnogo a malo rekao, pritom zaboravivsi koliko drugi jesu bolji nego prethodnih godina. Pogotovo Milan i Inter.

Purke

pre 3 godine

Realno gledano Juve za klasu ima najbolji tim i finansijski je najstabilniji klub u Italiji. Milan su dobili sa pola gasa, Inter je ipak jaca ekipa, a Juve je podbacio. Navijam za Milan, ali Juve je i dalje prvi favorit. Sto se Kristijana tice, trudio se, ali je odigrao los mec, kao i protiv Milana. I generalno, njegova jurnjava za statistikom nije dobra za ekipu i tu nema mnogo dileme, a on nije igrac koji ce u polju da pokrene ekipu. Sve u svemu, Kalco je zanimljiv i fudbal je lep, ali to nije zato sto su npr Milan ili Inter mnogo jaki, vec zato sto Juve igra daleko ispod svojih mogucnosti.

gazda

pre 3 godine

Da, zato je jedan od tri najgore ocenjenih igraca Juventusa
(Bogi, 18. januar 2021 01:48)

neistina,Ronaldo je najbolje ocenjen igrac Juventusa na ovoj utakmici i generalno najbolje ocenjen igrac Juventusa ove sezone.

gazda

pre 3 godine

(Pandemonium, 17. januar 2021 23:31)

ajmo redom- po cemu su Bentankur,Rabio i Ramsey bolji od Vidala,Barele,Brozovica,Bennasera,Tonnalija,Fabiana Ruiza,Zielinskog,Freulera,De Rona i ostalih? Kielini je vec 2 godina gotovo stalno povredjen a Bonnuci nije igrac kao pre a Danilo je igrac koji ne sme biti stalno u prvih 11... prema tome Juventusova odbrana koja prima golove od svih mogucih ekipa pa cak i od Krotonea,Beneventa i Specie nije kvalitetnija od ostalih. po cemu su Morata,Dybala i Kulusevski bolji od Lukakua,Lautara,Rebica,Papu Gomeza,Zapate,Insinjea,Mertensa?

kao sto vidis nisi upravu,Juventus je do pre nekoliko godina imao najjaci tim u Ligi kad ostali nisu imali para da plate ni struju.

E

pre 3 godine

Cestitke Ineteru i nadam se da ce najzad osvojiti titulu, dosta je vise Juventusa. No ovo pljuvanje po Ronaldu je stvarno degutantno, da nema njega Juve bi bio 15, najbolji igrac kluba!!!! Juventusu je mnogo falio Dibala, Kjelini dugo odsutan vidi se, moguce da im je greska prodaja Pjanica.

Blanusha

pre 3 godine

@Rubentino Kvaziegzaktni
Sledeci put druge igrace navedi i skroz druge prognoze i,znas sta,ponovo ces da lupis kao sad.Opusti se i gledaj fudbal.
Inter odigrao vrhunski.Drugi gol za pamcenje.Kao navijac Milana,za vecerasnju utakmicu skidam kapu i drago mi je jer Juve tone.Dosta je i bilo.Mislim i da je ovom pobedom Intera Milanu titila bliza,mada je put jos dug.Koliko bih voleo da Milan uzme titulu,tek za nijansu manje bih voleo da je Juve ne uzme.
Forza Milan!

dirkenstajn

pre 3 godine

Pratim i navijam za Juventus od 1997, ja od Bentakura ne pamtim losijeg i precenjenijeg igraca na sredini terena, tuzan je vezni red Juventusa, kada im je glavni kreativac Remzi, odbrana danas tragikomicna, posebno kod drugog gola reakcija Kijelinija koji mi je licno drag, i jedan od simbola Juventusa, golman prosek, kao najbogatiji i najmoćniji tim Italije morali bi da priušte golmana vrhunske klase, pa najjlosiji im je golman od svih pretedenata za Skudeto, teska srca priznajem apsolutno zasluzen trijumf Intera, koji nimalo ne simpatisem, ako se nesto drastično ne promeni, nisam siguran da je Juventus favorit ni u dvomecu sa Portom u Ligi Sampiona, a za osvajanje Skudeta tek smo na polovini prvenstva, svasta moze da se izdesava, Sportski pozdrav svim fanovima Kalca..

Ugljarevo

pre 3 godine

Barela da je Englez cena bi mu bila 100 milion € sigurno. I bio bi tako naduvan i medijima da bi od njega napravili kao da je jedan od najboljih igraca na svetu.

Kajverson

pre 3 godine

Ovim redom kako je sve i krenulo... Prvo odlazak Paratićia,zatim Pirla, cast igrackoj nogometnoj karijeri, ali nije dostojan da vodi Juventus te da konacno vidim benatacura i Rabiota van tima... Po kojim zaslugama Bentacura ima toliko kredita, nije mi jasno...

kako da ne

pre 3 godine

@Da dodam
Ko je pomenuo Mesija? Mesi nije konkurencija sa Ronaldom, prvo nije napadac, a drugo on je drugi nivo. Ronaldo je losiji strelac prosle godine bio od Imobilea, tako da to je taj rang.

Shabazz Napier

pre 3 godine

Pirla neko slagao da je trener,jos pogotovo u Serie a,gde taktita do zadnjeg poteza unapred se zna...kad je dao gol Sasuolu za 7 sekundi,Pioli je rekao da imaju 7 šema za start sa centra...

paulie gualtieri

pre 3 godine

Čak i ja kao laik vidim dosta mana u igri Juventusa al izgleda Pirlo ne vidi.Zašto veznjaci ne učestvuju u presingu tima? Ispadoh da sam bio upravu kad sam posle Đenove rekao da odbrana bez De Lihta ne postoji, Kielini i Bonući u penziju treba da idu a pogotovo ovaj prvi koji kao levi štoper ostavlja Barelu samog kod drugog gola.

Janko

pre 3 godine

Kao navijac Juventusa, Moram da kazem da je Inter zasluzeno pobedio veceras. Sta zasluzeno, rasturio je ovu pogubljenu cetu leptirica u crno belom dresu. I jos nesto, vreme je bilo da neko drugi osvoji titulu, dosta je bilo ovih 9 godina. Titula ove godine ide u Milan videcemo u koji deo grada. Takodje bih voleo da napomenem da su potpuno bezvezne price o namestanju i sudijama koje stalno potenciraju navijaci koji ne vole juventus, pa ne moze neko 9 godina da bude ubedljivo prvi a da to bude namesteno. Opet kazem, vreme je da Italija dobije novog sampiona, Juventus prvi put posle 9 godina nije najbolji i zato ce izgubiti titulu. Svaka cast Interu, a mom Juveu zelim remont na kraju sezone pocevsi od veselog Paraticija preko Pirla pa sve do igrackog kadra na celu sa Kjelinijem i Bonucijem. Vreme je da se rastanemo i da dodju neki novi klinci. Hvala lepo i vidimo se uskoro.

Neo@

pre 3 godine

Ja kolko vidim, Milan će sa drugim timom igrati u Bg-u!
Ne verujem da će se oni trošiti toliko između dve bitne utakmice Seria A koje imaju tada, jer ovo se tek zahuktava kod Talijana.
Ne bih smeo da se kladim ko će ove godine prvi na cilj, mada me ne bi čudilo da ne budu to niti milanski timovi, jos manje Juve, već neko treći, tipa Napoli recimo... Čudna je ovo sezona, pa ne bi ni to bilo čudo. Uz to, ode Maradona, pa možda se Napulju vrati nešto odozgo.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Барела изгледом(фризуром) подсјећа на Владимира Југовића док је играо у Звезди.

gazda

pre 3 godine

(Melik, 18. januar 2021 13:28)

Ronaldo je bez Marsela,Krosa,Modrica,Bejla osvojio sve moguce timske i individualne trofeje za razliku od Messija koji bez Xavija,Inieste i Suareza nije osvojio prakticno nista bitno.

(Pandemonium, 18. januar 2021 09:48)

moj komentar je bio sasvim jasan,Juve trenutno nema bolji igracki kadar od Napolija ili Intera pa cak ni Atalante. ako su po tebi Rabio ,Scesni ,Morata neka klasa i ako ti kladionice uzimas kao nekakav argument to jasno pokazuje nepoznavanje fudbala.

Nebojsa

pre 3 godine

Lukaku je igracina i kad ne da gol on radi ozbiljne stvari za tim.
Drugi gol je pravi primer kako je nasankao obojicu stopera Juventusa, povukao ih za sobom i ostavio prostor svom igracu da postigne gol.
Napokon da vidim utakmicu bez primljenog gola za Inter, jedno ohrabrenje za nastavak sezone.

MrDjapsy

pre 3 godine

Juventusov vezni red godinama limitiran obicnim trkacima pa jos i potrosenim, prodat Pjanic jedini kreativan, doveden osrednji napadac Morata, stoperi u godinama, trener pocetnik.... Inter trenutno ima kvalitetniji sastav koji jos uvek ima oscilacije(ispadanje u LS) ali cini mi se i jos dosta prostora za napredak...Scudetto se seli u Milano, videcemo samo na koji stranu

Igor

pre 3 godine

@Veksi
Upravo tako za 160 milona mogli su bar 2 kvalitetna igraca da se dovedu mozda i 3 da se ojaca tim od Ronalda su velika ocekivanja ali slabo on igra gol ne moze da da jer nema ko da mu namesti sansu vezni red totalno ne kreativan.

guska koja je spasla Rim

pre 3 godine

Milan su dobili sa pola gasa (Purke, 18. januar 2021 07:58)

Mislis pola Milana su dobili s pola gasa? Milan je igrao osakacen, bez najboljih igraca.

guska koja je spasla Rim

pre 3 godine

Juventus nije stara dama nego Mladost
(Morte, 17. januar 2021 22:05)

Da, na latinskom znaci "Mladost". Medjutim, i nije "stara dama", osim kod polupismenih balkanskih sportskih novinara i njihove papagajske publike (i tako vec generacijama). U Italiji je nadimak tog kluba "Vecchia Signora", a to se ne moze prevesti kao "stara dama", vec samo kao "stara gospodja", ili cak jednostvno - "starica" (za prijatelje babetina). Talijanski jezik i ne poznaje pojam "dame" (osim u okviru precizno odredjenih funkcija, npr. dvorske dame, sto ovde nije slucaj... ili ironicno - iz francuskog preuzeto "madamma"). Do "dame" se doslo posrednim prevodom, preko engleske "lady" (sto je legitiman prevod na engleski), izborom pogresnog znacenja.