Utorak, 12.01.2021.

11:32

Ljudi su bili u pravu: Strašan spisak onoga šta je MUP otkrio u Nišu

Saobraćajna policija u Nišu otkrila je i procesuirala, posle naloga ministra Aleksandra Vulina o pojačanoj kontroli, 101 saobraćajni prekršaj.

Izvor: B92

Ljudi su bili u pravu: Strašan spisak onoga šta je MUP otkrio u Nišu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Nikola

pre 3 godine

Puno je poštenih i odgovornih policajaca koji rade posao onako kako se radi, na žalost korumpirani su šefovi i sam vrh policije gde kazne za pojedince ne važe. Dokle god je tako ništa se od zakona sprovesti ne može i sve se završava preko veze. O nezavisnom sudstvu da i ne govorimo, danas je poželjno biti na drugoj strani zakona a policajci su postali od ranije poznati kriminalcima, samo što ne počnu da ih hapse, tako da i oni gledaju malo svoju porodicu, egzistenciju bez čega vrlo lako mogu ostati ako se zamere nekom bezobraznom đubretu koje treba odavno biti na robiji. U Srbiji je jedan veliki javašluk na delu i ne kreće se od repa, rešavanje problema, nego od glave!

Snorke

pre 3 godine

Još jedan pokušaj zamene teza. Nisu ljudi protestvovali (samo) protiv nasilničke vožnje pojedinaca već (prvenstveno) zato što se priprema još jedno 'gledanje kroz prste' za mamine i tatine sinove i kćeri. Naravno, štite se i 'zaslužni' političari i podrepaši (kao i bogataši iz njihovog brloga). Nadzor saobraćaja mora da bude stalni policijski posao (sa kažnjavanjem od strane pravosuđa, po zakonu a ne po poznanstvu) a ne povremena akcija, pogotovu ako služi za zataškavanje pravog problema.

Пилипенда

pre 3 godine

А шта је са бахатим убицом који је возио Ауди, лако ћемо за начелника полиције у Нишу?

Tirol

pre 3 godine

Ja ne znam kada cemo mi da se odmaknemo od tog sistema i privikavanja da nekakav tu politicar mora da podvikne i "ćera" kao kokoš po avliji ljude da jednostavno rade svoj posao, koji im je već propisan zakonom. Jel sada mi tom ministru treba da čestitamo jer je "zaveo red" u Nišu?
Ne, čestitaću mu kada stvori situaciju da u Nišu, a i u Ćupriji, Boljevcu, Smederevu, Užicu, Novom Sadu ili bilo gde drugo policija radi svoj posao nezavisno do toga da li je došla nekakva inspekcija iz centra Beograda.

bravo!

pre 3 godine

Fantsticno!

Nadam se da ce ministar u sledecoj turi biti na celu agencije za pranje novca! Dosta je vise slanja novca iz inostranstva, nemacka, svajcarska, kanada, a da se porez ne placa! Bravo ministre!!!

Boldrik

pre 3 godine

Treba odabrati jedan dan u godini kada će policija kažnjavati prekoračenje brzine, pošto vozači neće znati koji je to dan poštovaće propise svakodnevno

zika

pre 3 godine

Ima nas narod mudru izreku, "Riba od glave smrdi"

Dokle god se policija bavi samo kaznjavanjem vozaca juga, kadeta, eskorta... sto voze 55 u zoni 50, a za to vreme ne smeju ni da krivo pogledaju razne besne limuzine sto lete pored njih (osim za vreme ovakvih nasminkanih akcija, koje prodju za 2-3 dana), sve je ovo za dzabe.

Zakon treba da vazi za sve, to je tacno, ali prvi na udaru zakona moraju biti oni najveci prekrsioci, a ne da se zakon sprovodi samo tamo gde je lako, da se cedi samo sirotinja za sitne prekrsaje.

dusan

pre 3 godine

Po SM zeleni porsche juri 150 km/h u ulici gde je ogranicenje 50 svaki dan...bukvalno svaki
ali tatin sin je pa mu policija ne sme ni prici...
toliko o tome!
jedino da vulin svrati do sm...

srdan

pre 3 godine

Страх од народне побуне је огроман. Да ли је могуће да систем толико не функционише да министар мора да интервенише???

Perhan

pre 3 godine

Jel moze neko da mi objasni sta je tacno opis posla saobracajnog policajca? Kontam da rade u smenama po 12 sati. On je SAOBRACAJNI policajac i treba da bude deo saobracaja. Moje preciznije pitanje je - gde su, kada nisu na ulici? Ok, rade uvidjaje saobracajnih nezgoda, ali nema nezgoda milion.. dakle, kako provode smene ako nisu na ulicama da regulisu saobracaj, recimo, da drze radar... Dakle, kako predaju smenu posle 12 sati rada, sta kazu da su radili?

Nušićijada 2021

pre 3 godine

Plasim se da ce veca kazna stici ovog sa 140 i kusur km/h nego onog balavca sto ubi dete i coveka na trotoaru!!
Njemu ce kao i mladom Mitrovicu vestaciti da je vozio 53-54 km/h ali je bilo ulje na putu i sl.

Svima su nam poznati i metodi rada drzavnih sluzbi i pravila igre!!

Slaviša

pre 3 godine

Kakve je to akcija trajala je samo juče. Već danas sam vozio po celom gradu Nišu i nigde nisam video ni jednog policajca jer je akcija već gotova. Ništa nema od jednodnevnih akcija saobraćajna policija treba stalno da radi svoj posao a ne samo kad im Ministar naredi.

Bozza

pre 3 godine

Opet zamena teza i spinovanje! Nije poenta u poostravanju mera i pojacanoj kontroli, poenta je da se odredjenima gleda kroz prste a obican narod kaznjava!

Jfbv

pre 3 godine

Ne, nikako! A evo zašto : ograničenje je kod mene 50, sve ok. Počnu neki radovi, postave ograničenje na 30. Radovi gotovi, znake niko ne skida. Policija stoji i piše kazne, za ograničenje koje je neko zaboravio da skine. Dok oznake ne budu smisleno postavljanje i skidane, ne može ništa strožije da se radi.

Sistem, pa drastična kazna, a ne obratno.

moron

pre 3 godine

Mesto gde se desio zločin-udes je odmah pored moje zgrade. Taj bulevar Medijana je napravljen pre oko 10 godina. Svako veče od kad je napravljen su trke i divljanje, znači 100+km/h preko ograničenja. Da ne spominjem driftove na priključenjima i parkinzima okolo.
Da dočaram nekom ko nije upućen, vozač je izleteo na stazu za pešake obrisao dva života , dve porodice zavio u crno, pokupio bilbord i opet uspeo da 200m kliza po pešačkoj stazi.
Koliko je takvih divljaka kažnjeno od kad je put napravljen je pravo pitanje za policiju. Gde su do sad bili? Rotiraše jednog čoveka a glume ažurnost. Odgovornost im je mnogo veća pa samim tim i sankcije moraju da budu.
(Razum, 12. januar 2021 12:41)

Da, ovo što su uradili sa (zakasnelom) smenom načelnika je samo politička kozmetika. To neće vratiti živote koji su ugašeni zločinom (ni vratiti normalan život njihovim porodicama), a što je moglo da bude sprečeno da je policija (pa i ministar policije) na vreme radila ono što joj je bila dužnost.
Ovo sa smenom je sramota. Krivične prijave bi trebalo da "popiju svi", počev od ministra (i to ne samo zbog tetke iz Kanadei slične "grehe") jer je propustio vršenje dužnog nadzora. On je svojim propuštanjem/nečinjenjem izvršio krivično delo "izazivanja opšte opasnosti" (sa smrtnim posledcima). I on takodje mora da (krivično) odgovara (i za ovo).

sloba madagaskar

pre 3 godine

O čemu vi komentarišete?Pa predsednik ,mrtav ladan,izjavi kod Marića da se baš ne slaže što je Vulin smenio šefa saobr.policije u Nišu,te dodao da je "dete" što je ubilo dve osobe iz fine,skromne porodice.Porodice izginulih nisu ni pomenute,kako je njima?
Saobraćajci na ulice,preventivno,a ne zaustavljanje vozača radi banalnih stvari i uzimanja harača.
Izvinjavam se poštenim saobraćajcima,znači manjini.
Dokle više?

John

pre 3 godine

Samo da mi se objasni kako je 150 km/h gde je dozvoljeno 50 km/h samo prekršaj.
(Nislija, 12. januar 2021 12:49)

Tako što su u Skupštini tako izglasali...
Nasilnička vožnja nije krivično delo, nego samo prekršaj. Iako bi, po mom mišljenju, svakako morala da bude. Pogotovo u Srbiji, sa ovakvim stepenom i nivoom saobraćajne kulture i ponašanja u saobraćaju.
Autoobil se u pravi smatra "opasnom stvari". Najkraće rečeno "opasne stvari" su " stvari čiji položaj, upotreba, osobine ili samo postojanje predstavljaju povećanu opasnost od štete za okolinu". Recimo, i pištolj je opasna stvar. Ako neko puca iz pištolja u vazduh (na svadbama, proslavama...) on čini krivično delo.
Manijačenje dvostruko većom brzinom od dozvoljene, pogotovo u naseljenom mestu svakako bi trebalo tretirati kao i pucanje iz pištolja.
I svakako bi trebalo oduzimati i dozvolu i automobil (bez obzira u čijem je vlasništvu) jer se u navedenom slučaju oduzimaju i pištolj, kao sredstvo izvršenja dela i dozvola za držanje (jer je očigledno da ne zna kako se postupa sa oružjem)

sasa

pre 3 godine

Nacelink policije smenjen, a bahati sofer ce (kao i onaj) da dobije nanogicu i da sa njom letuje na Ibizi. A obican narod i nasa deca ce i dalje da ginu po trotoarima, zeleznickim prelazima, zebrama itd. Ali samo dok ostatak dece ne zavsre fakultete jer posle ce ionako da odu tamo gde zivot obicnih ljudi ipak nesto vredi.

Ja

pre 3 godine

Jedno od rešenja je da svako ko ima manje od 30 godina a vozi auto preko 2000 kubika, mora na svakih 6 meseci da ima položen neki psihološki test.
...
(PEtar, 12. januar 2021 12:47)

Ma pusti kubikazu, to je sad nebitno. BMW 330i G20 sa dvolitarskim motorom pravi 255 konja.

Konji su bitni, kubikaza nije.

banana

pre 3 godine

Pojacana kontrola 2-3 dana i onda po starom, samo da se sto pre zaboravi ovo dvostruko ubistvo... Znamo kako stvari funkcionisu kod nas. Na kraju ce zrtve da ispadnu krive.

ja

pre 3 godine

Jedino tako se postaje normalna i uređena zemlja - tako što građani izađu na ulice, u demonstracije i štrajkove, i pritisnu vlast da počne da rešava probleme.

Mislite da su Nemci ili Skandinavci postali to što jesu danas tako što su se jednog jutra, volšebno probudili sa promenjenom svešću o svetu oko sebe i postali pedantni, sposobni i vredni? Ne, bilo je potrebno mnogo vremena i mnogo rada i truda da bi bili ono što su danas.

Tako i mi - zakone imamo, a imamo i ljude koji će da ih sprovode. Samo treba da nateramo vlast da počne da nas se plaši dovoljno da sve zakone koje usvoji i sprovede, i otpočeće naš put ka normalnom životu - jedna, dve generacije koje odrastu u uslovima apsolutnog funkcionisanja pravne države i više se niko neće sećati ekonomskog, društvenog i moralnog taloga kakav je današnja Srbija...

gaara

pre 3 godine

Građani Niša nisu protestovali protiv "bahate vožnje u tom delu Niša", već su protestovali protiv očiglednog dvostrukog standarda prema običnim ljudima i prema bogatim bahatim vlasnicima besnih automobila.

zarezinjo

pre 3 godine

Konji su bitni, kubikaza nije.
(Ja, 12. januar 2021 13:42)

To si u pravu, ali najbitnije je kakav konj upravlja ovim ostalim konjima

Sreten

pre 3 godine

@(biti vozač nije pravo nego zasluga, 12. januar 2021 12:43)
A mozda i biti ziv nije pravo nego zasluga u ovoj prciji? Da li znas da te kamere mogu vrlo lako i da snime kad je nekad haos u saobracaju pa prodjes recimo umesto sa 50 - sa 54km/h pa lepo platis kaznu. Hiljadu puta mi se desilo da su me bukvalno milisekunde delile da platim kaznu zbog prekoracenja od 3-4km ili zbog pogresnog prestrojavanja jer u 8-9 ujutru i 15-17h popodne je takav haos u saobracaju, plus radovi na ulici, niko nece da te propusti ako si u pogresnoj traci itd. Moze taj problem sa bahatim vozacima da se resi i jednostavnije nego kamerama. Ja da zivim u S.Koreji ne zelim, gde se prati i da li si podrignuo kasno nocu. Hocu da zivim u slobodnoj zemlji gde ce edukacijama i na neki drugi nacin da se rese problemi. A plitak um ume samo da pise kazne.

Miki Kostolac

pre 3 godine

Treba zapleniti auto svakome ko vozi brže od 10 km na sat preko dozvoljenog u gradu. I na otvorenom putu ako prekoračiš brzinu za 20 više od dozvoljenog da ti se oduzme automobil i proda a novac naravno da ide u budžet Srbije sa čime bi se gradili putevi.

Alex

pre 3 godine

Vozačka dozvola nikad nije bila pravo već privilegija punoletnih lica. Znači nije obavezno da je svi imaju. Obzirom da se saobraćajna kultura u nas dosta pogoršala, bilo bi dobro razmisliti i o oduzimanju vozačkih dozvola, ne samo o izdavanju. Tako lica koja je ne zaslužuju,oduzimati im dozvolu na duži period. Zatim ponovo polaganje sve ispočetka i procena komisije psihologa da li je sposoban za saobraćaj. Shvatite narode da drugačije ne može da se ostvari boljitak i napredak. Do tada, samo se zavaravamo da može biti bolje bez discipline i samodiscipline.

mlekadžija

pre 3 godine

Јавите кад сви ови насилници буду правоснажно осуђени почев од оног убице две особе ...

PEtar

pre 3 godine

Jedno od rešenja je da svako ko ima manje od 30 godina a vozi auto preko 2000 kubika, mora na svakih 6 meseci da ima položen neki psihološki test.
Znači na svakih 6 meseci da poseti psihologa, gde će mu se pričati o štetnostima i opasnostima nasilne vožnje. Ništa specijalno u samom testu, ali da se klinci podsete šta sve može da se desi!
Da li je ovo teško sprovesti u delo ? - Nije
A ne da izlaze stalno sa sve većim drakonskim kaznama, od kojih očigledno nema prevelikog efekta, jedino što će saobraćajci uzimati više keša za mito...

Razum

pre 3 godine

Mesto gde se desio zločin-udes je odmah pored moje zgrade. Taj bulevar Medijana je napravljen pre oko 10 godina. Svako veče od kad je napravljen su trke i divljanje, znači 100+km/h preko ograničenja. Da ne spominjem driftove na priključenjima i parkinzima okolo.
Da dočaram nekom ko nije upućen, vozač je izleteo na stazu za pešake obrisao dva života , dve porodice zavio u crno, pokupio bilbord i opet uspeo da 200m kliza po pešačkoj stazi.
Koliko je takvih divljaka kažnjeno od kad je put napravljen je pravo pitanje za policiju. Gde su do sad bili? Rotiraše jednog čoveka a glume ažurnost. Odgovornost im je mnogo veća pa samim tim i sankcije moraju da budu.

biti vozač nije pravo nego zasluga

pre 3 godine

Kamere i AI. Takva vožnja i odoše bodovi i vozilo. Kad tatino i mamino ostane bez vozila sveki put kad sedne u njega ima da mu kupe ne biciklu nego dubak.

Milan

pre 3 godine

Otkad znam za sebe, ovde se nadlezni sete da rade svoj posao tek kad se desi katastrofa i nastrada neko.. Uvek ista prica. Umesto preventivno radi se tek posle ovako neke situacije i to traje kratko i onda opet Jovo nanovo... I tako ce biti bar jos 500 godina

humanista

pre 3 godine

Nazalost pa da li su bile potrebne zrtve, dete i odrasla osoba, da bi ,,neko,, poceo da radi ono za sta ga ,,placaju,, gradjani Srbije?
Nis neka bude ,,pocetak odmotavnja,, ovakvog primera ,,nerada odgovornih,,jer sigurno i u drugim gradovima negde u fijokama,,cuce,, slicni prekrsaji, jer ocigledno je da su se mnogi u Policiji isuvise ,,opustili,,
I jos jednom Veliko Bravo za gradjane Nisa.

Vlada

pre 3 godine

Znači dva života=pojačana kontrola saobraćaja, ma divno.
Treba li svaki put neko da pogine da bi policija izašla da otalja svoj posao?

Persona non granata

pre 3 godine

Niš -- Saobraćajna policija u Nišu otkrila je i procesuirala posle naloga ministra Aleksandra Vulina o pojačanoj kontroli, 101 saobraćajni prekršaj.

Sve je to kasno jer su izgubljena dva života. Inače saobraćajna policija ne treba da radi na osnovu naloga Vulina već na osnovu zakonskih ovlašćenja za koje je građani Srbije i plaćaju.

ankh

pre 3 godine

E tako treba. Samo ne treba da neko pogine da bi policija radila svoj posao! U Pančevu mogu da rade isto, garantujem životom da 90% vozača ne poštuje ni jedno ograničenje osim u centru grada gde zbog ležećih moraju da uspore i na par mesta gde misle da će neke kamere da ih snime. Policija se vrti gradom, ne konstatuje ništa, a i sami nekad projure kao da za njih ništa ne važi...

Zuja

pre 3 godine

Bravo za brzu akciju policije. Samo treba da masovno kažnjavaju kako se nikada više ne bi dogodila saobraćajna nesreća. Negde sam pročitao da postoje zemlje gde je broj saobraćajnih nesreća nula.

Tadija

pre 3 godine

Za ove što voze ovolikom brzinom je ludnica, a ne sudija za prekršaje. Njima bi trebalo izricati meru obaveznog psihijatrijskog lečenja i čuvanja u zdravstvenoj ustanovi uz doživotnu zabranu upravljanja motornim vozilima svih kategorija.

mozaks

pre 3 godine

samo.dokaz vise,da policija saobracajna nije tkr nista radila,tj.tolerisala kroz ,,kume,brate..pomagaj..
ruka.ruku mije..dok vulin ne udari ?!

Nedjo

pre 3 godine

Pa ovako je u svakom nasem gradu, Novi Sad i Beograd naravno prednjace. Eno u Somboru totalni haos neki dan, zapucao se u zgradu u sred centra ogromnom brzinom. Stace biti? NISTA!

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 3 godine

Mene iskreno ne interesuje toliko sta policija radi sada, jer ocigledno to rade samo da operu ruke, nego sta ce da se uradi povodom konkretnog slucaja u kojem je 19-godisnjak usmrtio coveka i dete.

Igor

pre 3 godine

Potrebna je promena zakona, ovakve stvari moraju da se tretiraju isto kao ubistva sa adekvatnim kaznama od po 15 20 godina.

Drugo roditelji trebaju da budu odgovorni takodje, barem novcano ukoliko se vozilo vodi na njih.

I na kraju, potrebno je prisustvo policije U SAOBRACAJU ne u stekovima koje svi znaju i izbegavaju.

Persona non granata

pre 3 godine

Niš -- Saobraćajna policija u Nišu otkrila je i procesuirala posle naloga ministra Aleksandra Vulina o pojačanoj kontroli, 101 saobraćajni prekršaj.

Sve je to kasno jer su izgubljena dva života. Inače saobraćajna policija ne treba da radi na osnovu naloga Vulina već na osnovu zakonskih ovlašćenja za koje je građani Srbije i plaćaju.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 3 godine

Mene iskreno ne interesuje toliko sta policija radi sada, jer ocigledno to rade samo da operu ruke, nego sta ce da se uradi povodom konkretnog slucaja u kojem je 19-godisnjak usmrtio coveka i dete.

Razum

pre 3 godine

Mesto gde se desio zločin-udes je odmah pored moje zgrade. Taj bulevar Medijana je napravljen pre oko 10 godina. Svako veče od kad je napravljen su trke i divljanje, znači 100+km/h preko ograničenja. Da ne spominjem driftove na priključenjima i parkinzima okolo.
Da dočaram nekom ko nije upućen, vozač je izleteo na stazu za pešake obrisao dva života , dve porodice zavio u crno, pokupio bilbord i opet uspeo da 200m kliza po pešačkoj stazi.
Koliko je takvih divljaka kažnjeno od kad je put napravljen je pravo pitanje za policiju. Gde su do sad bili? Rotiraše jednog čoveka a glume ažurnost. Odgovornost im je mnogo veća pa samim tim i sankcije moraju da budu.

Bozza

pre 3 godine

Opet zamena teza i spinovanje! Nije poenta u poostravanju mera i pojacanoj kontroli, poenta je da se odredjenima gleda kroz prste a obican narod kaznjava!

mlekadžija

pre 3 godine

Јавите кад сви ови насилници буду правоснажно осуђени почев од оног убице две особе ...

gaara

pre 3 godine

Građani Niša nisu protestovali protiv "bahate vožnje u tom delu Niša", već su protestovali protiv očiglednog dvostrukog standarda prema običnim ljudima i prema bogatim bahatim vlasnicima besnih automobila.

zarezinjo

pre 3 godine

Konji su bitni, kubikaza nije.
(Ja, 12. januar 2021 13:42)

To si u pravu, ali najbitnije je kakav konj upravlja ovim ostalim konjima

Milan

pre 3 godine

Otkad znam za sebe, ovde se nadlezni sete da rade svoj posao tek kad se desi katastrofa i nastrada neko.. Uvek ista prica. Umesto preventivno radi se tek posle ovako neke situacije i to traje kratko i onda opet Jovo nanovo... I tako ce biti bar jos 500 godina

sloba madagaskar

pre 3 godine

O čemu vi komentarišete?Pa predsednik ,mrtav ladan,izjavi kod Marića da se baš ne slaže što je Vulin smenio šefa saobr.policije u Nišu,te dodao da je "dete" što je ubilo dve osobe iz fine,skromne porodice.Porodice izginulih nisu ni pomenute,kako je njima?
Saobraćajci na ulice,preventivno,a ne zaustavljanje vozača radi banalnih stvari i uzimanja harača.
Izvinjavam se poštenim saobraćajcima,znači manjini.
Dokle više?

Vlada

pre 3 godine

Znači dva života=pojačana kontrola saobraćaja, ma divno.
Treba li svaki put neko da pogine da bi policija izašla da otalja svoj posao?

Slaviša

pre 3 godine

Kakve je to akcija trajala je samo juče. Već danas sam vozio po celom gradu Nišu i nigde nisam video ni jednog policajca jer je akcija već gotova. Ništa nema od jednodnevnih akcija saobraćajna policija treba stalno da radi svoj posao a ne samo kad im Ministar naredi.

Tadija

pre 3 godine

Za ove što voze ovolikom brzinom je ludnica, a ne sudija za prekršaje. Njima bi trebalo izricati meru obaveznog psihijatrijskog lečenja i čuvanja u zdravstvenoj ustanovi uz doživotnu zabranu upravljanja motornim vozilima svih kategorija.

Nedjo

pre 3 godine

Pa ovako je u svakom nasem gradu, Novi Sad i Beograd naravno prednjace. Eno u Somboru totalni haos neki dan, zapucao se u zgradu u sred centra ogromnom brzinom. Stace biti? NISTA!

Пилипенда

pre 3 godine

А шта је са бахатим убицом који је возио Ауди, лако ћемо за начелника полиције у Нишу?

moron

pre 3 godine

Mesto gde se desio zločin-udes je odmah pored moje zgrade. Taj bulevar Medijana je napravljen pre oko 10 godina. Svako veče od kad je napravljen su trke i divljanje, znači 100+km/h preko ograničenja. Da ne spominjem driftove na priključenjima i parkinzima okolo.
Da dočaram nekom ko nije upućen, vozač je izleteo na stazu za pešake obrisao dva života , dve porodice zavio u crno, pokupio bilbord i opet uspeo da 200m kliza po pešačkoj stazi.
Koliko je takvih divljaka kažnjeno od kad je put napravljen je pravo pitanje za policiju. Gde su do sad bili? Rotiraše jednog čoveka a glume ažurnost. Odgovornost im je mnogo veća pa samim tim i sankcije moraju da budu.
(Razum, 12. januar 2021 12:41)

Da, ovo što su uradili sa (zakasnelom) smenom načelnika je samo politička kozmetika. To neće vratiti živote koji su ugašeni zločinom (ni vratiti normalan život njihovim porodicama), a što je moglo da bude sprečeno da je policija (pa i ministar policije) na vreme radila ono što joj je bila dužnost.
Ovo sa smenom je sramota. Krivične prijave bi trebalo da "popiju svi", počev od ministra (i to ne samo zbog tetke iz Kanadei slične "grehe") jer je propustio vršenje dužnog nadzora. On je svojim propuštanjem/nečinjenjem izvršio krivično delo "izazivanja opšte opasnosti" (sa smrtnim posledcima). I on takodje mora da (krivično) odgovara (i za ovo).

biti vozač nije pravo nego zasluga

pre 3 godine

Kamere i AI. Takva vožnja i odoše bodovi i vozilo. Kad tatino i mamino ostane bez vozila sveki put kad sedne u njega ima da mu kupe ne biciklu nego dubak.

humanista

pre 3 godine

Nazalost pa da li su bile potrebne zrtve, dete i odrasla osoba, da bi ,,neko,, poceo da radi ono za sta ga ,,placaju,, gradjani Srbije?
Nis neka bude ,,pocetak odmotavnja,, ovakvog primera ,,nerada odgovornih,,jer sigurno i u drugim gradovima negde u fijokama,,cuce,, slicni prekrsaji, jer ocigledno je da su se mnogi u Policiji isuvise ,,opustili,,
I jos jednom Veliko Bravo za gradjane Nisa.

Snorke

pre 3 godine

Još jedan pokušaj zamene teza. Nisu ljudi protestvovali (samo) protiv nasilničke vožnje pojedinaca već (prvenstveno) zato što se priprema još jedno 'gledanje kroz prste' za mamine i tatine sinove i kćeri. Naravno, štite se i 'zaslužni' političari i podrepaši (kao i bogataši iz njihovog brloga). Nadzor saobraćaja mora da bude stalni policijski posao (sa kažnjavanjem od strane pravosuđa, po zakonu a ne po poznanstvu) a ne povremena akcija, pogotovu ako služi za zataškavanje pravog problema.

Igor

pre 3 godine

Potrebna je promena zakona, ovakve stvari moraju da se tretiraju isto kao ubistva sa adekvatnim kaznama od po 15 20 godina.

Drugo roditelji trebaju da budu odgovorni takodje, barem novcano ukoliko se vozilo vodi na njih.

I na kraju, potrebno je prisustvo policije U SAOBRACAJU ne u stekovima koje svi znaju i izbegavaju.

sasa

pre 3 godine

Nacelink policije smenjen, a bahati sofer ce (kao i onaj) da dobije nanogicu i da sa njom letuje na Ibizi. A obican narod i nasa deca ce i dalje da ginu po trotoarima, zeleznickim prelazima, zebrama itd. Ali samo dok ostatak dece ne zavsre fakultete jer posle ce ionako da odu tamo gde zivot obicnih ljudi ipak nesto vredi.

ja

pre 3 godine

Jedino tako se postaje normalna i uređena zemlja - tako što građani izađu na ulice, u demonstracije i štrajkove, i pritisnu vlast da počne da rešava probleme.

Mislite da su Nemci ili Skandinavci postali to što jesu danas tako što su se jednog jutra, volšebno probudili sa promenjenom svešću o svetu oko sebe i postali pedantni, sposobni i vredni? Ne, bilo je potrebno mnogo vremena i mnogo rada i truda da bi bili ono što su danas.

Tako i mi - zakone imamo, a imamo i ljude koji će da ih sprovode. Samo treba da nateramo vlast da počne da nas se plaši dovoljno da sve zakone koje usvoji i sprovede, i otpočeće naš put ka normalnom životu - jedna, dve generacije koje odrastu u uslovima apsolutnog funkcionisanja pravne države i više se niko neće sećati ekonomskog, društvenog i moralnog taloga kakav je današnja Srbija...

mozaks

pre 3 godine

samo.dokaz vise,da policija saobracajna nije tkr nista radila,tj.tolerisala kroz ,,kume,brate..pomagaj..
ruka.ruku mije..dok vulin ne udari ?!

banana

pre 3 godine

Pojacana kontrola 2-3 dana i onda po starom, samo da se sto pre zaboravi ovo dvostruko ubistvo... Znamo kako stvari funkcionisu kod nas. Na kraju ce zrtve da ispadnu krive.

Jfbv

pre 3 godine

Ne, nikako! A evo zašto : ograničenje je kod mene 50, sve ok. Počnu neki radovi, postave ograničenje na 30. Radovi gotovi, znake niko ne skida. Policija stoji i piše kazne, za ograničenje koje je neko zaboravio da skine. Dok oznake ne budu smisleno postavljanje i skidane, ne može ništa strožije da se radi.

Sistem, pa drastična kazna, a ne obratno.

dusan

pre 3 godine

Po SM zeleni porsche juri 150 km/h u ulici gde je ogranicenje 50 svaki dan...bukvalno svaki
ali tatin sin je pa mu policija ne sme ni prici...
toliko o tome!
jedino da vulin svrati do sm...

John

pre 3 godine

Samo da mi se objasni kako je 150 km/h gde je dozvoljeno 50 km/h samo prekršaj.
(Nislija, 12. januar 2021 12:49)

Tako što su u Skupštini tako izglasali...
Nasilnička vožnja nije krivično delo, nego samo prekršaj. Iako bi, po mom mišljenju, svakako morala da bude. Pogotovo u Srbiji, sa ovakvim stepenom i nivoom saobraćajne kulture i ponašanja u saobraćaju.
Autoobil se u pravi smatra "opasnom stvari". Najkraće rečeno "opasne stvari" su " stvari čiji položaj, upotreba, osobine ili samo postojanje predstavljaju povećanu opasnost od štete za okolinu". Recimo, i pištolj je opasna stvar. Ako neko puca iz pištolja u vazduh (na svadbama, proslavama...) on čini krivično delo.
Manijačenje dvostruko većom brzinom od dozvoljene, pogotovo u naseljenom mestu svakako bi trebalo tretirati kao i pucanje iz pištolja.
I svakako bi trebalo oduzimati i dozvolu i automobil (bez obzira u čijem je vlasništvu) jer se u navedenom slučaju oduzimaju i pištolj, kao sredstvo izvršenja dela i dozvola za držanje (jer je očigledno da ne zna kako se postupa sa oružjem)

Nušićijada 2021

pre 3 godine

Plasim se da ce veca kazna stici ovog sa 140 i kusur km/h nego onog balavca sto ubi dete i coveka na trotoaru!!
Njemu ce kao i mladom Mitrovicu vestaciti da je vozio 53-54 km/h ali je bilo ulje na putu i sl.

Svima su nam poznati i metodi rada drzavnih sluzbi i pravila igre!!

Tirol

pre 3 godine

Ja ne znam kada cemo mi da se odmaknemo od tog sistema i privikavanja da nekakav tu politicar mora da podvikne i "ćera" kao kokoš po avliji ljude da jednostavno rade svoj posao, koji im je već propisan zakonom. Jel sada mi tom ministru treba da čestitamo jer je "zaveo red" u Nišu?
Ne, čestitaću mu kada stvori situaciju da u Nišu, a i u Ćupriji, Boljevcu, Smederevu, Užicu, Novom Sadu ili bilo gde drugo policija radi svoj posao nezavisno do toga da li je došla nekakva inspekcija iz centra Beograda.

Perhan

pre 3 godine

Jel moze neko da mi objasni sta je tacno opis posla saobracajnog policajca? Kontam da rade u smenama po 12 sati. On je SAOBRACAJNI policajac i treba da bude deo saobracaja. Moje preciznije pitanje je - gde su, kada nisu na ulici? Ok, rade uvidjaje saobracajnih nezgoda, ali nema nezgoda milion.. dakle, kako provode smene ako nisu na ulicama da regulisu saobracaj, recimo, da drze radar... Dakle, kako predaju smenu posle 12 sati rada, sta kazu da su radili?

ankh

pre 3 godine

E tako treba. Samo ne treba da neko pogine da bi policija radila svoj posao! U Pančevu mogu da rade isto, garantujem životom da 90% vozača ne poštuje ni jedno ograničenje osim u centru grada gde zbog ležećih moraju da uspore i na par mesta gde misle da će neke kamere da ih snime. Policija se vrti gradom, ne konstatuje ništa, a i sami nekad projure kao da za njih ništa ne važi...

Nikola

pre 3 godine

Puno je poštenih i odgovornih policajaca koji rade posao onako kako se radi, na žalost korumpirani su šefovi i sam vrh policije gde kazne za pojedince ne važe. Dokle god je tako ništa se od zakona sprovesti ne može i sve se završava preko veze. O nezavisnom sudstvu da i ne govorimo, danas je poželjno biti na drugoj strani zakona a policajci su postali od ranije poznati kriminalcima, samo što ne počnu da ih hapse, tako da i oni gledaju malo svoju porodicu, egzistenciju bez čega vrlo lako mogu ostati ako se zamere nekom bezobraznom đubretu koje treba odavno biti na robiji. U Srbiji je jedan veliki javašluk na delu i ne kreće se od repa, rešavanje problema, nego od glave!

Alex

pre 3 godine

Vozačka dozvola nikad nije bila pravo već privilegija punoletnih lica. Znači nije obavezno da je svi imaju. Obzirom da se saobraćajna kultura u nas dosta pogoršala, bilo bi dobro razmisliti i o oduzimanju vozačkih dozvola, ne samo o izdavanju. Tako lica koja je ne zaslužuju,oduzimati im dozvolu na duži period. Zatim ponovo polaganje sve ispočetka i procena komisije psihologa da li je sposoban za saobraćaj. Shvatite narode da drugačije ne može da se ostvari boljitak i napredak. Do tada, samo se zavaravamo da može biti bolje bez discipline i samodiscipline.

srdan

pre 3 godine

Страх од народне побуне је огроман. Да ли је могуће да систем толико не функционише да министар мора да интервенише???

zika

pre 3 godine

Ima nas narod mudru izreku, "Riba od glave smrdi"

Dokle god se policija bavi samo kaznjavanjem vozaca juga, kadeta, eskorta... sto voze 55 u zoni 50, a za to vreme ne smeju ni da krivo pogledaju razne besne limuzine sto lete pored njih (osim za vreme ovakvih nasminkanih akcija, koje prodju za 2-3 dana), sve je ovo za dzabe.

Zakon treba da vazi za sve, to je tacno, ali prvi na udaru zakona moraju biti oni najveci prekrsioci, a ne da se zakon sprovodi samo tamo gde je lako, da se cedi samo sirotinja za sitne prekrsaje.

Ja

pre 3 godine

Jedno od rešenja je da svako ko ima manje od 30 godina a vozi auto preko 2000 kubika, mora na svakih 6 meseci da ima položen neki psihološki test.
...
(PEtar, 12. januar 2021 12:47)

Ma pusti kubikazu, to je sad nebitno. BMW 330i G20 sa dvolitarskim motorom pravi 255 konja.

Konji su bitni, kubikaza nije.

PEtar

pre 3 godine

Jedno od rešenja je da svako ko ima manje od 30 godina a vozi auto preko 2000 kubika, mora na svakih 6 meseci da ima položen neki psihološki test.
Znači na svakih 6 meseci da poseti psihologa, gde će mu se pričati o štetnostima i opasnostima nasilne vožnje. Ništa specijalno u samom testu, ali da se klinci podsete šta sve može da se desi!
Da li je ovo teško sprovesti u delo ? - Nije
A ne da izlaze stalno sa sve većim drakonskim kaznama, od kojih očigledno nema prevelikog efekta, jedino što će saobraćajci uzimati više keša za mito...

Miki Kostolac

pre 3 godine

Treba zapleniti auto svakome ko vozi brže od 10 km na sat preko dozvoljenog u gradu. I na otvorenom putu ako prekoračiš brzinu za 20 više od dozvoljenog da ti se oduzme automobil i proda a novac naravno da ide u budžet Srbije sa čime bi se gradili putevi.

bravo!

pre 3 godine

Fantsticno!

Nadam se da ce ministar u sledecoj turi biti na celu agencije za pranje novca! Dosta je vise slanja novca iz inostranstva, nemacka, svajcarska, kanada, a da se porez ne placa! Bravo ministre!!!

Sreten

pre 3 godine

@(biti vozač nije pravo nego zasluga, 12. januar 2021 12:43)
A mozda i biti ziv nije pravo nego zasluga u ovoj prciji? Da li znas da te kamere mogu vrlo lako i da snime kad je nekad haos u saobracaju pa prodjes recimo umesto sa 50 - sa 54km/h pa lepo platis kaznu. Hiljadu puta mi se desilo da su me bukvalno milisekunde delile da platim kaznu zbog prekoracenja od 3-4km ili zbog pogresnog prestrojavanja jer u 8-9 ujutru i 15-17h popodne je takav haos u saobracaju, plus radovi na ulici, niko nece da te propusti ako si u pogresnoj traci itd. Moze taj problem sa bahatim vozacima da se resi i jednostavnije nego kamerama. Ja da zivim u S.Koreji ne zelim, gde se prati i da li si podrignuo kasno nocu. Hocu da zivim u slobodnoj zemlji gde ce edukacijama i na neki drugi nacin da se rese problemi. A plitak um ume samo da pise kazne.

Zuja

pre 3 godine

Bravo za brzu akciju policije. Samo treba da masovno kažnjavaju kako se nikada više ne bi dogodila saobraćajna nesreća. Negde sam pročitao da postoje zemlje gde je broj saobraćajnih nesreća nula.

Boldrik

pre 3 godine

Treba odabrati jedan dan u godini kada će policija kažnjavati prekoračenje brzine, pošto vozači neće znati koji je to dan poštovaće propise svakodnevno

Zuja

pre 3 godine

Bravo za brzu akciju policije. Samo treba da masovno kažnjavaju kako se nikada više ne bi dogodila saobraćajna nesreća. Negde sam pročitao da postoje zemlje gde je broj saobraćajnih nesreća nula.

Miki Kostolac

pre 3 godine

Treba zapleniti auto svakome ko vozi brže od 10 km na sat preko dozvoljenog u gradu. I na otvorenom putu ako prekoračiš brzinu za 20 više od dozvoljenog da ti se oduzme automobil i proda a novac naravno da ide u budžet Srbije sa čime bi se gradili putevi.

Boldrik

pre 3 godine

Treba odabrati jedan dan u godini kada će policija kažnjavati prekoračenje brzine, pošto vozači neće znati koji je to dan poštovaće propise svakodnevno

PEtar

pre 3 godine

Jedno od rešenja je da svako ko ima manje od 30 godina a vozi auto preko 2000 kubika, mora na svakih 6 meseci da ima položen neki psihološki test.
Znači na svakih 6 meseci da poseti psihologa, gde će mu se pričati o štetnostima i opasnostima nasilne vožnje. Ništa specijalno u samom testu, ali da se klinci podsete šta sve može da se desi!
Da li je ovo teško sprovesti u delo ? - Nije
A ne da izlaze stalno sa sve većim drakonskim kaznama, od kojih očigledno nema prevelikog efekta, jedino što će saobraćajci uzimati više keša za mito...

Sreten

pre 3 godine

@(biti vozač nije pravo nego zasluga, 12. januar 2021 12:43)
A mozda i biti ziv nije pravo nego zasluga u ovoj prciji? Da li znas da te kamere mogu vrlo lako i da snime kad je nekad haos u saobracaju pa prodjes recimo umesto sa 50 - sa 54km/h pa lepo platis kaznu. Hiljadu puta mi se desilo da su me bukvalno milisekunde delile da platim kaznu zbog prekoracenja od 3-4km ili zbog pogresnog prestrojavanja jer u 8-9 ujutru i 15-17h popodne je takav haos u saobracaju, plus radovi na ulici, niko nece da te propusti ako si u pogresnoj traci itd. Moze taj problem sa bahatim vozacima da se resi i jednostavnije nego kamerama. Ja da zivim u S.Koreji ne zelim, gde se prati i da li si podrignuo kasno nocu. Hocu da zivim u slobodnoj zemlji gde ce edukacijama i na neki drugi nacin da se rese problemi. A plitak um ume samo da pise kazne.

Jfbv

pre 3 godine

Ne, nikako! A evo zašto : ograničenje je kod mene 50, sve ok. Počnu neki radovi, postave ograničenje na 30. Radovi gotovi, znake niko ne skida. Policija stoji i piše kazne, za ograničenje koje je neko zaboravio da skine. Dok oznake ne budu smisleno postavljanje i skidane, ne može ništa strožije da se radi.

Sistem, pa drastična kazna, a ne obratno.

bravo!

pre 3 godine

Fantsticno!

Nadam se da ce ministar u sledecoj turi biti na celu agencije za pranje novca! Dosta je vise slanja novca iz inostranstva, nemacka, svajcarska, kanada, a da se porez ne placa! Bravo ministre!!!

mozaks

pre 3 godine

samo.dokaz vise,da policija saobracajna nije tkr nista radila,tj.tolerisala kroz ,,kume,brate..pomagaj..
ruka.ruku mije..dok vulin ne udari ?!

biti vozač nije pravo nego zasluga

pre 3 godine

Kamere i AI. Takva vožnja i odoše bodovi i vozilo. Kad tatino i mamino ostane bez vozila sveki put kad sedne u njega ima da mu kupe ne biciklu nego dubak.

Ja

pre 3 godine

Jedno od rešenja je da svako ko ima manje od 30 godina a vozi auto preko 2000 kubika, mora na svakih 6 meseci da ima položen neki psihološki test.
...
(PEtar, 12. januar 2021 12:47)

Ma pusti kubikazu, to je sad nebitno. BMW 330i G20 sa dvolitarskim motorom pravi 255 konja.

Konji su bitni, kubikaza nije.

ja

pre 3 godine

Jedino tako se postaje normalna i uređena zemlja - tako što građani izađu na ulice, u demonstracije i štrajkove, i pritisnu vlast da počne da rešava probleme.

Mislite da su Nemci ili Skandinavci postali to što jesu danas tako što su se jednog jutra, volšebno probudili sa promenjenom svešću o svetu oko sebe i postali pedantni, sposobni i vredni? Ne, bilo je potrebno mnogo vremena i mnogo rada i truda da bi bili ono što su danas.

Tako i mi - zakone imamo, a imamo i ljude koji će da ih sprovode. Samo treba da nateramo vlast da počne da nas se plaši dovoljno da sve zakone koje usvoji i sprovede, i otpočeće naš put ka normalnom životu - jedna, dve generacije koje odrastu u uslovima apsolutnog funkcionisanja pravne države i više se niko neće sećati ekonomskog, društvenog i moralnog taloga kakav je današnja Srbija...

moron

pre 3 godine

Mesto gde se desio zločin-udes je odmah pored moje zgrade. Taj bulevar Medijana je napravljen pre oko 10 godina. Svako veče od kad je napravljen su trke i divljanje, znači 100+km/h preko ograničenja. Da ne spominjem driftove na priključenjima i parkinzima okolo.
Da dočaram nekom ko nije upućen, vozač je izleteo na stazu za pešake obrisao dva života , dve porodice zavio u crno, pokupio bilbord i opet uspeo da 200m kliza po pešačkoj stazi.
Koliko je takvih divljaka kažnjeno od kad je put napravljen je pravo pitanje za policiju. Gde su do sad bili? Rotiraše jednog čoveka a glume ažurnost. Odgovornost im je mnogo veća pa samim tim i sankcije moraju da budu.
(Razum, 12. januar 2021 12:41)

Da, ovo što su uradili sa (zakasnelom) smenom načelnika je samo politička kozmetika. To neće vratiti živote koji su ugašeni zločinom (ni vratiti normalan život njihovim porodicama), a što je moglo da bude sprečeno da je policija (pa i ministar policije) na vreme radila ono što joj je bila dužnost.
Ovo sa smenom je sramota. Krivične prijave bi trebalo da "popiju svi", počev od ministra (i to ne samo zbog tetke iz Kanadei slične "grehe") jer je propustio vršenje dužnog nadzora. On je svojim propuštanjem/nečinjenjem izvršio krivično delo "izazivanja opšte opasnosti" (sa smrtnim posledcima). I on takodje mora da (krivično) odgovara (i za ovo).

Bozza

pre 3 godine

Opet zamena teza i spinovanje! Nije poenta u poostravanju mera i pojacanoj kontroli, poenta je da se odredjenima gleda kroz prste a obican narod kaznjava!

gaara

pre 3 godine

Građani Niša nisu protestovali protiv "bahate vožnje u tom delu Niša", već su protestovali protiv očiglednog dvostrukog standarda prema običnim ljudima i prema bogatim bahatim vlasnicima besnih automobila.

Persona non granata

pre 3 godine

Niš -- Saobraćajna policija u Nišu otkrila je i procesuirala posle naloga ministra Aleksandra Vulina o pojačanoj kontroli, 101 saobraćajni prekršaj.

Sve je to kasno jer su izgubljena dva života. Inače saobraćajna policija ne treba da radi na osnovu naloga Vulina već na osnovu zakonskih ovlašćenja za koje je građani Srbije i plaćaju.

Alex

pre 3 godine

Vozačka dozvola nikad nije bila pravo već privilegija punoletnih lica. Znači nije obavezno da je svi imaju. Obzirom da se saobraćajna kultura u nas dosta pogoršala, bilo bi dobro razmisliti i o oduzimanju vozačkih dozvola, ne samo o izdavanju. Tako lica koja je ne zaslužuju,oduzimati im dozvolu na duži period. Zatim ponovo polaganje sve ispočetka i procena komisije psihologa da li je sposoban za saobraćaj. Shvatite narode da drugačije ne može da se ostvari boljitak i napredak. Do tada, samo se zavaravamo da može biti bolje bez discipline i samodiscipline.

Igor

pre 3 godine

Potrebna je promena zakona, ovakve stvari moraju da se tretiraju isto kao ubistva sa adekvatnim kaznama od po 15 20 godina.

Drugo roditelji trebaju da budu odgovorni takodje, barem novcano ukoliko se vozilo vodi na njih.

I na kraju, potrebno je prisustvo policije U SAOBRACAJU ne u stekovima koje svi znaju i izbegavaju.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 3 godine

Mene iskreno ne interesuje toliko sta policija radi sada, jer ocigledno to rade samo da operu ruke, nego sta ce da se uradi povodom konkretnog slucaja u kojem je 19-godisnjak usmrtio coveka i dete.

ankh

pre 3 godine

E tako treba. Samo ne treba da neko pogine da bi policija radila svoj posao! U Pančevu mogu da rade isto, garantujem životom da 90% vozača ne poštuje ni jedno ograničenje osim u centru grada gde zbog ležećih moraju da uspore i na par mesta gde misle da će neke kamere da ih snime. Policija se vrti gradom, ne konstatuje ništa, a i sami nekad projure kao da za njih ništa ne važi...

Slaviša

pre 3 godine

Kakve je to akcija trajala je samo juče. Već danas sam vozio po celom gradu Nišu i nigde nisam video ni jednog policajca jer je akcija već gotova. Ništa nema od jednodnevnih akcija saobraćajna policija treba stalno da radi svoj posao a ne samo kad im Ministar naredi.

dusan

pre 3 godine

Po SM zeleni porsche juri 150 km/h u ulici gde je ogranicenje 50 svaki dan...bukvalno svaki
ali tatin sin je pa mu policija ne sme ni prici...
toliko o tome!
jedino da vulin svrati do sm...

Nedjo

pre 3 godine

Pa ovako je u svakom nasem gradu, Novi Sad i Beograd naravno prednjace. Eno u Somboru totalni haos neki dan, zapucao se u zgradu u sred centra ogromnom brzinom. Stace biti? NISTA!

Tadija

pre 3 godine

Za ove što voze ovolikom brzinom je ludnica, a ne sudija za prekršaje. Njima bi trebalo izricati meru obaveznog psihijatrijskog lečenja i čuvanja u zdravstvenoj ustanovi uz doživotnu zabranu upravljanja motornim vozilima svih kategorija.

Milan

pre 3 godine

Otkad znam za sebe, ovde se nadlezni sete da rade svoj posao tek kad se desi katastrofa i nastrada neko.. Uvek ista prica. Umesto preventivno radi se tek posle ovako neke situacije i to traje kratko i onda opet Jovo nanovo... I tako ce biti bar jos 500 godina

Vlada

pre 3 godine

Znači dva života=pojačana kontrola saobraćaja, ma divno.
Treba li svaki put neko da pogine da bi policija izašla da otalja svoj posao?

sloba madagaskar

pre 3 godine

O čemu vi komentarišete?Pa predsednik ,mrtav ladan,izjavi kod Marića da se baš ne slaže što je Vulin smenio šefa saobr.policije u Nišu,te dodao da je "dete" što je ubilo dve osobe iz fine,skromne porodice.Porodice izginulih nisu ni pomenute,kako je njima?
Saobraćajci na ulice,preventivno,a ne zaustavljanje vozača radi banalnih stvari i uzimanja harača.
Izvinjavam se poštenim saobraćajcima,znači manjini.
Dokle više?

Perhan

pre 3 godine

Jel moze neko da mi objasni sta je tacno opis posla saobracajnog policajca? Kontam da rade u smenama po 12 sati. On je SAOBRACAJNI policajac i treba da bude deo saobracaja. Moje preciznije pitanje je - gde su, kada nisu na ulici? Ok, rade uvidjaje saobracajnih nezgoda, ali nema nezgoda milion.. dakle, kako provode smene ako nisu na ulicama da regulisu saobracaj, recimo, da drze radar... Dakle, kako predaju smenu posle 12 sati rada, sta kazu da su radili?

Tirol

pre 3 godine

Ja ne znam kada cemo mi da se odmaknemo od tog sistema i privikavanja da nekakav tu politicar mora da podvikne i "ćera" kao kokoš po avliji ljude da jednostavno rade svoj posao, koji im je već propisan zakonom. Jel sada mi tom ministru treba da čestitamo jer je "zaveo red" u Nišu?
Ne, čestitaću mu kada stvori situaciju da u Nišu, a i u Ćupriji, Boljevcu, Smederevu, Užicu, Novom Sadu ili bilo gde drugo policija radi svoj posao nezavisno do toga da li je došla nekakva inspekcija iz centra Beograda.

mlekadžija

pre 3 godine

Јавите кад сви ови насилници буду правоснажно осуђени почев од оног убице две особе ...

Razum

pre 3 godine

Mesto gde se desio zločin-udes je odmah pored moje zgrade. Taj bulevar Medijana je napravljen pre oko 10 godina. Svako veče od kad je napravljen su trke i divljanje, znači 100+km/h preko ograničenja. Da ne spominjem driftove na priključenjima i parkinzima okolo.
Da dočaram nekom ko nije upućen, vozač je izleteo na stazu za pešake obrisao dva života , dve porodice zavio u crno, pokupio bilbord i opet uspeo da 200m kliza po pešačkoj stazi.
Koliko je takvih divljaka kažnjeno od kad je put napravljen je pravo pitanje za policiju. Gde su do sad bili? Rotiraše jednog čoveka a glume ažurnost. Odgovornost im je mnogo veća pa samim tim i sankcije moraju da budu.

banana

pre 3 godine

Pojacana kontrola 2-3 dana i onda po starom, samo da se sto pre zaboravi ovo dvostruko ubistvo... Znamo kako stvari funkcionisu kod nas. Na kraju ce zrtve da ispadnu krive.

sasa

pre 3 godine

Nacelink policije smenjen, a bahati sofer ce (kao i onaj) da dobije nanogicu i da sa njom letuje na Ibizi. A obican narod i nasa deca ce i dalje da ginu po trotoarima, zeleznickim prelazima, zebrama itd. Ali samo dok ostatak dece ne zavsre fakultete jer posle ce ionako da odu tamo gde zivot obicnih ljudi ipak nesto vredi.

John

pre 3 godine

Samo da mi se objasni kako je 150 km/h gde je dozvoljeno 50 km/h samo prekršaj.
(Nislija, 12. januar 2021 12:49)

Tako što su u Skupštini tako izglasali...
Nasilnička vožnja nije krivično delo, nego samo prekršaj. Iako bi, po mom mišljenju, svakako morala da bude. Pogotovo u Srbiji, sa ovakvim stepenom i nivoom saobraćajne kulture i ponašanja u saobraćaju.
Autoobil se u pravi smatra "opasnom stvari". Najkraće rečeno "opasne stvari" su " stvari čiji položaj, upotreba, osobine ili samo postojanje predstavljaju povećanu opasnost od štete za okolinu". Recimo, i pištolj je opasna stvar. Ako neko puca iz pištolja u vazduh (na svadbama, proslavama...) on čini krivično delo.
Manijačenje dvostruko većom brzinom od dozvoljene, pogotovo u naseljenom mestu svakako bi trebalo tretirati kao i pucanje iz pištolja.
I svakako bi trebalo oduzimati i dozvolu i automobil (bez obzira u čijem je vlasništvu) jer se u navedenom slučaju oduzimaju i pištolj, kao sredstvo izvršenja dela i dozvola za držanje (jer je očigledno da ne zna kako se postupa sa oružjem)

srdan

pre 3 godine

Страх од народне побуне је огроман. Да ли је могуће да систем толико не функционише да министар мора да интервенише???

Snorke

pre 3 godine

Još jedan pokušaj zamene teza. Nisu ljudi protestvovali (samo) protiv nasilničke vožnje pojedinaca već (prvenstveno) zato što se priprema još jedno 'gledanje kroz prste' za mamine i tatine sinove i kćeri. Naravno, štite se i 'zaslužni' političari i podrepaši (kao i bogataši iz njihovog brloga). Nadzor saobraćaja mora da bude stalni policijski posao (sa kažnjavanjem od strane pravosuđa, po zakonu a ne po poznanstvu) a ne povremena akcija, pogotovu ako služi za zataškavanje pravog problema.

humanista

pre 3 godine

Nazalost pa da li su bile potrebne zrtve, dete i odrasla osoba, da bi ,,neko,, poceo da radi ono za sta ga ,,placaju,, gradjani Srbije?
Nis neka bude ,,pocetak odmotavnja,, ovakvog primera ,,nerada odgovornih,,jer sigurno i u drugim gradovima negde u fijokama,,cuce,, slicni prekrsaji, jer ocigledno je da su se mnogi u Policiji isuvise ,,opustili,,
I jos jednom Veliko Bravo za gradjane Nisa.

Nušićijada 2021

pre 3 godine

Plasim se da ce veca kazna stici ovog sa 140 i kusur km/h nego onog balavca sto ubi dete i coveka na trotoaru!!
Njemu ce kao i mladom Mitrovicu vestaciti da je vozio 53-54 km/h ali je bilo ulje na putu i sl.

Svima su nam poznati i metodi rada drzavnih sluzbi i pravila igre!!

Nikola

pre 3 godine

Puno je poštenih i odgovornih policajaca koji rade posao onako kako se radi, na žalost korumpirani su šefovi i sam vrh policije gde kazne za pojedince ne važe. Dokle god je tako ništa se od zakona sprovesti ne može i sve se završava preko veze. O nezavisnom sudstvu da i ne govorimo, danas je poželjno biti na drugoj strani zakona a policajci su postali od ranije poznati kriminalcima, samo što ne počnu da ih hapse, tako da i oni gledaju malo svoju porodicu, egzistenciju bez čega vrlo lako mogu ostati ako se zamere nekom bezobraznom đubretu koje treba odavno biti na robiji. U Srbiji je jedan veliki javašluk na delu i ne kreće se od repa, rešavanje problema, nego od glave!

zarezinjo

pre 3 godine

Konji su bitni, kubikaza nije.
(Ja, 12. januar 2021 13:42)

To si u pravu, ali najbitnije je kakav konj upravlja ovim ostalim konjima

zika

pre 3 godine

Ima nas narod mudru izreku, "Riba od glave smrdi"

Dokle god se policija bavi samo kaznjavanjem vozaca juga, kadeta, eskorta... sto voze 55 u zoni 50, a za to vreme ne smeju ni da krivo pogledaju razne besne limuzine sto lete pored njih (osim za vreme ovakvih nasminkanih akcija, koje prodju za 2-3 dana), sve je ovo za dzabe.

Zakon treba da vazi za sve, to je tacno, ali prvi na udaru zakona moraju biti oni najveci prekrsioci, a ne da se zakon sprovodi samo tamo gde je lako, da se cedi samo sirotinja za sitne prekrsaje.

Пилипенда

pre 3 godine

А шта је са бахатим убицом који је возио Ауди, лако ћемо за начелника полиције у Нишу?