Petak, 30.10.2020.

14:54

Imunitet na kovid 19: Koliko uopšte traje?

Izvor: dw.com

Imunitet na kovid 19: Koliko uopšte traje? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

magla svuda oko nas

pre 3 godine

izgleda da danas vise ne smete da umrete ako niste umrli od korone, ako ste umrli sigurno ste umrli od korone cak i kada ste negativni na test, verovatno tada kada ste se testirali ste vec prelezali ali posledice su ostale, ne znam kako su ljudi pre uopste umirali kada nije bilo korone??.... a padaju sve vitalni ljudi koji "samo" puse 2 pakla cigara dnevno, jedu pastete, virsle i pecenje, piju 2 litre kafe dnevno, sigurno je korona okidac... ne tesite se, umiru ljudi zato sto su stari, usporeni i ne vode racuna o zdravlju, truju se decenijama, to je okidac, ne trazite krivca tamo gde ga nema!!

g4

pre 3 godine

Od sustinske je vaznosti da "Torlak" osvoji tehnologiju pravljenja vakcine za Kovid-19, kako bi se nasa populacija svake godine vakcinisala, jer, kako se vidi, ovo ce postati sezonska bolest, i moracemo da se vakcinisemo kao protiv gripa.

Google

pre 3 godine

Za "wer"
Pre 10 godina sam uzeo vakcinu za sezonski grip. Pre toga ništa mi nije bilo, tada dve nedelje sam bio mrtav bolestan. Od tog dana ni blizu vakcine. Čim dolazi jesen, limun, narandža, jabuka od voća, C i D vitamini i nista mi nije. A ti veruj da te vakcina može spasiti.

Petar Djokic

pre 3 godine

ocekivao sam da ce se javiti vise ljudi koji su bili dva puta zarazeni

u junu sam se bas napatio sa koronom, da ne objasnjavam detalje, grozno je bilo i dugo trajalo...posle toga, imao sam Igg (stara antitela) sve do pocetka oktobra kad su mi se pojavila Igm (nova antitela), dakle bio sam ponovo zarazen ali ovaj put je bilo lagano, svega jedan dan temperature...dakle, antitela rade posao!!

Psalms

pre 3 godine

Све је пропадало. Куга се ширила све даље и даље. У целом свету могло се спасити само неколико људи; то су били чисти и изабрани, одређени да оснују нов људски род и нов живот, да обнове и очисте земљу...
Све што кажете на ово "пада у воду". Поздрав!
(B.Živković, 31. oktobar 2020 23:21)

Ne pitaju se oni ko će da živi i nije naše zdravlje u njihovim rukama,tvoje znanje i tvoja vera je zdravlje.

"Narod moj strada iz neznanja“
“Mudar čovek vidi zlo i od njega se sklanja“
“Ne plašite se onog koji može da vam ubije telo već onog koji može i dušu i telo“.

Realan

pre 3 godine

Moj otac je preminuo 27.07.2020. 9 dana je imao povremeno visoku temperaturu, čak do 40 i nije nikom pričao dok nije pao od iscrpljenosti. U bolnici je za 6 dana, dok nije preminuo, dva puta radjen test na covid19 i bio je negativan. Najverovatnije je da je koronu preležao pre odlaska u bolnicu, ali nije posledice. Tek u bolnici je dobio upalu oba plućna krila i na kraju umro od plućne embolije. Bio je 1948. godište i izuzetno vitalan. U isto vreme kad on završava u bolnici, moja majka bude pozitivna na covid19, ali osim malaksalosti i sitnog kašljucanja drugih simptoma nema. Sve vreme je bila u kućnoj izolaciji, nije išla u bolnicu, žena koja je mnogo lošijeg opšteg zdravstvenog stanja, nego što je moj otac bio. Oboje sa po 15kg viška u odnosu na idealnu težinu, otac B+ krvna grupa a majka 5 godina mladja i nulta krvna grupa, moguće da je to nju spasilo. Ostale su posledice, brzo se umara, počela je da psuje i brzo menja odluke, jako čudno ponašanje ima u odnosu na ranije. Svima, koji šire propagandu da nema virusa, od srca želim da im se njihov najmiliji zarazi i umre a oni da ostanu i pate za njim doživotno!

pizza pametnica

pre 3 godine

Ovo je vec ozbiljniji clanak, a ne ona nasa strucnjak, pardon strucnjakinja, sto glat rece da antitela traju 6 meseci i jos objasni kako ce narednog puta bolest biti blaza. Normalno je da ne znaju. Ne postoje uslovi da se sprovedu istrazivanja koja daju odgovor na ova pitanja.

Psalms

pre 3 godine

@Psalms
Не верујем ја никоме, али морам ономе који је пре 154 године ово написао:
Раскољников је прележао у болници цео крај поста и Васкрс. Кад је већ оздравио, сећао се својих снова док је лежао у ватри и бунилу. За време болести причињавало му се као да је цео свет осуђен да буде жртва некаквој страшној, нечувеној и невиђеној куги која иде из дубине Азије на Европу. Сви су морали пропасти осим малог броја изабраних. Појавиле су се некакве нове трихине, бића једва видљива под микроскопом, која су продирала у људска тела. Али та бића су била духови обдарени умом и вољом. Људи који су их примили у себе постајали су одмах помамни и луди. Али никад, никад људи нису сматрали себе тако паметним и сигурним у истину као што су мислили о себи ти заражени. Никада свет своје пресуде, научне закључке, своја морална убеђења и веровања није сматрао тако поузданим и чврстим. Читава насеља, читави градови и народи били су заражени и лудели су. Сви су били немирни и нису схватали један другог, сваки је мислио да је само у њему истина и мучио се гледајући друге, бусао се у груди, плакао и ломио прсте. Нису знали кога и како да суде, нису могли да се сложе шта да сматрају злом, а шта добром. Нису знали кога да окриве, а кога да оправдају...
Све је пропадало. Куга се ширила све даље и даље. У целом свету могло се спасити само неколико људи; то су били чисти и изабрани, одређени да оснују нов људски род и нов живот, да обнове и очисте земљу...
Све што кажете на ово "пада у воду". Поздрав!
(B.Živković, 31. oktobar 2020 23:21)

više verujem Svetom pismu koje je pisano pre više hiljada godina,tamo tačno piše šta se danas dešava i ko to radi i kome to rade.

B.Živković

pre 3 godine

@Psalms
Не верујем ја никоме, али морам ономе који је пре 154 године ово написао:
Раскољников је прележао у болници цео крај поста и Васкрс. Кад је већ оздравио, сећао се својих снова док је лежао у ватри и бунилу. За време болести причињавало му се као да је цео свет осуђен да буде жртва некаквој страшној, нечувеној и невиђеној куги која иде из дубине Азије на Европу. Сви су морали пропасти осим малог броја изабраних. Појавиле су се некакве нове трихине, бића једва видљива под микроскопом, која су продирала у људска тела. Али та бића су била духови обдарени умом и вољом. Људи који су их примили у себе постајали су одмах помамни и луди. Али никад, никад људи нису сматрали себе тако паметним и сигурним у истину као што су мислили о себи ти заражени. Никада свет своје пресуде, научне закључке, своја морална убеђења и веровања није сматрао тако поузданим и чврстим. Читава насеља, читави градови и народи били су заражени и лудели су. Сви су били немирни и нису схватали један другог, сваки је мислио да је само у њему истина и мучио се гледајући друге, бусао се у груди, плакао и ломио прсте. Нису знали кога и како да суде, нису могли да се сложе шта да сматрају злом, а шта добром. Нису знали кога да окриве, а кога да оправдају...
Све је пропадало. Куга се ширила све даље и даље. У целом свету могло се спасити само неколико људи; то су били чисти и изабрани, одређени да оснују нов људски род и нов живот, да обнове и очисте земљу...
Све што кажете на ово "пада у воду". Поздрав!

Gale

pre 3 godine

Virus poznat 3 meseca a znaju da prodje imunitet za godinu... pa kako onda vakcina.. prirodni imunitet je vecit, za sve bolesti koje su bile prave ne ko ova psihoza, ljudi su stekli po 90 posto populacije, aonda vakcina kao deluje a sve to finansijski isplativo.

DMX

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno
(...., 31. oktobar 2020 10:49)

iskreno,smešna je Korona i Nafta kao fosilno gorivo,dinosaurusi,nuklearna bomba,meteori,gluposti oko zemaljske lopte,sve religije,gravitacija,istorija... čitaj sveto pismo i sve poveži.

Psalms

pre 3 godine

Interesantna priča je ruskog lekara koji je dva puta bio zaražen koronom. Prvi put je imao blage simptome, nije lečen bolnički i antitela su mu trajala tri meseca. Onda je rešio da "eksperimentiše" i svesno se zarazio i drugi put. Tada je imao 5 dana preko 39 stepeni, nešto kasnije obostranu upalu pluća, morao je u bolnicu i jedva pretekao. Ima i primera ljudi koji se mesecima bore, a još uvek nisu izlečeni, ako uopšte i postoji izlečenje, a i primera onih koji su treći pa čak i četvrti put zaraženi. Nemam nameru da izvlačim nikakve zaključke, ali imamo posla sa nečim nepoznatim i veoma surovim. Pozdrav!
(B.Živković, 31. oktobar 2020 11:42)

Ne moraš da veruješ u sve što pročitaš jer možda neko nije bio baš naj iskreniji.

Педро

pre 3 godine

Само желе да нам кажу да се не надају они што су имали корону да неће морати да приме вакцину када буде била обавезна..

Ezekiel 25:17

pre 3 godine

Nasim nordofilima traje jos od marta, kad su Svedjani stekli kolektivni imunitet i pobedili koronu.
To sto su juce imali 9 mrtvih i preko 3400 zarazenih to samo korona pokusava da se vrati, ali dzabe kad je to standard, ne da se

Драгиша

pre 3 godine

Ко га је направио, генијални је злотвор, као и зликовачки циљ самог вируса. Оставља последице на све и свашта, напада много органа, то је доказано. Интересантно је да Кину више нико не помиње, тамо нема короне нема је у Африци, једна многољудна Индија нема већи проблема, али зато хришћански запад - помор!

Lea

pre 3 godine

Ja sam imala antitela početkom avgusta kada sam imala lakše simptome i to u prilično velikim broju. Ponovo radila test početkom oktobra i nisam ih imala. Interesuje me šta je sa tim T ćelijama? Kako se one mere i kako da znam da li sam zaštićena i dalje bar u nekoj meri?

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

CEMU SLUZI ONDA VAKCINA ( protiv cega?), ako prirodnim putem ( ako prelezimo infekciju). ne moze da se stvori i traje IMUNITET.
KOLIKO PUTA SE VAKCINISEMO PROTIV TUBERKULOZE,I OSTALIH BOLESTI.
MANITE NAS VASIH VAKCINA I LOPOVLUKA .

realno

pre 3 godine

"Ali jedno novo istraživanje umanjilo je nade u prirodni imunitet bez vakcinacije."

Prirodni imunitet ne pomaze, samo vakcinacija pomaze i to vise puta.
Tako kaze Bil G. :)

mglf

pre 3 godine

Nije ovo jedini virus na koji se ne stiče trajni imunitet. Zato je pronalazak vakcine ili efikasne terapije neophodan, pre nego što se sve vrati u normalu.

Momčilo

pre 3 godine

Ozbiljno shvatite svi koji ovo čitate;Imao sam Covid Virus 15 dana, temperaturu dva dana 38,39 a tek posle nekoliko dana nastaje lom kada virus ostavlja posledice-Brzo zamaranje,lupanje srca,pritisak zna da skoči i odjednom sve to nestane na pola dana pa opet isto.Podmukao nevjerovatno.Glavicu bijelog luka sam mogao pojesti kao jabuku jer čula nisam imao.Virus napada svaki organ pa čak i kožu.I dan danas posle dva mjeseca ne kanim trenirati,imam i dalje posledice, bivši sam atletičar i redovno sam održavao kondiciju.Doktor rekao minimum 2 mjeseca bez težih aktivnosti osim šetnje kratke.A znao sam se zezati na račun virusa kao preuveličane pojave.Pozdrav iz Pg i budite odgovorni prema mislima-čuvajte se!

zzz

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno
(...., 31. oktobar 2020 10:49)

Poznajem ja neke ljude kojima je bilo smesno, pa zaglavili na intenzivnoj nezi 3 nedelje. Jesva zivu glavu izvukli. Da vidite kako im sada vise nije ni malo smesno. Nadam se da vi necete biti jedan od njih i da ce prestati da vam bude smesno pre nego na licnom primeru dozivite.

Zemljo ravna, otvori se kao poklopac

pre 3 godine

Šta li ti glupi belosvetski naučnici gube vreme i novac na istraživanja, evo grandioznih srpskih mozgova ovde na komentarima, neka dođu i pročitaju definitivne odgovore na apsolutno SVA pitanja.

zzz

pre 3 godine

Zašto ne kažete otvoreno :Ako je moguće PONOVO se zaraziti ,za tu bolest NEMA vakcine.Svaki mikrobiolog će vam to reći.
(Petkooktobar, 31. oktobar 2020 11:56)

A grip?

Vladan

pre 3 godine

Prelezao sam krajem marta Covid infekciju, srednje tesku formu bolesti.Imam jos uvek titar IgG at na zavidnom nivou.Cak visi nego pre dva meseca.

Roditelj

pre 3 godine

Pa pre 3 meseca su naucnici rekli da korona sama po sebi nije opasna. Opasne su posledice kojih ima dosta i jos uvek se ispituju a i ispitivace se jos dugo. Jedna od njih je i sterilitet. Niko ne zna da kaze sta ce biti sa decom kada odrastu i koliki broj njih ce moci/nece moci da ima potomstvo.

tom pus

pre 3 godine

razlika između seruma i vakcine,kako radi jedno a kako drugo...naučio to pre 25 g....ujed besnog psa je bio razlog
besnilo je isto virus...objasnio mi glavni na luj pasteru u novom sadu...

Srki

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno
(...., 31. oktobar 2020 10:49)

U šta si ubeđen? Ni ja ne verujem u teorije zavera, ali mislim da korona može biti opasna. Isto tako, verujem da je ona veštački stvorena. Da, kao njih dvoje jeli meso od slepog miša pa se zarazilo toliko miliona na svim kontinentima. Kako da ne. Ali ta istina će verovatno izaći na videlo kao i pogibija Krcuna, znači nikada.

wer

pre 3 godine

e moji edisoni, ravnozemljasi :)

ni za grip ( a vi tvrdite da je korona mali maleni gripcic ), ni za ostale poznate korona viruse u opticaju, ne postoji trajni imunitet,
jel to sad kao neka nauka?

zasto? zato!
jer ovi virusi mutiraju i vremenom nas imuni sistem ih vise ne prepoznaje. zato i postoje sezonske vakcine za grip, a ne jedna dozivotna kao za variolu (variola minor prakticno i nije mutirao znacajnije tokom vremena)

sars-cov2 nije izuzetak i vec je mutirao u nove sojeve, i tek ce, tako da ekipa koja je prelezala nikako ne moze biti sigurna da je novi soj nece zaraziti, tu nema mnogo pameti. ko zeli da proba, samo neka izvoli :)

i za vakcinu je slicno, daje dobar imuni odgovor, ali ako se mutacije nastave ovim tempom, i taj imunitet ce biti beskoristan kroz neko vreme,
i to se stalno pominje u naucnim krugovima...

a sta se pominje u krugovima rastvorenih ravnozemljaskih i 5g mozgova, internet-youtube strucnjaka, bolje i da ne znamo...

Pera kojot

pre 3 godine

Koleginica imala antitela u aprilu a upalu pluca u junu.Sad ti provali,kako,zasto,od cega kad nista nije 100 odsto sigurno.Lepo se potrudis da se sacuvas I to je to.Ne treba mnogo.

B.Živković

pre 3 godine

Interesantna priča je ruskog lekara koji je dva puta bio zaražen koronom. Prvi put je imao blage simptome, nije lečen bolnički i antitela su mu trajala tri meseca. Onda je rešio da "eksperimentiše" i svesno se zarazio i drugi put. Tada je imao 5 dana preko 39 stepeni, nešto kasnije obostranu upalu pluća, morao je u bolnicu i jedva pretekao. Ima i primera ljudi koji se mesecima bore, a još uvek nisu izlečeni, ako uopšte i postoji izlečenje, a i primera onih koji su treći pa čak i četvrti put zaraženi. Nemam nameru da izvlačim nikakve zaključke, ali imamo posla sa nečim nepoznatim i veoma surovim. Pozdrav!

Zoran

pre 3 godine

Zaključak je da su neuki ljudi došli do svojih 5 minuta. Naučnici rade decenijama na otkrivanju nekih zakonitosti, često i ne nalazeći rešenja za ceo radni vek ali neukim ljudima to nikako nije jasno. Za njih je naučno istraživanje gubljenje vremena, oni bi sve instant jer su im i takvi životi. 75 godina su se radila istraživanja na penicilinu sve dok nije počela primena.

Helios

pre 3 godine

Ukratko NE ZNA SE.
Vidi se vrednost nikada veće naučne zajednice planete: skoro nikakva. A tek ova razlika da od Covid-19 stradaju muškarci a žene 2-4 puta manje?! Kako po smrtnosti tako i po posledicama. Skoro nezapamćeno za respiratornu infekciju. Baš jak indikator načina virusa. Pa onda zašto?
NE ZNA SE.
U svemu pa i saznanju progres pravi pojedinac. Ne masa, ne ni "timovi". Isto i u "nauci". To su gomile prostorija sa gomilom nekad nadprosečnih đaka - koji su tu od odmah ćate i penzioneri. Potčinjavaju se nekom predvodniku, ovaj onom iznad a svi otimaju oko nekih parica za tkzv. "projekte", 99% nebuloze ali obavezno "korektne". Pa mlate praznu slamu. Ali - drže fasadu ozbiljnosti i duvaju u istu tikvu. I strogo paze da ne kažu nešto što i najmanje liči na "teoriju zavere". Nije dobro za pare u buduće. Tako da čim vidim članak "naučnici ustanovili..." već znam da tu 99% nema nikakve a kamoli bitne istine.
Odavno su zamrli oni sa "mislim da je virus prirodnog porekla". Nema životinje koja ga nosi i prenosi. Nema virusa navodnog 98% evolutivnog prethodnika Covid-19 a njegov prijavljeni genom ima neprihvatljive osobine. Nema da se nađu saradnici Bat woman iz Wuhan laboratorije - kao da su u zemlju propali! I sad: koje je poreklo virusa?
NE ZNA SE. Al i dalje neće reći čak ni "možda je iz laboratorije" - jer liči na teoriju zavere...
Isti su i ovi što donose "mere". Države sa manje mera prolaze bolje od onih sa više. Zašto?
NE ZNA SE. Al ajde onda još više tih mera!

On

pre 3 godine

Najviše bih voleo da se piše kako da pojačamo imunitet,jer po svim parametrima,ne postoji šansa da izbegnemo da se kad tad zarazimo. Pa ako je već tako,dajte neke studije kako da se “ojačamo”. Koliko je to fizicke aktivnosti,koja je to hrana dobra,a šta izbegavati. Najlakše je samo mračiti.
Preporuka kako sada da izgleda doručak,šta kombinovati,naravno ne da se izmišlja voce nema gotovo nedostupno,nego ono sto može nas čovek da priušti...

wer

pre 3 godine

ne znam za koroniju,
ali imunitet na pamet i razum je dozivotan!

jos kad komentar pocne sa
"nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera..."
shvatis da pomoci nema :(

comi

pre 3 godine

Ja sam pomislio da su Šveđani odradili odličan posao, da su stvorili kolektivni imunitet, kad cvrc, sad i oni kukakaju da raste broj zaraženih.

KadPorastemBićuKengur

pre 3 godine

Doktor u urgentnoj u Ćupriji, bio je pozitivan aprila, a evo i pre nekoliko dana je ponovo imao pozitivan PCR.
Ne oseća mirise, ima leukopeniju, povišenu temperaturu.
Toliko o imunitetu.
Verovatno mu je pao imunitet zbog nesanice od koje pati.
Brz oporavak želim svim obolelim.

Predrag Markovic

pre 3 godine

(objektivan, 31. oktobar 2020 09:31)

Mnogo precenjujete nauku pogotovo medicinu. Medicina sa patogenima, mikroorganizmima i virusima nije znacajno napredovala decenijama.
Druge naucne discipline koje jesu napredovale nemaju aspolutno veze sa medicinom i virusima. Laciki generalizovati svu nauku je krajnje neozbiljno i decije razmisljanje.

Ne veruje ni moja pokojna baba

pre 3 godine

Na osnovi takve priče su ljudi u Engleskoj rekli - pa kakva je onda svrha vakcinisati se, ako su antitela kratkog veka? A onda im je objašnjeno da se to ne odnosi na vakcinu, već samo na prirodno stečeni imunitet.

123

pre 3 godine

Zaključak je da ništa ne znaju, a naučnici su.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr, 31. oktobar 2020 09:24)

Zamisli.

123

pre 3 godine

Zaključak je da ništa ne znaju, a naučnici su.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr, 31. oktobar 2020 09:24)

Zamisli.

danilo.

pre 3 godine

Pa ako se o imunitetu na koronu ni sada ne zna nista pouzdano kako je neko na pocetku pandemije mogao da prica o kolektivnom imunitetu i da na tome zasniva strategiju borbe protiv kovida? Pre svega mislim na svedske strucnjake. Posle ovog teksta prica o imunitetu krda mi izgleda kao obicno lupetanje.
(Mile, 31. oktobar 2020 09:44)

Sto minusi sve logicno receno.

....

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno

expert

pre 3 godine

Da završimo jednom zauvek s mitom o tome da nema imuniteta - kad imuniteta ne bi bilo, bilo bi nemoguće zaustaviti prenos. Muž bi zarazio ženu, pa žena opet muža, pa opet muž ženu, i tako u beskonačnost. Sama činjenica da se epidemija javlja u talasima - razbukta se, pa se smiri, pa opet razbukta, pa smiri - dokaz je da se potencijal za širenje virusa smanjuje sa povećanjem kolektivnog imuniteta u populaciji koja mu je najizloženija, da bi se opet povećao kad virus nađe put do neimunizirane populacije.

Milan

pre 3 godine

Antitela idu gore dole u svom broju. Kod ljudi koji su imali koronu, kada posle nekog perioda dodju u dodir sa istom je primecen skok broja antitela.
Kako, zasto?
Vrlo prosto, organizam prepoznaje virus i reaguje stvarajuci antitela.
Nisu “medicinari” glupi nego je velika igranka oko vakcinacije, pa samo zaborave da naposu ovo u studija, a onda se cudi kako medicinskom osoblju ne pada broj antitela. Pa cesce su u dodiru sa virusom.
U pitanju su desetine milijardi eur i potencijalni obrt svake godine ako vakcinu uglave da bude sezonska. Veliki broj firmi je usao u trku za vakcinu, velike pare su ulozene da bi sve proslo tek tako.

ahm...hm

pre 3 godine

Ako prelezana bolest ne stvara imunitet, kako ce onda vakcina?! Ili ako je imunitet kratkog veka (par meseci)? necemo se valjda bockati svaka dva meseca?! To bas ne tera vodu na vodenicu pristalicama vakcinisanja (i farmaceutskim laboratorijama) a daje veter u ledja antivakcinasima. Ko ce biti u pravu? Sto se mene tice, pristalica sam vakcine, al' cu ipak pokusati da preskocim "prvi krug" mada spadam u "rizicnu populaciju" (preko 70 godina). Razmisljam po onoj narodnoj: "Sto je brzo to je i kuso".

Mikica

pre 3 godine

Muž i ja prelezali u julu, I izvadili krv pre nekih nedelju dana, i imamo antitela. Lekar je rekao da se dešava da antitela padaju pa skoče opet ako dodjete u kontakt sa zaraženom osobom.
Bilo bi super da izvadim opet za par meseci da vidimo da li imamo i dalje.

Ivan

pre 3 godine

Opet prica o antitelima a ne o T celijama.T celije su memorijske celije koje proizvode anti tela (izmedju ostalog i na Covid).Naravno da se antitela na korana viruse gube vremenom, ali je telo bolje pripremljeno nego kod prve infekcije i pamti reakciju.Retki su slucaji ( na nivou statisticke greske) ljudi koji su imali teze oboljenje drugi put od prvog.Naravno da mogu ljudi ponovo da sa zaraze, jedna nasa lekarka je cak 4 puta bila pozitivna (zadnja dva puta asimptomtska)

pocelo je

pre 3 godine

Ma momentalno nestaje tako da mozete da se "zarazite" bezbroj puta. Zato lepo po tri maske, dva skafandera i 5 pari rukavica pre nego sto uopste pomislite da izadjete napolje...

Toni

pre 3 godine

(mr, 31. oktobar 2020 09:24)

Ne, zaključak je da nešto rade ma tom polju. I vi možete (samo teorijski) - završite odgovarajući fakultet i bavite se istraživanjem, u šta čisto sumnjam. Istraživanja su teški i dugi procesi, kao ono kad proučavate kvote na kladionici, pa još teže.

Mile

pre 3 godine

Pa ako se o imunitetu na koronu ni sada ne zna nista pouzdano kako je neko na pocetku pandemije mogao da prica o kolektivnom imunitetu i da na tome zasniva strategiju borbe protiv kovida? Pre svega mislim na svedske strucnjake. Posle ovog teksta prica o imunitetu krda mi izgleda kao obicno lupetanje.

objektivan

pre 3 godine

Nauka je napredovala do neslućenih visina, a o jednom virusu posle godinu dana njegovog aktivnog prisustva u skoro svim zemljama sveta, veoma malo znaju. Baš zanimljivo. Kad se ovo pročita, nameću se dva pitanja, bar meni, prvo, vredi li se u opšte vakcinisati i drugo, ako se čovek vakciniše, a imunitet traje tako kratko, da li nas čeka 2 ili 3 vakcinisanja godišnje?

armadilloXXL

pre 3 godine

Ceo ovaj tekst sublimiran je u poslednjoj rečenici: "Nemački institut Robert Koh iz toga zaključuje da, prema dosadašnjim naučnim saznanjima, nije jasno ni da li se imunitet stvara redovno, ni koliko je on čvrst, niti koliko traje." Ili narodski rečeno: niko pojma nema ni o čemu. Inače, ovo je zajednička karakteristika svih tekstova o kovidu.

armadilloXXL

pre 3 godine

Ceo ovaj tekst sublimiran je u poslednjoj rečenici: "Nemački institut Robert Koh iz toga zaključuje da, prema dosadašnjim naučnim saznanjima, nije jasno ni da li se imunitet stvara redovno, ni koliko je on čvrst, niti koliko traje." Ili narodski rečeno: niko pojma nema ni o čemu. Inače, ovo je zajednička karakteristika svih tekstova o kovidu.

Mikica

pre 3 godine

Muž i ja prelezali u julu, I izvadili krv pre nekih nedelju dana, i imamo antitela. Lekar je rekao da se dešava da antitela padaju pa skoče opet ako dodjete u kontakt sa zaraženom osobom.
Bilo bi super da izvadim opet za par meseci da vidimo da li imamo i dalje.

objektivan

pre 3 godine

Nauka je napredovala do neslućenih visina, a o jednom virusu posle godinu dana njegovog aktivnog prisustva u skoro svim zemljama sveta, veoma malo znaju. Baš zanimljivo. Kad se ovo pročita, nameću se dva pitanja, bar meni, prvo, vredi li se u opšte vakcinisati i drugo, ako se čovek vakciniše, a imunitet traje tako kratko, da li nas čeka 2 ili 3 vakcinisanja godišnje?

Ivan

pre 3 godine

Opet prica o antitelima a ne o T celijama.T celije su memorijske celije koje proizvode anti tela (izmedju ostalog i na Covid).Naravno da se antitela na korana viruse gube vremenom, ali je telo bolje pripremljeno nego kod prve infekcije i pamti reakciju.Retki su slucaji ( na nivou statisticke greske) ljudi koji su imali teze oboljenje drugi put od prvog.Naravno da mogu ljudi ponovo da sa zaraze, jedna nasa lekarka je cak 4 puta bila pozitivna (zadnja dva puta asimptomtska)

pocelo je

pre 3 godine

Ma momentalno nestaje tako da mozete da se "zarazite" bezbroj puta. Zato lepo po tri maske, dva skafandera i 5 pari rukavica pre nego sto uopste pomislite da izadjete napolje...

expert

pre 3 godine

Da završimo jednom zauvek s mitom o tome da nema imuniteta - kad imuniteta ne bi bilo, bilo bi nemoguće zaustaviti prenos. Muž bi zarazio ženu, pa žena opet muža, pa opet muž ženu, i tako u beskonačnost. Sama činjenica da se epidemija javlja u talasima - razbukta se, pa se smiri, pa opet razbukta, pa smiri - dokaz je da se potencijal za širenje virusa smanjuje sa povećanjem kolektivnog imuniteta u populaciji koja mu je najizloženija, da bi se opet povećao kad virus nađe put do neimunizirane populacije.

KadPorastemBićuKengur

pre 3 godine

Doktor u urgentnoj u Ćupriji, bio je pozitivan aprila, a evo i pre nekoliko dana je ponovo imao pozitivan PCR.
Ne oseća mirise, ima leukopeniju, povišenu temperaturu.
Toliko o imunitetu.
Verovatno mu je pao imunitet zbog nesanice od koje pati.
Brz oporavak želim svim obolelim.

Predrag Markovic

pre 3 godine

(objektivan, 31. oktobar 2020 09:31)

Mnogo precenjujete nauku pogotovo medicinu. Medicina sa patogenima, mikroorganizmima i virusima nije znacajno napredovala decenijama.
Druge naucne discipline koje jesu napredovale nemaju aspolutno veze sa medicinom i virusima. Laciki generalizovati svu nauku je krajnje neozbiljno i decije razmisljanje.

ahm...hm

pre 3 godine

Ako prelezana bolest ne stvara imunitet, kako ce onda vakcina?! Ili ako je imunitet kratkog veka (par meseci)? necemo se valjda bockati svaka dva meseca?! To bas ne tera vodu na vodenicu pristalicama vakcinisanja (i farmaceutskim laboratorijama) a daje veter u ledja antivakcinasima. Ko ce biti u pravu? Sto se mene tice, pristalica sam vakcine, al' cu ipak pokusati da preskocim "prvi krug" mada spadam u "rizicnu populaciju" (preko 70 godina). Razmisljam po onoj narodnoj: "Sto je brzo to je i kuso".

Ne veruje ni moja pokojna baba

pre 3 godine

Na osnovi takve priče su ljudi u Engleskoj rekli - pa kakva je onda svrha vakcinisati se, ako su antitela kratkog veka? A onda im je objašnjeno da se to ne odnosi na vakcinu, već samo na prirodno stečeni imunitet.

Momčilo

pre 3 godine

Ozbiljno shvatite svi koji ovo čitate;Imao sam Covid Virus 15 dana, temperaturu dva dana 38,39 a tek posle nekoliko dana nastaje lom kada virus ostavlja posledice-Brzo zamaranje,lupanje srca,pritisak zna da skoči i odjednom sve to nestane na pola dana pa opet isto.Podmukao nevjerovatno.Glavicu bijelog luka sam mogao pojesti kao jabuku jer čula nisam imao.Virus napada svaki organ pa čak i kožu.I dan danas posle dva mjeseca ne kanim trenirati,imam i dalje posledice, bivši sam atletičar i redovno sam održavao kondiciju.Doktor rekao minimum 2 mjeseca bez težih aktivnosti osim šetnje kratke.A znao sam se zezati na račun virusa kao preuveličane pojave.Pozdrav iz Pg i budite odgovorni prema mislima-čuvajte se!

Zoran

pre 3 godine

Zaključak je da su neuki ljudi došli do svojih 5 minuta. Naučnici rade decenijama na otkrivanju nekih zakonitosti, često i ne nalazeći rešenja za ceo radni vek ali neukim ljudima to nikako nije jasno. Za njih je naučno istraživanje gubljenje vremena, oni bi sve instant jer su im i takvi životi. 75 godina su se radila istraživanja na penicilinu sve dok nije počela primena.

zzz

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno
(...., 31. oktobar 2020 10:49)

Poznajem ja neke ljude kojima je bilo smesno, pa zaglavili na intenzivnoj nezi 3 nedelje. Jesva zivu glavu izvukli. Da vidite kako im sada vise nije ni malo smesno. Nadam se da vi necete biti jedan od njih i da ce prestati da vam bude smesno pre nego na licnom primeru dozivite.

Srki

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno
(...., 31. oktobar 2020 10:49)

U šta si ubeđen? Ni ja ne verujem u teorije zavera, ali mislim da korona može biti opasna. Isto tako, verujem da je ona veštački stvorena. Da, kao njih dvoje jeli meso od slepog miša pa se zarazilo toliko miliona na svim kontinentima. Kako da ne. Ali ta istina će verovatno izaći na videlo kao i pogibija Krcuna, znači nikada.

Vladan

pre 3 godine

Prelezao sam krajem marta Covid infekciju, srednje tesku formu bolesti.Imam jos uvek titar IgG at na zavidnom nivou.Cak visi nego pre dva meseca.

....

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno

Mile

pre 3 godine

Pa ako se o imunitetu na koronu ni sada ne zna nista pouzdano kako je neko na pocetku pandemije mogao da prica o kolektivnom imunitetu i da na tome zasniva strategiju borbe protiv kovida? Pre svega mislim na svedske strucnjake. Posle ovog teksta prica o imunitetu krda mi izgleda kao obicno lupetanje.

Pera kojot

pre 3 godine

Koleginica imala antitela u aprilu a upalu pluca u junu.Sad ti provali,kako,zasto,od cega kad nista nije 100 odsto sigurno.Lepo se potrudis da se sacuvas I to je to.Ne treba mnogo.

danilo.

pre 3 godine

Pa ako se o imunitetu na koronu ni sada ne zna nista pouzdano kako je neko na pocetku pandemije mogao da prica o kolektivnom imunitetu i da na tome zasniva strategiju borbe protiv kovida? Pre svega mislim na svedske strucnjake. Posle ovog teksta prica o imunitetu krda mi izgleda kao obicno lupetanje.
(Mile, 31. oktobar 2020 09:44)

Sto minusi sve logicno receno.

Драгиша

pre 3 godine

Ко га је направио, генијални је злотвор, као и зликовачки циљ самог вируса. Оставља последице на све и свашта, напада много органа, то је доказано. Интересантно је да Кину више нико не помиње, тамо нема короне нема је у Африци, једна многољудна Индија нема већи проблема, али зато хришћански запад - помор!

Psalms

pre 3 godine

Interesantna priča je ruskog lekara koji je dva puta bio zaražen koronom. Prvi put je imao blage simptome, nije lečen bolnički i antitela su mu trajala tri meseca. Onda je rešio da "eksperimentiše" i svesno se zarazio i drugi put. Tada je imao 5 dana preko 39 stepeni, nešto kasnije obostranu upalu pluća, morao je u bolnicu i jedva pretekao. Ima i primera ljudi koji se mesecima bore, a još uvek nisu izlečeni, ako uopšte i postoji izlečenje, a i primera onih koji su treći pa čak i četvrti put zaraženi. Nemam nameru da izvlačim nikakve zaključke, ali imamo posla sa nečim nepoznatim i veoma surovim. Pozdrav!
(B.Živković, 31. oktobar 2020 11:42)

Ne moraš da veruješ u sve što pročitaš jer možda neko nije bio baš naj iskreniji.

Toni

pre 3 godine

(mr, 31. oktobar 2020 09:24)

Ne, zaključak je da nešto rade ma tom polju. I vi možete (samo teorijski) - završite odgovarajući fakultet i bavite se istraživanjem, u šta čisto sumnjam. Istraživanja su teški i dugi procesi, kao ono kad proučavate kvote na kladionici, pa još teže.

123

pre 3 godine

Zaključak je da ništa ne znaju, a naučnici su.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr, 31. oktobar 2020 09:24)

Zamisli.

wer

pre 3 godine

e moji edisoni, ravnozemljasi :)

ni za grip ( a vi tvrdite da je korona mali maleni gripcic ), ni za ostale poznate korona viruse u opticaju, ne postoji trajni imunitet,
jel to sad kao neka nauka?

zasto? zato!
jer ovi virusi mutiraju i vremenom nas imuni sistem ih vise ne prepoznaje. zato i postoje sezonske vakcine za grip, a ne jedna dozivotna kao za variolu (variola minor prakticno i nije mutirao znacajnije tokom vremena)

sars-cov2 nije izuzetak i vec je mutirao u nove sojeve, i tek ce, tako da ekipa koja je prelezala nikako ne moze biti sigurna da je novi soj nece zaraziti, tu nema mnogo pameti. ko zeli da proba, samo neka izvoli :)

i za vakcinu je slicno, daje dobar imuni odgovor, ali ako se mutacije nastave ovim tempom, i taj imunitet ce biti beskoristan kroz neko vreme,
i to se stalno pominje u naucnim krugovima...

a sta se pominje u krugovima rastvorenih ravnozemljaskih i 5g mozgova, internet-youtube strucnjaka, bolje i da ne znamo...

comi

pre 3 godine

Ja sam pomislio da su Šveđani odradili odličan posao, da su stvorili kolektivni imunitet, kad cvrc, sad i oni kukakaju da raste broj zaraženih.

Zemljo ravna, otvori se kao poklopac

pre 3 godine

Šta li ti glupi belosvetski naučnici gube vreme i novac na istraživanja, evo grandioznih srpskih mozgova ovde na komentarima, neka dođu i pročitaju definitivne odgovore na apsolutno SVA pitanja.

zzz

pre 3 godine

Zašto ne kažete otvoreno :Ako je moguće PONOVO se zaraziti ,za tu bolest NEMA vakcine.Svaki mikrobiolog će vam to reći.
(Petkooktobar, 31. oktobar 2020 11:56)

A grip?

On

pre 3 godine

Najviše bih voleo da se piše kako da pojačamo imunitet,jer po svim parametrima,ne postoji šansa da izbegnemo da se kad tad zarazimo. Pa ako je već tako,dajte neke studije kako da se “ojačamo”. Koliko je to fizicke aktivnosti,koja je to hrana dobra,a šta izbegavati. Najlakše je samo mračiti.
Preporuka kako sada da izgleda doručak,šta kombinovati,naravno ne da se izmišlja voce nema gotovo nedostupno,nego ono sto može nas čovek da priušti...

Педро

pre 3 godine

Само желе да нам кажу да се не надају они што су имали корону да неће морати да приме вакцину када буде била обавезна..

realno

pre 3 godine

"Ali jedno novo istraživanje umanjilo je nade u prirodni imunitet bez vakcinacije."

Prirodni imunitet ne pomaze, samo vakcinacija pomaze i to vise puta.
Tako kaze Bil G. :)

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

CEMU SLUZI ONDA VAKCINA ( protiv cega?), ako prirodnim putem ( ako prelezimo infekciju). ne moze da se stvori i traje IMUNITET.
KOLIKO PUTA SE VAKCINISEMO PROTIV TUBERKULOZE,I OSTALIH BOLESTI.
MANITE NAS VASIH VAKCINA I LOPOVLUKA .

123

pre 3 godine

Zaključak je da ništa ne znaju, a naučnici su.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr, 31. oktobar 2020 09:24)

Zamisli.

tom pus

pre 3 godine

razlika između seruma i vakcine,kako radi jedno a kako drugo...naučio to pre 25 g....ujed besnog psa je bio razlog
besnilo je isto virus...objasnio mi glavni na luj pasteru u novom sadu...

wer

pre 3 godine

ne znam za koroniju,
ali imunitet na pamet i razum je dozivotan!

jos kad komentar pocne sa
"nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera..."
shvatis da pomoci nema :(

mglf

pre 3 godine

Nije ovo jedini virus na koji se ne stiče trajni imunitet. Zato je pronalazak vakcine ili efikasne terapije neophodan, pre nego što se sve vrati u normalu.

Lea

pre 3 godine

Ja sam imala antitela početkom avgusta kada sam imala lakše simptome i to u prilično velikim broju. Ponovo radila test početkom oktobra i nisam ih imala. Interesuje me šta je sa tim T ćelijama? Kako se one mere i kako da znam da li sam zaštićena i dalje bar u nekoj meri?

Ezekiel 25:17

pre 3 godine

Nasim nordofilima traje jos od marta, kad su Svedjani stekli kolektivni imunitet i pobedili koronu.
To sto su juce imali 9 mrtvih i preko 3400 zarazenih to samo korona pokusava da se vrati, ali dzabe kad je to standard, ne da se

DMX

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno
(...., 31. oktobar 2020 10:49)

iskreno,smešna je Korona i Nafta kao fosilno gorivo,dinosaurusi,nuklearna bomba,meteori,gluposti oko zemaljske lopte,sve religije,gravitacija,istorija... čitaj sveto pismo i sve poveži.

Gale

pre 3 godine

Virus poznat 3 meseca a znaju da prodje imunitet za godinu... pa kako onda vakcina.. prirodni imunitet je vecit, za sve bolesti koje su bile prave ne ko ova psihoza, ljudi su stekli po 90 posto populacije, aonda vakcina kao deluje a sve to finansijski isplativo.

B.Živković

pre 3 godine

@Psalms
Не верујем ја никоме, али морам ономе који је пре 154 године ово написао:
Раскољников је прележао у болници цео крај поста и Васкрс. Кад је већ оздравио, сећао се својих снова док је лежао у ватри и бунилу. За време болести причињавало му се као да је цео свет осуђен да буде жртва некаквој страшној, нечувеној и невиђеној куги која иде из дубине Азије на Европу. Сви су морали пропасти осим малог броја изабраних. Појавиле су се некакве нове трихине, бића једва видљива под микроскопом, која су продирала у људска тела. Али та бића су била духови обдарени умом и вољом. Људи који су их примили у себе постајали су одмах помамни и луди. Али никад, никад људи нису сматрали себе тако паметним и сигурним у истину као што су мислили о себи ти заражени. Никада свет своје пресуде, научне закључке, своја морална убеђења и веровања није сматрао тако поузданим и чврстим. Читава насеља, читави градови и народи били су заражени и лудели су. Сви су били немирни и нису схватали један другог, сваки је мислио да је само у њему истина и мучио се гледајући друге, бусао се у груди, плакао и ломио прсте. Нису знали кога и како да суде, нису могли да се сложе шта да сматрају злом, а шта добром. Нису знали кога да окриве, а кога да оправдају...
Све је пропадало. Куга се ширила све даље и даље. У целом свету могло се спасити само неколико људи; то су били чисти и изабрани, одређени да оснују нов људски род и нов живот, да обнове и очисте земљу...
Све што кажете на ово "пада у воду". Поздрав!

Milan

pre 3 godine

Antitela idu gore dole u svom broju. Kod ljudi koji su imali koronu, kada posle nekog perioda dodju u dodir sa istom je primecen skok broja antitela.
Kako, zasto?
Vrlo prosto, organizam prepoznaje virus i reaguje stvarajuci antitela.
Nisu “medicinari” glupi nego je velika igranka oko vakcinacije, pa samo zaborave da naposu ovo u studija, a onda se cudi kako medicinskom osoblju ne pada broj antitela. Pa cesce su u dodiru sa virusom.
U pitanju su desetine milijardi eur i potencijalni obrt svake godine ako vakcinu uglave da bude sezonska. Veliki broj firmi je usao u trku za vakcinu, velike pare su ulozene da bi sve proslo tek tako.

Roditelj

pre 3 godine

Pa pre 3 meseca su naucnici rekli da korona sama po sebi nije opasna. Opasne su posledice kojih ima dosta i jos uvek se ispituju a i ispitivace se jos dugo. Jedna od njih je i sterilitet. Niko ne zna da kaze sta ce biti sa decom kada odrastu i koliki broj njih ce moci/nece moci da ima potomstvo.

Helios

pre 3 godine

Ukratko NE ZNA SE.
Vidi se vrednost nikada veće naučne zajednice planete: skoro nikakva. A tek ova razlika da od Covid-19 stradaju muškarci a žene 2-4 puta manje?! Kako po smrtnosti tako i po posledicama. Skoro nezapamćeno za respiratornu infekciju. Baš jak indikator načina virusa. Pa onda zašto?
NE ZNA SE.
U svemu pa i saznanju progres pravi pojedinac. Ne masa, ne ni "timovi". Isto i u "nauci". To su gomile prostorija sa gomilom nekad nadprosečnih đaka - koji su tu od odmah ćate i penzioneri. Potčinjavaju se nekom predvodniku, ovaj onom iznad a svi otimaju oko nekih parica za tkzv. "projekte", 99% nebuloze ali obavezno "korektne". Pa mlate praznu slamu. Ali - drže fasadu ozbiljnosti i duvaju u istu tikvu. I strogo paze da ne kažu nešto što i najmanje liči na "teoriju zavere". Nije dobro za pare u buduće. Tako da čim vidim članak "naučnici ustanovili..." već znam da tu 99% nema nikakve a kamoli bitne istine.
Odavno su zamrli oni sa "mislim da je virus prirodnog porekla". Nema životinje koja ga nosi i prenosi. Nema virusa navodnog 98% evolutivnog prethodnika Covid-19 a njegov prijavljeni genom ima neprihvatljive osobine. Nema da se nađu saradnici Bat woman iz Wuhan laboratorije - kao da su u zemlju propali! I sad: koje je poreklo virusa?
NE ZNA SE. Al i dalje neće reći čak ni "možda je iz laboratorije" - jer liči na teoriju zavere...
Isti su i ovi što donose "mere". Države sa manje mera prolaze bolje od onih sa više. Zašto?
NE ZNA SE. Al ajde onda još više tih mera!

B.Živković

pre 3 godine

Interesantna priča je ruskog lekara koji je dva puta bio zaražen koronom. Prvi put je imao blage simptome, nije lečen bolnički i antitela su mu trajala tri meseca. Onda je rešio da "eksperimentiše" i svesno se zarazio i drugi put. Tada je imao 5 dana preko 39 stepeni, nešto kasnije obostranu upalu pluća, morao je u bolnicu i jedva pretekao. Ima i primera ljudi koji se mesecima bore, a još uvek nisu izlečeni, ako uopšte i postoji izlečenje, a i primera onih koji su treći pa čak i četvrti put zaraženi. Nemam nameru da izvlačim nikakve zaključke, ali imamo posla sa nečim nepoznatim i veoma surovim. Pozdrav!

Petar Djokic

pre 3 godine

ocekivao sam da ce se javiti vise ljudi koji su bili dva puta zarazeni

u junu sam se bas napatio sa koronom, da ne objasnjavam detalje, grozno je bilo i dugo trajalo...posle toga, imao sam Igg (stara antitela) sve do pocetka oktobra kad su mi se pojavila Igm (nova antitela), dakle bio sam ponovo zarazen ali ovaj put je bilo lagano, svega jedan dan temperature...dakle, antitela rade posao!!

Realan

pre 3 godine

Moj otac je preminuo 27.07.2020. 9 dana je imao povremeno visoku temperaturu, čak do 40 i nije nikom pričao dok nije pao od iscrpljenosti. U bolnici je za 6 dana, dok nije preminuo, dva puta radjen test na covid19 i bio je negativan. Najverovatnije je da je koronu preležao pre odlaska u bolnicu, ali nije posledice. Tek u bolnici je dobio upalu oba plućna krila i na kraju umro od plućne embolije. Bio je 1948. godište i izuzetno vitalan. U isto vreme kad on završava u bolnici, moja majka bude pozitivna na covid19, ali osim malaksalosti i sitnog kašljucanja drugih simptoma nema. Sve vreme je bila u kućnoj izolaciji, nije išla u bolnicu, žena koja je mnogo lošijeg opšteg zdravstvenog stanja, nego što je moj otac bio. Oboje sa po 15kg viška u odnosu na idealnu težinu, otac B+ krvna grupa a majka 5 godina mladja i nulta krvna grupa, moguće da je to nju spasilo. Ostale su posledice, brzo se umara, počela je da psuje i brzo menja odluke, jako čudno ponašanje ima u odnosu na ranije. Svima, koji šire propagandu da nema virusa, od srca želim da im se njihov najmiliji zarazi i umre a oni da ostanu i pate za njim doživotno!

Google

pre 3 godine

Za "wer"
Pre 10 godina sam uzeo vakcinu za sezonski grip. Pre toga ništa mi nije bilo, tada dve nedelje sam bio mrtav bolestan. Od tog dana ni blizu vakcine. Čim dolazi jesen, limun, narandža, jabuka od voća, C i D vitamini i nista mi nije. A ti veruj da te vakcina može spasiti.

Psalms

pre 3 godine

Све је пропадало. Куга се ширила све даље и даље. У целом свету могло се спасити само неколико људи; то су били чисти и изабрани, одређени да оснују нов људски род и нов живот, да обнове и очисте земљу...
Све што кажете на ово "пада у воду". Поздрав!
(B.Živković, 31. oktobar 2020 23:21)

Ne pitaju se oni ko će da živi i nije naše zdravlje u njihovim rukama,tvoje znanje i tvoja vera je zdravlje.

"Narod moj strada iz neznanja“
“Mudar čovek vidi zlo i od njega se sklanja“
“Ne plašite se onog koji može da vam ubije telo već onog koji može i dušu i telo“.

pizza pametnica

pre 3 godine

Ovo je vec ozbiljniji clanak, a ne ona nasa strucnjak, pardon strucnjakinja, sto glat rece da antitela traju 6 meseci i jos objasni kako ce narednog puta bolest biti blaza. Normalno je da ne znaju. Ne postoje uslovi da se sprovedu istrazivanja koja daju odgovor na ova pitanja.

g4

pre 3 godine

Od sustinske je vaznosti da "Torlak" osvoji tehnologiju pravljenja vakcine za Kovid-19, kako bi se nasa populacija svake godine vakcinisala, jer, kako se vidi, ovo ce postati sezonska bolest, i moracemo da se vakcinisemo kao protiv gripa.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

izgleda da danas vise ne smete da umrete ako niste umrli od korone, ako ste umrli sigurno ste umrli od korone cak i kada ste negativni na test, verovatno tada kada ste se testirali ste vec prelezali ali posledice su ostale, ne znam kako su ljudi pre uopste umirali kada nije bilo korone??.... a padaju sve vitalni ljudi koji "samo" puse 2 pakla cigara dnevno, jedu pastete, virsle i pecenje, piju 2 litre kafe dnevno, sigurno je korona okidac... ne tesite se, umiru ljudi zato sto su stari, usporeni i ne vode racuna o zdravlju, truju se decenijama, to je okidac, ne trazite krivca tamo gde ga nema!!

Psalms

pre 3 godine

@Psalms
Не верујем ја никоме, али морам ономе који је пре 154 године ово написао:
Раскољников је прележао у болници цео крај поста и Васкрс. Кад је већ оздравио, сећао се својих снова док је лежао у ватри и бунилу. За време болести причињавало му се као да је цео свет осуђен да буде жртва некаквој страшној, нечувеној и невиђеној куги која иде из дубине Азије на Европу. Сви су морали пропасти осим малог броја изабраних. Појавиле су се некакве нове трихине, бића једва видљива под микроскопом, која су продирала у људска тела. Али та бића су била духови обдарени умом и вољом. Људи који су их примили у себе постајали су одмах помамни и луди. Али никад, никад људи нису сматрали себе тако паметним и сигурним у истину као што су мислили о себи ти заражени. Никада свет своје пресуде, научне закључке, своја морална убеђења и веровања није сматрао тако поузданим и чврстим. Читава насеља, читави градови и народи били су заражени и лудели су. Сви су били немирни и нису схватали један другог, сваки је мислио да је само у њему истина и мучио се гледајући друге, бусао се у груди, плакао и ломио прсте. Нису знали кога и како да суде, нису могли да се сложе шта да сматрају злом, а шта добром. Нису знали кога да окриве, а кога да оправдају...
Све је пропадало. Куга се ширила све даље и даље. У целом свету могло се спасити само неколико људи; то су били чисти и изабрани, одређени да оснују нов људски род и нов живот, да обнове и очисте земљу...
Све што кажете на ово "пада у воду". Поздрав!
(B.Živković, 31. oktobar 2020 23:21)

više verujem Svetom pismu koje je pisano pre više hiljada godina,tamo tačno piše šta se danas dešava i ko to radi i kome to rade.

....

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno

pocelo je

pre 3 godine

Ma momentalno nestaje tako da mozete da se "zarazite" bezbroj puta. Zato lepo po tri maske, dva skafandera i 5 pari rukavica pre nego sto uopste pomislite da izadjete napolje...

comi

pre 3 godine

Ja sam pomislio da su Šveđani odradili odličan posao, da su stvorili kolektivni imunitet, kad cvrc, sad i oni kukakaju da raste broj zaraženih.

mglf

pre 3 godine

Nije ovo jedini virus na koji se ne stiče trajni imunitet. Zato je pronalazak vakcine ili efikasne terapije neophodan, pre nego što se sve vrati u normalu.

danilo.

pre 3 godine

Pa ako se o imunitetu na koronu ni sada ne zna nista pouzdano kako je neko na pocetku pandemije mogao da prica o kolektivnom imunitetu i da na tome zasniva strategiju borbe protiv kovida? Pre svega mislim na svedske strucnjake. Posle ovog teksta prica o imunitetu krda mi izgleda kao obicno lupetanje.
(Mile, 31. oktobar 2020 09:44)

Sto minusi sve logicno receno.

Momčilo

pre 3 godine

Ozbiljno shvatite svi koji ovo čitate;Imao sam Covid Virus 15 dana, temperaturu dva dana 38,39 a tek posle nekoliko dana nastaje lom kada virus ostavlja posledice-Brzo zamaranje,lupanje srca,pritisak zna da skoči i odjednom sve to nestane na pola dana pa opet isto.Podmukao nevjerovatno.Glavicu bijelog luka sam mogao pojesti kao jabuku jer čula nisam imao.Virus napada svaki organ pa čak i kožu.I dan danas posle dva mjeseca ne kanim trenirati,imam i dalje posledice, bivši sam atletičar i redovno sam održavao kondiciju.Doktor rekao minimum 2 mjeseca bez težih aktivnosti osim šetnje kratke.A znao sam se zezati na račun virusa kao preuveličane pojave.Pozdrav iz Pg i budite odgovorni prema mislima-čuvajte se!

Mile

pre 3 godine

Pa ako se o imunitetu na koronu ni sada ne zna nista pouzdano kako je neko na pocetku pandemije mogao da prica o kolektivnom imunitetu i da na tome zasniva strategiju borbe protiv kovida? Pre svega mislim na svedske strucnjake. Posle ovog teksta prica o imunitetu krda mi izgleda kao obicno lupetanje.

zzz

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno
(...., 31. oktobar 2020 10:49)

Poznajem ja neke ljude kojima je bilo smesno, pa zaglavili na intenzivnoj nezi 3 nedelje. Jesva zivu glavu izvukli. Da vidite kako im sada vise nije ni malo smesno. Nadam se da vi necete biti jedan od njih i da ce prestati da vam bude smesno pre nego na licnom primeru dozivite.

objektivan

pre 3 godine

Nauka je napredovala do neslućenih visina, a o jednom virusu posle godinu dana njegovog aktivnog prisustva u skoro svim zemljama sveta, veoma malo znaju. Baš zanimljivo. Kad se ovo pročita, nameću se dva pitanja, bar meni, prvo, vredi li se u opšte vakcinisati i drugo, ako se čovek vakciniše, a imunitet traje tako kratko, da li nas čeka 2 ili 3 vakcinisanja godišnje?

Toni

pre 3 godine

(mr, 31. oktobar 2020 09:24)

Ne, zaključak je da nešto rade ma tom polju. I vi možete (samo teorijski) - završite odgovarajući fakultet i bavite se istraživanjem, u šta čisto sumnjam. Istraživanja su teški i dugi procesi, kao ono kad proučavate kvote na kladionici, pa još teže.

Ezekiel 25:17

pre 3 godine

Nasim nordofilima traje jos od marta, kad su Svedjani stekli kolektivni imunitet i pobedili koronu.
To sto su juce imali 9 mrtvih i preko 3400 zarazenih to samo korona pokusava da se vrati, ali dzabe kad je to standard, ne da se

Srki

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno
(...., 31. oktobar 2020 10:49)

U šta si ubeđen? Ni ja ne verujem u teorije zavera, ali mislim da korona može biti opasna. Isto tako, verujem da je ona veštački stvorena. Da, kao njih dvoje jeli meso od slepog miša pa se zarazilo toliko miliona na svim kontinentima. Kako da ne. Ali ta istina će verovatno izaći na videlo kao i pogibija Krcuna, znači nikada.

Psalms

pre 3 godine

Interesantna priča je ruskog lekara koji je dva puta bio zaražen koronom. Prvi put je imao blage simptome, nije lečen bolnički i antitela su mu trajala tri meseca. Onda je rešio da "eksperimentiše" i svesno se zarazio i drugi put. Tada je imao 5 dana preko 39 stepeni, nešto kasnije obostranu upalu pluća, morao je u bolnicu i jedva pretekao. Ima i primera ljudi koji se mesecima bore, a još uvek nisu izlečeni, ako uopšte i postoji izlečenje, a i primera onih koji su treći pa čak i četvrti put zaraženi. Nemam nameru da izvlačim nikakve zaključke, ali imamo posla sa nečim nepoznatim i veoma surovim. Pozdrav!
(B.Živković, 31. oktobar 2020 11:42)

Ne moraš da veruješ u sve što pročitaš jer možda neko nije bio baš naj iskreniji.

B.Živković

pre 3 godine

@Psalms
Не верујем ја никоме, али морам ономе који је пре 154 године ово написао:
Раскољников је прележао у болници цео крај поста и Васкрс. Кад је већ оздравио, сећао се својих снова док је лежао у ватри и бунилу. За време болести причињавало му се као да је цео свет осуђен да буде жртва некаквој страшној, нечувеној и невиђеној куги која иде из дубине Азије на Европу. Сви су морали пропасти осим малог броја изабраних. Појавиле су се некакве нове трихине, бића једва видљива под микроскопом, која су продирала у људска тела. Али та бића су била духови обдарени умом и вољом. Људи који су их примили у себе постајали су одмах помамни и луди. Али никад, никад људи нису сматрали себе тако паметним и сигурним у истину као што су мислили о себи ти заражени. Никада свет своје пресуде, научне закључке, своја морална убеђења и веровања није сматрао тако поузданим и чврстим. Читава насеља, читави градови и народи били су заражени и лудели су. Сви су били немирни и нису схватали један другог, сваки је мислио да је само у њему истина и мучио се гледајући друге, бусао се у груди, плакао и ломио прсте. Нису знали кога и како да суде, нису могли да се сложе шта да сматрају злом, а шта добром. Нису знали кога да окриве, а кога да оправдају...
Све је пропадало. Куга се ширила све даље и даље. У целом свету могло се спасити само неколико људи; то су били чисти и изабрани, одређени да оснују нов људски род и нов живот, да обнове и очисте земљу...
Све што кажете на ово "пада у воду". Поздрав!

Gale

pre 3 godine

Virus poznat 3 meseca a znaju da prodje imunitet za godinu... pa kako onda vakcina.. prirodni imunitet je vecit, za sve bolesti koje su bile prave ne ko ova psihoza, ljudi su stekli po 90 posto populacije, aonda vakcina kao deluje a sve to finansijski isplativo.

Ne veruje ni moja pokojna baba

pre 3 godine

Na osnovi takve priče su ljudi u Engleskoj rekli - pa kakva je onda svrha vakcinisati se, ako su antitela kratkog veka? A onda im je objašnjeno da se to ne odnosi na vakcinu, već samo na prirodno stečeni imunitet.

zzz

pre 3 godine

Zašto ne kažete otvoreno :Ako je moguće PONOVO se zaraziti ,za tu bolest NEMA vakcine.Svaki mikrobiolog će vam to reći.
(Petkooktobar, 31. oktobar 2020 11:56)

A grip?

ahm...hm

pre 3 godine

Ako prelezana bolest ne stvara imunitet, kako ce onda vakcina?! Ili ako je imunitet kratkog veka (par meseci)? necemo se valjda bockati svaka dva meseca?! To bas ne tera vodu na vodenicu pristalicama vakcinisanja (i farmaceutskim laboratorijama) a daje veter u ledja antivakcinasima. Ko ce biti u pravu? Sto se mene tice, pristalica sam vakcine, al' cu ipak pokusati da preskocim "prvi krug" mada spadam u "rizicnu populaciju" (preko 70 godina). Razmisljam po onoj narodnoj: "Sto je brzo to je i kuso".

Zemljo ravna, otvori se kao poklopac

pre 3 godine

Šta li ti glupi belosvetski naučnici gube vreme i novac na istraživanja, evo grandioznih srpskih mozgova ovde na komentarima, neka dođu i pročitaju definitivne odgovore na apsolutno SVA pitanja.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

CEMU SLUZI ONDA VAKCINA ( protiv cega?), ako prirodnim putem ( ako prelezimo infekciju). ne moze da se stvori i traje IMUNITET.
KOLIKO PUTA SE VAKCINISEMO PROTIV TUBERKULOZE,I OSTALIH BOLESTI.
MANITE NAS VASIH VAKCINA I LOPOVLUKA .

Ivan

pre 3 godine

Opet prica o antitelima a ne o T celijama.T celije su memorijske celije koje proizvode anti tela (izmedju ostalog i na Covid).Naravno da se antitela na korana viruse gube vremenom, ali je telo bolje pripremljeno nego kod prve infekcije i pamti reakciju.Retki su slucaji ( na nivou statisticke greske) ljudi koji su imali teze oboljenje drugi put od prvog.Naravno da mogu ljudi ponovo da sa zaraze, jedna nasa lekarka je cak 4 puta bila pozitivna (zadnja dva puta asimptomtska)

wer

pre 3 godine

ne znam za koroniju,
ali imunitet na pamet i razum je dozivotan!

jos kad komentar pocne sa
"nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera..."
shvatis da pomoci nema :(

Roditelj

pre 3 godine

Pa pre 3 meseca su naucnici rekli da korona sama po sebi nije opasna. Opasne su posledice kojih ima dosta i jos uvek se ispituju a i ispitivace se jos dugo. Jedna od njih je i sterilitet. Niko ne zna da kaze sta ce biti sa decom kada odrastu i koliki broj njih ce moci/nece moci da ima potomstvo.

Predrag Markovic

pre 3 godine

(objektivan, 31. oktobar 2020 09:31)

Mnogo precenjujete nauku pogotovo medicinu. Medicina sa patogenima, mikroorganizmima i virusima nije znacajno napredovala decenijama.
Druge naucne discipline koje jesu napredovale nemaju aspolutno veze sa medicinom i virusima. Laciki generalizovati svu nauku je krajnje neozbiljno i decije razmisljanje.

expert

pre 3 godine

Da završimo jednom zauvek s mitom o tome da nema imuniteta - kad imuniteta ne bi bilo, bilo bi nemoguće zaustaviti prenos. Muž bi zarazio ženu, pa žena opet muža, pa opet muž ženu, i tako u beskonačnost. Sama činjenica da se epidemija javlja u talasima - razbukta se, pa se smiri, pa opet razbukta, pa smiri - dokaz je da se potencijal za širenje virusa smanjuje sa povećanjem kolektivnog imuniteta u populaciji koja mu je najizloženija, da bi se opet povećao kad virus nađe put do neimunizirane populacije.

KadPorastemBićuKengur

pre 3 godine

Doktor u urgentnoj u Ćupriji, bio je pozitivan aprila, a evo i pre nekoliko dana je ponovo imao pozitivan PCR.
Ne oseća mirise, ima leukopeniju, povišenu temperaturu.
Toliko o imunitetu.
Verovatno mu je pao imunitet zbog nesanice od koje pati.
Brz oporavak želim svim obolelim.

DMX

pre 3 godine

Nisam ravnozemljas ni teoreticar zavera, ali ovo sa koronom je zaista smesno.
Ne da ne verujem u ove gluposti vec sam skroz ubedjen u sasvim nesto drugo.
Vreme ce pokazati ko gresi. Vi koji verujete u sve ovo ili mi kome je sve ovo smesno
(...., 31. oktobar 2020 10:49)

iskreno,smešna je Korona i Nafta kao fosilno gorivo,dinosaurusi,nuklearna bomba,meteori,gluposti oko zemaljske lopte,sve religije,gravitacija,istorija... čitaj sveto pismo i sve poveži.

wer

pre 3 godine

e moji edisoni, ravnozemljasi :)

ni za grip ( a vi tvrdite da je korona mali maleni gripcic ), ni za ostale poznate korona viruse u opticaju, ne postoji trajni imunitet,
jel to sad kao neka nauka?

zasto? zato!
jer ovi virusi mutiraju i vremenom nas imuni sistem ih vise ne prepoznaje. zato i postoje sezonske vakcine za grip, a ne jedna dozivotna kao za variolu (variola minor prakticno i nije mutirao znacajnije tokom vremena)

sars-cov2 nije izuzetak i vec je mutirao u nove sojeve, i tek ce, tako da ekipa koja je prelezala nikako ne moze biti sigurna da je novi soj nece zaraziti, tu nema mnogo pameti. ko zeli da proba, samo neka izvoli :)

i za vakcinu je slicno, daje dobar imuni odgovor, ali ako se mutacije nastave ovim tempom, i taj imunitet ce biti beskoristan kroz neko vreme,
i to se stalno pominje u naucnim krugovima...

a sta se pominje u krugovima rastvorenih ravnozemljaskih i 5g mozgova, internet-youtube strucnjaka, bolje i da ne znamo...

Pera kojot

pre 3 godine

Koleginica imala antitela u aprilu a upalu pluca u junu.Sad ti provali,kako,zasto,od cega kad nista nije 100 odsto sigurno.Lepo se potrudis da se sacuvas I to je to.Ne treba mnogo.

Helios

pre 3 godine

Ukratko NE ZNA SE.
Vidi se vrednost nikada veće naučne zajednice planete: skoro nikakva. A tek ova razlika da od Covid-19 stradaju muškarci a žene 2-4 puta manje?! Kako po smrtnosti tako i po posledicama. Skoro nezapamćeno za respiratornu infekciju. Baš jak indikator načina virusa. Pa onda zašto?
NE ZNA SE.
U svemu pa i saznanju progres pravi pojedinac. Ne masa, ne ni "timovi". Isto i u "nauci". To su gomile prostorija sa gomilom nekad nadprosečnih đaka - koji su tu od odmah ćate i penzioneri. Potčinjavaju se nekom predvodniku, ovaj onom iznad a svi otimaju oko nekih parica za tkzv. "projekte", 99% nebuloze ali obavezno "korektne". Pa mlate praznu slamu. Ali - drže fasadu ozbiljnosti i duvaju u istu tikvu. I strogo paze da ne kažu nešto što i najmanje liči na "teoriju zavere". Nije dobro za pare u buduće. Tako da čim vidim članak "naučnici ustanovili..." već znam da tu 99% nema nikakve a kamoli bitne istine.
Odavno su zamrli oni sa "mislim da je virus prirodnog porekla". Nema životinje koja ga nosi i prenosi. Nema virusa navodnog 98% evolutivnog prethodnika Covid-19 a njegov prijavljeni genom ima neprihvatljive osobine. Nema da se nađu saradnici Bat woman iz Wuhan laboratorije - kao da su u zemlju propali! I sad: koje je poreklo virusa?
NE ZNA SE. Al i dalje neće reći čak ni "možda je iz laboratorije" - jer liči na teoriju zavere...
Isti su i ovi što donose "mere". Države sa manje mera prolaze bolje od onih sa više. Zašto?
NE ZNA SE. Al ajde onda još više tih mera!

armadilloXXL

pre 3 godine

Ceo ovaj tekst sublimiran je u poslednjoj rečenici: "Nemački institut Robert Koh iz toga zaključuje da, prema dosadašnjim naučnim saznanjima, nije jasno ni da li se imunitet stvara redovno, ni koliko je on čvrst, niti koliko traje." Ili narodski rečeno: niko pojma nema ni o čemu. Inače, ovo je zajednička karakteristika svih tekstova o kovidu.

Mikica

pre 3 godine

Muž i ja prelezali u julu, I izvadili krv pre nekih nedelju dana, i imamo antitela. Lekar je rekao da se dešava da antitela padaju pa skoče opet ako dodjete u kontakt sa zaraženom osobom.
Bilo bi super da izvadim opet za par meseci da vidimo da li imamo i dalje.

123

pre 3 godine

Zaključak je da ništa ne znaju, a naučnici su.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr, 31. oktobar 2020 09:24)

Zamisli.

Vladan

pre 3 godine

Prelezao sam krajem marta Covid infekciju, srednje tesku formu bolesti.Imam jos uvek titar IgG at na zavidnom nivou.Cak visi nego pre dva meseca.

realno

pre 3 godine

"Ali jedno novo istraživanje umanjilo je nade u prirodni imunitet bez vakcinacije."

Prirodni imunitet ne pomaze, samo vakcinacija pomaze i to vise puta.
Tako kaze Bil G. :)

Realan

pre 3 godine

Moj otac je preminuo 27.07.2020. 9 dana je imao povremeno visoku temperaturu, čak do 40 i nije nikom pričao dok nije pao od iscrpljenosti. U bolnici je za 6 dana, dok nije preminuo, dva puta radjen test na covid19 i bio je negativan. Najverovatnije je da je koronu preležao pre odlaska u bolnicu, ali nije posledice. Tek u bolnici je dobio upalu oba plućna krila i na kraju umro od plućne embolije. Bio je 1948. godište i izuzetno vitalan. U isto vreme kad on završava u bolnici, moja majka bude pozitivna na covid19, ali osim malaksalosti i sitnog kašljucanja drugih simptoma nema. Sve vreme je bila u kućnoj izolaciji, nije išla u bolnicu, žena koja je mnogo lošijeg opšteg zdravstvenog stanja, nego što je moj otac bio. Oboje sa po 15kg viška u odnosu na idealnu težinu, otac B+ krvna grupa a majka 5 godina mladja i nulta krvna grupa, moguće da je to nju spasilo. Ostale su posledice, brzo se umara, počela je da psuje i brzo menja odluke, jako čudno ponašanje ima u odnosu na ranije. Svima, koji šire propagandu da nema virusa, od srca želim da im se njihov najmiliji zarazi i umre a oni da ostanu i pate za njim doživotno!

B.Živković

pre 3 godine

Interesantna priča je ruskog lekara koji je dva puta bio zaražen koronom. Prvi put je imao blage simptome, nije lečen bolnički i antitela su mu trajala tri meseca. Onda je rešio da "eksperimentiše" i svesno se zarazio i drugi put. Tada je imao 5 dana preko 39 stepeni, nešto kasnije obostranu upalu pluća, morao je u bolnicu i jedva pretekao. Ima i primera ljudi koji se mesecima bore, a još uvek nisu izlečeni, ako uopšte i postoji izlečenje, a i primera onih koji su treći pa čak i četvrti put zaraženi. Nemam nameru da izvlačim nikakve zaključke, ali imamo posla sa nečim nepoznatim i veoma surovim. Pozdrav!

123

pre 3 godine

Zaključak je da ništa ne znaju, a naučnici su.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr, 31. oktobar 2020 09:24)

Zamisli.

Zoran

pre 3 godine

Zaključak je da su neuki ljudi došli do svojih 5 minuta. Naučnici rade decenijama na otkrivanju nekih zakonitosti, često i ne nalazeći rešenja za ceo radni vek ali neukim ljudima to nikako nije jasno. Za njih je naučno istraživanje gubljenje vremena, oni bi sve instant jer su im i takvi životi. 75 godina su se radila istraživanja na penicilinu sve dok nije počela primena.

Драгиша

pre 3 godine

Ко га је направио, генијални је злотвор, као и зликовачки циљ самог вируса. Оставља последице на све и свашта, напада много органа, то је доказано. Интересантно је да Кину више нико не помиње, тамо нема короне нема је у Африци, једна многољудна Индија нема већи проблема, али зато хришћански запад - помор!

Педро

pre 3 godine

Само желе да нам кажу да се не надају они што су имали корону да неће морати да приме вакцину када буде била обавезна..

Google

pre 3 godine

Za "wer"
Pre 10 godina sam uzeo vakcinu za sezonski grip. Pre toga ništa mi nije bilo, tada dve nedelje sam bio mrtav bolestan. Od tog dana ni blizu vakcine. Čim dolazi jesen, limun, narandža, jabuka od voća, C i D vitamini i nista mi nije. A ti veruj da te vakcina može spasiti.

g4

pre 3 godine

Od sustinske je vaznosti da "Torlak" osvoji tehnologiju pravljenja vakcine za Kovid-19, kako bi se nasa populacija svake godine vakcinisala, jer, kako se vidi, ovo ce postati sezonska bolest, i moracemo da se vakcinisemo kao protiv gripa.

tom pus

pre 3 godine

razlika između seruma i vakcine,kako radi jedno a kako drugo...naučio to pre 25 g....ujed besnog psa je bio razlog
besnilo je isto virus...objasnio mi glavni na luj pasteru u novom sadu...

Lea

pre 3 godine

Ja sam imala antitela početkom avgusta kada sam imala lakše simptome i to u prilično velikim broju. Ponovo radila test početkom oktobra i nisam ih imala. Interesuje me šta je sa tim T ćelijama? Kako se one mere i kako da znam da li sam zaštićena i dalje bar u nekoj meri?

Psalms

pre 3 godine

@Psalms
Не верујем ја никоме, али морам ономе који је пре 154 године ово написао:
Раскољников је прележао у болници цео крај поста и Васкрс. Кад је већ оздравио, сећао се својих снова док је лежао у ватри и бунилу. За време болести причињавало му се као да је цео свет осуђен да буде жртва некаквој страшној, нечувеној и невиђеној куги која иде из дубине Азије на Европу. Сви су морали пропасти осим малог броја изабраних. Појавиле су се некакве нове трихине, бића једва видљива под микроскопом, која су продирала у људска тела. Али та бића су била духови обдарени умом и вољом. Људи који су их примили у себе постајали су одмах помамни и луди. Али никад, никад људи нису сматрали себе тако паметним и сигурним у истину као што су мислили о себи ти заражени. Никада свет своје пресуде, научне закључке, своја морална убеђења и веровања није сматрао тако поузданим и чврстим. Читава насеља, читави градови и народи били су заражени и лудели су. Сви су били немирни и нису схватали један другог, сваки је мислио да је само у њему истина и мучио се гледајући друге, бусао се у груди, плакао и ломио прсте. Нису знали кога и како да суде, нису могли да се сложе шта да сматрају злом, а шта добром. Нису знали кога да окриве, а кога да оправдају...
Све је пропадало. Куга се ширила све даље и даље. У целом свету могло се спасити само неколико људи; то су били чисти и изабрани, одређени да оснују нов људски род и нов живот, да обнове и очисте земљу...
Све што кажете на ово "пада у воду". Поздрав!
(B.Živković, 31. oktobar 2020 23:21)

više verujem Svetom pismu koje je pisano pre više hiljada godina,tamo tačno piše šta se danas dešava i ko to radi i kome to rade.

pizza pametnica

pre 3 godine

Ovo je vec ozbiljniji clanak, a ne ona nasa strucnjak, pardon strucnjakinja, sto glat rece da antitela traju 6 meseci i jos objasni kako ce narednog puta bolest biti blaza. Normalno je da ne znaju. Ne postoje uslovi da se sprovedu istrazivanja koja daju odgovor na ova pitanja.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

izgleda da danas vise ne smete da umrete ako niste umrli od korone, ako ste umrli sigurno ste umrli od korone cak i kada ste negativni na test, verovatno tada kada ste se testirali ste vec prelezali ali posledice su ostale, ne znam kako su ljudi pre uopste umirali kada nije bilo korone??.... a padaju sve vitalni ljudi koji "samo" puse 2 pakla cigara dnevno, jedu pastete, virsle i pecenje, piju 2 litre kafe dnevno, sigurno je korona okidac... ne tesite se, umiru ljudi zato sto su stari, usporeni i ne vode racuna o zdravlju, truju se decenijama, to je okidac, ne trazite krivca tamo gde ga nema!!

Milan

pre 3 godine

Antitela idu gore dole u svom broju. Kod ljudi koji su imali koronu, kada posle nekog perioda dodju u dodir sa istom je primecen skok broja antitela.
Kako, zasto?
Vrlo prosto, organizam prepoznaje virus i reaguje stvarajuci antitela.
Nisu “medicinari” glupi nego je velika igranka oko vakcinacije, pa samo zaborave da naposu ovo u studija, a onda se cudi kako medicinskom osoblju ne pada broj antitela. Pa cesce su u dodiru sa virusom.
U pitanju su desetine milijardi eur i potencijalni obrt svake godine ako vakcinu uglave da bude sezonska. Veliki broj firmi je usao u trku za vakcinu, velike pare su ulozene da bi sve proslo tek tako.

On

pre 3 godine

Najviše bih voleo da se piše kako da pojačamo imunitet,jer po svim parametrima,ne postoji šansa da izbegnemo da se kad tad zarazimo. Pa ako je već tako,dajte neke studije kako da se “ojačamo”. Koliko je to fizicke aktivnosti,koja je to hrana dobra,a šta izbegavati. Najlakše je samo mračiti.
Preporuka kako sada da izgleda doručak,šta kombinovati,naravno ne da se izmišlja voce nema gotovo nedostupno,nego ono sto može nas čovek da priušti...

Psalms

pre 3 godine

Све је пропадало. Куга се ширила све даље и даље. У целом свету могло се спасити само неколико људи; то су били чисти и изабрани, одређени да оснују нов људски род и нов живот, да обнове и очисте земљу...
Све што кажете на ово "пада у воду". Поздрав!
(B.Živković, 31. oktobar 2020 23:21)

Ne pitaju se oni ko će da živi i nije naše zdravlje u njihovim rukama,tvoje znanje i tvoja vera je zdravlje.

"Narod moj strada iz neznanja“
“Mudar čovek vidi zlo i od njega se sklanja“
“Ne plašite se onog koji može da vam ubije telo već onog koji može i dušu i telo“.

Petar Djokic

pre 3 godine

ocekivao sam da ce se javiti vise ljudi koji su bili dva puta zarazeni

u junu sam se bas napatio sa koronom, da ne objasnjavam detalje, grozno je bilo i dugo trajalo...posle toga, imao sam Igg (stara antitela) sve do pocetka oktobra kad su mi se pojavila Igm (nova antitela), dakle bio sam ponovo zarazen ali ovaj put je bilo lagano, svega jedan dan temperature...dakle, antitela rade posao!!