Ponedeljak, 09.09.2002.

10:07

Argentinci razocarani - "Sudije su nam ukrale pobedu"

Izvor: B92

Argentinci razocarani - "Sudije su nam ukrale pobedu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Ош Кош

pre 22 godine

Фаул је био од Јарића, само то бих волео да видим да ли се било где и било када досудило..А раније су били кораци Оберта ко врата па ништа.

Nebojsa

pre 22 godine

Zaista sam na kraju iritiran. Pa oni nisu dali kos iz igre poslednjih 8 minuta ukjucujuci produzetak. Takodje su sudije tolerisale svakakve korake i guranje pod kosem. Uplasili su se pobede ili jednostavno ne umeju da dobiju i sudija je kriv jer u bukvalno poslednjoj desetinki utakmice nije video tzv. faul Jarica. Stvarno smesno, bice da je Bora Stankovic sve zamesio, mi eto ne znamo da igramo basket, pa sudije dobijaju utakmice za nas. Poruka za Hrvate, Ruse, Siptare, Argentince i ostale van ovih imenovanih, koji korektno dozivljavaju ono sto se dogodilo u nedelju. Nas sponzor Champion ima divnu reklamu: I posle promasaja nastavi da treniras!

Vlada, Sidnej

pre 22 godine

Jos jedan komentar vezan za mec sa Litvancima:
verovatno je i to sto je Divac 5.licnu (na tom mecu sa Litvancima) dobio 10 min pre kraja bilo u cilju toga da se Litvancima oduzme medalja.

bora

pre 22 godine

danas u ponedeljak, sam ischitao sve komentare americhke shtampe u vezi sporne sudijske odluke.
niko to ne komentarishe kao neshto shto je presudilo utakmicu. boston globe kaze "sudija je video kontakt ali je video josh neshto"...i uglavnom svi komentari govore da je razlog za poraz argentine losha zavrshnica i josh loshiji produzetci. jedino je "new york times" preneo izjave nekih argentinaca da su pokradeni.
a ja se slazem sa vec pomenutim da se u zadnim sekundama SP ne svira faul, osim ako nije ochigledan i to dobro znaju i igrachi argentine...no, njihovo nezadovoljstvo je ljdsko i sasvim normalno - svako bi tako reagovao.

DOSTA

pre 22 godine

Meni zaista nije jasno ko je njima tu ista "ukrao"? Jesu mozda dali kos u poslednjoj sekundi pa su sudije rekle da se ne vazi? Da se svirao faul u poslednjoj sekundi to bi bilo "sumnjivo" i iskusne sudije znaju da se to ne radi a pogotovo ne u finalu. Prvo su prokockali veliku razliku pred sam kraj a onda i produzetak. To samo dokazuje kvalitet nase ekipe i neiskustvo njihove. O koracima je sve vec receno. Plavi su zasluzeno pobedili a Gauchosima treba odati priznanje za odlicnu igru i TACKA!!!!!!!

Pedja

pre 22 godine

Ma bre Argentina moze da nam ga malo podrzi, eto to mogu da rade, majku im njihovu, ukrali bi sve pa cak i pobedu koja je nasa...

amikus kurije

pre 22 godine

Sto bi rekao Zvonko Mihajlovski "sudija nije delio pravdu vec mnozio nepravdu"...ali sta da se radi...vec je pocelo da mi bledi secanje...koja Argentina,koja Amerika...Pamtim samo pobednike!

Kolle

pre 22 godine

Al' su naivni Argentinci. Zna se da je nepisano sudijsko pravilo da se pravi dogovor izmedju dvojice sudija da u zadnjim sekundama nema sviranja, jer oni ne zele da budu ti koji odlucuju utakmicu. Nereseno je, molim igrajte produzetke pa ako ste bolji ok. Ne bi ni nama svirali da smo bili u toj situaciji. Dosta ekipa planira zadnji napad imajuci to na umu. Ko je kriv Skonaciniju sto je sutirao 1 od 13. Grcki sudija??
Kolle was there :)))
Pozdrav iz Los Angelesa.

Pedja

pre 22 godine

Verovatno ću ponoviti nekog ili više njih ali ipak moram nešto da kažem. DRAGAN je dao najbolji komentar. Argentina je prokockala svoju šansu. Nije fer da im se dosudi faul koji je sumnjiv - možda je bio možda nije. Onaj Fabricio je pravio korake koji mu se nisu sudili. Sudije su ljudi greše ali i to je sastavni deo igre. Mislim da je faul mogao da se sudi koliko i nije morao. Potpuno nebitno - bolje bi im bilo da se su skoncentrisali na igru u produžecima umesto što su se svađali sa sudijom. Trener im je pravi gospodin. Lepo je ćovek rekao na konferenciji za štampu.
A onaj tip sa Litvancima, pa šta mu je to trebalo mislim da pominje onaj cirkus koji su napravili.

Novak

pre 22 godine

Ne pljujmo Argentince. Ljudima svaka cast. Sami su platili put i smestaj, imali po dva para dresova... Argentinu su Svetska banka i MMF ojadili u poslednjih godinu i po (a to i nas ceka uz G17). Drago mi je zbog njihovog srebra. Argentinska reprezentacija ju je zasluzila igrom (imaju poraz manje nego mi), a argentinskoj naciji ce ovo, nadam se, biti uteha za patnje i podstrek da zivnu. Setimo se koliko su nama znacili uspesi posle sportskih sankcija.
A sudjenje na citavoj utakmici je prosto bilo lose.

alexa

pre 22 godine

Hajte ljudi, da li je bilo faula? Basket je igra u kojoj sudije ne mogu da odluce pobednika. Istina, nasi igraci nisu igrali kako mogu i na nacin na koji su nas vec navikli. Pobeda je pobeda ... da li se neko seca (sem zvezdasa) kako je Zvezda ocajno igrala u Bariju? Ali i danas stoji na peharu KES da je sampion Evrope za 1991 CZ. Ziveli!

alex

pre 22 godine

Cini mi se da je potencijalno najveci gubitnik ovog prvenstva Radmanovic. Mozda je Pesic tu i pogresio, ali ni jedan od igraca ne sme da ga silji, ako nista drugo zbog ekipe. Od uvek je bilo u nasoj kosarci da je tim i trener iznad svega, pa i sada kada smo osvojili zlato mora se cestitati Pesicu. Ako Radmanovic izvuce pouku i krene da se druzi sa drugom decom, a ne samo da bude 'decko koji obecava', to moze da bude njegova najveca pobeda, odnosno obezbedjen kontinuitet medalja za Yu (da ne kazem SR&CG).

blagoje

pre 22 godine

Poruka svima onima koji smatraju da su Argentinci pokrani u finalu. Nemojte se cuditi je znate da je Srbija je miljenica SAD i Njemacke zadnjih 11 godina, ustvari citavog NATO pakta.

majk majk

pre 22 godine

SUDIJE SU NAM UKRALE POBEDU,kazu maradonci,KAKO,kad je bilo 75-75?Ko kaze da bi pogodili iz bacanja?Mozda im sudije NISU POKLONILE POBEDU,jer izvoditi,poklonjeno, bacanje u zadnjem sekundu svetskog prvenstva,a rezultat neresen,zaista je prednost.
A faul nije bio,covek se teturao kao da je iz kafane izbacen,telo o telo i nista vise.Mozda je bio faul,ali u napadu?Zasto nisu dali bar 3 kosa u narednih 5 minuta?Nisu,jer mi vise nismo gresili!
U tome je i razlika izmedju nas i njih,oni su obicni MARADONCI ,koji na spornim sekundama ili potezima grade
uspeh,a mi smo KOSARKASKI MARATONCI,koji svoje zlatne medalje ne dobijaju na poklon od sudija,vec ih izradjuju mukotrpno i rucno.Pozdrav iz Madrida svim pravim prijateljima Divca i nase kosarke!

Laki

pre 22 godine

Ma pobeda je cista kao suza. Argentinci su jos jednom pokazali kako prljavo mogu da igraju i koliko mogu da simulariju, bas kao u fudbalu. Faula ne da nije bilo, nego bih mu sudio u tehnicku zbog provociranja. Celu utakmicu im sudije nisu svirale nista, a nas napunili licnim. Ima boga na nebu, na zemlji je to BODIROGA!

LePr

pre 22 godine

Evo, ja se izvinjavam... svima se mnogo izvinjavam... i mnogo mi je neprijatno... neprijatno mi je do dzedze... evo, sav sam se zacrveneo... Jel sad OK?!

npb

pre 22 godine

Da, odlicna fora za Litvaniju. To sto su oni ridali i plakali na terenu, jer su verovali da ce im Bog dati titulu evropskog prvaka je jedna stvar... a sto smo ih mi posteno cuknuli je sasvim druga. Litvanija je bila evropski prvak 1937-e i 1939-e, da bi ih onda brutalno okupirali Sovjeti i da bi za njih osvajali medalje. Ta generacija Litvanaca je kao logican sled smatrala da treba da osvoji zlato. I snebivali su se na svaku sudijsku odluku... Srbi su zasluzeno osvojili prvenstvo.
Ovo juce je, naravno, bio faul. Ali to se retko svira. Da smo mi u pitanju, normalno da bi negodovali, a nasi sovinsiticki i neprofesionalni novinari bi sve to lepo "objasnili".
Kao sto lepo rece prethodnik, kosarka je samo sport. Ovo "radovanje" prelazi granice kulturnog... da smo pukli, bilo bi mi JEDINO zao sugradjana, tj. americkih Srba koji su u onom broju otisli na utakmicu. Bilo ih je koji su doleteli iz svih uglova SAD-a samo da bi bili tu...

Dragan

pre 22 godine

Ovaj prvi Dragan dole se sigurno lazno predstavlja.Nasa pobeda je cista kao suza i samo je steta sto ih nismo razbili i ranije ali trebalo je odigrati 9 utakmica u 11 dana.Oberto je mnogo puta pravio korake i dosta puta su pravili faulove koji im nisu ni svirani.Pitanje je da li je tih 5 sekundi mozda i isteklo ranije i da li je uopste i bio faul,ja mislim da nije.Uz malo slozniju nasu ekipu sledeci put nikada nam vise nece prici ni blizu.Bice uvek od sada plus 15 poena i vise za nas.Samo pitanje je ko ce se plasirati za olimpijadu iz juzne Amerike idu samo tri tima,iz evrope 4 ukljucujuci nas koji idemo direktno kao prvaci sveta.Svi ostali idu u kvalifikacije a ukupno ce biti 12 timova na olimpijadi u Grckoj sa domacinima Grcima.
Inace i na nba sajtu i na fibinom sajtu su korektno sve preneli i svi nam cestitaju zasluzenu pobedu.Ima i anketa ko je rani favorit za titulu na olimpijadi i mi smo drugi favorit odmah iza amera-to je na nba sajtu.svi koji nas nevole mogu samo da nas mrze.MI SMO SAMPIONI.ZIVELI.

Dejan

pre 22 godine

"Dragane", mozda je sudija stao na nogu Sabonisu pa ovaj nije mogao da skoci i zaustavi Danilovica kad je zakucao preko njega (vidi snimak). Inace, prema njima smo bili toliko fer da ih je Sale Djordjevic molio da izadju na teren - da se nisu vratili na parket za 20 sec. izgubili bi automatski, da ne spominjem da bi prvu medjunarodnu utakmicu odigrali oko 2005-te (uz dobro vladanje). A sto se tice Hrvata, sami su se presli kad su otisli sa pobednickog postolja '95, to im je bila jedinstvena prilika (once in a Dragan's life time):))

bugi

pre 22 godine

Hteo bih da pitam "strucnjake" kako su Argentinci bili bolji kada smo mi dobili prvo poluvreme, oni odigrali sjajno petnaest minuta i nasi ih razbili u zanjih tri minuta kada se uvek pokaze ko je ko. Tu nesto nije
u redu sa racunicom. Da su vodili celu utakmicu, ili sa trideset razlike pa da razumem.
NBA pratim petnaest godina i video sam milion sjajnih kosarkasa, ali samo poneki je imao srca da odlucuje utakmicu. I samo jedan ce biti upamcen kao najbolji kosarkas svih vremena jer je uvek odigrao najbolje
zadnju cetvrtinu. I niko se ne usudjuje da kaze da je Jordan najveci sreckovic na svetu, vec postoji samo jedno objasnjenje za njega kao i za nasu reprezentaciju koja hara zadnjih deset godina, oni imaju najveca m..a
BRAVO PLAVI!!!!!!!!!!

Maljkovic

pre 22 godine

Setite se samo Svetskog prvenstva u Italiji kada je Sabanadzovic dobio crveni karton u 1. poluvremenu na simulaciju faula Maradone i kada je Jugoslavija izgubila na penale. Sto onda nisu bili face pa ispravili sudijsku gresku.
Ako su toliko bili dobri sto nas nisu dobili u produzecima. Mozda je i bila losa sudijska procena, ali ona je bila uocljiva zato sto je bila u poslednjim sekundama. Ko zna koliko ih je bilo u toku utakmice na obe strane. Nemaju pravo da se zale.

picasso

pre 22 godine

U dobrom delu se slazem sa prethodnim komentarom. Mi bar znamo koliko sudijska nepravda boli pa bi trebalo da budemo malo vise objektivni. Ne znam da li su sudije gresile na nasu stetu tokom meca (suvise sam bio pod tenzijom da bih analizirao sudjenje), ali sve je to manje bitno od poslednjeg napada Argentinaca i nesviranog faula koji bi 99% resio utakmicu u njihovu korist. Vracao sam kasetu nekoliko puta, i zaista je bio faul, i to u regularnom vremenu, pre sirene. Ne verujem da se radi o bilo kakvom favorizovanju nas zato sto smo sampioni, vec mislim da sudija jednostavno nije zeleo da odluci mec na taj nacin, odlukom u koju mozda nije bio siguran 100%, vec je smatrao postenijim da dopusti da odluka padne u produzetku.
Tim bolje po nas, konacno da nam i sreca malo pomogne, ali treba da shvatimo da Argentinci imaju razloga da budu ogorceni. Kako bismo li se mi osecali da nekim cudom nebeskim stignemo do finala SP u fudbalu, i da tamo protiv Brazila izgubimo nakon sto sudija ne svira ocigledan penal za nas u poslednjoj minuti?
Sve u svemu, Argentincima skinimo kapu za sve sto su prikazali, a nasima treba napraviti veci docek nego ikada do sada jer je ovo verovatno najveci trijumf u istoriji naseg sporta jer uz pehar donose i skalp Dream Team-a.

suki

pre 22 godine

seca li se neko SP u fudbalu 1990. i zadnjeg nastupa SFRJ. Maradona je isfintirao prvi faul Sabanadzovica za koji je ovaj dobio zuti karton, da bi oko 30. minuta dobio opravdan zuti, koji je na zalost bio drugi tj. crveni, a nasi ostali sa desetoricom jos 60 min. igre i trideset produzetka. Argentina i Maradona u fudbalu su jedno a Juga i Refik drugo. Ostala je nama sansa da ih izbacimo iz takmicenja, ali smo je prokockali jer su oni ipak bili za nijansu jaci na psihickom planu i verovali u svoju snagu. E u kosarci je odnos snaga ipak malo vise u nasu korist jer ako sampiona oces svrgnuti sa trona moras ga, kao u profi boksu, nokautirati a ne ici na egal, jer ce sudije 99% biti uz sampione. Inace sudije sinoc nisu svirale za nikoga jer su bili katastrofa. To je veliki propust FIBA da sudija iz Dominikanske Republike sudi finale SP, jer molim vas, koliko to on moze imati odsviranih jakih utakmica ove sezone iza sebe. I meni je sumnjiv faul nad Divcem na 5 sek. pre kraja, ali sam 1000% siguran da je faul bio pre nego sto je lopta dosla do Divca, a sam Vlade je stao jer je trenutak pre toga svirano i verujem da se i sam iznenadio kad su njemu dodeljnja bacanja. Kod prve trojke Bodiroge je isto bio faul, sto je trebalo biti dodatno sl. bacanje, a o Obertovim koracima su dosta drugi rekli. Sto se tice zadnjeg faula ja bi pre rekao u fudbalskom zargonu da je stvar slbodnog sudijskog uverenja, a tu vec prevaguju one cinjenice o "tezini", a sto bi rekao Sale Djordjevic, puno puta nam je i uzeto. Na kraju krajeva desavaju se iste stvari i u NBA. Da li se neko jos seca one trojke LA posle isteka vremena protiv Sac. A bez nje bilo bi 3-1 u mecevima za KINGS-e. Evo jos jedan primer za one malo mladje. 1982. na SP u fudbalu u Spaniji Zajec je rusio spanskog napadaca na 18 m od gola, a sudija (cini mi se danac) je svirao penal. Spanci su to prokomentarisali u stilu: "Sta ce te... pa mi smo domacini." Uostalom mi smo navikli da se za sve globalne nepravde nama nanesene branimo kosarkom. Sta ce te kad smo miroljubivi...

Baaaskeeet

pre 22 godine

Neki kao da ne shvataju da je kosarka samo sport i da i pobeda i poraz treba sportski da se prihvate. Sta bi ste pricali da su sudije NAS tako pokrale? Danas bi novine bile sa naslovima KRADJA preko cele strane, 100%. Faul u poslednjoj sekundi bio je jasan koliko i faul pet sekundi pre toga, kad je svirano na Divcu, a covek mu je uzeo cistu loptu i isao u kontru...
Jedno su navijacke strasti (ja njih razumem), ali cinjenice su drugo. Naravno da mi je drago sto su nasi pobedili, treba pobedu i proslaviti, ali ne treba likovati i vredjati protivnika, pogotovo zato sto je bio bolji. Argentincima treba cestitati i na viteskom ponasanju, jer su bili pokradeni, a ipak cu nam cestitali na kraju.
I jos nesto. Citao sam ovde da se mnogi zale sto se kosarka ne prenosi svuda u svetu. Opet ljudi ne umeju malo da se odmaknu od sebe. To sto smo mi najbolji na svetu u kosarci, ne znaci da bas ceo svet i igra tu kosarku. Kod nas se kosarka proglasava za najvazniji sport na svetu (zato jer smo uspesni u njemu), a ona to nije. Jedini globalni sport je fudbal, a svi ostali se (ozbiljno) igraju u manjem broju zemalja. Za Novozelandjane je ragbi najvazniji, za Pakistance kriket, za Kubance bejzbol, to je razlicito svuda u svetu...
Ja rekoh sta mislim, a vi me popljujte sad...:)

Misa

pre 22 godine

Svasta, "sudije ih pokrale..."?!?!?
Pa svirali su im svaki treci faul tokom cele tekme, posebno u napadu!!!
Uz koseve Bodiroge i Stojakovica bilo je jedno 4 penala za dodatno bacanje- i nista?!
A tek koraci... pa korake im uopste svirali nisu a bilo ih je ohohooo.

Ipak, sa druge strane- svaka im cast - imali su srce, igrali su sa 150% svojih mogucnosti. Nasi majstori su po tom pitanju mogucnosti ostali enigma. Zna se samo jedno i najbitnije- MI SMO SAMPIONI.

darko

pre 22 godine

Zao mi je argentinaca,ali ljudi o kom faulu pricamo?Zar se niko ne seca da je bio kraj cetvrtine sto bi znacilo i da je bio faul?! nemoze biti sviran posle utakmice.

Mari

pre 22 godine

Svaka cast Argentinskom selektoru.Sudijskih gresaka je bilo i na nasu stetu.Ali bi bilo strasno da se finale zavrsi slobodnim bacanjima.Kada su vec dozvolili da ih onako stignemo,zaista je trebao produzetak da se vidi ko je bolji.Ili,ko jednostavno,zna da pobedjuje.I to treba znati!
A Dejan da igra sve do 2005. i da oprosti od reprezentacije u Beogradu!

Djenka

pre 22 godine

Mi smo prvaci sveta, ostali nek placu i kukaju. Nije nam ni prvi ni poslednji put. Jedino mi se ne dopada sto nasi komentatori tvrde da smo bili prvaci 5 puta. Te drzave vise nema i nikada je vise nece ni biti. Ova YU nije ona YU i to treba da bude jasno svima. Hrvati sto nas pljuju su sekli vene na nase basketase dok smo ziveli u jednoj YU, a sada nas pljuju iz navike. E, pa da ste se vise bavili kosarkom, a manje pljuvanjem po nama mozda (ali samo mozda) bi ste i vi igrali na istom turniru kao i mi.

- Moje je misljenje da Pesica treba smeniti sto pre. Razlog je vrlo jednostavan: previse je sujetan i razbice nam ekipu svojim glupostima. Radman je talentovan decko i mi ga trebamo na narednim takmicenjima. Dokle god je Pesic trener on sigurno nece igrati, a takve gluposti ne smemo sebi da dozvolimo. Ko zna ko je sledeci ko ce se sa njim pokaciti.

- A sto se ostatka sveta tice: S...m vam se u karting, formulu, golf, hokej na travi, jahanje, biciklizam... Sve to je bilo na satelitskoj za vreme basketa. Cak ni Nemci nisu prenosili svoju tekmu uzivo vec su dali skraceni snimak 4 sata kasnije. A Spanci nisu prenosili ni jednu osim mozda na nekim svojim lokalnim kanalima. Koliko ulazete u basket takve su vam i reprezentacije!!! Mi smo sa prosecnom igrom postali prvaci sveta, a vi se sa svim svojim drogama nikada necete uzdici do tih visina. Zato predlazem nasim basketasima da osvoje narednih 10 svetskih i evropskih titula dok ostalima ne postane toliko dosadno dok ne ukinu kosarku kao sport!!! Nije to sport za vas ma koliko se vi trudili da kupujete igrace (Gregor Fucka - Italijan, Marko Pesic, Demirel, Okulaja - Nemci...). Mozda cete vise srece imati sa genetskim inzenjeringom ali se bojim da ce vam trebati osnovni materijal sa Balkana (ili Afrike ali to ce mnogo da se vidi).

"Don't cry for me Argentina..."

Mitar Banja Luka

pre 22 godine

Ko gubi ima pravo da se ljuti. Ovakva izjava (pojedinacna) s toga ne treba da nas nervira. Imali su argentinci priliku da nas zgaze u produzetku pa su za pet minuta dali samo dva kosa. Mozda su ih opet sudije sprijecile jer nisu Divcu sudile one fantasticne blokade kao faul?

Nasa pobjeda je cista kao suza a plavi su pokazali da su najjaci i da se ne predaju ni kada protivnik ima veliku prednost. Momci su pokazali kako se izgara na terenu a likovi koji se potpisuju kao Dragan bi trebalo da imaju bar malo respekta i da se okanu glupavih komentara.

Davor

pre 22 godine

Nije sudija ponistio kos Argentincima vec im nije sudio faul koji je bio ili nije bio i to je bitna razlika. Da se razumemo, kosarka se ne igra ne faulove vec na koseve. Ko moze da garantuje da bi Argentinski igrac pogodio bar jedno bacanje? Slazem se da je nama, pobednicima lakse da to kazemo, ali sve sto se desilo je da su sudije, umesto da prelome utakmicu, pa realno sumnjivom odlukom (opet napominjem niko ne moze da kaze da bi taj igrac sigurno pogodio bar jedno od bacanja sve i da je bio faul) jednostavno dale 5 minuta vise umesto da se odluka donese u poslednjoj sekundi. Na kraju krajeva u produzetku smo usli poravnati zar ne? I obe ekipe su imale sansu da pobede. Iskreno pitanje je da li bi i nama takav faul sudili ili bi pustili produzetak pa ko je bolji neka dokaze. Bez komentara da li su mogli i nama nesto da dosude tokom cele utakmice. To je tako tipicno da se okrive sudije posle izgubljenog finala.

Zato je i kosarka tako obozavan sport, jer je prilicno fer. Osim u foto finisu tesko moze da se desi da neko "slucajno" pobedi ili da ga sudija osteti. Ako nekoga sudija ostecuje celu utakmicu pa tesko da ce doci do egal zavrsnice izmedju jednakih rivala?

No u svakom slucaju odlika sampiona je da pobedjuju i kada lose igraju a to se upravo nama desilo. Zaista smo (su) lose igrali ali na kraju ipak je prevagnula i zelja i objektivan kvalitet. Da su Argentinci pobedili ne bi bilo ne zasluzeno, mozda i vise nego mi jer su tokom celog turnira igrali stvarno odlicno. A kako bi bilo da smo mi ponovili formu i sigurnost iz recimo Turske? Kako god da se okrene zlato je nase a sumnjam da neko moze da kaze da je nezasluzeno. Ne znam koga tacno citiram ali to sve sumira: Razlika izmedju nas i Argentine je sto da su njima ponudili srebro pre sampionata oni bi mozda i uzeli a mi ne. Presudila je zelja, ovog puta mozda i ne razlika u kvalitetu ili formi. Sem toga svi veliki sampioni su prvi put izgubili u finalu, ne brinem ja za nase buduce rivalstvo sa Argentinom, cak sto vise, treba da se radujemo takvim utakmicama.

Litvansku glupost necu ni da komentarisem.

Rale

pre 22 godine

Argentinci jesu igrali bolje vecim tokom utakmice. Stvar je u tome da onakav faul, niko, ali NIKO na svetu ne bi dosvirao u zadnjem sekundu finala. S druge strane da su sudije svirale argentiskom centru svaki put kad je nosio loptu ili kad je "setao" reketom mi bi pobedili sa 10-ak razlike vec u regularnom toku.

Goxy

pre 22 godine

A zaboravili su Argentinci da su dva kosa dali posle gresaka u koracima koje bi i amater dosudio. A bilo je tih "sitnica" jos. Sami su krivi za poraz!

Nebojssa

pre 22 godine

Kakav bre faul spominjete gaucosi?Ko vam je kriv kad za 5 minuta produzetka date dva poena.A i jos nesto kad bi sudija svirao svake korake Obertu(odlicno se vidi na snimku) mislim da ne bi ni dosli do one prednosti od 8 razlike.

Nedja

pre 22 godine

Toliko je diskutabilno, da li je, ili nije bilo faula, ali ja stvarno nisam mogao da razmisljam o tome - zlato je ipak previse jako sijalo sijalo.

vex

pre 22 godine

Sudilo se i u njihovu korist tokom utakmice ali to niko ne pominje. To sto se na kraju nije sudio faul nego produzetak je rezultat visegodisnje dominacije nase reprezentacije u kosarci i to mora da se ceni jer je za tako nesto potrebno mnogo truda. Prema tome gauchosi, nastavite da trenirate pa mozda i vi steknete jednog dana takvu reputaciju.
CESTITAM PLAVIMA!!!!!!

Trix

pre 22 godine

Argentina JESTE bila bolji tim! Igrali su lepse, organizovanije, sigurnije. Trebalo je svirati faul u poslednjem napadu - ali: trebalo je svirati i nevidjene korake argentinskom centru i jos mnogo drugih stvari, no to je sve deo igre. Tako je to uvek. Najvaznija stvar je sledeca: mnogo mi se dopada izjava Skonokinija "ko koliku tezinu ima u svetskoj kosarci", jer konacno da se i nasa tezina prizna i da se i nama "pomaze" kao i svim ostalim velikim timovima. Ako neko u svetskoj kosarci treba da ima tezinu, kredit, poverenje i podrsku - onda smo to MI!!! CESTITAM na hrabrosti Bogu Bodirogi!!!

Ivan Nikolic

pre 22 godine

Argentinci uposte ne bi trebalo da se zale na sudjenje, jer tokom celom meca u njihovu korist sudjene su takve nebuloze, i tada se nisu bunili: setali su se sa loptom u rukama kao u bejzbolu jer im koraci nisu ni sudjeni, da i ne pricam o krajnje problematicnim dosudjivanjima faulova u njihovu korist tokom celog meca, zatim je odluke glavnog sudije ponistavao pomocni.... A sto se tice najvaznije sudijske odluke na kraju regularnog dela, vrlo dobro je poznato da se u takvim situacijama u principu ne sudi faul ako nije potpuno cista sitacija sto ovde nikako nije bio slucaj. Bilo je tu itekako obostranog koskanja, a sreca, nervi i ostalo malo su prevagnuli na nasu starnu. Prema tome, sudjenje nije bilo idealno, ali ko gubi uvek se ljuti. Vise srece iduci put.......

Ivan M

pre 22 godine

Slazem se sa komentarom za korake - Oberto jeste bio sjajan, ali se nekoliko puta "prosetao", pa nista. Oni treba da se pitaju kako nisu uspeli da ocuvaju prednost od 9 poena sa 4 minuta do kraja. Inace, korektna izjava njihovog trenera - da su izdrzali, oni bi slavili.

sasa jokic

pre 22 godine

Ko moze da bude lud da svira faul u finalu svetskog prvenstva sekund pre kraja ?T se ne radi ni u jednom sportu.
Drugo,cinjenica da su dozvolili da ih stignemo govori da nisu bili bolji.
Medjutim kada budete gledali reprizu,obratite paznju koliko puta su sudije u toku meca svirale ne postojece faule u njihovu korist,i slazem se sa komentarom da su napravili bezbroj gresaka u koracima,sto im je uvek tolerisano.
Jugoslavija je odigrala jednu od najslabijih partija a Argentina jednu od najboljih na prvenstvu i to govori o razlici u nasu korist.
Mislim da Argentina ima i te kako razlike da bude zadovoljna,jer da smo odigrali kako umemo,bilo bi trideset razlike.

Morrigan

pre 22 godine

Kako je to "Litvancima oduzeta zlatna medalja 1995.",
zivota ti? Da im nisu mozda sudije ubacile 96 poena
i 11 trojki? Kada je Divcu bez razloga svirana tehnicka
greska u prvom poluvremenu, sve je bilo OK, a kada je
Sabonis nasred terena poceo da udara glavom o kos
a Marculjonis da prica o "srpsko-masonskoj zaveri FIBA",
onda je to sudijska rezija? Da, FIBA gura tamo neku
Jugoslaviju, prokazenu i kamenovanu gde god da se pojavi,
ali ciji lobi gospodari svetskom kosarkom. Kako da ne.
U kosarci, ako je rezultat tesan pred kraj, uvijek postoji faktor sudija. Ali to je problem obe ekipe. Treba da napravis +10 minut pre kraja i onda si siguran da te niko ne moze pokrasti. Ako si dozvolio tesan rezultat (ili jednostavno nisi smogao slomiti protivnika) onda se moras pomiriti sa tim da ce ti sudije najverovatnije odrediti sudbinu. Ali takva je kosarka. Onaj ko to ne moze da prihvati, bolje je da se pocne baviti drugim sportom.

Pera Kojot

pre 22 godine

Bodiroga i Ortego su verovatno bili najbolji igraci finala, ali Argentinci su u pravu. Mi smo kao i protiv Amera imali dzokera u grckom sudiji. Na zalost, protiv Argentine smo morali i da ga upotrebimo.
Ali i nije neka narocita kradja. Da smo recimo vodili za poen ili dva, sigurno bi sudili faul. I Argentinci su imali gomilu sansi i neke sudijske greske u svoju korist.

Dragan

pre 22 godine

Ruku na srce, sudije jesu pokrale Argentinu i to zestoko. S druge strane, na kraju se samo pamte pobjednici i titule... Eto, na primjer niko se vise i ne sjeca kako je Litvancima oduzeta titula 1995-te na evropskom u Atini...

Ivan

pre 22 godine

Budimo realni. Sudije su nas zaista postedele, sto rece Sarenac. Bez obzira na fantastican uspeh, treba priznati da bi poslednji napad bio sudjen kao preksrsaj za protivnika, da je to recimo bila reprezentacija SAD. Ovako, da parafraziram nekog od igraca argentinske reprezentacije - zna se ko ima koliku tezinu u svetskoj kosarci. Ono sto ovaj uspeh cini bitnim je utakmica cetvrtfinala u kojoj smo na "to be or not to be" dobili SAD.
Za Argentinu se ne brinem - oni ce tek da igraju dobro. Zelim im vise srece sledeci put. Da oni ne dobise Amere, ko zna sta bi bilo ...

Miki

pre 22 godine

Ma sta pokrale sudije, koliko su samo koracali po reketu i van, pa nista. A i svaki kontakt u nasem reketu bio je sudjen faul nasima. E sad, ako su spali da pobedjuju na 1 sekund do kraja; nikad nisam ni video da se to negde svira.A da je Vlade dao bacanja ne bi do toga ni doslo. Oni su ipak izgubili utakmicu pre kraja, kada su dozvolili da stignemo -10

Jelena

pre 22 godine

Lepo sto su primetili sudiju u poslednih 5 sekundi, a ne i pre toga kad im nije svirao faulove i gomilu koraka. Mozda bi to uticalo na rezultat i mnogo bismo mirniji docekali kraj utakmice.

Dragan

pre 22 godine

Kakve bre sudije.Ko je gaucosima kriv sto nemaju Bodirogu ili Pedju Stojakovica da blista kada je najvaznije.I mi smo bili osteceni u pojedinim delovima utakmice.Maradona se drogirao pola karijere i dao gol rukom a sada se oni bune na sudije.Neka oni budu srecni sto mi nismo bili kompletni inace bi popili sa bar 20 poena razlike.NAJBOLJI SMO,NAJBOLJI.

Braca Djordjevic

pre 22 godine

Dakle, ne mogu da verujem. O kakvim sudijama se prica. Zbog poslednjeg napada? Prvo, diskutabilno je dali je uopste bio faul nad Skonokinijem, a drugo, neka mi neko kaza kada je neko svirnuo faul u poslednjoj sekundi finala SP, u ovakvoj utakmici. Osim toga, jednom su nas sudije na ovom prvenstvu vec sahranile, svirajuci glupost protiv Portorika.
Izvini Dragane, o kakvom otimanju zlata od Litvanaca ti pricas? Djordjevic je da podsetim dao 9 trojki iz 12 pokusaja, sto placljivci Marculionis i Sabonis nisu mogli da istrpe.
Vratimo se na mec YUG-ARG. Pa covece nama su svi poeni Bodiroge, Stojakovica i ostalih iz reketa bili uz faul, a nismo dobili nijedno slobodno bacanje. Da ne pominjemo korake od sedam milja Oberta i ostalih gaucosa. Osim toga i Manjano je lepo rekao u istom ovom tekstu: "Izgubili smo od NAJBOLJEG tima"

kizza

pre 22 godine

Sto se sudjenja tice, bilo je problematicno tokom celog prvenstva. Protiv USA samo na Pedji nije svirano desetak faulova, a protiv Argentine u pojedinim fazama meca sudije su ostetile i nas i njih. Jeste bio faul u posjednjem napadu ali oni su sami krivi sto su dosli u situaciju da taj napad odlucuje. Pamti se titula, sve ostalo se zaboravlja. Hvala Pedji i Bodirogi koji su od 84 nasa poena postigli 53.

bobao

pre 22 godine

Kakve bre sudije ?
Argentinci bi verovatno da im sudi onaj sto priznaje maradonine golove rukom ?
A sto su im oprostili ono udaranje Bodiroge i Divca (kao slucajno ?)

Nenad

pre 22 godine

Mislim da je u pitanju jedna nekoreltna izjava argentiskog igraca jer kada budete danas gledali utakmicu obratite paznju na cinjenicu koliko su puta napravili korake argentinski centri.Takve greske su se na prvenstvu Tomasevicu stalno svirale.
Ko gubi ima pravo da se ljudti ali samo su jedni PLAVI!!!
NAPRED PLAVI!!!

bobao

pre 22 godine

Kakve bre sudije ?
Argentinci bi verovatno da im sudi onaj sto priznaje maradonine golove rukom ?
A sto su im oprostili ono udaranje Bodiroge i Divca (kao slucajno ?)

Nenad

pre 22 godine

Mislim da je u pitanju jedna nekoreltna izjava argentiskog igraca jer kada budete danas gledali utakmicu obratite paznju na cinjenicu koliko su puta napravili korake argentinski centri.Takve greske su se na prvenstvu Tomasevicu stalno svirale.
Ko gubi ima pravo da se ljudti ali samo su jedni PLAVI!!!
NAPRED PLAVI!!!

Dragan

pre 22 godine

Ruku na srce, sudije jesu pokrale Argentinu i to zestoko. S druge strane, na kraju se samo pamte pobjednici i titule... Eto, na primjer niko se vise i ne sjeca kako je Litvancima oduzeta titula 1995-te na evropskom u Atini...

Ivan

pre 22 godine

Budimo realni. Sudije su nas zaista postedele, sto rece Sarenac. Bez obzira na fantastican uspeh, treba priznati da bi poslednji napad bio sudjen kao preksrsaj za protivnika, da je to recimo bila reprezentacija SAD. Ovako, da parafraziram nekog od igraca argentinske reprezentacije - zna se ko ima koliku tezinu u svetskoj kosarci. Ono sto ovaj uspeh cini bitnim je utakmica cetvrtfinala u kojoj smo na "to be or not to be" dobili SAD.
Za Argentinu se ne brinem - oni ce tek da igraju dobro. Zelim im vise srece sledeci put. Da oni ne dobise Amere, ko zna sta bi bilo ...

Pera Kojot

pre 22 godine

Bodiroga i Ortego su verovatno bili najbolji igraci finala, ali Argentinci su u pravu. Mi smo kao i protiv Amera imali dzokera u grckom sudiji. Na zalost, protiv Argentine smo morali i da ga upotrebimo.
Ali i nije neka narocita kradja. Da smo recimo vodili za poen ili dva, sigurno bi sudili faul. I Argentinci su imali gomilu sansi i neke sudijske greske u svoju korist.

Braca Djordjevic

pre 22 godine

Dakle, ne mogu da verujem. O kakvim sudijama se prica. Zbog poslednjeg napada? Prvo, diskutabilno je dali je uopste bio faul nad Skonokinijem, a drugo, neka mi neko kaza kada je neko svirnuo faul u poslednjoj sekundi finala SP, u ovakvoj utakmici. Osim toga, jednom su nas sudije na ovom prvenstvu vec sahranile, svirajuci glupost protiv Portorika.
Izvini Dragane, o kakvom otimanju zlata od Litvanaca ti pricas? Djordjevic je da podsetim dao 9 trojki iz 12 pokusaja, sto placljivci Marculionis i Sabonis nisu mogli da istrpe.
Vratimo se na mec YUG-ARG. Pa covece nama su svi poeni Bodiroge, Stojakovica i ostalih iz reketa bili uz faul, a nismo dobili nijedno slobodno bacanje. Da ne pominjemo korake od sedam milja Oberta i ostalih gaucosa. Osim toga i Manjano je lepo rekao u istom ovom tekstu: "Izgubili smo od NAJBOLJEG tima"

kizza

pre 22 godine

Sto se sudjenja tice, bilo je problematicno tokom celog prvenstva. Protiv USA samo na Pedji nije svirano desetak faulova, a protiv Argentine u pojedinim fazama meca sudije su ostetile i nas i njih. Jeste bio faul u posjednjem napadu ali oni su sami krivi sto su dosli u situaciju da taj napad odlucuje. Pamti se titula, sve ostalo se zaboravlja. Hvala Pedji i Bodirogi koji su od 84 nasa poena postigli 53.

Jelena

pre 22 godine

Lepo sto su primetili sudiju u poslednih 5 sekundi, a ne i pre toga kad im nije svirao faulove i gomilu koraka. Mozda bi to uticalo na rezultat i mnogo bismo mirniji docekali kraj utakmice.

Dragan

pre 22 godine

Kakve bre sudije.Ko je gaucosima kriv sto nemaju Bodirogu ili Pedju Stojakovica da blista kada je najvaznije.I mi smo bili osteceni u pojedinim delovima utakmice.Maradona se drogirao pola karijere i dao gol rukom a sada se oni bune na sudije.Neka oni budu srecni sto mi nismo bili kompletni inace bi popili sa bar 20 poena razlike.NAJBOLJI SMO,NAJBOLJI.

Miki

pre 22 godine

Ma sta pokrale sudije, koliko su samo koracali po reketu i van, pa nista. A i svaki kontakt u nasem reketu bio je sudjen faul nasima. E sad, ako su spali da pobedjuju na 1 sekund do kraja; nikad nisam ni video da se to negde svira.A da je Vlade dao bacanja ne bi do toga ni doslo. Oni su ipak izgubili utakmicu pre kraja, kada su dozvolili da stignemo -10

Ivan Nikolic

pre 22 godine

Argentinci uposte ne bi trebalo da se zale na sudjenje, jer tokom celom meca u njihovu korist sudjene su takve nebuloze, i tada se nisu bunili: setali su se sa loptom u rukama kao u bejzbolu jer im koraci nisu ni sudjeni, da i ne pricam o krajnje problematicnim dosudjivanjima faulova u njihovu korist tokom celog meca, zatim je odluke glavnog sudije ponistavao pomocni.... A sto se tice najvaznije sudijske odluke na kraju regularnog dela, vrlo dobro je poznato da se u takvim situacijama u principu ne sudi faul ako nije potpuno cista sitacija sto ovde nikako nije bio slucaj. Bilo je tu itekako obostranog koskanja, a sreca, nervi i ostalo malo su prevagnuli na nasu starnu. Prema tome, sudjenje nije bilo idealno, ali ko gubi uvek se ljuti. Vise srece iduci put.......

Trix

pre 22 godine

Argentina JESTE bila bolji tim! Igrali su lepse, organizovanije, sigurnije. Trebalo je svirati faul u poslednjem napadu - ali: trebalo je svirati i nevidjene korake argentinskom centru i jos mnogo drugih stvari, no to je sve deo igre. Tako je to uvek. Najvaznija stvar je sledeca: mnogo mi se dopada izjava Skonokinija "ko koliku tezinu ima u svetskoj kosarci", jer konacno da se i nasa tezina prizna i da se i nama "pomaze" kao i svim ostalim velikim timovima. Ako neko u svetskoj kosarci treba da ima tezinu, kredit, poverenje i podrsku - onda smo to MI!!! CESTITAM na hrabrosti Bogu Bodirogi!!!

sasa jokic

pre 22 godine

Ko moze da bude lud da svira faul u finalu svetskog prvenstva sekund pre kraja ?T se ne radi ni u jednom sportu.
Drugo,cinjenica da su dozvolili da ih stignemo govori da nisu bili bolji.
Medjutim kada budete gledali reprizu,obratite paznju koliko puta su sudije u toku meca svirale ne postojece faule u njihovu korist,i slazem se sa komentarom da su napravili bezbroj gresaka u koracima,sto im je uvek tolerisano.
Jugoslavija je odigrala jednu od najslabijih partija a Argentina jednu od najboljih na prvenstvu i to govori o razlici u nasu korist.
Mislim da Argentina ima i te kako razlike da bude zadovoljna,jer da smo odigrali kako umemo,bilo bi trideset razlike.

Morrigan

pre 22 godine

Kako je to "Litvancima oduzeta zlatna medalja 1995.",
zivota ti? Da im nisu mozda sudije ubacile 96 poena
i 11 trojki? Kada je Divcu bez razloga svirana tehnicka
greska u prvom poluvremenu, sve je bilo OK, a kada je
Sabonis nasred terena poceo da udara glavom o kos
a Marculjonis da prica o "srpsko-masonskoj zaveri FIBA",
onda je to sudijska rezija? Da, FIBA gura tamo neku
Jugoslaviju, prokazenu i kamenovanu gde god da se pojavi,
ali ciji lobi gospodari svetskom kosarkom. Kako da ne.
U kosarci, ako je rezultat tesan pred kraj, uvijek postoji faktor sudija. Ali to je problem obe ekipe. Treba da napravis +10 minut pre kraja i onda si siguran da te niko ne moze pokrasti. Ako si dozvolio tesan rezultat (ili jednostavno nisi smogao slomiti protivnika) onda se moras pomiriti sa tim da ce ti sudije najverovatnije odrediti sudbinu. Ali takva je kosarka. Onaj ko to ne moze da prihvati, bolje je da se pocne baviti drugim sportom.

Ivan M

pre 22 godine

Slazem se sa komentarom za korake - Oberto jeste bio sjajan, ali se nekoliko puta "prosetao", pa nista. Oni treba da se pitaju kako nisu uspeli da ocuvaju prednost od 9 poena sa 4 minuta do kraja. Inace, korektna izjava njihovog trenera - da su izdrzali, oni bi slavili.

Nebojssa

pre 22 godine

Kakav bre faul spominjete gaucosi?Ko vam je kriv kad za 5 minuta produzetka date dva poena.A i jos nesto kad bi sudija svirao svake korake Obertu(odlicno se vidi na snimku) mislim da ne bi ni dosli do one prednosti od 8 razlike.

vex

pre 22 godine

Sudilo se i u njihovu korist tokom utakmice ali to niko ne pominje. To sto se na kraju nije sudio faul nego produzetak je rezultat visegodisnje dominacije nase reprezentacije u kosarci i to mora da se ceni jer je za tako nesto potrebno mnogo truda. Prema tome gauchosi, nastavite da trenirate pa mozda i vi steknete jednog dana takvu reputaciju.
CESTITAM PLAVIMA!!!!!!

Nedja

pre 22 godine

Toliko je diskutabilno, da li je, ili nije bilo faula, ali ja stvarno nisam mogao da razmisljam o tome - zlato je ipak previse jako sijalo sijalo.

Goxy

pre 22 godine

A zaboravili su Argentinci da su dva kosa dali posle gresaka u koracima koje bi i amater dosudio. A bilo je tih "sitnica" jos. Sami su krivi za poraz!

Mitar Banja Luka

pre 22 godine

Ko gubi ima pravo da se ljuti. Ovakva izjava (pojedinacna) s toga ne treba da nas nervira. Imali su argentinci priliku da nas zgaze u produzetku pa su za pet minuta dali samo dva kosa. Mozda su ih opet sudije sprijecile jer nisu Divcu sudile one fantasticne blokade kao faul?

Nasa pobjeda je cista kao suza a plavi su pokazali da su najjaci i da se ne predaju ni kada protivnik ima veliku prednost. Momci su pokazali kako se izgara na terenu a likovi koji se potpisuju kao Dragan bi trebalo da imaju bar malo respekta i da se okanu glupavih komentara.

Mari

pre 22 godine

Svaka cast Argentinskom selektoru.Sudijskih gresaka je bilo i na nasu stetu.Ali bi bilo strasno da se finale zavrsi slobodnim bacanjima.Kada su vec dozvolili da ih onako stignemo,zaista je trebao produzetak da se vidi ko je bolji.Ili,ko jednostavno,zna da pobedjuje.I to treba znati!
A Dejan da igra sve do 2005. i da oprosti od reprezentacije u Beogradu!

Davor

pre 22 godine

Nije sudija ponistio kos Argentincima vec im nije sudio faul koji je bio ili nije bio i to je bitna razlika. Da se razumemo, kosarka se ne igra ne faulove vec na koseve. Ko moze da garantuje da bi Argentinski igrac pogodio bar jedno bacanje? Slazem se da je nama, pobednicima lakse da to kazemo, ali sve sto se desilo je da su sudije, umesto da prelome utakmicu, pa realno sumnjivom odlukom (opet napominjem niko ne moze da kaze da bi taj igrac sigurno pogodio bar jedno od bacanja sve i da je bio faul) jednostavno dale 5 minuta vise umesto da se odluka donese u poslednjoj sekundi. Na kraju krajeva u produzetku smo usli poravnati zar ne? I obe ekipe su imale sansu da pobede. Iskreno pitanje je da li bi i nama takav faul sudili ili bi pustili produzetak pa ko je bolji neka dokaze. Bez komentara da li su mogli i nama nesto da dosude tokom cele utakmice. To je tako tipicno da se okrive sudije posle izgubljenog finala.

Zato je i kosarka tako obozavan sport, jer je prilicno fer. Osim u foto finisu tesko moze da se desi da neko "slucajno" pobedi ili da ga sudija osteti. Ako nekoga sudija ostecuje celu utakmicu pa tesko da ce doci do egal zavrsnice izmedju jednakih rivala?

No u svakom slucaju odlika sampiona je da pobedjuju i kada lose igraju a to se upravo nama desilo. Zaista smo (su) lose igrali ali na kraju ipak je prevagnula i zelja i objektivan kvalitet. Da su Argentinci pobedili ne bi bilo ne zasluzeno, mozda i vise nego mi jer su tokom celog turnira igrali stvarno odlicno. A kako bi bilo da smo mi ponovili formu i sigurnost iz recimo Turske? Kako god da se okrene zlato je nase a sumnjam da neko moze da kaze da je nezasluzeno. Ne znam koga tacno citiram ali to sve sumira: Razlika izmedju nas i Argentine je sto da su njima ponudili srebro pre sampionata oni bi mozda i uzeli a mi ne. Presudila je zelja, ovog puta mozda i ne razlika u kvalitetu ili formi. Sem toga svi veliki sampioni su prvi put izgubili u finalu, ne brinem ja za nase buduce rivalstvo sa Argentinom, cak sto vise, treba da se radujemo takvim utakmicama.

Litvansku glupost necu ni da komentarisem.

Rale

pre 22 godine

Argentinci jesu igrali bolje vecim tokom utakmice. Stvar je u tome da onakav faul, niko, ali NIKO na svetu ne bi dosvirao u zadnjem sekundu finala. S druge strane da su sudije svirale argentiskom centru svaki put kad je nosio loptu ili kad je "setao" reketom mi bi pobedili sa 10-ak razlike vec u regularnom toku.

Djenka

pre 22 godine

Mi smo prvaci sveta, ostali nek placu i kukaju. Nije nam ni prvi ni poslednji put. Jedino mi se ne dopada sto nasi komentatori tvrde da smo bili prvaci 5 puta. Te drzave vise nema i nikada je vise nece ni biti. Ova YU nije ona YU i to treba da bude jasno svima. Hrvati sto nas pljuju su sekli vene na nase basketase dok smo ziveli u jednoj YU, a sada nas pljuju iz navike. E, pa da ste se vise bavili kosarkom, a manje pljuvanjem po nama mozda (ali samo mozda) bi ste i vi igrali na istom turniru kao i mi.

- Moje je misljenje da Pesica treba smeniti sto pre. Razlog je vrlo jednostavan: previse je sujetan i razbice nam ekipu svojim glupostima. Radman je talentovan decko i mi ga trebamo na narednim takmicenjima. Dokle god je Pesic trener on sigurno nece igrati, a takve gluposti ne smemo sebi da dozvolimo. Ko zna ko je sledeci ko ce se sa njim pokaciti.

- A sto se ostatka sveta tice: S...m vam se u karting, formulu, golf, hokej na travi, jahanje, biciklizam... Sve to je bilo na satelitskoj za vreme basketa. Cak ni Nemci nisu prenosili svoju tekmu uzivo vec su dali skraceni snimak 4 sata kasnije. A Spanci nisu prenosili ni jednu osim mozda na nekim svojim lokalnim kanalima. Koliko ulazete u basket takve su vam i reprezentacije!!! Mi smo sa prosecnom igrom postali prvaci sveta, a vi se sa svim svojim drogama nikada necete uzdici do tih visina. Zato predlazem nasim basketasima da osvoje narednih 10 svetskih i evropskih titula dok ostalima ne postane toliko dosadno dok ne ukinu kosarku kao sport!!! Nije to sport za vas ma koliko se vi trudili da kupujete igrace (Gregor Fucka - Italijan, Marko Pesic, Demirel, Okulaja - Nemci...). Mozda cete vise srece imati sa genetskim inzenjeringom ali se bojim da ce vam trebati osnovni materijal sa Balkana (ili Afrike ali to ce mnogo da se vidi).

"Don't cry for me Argentina..."

Misa

pre 22 godine

Svasta, "sudije ih pokrale..."?!?!?
Pa svirali su im svaki treci faul tokom cele tekme, posebno u napadu!!!
Uz koseve Bodiroge i Stojakovica bilo je jedno 4 penala za dodatno bacanje- i nista?!
A tek koraci... pa korake im uopste svirali nisu a bilo ih je ohohooo.

Ipak, sa druge strane- svaka im cast - imali su srce, igrali su sa 150% svojih mogucnosti. Nasi majstori su po tom pitanju mogucnosti ostali enigma. Zna se samo jedno i najbitnije- MI SMO SAMPIONI.

darko

pre 22 godine

Zao mi je argentinaca,ali ljudi o kom faulu pricamo?Zar se niko ne seca da je bio kraj cetvrtine sto bi znacilo i da je bio faul?! nemoze biti sviran posle utakmice.

suki

pre 22 godine

seca li se neko SP u fudbalu 1990. i zadnjeg nastupa SFRJ. Maradona je isfintirao prvi faul Sabanadzovica za koji je ovaj dobio zuti karton, da bi oko 30. minuta dobio opravdan zuti, koji je na zalost bio drugi tj. crveni, a nasi ostali sa desetoricom jos 60 min. igre i trideset produzetka. Argentina i Maradona u fudbalu su jedno a Juga i Refik drugo. Ostala je nama sansa da ih izbacimo iz takmicenja, ali smo je prokockali jer su oni ipak bili za nijansu jaci na psihickom planu i verovali u svoju snagu. E u kosarci je odnos snaga ipak malo vise u nasu korist jer ako sampiona oces svrgnuti sa trona moras ga, kao u profi boksu, nokautirati a ne ici na egal, jer ce sudije 99% biti uz sampione. Inace sudije sinoc nisu svirale za nikoga jer su bili katastrofa. To je veliki propust FIBA da sudija iz Dominikanske Republike sudi finale SP, jer molim vas, koliko to on moze imati odsviranih jakih utakmica ove sezone iza sebe. I meni je sumnjiv faul nad Divcem na 5 sek. pre kraja, ali sam 1000% siguran da je faul bio pre nego sto je lopta dosla do Divca, a sam Vlade je stao jer je trenutak pre toga svirano i verujem da se i sam iznenadio kad su njemu dodeljnja bacanja. Kod prve trojke Bodiroge je isto bio faul, sto je trebalo biti dodatno sl. bacanje, a o Obertovim koracima su dosta drugi rekli. Sto se tice zadnjeg faula ja bi pre rekao u fudbalskom zargonu da je stvar slbodnog sudijskog uverenja, a tu vec prevaguju one cinjenice o "tezini", a sto bi rekao Sale Djordjevic, puno puta nam je i uzeto. Na kraju krajeva desavaju se iste stvari i u NBA. Da li se neko jos seca one trojke LA posle isteka vremena protiv Sac. A bez nje bilo bi 3-1 u mecevima za KINGS-e. Evo jos jedan primer za one malo mladje. 1982. na SP u fudbalu u Spaniji Zajec je rusio spanskog napadaca na 18 m od gola, a sudija (cini mi se danac) je svirao penal. Spanci su to prokomentarisali u stilu: "Sta ce te... pa mi smo domacini." Uostalom mi smo navikli da se za sve globalne nepravde nama nanesene branimo kosarkom. Sta ce te kad smo miroljubivi...

Baaaskeeet

pre 22 godine

Neki kao da ne shvataju da je kosarka samo sport i da i pobeda i poraz treba sportski da se prihvate. Sta bi ste pricali da su sudije NAS tako pokrale? Danas bi novine bile sa naslovima KRADJA preko cele strane, 100%. Faul u poslednjoj sekundi bio je jasan koliko i faul pet sekundi pre toga, kad je svirano na Divcu, a covek mu je uzeo cistu loptu i isao u kontru...
Jedno su navijacke strasti (ja njih razumem), ali cinjenice su drugo. Naravno da mi je drago sto su nasi pobedili, treba pobedu i proslaviti, ali ne treba likovati i vredjati protivnika, pogotovo zato sto je bio bolji. Argentincima treba cestitati i na viteskom ponasanju, jer su bili pokradeni, a ipak cu nam cestitali na kraju.
I jos nesto. Citao sam ovde da se mnogi zale sto se kosarka ne prenosi svuda u svetu. Opet ljudi ne umeju malo da se odmaknu od sebe. To sto smo mi najbolji na svetu u kosarci, ne znaci da bas ceo svet i igra tu kosarku. Kod nas se kosarka proglasava za najvazniji sport na svetu (zato jer smo uspesni u njemu), a ona to nije. Jedini globalni sport je fudbal, a svi ostali se (ozbiljno) igraju u manjem broju zemalja. Za Novozelandjane je ragbi najvazniji, za Pakistance kriket, za Kubance bejzbol, to je razlicito svuda u svetu...
Ja rekoh sta mislim, a vi me popljujte sad...:)

bugi

pre 22 godine

Hteo bih da pitam "strucnjake" kako su Argentinci bili bolji kada smo mi dobili prvo poluvreme, oni odigrali sjajno petnaest minuta i nasi ih razbili u zanjih tri minuta kada se uvek pokaze ko je ko. Tu nesto nije
u redu sa racunicom. Da su vodili celu utakmicu, ili sa trideset razlike pa da razumem.
NBA pratim petnaest godina i video sam milion sjajnih kosarkasa, ali samo poneki je imao srca da odlucuje utakmicu. I samo jedan ce biti upamcen kao najbolji kosarkas svih vremena jer je uvek odigrao najbolje
zadnju cetvrtinu. I niko se ne usudjuje da kaze da je Jordan najveci sreckovic na svetu, vec postoji samo jedno objasnjenje za njega kao i za nasu reprezentaciju koja hara zadnjih deset godina, oni imaju najveca m..a
BRAVO PLAVI!!!!!!!!!!

Dejan

pre 22 godine

"Dragane", mozda je sudija stao na nogu Sabonisu pa ovaj nije mogao da skoci i zaustavi Danilovica kad je zakucao preko njega (vidi snimak). Inace, prema njima smo bili toliko fer da ih je Sale Djordjevic molio da izadju na teren - da se nisu vratili na parket za 20 sec. izgubili bi automatski, da ne spominjem da bi prvu medjunarodnu utakmicu odigrali oko 2005-te (uz dobro vladanje). A sto se tice Hrvata, sami su se presli kad su otisli sa pobednickog postolja '95, to im je bila jedinstvena prilika (once in a Dragan's life time):))

Maljkovic

pre 22 godine

Setite se samo Svetskog prvenstva u Italiji kada je Sabanadzovic dobio crveni karton u 1. poluvremenu na simulaciju faula Maradone i kada je Jugoslavija izgubila na penale. Sto onda nisu bili face pa ispravili sudijsku gresku.
Ako su toliko bili dobri sto nas nisu dobili u produzecima. Mozda je i bila losa sudijska procena, ali ona je bila uocljiva zato sto je bila u poslednjim sekundama. Ko zna koliko ih je bilo u toku utakmice na obe strane. Nemaju pravo da se zale.

picasso

pre 22 godine

U dobrom delu se slazem sa prethodnim komentarom. Mi bar znamo koliko sudijska nepravda boli pa bi trebalo da budemo malo vise objektivni. Ne znam da li su sudije gresile na nasu stetu tokom meca (suvise sam bio pod tenzijom da bih analizirao sudjenje), ali sve je to manje bitno od poslednjeg napada Argentinaca i nesviranog faula koji bi 99% resio utakmicu u njihovu korist. Vracao sam kasetu nekoliko puta, i zaista je bio faul, i to u regularnom vremenu, pre sirene. Ne verujem da se radi o bilo kakvom favorizovanju nas zato sto smo sampioni, vec mislim da sudija jednostavno nije zeleo da odluci mec na taj nacin, odlukom u koju mozda nije bio siguran 100%, vec je smatrao postenijim da dopusti da odluka padne u produzetku.
Tim bolje po nas, konacno da nam i sreca malo pomogne, ali treba da shvatimo da Argentinci imaju razloga da budu ogorceni. Kako bismo li se mi osecali da nekim cudom nebeskim stignemo do finala SP u fudbalu, i da tamo protiv Brazila izgubimo nakon sto sudija ne svira ocigledan penal za nas u poslednjoj minuti?
Sve u svemu, Argentincima skinimo kapu za sve sto su prikazali, a nasima treba napraviti veci docek nego ikada do sada jer je ovo verovatno najveci trijumf u istoriji naseg sporta jer uz pehar donose i skalp Dream Team-a.

Dragan

pre 22 godine

Ovaj prvi Dragan dole se sigurno lazno predstavlja.Nasa pobeda je cista kao suza i samo je steta sto ih nismo razbili i ranije ali trebalo je odigrati 9 utakmica u 11 dana.Oberto je mnogo puta pravio korake i dosta puta su pravili faulove koji im nisu ni svirani.Pitanje je da li je tih 5 sekundi mozda i isteklo ranije i da li je uopste i bio faul,ja mislim da nije.Uz malo slozniju nasu ekipu sledeci put nikada nam vise nece prici ni blizu.Bice uvek od sada plus 15 poena i vise za nas.Samo pitanje je ko ce se plasirati za olimpijadu iz juzne Amerike idu samo tri tima,iz evrope 4 ukljucujuci nas koji idemo direktno kao prvaci sveta.Svi ostali idu u kvalifikacije a ukupno ce biti 12 timova na olimpijadi u Grckoj sa domacinima Grcima.
Inace i na nba sajtu i na fibinom sajtu su korektno sve preneli i svi nam cestitaju zasluzenu pobedu.Ima i anketa ko je rani favorit za titulu na olimpijadi i mi smo drugi favorit odmah iza amera-to je na nba sajtu.svi koji nas nevole mogu samo da nas mrze.MI SMO SAMPIONI.ZIVELI.

npb

pre 22 godine

Da, odlicna fora za Litvaniju. To sto su oni ridali i plakali na terenu, jer su verovali da ce im Bog dati titulu evropskog prvaka je jedna stvar... a sto smo ih mi posteno cuknuli je sasvim druga. Litvanija je bila evropski prvak 1937-e i 1939-e, da bi ih onda brutalno okupirali Sovjeti i da bi za njih osvajali medalje. Ta generacija Litvanaca je kao logican sled smatrala da treba da osvoji zlato. I snebivali su se na svaku sudijsku odluku... Srbi su zasluzeno osvojili prvenstvo.
Ovo juce je, naravno, bio faul. Ali to se retko svira. Da smo mi u pitanju, normalno da bi negodovali, a nasi sovinsiticki i neprofesionalni novinari bi sve to lepo "objasnili".
Kao sto lepo rece prethodnik, kosarka je samo sport. Ovo "radovanje" prelazi granice kulturnog... da smo pukli, bilo bi mi JEDINO zao sugradjana, tj. americkih Srba koji su u onom broju otisli na utakmicu. Bilo ih je koji su doleteli iz svih uglova SAD-a samo da bi bili tu...

majk majk

pre 22 godine

SUDIJE SU NAM UKRALE POBEDU,kazu maradonci,KAKO,kad je bilo 75-75?Ko kaze da bi pogodili iz bacanja?Mozda im sudije NISU POKLONILE POBEDU,jer izvoditi,poklonjeno, bacanje u zadnjem sekundu svetskog prvenstva,a rezultat neresen,zaista je prednost.
A faul nije bio,covek se teturao kao da je iz kafane izbacen,telo o telo i nista vise.Mozda je bio faul,ali u napadu?Zasto nisu dali bar 3 kosa u narednih 5 minuta?Nisu,jer mi vise nismo gresili!
U tome je i razlika izmedju nas i njih,oni su obicni MARADONCI ,koji na spornim sekundama ili potezima grade
uspeh,a mi smo KOSARKASKI MARATONCI,koji svoje zlatne medalje ne dobijaju na poklon od sudija,vec ih izradjuju mukotrpno i rucno.Pozdrav iz Madrida svim pravim prijateljima Divca i nase kosarke!

Laki

pre 22 godine

Ma pobeda je cista kao suza. Argentinci su jos jednom pokazali kako prljavo mogu da igraju i koliko mogu da simulariju, bas kao u fudbalu. Faula ne da nije bilo, nego bih mu sudio u tehnicku zbog provociranja. Celu utakmicu im sudije nisu svirale nista, a nas napunili licnim. Ima boga na nebu, na zemlji je to BODIROGA!

LePr

pre 22 godine

Evo, ja se izvinjavam... svima se mnogo izvinjavam... i mnogo mi je neprijatno... neprijatno mi je do dzedze... evo, sav sam se zacrveneo... Jel sad OK?!

alexa

pre 22 godine

Hajte ljudi, da li je bilo faula? Basket je igra u kojoj sudije ne mogu da odluce pobednika. Istina, nasi igraci nisu igrali kako mogu i na nacin na koji su nas vec navikli. Pobeda je pobeda ... da li se neko seca (sem zvezdasa) kako je Zvezda ocajno igrala u Bariju? Ali i danas stoji na peharu KES da je sampion Evrope za 1991 CZ. Ziveli!

blagoje

pre 22 godine

Poruka svima onima koji smatraju da su Argentinci pokrani u finalu. Nemojte se cuditi je znate da je Srbija je miljenica SAD i Njemacke zadnjih 11 godina, ustvari citavog NATO pakta.

alex

pre 22 godine

Cini mi se da je potencijalno najveci gubitnik ovog prvenstva Radmanovic. Mozda je Pesic tu i pogresio, ali ni jedan od igraca ne sme da ga silji, ako nista drugo zbog ekipe. Od uvek je bilo u nasoj kosarci da je tim i trener iznad svega, pa i sada kada smo osvojili zlato mora se cestitati Pesicu. Ako Radmanovic izvuce pouku i krene da se druzi sa drugom decom, a ne samo da bude 'decko koji obecava', to moze da bude njegova najveca pobeda, odnosno obezbedjen kontinuitet medalja za Yu (da ne kazem SR&CG).

Pedja

pre 22 godine

Verovatno ću ponoviti nekog ili više njih ali ipak moram nešto da kažem. DRAGAN je dao najbolji komentar. Argentina je prokockala svoju šansu. Nije fer da im se dosudi faul koji je sumnjiv - možda je bio možda nije. Onaj Fabricio je pravio korake koji mu se nisu sudili. Sudije su ljudi greše ali i to je sastavni deo igre. Mislim da je faul mogao da se sudi koliko i nije morao. Potpuno nebitno - bolje bi im bilo da se su skoncentrisali na igru u produžecima umesto što su se svađali sa sudijom. Trener im je pravi gospodin. Lepo je ćovek rekao na konferenciji za štampu.
A onaj tip sa Litvancima, pa šta mu je to trebalo mislim da pominje onaj cirkus koji su napravili.

amikus kurije

pre 22 godine

Sto bi rekao Zvonko Mihajlovski "sudija nije delio pravdu vec mnozio nepravdu"...ali sta da se radi...vec je pocelo da mi bledi secanje...koja Argentina,koja Amerika...Pamtim samo pobednike!

Kolle

pre 22 godine

Al' su naivni Argentinci. Zna se da je nepisano sudijsko pravilo da se pravi dogovor izmedju dvojice sudija da u zadnjim sekundama nema sviranja, jer oni ne zele da budu ti koji odlucuju utakmicu. Nereseno je, molim igrajte produzetke pa ako ste bolji ok. Ne bi ni nama svirali da smo bili u toj situaciji. Dosta ekipa planira zadnji napad imajuci to na umu. Ko je kriv Skonaciniju sto je sutirao 1 od 13. Grcki sudija??
Kolle was there :)))
Pozdrav iz Los Angelesa.

Novak

pre 22 godine

Ne pljujmo Argentince. Ljudima svaka cast. Sami su platili put i smestaj, imali po dva para dresova... Argentinu su Svetska banka i MMF ojadili u poslednjih godinu i po (a to i nas ceka uz G17). Drago mi je zbog njihovog srebra. Argentinska reprezentacija ju je zasluzila igrom (imaju poraz manje nego mi), a argentinskoj naciji ce ovo, nadam se, biti uteha za patnje i podstrek da zivnu. Setimo se koliko su nama znacili uspesi posle sportskih sankcija.
A sudjenje na citavoj utakmici je prosto bilo lose.

Pedja

pre 22 godine

Ma bre Argentina moze da nam ga malo podrzi, eto to mogu da rade, majku im njihovu, ukrali bi sve pa cak i pobedu koja je nasa...

DOSTA

pre 22 godine

Meni zaista nije jasno ko je njima tu ista "ukrao"? Jesu mozda dali kos u poslednjoj sekundi pa su sudije rekle da se ne vazi? Da se svirao faul u poslednjoj sekundi to bi bilo "sumnjivo" i iskusne sudije znaju da se to ne radi a pogotovo ne u finalu. Prvo su prokockali veliku razliku pred sam kraj a onda i produzetak. To samo dokazuje kvalitet nase ekipe i neiskustvo njihove. O koracima je sve vec receno. Plavi su zasluzeno pobedili a Gauchosima treba odati priznanje za odlicnu igru i TACKA!!!!!!!

bora

pre 22 godine

danas u ponedeljak, sam ischitao sve komentare americhke shtampe u vezi sporne sudijske odluke.
niko to ne komentarishe kao neshto shto je presudilo utakmicu. boston globe kaze "sudija je video kontakt ali je video josh neshto"...i uglavnom svi komentari govore da je razlog za poraz argentine losha zavrshnica i josh loshiji produzetci. jedino je "new york times" preneo izjave nekih argentinaca da su pokradeni.
a ja se slazem sa vec pomenutim da se u zadnim sekundama SP ne svira faul, osim ako nije ochigledan i to dobro znaju i igrachi argentine...no, njihovo nezadovoljstvo je ljdsko i sasvim normalno - svako bi tako reagovao.

Vlada, Sidnej

pre 22 godine

Jos jedan komentar vezan za mec sa Litvancima:
verovatno je i to sto je Divac 5.licnu (na tom mecu sa Litvancima) dobio 10 min pre kraja bilo u cilju toga da se Litvancima oduzme medalja.

Nebojsa

pre 22 godine

Zaista sam na kraju iritiran. Pa oni nisu dali kos iz igre poslednjih 8 minuta ukjucujuci produzetak. Takodje su sudije tolerisale svakakve korake i guranje pod kosem. Uplasili su se pobede ili jednostavno ne umeju da dobiju i sudija je kriv jer u bukvalno poslednjoj desetinki utakmice nije video tzv. faul Jarica. Stvarno smesno, bice da je Bora Stankovic sve zamesio, mi eto ne znamo da igramo basket, pa sudije dobijaju utakmice za nas. Poruka za Hrvate, Ruse, Siptare, Argentince i ostale van ovih imenovanih, koji korektno dozivljavaju ono sto se dogodilo u nedelju. Nas sponzor Champion ima divnu reklamu: I posle promasaja nastavi da treniras!

Ош Кош

pre 22 godine

Фаул је био од Јарића, само то бих волео да видим да ли се било где и било када досудило..А раније су били кораци Оберта ко врата па ништа.

bobao

pre 22 godine

Kakve bre sudije ?
Argentinci bi verovatno da im sudi onaj sto priznaje maradonine golove rukom ?
A sto su im oprostili ono udaranje Bodiroge i Divca (kao slucajno ?)

Nenad

pre 22 godine

Mislim da je u pitanju jedna nekoreltna izjava argentiskog igraca jer kada budete danas gledali utakmicu obratite paznju na cinjenicu koliko su puta napravili korake argentinski centri.Takve greske su se na prvenstvu Tomasevicu stalno svirale.
Ko gubi ima pravo da se ljudti ali samo su jedni PLAVI!!!
NAPRED PLAVI!!!

Dragan

pre 22 godine

Ruku na srce, sudije jesu pokrale Argentinu i to zestoko. S druge strane, na kraju se samo pamte pobjednici i titule... Eto, na primjer niko se vise i ne sjeca kako je Litvancima oduzeta titula 1995-te na evropskom u Atini...

Ivan

pre 22 godine

Budimo realni. Sudije su nas zaista postedele, sto rece Sarenac. Bez obzira na fantastican uspeh, treba priznati da bi poslednji napad bio sudjen kao preksrsaj za protivnika, da je to recimo bila reprezentacija SAD. Ovako, da parafraziram nekog od igraca argentinske reprezentacije - zna se ko ima koliku tezinu u svetskoj kosarci. Ono sto ovaj uspeh cini bitnim je utakmica cetvrtfinala u kojoj smo na "to be or not to be" dobili SAD.
Za Argentinu se ne brinem - oni ce tek da igraju dobro. Zelim im vise srece sledeci put. Da oni ne dobise Amere, ko zna sta bi bilo ...

Pera Kojot

pre 22 godine

Bodiroga i Ortego su verovatno bili najbolji igraci finala, ali Argentinci su u pravu. Mi smo kao i protiv Amera imali dzokera u grckom sudiji. Na zalost, protiv Argentine smo morali i da ga upotrebimo.
Ali i nije neka narocita kradja. Da smo recimo vodili za poen ili dva, sigurno bi sudili faul. I Argentinci su imali gomilu sansi i neke sudijske greske u svoju korist.

Braca Djordjevic

pre 22 godine

Dakle, ne mogu da verujem. O kakvim sudijama se prica. Zbog poslednjeg napada? Prvo, diskutabilno je dali je uopste bio faul nad Skonokinijem, a drugo, neka mi neko kaza kada je neko svirnuo faul u poslednjoj sekundi finala SP, u ovakvoj utakmici. Osim toga, jednom su nas sudije na ovom prvenstvu vec sahranile, svirajuci glupost protiv Portorika.
Izvini Dragane, o kakvom otimanju zlata od Litvanaca ti pricas? Djordjevic je da podsetim dao 9 trojki iz 12 pokusaja, sto placljivci Marculionis i Sabonis nisu mogli da istrpe.
Vratimo se na mec YUG-ARG. Pa covece nama su svi poeni Bodiroge, Stojakovica i ostalih iz reketa bili uz faul, a nismo dobili nijedno slobodno bacanje. Da ne pominjemo korake od sedam milja Oberta i ostalih gaucosa. Osim toga i Manjano je lepo rekao u istom ovom tekstu: "Izgubili smo od NAJBOLJEG tima"

kizza

pre 22 godine

Sto se sudjenja tice, bilo je problematicno tokom celog prvenstva. Protiv USA samo na Pedji nije svirano desetak faulova, a protiv Argentine u pojedinim fazama meca sudije su ostetile i nas i njih. Jeste bio faul u posjednjem napadu ali oni su sami krivi sto su dosli u situaciju da taj napad odlucuje. Pamti se titula, sve ostalo se zaboravlja. Hvala Pedji i Bodirogi koji su od 84 nasa poena postigli 53.

Jelena

pre 22 godine

Lepo sto su primetili sudiju u poslednih 5 sekundi, a ne i pre toga kad im nije svirao faulove i gomilu koraka. Mozda bi to uticalo na rezultat i mnogo bismo mirniji docekali kraj utakmice.

Dragan

pre 22 godine

Kakve bre sudije.Ko je gaucosima kriv sto nemaju Bodirogu ili Pedju Stojakovica da blista kada je najvaznije.I mi smo bili osteceni u pojedinim delovima utakmice.Maradona se drogirao pola karijere i dao gol rukom a sada se oni bune na sudije.Neka oni budu srecni sto mi nismo bili kompletni inace bi popili sa bar 20 poena razlike.NAJBOLJI SMO,NAJBOLJI.

Miki

pre 22 godine

Ma sta pokrale sudije, koliko su samo koracali po reketu i van, pa nista. A i svaki kontakt u nasem reketu bio je sudjen faul nasima. E sad, ako su spali da pobedjuju na 1 sekund do kraja; nikad nisam ni video da se to negde svira.A da je Vlade dao bacanja ne bi do toga ni doslo. Oni su ipak izgubili utakmicu pre kraja, kada su dozvolili da stignemo -10

Ivan Nikolic

pre 22 godine

Argentinci uposte ne bi trebalo da se zale na sudjenje, jer tokom celom meca u njihovu korist sudjene su takve nebuloze, i tada se nisu bunili: setali su se sa loptom u rukama kao u bejzbolu jer im koraci nisu ni sudjeni, da i ne pricam o krajnje problematicnim dosudjivanjima faulova u njihovu korist tokom celog meca, zatim je odluke glavnog sudije ponistavao pomocni.... A sto se tice najvaznije sudijske odluke na kraju regularnog dela, vrlo dobro je poznato da se u takvim situacijama u principu ne sudi faul ako nije potpuno cista sitacija sto ovde nikako nije bio slucaj. Bilo je tu itekako obostranog koskanja, a sreca, nervi i ostalo malo su prevagnuli na nasu starnu. Prema tome, sudjenje nije bilo idealno, ali ko gubi uvek se ljuti. Vise srece iduci put.......

Trix

pre 22 godine

Argentina JESTE bila bolji tim! Igrali su lepse, organizovanije, sigurnije. Trebalo je svirati faul u poslednjem napadu - ali: trebalo je svirati i nevidjene korake argentinskom centru i jos mnogo drugih stvari, no to je sve deo igre. Tako je to uvek. Najvaznija stvar je sledeca: mnogo mi se dopada izjava Skonokinija "ko koliku tezinu ima u svetskoj kosarci", jer konacno da se i nasa tezina prizna i da se i nama "pomaze" kao i svim ostalim velikim timovima. Ako neko u svetskoj kosarci treba da ima tezinu, kredit, poverenje i podrsku - onda smo to MI!!! CESTITAM na hrabrosti Bogu Bodirogi!!!

sasa jokic

pre 22 godine

Ko moze da bude lud da svira faul u finalu svetskog prvenstva sekund pre kraja ?T se ne radi ni u jednom sportu.
Drugo,cinjenica da su dozvolili da ih stignemo govori da nisu bili bolji.
Medjutim kada budete gledali reprizu,obratite paznju koliko puta su sudije u toku meca svirale ne postojece faule u njihovu korist,i slazem se sa komentarom da su napravili bezbroj gresaka u koracima,sto im je uvek tolerisano.
Jugoslavija je odigrala jednu od najslabijih partija a Argentina jednu od najboljih na prvenstvu i to govori o razlici u nasu korist.
Mislim da Argentina ima i te kako razlike da bude zadovoljna,jer da smo odigrali kako umemo,bilo bi trideset razlike.

Morrigan

pre 22 godine

Kako je to "Litvancima oduzeta zlatna medalja 1995.",
zivota ti? Da im nisu mozda sudije ubacile 96 poena
i 11 trojki? Kada je Divcu bez razloga svirana tehnicka
greska u prvom poluvremenu, sve je bilo OK, a kada je
Sabonis nasred terena poceo da udara glavom o kos
a Marculjonis da prica o "srpsko-masonskoj zaveri FIBA",
onda je to sudijska rezija? Da, FIBA gura tamo neku
Jugoslaviju, prokazenu i kamenovanu gde god da se pojavi,
ali ciji lobi gospodari svetskom kosarkom. Kako da ne.
U kosarci, ako je rezultat tesan pred kraj, uvijek postoji faktor sudija. Ali to je problem obe ekipe. Treba da napravis +10 minut pre kraja i onda si siguran da te niko ne moze pokrasti. Ako si dozvolio tesan rezultat (ili jednostavno nisi smogao slomiti protivnika) onda se moras pomiriti sa tim da ce ti sudije najverovatnije odrediti sudbinu. Ali takva je kosarka. Onaj ko to ne moze da prihvati, bolje je da se pocne baviti drugim sportom.

Ivan M

pre 22 godine

Slazem se sa komentarom za korake - Oberto jeste bio sjajan, ali se nekoliko puta "prosetao", pa nista. Oni treba da se pitaju kako nisu uspeli da ocuvaju prednost od 9 poena sa 4 minuta do kraja. Inace, korektna izjava njihovog trenera - da su izdrzali, oni bi slavili.

Nebojssa

pre 22 godine

Kakav bre faul spominjete gaucosi?Ko vam je kriv kad za 5 minuta produzetka date dva poena.A i jos nesto kad bi sudija svirao svake korake Obertu(odlicno se vidi na snimku) mislim da ne bi ni dosli do one prednosti od 8 razlike.

vex

pre 22 godine

Sudilo se i u njihovu korist tokom utakmice ali to niko ne pominje. To sto se na kraju nije sudio faul nego produzetak je rezultat visegodisnje dominacije nase reprezentacije u kosarci i to mora da se ceni jer je za tako nesto potrebno mnogo truda. Prema tome gauchosi, nastavite da trenirate pa mozda i vi steknete jednog dana takvu reputaciju.
CESTITAM PLAVIMA!!!!!!

Nedja

pre 22 godine

Toliko je diskutabilno, da li je, ili nije bilo faula, ali ja stvarno nisam mogao da razmisljam o tome - zlato je ipak previse jako sijalo sijalo.

Goxy

pre 22 godine

A zaboravili su Argentinci da su dva kosa dali posle gresaka u koracima koje bi i amater dosudio. A bilo je tih "sitnica" jos. Sami su krivi za poraz!

Mitar Banja Luka

pre 22 godine

Ko gubi ima pravo da se ljuti. Ovakva izjava (pojedinacna) s toga ne treba da nas nervira. Imali su argentinci priliku da nas zgaze u produzetku pa su za pet minuta dali samo dva kosa. Mozda su ih opet sudije sprijecile jer nisu Divcu sudile one fantasticne blokade kao faul?

Nasa pobjeda je cista kao suza a plavi su pokazali da su najjaci i da se ne predaju ni kada protivnik ima veliku prednost. Momci su pokazali kako se izgara na terenu a likovi koji se potpisuju kao Dragan bi trebalo da imaju bar malo respekta i da se okanu glupavih komentara.

Mari

pre 22 godine

Svaka cast Argentinskom selektoru.Sudijskih gresaka je bilo i na nasu stetu.Ali bi bilo strasno da se finale zavrsi slobodnim bacanjima.Kada su vec dozvolili da ih onako stignemo,zaista je trebao produzetak da se vidi ko je bolji.Ili,ko jednostavno,zna da pobedjuje.I to treba znati!
A Dejan da igra sve do 2005. i da oprosti od reprezentacije u Beogradu!

Davor

pre 22 godine

Nije sudija ponistio kos Argentincima vec im nije sudio faul koji je bio ili nije bio i to je bitna razlika. Da se razumemo, kosarka se ne igra ne faulove vec na koseve. Ko moze da garantuje da bi Argentinski igrac pogodio bar jedno bacanje? Slazem se da je nama, pobednicima lakse da to kazemo, ali sve sto se desilo je da su sudije, umesto da prelome utakmicu, pa realno sumnjivom odlukom (opet napominjem niko ne moze da kaze da bi taj igrac sigurno pogodio bar jedno od bacanja sve i da je bio faul) jednostavno dale 5 minuta vise umesto da se odluka donese u poslednjoj sekundi. Na kraju krajeva u produzetku smo usli poravnati zar ne? I obe ekipe su imale sansu da pobede. Iskreno pitanje je da li bi i nama takav faul sudili ili bi pustili produzetak pa ko je bolji neka dokaze. Bez komentara da li su mogli i nama nesto da dosude tokom cele utakmice. To je tako tipicno da se okrive sudije posle izgubljenog finala.

Zato je i kosarka tako obozavan sport, jer je prilicno fer. Osim u foto finisu tesko moze da se desi da neko "slucajno" pobedi ili da ga sudija osteti. Ako nekoga sudija ostecuje celu utakmicu pa tesko da ce doci do egal zavrsnice izmedju jednakih rivala?

No u svakom slucaju odlika sampiona je da pobedjuju i kada lose igraju a to se upravo nama desilo. Zaista smo (su) lose igrali ali na kraju ipak je prevagnula i zelja i objektivan kvalitet. Da su Argentinci pobedili ne bi bilo ne zasluzeno, mozda i vise nego mi jer su tokom celog turnira igrali stvarno odlicno. A kako bi bilo da smo mi ponovili formu i sigurnost iz recimo Turske? Kako god da se okrene zlato je nase a sumnjam da neko moze da kaze da je nezasluzeno. Ne znam koga tacno citiram ali to sve sumira: Razlika izmedju nas i Argentine je sto da su njima ponudili srebro pre sampionata oni bi mozda i uzeli a mi ne. Presudila je zelja, ovog puta mozda i ne razlika u kvalitetu ili formi. Sem toga svi veliki sampioni su prvi put izgubili u finalu, ne brinem ja za nase buduce rivalstvo sa Argentinom, cak sto vise, treba da se radujemo takvim utakmicama.

Litvansku glupost necu ni da komentarisem.

Rale

pre 22 godine

Argentinci jesu igrali bolje vecim tokom utakmice. Stvar je u tome da onakav faul, niko, ali NIKO na svetu ne bi dosvirao u zadnjem sekundu finala. S druge strane da su sudije svirale argentiskom centru svaki put kad je nosio loptu ili kad je "setao" reketom mi bi pobedili sa 10-ak razlike vec u regularnom toku.

Djenka

pre 22 godine

Mi smo prvaci sveta, ostali nek placu i kukaju. Nije nam ni prvi ni poslednji put. Jedino mi se ne dopada sto nasi komentatori tvrde da smo bili prvaci 5 puta. Te drzave vise nema i nikada je vise nece ni biti. Ova YU nije ona YU i to treba da bude jasno svima. Hrvati sto nas pljuju su sekli vene na nase basketase dok smo ziveli u jednoj YU, a sada nas pljuju iz navike. E, pa da ste se vise bavili kosarkom, a manje pljuvanjem po nama mozda (ali samo mozda) bi ste i vi igrali na istom turniru kao i mi.

- Moje je misljenje da Pesica treba smeniti sto pre. Razlog je vrlo jednostavan: previse je sujetan i razbice nam ekipu svojim glupostima. Radman je talentovan decko i mi ga trebamo na narednim takmicenjima. Dokle god je Pesic trener on sigurno nece igrati, a takve gluposti ne smemo sebi da dozvolimo. Ko zna ko je sledeci ko ce se sa njim pokaciti.

- A sto se ostatka sveta tice: S...m vam se u karting, formulu, golf, hokej na travi, jahanje, biciklizam... Sve to je bilo na satelitskoj za vreme basketa. Cak ni Nemci nisu prenosili svoju tekmu uzivo vec su dali skraceni snimak 4 sata kasnije. A Spanci nisu prenosili ni jednu osim mozda na nekim svojim lokalnim kanalima. Koliko ulazete u basket takve su vam i reprezentacije!!! Mi smo sa prosecnom igrom postali prvaci sveta, a vi se sa svim svojim drogama nikada necete uzdici do tih visina. Zato predlazem nasim basketasima da osvoje narednih 10 svetskih i evropskih titula dok ostalima ne postane toliko dosadno dok ne ukinu kosarku kao sport!!! Nije to sport za vas ma koliko se vi trudili da kupujete igrace (Gregor Fucka - Italijan, Marko Pesic, Demirel, Okulaja - Nemci...). Mozda cete vise srece imati sa genetskim inzenjeringom ali se bojim da ce vam trebati osnovni materijal sa Balkana (ili Afrike ali to ce mnogo da se vidi).

"Don't cry for me Argentina..."

Misa

pre 22 godine

Svasta, "sudije ih pokrale..."?!?!?
Pa svirali su im svaki treci faul tokom cele tekme, posebno u napadu!!!
Uz koseve Bodiroge i Stojakovica bilo je jedno 4 penala za dodatno bacanje- i nista?!
A tek koraci... pa korake im uopste svirali nisu a bilo ih je ohohooo.

Ipak, sa druge strane- svaka im cast - imali su srce, igrali su sa 150% svojih mogucnosti. Nasi majstori su po tom pitanju mogucnosti ostali enigma. Zna se samo jedno i najbitnije- MI SMO SAMPIONI.

darko

pre 22 godine

Zao mi je argentinaca,ali ljudi o kom faulu pricamo?Zar se niko ne seca da je bio kraj cetvrtine sto bi znacilo i da je bio faul?! nemoze biti sviran posle utakmice.

suki

pre 22 godine

seca li se neko SP u fudbalu 1990. i zadnjeg nastupa SFRJ. Maradona je isfintirao prvi faul Sabanadzovica za koji je ovaj dobio zuti karton, da bi oko 30. minuta dobio opravdan zuti, koji je na zalost bio drugi tj. crveni, a nasi ostali sa desetoricom jos 60 min. igre i trideset produzetka. Argentina i Maradona u fudbalu su jedno a Juga i Refik drugo. Ostala je nama sansa da ih izbacimo iz takmicenja, ali smo je prokockali jer su oni ipak bili za nijansu jaci na psihickom planu i verovali u svoju snagu. E u kosarci je odnos snaga ipak malo vise u nasu korist jer ako sampiona oces svrgnuti sa trona moras ga, kao u profi boksu, nokautirati a ne ici na egal, jer ce sudije 99% biti uz sampione. Inace sudije sinoc nisu svirale za nikoga jer su bili katastrofa. To je veliki propust FIBA da sudija iz Dominikanske Republike sudi finale SP, jer molim vas, koliko to on moze imati odsviranih jakih utakmica ove sezone iza sebe. I meni je sumnjiv faul nad Divcem na 5 sek. pre kraja, ali sam 1000% siguran da je faul bio pre nego sto je lopta dosla do Divca, a sam Vlade je stao jer je trenutak pre toga svirano i verujem da se i sam iznenadio kad su njemu dodeljnja bacanja. Kod prve trojke Bodiroge je isto bio faul, sto je trebalo biti dodatno sl. bacanje, a o Obertovim koracima su dosta drugi rekli. Sto se tice zadnjeg faula ja bi pre rekao u fudbalskom zargonu da je stvar slbodnog sudijskog uverenja, a tu vec prevaguju one cinjenice o "tezini", a sto bi rekao Sale Djordjevic, puno puta nam je i uzeto. Na kraju krajeva desavaju se iste stvari i u NBA. Da li se neko jos seca one trojke LA posle isteka vremena protiv Sac. A bez nje bilo bi 3-1 u mecevima za KINGS-e. Evo jos jedan primer za one malo mladje. 1982. na SP u fudbalu u Spaniji Zajec je rusio spanskog napadaca na 18 m od gola, a sudija (cini mi se danac) je svirao penal. Spanci su to prokomentarisali u stilu: "Sta ce te... pa mi smo domacini." Uostalom mi smo navikli da se za sve globalne nepravde nama nanesene branimo kosarkom. Sta ce te kad smo miroljubivi...

Baaaskeeet

pre 22 godine

Neki kao da ne shvataju da je kosarka samo sport i da i pobeda i poraz treba sportski da se prihvate. Sta bi ste pricali da su sudije NAS tako pokrale? Danas bi novine bile sa naslovima KRADJA preko cele strane, 100%. Faul u poslednjoj sekundi bio je jasan koliko i faul pet sekundi pre toga, kad je svirano na Divcu, a covek mu je uzeo cistu loptu i isao u kontru...
Jedno su navijacke strasti (ja njih razumem), ali cinjenice su drugo. Naravno da mi je drago sto su nasi pobedili, treba pobedu i proslaviti, ali ne treba likovati i vredjati protivnika, pogotovo zato sto je bio bolji. Argentincima treba cestitati i na viteskom ponasanju, jer su bili pokradeni, a ipak cu nam cestitali na kraju.
I jos nesto. Citao sam ovde da se mnogi zale sto se kosarka ne prenosi svuda u svetu. Opet ljudi ne umeju malo da se odmaknu od sebe. To sto smo mi najbolji na svetu u kosarci, ne znaci da bas ceo svet i igra tu kosarku. Kod nas se kosarka proglasava za najvazniji sport na svetu (zato jer smo uspesni u njemu), a ona to nije. Jedini globalni sport je fudbal, a svi ostali se (ozbiljno) igraju u manjem broju zemalja. Za Novozelandjane je ragbi najvazniji, za Pakistance kriket, za Kubance bejzbol, to je razlicito svuda u svetu...
Ja rekoh sta mislim, a vi me popljujte sad...:)

bugi

pre 22 godine

Hteo bih da pitam "strucnjake" kako su Argentinci bili bolji kada smo mi dobili prvo poluvreme, oni odigrali sjajno petnaest minuta i nasi ih razbili u zanjih tri minuta kada se uvek pokaze ko je ko. Tu nesto nije
u redu sa racunicom. Da su vodili celu utakmicu, ili sa trideset razlike pa da razumem.
NBA pratim petnaest godina i video sam milion sjajnih kosarkasa, ali samo poneki je imao srca da odlucuje utakmicu. I samo jedan ce biti upamcen kao najbolji kosarkas svih vremena jer je uvek odigrao najbolje
zadnju cetvrtinu. I niko se ne usudjuje da kaze da je Jordan najveci sreckovic na svetu, vec postoji samo jedno objasnjenje za njega kao i za nasu reprezentaciju koja hara zadnjih deset godina, oni imaju najveca m..a
BRAVO PLAVI!!!!!!!!!!

Dejan

pre 22 godine

"Dragane", mozda je sudija stao na nogu Sabonisu pa ovaj nije mogao da skoci i zaustavi Danilovica kad je zakucao preko njega (vidi snimak). Inace, prema njima smo bili toliko fer da ih je Sale Djordjevic molio da izadju na teren - da se nisu vratili na parket za 20 sec. izgubili bi automatski, da ne spominjem da bi prvu medjunarodnu utakmicu odigrali oko 2005-te (uz dobro vladanje). A sto se tice Hrvata, sami su se presli kad su otisli sa pobednickog postolja '95, to im je bila jedinstvena prilika (once in a Dragan's life time):))

Maljkovic

pre 22 godine

Setite se samo Svetskog prvenstva u Italiji kada je Sabanadzovic dobio crveni karton u 1. poluvremenu na simulaciju faula Maradone i kada je Jugoslavija izgubila na penale. Sto onda nisu bili face pa ispravili sudijsku gresku.
Ako su toliko bili dobri sto nas nisu dobili u produzecima. Mozda je i bila losa sudijska procena, ali ona je bila uocljiva zato sto je bila u poslednjim sekundama. Ko zna koliko ih je bilo u toku utakmice na obe strane. Nemaju pravo da se zale.

picasso

pre 22 godine

U dobrom delu se slazem sa prethodnim komentarom. Mi bar znamo koliko sudijska nepravda boli pa bi trebalo da budemo malo vise objektivni. Ne znam da li su sudije gresile na nasu stetu tokom meca (suvise sam bio pod tenzijom da bih analizirao sudjenje), ali sve je to manje bitno od poslednjeg napada Argentinaca i nesviranog faula koji bi 99% resio utakmicu u njihovu korist. Vracao sam kasetu nekoliko puta, i zaista je bio faul, i to u regularnom vremenu, pre sirene. Ne verujem da se radi o bilo kakvom favorizovanju nas zato sto smo sampioni, vec mislim da sudija jednostavno nije zeleo da odluci mec na taj nacin, odlukom u koju mozda nije bio siguran 100%, vec je smatrao postenijim da dopusti da odluka padne u produzetku.
Tim bolje po nas, konacno da nam i sreca malo pomogne, ali treba da shvatimo da Argentinci imaju razloga da budu ogorceni. Kako bismo li se mi osecali da nekim cudom nebeskim stignemo do finala SP u fudbalu, i da tamo protiv Brazila izgubimo nakon sto sudija ne svira ocigledan penal za nas u poslednjoj minuti?
Sve u svemu, Argentincima skinimo kapu za sve sto su prikazali, a nasima treba napraviti veci docek nego ikada do sada jer je ovo verovatno najveci trijumf u istoriji naseg sporta jer uz pehar donose i skalp Dream Team-a.

Dragan

pre 22 godine

Ovaj prvi Dragan dole se sigurno lazno predstavlja.Nasa pobeda je cista kao suza i samo je steta sto ih nismo razbili i ranije ali trebalo je odigrati 9 utakmica u 11 dana.Oberto je mnogo puta pravio korake i dosta puta su pravili faulove koji im nisu ni svirani.Pitanje je da li je tih 5 sekundi mozda i isteklo ranije i da li je uopste i bio faul,ja mislim da nije.Uz malo slozniju nasu ekipu sledeci put nikada nam vise nece prici ni blizu.Bice uvek od sada plus 15 poena i vise za nas.Samo pitanje je ko ce se plasirati za olimpijadu iz juzne Amerike idu samo tri tima,iz evrope 4 ukljucujuci nas koji idemo direktno kao prvaci sveta.Svi ostali idu u kvalifikacije a ukupno ce biti 12 timova na olimpijadi u Grckoj sa domacinima Grcima.
Inace i na nba sajtu i na fibinom sajtu su korektno sve preneli i svi nam cestitaju zasluzenu pobedu.Ima i anketa ko je rani favorit za titulu na olimpijadi i mi smo drugi favorit odmah iza amera-to je na nba sajtu.svi koji nas nevole mogu samo da nas mrze.MI SMO SAMPIONI.ZIVELI.

npb

pre 22 godine

Da, odlicna fora za Litvaniju. To sto su oni ridali i plakali na terenu, jer su verovali da ce im Bog dati titulu evropskog prvaka je jedna stvar... a sto smo ih mi posteno cuknuli je sasvim druga. Litvanija je bila evropski prvak 1937-e i 1939-e, da bi ih onda brutalno okupirali Sovjeti i da bi za njih osvajali medalje. Ta generacija Litvanaca je kao logican sled smatrala da treba da osvoji zlato. I snebivali su se na svaku sudijsku odluku... Srbi su zasluzeno osvojili prvenstvo.
Ovo juce je, naravno, bio faul. Ali to se retko svira. Da smo mi u pitanju, normalno da bi negodovali, a nasi sovinsiticki i neprofesionalni novinari bi sve to lepo "objasnili".
Kao sto lepo rece prethodnik, kosarka je samo sport. Ovo "radovanje" prelazi granice kulturnog... da smo pukli, bilo bi mi JEDINO zao sugradjana, tj. americkih Srba koji su u onom broju otisli na utakmicu. Bilo ih je koji su doleteli iz svih uglova SAD-a samo da bi bili tu...

majk majk

pre 22 godine

SUDIJE SU NAM UKRALE POBEDU,kazu maradonci,KAKO,kad je bilo 75-75?Ko kaze da bi pogodili iz bacanja?Mozda im sudije NISU POKLONILE POBEDU,jer izvoditi,poklonjeno, bacanje u zadnjem sekundu svetskog prvenstva,a rezultat neresen,zaista je prednost.
A faul nije bio,covek se teturao kao da je iz kafane izbacen,telo o telo i nista vise.Mozda je bio faul,ali u napadu?Zasto nisu dali bar 3 kosa u narednih 5 minuta?Nisu,jer mi vise nismo gresili!
U tome je i razlika izmedju nas i njih,oni su obicni MARADONCI ,koji na spornim sekundama ili potezima grade
uspeh,a mi smo KOSARKASKI MARATONCI,koji svoje zlatne medalje ne dobijaju na poklon od sudija,vec ih izradjuju mukotrpno i rucno.Pozdrav iz Madrida svim pravim prijateljima Divca i nase kosarke!

Laki

pre 22 godine

Ma pobeda je cista kao suza. Argentinci su jos jednom pokazali kako prljavo mogu da igraju i koliko mogu da simulariju, bas kao u fudbalu. Faula ne da nije bilo, nego bih mu sudio u tehnicku zbog provociranja. Celu utakmicu im sudije nisu svirale nista, a nas napunili licnim. Ima boga na nebu, na zemlji je to BODIROGA!

LePr

pre 22 godine

Evo, ja se izvinjavam... svima se mnogo izvinjavam... i mnogo mi je neprijatno... neprijatno mi je do dzedze... evo, sav sam se zacrveneo... Jel sad OK?!

alexa

pre 22 godine

Hajte ljudi, da li je bilo faula? Basket je igra u kojoj sudije ne mogu da odluce pobednika. Istina, nasi igraci nisu igrali kako mogu i na nacin na koji su nas vec navikli. Pobeda je pobeda ... da li se neko seca (sem zvezdasa) kako je Zvezda ocajno igrala u Bariju? Ali i danas stoji na peharu KES da je sampion Evrope za 1991 CZ. Ziveli!

blagoje

pre 22 godine

Poruka svima onima koji smatraju da su Argentinci pokrani u finalu. Nemojte se cuditi je znate da je Srbija je miljenica SAD i Njemacke zadnjih 11 godina, ustvari citavog NATO pakta.

alex

pre 22 godine

Cini mi se da je potencijalno najveci gubitnik ovog prvenstva Radmanovic. Mozda je Pesic tu i pogresio, ali ni jedan od igraca ne sme da ga silji, ako nista drugo zbog ekipe. Od uvek je bilo u nasoj kosarci da je tim i trener iznad svega, pa i sada kada smo osvojili zlato mora se cestitati Pesicu. Ako Radmanovic izvuce pouku i krene da se druzi sa drugom decom, a ne samo da bude 'decko koji obecava', to moze da bude njegova najveca pobeda, odnosno obezbedjen kontinuitet medalja za Yu (da ne kazem SR&CG).

Pedja

pre 22 godine

Verovatno ću ponoviti nekog ili više njih ali ipak moram nešto da kažem. DRAGAN je dao najbolji komentar. Argentina je prokockala svoju šansu. Nije fer da im se dosudi faul koji je sumnjiv - možda je bio možda nije. Onaj Fabricio je pravio korake koji mu se nisu sudili. Sudije su ljudi greše ali i to je sastavni deo igre. Mislim da je faul mogao da se sudi koliko i nije morao. Potpuno nebitno - bolje bi im bilo da se su skoncentrisali na igru u produžecima umesto što su se svađali sa sudijom. Trener im je pravi gospodin. Lepo je ćovek rekao na konferenciji za štampu.
A onaj tip sa Litvancima, pa šta mu je to trebalo mislim da pominje onaj cirkus koji su napravili.

amikus kurije

pre 22 godine

Sto bi rekao Zvonko Mihajlovski "sudija nije delio pravdu vec mnozio nepravdu"...ali sta da se radi...vec je pocelo da mi bledi secanje...koja Argentina,koja Amerika...Pamtim samo pobednike!

Kolle

pre 22 godine

Al' su naivni Argentinci. Zna se da je nepisano sudijsko pravilo da se pravi dogovor izmedju dvojice sudija da u zadnjim sekundama nema sviranja, jer oni ne zele da budu ti koji odlucuju utakmicu. Nereseno je, molim igrajte produzetke pa ako ste bolji ok. Ne bi ni nama svirali da smo bili u toj situaciji. Dosta ekipa planira zadnji napad imajuci to na umu. Ko je kriv Skonaciniju sto je sutirao 1 od 13. Grcki sudija??
Kolle was there :)))
Pozdrav iz Los Angelesa.

Novak

pre 22 godine

Ne pljujmo Argentince. Ljudima svaka cast. Sami su platili put i smestaj, imali po dva para dresova... Argentinu su Svetska banka i MMF ojadili u poslednjih godinu i po (a to i nas ceka uz G17). Drago mi je zbog njihovog srebra. Argentinska reprezentacija ju je zasluzila igrom (imaju poraz manje nego mi), a argentinskoj naciji ce ovo, nadam se, biti uteha za patnje i podstrek da zivnu. Setimo se koliko su nama znacili uspesi posle sportskih sankcija.
A sudjenje na citavoj utakmici je prosto bilo lose.

Pedja

pre 22 godine

Ma bre Argentina moze da nam ga malo podrzi, eto to mogu da rade, majku im njihovu, ukrali bi sve pa cak i pobedu koja je nasa...

DOSTA

pre 22 godine

Meni zaista nije jasno ko je njima tu ista "ukrao"? Jesu mozda dali kos u poslednjoj sekundi pa su sudije rekle da se ne vazi? Da se svirao faul u poslednjoj sekundi to bi bilo "sumnjivo" i iskusne sudije znaju da se to ne radi a pogotovo ne u finalu. Prvo su prokockali veliku razliku pred sam kraj a onda i produzetak. To samo dokazuje kvalitet nase ekipe i neiskustvo njihove. O koracima je sve vec receno. Plavi su zasluzeno pobedili a Gauchosima treba odati priznanje za odlicnu igru i TACKA!!!!!!!

bora

pre 22 godine

danas u ponedeljak, sam ischitao sve komentare americhke shtampe u vezi sporne sudijske odluke.
niko to ne komentarishe kao neshto shto je presudilo utakmicu. boston globe kaze "sudija je video kontakt ali je video josh neshto"...i uglavnom svi komentari govore da je razlog za poraz argentine losha zavrshnica i josh loshiji produzetci. jedino je "new york times" preneo izjave nekih argentinaca da su pokradeni.
a ja se slazem sa vec pomenutim da se u zadnim sekundama SP ne svira faul, osim ako nije ochigledan i to dobro znaju i igrachi argentine...no, njihovo nezadovoljstvo je ljdsko i sasvim normalno - svako bi tako reagovao.

Vlada, Sidnej

pre 22 godine

Jos jedan komentar vezan za mec sa Litvancima:
verovatno je i to sto je Divac 5.licnu (na tom mecu sa Litvancima) dobio 10 min pre kraja bilo u cilju toga da se Litvancima oduzme medalja.

Nebojsa

pre 22 godine

Zaista sam na kraju iritiran. Pa oni nisu dali kos iz igre poslednjih 8 minuta ukjucujuci produzetak. Takodje su sudije tolerisale svakakve korake i guranje pod kosem. Uplasili su se pobede ili jednostavno ne umeju da dobiju i sudija je kriv jer u bukvalno poslednjoj desetinki utakmice nije video tzv. faul Jarica. Stvarno smesno, bice da je Bora Stankovic sve zamesio, mi eto ne znamo da igramo basket, pa sudije dobijaju utakmice za nas. Poruka za Hrvate, Ruse, Siptare, Argentince i ostale van ovih imenovanih, koji korektno dozivljavaju ono sto se dogodilo u nedelju. Nas sponzor Champion ima divnu reklamu: I posle promasaja nastavi da treniras!

Ош Кош

pre 22 godine

Фаул је био од Јарића, само то бих волео да видим да ли се било где и било када досудило..А раније су били кораци Оберта ко врата па ништа.