Utorak, 20.02.2024.

12:53

Nedović prvi strelac Zvezde u Evroligi – za Pešića je i dalje višak

Izvor: B92

Nedoviæ prvi strelac Zvezde u Evroligi – za Pešiæa je i dalje višak IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

129 Komentari

Sortiraj po:

Zdravko

pre 9 meseci

Medović,nesumnjivo ima neki kvajitet,ali je najveći problem što on uvek igra samo za sebe(doduše to mu ponekad isprva u svakoj trećoj utakmici) sve ostalo važno za tim i košarkašku igru njemu ja manje bitno.
To je vjerujem i Pešić video i zato ga ni ne poziva.

HUSO

pre 10 meseci

Dusevno sam presrecan kad sam video u sastavu Jaramaza. Prepoznao je Pesic sve kvalitete ovog vanserijskog igraca. Samo je pogresio sto mu nije dao kapitensku traku.

Kuki

pre 10 meseci

Kakav Nedović,prošle godine pobeže iz repke frajer mislio da će biti fijasko na SP!!!Selektor da zove samo ove pouzdane,kakav Nedović,Teo i njima slični!

Max von Laberg

pre 10 meseci

Zasto ne pitate Nesu Ilica,sto nema Nedovica?.Ilic je isto jedan od Faktora koji negativno kreira stanje u reprezentaciji.Treba ga pametno skloniti,odstraniti.Prvi put je sa Nedovicem napravio plan kako i sta da igra Nedovic,kad su to javno objavili vecina ljudi igraca je rekla da ne veruju da je to dobro i da to Nedovic moze izvest odigrati,odmah se oglasio da je povredjen to je bilo na EP.Na poslednje nije ni putovao jer je od selektora cuo sta treba da igra odmah je bio povredjen.

ultrasrbin

pre 10 meseci

PESICU ...STO NISI ZVAO NEDOVICA....ALO....A HOCES PROF SRPSKU LIGU....A NEDOVIC IGRA U ZIVOTNOJ FORMI....STETA STO TI JE DANILOVIC ODABRAO IGRACE ZA OVE KVALIFIKACIJE
(STEVAN VARGA, 20. februar 2024 14:39)

Evo samo nekoliko razloga:

- U prozorima za EP Nedovic je uvek bio umoran i povredjen. Nije odigrao ni jednu utakmicu
-Povredjen je otisao na EP i uzeo mesto zdravom igracu ili bar nekome ko je i obezbedio to EP kroz prozore
-U prozorima pred SP je ponovo bio povredjen i umoran, ali ga to nije sprecavalo da igra po 30 minuta u EL
-Pred polazak na SP Pesic se pohvalno izrazio o njemu i njegovoj ulozi u timu, a on se pokupio i napustio reprezentaciju jer po "njegovim" recima ne moze da doprinese

Brojis li mu izgubljene lopte u tu zivotnu formu. Gledas li %? A zalaganje u odbrani?

ASM

pre 10 meseci

Samo da Guduric ne resava ako se bude lomio rezultat.
(Vladan, 20. februar 2024 19:14)

Ili onaj sto se klizao po terenu onomad protiv Litvanije..

sasa

pre 10 meseci

Kako povredjen? Rekao je da u sistemu ne moze da doprinese ekipi, dogovorio se sa selektorom i ne igra.

Sta ti izmisljas? Zna se ko je pricao da je povredjen, a igrao za klub.

Bogdan Bogdanovic, dvaput zaredom.
(nista o nicemu, 20. februar 2024 18:08) # Link komentara Kada nije Bogdan igrao sem prosle godine ? Malo ozboljnosti ali ako ti kazes da je tako OK

sasa

pre 10 meseci

Kako povredjen? Rekao je da u sistemu ne moze da doprinese ekipi, dogovorio se sa selektorom i ne igra.

Sta ti izmisljas? Zna se ko je pricao da je povredjen, a igrao za klub.

Bogdan Bogdanovic, dvaput zaredom. Ti stvarno verujes u to sto si napisao ?

nista o nicemu

pre 10 meseci

Pa zar nije od povređen od reprezentacije? Prošle godine je rek’o da je povređen a posle 24h igrao za CZ u evroligi preko 30 minuta u porazu. Šta sad traži?
(Goran Loznica, 20. februar 2024 17:46)

Kako povredjen? Rekao je da u sistemu ne moze da doprinese ekipi, dogovorio se sa selektorom i ne igra.

Sta ti izmisljas? Zna se ko je pricao da je povredjen, a igrao za klub.

Bogdan Bogdanovic, dvaput zaredom.

Dobri

pre 10 meseci

Kako ljudi imaju pamcenje kao ribicia. Na poslednjem Evropskom Prvrnstvu, Nedović je uzeo mesto Dobriću, a znao je da je povredjen, niti je ihrao niti trenirao, imali smo igraca manje u rotaciji. Na poslednjem Svetkosm prvenstvu, Dobrić je bio nas najvazniji igrac i x faktor za odlazak u finale, a i kljuc poraza od Nemacke u finalu. Kao navijac Zvezde, kazem takvom karakteru kao sto je Nedovic nije mesto u reprezentaciji!

kladzom do bola

pre 10 meseci

Kao Zvezdas meni je on visak i u Zvezdi . Na jednu odigranu dobru utakmicu , najmanje pet posle nemoze da se sastavi . A odbranu bi bolje igrala moja pokojna baba .

boki

pre 10 meseci

Realno sada nema potrebe da ga zove ali je njegova povreda bila ogroman hendikep na poslednjem EP. Toj ekipi je bas nedostajala njegova brzina protiv Italije. Igrao je odlično i imao veliku ulogu. Verujem da bi sa njim otišli do krova Evrope.

Komšija Mile

pre 10 meseci

Skoro jedan igrač kao Nedović nije odigrao lošije pripremne utakmice prošle godine.Bilo je teško za gledati!Ako se iko seća?Kao da je namerno to radio!!!

boki

pre 10 meseci

i sta sad se kao pravimo mutavi da Pesic ne zove nedovica!?
istina je da, nit mu covic dozvoljava da igra zbog eventualne povrede a i kod njega ocigledno nije razvijena svijest o igranju za Srbiju.

Stefan

pre 10 meseci

A što bi ga pa zvao? Odazvao bi se pa izjavio da nije fizički spreman iako je profesionalni sportista i odustao. Ima košarkaša koji su spremniji i voljniji da igraju za reprezentaciju.

Goran Loznica

pre 10 meseci

Pa zar nije od povređen od reprezentacije? Prošle godine je rek’o da je povređen a posle 24h igrao za CZ u evroligi preko 30 minuta u porazu. Šta sad traži?

slavisa

pre 10 meseci

Prava istina da je Pesic sve pokusavao da mu Nedovic igra ali svaki put kad ga stavi u igru ostavlje oceanske rupe u odbrani pa ja zivce gubim nerviran se ko lud a ovaj tera igru po starom da igram napad drugi nek se cepaju u odbrani samo posteno kako nam je delovala reprezentacija na parketu sa Nedovicem busili nas svi prolaze pored njega kao da su vanjzemaljci epizodni igrac za minut dve pa van vise nesmes jer sigurno gubis neizvesne utakmice Nedovic je rekorder po porazima u neizvesnim utakmicama i na kraju posao napusta trener Ivanovic zbog koga zbog Nede ma bezi.

Миле

pre 10 meseci

Још док је Пешић био тренер Звезде је за Недовића рекао отприлике (по сећању)да се ради о кошаркашу великих могућности, али да никада неће досегнути те могућности. И није. Покаже с времена на време те могућности, а онда три меча показује све своје немогућности.
Него мени нешто друго упаде у очи јуче када је објављен списак. Ја знам да овде има подоста провокатора, али је очито и многих неинформисаних па питају рецимо где је Милутинов и сл. Већина примедби је било на то што су на списку Давидовац и Јарамаз, а нико баш нико не оспори Трифуновићево присуство на списку. Ја лично мислим да тај иритантни момак није заслужио ни минут у Партизану а камо ли у репрезентацији. Али, ја дубоко верујем да је Пешић, или било ко други да је на његовом месту, много више упућенији од мене али, опростите, и од свих овде који узимају реч у дискусији и зато ми није пало на памет да пишем против Трифуновићевог позивања. Успут питам стручњаке ко је у моменту када су Јокић и Милутинов (дај боже да до олимпијаде буде спреман)недоступни на центарској линији заслужнији пре Балше да буде на списку. Не кажем да је Балша репрезентативни калибар, али ко је тај пре њега у овој ситуацији?

Filip

pre 10 meseci

Po meni skroz očekivano da Nedović nije pozvan, na toj poziciji već imamo dovoljno kvalitetnih opcija. Bolja opcija od Nedovića bio bi Lazić, makar si siguran da se pored njega niko neće naigrati, od Nedovića nikad ne znaš kako će odigrati.

Karakondžula

pre 10 meseci

Nedović nikad nije ispunio očekivanja, previše povreda, nije konstantna… zato ga i logično selektor nije pozvao. Nije on loš kosarkas, ali povrede i taj manjak konstantnosti ga je i koštalo neke bolje karijere..

I tata bi sine

pre 10 meseci

Ma dajte, molim vas. Pa taj je treneru indirektno rekao da je on bolji trener.
On je zamenljiv, imamo još boljih, kao B.Bogdanovica, recimo.

xXx

pre 10 meseci

Sta bre pisete vi? Decko sam napustio i ocekujete da ce sad Pesic da ga vrati?!
Pri tom igra uzasno u Zvezdi, zalaganja bez, samo stoji i sutra trojke pa da molimo Boga da ga krene.
Neka hvala, ja bi isao sa 11 igraca ali njega ne bi zvao.

Idi begaj

pre 10 meseci

Pešić je prošle godine otkačio Nedovića, Teodosića.....onomad Radmanovića(zlato) i uzeo srebro.
U kome je problem, a ko zna tačno šta radi?

Bole

pre 10 meseci

A zašto pišete: Za Pešića je visak?
Jel ga zvao prošle godine za svetsko i ovaj nije hteo? Šta treba da radi, svaki put da ga moli?
(basketaš, 20. februar 2024 15:05)

Njega ne, ali Kalinica bi morao...

objektivan

pre 10 meseci

Odgovor na ovo pitanje je vrlo jasan. Pešiću se Nedović ne sviđa kao igrač i to je to. Možda zato što je sklon povredama ili što slabije igra odbranu ili nešto treće. Nedović nije po volji Pešiću već godinama. Kada je Pešić bio prvi put trener Zvezde, Nedović je više sedeo na klupi nego što je igrao, i ako je bio najbolji igrač te ekipe. To je bio razlog zbog kojeg je Nedović 2012. otišao u Ritas, realno slabiji klub od Zvezde.

mAd

pre 10 meseci

Zvezdaš sam.. poštujem i cenim Nedovica, sve što je postigao i bio sam presrećan kada je potpisao prošle godine. Ali realan da budem Neda nije igrač za velika dela. Da se razumemo kada je u svom prime ili ti max modu sigurno je jedan od najboljih belih bekova u EL(jak ulaz,savršena tehnika suta iz kretnje ma sve sjajni) ali takodje je i jedan od najnekonstantnijih kao i jedan od najsklonijih povredama. Kada se sve to uzme u obzir, Neda i nije bas najpozeljnihe resenje za mnoge trenere.
Koliko je samo ključnih lopti nonosalantno izgubio ove godine. Odigra jednu savršeno pa tri očajno...

basketaš

pre 10 meseci

A zašto pišete: Za Pešića je visak?
Jel ga zvao prošle godine za svetsko i ovaj nije hteo? Šta treba da radi, svaki put da ga moli?

bili

pre 10 meseci

Na stranu Nedović, meni je i dalje sramota na koji način smo se odrekli Teodosića. Čoveka koji je bio kapiten, uvek dolazio za reprezentaciju, i kad je otišao u NBA rekao je da ne mogu da ga uslove da ne igra za Srbiju. Okej, selektor si i ne vidiš ga u timu, ali zar ne može to na lepši način da se uradi? Zar nam ne bi koristio sad za ove prozore?

Djordje

pre 10 meseci

@zare: Evo ja cu probati da ti odgovorim posto ti " neostrascen" ne vidis da je taj decko veca stetocina za ekipu nego korist, cekas ga po tri cetiri utakmice da izdivlja ubaci 25-30 pa ga onda ne vidis na terenu i tako ukrug a odbrana ne postoji u njegovom shvatanju igre, jednostavno takav igrac kod Pesica nema sta da trazi, mozda kod Sferopulosa zato ste tu i gde ste 16 ti u EL isti skucaj kao i Punter u KKP ove sezone sa tim sto Punter mozda i zaigra ovaj nece sigurno.

Loshemi

pre 10 meseci

Nije dečko visak nego prosto ne može da igra za reprezentaciju kad se njemu hoce.Da ode sa priprema,da mu nije dobro..Hvala ne treba.

mio

pre 10 meseci

Razlog je sto Nedovic nije u stanju da odigra jedan turnir a da se nebpovrijedi. Zapravo nije u stanju da veze dvije utakmice. Glupo bi bilo od selektora da oko takvog igraca bazira igru.

saftaj

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Zato što bi otkazao dan pred utakmicu zbog povrede.

Korto

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Nema naročito, znam da ga je i u Zvezdi uzimao na zub. Neka ga, neka ide sa Jaretom umesto Tea i Gudurom umesto Nedovića

kralj

pre 10 meseci

Verovatno ima razlog,mi ne znamo koji i mozemo samo da lupetamo,mozda otkaz koji je servirao pred SP,mozda je u svadji sa nekim igracima pa trazi da oni ne igraju,mozda pravi losu atmosferu,mozda je oterao Pesica tamo gde ne treba,mozda je antipatican Pesicu.......Misljenja sam da ima mesta za njega u reprezentaciji ali selektorova je zadnja,rezultati su dobri i zasto sumnjati u Pesica.

Bojan

pre 10 meseci

ovaj pesic je trener kao i murat obradoglu, Barselonu nije mogao da vodi kad je bila najaca.
(poznavalac, 20. februar 2024

Pominješ ljude koji su bili šampioni sveta u košarci,bar ustani..

Padaju mi kapci

pre 10 meseci

Rezultati idu u prilog Kariju prema tome puna podrska pogotovo posle svetskog sa onakvim sastavom srebrna medalja i to kazem kao navijac Zvezde

Zumba tumba

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Da, Nedović je rekao da je bolestan, povređen, nespreman da igra za nacionalni tim, pa je u isto vreme "razvalio" u Evroligi.
Za reprezentaciju nije mogao da igra, za klub je mogao.

To je to za njega. Ne zaslužuje poziv i to je to. Klupski neostrašćeno. Pomiri se s tim.

aca

pre 10 meseci

pešić uzeo srebro, vi će te njega da učite kog levaka treba da pozove .
(cirkus, 20. februar 2024 14:11) # Link komentara

Pesic ispao u osmini finala evropskog gde smo bili najjaci tim i nije se vratio s momcima za beograd.

Tako da nije sve ok kod njega.

Teodosic nam je sigurno falio, vidimo i sad da je ubedljivo najbolji igrac zvezde a moze se reci i jadranske lige.

E da u finalu je izgubio od Nemacke, trebao je to uzeti.

Dachazvezda

pre 10 meseci

Nešto mi i nije zao iskreno...
Vec je bio previše bitan za reprezentaciju i atmosferu.. U Zvezdi je u mnogo navrata imao selekciju šuta kao Panter u Partizanu, (da nas zakopa svojim potezima) a ne donosi ni priblizno toliko kako se ponaša...
Pešić je šef, zaslužio je podršku koga god izabere.

Djorgo (zvezdaš)

pre 10 meseci

I da sam (naj)ostrašćeniji "Zvezdaš", smatrao bih da Nedović nije u prvih 12, koje spremamo za VELIKI turnir.
Za Teodosića, kada se bude opraštao od košarke, treba napraviti SPEKTAKL koji uključuje i reprezentaciju.

Rothmans

pre 10 meseci

Nedović je vrlo promenljivog karaktera i forme... Odigra jednu ili dve dobre utakmice pa ga nema nigde na narednih šest-sedam, pa opet tako u krug, plus je vrlo sklon povredama tako da i nije neki hendikep što ga nema u rosteru. Sa druge strane Pešić bi mogao i morao do leta da stisne i potisne svoj ego ovoga puta, baš kao i Teodosić, da se nekako pokuša izgladiti spor između njih dvojice, da se u tu priču uključe i igrači sa porukom da ga žele u timu i da se kapiten dostojno oprosti na Olimpijskim igrama od državnog dresa. Ako su mogli Skola, Delfino, Đinobili sa 38+ da igraju ravnopravno sa svima ne vidim što ne bi mogao i Teo da ulazi makar na po minut u svakoj od četvrtina kad krene stani pani da se lomi rezultat, njegova magija će itekako trebati ako svi krenu da zatvaraju Jokića i Bogdanovića.

petar markovic

pre 10 meseci

za pesica je visak? nemojte da provocirate pesica da ga zove, morace ovaj veliki patriota opet da se povredi. tako je pred evropsko propustio cele pripreme i usao u ekipu, zauzevsi mesto nekom ko je krvario celo leto pa je odlucio da ipak ne bi da igra. pa nije hteo da igra u kvalifikacija za svetsko ,,jer je u reprezentaciji cepanje" a u istom terminu igrao za zvezdu protiv fenerbahcea, valjda da joj pomogne da osigura top 16. a onda je pozvan na svetsko i odlucio da ide na pripreme, ali je valjda opet shvatio da je tamo ,,cepanje" pa odustao. e moj pesicu, ovakvu ljudinu si nasao da ne zoves

Vladonius Maximus

pre 10 meseci

Pešić je doktorirao ovu igricu i osvojio skoro sve što se može osvojiti. Verujem da je znao izabrati i sada igrače koji će ostvariti cilj.

M7

pre 10 meseci

Pa cekajte, sto se pravimo sad svi ludi?! Nesto se desilo pred pocetak svetskog,i Nedovic je resio da se povuce sa priprema. Jos od tada se znalo da je verovatno zavrsio svoju reprezentayivnu karijeru. Naravno ne znamo sta je po sredi,ali je i tada bilo ocigledno da je ispao neki nesporazum da ne upotrebim grublju rec, izmedju Pesica i Nedovica.

jajajajaj

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11

ima , rekao covek da nece da igra vise za reprezentaciju, jos pri proslom prozoru.

Nije nego

pre 10 meseci

Super, važan je Tristan. Nedović ne zna košarku jer igra u Zvezdi.
(MileR, 20. februar 2024 14:11)
Bravo, pet bambija. To sto je Nedovic u avgustu sam odlucio da ode kuci, sto je za svaki prozor bio pod povredom pa za 24h igrao lagano, to nema veze.
Tristan jos uvek ni nema prava nastupa

STEVAN VARGA

pre 10 meseci

PESICU ...STO NISI ZVAO NEDOVICA....ALO....A HOCES PROF SRPSKU LIGU....A NEDOVIC IGRA U ZIVOTNOJ FORMI....STETA STO TI JE DANILOVIC ODABRAO IGRACE ZA OVE KVALIFIKACIJE

Markobg

pre 10 meseci

Momak je sam sebe izopštio i nije teško biti prvi strelac tima kada uzimaš više šuteva od Karija.Nigde se ne navodi podatak da prednjači u izgubljenim loptama ,zato je Zvezda tu gde jeste jer se ovaj ponaša kao da je lopta njgova.Nadam se da igra svoju poslednju sezonu u Zvezdi jer za novce za koje je plaćen može to i mnogo bolje.

mio

pre 10 meseci

Ljudi možete da pljujete koga hocete, ali ne dirajte Teodosica. Čovjek je toliko dao za reprezentaciju, donio toliko radosti a mogu slobodno reci da je ove godine sa 36 go DS ina najbolji plej u Evropi. Uzivanje je gledati one njegove lude poteze a najvise njegov uticaj na ekipu. Svaki put kad udje u igru on digne Zvezdu .
Mi bi trebali pokrenuti peticiju da se Teo pozove na Olimpijadu jer taj tip igraca nikad necemo imati.
Teo je poslednji plej stare dobre Srpske skole kosarke i takvi se vise ne prave.
Samo jos da vam kažem da sam navijac Partizana a Zvezdu gledam u EL samo zbog Tea.

atomic

pre 10 meseci

Usamljenim revolverašima nije mesto u reprezentaciji. Pešić je više puta pokazao da ume da napravi tim i ne treba mu se mešati u posao.

Laki

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Nije ga zvao zato što na nebi imao ulogu kakvu očekuje, a u takvim situacijama on ume da bude loš za atmosferu u ekipi. Inače je košarkaškim kvalitetom ispred dosta njih koji su na ovom spisku.

onakousput

pre 10 meseci

Milim ? P ai treba d abude visak !

Decko je izdao reprezentaciju u najgorem momentu..u sred priprema je samovoljno odlucio da se povuce i to kad smo oskudevali na bekovskim pozicijama..Kako imate obraza uopste da agitujete za njega !

Ako je Pesic rekao i ocenio da mu je Nedovic potreban i da je zadovoljan Nedovicevom formom onda Nedovic nije trebalo da napusta pripreme (pod izgpovorom lose forme), a ustvari samo zato jer nije bio zadovoljan ulogom u ekipi ! Taj reprezentacije vise videti nece !!

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Nedović je sam priznao da nije bio u formi, znači bio je samokritičan! I tek onda je rekao da mu je namenjena uloga gde ne bi mogao da pruzi značajniji doprinos. Pešić je selektor i on odlučuje ali svi bi trebalo da smanje svoj ego a više da se udruze za dobro nacionalnog tima. Uostalom da se nije povredio Dobrić na samom početku finala mi bi osvojili zlato i sa okrnjenim sastavom na svetskom prvenstvu.
Voleo bih da postoji takva konsekventnost i u slučaju Jokića i da se on takodje ne pozove na OI u Parizu. Jokić nam je potreban na svetskom prvenstvu zato što Amerikanci na svetska prvenstva ne šalju najače ekipe, kao i na evropskom prvenstvu i da tu osvajamo zlata. A na Olimpijskim igrama nek se odmara sa svojim konjima zato što tu Amerikanci šalju prejaku ekipu i dva Jokića nam ne bi na OI pomogla. Tu greši naš stručni štab i ovo bi trebalo Jokiću da objasne ako on već nema nacionalni ponos da se stalno odaziva reprezentativnom pozivu kao što su se odazivali Novicki, braca Gasol i mnogi drugi.

OMG!!??

pre 10 meseci

Naravno da je visak kad je zanji put samovoljno napustio pripreme pred sam pocetak prvenstva i davao nekakve retardirane izjave kako njemu nesto nije po volji i jos kojekakve gluposti !!!!!
Uostalom on odigra jednu dobru utakmicu potom 3 lose a to nikome nije potrebno !!!!!!

Milan

pre 10 meseci

Iskreno, svaka čast Nedoviću na sve što je uradio u karijeri ali podrška Pešiću na odluci. Dečko koji je češće povređen nego što je igrao u karijeri, ne zovu ga džabe stakleni, plus treba biti realan i reći da odigra jednu dobru utakmicu pa dve, tri loše ili ispod nivoa koji se očekuje i stalno tako... Zaista mislim da nam za Olimpijske igre ne bi značio a glupo da ga uigrava sad (pitanje je da li bi i on hteo) sa timom ako neće biti pozvan na leto.

anon

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Ne uklapa se u Pesicevu taktiku i nacin igre. Mislim da je to sasvim dovoljno.

Mada, skretanje paznje na cinjenicu da je zvezda drzavni projekat koji ne bi bio tu gde jeste da mu se ne namesta sve zivo nije klupska ostrascenost, nego iznosenje cinjenica.

Dzeronimo

pre 10 meseci

kod pesica nema mesta za Tea, Jokica i Nedu.... pametnom dosta...
(masinista, 20. februar 2024 14:37)

Tebi "pametnom" je dosta.
Teodosic, vec sam pisao, nije zasluzio onakav odnos orema njemu.
Nedovica nikada vise ne bi zvao, on SAM je zakljucio da treba da napusti reorezentaciju, ej...on SAM?!
Jokic nije hteo/mogao da igra.
Objasni "pametni" ulogu Pesica?

Bojan

pre 10 meseci

ovaj pesic je trener kao i murat obradoglu, Barselonu nije mogao da vodi kad je bila najaca.
(poznavalac, 20. februar 2024

Pominješ ljude koji su bili šampioni sveta u košarci,bar ustani..

jajajajaj

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11

ima , rekao covek da nece da igra vise za reprezentaciju, jos pri proslom prozoru.

bili

pre 10 meseci

Na stranu Nedović, meni je i dalje sramota na koji način smo se odrekli Teodosića. Čoveka koji je bio kapiten, uvek dolazio za reprezentaciju, i kad je otišao u NBA rekao je da ne mogu da ga uslove da ne igra za Srbiju. Okej, selektor si i ne vidiš ga u timu, ali zar ne može to na lepši način da se uradi? Zar nam ne bi koristio sad za ove prozore?

Padaju mi kapci

pre 10 meseci

Rezultati idu u prilog Kariju prema tome puna podrska pogotovo posle svetskog sa onakvim sastavom srebrna medalja i to kazem kao navijac Zvezde

Nije nego

pre 10 meseci

Super, važan je Tristan. Nedović ne zna košarku jer igra u Zvezdi.
(MileR, 20. februar 2024 14:11)
Bravo, pet bambija. To sto je Nedovic u avgustu sam odlucio da ode kuci, sto je za svaki prozor bio pod povredom pa za 24h igrao lagano, to nema veze.
Tristan jos uvek ni nema prava nastupa

xXx

pre 10 meseci

Sta bre pisete vi? Decko sam napustio i ocekujete da ce sad Pesic da ga vrati?!
Pri tom igra uzasno u Zvezdi, zalaganja bez, samo stoji i sutra trojke pa da molimo Boga da ga krene.
Neka hvala, ja bi isao sa 11 igraca ali njega ne bi zvao.

basketaš

pre 10 meseci

A zašto pišete: Za Pešića je visak?
Jel ga zvao prošle godine za svetsko i ovaj nije hteo? Šta treba da radi, svaki put da ga moli?

Milan

pre 10 meseci

Iskreno, svaka čast Nedoviću na sve što je uradio u karijeri ali podrška Pešiću na odluci. Dečko koji je češće povređen nego što je igrao u karijeri, ne zovu ga džabe stakleni, plus treba biti realan i reći da odigra jednu dobru utakmicu pa dve, tri loše ili ispod nivoa koji se očekuje i stalno tako... Zaista mislim da nam za Olimpijske igre ne bi značio a glupo da ga uigrava sad (pitanje je da li bi i on hteo) sa timom ako neće biti pozvan na leto.

petar markovic

pre 10 meseci

za pesica je visak? nemojte da provocirate pesica da ga zove, morace ovaj veliki patriota opet da se povredi. tako je pred evropsko propustio cele pripreme i usao u ekipu, zauzevsi mesto nekom ko je krvario celo leto pa je odlucio da ipak ne bi da igra. pa nije hteo da igra u kvalifikacija za svetsko ,,jer je u reprezentaciji cepanje" a u istom terminu igrao za zvezdu protiv fenerbahcea, valjda da joj pomogne da osigura top 16. a onda je pozvan na svetsko i odlucio da ide na pripreme, ali je valjda opet shvatio da je tamo ,,cepanje" pa odustao. e moj pesicu, ovakvu ljudinu si nasao da ne zoves

Idi begaj

pre 10 meseci

Pešić je prošle godine otkačio Nedovića, Teodosića.....onomad Radmanovića(zlato) i uzeo srebro.
U kome je problem, a ko zna tačno šta radi?

Dobri

pre 10 meseci

Kako ljudi imaju pamcenje kao ribicia. Na poslednjem Evropskom Prvrnstvu, Nedović je uzeo mesto Dobriću, a znao je da je povredjen, niti je ihrao niti trenirao, imali smo igraca manje u rotaciji. Na poslednjem Svetkosm prvenstvu, Dobrić je bio nas najvazniji igrac i x faktor za odlazak u finale, a i kljuc poraza od Nemacke u finalu. Kao navijac Zvezde, kazem takvom karakteru kao sto je Nedovic nije mesto u reprezentaciji!

Loshemi

pre 10 meseci

Nije dečko visak nego prosto ne može da igra za reprezentaciju kad se njemu hoce.Da ode sa priprema,da mu nije dobro..Hvala ne treba.

mio

pre 10 meseci

Razlog je sto Nedovic nije u stanju da odigra jedan turnir a da se nebpovrijedi. Zapravo nije u stanju da veze dvije utakmice. Glupo bi bilo od selektora da oko takvog igraca bazira igru.

mAd

pre 10 meseci

Zvezdaš sam.. poštujem i cenim Nedovica, sve što je postigao i bio sam presrećan kada je potpisao prošle godine. Ali realan da budem Neda nije igrač za velika dela. Da se razumemo kada je u svom prime ili ti max modu sigurno je jedan od najboljih belih bekova u EL(jak ulaz,savršena tehnika suta iz kretnje ma sve sjajni) ali takodje je i jedan od najnekonstantnijih kao i jedan od najsklonijih povredama. Kada se sve to uzme u obzir, Neda i nije bas najpozeljnihe resenje za mnoge trenere.
Koliko je samo ključnih lopti nonosalantno izgubio ove godine. Odigra jednu savršeno pa tri očajno...

atomic

pre 10 meseci

Usamljenim revolverašima nije mesto u reprezentaciji. Pešić je više puta pokazao da ume da napravi tim i ne treba mu se mešati u posao.

Markobg

pre 10 meseci

Momak je sam sebe izopštio i nije teško biti prvi strelac tima kada uzimaš više šuteva od Karija.Nigde se ne navodi podatak da prednjači u izgubljenim loptama ,zato je Zvezda tu gde jeste jer se ovaj ponaša kao da je lopta njgova.Nadam se da igra svoju poslednju sezonu u Zvezdi jer za novce za koje je plaćen može to i mnogo bolje.

kladzom do bola

pre 10 meseci

Kao Zvezdas meni je on visak i u Zvezdi . Na jednu odigranu dobru utakmicu , najmanje pet posle nemoze da se sastavi . A odbranu bi bolje igrala moja pokojna baba .

Stefan

pre 10 meseci

A što bi ga pa zvao? Odazvao bi se pa izjavio da nije fizički spreman iako je profesionalni sportista i odustao. Ima košarkaša koji su spremniji i voljniji da igraju za reprezentaciju.

Goran Loznica

pre 10 meseci

Pa zar nije od povređen od reprezentacije? Prošle godine je rek’o da je povređen a posle 24h igrao za CZ u evroligi preko 30 minuta u porazu. Šta sad traži?

Dzeronimo

pre 10 meseci

kod pesica nema mesta za Tea, Jokica i Nedu.... pametnom dosta...
(masinista, 20. februar 2024 14:37)

Tebi "pametnom" je dosta.
Teodosic, vec sam pisao, nije zasluzio onakav odnos orema njemu.
Nedovica nikada vise ne bi zvao, on SAM je zakljucio da treba da napusti reorezentaciju, ej...on SAM?!
Jokic nije hteo/mogao da igra.
Objasni "pametni" ulogu Pesica?

Vladonius Maximus

pre 10 meseci

Pešić je doktorirao ovu igricu i osvojio skoro sve što se može osvojiti. Verujem da je znao izabrati i sada igrače koji će ostvariti cilj.

OMG!!??

pre 10 meseci

Naravno da je visak kad je zanji put samovoljno napustio pripreme pred sam pocetak prvenstva i davao nekakve retardirane izjave kako njemu nesto nije po volji i jos kojekakve gluposti !!!!!
Uostalom on odigra jednu dobru utakmicu potom 3 lose a to nikome nije potrebno !!!!!!

Rothmans

pre 10 meseci

Nedović je vrlo promenljivog karaktera i forme... Odigra jednu ili dve dobre utakmice pa ga nema nigde na narednih šest-sedam, pa opet tako u krug, plus je vrlo sklon povredama tako da i nije neki hendikep što ga nema u rosteru. Sa druge strane Pešić bi mogao i morao do leta da stisne i potisne svoj ego ovoga puta, baš kao i Teodosić, da se nekako pokuša izgladiti spor između njih dvojice, da se u tu priču uključe i igrači sa porukom da ga žele u timu i da se kapiten dostojno oprosti na Olimpijskim igrama od državnog dresa. Ako su mogli Skola, Delfino, Đinobili sa 38+ da igraju ravnopravno sa svima ne vidim što ne bi mogao i Teo da ulazi makar na po minut u svakoj od četvrtina kad krene stani pani da se lomi rezultat, njegova magija će itekako trebati ako svi krenu da zatvaraju Jokića i Bogdanovića.

Dachazvezda

pre 10 meseci

Nešto mi i nije zao iskreno...
Vec je bio previše bitan za reprezentaciju i atmosferu.. U Zvezdi je u mnogo navrata imao selekciju šuta kao Panter u Partizanu, (da nas zakopa svojim potezima) a ne donosi ni priblizno toliko kako se ponaša...
Pešić je šef, zaslužio je podršku koga god izabere.

objektivan

pre 10 meseci

Odgovor na ovo pitanje je vrlo jasan. Pešiću se Nedović ne sviđa kao igrač i to je to. Možda zato što je sklon povredama ili što slabije igra odbranu ili nešto treće. Nedović nije po volji Pešiću već godinama. Kada je Pešić bio prvi put trener Zvezde, Nedović je više sedeo na klupi nego što je igrao, i ako je bio najbolji igrač te ekipe. To je bio razlog zbog kojeg je Nedović 2012. otišao u Ritas, realno slabiji klub od Zvezde.

saftaj

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Zato što bi otkazao dan pred utakmicu zbog povrede.

kralj

pre 10 meseci

Verovatno ima razlog,mi ne znamo koji i mozemo samo da lupetamo,mozda otkaz koji je servirao pred SP,mozda je u svadji sa nekim igracima pa trazi da oni ne igraju,mozda pravi losu atmosferu,mozda je oterao Pesica tamo gde ne treba,mozda je antipatican Pesicu.......Misljenja sam da ima mesta za njega u reprezentaciji ali selektorova je zadnja,rezultati su dobri i zasto sumnjati u Pesica.

M7

pre 10 meseci

Pa cekajte, sto se pravimo sad svi ludi?! Nesto se desilo pred pocetak svetskog,i Nedovic je resio da se povuce sa priprema. Jos od tada se znalo da je verovatno zavrsio svoju reprezentayivnu karijeru. Naravno ne znamo sta je po sredi,ali je i tada bilo ocigledno da je ispao neki nesporazum da ne upotrebim grublju rec, izmedju Pesica i Nedovica.

Bole

pre 10 meseci

A zašto pišete: Za Pešića je visak?
Jel ga zvao prošle godine za svetsko i ovaj nije hteo? Šta treba da radi, svaki put da ga moli?
(basketaš, 20. februar 2024 15:05)

Njega ne, ali Kalinica bi morao...

Filip

pre 10 meseci

Po meni skroz očekivano da Nedović nije pozvan, na toj poziciji već imamo dovoljno kvalitetnih opcija. Bolja opcija od Nedovića bio bi Lazić, makar si siguran da se pored njega niko neće naigrati, od Nedovića nikad ne znaš kako će odigrati.

boki

pre 10 meseci

i sta sad se kao pravimo mutavi da Pesic ne zove nedovica!?
istina je da, nit mu covic dozvoljava da igra zbog eventualne povrede a i kod njega ocigledno nije razvijena svijest o igranju za Srbiju.

Djordje

pre 10 meseci

@zare: Evo ja cu probati da ti odgovorim posto ti " neostrascen" ne vidis da je taj decko veca stetocina za ekipu nego korist, cekas ga po tri cetiri utakmice da izdivlja ubaci 25-30 pa ga onda ne vidis na terenu i tako ukrug a odbrana ne postoji u njegovom shvatanju igre, jednostavno takav igrac kod Pesica nema sta da trazi, mozda kod Sferopulosa zato ste tu i gde ste 16 ti u EL isti skucaj kao i Punter u KKP ove sezone sa tim sto Punter mozda i zaigra ovaj nece sigurno.

Laki

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Nije ga zvao zato što na nebi imao ulogu kakvu očekuje, a u takvim situacijama on ume da bude loš za atmosferu u ekipi. Inače je košarkaškim kvalitetom ispred dosta njih koji su na ovom spisku.

sasa

pre 10 meseci

Kako povredjen? Rekao je da u sistemu ne moze da doprinese ekipi, dogovorio se sa selektorom i ne igra.

Sta ti izmisljas? Zna se ko je pricao da je povredjen, a igrao za klub.

Bogdan Bogdanovic, dvaput zaredom.
(nista o nicemu, 20. februar 2024 18:08) # Link komentara Kada nije Bogdan igrao sem prosle godine ? Malo ozboljnosti ali ako ti kazes da je tako OK

Karakondžula

pre 10 meseci

Nedović nikad nije ispunio očekivanja, previše povreda, nije konstantna… zato ga i logično selektor nije pozvao. Nije on loš kosarkas, ali povrede i taj manjak konstantnosti ga je i koštalo neke bolje karijere..

Komšija Mile

pre 10 meseci

Skoro jedan igrač kao Nedović nije odigrao lošije pripremne utakmice prošle godine.Bilo je teško za gledati!Ako se iko seća?Kao da je namerno to radio!!!

mio

pre 10 meseci

Ljudi možete da pljujete koga hocete, ali ne dirajte Teodosica. Čovjek je toliko dao za reprezentaciju, donio toliko radosti a mogu slobodno reci da je ove godine sa 36 go DS ina najbolji plej u Evropi. Uzivanje je gledati one njegove lude poteze a najvise njegov uticaj na ekipu. Svaki put kad udje u igru on digne Zvezdu .
Mi bi trebali pokrenuti peticiju da se Teo pozove na Olimpijadu jer taj tip igraca nikad necemo imati.
Teo je poslednji plej stare dobre Srpske skole kosarke i takvi se vise ne prave.
Samo jos da vam kažem da sam navijac Partizana a Zvezdu gledam u EL samo zbog Tea.

Djorgo (zvezdaš)

pre 10 meseci

I da sam (naj)ostrašćeniji "Zvezdaš", smatrao bih da Nedović nije u prvih 12, koje spremamo za VELIKI turnir.
Za Teodosića, kada se bude opraštao od košarke, treba napraviti SPEKTAKL koji uključuje i reprezentaciju.

ultrasrbin

pre 10 meseci

PESICU ...STO NISI ZVAO NEDOVICA....ALO....A HOCES PROF SRPSKU LIGU....A NEDOVIC IGRA U ZIVOTNOJ FORMI....STETA STO TI JE DANILOVIC ODABRAO IGRACE ZA OVE KVALIFIKACIJE
(STEVAN VARGA, 20. februar 2024 14:39)

Evo samo nekoliko razloga:

- U prozorima za EP Nedovic je uvek bio umoran i povredjen. Nije odigrao ni jednu utakmicu
-Povredjen je otisao na EP i uzeo mesto zdravom igracu ili bar nekome ko je i obezbedio to EP kroz prozore
-U prozorima pred SP je ponovo bio povredjen i umoran, ali ga to nije sprecavalo da igra po 30 minuta u EL
-Pred polazak na SP Pesic se pohvalno izrazio o njemu i njegovoj ulozi u timu, a on se pokupio i napustio reprezentaciju jer po "njegovim" recima ne moze da doprinese

Brojis li mu izgubljene lopte u tu zivotnu formu. Gledas li %? A zalaganje u odbrani?

slavisa

pre 10 meseci

Prava istina da je Pesic sve pokusavao da mu Nedovic igra ali svaki put kad ga stavi u igru ostavlje oceanske rupe u odbrani pa ja zivce gubim nerviran se ko lud a ovaj tera igru po starom da igram napad drugi nek se cepaju u odbrani samo posteno kako nam je delovala reprezentacija na parketu sa Nedovicem busili nas svi prolaze pored njega kao da su vanjzemaljci epizodni igrac za minut dve pa van vise nesmes jer sigurno gubis neizvesne utakmice Nedovic je rekorder po porazima u neizvesnim utakmicama i na kraju posao napusta trener Ivanovic zbog koga zbog Nede ma bezi.

onakousput

pre 10 meseci

Milim ? P ai treba d abude visak !

Decko je izdao reprezentaciju u najgorem momentu..u sred priprema je samovoljno odlucio da se povuce i to kad smo oskudevali na bekovskim pozicijama..Kako imate obraza uopste da agitujete za njega !

Ako je Pesic rekao i ocenio da mu je Nedovic potreban i da je zadovoljan Nedovicevom formom onda Nedovic nije trebalo da napusta pripreme (pod izgpovorom lose forme), a ustvari samo zato jer nije bio zadovoljan ulogom u ekipi ! Taj reprezentacije vise videti nece !!

Kuki

pre 10 meseci

Kakav Nedović,prošle godine pobeže iz repke frajer mislio da će biti fijasko na SP!!!Selektor da zove samo ove pouzdane,kakav Nedović,Teo i njima slični!

Zumba tumba

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Da, Nedović je rekao da je bolestan, povređen, nespreman da igra za nacionalni tim, pa je u isto vreme "razvalio" u Evroligi.
Za reprezentaciju nije mogao da igra, za klub je mogao.

To je to za njega. Ne zaslužuje poziv i to je to. Klupski neostrašćeno. Pomiri se s tim.

Миле

pre 10 meseci

Још док је Пешић био тренер Звезде је за Недовића рекао отприлике (по сећању)да се ради о кошаркашу великих могућности, али да никада неће досегнути те могућности. И није. Покаже с времена на време те могућности, а онда три меча показује све своје немогућности.
Него мени нешто друго упаде у очи јуче када је објављен списак. Ја знам да овде има подоста провокатора, али је очито и многих неинформисаних па питају рецимо где је Милутинов и сл. Већина примедби је било на то што су на списку Давидовац и Јарамаз, а нико баш нико не оспори Трифуновићево присуство на списку. Ја лично мислим да тај иритантни момак није заслужио ни минут у Партизану а камо ли у репрезентацији. Али, ја дубоко верујем да је Пешић, или било ко други да је на његовом месту, много више упућенији од мене али, опростите, и од свих овде који узимају реч у дискусији и зато ми није пало на памет да пишем против Трифуновићевог позивања. Успут питам стручњаке ко је у моменту када су Јокић и Милутинов (дај боже да до олимпијаде буде спреман)недоступни на центарској линији заслужнији пре Балше да буде на списку. Не кажем да је Балша репрезентативни калибар, али ко је тај пре њега у овој ситуацији?

Korto

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Nema naročito, znam da ga je i u Zvezdi uzimao na zub. Neka ga, neka ide sa Jaretom umesto Tea i Gudurom umesto Nedovića

STEVAN VARGA

pre 10 meseci

PESICU ...STO NISI ZVAO NEDOVICA....ALO....A HOCES PROF SRPSKU LIGU....A NEDOVIC IGRA U ZIVOTNOJ FORMI....STETA STO TI JE DANILOVIC ODABRAO IGRACE ZA OVE KVALIFIKACIJE

I tata bi sine

pre 10 meseci

Ma dajte, molim vas. Pa taj je treneru indirektno rekao da je on bolji trener.
On je zamenljiv, imamo još boljih, kao B.Bogdanovica, recimo.

anon

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Ne uklapa se u Pesicevu taktiku i nacin igre. Mislim da je to sasvim dovoljno.

Mada, skretanje paznje na cinjenicu da je zvezda drzavni projekat koji ne bi bio tu gde jeste da mu se ne namesta sve zivo nije klupska ostrascenost, nego iznosenje cinjenica.

Max von Laberg

pre 10 meseci

Zasto ne pitate Nesu Ilica,sto nema Nedovica?.Ilic je isto jedan od Faktora koji negativno kreira stanje u reprezentaciji.Treba ga pametno skloniti,odstraniti.Prvi put je sa Nedovicem napravio plan kako i sta da igra Nedovic,kad su to javno objavili vecina ljudi igraca je rekla da ne veruju da je to dobro i da to Nedovic moze izvest odigrati,odmah se oglasio da je povredjen to je bilo na EP.Na poslednje nije ni putovao jer je od selektora cuo sta treba da igra odmah je bio povredjen.

sasa

pre 10 meseci

Kako povredjen? Rekao je da u sistemu ne moze da doprinese ekipi, dogovorio se sa selektorom i ne igra.

Sta ti izmisljas? Zna se ko je pricao da je povredjen, a igrao za klub.

Bogdan Bogdanovic, dvaput zaredom. Ti stvarno verujes u to sto si napisao ?

ASM

pre 10 meseci

Samo da Guduric ne resava ako se bude lomio rezultat.
(Vladan, 20. februar 2024 19:14)

Ili onaj sto se klizao po terenu onomad protiv Litvanije..

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Nedović je sam priznao da nije bio u formi, znači bio je samokritičan! I tek onda je rekao da mu je namenjena uloga gde ne bi mogao da pruzi značajniji doprinos. Pešić je selektor i on odlučuje ali svi bi trebalo da smanje svoj ego a više da se udruze za dobro nacionalnog tima. Uostalom da se nije povredio Dobrić na samom početku finala mi bi osvojili zlato i sa okrnjenim sastavom na svetskom prvenstvu.
Voleo bih da postoji takva konsekventnost i u slučaju Jokića i da se on takodje ne pozove na OI u Parizu. Jokić nam je potreban na svetskom prvenstvu zato što Amerikanci na svetska prvenstva ne šalju najače ekipe, kao i na evropskom prvenstvu i da tu osvajamo zlata. A na Olimpijskim igrama nek se odmara sa svojim konjima zato što tu Amerikanci šalju prejaku ekipu i dva Jokića nam ne bi na OI pomogla. Tu greši naš stručni štab i ovo bi trebalo Jokiću da objasne ako on već nema nacionalni ponos da se stalno odaziva reprezentativnom pozivu kao što su se odazivali Novicki, braca Gasol i mnogi drugi.

aca

pre 10 meseci

pešić uzeo srebro, vi će te njega da učite kog levaka treba da pozove .
(cirkus, 20. februar 2024 14:11) # Link komentara

Pesic ispao u osmini finala evropskog gde smo bili najjaci tim i nije se vratio s momcima za beograd.

Tako da nije sve ok kod njega.

Teodosic nam je sigurno falio, vidimo i sad da je ubedljivo najbolji igrac zvezde a moze se reci i jadranske lige.

E da u finalu je izgubio od Nemacke, trebao je to uzeti.

nista o nicemu

pre 10 meseci

Pa zar nije od povređen od reprezentacije? Prošle godine je rek’o da je povređen a posle 24h igrao za CZ u evroligi preko 30 minuta u porazu. Šta sad traži?
(Goran Loznica, 20. februar 2024 17:46)

Kako povredjen? Rekao je da u sistemu ne moze da doprinese ekipi, dogovorio se sa selektorom i ne igra.

Sta ti izmisljas? Zna se ko je pricao da je povredjen, a igrao za klub.

Bogdan Bogdanovic, dvaput zaredom.

HUSO

pre 10 meseci

Dusevno sam presrecan kad sam video u sastavu Jaramaza. Prepoznao je Pesic sve kvalitete ovog vanserijskog igraca. Samo je pogresio sto mu nije dao kapitensku traku.

boki

pre 10 meseci

Realno sada nema potrebe da ga zove ali je njegova povreda bila ogroman hendikep na poslednjem EP. Toj ekipi je bas nedostajala njegova brzina protiv Italije. Igrao je odlično i imao veliku ulogu. Verujem da bi sa njim otišli do krova Evrope.

Zdravko

pre 9 meseci

Medović,nesumnjivo ima neki kvajitet,ali je najveći problem što on uvek igra samo za sebe(doduše to mu ponekad isprva u svakoj trećoj utakmici) sve ostalo važno za tim i košarkašku igru njemu ja manje bitno.
To je vjerujem i Pešić video i zato ga ni ne poziva.

bili

pre 10 meseci

Na stranu Nedović, meni je i dalje sramota na koji način smo se odrekli Teodosića. Čoveka koji je bio kapiten, uvek dolazio za reprezentaciju, i kad je otišao u NBA rekao je da ne mogu da ga uslove da ne igra za Srbiju. Okej, selektor si i ne vidiš ga u timu, ali zar ne može to na lepši način da se uradi? Zar nam ne bi koristio sad za ove prozore?

STEVAN VARGA

pre 10 meseci

PESICU ...STO NISI ZVAO NEDOVICA....ALO....A HOCES PROF SRPSKU LIGU....A NEDOVIC IGRA U ZIVOTNOJ FORMI....STETA STO TI JE DANILOVIC ODABRAO IGRACE ZA OVE KVALIFIKACIJE

nista o nicemu

pre 10 meseci

Pa zar nije od povređen od reprezentacije? Prošle godine je rek’o da je povređen a posle 24h igrao za CZ u evroligi preko 30 minuta u porazu. Šta sad traži?
(Goran Loznica, 20. februar 2024 17:46)

Kako povredjen? Rekao je da u sistemu ne moze da doprinese ekipi, dogovorio se sa selektorom i ne igra.

Sta ti izmisljas? Zna se ko je pricao da je povredjen, a igrao za klub.

Bogdan Bogdanovic, dvaput zaredom.

Korto

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Nema naročito, znam da ga je i u Zvezdi uzimao na zub. Neka ga, neka ide sa Jaretom umesto Tea i Gudurom umesto Nedovića

aca

pre 10 meseci

pešić uzeo srebro, vi će te njega da učite kog levaka treba da pozove .
(cirkus, 20. februar 2024 14:11) # Link komentara

Pesic ispao u osmini finala evropskog gde smo bili najjaci tim i nije se vratio s momcima za beograd.

Tako da nije sve ok kod njega.

Teodosic nam je sigurno falio, vidimo i sad da je ubedljivo najbolji igrac zvezde a moze se reci i jadranske lige.

E da u finalu je izgubio od Nemacke, trebao je to uzeti.

boki

pre 10 meseci

Realno sada nema potrebe da ga zove ali je njegova povreda bila ogroman hendikep na poslednjem EP. Toj ekipi je bas nedostajala njegova brzina protiv Italije. Igrao je odlično i imao veliku ulogu. Verujem da bi sa njim otišli do krova Evrope.

sasa

pre 10 meseci

Kako povredjen? Rekao je da u sistemu ne moze da doprinese ekipi, dogovorio se sa selektorom i ne igra.

Sta ti izmisljas? Zna se ko je pricao da je povredjen, a igrao za klub.

Bogdan Bogdanovic, dvaput zaredom. Ti stvarno verujes u to sto si napisao ?

Bojan

pre 10 meseci

ovaj pesic je trener kao i murat obradoglu, Barselonu nije mogao da vodi kad je bila najaca.
(poznavalac, 20. februar 2024

Pominješ ljude koji su bili šampioni sveta u košarci,bar ustani..

ASM

pre 10 meseci

Samo da Guduric ne resava ako se bude lomio rezultat.
(Vladan, 20. februar 2024 19:14)

Ili onaj sto se klizao po terenu onomad protiv Litvanije..

HUSO

pre 10 meseci

Dusevno sam presrecan kad sam video u sastavu Jaramaza. Prepoznao je Pesic sve kvalitete ovog vanserijskog igraca. Samo je pogresio sto mu nije dao kapitensku traku.

mio

pre 10 meseci

Ljudi možete da pljujete koga hocete, ali ne dirajte Teodosica. Čovjek je toliko dao za reprezentaciju, donio toliko radosti a mogu slobodno reci da je ove godine sa 36 go DS ina najbolji plej u Evropi. Uzivanje je gledati one njegove lude poteze a najvise njegov uticaj na ekipu. Svaki put kad udje u igru on digne Zvezdu .
Mi bi trebali pokrenuti peticiju da se Teo pozove na Olimpijadu jer taj tip igraca nikad necemo imati.
Teo je poslednji plej stare dobre Srpske skole kosarke i takvi se vise ne prave.
Samo jos da vam kažem da sam navijac Partizana a Zvezdu gledam u EL samo zbog Tea.

Bole

pre 10 meseci

A zašto pišete: Za Pešića je visak?
Jel ga zvao prošle godine za svetsko i ovaj nije hteo? Šta treba da radi, svaki put da ga moli?
(basketaš, 20. februar 2024 15:05)

Njega ne, ali Kalinica bi morao...

xXx

pre 10 meseci

Sta bre pisete vi? Decko sam napustio i ocekujete da ce sad Pesic da ga vrati?!
Pri tom igra uzasno u Zvezdi, zalaganja bez, samo stoji i sutra trojke pa da molimo Boga da ga krene.
Neka hvala, ja bi isao sa 11 igraca ali njega ne bi zvao.

Nije nego

pre 10 meseci

Super, važan je Tristan. Nedović ne zna košarku jer igra u Zvezdi.
(MileR, 20. februar 2024 14:11)
Bravo, pet bambija. To sto je Nedovic u avgustu sam odlucio da ode kuci, sto je za svaki prozor bio pod povredom pa za 24h igrao lagano, to nema veze.
Tristan jos uvek ni nema prava nastupa

mio

pre 10 meseci

Razlog je sto Nedovic nije u stanju da odigra jedan turnir a da se nebpovrijedi. Zapravo nije u stanju da veze dvije utakmice. Glupo bi bilo od selektora da oko takvog igraca bazira igru.

Markobg

pre 10 meseci

Momak je sam sebe izopštio i nije teško biti prvi strelac tima kada uzimaš više šuteva od Karija.Nigde se ne navodi podatak da prednjači u izgubljenim loptama ,zato je Zvezda tu gde jeste jer se ovaj ponaša kao da je lopta njgova.Nadam se da igra svoju poslednju sezonu u Zvezdi jer za novce za koje je plaćen može to i mnogo bolje.

Rothmans

pre 10 meseci

Nedović je vrlo promenljivog karaktera i forme... Odigra jednu ili dve dobre utakmice pa ga nema nigde na narednih šest-sedam, pa opet tako u krug, plus je vrlo sklon povredama tako da i nije neki hendikep što ga nema u rosteru. Sa druge strane Pešić bi mogao i morao do leta da stisne i potisne svoj ego ovoga puta, baš kao i Teodosić, da se nekako pokuša izgladiti spor između njih dvojice, da se u tu priču uključe i igrači sa porukom da ga žele u timu i da se kapiten dostojno oprosti na Olimpijskim igrama od državnog dresa. Ako su mogli Skola, Delfino, Đinobili sa 38+ da igraju ravnopravno sa svima ne vidim što ne bi mogao i Teo da ulazi makar na po minut u svakoj od četvrtina kad krene stani pani da se lomi rezultat, njegova magija će itekako trebati ako svi krenu da zatvaraju Jokića i Bogdanovića.

Padaju mi kapci

pre 10 meseci

Rezultati idu u prilog Kariju prema tome puna podrska pogotovo posle svetskog sa onakvim sastavom srebrna medalja i to kazem kao navijac Zvezde

Kuki

pre 10 meseci

Kakav Nedović,prošle godine pobeže iz repke frajer mislio da će biti fijasko na SP!!!Selektor da zove samo ove pouzdane,kakav Nedović,Teo i njima slični!

anon

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Ne uklapa se u Pesicevu taktiku i nacin igre. Mislim da je to sasvim dovoljno.

Mada, skretanje paznje na cinjenicu da je zvezda drzavni projekat koji ne bi bio tu gde jeste da mu se ne namesta sve zivo nije klupska ostrascenost, nego iznosenje cinjenica.

onakousput

pre 10 meseci

Milim ? P ai treba d abude visak !

Decko je izdao reprezentaciju u najgorem momentu..u sred priprema je samovoljno odlucio da se povuce i to kad smo oskudevali na bekovskim pozicijama..Kako imate obraza uopste da agitujete za njega !

Ako je Pesic rekao i ocenio da mu je Nedovic potreban i da je zadovoljan Nedovicevom formom onda Nedovic nije trebalo da napusta pripreme (pod izgpovorom lose forme), a ustvari samo zato jer nije bio zadovoljan ulogom u ekipi ! Taj reprezentacije vise videti nece !!

jajajajaj

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11

ima , rekao covek da nece da igra vise za reprezentaciju, jos pri proslom prozoru.

Idi begaj

pre 10 meseci

Pešić je prošle godine otkačio Nedovića, Teodosića.....onomad Radmanovića(zlato) i uzeo srebro.
U kome je problem, a ko zna tačno šta radi?

Milan

pre 10 meseci

Iskreno, svaka čast Nedoviću na sve što je uradio u karijeri ali podrška Pešiću na odluci. Dečko koji je češće povređen nego što je igrao u karijeri, ne zovu ga džabe stakleni, plus treba biti realan i reći da odigra jednu dobru utakmicu pa dve, tri loše ili ispod nivoa koji se očekuje i stalno tako... Zaista mislim da nam za Olimpijske igre ne bi značio a glupo da ga uigrava sad (pitanje je da li bi i on hteo) sa timom ako neće biti pozvan na leto.

Laki

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Nije ga zvao zato što na nebi imao ulogu kakvu očekuje, a u takvim situacijama on ume da bude loš za atmosferu u ekipi. Inače je košarkaškim kvalitetom ispred dosta njih koji su na ovom spisku.

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Nedović je sam priznao da nije bio u formi, znači bio je samokritičan! I tek onda je rekao da mu je namenjena uloga gde ne bi mogao da pruzi značajniji doprinos. Pešić je selektor i on odlučuje ali svi bi trebalo da smanje svoj ego a više da se udruze za dobro nacionalnog tima. Uostalom da se nije povredio Dobrić na samom početku finala mi bi osvojili zlato i sa okrnjenim sastavom na svetskom prvenstvu.
Voleo bih da postoji takva konsekventnost i u slučaju Jokića i da se on takodje ne pozove na OI u Parizu. Jokić nam je potreban na svetskom prvenstvu zato što Amerikanci na svetska prvenstva ne šalju najače ekipe, kao i na evropskom prvenstvu i da tu osvajamo zlata. A na Olimpijskim igrama nek se odmara sa svojim konjima zato što tu Amerikanci šalju prejaku ekipu i dva Jokića nam ne bi na OI pomogla. Tu greši naš stručni štab i ovo bi trebalo Jokiću da objasne ako on već nema nacionalni ponos da se stalno odaziva reprezentativnom pozivu kao što su se odazivali Novicki, braca Gasol i mnogi drugi.

petar markovic

pre 10 meseci

za pesica je visak? nemojte da provocirate pesica da ga zove, morace ovaj veliki patriota opet da se povredi. tako je pred evropsko propustio cele pripreme i usao u ekipu, zauzevsi mesto nekom ko je krvario celo leto pa je odlucio da ipak ne bi da igra. pa nije hteo da igra u kvalifikacija za svetsko ,,jer je u reprezentaciji cepanje" a u istom terminu igrao za zvezdu protiv fenerbahcea, valjda da joj pomogne da osigura top 16. a onda je pozvan na svetsko i odlucio da ide na pripreme, ali je valjda opet shvatio da je tamo ,,cepanje" pa odustao. e moj pesicu, ovakvu ljudinu si nasao da ne zoves

Djordje

pre 10 meseci

@zare: Evo ja cu probati da ti odgovorim posto ti " neostrascen" ne vidis da je taj decko veca stetocina za ekipu nego korist, cekas ga po tri cetiri utakmice da izdivlja ubaci 25-30 pa ga onda ne vidis na terenu i tako ukrug a odbrana ne postoji u njegovom shvatanju igre, jednostavno takav igrac kod Pesica nema sta da trazi, mozda kod Sferopulosa zato ste tu i gde ste 16 ti u EL isti skucaj kao i Punter u KKP ove sezone sa tim sto Punter mozda i zaigra ovaj nece sigurno.

kladzom do bola

pre 10 meseci

Kao Zvezdas meni je on visak i u Zvezdi . Na jednu odigranu dobru utakmicu , najmanje pet posle nemoze da se sastavi . A odbranu bi bolje igrala moja pokojna baba .

saftaj

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Zato što bi otkazao dan pred utakmicu zbog povrede.

basketaš

pre 10 meseci

A zašto pišete: Za Pešića je visak?
Jel ga zvao prošle godine za svetsko i ovaj nije hteo? Šta treba da radi, svaki put da ga moli?

Миле

pre 10 meseci

Још док је Пешић био тренер Звезде је за Недовића рекао отприлике (по сећању)да се ради о кошаркашу великих могућности, али да никада неће досегнути те могућности. И није. Покаже с времена на време те могућности, а онда три меча показује све своје немогућности.
Него мени нешто друго упаде у очи јуче када је објављен списак. Ја знам да овде има подоста провокатора, али је очито и многих неинформисаних па питају рецимо где је Милутинов и сл. Већина примедби је било на то што су на списку Давидовац и Јарамаз, а нико баш нико не оспори Трифуновићево присуство на списку. Ја лично мислим да тај иритантни момак није заслужио ни минут у Партизану а камо ли у репрезентацији. Али, ја дубоко верујем да је Пешић, или било ко други да је на његовом месту, много више упућенији од мене али, опростите, и од свих овде који узимају реч у дискусији и зато ми није пало на памет да пишем против Трифуновићевог позивања. Успут питам стручњаке ко је у моменту када су Јокић и Милутинов (дај боже да до олимпијаде буде спреман)недоступни на центарској линији заслужнији пре Балше да буде на списку. Не кажем да је Балша репрезентативни калибар, али ко је тај пре њега у овој ситуацији?

slavisa

pre 10 meseci

Prava istina da je Pesic sve pokusavao da mu Nedovic igra ali svaki put kad ga stavi u igru ostavlje oceanske rupe u odbrani pa ja zivce gubim nerviran se ko lud a ovaj tera igru po starom da igram napad drugi nek se cepaju u odbrani samo posteno kako nam je delovala reprezentacija na parketu sa Nedovicem busili nas svi prolaze pored njega kao da su vanjzemaljci epizodni igrac za minut dve pa van vise nesmes jer sigurno gubis neizvesne utakmice Nedovic je rekorder po porazima u neizvesnim utakmicama i na kraju posao napusta trener Ivanovic zbog koga zbog Nede ma bezi.

boki

pre 10 meseci

i sta sad se kao pravimo mutavi da Pesic ne zove nedovica!?
istina je da, nit mu covic dozvoljava da igra zbog eventualne povrede a i kod njega ocigledno nije razvijena svijest o igranju za Srbiju.

Djorgo (zvezdaš)

pre 10 meseci

I da sam (naj)ostrašćeniji "Zvezdaš", smatrao bih da Nedović nije u prvih 12, koje spremamo za VELIKI turnir.
Za Teodosića, kada se bude opraštao od košarke, treba napraviti SPEKTAKL koji uključuje i reprezentaciju.

Dzeronimo

pre 10 meseci

kod pesica nema mesta za Tea, Jokica i Nedu.... pametnom dosta...
(masinista, 20. februar 2024 14:37)

Tebi "pametnom" je dosta.
Teodosic, vec sam pisao, nije zasluzio onakav odnos orema njemu.
Nedovica nikada vise ne bi zvao, on SAM je zakljucio da treba da napusti reorezentaciju, ej...on SAM?!
Jokic nije hteo/mogao da igra.
Objasni "pametni" ulogu Pesica?

Goran Loznica

pre 10 meseci

Pa zar nije od povređen od reprezentacije? Prošle godine je rek’o da je povređen a posle 24h igrao za CZ u evroligi preko 30 minuta u porazu. Šta sad traži?

Loshemi

pre 10 meseci

Nije dečko visak nego prosto ne može da igra za reprezentaciju kad se njemu hoce.Da ode sa priprema,da mu nije dobro..Hvala ne treba.

Vladonius Maximus

pre 10 meseci

Pešić je doktorirao ovu igricu i osvojio skoro sve što se može osvojiti. Verujem da je znao izabrati i sada igrače koji će ostvariti cilj.

Zumba tumba

pre 10 meseci

Da li ima neko jasno (klubski neostrašćeno) objašnjenje zašto ga Pešić izostavlja?
(zare, 20. februar 2024 14:11)

Da, Nedović je rekao da je bolestan, povređen, nespreman da igra za nacionalni tim, pa je u isto vreme "razvalio" u Evroligi.
Za reprezentaciju nije mogao da igra, za klub je mogao.

To je to za njega. Ne zaslužuje poziv i to je to. Klupski neostrašćeno. Pomiri se s tim.

I tata bi sine

pre 10 meseci

Ma dajte, molim vas. Pa taj je treneru indirektno rekao da je on bolji trener.
On je zamenljiv, imamo još boljih, kao B.Bogdanovica, recimo.

objektivan

pre 10 meseci

Odgovor na ovo pitanje je vrlo jasan. Pešiću se Nedović ne sviđa kao igrač i to je to. Možda zato što je sklon povredama ili što slabije igra odbranu ili nešto treće. Nedović nije po volji Pešiću već godinama. Kada je Pešić bio prvi put trener Zvezde, Nedović je više sedeo na klupi nego što je igrao, i ako je bio najbolji igrač te ekipe. To je bio razlog zbog kojeg je Nedović 2012. otišao u Ritas, realno slabiji klub od Zvezde.

ultrasrbin

pre 10 meseci

PESICU ...STO NISI ZVAO NEDOVICA....ALO....A HOCES PROF SRPSKU LIGU....A NEDOVIC IGRA U ZIVOTNOJ FORMI....STETA STO TI JE DANILOVIC ODABRAO IGRACE ZA OVE KVALIFIKACIJE
(STEVAN VARGA, 20. februar 2024 14:39)

Evo samo nekoliko razloga:

- U prozorima za EP Nedovic je uvek bio umoran i povredjen. Nije odigrao ni jednu utakmicu
-Povredjen je otisao na EP i uzeo mesto zdravom igracu ili bar nekome ko je i obezbedio to EP kroz prozore
-U prozorima pred SP je ponovo bio povredjen i umoran, ali ga to nije sprecavalo da igra po 30 minuta u EL
-Pred polazak na SP Pesic se pohvalno izrazio o njemu i njegovoj ulozi u timu, a on se pokupio i napustio reprezentaciju jer po "njegovim" recima ne moze da doprinese

Brojis li mu izgubljene lopte u tu zivotnu formu. Gledas li %? A zalaganje u odbrani?

Max von Laberg

pre 10 meseci

Zasto ne pitate Nesu Ilica,sto nema Nedovica?.Ilic je isto jedan od Faktora koji negativno kreira stanje u reprezentaciji.Treba ga pametno skloniti,odstraniti.Prvi put je sa Nedovicem napravio plan kako i sta da igra Nedovic,kad su to javno objavili vecina ljudi igraca je rekla da ne veruju da je to dobro i da to Nedovic moze izvest odigrati,odmah se oglasio da je povredjen to je bilo na EP.Na poslednje nije ni putovao jer je od selektora cuo sta treba da igra odmah je bio povredjen.

atomic

pre 10 meseci

Usamljenim revolverašima nije mesto u reprezentaciji. Pešić je više puta pokazao da ume da napravi tim i ne treba mu se mešati u posao.

OMG!!??

pre 10 meseci

Naravno da je visak kad je zanji put samovoljno napustio pripreme pred sam pocetak prvenstva i davao nekakve retardirane izjave kako njemu nesto nije po volji i jos kojekakve gluposti !!!!!
Uostalom on odigra jednu dobru utakmicu potom 3 lose a to nikome nije potrebno !!!!!!

Dachazvezda

pre 10 meseci

Nešto mi i nije zao iskreno...
Vec je bio previše bitan za reprezentaciju i atmosferu.. U Zvezdi je u mnogo navrata imao selekciju šuta kao Panter u Partizanu, (da nas zakopa svojim potezima) a ne donosi ni priblizno toliko kako se ponaša...
Pešić je šef, zaslužio je podršku koga god izabere.

kralj

pre 10 meseci

Verovatno ima razlog,mi ne znamo koji i mozemo samo da lupetamo,mozda otkaz koji je servirao pred SP,mozda je u svadji sa nekim igracima pa trazi da oni ne igraju,mozda pravi losu atmosferu,mozda je oterao Pesica tamo gde ne treba,mozda je antipatican Pesicu.......Misljenja sam da ima mesta za njega u reprezentaciji ali selektorova je zadnja,rezultati su dobri i zasto sumnjati u Pesica.

Karakondžula

pre 10 meseci

Nedović nikad nije ispunio očekivanja, previše povreda, nije konstantna… zato ga i logično selektor nije pozvao. Nije on loš kosarkas, ali povrede i taj manjak konstantnosti ga je i koštalo neke bolje karijere..

sasa

pre 10 meseci

Kako povredjen? Rekao je da u sistemu ne moze da doprinese ekipi, dogovorio se sa selektorom i ne igra.

Sta ti izmisljas? Zna se ko je pricao da je povredjen, a igrao za klub.

Bogdan Bogdanovic, dvaput zaredom.
(nista o nicemu, 20. februar 2024 18:08) # Link komentara Kada nije Bogdan igrao sem prosle godine ? Malo ozboljnosti ali ako ti kazes da je tako OK

Filip

pre 10 meseci

Po meni skroz očekivano da Nedović nije pozvan, na toj poziciji već imamo dovoljno kvalitetnih opcija. Bolja opcija od Nedovića bio bi Lazić, makar si siguran da se pored njega niko neće naigrati, od Nedovića nikad ne znaš kako će odigrati.

Dobri

pre 10 meseci

Kako ljudi imaju pamcenje kao ribicia. Na poslednjem Evropskom Prvrnstvu, Nedović je uzeo mesto Dobriću, a znao je da je povredjen, niti je ihrao niti trenirao, imali smo igraca manje u rotaciji. Na poslednjem Svetkosm prvenstvu, Dobrić je bio nas najvazniji igrac i x faktor za odlazak u finale, a i kljuc poraza od Nemacke u finalu. Kao navijac Zvezde, kazem takvom karakteru kao sto je Nedovic nije mesto u reprezentaciji!

mAd

pre 10 meseci

Zvezdaš sam.. poštujem i cenim Nedovica, sve što je postigao i bio sam presrećan kada je potpisao prošle godine. Ali realan da budem Neda nije igrač za velika dela. Da se razumemo kada je u svom prime ili ti max modu sigurno je jedan od najboljih belih bekova u EL(jak ulaz,savršena tehnika suta iz kretnje ma sve sjajni) ali takodje je i jedan od najnekonstantnijih kao i jedan od najsklonijih povredama. Kada se sve to uzme u obzir, Neda i nije bas najpozeljnihe resenje za mnoge trenere.
Koliko je samo ključnih lopti nonosalantno izgubio ove godine. Odigra jednu savršeno pa tri očajno...

M7

pre 10 meseci

Pa cekajte, sto se pravimo sad svi ludi?! Nesto se desilo pred pocetak svetskog,i Nedovic je resio da se povuce sa priprema. Jos od tada se znalo da je verovatno zavrsio svoju reprezentayivnu karijeru. Naravno ne znamo sta je po sredi,ali je i tada bilo ocigledno da je ispao neki nesporazum da ne upotrebim grublju rec, izmedju Pesica i Nedovica.

Stefan

pre 10 meseci

A što bi ga pa zvao? Odazvao bi se pa izjavio da nije fizički spreman iako je profesionalni sportista i odustao. Ima košarkaša koji su spremniji i voljniji da igraju za reprezentaciju.

Komšija Mile

pre 10 meseci

Skoro jedan igrač kao Nedović nije odigrao lošije pripremne utakmice prošle godine.Bilo je teško za gledati!Ako se iko seća?Kao da je namerno to radio!!!

Zdravko

pre 9 meseci

Medović,nesumnjivo ima neki kvajitet,ali je najveći problem što on uvek igra samo za sebe(doduše to mu ponekad isprva u svakoj trećoj utakmici) sve ostalo važno za tim i košarkašku igru njemu ja manje bitno.
To je vjerujem i Pešić video i zato ga ni ne poziva.