Nedelja, 01.10.2023.

08:00

"Jednostavno je – Đoković je osvojio tri, a Alkaras jedan Grend slem"

Marion Bartoli, bivša šampionka Vimbldona, kaže da je Novak Đoković u ovom trenutku u boljem položaju od Karlosa Alkarasa.

Izvor: MT

"Jednostavno je – Ðokoviæ je osvojio tri, a Alkaras jedan Grend slem" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Pikaso

pre 1 godinu

@Tako je,
Da postoji ogromna pegla, pa da može da se poravna Crna Gora! Kakva bi to žitnica bila! Ali, nije napravljena tolika pegla. To ti je, što ti je. Isplači se na grudima mojim...što bi rekao Aca Ilić.

Amin

pre 1 godinu

Pa ne broje se valjda trofeji? Tako kazu strucnjaci poput Vilandera i slicnih mediokriteta iz svijeta tenisa. Znate, tenis je jedini sport gdje trofeji nisu mjerilo ali samo ako Djokovic vodi trku u trofejima. Gleda se ko je bio modernije obucen, ko je imao kvalitetniju majicu ili recimo bolje patike. Zatim piruetice i graciozni pokreti pri izvodjenju bekenda..ma covjece.

pirni ti nolu

pre 1 godinu

Kako je Noa sa "fifti-fifti" uspesniji od Novaka koji ima 66,67 posto?
(Zeljko Tomic, 01. oktobar 2023 16:50)

Ima 67,653255%.

pirni ti nolu

pre 1 godinu

Kako je Noa sa "fifti-fifti" uspesniji od Novaka koji ima 66,67 posto?
(Zeljko Tomic, 01. oktobar 2023 16:50)

tehnicki naravno.

Лане

pre 1 godinu

Djokovic je počeo bolje igrati tek kad je 2010-te zbog publike odlučeno da se uspore brzine teniske loptice što odgovara njegovom stilu igre I sa sporim lopticama uzeo 23 od 24 GS.Da se nisu smanjile brzine teniskih loptica nikad ne bi bio u goat trci, a ta odluka je najviše stetila Federeru koji je uvjek igrao da brzo rešava poene I sa brzim lopticama uzeo 15 GS. Ako se pitate kako je Djokovic uspio osvoiti AO 2008 sa brzim lopticama pobjedivsi pri tom Federera u polufinalu to je samo zato što je Roger imao mononukleozu pa nije bio na svom nivou. Pri tom je imao najslabiju konkurenciju Del Potro koji je operisao zglob I imao druge povrede (inace da Del Potra nisu unistine povrede bio bi isto toliko dobar kao Federer I Nadal, a Djokovic je na nivou Rodrika), Conga operisao koleno, Marej operisao kičmu, Nadal imao brojne povrede zbog cega vise nije tako brz kao prije, a Federer je bio vec deda sa bolovima na leđima. I suprotno Djokovicu nije bilo dovoljno što su se usporile brzine teniskih loptica pa je redovno laziro povrede I pravio Toalet pauze da bi narusio ritam protivnika.I imao je sreće što je mentalno najaci teniser I što koristo svoju elasticnost inace bez njih ne bi imao pola titula.
(Tako je, 01. oktobar 2023 14:46)

Неки људи кажу мало и паметно, други опет пуно и много глупо. Ви господине сами процените где припадате. Поздрав

Statistikom protivu mitova

pre 1 godinu

@466453, E zato se odredi neki moinimum,npr 5 finala, da bi se rezultat mogao racunati. Po izvrnutoj torta logici Janik Noa je uspesniji takodje od Novaka, imao jedno finale GS i jednu pobedu. Sa vise od 5 finala najbolji procenat pobeda u finalima OE na GS ima Laver 83.33 %. Novak ima ipak u finalima procenat 66,6%, no jedno su procenti a drugo 24 GS...

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

@466453, E zato se odredi neki moinimum,npr 5 finala, da bi se rezultat mogao racunati. Po izvrnutoj torta logici Janik Noa je uspesniji takodje od Novaka, imao jedno finale GS i jednu pobedu. Sa vise od 5 finala najbolji procenat pobeda u finalima OE na GS ima Laver 83.33 %. Novak ima ipak u finalima procenat 66,6%, no jedno su procenti a drugo 24 GS...
(Statistikom protivu mitova, 1. oktobar 2023 16:17)

Kako je Noa sa "fifti-fifti" uspesniji od Novaka koji ima 66,67 posto?

sve je relativno

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Teško. Čak i da je u pitanje takmičenje u tračarenju.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Bravo BRAVO bravo Marion što VOLIŠ našeg NOLA! Zapadne sile zapada šta nam rade! Japanac protiv turčina! Samo ZAPAD!

Svako dobro!

Mala Mo!

Soko

pre 1 godinu

Malo je hvalilo, samo zahvaljujući Novaku, da Wimbldon bude njegov. Tu se Alkaraz nije pitao. Svakako, Nole je najbolji i osvojiće još 3 GS minimum.

466453

pre 1 godinu

Novak ima 3gs i
1 finale gs,
a Karlos ima 1 gs i
NI JEDNO FINALE.
(Nikol Dž. Femija, 01. oktobar 2023 14:21)

Moram da uskočim i korigujem, jedino ispravno je da:

Novak ima
4GS finala, od toga
3 dobijena.

Alkaraz ima
1GS finale, od toga
1 dobijeno.

Način na koji se izražava te dovešće vas često u zakukuljenu misaonu situaciju.
Složiti jednostavan misaonu koncept zahteva izvestan segmenti multitasking, trenurajte malo. :D

466453

pre 1 godinu

Ako malo okrenemo statistiku i uzpolitizujemo u cilju manipulacije sve može da se predstavi i ovako:

Noletova uspešnost u GS finalima 2023 godine je 3/4 = 75%.

Alkarazova 1/1 = 100%

Dakle, statistički gledano je Alkaraz uspešniji u GS finalima.

No, uvek ima i ono ALI koje sreću kvari, do finala treba i dospeti. :)

marks

pre 1 godinu

Nevezano za ove hvalospeve Novaku. Gledao sam osvajanje njene jedine GS titule 2013. protiv Sabine Lisicki. Dugo pratim tenis i nikada nisam video da se neko tako psihicki raspao kao tada Nemica. Bilo je tuzno za videti. I Nole nije psihicki izdrzao protiv Mede na onom US Openu,ali to ne moze da se poredi,izasao je jos jaci posle toga.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Treba toliko uništiti konkurenciju da ispada smešna! Svojim komentarom si htela da omalovazavaš Novaka a upravo si obrnuto postigla. Nove generacije su uvek dolazile i odlazile ali ovakvu dominaciju nad više generacija, zadnjih 15 godina svet nije video, Novak ih je sve oduvao ?

matori

pre 1 godinu

@Toliko o njenoj strucnosti i objektivnosti. Jednom racuna i izgubljeno finale kao finale, a drugom ne. Licemerni Zapad.
(Robert, 01. oktobar 2023 13:41)

drugi ima jedno finale i pobedu, nema drugog finala. lepo je rekla: jedan ima 3 slema, drugi ima 1 slem, jedan ima 4 finala, drugi ima jedno.

Kad bi znao da misliš ne bi izazivao sudbinu

pre 1 godinu

Pa dobro, u polufinalu RG mu je Nole samo oduzeo noge.. na Mastersu u Sinsinatiju mu izvadio dušu! No teeši kako znaš, ipak su to frustracije, glavobolja i tako de stvari…
(JPR, 1. oktobar 2023 13:32)

Kakvo tek oduzimanje nogu i vađenje duše čeka dedu, jer ovaj je 16 godina mlađi!?

matori

pre 1 godinu

@gde se mogu prijavit da igram grend slem? verujem da sa ovom konkurencijom mogu do polufinala
(zoki, 01. oktobar 2023 13:05)

lupaju ljudi, a nisu ni probali...
dođe klinac 15 godina, koji je pravi talenat, i polupa odlične rekreativce u najboljim godinama.... ovi rekreativci ceo život treniraju i igraju tenis, ali nisu profi, imaju drugi posao... a klinac puca na veliko... oni između 30-35 godina, u odličnoj formi... ali džabe. mali je za njih kao Neo iz Matriksa.

matori

pre 1 godinu

@Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

realno, Novak je loše odigrao finale Vimbldona. zato je Karlito pobedio. kada Novak igra na svom nivou, ne može mali da mu parira i dalje. neki njegovi potezi i udarci su spektakularni, ali tu konstantnost koju ima Novak kada je na svom nivou, nikad niko, pa ni ovaj, nije imao... a tenis je igra velikih brojeva. bitno je biti bolji nekoliko posto...

davor

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Ma Vesnice... Pusti sad konkurenciju, nego reci ti nama da li ti je poznata ona dečija pesmica, a glasi:
Vesna,
cipela ti tesna,
čarapa ti uska,
ti si prava guska.

Alan Ford

pre 1 godinu

Najinteresantniji su komentari bivših navijača Rodžera i Rafe, a sada Alkaraza. Sve je to legitimno, ali slutim da je u pitanju neshvatljiva netrpeljivost prema Novaku. Zašto, to je za jednu granu medicine, ja nemam odgovor.

Čovek koji zna

pre 1 godinu

"pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno"

Pa izvoli. Osvoji jedan i obezbjedi se do kraja života.

Kupiš fino dva stana, neki fin džip (nov, naravno, iz radnje), uložiš u neki poslić, sačuvaš dio da školuješ djecu u inostranstvu, jedno 100 hiljada sa strane za "crne dane" ...

Iskoristi priliku kad već možeš. Ako nemaš za kartu do Amerike i džeparac, naći ćeš već nekog sponzora kao takav talenat.

Jedva čekamo još jednu srpsku superzvijezdu na tronu svjetskog sporta!

RR

pre 1 godinu

(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Pa u tom grmu leži zec.
Pošalji poruku ITF i ATP.
Alkaraz uzeo taj jedan gren slem koji bi i ti mogla, a oni ga dižu u nebesa i hoće da na osnovu tog jednog gs, koji možeš i ti da osvojiš, bude prvi na kraju 2023.godine. Smešno, u pravu si, potpuno si u pravu curo, a ljudi te ovde ne razumeju.

Novak je uzeo 3 a ti ipak ne bi mogla 3, kažeš mogla bi 1, kao Alkaraz, tako da je Novak naravno No1 na kraju 2023.godine.

Fit Panda

pre 1 godinu

Idealan finis ove godine bi bio da Novak osvoji ZT, pobedom na mr Garfiom ( da to je Alcarazovo prezime isto), a da on (Spanac) bude prvi na kraju godinu. Prava kruna visegodisnjih apsurda ATP liste, pobeda skupljacke privrede nad 3 GS i eventualnim ZT. No radovali bi se svi Carlitovom prvom mestu, a da je obrnuto bio bi odijum i haranga level pro..

Robi

pre 1 godinu

Medvedev je sam rekao na US Open da posle onakog meča sa Alkarasom u kojem je igrao mec života fizički nije bio spreman za Djokovica, inače bi ga on sigurno pobjedio.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

BrAVO, MARION, NA HRABROSTI, ISTINI i SVAKA ČAST za ISKRENOST ! Tako je baš. Jednsotavno je. Novak ima 3gs i 1 finale gs, a Karlos ima 1 gs i ni jedno finale. Na jednom gren slemu nije učestvovao zbog povrede, ali i to je deo sporta, kao što i diskvalifikacija Novaka ili zabrana igranja Novaku isto deo sprta, A TENIS JE VIŠE OD BILO KOD IGRAČA, reče veliki Nadal, PA TAKO JE - Novak je No1, više nego zasluženo.

Bravo, Marion Bartoli.

Asteriks

pre 1 godinu

Ne mogu da vjerujem da Novak koji je igrao 4 finala i osvojio 3 gren slema,da na kraju sezone nece biti prvi....To mi nema smisla.

Deda

pre 1 godinu

Ma ko se jos pali na ovakve gluposti. Pa Nole drzi SVE bitne rekorde i gura jos, igra brutalno iako ima veelikih 36 godina, a poceo je profi karijeru sa 16, znaci 20 godina igra kao profi. Najvise slemova i nadam se bice bar jos koji, najvise mastera i nadam se bice jos koji, najvise nedelja na prvom mestu i dalje je prvi, bolji medjusobni skor u odnosu na sve najbolje iz ove igre, Nadala, Federera, Mareja. Cak mislim da nisu ni blizu Noleta koliko ima bolju karijeru od svih. Nole je kao Jordan u kosarci, The best of all time.

Dijagnosticar, Nis

pre 1 godinu

Novak, drugo ime za frustracije ljubomornog Zapada. U svemu je apsolutno najbolji, ali po njima ipak nije GOAT, jer Federer gracioznije trčkara po terenu i udara lopticu mekše, a i opušteniji je, a Nadal je izdržljivi Bik sa Majorke, tj. to su one ključne odlike GOAT-a koje Novaku nedostaju. Još da se i vakcinisao i uzeo UK državljanstvo, gde bi mu kraj bio.
(Spartak, 1. oktobar 2023 13:44)

Upravo tako. Eto, ova Bartoli dolazi iz Tunguzije i hvali i brani Djole ta. Sta li bi pricala da dolazi sa "zapada".
Nastavi da gledas Hepi.

Tako je

pre 1 godinu

Djokovic je počeo bolje igrati tek kad je 2010-te zbog publike odlučeno da se uspore brzine teniske loptice što odgovara njegovom stilu igre I sa sporim lopticama uzeo 23 od 24 GS.Da se nisu smanjile brzine teniskih loptica nikad ne bi bio u goat trci, a ta odluka je najviše stetila Federeru koji je uvjek igrao da brzo rešava poene I sa brzim lopticama uzeo 15 GS. Ako se pitate kako je Djokovic uspio osvoiti AO 2008 sa brzim lopticama pobjedivsi pri tom Federera u polufinalu to je samo zato što je Roger imao mononukleozu pa nije bio na svom nivou. Pri tom je imao najslabiju konkurenciju Del Potro koji je operisao zglob I imao druge povrede (inace da Del Potra nisu unistine povrede bio bi isto toliko dobar kao Federer I Nadal, a Djokovic je na nivou Rodrika), Conga operisao koleno, Marej operisao kičmu, Nadal imao brojne povrede zbog cega vise nije tako brz kao prije, a Federer je bio vec deda sa bolovima na leđima. I suprotno Djokovicu nije bilo dovoljno što su se usporile brzine teniskih loptica pa je redovno laziro povrede I pravio Toalet pauze da bi narusio ritam protivnika.I imao je sreće što je mentalno najaci teniser I što koristo svoju elasticnost inace bez njih ne bi imao pola titula.

kartmen

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 1. oktobar 2023 13:13)

I jedino međusobno polufinale izgubio...
U ostala dva nije ni mogao da dobaci do meča sa Đokovićem.

Robert

pre 1 godinu

"Jedan je igrao četiri Grend slem finala, drugi je igrao jedno. "

Toliko o njenoj strucnosti i objektivnosti. Jednom racuna i izgubljeno finale kao finale, a drugom ne. Licemerni Zapad.

Drug Marko

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Pa kad je nesposoban da pobedi Medvedeva i dodje u finale razocarao je ceo teniski svet.

Vračarac

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Po kom osnovu? Na Vimbldonu, da je Novak iskoristio 4-1 u tie break-u drugog seta, ne bi to Karlos dobio. Finale Sinsinatija je Novak preokrenuo i dobio na tvrdoj podlozi.

mojnemenito

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Znaci dobio bi i one meceve koje nisu igrali? Zanimljivo. Ko sto je dobio onaj masters u Sinsinatiju i ono polufinale Pariza...

JPR

pre 1 godinu

gde se mogu prijavit da igram grend slem? verujem da sa ovom konkurencijom mogu do polufinala
(zoki, 01. oktobar 2023 13:05)

Pa u prvi teniski klub koji ti je pri ruci… pa kad te neki amater koji igra godinama, čisto onako za sport i zdravlje, opajdari posle pola sata… e onda se upisi i za Gs !

Spartak

pre 1 godinu

Novak, drugo ime za frustracije ljubomornog Zapada. U svemu je apsolutno najbolji, ali po njima ipak nije GOAT, jer Federer gracioznije trčkara po terenu i udara lopticu mekše, a i opušteniji je, a Nadal je izdržljivi Bik sa Majorke, tj. to su one ključne odlike GOAT-a koje Novaku nedostaju. Još da se i vakcinisao i uzeo UK državljanstvo, gde bi mu kraj bio.

Dejan

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Da bi igrao GS finale moras pobjediti i Medvedeva. Alkaraz to nije mogao, Novak je to odradio u 3 seta.

wtf

pre 1 godinu

Ako Karlos osvoji ove turnire tipa " Babušnica open" koje će igrati a Novak zakaže na ova 2 turnira do kraja godine,ima šanse da završi godinu na 1 mestu (Alkaras).

Đorđije

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Da je dobio Medvedeva, možda bi ga dobio. Ovako nikako.

veliki strumf

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04) У мушкој или женској конкуренцији? Па шта чекаш, само изволи! Ево ја ћу бити твој највећи навијач! Сви ми овде! Ионако много година нисмо имали ГС шампионку. Не знам шта чекаш, награда за титулу је неколико милиона - одиграш један турнир и можеш у пензију!

Ljudevit

pre 1 godinu

Кад Ђоковић оде у пензију, нико неће гледати тенис, бар једно двадесет година…

питам за друга

pre 1 godinu

gde se mogu prijavit da igram grend slem? verujem da sa ovom konkurencijom mogu do polufinala
(zoki, 1. oktobar 2023 13:05)

Пробај на шалтеру Службе за запошљавање. Растеретиш мало мајку, устајеш ујутро са некаквом сврхом...

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 1. oktobar 2023 13:13)

Novak je u finalu Medvedeva pobedio maksimalnim rezultatom, a Rus je u polufinalu izbacio upravog t(v)og istog Karlitosa, pises nebuloze, ej.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 1. oktobar 2023 13:13)

Zasto nije dobio u Sinsinatiju? Zasto je imao grceve u Parizu? Smesan si.

Buha

pre 1 godinu

Presnesno je kad naglasavaju rec statistika kod novaka. Broj titula nije statistika, to je poenta ove igre. Statistika je procenat ubacenog prvog servisa ili broj vinera.
Statistika ne garantuje da ste pobedili i da ste bili najbolji na turniru, ali titula vrlo da.

JPR

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Pa dobro, u polufinalu RG mu je Nole samo oduzeo noge.. na Mastersu u Sinsinatiju mu izvadio dušu ! No teeši kako znaš, ipak su to frustracije, glavobolja i tako de stvari…

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Mozda bi i Federer nesto osvojio da ima 21 godinu ali nema. Isto vazi i za tvoj komentar.

aca

pre 1 godinu

Trebalo je neko odmah da je prekine cim je pocela da prica o broju titula. Kakve veze imaju sport i brojevi npr osvojenih turnira i pobeda? Opisivanje necije karijere i uspesnosti kroz brojeve je besmisleno, jel tako bese pricaju od kada je Nole prebacio 20ti i 22gi slem? :)

billy

pre 1 godinu

Za Djokovica je kljucno da u naredne 2, 3 godine osvoji jos najmanje 5 GS.
29 GS Alakaraz nema sanse da stigne, mada je i pitanje koliko ce i povrede sputavati Alakaraza u buducnosti. Decko stvarno igra fizicki zahtevan tenis. Mada i Nadal je igrao, pa je ponovo sa 36 godina osvojio 2 GS.

aca

pre 1 godinu

Trebalo je neko odmah da je prekine cim je pocela da prica o broju titula. Kakve veze imaju sport i brojevi npr osvojenih turnira i pobeda? Opisivanje necije karijere i uspesnosti kroz brojeve je besmisleno, jel tako bese pricaju od kada je Nole prebacio 20ti i 22gi slem? :)

питам за друга

pre 1 godinu

gde se mogu prijavit da igram grend slem? verujem da sa ovom konkurencijom mogu do polufinala
(zoki, 1. oktobar 2023 13:05)

Пробај на шалтеру Службе за запошљавање. Растеретиш мало мајку, устајеш ујутро са некаквом сврхом...

JPR

pre 1 godinu

gde se mogu prijavit da igram grend slem? verujem da sa ovom konkurencijom mogu do polufinala
(zoki, 01. oktobar 2023 13:05)

Pa u prvi teniski klub koji ti je pri ruci… pa kad te neki amater koji igra godinama, čisto onako za sport i zdravlje, opajdari posle pola sata… e onda se upisi i za Gs !

JPR

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Pa dobro, u polufinalu RG mu je Nole samo oduzeo noge.. na Mastersu u Sinsinatiju mu izvadio dušu ! No teeši kako znaš, ipak su to frustracije, glavobolja i tako de stvari…

veliki strumf

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04) У мушкој или женској конкуренцији? Па шта чекаш, само изволи! Ево ја ћу бити твој највећи навијач! Сви ми овде! Ионако много година нисмо имали ГС шампионку. Не знам шта чекаш, награда за титулу је неколико милиона - одиграш један турнир и можеш у пензију!

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 1. oktobar 2023 13:13)

Zasto nije dobio u Sinsinatiju? Zasto je imao grceve u Parizu? Smesan si.

Buha

pre 1 godinu

Presnesno je kad naglasavaju rec statistika kod novaka. Broj titula nije statistika, to je poenta ove igre. Statistika je procenat ubacenog prvog servisa ili broj vinera.
Statistika ne garantuje da ste pobedili i da ste bili najbolji na turniru, ali titula vrlo da.

Dejan

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Da bi igrao GS finale moras pobjediti i Medvedeva. Alkaraz to nije mogao, Novak je to odradio u 3 seta.

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Mozda bi i Federer nesto osvojio da ima 21 godinu ali nema. Isto vazi i za tvoj komentar.

mojnemenito

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Znaci dobio bi i one meceve koje nisu igrali? Zanimljivo. Ko sto je dobio onaj masters u Sinsinatiju i ono polufinale Pariza...

kartmen

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 1. oktobar 2023 13:13)

I jedino međusobno polufinale izgubio...
U ostala dva nije ni mogao da dobaci do meča sa Đokovićem.

Spartak

pre 1 godinu

Novak, drugo ime za frustracije ljubomornog Zapada. U svemu je apsolutno najbolji, ali po njima ipak nije GOAT, jer Federer gracioznije trčkara po terenu i udara lopticu mekše, a i opušteniji je, a Nadal je izdržljivi Bik sa Majorke, tj. to su one ključne odlike GOAT-a koje Novaku nedostaju. Još da se i vakcinisao i uzeo UK državljanstvo, gde bi mu kraj bio.

davor

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Ma Vesnice... Pusti sad konkurenciju, nego reci ti nama da li ti je poznata ona dečija pesmica, a glasi:
Vesna,
cipela ti tesna,
čarapa ti uska,
ti si prava guska.

Drug Marko

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Pa kad je nesposoban da pobedi Medvedeva i dodje u finale razocarao je ceo teniski svet.

Deda

pre 1 godinu

Ma ko se jos pali na ovakve gluposti. Pa Nole drzi SVE bitne rekorde i gura jos, igra brutalno iako ima veelikih 36 godina, a poceo je profi karijeru sa 16, znaci 20 godina igra kao profi. Najvise slemova i nadam se bice bar jos koji, najvise mastera i nadam se bice jos koji, najvise nedelja na prvom mestu i dalje je prvi, bolji medjusobni skor u odnosu na sve najbolje iz ove igre, Nadala, Federera, Mareja. Cak mislim da nisu ni blizu Noleta koliko ima bolju karijeru od svih. Nole je kao Jordan u kosarci, The best of all time.

Đorđije

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Da je dobio Medvedeva, možda bi ga dobio. Ovako nikako.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 1. oktobar 2023 13:13)

Novak je u finalu Medvedeva pobedio maksimalnim rezultatom, a Rus je u polufinalu izbacio upravog t(v)og istog Karlitosa, pises nebuloze, ej.

Vračarac

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Po kom osnovu? Na Vimbldonu, da je Novak iskoristio 4-1 u tie break-u drugog seta, ne bi to Karlos dobio. Finale Sinsinatija je Novak preokrenuo i dobio na tvrdoj podlozi.

Asteriks

pre 1 godinu

Ne mogu da vjerujem da Novak koji je igrao 4 finala i osvojio 3 gren slema,da na kraju sezone nece biti prvi....To mi nema smisla.

sve je relativno

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Teško. Čak i da je u pitanje takmičenje u tračarenju.

Лане

pre 1 godinu

Djokovic je počeo bolje igrati tek kad je 2010-te zbog publike odlučeno da se uspore brzine teniske loptice što odgovara njegovom stilu igre I sa sporim lopticama uzeo 23 od 24 GS.Da se nisu smanjile brzine teniskih loptica nikad ne bi bio u goat trci, a ta odluka je najviše stetila Federeru koji je uvjek igrao da brzo rešava poene I sa brzim lopticama uzeo 15 GS. Ako se pitate kako je Djokovic uspio osvoiti AO 2008 sa brzim lopticama pobjedivsi pri tom Federera u polufinalu to je samo zato što je Roger imao mononukleozu pa nije bio na svom nivou. Pri tom je imao najslabiju konkurenciju Del Potro koji je operisao zglob I imao druge povrede (inace da Del Potra nisu unistine povrede bio bi isto toliko dobar kao Federer I Nadal, a Djokovic je na nivou Rodrika), Conga operisao koleno, Marej operisao kičmu, Nadal imao brojne povrede zbog cega vise nije tako brz kao prije, a Federer je bio vec deda sa bolovima na leđima. I suprotno Djokovicu nije bilo dovoljno što su se usporile brzine teniskih loptica pa je redovno laziro povrede I pravio Toalet pauze da bi narusio ritam protivnika.I imao je sreće što je mentalno najaci teniser I što koristo svoju elasticnost inace bez njih ne bi imao pola titula.
(Tako je, 01. oktobar 2023 14:46)

Неки људи кажу мало и паметно, други опет пуно и много глупо. Ви господине сами процените где припадате. Поздрав

Ljudevit

pre 1 godinu

Кад Ђоковић оде у пензију, нико неће гледати тенис, бар једно двадесет година…

wtf

pre 1 godinu

Ako Karlos osvoji ove turnire tipa " Babušnica open" koje će igrati a Novak zakaže na ova 2 turnira do kraja godine,ima šanse da završi godinu na 1 mestu (Alkaras).

matori

pre 1 godinu

@Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

realno, Novak je loše odigrao finale Vimbldona. zato je Karlito pobedio. kada Novak igra na svom nivou, ne može mali da mu parira i dalje. neki njegovi potezi i udarci su spektakularni, ali tu konstantnost koju ima Novak kada je na svom nivou, nikad niko, pa ni ovaj, nije imao... a tenis je igra velikih brojeva. bitno je biti bolji nekoliko posto...

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

BrAVO, MARION, NA HRABROSTI, ISTINI i SVAKA ČAST za ISKRENOST ! Tako je baš. Jednsotavno je. Novak ima 3gs i 1 finale gs, a Karlos ima 1 gs i ni jedno finale. Na jednom gren slemu nije učestvovao zbog povrede, ali i to je deo sporta, kao što i diskvalifikacija Novaka ili zabrana igranja Novaku isto deo sprta, A TENIS JE VIŠE OD BILO KOD IGRAČA, reče veliki Nadal, PA TAKO JE - Novak je No1, više nego zasluženo.

Bravo, Marion Bartoli.

Alan Ford

pre 1 godinu

Najinteresantniji su komentari bivših navijača Rodžera i Rafe, a sada Alkaraza. Sve je to legitimno, ali slutim da je u pitanju neshvatljiva netrpeljivost prema Novaku. Zašto, to je za jednu granu medicine, ja nemam odgovor.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Treba toliko uništiti konkurenciju da ispada smešna! Svojim komentarom si htela da omalovazavaš Novaka a upravo si obrnuto postigla. Nove generacije su uvek dolazile i odlazile ali ovakvu dominaciju nad više generacija, zadnjih 15 godina svet nije video, Novak ih je sve oduvao ?

Čovek koji zna

pre 1 godinu

"pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno"

Pa izvoli. Osvoji jedan i obezbjedi se do kraja života.

Kupiš fino dva stana, neki fin džip (nov, naravno, iz radnje), uložiš u neki poslić, sačuvaš dio da školuješ djecu u inostranstvu, jedno 100 hiljada sa strane za "crne dane" ...

Iskoristi priliku kad već možeš. Ako nemaš za kartu do Amerike i džeparac, naći ćeš već nekog sponzora kao takav talenat.

Jedva čekamo još jednu srpsku superzvijezdu na tronu svjetskog sporta!

matori

pre 1 godinu

@Toliko o njenoj strucnosti i objektivnosti. Jednom racuna i izgubljeno finale kao finale, a drugom ne. Licemerni Zapad.
(Robert, 01. oktobar 2023 13:41)

drugi ima jedno finale i pobedu, nema drugog finala. lepo je rekla: jedan ima 3 slema, drugi ima 1 slem, jedan ima 4 finala, drugi ima jedno.

Fit Panda

pre 1 godinu

Idealan finis ove godine bi bio da Novak osvoji ZT, pobedom na mr Garfiom ( da to je Alcarazovo prezime isto), a da on (Spanac) bude prvi na kraju godinu. Prava kruna visegodisnjih apsurda ATP liste, pobeda skupljacke privrede nad 3 GS i eventualnim ZT. No radovali bi se svi Carlitovom prvom mestu, a da je obrnuto bio bi odijum i haranga level pro..

Soko

pre 1 godinu

Malo je hvalilo, samo zahvaljujući Novaku, da Wimbldon bude njegov. Tu se Alkaraz nije pitao. Svakako, Nole je najbolji i osvojiće još 3 GS minimum.

billy

pre 1 godinu

Za Djokovica je kljucno da u naredne 2, 3 godine osvoji jos najmanje 5 GS.
29 GS Alakaraz nema sanse da stigne, mada je i pitanje koliko ce i povrede sputavati Alakaraza u buducnosti. Decko stvarno igra fizicki zahtevan tenis. Mada i Nadal je igrao, pa je ponovo sa 36 godina osvojio 2 GS.

marks

pre 1 godinu

Nevezano za ove hvalospeve Novaku. Gledao sam osvajanje njene jedine GS titule 2013. protiv Sabine Lisicki. Dugo pratim tenis i nikada nisam video da se neko tako psihicki raspao kao tada Nemica. Bilo je tuzno za videti. I Nole nije psihicki izdrzao protiv Mede na onom US Openu,ali to ne moze da se poredi,izasao je jos jaci posle toga.

466453

pre 1 godinu

Ako malo okrenemo statistiku i uzpolitizujemo u cilju manipulacije sve može da se predstavi i ovako:

Noletova uspešnost u GS finalima 2023 godine je 3/4 = 75%.

Alkarazova 1/1 = 100%

Dakle, statistički gledano je Alkaraz uspešniji u GS finalima.

No, uvek ima i ono ALI koje sreću kvari, do finala treba i dospeti. :)

matori

pre 1 godinu

@gde se mogu prijavit da igram grend slem? verujem da sa ovom konkurencijom mogu do polufinala
(zoki, 01. oktobar 2023 13:05)

lupaju ljudi, a nisu ni probali...
dođe klinac 15 godina, koji je pravi talenat, i polupa odlične rekreativce u najboljim godinama.... ovi rekreativci ceo život treniraju i igraju tenis, ali nisu profi, imaju drugi posao... a klinac puca na veliko... oni između 30-35 godina, u odličnoj formi... ali džabe. mali je za njih kao Neo iz Matriksa.

RR

pre 1 godinu

(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Pa u tom grmu leži zec.
Pošalji poruku ITF i ATP.
Alkaraz uzeo taj jedan gren slem koji bi i ti mogla, a oni ga dižu u nebesa i hoće da na osnovu tog jednog gs, koji možeš i ti da osvojiš, bude prvi na kraju 2023.godine. Smešno, u pravu si, potpuno si u pravu curo, a ljudi te ovde ne razumeju.

Novak je uzeo 3 a ti ipak ne bi mogla 3, kažeš mogla bi 1, kao Alkaraz, tako da je Novak naravno No1 na kraju 2023.godine.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Bravo BRAVO bravo Marion što VOLIŠ našeg NOLA! Zapadne sile zapada šta nam rade! Japanac protiv turčina! Samo ZAPAD!

Svako dobro!

Mala Mo!

Dijagnosticar, Nis

pre 1 godinu

Novak, drugo ime za frustracije ljubomornog Zapada. U svemu je apsolutno najbolji, ali po njima ipak nije GOAT, jer Federer gracioznije trčkara po terenu i udara lopticu mekše, a i opušteniji je, a Nadal je izdržljivi Bik sa Majorke, tj. to su one ključne odlike GOAT-a koje Novaku nedostaju. Još da se i vakcinisao i uzeo UK državljanstvo, gde bi mu kraj bio.
(Spartak, 1. oktobar 2023 13:44)

Upravo tako. Eto, ova Bartoli dolazi iz Tunguzije i hvali i brani Djole ta. Sta li bi pricala da dolazi sa "zapada".
Nastavi da gledas Hepi.

Statistikom protivu mitova

pre 1 godinu

@466453, E zato se odredi neki moinimum,npr 5 finala, da bi se rezultat mogao racunati. Po izvrnutoj torta logici Janik Noa je uspesniji takodje od Novaka, imao jedno finale GS i jednu pobedu. Sa vise od 5 finala najbolji procenat pobeda u finalima OE na GS ima Laver 83.33 %. Novak ima ipak u finalima procenat 66,6%, no jedno su procenti a drugo 24 GS...

466453

pre 1 godinu

Novak ima 3gs i
1 finale gs,
a Karlos ima 1 gs i
NI JEDNO FINALE.
(Nikol Dž. Femija, 01. oktobar 2023 14:21)

Moram da uskočim i korigujem, jedino ispravno je da:

Novak ima
4GS finala, od toga
3 dobijena.

Alkaraz ima
1GS finale, od toga
1 dobijeno.

Način na koji se izražava te dovešće vas često u zakukuljenu misaonu situaciju.
Složiti jednostavan misaonu koncept zahteva izvestan segmenti multitasking, trenurajte malo. :D

Robert

pre 1 godinu

"Jedan je igrao četiri Grend slem finala, drugi je igrao jedno. "

Toliko o njenoj strucnosti i objektivnosti. Jednom racuna i izgubljeno finale kao finale, a drugom ne. Licemerni Zapad.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

@466453, E zato se odredi neki moinimum,npr 5 finala, da bi se rezultat mogao racunati. Po izvrnutoj torta logici Janik Noa je uspesniji takodje od Novaka, imao jedno finale GS i jednu pobedu. Sa vise od 5 finala najbolji procenat pobeda u finalima OE na GS ima Laver 83.33 %. Novak ima ipak u finalima procenat 66,6%, no jedno su procenti a drugo 24 GS...
(Statistikom protivu mitova, 1. oktobar 2023 16:17)

Kako je Noa sa "fifti-fifti" uspesniji od Novaka koji ima 66,67 posto?

Amin

pre 1 godinu

Pa ne broje se valjda trofeji? Tako kazu strucnjaci poput Vilandera i slicnih mediokriteta iz svijeta tenisa. Znate, tenis je jedini sport gdje trofeji nisu mjerilo ali samo ako Djokovic vodi trku u trofejima. Gleda se ko je bio modernije obucen, ko je imao kvalitetniju majicu ili recimo bolje patike. Zatim piruetice i graciozni pokreti pri izvodjenju bekenda..ma covjece.

Kad bi znao da misliš ne bi izazivao sudbinu

pre 1 godinu

Pa dobro, u polufinalu RG mu je Nole samo oduzeo noge.. na Mastersu u Sinsinatiju mu izvadio dušu! No teeši kako znaš, ipak su to frustracije, glavobolja i tako de stvari…
(JPR, 1. oktobar 2023 13:32)

Kakvo tek oduzimanje nogu i vađenje duše čeka dedu, jer ovaj je 16 godina mlađi!?

Tako je

pre 1 godinu

Djokovic je počeo bolje igrati tek kad je 2010-te zbog publike odlučeno da se uspore brzine teniske loptice što odgovara njegovom stilu igre I sa sporim lopticama uzeo 23 od 24 GS.Da se nisu smanjile brzine teniskih loptica nikad ne bi bio u goat trci, a ta odluka je najviše stetila Federeru koji je uvjek igrao da brzo rešava poene I sa brzim lopticama uzeo 15 GS. Ako se pitate kako je Djokovic uspio osvoiti AO 2008 sa brzim lopticama pobjedivsi pri tom Federera u polufinalu to je samo zato što je Roger imao mononukleozu pa nije bio na svom nivou. Pri tom je imao najslabiju konkurenciju Del Potro koji je operisao zglob I imao druge povrede (inace da Del Potra nisu unistine povrede bio bi isto toliko dobar kao Federer I Nadal, a Djokovic je na nivou Rodrika), Conga operisao koleno, Marej operisao kičmu, Nadal imao brojne povrede zbog cega vise nije tako brz kao prije, a Federer je bio vec deda sa bolovima na leđima. I suprotno Djokovicu nije bilo dovoljno što su se usporile brzine teniskih loptica pa je redovno laziro povrede I pravio Toalet pauze da bi narusio ritam protivnika.I imao je sreće što je mentalno najaci teniser I što koristo svoju elasticnost inace bez njih ne bi imao pola titula.

pirni ti nolu

pre 1 godinu

Kako je Noa sa "fifti-fifti" uspesniji od Novaka koji ima 66,67 posto?
(Zeljko Tomic, 01. oktobar 2023 16:50)

tehnicki naravno.

Robi

pre 1 godinu

Medvedev je sam rekao na US Open da posle onakog meča sa Alkarasom u kojem je igrao mec života fizički nije bio spreman za Djokovica, inače bi ga on sigurno pobjedio.

pirni ti nolu

pre 1 godinu

Kako je Noa sa "fifti-fifti" uspesniji od Novaka koji ima 66,67 posto?
(Zeljko Tomic, 01. oktobar 2023 16:50)

Ima 67,653255%.

Pikaso

pre 1 godinu

@Tako je,
Da postoji ogromna pegla, pa da može da se poravna Crna Gora! Kakva bi to žitnica bila! Ali, nije napravljena tolika pegla. To ti je, što ti je. Isplači se na grudima mojim...što bi rekao Aca Ilić.

Robert

pre 1 godinu

"Jedan je igrao četiri Grend slem finala, drugi je igrao jedno. "

Toliko o njenoj strucnosti i objektivnosti. Jednom racuna i izgubljeno finale kao finale, a drugom ne. Licemerni Zapad.

Tako je

pre 1 godinu

Djokovic je počeo bolje igrati tek kad je 2010-te zbog publike odlučeno da se uspore brzine teniske loptice što odgovara njegovom stilu igre I sa sporim lopticama uzeo 23 od 24 GS.Da se nisu smanjile brzine teniskih loptica nikad ne bi bio u goat trci, a ta odluka je najviše stetila Federeru koji je uvjek igrao da brzo rešava poene I sa brzim lopticama uzeo 15 GS. Ako se pitate kako je Djokovic uspio osvoiti AO 2008 sa brzim lopticama pobjedivsi pri tom Federera u polufinalu to je samo zato što je Roger imao mononukleozu pa nije bio na svom nivou. Pri tom je imao najslabiju konkurenciju Del Potro koji je operisao zglob I imao druge povrede (inace da Del Potra nisu unistine povrede bio bi isto toliko dobar kao Federer I Nadal, a Djokovic je na nivou Rodrika), Conga operisao koleno, Marej operisao kičmu, Nadal imao brojne povrede zbog cega vise nije tako brz kao prije, a Federer je bio vec deda sa bolovima na leđima. I suprotno Djokovicu nije bilo dovoljno što su se usporile brzine teniskih loptica pa je redovno laziro povrede I pravio Toalet pauze da bi narusio ritam protivnika.I imao je sreće što je mentalno najaci teniser I što koristo svoju elasticnost inace bez njih ne bi imao pola titula.

Robi

pre 1 godinu

Medvedev je sam rekao na US Open da posle onakog meča sa Alkarasom u kojem je igrao mec života fizički nije bio spreman za Djokovica, inače bi ga on sigurno pobjedio.

Kad bi znao da misliš ne bi izazivao sudbinu

pre 1 godinu

Pa dobro, u polufinalu RG mu je Nole samo oduzeo noge.. na Mastersu u Sinsinatiju mu izvadio dušu! No teeši kako znaš, ipak su to frustracije, glavobolja i tako de stvari…
(JPR, 1. oktobar 2023 13:32)

Kakvo tek oduzimanje nogu i vađenje duše čeka dedu, jer ovaj je 16 godina mlađi!?

Dijagnosticar, Nis

pre 1 godinu

Novak, drugo ime za frustracije ljubomornog Zapada. U svemu je apsolutno najbolji, ali po njima ipak nije GOAT, jer Federer gracioznije trčkara po terenu i udara lopticu mekše, a i opušteniji je, a Nadal je izdržljivi Bik sa Majorke, tj. to su one ključne odlike GOAT-a koje Novaku nedostaju. Još da se i vakcinisao i uzeo UK državljanstvo, gde bi mu kraj bio.
(Spartak, 1. oktobar 2023 13:44)

Upravo tako. Eto, ova Bartoli dolazi iz Tunguzije i hvali i brani Djole ta. Sta li bi pricala da dolazi sa "zapada".
Nastavi da gledas Hepi.

466453

pre 1 godinu

Novak ima 3gs i
1 finale gs,
a Karlos ima 1 gs i
NI JEDNO FINALE.
(Nikol Dž. Femija, 01. oktobar 2023 14:21)

Moram da uskočim i korigujem, jedino ispravno je da:

Novak ima
4GS finala, od toga
3 dobijena.

Alkaraz ima
1GS finale, od toga
1 dobijeno.

Način na koji se izražava te dovešće vas često u zakukuljenu misaonu situaciju.
Složiti jednostavan misaonu koncept zahteva izvestan segmenti multitasking, trenurajte malo. :D

466453

pre 1 godinu

Ako malo okrenemo statistiku i uzpolitizujemo u cilju manipulacije sve može da se predstavi i ovako:

Noletova uspešnost u GS finalima 2023 godine je 3/4 = 75%.

Alkarazova 1/1 = 100%

Dakle, statistički gledano je Alkaraz uspešniji u GS finalima.

No, uvek ima i ono ALI koje sreću kvari, do finala treba i dospeti. :)

aca

pre 1 godinu

Trebalo je neko odmah da je prekine cim je pocela da prica o broju titula. Kakve veze imaju sport i brojevi npr osvojenih turnira i pobeda? Opisivanje necije karijere i uspesnosti kroz brojeve je besmisleno, jel tako bese pricaju od kada je Nole prebacio 20ti i 22gi slem? :)

Soko

pre 1 godinu

Malo je hvalilo, samo zahvaljujući Novaku, da Wimbldon bude njegov. Tu se Alkaraz nije pitao. Svakako, Nole je najbolji i osvojiće još 3 GS minimum.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

@466453, E zato se odredi neki moinimum,npr 5 finala, da bi se rezultat mogao racunati. Po izvrnutoj torta logici Janik Noa je uspesniji takodje od Novaka, imao jedno finale GS i jednu pobedu. Sa vise od 5 finala najbolji procenat pobeda u finalima OE na GS ima Laver 83.33 %. Novak ima ipak u finalima procenat 66,6%, no jedno su procenti a drugo 24 GS...
(Statistikom protivu mitova, 1. oktobar 2023 16:17)

Kako je Noa sa "fifti-fifti" uspesniji od Novaka koji ima 66,67 posto?

pirni ti nolu

pre 1 godinu

Kako je Noa sa "fifti-fifti" uspesniji od Novaka koji ima 66,67 posto?
(Zeljko Tomic, 01. oktobar 2023 16:50)

Ima 67,653255%.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Bravo BRAVO bravo Marion što VOLIŠ našeg NOLA! Zapadne sile zapada šta nam rade! Japanac protiv turčina! Samo ZAPAD!

Svako dobro!

Mala Mo!

Ljudevit

pre 1 godinu

Кад Ђоковић оде у пензију, нико неће гледати тенис, бар једно двадесет година…

Spartak

pre 1 godinu

Novak, drugo ime za frustracije ljubomornog Zapada. U svemu je apsolutno najbolji, ali po njima ipak nije GOAT, jer Federer gracioznije trčkara po terenu i udara lopticu mekše, a i opušteniji je, a Nadal je izdržljivi Bik sa Majorke, tj. to su one ključne odlike GOAT-a koje Novaku nedostaju. Još da se i vakcinisao i uzeo UK državljanstvo, gde bi mu kraj bio.

Alan Ford

pre 1 godinu

Najinteresantniji su komentari bivših navijača Rodžera i Rafe, a sada Alkaraza. Sve je to legitimno, ali slutim da je u pitanju neshvatljiva netrpeljivost prema Novaku. Zašto, to je za jednu granu medicine, ja nemam odgovor.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 1. oktobar 2023 13:13)

Novak je u finalu Medvedeva pobedio maksimalnim rezultatom, a Rus je u polufinalu izbacio upravog t(v)og istog Karlitosa, pises nebuloze, ej.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

BrAVO, MARION, NA HRABROSTI, ISTINI i SVAKA ČAST za ISKRENOST ! Tako je baš. Jednsotavno je. Novak ima 3gs i 1 finale gs, a Karlos ima 1 gs i ni jedno finale. Na jednom gren slemu nije učestvovao zbog povrede, ali i to je deo sporta, kao što i diskvalifikacija Novaka ili zabrana igranja Novaku isto deo sprta, A TENIS JE VIŠE OD BILO KOD IGRAČA, reče veliki Nadal, PA TAKO JE - Novak je No1, više nego zasluženo.

Bravo, Marion Bartoli.

питам за друга

pre 1 godinu

gde se mogu prijavit da igram grend slem? verujem da sa ovom konkurencijom mogu do polufinala
(zoki, 1. oktobar 2023 13:05)

Пробај на шалтеру Службе за запошљавање. Растеретиш мало мајку, устајеш ујутро са некаквом сврхом...

JPR

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Pa dobro, u polufinalu RG mu je Nole samo oduzeo noge.. na Mastersu u Sinsinatiju mu izvadio dušu ! No teeši kako znaš, ipak su to frustracije, glavobolja i tako de stvari…

Deda

pre 1 godinu

Ma ko se jos pali na ovakve gluposti. Pa Nole drzi SVE bitne rekorde i gura jos, igra brutalno iako ima veelikih 36 godina, a poceo je profi karijeru sa 16, znaci 20 godina igra kao profi. Najvise slemova i nadam se bice bar jos koji, najvise mastera i nadam se bice jos koji, najvise nedelja na prvom mestu i dalje je prvi, bolji medjusobni skor u odnosu na sve najbolje iz ove igre, Nadala, Federera, Mareja. Cak mislim da nisu ni blizu Noleta koliko ima bolju karijeru od svih. Nole je kao Jordan u kosarci, The best of all time.

pirni ti nolu

pre 1 godinu

Kako je Noa sa "fifti-fifti" uspesniji od Novaka koji ima 66,67 posto?
(Zeljko Tomic, 01. oktobar 2023 16:50)

tehnicki naravno.

wtf

pre 1 godinu

Ako Karlos osvoji ove turnire tipa " Babušnica open" koje će igrati a Novak zakaže na ova 2 turnira do kraja godine,ima šanse da završi godinu na 1 mestu (Alkaras).

Asteriks

pre 1 godinu

Ne mogu da vjerujem da Novak koji je igrao 4 finala i osvojio 3 gren slema,da na kraju sezone nece biti prvi....To mi nema smisla.

RR

pre 1 godinu

(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Pa u tom grmu leži zec.
Pošalji poruku ITF i ATP.
Alkaraz uzeo taj jedan gren slem koji bi i ti mogla, a oni ga dižu u nebesa i hoće da na osnovu tog jednog gs, koji možeš i ti da osvojiš, bude prvi na kraju 2023.godine. Smešno, u pravu si, potpuno si u pravu curo, a ljudi te ovde ne razumeju.

Novak je uzeo 3 a ti ipak ne bi mogla 3, kažeš mogla bi 1, kao Alkaraz, tako da je Novak naravno No1 na kraju 2023.godine.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 1. oktobar 2023 13:13)

Zasto nije dobio u Sinsinatiju? Zasto je imao grceve u Parizu? Smesan si.

JPR

pre 1 godinu

gde se mogu prijavit da igram grend slem? verujem da sa ovom konkurencijom mogu do polufinala
(zoki, 01. oktobar 2023 13:05)

Pa u prvi teniski klub koji ti je pri ruci… pa kad te neki amater koji igra godinama, čisto onako za sport i zdravlje, opajdari posle pola sata… e onda se upisi i za Gs !

Fit Panda

pre 1 godinu

Idealan finis ove godine bi bio da Novak osvoji ZT, pobedom na mr Garfiom ( da to je Alcarazovo prezime isto), a da on (Spanac) bude prvi na kraju godinu. Prava kruna visegodisnjih apsurda ATP liste, pobeda skupljacke privrede nad 3 GS i eventualnim ZT. No radovali bi se svi Carlitovom prvom mestu, a da je obrnuto bio bi odijum i haranga level pro..

davor

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Ma Vesnice... Pusti sad konkurenciju, nego reci ti nama da li ti je poznata ona dečija pesmica, a glasi:
Vesna,
cipela ti tesna,
čarapa ti uska,
ti si prava guska.

Statistikom protivu mitova

pre 1 godinu

@466453, E zato se odredi neki moinimum,npr 5 finala, da bi se rezultat mogao racunati. Po izvrnutoj torta logici Janik Noa je uspesniji takodje od Novaka, imao jedno finale GS i jednu pobedu. Sa vise od 5 finala najbolji procenat pobeda u finalima OE na GS ima Laver 83.33 %. Novak ima ipak u finalima procenat 66,6%, no jedno su procenti a drugo 24 GS...

Dejan

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Da bi igrao GS finale moras pobjediti i Medvedeva. Alkaraz to nije mogao, Novak je to odradio u 3 seta.

realno/sarkazam

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Mozda bi i Federer nesto osvojio da ima 21 godinu ali nema. Isto vazi i za tvoj komentar.

veliki strumf

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04) У мушкој или женској конкуренцији? Па шта чекаш, само изволи! Ево ја ћу бити твој највећи навијач! Сви ми овде! Ионако много година нисмо имали ГС шампионку. Не знам шта чекаш, награда за титулу је неколико милиона - одиграш један турнир и можеш у пензију!

Vračarac

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Po kom osnovu? Na Vimbldonu, da je Novak iskoristio 4-1 u tie break-u drugog seta, ne bi to Karlos dobio. Finale Sinsinatija je Novak preokrenuo i dobio na tvrdoj podlozi.

Buha

pre 1 godinu

Presnesno je kad naglasavaju rec statistika kod novaka. Broj titula nije statistika, to je poenta ove igre. Statistika je procenat ubacenog prvog servisa ili broj vinera.
Statistika ne garantuje da ste pobedili i da ste bili najbolji na turniru, ali titula vrlo da.

matori

pre 1 godinu

@Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

realno, Novak je loše odigrao finale Vimbldona. zato je Karlito pobedio. kada Novak igra na svom nivou, ne može mali da mu parira i dalje. neki njegovi potezi i udarci su spektakularni, ali tu konstantnost koju ima Novak kada je na svom nivou, nikad niko, pa ni ovaj, nije imao... a tenis je igra velikih brojeva. bitno je biti bolji nekoliko posto...

Лане

pre 1 godinu

Djokovic je počeo bolje igrati tek kad je 2010-te zbog publike odlučeno da se uspore brzine teniske loptice što odgovara njegovom stilu igre I sa sporim lopticama uzeo 23 od 24 GS.Da se nisu smanjile brzine teniskih loptica nikad ne bi bio u goat trci, a ta odluka je najviše stetila Federeru koji je uvjek igrao da brzo rešava poene I sa brzim lopticama uzeo 15 GS. Ako se pitate kako je Djokovic uspio osvoiti AO 2008 sa brzim lopticama pobjedivsi pri tom Federera u polufinalu to je samo zato što je Roger imao mononukleozu pa nije bio na svom nivou. Pri tom je imao najslabiju konkurenciju Del Potro koji je operisao zglob I imao druge povrede (inace da Del Potra nisu unistine povrede bio bi isto toliko dobar kao Federer I Nadal, a Djokovic je na nivou Rodrika), Conga operisao koleno, Marej operisao kičmu, Nadal imao brojne povrede zbog cega vise nije tako brz kao prije, a Federer je bio vec deda sa bolovima na leđima. I suprotno Djokovicu nije bilo dovoljno što su se usporile brzine teniskih loptica pa je redovno laziro povrede I pravio Toalet pauze da bi narusio ritam protivnika.I imao je sreće što je mentalno najaci teniser I što koristo svoju elasticnost inace bez njih ne bi imao pola titula.
(Tako je, 01. oktobar 2023 14:46)

Неки људи кажу мало и паметно, други опет пуно и много глупо. Ви господине сами процените где припадате. Поздрав

Đorđije

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Da je dobio Medvedeva, možda bi ga dobio. Ovako nikako.

Drug Marko

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Pa kad je nesposoban da pobedi Medvedeva i dodje u finale razocarao je ceo teniski svet.

kartmen

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 1. oktobar 2023 13:13)

I jedino međusobno polufinale izgubio...
U ostala dva nije ni mogao da dobaci do meča sa Đokovićem.

mojnemenito

pre 1 godinu

Ali jedino međusobno GS finale je dobio Karlitos. Da su igrali u Njujorku bi i to dobio.
(Aki, 01. oktobar 2023 13:13)

Znaci dobio bi i one meceve koje nisu igrali? Zanimljivo. Ko sto je dobio onaj masters u Sinsinatiju i ono polufinale Pariza...

billy

pre 1 godinu

Za Djokovica je kljucno da u naredne 2, 3 godine osvoji jos najmanje 5 GS.
29 GS Alakaraz nema sanse da stigne, mada je i pitanje koliko ce i povrede sputavati Alakaraza u buducnosti. Decko stvarno igra fizicki zahtevan tenis. Mada i Nadal je igrao, pa je ponovo sa 36 godina osvojio 2 GS.

matori

pre 1 godinu

@Toliko o njenoj strucnosti i objektivnosti. Jednom racuna i izgubljeno finale kao finale, a drugom ne. Licemerni Zapad.
(Robert, 01. oktobar 2023 13:41)

drugi ima jedno finale i pobedu, nema drugog finala. lepo je rekla: jedan ima 3 slema, drugi ima 1 slem, jedan ima 4 finala, drugi ima jedno.

Čovek koji zna

pre 1 godinu

"pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno"

Pa izvoli. Osvoji jedan i obezbjedi se do kraja života.

Kupiš fino dva stana, neki fin džip (nov, naravno, iz radnje), uložiš u neki poslić, sačuvaš dio da školuješ djecu u inostranstvu, jedno 100 hiljada sa strane za "crne dane" ...

Iskoristi priliku kad već možeš. Ako nemaš za kartu do Amerike i džeparac, naći ćeš već nekog sponzora kao takav talenat.

Jedva čekamo još jednu srpsku superzvijezdu na tronu svjetskog sporta!

Dragan - Sava

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Treba toliko uništiti konkurenciju da ispada smešna! Svojim komentarom si htela da omalovazavaš Novaka a upravo si obrnuto postigla. Nove generacije su uvek dolazile i odlazile ali ovakvu dominaciju nad više generacija, zadnjih 15 godina svet nije video, Novak ih je sve oduvao ?

matori

pre 1 godinu

@gde se mogu prijavit da igram grend slem? verujem da sa ovom konkurencijom mogu do polufinala
(zoki, 01. oktobar 2023 13:05)

lupaju ljudi, a nisu ni probali...
dođe klinac 15 godina, koji je pravi talenat, i polupa odlične rekreativce u najboljim godinama.... ovi rekreativci ceo život treniraju i igraju tenis, ali nisu profi, imaju drugi posao... a klinac puca na veliko... oni između 30-35 godina, u odličnoj formi... ali džabe. mali je za njih kao Neo iz Matriksa.

marks

pre 1 godinu

Nevezano za ove hvalospeve Novaku. Gledao sam osvajanje njene jedine GS titule 2013. protiv Sabine Lisicki. Dugo pratim tenis i nikada nisam video da se neko tako psihicki raspao kao tada Nemica. Bilo je tuzno za videti. I Nole nije psihicki izdrzao protiv Mede na onom US Openu,ali to ne moze da se poredi,izasao je jos jaci posle toga.

sve je relativno

pre 1 godinu

pored ovake konkurencije i ja bi uzela grend slem titulu, smesno
(vesna, 01. oktobar 2023 13:04)

Teško. Čak i da je u pitanje takmičenje u tračarenju.

Amin

pre 1 godinu

Pa ne broje se valjda trofeji? Tako kazu strucnjaci poput Vilandera i slicnih mediokriteta iz svijeta tenisa. Znate, tenis je jedini sport gdje trofeji nisu mjerilo ali samo ako Djokovic vodi trku u trofejima. Gleda se ko je bio modernije obucen, ko je imao kvalitetniju majicu ili recimo bolje patike. Zatim piruetice i graciozni pokreti pri izvodjenju bekenda..ma covjece.

Pikaso

pre 1 godinu

@Tako je,
Da postoji ogromna pegla, pa da može da se poravna Crna Gora! Kakva bi to žitnica bila! Ali, nije napravljena tolika pegla. To ti je, što ti je. Isplači se na grudima mojim...što bi rekao Aca Ilić.