Goran
pre 1 godinu
Dončić je igrao u obe lige i tvrdi da je lakše dati mnogo koševa u NBA!
Nedelja, 24.09.2023.
10:15
Američki košarkaš Kevin Durent reagovao je na priče da je NBA lakši za igranje od Evrolige.
Izvor: MT
pre 1 godinu
Dončić je igrao u obe lige i tvrdi da je lakše dati mnogo koševa u NBA!
pre 1 godinu
NBA je zezancija za narod. 3 sekunde ispod kosa, ne smeju se pomeriti, nema izbijanja lopte ako je ona vec iznad kosa (zamisljeni cilindar iznad kosa ne sme da se dira), teren velik (misle par sati sta ce i kako ce), mogu da nose loptu po celom terenu bez udaranja ako je drze sa strane (svi imaju sake ko lopate, pa mogu).
Sto bi rekli i sami NBA igraci kad ih pitaju za poredjenje sa Evropom - soft!
pre 1 godinu
Prica da je EL bolja od NBA je kao kad nas covjek kaze da mu je bolji Golf 5 od Ferarija. Na ovom svjetskom se vidjelo gdje je NBA, a gdje su EL igraci, u prve dvije petorke prvenstva samo su 2 igraca van nba, najbolji defanzivac je iz NBA i najbolji mladi igrac je iz NBA. Razlog zasto je teze u nba dato 30 poena je iskljucivo zato jer utakmoca traje krace, napadi su duzi i imaju defanzivne tri sekunde, ne zbog toga jer su kosarkasi bolji. Posljednji tim iz NBA bi nakon par meceva prilagodjavanja bio najbolji tim u Evropi
Mozda nije jaca ali je interesantnija igrati dobro je mnogo teze nema kao u nba svaka po 30/40 poena sa 20 u evroligi ti si u vrhu najboljih strelaca igra se cvrsto mnogo teze je stici do kosa tamo se baca i masi obruc a da niko nereaguje nista od nista odbrana jim nepostoji.
pre 1 godinu
Ali Durant koji u 35. godini posle karijere od 15 godina, 2 titule, MVP titule, MVP finala, najboljeg skorera , 3 Olimpijade, ovoga-onoga, 350 miliona zarađenih samo od ugovora u NBA ne računajući sponzorstva, je i dalje toliko nesigurno stakleno ljudsko biće da se nakon svega toga postignutog - on mrtav ladan raspravlja na Tviteru sa nasumičnim likovima i to neretko sa lažnih profila. Lik nikad neće biti srećan, nivo validacije koji njemu treba je neverovatan.
pre 1 godinu
Kakva je NBA liga najbolje govori to što se o ovome uopšte debatuje, a što je bilo nemoguće pre 10, 20 ili 30 godina. Regularna sezona igra se dobrim delom neozbiljno, najbolji igrači propuštaju po 30% utakmica (nezamislivo devedesetih i ranije), odbrana nema zbog pravila. Igrači timove menjaju kao čarape - rivalstva između ekipa su mrtva, stvore se supertimovi na par sezona i to je to.
Ne mogu ni sam da verujem, ali Evroliga mi je sad mnogo zanimljivija.
pre 1 godinu
Ali Durant koji u 35. godini posle karijere od 15 godina, 2 titule, MVP titule, MVP finala, najboljeg skorera , 3 Olimpijade, ovoga-onoga, 350 miliona zarađenih samo od ugovora u NBA ne računajući sponzorstva, je i dalje toliko nesigurno stakleno ljudsko biće da se nakon svega toga postignutog - on mrtav ladan raspravlja na Tviteru sa nasumičnim likovima i to neretko sa lažnih profila. Lik nikad neće biti srećan, nivo validacije koji njemu treba je neverovatan.
pre 1 godinu
Vidim rasprava je koja je liga jača, a uopće nije bilo o tome riječ, nego koja je liga TEŽA. NBA je jača tu spora nema, ali po meni isto tako nema spora da su utakmice Eurolige teže. Igra se oštrije, intenzivnije, manje je utakmica pa su samim time ulozi i trud veći, nema petsto time outova zbog reklama i ostalih gluposti za vrijeme kojih igrači sjede ili šetkaju... Nema dileme da bi i u takvim utakmicama NBA timovi bili teški favoriti, ali to jesu teže utakmice nego u NBA i taj stil u NBA ne bi prošao. 82 takve utakmice i onda još playoff bi bili masakr za igrače.
pre 1 godinu
Prica da je EL bolja od NBA je kao kad nas covjek kaze da mu je bolji Golf 5 od Ferarija. Na ovom svjetskom se vidjelo gdje je NBA, a gdje su EL igraci, u prve dvije petorke prvenstva samo su 2 igraca van nba, najbolji defanzivac je iz NBA i najbolji mladi igrac je iz NBA. Razlog zasto je teze u nba dato 30 poena je iskljucivo zato jer utakmoca traje krace, napadi su duzi i imaju defanzivne tri sekunde, ne zbog toga jer su kosarkasi bolji. Posljednji tim iz NBA bi nakon par meceva prilagodjavanja bio najbolji tim u Evropi
pre 1 godinu
Jeste teze bi postizali 30 poena, ali zato na NBA (većem) terenu Evroligaški igrači ne bi imali šanse ... I nije toliko opao kvalitet NBA igrača kao što neko reče nego se Evropski nivo košarke podigao.
pre 1 godinu
Dag Kristi, 24. septembar 2023 12:02)
Kakva ozbiljna odbrana u NBA? Igra ti deda Lebron finale, zadnji put je igrao odbranu pre 15 god.
NBA je postala pozoriste.
Sam Doncic je izjavio da je duplo lakse postici 30p u NBA nego u Evroligi, posle se ucutao kada su ga napali zbog te izjave.
NBA je konacno propala pre jedno 7god, ovo danas je kecerska kosarka bez odbrana, u kojoj prolaze Janis, Jokic i drugi polukosarkasi.
pre 1 godinu
@Jes sigurno, zato otpadak iz NBA drma svim Evropskim takmicenjima. Evropski igrači su inferiorniorni sto se tice fizicke spreme naspram NBA igraca.
Svaki evropljanin se sigurno mora godinu dana spremat da bi tamo mogao sezonu izgurati. Oni godišnje prevale kilometara koliko Evropski igrač ne pređe za pola ksrijere.
(jojufff, 24. septembar 2023 13:40)
Ajoooj “spremat” tačno se vidi da si Srbin catolik oni sto silaze sa postolja i nemaju pojma o sketu.
pre 1 godinu
@Nagetsi od prosle sezone sa Jokicem bi se prosetali Evroligom, verovatno i oni koji su igrali polufinale NBA lige, ali ne bi mogao da garantujem to isto za ostale timove.
(Ivan, 24. septembar 2023 11:50)
Da, da.
Videli smo Jokica na EP, SP, sve zivo osvojio.
Drugi put zaredom Miami stize u finale NBA sa prosecnim timom koji u Evroligi ne bi imao sta da trazi.
NBA je postao pozoriste, smejurija od kosarke, cim je trapavi Jokic neki faktor tamo.
pre 1 godinu
@Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
(Вук Караџић, 24. septembar 2023 13:12)
Apsolutno tačno
Uvek bi ja pre gledao finale kupa nego NBA cirkus bilo kojeg njihovog plej ofa.
pre 1 godinu
@Nagetsi od prosle sezone sa Jokicem bi se prosetali Evroligom, verovatno i oni koji su igrali polufinale NBA lige, ali ne bi mogao da garantujem to isto za ostale timove.
(Ivan, 24. septembar 2023 11:50)
Ne bi našao bi im taktiku neki Po eko ili Obradovic, Radonjic i bili bi drugi ili treći na f4 bas kao ove godine Oly.
pre 1 godinu
Kad bi ovi u Evropi putovali svako veče i tolike distance prelazili kao što se radi u NBA, videli bi šta je teže. Uzmemo za primer Denver. Jedno veče igraš u gostima u Njujorku, već sledeću noć si 3500km dalje u Juti. I tako svakog drugog dana a nekad se igra i noć za noć. Pa kad im se veže da igraju 4 utakmice u 5 ili 6 dana. E to je muka. Ali važno da je košarka u Evropi teža gde se igraju 2 utakmice nedeljno. Ne gubite se.
pre 1 godinu
Pogledajte face igraca kad izgube u evroligi kao smrt blizeg clana porodice u NBA posle poraza caskanjenje sa protivnikom I zagrljeni I nasmejani odlaze u svlacionicu.
pre 1 godinu
Embiid bi u EL bukvalno iz svakog napada poentirao, znaci ako bi igrao u proseku 30 minuta, imao bi 45-50 poena po utakmici.
pre 1 godinu
Durent u ovim godinama nebi prebacio prosek od 17 koseva u evroligi.
pre 1 godinu
Ne znam vi sto mislite da je ovo arogantno je meni cool, buduci da srozava imidz nabedjenih klubova kao sto u Real Madrid i slicni. I treba da govorimo da je NBA bolji nego evroligr bas zbog takvih.
pre 1 godinu
jesi igrao Evropu? nisi! fala lepo, dovidjenja!
(i tako..., 24. septembar 2023 10:38)
A ti si igrao i Evroligu i NBA pa zato imas vise kompetencije od Durenta da odgovoris.
pre 1 godinu
Pre njih, Evroliga ili K.E.Š. je bilo smešno takmičenje u odnosu na NBA.
(zvezdaš, 24. septembar 2023 10:37)
Pa i NBA je bilo smešno takmičenje koju niko nije hteo da gleda pa ke vremenom napredovala i danas planetarno popularna.
Ameri uživaju u jeftinoj zabavi, tako da je napadač zaštićen i sve će uraditi samo da se postigne koš.
Za razliku od njih u Evropi se traži nešto drugo i kosarka se igra drugacije. Očito i bolje, jer su već godinama unazad evropljani dobri i na draftu a i Jokić, Janis uzeli 4 MVP kombinovano zaredom.
Američka selekcija dominira jer oni imaju 100x veću bazu kosarkasa nego pojedinačne zemlje u Evropi. Kada bi se igrao meč USA vs Evropa, Ameri ne bi imali sanse. Moze se reći da Ameri nisu ni talentovani za košarku, jer od tolike baze po generaciji izadje 1-2 vrhunskih.
pre 1 godinu
Durent bi razbijao u svakom slucaju, bez obzira na pravila. Ovde komentarisu neka deca koja se ni secaju sta nam je radio u finalu olimpijskog turnira.
pre 1 godinu
Ubedljivo najgluplji momenat poredjenja NBA I Evrolige jeste prosecan br poena igraca :))) Bukvalno komicno. Koliki je prosek rezultata utakmica u Evropi u odnosu na NBA, duzine cetvrtina itd??? Pa naravno da ce biti manji prosek poena sto direktno nikako ne oslikava uspesnost igraca na evropskom parketu u odnosu na americki... Ako iko mosli da Durent, Jokic ili npr Kari ne bi dominirali i "razneli" Evropski parket (kroz dominantne brojke svojstvene svemu iznad spomenutom tj kroz evropski kontekst) taj sa kosarkom veze nema!
pre 1 godinu
Teze je i zemlju kopati lopatom nego bagerom sto ne znaci da je kvalitrtnije, efikasnije itd... Glupo jednako i banalno poredjenje kao i vecna glupost, Evroliga je teza :) Da teza ali u kontekstu vise rovarenja kroz manji prostor/teren, vise muke (sto ne znaci i lepote igre) kroz odredjene razlike u pravilima itd...
I menadzeru ili vodji projekta nekog posla je "lakse" nego fizickom radniku na terenu ali samo fizicki... pozicije su im kroz kvalifikaciju i sustinu, efikasnost i namenu, kvalitet, razlicite...
pre 1 godinu
Kada se pojavio Durant, secam se oduevljenja..."Covek u odnosu na Lebrona" Ïgra stalno za svoju zemlju i nije nabedjena zvezda"...ono u fazonu "Vraca Kosovo Srbiji, a Aljasku Rusiji i baca atmosku na New York"
Pogle vas sada...mala deca placu. Nije ni cudo, znajuci kako su Srbi "sposobni sa zenama - Frojd je bio u pravu"
pre 1 godinu
Преспавао си моменат у ком је НБА лигом почео да доминира мозак у односу на физикалије. Ако ми не верујеш питај оне који су Јокића и Луку стваили у стартну поставу протекле сезоне.
А што се тиче отпадака из НБА, питај их како су се провели на Светском првенству. Ај, па ми јави.
Пс. Или мислиш да су Литванија и Немачка физички доминантније екипе од НБА играча?
(Неедукован, 24. septembar 2023 14:44)
Jokic je odlicno fizicki spreman, godinama su ga spremali za ovo. Ako mislis da je isti kao sto je igrao u Evropi varas se, Luka je isto fizički dominantan za svoju poziciju, mlad je pa jos moze ici na to, kako godine budu dolazile morace povesti i on računa o fizickoj spremi. To je to sto se moze nabrojati od ne znam 200 igrača.
Ameri su na svjetsko dosli turistički, na olimpijadi ces vidjeti gdje je Evropa od njih.
Da sastavimo jednu Evropsku reprezentaciju mogli bi možda parirati..
jos rekose dole da mi igramo aba ligu i ligu srbije uz Euroligu.
možeš misliti trosenja i Abi i domacem prvenstvu. Skoro pa amaterska takmičenja ako uzmemo u obzir sa cime konkurencija raspolaze.
pre 1 godinu
Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
(Вук Караџић, 24. septembar 2023 13:12)
Ово "доктор за незнање" боље стави уместо Вук Караџић. Али и овако је коректно што си се представио пред оно што (на жалост) прочитах. Моја грешка :)
pre 1 godinu
Koga briga sta prica ovaj propali narkoman..
pre 1 godinu
Jes sigurno, zato otpadak iz NBA drma svim Evropskim takmicenjima. Evropski igrači su inferiorniorni sto se tice fizicke spreme naspram NBA igraca.
Svaki evropljanin se sigurno mora godinu dana spremat da bi tamo mogao sezonu izgurati. Oni godišnje prevale kilometara koliko Evropski igrač ne pređe za pola ksrijere.
(jojufff, 24. septembar 2023 13:40)
Преспавао си моменат у ком је НБА лигом почео да доминира мозак у односу на физикалије. Ако ми не верујеш питај оне који су Јокића и Луку стваили у стартну поставу протекле сезоне.
А што се тиче отпадака из НБА, питај их како су се провели на Светском првенству. Ај, па ми јави.
Пс. Или мислиш да су Литванија и Немачка физички доминантније екипе од НБА играча?
pre 1 godinu
U Nba igraju svaka dva tri dana a u Evropi se odlažu utakmice ako je gušći raspored.
pre 1 godinu
neko napisa ovde da je k.durant visok 2.13 Boze me sacuvaj...
pre 1 godinu
Играње у Европи је и тврђе и теже. Тактички јаче. Такође,не ради се само о Евролиги. Сви учесници евролиге имају и домаће шампионате,те куп утакмице а то су сви заборавили... Европа је ако ништа друго увек такмичарски настројена. Нема празног хода као оне уводне лимунаде у нба
pre 1 godinu
(Antivegetarijanac, 24. septembar 2023 10:56)
Vidjeli smo defanzivca godine, Džeksona, na prvenstvu. Punio ga ko je stigao.
pre 1 godinu
Pa jeste teza Evroliga, mnogo je teze u jednoj sezoni odigrati 34 utakmice od 40min nego 82 utakmice od 48min. O ostalim stvarima da ne pricamo
(El Doctore, 24. septembar 2023 12:36)
Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
pre 1 godinu
Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
(Вук Караџић, 24. septembar 2023 13:12)
Jes sigurno, zato otpadak iz NBA drma svim Evropskim takmicenjima. Evropski igrači su inferiorniorni sto se tice fizicke spreme naspram NBA igraca.
Svaki evropljanin se sigurno mora godinu dana spremat da bi tamo mogao sezonu izgurati. Oni godišnje prevale kilometara koliko Evropski igrač ne pređe za pola ksrijere.
pre 1 godinu
Tamo u NBA navijačko srce kuca za franšizu.
pre 1 godinu
U NBA trenutno nema igrača kakvi su bili Durent, Kari, Lenard , Tomson koji su mogli da prelome utakmicu kad je bitno. Pomenuti su prešli zenit a nove zvezde Edvards, Morant, Tatum, Embid, Dončić nisu tog kalibra kao oni iz prethodnog perioda. Jokić i Adetokumbo su blizu tog kvaliteta ali još mora da se dokažu. Ostatak NBA uz možda neke izuzetke koje sam zaboravio su mediokriteti tako da ako bi igrali igrači iz NBA protiv onih iz evrolige po FIBA pravilima bilo bi 50-50.
(krle, 24. septembar 2023 11:38)
Kljucno je ovo poslednje pravila zamisli EL po NBA pravilima. 20% igraca bi odmah moglo da prestane da igra jer bi bili neupotrebljivi pogotovo centri. Jedno je sigurno nivo talenta u EL i NBA je nuporediv u korist NBA.
pre 1 godinu
durent je mlakonja od sportiste.
pre 1 godinu
Meni je evropska kosarka lepsa, imate akcije, odbranu, pozrtvovanost. U NBA je sve sou, nema izgaranja. U evropi se igraju ozbiljne odbrane, pravila se primenjuju i nema respekta.
pre 1 godinu
Nije potrebna reprezentacija Evrope da bi pobedila USA, dovoljna je i reprezentacija ex Jugoslavije.
pre 1 godinu
Pa jeste teza Evroliga, mnogo je teze u jednoj sezoni odigrati 34 utakmice od 40min nego 82 utakmice od 48min. O ostalim stvarima da ne pricamo
pre 1 godinu
A ko bi to u Evropi čuvao Durenta od 2.13 koji šutira iz svih pozicija? Kao da ga nikad niste gledali protiv naše reprezentacije pa eto ne znate kako bi igrao evropsku košarku...
pre 1 godinu
Огромне паре у НБА су довеле до тог да у сваком тиму имају два, три играча светске класе, остатак тима ни за Аба лиге... пример Партизана сада, Камински и Дозер, нису били стартери али су се наиграли у НБА, овде, ако Жељко не направи нешто од њих, завршиће у Задру... С обзиром на тимску игру Еуролиге и одбрану нисам сигуран да би те две, три звезде биле довољне за толику доминацију о којој сања Дурент. И опет напомињем, огромна лова, сваки играч који имало одскочи у Европи одлази у НБА, замислите европске клубове с неким од играча који су им отишли... Што се репрезентација тиче, пореде се репрезентација САД против расцепканих европских државица од пар милиона становника, и амери се муче. Уједињена репка Европе дере амере дуплом разликом, по било којим правилима... заједно с Канадом и Аустралијом...
pre 1 godinu
Meni je neverovatna činjenica da se neko uopšte usudio da javno iznese takvu nebulozu da je Evroliga jača od NBA?!
(JeRemija, 24. septembar 2023 11:05)
Nije jača,to niko ne kaže...radi se o tome da ovi što tamo daju po 30,40 poena u proseku ovde bi davali znaš kad,nikad!
(Vazura veprina, 24. septembar 2023 11:34)
Brate logično, jer je pod broj 1,utakmica kraća 8 minuta(skoro cela četvrtina), drugo, samo 32 utakmice se igra, svaka je finale, i logično je da se igra 2 puta jača odbrana zbog toga na svakoj utakmici. U NBA, ozbiljnija odbrana se igra tek posle all star vikenda. Mislim ja generalno, više volim da gledam Evroligu, baš zbog tog takmičarskog značaja, ali NBA liga u plej ofu je za Evroligu u bilo kom obliku, svemirski brod, svidelo se to nekome ili ne.
pre 1 godinu
Euroliga i NBA su neuporedive. NBA je cirkus, Euriliga je košarka sa vekikim K. Probao sam sebe da nateram da gledam NBA tokom regularne sezone. Jok, nemoguća misija, prangijanje bez odbrane, ispucavanje bez smisla i bilo kakvog sistema. 100 puta mi je interesantnija Euroliga a ABA liga jedno 50 puta.
pre 1 godinu
Haha, zato najbolji igrač evrolige ima prosečno minut po utakmici u NBA. Evo sad ovaj Nun kada pređe u Olimpijakos biće ubedljivo najbolji igrač evrolige i čitave Evrope a tamo bio prosečan igrač. Merilo je OI gde pravi dream team šamara sve po 30-40 razlike. Veće atlete, precizniji šuteri, samim tim mogu da igraju izuzetnu odbranu. Jednom rečju kvalitet u odnosu na ostatak sveta…
(Goran Loznica, 24. septembar 2023 10:29)
Jedna Amerika ima stanovnika skoro kao cela Evropa i gde je kosarka jedan od najpopularnijih sportova. Lakse je jednoj takvoj zemlji da napravi reprezentaciju nego bilo kojoj evropskoj. Daleko od toga da drim tim nije najjaci tim na svetu ali kad bi sastavili tim Evrope protiv USA mislim da bi ih Evropljani oprasili. Jokic, Adetokunbo, Embid, Doncic - sve Evropljani i najbolji igraci u NBA trenutno. Jednostavno drugaciji su stilovi kosarke. Lakse je amerima jer im je stil igre da sutiraju iz svake poziciji nebitno koja je sekunda napada a u Evropi moras da dodas pet puta pre nego sto sutnes inace klupa. Drugacija filozofija i to je to.
pre 1 godinu
To je američki način komunikacije kada im neko kaže da njihovo nije najbolje, o...bite.....
Još uvek je NBA bolja ali euroliga ide ka njima ozbiljno....
pre 1 godinu
Nebojsa vrati se u skolu ili trazi da ti vrate pare za istu
pre 1 godinu
@Antivegetarijanac
Dao sam ti minus, samo zato što teren nije manji (par centimetra je u pitanju).
Da li je NBA bolji, jeste. Daj pobednika evrolige i pobednika NBA lige da se sretnu svake godine i videće se lako. Plus, neka bude po evropskim pravilima, nedaj Bože da je obrnuto izgubili bi iz Evrope sa 50+ :)
pre 1 godinu
U NBA trenutno nema igrača kakvi su bili Durent, Kari, Lenard , Tomson koji su mogli da prelome utakmicu kad je bitno. Pomenuti su prešli zenit a nove zvezde Edvards, Morant, Tatum, Embid, Dončić nisu tog kalibra kao oni iz prethodnog perioda. Jokić i Adetokumbo su blizu tog kvaliteta ali još mora da se dokažu. Ostatak NBA uz možda neke izuzetke koje sam zaboravio su mediokriteti tako da ako bi igrali igrači iz NBA protiv onih iz evrolige po FIBA pravilima bilo bi 50-50.
pre 1 godinu
NBA se igra od plej ofa, ostalo je balet.
pre 1 godinu
Razlika je u profesionalizmu. Amerikanci od malih nogu uče da budu najbolji mogući. Milioni njih (plus igrači izvan Amerike) daju sve od sebe da budu među petstotinjak odabranih. To je neverovatna konkurencija i moraš da budeš na nivou sve vreme. I zato su tako fizički dominantni (brzi, skočni, spretni). Plus su od NBA napravili biznis gde se neuporedivo bolje zarađuje.
Da Evropljani tako treniraju i da tako dobro mogu da zarade, slažem se da NBA ne bi mogao ni da primiriše Evroligi.
Ovako se to svodi na ono što Žoc kaže, u NBA imaš pet dobrih igrača po timu, a ostali ne bi mogli ni u Evroligi da igraju. Međutim, to nadomešćuju tom snagom i sve izgleda vrlo atraktivno. I na prvenstvima lome strane reprezentacije snagom. Mada videli smo sada da to sve manje pravi razliku. Možda Evroliga nije sada bolja, ali ovim tempom je to izgleda bliže nego što mislimo
pre 1 godinu
Za početak, smanjiti NBA sa 12 na 10 minuta pa će svi igrači imati 5-6 poena manje u proseku. Poštovati pravila striktno, sviralo bi se po 10-15 koraka, nošenih lopti. Broj bacanja po primadoni, znači još 2-3 poena dole...Zatim, kad omašiš 15 šuteva, neće ti trener reći da šutiraš još nego zakucati za klupu,nije ovo vašar nego utakmica. I malo po malo dođe Durent na 16-17 poena u proseku.
pre 1 godinu
Koja Euroliga? Onaj polednji iz NBA bi drao sa 40-50 prvaka EL. Po tom principu potrebna je i u fudbalu prof liga, neka igraju Siti, Real, Bajern ....., mi ostali eurofudbal pa nesta da se i nadamo, ovako neki mecevi lice na komediju!
pre 1 godinu
Ma ne bi on preživio dva dana u istocnoj evropi, kod nas su drzave geto
pre 1 godinu
Durantu lako sve svuda... 😂
Ovi drugi moraju da se muce...
pre 1 godinu
Za sve one koji su pročitali tekst a nisu ga razumeli, Kajl Hajns nije rekao da je Evroliga bolja od NBA, nego da ju je teže igrati. A tu je on apsolutno u pravu. Teže je igrati i zbog pravila i zbog sistema takmičenja u kojem je svaka utakmica bitna. U NBA se do marta igra rekreativna košarka, a do poslednjih desetak kola poluprofesionalna. U EL se grize od početka do kraja.
pre 1 godinu
@NBA je najbolja liga i najjaca liga i najbolji igraju tu. Oni koji nisu uspeli tamo igraju Evroligu.
(LOL, 24. septembar 2023 10:41)
Prije bih rekao da je to liga u kojoj se zarađuje najviše, pa zbog toga svi hrle tamo. Durent da igra u EL bio bi ispod nivoa Mirotića, a Jokić bi na igru uticao otprilike kao Plajs
pre 1 godinu
Meni je neverovatna činjenica da se neko uopšte usudio da javno iznese takvu nebulozu da je Evroliga jača od NBA?!
(JeRemija, 24. septembar 2023 11:05)
Nije jača,to niko ne kaže...radi se o tome da ovi što tamo daju po 30,40 poena u proseku ovde bi davali znaš kad,nikad!
pre 1 godinu
NBA u Dzordanovoj eri je bila mnogo cvrsca i "prljavija" liga nego sto je danas. Danas su sve karte bacene na napad i postizanje sto vise poena, odbrana ne postoji. Uostalom to i rezultati govore, timovi ubacuju po 130-140 poena na utakmici uz rezultatsku klackalicu. Sve se svelo na to ko je bolji trojkas.
U Evropi se i dalje igra ona stara takticka kosarka. Za prave ljubitelje kosarke i trenere sigurno da je Evroliga zanimljivije takmicenje jer nudi mnogo siru sliku o kosarci. NBA vise lici na neku zabavu i sou biznis.
Kada bi evropski igraci poradili malo vise na tom nekom atletizmu i kada bi uvezbali suteve, mislim da NBA igraci sa trenutnim stanjem igre ne bi mogli da pariraju najboljim timovima iz Evrope.
Al sa druge strane da se u NBA-u akcenat stavlja na odbrani i taktici, bilo bi ih jako tesko dobiti.
Tako da su to po meni razliciti svetovi.
pre 1 godinu
Meni je neverovatna činjenica da se neko uopšte usudio da javno iznese takvu nebulozu da je Evroliga jača od NBA?!
pre 1 godinu
Apsolutno je jasno da je Nba neuporedivo jaca od EL, ali takodje je jasno da su to dva razlicita nacina igre i da se Nba kosarkasi tesko uklapaju u EL jer nisu navikli na takvu cvrstinu i takticku igru. Nba se zasniva na sistemu trci-sutiraj i to je to, sve na individualizam, nema taktike, akcija...
pre 1 godinu
Strateski da, Evroliga je mnogo teza.
Lepo je rekao bivsi Zeljkov igrac, u NBA se igra 5 napada a kod preko 100.
U Evroligi je mnogo vise taktike i svega sto ide uz to i mora mnogo vise da se razmislja.
pre 1 godinu
Nagetsi od prosle sezone sa Jokicem bi se prosetali Evroligom, verovatno i oni koji su igrali polufinale NBA lige, ali ne bi mogao da garantujem to isto za ostale timove.
pre 1 godinu
Igre nacionalnog tima nisu merilo. Za USA nisu igrali najbolji igraci, a i da su igrali sigurno ne bi dali maksimum zbog svojih ugovora. To je profesionalizam, u njemu nema emocija. A sto se tice klupske kosarke, tu tek evropski klubovi nemaju sanse. Pozdrav svima.
pre 1 godinu
Nije tačno LOL tamo igraju jer se najviše placa
pre 1 godinu
@Antivegetarijanac
Dao sam ti minus, samo zato što teren nije manji (par centimetra je u pitanju).
Da li je NBA bolji, jeste. Daj pobednika evrolige i pobednika NBA lige da se sretnu svake godine i videće se lako. Plus, neka bude po evropskim pravilima, nedaj Bože da je obrnuto izgubili bi iz Evrope sa 50+ :)
pre 1 godinu
kakvo lupanje gluposti, druze dodji sam da igras u Albi pa da ti vidimo prosek poena. Lako vam je da trabunjate tako kad vam NBA klubovi imaju godisnji budzet od 500 miliona, a evropski najjaci klubovi 50 miliona. Dodji da ti najbolji saigrac bude Maodo Lo pa da vidimo koliko ces moci sam.
pre 1 godinu
Евролига је тежа за играње. НБА је играрија
pre 1 godinu
Kada ovo kaze durent, covek koji je bukvalno na svakom takmicenju van nba pravio veliku razliku trebalo bi da svi shvate, a i prihvate
pre 1 godinu
Euroliga je 2.liga NBA i ništa više
pre 1 godinu
Polako dodjosmo do neosporne činjenice da je evropska košarka doživela ogroman uspon i približila se, a u nekim segmentima i nadmašila NBA. Kao što su neki komentatori već rekli, u NBA se više pažnje poklanja atletskoj strani igre i fokus je na dinamici i velikom broju poena. Utakmice su se pretvorile u besomučnu jurnjavu, ispucavanje trojki i ne igranje odbrane. Taktika? Vrlo malo taktičkih varijanti i akcija. Samo individualni kvaliteti i naravno, nepoštovanje, omalovažavanje i izrugivanje protivnika nakon postignutog poena. Evroliga i ostala evropska takmičenja su taktički dosta zahtevnija i baziraju se na timskoj igri. Ukoliko u uigranom
kolektivu imamo i pojedinačni kvalitet onda dobijamo borbu timova, 5 na 5, naspram sajmskog prikazivanja individualnih veština u gadjanju trojki, driblingu, zakucavanju i pumpanju mišića, uz obavezno keženje i urlanje protivniku u facu.
Evropska košarka pojednostavljeno se može predstaviti kao bojno polje, a američka kao cirkuska šatra.
Pa nek bira ko šta voli.
A Kevin Durent i Stef Kari?
Svakom poznavaocu košarkaške igre je jasno da bi u
eventualnom nastupu za neki evroligaški klub njihovi procenti i statistika bili prilično manji. Prosto, nije ista igra...
pre 1 godinu
Ubeđen sam 100% da Durentov prosek poena ne bi bio iznad 20poena po meču.
(Taurunum, 24. septembar 2023 10:36)
Много јака реченица. Ај нешто и од мене у том фазону:
Ја сам 100% убеђен да Дурент не би могао да убаци ни 2 поена док га чува Бане Лазић!
pre 1 godinu
Ovo je već stvarno smešno pričati. Druga su pravila pa je nemoguće davati broj koševa kao i NBA ali EL je mnogo, mnogo slabija od NBA. Neuopreduvo je bukvalno. Mnogi je veća eazlika nego nor. između Lige šampiona i Lige evrope u fudbalu.
pre 1 godinu
zadnjih par godina NBA liga je običan cirkus.
pre 1 godinu
Videli smo u finalu svetskog prvenstva 2014. kako bi igrali dobri NBA igrači protiv Evroligaša... E, sad, da staviš samog Durenta u npr. Baskoniju, ne bi davao 50 poena - to da!
pre 1 godinu
Haha, zato najbolji igrač evrolige ima prosečno minut po utakmici u NBA. Evo sad ovaj Nun kada pređe u Olimpijakos biće ubedljivo najbolji igrač evrolige i čitave Evrope a tamo bio prosečan igrač. Merilo je OI gde pravi dream team šamara sve po 30-40 razlike. Veće atlete, precizniji šuteri, samim tim mogu da igraju izuzetnu odbranu. Jednom rečju kvalitet u odnosu na ostatak sveta…
pre 1 godinu
Кључна ствар је што у Европи не постоје 3 секунде у одбрани. То правило сви пренебрегавају када се прича о томе да у Евролиги има мање простора и да је теже поентирати. Што се Кевина Дурента тиче могао би једном да укапира да постоји свет изван САД-а. Мислим да је он био један од НБА играча који су прозивали свог спринтера када је човек рекао да је бесмислено да се освајач НБА лиге назива светским шампионом.
pre 1 godinu
U NBA igraju najbolji igraci sveta, ali se prosecan kvalitet igraca toliko srozao da je to strasno. 15-20 superzvezda jesu najbolji igraci sveta, ali ovi ostali jedva da mogu u EL da igraju. Evo ti Kaminski, Dozier, nisu najbolji ni u Partizanu a dolaze iz NBA. Nekada je bilo da kada dovedes bilo kog amerikanca iz NBA taj je automstski najbolji u timu, davno su prosla ta vremena.
pre 1 godinu
Voleo bih da vidim Durenta u evroligi.
On je u fazonu kada igram sa USA protiv evropskih repki, kidamo ih. E druže u evroligi nećeš imati 5 vanzemaljaca u svojoj ekipi koji se prvenstveno fizički dominantniji. Ubeđen sam 100% da Durentov prosek poena ne bi bio iznad 20poena po meču.
pre 1 godinu
Nebitni u Denveru argentinac, u Zvezdi prva zvezda, igrao, ne igrao
pre 1 godinu
Durent u fazonu Evroliga? na planeti ameriki ne postoji nikakva Evroliga o čemu ovaj priča.
pre 1 godinu
Za većinu nba košarkaša se ispostavilo da im je teže da igraju po evropskim pravilima ali Durant je pokazao da može da igra i po jednim i po drugim pravilima
pre 1 godinu
Prepotentno... A kako drugačije, kada su Ameri u pitanju (ili većina njih).
pre 1 godinu
Dobar si Durentojko, ali od odbrane u Evroligi ne biste videli ni ti ni tvoji koš... Majmunisanje i cirkus bez odbrane ne može ni prići odbrani Evrolige.
pre 1 godinu
NBA je najbolja liga i najjaca liga i najbolji igraju tu. Oni koji nisu uspeli tamo igraju Evroligu.
pre 1 godinu
na primeru Jokica i Janisa Adetokumba se vidi prava istina u evropi se igra cvrsti sa manje prostora za trcanje driblanje i do izrazaja dolaza timska kosarka
pre 1 godinu
jesi igrao Evropu? nisi! fala lepo, dovidjenja!
pre 1 godinu
Stvarno ne kapiram ljude koji uzdizu Evroligu. Prvo utakmice su 8 minuta krace. Teren je MANJI pa se zato kao igraju bolje odbrane. Ispodprosjecni nba igraci su auperzvijezde evrolige.... O cemu pricamo stvarno?
pre 1 godinu
Ništa nije rekao što nije istina. NBA je liga iznad svih. Evroliga je svoj neki kvalitet u suštini i dobila upravo dovodjenjem "crnaca" iz Amerike, i to onih koji nisu mogli da zaigraju u NBA. Pre njih, Evroliga ili K.E.Š. je bilo smešno takmičenje u odnosu na NBA.
pre 1 godinu
Ovo jeste paradoks ali je istina...I ja smatram da je Evro Liga teza za igranje...Vjerovatno na to uticu i drugacija pravila..U Nba su takva pravila da se igracima daje mnogo vise slobode u svakom smislu,dok je u Evropskoj kosarci sve sa puno vise inteziteta,sve je zategnuto,mnogo ostrija pravila,treneri su uvijek tu,stalno ti vise za vratom....I siguran sam da na primer Dzejms,Kari ili Durent igraju u Realu,Barseloni,Olimpjakosu,postizali bi mnogo manje poena,jer je drugacija igra,drugacija pravila.
pre 1 godinu
Ovo jeste paradoks ali je istina...I ja smatram da je Evro Liga teza za igranje...Vjerovatno na to uticu i drugacija pravila..U Nba su takva pravila da se igracima daje mnogo vise slobode u svakom smislu,dok je u Evropskoj kosarci sve sa puno vise inteziteta,sve je zategnuto,mnogo ostrija pravila,treneri su uvijek tu,stalno ti vise za vratom....I siguran sam da na primer Dzejms,Kari ili Durent igraju u Realu,Barseloni,Olimpjakosu,postizali bi mnogo manje poena,jer je drugacija igra,drugacija pravila.
(Simke, 24. septembar 2023 10:20)
Manje poena bi postizali samo jer se igra krace :/
pre 1 godinu
Durent u fazonu Evroliga? na planeti ameriki ne postoji nikakva Evroliga o čemu ovaj priča.
pre 1 godinu
U NBA igraju najbolji igraci sveta, ali se prosecan kvalitet igraca toliko srozao da je to strasno. 15-20 superzvezda jesu najbolji igraci sveta, ali ovi ostali jedva da mogu u EL da igraju. Evo ti Kaminski, Dozier, nisu najbolji ni u Partizanu a dolaze iz NBA. Nekada je bilo da kada dovedes bilo kog amerikanca iz NBA taj je automstski najbolji u timu, davno su prosla ta vremena.
pre 1 godinu
na primeru Jokica i Janisa Adetokumba se vidi prava istina u evropi se igra cvrsti sa manje prostora za trcanje driblanje i do izrazaja dolaza timska kosarka
pre 1 godinu
Ovo jeste paradoks ali je istina...I ja smatram da je Evro Liga teza za igranje...Vjerovatno na to uticu i drugacija pravila..U Nba su takva pravila da se igracima daje mnogo vise slobode u svakom smislu,dok je u Evropskoj kosarci sve sa puno vise inteziteta,sve je zategnuto,mnogo ostrija pravila,treneri su uvijek tu,stalno ti vise za vratom....I siguran sam da na primer Dzejms,Kari ili Durent igraju u Realu,Barseloni,Olimpjakosu,postizali bi mnogo manje poena,jer je drugacija igra,drugacija pravila.
pre 1 godinu
Кључна ствар је што у Европи не постоје 3 секунде у одбрани. То правило сви пренебрегавају када се прича о томе да у Евролиги има мање простора и да је теже поентирати. Што се Кевина Дурента тиче могао би једном да укапира да постоји свет изван САД-а. Мислим да је он био један од НБА играча који су прозивали свог спринтера када је човек рекао да је бесмислено да се освајач НБА лиге назива светским шампионом.
pre 1 godinu
Za većinu nba košarkaša se ispostavilo da im je teže da igraju po evropskim pravilima ali Durant je pokazao da može da igra i po jednim i po drugim pravilima
pre 1 godinu
Prepotentno... A kako drugačije, kada su Ameri u pitanju (ili većina njih).
pre 1 godinu
Haha, zato najbolji igrač evrolige ima prosečno minut po utakmici u NBA. Evo sad ovaj Nun kada pređe u Olimpijakos biće ubedljivo najbolji igrač evrolige i čitave Evrope a tamo bio prosečan igrač. Merilo je OI gde pravi dream team šamara sve po 30-40 razlike. Veće atlete, precizniji šuteri, samim tim mogu da igraju izuzetnu odbranu. Jednom rečju kvalitet u odnosu na ostatak sveta…
pre 1 godinu
Polako dodjosmo do neosporne činjenice da je evropska košarka doživela ogroman uspon i približila se, a u nekim segmentima i nadmašila NBA. Kao što su neki komentatori već rekli, u NBA se više pažnje poklanja atletskoj strani igre i fokus je na dinamici i velikom broju poena. Utakmice su se pretvorile u besomučnu jurnjavu, ispucavanje trojki i ne igranje odbrane. Taktika? Vrlo malo taktičkih varijanti i akcija. Samo individualni kvaliteti i naravno, nepoštovanje, omalovažavanje i izrugivanje protivnika nakon postignutog poena. Evroliga i ostala evropska takmičenja su taktički dosta zahtevnija i baziraju se na timskoj igri. Ukoliko u uigranom
kolektivu imamo i pojedinačni kvalitet onda dobijamo borbu timova, 5 na 5, naspram sajmskog prikazivanja individualnih veština u gadjanju trojki, driblingu, zakucavanju i pumpanju mišića, uz obavezno keženje i urlanje protivniku u facu.
Evropska košarka pojednostavljeno se može predstaviti kao bojno polje, a američka kao cirkuska šatra.
Pa nek bira ko šta voli.
A Kevin Durent i Stef Kari?
Svakom poznavaocu košarkaške igre je jasno da bi u
eventualnom nastupu za neki evroligaški klub njihovi procenti i statistika bili prilično manji. Prosto, nije ista igra...
pre 1 godinu
Za početak, smanjiti NBA sa 12 na 10 minuta pa će svi igrači imati 5-6 poena manje u proseku. Poštovati pravila striktno, sviralo bi se po 10-15 koraka, nošenih lopti. Broj bacanja po primadoni, znači još 2-3 poena dole...Zatim, kad omašiš 15 šuteva, neće ti trener reći da šutiraš još nego zakucati za klupu,nije ovo vašar nego utakmica. I malo po malo dođe Durent na 16-17 poena u proseku.
pre 1 godinu
Videli smo u finalu svetskog prvenstva 2014. kako bi igrali dobri NBA igrači protiv Evroligaša... E, sad, da staviš samog Durenta u npr. Baskoniju, ne bi davao 50 poena - to da!
pre 1 godinu
Ovo je već stvarno smešno pričati. Druga su pravila pa je nemoguće davati broj koševa kao i NBA ali EL je mnogo, mnogo slabija od NBA. Neuopreduvo je bukvalno. Mnogi je veća eazlika nego nor. između Lige šampiona i Lige evrope u fudbalu.
pre 1 godinu
Dobar si Durentojko, ali od odbrane u Evroligi ne biste videli ni ti ni tvoji koš... Majmunisanje i cirkus bez odbrane ne može ni prići odbrani Evrolige.
pre 1 godinu
Za sve one koji su pročitali tekst a nisu ga razumeli, Kajl Hajns nije rekao da je Evroliga bolja od NBA, nego da ju je teže igrati. A tu je on apsolutno u pravu. Teže je igrati i zbog pravila i zbog sistema takmičenja u kojem je svaka utakmica bitna. U NBA se do marta igra rekreativna košarka, a do poslednjih desetak kola poluprofesionalna. U EL se grize od početka do kraja.
pre 1 godinu
NBA je najbolja liga i najjaca liga i najbolji igraju tu. Oni koji nisu uspeli tamo igraju Evroligu.
pre 1 godinu
Apsolutno je jasno da je Nba neuporedivo jaca od EL, ali takodje je jasno da su to dva razlicita nacina igre i da se Nba kosarkasi tesko uklapaju u EL jer nisu navikli na takvu cvrstinu i takticku igru. Nba se zasniva na sistemu trci-sutiraj i to je to, sve na individualizam, nema taktike, akcija...
pre 1 godinu
jesi igrao Evropu? nisi! fala lepo, dovidjenja!
pre 1 godinu
Nebitni u Denveru argentinac, u Zvezdi prva zvezda, igrao, ne igrao
pre 1 godinu
zadnjih par godina NBA liga je običan cirkus.
pre 1 godinu
Ovo jeste paradoks ali je istina...I ja smatram da je Evro Liga teza za igranje...Vjerovatno na to uticu i drugacija pravila..U Nba su takva pravila da se igracima daje mnogo vise slobode u svakom smislu,dok je u Evropskoj kosarci sve sa puno vise inteziteta,sve je zategnuto,mnogo ostrija pravila,treneri su uvijek tu,stalno ti vise za vratom....I siguran sam da na primer Dzejms,Kari ili Durent igraju u Realu,Barseloni,Olimpjakosu,postizali bi mnogo manje poena,jer je drugacija igra,drugacija pravila.
(Simke, 24. septembar 2023 10:20)
Manje poena bi postizali samo jer se igra krace :/
pre 1 godinu
NBA se igra od plej ofa, ostalo je balet.
pre 1 godinu
Durent bi razbijao u svakom slucaju, bez obzira na pravila. Ovde komentarisu neka deca koja se ni secaju sta nam je radio u finalu olimpijskog turnira.
pre 1 godinu
Voleo bih da vidim Durenta u evroligi.
On je u fazonu kada igram sa USA protiv evropskih repki, kidamo ih. E druže u evroligi nećeš imati 5 vanzemaljaca u svojoj ekipi koji se prvenstveno fizički dominantniji. Ubeđen sam 100% da Durentov prosek poena ne bi bio iznad 20poena po meču.
pre 1 godinu
Meni je neverovatna činjenica da se neko uopšte usudio da javno iznese takvu nebulozu da je Evroliga jača od NBA?!
(JeRemija, 24. septembar 2023 11:05)
Nije jača,to niko ne kaže...radi se o tome da ovi što tamo daju po 30,40 poena u proseku ovde bi davali znaš kad,nikad!
(Vazura veprina, 24. septembar 2023 11:34)
Brate logično, jer je pod broj 1,utakmica kraća 8 minuta(skoro cela četvrtina), drugo, samo 32 utakmice se igra, svaka je finale, i logično je da se igra 2 puta jača odbrana zbog toga na svakoj utakmici. U NBA, ozbiljnija odbrana se igra tek posle all star vikenda. Mislim ja generalno, više volim da gledam Evroligu, baš zbog tog takmičarskog značaja, ali NBA liga u plej ofu je za Evroligu u bilo kom obliku, svemirski brod, svidelo se to nekome ili ne.
pre 1 godinu
NBA u Dzordanovoj eri je bila mnogo cvrsca i "prljavija" liga nego sto je danas. Danas su sve karte bacene na napad i postizanje sto vise poena, odbrana ne postoji. Uostalom to i rezultati govore, timovi ubacuju po 130-140 poena na utakmici uz rezultatsku klackalicu. Sve se svelo na to ko je bolji trojkas.
U Evropi se i dalje igra ona stara takticka kosarka. Za prave ljubitelje kosarke i trenere sigurno da je Evroliga zanimljivije takmicenje jer nudi mnogo siru sliku o kosarci. NBA vise lici na neku zabavu i sou biznis.
Kada bi evropski igraci poradili malo vise na tom nekom atletizmu i kada bi uvezbali suteve, mislim da NBA igraci sa trenutnim stanjem igre ne bi mogli da pariraju najboljim timovima iz Evrope.
Al sa druge strane da se u NBA-u akcenat stavlja na odbrani i taktici, bilo bi ih jako tesko dobiti.
Tako da su to po meni razliciti svetovi.
pre 1 godinu
kakvo lupanje gluposti, druze dodji sam da igras u Albi pa da ti vidimo prosek poena. Lako vam je da trabunjate tako kad vam NBA klubovi imaju godisnji budzet od 500 miliona, a evropski najjaci klubovi 50 miliona. Dodji da ti najbolji saigrac bude Maodo Lo pa da vidimo koliko ces moci sam.
pre 1 godinu
Ubedljivo najgluplji momenat poredjenja NBA I Evrolige jeste prosecan br poena igraca :))) Bukvalno komicno. Koliki je prosek rezultata utakmica u Evropi u odnosu na NBA, duzine cetvrtina itd??? Pa naravno da ce biti manji prosek poena sto direktno nikako ne oslikava uspesnost igraca na evropskom parketu u odnosu na americki... Ako iko mosli da Durent, Jokic ili npr Kari ne bi dominirali i "razneli" Evropski parket (kroz dominantne brojke svojstvene svemu iznad spomenutom tj kroz evropski kontekst) taj sa kosarkom veze nema!
pre 1 godinu
Stvarno ne kapiram ljude koji uzdizu Evroligu. Prvo utakmice su 8 minuta krace. Teren je MANJI pa se zato kao igraju bolje odbrane. Ispodprosjecni nba igraci su auperzvijezde evrolige.... O cemu pricamo stvarno?
pre 1 godinu
Ništa nije rekao što nije istina. NBA je liga iznad svih. Evroliga je svoj neki kvalitet u suštini i dobila upravo dovodjenjem "crnaca" iz Amerike, i to onih koji nisu mogli da zaigraju u NBA. Pre njih, Evroliga ili K.E.Š. je bilo smešno takmičenje u odnosu na NBA.
pre 1 godinu
Meni je neverovatna činjenica da se neko uopšte usudio da javno iznese takvu nebulozu da je Evroliga jača od NBA?!
(JeRemija, 24. septembar 2023 11:05)
Nije jača,to niko ne kaže...radi se o tome da ovi što tamo daju po 30,40 poena u proseku ovde bi davali znaš kad,nikad!
pre 1 godinu
Meni je evropska kosarka lepsa, imate akcije, odbranu, pozrtvovanost. U NBA je sve sou, nema izgaranja. U evropi se igraju ozbiljne odbrane, pravila se primenjuju i nema respekta.
pre 1 godinu
Razlika je u profesionalizmu. Amerikanci od malih nogu uče da budu najbolji mogući. Milioni njih (plus igrači izvan Amerike) daju sve od sebe da budu među petstotinjak odabranih. To je neverovatna konkurencija i moraš da budeš na nivou sve vreme. I zato su tako fizički dominantni (brzi, skočni, spretni). Plus su od NBA napravili biznis gde se neuporedivo bolje zarađuje.
Da Evropljani tako treniraju i da tako dobro mogu da zarade, slažem se da NBA ne bi mogao ni da primiriše Evroligi.
Ovako se to svodi na ono što Žoc kaže, u NBA imaš pet dobrih igrača po timu, a ostali ne bi mogli ni u Evroligi da igraju. Međutim, to nadomešćuju tom snagom i sve izgleda vrlo atraktivno. I na prvenstvima lome strane reprezentacije snagom. Mada videli smo sada da to sve manje pravi razliku. Možda Evroliga nije sada bolja, ali ovim tempom je to izgleda bliže nego što mislimo
pre 1 godinu
Durantu lako sve svuda... 😂
Ovi drugi moraju da se muce...
pre 1 godinu
Haha, zato najbolji igrač evrolige ima prosečno minut po utakmici u NBA. Evo sad ovaj Nun kada pređe u Olimpijakos biće ubedljivo najbolji igrač evrolige i čitave Evrope a tamo bio prosečan igrač. Merilo je OI gde pravi dream team šamara sve po 30-40 razlike. Veće atlete, precizniji šuteri, samim tim mogu da igraju izuzetnu odbranu. Jednom rečju kvalitet u odnosu na ostatak sveta…
(Goran Loznica, 24. septembar 2023 10:29)
Jedna Amerika ima stanovnika skoro kao cela Evropa i gde je kosarka jedan od najpopularnijih sportova. Lakse je jednoj takvoj zemlji da napravi reprezentaciju nego bilo kojoj evropskoj. Daleko od toga da drim tim nije najjaci tim na svetu ali kad bi sastavili tim Evrope protiv USA mislim da bi ih Evropljani oprasili. Jokic, Adetokunbo, Embid, Doncic - sve Evropljani i najbolji igraci u NBA trenutno. Jednostavno drugaciji su stilovi kosarke. Lakse je amerima jer im je stil igre da sutiraju iz svake poziciji nebitno koja je sekunda napada a u Evropi moras da dodas pet puta pre nego sto sutnes inace klupa. Drugacija filozofija i to je to.
pre 1 godinu
@NBA je najbolja liga i najjaca liga i najbolji igraju tu. Oni koji nisu uspeli tamo igraju Evroligu.
(LOL, 24. septembar 2023 10:41)
Prije bih rekao da je to liga u kojoj se zarađuje najviše, pa zbog toga svi hrle tamo. Durent da igra u EL bio bi ispod nivoa Mirotića, a Jokić bi na igru uticao otprilike kao Plajs
pre 1 godinu
jesi igrao Evropu? nisi! fala lepo, dovidjenja!
(i tako..., 24. septembar 2023 10:38)
A ti si igrao i Evroligu i NBA pa zato imas vise kompetencije od Durenta da odgovoris.
pre 1 godinu
Nije potrebna reprezentacija Evrope da bi pobedila USA, dovoljna je i reprezentacija ex Jugoslavije.
pre 1 godinu
Meni je neverovatna činjenica da se neko uopšte usudio da javno iznese takvu nebulozu da je Evroliga jača od NBA?!
pre 1 godinu
Играње у Европи је и тврђе и теже. Тактички јаче. Такође,не ради се само о Евролиги. Сви учесници евролиге имају и домаће шампионате,те куп утакмице а то су сви заборавили... Европа је ако ништа друго увек такмичарски настројена. Нема празног хода као оне уводне лимунаде у нба
pre 1 godinu
Euroliga i NBA su neuporedive. NBA je cirkus, Euriliga je košarka sa vekikim K. Probao sam sebe da nateram da gledam NBA tokom regularne sezone. Jok, nemoguća misija, prangijanje bez odbrane, ispucavanje bez smisla i bilo kakvog sistema. 100 puta mi je interesantnija Euroliga a ABA liga jedno 50 puta.
pre 1 godinu
(Antivegetarijanac, 24. septembar 2023 10:56)
Vidjeli smo defanzivca godine, Džeksona, na prvenstvu. Punio ga ko je stigao.
pre 1 godinu
Огромне паре у НБА су довеле до тог да у сваком тиму имају два, три играча светске класе, остатак тима ни за Аба лиге... пример Партизана сада, Камински и Дозер, нису били стартери али су се наиграли у НБА, овде, ако Жељко не направи нешто од њих, завршиће у Задру... С обзиром на тимску игру Еуролиге и одбрану нисам сигуран да би те две, три звезде биле довољне за толику доминацију о којој сања Дурент. И опет напомињем, огромна лова, сваки играч који имало одскочи у Европи одлази у НБА, замислите европске клубове с неким од играча који су им отишли... Што се репрезентација тиче, пореде се репрезентација САД против расцепканих европских државица од пар милиона становника, и амери се муче. Уједињена репка Европе дере амере дуплом разликом, по било којим правилима... заједно с Канадом и Аустралијом...
pre 1 godinu
Strateski da, Evroliga je mnogo teza.
Lepo je rekao bivsi Zeljkov igrac, u NBA se igra 5 napada a kod preko 100.
U Evroligi je mnogo vise taktike i svega sto ide uz to i mora mnogo vise da se razmislja.
pre 1 godinu
Nije tačno LOL tamo igraju jer se najviše placa
pre 1 godinu
A ko bi to u Evropi čuvao Durenta od 2.13 koji šutira iz svih pozicija? Kao da ga nikad niste gledali protiv naše reprezentacije pa eto ne znate kako bi igrao evropsku košarku...
pre 1 godinu
Tamo u NBA navijačko srce kuca za franšizu.
pre 1 godinu
Евролига је тежа за играње. НБА је играрија
pre 1 godinu
U NBA trenutno nema igrača kakvi su bili Durent, Kari, Lenard , Tomson koji su mogli da prelome utakmicu kad je bitno. Pomenuti su prešli zenit a nove zvezde Edvards, Morant, Tatum, Embid, Dončić nisu tog kalibra kao oni iz prethodnog perioda. Jokić i Adetokumbo su blizu tog kvaliteta ali još mora da se dokažu. Ostatak NBA uz možda neke izuzetke koje sam zaboravio su mediokriteti tako da ako bi igrali igrači iz NBA protiv onih iz evrolige po FIBA pravilima bilo bi 50-50.
(krle, 24. septembar 2023 11:38)
Kljucno je ovo poslednje pravila zamisli EL po NBA pravilima. 20% igraca bi odmah moglo da prestane da igra jer bi bili neupotrebljivi pogotovo centri. Jedno je sigurno nivo talenta u EL i NBA je nuporediv u korist NBA.
pre 1 godinu
Teze je i zemlju kopati lopatom nego bagerom sto ne znaci da je kvalitrtnije, efikasnije itd... Glupo jednako i banalno poredjenje kao i vecna glupost, Evroliga je teza :) Da teza ali u kontekstu vise rovarenja kroz manji prostor/teren, vise muke (sto ne znaci i lepote igre) kroz odredjene razlike u pravilima itd...
I menadzeru ili vodji projekta nekog posla je "lakse" nego fizickom radniku na terenu ali samo fizicki... pozicije su im kroz kvalifikaciju i sustinu, efikasnost i namenu, kvalitet, razlicite...
pre 1 godinu
Ubeđen sam 100% da Durentov prosek poena ne bi bio iznad 20poena po meču.
(Taurunum, 24. septembar 2023 10:36)
Много јака реченица. Ај нешто и од мене у том фазону:
Ја сам 100% убеђен да Дурент не би могао да убаци ни 2 поена док га чува Бане Лазић!
pre 1 godinu
Pre njih, Evroliga ili K.E.Š. je bilo smešno takmičenje u odnosu na NBA.
(zvezdaš, 24. septembar 2023 10:37)
Pa i NBA je bilo smešno takmičenje koju niko nije hteo da gleda pa ke vremenom napredovala i danas planetarno popularna.
Ameri uživaju u jeftinoj zabavi, tako da je napadač zaštićen i sve će uraditi samo da se postigne koš.
Za razliku od njih u Evropi se traži nešto drugo i kosarka se igra drugacije. Očito i bolje, jer su već godinama unazad evropljani dobri i na draftu a i Jokić, Janis uzeli 4 MVP kombinovano zaredom.
Američka selekcija dominira jer oni imaju 100x veću bazu kosarkasa nego pojedinačne zemlje u Evropi. Kada bi se igrao meč USA vs Evropa, Ameri ne bi imali sanse. Moze se reći da Ameri nisu ni talentovani za košarku, jer od tolike baze po generaciji izadje 1-2 vrhunskih.
pre 1 godinu
Ma ne bi on preživio dva dana u istocnoj evropi, kod nas su drzave geto
pre 1 godinu
Pa jeste teza Evroliga, mnogo je teze u jednoj sezoni odigrati 34 utakmice od 40min nego 82 utakmice od 48min. O ostalim stvarima da ne pricamo
(El Doctore, 24. septembar 2023 12:36)
Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
pre 1 godinu
Nagetsi od prosle sezone sa Jokicem bi se prosetali Evroligom, verovatno i oni koji su igrali polufinale NBA lige, ali ne bi mogao da garantujem to isto za ostale timove.
pre 1 godinu
durent je mlakonja od sportiste.
pre 1 godinu
Ali Durant koji u 35. godini posle karijere od 15 godina, 2 titule, MVP titule, MVP finala, najboljeg skorera , 3 Olimpijade, ovoga-onoga, 350 miliona zarađenih samo od ugovora u NBA ne računajući sponzorstva, je i dalje toliko nesigurno stakleno ljudsko biće da se nakon svega toga postignutog - on mrtav ladan raspravlja na Tviteru sa nasumičnim likovima i to neretko sa lažnih profila. Lik nikad neće biti srećan, nivo validacije koji njemu treba je neverovatan.
pre 1 godinu
To je američki način komunikacije kada im neko kaže da njihovo nije najbolje, o...bite.....
Još uvek je NBA bolja ali euroliga ide ka njima ozbiljno....
pre 1 godinu
Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
(Вук Караџић, 24. septembar 2023 13:12)
Jes sigurno, zato otpadak iz NBA drma svim Evropskim takmicenjima. Evropski igrači su inferiorniorni sto se tice fizicke spreme naspram NBA igraca.
Svaki evropljanin se sigurno mora godinu dana spremat da bi tamo mogao sezonu izgurati. Oni godišnje prevale kilometara koliko Evropski igrač ne pređe za pola ksrijere.
pre 1 godinu
U NBA trenutno nema igrača kakvi su bili Durent, Kari, Lenard , Tomson koji su mogli da prelome utakmicu kad je bitno. Pomenuti su prešli zenit a nove zvezde Edvards, Morant, Tatum, Embid, Dončić nisu tog kalibra kao oni iz prethodnog perioda. Jokić i Adetokumbo su blizu tog kvaliteta ali još mora da se dokažu. Ostatak NBA uz možda neke izuzetke koje sam zaboravio su mediokriteti tako da ako bi igrali igrači iz NBA protiv onih iz evrolige po FIBA pravilima bilo bi 50-50.
pre 1 godinu
Kada ovo kaze durent, covek koji je bukvalno na svakom takmicenju van nba pravio veliku razliku trebalo bi da svi shvate, a i prihvate
pre 1 godinu
Koja Euroliga? Onaj polednji iz NBA bi drao sa 40-50 prvaka EL. Po tom principu potrebna je i u fudbalu prof liga, neka igraju Siti, Real, Bajern ....., mi ostali eurofudbal pa nesta da se i nadamo, ovako neki mecevi lice na komediju!
pre 1 godinu
neko napisa ovde da je k.durant visok 2.13 Boze me sacuvaj...
pre 1 godinu
Kad bi ovi u Evropi putovali svako veče i tolike distance prelazili kao što se radi u NBA, videli bi šta je teže. Uzmemo za primer Denver. Jedno veče igraš u gostima u Njujorku, već sledeću noć si 3500km dalje u Juti. I tako svakog drugog dana a nekad se igra i noć za noć. Pa kad im se veže da igraju 4 utakmice u 5 ili 6 dana. E to je muka. Ali važno da je košarka u Evropi teža gde se igraju 2 utakmice nedeljno. Ne gubite se.
pre 1 godinu
Kakva je NBA liga najbolje govori to što se o ovome uopšte debatuje, a što je bilo nemoguće pre 10, 20 ili 30 godina. Regularna sezona igra se dobrim delom neozbiljno, najbolji igrači propuštaju po 30% utakmica (nezamislivo devedesetih i ranije), odbrana nema zbog pravila. Igrači timove menjaju kao čarape - rivalstva između ekipa su mrtva, stvore se supertimovi na par sezona i to je to.
Ne mogu ni sam da verujem, ali Evroliga mi je sad mnogo zanimljivija.
pre 1 godinu
@Antivegetarijanac
Dao sam ti minus, samo zato što teren nije manji (par centimetra je u pitanju).
Da li je NBA bolji, jeste. Daj pobednika evrolige i pobednika NBA lige da se sretnu svake godine i videće se lako. Plus, neka bude po evropskim pravilima, nedaj Bože da je obrnuto izgubili bi iz Evrope sa 50+ :)
pre 1 godinu
Pa jeste teza Evroliga, mnogo je teze u jednoj sezoni odigrati 34 utakmice od 40min nego 82 utakmice od 48min. O ostalim stvarima da ne pricamo
pre 1 godinu
Igre nacionalnog tima nisu merilo. Za USA nisu igrali najbolji igraci, a i da su igrali sigurno ne bi dali maksimum zbog svojih ugovora. To je profesionalizam, u njemu nema emocija. A sto se tice klupske kosarke, tu tek evropski klubovi nemaju sanse. Pozdrav svima.
pre 1 godinu
Euroliga je 2.liga NBA i ništa više
pre 1 godinu
Durent u ovim godinama nebi prebacio prosek od 17 koseva u evroligi.
pre 1 godinu
Jes sigurno, zato otpadak iz NBA drma svim Evropskim takmicenjima. Evropski igrači su inferiorniorni sto se tice fizicke spreme naspram NBA igraca.
Svaki evropljanin se sigurno mora godinu dana spremat da bi tamo mogao sezonu izgurati. Oni godišnje prevale kilometara koliko Evropski igrač ne pređe za pola ksrijere.
(jojufff, 24. septembar 2023 13:40)
Преспавао си моменат у ком је НБА лигом почео да доминира мозак у односу на физикалије. Ако ми не верујеш питај оне који су Јокића и Луку стваили у стартну поставу протекле сезоне.
А што се тиче отпадака из НБА, питај их како су се провели на Светском првенству. Ај, па ми јави.
Пс. Или мислиш да су Литванија и Немачка физички доминантније екипе од НБА играча?
pre 1 godinu
Pogledajte face igraca kad izgube u evroligi kao smrt blizeg clana porodice u NBA posle poraza caskanjenje sa protivnikom I zagrljeni I nasmejani odlaze u svlacionicu.
pre 1 godinu
Jeste teze bi postizali 30 poena, ali zato na NBA (većem) terenu Evroligaški igrači ne bi imali šanse ... I nije toliko opao kvalitet NBA igrača kao što neko reče nego se Evropski nivo košarke podigao.
pre 1 godinu
Vidim rasprava je koja je liga jača, a uopće nije bilo o tome riječ, nego koja je liga TEŽA. NBA je jača tu spora nema, ali po meni isto tako nema spora da su utakmice Eurolige teže. Igra se oštrije, intenzivnije, manje je utakmica pa su samim time ulozi i trud veći, nema petsto time outova zbog reklama i ostalih gluposti za vrijeme kojih igrači sjede ili šetkaju... Nema dileme da bi i u takvim utakmicama NBA timovi bili teški favoriti, ali to jesu teže utakmice nego u NBA i taj stil u NBA ne bi prošao. 82 takve utakmice i onda još playoff bi bili masakr za igrače.
pre 1 godinu
Преспавао си моменат у ком је НБА лигом почео да доминира мозак у односу на физикалије. Ако ми не верујеш питај оне који су Јокића и Луку стваили у стартну поставу протекле сезоне.
А што се тиче отпадака из НБА, питај их како су се провели на Светском првенству. Ај, па ми јави.
Пс. Или мислиш да су Литванија и Немачка физички доминантније екипе од НБА играча?
(Неедукован, 24. septembar 2023 14:44)
Jokic je odlicno fizicki spreman, godinama su ga spremali za ovo. Ako mislis da je isti kao sto je igrao u Evropi varas se, Luka je isto fizički dominantan za svoju poziciju, mlad je pa jos moze ici na to, kako godine budu dolazile morace povesti i on računa o fizickoj spremi. To je to sto se moze nabrojati od ne znam 200 igrača.
Ameri su na svjetsko dosli turistički, na olimpijadi ces vidjeti gdje je Evropa od njih.
Da sastavimo jednu Evropsku reprezentaciju mogli bi možda parirati..
jos rekose dole da mi igramo aba ligu i ligu srbije uz Euroligu.
možeš misliti trosenja i Abi i domacem prvenstvu. Skoro pa amaterska takmičenja ako uzmemo u obzir sa cime konkurencija raspolaze.
pre 1 godinu
Embiid bi u EL bukvalno iz svakog napada poentirao, znaci ako bi igrao u proseku 30 minuta, imao bi 45-50 poena po utakmici.
pre 1 godinu
@Nagetsi od prosle sezone sa Jokicem bi se prosetali Evroligom, verovatno i oni koji su igrali polufinale NBA lige, ali ne bi mogao da garantujem to isto za ostale timove.
(Ivan, 24. septembar 2023 11:50)
Da, da.
Videli smo Jokica na EP, SP, sve zivo osvojio.
Drugi put zaredom Miami stize u finale NBA sa prosecnim timom koji u Evroligi ne bi imao sta da trazi.
NBA je postao pozoriste, smejurija od kosarke, cim je trapavi Jokic neki faktor tamo.
pre 1 godinu
Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
(Вук Караџић, 24. septembar 2023 13:12)
Ово "доктор за незнање" боље стави уместо Вук Караџић. Али и овако је коректно што си се представио пред оно што (на жалост) прочитах. Моја грешка :)
pre 1 godinu
@Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
(Вук Караџић, 24. septembar 2023 13:12)
Apsolutno tačno
Uvek bi ja pre gledao finale kupa nego NBA cirkus bilo kojeg njihovog plej ofa.
pre 1 godinu
@Jes sigurno, zato otpadak iz NBA drma svim Evropskim takmicenjima. Evropski igrači su inferiorniorni sto se tice fizicke spreme naspram NBA igraca.
Svaki evropljanin se sigurno mora godinu dana spremat da bi tamo mogao sezonu izgurati. Oni godišnje prevale kilometara koliko Evropski igrač ne pređe za pola ksrijere.
(jojufff, 24. septembar 2023 13:40)
Ajoooj “spremat” tačno se vidi da si Srbin catolik oni sto silaze sa postolja i nemaju pojma o sketu.
pre 1 godinu
Dag Kristi, 24. septembar 2023 12:02)
Kakva ozbiljna odbrana u NBA? Igra ti deda Lebron finale, zadnji put je igrao odbranu pre 15 god.
NBA je postala pozoriste.
Sam Doncic je izjavio da je duplo lakse postici 30p u NBA nego u Evroligi, posle se ucutao kada su ga napali zbog te izjave.
NBA je konacno propala pre jedno 7god, ovo danas je kecerska kosarka bez odbrana, u kojoj prolaze Janis, Jokic i drugi polukosarkasi.
pre 1 godinu
U Nba igraju svaka dva tri dana a u Evropi se odlažu utakmice ako je gušći raspored.
pre 1 godinu
Koga briga sta prica ovaj propali narkoman..
pre 1 godinu
@Antivegetarijanac
Dao sam ti minus, samo zato što teren nije manji (par centimetra je u pitanju).
Da li je NBA bolji, jeste. Daj pobednika evrolige i pobednika NBA lige da se sretnu svake godine i videće se lako. Plus, neka bude po evropskim pravilima, nedaj Bože da je obrnuto izgubili bi iz Evrope sa 50+ :)
pre 1 godinu
Prica da je EL bolja od NBA je kao kad nas covjek kaze da mu je bolji Golf 5 od Ferarija. Na ovom svjetskom se vidjelo gdje je NBA, a gdje su EL igraci, u prve dvije petorke prvenstva samo su 2 igraca van nba, najbolji defanzivac je iz NBA i najbolji mladi igrac je iz NBA. Razlog zasto je teze u nba dato 30 poena je iskljucivo zato jer utakmoca traje krace, napadi su duzi i imaju defanzivne tri sekunde, ne zbog toga jer su kosarkasi bolji. Posljednji tim iz NBA bi nakon par meceva prilagodjavanja bio najbolji tim u Evropi
pre 1 godinu
Kada se pojavio Durant, secam se oduevljenja..."Covek u odnosu na Lebrona" Ïgra stalno za svoju zemlju i nije nabedjena zvezda"...ono u fazonu "Vraca Kosovo Srbiji, a Aljasku Rusiji i baca atmosku na New York"
Pogle vas sada...mala deca placu. Nije ni cudo, znajuci kako su Srbi "sposobni sa zenama - Frojd je bio u pravu"
pre 1 godinu
Ali Durant koji u 35. godini posle karijere od 15 godina, 2 titule, MVP titule, MVP finala, najboljeg skorera , 3 Olimpijade, ovoga-onoga, 350 miliona zarađenih samo od ugovora u NBA ne računajući sponzorstva, je i dalje toliko nesigurno stakleno ljudsko biće da se nakon svega toga postignutog - on mrtav ladan raspravlja na Tviteru sa nasumičnim likovima i to neretko sa lažnih profila. Lik nikad neće biti srećan, nivo validacije koji njemu treba je neverovatan.
pre 1 godinu
Ne znam vi sto mislite da je ovo arogantno je meni cool, buduci da srozava imidz nabedjenih klubova kao sto u Real Madrid i slicni. I treba da govorimo da je NBA bolji nego evroligr bas zbog takvih.
pre 1 godinu
@Nagetsi od prosle sezone sa Jokicem bi se prosetali Evroligom, verovatno i oni koji su igrali polufinale NBA lige, ali ne bi mogao da garantujem to isto za ostale timove.
(Ivan, 24. septembar 2023 11:50)
Ne bi našao bi im taktiku neki Po eko ili Obradovic, Radonjic i bili bi drugi ili treći na f4 bas kao ove godine Oly.
pre 1 godinu
Nebojsa vrati se u skolu ili trazi da ti vrate pare za istu
pre 1 godinu
Prica da je EL bolja od NBA je kao kad nas covjek kaze da mu je bolji Golf 5 od Ferarija. Na ovom svjetskom se vidjelo gdje je NBA, a gdje su EL igraci, u prve dvije petorke prvenstva samo su 2 igraca van nba, najbolji defanzivac je iz NBA i najbolji mladi igrac je iz NBA. Razlog zasto je teze u nba dato 30 poena je iskljucivo zato jer utakmoca traje krace, napadi su duzi i imaju defanzivne tri sekunde, ne zbog toga jer su kosarkasi bolji. Posljednji tim iz NBA bi nakon par meceva prilagodjavanja bio najbolji tim u Evropi
Mozda nije jaca ali je interesantnija igrati dobro je mnogo teze nema kao u nba svaka po 30/40 poena sa 20 u evroligi ti si u vrhu najboljih strelaca igra se cvrsto mnogo teze je stici do kosa tamo se baca i masi obruc a da niko nereaguje nista od nista odbrana jim nepostoji.
pre 1 godinu
NBA je zezancija za narod. 3 sekunde ispod kosa, ne smeju se pomeriti, nema izbijanja lopte ako je ona vec iznad kosa (zamisljeni cilindar iznad kosa ne sme da se dira), teren velik (misle par sati sta ce i kako ce), mogu da nose loptu po celom terenu bez udaranja ako je drze sa strane (svi imaju sake ko lopate, pa mogu).
Sto bi rekli i sami NBA igraci kad ih pitaju za poredjenje sa Evropom - soft!
pre 1 godinu
Dončić je igrao u obe lige i tvrdi da je lakše dati mnogo koševa u NBA!
pre 1 godinu
Haha, zato najbolji igrač evrolige ima prosečno minut po utakmici u NBA. Evo sad ovaj Nun kada pređe u Olimpijakos biće ubedljivo najbolji igrač evrolige i čitave Evrope a tamo bio prosečan igrač. Merilo je OI gde pravi dream team šamara sve po 30-40 razlike. Veće atlete, precizniji šuteri, samim tim mogu da igraju izuzetnu odbranu. Jednom rečju kvalitet u odnosu na ostatak sveta…
pre 1 godinu
Dobar si Durentojko, ali od odbrane u Evroligi ne biste videli ni ti ni tvoji koš... Majmunisanje i cirkus bez odbrane ne može ni prići odbrani Evrolige.
pre 1 godinu
@NBA je najbolja liga i najjaca liga i najbolji igraju tu. Oni koji nisu uspeli tamo igraju Evroligu.
(LOL, 24. septembar 2023 10:41)
Prije bih rekao da je to liga u kojoj se zarađuje najviše, pa zbog toga svi hrle tamo. Durent da igra u EL bio bi ispod nivoa Mirotića, a Jokić bi na igru uticao otprilike kao Plajs
pre 1 godinu
Embiid bi u EL bukvalno iz svakog napada poentirao, znaci ako bi igrao u proseku 30 minuta, imao bi 45-50 poena po utakmici.
pre 1 godinu
Stvarno ne kapiram ljude koji uzdizu Evroligu. Prvo utakmice su 8 minuta krace. Teren je MANJI pa se zato kao igraju bolje odbrane. Ispodprosjecni nba igraci su auperzvijezde evrolige.... O cemu pricamo stvarno?
pre 1 godinu
Meni je neverovatna činjenica da se neko uopšte usudio da javno iznese takvu nebulozu da je Evroliga jača od NBA?!
pre 1 godinu
NBA je najbolja liga i najjaca liga i najbolji igraju tu. Oni koji nisu uspeli tamo igraju Evroligu.
pre 1 godinu
Voleo bih da vidim Durenta u evroligi.
On je u fazonu kada igram sa USA protiv evropskih repki, kidamo ih. E druže u evroligi nećeš imati 5 vanzemaljaca u svojoj ekipi koji se prvenstveno fizički dominantniji. Ubeđen sam 100% da Durentov prosek poena ne bi bio iznad 20poena po meču.
pre 1 godinu
Koja Euroliga? Onaj polednji iz NBA bi drao sa 40-50 prvaka EL. Po tom principu potrebna je i u fudbalu prof liga, neka igraju Siti, Real, Bajern ....., mi ostali eurofudbal pa nesta da se i nadamo, ovako neki mecevi lice na komediju!
pre 1 godinu
na primeru Jokica i Janisa Adetokumba se vidi prava istina u evropi se igra cvrsti sa manje prostora za trcanje driblanje i do izrazaja dolaza timska kosarka
pre 1 godinu
Durent u fazonu Evroliga? na planeti ameriki ne postoji nikakva Evroliga o čemu ovaj priča.
pre 1 godinu
jesi igrao Evropu? nisi! fala lepo, dovidjenja!
pre 1 godinu
Ništa nije rekao što nije istina. NBA je liga iznad svih. Evroliga je svoj neki kvalitet u suštini i dobila upravo dovodjenjem "crnaca" iz Amerike, i to onih koji nisu mogli da zaigraju u NBA. Pre njih, Evroliga ili K.E.Š. je bilo smešno takmičenje u odnosu na NBA.
pre 1 godinu
Durent u ovim godinama nebi prebacio prosek od 17 koseva u evroligi.
pre 1 godinu
Ovo je već stvarno smešno pričati. Druga su pravila pa je nemoguće davati broj koševa kao i NBA ali EL je mnogo, mnogo slabija od NBA. Neuopreduvo je bukvalno. Mnogi je veća eazlika nego nor. između Lige šampiona i Lige evrope u fudbalu.
pre 1 godinu
Ovo jeste paradoks ali je istina...I ja smatram da je Evro Liga teza za igranje...Vjerovatno na to uticu i drugacija pravila..U Nba su takva pravila da se igracima daje mnogo vise slobode u svakom smislu,dok je u Evropskoj kosarci sve sa puno vise inteziteta,sve je zategnuto,mnogo ostrija pravila,treneri su uvijek tu,stalno ti vise za vratom....I siguran sam da na primer Dzejms,Kari ili Durent igraju u Realu,Barseloni,Olimpjakosu,postizali bi mnogo manje poena,jer je drugacija igra,drugacija pravila.
pre 1 godinu
Prepotentno... A kako drugačije, kada su Ameri u pitanju (ili većina njih).
pre 1 godinu
Pa jeste teza Evroliga, mnogo je teze u jednoj sezoni odigrati 34 utakmice od 40min nego 82 utakmice od 48min. O ostalim stvarima da ne pricamo
pre 1 godinu
U Nba igraju svaka dva tri dana a u Evropi se odlažu utakmice ako je gušći raspored.
pre 1 godinu
Pa jeste teza Evroliga, mnogo je teze u jednoj sezoni odigrati 34 utakmice od 40min nego 82 utakmice od 48min. O ostalim stvarima da ne pricamo
(El Doctore, 24. septembar 2023 12:36)
Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
pre 1 godinu
Преспавао си моменат у ком је НБА лигом почео да доминира мозак у односу на физикалије. Ако ми не верујеш питај оне који су Јокића и Луку стваили у стартну поставу протекле сезоне.
А што се тиче отпадака из НБА, питај их како су се провели на Светском првенству. Ај, па ми јави.
Пс. Или мислиш да су Литванија и Немачка физички доминантније екипе од НБА играча?
(Неедукован, 24. septembar 2023 14:44)
Jokic je odlicno fizicki spreman, godinama su ga spremali za ovo. Ako mislis da je isti kao sto je igrao u Evropi varas se, Luka je isto fizički dominantan za svoju poziciju, mlad je pa jos moze ici na to, kako godine budu dolazile morace povesti i on računa o fizickoj spremi. To je to sto se moze nabrojati od ne znam 200 igrača.
Ameri su na svjetsko dosli turistički, na olimpijadi ces vidjeti gdje je Evropa od njih.
Da sastavimo jednu Evropsku reprezentaciju mogli bi možda parirati..
jos rekose dole da mi igramo aba ligu i ligu srbije uz Euroligu.
možeš misliti trosenja i Abi i domacem prvenstvu. Skoro pa amaterska takmičenja ako uzmemo u obzir sa cime konkurencija raspolaze.
pre 1 godinu
Pre njih, Evroliga ili K.E.Š. je bilo smešno takmičenje u odnosu na NBA.
(zvezdaš, 24. septembar 2023 10:37)
Pa i NBA je bilo smešno takmičenje koju niko nije hteo da gleda pa ke vremenom napredovala i danas planetarno popularna.
Ameri uživaju u jeftinoj zabavi, tako da je napadač zaštićen i sve će uraditi samo da se postigne koš.
Za razliku od njih u Evropi se traži nešto drugo i kosarka se igra drugacije. Očito i bolje, jer su već godinama unazad evropljani dobri i na draftu a i Jokić, Janis uzeli 4 MVP kombinovano zaredom.
Američka selekcija dominira jer oni imaju 100x veću bazu kosarkasa nego pojedinačne zemlje u Evropi. Kada bi se igrao meč USA vs Evropa, Ameri ne bi imali sanse. Moze se reći da Ameri nisu ni talentovani za košarku, jer od tolike baze po generaciji izadje 1-2 vrhunskih.
pre 1 godinu
U NBA igraju najbolji igraci sveta, ali se prosecan kvalitet igraca toliko srozao da je to strasno. 15-20 superzvezda jesu najbolji igraci sveta, ali ovi ostali jedva da mogu u EL da igraju. Evo ti Kaminski, Dozier, nisu najbolji ni u Partizanu a dolaze iz NBA. Nekada je bilo da kada dovedes bilo kog amerikanca iz NBA taj je automstski najbolji u timu, davno su prosla ta vremena.
pre 1 godinu
Igre nacionalnog tima nisu merilo. Za USA nisu igrali najbolji igraci, a i da su igrali sigurno ne bi dali maksimum zbog svojih ugovora. To je profesionalizam, u njemu nema emocija. A sto se tice klupske kosarke, tu tek evropski klubovi nemaju sanse. Pozdrav svima.
pre 1 godinu
Za početak, smanjiti NBA sa 12 na 10 minuta pa će svi igrači imati 5-6 poena manje u proseku. Poštovati pravila striktno, sviralo bi se po 10-15 koraka, nošenih lopti. Broj bacanja po primadoni, znači još 2-3 poena dole...Zatim, kad omašiš 15 šuteva, neće ti trener reći da šutiraš još nego zakucati za klupu,nije ovo vašar nego utakmica. I malo po malo dođe Durent na 16-17 poena u proseku.
pre 1 godinu
Ovo jeste paradoks ali je istina...I ja smatram da je Evro Liga teza za igranje...Vjerovatno na to uticu i drugacija pravila..U Nba su takva pravila da se igracima daje mnogo vise slobode u svakom smislu,dok je u Evropskoj kosarci sve sa puno vise inteziteta,sve je zategnuto,mnogo ostrija pravila,treneri su uvijek tu,stalno ti vise za vratom....I siguran sam da na primer Dzejms,Kari ili Durent igraju u Realu,Barseloni,Olimpjakosu,postizali bi mnogo manje poena,jer je drugacija igra,drugacija pravila.
(Simke, 24. septembar 2023 10:20)
Manje poena bi postizali samo jer se igra krace :/
pre 1 godinu
Polako dodjosmo do neosporne činjenice da je evropska košarka doživela ogroman uspon i približila se, a u nekim segmentima i nadmašila NBA. Kao što su neki komentatori već rekli, u NBA se više pažnje poklanja atletskoj strani igre i fokus je na dinamici i velikom broju poena. Utakmice su se pretvorile u besomučnu jurnjavu, ispucavanje trojki i ne igranje odbrane. Taktika? Vrlo malo taktičkih varijanti i akcija. Samo individualni kvaliteti i naravno, nepoštovanje, omalovažavanje i izrugivanje protivnika nakon postignutog poena. Evroliga i ostala evropska takmičenja su taktički dosta zahtevnija i baziraju se na timskoj igri. Ukoliko u uigranom
kolektivu imamo i pojedinačni kvalitet onda dobijamo borbu timova, 5 na 5, naspram sajmskog prikazivanja individualnih veština u gadjanju trojki, driblingu, zakucavanju i pumpanju mišića, uz obavezno keženje i urlanje protivniku u facu.
Evropska košarka pojednostavljeno se može predstaviti kao bojno polje, a američka kao cirkuska šatra.
Pa nek bira ko šta voli.
A Kevin Durent i Stef Kari?
Svakom poznavaocu košarkaške igre je jasno da bi u
eventualnom nastupu za neki evroligaški klub njihovi procenti i statistika bili prilično manji. Prosto, nije ista igra...
pre 1 godinu
A ko bi to u Evropi čuvao Durenta od 2.13 koji šutira iz svih pozicija? Kao da ga nikad niste gledali protiv naše reprezentacije pa eto ne znate kako bi igrao evropsku košarku...
pre 1 godinu
Kada se pojavio Durant, secam se oduevljenja..."Covek u odnosu na Lebrona" Ïgra stalno za svoju zemlju i nije nabedjena zvezda"...ono u fazonu "Vraca Kosovo Srbiji, a Aljasku Rusiji i baca atmosku na New York"
Pogle vas sada...mala deca placu. Nije ni cudo, znajuci kako su Srbi "sposobni sa zenama - Frojd je bio u pravu"
pre 1 godinu
@Nagetsi od prosle sezone sa Jokicem bi se prosetali Evroligom, verovatno i oni koji su igrali polufinale NBA lige, ali ne bi mogao da garantujem to isto za ostale timove.
(Ivan, 24. septembar 2023 11:50)
Da, da.
Videli smo Jokica na EP, SP, sve zivo osvojio.
Drugi put zaredom Miami stize u finale NBA sa prosecnim timom koji u Evroligi ne bi imao sta da trazi.
NBA je postao pozoriste, smejurija od kosarke, cim je trapavi Jokic neki faktor tamo.
pre 1 godinu
Kada ovo kaze durent, covek koji je bukvalno na svakom takmicenju van nba pravio veliku razliku trebalo bi da svi shvate, a i prihvate
pre 1 godinu
@Antivegetarijanac
Dao sam ti minus, samo zato što teren nije manji (par centimetra je u pitanju).
Da li je NBA bolji, jeste. Daj pobednika evrolige i pobednika NBA lige da se sretnu svake godine i videće se lako. Plus, neka bude po evropskim pravilima, nedaj Bože da je obrnuto izgubili bi iz Evrope sa 50+ :)
pre 1 godinu
Euroliga je 2.liga NBA i ništa više
pre 1 godinu
Nagetsi od prosle sezone sa Jokicem bi se prosetali Evroligom, verovatno i oni koji su igrali polufinale NBA lige, ali ne bi mogao da garantujem to isto za ostale timove.
pre 1 godinu
U NBA trenutno nema igrača kakvi su bili Durent, Kari, Lenard , Tomson koji su mogli da prelome utakmicu kad je bitno. Pomenuti su prešli zenit a nove zvezde Edvards, Morant, Tatum, Embid, Dončić nisu tog kalibra kao oni iz prethodnog perioda. Jokić i Adetokumbo su blizu tog kvaliteta ali još mora da se dokažu. Ostatak NBA uz možda neke izuzetke koje sam zaboravio su mediokriteti tako da ako bi igrali igrači iz NBA protiv onih iz evrolige po FIBA pravilima bilo bi 50-50.
pre 1 godinu
U NBA trenutno nema igrača kakvi su bili Durent, Kari, Lenard , Tomson koji su mogli da prelome utakmicu kad je bitno. Pomenuti su prešli zenit a nove zvezde Edvards, Morant, Tatum, Embid, Dončić nisu tog kalibra kao oni iz prethodnog perioda. Jokić i Adetokumbo su blizu tog kvaliteta ali još mora da se dokažu. Ostatak NBA uz možda neke izuzetke koje sam zaboravio su mediokriteti tako da ako bi igrali igrači iz NBA protiv onih iz evrolige po FIBA pravilima bilo bi 50-50.
(krle, 24. septembar 2023 11:38)
Kljucno je ovo poslednje pravila zamisli EL po NBA pravilima. 20% igraca bi odmah moglo da prestane da igra jer bi bili neupotrebljivi pogotovo centri. Jedno je sigurno nivo talenta u EL i NBA je nuporediv u korist NBA.
pre 1 godinu
Euroliga i NBA su neuporedive. NBA je cirkus, Euriliga je košarka sa vekikim K. Probao sam sebe da nateram da gledam NBA tokom regularne sezone. Jok, nemoguća misija, prangijanje bez odbrane, ispucavanje bez smisla i bilo kakvog sistema. 100 puta mi je interesantnija Euroliga a ABA liga jedno 50 puta.
pre 1 godinu
Koga briga sta prica ovaj propali narkoman..
pre 1 godinu
Dag Kristi, 24. septembar 2023 12:02)
Kakva ozbiljna odbrana u NBA? Igra ti deda Lebron finale, zadnji put je igrao odbranu pre 15 god.
NBA je postala pozoriste.
Sam Doncic je izjavio da je duplo lakse postici 30p u NBA nego u Evroligi, posle se ucutao kada su ga napali zbog te izjave.
NBA je konacno propala pre jedno 7god, ovo danas je kecerska kosarka bez odbrana, u kojoj prolaze Janis, Jokic i drugi polukosarkasi.
pre 1 godinu
Кључна ствар је што у Европи не постоје 3 секунде у одбрани. То правило сви пренебрегавају када се прича о томе да у Евролиги има мање простора и да је теже поентирати. Што се Кевина Дурента тиче могао би једном да укапира да постоји свет изван САД-а. Мислим да је он био један од НБА играча који су прозивали свог спринтера када је човек рекао да је бесмислено да се освајач НБА лиге назива светским шампионом.
pre 1 godinu
Nebitni u Denveru argentinac, u Zvezdi prva zvezda, igrao, ne igrao
pre 1 godinu
Огромне паре у НБА су довеле до тог да у сваком тиму имају два, три играча светске класе, остатак тима ни за Аба лиге... пример Партизана сада, Камински и Дозер, нису били стартери али су се наиграли у НБА, овде, ако Жељко не направи нешто од њих, завршиће у Задру... С обзиром на тимску игру Еуролиге и одбрану нисам сигуран да би те две, три звезде биле довољне за толику доминацију о којој сања Дурент. И опет напомињем, огромна лова, сваки играч који имало одскочи у Европи одлази у НБА, замислите европске клубове с неким од играча који су им отишли... Што се репрезентација тиче, пореде се репрезентација САД против расцепканих европских државица од пар милиона становника, и амери се муче. Уједињена репка Европе дере амере дуплом разликом, по било којим правилима... заједно с Канадом и Аустралијом...
pre 1 godinu
Videli smo u finalu svetskog prvenstva 2014. kako bi igrali dobri NBA igrači protiv Evroligaša... E, sad, da staviš samog Durenta u npr. Baskoniju, ne bi davao 50 poena - to da!
pre 1 godinu
NBA se igra od plej ofa, ostalo je balet.
pre 1 godinu
Jes sigurno, zato otpadak iz NBA drma svim Evropskim takmicenjima. Evropski igrači su inferiorniorni sto se tice fizicke spreme naspram NBA igraca.
Svaki evropljanin se sigurno mora godinu dana spremat da bi tamo mogao sezonu izgurati. Oni godišnje prevale kilometara koliko Evropski igrač ne pređe za pola ksrijere.
(jojufff, 24. septembar 2023 13:40)
Преспавао си моменат у ком је НБА лигом почео да доминира мозак у односу на физикалије. Ако ми не верујеш питај оне који су Јокића и Луку стваили у стартну поставу протекле сезоне.
А што се тиче отпадака из НБА, питај их како су се провели на Светском првенству. Ај, па ми јави.
Пс. Или мислиш да су Литванија и Немачка физички доминантније екипе од НБА играча?
pre 1 godinu
Apsolutno je jasno da je Nba neuporedivo jaca od EL, ali takodje je jasno da su to dva razlicita nacina igre i da se Nba kosarkasi tesko uklapaju u EL jer nisu navikli na takvu cvrstinu i takticku igru. Nba se zasniva na sistemu trci-sutiraj i to je to, sve na individualizam, nema taktike, akcija...
pre 1 godinu
NBA u Dzordanovoj eri je bila mnogo cvrsca i "prljavija" liga nego sto je danas. Danas su sve karte bacene na napad i postizanje sto vise poena, odbrana ne postoji. Uostalom to i rezultati govore, timovi ubacuju po 130-140 poena na utakmici uz rezultatsku klackalicu. Sve se svelo na to ko je bolji trojkas.
U Evropi se i dalje igra ona stara takticka kosarka. Za prave ljubitelje kosarke i trenere sigurno da je Evroliga zanimljivije takmicenje jer nudi mnogo siru sliku o kosarci. NBA vise lici na neku zabavu i sou biznis.
Kada bi evropski igraci poradili malo vise na tom nekom atletizmu i kada bi uvezbali suteve, mislim da NBA igraci sa trenutnim stanjem igre ne bi mogli da pariraju najboljim timovima iz Evrope.
Al sa druge strane da se u NBA-u akcenat stavlja na odbrani i taktici, bilo bi ih jako tesko dobiti.
Tako da su to po meni razliciti svetovi.
pre 1 godinu
Meni je neverovatna činjenica da se neko uopšte usudio da javno iznese takvu nebulozu da je Evroliga jača od NBA?!
(JeRemija, 24. septembar 2023 11:05)
Nije jača,to niko ne kaže...radi se o tome da ovi što tamo daju po 30,40 poena u proseku ovde bi davali znaš kad,nikad!
pre 1 godinu
Meni je evropska kosarka lepsa, imate akcije, odbranu, pozrtvovanost. U NBA je sve sou, nema izgaranja. U evropi se igraju ozbiljne odbrane, pravila se primenjuju i nema respekta.
pre 1 godinu
Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
(Вук Караџић, 24. septembar 2023 13:12)
Ово "доктор за незнање" боље стави уместо Вук Караџић. Али и овако је коректно што си се представио пред оно што (на жалост) прочитах. Моја грешка :)
pre 1 godinu
Ne znam vi sto mislite da je ovo arogantno je meni cool, buduci da srozava imidz nabedjenih klubova kao sto u Real Madrid i slicni. I treba da govorimo da je NBA bolji nego evroligr bas zbog takvih.
pre 1 godinu
Евролига је тежа за играње. НБА је играрија
pre 1 godinu
Meni je neverovatna činjenica da se neko uopšte usudio da javno iznese takvu nebulozu da je Evroliga jača od NBA?!
(JeRemija, 24. septembar 2023 11:05)
Nije jača,to niko ne kaže...radi se o tome da ovi što tamo daju po 30,40 poena u proseku ovde bi davali znaš kad,nikad!
(Vazura veprina, 24. septembar 2023 11:34)
Brate logično, jer je pod broj 1,utakmica kraća 8 minuta(skoro cela četvrtina), drugo, samo 32 utakmice se igra, svaka je finale, i logično je da se igra 2 puta jača odbrana zbog toga na svakoj utakmici. U NBA, ozbiljnija odbrana se igra tek posle all star vikenda. Mislim ja generalno, više volim da gledam Evroligu, baš zbog tog takmičarskog značaja, ali NBA liga u plej ofu je za Evroligu u bilo kom obliku, svemirski brod, svidelo se to nekome ili ne.
pre 1 godinu
kakvo lupanje gluposti, druze dodji sam da igras u Albi pa da ti vidimo prosek poena. Lako vam je da trabunjate tako kad vam NBA klubovi imaju godisnji budzet od 500 miliona, a evropski najjaci klubovi 50 miliona. Dodji da ti najbolji saigrac bude Maodo Lo pa da vidimo koliko ces moci sam.
pre 1 godinu
Nije potrebna reprezentacija Evrope da bi pobedila USA, dovoljna je i reprezentacija ex Jugoslavije.
pre 1 godinu
Pogledajte face igraca kad izgube u evroligi kao smrt blizeg clana porodice u NBA posle poraza caskanjenje sa protivnikom I zagrljeni I nasmejani odlaze u svlacionicu.
pre 1 godinu
Za većinu nba košarkaša se ispostavilo da im je teže da igraju po evropskim pravilima ali Durant je pokazao da može da igra i po jednim i po drugim pravilima
pre 1 godinu
zadnjih par godina NBA liga je običan cirkus.
pre 1 godinu
@Antivegetarijanac
Dao sam ti minus, samo zato što teren nije manji (par centimetra je u pitanju).
Da li je NBA bolji, jeste. Daj pobednika evrolige i pobednika NBA lige da se sretnu svake godine i videće se lako. Plus, neka bude po evropskim pravilima, nedaj Bože da je obrnuto izgubili bi iz Evrope sa 50+ :)
pre 1 godinu
To je američki način komunikacije kada im neko kaže da njihovo nije najbolje, o...bite.....
Još uvek je NBA bolja ali euroliga ide ka njima ozbiljno....
pre 1 godinu
Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
(Вук Караџић, 24. septembar 2023 13:12)
Jes sigurno, zato otpadak iz NBA drma svim Evropskim takmicenjima. Evropski igrači su inferiorniorni sto se tice fizicke spreme naspram NBA igraca.
Svaki evropljanin se sigurno mora godinu dana spremat da bi tamo mogao sezonu izgurati. Oni godišnje prevale kilometara koliko Evropski igrač ne pređe za pola ksrijere.
pre 1 godinu
@Nagetsi od prosle sezone sa Jokicem bi se prosetali Evroligom, verovatno i oni koji su igrali polufinale NBA lige, ali ne bi mogao da garantujem to isto za ostale timove.
(Ivan, 24. septembar 2023 11:50)
Ne bi našao bi im taktiku neki Po eko ili Obradovic, Radonjic i bili bi drugi ili treći na f4 bas kao ove godine Oly.
pre 1 godinu
Prica da je EL bolja od NBA je kao kad nas covjek kaze da mu je bolji Golf 5 od Ferarija. Na ovom svjetskom se vidjelo gdje je NBA, a gdje su EL igraci, u prve dvije petorke prvenstva samo su 2 igraca van nba, najbolji defanzivac je iz NBA i najbolji mladi igrac je iz NBA. Razlog zasto je teze u nba dato 30 poena je iskljucivo zato jer utakmoca traje krace, napadi su duzi i imaju defanzivne tri sekunde, ne zbog toga jer su kosarkasi bolji. Posljednji tim iz NBA bi nakon par meceva prilagodjavanja bio najbolji tim u Evropi
pre 1 godinu
Razlika je u profesionalizmu. Amerikanci od malih nogu uče da budu najbolji mogući. Milioni njih (plus igrači izvan Amerike) daju sve od sebe da budu među petstotinjak odabranih. To je neverovatna konkurencija i moraš da budeš na nivou sve vreme. I zato su tako fizički dominantni (brzi, skočni, spretni). Plus su od NBA napravili biznis gde se neuporedivo bolje zarađuje.
Da Evropljani tako treniraju i da tako dobro mogu da zarade, slažem se da NBA ne bi mogao ni da primiriše Evroligi.
Ovako se to svodi na ono što Žoc kaže, u NBA imaš pet dobrih igrača po timu, a ostali ne bi mogli ni u Evroligi da igraju. Međutim, to nadomešćuju tom snagom i sve izgleda vrlo atraktivno. I na prvenstvima lome strane reprezentacije snagom. Mada videli smo sada da to sve manje pravi razliku. Možda Evroliga nije sada bolja, ali ovim tempom je to izgleda bliže nego što mislimo
pre 1 godinu
durent je mlakonja od sportiste.
pre 1 godinu
jesi igrao Evropu? nisi! fala lepo, dovidjenja!
(i tako..., 24. septembar 2023 10:38)
A ti si igrao i Evroligu i NBA pa zato imas vise kompetencije od Durenta da odgovoris.
pre 1 godinu
@Jes sigurno, zato otpadak iz NBA drma svim Evropskim takmicenjima. Evropski igrači su inferiorniorni sto se tice fizicke spreme naspram NBA igraca.
Svaki evropljanin se sigurno mora godinu dana spremat da bi tamo mogao sezonu izgurati. Oni godišnje prevale kilometara koliko Evropski igrač ne pređe za pola ksrijere.
(jojufff, 24. septembar 2023 13:40)
Ajoooj “spremat” tačno se vidi da si Srbin catolik oni sto silaze sa postolja i nemaju pojma o sketu.
pre 1 godinu
Ubeđen sam 100% da Durentov prosek poena ne bi bio iznad 20poena po meču.
(Taurunum, 24. septembar 2023 10:36)
Много јака реченица. Ај нешто и од мене у том фазону:
Ја сам 100% убеђен да Дурент не би могао да убаци ни 2 поена док га чува Бане Лазић!
pre 1 godinu
(Antivegetarijanac, 24. septembar 2023 10:56)
Vidjeli smo defanzivca godine, Džeksona, na prvenstvu. Punio ga ko je stigao.
pre 1 godinu
Kad bi ovi u Evropi putovali svako veče i tolike distance prelazili kao što se radi u NBA, videli bi šta je teže. Uzmemo za primer Denver. Jedno veče igraš u gostima u Njujorku, već sledeću noć si 3500km dalje u Juti. I tako svakog drugog dana a nekad se igra i noć za noć. Pa kad im se veže da igraju 4 utakmice u 5 ili 6 dana. E to je muka. Ali važno da je košarka u Evropi teža gde se igraju 2 utakmice nedeljno. Ne gubite se.
pre 1 godinu
Nije tačno LOL tamo igraju jer se najviše placa
pre 1 godinu
Strateski da, Evroliga je mnogo teza.
Lepo je rekao bivsi Zeljkov igrac, u NBA se igra 5 napada a kod preko 100.
U Evroligi je mnogo vise taktike i svega sto ide uz to i mora mnogo vise da se razmislja.
pre 1 godinu
Играње у Европи је и тврђе и теже. Тактички јаче. Такође,не ради се само о Евролиги. Сви учесници евролиге имају и домаће шампионате,те куп утакмице а то су сви заборавили... Европа је ако ништа друго увек такмичарски настројена. Нема празног хода као оне уводне лимунаде у нба
pre 1 godinu
Ubedljivo najgluplji momenat poredjenja NBA I Evrolige jeste prosecan br poena igraca :))) Bukvalno komicno. Koliki je prosek rezultata utakmica u Evropi u odnosu na NBA, duzine cetvrtina itd??? Pa naravno da ce biti manji prosek poena sto direktno nikako ne oslikava uspesnost igraca na evropskom parketu u odnosu na americki... Ako iko mosli da Durent, Jokic ili npr Kari ne bi dominirali i "razneli" Evropski parket (kroz dominantne brojke svojstvene svemu iznad spomenutom tj kroz evropski kontekst) taj sa kosarkom veze nema!
pre 1 godinu
@Доктор за незнање. НБА играчи само играју НБА утакмице. Звезда и Партизан играју Евролигу, АБА и Српску лигу, и свака утакмица има такмичарски значај. У НБА, само је плеј оф битан. физички је вероватно теже играчима који играју Евролигу, уз сва остала такмичења.
(Вук Караџић, 24. septembar 2023 13:12)
Apsolutno tačno
Uvek bi ja pre gledao finale kupa nego NBA cirkus bilo kojeg njihovog plej ofa.
pre 1 godinu
Kakva je NBA liga najbolje govori to što se o ovome uopšte debatuje, a što je bilo nemoguće pre 10, 20 ili 30 godina. Regularna sezona igra se dobrim delom neozbiljno, najbolji igrači propuštaju po 30% utakmica (nezamislivo devedesetih i ranije), odbrana nema zbog pravila. Igrači timove menjaju kao čarape - rivalstva između ekipa su mrtva, stvore se supertimovi na par sezona i to je to.
Ne mogu ni sam da verujem, ali Evroliga mi je sad mnogo zanimljivija.
pre 1 godinu
Prica da je EL bolja od NBA je kao kad nas covjek kaze da mu je bolji Golf 5 od Ferarija. Na ovom svjetskom se vidjelo gdje je NBA, a gdje su EL igraci, u prve dvije petorke prvenstva samo su 2 igraca van nba, najbolji defanzivac je iz NBA i najbolji mladi igrac je iz NBA. Razlog zasto je teze u nba dato 30 poena je iskljucivo zato jer utakmoca traje krace, napadi su duzi i imaju defanzivne tri sekunde, ne zbog toga jer su kosarkasi bolji. Posljednji tim iz NBA bi nakon par meceva prilagodjavanja bio najbolji tim u Evropi
Mozda nije jaca ali je interesantnija igrati dobro je mnogo teze nema kao u nba svaka po 30/40 poena sa 20 u evroligi ti si u vrhu najboljih strelaca igra se cvrsto mnogo teze je stici do kosa tamo se baca i masi obruc a da niko nereaguje nista od nista odbrana jim nepostoji.
pre 1 godinu
Nebojsa vrati se u skolu ili trazi da ti vrate pare za istu
pre 1 godinu
Tamo u NBA navijačko srce kuca za franšizu.
pre 1 godinu
Durent bi razbijao u svakom slucaju, bez obzira na pravila. Ovde komentarisu neka deca koja se ni secaju sta nam je radio u finalu olimpijskog turnira.
pre 1 godinu
Vidim rasprava je koja je liga jača, a uopće nije bilo o tome riječ, nego koja je liga TEŽA. NBA je jača tu spora nema, ali po meni isto tako nema spora da su utakmice Eurolige teže. Igra se oštrije, intenzivnije, manje je utakmica pa su samim time ulozi i trud veći, nema petsto time outova zbog reklama i ostalih gluposti za vrijeme kojih igrači sjede ili šetkaju... Nema dileme da bi i u takvim utakmicama NBA timovi bili teški favoriti, ali to jesu teže utakmice nego u NBA i taj stil u NBA ne bi prošao. 82 takve utakmice i onda još playoff bi bili masakr za igrače.
pre 1 godinu
Za sve one koji su pročitali tekst a nisu ga razumeli, Kajl Hajns nije rekao da je Evroliga bolja od NBA, nego da ju je teže igrati. A tu je on apsolutno u pravu. Teže je igrati i zbog pravila i zbog sistema takmičenja u kojem je svaka utakmica bitna. U NBA se do marta igra rekreativna košarka, a do poslednjih desetak kola poluprofesionalna. U EL se grize od početka do kraja.
pre 1 godinu
Ma ne bi on preživio dva dana u istocnoj evropi, kod nas su drzave geto
pre 1 godinu
Teze je i zemlju kopati lopatom nego bagerom sto ne znaci da je kvalitrtnije, efikasnije itd... Glupo jednako i banalno poredjenje kao i vecna glupost, Evroliga je teza :) Da teza ali u kontekstu vise rovarenja kroz manji prostor/teren, vise muke (sto ne znaci i lepote igre) kroz odredjene razlike u pravilima itd...
I menadzeru ili vodji projekta nekog posla je "lakse" nego fizickom radniku na terenu ali samo fizicki... pozicije su im kroz kvalifikaciju i sustinu, efikasnost i namenu, kvalitet, razlicite...
pre 1 godinu
Ali Durant koji u 35. godini posle karijere od 15 godina, 2 titule, MVP titule, MVP finala, najboljeg skorera , 3 Olimpijade, ovoga-onoga, 350 miliona zarađenih samo od ugovora u NBA ne računajući sponzorstva, je i dalje toliko nesigurno stakleno ljudsko biće da se nakon svega toga postignutog - on mrtav ladan raspravlja na Tviteru sa nasumičnim likovima i to neretko sa lažnih profila. Lik nikad neće biti srećan, nivo validacije koji njemu treba je neverovatan.
pre 1 godinu
Ali Durant koji u 35. godini posle karijere od 15 godina, 2 titule, MVP titule, MVP finala, najboljeg skorera , 3 Olimpijade, ovoga-onoga, 350 miliona zarađenih samo od ugovora u NBA ne računajući sponzorstva, je i dalje toliko nesigurno stakleno ljudsko biće da se nakon svega toga postignutog - on mrtav ladan raspravlja na Tviteru sa nasumičnim likovima i to neretko sa lažnih profila. Lik nikad neće biti srećan, nivo validacije koji njemu treba je neverovatan.
pre 1 godinu
Durantu lako sve svuda... 😂
Ovi drugi moraju da se muce...
pre 1 godinu
Haha, zato najbolji igrač evrolige ima prosečno minut po utakmici u NBA. Evo sad ovaj Nun kada pređe u Olimpijakos biće ubedljivo najbolji igrač evrolige i čitave Evrope a tamo bio prosečan igrač. Merilo je OI gde pravi dream team šamara sve po 30-40 razlike. Veće atlete, precizniji šuteri, samim tim mogu da igraju izuzetnu odbranu. Jednom rečju kvalitet u odnosu na ostatak sveta…
(Goran Loznica, 24. septembar 2023 10:29)
Jedna Amerika ima stanovnika skoro kao cela Evropa i gde je kosarka jedan od najpopularnijih sportova. Lakse je jednoj takvoj zemlji da napravi reprezentaciju nego bilo kojoj evropskoj. Daleko od toga da drim tim nije najjaci tim na svetu ali kad bi sastavili tim Evrope protiv USA mislim da bi ih Evropljani oprasili. Jokic, Adetokunbo, Embid, Doncic - sve Evropljani i najbolji igraci u NBA trenutno. Jednostavno drugaciji su stilovi kosarke. Lakse je amerima jer im je stil igre da sutiraju iz svake poziciji nebitno koja je sekunda napada a u Evropi moras da dodas pet puta pre nego sto sutnes inace klupa. Drugacija filozofija i to je to.
pre 1 godinu
neko napisa ovde da je k.durant visok 2.13 Boze me sacuvaj...
pre 1 godinu
Jeste teze bi postizali 30 poena, ali zato na NBA (većem) terenu Evroligaški igrači ne bi imali šanse ... I nije toliko opao kvalitet NBA igrača kao što neko reče nego se Evropski nivo košarke podigao.
pre 1 godinu
NBA je zezancija za narod. 3 sekunde ispod kosa, ne smeju se pomeriti, nema izbijanja lopte ako je ona vec iznad kosa (zamisljeni cilindar iznad kosa ne sme da se dira), teren velik (misle par sati sta ce i kako ce), mogu da nose loptu po celom terenu bez udaranja ako je drze sa strane (svi imaju sake ko lopate, pa mogu).
Sto bi rekli i sami NBA igraci kad ih pitaju za poredjenje sa Evropom - soft!
pre 1 godinu
Dončić je igrao u obe lige i tvrdi da je lakše dati mnogo koševa u NBA!
92 Komentari
Sortiraj po: