Petak, 22.09.2023.

16:58

Federer: Đoković je ponovo ispisao istoriju

Nekadašnji švajcarski teniser Rodžer Federer govorio je o smeni generacija u tenisu pred početak Lejver kupa u Vankuveru.

Izvor:

Federer: Ðokoviæ je ponovo ispisao istoriju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

B.Živković

pre 1 godinu

@one
Ipak bi trebalo da iznesete statistiku ili kriterijume po kojima bi neko bio najbolji ili najuspešniji. Za mene je Muhamed Ali najveći svih vremena, jer je bio neporažen kada mu je nasilno prekinuta karijera i oduzeta titula. Po statističkim podacima, najuspešniji bokser svih vremena bio je Roki Marčano, 49 mečeva, 49 pobeda i 43 nokauta. "Broktonska stena" je iako lakši od 90 kg. i ne mnogo visok po mnogima imao najjači udarac svih vremena. Mada, ja mislim da njegov udarac popularno nazvan "sfing" i nije toliko regularan, ipak svi bokserski stručnjaci i ljubitelji boksa su smatrali samo Rokija Marćana i Muhameda Alija kao najveće svih vremena. Još krajem 60-ih i početkom 70-ih su simulirane kompjuterske borbe dvojice najvećih, rezultati su bili otprilike izjednačeni. Sportski pozdrav!

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Odgovor za".,". O kojoj konkurenciji ti govoriš. Federer je rekorder sa 8 GS na Wibldonu, Novak ih ima 7. Na najprestižnijem GS turniru. I ima 3 pobede u finalu protiv Federer i 1 poraz. Da li je Federer tada bio penzioner. Nije, Federer je punih 5 ili 6 godina bio bez trofeja na GS, osvojio je 2 kada je Novak bio povređen i operisan. Tada su po 2 GS podelili Federer i Nadal.
(Patriota, 22. septembar 2023 20:56)

Nisu po 2 nego po 3.

Sale

pre 1 godinu

@Patriota

Nije bitan tehnički nivo konkurencije, nego da li imaju lep osmeh, lep džemper, popularnost, nego uspesi na terenu.

U narednih 3-4 godine No1e, po mom mišljenju, treba da "vzemi" jos oko 8-10 GS (2-3 godišnje). U totalu, ide na oko 30 GS, što Ruđer, Rafa i nekakav izvikani "budući GOAT" mogu samo da sanjaju.

Teniska 2024 će biti ključna godina za istoriju tenisa. No1e treba da uzme Calendar Golden Final Slam (4 GS, Olimpijadu i završni masters).

Rafi je bolje da ne dolazi na AO2024 i RG2024, jer ga čeka brat moj, da ga "i'cepi kô svinja m's'n džak".

crnogorskogastabajterska vancago

pre 1 godinu

Federer nije najveći po bilo čemu. Ali, ima lepše loknice od Djokovića. Kad izadje onako napirlatan na teren mene podseća na moju pokojnu strinu koja je tek završila sa ondulacijom. A to, morate priznati, jako privlači mnoge latentne homiće, koji tenis gledaju iz sasvim druge perspektive.
(Seljak iz Blaca, 23. septembar 2023 07:44)

Ne nego ti si.

Seljak iz Blaca

pre 1 godinu

Po čemu i u čemu je to Federer najvaći? Po hvalospjevima medija koje plaćaju njegoci sponzori? Oni, takođe, stalno ocrnjuju i omalovažavaju Novaka Đokovića. Da li stvarno trebamo vjerovati svemu što taj svijet govori i o jednom i o drugom? Ne osporavam Federerove rezultate, niti tenisko umjeće. Zašto bih? Ali on i svi koji njega forsiraju rade upravo to Novaku Đokoviću. Svojim komentarom ti se svrsatavaš na njihovu stranu, odobravaš da neko zloupotrebljava svoju moć da nekog veliča ili omalovažava, ne zato što je to pravedno, nego zato što njemu tako više paše i što ima moć da to radi. Ma bravo!
Kad u današnje vrijeme govorimo o nečijoj popularnosti, prepoznatljivosti u svijetu, pa samim tim i uticaju koji ima na javno mnjenje, moramo imati u vidu koliko su mediji danas sveprisutni i dostupni. Posebmo, nisu mogli, poput nas sada, biti direktno uključeni i iznositi svoje mišljenje i impresije. To je uvelio doprinjelo popularbosti i jednog Rodžera Federera i nametanju mišljenja kako je on imao veliki uticaj na razvoj tenisa. Nije to njegov, nego medijski uticaj.
(MILENA, 22. septembar 2023 22:10)
---------
Federer nije najveći po bilo čemu. Ali, ima lepše loknice od Djokovića. Kad izadje onako napirlatan na teren mene podseća na moju pokojnu strinu koja je tek završila sa ondulacijom. A to, morate priznati, jako privlači mnoge latentne homiće, koji tenis gledaju iz sasvim druge perspektive.

Ideš za Kanadu

pre 1 godinu

Bavi se dizajnitanjem sportske ooreme? U prevodu, daje svoje ime za logo, a dizajnom se bave stručnjaci.
(MILENA, 22. septembar 2023 21:22)

Mila, obuzdaj se malo, Federer je akcionar firme za proizvodnju patika. Naime, on je pre pet godine uložio u švajcarsku kompaniju "On holding" koja je, otkako je osnovana pre trinaest, danas jedan od najbrže rastućih brendova patika na svetu. Zaista misliš da jedan od vlasnika neće da kaže kakve patike želi i da daje savete dizajnerima. Kažem ti, ne budi, uporna s malo znanja.
(Malo znaš, a voliš da duvaš u diple, 22. septembar 2023 23:51)

A ti sa njim ideš na kafu pa znaš šta i kako on radi. Smanji gubljenje i popovanje drugima.

Svete

pre 1 godinu

(Ne bih ja ovo objavio, 22. septembar 2023 23:40)

Izgubio sam te kod pojave a pogotovu lepog vašpitanja, nesto si ti tu debelo promasio!

Bumbar

pre 1 godinu

Svi kao papagaji o "najslabijoj konkurenciji". Pa naravno da je najslabija kad svi igraju u vreme najvećeg ikad. Eno Francuzi, najjača teniska nacija u Evropi 15 Đokovićevih godina nisu osvojili ništa. Đoković im uništio tenis, mogu do pobede samo na turnirima na kojim on ne igra.

Da je Đoković igrao u vreme Samprasa, ko bi još pamtio Samprasa? Da nije bilo Đokovića, Nadala i Federera, David Ferer bi bio GOAT! Ili Mari, Conga, Gaske, Delpotro... ko zna ko. Đoković jeste najveći zato što je najviše konkurenata ojadio i uništio, uključujući i Nadala i Federera.

Bivsi Bosanac

pre 1 godinu

A gledajte ga sad kad zapjeni da me ubjedjuje kako je on u pravu, niko veze nema, nije Timbuktu nego Timbu, Nolo, Lolo, Molo drz nedaj... zapjenio
covjek da dokaze nedokazivo - pa nek ide zivot!!!! Komedija od ljudi.

ko i onaj sto na svaki ALI SVAKI komentar o Novaku stavi svoje copy/paste preseravanje - kao on je najbolji jer su loptice sporije pa razvija jaran "argumente"... Yebo ti Rat i Mir, sta on moze napisati...

A logika im je smjehotres isto tako...

Ko kad sam bio 4-5 osnovne dalekih 80ih pa se pokoskao s drugim djecakom. Nista ozbiljno, ali eto, kao "pobjedio" sam.

A njemu malo vokri (Fadilj) pa kaze - Lako je tebi bilo kad nisam dobro doruckovao".

Komentar u stilu ovih protiv Novaka - zayebancija stroga...

Bivsi Bosanac

pre 1 godinu

I sta kazes burazeru - 5 iz geografije? Koji levat tebi dade peticu grdne rane... Sta bi s onim "KTU" poslije "Timbu"? Isparilo nedje?

Butan je drzava na najvecoj nadmorskoj visini a ne Lesoto kako ovde neki strucnjaci tvrde.
Imao sam peticu iz geografije,gl.grad Timbu.
E moji strucnjaci....
Vraca se Rafa!
Zna li Nola?
(S.Galanski&P.Larkinson, 22. septembar 2023 21:01)

Aleksandar Vukobratovic

pre 1 godinu

Želim da ispratim Alkarasa kako preuzima G.O.A.T. Status od Federera.
(Ja, 22. septembar 2023 23:26)

U redu da voliš nekog drugog tenisera, ali ovde si neobjektivan.
Zna se ko je trenutno GOAT

Miki

pre 1 godinu

Ferstapen , Hamilton i Fetel oborili su sve rekorde Sumahera ali nikad nijesu bili popularni kao on , niko ih ne smatra najvecim , gledanost f1 neuporedivo manja a svi su sa zapada.

Aleksandar Vukobratovic

pre 1 godinu

Želim da ispratim Alkarasa kako preuzima G.O.A.T. Status od Federera.
(Ja, 22. septembar 2023 23:26)

U redu da voliš nekog drugog tenisera, ali ovde si neobjektivan.

Ja

pre 1 godinu

Otkad se Federer penzjoniso gotovo ni ne pratim tenis samo me jos Alkaras održava da ga gledam.
(Ja, 22. septembar 2023 21:15)

Potpuno se slažem sa tobom. Nemoj da gledaš tenis, a i nemoraš da komentarišeš.
(Vlada, 22. septembar 2023 23:02)

Želim da ispratim Alkarasa kako preuzima G.O.A.T. Status od Federera.

Ne bih ja ovo objavio

pre 1 godinu

@Milena
Biću blag prema tebi, ali ću ti ipak prijateljski reći: nije to tako kako si ti smislila da objasniš zašto je Federer i danas popularniji mnogo više od Novaka, kažeš da je to zbog medija. Površno, majke mi. Mediji i sponzori tačno znaju koga će odabrati, jer je sve to zasnovano na profitu, prvo je Federer igrom, pojavom i lepim vaspitanjem njima bio važan jer su znali da mu je i publika naklonjena, imao je harizmu od prvog, a kad je kao klinac dobio Samprasa na Vimbldonu, svi su rekli - naš je. Novak je najviše uspeha postigao u poslednjih tri-četiri godine, kao "pemzioner", nije on mogao u tim godina, sada je u 37, da prodaje majice, rekete i patike, prosto i fizički ne deluje kao maneken. Igra mu je defanzivna, 30 prebacivanja u poenu, kumo, mlogo je.

Vlada

pre 1 godinu

Otkad se Federer penzjoniso gotovo ni ne pratim tenis samo me jos Alkaras održava da ga gledam.
(Ja, 22. septembar 2023 21:15)

Potpuno se slažem sa tobom. Nemoj da gledaš tenis, a i nemoraš da komentarišeš.

Malo znaš, a voliš da duvaš u diple

pre 1 godinu

Bavi se dizajnitanjem sportske ooreme? U prevodu, daje svoje ime za logo, a dizajnom se bave stručnjaci.
(MILENA, 22. septembar 2023 21:22)

Mila, obuzdaj se malo, Federer je akcionar firme za proizvodnju patika. Naime, on je pre pet godine uložio u švajcarsku kompaniju "On holding" koja je, otkako je osnovana pre trinaest, danas jedan od najbrže rastućih brendova patika na svetu. Zaista misliš da jedan od vlasnika neće da kaže kakve patike želi i da daje savete dizajnerima. Kažem ti, ne budi, uporna s malo znanja.

Visoka peć za promašene slučajeve

pre 1 godinu

(., 22. septembar 2023 21:38)

Promašeni bolesni slučaju evo ti kapsula cijanida, da si olakšaš zatucane muke.
Ne oklevaj i usreći Srbiju...

MILENA

pre 1 godinu

@MILENA
A vidis, moze mu se. Od njegove pohvale zavisi reputacija Djokovica, i on to zna.
Federer je najveci, njegova rec je najvaznija, Djokovic je taman kao Klicno, statisticki uspesan, ali nikad najveci.
(., 22. septembar 2023 21:26)

Po čemu i u čemu je to Federer najvaći? Po hvalospjevima medija koje plaćaju njegoci sponzori? Oni, takođe, stalno ocrnjuju i omalovažavaju Novaka Đokovića. Da li stvarno trebamo vjerovati svemu što taj svijet govori i o jednom i o drugom? Ne osporavam Federerove rezultate, niti tenisko umjeće. Zašto bih? Ali on i svi koji njega forsiraju rade upravo to Novaku Đokoviću. Svojim komentarom ti se svrsatavaš na njihovu stranu, odobravaš da neko zloupotrebljava svoju moć da nekog veliča ili omalovažava, ne zato što je to pravedno, nego zato što njemu tako više paše i što ima moć da to radi. Ma bravo!
Kad u današnje vrijeme govorimo o nečijoj popularnosti, prepoznatljivosti u svijetu, pa samim tim i uticaju koji ima na javno mnjenje, moramo imati u vidu koliko su mediji danas sveprisutni i dostupni. Ne tako davno, još tokom osandestih, pa i dobrim dijelom devedesetih nije bilo tako. Mnoge informacije nisu bile dostupne milionima ljudi. Posebmo, nisu mogli, poput nas sada, biti direktno uključeni i iznositi svoje mišljenje i impresije. To je uvelio doprinjelo popularbosti i jednog Rodžera Federera i nametanju mišljenja kako je on imao veliki uticaj na razvoj tenisa. Nije to njegov, nego medijski uticaj.

S.Galanski&P.Larkinson

pre 1 godinu

Butan je drzava na najvecoj nadmorskoj visini a ne Lesoto kako ovde neki strucnjaci tvrde.
Imao sam peticu iz geografije,gl.grad Timbu.
E moji strucnjaci....
Vraca se Rafa!
Zna li Nola?

DrMr

pre 1 godinu

Naravno da opet sva jača imena u zapadnom svetu ističu do besvesti Koko Gaf, koja će verovatno po svemu sudeći biti čudo zvano 1 GS, da je neka teniserka iz istočne zemlje opet po prvi put uzela GS, ne bi je niko ni spomenuo.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

(Ogi, 22. septembar 2023 19:46)

Sta se ti sad mesas i javljas, koji andrak, uopste nemas predstavu zasto sam to napisao!

abcdef

pre 1 godinu

Treći najuspešniji teniser u istoriji, na razvoj tenisa uticao najviše od svih. Veliki čovek, sportista i humanista ..... svaka čast ....
(masterkg, 22. septembar 2023 18:45)

Otkad je to Federer treći? Sta sad dva Nadalova slema više brišu 6 Federerovih Završnih mastersa naspram Nadalovih 0, i provedenih 2 godine više na prvom mestu?

Djokovic
Federer
Nadal

Bebe

pre 1 godinu

Otkad se Federer penzjoniso gotovo ni ne pratim tenis samo me jos Alkaras održava da ga gledam.
(Ja, 22. septembar 2023 21:15)

Nauči da pišeš. Hvala!

Vlajna

pre 1 godinu

Prvi put je bio u Africi ?? Da li je to moguće a majka mu je iz Južnoafričke Republike i zar pre neku godinu isto nisu pisali da je u Južnoj Africi posetio neku decu ? Tolike pare, toliko godina već a prvi put je u Africi ? Ništa Egipat, bar ? Zanimljivo i pomalo neverovatno ali moguće i realno.

Lesoto, mala kraljevina, na najvišem terenu na svetu. Lepo. A lepo i što je otišao u ujčevinu na jug Afrike. Majka engleskog porekla. Oni koji vladaju JAR-om. Lepo.
(Nikol Dž. Femija, 22. septembar 2023 20:41)

Ajde gledaj Zadrugu do sledeceg Novakovog meca, okani se mlacenja oko Federera i Afrike, nemas pojma i ne razumes tekst. Cuj Roger prvi put u Africi! Hahahahh
Kad razmislim, mozda mi Nolomani izgledaju zatupljeni zato sto stvarno ne znaju neke stvari (valjda zbog jezika ne citaju strane medije).

Patriota

pre 1 godinu

Odgovor za".,". O kojoj konkurenciji ti govoriš. Federer je rekorder sa 8 GS na Wibldonu, Novak ih ima 7. Na najprestižnijem GS turniru. I ima 3 pobede u finalu protiv Federer i 1 poraz. Da li je Federer tada bio penzioner. Nije, Federer je punih 5 ili 6 godina bio bez trofeja na GS, osvojio je 2 kada je Novak bio povređen i operisan. Tada su po 2 GS podelili Federer i Nadal. Kažeš Novak nije imao nikad lakšu konkurenciju u zadnjih 10 godina. Tada su i Federer i Nadal imali više GS od Novaka i on ih je osvajao baš pobedama protiv njih. To što nevedeni igrali nisu dolazili u finala GS nije Novakova krivica. I još jedno pitanje prvih 10 do 12 titula Odnosno GS koje je osvojio Federer protiv koga ih je osvojio.
Ti imaš pravo sa poštuješ i više voliš strance i Federera i Nadala i to je tvoje pravo ali nemaš pravo da titule i trofeje koje je osvojio Novak nipodaštavaš. Novak je GOAT po svim parametrima i trebaće dugo, dugo, dugo vremena da ga neko prestigne.

.

pre 1 godinu

@MILENA
A vidis, moze mu se. Od njegove pohvale zavisi reputacija Djokovica, i on to zna.
Federer je najveci, njegova rec je najvaznija, Djokovic je taman kao Klicno, statisticki uspesan, ali nikad najveci.

MILENA

pre 1 godinu

Recite iskreno ko od vas zna da najznacajnije rekorde u boksu drzi Wladimi Klitschko
(neutral, 22. septembar 2023 20:21)

Za početak zna Vladimir Kličko i svi iz njegovog bliskog okruženja, ti, sad i svi mi koji smo pročitali tvoj komentar, popriličan broj Ukrajinaca i vjerovatno dosta ljudi koji, za razliku od mene recimo, vole i prate boks.
Živimo u svijetu u kojem mediji određuju nečiju popularnoat, ne obavezno prema stvarnoj vrijednosti, nego prema tome koliko oni znače onima koji te medije kontrolišu. Sve je propaganda. To rade i sportistima. Ipak ne mogu osporiti njihove stvarne rezultate i uepjehe. Nažalost imaju moć da ih ignorišu ili obezvrjeđuju, pa čaki izmišljaju nepostojeće i sportu nebitne parametre ds bi dokazali kakao to što je neko rekorder i nije bitno. To godinama rade Novaku Đokoviću. To u ovoj izjavi radi i Rodžer Federer. Sad se divi jednoj Koko Gof. Sta je to ona vanserijsko učinila u ženakom tenisu. Pa ove godine au 4 teniserke oavojie GS. Po čemu je to Gof izuzetna? Samo po tome što je Federeru poslužila da se rastoroče o njoj i ignoriše Novaka Đokovića. Pravi gospodin i sprotsmen, nema šta.

Gole

pre 1 godinu

Federer ipak veći sportista i gospodin od Nadala. Nije pominjao da Novak ima nenormalnu želju za osvetom i da je postigao sve to samo zato što je on bio povređen.

.

pre 1 godinu

@Patriota
Novak u prethodne 3-4 godine osvojio 10 GS protiv Ruda, Cicipasa, Beretinija, Kirijosa, Medvedeva, Tima... smesni igraci.

Iskoristio sto je Federer bio star i nije igrao, a Nadal takodje, unisten povredom, Mareja nema vec 6 godina, povredjen, kao i Del potro, Vavrinka, Berdih... nema konkurencije.
Djokovic Federera pobedjivao tek kad je RF oslabio zbog godina, bio 6 godina stariji od Djokovica.
Pre toga, nista. Cak i tada, kada je Novak bio na vrhuncu, a Federer na 60%, Federer ga pobedjivao, a Novak morao da spasava mec lopte i igra po 5 sati protiv starca pred penzijom.Zamisli sta bi bilo da su vrsnjaci.
Pa Djokovica nije bilo 2 godine, u najboljim godinama igrao, pricao da je 100% spreman, a GS osvajao Federer, starac na 60% snage.
Protiv koga je RF osvojio prvih 12 GS?
Protiv Nadala, Djokovica, Mareja, Rodika koji je uvek razbijao Djokovica, pa protiv Agasija koji je bio mladji nego RF kada je Novak njega pobedjivao...
A sto je Novak osvojio samo jedan GS od 2007 kada je prvi put igrao GS finale, do 2011 kada je RF imao povredu iz 2010 a Nadal se povredio na AO?
Gde je bio Novak svih tih godina?
Samo je jednu godinu mladji od Nadala, a Nadal osvojio prvi GS vec 2005!
Dakle, Novak je poceo da osvaja tek kada su dvojica najboljih oslabili usled povreda i starosti (RF).
Da je Federer imao konkurenciju Cicipas, Beretini, Kirijos, Rud, Rune, Siner, Selton, Tim, Medvedev itd, imao bi 40 GS.
Ali ne, on je igrao protiv Djokovica, Nadala, Mareja, Vavrinke, Del potra, Rodika, Berdiha, Agasija, Hjuita...

Kvesic

pre 1 godinu

Najtrofejniji? Đoković definitivno....al uvijek će se ljudi prvo sjetiti Federera jer je popularizirao tenis...imate masu primjera gdje broj trofeja ne izaziva iste reakcije i emocije kod ljudi, govori koliko je bilo kakva tema oko GOAT-a je subjektivni dojam koliko god gurali objektivnost i statistiku...nit je Jordan najtrofejniji u košarci, niti Tiger Woods u golfu, niti Balić u rukometu itd itd, pa su ljudima najbolji

Glad

pre 1 godinu

Kao klinac sam trenirao tenis i bio lud za Bekerom, Lendlom, Agasijem..

Može neko vjerovati ili ne, nijedan meč Rogera i Rafaela nisam odgledao. Nešto je odbojno bilo u toj eri do pojave Novaka.
Možda je subjektivno jer je naš, možda se ništa nije promijenilo.

Govorim u svoje ime.

Ne razumijem tu sferu uticaja, iskreno.

Za GOAT priču je nebitna, svakako.

Jack

pre 1 godinu

Dovoljno je procitati komentare na bilo koju vest o Federeru i Nadalu da momentalno shvatis koja seljacijada (u proseku) navija za Djokovica :)

Patriota

pre 1 godinu

Federer je ispustio svoju šansu kada je osvojio 20 ti GS. Tada su i Nadal i Novak imali manje osvojenih GS. Ai ostali rezultati su išli Federeru u korist. Da se tada penzionisao bio bi GOAT, da li 1,2 ili 3 godine dok ga rezultatima ne bi prestigli Nadal a zatim i Novak. Nije to uradio, ova dvojica mlađih ga stigla i prestigla i o Federer ovoj GOAT priči došao je kraj, da ne kažem težu reč sunovrat. Slična da ne kažem isti scenario se ponovio i u slučaju Nadala 22 GS i nije se penzionisao sa bude GOAT. I njega je kao i Federer prestigao Novak, sada ima 24 GS titule, može li Nadal da ga prestigne. Ne verujem, koliko god bio istrajan i uporan postavljam pitanje osvajanja GS Nadala i na RG ne racunajući preostale 3 a po gotovo i na OI takođe u Parizu.
Hteli ljudi da priznaju ili ne Novak je GOAT, rezultati ga stavljaju na tu poziciju. I nema konkurenta koji će da ga prestigne na GOAT listi, to nije i ne može da bude Nadal. A Novak još uvek ima snage, volje i želje sa i narednih godina osvaja FS. Ove godine 3 GS i narednih je favorit da uzme najmanje 2 GS ako ne i više. Može li Alkaras da izađe Novaku na teren. Može, ali da li će da pobedi i osvoji GS ili neki drugi turnir.
Svim obožavateljima Federera i Nadala i dalje želim da ih volite, obožavate i poštujete. Oni su deo veličanstven trojke koja je harala na teniskim terenima 20 i više godina. I tu je Novak Đokpvoć pokazao i dokazao da je bolji od nevedene dvojice tenisera i da je GOAT. I ne zaustavlja se. Napred care.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Prvi put je bio u Africi ?? Da li je to moguće a majka mu je iz Južnoafričke Republike i zar pre neku godinu isto nisu pisali da je u Južnoj Africi posetio neku decu ? Tolike pare, toliko godina već a prvi put je u Africi ? Ništa Egipat, bar ? Zanimljivo i pomalo neverovatno ali moguće i realno.

Lesoto, mala kraljevina, na najvišem terenu na svetu. Lepo. A lepo i što je otišao u ujčevinu na jug Afrike. Majka engleskog porekla. Oni koji vladaju JAR-om. Lepo.

B.Živković

pre 1 godinu

Ja na sve ovo gledam drugačije. Pre mnogo godina sam se prilično nervirao zbog Đokovića, njegovih mečeva sa kontra-psihologijom. Poslednjih desetak godina, shvatio sam suštinu njegovih pobeda i uspeha. To se može reći samo u jednoj reči "Kolo". Najbolji bokser svih vremena, sam u svim svojim odlukama, pobedama i porazima, a stil boksa kao srpsko Kolo. Igra na "opasnim frekvencijama", obilazi protivnike, udara iz nemogućih pozicija, sam izbegava udarce itd. Da li je Muhamed Ali znao za srpsko Kolo, verovatno nije, ali je igrao po tim nebeskim zakonima harmonije. Onda sam video i čitavu familiju Đoković na jednoj proslavi, gde Novak, njegovi roditelji i familija igraju i pevaju. Onda sam ponovo odgledao njegove legendarne mečeve, pa to je bio trijumf nečega što svet poznaje kao Simfoniju, ali ovo je mnogo veće, zove se srpsko Kolo. To je bilo prikazano i u Montevideu, ali na drugi način, a naš Nole samo igra Kolo i pobeđuje, u skladu sa kosmičkom harmonijom. Pozdrav!

nada

pre 1 godinu

"mnogo je uradio za tenis vise nego svi ostali zajedno" "velik covek" "najbolji" "gospodin"....sve su to hvalospevi bez pokrica.Sve sto je uradio za tenis uradili su i Rafa i Nole.Velik covek je i Nole i Rafa sa svojim fondacijamaGospodin zato sto progovori dve reci i stoji uspravno?Nista vise nije uradio od Rafe i Noleta.To sto je tek usput pomenuo Noleta sasvim suvoparno hladno skrto nije svojstveno gospodi.Smanjite dozivljaj.

milko

pre 1 godinu

Dovoljno je procitati komentare na bilo koju vest o Federeru i Nadalu da momentalno shvatis koja seljacijada (u proseku) navija za Djokovica :)
(Jack, 22. septembar 2023 20:01) # Link komentara

mene više brine po zdravlju onih koji na svaki uspeh Novaka traže opravdanja u....i to u Srbiji

Milica

pre 1 godinu

Tokom cele svoje karijere, Djokivoć je bio u senci Rodzera Federera, patio zbog toga, pokusavao da izadje iz te senke i nadje svoje mesto pod suncem. Kada su povrede prisilile Federera da ode u penziju, Novak je uspeo da iskoristi najslabiju konkurenciju u istoriji tenisa i pobedama protiv Beretinija, Cicipasa, Tima, Ruda, Runea, Seltona, Medvedeva, Kirijosa i slicnih, osvoji 10 GS i prestigne RF na listi. Mislio je da ce tako izaci iz njegove senke i postati GOAT, ali usledilo je najvece razocarenje u njegovom zivotu.
Niko ga ne smatra najboljim, i dalje svi strucnjaci, teniseri i 99% navijaca tvrde kako je Federer GOAT, najveci i najbolji teniser u istoriji, vise vrednuju njegov stil od svih Nolovih titula.
Zbog toga Nolo place, besni na terenu i van njega, svadja se sa publikom, sudijama, prijateljima, jednostavno, ubija ga ta nemoc, izgubljena bitka protiv najboljeg i najveceg ikada.
A Federer iskusno, prca i to junacki, vise paznje pridaje nekoj Gof, nego Nolu, a to onda opet unistava mentalno zdravlje porodice Djokovic i sekte koja ih prati i podrzava.
(., 22. septembar 2023 19:50). Do podne mrziš sebe od podne čitav svet. Teška bolest.

Drugo stanje svesti

pre 1 godinu

Kazu najvise za tenis ucinio Federer,a od Borga je ustvari krenula citava euforija.Borg je za tenis bio kao i Maradona za fudbal.Ogroman uticaj su imali,i ogromnu harizmu.Kakav bre hladni i odmereni Sajdzija?Pratim tenis od Borga,ne pisem ovo navijacki,vec realno.
(C he, 22. septembar 2023 19:19)

U časopisu "Zdravo", u jeku popularnosti Borga, štampali su njegov poster u prirodnoj veličini! Iz dva dela! Mislim da su se rasprodali i rekordnom roku. Tu čast je, ako dobro pamtim,

Superstar

pre 1 godinu

Pratim svetske medije i društvene mreže po pitanju Novaka Djokovića. Neverovatno koliko je globalno dobio na popularnosti, rezultati, inteligencija, izjave, pa iskustvo sa vakcinom i njegove pobede na kraju nepravde...ako izuzmemo šaku meinstreama Novak je sigurna prevazišao Nadala i čak mislim da ni Roger nema neke prednosti u vidu globalne popularnosti, možda je Roger broj jedan bogatih ali Novak kao neko iz mase je globalni superstar

Patriota

pre 1 godinu

Odgovor za".,". O kojoj konkurenciji ti govoriš. Federer je rekorder sa 8 GS na Wibldonu, Novak ih ima 7. Na najprestižnijem GS turniru. I ima 3 pobede u finalu protiv Federer i 1 poraz. Da li je Federer tada bio penzioner. Nije, Federer je punih 5 ili 6 godina bio bez trofeja na GS, osvojio je 2 kada je Novak bio povređen i operisan. Tada su po 2 GS podelili Federer i Nadal. Kažeš Novak nije imao nikad lakšu konkurenciju u zadnjih 10 godina. Tada su i Federer i Nadal imali više GS od Novaka i on ih je osvajao baš pobedama protiv njih. To što nevedeni igrali nisu dolazili u finala GS nije Novakova krivica. I još jedno pitanje prvih 10 do 12 titula Odnosno GS koje je osvojio Federer protiv koga ih je osvojio.
Ti imaš pravo sa poštuješ i više voliš strance i Federera i Nadala i to je tvoje pravo ali nemaš pravo da titule i trofeje koje je osvojio Novak nipodaštavaš. Novak je GOAT po svim parametrima i trebaće dugo, dugo, dugo vremena da ga neko prestigne.

Nebojša

pre 1 godinu

Dovoljno je procitati komentare na bilo koju vest o Federeru i Nadalu da momentalno shvatis koja seljacijada (u proseku) navija za Djokovica :)
(Jack, 22. septembar 2023 20:01)

Bednici stvaraju seljake ko razumeo razumeo ti verovatno nećeš.

Milos

pre 1 godinu

Jedva da je i spomenuo Djokovica, bitnije je sta je Gauf uradila nego Nole.
(Realno, 22. septembar 2023 17:11)

Brate ja ga ne podnosim al ga razumem i meni da je Djokovic ono sve uradio ja ne da ga ne bi spomenio vec bi ga ispasovao, veliki je to kompleks i velika je to bol, treba razumeti rodju

Goran

pre 1 godinu

Veliki igrač,imao je veliki uticaj na tenis. Mnogi teniseri su se ugledali na njega.
A još veći uticaj na tenis i te iste igrače imao je Novak.
Učili su od Federera a Djokovic ih je odučio od tenisa. Conga,Berdiha,Del Potro,Momfis Marej, Zverev,Cicipas...
Poduži je spisak.

ernesto ce

pre 1 godinu

Cijeli svijet se bavi dan i noc samo Djokovicem! :-)))))))))
(Jaoooo...smijurijo Bozja, 22. septembar 2023 18:32) # Link komentara

ti si dokaz
(neka pati koga, 22. septembar 2023 19:07)

Boga mi i nadalina i dzemperko su poprilican dokaz ..

Goran

pre 1 godinu

Time sto je ishvalio Medvedeva da je odlicno igrao u Njujorku je dao nevidjen kompliment Novaku jer ako je Medvedev igrao odlicno a izgubio 3:0, kako je tek onda igrao Novak.

C he

pre 1 godinu

Kazu najvise za tenis ucinio Federer,a od Borga je ustvari krenula citava euforija.Borg je za tenis bio kao i Maradona za fudbal.Ogroman uticaj su imali,i ogromnu harizmu.Kakav bre hladni i odmereni Sajdzija?Pratim tenis od Borga,ne pisem ovo navijacki,vec realno.

Visoka peć za promašene slučajeve

pre 1 godinu

Lepršava balerina dizajnira patike, šorceve i čarape. Nadam se da neće zaboraviti džempere.
Uskoro će moći na svim artiklima da stavi Noletov logo sa simboličnim brojkama 30 i 400...

.

pre 1 godinu

Tokom cele svoje karijere, Djokovic je bio u senci Rodzera Federera, patio zbog toga, pokusavao da izadje iz te senke i nadje svoje mesto pod suncem. Kada su povrede prisilile Federera da ode u penziju, Novak je uspeo da iskoristi najslabiju konkurenciju u istoriji tenisa i pobedama protiv Beretinija, Cicipasa, Tima, Ruda, Runea, Seltona, Medvedeva, Kirijosa i slicnih, osvoji 10 GS i prestigne RF na listi. Mislio je da ce tako izaci iz njegove senke i postati GOAT, ali usledilo je najvece razocarenje u njegovom zivotu.
Niko ga ne smatra najboljim, i dalje svi strucnjaci, teniseri i 99% navijaca tvrde kako je Federer GOAT, najveci i najbolji teniser u istoriji, vise vrednuju njegov stil od svih Nolovih titula.
Zbog toga Nolo place, besni na terenu i van njega, svadja se sa publikom, sudijama, prijateljima, jednostavno, ubija ga ta nemoc, izgubljena bitka protiv najboljeg i najveceg ikada.
A Federer iskusno, prca i to junacki, vise paznje pridaje nekoj Gof, nego Nolu, a to onda opet unistava mentalno zdravlje porodice Djokovic i sekte koja ih prati i podrzava.

uložio milione u škole od trske

pre 1 godinu

Čuj njemu je cilj da što više dece ide u školu. Hahahah. Verovatno je cilj njegove fondacije (za pranje para i izbegavanje poreza) i da što više automobila prolazi afričkim ulicama i da što više ljudi kupuje u afričkim prodavnicama.

Visoka peć za promašene slučajeve

pre 1 godinu

Federer GOAT!
(Bojan Zvicer, 22. septembar 2023 18:10)

Evo ti sekira, dobra sekira. Pametno je upotrebi...

RG Fan

pre 1 godinu

Van konteksta GOAT trke, ovakve stvari koje rade sa fondacijama i samo zrnom svog bogatstva su (pored svoje dece koju su napravili) najbolja stvar koju su ovi teniski velikani u životu uradili.

Svi ti rekordi i titule, lepo je to, ali ovo su nečiji životi koji se promene na bolje ili spasu. Zaista tome treba posvetiti više pažnje. A mi ostali da pomognemo u skladu sa svojim mogućnostima.

neka pati koga

pre 1 godinu

Cijeli svijet se bavi dan i noc samo Djokovicem! :-)))))))))
(Jaoooo...smijurijo Bozja, 22. septembar 2023 18:32) # Link komentara

ti si dokaz

Ogi

pre 1 godinu

Istakao/izjavio je Federer kojem je cilj da što više dece u tom području ide u školu.
(Dezurni smarac, 22. septembar 2023 17:58)

Uskoro se stize do broja od 8 miliona dece u Africi koja se skoluju zahvaljujuci njegovoj fondaciji, logicno da najvise radi s njima, mama mu iz Afrike.
Ali ne, Nolomani nemaju pojma, jer zive u svom svetu. I, sto je najgore, miale da se sve u svetu (corona, radovi, zakoni u drzavama) desava zbog Novaka, da mu se napakosti.
A Federer upravo govorio na generalnoj skupstini UN, tema naravno skolovanje dece.

Ljubo

pre 1 godinu

Veoma sam srećan kada bilo ko osvoji Gren slem samo da ga ne osvoji Novak Đoković,onda se od muke moram baciti u zagrljaj svome dragom prijatelju Radi Nadalu i da se od muke dobro isplaćemo.Ove godine smo 3 puta plakali a samo jednom smo bili srećni i nasmejani.A tako je sve lepo išlo do te kobne 2011 godine,kako je onda bilo lepo pogledati tabelu,proklet bio dan kada je Đoković pronašao onoga doktora Četojevića koji ga je izlečio.Od tada su kola krenula nizbrdo za mene i moga druga Rafaela.Ali sve je to ipak dobro jer da Novak nije imao problem sa samom već bi do sada imao 35 do 40 Gren slemova.Na žalost od svih titula i rekorda koje smo ja i moj prijatelj Rafael držali ostalo nam je samo da se nadamo da će ostati ona titula da smo najvoljeniji i da nam i taj rekord neće oboriti onaj omraženi Srbin.

masterkg

pre 1 godinu

Treći najuspešniji teniser u istoriji, na razvoj tenisa uticao najviše od svih. Veliki čovek, sportista i humanista ..... svaka čast ....

Nebojša

pre 1 godinu

Za Mekenroa Samprasa i mnoge druge tenisere te Brajanta jednog od najboljih košarkaša svih vremena je Novak GOAT jednog dana će i FedEx ovo priznati jedino za onog gaćarona nisam siguran mada strikan je priznao ni to nije loše.

hleba i igara

pre 1 godinu

Pretrgao si se. Svakako nebitan si. Pametno sto si svoju baletsku stranu preneo na modu. Sto bi rekli ljudi ovde on je goat jer igra lepse. Sad sigurno pravi i lepe patike.

michael myers

pre 1 godinu

Mlati covek lovu i u penziji, nesto kao Dzordan. Kad se sva trojica povuku (mislim na veliku trojku), pa kad prodje jedno deset godina, tek onda treba posvuci crtu. Ne verujem da ce Rodzer imati bas toliki marketinski uspeh kao Dzordan, ali u odnosu na Nadala i Novaka stoji daleko najbolje po tom pitanju, tako da ako pitate za deset godina nekog klinca, on ce znati da prepozna koje su RF patike za tenis, ali nece znati ko je vlasnik svih rekorda u tenisu. To je surova istina, ali je tako i mi tu ne mozemo nista

marko

pre 1 godinu

Naprica se covek svega i svacega sto svi vec znamo a u sustini ne rece nista, nismo slepi. Kada ces jednom izaci iz tog magicnog kruga sponzora koji govore kroz tvoja usta i reci nekada nesto svojim recima i iz svog srca?

Federer nije goat, ali je legenda

pre 1 godinu

Da li će se poprilično preplanuli nolomani opet pojaviti da iskažu nemoć prema Federeru, koja nastaje u danima odrastanja, u bedi siromaštva duhom, i klopanju parizera? Federer je teniska legenda a Nolo je goat. Ni Pele nije goat, ali je legenda nad legendama. Nolomani nisu našli pravi nadimak za Nola, nego koriste ovo čudovište - goat!?

kritična masa

pre 1 godinu

" Novak je ponovo ispisao istoriju". Ništa više nije rekao o Novaku, a ne bi ni to nego su Novakovi rezultati nezaobilazni fakat. On je ipak veći gospodin od Nadala i nije folirant.

SpaceBSG

pre 1 godinu

Svaka cast doktore i hvala za predivan tenis koji sam gledao celu tvoju karijeru! Ti ces uvek biti ambasador sporta i osoba kojoj se divi cela planeta. Najpopularniji od najboljih!

Ali najbolji moze biti samo jedan, zato je posebno prijatno kada ti, kao najpopularniji, spustis glavu ispred naseg Nola i cestitas! Hvala jos jednom!

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Istakao je Federer kojem je cilj da što više dece u tom području ide u školu", izjavio je Federer.

Istakao/izjavio je Federer kojem je cilj da što više dece u tom području ide u školu.

masterkg

pre 1 godinu

Treći najuspešniji teniser u istoriji, na razvoj tenisa uticao najviše od svih. Veliki čovek, sportista i humanista ..... svaka čast ....

Ljubo

pre 1 godinu

Veoma sam srećan kada bilo ko osvoji Gren slem samo da ga ne osvoji Novak Đoković,onda se od muke moram baciti u zagrljaj svome dragom prijatelju Radi Nadalu i da se od muke dobro isplaćemo.Ove godine smo 3 puta plakali a samo jednom smo bili srećni i nasmejani.A tako je sve lepo išlo do te kobne 2011 godine,kako je onda bilo lepo pogledati tabelu,proklet bio dan kada je Đoković pronašao onoga doktora Četojevića koji ga je izlečio.Od tada su kola krenula nizbrdo za mene i moga druga Rafaela.Ali sve je to ipak dobro jer da Novak nije imao problem sa samom već bi do sada imao 35 do 40 Gren slemova.Na žalost od svih titula i rekorda koje smo ja i moj prijatelj Rafael držali ostalo nam je samo da se nadamo da će ostati ona titula da smo najvoljeniji i da nam i taj rekord neće oboriti onaj omraženi Srbin.

neka pati koga

pre 1 godinu

Cijeli svijet se bavi dan i noc samo Djokovicem! :-)))))))))
(Jaoooo...smijurijo Bozja, 22. septembar 2023 18:32) # Link komentara

ti si dokaz

Nebojša

pre 1 godinu

Za Mekenroa Samprasa i mnoge druge tenisere te Brajanta jednog od najboljih košarkaša svih vremena je Novak GOAT jednog dana će i FedEx ovo priznati jedino za onog gaćarona nisam siguran mada strikan je priznao ni to nije loše.

marko

pre 1 godinu

Naprica se covek svega i svacega sto svi vec znamo a u sustini ne rece nista, nismo slepi. Kada ces jednom izaci iz tog magicnog kruga sponzora koji govore kroz tvoja usta i reci nekada nesto svojim recima i iz svog srca?

C he

pre 1 godinu

Kazu najvise za tenis ucinio Federer,a od Borga je ustvari krenula citava euforija.Borg je za tenis bio kao i Maradona za fudbal.Ogroman uticaj su imali,i ogromnu harizmu.Kakav bre hladni i odmereni Sajdzija?Pratim tenis od Borga,ne pisem ovo navijacki,vec realno.

Superstar

pre 1 godinu

Pratim svetske medije i društvene mreže po pitanju Novaka Djokovića. Neverovatno koliko je globalno dobio na popularnosti, rezultati, inteligencija, izjave, pa iskustvo sa vakcinom i njegove pobede na kraju nepravde...ako izuzmemo šaku meinstreama Novak je sigurna prevazišao Nadala i čak mislim da ni Roger nema neke prednosti u vidu globalne popularnosti, možda je Roger broj jedan bogatih ali Novak kao neko iz mase je globalni superstar

Vlada

pre 1 godinu

Otkad se Federer penzjoniso gotovo ni ne pratim tenis samo me jos Alkaras održava da ga gledam.
(Ja, 22. septembar 2023 21:15)

Potpuno se slažem sa tobom. Nemoj da gledaš tenis, a i nemoraš da komentarišeš.

kritična masa

pre 1 godinu

" Novak je ponovo ispisao istoriju". Ništa više nije rekao o Novaku, a ne bi ni to nego su Novakovi rezultati nezaobilazni fakat. On je ipak veći gospodin od Nadala i nije folirant.

Bebe

pre 1 godinu

Otkad se Federer penzjoniso gotovo ni ne pratim tenis samo me jos Alkaras održava da ga gledam.
(Ja, 22. septembar 2023 21:15)

Nauči da pišeš. Hvala!

MILENA

pre 1 godinu

Recite iskreno ko od vas zna da najznacajnije rekorde u boksu drzi Wladimi Klitschko
(neutral, 22. septembar 2023 20:21)

Za početak zna Vladimir Kličko i svi iz njegovog bliskog okruženja, ti, sad i svi mi koji smo pročitali tvoj komentar, popriličan broj Ukrajinaca i vjerovatno dosta ljudi koji, za razliku od mene recimo, vole i prate boks.
Živimo u svijetu u kojem mediji određuju nečiju popularnoat, ne obavezno prema stvarnoj vrijednosti, nego prema tome koliko oni znače onima koji te medije kontrolišu. Sve je propaganda. To rade i sportistima. Ipak ne mogu osporiti njihove stvarne rezultate i uepjehe. Nažalost imaju moć da ih ignorišu ili obezvrjeđuju, pa čaki izmišljaju nepostojeće i sportu nebitne parametre ds bi dokazali kakao to što je neko rekorder i nije bitno. To godinama rade Novaku Đokoviću. To u ovoj izjavi radi i Rodžer Federer. Sad se divi jednoj Koko Gof. Sta je to ona vanserijsko učinila u ženakom tenisu. Pa ove godine au 4 teniserke oavojie GS. Po čemu je to Gof izuzetna? Samo po tome što je Federeru poslužila da se rastoroče o njoj i ignoriše Novaka Đokovića. Pravi gospodin i sprotsmen, nema šta.

Patriota

pre 1 godinu

Federer je ispustio svoju šansu kada je osvojio 20 ti GS. Tada su i Nadal i Novak imali manje osvojenih GS. Ai ostali rezultati su išli Federeru u korist. Da se tada penzionisao bio bi GOAT, da li 1,2 ili 3 godine dok ga rezultatima ne bi prestigli Nadal a zatim i Novak. Nije to uradio, ova dvojica mlađih ga stigla i prestigla i o Federer ovoj GOAT priči došao je kraj, da ne kažem težu reč sunovrat. Slična da ne kažem isti scenario se ponovio i u slučaju Nadala 22 GS i nije se penzionisao sa bude GOAT. I njega je kao i Federer prestigao Novak, sada ima 24 GS titule, može li Nadal da ga prestigne. Ne verujem, koliko god bio istrajan i uporan postavljam pitanje osvajanja GS Nadala i na RG ne racunajući preostale 3 a po gotovo i na OI takođe u Parizu.
Hteli ljudi da priznaju ili ne Novak je GOAT, rezultati ga stavljaju na tu poziciju. I nema konkurenta koji će da ga prestigne na GOAT listi, to nije i ne može da bude Nadal. A Novak još uvek ima snage, volje i želje sa i narednih godina osvaja FS. Ove godine 3 GS i narednih je favorit da uzme najmanje 2 GS ako ne i više. Može li Alkaras da izađe Novaku na teren. Može, ali da li će da pobedi i osvoji GS ili neki drugi turnir.
Svim obožavateljima Federera i Nadala i dalje želim da ih volite, obožavate i poštujete. Oni su deo veličanstven trojke koja je harala na teniskim terenima 20 i više godina. I tu je Novak Đokpvoć pokazao i dokazao da je bolji od nevedene dvojice tenisera i da je GOAT. I ne zaustavlja se. Napred care.

MILENA

pre 1 godinu

@MILENA
A vidis, moze mu se. Od njegove pohvale zavisi reputacija Djokovica, i on to zna.
Federer je najveci, njegova rec je najvaznija, Djokovic je taman kao Klicno, statisticki uspesan, ali nikad najveci.
(., 22. septembar 2023 21:26)

Po čemu i u čemu je to Federer najvaći? Po hvalospjevima medija koje plaćaju njegoci sponzori? Oni, takođe, stalno ocrnjuju i omalovažavaju Novaka Đokovića. Da li stvarno trebamo vjerovati svemu što taj svijet govori i o jednom i o drugom? Ne osporavam Federerove rezultate, niti tenisko umjeće. Zašto bih? Ali on i svi koji njega forsiraju rade upravo to Novaku Đokoviću. Svojim komentarom ti se svrsatavaš na njihovu stranu, odobravaš da neko zloupotrebljava svoju moć da nekog veliča ili omalovažava, ne zato što je to pravedno, nego zato što njemu tako više paše i što ima moć da to radi. Ma bravo!
Kad u današnje vrijeme govorimo o nečijoj popularnosti, prepoznatljivosti u svijetu, pa samim tim i uticaju koji ima na javno mnjenje, moramo imati u vidu koliko su mediji danas sveprisutni i dostupni. Ne tako davno, još tokom osandestih, pa i dobrim dijelom devedesetih nije bilo tako. Mnoge informacije nisu bile dostupne milionima ljudi. Posebmo, nisu mogli, poput nas sada, biti direktno uključeni i iznositi svoje mišljenje i impresije. To je uvelio doprinjelo popularbosti i jednog Rodžera Federera i nametanju mišljenja kako je on imao veliki uticaj na razvoj tenisa. Nije to njegov, nego medijski uticaj.

Visoka peć za promašene slučajeve

pre 1 godinu

Lepršava balerina dizajnira patike, šorceve i čarape. Nadam se da neće zaboraviti džempere.
Uskoro će moći na svim artiklima da stavi Noletov logo sa simboličnim brojkama 30 i 400...

abcdef

pre 1 godinu

Treći najuspešniji teniser u istoriji, na razvoj tenisa uticao najviše od svih. Veliki čovek, sportista i humanista ..... svaka čast ....
(masterkg, 22. septembar 2023 18:45)

Otkad je to Federer treći? Sta sad dva Nadalova slema više brišu 6 Federerovih Završnih mastersa naspram Nadalovih 0, i provedenih 2 godine više na prvom mestu?

Djokovic
Federer
Nadal

Goran

pre 1 godinu

Time sto je ishvalio Medvedeva da je odlicno igrao u Njujorku je dao nevidjen kompliment Novaku jer ako je Medvedev igrao odlicno a izgubio 3:0, kako je tek onda igrao Novak.

Goran

pre 1 godinu

Veliki igrač,imao je veliki uticaj na tenis. Mnogi teniseri su se ugledali na njega.
A još veći uticaj na tenis i te iste igrače imao je Novak.
Učili su od Federera a Djokovic ih je odučio od tenisa. Conga,Berdiha,Del Potro,Momfis Marej, Zverev,Cicipas...
Poduži je spisak.

Milos

pre 1 godinu

Jedva da je i spomenuo Djokovica, bitnije je sta je Gauf uradila nego Nole.
(Realno, 22. septembar 2023 17:11)

Brate ja ga ne podnosim al ga razumem i meni da je Djokovic ono sve uradio ja ne da ga ne bi spomenio vec bi ga ispasovao, veliki je to kompleks i velika je to bol, treba razumeti rodju

Patriota

pre 1 godinu

Odgovor za".,". O kojoj konkurenciji ti govoriš. Federer je rekorder sa 8 GS na Wibldonu, Novak ih ima 7. Na najprestižnijem GS turniru. I ima 3 pobede u finalu protiv Federer i 1 poraz. Da li je Federer tada bio penzioner. Nije, Federer je punih 5 ili 6 godina bio bez trofeja na GS, osvojio je 2 kada je Novak bio povređen i operisan. Tada su po 2 GS podelili Federer i Nadal. Kažeš Novak nije imao nikad lakšu konkurenciju u zadnjih 10 godina. Tada su i Federer i Nadal imali više GS od Novaka i on ih je osvajao baš pobedama protiv njih. To što nevedeni igrali nisu dolazili u finala GS nije Novakova krivica. I još jedno pitanje prvih 10 do 12 titula Odnosno GS koje je osvojio Federer protiv koga ih je osvojio.
Ti imaš pravo sa poštuješ i više voliš strance i Federera i Nadala i to je tvoje pravo ali nemaš pravo da titule i trofeje koje je osvojio Novak nipodaštavaš. Novak je GOAT po svim parametrima i trebaće dugo, dugo, dugo vremena da ga neko prestigne.

Nebojša

pre 1 godinu

Dovoljno je procitati komentare na bilo koju vest o Federeru i Nadalu da momentalno shvatis koja seljacijada (u proseku) navija za Djokovica :)
(Jack, 22. septembar 2023 20:01)

Bednici stvaraju seljake ko razumeo razumeo ti verovatno nećeš.

SpaceBSG

pre 1 godinu

Svaka cast doktore i hvala za predivan tenis koji sam gledao celu tvoju karijeru! Ti ces uvek biti ambasador sporta i osoba kojoj se divi cela planeta. Najpopularniji od najboljih!

Ali najbolji moze biti samo jedan, zato je posebno prijatno kada ti, kao najpopularniji, spustis glavu ispred naseg Nola i cestitas! Hvala jos jednom!

Milica

pre 1 godinu

Tokom cele svoje karijere, Djokivoć je bio u senci Rodzera Federera, patio zbog toga, pokusavao da izadje iz te senke i nadje svoje mesto pod suncem. Kada su povrede prisilile Federera da ode u penziju, Novak je uspeo da iskoristi najslabiju konkurenciju u istoriji tenisa i pobedama protiv Beretinija, Cicipasa, Tima, Ruda, Runea, Seltona, Medvedeva, Kirijosa i slicnih, osvoji 10 GS i prestigne RF na listi. Mislio je da ce tako izaci iz njegove senke i postati GOAT, ali usledilo je najvece razocarenje u njegovom zivotu.
Niko ga ne smatra najboljim, i dalje svi strucnjaci, teniseri i 99% navijaca tvrde kako je Federer GOAT, najveci i najbolji teniser u istoriji, vise vrednuju njegov stil od svih Nolovih titula.
Zbog toga Nolo place, besni na terenu i van njega, svadja se sa publikom, sudijama, prijateljima, jednostavno, ubija ga ta nemoc, izgubljena bitka protiv najboljeg i najveceg ikada.
A Federer iskusno, prca i to junacki, vise paznje pridaje nekoj Gof, nego Nolu, a to onda opet unistava mentalno zdravlje porodice Djokovic i sekte koja ih prati i podrzava.
(., 22. septembar 2023 19:50). Do podne mrziš sebe od podne čitav svet. Teška bolest.

DrMr

pre 1 godinu

Naravno da opet sva jača imena u zapadnom svetu ističu do besvesti Koko Gaf, koja će verovatno po svemu sudeći biti čudo zvano 1 GS, da je neka teniserka iz istočne zemlje opet po prvi put uzela GS, ne bi je niko ni spomenuo.

nada

pre 1 godinu

"mnogo je uradio za tenis vise nego svi ostali zajedno" "velik covek" "najbolji" "gospodin"....sve su to hvalospevi bez pokrica.Sve sto je uradio za tenis uradili su i Rafa i Nole.Velik covek je i Nole i Rafa sa svojim fondacijamaGospodin zato sto progovori dve reci i stoji uspravno?Nista vise nije uradio od Rafe i Noleta.To sto je tek usput pomenuo Noleta sasvim suvoparno hladno skrto nije svojstveno gospodi.Smanjite dozivljaj.

milko

pre 1 godinu

Dovoljno je procitati komentare na bilo koju vest o Federeru i Nadalu da momentalno shvatis koja seljacijada (u proseku) navija za Djokovica :)
(Jack, 22. septembar 2023 20:01) # Link komentara

mene više brine po zdravlju onih koji na svaki uspeh Novaka traže opravdanja u....i to u Srbiji

B.Živković

pre 1 godinu

Ja na sve ovo gledam drugačije. Pre mnogo godina sam se prilično nervirao zbog Đokovića, njegovih mečeva sa kontra-psihologijom. Poslednjih desetak godina, shvatio sam suštinu njegovih pobeda i uspeha. To se može reći samo u jednoj reči "Kolo". Najbolji bokser svih vremena, sam u svim svojim odlukama, pobedama i porazima, a stil boksa kao srpsko Kolo. Igra na "opasnim frekvencijama", obilazi protivnike, udara iz nemogućih pozicija, sam izbegava udarce itd. Da li je Muhamed Ali znao za srpsko Kolo, verovatno nije, ali je igrao po tim nebeskim zakonima harmonije. Onda sam video i čitavu familiju Đoković na jednoj proslavi, gde Novak, njegovi roditelji i familija igraju i pevaju. Onda sam ponovo odgledao njegove legendarne mečeve, pa to je bio trijumf nečega što svet poznaje kao Simfoniju, ali ovo je mnogo veće, zove se srpsko Kolo. To je bilo prikazano i u Montevideu, ali na drugi način, a naš Nole samo igra Kolo i pobeđuje, u skladu sa kosmičkom harmonijom. Pozdrav!

Drugo stanje svesti

pre 1 godinu

Kazu najvise za tenis ucinio Federer,a od Borga je ustvari krenula citava euforija.Borg je za tenis bio kao i Maradona za fudbal.Ogroman uticaj su imali,i ogromnu harizmu.Kakav bre hladni i odmereni Sajdzija?Pratim tenis od Borga,ne pisem ovo navijacki,vec realno.
(C he, 22. septembar 2023 19:19)

U časopisu "Zdravo", u jeku popularnosti Borga, štampali su njegov poster u prirodnoj veličini! Iz dva dela! Mislim da su se rasprodali i rekordnom roku. Tu čast je, ako dobro pamtim,

Malo znaš, a voliš da duvaš u diple

pre 1 godinu

Bavi se dizajnitanjem sportske ooreme? U prevodu, daje svoje ime za logo, a dizajnom se bave stručnjaci.
(MILENA, 22. septembar 2023 21:22)

Mila, obuzdaj se malo, Federer je akcionar firme za proizvodnju patika. Naime, on je pre pet godine uložio u švajcarsku kompaniju "On holding" koja je, otkako je osnovana pre trinaest, danas jedan od najbrže rastućih brendova patika na svetu. Zaista misliš da jedan od vlasnika neće da kaže kakve patike želi i da daje savete dizajnerima. Kažem ti, ne budi, uporna s malo znanja.

hleba i igara

pre 1 godinu

Pretrgao si se. Svakako nebitan si. Pametno sto si svoju baletsku stranu preneo na modu. Sto bi rekli ljudi ovde on je goat jer igra lepse. Sad sigurno pravi i lepe patike.

Visoka peć za promašene slučajeve

pre 1 godinu

(., 22. septembar 2023 21:38)

Promašeni bolesni slučaju evo ti kapsula cijanida, da si olakšaš zatucane muke.
Ne oklevaj i usreći Srbiju...

ernesto ce

pre 1 godinu

Cijeli svijet se bavi dan i noc samo Djokovicem! :-)))))))))
(Jaoooo...smijurijo Bozja, 22. septembar 2023 18:32) # Link komentara

ti si dokaz
(neka pati koga, 22. septembar 2023 19:07)

Boga mi i nadalina i dzemperko su poprilican dokaz ..

RG Fan

pre 1 godinu

Van konteksta GOAT trke, ovakve stvari koje rade sa fondacijama i samo zrnom svog bogatstva su (pored svoje dece koju su napravili) najbolja stvar koju su ovi teniski velikani u životu uradili.

Svi ti rekordi i titule, lepo je to, ali ovo su nečiji životi koji se promene na bolje ili spasu. Zaista tome treba posvetiti više pažnje. A mi ostali da pomognemo u skladu sa svojim mogućnostima.

Visoka peć za promašene slučajeve

pre 1 godinu

Federer GOAT!
(Bojan Zvicer, 22. septembar 2023 18:10)

Evo ti sekira, dobra sekira. Pametno je upotrebi...

Patriota

pre 1 godinu

Odgovor za".,". O kojoj konkurenciji ti govoriš. Federer je rekorder sa 8 GS na Wibldonu, Novak ih ima 7. Na najprestižnijem GS turniru. I ima 3 pobede u finalu protiv Federer i 1 poraz. Da li je Federer tada bio penzioner. Nije, Federer je punih 5 ili 6 godina bio bez trofeja na GS, osvojio je 2 kada je Novak bio povređen i operisan. Tada su po 2 GS podelili Federer i Nadal. Kažeš Novak nije imao nikad lakšu konkurenciju u zadnjih 10 godina. Tada su i Federer i Nadal imali više GS od Novaka i on ih je osvajao baš pobedama protiv njih. To što nevedeni igrali nisu dolazili u finala GS nije Novakova krivica. I još jedno pitanje prvih 10 do 12 titula Odnosno GS koje je osvojio Federer protiv koga ih je osvojio.
Ti imaš pravo sa poštuješ i više voliš strance i Federera i Nadala i to je tvoje pravo ali nemaš pravo da titule i trofeje koje je osvojio Novak nipodaštavaš. Novak je GOAT po svim parametrima i trebaće dugo, dugo, dugo vremena da ga neko prestigne.

Bumbar

pre 1 godinu

Svi kao papagaji o "najslabijoj konkurenciji". Pa naravno da je najslabija kad svi igraju u vreme najvećeg ikad. Eno Francuzi, najjača teniska nacija u Evropi 15 Đokovićevih godina nisu osvojili ništa. Đoković im uništio tenis, mogu do pobede samo na turnirima na kojim on ne igra.

Da je Đoković igrao u vreme Samprasa, ko bi još pamtio Samprasa? Da nije bilo Đokovića, Nadala i Federera, David Ferer bi bio GOAT! Ili Mari, Conga, Gaske, Delpotro... ko zna ko. Đoković jeste najveći zato što je najviše konkurenata ojadio i uništio, uključujući i Nadala i Federera.

michael myers

pre 1 godinu

Mlati covek lovu i u penziji, nesto kao Dzordan. Kad se sva trojica povuku (mislim na veliku trojku), pa kad prodje jedno deset godina, tek onda treba posvuci crtu. Ne verujem da ce Rodzer imati bas toliki marketinski uspeh kao Dzordan, ali u odnosu na Nadala i Novaka stoji daleko najbolje po tom pitanju, tako da ako pitate za deset godina nekog klinca, on ce znati da prepozna koje su RF patike za tenis, ali nece znati ko je vlasnik svih rekorda u tenisu. To je surova istina, ali je tako i mi tu ne mozemo nista

Jack

pre 1 godinu

Dovoljno je procitati komentare na bilo koju vest o Federeru i Nadalu da momentalno shvatis koja seljacijada (u proseku) navija za Djokovica :)

Glad

pre 1 godinu

Kao klinac sam trenirao tenis i bio lud za Bekerom, Lendlom, Agasijem..

Može neko vjerovati ili ne, nijedan meč Rogera i Rafaela nisam odgledao. Nešto je odbojno bilo u toj eri do pojave Novaka.
Možda je subjektivno jer je naš, možda se ništa nije promijenilo.

Govorim u svoje ime.

Ne razumijem tu sferu uticaja, iskreno.

Za GOAT priču je nebitna, svakako.

Seljak iz Blaca

pre 1 godinu

Po čemu i u čemu je to Federer najvaći? Po hvalospjevima medija koje plaćaju njegoci sponzori? Oni, takođe, stalno ocrnjuju i omalovažavaju Novaka Đokovića. Da li stvarno trebamo vjerovati svemu što taj svijet govori i o jednom i o drugom? Ne osporavam Federerove rezultate, niti tenisko umjeće. Zašto bih? Ali on i svi koji njega forsiraju rade upravo to Novaku Đokoviću. Svojim komentarom ti se svrsatavaš na njihovu stranu, odobravaš da neko zloupotrebljava svoju moć da nekog veliča ili omalovažava, ne zato što je to pravedno, nego zato što njemu tako više paše i što ima moć da to radi. Ma bravo!
Kad u današnje vrijeme govorimo o nečijoj popularnosti, prepoznatljivosti u svijetu, pa samim tim i uticaju koji ima na javno mnjenje, moramo imati u vidu koliko su mediji danas sveprisutni i dostupni. Posebmo, nisu mogli, poput nas sada, biti direktno uključeni i iznositi svoje mišljenje i impresije. To je uvelio doprinjelo popularbosti i jednog Rodžera Federera i nametanju mišljenja kako je on imao veliki uticaj na razvoj tenisa. Nije to njegov, nego medijski uticaj.
(MILENA, 22. septembar 2023 22:10)
---------
Federer nije najveći po bilo čemu. Ali, ima lepše loknice od Djokovića. Kad izadje onako napirlatan na teren mene podseća na moju pokojnu strinu koja je tek završila sa ondulacijom. A to, morate priznati, jako privlači mnoge latentne homiće, koji tenis gledaju iz sasvim druge perspektive.

.

pre 1 godinu

@Patriota
Novak u prethodne 3-4 godine osvojio 10 GS protiv Ruda, Cicipasa, Beretinija, Kirijosa, Medvedeva, Tima... smesni igraci.

Iskoristio sto je Federer bio star i nije igrao, a Nadal takodje, unisten povredom, Mareja nema vec 6 godina, povredjen, kao i Del potro, Vavrinka, Berdih... nema konkurencije.
Djokovic Federera pobedjivao tek kad je RF oslabio zbog godina, bio 6 godina stariji od Djokovica.
Pre toga, nista. Cak i tada, kada je Novak bio na vrhuncu, a Federer na 60%, Federer ga pobedjivao, a Novak morao da spasava mec lopte i igra po 5 sati protiv starca pred penzijom.Zamisli sta bi bilo da su vrsnjaci.
Pa Djokovica nije bilo 2 godine, u najboljim godinama igrao, pricao da je 100% spreman, a GS osvajao Federer, starac na 60% snage.
Protiv koga je RF osvojio prvih 12 GS?
Protiv Nadala, Djokovica, Mareja, Rodika koji je uvek razbijao Djokovica, pa protiv Agasija koji je bio mladji nego RF kada je Novak njega pobedjivao...
A sto je Novak osvojio samo jedan GS od 2007 kada je prvi put igrao GS finale, do 2011 kada je RF imao povredu iz 2010 a Nadal se povredio na AO?
Gde je bio Novak svih tih godina?
Samo je jednu godinu mladji od Nadala, a Nadal osvojio prvi GS vec 2005!
Dakle, Novak je poceo da osvaja tek kada su dvojica najboljih oslabili usled povreda i starosti (RF).
Da je Federer imao konkurenciju Cicipas, Beretini, Kirijos, Rud, Rune, Siner, Selton, Tim, Medvedev itd, imao bi 40 GS.
Ali ne, on je igrao protiv Djokovica, Nadala, Mareja, Vavrinke, Del potra, Rodika, Berdiha, Agasija, Hjuita...

.

pre 1 godinu

Tokom cele svoje karijere, Djokovic je bio u senci Rodzera Federera, patio zbog toga, pokusavao da izadje iz te senke i nadje svoje mesto pod suncem. Kada su povrede prisilile Federera da ode u penziju, Novak je uspeo da iskoristi najslabiju konkurenciju u istoriji tenisa i pobedama protiv Beretinija, Cicipasa, Tima, Ruda, Runea, Seltona, Medvedeva, Kirijosa i slicnih, osvoji 10 GS i prestigne RF na listi. Mislio je da ce tako izaci iz njegove senke i postati GOAT, ali usledilo je najvece razocarenje u njegovom zivotu.
Niko ga ne smatra najboljim, i dalje svi strucnjaci, teniseri i 99% navijaca tvrde kako je Federer GOAT, najveci i najbolji teniser u istoriji, vise vrednuju njegov stil od svih Nolovih titula.
Zbog toga Nolo place, besni na terenu i van njega, svadja se sa publikom, sudijama, prijateljima, jednostavno, ubija ga ta nemoc, izgubljena bitka protiv najboljeg i najveceg ikada.
A Federer iskusno, prca i to junacki, vise paznje pridaje nekoj Gof, nego Nolu, a to onda opet unistava mentalno zdravlje porodice Djokovic i sekte koja ih prati i podrzava.

Ne bih ja ovo objavio

pre 1 godinu

@Milena
Biću blag prema tebi, ali ću ti ipak prijateljski reći: nije to tako kako si ti smislila da objasniš zašto je Federer i danas popularniji mnogo više od Novaka, kažeš da je to zbog medija. Površno, majke mi. Mediji i sponzori tačno znaju koga će odabrati, jer je sve to zasnovano na profitu, prvo je Federer igrom, pojavom i lepim vaspitanjem njima bio važan jer su znali da mu je i publika naklonjena, imao je harizmu od prvog, a kad je kao klinac dobio Samprasa na Vimbldonu, svi su rekli - naš je. Novak je najviše uspeha postigao u poslednjih tri-četiri godine, kao "pemzioner", nije on mogao u tim godina, sada je u 37, da prodaje majice, rekete i patike, prosto i fizički ne deluje kao maneken. Igra mu je defanzivna, 30 prebacivanja u poenu, kumo, mlogo je.

uložio milione u škole od trske

pre 1 godinu

Čuj njemu je cilj da što više dece ide u školu. Hahahah. Verovatno je cilj njegove fondacije (za pranje para i izbegavanje poreza) i da što više automobila prolazi afričkim ulicama i da što više ljudi kupuje u afričkim prodavnicama.

Vlajna

pre 1 godinu

Prvi put je bio u Africi ?? Da li je to moguće a majka mu je iz Južnoafričke Republike i zar pre neku godinu isto nisu pisali da je u Južnoj Africi posetio neku decu ? Tolike pare, toliko godina već a prvi put je u Africi ? Ništa Egipat, bar ? Zanimljivo i pomalo neverovatno ali moguće i realno.

Lesoto, mala kraljevina, na najvišem terenu na svetu. Lepo. A lepo i što je otišao u ujčevinu na jug Afrike. Majka engleskog porekla. Oni koji vladaju JAR-om. Lepo.
(Nikol Dž. Femija, 22. septembar 2023 20:41)

Ajde gledaj Zadrugu do sledeceg Novakovog meca, okani se mlacenja oko Federera i Afrike, nemas pojma i ne razumes tekst. Cuj Roger prvi put u Africi! Hahahahh
Kad razmislim, mozda mi Nolomani izgledaju zatupljeni zato sto stvarno ne znaju neke stvari (valjda zbog jezika ne citaju strane medije).

Federer nije goat, ali je legenda

pre 1 godinu

Da li će se poprilično preplanuli nolomani opet pojaviti da iskažu nemoć prema Federeru, koja nastaje u danima odrastanja, u bedi siromaštva duhom, i klopanju parizera? Federer je teniska legenda a Nolo je goat. Ni Pele nije goat, ali je legenda nad legendama. Nolomani nisu našli pravi nadimak za Nola, nego koriste ovo čudovište - goat!?

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Prvi put je bio u Africi ?? Da li je to moguće a majka mu je iz Južnoafričke Republike i zar pre neku godinu isto nisu pisali da je u Južnoj Africi posetio neku decu ? Tolike pare, toliko godina već a prvi put je u Africi ? Ništa Egipat, bar ? Zanimljivo i pomalo neverovatno ali moguće i realno.

Lesoto, mala kraljevina, na najvišem terenu na svetu. Lepo. A lepo i što je otišao u ujčevinu na jug Afrike. Majka engleskog porekla. Oni koji vladaju JAR-om. Lepo.

Ogi

pre 1 godinu

Istakao/izjavio je Federer kojem je cilj da što više dece u tom području ide u školu.
(Dezurni smarac, 22. septembar 2023 17:58)

Uskoro se stize do broja od 8 miliona dece u Africi koja se skoluju zahvaljujuci njegovoj fondaciji, logicno da najvise radi s njima, mama mu iz Afrike.
Ali ne, Nolomani nemaju pojma, jer zive u svom svetu. I, sto je najgore, miale da se sve u svetu (corona, radovi, zakoni u drzavama) desava zbog Novaka, da mu se napakosti.
A Federer upravo govorio na generalnoj skupstini UN, tema naravno skolovanje dece.

Gole

pre 1 godinu

Federer ipak veći sportista i gospodin od Nadala. Nije pominjao da Novak ima nenormalnu želju za osvetom i da je postigao sve to samo zato što je on bio povređen.

.

pre 1 godinu

@MILENA
A vidis, moze mu se. Od njegove pohvale zavisi reputacija Djokovica, i on to zna.
Federer je najveci, njegova rec je najvaznija, Djokovic je taman kao Klicno, statisticki uspesan, ali nikad najveci.

Aleksandar Vukobratovic

pre 1 godinu

Želim da ispratim Alkarasa kako preuzima G.O.A.T. Status od Federera.
(Ja, 22. septembar 2023 23:26)

U redu da voliš nekog drugog tenisera, ali ovde si neobjektivan.
Zna se ko je trenutno GOAT

Ideš za Kanadu

pre 1 godinu

Bavi se dizajnitanjem sportske ooreme? U prevodu, daje svoje ime za logo, a dizajnom se bave stručnjaci.
(MILENA, 22. septembar 2023 21:22)

Mila, obuzdaj se malo, Federer je akcionar firme za proizvodnju patika. Naime, on je pre pet godine uložio u švajcarsku kompaniju "On holding" koja je, otkako je osnovana pre trinaest, danas jedan od najbrže rastućih brendova patika na svetu. Zaista misliš da jedan od vlasnika neće da kaže kakve patike želi i da daje savete dizajnerima. Kažem ti, ne budi, uporna s malo znanja.
(Malo znaš, a voliš da duvaš u diple, 22. septembar 2023 23:51)

A ti sa njim ideš na kafu pa znaš šta i kako on radi. Smanji gubljenje i popovanje drugima.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Odgovor za".,". O kojoj konkurenciji ti govoriš. Federer je rekorder sa 8 GS na Wibldonu, Novak ih ima 7. Na najprestižnijem GS turniru. I ima 3 pobede u finalu protiv Federer i 1 poraz. Da li je Federer tada bio penzioner. Nije, Federer je punih 5 ili 6 godina bio bez trofeja na GS, osvojio je 2 kada je Novak bio povređen i operisan. Tada su po 2 GS podelili Federer i Nadal.
(Patriota, 22. septembar 2023 20:56)

Nisu po 2 nego po 3.

Kvesic

pre 1 godinu

Najtrofejniji? Đoković definitivno....al uvijek će se ljudi prvo sjetiti Federera jer je popularizirao tenis...imate masu primjera gdje broj trofeja ne izaziva iste reakcije i emocije kod ljudi, govori koliko je bilo kakva tema oko GOAT-a je subjektivni dojam koliko god gurali objektivnost i statistiku...nit je Jordan najtrofejniji u košarci, niti Tiger Woods u golfu, niti Balić u rukometu itd itd, pa su ljudima najbolji

Aleksandar Vukobratovic

pre 1 godinu

Želim da ispratim Alkarasa kako preuzima G.O.A.T. Status od Federera.
(Ja, 22. septembar 2023 23:26)

U redu da voliš nekog drugog tenisera, ali ovde si neobjektivan.

crnogorskogastabajterska vancago

pre 1 godinu

Federer nije najveći po bilo čemu. Ali, ima lepše loknice od Djokovića. Kad izadje onako napirlatan na teren mene podseća na moju pokojnu strinu koja je tek završila sa ondulacijom. A to, morate priznati, jako privlači mnoge latentne homiće, koji tenis gledaju iz sasvim druge perspektive.
(Seljak iz Blaca, 23. septembar 2023 07:44)

Ne nego ti si.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Istakao je Federer kojem je cilj da što više dece u tom području ide u školu", izjavio je Federer.

Istakao/izjavio je Federer kojem je cilj da što više dece u tom području ide u školu.

Ja

pre 1 godinu

Otkad se Federer penzjoniso gotovo ni ne pratim tenis samo me jos Alkaras održava da ga gledam.
(Ja, 22. septembar 2023 21:15)

Potpuno se slažem sa tobom. Nemoj da gledaš tenis, a i nemoraš da komentarišeš.
(Vlada, 22. septembar 2023 23:02)

Želim da ispratim Alkarasa kako preuzima G.O.A.T. Status od Federera.

Bivsi Bosanac

pre 1 godinu

A gledajte ga sad kad zapjeni da me ubjedjuje kako je on u pravu, niko veze nema, nije Timbuktu nego Timbu, Nolo, Lolo, Molo drz nedaj... zapjenio
covjek da dokaze nedokazivo - pa nek ide zivot!!!! Komedija od ljudi.

ko i onaj sto na svaki ALI SVAKI komentar o Novaku stavi svoje copy/paste preseravanje - kao on je najbolji jer su loptice sporije pa razvija jaran "argumente"... Yebo ti Rat i Mir, sta on moze napisati...

A logika im je smjehotres isto tako...

Ko kad sam bio 4-5 osnovne dalekih 80ih pa se pokoskao s drugim djecakom. Nista ozbiljno, ali eto, kao "pobjedio" sam.

A njemu malo vokri (Fadilj) pa kaze - Lako je tebi bilo kad nisam dobro doruckovao".

Komentar u stilu ovih protiv Novaka - zayebancija stroga...

Sale

pre 1 godinu

@Patriota

Nije bitan tehnički nivo konkurencije, nego da li imaju lep osmeh, lep džemper, popularnost, nego uspesi na terenu.

U narednih 3-4 godine No1e, po mom mišljenju, treba da "vzemi" jos oko 8-10 GS (2-3 godišnje). U totalu, ide na oko 30 GS, što Ruđer, Rafa i nekakav izvikani "budući GOAT" mogu samo da sanjaju.

Teniska 2024 će biti ključna godina za istoriju tenisa. No1e treba da uzme Calendar Golden Final Slam (4 GS, Olimpijadu i završni masters).

Rafi je bolje da ne dolazi na AO2024 i RG2024, jer ga čeka brat moj, da ga "i'cepi kô svinja m's'n džak".

S.Galanski&P.Larkinson

pre 1 godinu

Butan je drzava na najvecoj nadmorskoj visini a ne Lesoto kako ovde neki strucnjaci tvrde.
Imao sam peticu iz geografije,gl.grad Timbu.
E moji strucnjaci....
Vraca se Rafa!
Zna li Nola?

Dezurni smarac

pre 1 godinu

(Ogi, 22. septembar 2023 19:46)

Sta se ti sad mesas i javljas, koji andrak, uopste nemas predstavu zasto sam to napisao!

Bivsi Bosanac

pre 1 godinu

I sta kazes burazeru - 5 iz geografije? Koji levat tebi dade peticu grdne rane... Sta bi s onim "KTU" poslije "Timbu"? Isparilo nedje?

Butan je drzava na najvecoj nadmorskoj visini a ne Lesoto kako ovde neki strucnjaci tvrde.
Imao sam peticu iz geografije,gl.grad Timbu.
E moji strucnjaci....
Vraca se Rafa!
Zna li Nola?
(S.Galanski&P.Larkinson, 22. septembar 2023 21:01)

Svete

pre 1 godinu

(Ne bih ja ovo objavio, 22. septembar 2023 23:40)

Izgubio sam te kod pojave a pogotovu lepog vašpitanja, nesto si ti tu debelo promasio!

B.Živković

pre 1 godinu

@one
Ipak bi trebalo da iznesete statistiku ili kriterijume po kojima bi neko bio najbolji ili najuspešniji. Za mene je Muhamed Ali najveći svih vremena, jer je bio neporažen kada mu je nasilno prekinuta karijera i oduzeta titula. Po statističkim podacima, najuspešniji bokser svih vremena bio je Roki Marčano, 49 mečeva, 49 pobeda i 43 nokauta. "Broktonska stena" je iako lakši od 90 kg. i ne mnogo visok po mnogima imao najjači udarac svih vremena. Mada, ja mislim da njegov udarac popularno nazvan "sfing" i nije toliko regularan, ipak svi bokserski stručnjaci i ljubitelji boksa su smatrali samo Rokija Marćana i Muhameda Alija kao najveće svih vremena. Još krajem 60-ih i početkom 70-ih su simulirane kompjuterske borbe dvojice najvećih, rezultati su bili otprilike izjednačeni. Sportski pozdrav!

Miki

pre 1 godinu

Ferstapen , Hamilton i Fetel oborili su sve rekorde Sumahera ali nikad nijesu bili popularni kao on , niko ih ne smatra najvecim , gledanost f1 neuporedivo manja a svi su sa zapada.

.

pre 1 godinu

@Patriota
Novak u prethodne 3-4 godine osvojio 10 GS protiv Ruda, Cicipasa, Beretinija, Kirijosa, Medvedeva, Tima... smesni igraci.

Iskoristio sto je Federer bio star i nije igrao, a Nadal takodje, unisten povredom, Mareja nema vec 6 godina, povredjen, kao i Del potro, Vavrinka, Berdih... nema konkurencije.
Djokovic Federera pobedjivao tek kad je RF oslabio zbog godina, bio 6 godina stariji od Djokovica.
Pre toga, nista. Cak i tada, kada je Novak bio na vrhuncu, a Federer na 60%, Federer ga pobedjivao, a Novak morao da spasava mec lopte i igra po 5 sati protiv starca pred penzijom.Zamisli sta bi bilo da su vrsnjaci.
Pa Djokovica nije bilo 2 godine, u najboljim godinama igrao, pricao da je 100% spreman, a GS osvajao Federer, starac na 60% snage.
Protiv koga je RF osvojio prvih 12 GS?
Protiv Nadala, Djokovica, Mareja, Rodika koji je uvek razbijao Djokovica, pa protiv Agasija koji je bio mladji nego RF kada je Novak njega pobedjivao...
A sto je Novak osvojio samo jedan GS od 2007 kada je prvi put igrao GS finale, do 2011 kada je RF imao povredu iz 2010 a Nadal se povredio na AO?
Gde je bio Novak svih tih godina?
Samo je jednu godinu mladji od Nadala, a Nadal osvojio prvi GS vec 2005!
Dakle, Novak je poceo da osvaja tek kada su dvojica najboljih oslabili usled povreda i starosti (RF).
Da je Federer imao konkurenciju Cicipas, Beretini, Kirijos, Rud, Rune, Siner, Selton, Tim, Medvedev itd, imao bi 40 GS.
Ali ne, on je igrao protiv Djokovica, Nadala, Mareja, Vavrinke, Del potra, Rodika, Berdiha, Agasija, Hjuita...

.

pre 1 godinu

Tokom cele svoje karijere, Djokovic je bio u senci Rodzera Federera, patio zbog toga, pokusavao da izadje iz te senke i nadje svoje mesto pod suncem. Kada su povrede prisilile Federera da ode u penziju, Novak je uspeo da iskoristi najslabiju konkurenciju u istoriji tenisa i pobedama protiv Beretinija, Cicipasa, Tima, Ruda, Runea, Seltona, Medvedeva, Kirijosa i slicnih, osvoji 10 GS i prestigne RF na listi. Mislio je da ce tako izaci iz njegove senke i postati GOAT, ali usledilo je najvece razocarenje u njegovom zivotu.
Niko ga ne smatra najboljim, i dalje svi strucnjaci, teniseri i 99% navijaca tvrde kako je Federer GOAT, najveci i najbolji teniser u istoriji, vise vrednuju njegov stil od svih Nolovih titula.
Zbog toga Nolo place, besni na terenu i van njega, svadja se sa publikom, sudijama, prijateljima, jednostavno, ubija ga ta nemoc, izgubljena bitka protiv najboljeg i najveceg ikada.
A Federer iskusno, prca i to junacki, vise paznje pridaje nekoj Gof, nego Nolu, a to onda opet unistava mentalno zdravlje porodice Djokovic i sekte koja ih prati i podrzava.

Ne bih ja ovo objavio

pre 1 godinu

@Milena
Biću blag prema tebi, ali ću ti ipak prijateljski reći: nije to tako kako si ti smislila da objasniš zašto je Federer i danas popularniji mnogo više od Novaka, kažeš da je to zbog medija. Površno, majke mi. Mediji i sponzori tačno znaju koga će odabrati, jer je sve to zasnovano na profitu, prvo je Federer igrom, pojavom i lepim vaspitanjem njima bio važan jer su znali da mu je i publika naklonjena, imao je harizmu od prvog, a kad je kao klinac dobio Samprasa na Vimbldonu, svi su rekli - naš je. Novak je najviše uspeha postigao u poslednjih tri-četiri godine, kao "pemzioner", nije on mogao u tim godina, sada je u 37, da prodaje majice, rekete i patike, prosto i fizički ne deluje kao maneken. Igra mu je defanzivna, 30 prebacivanja u poenu, kumo, mlogo je.

Ja

pre 1 godinu

Otkad se Federer penzjoniso gotovo ni ne pratim tenis samo me jos Alkaras održava da ga gledam.
(Ja, 22. septembar 2023 21:15)

Potpuno se slažem sa tobom. Nemoj da gledaš tenis, a i nemoraš da komentarišeš.
(Vlada, 22. septembar 2023 23:02)

Želim da ispratim Alkarasa kako preuzima G.O.A.T. Status od Federera.

.

pre 1 godinu

@MILENA
A vidis, moze mu se. Od njegove pohvale zavisi reputacija Djokovica, i on to zna.
Federer je najveci, njegova rec je najvaznija, Djokovic je taman kao Klicno, statisticki uspesan, ali nikad najveci.

michael myers

pre 1 godinu

Mlati covek lovu i u penziji, nesto kao Dzordan. Kad se sva trojica povuku (mislim na veliku trojku), pa kad prodje jedno deset godina, tek onda treba posvuci crtu. Ne verujem da ce Rodzer imati bas toliki marketinski uspeh kao Dzordan, ali u odnosu na Nadala i Novaka stoji daleko najbolje po tom pitanju, tako da ako pitate za deset godina nekog klinca, on ce znati da prepozna koje su RF patike za tenis, ali nece znati ko je vlasnik svih rekorda u tenisu. To je surova istina, ali je tako i mi tu ne mozemo nista

Federer nije goat, ali je legenda

pre 1 godinu

Da li će se poprilično preplanuli nolomani opet pojaviti da iskažu nemoć prema Federeru, koja nastaje u danima odrastanja, u bedi siromaštva duhom, i klopanju parizera? Federer je teniska legenda a Nolo je goat. Ni Pele nije goat, ali je legenda nad legendama. Nolomani nisu našli pravi nadimak za Nola, nego koriste ovo čudovište - goat!?

Kvesic

pre 1 godinu

Najtrofejniji? Đoković definitivno....al uvijek će se ljudi prvo sjetiti Federera jer je popularizirao tenis...imate masu primjera gdje broj trofeja ne izaziva iste reakcije i emocije kod ljudi, govori koliko je bilo kakva tema oko GOAT-a je subjektivni dojam koliko god gurali objektivnost i statistiku...nit je Jordan najtrofejniji u košarci, niti Tiger Woods u golfu, niti Balić u rukometu itd itd, pa su ljudima najbolji

Jack

pre 1 godinu

Dovoljno je procitati komentare na bilo koju vest o Federeru i Nadalu da momentalno shvatis koja seljacijada (u proseku) navija za Djokovica :)

S.Galanski&P.Larkinson

pre 1 godinu

Butan je drzava na najvecoj nadmorskoj visini a ne Lesoto kako ovde neki strucnjaci tvrde.
Imao sam peticu iz geografije,gl.grad Timbu.
E moji strucnjaci....
Vraca se Rafa!
Zna li Nola?

Vlajna

pre 1 godinu

Prvi put je bio u Africi ?? Da li je to moguće a majka mu je iz Južnoafričke Republike i zar pre neku godinu isto nisu pisali da je u Južnoj Africi posetio neku decu ? Tolike pare, toliko godina već a prvi put je u Africi ? Ništa Egipat, bar ? Zanimljivo i pomalo neverovatno ali moguće i realno.

Lesoto, mala kraljevina, na najvišem terenu na svetu. Lepo. A lepo i što je otišao u ujčevinu na jug Afrike. Majka engleskog porekla. Oni koji vladaju JAR-om. Lepo.
(Nikol Dž. Femija, 22. septembar 2023 20:41)

Ajde gledaj Zadrugu do sledeceg Novakovog meca, okani se mlacenja oko Federera i Afrike, nemas pojma i ne razumes tekst. Cuj Roger prvi put u Africi! Hahahahh
Kad razmislim, mozda mi Nolomani izgledaju zatupljeni zato sto stvarno ne znaju neke stvari (valjda zbog jezika ne citaju strane medije).

Ogi

pre 1 godinu

Istakao/izjavio je Federer kojem je cilj da što više dece u tom području ide u školu.
(Dezurni smarac, 22. septembar 2023 17:58)

Uskoro se stize do broja od 8 miliona dece u Africi koja se skoluju zahvaljujuci njegovoj fondaciji, logicno da najvise radi s njima, mama mu iz Afrike.
Ali ne, Nolomani nemaju pojma, jer zive u svom svetu. I, sto je najgore, miale da se sve u svetu (corona, radovi, zakoni u drzavama) desava zbog Novaka, da mu se napakosti.
A Federer upravo govorio na generalnoj skupstini UN, tema naravno skolovanje dece.

masterkg

pre 1 godinu

Treći najuspešniji teniser u istoriji, na razvoj tenisa uticao najviše od svih. Veliki čovek, sportista i humanista ..... svaka čast ....

Malo znaš, a voliš da duvaš u diple

pre 1 godinu

Bavi se dizajnitanjem sportske ooreme? U prevodu, daje svoje ime za logo, a dizajnom se bave stručnjaci.
(MILENA, 22. septembar 2023 21:22)

Mila, obuzdaj se malo, Federer je akcionar firme za proizvodnju patika. Naime, on je pre pet godine uložio u švajcarsku kompaniju "On holding" koja je, otkako je osnovana pre trinaest, danas jedan od najbrže rastućih brendova patika na svetu. Zaista misliš da jedan od vlasnika neće da kaže kakve patike želi i da daje savete dizajnerima. Kažem ti, ne budi, uporna s malo znanja.

Ljubo

pre 1 godinu

Veoma sam srećan kada bilo ko osvoji Gren slem samo da ga ne osvoji Novak Đoković,onda se od muke moram baciti u zagrljaj svome dragom prijatelju Radi Nadalu i da se od muke dobro isplaćemo.Ove godine smo 3 puta plakali a samo jednom smo bili srećni i nasmejani.A tako je sve lepo išlo do te kobne 2011 godine,kako je onda bilo lepo pogledati tabelu,proklet bio dan kada je Đoković pronašao onoga doktora Četojevića koji ga je izlečio.Od tada su kola krenula nizbrdo za mene i moga druga Rafaela.Ali sve je to ipak dobro jer da Novak nije imao problem sa samom već bi do sada imao 35 do 40 Gren slemova.Na žalost od svih titula i rekorda koje smo ja i moj prijatelj Rafael držali ostalo nam je samo da se nadamo da će ostati ona titula da smo najvoljeniji i da nam i taj rekord neće oboriti onaj omraženi Srbin.

Gole

pre 1 godinu

Federer ipak veći sportista i gospodin od Nadala. Nije pominjao da Novak ima nenormalnu želju za osvetom i da je postigao sve to samo zato što je on bio povređen.

Visoka peć za promašene slučajeve

pre 1 godinu

Lepršava balerina dizajnira patike, šorceve i čarape. Nadam se da neće zaboraviti džempere.
Uskoro će moći na svim artiklima da stavi Noletov logo sa simboličnim brojkama 30 i 400...

SpaceBSG

pre 1 godinu

Svaka cast doktore i hvala za predivan tenis koji sam gledao celu tvoju karijeru! Ti ces uvek biti ambasador sporta i osoba kojoj se divi cela planeta. Najpopularniji od najboljih!

Ali najbolji moze biti samo jedan, zato je posebno prijatno kada ti, kao najpopularniji, spustis glavu ispred naseg Nola i cestitas! Hvala jos jednom!

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Istakao je Federer kojem je cilj da što više dece u tom području ide u školu", izjavio je Federer.

Istakao/izjavio je Federer kojem je cilj da što više dece u tom području ide u školu.

hleba i igara

pre 1 godinu

Pretrgao si se. Svakako nebitan si. Pametno sto si svoju baletsku stranu preneo na modu. Sto bi rekli ljudi ovde on je goat jer igra lepse. Sad sigurno pravi i lepe patike.

uložio milione u škole od trske

pre 1 godinu

Čuj njemu je cilj da što više dece ide u školu. Hahahah. Verovatno je cilj njegove fondacije (za pranje para i izbegavanje poreza) i da što više automobila prolazi afričkim ulicama i da što više ljudi kupuje u afričkim prodavnicama.

B.Živković

pre 1 godinu

Ja na sve ovo gledam drugačije. Pre mnogo godina sam se prilično nervirao zbog Đokovića, njegovih mečeva sa kontra-psihologijom. Poslednjih desetak godina, shvatio sam suštinu njegovih pobeda i uspeha. To se može reći samo u jednoj reči "Kolo". Najbolji bokser svih vremena, sam u svim svojim odlukama, pobedama i porazima, a stil boksa kao srpsko Kolo. Igra na "opasnim frekvencijama", obilazi protivnike, udara iz nemogućih pozicija, sam izbegava udarce itd. Da li je Muhamed Ali znao za srpsko Kolo, verovatno nije, ali je igrao po tim nebeskim zakonima harmonije. Onda sam video i čitavu familiju Đoković na jednoj proslavi, gde Novak, njegovi roditelji i familija igraju i pevaju. Onda sam ponovo odgledao njegove legendarne mečeve, pa to je bio trijumf nečega što svet poznaje kao Simfoniju, ali ovo je mnogo veće, zove se srpsko Kolo. To je bilo prikazano i u Montevideu, ali na drugi način, a naš Nole samo igra Kolo i pobeđuje, u skladu sa kosmičkom harmonijom. Pozdrav!

MILENA

pre 1 godinu

Recite iskreno ko od vas zna da najznacajnije rekorde u boksu drzi Wladimi Klitschko
(neutral, 22. septembar 2023 20:21)

Za početak zna Vladimir Kličko i svi iz njegovog bliskog okruženja, ti, sad i svi mi koji smo pročitali tvoj komentar, popriličan broj Ukrajinaca i vjerovatno dosta ljudi koji, za razliku od mene recimo, vole i prate boks.
Živimo u svijetu u kojem mediji određuju nečiju popularnoat, ne obavezno prema stvarnoj vrijednosti, nego prema tome koliko oni znače onima koji te medije kontrolišu. Sve je propaganda. To rade i sportistima. Ipak ne mogu osporiti njihove stvarne rezultate i uepjehe. Nažalost imaju moć da ih ignorišu ili obezvrjeđuju, pa čaki izmišljaju nepostojeće i sportu nebitne parametre ds bi dokazali kakao to što je neko rekorder i nije bitno. To godinama rade Novaku Đokoviću. To u ovoj izjavi radi i Rodžer Federer. Sad se divi jednoj Koko Gof. Sta je to ona vanserijsko učinila u ženakom tenisu. Pa ove godine au 4 teniserke oavojie GS. Po čemu je to Gof izuzetna? Samo po tome što je Federeru poslužila da se rastoroče o njoj i ignoriše Novaka Đokovića. Pravi gospodin i sprotsmen, nema šta.

marko

pre 1 godinu

Naprica se covek svega i svacega sto svi vec znamo a u sustini ne rece nista, nismo slepi. Kada ces jednom izaci iz tog magicnog kruga sponzora koji govore kroz tvoja usta i reci nekada nesto svojim recima i iz svog srca?

crnogorskogastabajterska vancago

pre 1 godinu

Federer nije najveći po bilo čemu. Ali, ima lepše loknice od Djokovića. Kad izadje onako napirlatan na teren mene podseća na moju pokojnu strinu koja je tek završila sa ondulacijom. A to, morate priznati, jako privlači mnoge latentne homiće, koji tenis gledaju iz sasvim druge perspektive.
(Seljak iz Blaca, 23. septembar 2023 07:44)

Ne nego ti si.

Superstar

pre 1 godinu

Pratim svetske medije i društvene mreže po pitanju Novaka Djokovića. Neverovatno koliko je globalno dobio na popularnosti, rezultati, inteligencija, izjave, pa iskustvo sa vakcinom i njegove pobede na kraju nepravde...ako izuzmemo šaku meinstreama Novak je sigurna prevazišao Nadala i čak mislim da ni Roger nema neke prednosti u vidu globalne popularnosti, možda je Roger broj jedan bogatih ali Novak kao neko iz mase je globalni superstar

MILENA

pre 1 godinu

@MILENA
A vidis, moze mu se. Od njegove pohvale zavisi reputacija Djokovica, i on to zna.
Federer je najveci, njegova rec je najvaznija, Djokovic je taman kao Klicno, statisticki uspesan, ali nikad najveci.
(., 22. septembar 2023 21:26)

Po čemu i u čemu je to Federer najvaći? Po hvalospjevima medija koje plaćaju njegoci sponzori? Oni, takođe, stalno ocrnjuju i omalovažavaju Novaka Đokovića. Da li stvarno trebamo vjerovati svemu što taj svijet govori i o jednom i o drugom? Ne osporavam Federerove rezultate, niti tenisko umjeće. Zašto bih? Ali on i svi koji njega forsiraju rade upravo to Novaku Đokoviću. Svojim komentarom ti se svrsatavaš na njihovu stranu, odobravaš da neko zloupotrebljava svoju moć da nekog veliča ili omalovažava, ne zato što je to pravedno, nego zato što njemu tako više paše i što ima moć da to radi. Ma bravo!
Kad u današnje vrijeme govorimo o nečijoj popularnosti, prepoznatljivosti u svijetu, pa samim tim i uticaju koji ima na javno mnjenje, moramo imati u vidu koliko su mediji danas sveprisutni i dostupni. Ne tako davno, još tokom osandestih, pa i dobrim dijelom devedesetih nije bilo tako. Mnoge informacije nisu bile dostupne milionima ljudi. Posebmo, nisu mogli, poput nas sada, biti direktno uključeni i iznositi svoje mišljenje i impresije. To je uvelio doprinjelo popularbosti i jednog Rodžera Federera i nametanju mišljenja kako je on imao veliki uticaj na razvoj tenisa. Nije to njegov, nego medijski uticaj.

Miki

pre 1 godinu

Ferstapen , Hamilton i Fetel oborili su sve rekorde Sumahera ali nikad nijesu bili popularni kao on , niko ih ne smatra najvecim , gledanost f1 neuporedivo manja a svi su sa zapada.

Nebojša

pre 1 godinu

Za Mekenroa Samprasa i mnoge druge tenisere te Brajanta jednog od najboljih košarkaša svih vremena je Novak GOAT jednog dana će i FedEx ovo priznati jedino za onog gaćarona nisam siguran mada strikan je priznao ni to nije loše.

Goran

pre 1 godinu

Veliki igrač,imao je veliki uticaj na tenis. Mnogi teniseri su se ugledali na njega.
A još veći uticaj na tenis i te iste igrače imao je Novak.
Učili su od Federera a Djokovic ih je odučio od tenisa. Conga,Berdiha,Del Potro,Momfis Marej, Zverev,Cicipas...
Poduži je spisak.

Visoka peć za promašene slučajeve

pre 1 godinu

Federer GOAT!
(Bojan Zvicer, 22. septembar 2023 18:10)

Evo ti sekira, dobra sekira. Pametno je upotrebi...

nada

pre 1 godinu

"mnogo je uradio za tenis vise nego svi ostali zajedno" "velik covek" "najbolji" "gospodin"....sve su to hvalospevi bez pokrica.Sve sto je uradio za tenis uradili su i Rafa i Nole.Velik covek je i Nole i Rafa sa svojim fondacijamaGospodin zato sto progovori dve reci i stoji uspravno?Nista vise nije uradio od Rafe i Noleta.To sto je tek usput pomenuo Noleta sasvim suvoparno hladno skrto nije svojstveno gospodi.Smanjite dozivljaj.

abcdef

pre 1 godinu

Treći najuspešniji teniser u istoriji, na razvoj tenisa uticao najviše od svih. Veliki čovek, sportista i humanista ..... svaka čast ....
(masterkg, 22. septembar 2023 18:45)

Otkad je to Federer treći? Sta sad dva Nadalova slema više brišu 6 Federerovih Završnih mastersa naspram Nadalovih 0, i provedenih 2 godine više na prvom mestu?

Djokovic
Federer
Nadal

Milos

pre 1 godinu

Jedva da je i spomenuo Djokovica, bitnije je sta je Gauf uradila nego Nole.
(Realno, 22. septembar 2023 17:11)

Brate ja ga ne podnosim al ga razumem i meni da je Djokovic ono sve uradio ja ne da ga ne bi spomenio vec bi ga ispasovao, veliki je to kompleks i velika je to bol, treba razumeti rodju

Milica

pre 1 godinu

Tokom cele svoje karijere, Djokivoć je bio u senci Rodzera Federera, patio zbog toga, pokusavao da izadje iz te senke i nadje svoje mesto pod suncem. Kada su povrede prisilile Federera da ode u penziju, Novak je uspeo da iskoristi najslabiju konkurenciju u istoriji tenisa i pobedama protiv Beretinija, Cicipasa, Tima, Ruda, Runea, Seltona, Medvedeva, Kirijosa i slicnih, osvoji 10 GS i prestigne RF na listi. Mislio je da ce tako izaci iz njegove senke i postati GOAT, ali usledilo je najvece razocarenje u njegovom zivotu.
Niko ga ne smatra najboljim, i dalje svi strucnjaci, teniseri i 99% navijaca tvrde kako je Federer GOAT, najveci i najbolji teniser u istoriji, vise vrednuju njegov stil od svih Nolovih titula.
Zbog toga Nolo place, besni na terenu i van njega, svadja se sa publikom, sudijama, prijateljima, jednostavno, ubija ga ta nemoc, izgubljena bitka protiv najboljeg i najveceg ikada.
A Federer iskusno, prca i to junacki, vise paznje pridaje nekoj Gof, nego Nolu, a to onda opet unistava mentalno zdravlje porodice Djokovic i sekte koja ih prati i podrzava.
(., 22. septembar 2023 19:50). Do podne mrziš sebe od podne čitav svet. Teška bolest.

DrMr

pre 1 godinu

Naravno da opet sva jača imena u zapadnom svetu ističu do besvesti Koko Gaf, koja će verovatno po svemu sudeći biti čudo zvano 1 GS, da je neka teniserka iz istočne zemlje opet po prvi put uzela GS, ne bi je niko ni spomenuo.

Bebe

pre 1 godinu

Otkad se Federer penzjoniso gotovo ni ne pratim tenis samo me jos Alkaras održava da ga gledam.
(Ja, 22. septembar 2023 21:15)

Nauči da pišeš. Hvala!

neka pati koga

pre 1 godinu

Cijeli svijet se bavi dan i noc samo Djokovicem! :-)))))))))
(Jaoooo...smijurijo Bozja, 22. septembar 2023 18:32) # Link komentara

ti si dokaz

ernesto ce

pre 1 godinu

Cijeli svijet se bavi dan i noc samo Djokovicem! :-)))))))))
(Jaoooo...smijurijo Bozja, 22. septembar 2023 18:32) # Link komentara

ti si dokaz
(neka pati koga, 22. septembar 2023 19:07)

Boga mi i nadalina i dzemperko su poprilican dokaz ..

Glad

pre 1 godinu

Kao klinac sam trenirao tenis i bio lud za Bekerom, Lendlom, Agasijem..

Može neko vjerovati ili ne, nijedan meč Rogera i Rafaela nisam odgledao. Nešto je odbojno bilo u toj eri do pojave Novaka.
Možda je subjektivno jer je naš, možda se ništa nije promijenilo.

Govorim u svoje ime.

Ne razumijem tu sferu uticaja, iskreno.

Za GOAT priču je nebitna, svakako.

Visoka peć za promašene slučajeve

pre 1 godinu

(., 22. septembar 2023 21:38)

Promašeni bolesni slučaju evo ti kapsula cijanida, da si olakšaš zatucane muke.
Ne oklevaj i usreći Srbiju...

Vlada

pre 1 godinu

Otkad se Federer penzjoniso gotovo ni ne pratim tenis samo me jos Alkaras održava da ga gledam.
(Ja, 22. septembar 2023 21:15)

Potpuno se slažem sa tobom. Nemoj da gledaš tenis, a i nemoraš da komentarišeš.

Nebojša

pre 1 godinu

Dovoljno je procitati komentare na bilo koju vest o Federeru i Nadalu da momentalno shvatis koja seljacijada (u proseku) navija za Djokovica :)
(Jack, 22. septembar 2023 20:01)

Bednici stvaraju seljake ko razumeo razumeo ti verovatno nećeš.

milko

pre 1 godinu

Dovoljno je procitati komentare na bilo koju vest o Federeru i Nadalu da momentalno shvatis koja seljacijada (u proseku) navija za Djokovica :)
(Jack, 22. septembar 2023 20:01) # Link komentara

mene više brine po zdravlju onih koji na svaki uspeh Novaka traže opravdanja u....i to u Srbiji

Patriota

pre 1 godinu

Odgovor za".,". O kojoj konkurenciji ti govoriš. Federer je rekorder sa 8 GS na Wibldonu, Novak ih ima 7. Na najprestižnijem GS turniru. I ima 3 pobede u finalu protiv Federer i 1 poraz. Da li je Federer tada bio penzioner. Nije, Federer je punih 5 ili 6 godina bio bez trofeja na GS, osvojio je 2 kada je Novak bio povređen i operisan. Tada su po 2 GS podelili Federer i Nadal. Kažeš Novak nije imao nikad lakšu konkurenciju u zadnjih 10 godina. Tada su i Federer i Nadal imali više GS od Novaka i on ih je osvajao baš pobedama protiv njih. To što nevedeni igrali nisu dolazili u finala GS nije Novakova krivica. I još jedno pitanje prvih 10 do 12 titula Odnosno GS koje je osvojio Federer protiv koga ih je osvojio.
Ti imaš pravo sa poštuješ i više voliš strance i Federera i Nadala i to je tvoje pravo ali nemaš pravo da titule i trofeje koje je osvojio Novak nipodaštavaš. Novak je GOAT po svim parametrima i trebaće dugo, dugo, dugo vremena da ga neko prestigne.

Seljak iz Blaca

pre 1 godinu

Po čemu i u čemu je to Federer najvaći? Po hvalospjevima medija koje plaćaju njegoci sponzori? Oni, takođe, stalno ocrnjuju i omalovažavaju Novaka Đokovića. Da li stvarno trebamo vjerovati svemu što taj svijet govori i o jednom i o drugom? Ne osporavam Federerove rezultate, niti tenisko umjeće. Zašto bih? Ali on i svi koji njega forsiraju rade upravo to Novaku Đokoviću. Svojim komentarom ti se svrsatavaš na njihovu stranu, odobravaš da neko zloupotrebljava svoju moć da nekog veliča ili omalovažava, ne zato što je to pravedno, nego zato što njemu tako više paše i što ima moć da to radi. Ma bravo!
Kad u današnje vrijeme govorimo o nečijoj popularnosti, prepoznatljivosti u svijetu, pa samim tim i uticaju koji ima na javno mnjenje, moramo imati u vidu koliko su mediji danas sveprisutni i dostupni. Posebmo, nisu mogli, poput nas sada, biti direktno uključeni i iznositi svoje mišljenje i impresije. To je uvelio doprinjelo popularbosti i jednog Rodžera Federera i nametanju mišljenja kako je on imao veliki uticaj na razvoj tenisa. Nije to njegov, nego medijski uticaj.
(MILENA, 22. septembar 2023 22:10)
---------
Federer nije najveći po bilo čemu. Ali, ima lepše loknice od Djokovića. Kad izadje onako napirlatan na teren mene podseća na moju pokojnu strinu koja je tek završila sa ondulacijom. A to, morate priznati, jako privlači mnoge latentne homiće, koji tenis gledaju iz sasvim druge perspektive.

kritična masa

pre 1 godinu

" Novak je ponovo ispisao istoriju". Ništa više nije rekao o Novaku, a ne bi ni to nego su Novakovi rezultati nezaobilazni fakat. On je ipak veći gospodin od Nadala i nije folirant.

C he

pre 1 godinu

Kazu najvise za tenis ucinio Federer,a od Borga je ustvari krenula citava euforija.Borg je za tenis bio kao i Maradona za fudbal.Ogroman uticaj su imali,i ogromnu harizmu.Kakav bre hladni i odmereni Sajdzija?Pratim tenis od Borga,ne pisem ovo navijacki,vec realno.

Patriota

pre 1 godinu

Federer je ispustio svoju šansu kada je osvojio 20 ti GS. Tada su i Nadal i Novak imali manje osvojenih GS. Ai ostali rezultati su išli Federeru u korist. Da se tada penzionisao bio bi GOAT, da li 1,2 ili 3 godine dok ga rezultatima ne bi prestigli Nadal a zatim i Novak. Nije to uradio, ova dvojica mlađih ga stigla i prestigla i o Federer ovoj GOAT priči došao je kraj, da ne kažem težu reč sunovrat. Slična da ne kažem isti scenario se ponovio i u slučaju Nadala 22 GS i nije se penzionisao sa bude GOAT. I njega je kao i Federer prestigao Novak, sada ima 24 GS titule, može li Nadal da ga prestigne. Ne verujem, koliko god bio istrajan i uporan postavljam pitanje osvajanja GS Nadala i na RG ne racunajući preostale 3 a po gotovo i na OI takođe u Parizu.
Hteli ljudi da priznaju ili ne Novak je GOAT, rezultati ga stavljaju na tu poziciju. I nema konkurenta koji će da ga prestigne na GOAT listi, to nije i ne može da bude Nadal. A Novak još uvek ima snage, volje i želje sa i narednih godina osvaja FS. Ove godine 3 GS i narednih je favorit da uzme najmanje 2 GS ako ne i više. Može li Alkaras da izađe Novaku na teren. Može, ali da li će da pobedi i osvoji GS ili neki drugi turnir.
Svim obožavateljima Federera i Nadala i dalje želim da ih volite, obožavate i poštujete. Oni su deo veličanstven trojke koja je harala na teniskim terenima 20 i više godina. I tu je Novak Đokpvoć pokazao i dokazao da je bolji od nevedene dvojice tenisera i da je GOAT. I ne zaustavlja se. Napred care.

Patriota

pre 1 godinu

Odgovor za".,". O kojoj konkurenciji ti govoriš. Federer je rekorder sa 8 GS na Wibldonu, Novak ih ima 7. Na najprestižnijem GS turniru. I ima 3 pobede u finalu protiv Federer i 1 poraz. Da li je Federer tada bio penzioner. Nije, Federer je punih 5 ili 6 godina bio bez trofeja na GS, osvojio je 2 kada je Novak bio povređen i operisan. Tada su po 2 GS podelili Federer i Nadal. Kažeš Novak nije imao nikad lakšu konkurenciju u zadnjih 10 godina. Tada su i Federer i Nadal imali više GS od Novaka i on ih je osvajao baš pobedama protiv njih. To što nevedeni igrali nisu dolazili u finala GS nije Novakova krivica. I još jedno pitanje prvih 10 do 12 titula Odnosno GS koje je osvojio Federer protiv koga ih je osvojio.
Ti imaš pravo sa poštuješ i više voliš strance i Federera i Nadala i to je tvoje pravo ali nemaš pravo da titule i trofeje koje je osvojio Novak nipodaštavaš. Novak je GOAT po svim parametrima i trebaće dugo, dugo, dugo vremena da ga neko prestigne.

Bivsi Bosanac

pre 1 godinu

I sta kazes burazeru - 5 iz geografije? Koji levat tebi dade peticu grdne rane... Sta bi s onim "KTU" poslije "Timbu"? Isparilo nedje?

Butan je drzava na najvecoj nadmorskoj visini a ne Lesoto kako ovde neki strucnjaci tvrde.
Imao sam peticu iz geografije,gl.grad Timbu.
E moji strucnjaci....
Vraca se Rafa!
Zna li Nola?
(S.Galanski&P.Larkinson, 22. septembar 2023 21:01)

Ideš za Kanadu

pre 1 godinu

Bavi se dizajnitanjem sportske ooreme? U prevodu, daje svoje ime za logo, a dizajnom se bave stručnjaci.
(MILENA, 22. septembar 2023 21:22)

Mila, obuzdaj se malo, Federer je akcionar firme za proizvodnju patika. Naime, on je pre pet godine uložio u švajcarsku kompaniju "On holding" koja je, otkako je osnovana pre trinaest, danas jedan od najbrže rastućih brendova patika na svetu. Zaista misliš da jedan od vlasnika neće da kaže kakve patike želi i da daje savete dizajnerima. Kažem ti, ne budi, uporna s malo znanja.
(Malo znaš, a voliš da duvaš u diple, 22. septembar 2023 23:51)

A ti sa njim ideš na kafu pa znaš šta i kako on radi. Smanji gubljenje i popovanje drugima.

Goran

pre 1 godinu

Time sto je ishvalio Medvedeva da je odlicno igrao u Njujorku je dao nevidjen kompliment Novaku jer ako je Medvedev igrao odlicno a izgubio 3:0, kako je tek onda igrao Novak.

RG Fan

pre 1 godinu

Van konteksta GOAT trke, ovakve stvari koje rade sa fondacijama i samo zrnom svog bogatstva su (pored svoje dece koju su napravili) najbolja stvar koju su ovi teniski velikani u životu uradili.

Svi ti rekordi i titule, lepo je to, ali ovo su nečiji životi koji se promene na bolje ili spasu. Zaista tome treba posvetiti više pažnje. A mi ostali da pomognemo u skladu sa svojim mogućnostima.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Prvi put je bio u Africi ?? Da li je to moguće a majka mu je iz Južnoafričke Republike i zar pre neku godinu isto nisu pisali da je u Južnoj Africi posetio neku decu ? Tolike pare, toliko godina već a prvi put je u Africi ? Ništa Egipat, bar ? Zanimljivo i pomalo neverovatno ali moguće i realno.

Lesoto, mala kraljevina, na najvišem terenu na svetu. Lepo. A lepo i što je otišao u ujčevinu na jug Afrike. Majka engleskog porekla. Oni koji vladaju JAR-om. Lepo.

Drugo stanje svesti

pre 1 godinu

Kazu najvise za tenis ucinio Federer,a od Borga je ustvari krenula citava euforija.Borg je za tenis bio kao i Maradona za fudbal.Ogroman uticaj su imali,i ogromnu harizmu.Kakav bre hladni i odmereni Sajdzija?Pratim tenis od Borga,ne pisem ovo navijacki,vec realno.
(C he, 22. septembar 2023 19:19)

U časopisu "Zdravo", u jeku popularnosti Borga, štampali su njegov poster u prirodnoj veličini! Iz dva dela! Mislim da su se rasprodali i rekordnom roku. Tu čast je, ako dobro pamtim,

Dezurni smarac

pre 1 godinu

(Ogi, 22. septembar 2023 19:46)

Sta se ti sad mesas i javljas, koji andrak, uopste nemas predstavu zasto sam to napisao!

Bivsi Bosanac

pre 1 godinu

A gledajte ga sad kad zapjeni da me ubjedjuje kako je on u pravu, niko veze nema, nije Timbuktu nego Timbu, Nolo, Lolo, Molo drz nedaj... zapjenio
covjek da dokaze nedokazivo - pa nek ide zivot!!!! Komedija od ljudi.

ko i onaj sto na svaki ALI SVAKI komentar o Novaku stavi svoje copy/paste preseravanje - kao on je najbolji jer su loptice sporije pa razvija jaran "argumente"... Yebo ti Rat i Mir, sta on moze napisati...

A logika im je smjehotres isto tako...

Ko kad sam bio 4-5 osnovne dalekih 80ih pa se pokoskao s drugim djecakom. Nista ozbiljno, ali eto, kao "pobjedio" sam.

A njemu malo vokri (Fadilj) pa kaze - Lako je tebi bilo kad nisam dobro doruckovao".

Komentar u stilu ovih protiv Novaka - zayebancija stroga...

Bumbar

pre 1 godinu

Svi kao papagaji o "najslabijoj konkurenciji". Pa naravno da je najslabija kad svi igraju u vreme najvećeg ikad. Eno Francuzi, najjača teniska nacija u Evropi 15 Đokovićevih godina nisu osvojili ništa. Đoković im uništio tenis, mogu do pobede samo na turnirima na kojim on ne igra.

Da je Đoković igrao u vreme Samprasa, ko bi još pamtio Samprasa? Da nije bilo Đokovića, Nadala i Federera, David Ferer bi bio GOAT! Ili Mari, Conga, Gaske, Delpotro... ko zna ko. Đoković jeste najveći zato što je najviše konkurenata ojadio i uništio, uključujući i Nadala i Federera.

Sale

pre 1 godinu

@Patriota

Nije bitan tehnički nivo konkurencije, nego da li imaju lep osmeh, lep džemper, popularnost, nego uspesi na terenu.

U narednih 3-4 godine No1e, po mom mišljenju, treba da "vzemi" jos oko 8-10 GS (2-3 godišnje). U totalu, ide na oko 30 GS, što Ruđer, Rafa i nekakav izvikani "budući GOAT" mogu samo da sanjaju.

Teniska 2024 će biti ključna godina za istoriju tenisa. No1e treba da uzme Calendar Golden Final Slam (4 GS, Olimpijadu i završni masters).

Rafi je bolje da ne dolazi na AO2024 i RG2024, jer ga čeka brat moj, da ga "i'cepi kô svinja m's'n džak".

B.Živković

pre 1 godinu

@one
Ipak bi trebalo da iznesete statistiku ili kriterijume po kojima bi neko bio najbolji ili najuspešniji. Za mene je Muhamed Ali najveći svih vremena, jer je bio neporažen kada mu je nasilno prekinuta karijera i oduzeta titula. Po statističkim podacima, najuspešniji bokser svih vremena bio je Roki Marčano, 49 mečeva, 49 pobeda i 43 nokauta. "Broktonska stena" je iako lakši od 90 kg. i ne mnogo visok po mnogima imao najjači udarac svih vremena. Mada, ja mislim da njegov udarac popularno nazvan "sfing" i nije toliko regularan, ipak svi bokserski stručnjaci i ljubitelji boksa su smatrali samo Rokija Marćana i Muhameda Alija kao najveće svih vremena. Još krajem 60-ih i početkom 70-ih su simulirane kompjuterske borbe dvojice najvećih, rezultati su bili otprilike izjednačeni. Sportski pozdrav!

Aleksandar Vukobratovic

pre 1 godinu

Želim da ispratim Alkarasa kako preuzima G.O.A.T. Status od Federera.
(Ja, 22. septembar 2023 23:26)

U redu da voliš nekog drugog tenisera, ali ovde si neobjektivan.

Aleksandar Vukobratovic

pre 1 godinu

Želim da ispratim Alkarasa kako preuzima G.O.A.T. Status od Federera.
(Ja, 22. septembar 2023 23:26)

U redu da voliš nekog drugog tenisera, ali ovde si neobjektivan.
Zna se ko je trenutno GOAT

Svete

pre 1 godinu

(Ne bih ja ovo objavio, 22. septembar 2023 23:40)

Izgubio sam te kod pojave a pogotovu lepog vašpitanja, nesto si ti tu debelo promasio!

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Odgovor za".,". O kojoj konkurenciji ti govoriš. Federer je rekorder sa 8 GS na Wibldonu, Novak ih ima 7. Na najprestižnijem GS turniru. I ima 3 pobede u finalu protiv Federer i 1 poraz. Da li je Federer tada bio penzioner. Nije, Federer je punih 5 ili 6 godina bio bez trofeja na GS, osvojio je 2 kada je Novak bio povređen i operisan. Tada su po 2 GS podelili Federer i Nadal.
(Patriota, 22. septembar 2023 20:56)

Nisu po 2 nego po 3.