Utorak, 18.07.2006.

12:28

Novotni i Pandev u Dinamu?

Autor: Miloš Šaranović  |  Izvor: B92

Novotni i Pandev u Dinamu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

maja

pre 19 godina

ha,ha,ha... govorili ste vi da imate bolju reprezentaciju od Hrvatske pa ste otišli doma kao najponiženija i najosramoćenija reprezentacija na SP-u.
I kao što kaže onaj moj sugrađanin, ljubomora je gadna stvar.
Evo vam još jedne vijesti da kompleksi porastu: Dinamo odbio 10 miliona EURA za Da SIlvu.

Bil_cro

pre 19 godina

Vaša Zvezda je "razbila" našeg Inter-a.To što u oni sad u drugoj ligi, u koju su ispali sa jačim kadrom nego kad su igrali protiv vas nije uopće bitno?!Dajte Dinamu klub koji je ispao iz vaše lige pa da vidimo kako će se poigrati :-)

neko netko

pre 19 godina

neki ljudi pominju zajedničku ligu. kakav nam je fudbal (svima od triglava do đevđelije), to bi definitivno bilo najpametnije. 16 klubova u premier, 16 u prvoj ligi balkana. u prvo vreme da se igra bez gostujućih navijača a onda postepeno da se lomi kičma huliganima i da se napravi red na tribinama (ex engleska). eksplozija nacionalizma 90-ih krenula je upravo na tribinama, možda tu i treba da se završi cela ta nesrećna priča o ratovima i sranjima?

Boban (opet)

pre 19 godina

E, bas sam zasrao... Prvi posaljem komentar, otvorim topic, pa onda svi izginusmo komentarisuci "odakle im pare"... Pa stedelo se, pobogu :))
Pozdrav svima.

Da je Soldo...

pre 19 godina

Ako Novotni dodje - to bi lako mogao biti veliki "Dinamov" igracki i finansijski promasaj. Mada ne toliko star (32godine), on je jednostavno "odsluzio" svoje! Nije on fudbaler poput Zvonimira Solde, koji je do svoje 38.godine drzao tim "Stutgarta", i tamo postao "zakletva". Ovaj smireni covjek,i veliki borac, jednako kao Slaven Bilic prije njega, vrijedi mnogo vise od ovog i ovakvog Novotnija!
"Dinamu" zelim uspjeh, ali za uspjeh je nuzno omoguciti vlastitim snagama da postanu oslonac tima i sazriju u vanserijske igrace. Od jednog Luke Modrica sigurno treba ocekivati mnogo vise od Jensa Novotnog. Zivi bili pa vidjeli.

Delija from Podgradci

pre 19 godina

A koga to Dinamo ima? Jedina dvojica koji nečemu vrijede su Luka Modrić i Da Silva. Ovaj prvi ne bi imao mjesta u Zvezdi a Da Silva bi mogao da igra, taman uz Žigića. Pa Zvezda ima srednji red fenomenalan. Gerogijev,Milijaš,Milovanović,Janković,Kovačević,Trajković,Perović... Modrić od ove prve četvorice nije sigurno bolji. Pa imamo Dušana Bastu koji može da igra na više pozicija. Žigića ne treba ni spominjati. Tu je Purović koji ima 20 godina a već je dobar napadač. Tu je i veoma dobri Đokić. Još smo sad prodali Lukovića i Stojkovića. E sad što vaš tajkun Mamić svojim parama pokušava da dovede neke igrače ali oni neće da dođu, došao je ovaj matorac, koji ustavri i nije uopšte toliko star, ali izgleda kao da ima 40 a i tako i igra. Da ste doveli R. Kovača kako je pričano to bi i možda bilo pojačanje.
To što ste se vi prošetali kroz vašu ligu pa mislite da ste jaki ne stoji. Rekošte da rezultati Rijeke i Varteksa nemaju veze sa Dinamom. Pa ta Rijeka vas je dobro mučila prošle sezone. Evo dolaze sad kvalifikacije pa ćemo vidjeti ko će više dogurati.

ZIGIC

pre 19 godina

Po sajtu www.transfermarkt.de CRVENA ZVEZDA vredi 34,4 miliona, a samo zigic 8 miliona.Svako ko je gledao utakmicu C.ZVEZDA-Roma 3:1 video je kakav sut ima Zigic.Nadam se da su oni koji postavljaju ovakva pitanja pronasli sve odgovore u predhodne dve recenice.

Alex-Rio de Janeiro

pre 19 godina

Sta se svadjate oko nekih timova, koji spadaju u samo dno Evropskog fudbala!
Neka pokazu prvo koliko vrede, pa se onda svi javite da komentarisete.... Ako Dinamo nudi za Pandeva 1.5 miliona Eura, mogu za te pare da kupe i Patrika Klajverta, koji je dobio otkaz u Valensiji i slobodan je igrac... Dosta vise, posto postajete smesni....
Takodje i basket, nemamo nikakve uloge u Evropi a nesto se prepucavate!!!
Nasi takodje ishvalise one nase u Nemackoj, pa dobismo 6 komada u mrezi.
Prvo skocite pa recite HOP!

riki_mo

pre 19 godina

@Delija from Podgradci

to nije moja reprezentacija, ja sam iz Mostar i moja je reprezentacija Bosna i Hercegovina. Slazem se sa tobom ali sve se mjenja, pogledaj nove naslove vezane za Dinamo i Novotnya, :)

Hrvati, u ovom slučaju Zdravko Mamić zna kako se rade velike stvari. Što se tiče Zvezde, ona se može podičiti trenerom svjetske klase, ostalo prosjek nažalost. Zvjezdini igrači su po mo sudu precijenjni na transfermarket.de (Dušan Basta 5 mil. eura, daj molim te)

Baki sine

pre 19 godina

@damir
E bre Damire, pališ se bez potrebe. Pa Dinamo u staroj Jugi ne da nije bio najbolji klub, nego nije bio ni najbolji hrvatski klub. Bolji je bio Hajduk, a najbolji naravno Zvezda što možeš da proveriš ako pogledaš šta je ko osvojio.

murinho

pre 19 godina

daj molim vas, kakve veze ima rijekina i varteksova sramota s dinamom. pa dinamo je prije 2 tjedna tu omoniju nakanto sa 6-0 do poluvremena. i usporedbe zvezde i dinama su presmiješne. pa kog ta zvezda ima?? tu prodajete lovačke o tome kako je naš derbi slab a vaš sam gledo 2 put prošle sezone prek rtrs-a i to je živa žalost ko i derbiji dinamo-hajduk. ništa od igre, nula, zero. dižete žigića u nebesa koda je ronaldo, te vrijedi 8 mil €, te 10, a on još čami u zvezdi. valjda piksi čeka da mu ambramović ponudi 20, pošto wenger malo nudi. pa taj žigić može eduardu samo kopačke čistit kad je nogomet u pitanju. di su te igračine iz mlade repke. sjećam se onog golmana i taj je napravio razliku u rezultatu (stojković) za razliku od onog našeg panja i vučinića koji je stvarno igračina. e da i basta je bio dobar tada, ali ostatak sezone u zvezdi šlapa. pošto stojkovića više nemate, vučinića niste ni imali, ajd mi sad objasni kakve veze imaju utakmice naših u-21 momčadi. u dinamu su u prvoj samo trojica iz te naše ekipa, i to trojica najboljih koji su jedini bili u stanju nešto napravit. ma mnogo ste smešni bre. živio georgijev haha

Cro

pre 19 godina

Rijeka i Varteks su bez pretjerivanja 2 klase slabiji od Dinama, stoga govorit o njima kao ogledalu naše europske stvarnosti nije realno..Liga nam nije jaka, nije ni vaša doduše.U istom su rangu šta god mi i vi govorili.HNL gledam svaki vikend a vašu ligu tu i tamo da vidim kako se igra.No moram reći da mi se Dinamo čini najjačim klubom u naše dvije zemlje.Od same organiziranosti, igrača i financijske snage.Zvezda mi se čini isto jakom ali ipak nešto slabija od Dinama, bez obzira na polunebulozne cijene igrača na transfermarktu.Eduardo Da Silva vrijedi 4 mil a Žigić 8.Dajte molim vas.Eduardo je bio drugi strijelac lige(samo zato što je Bošnjak pucao penale) i prvi asistent lige koja je u rangu vaše(bez obzira što neki pričali).Svakim njegovim dodirom lopte(slično i Modrić) se vidi da je igračina.Žigić je dobar igrač ali čovjek je toliko (pre)cijenjen samo zato što je visok preko 2m što je iznimna rijetkost u ovom sportu.Svakoj je momčadi poželjno imati oba ova igrača ali da moram birati uvijek bi prije uzeo Eduarda jer on zna i dodat loptu a ne samo trpat u gol.Puno je zahvalniji igrač.Oni koji tvrde da je Nowotny star, bla bla.Čovjek je na ovom prvenstvu startao utakmicu protiv Portugala bez obzira što je bio dugo ozlijeđen.to dovoljno govori kakva je kvaliteta.Nije on sad Nesta ili Terry ali za vrhunske domete je još uvijek sigurno sposoban.Ima 32 godine koliko ima i Cannavaro, po mnogima najbolji igrač svjetskog prvenstva.Prestar za stopera sigurno nije.

Dragan

pre 19 godina

Zvezda-Zapresic 7-1 dovaljno pokazuje razliku u kvalitetu. Pobeda mlade reprezentacije razliku u potencijalu. to ne moze da ispravi jedan istroseni nemac na zalasku karijere i jedan prosecan fudbaler serie a

Nasty-Boy

pre 19 godina

Hehehe,citajuci ove komentare neko bi pomislio da je hrvatska liga jaca od nase.Ma daj smijesni ste,Zvezda sa Zigicem se ne moze porediti ni sa Partizanom,ni sa Dinamom,ni sa sada vec propalim Hajdukom.
Rijeka sa Omonijom kod kuce igra 2:2,a Varteks ne moze Tiranu pobijediti.Toliko o vasoj jacini.lol.

dare306

pre 19 godina

E ovako se prave transferi.A ne kao ovi nasi, ganjaju poluamatere i isprane veterane po sumadiskim selima i crnogorskom krsu.E moj Zeko i ostali rasturit ce te Partizan na razlomke sramota.

Stefan H-Novi

pre 19 godina

Ma svi ovi hrvati koji toliko likuju zbog Nowotnija ce dozivjeti jedan veliki samar jer od njihovog ulaska u Ligu sampiona nece biti nista.Samo uporedite sredinu terena Zvezde i Dinama.NEBO i zemlja!!!Pa njihov derbi je SMIJESAN! ! ! Zivim u Herceg Novom i imao sam tu nesrecu da ga gledam na HRT-U.(SAMO jednom iz znatizelje) i mogu vam reci da je nasa liga ma koliko to smijesno zvucalo mnogo bolja.
Pozdrav od Novljanskih Srba i Delija.

vlada edmonton

pre 19 godina

Solidno pojacanje za Dinamo nema sta. Vidi se da se spremaju za LS, ali da bi tim bio spreman za tako nesto mora da odigra bar 10 - 15 jakih utakmica u prvenstvu. Nazalost nasi i hrvatski klubovi odigraju samo po 2 - 3, pa kad odu na evropsku scenu ne pomazu ni prtene gace (znamo kako su prosli Hajduk i Partizan prosle godine, a ni drugi se nisu proslavili). Tako da mi ovo prepucavanje lici na "smejala se sherpa loncu". Obe lige su beton. Koliko je ljudi gledalo Zvezda -
Jedinstvo ili Partizan - Javor? Delija -Chile je u pravu za zajednicku ligu (ukljucujuci BiH i ko jos hoce sa Balkana), jer tu bi prosek bio sigurno 20000 po utakmici, ali to su za sada pusti snovi.

zagrebboy

pre 19 godina

ajmo bit iskreni. ove pare za novotnyija i pandeva, kao i za andersona dinamo NEMA!!! to su iz mamićeva džepa. eto, mi za razliku od ostalih klubova s ovih prostora imamo sreću ili nesreću, kako se već uzme, da imamo svog malog abramovića koji iz vlastite čarape plaća pojačanja i nije mu žao. što je i u redu. što bi netko sjedio u upravi dinama npr. i uzimao samo plaću iz kluba a da nikako financijski ne pridonosi klubu. e to tako više ne može, niti smije biti. dakle, iz svih tih klupskih "veličina" (koji to više nikad neće biti ili bar ne u slijedećih 15-20 godina) treba izbacit sve koji žive od kluba a ne za klub. jer meni kao navijaču uskraćuju mogućnost da gledam dobru ekipu jer eto oni su nesposobni pronać negdje par stotina tisuća eura za normalno funkcioniranje kluba. e pa valjda ima neko ko to može. i onda će svima biti bolje, i svi će moći dovesti neka zvučnija imena, ili što je bitnije zadržati svoje mlade igrače.
pozdrav

Xpres

pre 19 godina

Svim komsijama iz susjedne nam drzave, sto pricaju o sjajnim investicijama hrvatskih timova, dovoljno je reci: pogledajte koeficijent tabelu UEFAe :-) Pa bum videl ko je uspesnij i ko vise vredi. Ako se ne varam prvak drzave vam redovno biva nakantan u evropi .-) a i ovu sezonu ste poceli dobro u evro kupovima :-) remi kuci protiv "respektabilnih" evropskih timova :-)

Dejan

pre 19 godina

Bisnjak otisao za 2 miliona? Kakve se price ovde vode na komentarima stekao sam utisak da je za barem 10. Zvezda je prodala golmana za vise para... no nazad na temu izvora finansija. Ne znam kakvi su Dinamovi sponzori ali znam kakvi su nasi, i ako su Dinamovi barem za 10% vise okrenuti stvarnim sponzorstvima a ne cistom pranju para sa provizijom, slazem se da imamo puno da ucimo i sustizemo. Ali ja sam govorio o temeljima. U Kroaciju je ulagano puno devedesetih, dovodjeni igraci koji su ich vredeli, treneri poput Ardiljesa, vracani stari asovi... i to je sada temelj zdravom Dinamu. Kod nas (Zvezda recimo) imamo situaciju da je cela ona zlatna generacija prodata za desetine miliona dolara, da je tokom devedesetih radjeno na desetine velikih i malih transfera i da se sve te pare pokradene. Pa mi imamo isti semafor od kada ja pratim utakmice (1982)... da nije bilo propise UEFE i huligana ni stolice ne bi zamenili. A sada, ako kazemo da je sadasnja uprava postena, nasledili su dugove, razjureni "sponzori" dovedena dobra ekipa i veliki potencijal u igracima. Uz malo interesa pravih sponzora, doci ce i Dinamo ali i ostali u svoju default poziciju, a to je gutanje prasine iza nas. 25,5 miliona?? pa Zigic je procenjen na pola toga... valjda ostalih 20 mogu da skrpe jos 10 izmedju sebe ;)

delija

pre 19 godina

Ljudi ma kakav Novotni, pa taj je rupa bio i u Nemackoj reprezentaciji a sto se tice uspordjivanja Zvezde i Dinama mislim da je smesno. Kao prvo Zvezda ima na svim pozicijama bolje igrace od tog Dinama a dokazala je to vise puta kada je vecina mladih reprezentivaca koji igraju u Zvezdi pobedila Hrvatsku mladu repku ciji su igraci nosioci Dinama i to u Beogradu i Zagrebu a za mlade Hrvate su igrali tada i njihovi sadasnji A reprezentivci kao sto su Srna, babic, kranjcar, modric eduardo itd. i stalno su gubili od nasih mladih za koje su igrali zvezdasi Basta, Jannkovic, Stojkovic, Perovic, Bisevac itd.... Ovaj Bugar Georgijev je 2 bolji od tog Nemca koji nikad nije bio ekstra igrac. On je dobro igrao u bayeru i Nemackoj repki u kolektivu ali nije igrac tipa jedan na jedan i igrac koji vrsi neke egzebicije. Ako Dinamo ima ostale igrace rupe onda ce i on biti rupetina. Zvezda je bolja i tu nema nikakve dvojbe a neko rece da je Zigic kosarkas. proverite sto je radio Romi u Beogradu kada ih je sam on razbio i kada je Zvezda prosle godine pobedila slavnu italijansku Rmu sa 3:1. Zvezd, Srbija NAPRED.

Nikola

pre 19 godina

Sta se bre javljaju ovi Hrvati?!
Alo bre, ma gledajte u svoje dvoriste!
Pa niste prosli prvi krug kvalifikacija od 1998 i sad ste nasli tu da pametujete!
Samo pssst!!

Pedja-NS

pre 19 godina

Hrvatski klubovi vec dve sezone ne znaju za pobedu u Evro-kupovima. Rijeka nije mogla da pobedi omoniju kuci, a varteks tiranu : Smesno. Jeste da Dinamo ima dobru momcad, dovodi Nowotny-a, mozda i pandev,ali razikla izmedju zvezde i Dinama je u tome sto zvezda ima dobre domace igrace, a Dinamo ne. Oni moraju da uvoze. A Nowotny trenutno nije mnogo bolji od Bisevca : Stari je, a i bio mnogo povredjen.

Delija from Podgradci

pre 19 godina

Stvarno je klasa taj Novotni, možda je nekad bio, prije 7-8 godina, ali možda, a sad je jedan običan stari igrač koji ničemu ne vrijedi. Što se tiče Pandeva sigurno će pored Evertona i još jednog jakog kluba, zaboravio sam koji je, da dođe u Dinamo, da naravno!
O vašoj kvaliteti i jačini nemojte da pričate. Pa klubovi vam ispadaju u drugom kolu kvalifikacija lige šampiona a i u kupu uefa vas nema nigdje. Ne znam gdje bi taj jaki dinamo prošle sezone u Evropi? A da prethodne sezone je igrao ligu za opstanak a prvak bio moćni Hajduk koji dobi 8 komada od super jakog Debrecena. Ali prošle sezone Dinamo je pokazao svoju snagu, suvereno je vladao moćnom hrvatskom ligom. Ej pa Dinamo ima snagu u jednom Luki Modriću, klasa od igrača, a takođe i onaj Da Silva. Znate to su oni koji su našoj mladoj reprezentaciji pokazali kako se igra fudbal u sred Beograda pa bogami i Zagreba. A imaju i onog Andersona Kostu, platiše ga 1 milion, samo ne znam nešto ga šalju na kaljenje, nije još dobar za Dinama, ipak ne može u Dinamu svako da igra. A tu su stari i lukavi lisci kao što su Vugrinec,Agić i Marić. Naigrali se po Evropi: Real,Barcelona,Milan,Juve.... pa sad došli sa mnogo više znanja i iskustva da odvedu Dinamo do lige šampiona, ne mislim da se kvalifikuju već naravno do trofeja. Da toliko je jak taj dinamo.

Vuk Samotnjak

pre 19 godina

Kompleksi prste na sve strane. A ljudi se svadjaju oko nekih z-brazilaca i Novotnog, kao da je u pitanju Ronaldinjo... I stvarno je vrlo bitno ciji tata ima vise para jer nas to cini vecim ljudima. A pretnje o petardama su samo strah i priprema za packe na sopstvenoj kozi...

Delija-Chile

pre 19 godina

Morala bi pod hitno da se organizuje fudbalska "goodyear" liga jer na ovom zapadnom balkanu ovako kako je fudbal nema nikakvog smisla ni napretka. Pozdrav ljubiteljima carobne igre.

Spejl

pre 19 godina

@Scoonie Penn
Ne bih ja da dizem spomenike ima ko je za to zaduzen a ako ste i zadovoljni Nowotny-jem tu je kraj raspravi... Vi cete morati da zivite sa njim celu sezonu...
Sto se tice vasih "Superstarova" iz Brazila, podseti me ali cini mi se da je neki Anderson, iz stamenog brazilskog prvoligasa, placen milion evra, napravio crveni karton u derbiju i svom debiju... Ovde na Zelenom Vencu mogli ste da dobijete taj kvalitet za 100 evra (mozda i manje ako budete uporni u cenjkanju)... Sto se tice nasih brazilskih pojacanja, mozda nisu kalibra "superzvezda" kao vasa ali su nama dobra... Mi smo zadovoljni sta su oni uradili u svojim uzrastima... Sto se tice pretnji upucenih na sastajanje nase dve "momcadi", evo istorija nas uci da nismo imali vecih problema sa vama ikada ali ko ce ga znati mozda "puse" neki novi vetar... Osim toga vi malo liga za opstanak, liga za ostanak, cas Mamic ne valja, cas valja... Veruj mi imamo mi komsije iste takve par stotina metara vise, lako ces ih naci po transparentu ispred stadiona: "Bili bolji a izgubili!"... Tako da imamo iskustva sa takvim timovima... Nas zabrinjavaju ovi drugi, od skora drugoligasi, e ti su teski na pregovorima...

Delija from Podgradci

pre 19 godina

@riki_mo
A vrijednost Zvezde na tom istom trensfermarket.de je 34.4 miliona.
Kao što rekoh u mom prethodnom komentaru, većinu vaše mlade reprezentacije činili su igrači Dinama a većinu naše igrači Zvezde. A vi nas dobiste i u Beogradu i u Zagrebu pa naravno da ste onda jači. Samo nešto nisam siguran jel to tako bi ili se ja varam. Neka me neko sipravi ako griješim.

!

pre 19 godina

VUKASINE
A ste ces tek misliti o vasoj ligi ,kad Dinamo bude tvoju zvijezdicu pocastio sa petardom. I ovi sto pitaju od kuda novac, pa i HNK Rijeka ima vise love od vasih "divova",a i Hajduk se polako dize!!!!!!!

dr miki

pre 19 godina

slazem se da je dinamo institucija i uvik je bija..samo hrvatska..ali da se trude, trude se..imaju dobru ekipu..dobru publiku..i ulazu u klub..uz dinamo idu i svi mediji,najace partije..meni je zao samo partizana koji je prosle godine imao puno sansi da dogura daleko da je imao pravu upravu da ulozi malo para..a ne ono sramljenje nasega klubskog fudbala..i zato jos jednom kazem uprava odlazi..
Za vas iz B92 ,predsednik dinama je zdravko mamic ..a njegov brat zoran je kapiten dinama i veliki prijatelj novotnog..

Cro

pre 19 godina

Žigić je košarkaš a ne nogometaš. Trebali smo i mi uzeti Nikolu Vujčića i prodavat ga kao vrhunskog centarfora, sjajnog u skoku i igri glavom.Tehnika, nije bitna.Naučit će, kao i Žigić.Za njega je Jan Koller Maradona.Smiješno.

Scoonie Penn

pre 19 godina

Moram se osvrnuti na komentar dotične djoMla, kojoj moram objasniti zašto jedan manji dio novaca Dinamo dobiva od grada. Osnovni razlog za to je da se najpoznatiji zagrebački kolektivi (ništa neuobičajano i u drugim europskim zemljama, jer takvi klubovi promoviraju svoj grad i regiju iz koje dolaze u Europi)iz Ureda za sport nagrađuju određenim iznosima, pa tako lijepe iznose dobivaju i Cibona i RK Zagreb i VK Mladost itd. Što se tiče tvoje nacionalističke opaske o ustaškim novcima, zna se koji su u Jugi klubovi bili državni (čini mi se da su bili srpski!!!), a vremena kada je Dinamo financirala država su završila prije deset godina. Dinamo sada vode ljudi koji znaju što je biznis, a među sponzorima su praktički sve ozbiljnije hrvatske firme. Osim toga, od transfera Bošnjaka u Genk se zaradilo 2 mil. eura, a nešto se zaradi i od prodaje ulaznica, jer je primjerice Dinamo prošle godine u prosjeku u ligi gledalo oko 12.000 gledatelja (Zvezda i Partizan to mogu samo sanjati. Toliko od mene, a ako ti još nešto ne bude jasno javi se. Pozdrav iz Zagreba.

Susjed, tu odma'...

pre 19 godina

Sta ljudi vi ne kuzite da je nogomet zestoki posao ? Ima ovdje uspjesnih firmi koje su svoje novce ulile u Dinamo jer znaju da ce se vratiti. A najvaznije je da je na celu sposoban dvojac koji radi pravu stvar. Umjesto da se okrenete vasim problemima, omalovazate jedan pravilan put kojim moraju svi klubovi s ovih prostora, inace amaterizacija i zbogom Evropo. A novaca uvijek ima, samo je pitanje kako nagovoriti nekog da sponzorira i s kojim programom. Ovo kod nas traje vec drugu godinu, a plan je da od slijedece godine (dakle ne ove) budemo stalni ucesnici Lige prvaka. Uz malo srece mozda... A glede komentara da je tekma Hajduk DInamo bila lose to stoji, ali morate znati da je nasa prednost bila preko 30 bodova u odnosu na ajduka i da je tada sve bilo rjeseno. Zivjeli, i napred plavi...

riki_mo

pre 19 godina

ja mislim da mogu da dam realan komentar, nekako sam na pola puta od beograda do zagreba. dinamo danas ima i bez Novotnya jacu ekipu od zvezde i partizanu, realno, sa ovim pojacanjem ce samo ojacati odbranu. na njemackom transfermarket.de vrijednost dinama j oko 25,5 miliona eura, pa toliko su vrijedile neke reprezentacije na prošlom SP.

djoMla

pre 19 godina

Pravo je pitanje otkud pare Dinamu za te transfere? Ne pije vode prica da su to pare dobijene od transfera Bosnjaka, jer ko je uopste taj Bosnjak i malo ludo zvuci prica da se za njega mogu dovesti Pandev i Novotni. Sa druge strane zasto bi grad Zagreb davao pare za dinamova pojacanja, pa nisu oni socijalna ustanova kao sto se radilo u tudmanovo vreme. Zasto ne daju pare ciboni ili zamislite da Grad Beograd da pare Zvezdi a ne da Partizanu i kako se to uopste moze pravdati u budzetu? Poreklo tog novca je sumnjivo, a s obzirom da je Dinamo rezimski klub pretpostavka je da sve finansira HDZ ili njihova ustaska emigracija.

Scoonie Penn

pre 19 godina

Kada dovedete igrača kalibra Nowotnyja možete dignuti Piksiju spomenik. Dinamo za razliku od vas dovodi ozbiljne igrače, a najbolji primjer su dovedeni Brazilci u posljednjih godinu dana (Anderson-Vasco da Gama, Etto-Atletico Paranaense, Carlos-kapetan mlade momčadi Sao Paula), koji su odreda prvoligaški brazilski igrači, a ne kao vaši anonimusi iz amaterskih klubova. O uspoređivanju proračuna da i ne govorimo, a jedina je šteta što se ne možemo sresti u kvalifikacijama za Ligu prvaka, pa da vidite što je momčad. Što se Žigića tiče vidim da se cijala Europa za njega otima. Toliko od mene. Pozdrav realnim Susjedima P.S. Ljubomora je gadna stvar

Vukasin

pre 19 godina

Ovaj sto se potpisao sv. ime dinamo stvarno prica gluposti.Gledao sam dinamo-hajduk.pa to, to je najjjgori fudbal koji sam ja ikada gledao!ono veze sa vezom jadnici nemaju!Ljudi vi ne mozete da verujete koliko je to los fudbal!Niko Kranjar pa to je vezara taj lik nevredi ni 50000 evra!Dobro je rekao neki lik da Zigic vredi vise nego dinamo a ja mislim vise nego cela hrvatska nogometna liga!((inace sam partizanovac(ne velik)) FORZA AC MILAN

sever 4ever

pre 19 godina

Pandev nece sigurno doci dok novotni ne treba zvezdi jer sam zigic vredi kao ceo diinamo.... tako da nisu nista uradili jer jedno je najava dok je realizacija dosta drugacija

Sveto ime Dinamo

pre 19 godina

Možete maknuti upitnik s Nowotnya jer je stvar sređena. Ako dođe i Pandev bit će to Dinamo kakvog sanjamo od '98.
Za vas koji se pitate odakle novci evo i odgovora: ova dvojica su pokrivena prodajom Bošnjaka i još par nebitnih igrača, a ostatak buđeta su napunili sponzori i grad Zagreb... ukupno oko 100mil. kn (~ 14mil €), što su za naše prilike vrlo respektabilni novci....

Alan Sutter

pre 19 godina

Sve je to lepo sto Boban i Vlade hoce i pricaju ali mene zanima od kojih para da to urade nasi klubovi? Nasa liga je sve gora i gora i sve se vise smanjuje. Uskoro ce Polet i GSB da igraju u prvoj ligi i ne znam samo ko ce onda da dolazi na stadione i puni klubske kase. To je susta realnost, na zalost.

Dejan

pre 19 godina

e pa kad nas diktator za razliku od Franje nije voleo fudbal pa nije sve pare sveta trpao u klub koji voli. Lako je ovde divanisati ali da podsetim za razliku od Dinama gde su pare usisavane iz ostalih sfera drustva ovde su pare isisavane iz klubova da bi se pokrivali ratni i ini troskovi. O dzepovima likova iz basni da i ne govorim.

Sada para nema i ako dodje i neko za 150K evra... treba da pevamo.

vlade

pre 19 godina

Slazem se sa Bobanom. Pogledajte takodje u rumunsko i bugarsko dvoriste, kako se od slabog istocnoevropskog fudbala grade profitabilni timovi.

Boban

pre 19 godina

Da li ovi nesrecnici iz uprave Partizana citaju ovo??? 1,5 miliona za pojacanje, a ne 150 000 za "famoznog" Gaja (najavljuju ga kao da je Gaj Julije Cezar), pa se onda i to izjalovi... Ljudi, da bi se postizali uspesi i osvajao novac plasmanom u, recimo, Ligu sampiona, mora se dovesti POJACANJE, a ne "pojacanje". To vazi i za Zvezdu, nista nisu bolji, tj. JEDVA da su nesto bolji ovog leta... Kukala nam majka svima.

Boban

pre 19 godina

Da li ovi nesrecnici iz uprave Partizana citaju ovo??? 1,5 miliona za pojacanje, a ne 150 000 za "famoznog" Gaja (najavljuju ga kao da je Gaj Julije Cezar), pa se onda i to izjalovi... Ljudi, da bi se postizali uspesi i osvajao novac plasmanom u, recimo, Ligu sampiona, mora se dovesti POJACANJE, a ne "pojacanje". To vazi i za Zvezdu, nista nisu bolji, tj. JEDVA da su nesto bolji ovog leta... Kukala nam majka svima.

vlade

pre 19 godina

Slazem se sa Bobanom. Pogledajte takodje u rumunsko i bugarsko dvoriste, kako se od slabog istocnoevropskog fudbala grade profitabilni timovi.

Dejan

pre 19 godina

e pa kad nas diktator za razliku od Franje nije voleo fudbal pa nije sve pare sveta trpao u klub koji voli. Lako je ovde divanisati ali da podsetim za razliku od Dinama gde su pare usisavane iz ostalih sfera drustva ovde su pare isisavane iz klubova da bi se pokrivali ratni i ini troskovi. O dzepovima likova iz basni da i ne govorim.

Sada para nema i ako dodje i neko za 150K evra... treba da pevamo.

Alan Sutter

pre 19 godina

Sve je to lepo sto Boban i Vlade hoce i pricaju ali mene zanima od kojih para da to urade nasi klubovi? Nasa liga je sve gora i gora i sve se vise smanjuje. Uskoro ce Polet i GSB da igraju u prvoj ligi i ne znam samo ko ce onda da dolazi na stadione i puni klubske kase. To je susta realnost, na zalost.

Sveto ime Dinamo

pre 19 godina

Možete maknuti upitnik s Nowotnya jer je stvar sređena. Ako dođe i Pandev bit će to Dinamo kakvog sanjamo od '98.
Za vas koji se pitate odakle novci evo i odgovora: ova dvojica su pokrivena prodajom Bošnjaka i još par nebitnih igrača, a ostatak buđeta su napunili sponzori i grad Zagreb... ukupno oko 100mil. kn (~ 14mil €), što su za naše prilike vrlo respektabilni novci....

sever 4ever

pre 19 godina

Pandev nece sigurno doci dok novotni ne treba zvezdi jer sam zigic vredi kao ceo diinamo.... tako da nisu nista uradili jer jedno je najava dok je realizacija dosta drugacija

Vukasin

pre 19 godina

Ovaj sto se potpisao sv. ime dinamo stvarno prica gluposti.Gledao sam dinamo-hajduk.pa to, to je najjjgori fudbal koji sam ja ikada gledao!ono veze sa vezom jadnici nemaju!Ljudi vi ne mozete da verujete koliko je to los fudbal!Niko Kranjar pa to je vezara taj lik nevredi ni 50000 evra!Dobro je rekao neki lik da Zigic vredi vise nego dinamo a ja mislim vise nego cela hrvatska nogometna liga!((inace sam partizanovac(ne velik)) FORZA AC MILAN

Scoonie Penn

pre 19 godina

Kada dovedete igrača kalibra Nowotnyja možete dignuti Piksiju spomenik. Dinamo za razliku od vas dovodi ozbiljne igrače, a najbolji primjer su dovedeni Brazilci u posljednjih godinu dana (Anderson-Vasco da Gama, Etto-Atletico Paranaense, Carlos-kapetan mlade momčadi Sao Paula), koji su odreda prvoligaški brazilski igrači, a ne kao vaši anonimusi iz amaterskih klubova. O uspoređivanju proračuna da i ne govorimo, a jedina je šteta što se ne možemo sresti u kvalifikacijama za Ligu prvaka, pa da vidite što je momčad. Što se Žigića tiče vidim da se cijala Europa za njega otima. Toliko od mene. Pozdrav realnim Susjedima P.S. Ljubomora je gadna stvar

Cro

pre 19 godina

Žigić je košarkaš a ne nogometaš. Trebali smo i mi uzeti Nikolu Vujčića i prodavat ga kao vrhunskog centarfora, sjajnog u skoku i igri glavom.Tehnika, nije bitna.Naučit će, kao i Žigić.Za njega je Jan Koller Maradona.Smiješno.

djoMla

pre 19 godina

Pravo je pitanje otkud pare Dinamu za te transfere? Ne pije vode prica da su to pare dobijene od transfera Bosnjaka, jer ko je uopste taj Bosnjak i malo ludo zvuci prica da se za njega mogu dovesti Pandev i Novotni. Sa druge strane zasto bi grad Zagreb davao pare za dinamova pojacanja, pa nisu oni socijalna ustanova kao sto se radilo u tudmanovo vreme. Zasto ne daju pare ciboni ili zamislite da Grad Beograd da pare Zvezdi a ne da Partizanu i kako se to uopste moze pravdati u budzetu? Poreklo tog novca je sumnjivo, a s obzirom da je Dinamo rezimski klub pretpostavka je da sve finansira HDZ ili njihova ustaska emigracija.

Scoonie Penn

pre 19 godina

Moram se osvrnuti na komentar dotične djoMla, kojoj moram objasniti zašto jedan manji dio novaca Dinamo dobiva od grada. Osnovni razlog za to je da se najpoznatiji zagrebački kolektivi (ništa neuobičajano i u drugim europskim zemljama, jer takvi klubovi promoviraju svoj grad i regiju iz koje dolaze u Europi)iz Ureda za sport nagrađuju određenim iznosima, pa tako lijepe iznose dobivaju i Cibona i RK Zagreb i VK Mladost itd. Što se tiče tvoje nacionalističke opaske o ustaškim novcima, zna se koji su u Jugi klubovi bili državni (čini mi se da su bili srpski!!!), a vremena kada je Dinamo financirala država su završila prije deset godina. Dinamo sada vode ljudi koji znaju što je biznis, a među sponzorima su praktički sve ozbiljnije hrvatske firme. Osim toga, od transfera Bošnjaka u Genk se zaradilo 2 mil. eura, a nešto se zaradi i od prodaje ulaznica, jer je primjerice Dinamo prošle godine u prosjeku u ligi gledalo oko 12.000 gledatelja (Zvezda i Partizan to mogu samo sanjati. Toliko od mene, a ako ti još nešto ne bude jasno javi se. Pozdrav iz Zagreba.

riki_mo

pre 19 godina

ja mislim da mogu da dam realan komentar, nekako sam na pola puta od beograda do zagreba. dinamo danas ima i bez Novotnya jacu ekipu od zvezde i partizanu, realno, sa ovim pojacanjem ce samo ojacati odbranu. na njemackom transfermarket.de vrijednost dinama j oko 25,5 miliona eura, pa toliko su vrijedile neke reprezentacije na prošlom SP.

Susjed, tu odma'...

pre 19 godina

Sta ljudi vi ne kuzite da je nogomet zestoki posao ? Ima ovdje uspjesnih firmi koje su svoje novce ulile u Dinamo jer znaju da ce se vratiti. A najvaznije je da je na celu sposoban dvojac koji radi pravu stvar. Umjesto da se okrenete vasim problemima, omalovazate jedan pravilan put kojim moraju svi klubovi s ovih prostora, inace amaterizacija i zbogom Evropo. A novaca uvijek ima, samo je pitanje kako nagovoriti nekog da sponzorira i s kojim programom. Ovo kod nas traje vec drugu godinu, a plan je da od slijedece godine (dakle ne ove) budemo stalni ucesnici Lige prvaka. Uz malo srece mozda... A glede komentara da je tekma Hajduk DInamo bila lose to stoji, ali morate znati da je nasa prednost bila preko 30 bodova u odnosu na ajduka i da je tada sve bilo rjeseno. Zivjeli, i napred plavi...

dr miki

pre 19 godina

slazem se da je dinamo institucija i uvik je bija..samo hrvatska..ali da se trude, trude se..imaju dobru ekipu..dobru publiku..i ulazu u klub..uz dinamo idu i svi mediji,najace partije..meni je zao samo partizana koji je prosle godine imao puno sansi da dogura daleko da je imao pravu upravu da ulozi malo para..a ne ono sramljenje nasega klubskog fudbala..i zato jos jednom kazem uprava odlazi..
Za vas iz B92 ,predsednik dinama je zdravko mamic ..a njegov brat zoran je kapiten dinama i veliki prijatelj novotnog..

Spejl

pre 19 godina

@Scoonie Penn
Ne bih ja da dizem spomenike ima ko je za to zaduzen a ako ste i zadovoljni Nowotny-jem tu je kraj raspravi... Vi cete morati da zivite sa njim celu sezonu...
Sto se tice vasih "Superstarova" iz Brazila, podseti me ali cini mi se da je neki Anderson, iz stamenog brazilskog prvoligasa, placen milion evra, napravio crveni karton u derbiju i svom debiju... Ovde na Zelenom Vencu mogli ste da dobijete taj kvalitet za 100 evra (mozda i manje ako budete uporni u cenjkanju)... Sto se tice nasih brazilskih pojacanja, mozda nisu kalibra "superzvezda" kao vasa ali su nama dobra... Mi smo zadovoljni sta su oni uradili u svojim uzrastima... Sto se tice pretnji upucenih na sastajanje nase dve "momcadi", evo istorija nas uci da nismo imali vecih problema sa vama ikada ali ko ce ga znati mozda "puse" neki novi vetar... Osim toga vi malo liga za opstanak, liga za ostanak, cas Mamic ne valja, cas valja... Veruj mi imamo mi komsije iste takve par stotina metara vise, lako ces ih naci po transparentu ispred stadiona: "Bili bolji a izgubili!"... Tako da imamo iskustva sa takvim timovima... Nas zabrinjavaju ovi drugi, od skora drugoligasi, e ti su teski na pregovorima...

!

pre 19 godina

VUKASINE
A ste ces tek misliti o vasoj ligi ,kad Dinamo bude tvoju zvijezdicu pocastio sa petardom. I ovi sto pitaju od kuda novac, pa i HNK Rijeka ima vise love od vasih "divova",a i Hajduk se polako dize!!!!!!!

Delija-Chile

pre 19 godina

Morala bi pod hitno da se organizuje fudbalska "goodyear" liga jer na ovom zapadnom balkanu ovako kako je fudbal nema nikakvog smisla ni napretka. Pozdrav ljubiteljima carobne igre.

Delija from Podgradci

pre 19 godina

Stvarno je klasa taj Novotni, možda je nekad bio, prije 7-8 godina, ali možda, a sad je jedan običan stari igrač koji ničemu ne vrijedi. Što se tiče Pandeva sigurno će pored Evertona i još jednog jakog kluba, zaboravio sam koji je, da dođe u Dinamo, da naravno!
O vašoj kvaliteti i jačini nemojte da pričate. Pa klubovi vam ispadaju u drugom kolu kvalifikacija lige šampiona a i u kupu uefa vas nema nigdje. Ne znam gdje bi taj jaki dinamo prošle sezone u Evropi? A da prethodne sezone je igrao ligu za opstanak a prvak bio moćni Hajduk koji dobi 8 komada od super jakog Debrecena. Ali prošle sezone Dinamo je pokazao svoju snagu, suvereno je vladao moćnom hrvatskom ligom. Ej pa Dinamo ima snagu u jednom Luki Modriću, klasa od igrača, a takođe i onaj Da Silva. Znate to su oni koji su našoj mladoj reprezentaciji pokazali kako se igra fudbal u sred Beograda pa bogami i Zagreba. A imaju i onog Andersona Kostu, platiše ga 1 milion, samo ne znam nešto ga šalju na kaljenje, nije još dobar za Dinama, ipak ne može u Dinamu svako da igra. A tu su stari i lukavi lisci kao što su Vugrinec,Agić i Marić. Naigrali se po Evropi: Real,Barcelona,Milan,Juve.... pa sad došli sa mnogo više znanja i iskustva da odvedu Dinamo do lige šampiona, ne mislim da se kvalifikuju već naravno do trofeja. Da toliko je jak taj dinamo.

Vuk Samotnjak

pre 19 godina

Kompleksi prste na sve strane. A ljudi se svadjaju oko nekih z-brazilaca i Novotnog, kao da je u pitanju Ronaldinjo... I stvarno je vrlo bitno ciji tata ima vise para jer nas to cini vecim ljudima. A pretnje o petardama su samo strah i priprema za packe na sopstvenoj kozi...

Delija from Podgradci

pre 19 godina

@riki_mo
A vrijednost Zvezde na tom istom trensfermarket.de je 34.4 miliona.
Kao što rekoh u mom prethodnom komentaru, većinu vaše mlade reprezentacije činili su igrači Dinama a većinu naše igrači Zvezde. A vi nas dobiste i u Beogradu i u Zagrebu pa naravno da ste onda jači. Samo nešto nisam siguran jel to tako bi ili se ja varam. Neka me neko sipravi ako griješim.

Nikola

pre 19 godina

Sta se bre javljaju ovi Hrvati?!
Alo bre, ma gledajte u svoje dvoriste!
Pa niste prosli prvi krug kvalifikacija od 1998 i sad ste nasli tu da pametujete!
Samo pssst!!

delija

pre 19 godina

Ljudi ma kakav Novotni, pa taj je rupa bio i u Nemackoj reprezentaciji a sto se tice uspordjivanja Zvezde i Dinama mislim da je smesno. Kao prvo Zvezda ima na svim pozicijama bolje igrace od tog Dinama a dokazala je to vise puta kada je vecina mladih reprezentivaca koji igraju u Zvezdi pobedila Hrvatsku mladu repku ciji su igraci nosioci Dinama i to u Beogradu i Zagrebu a za mlade Hrvate su igrali tada i njihovi sadasnji A reprezentivci kao sto su Srna, babic, kranjcar, modric eduardo itd. i stalno su gubili od nasih mladih za koje su igrali zvezdasi Basta, Jannkovic, Stojkovic, Perovic, Bisevac itd.... Ovaj Bugar Georgijev je 2 bolji od tog Nemca koji nikad nije bio ekstra igrac. On je dobro igrao u bayeru i Nemackoj repki u kolektivu ali nije igrac tipa jedan na jedan i igrac koji vrsi neke egzebicije. Ako Dinamo ima ostale igrace rupe onda ce i on biti rupetina. Zvezda je bolja i tu nema nikakve dvojbe a neko rece da je Zigic kosarkas. proverite sto je radio Romi u Beogradu kada ih je sam on razbio i kada je Zvezda prosle godine pobedila slavnu italijansku Rmu sa 3:1. Zvezd, Srbija NAPRED.

Pedja-NS

pre 19 godina

Hrvatski klubovi vec dve sezone ne znaju za pobedu u Evro-kupovima. Rijeka nije mogla da pobedi omoniju kuci, a varteks tiranu : Smesno. Jeste da Dinamo ima dobru momcad, dovodi Nowotny-a, mozda i pandev,ali razikla izmedju zvezde i Dinama je u tome sto zvezda ima dobre domace igrace, a Dinamo ne. Oni moraju da uvoze. A Nowotny trenutno nije mnogo bolji od Bisevca : Stari je, a i bio mnogo povredjen.

zagrebboy

pre 19 godina

ajmo bit iskreni. ove pare za novotnyija i pandeva, kao i za andersona dinamo NEMA!!! to su iz mamićeva džepa. eto, mi za razliku od ostalih klubova s ovih prostora imamo sreću ili nesreću, kako se već uzme, da imamo svog malog abramovića koji iz vlastite čarape plaća pojačanja i nije mu žao. što je i u redu. što bi netko sjedio u upravi dinama npr. i uzimao samo plaću iz kluba a da nikako financijski ne pridonosi klubu. e to tako više ne može, niti smije biti. dakle, iz svih tih klupskih "veličina" (koji to više nikad neće biti ili bar ne u slijedećih 15-20 godina) treba izbacit sve koji žive od kluba a ne za klub. jer meni kao navijaču uskraćuju mogućnost da gledam dobru ekipu jer eto oni su nesposobni pronać negdje par stotina tisuća eura za normalno funkcioniranje kluba. e pa valjda ima neko ko to može. i onda će svima biti bolje, i svi će moći dovesti neka zvučnija imena, ili što je bitnije zadržati svoje mlade igrače.
pozdrav

vlada edmonton

pre 19 godina

Solidno pojacanje za Dinamo nema sta. Vidi se da se spremaju za LS, ali da bi tim bio spreman za tako nesto mora da odigra bar 10 - 15 jakih utakmica u prvenstvu. Nazalost nasi i hrvatski klubovi odigraju samo po 2 - 3, pa kad odu na evropsku scenu ne pomazu ni prtene gace (znamo kako su prosli Hajduk i Partizan prosle godine, a ni drugi se nisu proslavili). Tako da mi ovo prepucavanje lici na "smejala se sherpa loncu". Obe lige su beton. Koliko je ljudi gledalo Zvezda -
Jedinstvo ili Partizan - Javor? Delija -Chile je u pravu za zajednicku ligu (ukljucujuci BiH i ko jos hoce sa Balkana), jer tu bi prosek bio sigurno 20000 po utakmici, ali to su za sada pusti snovi.

Xpres

pre 19 godina

Svim komsijama iz susjedne nam drzave, sto pricaju o sjajnim investicijama hrvatskih timova, dovoljno je reci: pogledajte koeficijent tabelu UEFAe :-) Pa bum videl ko je uspesnij i ko vise vredi. Ako se ne varam prvak drzave vam redovno biva nakantan u evropi .-) a i ovu sezonu ste poceli dobro u evro kupovima :-) remi kuci protiv "respektabilnih" evropskih timova :-)

Dejan

pre 19 godina

Bisnjak otisao za 2 miliona? Kakve se price ovde vode na komentarima stekao sam utisak da je za barem 10. Zvezda je prodala golmana za vise para... no nazad na temu izvora finansija. Ne znam kakvi su Dinamovi sponzori ali znam kakvi su nasi, i ako su Dinamovi barem za 10% vise okrenuti stvarnim sponzorstvima a ne cistom pranju para sa provizijom, slazem se da imamo puno da ucimo i sustizemo. Ali ja sam govorio o temeljima. U Kroaciju je ulagano puno devedesetih, dovodjeni igraci koji su ich vredeli, treneri poput Ardiljesa, vracani stari asovi... i to je sada temelj zdravom Dinamu. Kod nas (Zvezda recimo) imamo situaciju da je cela ona zlatna generacija prodata za desetine miliona dolara, da je tokom devedesetih radjeno na desetine velikih i malih transfera i da se sve te pare pokradene. Pa mi imamo isti semafor od kada ja pratim utakmice (1982)... da nije bilo propise UEFE i huligana ni stolice ne bi zamenili. A sada, ako kazemo da je sadasnja uprava postena, nasledili su dugove, razjureni "sponzori" dovedena dobra ekipa i veliki potencijal u igracima. Uz malo interesa pravih sponzora, doci ce i Dinamo ali i ostali u svoju default poziciju, a to je gutanje prasine iza nas. 25,5 miliona?? pa Zigic je procenjen na pola toga... valjda ostalih 20 mogu da skrpe jos 10 izmedju sebe ;)

Stefan H-Novi

pre 19 godina

Ma svi ovi hrvati koji toliko likuju zbog Nowotnija ce dozivjeti jedan veliki samar jer od njihovog ulaska u Ligu sampiona nece biti nista.Samo uporedite sredinu terena Zvezde i Dinama.NEBO i zemlja!!!Pa njihov derbi je SMIJESAN! ! ! Zivim u Herceg Novom i imao sam tu nesrecu da ga gledam na HRT-U.(SAMO jednom iz znatizelje) i mogu vam reci da je nasa liga ma koliko to smijesno zvucalo mnogo bolja.
Pozdrav od Novljanskih Srba i Delija.

dare306

pre 19 godina

E ovako se prave transferi.A ne kao ovi nasi, ganjaju poluamatere i isprane veterane po sumadiskim selima i crnogorskom krsu.E moj Zeko i ostali rasturit ce te Partizan na razlomke sramota.

Nasty-Boy

pre 19 godina

Hehehe,citajuci ove komentare neko bi pomislio da je hrvatska liga jaca od nase.Ma daj smijesni ste,Zvezda sa Zigicem se ne moze porediti ni sa Partizanom,ni sa Dinamom,ni sa sada vec propalim Hajdukom.
Rijeka sa Omonijom kod kuce igra 2:2,a Varteks ne moze Tiranu pobijediti.Toliko o vasoj jacini.lol.

Dragan

pre 19 godina

Zvezda-Zapresic 7-1 dovaljno pokazuje razliku u kvalitetu. Pobeda mlade reprezentacije razliku u potencijalu. to ne moze da ispravi jedan istroseni nemac na zalasku karijere i jedan prosecan fudbaler serie a

Cro

pre 19 godina

Rijeka i Varteks su bez pretjerivanja 2 klase slabiji od Dinama, stoga govorit o njima kao ogledalu naše europske stvarnosti nije realno..Liga nam nije jaka, nije ni vaša doduše.U istom su rangu šta god mi i vi govorili.HNL gledam svaki vikend a vašu ligu tu i tamo da vidim kako se igra.No moram reći da mi se Dinamo čini najjačim klubom u naše dvije zemlje.Od same organiziranosti, igrača i financijske snage.Zvezda mi se čini isto jakom ali ipak nešto slabija od Dinama, bez obzira na polunebulozne cijene igrača na transfermarktu.Eduardo Da Silva vrijedi 4 mil a Žigić 8.Dajte molim vas.Eduardo je bio drugi strijelac lige(samo zato što je Bošnjak pucao penale) i prvi asistent lige koja je u rangu vaše(bez obzira što neki pričali).Svakim njegovim dodirom lopte(slično i Modrić) se vidi da je igračina.Žigić je dobar igrač ali čovjek je toliko (pre)cijenjen samo zato što je visok preko 2m što je iznimna rijetkost u ovom sportu.Svakoj je momčadi poželjno imati oba ova igrača ali da moram birati uvijek bi prije uzeo Eduarda jer on zna i dodat loptu a ne samo trpat u gol.Puno je zahvalniji igrač.Oni koji tvrde da je Nowotny star, bla bla.Čovjek je na ovom prvenstvu startao utakmicu protiv Portugala bez obzira što je bio dugo ozlijeđen.to dovoljno govori kakva je kvaliteta.Nije on sad Nesta ili Terry ali za vrhunske domete je još uvijek sigurno sposoban.Ima 32 godine koliko ima i Cannavaro, po mnogima najbolji igrač svjetskog prvenstva.Prestar za stopera sigurno nije.

Baki sine

pre 19 godina

@damir
E bre Damire, pališ se bez potrebe. Pa Dinamo u staroj Jugi ne da nije bio najbolji klub, nego nije bio ni najbolji hrvatski klub. Bolji je bio Hajduk, a najbolji naravno Zvezda što možeš da proveriš ako pogledaš šta je ko osvojio.

murinho

pre 19 godina

daj molim vas, kakve veze ima rijekina i varteksova sramota s dinamom. pa dinamo je prije 2 tjedna tu omoniju nakanto sa 6-0 do poluvremena. i usporedbe zvezde i dinama su presmiješne. pa kog ta zvezda ima?? tu prodajete lovačke o tome kako je naš derbi slab a vaš sam gledo 2 put prošle sezone prek rtrs-a i to je živa žalost ko i derbiji dinamo-hajduk. ništa od igre, nula, zero. dižete žigića u nebesa koda je ronaldo, te vrijedi 8 mil €, te 10, a on još čami u zvezdi. valjda piksi čeka da mu ambramović ponudi 20, pošto wenger malo nudi. pa taj žigić može eduardu samo kopačke čistit kad je nogomet u pitanju. di su te igračine iz mlade repke. sjećam se onog golmana i taj je napravio razliku u rezultatu (stojković) za razliku od onog našeg panja i vučinića koji je stvarno igračina. e da i basta je bio dobar tada, ali ostatak sezone u zvezdi šlapa. pošto stojkovića više nemate, vučinića niste ni imali, ajd mi sad objasni kakve veze imaju utakmice naših u-21 momčadi. u dinamu su u prvoj samo trojica iz te naše ekipa, i to trojica najboljih koji su jedini bili u stanju nešto napravit. ma mnogo ste smešni bre. živio georgijev haha

riki_mo

pre 19 godina

@Delija from Podgradci

to nije moja reprezentacija, ja sam iz Mostar i moja je reprezentacija Bosna i Hercegovina. Slazem se sa tobom ali sve se mjenja, pogledaj nove naslove vezane za Dinamo i Novotnya, :)

Hrvati, u ovom slučaju Zdravko Mamić zna kako se rade velike stvari. Što se tiče Zvezde, ona se može podičiti trenerom svjetske klase, ostalo prosjek nažalost. Zvjezdini igrači su po mo sudu precijenjni na transfermarket.de (Dušan Basta 5 mil. eura, daj molim te)

Delija from Podgradci

pre 19 godina

A koga to Dinamo ima? Jedina dvojica koji nečemu vrijede su Luka Modrić i Da Silva. Ovaj prvi ne bi imao mjesta u Zvezdi a Da Silva bi mogao da igra, taman uz Žigića. Pa Zvezda ima srednji red fenomenalan. Gerogijev,Milijaš,Milovanović,Janković,Kovačević,Trajković,Perović... Modrić od ove prve četvorice nije sigurno bolji. Pa imamo Dušana Bastu koji može da igra na više pozicija. Žigića ne treba ni spominjati. Tu je Purović koji ima 20 godina a već je dobar napadač. Tu je i veoma dobri Đokić. Još smo sad prodali Lukovića i Stojkovića. E sad što vaš tajkun Mamić svojim parama pokušava da dovede neke igrače ali oni neće da dođu, došao je ovaj matorac, koji ustavri i nije uopšte toliko star, ali izgleda kao da ima 40 a i tako i igra. Da ste doveli R. Kovača kako je pričano to bi i možda bilo pojačanje.
To što ste se vi prošetali kroz vašu ligu pa mislite da ste jaki ne stoji. Rekošte da rezultati Rijeke i Varteksa nemaju veze sa Dinamom. Pa ta Rijeka vas je dobro mučila prošle sezone. Evo dolaze sad kvalifikacije pa ćemo vidjeti ko će više dogurati.

ZIGIC

pre 19 godina

Po sajtu www.transfermarkt.de CRVENA ZVEZDA vredi 34,4 miliona, a samo zigic 8 miliona.Svako ko je gledao utakmicu C.ZVEZDA-Roma 3:1 video je kakav sut ima Zigic.Nadam se da su oni koji postavljaju ovakva pitanja pronasli sve odgovore u predhodne dve recenice.

Alex-Rio de Janeiro

pre 19 godina

Sta se svadjate oko nekih timova, koji spadaju u samo dno Evropskog fudbala!
Neka pokazu prvo koliko vrede, pa se onda svi javite da komentarisete.... Ako Dinamo nudi za Pandeva 1.5 miliona Eura, mogu za te pare da kupe i Patrika Klajverta, koji je dobio otkaz u Valensiji i slobodan je igrac... Dosta vise, posto postajete smesni....
Takodje i basket, nemamo nikakve uloge u Evropi a nesto se prepucavate!!!
Nasi takodje ishvalise one nase u Nemackoj, pa dobismo 6 komada u mrezi.
Prvo skocite pa recite HOP!

Da je Soldo...

pre 19 godina

Ako Novotni dodje - to bi lako mogao biti veliki "Dinamov" igracki i finansijski promasaj. Mada ne toliko star (32godine), on je jednostavno "odsluzio" svoje! Nije on fudbaler poput Zvonimira Solde, koji je do svoje 38.godine drzao tim "Stutgarta", i tamo postao "zakletva". Ovaj smireni covjek,i veliki borac, jednako kao Slaven Bilic prije njega, vrijedi mnogo vise od ovog i ovakvog Novotnija!
"Dinamu" zelim uspjeh, ali za uspjeh je nuzno omoguciti vlastitim snagama da postanu oslonac tima i sazriju u vanserijske igrace. Od jednog Luke Modrica sigurno treba ocekivati mnogo vise od Jensa Novotnog. Zivi bili pa vidjeli.

Boban (opet)

pre 19 godina

E, bas sam zasrao... Prvi posaljem komentar, otvorim topic, pa onda svi izginusmo komentarisuci "odakle im pare"... Pa stedelo se, pobogu :))
Pozdrav svima.

neko netko

pre 19 godina

neki ljudi pominju zajedničku ligu. kakav nam je fudbal (svima od triglava do đevđelije), to bi definitivno bilo najpametnije. 16 klubova u premier, 16 u prvoj ligi balkana. u prvo vreme da se igra bez gostujućih navijača a onda postepeno da se lomi kičma huliganima i da se napravi red na tribinama (ex engleska). eksplozija nacionalizma 90-ih krenula je upravo na tribinama, možda tu i treba da se završi cela ta nesrećna priča o ratovima i sranjima?

Bil_cro

pre 19 godina

Vaša Zvezda je "razbila" našeg Inter-a.To što u oni sad u drugoj ligi, u koju su ispali sa jačim kadrom nego kad su igrali protiv vas nije uopće bitno?!Dajte Dinamu klub koji je ispao iz vaše lige pa da vidimo kako će se poigrati :-)

maja

pre 19 godina

ha,ha,ha... govorili ste vi da imate bolju reprezentaciju od Hrvatske pa ste otišli doma kao najponiženija i najosramoćenija reprezentacija na SP-u.
I kao što kaže onaj moj sugrađanin, ljubomora je gadna stvar.
Evo vam još jedne vijesti da kompleksi porastu: Dinamo odbio 10 miliona EURA za Da SIlvu.

Boban

pre 19 godina

Da li ovi nesrecnici iz uprave Partizana citaju ovo??? 1,5 miliona za pojacanje, a ne 150 000 za "famoznog" Gaja (najavljuju ga kao da je Gaj Julije Cezar), pa se onda i to izjalovi... Ljudi, da bi se postizali uspesi i osvajao novac plasmanom u, recimo, Ligu sampiona, mora se dovesti POJACANJE, a ne "pojacanje". To vazi i za Zvezdu, nista nisu bolji, tj. JEDVA da su nesto bolji ovog leta... Kukala nam majka svima.

vlade

pre 19 godina

Slazem se sa Bobanom. Pogledajte takodje u rumunsko i bugarsko dvoriste, kako se od slabog istocnoevropskog fudbala grade profitabilni timovi.

Dejan

pre 19 godina

e pa kad nas diktator za razliku od Franje nije voleo fudbal pa nije sve pare sveta trpao u klub koji voli. Lako je ovde divanisati ali da podsetim za razliku od Dinama gde su pare usisavane iz ostalih sfera drustva ovde su pare isisavane iz klubova da bi se pokrivali ratni i ini troskovi. O dzepovima likova iz basni da i ne govorim.

Sada para nema i ako dodje i neko za 150K evra... treba da pevamo.

Alan Sutter

pre 19 godina

Sve je to lepo sto Boban i Vlade hoce i pricaju ali mene zanima od kojih para da to urade nasi klubovi? Nasa liga je sve gora i gora i sve se vise smanjuje. Uskoro ce Polet i GSB da igraju u prvoj ligi i ne znam samo ko ce onda da dolazi na stadione i puni klubske kase. To je susta realnost, na zalost.

Sveto ime Dinamo

pre 19 godina

Možete maknuti upitnik s Nowotnya jer je stvar sređena. Ako dođe i Pandev bit će to Dinamo kakvog sanjamo od '98.
Za vas koji se pitate odakle novci evo i odgovora: ova dvojica su pokrivena prodajom Bošnjaka i još par nebitnih igrača, a ostatak buđeta su napunili sponzori i grad Zagreb... ukupno oko 100mil. kn (~ 14mil €), što su za naše prilike vrlo respektabilni novci....

sever 4ever

pre 19 godina

Pandev nece sigurno doci dok novotni ne treba zvezdi jer sam zigic vredi kao ceo diinamo.... tako da nisu nista uradili jer jedno je najava dok je realizacija dosta drugacija

Vukasin

pre 19 godina

Ovaj sto se potpisao sv. ime dinamo stvarno prica gluposti.Gledao sam dinamo-hajduk.pa to, to je najjjgori fudbal koji sam ja ikada gledao!ono veze sa vezom jadnici nemaju!Ljudi vi ne mozete da verujete koliko je to los fudbal!Niko Kranjar pa to je vezara taj lik nevredi ni 50000 evra!Dobro je rekao neki lik da Zigic vredi vise nego dinamo a ja mislim vise nego cela hrvatska nogometna liga!((inace sam partizanovac(ne velik)) FORZA AC MILAN

Scoonie Penn

pre 19 godina

Kada dovedete igrača kalibra Nowotnyja možete dignuti Piksiju spomenik. Dinamo za razliku od vas dovodi ozbiljne igrače, a najbolji primjer su dovedeni Brazilci u posljednjih godinu dana (Anderson-Vasco da Gama, Etto-Atletico Paranaense, Carlos-kapetan mlade momčadi Sao Paula), koji su odreda prvoligaški brazilski igrači, a ne kao vaši anonimusi iz amaterskih klubova. O uspoređivanju proračuna da i ne govorimo, a jedina je šteta što se ne možemo sresti u kvalifikacijama za Ligu prvaka, pa da vidite što je momčad. Što se Žigića tiče vidim da se cijala Europa za njega otima. Toliko od mene. Pozdrav realnim Susjedima P.S. Ljubomora je gadna stvar

Cro

pre 19 godina

Žigić je košarkaš a ne nogometaš. Trebali smo i mi uzeti Nikolu Vujčića i prodavat ga kao vrhunskog centarfora, sjajnog u skoku i igri glavom.Tehnika, nije bitna.Naučit će, kao i Žigić.Za njega je Jan Koller Maradona.Smiješno.

djoMla

pre 19 godina

Pravo je pitanje otkud pare Dinamu za te transfere? Ne pije vode prica da su to pare dobijene od transfera Bosnjaka, jer ko je uopste taj Bosnjak i malo ludo zvuci prica da se za njega mogu dovesti Pandev i Novotni. Sa druge strane zasto bi grad Zagreb davao pare za dinamova pojacanja, pa nisu oni socijalna ustanova kao sto se radilo u tudmanovo vreme. Zasto ne daju pare ciboni ili zamislite da Grad Beograd da pare Zvezdi a ne da Partizanu i kako se to uopste moze pravdati u budzetu? Poreklo tog novca je sumnjivo, a s obzirom da je Dinamo rezimski klub pretpostavka je da sve finansira HDZ ili njihova ustaska emigracija.

Scoonie Penn

pre 19 godina

Moram se osvrnuti na komentar dotične djoMla, kojoj moram objasniti zašto jedan manji dio novaca Dinamo dobiva od grada. Osnovni razlog za to je da se najpoznatiji zagrebački kolektivi (ništa neuobičajano i u drugim europskim zemljama, jer takvi klubovi promoviraju svoj grad i regiju iz koje dolaze u Europi)iz Ureda za sport nagrađuju određenim iznosima, pa tako lijepe iznose dobivaju i Cibona i RK Zagreb i VK Mladost itd. Što se tiče tvoje nacionalističke opaske o ustaškim novcima, zna se koji su u Jugi klubovi bili državni (čini mi se da su bili srpski!!!), a vremena kada je Dinamo financirala država su završila prije deset godina. Dinamo sada vode ljudi koji znaju što je biznis, a među sponzorima su praktički sve ozbiljnije hrvatske firme. Osim toga, od transfera Bošnjaka u Genk se zaradilo 2 mil. eura, a nešto se zaradi i od prodaje ulaznica, jer je primjerice Dinamo prošle godine u prosjeku u ligi gledalo oko 12.000 gledatelja (Zvezda i Partizan to mogu samo sanjati. Toliko od mene, a ako ti još nešto ne bude jasno javi se. Pozdrav iz Zagreba.

riki_mo

pre 19 godina

ja mislim da mogu da dam realan komentar, nekako sam na pola puta od beograda do zagreba. dinamo danas ima i bez Novotnya jacu ekipu od zvezde i partizanu, realno, sa ovim pojacanjem ce samo ojacati odbranu. na njemackom transfermarket.de vrijednost dinama j oko 25,5 miliona eura, pa toliko su vrijedile neke reprezentacije na prošlom SP.

Susjed, tu odma'...

pre 19 godina

Sta ljudi vi ne kuzite da je nogomet zestoki posao ? Ima ovdje uspjesnih firmi koje su svoje novce ulile u Dinamo jer znaju da ce se vratiti. A najvaznije je da je na celu sposoban dvojac koji radi pravu stvar. Umjesto da se okrenete vasim problemima, omalovazate jedan pravilan put kojim moraju svi klubovi s ovih prostora, inace amaterizacija i zbogom Evropo. A novaca uvijek ima, samo je pitanje kako nagovoriti nekog da sponzorira i s kojim programom. Ovo kod nas traje vec drugu godinu, a plan je da od slijedece godine (dakle ne ove) budemo stalni ucesnici Lige prvaka. Uz malo srece mozda... A glede komentara da je tekma Hajduk DInamo bila lose to stoji, ali morate znati da je nasa prednost bila preko 30 bodova u odnosu na ajduka i da je tada sve bilo rjeseno. Zivjeli, i napred plavi...

dr miki

pre 19 godina

slazem se da je dinamo institucija i uvik je bija..samo hrvatska..ali da se trude, trude se..imaju dobru ekipu..dobru publiku..i ulazu u klub..uz dinamo idu i svi mediji,najace partije..meni je zao samo partizana koji je prosle godine imao puno sansi da dogura daleko da je imao pravu upravu da ulozi malo para..a ne ono sramljenje nasega klubskog fudbala..i zato jos jednom kazem uprava odlazi..
Za vas iz B92 ,predsednik dinama je zdravko mamic ..a njegov brat zoran je kapiten dinama i veliki prijatelj novotnog..

Spejl

pre 19 godina

@Scoonie Penn
Ne bih ja da dizem spomenike ima ko je za to zaduzen a ako ste i zadovoljni Nowotny-jem tu je kraj raspravi... Vi cete morati da zivite sa njim celu sezonu...
Sto se tice vasih "Superstarova" iz Brazila, podseti me ali cini mi se da je neki Anderson, iz stamenog brazilskog prvoligasa, placen milion evra, napravio crveni karton u derbiju i svom debiju... Ovde na Zelenom Vencu mogli ste da dobijete taj kvalitet za 100 evra (mozda i manje ako budete uporni u cenjkanju)... Sto se tice nasih brazilskih pojacanja, mozda nisu kalibra "superzvezda" kao vasa ali su nama dobra... Mi smo zadovoljni sta su oni uradili u svojim uzrastima... Sto se tice pretnji upucenih na sastajanje nase dve "momcadi", evo istorija nas uci da nismo imali vecih problema sa vama ikada ali ko ce ga znati mozda "puse" neki novi vetar... Osim toga vi malo liga za opstanak, liga za ostanak, cas Mamic ne valja, cas valja... Veruj mi imamo mi komsije iste takve par stotina metara vise, lako ces ih naci po transparentu ispred stadiona: "Bili bolji a izgubili!"... Tako da imamo iskustva sa takvim timovima... Nas zabrinjavaju ovi drugi, od skora drugoligasi, e ti su teski na pregovorima...

!

pre 19 godina

VUKASINE
A ste ces tek misliti o vasoj ligi ,kad Dinamo bude tvoju zvijezdicu pocastio sa petardom. I ovi sto pitaju od kuda novac, pa i HNK Rijeka ima vise love od vasih "divova",a i Hajduk se polako dize!!!!!!!

Delija-Chile

pre 19 godina

Morala bi pod hitno da se organizuje fudbalska "goodyear" liga jer na ovom zapadnom balkanu ovako kako je fudbal nema nikakvog smisla ni napretka. Pozdrav ljubiteljima carobne igre.

Delija from Podgradci

pre 19 godina

Stvarno je klasa taj Novotni, možda je nekad bio, prije 7-8 godina, ali možda, a sad je jedan običan stari igrač koji ničemu ne vrijedi. Što se tiče Pandeva sigurno će pored Evertona i još jednog jakog kluba, zaboravio sam koji je, da dođe u Dinamo, da naravno!
O vašoj kvaliteti i jačini nemojte da pričate. Pa klubovi vam ispadaju u drugom kolu kvalifikacija lige šampiona a i u kupu uefa vas nema nigdje. Ne znam gdje bi taj jaki dinamo prošle sezone u Evropi? A da prethodne sezone je igrao ligu za opstanak a prvak bio moćni Hajduk koji dobi 8 komada od super jakog Debrecena. Ali prošle sezone Dinamo je pokazao svoju snagu, suvereno je vladao moćnom hrvatskom ligom. Ej pa Dinamo ima snagu u jednom Luki Modriću, klasa od igrača, a takođe i onaj Da Silva. Znate to su oni koji su našoj mladoj reprezentaciji pokazali kako se igra fudbal u sred Beograda pa bogami i Zagreba. A imaju i onog Andersona Kostu, platiše ga 1 milion, samo ne znam nešto ga šalju na kaljenje, nije još dobar za Dinama, ipak ne može u Dinamu svako da igra. A tu su stari i lukavi lisci kao što su Vugrinec,Agić i Marić. Naigrali se po Evropi: Real,Barcelona,Milan,Juve.... pa sad došli sa mnogo više znanja i iskustva da odvedu Dinamo do lige šampiona, ne mislim da se kvalifikuju već naravno do trofeja. Da toliko je jak taj dinamo.

Vuk Samotnjak

pre 19 godina

Kompleksi prste na sve strane. A ljudi se svadjaju oko nekih z-brazilaca i Novotnog, kao da je u pitanju Ronaldinjo... I stvarno je vrlo bitno ciji tata ima vise para jer nas to cini vecim ljudima. A pretnje o petardama su samo strah i priprema za packe na sopstvenoj kozi...

Delija from Podgradci

pre 19 godina

@riki_mo
A vrijednost Zvezde na tom istom trensfermarket.de je 34.4 miliona.
Kao što rekoh u mom prethodnom komentaru, većinu vaše mlade reprezentacije činili su igrači Dinama a većinu naše igrači Zvezde. A vi nas dobiste i u Beogradu i u Zagrebu pa naravno da ste onda jači. Samo nešto nisam siguran jel to tako bi ili se ja varam. Neka me neko sipravi ako griješim.

Nikola

pre 19 godina

Sta se bre javljaju ovi Hrvati?!
Alo bre, ma gledajte u svoje dvoriste!
Pa niste prosli prvi krug kvalifikacija od 1998 i sad ste nasli tu da pametujete!
Samo pssst!!

delija

pre 19 godina

Ljudi ma kakav Novotni, pa taj je rupa bio i u Nemackoj reprezentaciji a sto se tice uspordjivanja Zvezde i Dinama mislim da je smesno. Kao prvo Zvezda ima na svim pozicijama bolje igrace od tog Dinama a dokazala je to vise puta kada je vecina mladih reprezentivaca koji igraju u Zvezdi pobedila Hrvatsku mladu repku ciji su igraci nosioci Dinama i to u Beogradu i Zagrebu a za mlade Hrvate su igrali tada i njihovi sadasnji A reprezentivci kao sto su Srna, babic, kranjcar, modric eduardo itd. i stalno su gubili od nasih mladih za koje su igrali zvezdasi Basta, Jannkovic, Stojkovic, Perovic, Bisevac itd.... Ovaj Bugar Georgijev je 2 bolji od tog Nemca koji nikad nije bio ekstra igrac. On je dobro igrao u bayeru i Nemackoj repki u kolektivu ali nije igrac tipa jedan na jedan i igrac koji vrsi neke egzebicije. Ako Dinamo ima ostale igrace rupe onda ce i on biti rupetina. Zvezda je bolja i tu nema nikakve dvojbe a neko rece da je Zigic kosarkas. proverite sto je radio Romi u Beogradu kada ih je sam on razbio i kada je Zvezda prosle godine pobedila slavnu italijansku Rmu sa 3:1. Zvezd, Srbija NAPRED.

Pedja-NS

pre 19 godina

Hrvatski klubovi vec dve sezone ne znaju za pobedu u Evro-kupovima. Rijeka nije mogla da pobedi omoniju kuci, a varteks tiranu : Smesno. Jeste da Dinamo ima dobru momcad, dovodi Nowotny-a, mozda i pandev,ali razikla izmedju zvezde i Dinama je u tome sto zvezda ima dobre domace igrace, a Dinamo ne. Oni moraju da uvoze. A Nowotny trenutno nije mnogo bolji od Bisevca : Stari je, a i bio mnogo povredjen.

zagrebboy

pre 19 godina

ajmo bit iskreni. ove pare za novotnyija i pandeva, kao i za andersona dinamo NEMA!!! to su iz mamićeva džepa. eto, mi za razliku od ostalih klubova s ovih prostora imamo sreću ili nesreću, kako se već uzme, da imamo svog malog abramovića koji iz vlastite čarape plaća pojačanja i nije mu žao. što je i u redu. što bi netko sjedio u upravi dinama npr. i uzimao samo plaću iz kluba a da nikako financijski ne pridonosi klubu. e to tako više ne može, niti smije biti. dakle, iz svih tih klupskih "veličina" (koji to više nikad neće biti ili bar ne u slijedećih 15-20 godina) treba izbacit sve koji žive od kluba a ne za klub. jer meni kao navijaču uskraćuju mogućnost da gledam dobru ekipu jer eto oni su nesposobni pronać negdje par stotina tisuća eura za normalno funkcioniranje kluba. e pa valjda ima neko ko to može. i onda će svima biti bolje, i svi će moći dovesti neka zvučnija imena, ili što je bitnije zadržati svoje mlade igrače.
pozdrav

vlada edmonton

pre 19 godina

Solidno pojacanje za Dinamo nema sta. Vidi se da se spremaju za LS, ali da bi tim bio spreman za tako nesto mora da odigra bar 10 - 15 jakih utakmica u prvenstvu. Nazalost nasi i hrvatski klubovi odigraju samo po 2 - 3, pa kad odu na evropsku scenu ne pomazu ni prtene gace (znamo kako su prosli Hajduk i Partizan prosle godine, a ni drugi se nisu proslavili). Tako da mi ovo prepucavanje lici na "smejala se sherpa loncu". Obe lige su beton. Koliko je ljudi gledalo Zvezda -
Jedinstvo ili Partizan - Javor? Delija -Chile je u pravu za zajednicku ligu (ukljucujuci BiH i ko jos hoce sa Balkana), jer tu bi prosek bio sigurno 20000 po utakmici, ali to su za sada pusti snovi.

Xpres

pre 19 godina

Svim komsijama iz susjedne nam drzave, sto pricaju o sjajnim investicijama hrvatskih timova, dovoljno je reci: pogledajte koeficijent tabelu UEFAe :-) Pa bum videl ko je uspesnij i ko vise vredi. Ako se ne varam prvak drzave vam redovno biva nakantan u evropi .-) a i ovu sezonu ste poceli dobro u evro kupovima :-) remi kuci protiv "respektabilnih" evropskih timova :-)

Dejan

pre 19 godina

Bisnjak otisao za 2 miliona? Kakve se price ovde vode na komentarima stekao sam utisak da je za barem 10. Zvezda je prodala golmana za vise para... no nazad na temu izvora finansija. Ne znam kakvi su Dinamovi sponzori ali znam kakvi su nasi, i ako su Dinamovi barem za 10% vise okrenuti stvarnim sponzorstvima a ne cistom pranju para sa provizijom, slazem se da imamo puno da ucimo i sustizemo. Ali ja sam govorio o temeljima. U Kroaciju je ulagano puno devedesetih, dovodjeni igraci koji su ich vredeli, treneri poput Ardiljesa, vracani stari asovi... i to je sada temelj zdravom Dinamu. Kod nas (Zvezda recimo) imamo situaciju da je cela ona zlatna generacija prodata za desetine miliona dolara, da je tokom devedesetih radjeno na desetine velikih i malih transfera i da se sve te pare pokradene. Pa mi imamo isti semafor od kada ja pratim utakmice (1982)... da nije bilo propise UEFE i huligana ni stolice ne bi zamenili. A sada, ako kazemo da je sadasnja uprava postena, nasledili su dugove, razjureni "sponzori" dovedena dobra ekipa i veliki potencijal u igracima. Uz malo interesa pravih sponzora, doci ce i Dinamo ali i ostali u svoju default poziciju, a to je gutanje prasine iza nas. 25,5 miliona?? pa Zigic je procenjen na pola toga... valjda ostalih 20 mogu da skrpe jos 10 izmedju sebe ;)

Stefan H-Novi

pre 19 godina

Ma svi ovi hrvati koji toliko likuju zbog Nowotnija ce dozivjeti jedan veliki samar jer od njihovog ulaska u Ligu sampiona nece biti nista.Samo uporedite sredinu terena Zvezde i Dinama.NEBO i zemlja!!!Pa njihov derbi je SMIJESAN! ! ! Zivim u Herceg Novom i imao sam tu nesrecu da ga gledam na HRT-U.(SAMO jednom iz znatizelje) i mogu vam reci da je nasa liga ma koliko to smijesno zvucalo mnogo bolja.
Pozdrav od Novljanskih Srba i Delija.

dare306

pre 19 godina

E ovako se prave transferi.A ne kao ovi nasi, ganjaju poluamatere i isprane veterane po sumadiskim selima i crnogorskom krsu.E moj Zeko i ostali rasturit ce te Partizan na razlomke sramota.

Nasty-Boy

pre 19 godina

Hehehe,citajuci ove komentare neko bi pomislio da je hrvatska liga jaca od nase.Ma daj smijesni ste,Zvezda sa Zigicem se ne moze porediti ni sa Partizanom,ni sa Dinamom,ni sa sada vec propalim Hajdukom.
Rijeka sa Omonijom kod kuce igra 2:2,a Varteks ne moze Tiranu pobijediti.Toliko o vasoj jacini.lol.

Dragan

pre 19 godina

Zvezda-Zapresic 7-1 dovaljno pokazuje razliku u kvalitetu. Pobeda mlade reprezentacije razliku u potencijalu. to ne moze da ispravi jedan istroseni nemac na zalasku karijere i jedan prosecan fudbaler serie a

Cro

pre 19 godina

Rijeka i Varteks su bez pretjerivanja 2 klase slabiji od Dinama, stoga govorit o njima kao ogledalu naše europske stvarnosti nije realno..Liga nam nije jaka, nije ni vaša doduše.U istom su rangu šta god mi i vi govorili.HNL gledam svaki vikend a vašu ligu tu i tamo da vidim kako se igra.No moram reći da mi se Dinamo čini najjačim klubom u naše dvije zemlje.Od same organiziranosti, igrača i financijske snage.Zvezda mi se čini isto jakom ali ipak nešto slabija od Dinama, bez obzira na polunebulozne cijene igrača na transfermarktu.Eduardo Da Silva vrijedi 4 mil a Žigić 8.Dajte molim vas.Eduardo je bio drugi strijelac lige(samo zato što je Bošnjak pucao penale) i prvi asistent lige koja je u rangu vaše(bez obzira što neki pričali).Svakim njegovim dodirom lopte(slično i Modrić) se vidi da je igračina.Žigić je dobar igrač ali čovjek je toliko (pre)cijenjen samo zato što je visok preko 2m što je iznimna rijetkost u ovom sportu.Svakoj je momčadi poželjno imati oba ova igrača ali da moram birati uvijek bi prije uzeo Eduarda jer on zna i dodat loptu a ne samo trpat u gol.Puno je zahvalniji igrač.Oni koji tvrde da je Nowotny star, bla bla.Čovjek je na ovom prvenstvu startao utakmicu protiv Portugala bez obzira što je bio dugo ozlijeđen.to dovoljno govori kakva je kvaliteta.Nije on sad Nesta ili Terry ali za vrhunske domete je još uvijek sigurno sposoban.Ima 32 godine koliko ima i Cannavaro, po mnogima najbolji igrač svjetskog prvenstva.Prestar za stopera sigurno nije.

Baki sine

pre 19 godina

@damir
E bre Damire, pališ se bez potrebe. Pa Dinamo u staroj Jugi ne da nije bio najbolji klub, nego nije bio ni najbolji hrvatski klub. Bolji je bio Hajduk, a najbolji naravno Zvezda što možeš da proveriš ako pogledaš šta je ko osvojio.

murinho

pre 19 godina

daj molim vas, kakve veze ima rijekina i varteksova sramota s dinamom. pa dinamo je prije 2 tjedna tu omoniju nakanto sa 6-0 do poluvremena. i usporedbe zvezde i dinama su presmiješne. pa kog ta zvezda ima?? tu prodajete lovačke o tome kako je naš derbi slab a vaš sam gledo 2 put prošle sezone prek rtrs-a i to je živa žalost ko i derbiji dinamo-hajduk. ništa od igre, nula, zero. dižete žigića u nebesa koda je ronaldo, te vrijedi 8 mil €, te 10, a on još čami u zvezdi. valjda piksi čeka da mu ambramović ponudi 20, pošto wenger malo nudi. pa taj žigić može eduardu samo kopačke čistit kad je nogomet u pitanju. di su te igračine iz mlade repke. sjećam se onog golmana i taj je napravio razliku u rezultatu (stojković) za razliku od onog našeg panja i vučinića koji je stvarno igračina. e da i basta je bio dobar tada, ali ostatak sezone u zvezdi šlapa. pošto stojkovića više nemate, vučinića niste ni imali, ajd mi sad objasni kakve veze imaju utakmice naših u-21 momčadi. u dinamu su u prvoj samo trojica iz te naše ekipa, i to trojica najboljih koji su jedini bili u stanju nešto napravit. ma mnogo ste smešni bre. živio georgijev haha

riki_mo

pre 19 godina

@Delija from Podgradci

to nije moja reprezentacija, ja sam iz Mostar i moja je reprezentacija Bosna i Hercegovina. Slazem se sa tobom ali sve se mjenja, pogledaj nove naslove vezane za Dinamo i Novotnya, :)

Hrvati, u ovom slučaju Zdravko Mamić zna kako se rade velike stvari. Što se tiče Zvezde, ona se može podičiti trenerom svjetske klase, ostalo prosjek nažalost. Zvjezdini igrači su po mo sudu precijenjni na transfermarket.de (Dušan Basta 5 mil. eura, daj molim te)

Delija from Podgradci

pre 19 godina

A koga to Dinamo ima? Jedina dvojica koji nečemu vrijede su Luka Modrić i Da Silva. Ovaj prvi ne bi imao mjesta u Zvezdi a Da Silva bi mogao da igra, taman uz Žigića. Pa Zvezda ima srednji red fenomenalan. Gerogijev,Milijaš,Milovanović,Janković,Kovačević,Trajković,Perović... Modrić od ove prve četvorice nije sigurno bolji. Pa imamo Dušana Bastu koji može da igra na više pozicija. Žigića ne treba ni spominjati. Tu je Purović koji ima 20 godina a već je dobar napadač. Tu je i veoma dobri Đokić. Još smo sad prodali Lukovića i Stojkovića. E sad što vaš tajkun Mamić svojim parama pokušava da dovede neke igrače ali oni neće da dođu, došao je ovaj matorac, koji ustavri i nije uopšte toliko star, ali izgleda kao da ima 40 a i tako i igra. Da ste doveli R. Kovača kako je pričano to bi i možda bilo pojačanje.
To što ste se vi prošetali kroz vašu ligu pa mislite da ste jaki ne stoji. Rekošte da rezultati Rijeke i Varteksa nemaju veze sa Dinamom. Pa ta Rijeka vas je dobro mučila prošle sezone. Evo dolaze sad kvalifikacije pa ćemo vidjeti ko će više dogurati.

ZIGIC

pre 19 godina

Po sajtu www.transfermarkt.de CRVENA ZVEZDA vredi 34,4 miliona, a samo zigic 8 miliona.Svako ko je gledao utakmicu C.ZVEZDA-Roma 3:1 video je kakav sut ima Zigic.Nadam se da su oni koji postavljaju ovakva pitanja pronasli sve odgovore u predhodne dve recenice.

Alex-Rio de Janeiro

pre 19 godina

Sta se svadjate oko nekih timova, koji spadaju u samo dno Evropskog fudbala!
Neka pokazu prvo koliko vrede, pa se onda svi javite da komentarisete.... Ako Dinamo nudi za Pandeva 1.5 miliona Eura, mogu za te pare da kupe i Patrika Klajverta, koji je dobio otkaz u Valensiji i slobodan je igrac... Dosta vise, posto postajete smesni....
Takodje i basket, nemamo nikakve uloge u Evropi a nesto se prepucavate!!!
Nasi takodje ishvalise one nase u Nemackoj, pa dobismo 6 komada u mrezi.
Prvo skocite pa recite HOP!

Da je Soldo...

pre 19 godina

Ako Novotni dodje - to bi lako mogao biti veliki "Dinamov" igracki i finansijski promasaj. Mada ne toliko star (32godine), on je jednostavno "odsluzio" svoje! Nije on fudbaler poput Zvonimira Solde, koji je do svoje 38.godine drzao tim "Stutgarta", i tamo postao "zakletva". Ovaj smireni covjek,i veliki borac, jednako kao Slaven Bilic prije njega, vrijedi mnogo vise od ovog i ovakvog Novotnija!
"Dinamu" zelim uspjeh, ali za uspjeh je nuzno omoguciti vlastitim snagama da postanu oslonac tima i sazriju u vanserijske igrace. Od jednog Luke Modrica sigurno treba ocekivati mnogo vise od Jensa Novotnog. Zivi bili pa vidjeli.

Boban (opet)

pre 19 godina

E, bas sam zasrao... Prvi posaljem komentar, otvorim topic, pa onda svi izginusmo komentarisuci "odakle im pare"... Pa stedelo se, pobogu :))
Pozdrav svima.

neko netko

pre 19 godina

neki ljudi pominju zajedničku ligu. kakav nam je fudbal (svima od triglava do đevđelije), to bi definitivno bilo najpametnije. 16 klubova u premier, 16 u prvoj ligi balkana. u prvo vreme da se igra bez gostujućih navijača a onda postepeno da se lomi kičma huliganima i da se napravi red na tribinama (ex engleska). eksplozija nacionalizma 90-ih krenula je upravo na tribinama, možda tu i treba da se završi cela ta nesrećna priča o ratovima i sranjima?

Bil_cro

pre 19 godina

Vaša Zvezda je "razbila" našeg Inter-a.To što u oni sad u drugoj ligi, u koju su ispali sa jačim kadrom nego kad su igrali protiv vas nije uopće bitno?!Dajte Dinamu klub koji je ispao iz vaše lige pa da vidimo kako će se poigrati :-)

maja

pre 19 godina

ha,ha,ha... govorili ste vi da imate bolju reprezentaciju od Hrvatske pa ste otišli doma kao najponiženija i najosramoćenija reprezentacija na SP-u.
I kao što kaže onaj moj sugrađanin, ljubomora je gadna stvar.
Evo vam još jedne vijesti da kompleksi porastu: Dinamo odbio 10 miliona EURA za Da SIlvu.