Petak, 19.05.2006.

23:06

Kežman: Naj iznenađenje, što da ne?

Autor: AS  |  Izvor: SNTV

Kežman: Naj iznenaðenje, što da ne? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

BRKAJLIJA

pre 19 godina

DEKI,
Ja sam ti Partizanovac do koske,ali onaj Partizanovac koji podere grlo kad Zvezda igra sa nekim iz inostranstva,navijajuci za Zvezdu.Verovatno ,vecini ce se to uciniti nemogucim.onom drugom delu9koji shvataju i ziove to tako kao ja)je sve logicno.Logicno u najmanju ruku zbog toga sto Partizan za Zvezdu skuplja bodove i Zvezda za Partizan skuplja bodove.Znaci igraju jedni za druge i igraju za sebe istovremeno,kad igraju sa nekim vani.
Dejan Stankovic je taj profil igraca da ima volju,opustenost,fizicku snagu i usredsredjenost na igru.To su kljucne osobine.E da ima trik i vic ,bio bi Anri ili Ronaldinjo,a mozda i vise od toga.On je prosecan i njegove kvalitete je dobro koristila Zvezda,Lacio,i sad Inter.To radi i Ilija.

*Iversone,
Ti si dobro elaborirao stvar da bi odbranio tvoje misljenje.Imas pravo da tako mislis.Medjutim,Ilija je pozvao najjace sto imamo u sredini terena.Pozvao je borce i tehnicare.Ilic moze sve to da uradi na fenomenalan nacin.Ilic je osporavan od drugih kod nas ,samo zbog toga sto nije u Zvezdi.Da je tamo on bi bio toliko izreklamiran(zasluzeno)da mu nebi bilo ravna i ovde bi se komentarisalo da je sredina OK resena.Kao vodonose i takodje kreatori na sredini su Deki i Nadj.Kao apternativa tu je Ergic(fenomenalno odigrao sezonu u ne bas neuspesnom timu.
Ja sam bio pristalica Lukovica(a ja Partizanovac).Njegova igra me podseca na Jusufijevu(tada bek bez konkurencije u svetu) od pre mnogo godina.Momak je jak,izdrzljiv,tehnicki doteran,racionalan u igri,hrabar i samouveren.Sve ovo mislim na osnovu onog sto sam video na utakmicama.Ipak mislim da je Ilija napravio i tu pravi izbor.

IQ 400

pre 19 godina

Mislis li ti,M(m)ontenegro, da li bi se oni veselili bilo kom dobrom rezultatu Srbije.Ne,ne,naprotiv,no mozda je Montenegro blize mentalitetu "susjeda u ovim sudbonosnim satima-oprostite,malo politike,ali ovo je samo odgovor na prethodni komentar.

Deki zakon!

pre 19 godina

@BRKAJLIJA

Stankovic priznajem nije blistao uvek u reprezentaciji, mada ako bude hteo da se proda (kao i ostali igraci) na SP mu je prilika da pokaze sta zna. A on je laf i u Interu igra ko tata. Asistencije za 10, trci, ume da izdribla, ima mocan sut, u dobroj je formi, ojacao je, hvala Bogu da imamo njega da drzi vezni red na bar nekom nivou, posto se vec moze ocekivati da ce taj nivo drasticno da opada kada Nadj dobije loptu na 3 sekunde, pre nego sto je izgubi. Zamenio bih tog Nadja za bilo kog igraca, ma iz Trinidad & Tobagoa, samo da ga ne gledam na terenu kako nista ne radi.

Iverson

pre 19 godina

@BRKAJLIJA
Ja "samo" imam nevericu u Petkovica i njegove sposobnosti.Imam dovoljno razloga za to.Lose igre,tj.nepostojanje prave igre,pogresna taktika u vecini utakmica,koncepcija,itd.I posebno je iritirajuci nacin priprema za mundijal.Samo jedna ozbiljna trening utakmica.Izgovor-da se igraci ne povrede.Pa zar drugi koji igraju trening utakmice nemaju isti rizik?
I,da ne nabrajam.
Ne znam na kakve podatke mislis,pretpostavljam na podatke o formi igraca,ali izgleda da Ilija nije nista od toga isproveravao,nego je sve igrace,ili bar najveci deo njih pozvao u tim po cistoj INERCIJI.
Jer da je isproveravao,ne bi mu palo na pamet da neke igrace koji dugo ne igraju pozove.Ili neke koji nisu u formi.Povrh svega,jos je hteo i svog sina da ubaci u tim.Pre nekih,drugih,boljih igraca.To ne mogu nikako da mu oprostim.Iako on(Dusan) mozda i nije los igrac,ali to sad nije vazno.Vazan je princip,koji je sam ILIJA PETKOVIC PROKLAMOVAO: Da u timu mogu da budu samo oni koji su izgurali teret kvalifikacija!!I otkud onda tu sada njegov sin?Ili Dudic (uzas!).Ili Ergic ( koji je inace dobar igrac,i treba da bude tu ).Zar ti to ne lici na cistu NEPRINCIPIJELNOST Ilije Petkovica?Dvostruki standardi?
E,ako je vec tako neprincipijelan,A JESTE,onda je mogao da u tim pozove i neke od onih odlicnih igraca koje sam ranije naveo (Rambo,Vukcevic,Krasic...),a koji su sigurno bolji od njegovog sina,i isto neki od njih (Rambo),nisu igrali u kvalifikacijama.Jel' Dusan bolji od njih?A njih nije pozvao,i to samo,cini mi se, iz inata.
I to pominjanje na konferenciji za stampu da je taj decko bio blizu reprezentacije,a ne pominjuci te druge koji su isto zasluzili da budu u reprezentaciji,pa jos i vise,jer su kvalitetniji,izgleda kao najobicnija provokacija od strane Ilije Petkovica,upucena nama,koji smo trazili te igrace.
Mnogi su trazili da se u tim pozovu i neki igraci koji mogu i da kreiraju igru,a ne samo ONI KOJI KVARE.Sta mislis kad bi Brazil,Engleska,Argentina i slicne reprezentacije imale samo igrace koji kvare igru,na sta bi licio fudbal?Da im je osnovna preokupacija da protivniku pokvare igru,bez zelje da pobede.I da su Pekerman,Erikson,Van Basten,i ostali kao Petkovic?Zar to ne bi bila PROPAST fudbala?Na svu srecu,takvih kao Petkovic nema mnogo.
Zasto Stankovic u Interu ima ulogu da ne samo kvari igru protivnika,nego i da igra,i to vrlo uspesno,ofanzivno,a i prikazuje dobru igru,daje golove?Zasto mu Mancini ne da ulogu da samo kvari igru,i nista drugo da ne radi?Zasto ne primeni Petkovicev recept,ako je to tako dobro i ispravno?A ipak je Inter sila.
Mozda i osnovna stvar od koje zavisi igra jedne ekipe u fudbalu je da li trener ima zelju da pobedi,ili ne.PETKOVIC NEMA ZELJU DA POBEDI.Sve ostalo proizilazi iz toga.Njegov sastav,koncepcija...
Mislim da bi ustvari ti trebalo da se OSLOBODIS ZANESENOSTI Ilijom Petkovicem i njegovim,kako ti kazes,vrhunskim ljudsko-moralno-strucnim sposobnostima.Cak iako ga poznajes iz mladosti.Jer,najblaze receno,te vrline se bas i ne primeciju kod njega,da ne kazem nesto gore.
I,na kraju ispada da bas Petkovic sastavlja ekipu prema rodjacko-klanovsko-burazerskim vezama?To je sad bar ocigledno.
Kazes,kod Ilije nema paradera.Slazem se da ni ne treba da ih bude.Ali,kod Ilije nema ni PRAVIH KREATORA IGRE,A TREBALO BI DA IH BUDE.BAR NEMA ONIH KOJI SU U FORMI.Pogotovo sto smo na sredini terena najgori.A sam znas da se tu resava utakmica.
I,na kraju,ja sve ovo sto govorim u poslednje vreme,govorim iz jednog jedinog razloga :
Propustamo idealnu priliku da nesto zaista postignemo u svetskom fudbalu.Skoro nam se nece ukazati takva sansa.Uz male promene,u vidu samo par igraca,uz skoro sve ove igrace koje imamo,dobili bismo u nasoj igri organizovanost i kreativnost.Sve ostalo imamo,i ja to naravno podrzavam:zajednistvo,drugarstvo ( u timu),borbenost,dobri medjuljudski odnosi medju igracima,itd,.Sve je to OK.Ali to nije dovoljno.Nama fali SRAF bez koga se cela masina raspada.A,to je sredina terena.Ma kako to banalno zvucalo.
I,onda me na kraju "ubedi" da je moj zivotni moto neverica u sebe,i da nisam u pravu kada tvrdim da samo zbog LIMITIRANOSTI jednog coveka i njegove nespremnosti da usvoji vrednosti savremenog fudbala,necemo postici ono sto bi mogli na Mundijalu,a to je,po meni,MNOGO DALJE OD GRUPE!!

BRKAJLIJA

pre 19 godina

Iversone,
Ti mora da imas neki zivotni moto koga je definisala neverica u sebe ,a samim tim i sve oko sebe.Mislis li ti da Ilija nije isproveravao sve te podatke i uporedio vrednosti?Pa ja se sa tobom slazem za Stankovica,ali Stankovic nikad nije bio neki virtuoz sa loptom.On je tu da kvari igru protivnika i on to dobro radi i u Intereu i u Reprezentaciji.Ne mozes od njega ocekivati sarm i vic u igri.On to nema,ali ima ovo drugo i ima fizicke predispozicije za tu jurnjavu.Pa gledaj da on juri po terenu i onda natrci na loptu i blebne je i ona ide pravo u raslje sa 30 metara.On je vredan i veliki borac.
Mozda ce tamo stici Paunovic(nebi bilo greske) i mozda jos neko,ali nedaj boze da to bude zbog nekih tezih povreda.
Imamo mi svi viziju ,ali vizija Ilijina se pokazala dobra u kontinuitetu.Sve sto pises bilo je isto i na pocetku.Keza nije igrao u celziju.....Ipak Ilija napravi ovo sto napravi.Imaju odlucnost i samopostovanje.Nedaj boze da nose tvoju nevericu u sebi.Oslobodi se toga i bice ti lakse i osecaces se komfornije.Znas ti kako je Savicevic sastavljao repku?Po pritiscima iz medija,dogovor sa klanovima (navijackim) i po imanima koja su izreklamirana.Vidis li da se svuda u svetu vode ,zestoke,medjusobne polemike oko izbora repki.Argentina kljuca,Holandija....Nas trener je u pravu!Pozvao je pod barjak junake i pobednike u dusi.Ako se namere na bolje od sebe onda ce to biti viteski gubitak,ako se namere na ravne ,odlucice nijanse,a ako se namere na manje samopouzdane ,onda ce pobediti.To je trik moj neznani prijatelju.Kod Ilije nema PARADERA.Savicevic,ceo zivot,onaj fudbakski a i sada ,bio parader i tako je i shvatio repku.Zato se dogodio Azerbejdzan i Finska.....
Ja jedino tvrdim da kod Ilije nema parade nego vojevanje i bira one koji hoce ,mogu i znaju to najbolje i koji su UBEDJENI DA MOGU DA POBEDE,DA VREDE BAR KOLIKO I ONI SA SUPROTNE STRANE.MA PRIJATELJU DOSTA MI JE U ZIVOTU MISEVA KOJI KAD NEMA ODGOVORNOSTI ZONGLIRA A KAD JE STANI PANI ...PIH....
Ziveo ti meni.

marko

pre 19 godina

pa...mislim da mozemo mnogo...ali...sve zavisi od njih i njihovih glava.sto se mene tice mislim da nam je ZIGIC velika prednost,neka ga dva puta pogode u glavu i eto nama dva gola!!mislim da nam je tim OK sem sto bi ja pozvao LUKOVICA I KRASICA!

Bane

pre 19 godina

Prethodni komentari su ipak previse optimisticni. Najrealnije gledano, tesko je da mozemo da u dve utakmice, sa Holandijom i Argentinom, prodjemo neporazeni. Vrlo verovatno cemo imati bar jedan poraz. Takodje, buduci da smo mi ekipa 0-2 gola a i X-ekipa, imacemo verovatno i jedan neresen rezultat iz 3 utakmice u grupi. Tu je i jos jedna utakmica koja ima podjednake sanse da se zavrsi nasom pobedom, nereseno ili porazom. Tako da mislim da mi mozemo da prodjemo dalje jedino kao drugi u grupi, i to sa skorom pobeda, remi i poraz. Ali i to naravno vrlo tesko. Ipak nasi ne treba da se predaju, jer ako prodjemo dalje znaci da mozemo da se nosimo sa glavnim favoritima za osvajanje prvenstva (izuzev Brazila) i imali bismo otvoren put ka finalu.
Takodje mislim da je Obala Slonovace precenjena ekipa. Ebue i Ture igraju dobro u Arsenalu, ali u reprezentaciji je to skroz druga prica, uostalom isto vazi i za sve nase reprezentativce koji pruzaju oko 50% svojih mogucnosti. Drogba se moze ustopovati i mislim da se nece ni videti na terenu protiv nas.

Neutron

pre 19 godina

B92 molim te objavi moj tekst! Dosta mi je vise da citam komentare ovih fatalista-tragicara-pesimista koji uvek sve nabolje znaju i dele savete i uce pameti "glupim,naivnim optimistima". Pa vi ste bre najgluplja bagra koja postoji. Kocite sve! Vi, sa vasim malim, ogranicenim mozgovima, krpe od karaktera, ljudi bez ikakvih iluzija I aspiracija u zivotu hocete da ucite druge kakav stav treba da se zauzme u zivotu?! Pa vi, slepci jedni jadni, nista ne znate. Ne znate da je volja i vera prva stvar u zivotu. Pa nikada necete izaci iz vasih misijih rupa, shvatite to vec jednom, sa takvim pojimanjem zivota. Pa gde bi Nemacka dogurala sa onim posranim timom na proslom SP da su imali vas stav? NIGDE! a stigli su do finala. Dokle bi Grcka dogurala na proslom EP da ima vas mentalitet?
DOSTA MI VAS JE! Sepurite se kao da sve znate, a vi ste ti koji nista o zivotu ne znaju! Pustite normalne ljude da gaje nade i iluzije, pa to cini zivot lepsim, bre, slepci, zar ne kapirate to? Ma skidajte mi se s ociju, bando gubitnicka. Bez vas ce od nase zemlje i da bude nesto! AJMO, MOMCI! GLAVU GORE I U BORBU! MOZDA SE NESTO LEPO I DESI, A AKO NE, POKUSACEMO SLEDECI PUT!!! ZIVELA BORBA!!

Bane

pre 19 godina

Sa Kezmanom u napadu necemo dati ni gol a kamoli da se plasiramo dalje. Doduse, mi u poslednje vreme tesko gubimo utakmice pa cemo verovatno proci sa jednim ili 2 boda iz 3 utakmice, sto je objektivan domet nase reprezentacije.

Riquelme

pre 19 godina

Inter nije veliki klub, Zvezda je kao on ili veca, Porto, Steua Rumunska, Seltik, Benfika je veci klub od Intera.
(Dida, 20. maj 2006 04:14)


TI SI LUD MAJKE MI!!!! HAHAHAHAHAHA Samo zato sto ne kupuje utakmice kao Milan ili Juve ne znaci da nije veliki klub!!!!

Neutron

pre 19 godina

Kako me nerviraju ovi fatalisti-tragicari-pesimisti koji se non stop javljaju da bi sve "glupe naivne optimiste" spustili na zemlju i "otvorili im oci i ucili o zivotu". Pa vi ste bre jedna mizerna masa bez ikakvih aspiracija i nada u zivotu. A uopste to ne kapirate. Vrlo je malo nacija na ovom svetu gde sa nade i optimizam ravne sa gluposcu. Pa sta mislite, da bi nemci stigli do finala sa onim smrdljivim timom na proslom SP da nisu imali veru i volju za borbom. Ili da bi Grcka bila sampion Evrope da nisu verovali da je to cak mozda i moguce!? NIKAD! Bezite vi odvratni pesimisti u vase mracne rupe i pustite da makar normalan svet gaji nadu i time malo osvetli svoje zivote! E, jeb..m ti , cudne li sorte. I nece pa nece nikako da shvate drugo, pa to ti je!!

Neutron

pre 19 godina

Kako me nerviraju ovi fatalisti-tragicari-pesimisti koji se non stop javljaju da bi sve "glupe naivne optimiste" spustili na zemlju i "otvorili im oci i ucili o zivotu". Pa vi ste bre jedna mizerna masa bez ikakvih aspiracija i nada u zivotu. A uopste to ne kapirate. Vrlo je malo nacija na ovom svetu gde sa nade i optimizam ravne sa gluposcu. Pa sta mislite, da bi nemci stigli do finala sa onim smrdljivim timom na proslom SP da nisu imali veru i volju za borbom. Ili da bi Grcka bila sampion Evrope da nisu verovali da je to cak mozda i moguce!? NIKAD! Bezite vi odvratni pesimisti u vase mracne rupe i pustite da makar normalan svet gaji nadu i time malo osvetli svoje zivote! E, jeb..m ti , cudne li sorte. I nece pa nece nikako da shvate drugo, pa to ti je!!

no

pre 19 godina

@Dani
ja sve sto nzam o tom prenstvu 82 je da se moja sestra rodila na dan utakmice Jugoslavija-Spanija kad je dosudjen neki nepostojeci penal i kad smo pukli zbog kradje.Inace sestra je starija od mene 7 god.Sto se tice ovog prvenstva ja jedva cekam da pocene i naravno NAPRED Srbija i Mirko Vucinic!

Dani

pre 19 godina

@Dida
Ja razumem da ti kao navijač AC Milana iz dna duše mrziš Inter, ali reći da je Inter slab klub je ipak malo bizarno!?! Inter je ove sezone osvojio bar jedan trofej a Milan?Svi klubovi u kojima igraju naši reprezentativci (Osasuna, Olympiakos, Galatasaray, Inter, naravno i Zvezda :)) su učesnici Lige šampiona sledeće sezone. Sevilla je pobednik UEFA lige pa ti sad proceni koliko ti je komentar blesav ...

@mirror
Pogledaj se u ogledalo i pitaj zašto imaš tolike inferiorne komplekse kada su Srbi u pitanju?

Plavi Antivirus

pre 19 godina

Na mestu komentara je pronadjeno 7 virusa :

no
Toma_Nis
G, Dida
Iverson
Brazilac
mirror
kako da ne

Kliknuti na "STAVITI U KARANTIN" ili "ELIMINISATI"

momcilo

pre 19 godina

samo tako da razmisljamo i nema zime za nas...bitna je dobra atmosfera a sve ostalo ce doci samo po sebi! svi navijamo i svi se nadamo-NAPRED PLAVI!!!!

BOB

pre 19 godina

SVI KOJI IDEMO U NEMACKU MORAMO DA PAZIMO STA RADIMO. BUDEMO LI CRNCIMA UUKALI LADNO CE DA NAS ELIMINISU SA SP.
IDEMO BRACO DO POBEDE.

Superhik

pre 19 godina

U covekovoj prirodi je da se uvek nada, cak i kada nikakvom optimizmu objektivno nema mesta. Nazalost, bojim se da je upravo to slucaj sa nasim izgledima na Mondijalu. Svako ko je u stanju da hladne glave razmisli i sagleda situaciju, neizbezno ce se prisetiti da mi, od kvalifikacija za Svetsko prvenstvo 1998. u Francuskoj i dve pobede nad Cesima, NIKADA nismo pobedili ni jednu jaku reprezentaciju, i da su nam, zapravo, najveci dometi po dva remija sa Italijom i Spanijom. U svetlu te cinjenice, kao i one da je Petkovicev katanaco zapravo poziv za svaku ozbiljnu ekipu (sto Argentina i Holandija svakako jesu) da nam napuni mrezu do vrha i razbije tragikomicni mit o najboljoj odbrani na svetu, jasno je da bi osvajanje jednog od prva dva mesta u grupi bilo prvorazredna senzacija. Naravno, voleo bih da se za par nedelja pokaze da je svo ovo pisanije bilo najobicnije baljezganje i da se ja, ustvari, u fudbal razumem kao Kraljevic Marko u stoni tenis.

Drago Pajkanovic (BN-RS)

pre 19 godina

Kakva ti je racunica "MIRRORE"? Bod sa Argentinom i tri sa Obalom Sl. to su cetiri boda! Mi sa cetiri boda idemo dalje sto posto! Ali mi osvajamo 7 bodova(Sa Hol.jedan Arg. tri i Obalom tri)! Napred nasi LAVOVI idemo do finala! Republika Srpska je uz vas! Sretno!

ACA_USA

pre 19 godina

niko im nece zameriti ako ne budu prosli u drugi krug. Neka daju sve od sebe pa ako ima boljih njima svaka cast. Plasim se samo da ce Petko ulaziti u utakmice defanzivno sa povecuenim Milosevicem i usamljenim Kezmanom u napadu, a kad budemo jurili rezultat onda ce ubacivati Zigica pa ce svi "bunariti" na njega. Kao protiv Spanije.
Sa toliko visokih fudbalera moramo uvezbati nekoliko varijanata za prekide.

Petar

pre 19 godina

Sto je meni taj nas fatalizam vec dojadio. Umesto da se podrzimo, tu se neki odmah javljaju i negativne poruke daju. Nije ni cudo sto ne mozemo nesto da napravimo kad stalno sami sebi spustamo i cim nesto ne ide super, odmah odustajemo. gluposti teske.

kako da ne

pre 19 godina

Argentinci igraju sistemom 3-5-2 a Srbija sistemom "lako cemo". Ako Srbija prodje skupinu napravila je ogroman uspjeh i onda je sve moguce ali realno nemaju sta traziti u toj skupini.

darko

pre 19 godina

Zelim vam od sveg srca da prodete ali ako malo trjezveno pogledate ako se iko sjeca sva ta "iznenadenja" prijasnjih prvenstava nisu imali toliko teske grupe za prolazak u drugi krug kao vi pa se onda upitam da li mislite da je iznenadenje da prodete prvi krug ili pucate na medalju!! Sve je inace moguce ali takva cuda kao Grcka se tesko ponavljaju dva puta za redom pa neulazite novac kao sto ni ja necu na Hrvatsku ako mislite da budu svjetski prvaci. Jos jednom sve najbolje da i mi i vi dozivimo lijepih trenutaka sa prvenstva.......

Miki

pre 19 godina

Napred plavi!!! Svi smo uz vas, ako nas razbiju Holandezi i Gauchosi, nema veze, nije sramota izgubiti od boljih (makar po mestu na rang listi)! Borite se svih 90 min. i umrimo muski kao pravi Srbi i Crnogorci pa makar zadnji put u istoriji zajedno! Napravite nas ponosnim! Srbijaaaaaaaaa & Crnagoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kao poslednji mohikanci!

Milan

pre 19 godina

Voleo bih da posle naseg uspeha u grupi vidim na istom ovom mestu sve one koji nas omalazavaju. Ljudi, nemojte ziveti u proslom veku. Sad svi znaju da igraju fudbal. Ko je ovekivao 2003. da ce Porto uzeti CL? Da ce Monako igrati finale? Koja je tu kvota bila? Da ce Grci igrati finale 2004., da ce ove godine Steaua doci do polufinala Kupa Uefa. Setite se proslog SP i grupe: Francuska, Senegal, Urugvaj, (ne mogu da se setim cetvrtog) i ko je otpao - velika Francuska na koju je kvota bila da ce proci grupu 1,20 a da ce osvojiti SP 7,00. Plavi momci samo napred!!!

Dani

pre 19 godina

@no
Baš mi je drago što nam "fudbalski svet" daje samo 15% šansi za prolaz u drugi krug. Iz nekoliko razloga:
- Argentina i Holandija su favoriti grupe. Od naših igrača posle žreba niko ne traži prolaz u drugi krug, što je, složit ćeš se, veliki psihološki plus za naše igrače i selektora. Pritisak je na favoritima grupe. Mi možemo samo da dobijemo. Puno!
- Svaki put kada smo odlazili na SP sa pobedničkim apetitima, nismo napravili ništa. 1974 i 1982, remember? Po drugoj strani, uvek kada su nas potcenjivali smo odigrali dobro.
Pa ti sad vidi ...

Brazilac

pre 19 godina

E,stvarno,ovo ubedjivanje javnosti da cemo mi biti kao Grci,prelazi vec u drskost.Petkovic u Glasu Javnosti,Kezman sada.
Prvo,takav slucaj kao sto se desilo sa Grcima na Evropskom prvenstvu se desava jednom u 20-ak godina.Drugo,mi nismo Grci.I,trece,ovo je Svetsko prvenstvo gde su mnogo jaci timovi nego na evropskom.
A o tome koliko nas cene najbolje govori podatak da na nekim najvecim svetskim televizijama,prilikom predstavljanja reprezentacija ucesnika mundijala,jedino nas nisu ni predstavili ni pomenuli( CNN.DSF,na primer.)
Ustvari,mozda su nas posle zavrsetka takmicenja po grupama i cenili (samo jedan gol primljen,prvo mesto u grupi,itd.),ali cim su pregledali snimke,videli kako igramo,i pogotovo kad su videli kako se neozbiljno spremamo za mundijal (samo jedna trening utakmica ),i da ne menjamo nista u sastavu,nego da nam igraju jedni te isti igraci,bez ikakvih osvezenja,i bez obzira da li su u formi ili ne,odahnuli su.Za njih,nase protivnike, bi bila najveca opasnost da smo promenili onu losu igru koju gajimo,da smo dodali neke kvalitetne nove igrace,i slicno.Medjutim,Petkovic im je odagnao sve brige jos svojim ranijim najavama da nece nista menjati u sastavu.
A,oni jesu donekle izmenili sastav.Zato je Petkovic i iznenadjen,sam je to rekao.On ne moze da shvati da jedan trener moze tako brzo da menja sastav,da ubacuje nove igrace,pa da mozda malo menja i koncepciju.To je za njega neverovatno i neshvatljivo.
Van Basten ga je vec sa tim sastavom nadmudrio.Da ga nadigra,ce biti formalnost.Na nasu zalost.

mirror

pre 19 godina

Već prva utakmica s Nizozemskom pokazat će sve vaše slabosti. Sve ispod 3 komada u vašoj mreži bit će vaš uspjeh, jer je to protivnik koji vam tradicionalno najmanje odgovara. Lakše ćete protiv Argentine, možda dođete do boda, a sa Slonovačom u utakmici bez motiva, također ne možete očekivati puno više od boda. Afrika-Paprika!!!

Iverson

pre 19 godina

Tesko,Kezo,tesko.Daj Boze,ali tesko.Sa ovoliko rekonvalescenata i igraca koji su van forme,koji cak ni ne igraju u svojim timovima,nego su rezerve,to je Nemoguca Misija 4.
Ti si van forme,dugo ne igras,a i sam znas da ti treba 6-7 sansi da bi dao gol,Savo moze da postigne gol samo u Osasuni,Zigic nece ni igrati,bice rezerva,ulazice samo kad se juri rezultat,a tad je kasno,Vucinic povredjen,Ljuboja usamljen...Tesko,jako,tesko.
Ti si pametan decko,znas ti da nema ko vama napadacima ni da doda dobru loptu,ni da vam napakuje.Tesko da to mogu Duljaj,Nadj,ili Koroman.Iako su dobri momci.Deki vec dugo ne igra dobro u reprezentaciji,P.Djordjevic bas i nije neki paker,Sale isto,Zvone tek poceo da igra posle duge pauze.Znas ti da vama fale igraci koji to mogu,kao sto su Rambo,Simon,Krasic...Ako vi igraci vec imate toliki uticaj na Petka,kao sto on kaze,pa zasto onda bas VI IGRACI niste od njega trazili da pozove te ljude?Vama bi bilo lakse.I,ne bi to znacilo da se mesate u njegov posao,nego biste mu objasnili da vam BAS TAKVI saigraci nedostaju,i da vam je lakse da ih imate pored sebe.Ako on to vec sam ne vidi...A i uspeh nacije i drzave treba da je svima u prvom planu,pa i Petku.A mozda je to kod njega samo deklarativno receno,ne znam,ti to bolje znas sigurno.
Znas ti sve to Kezo.Sto nisi ti, koji si laf covek,sam rekao,"evo,nisam u formi,dugo ne igram,Marko je bolje da ide umesto mene,daje golove cesto,ili Veljko,oni su u ritmu,i sigurno u boljoj formi"?Mogao si to isto da kazes i za Zvoneta.
Sve ti to znas,lafe,nego reci ti meni,ko je tebe nagovorio da ovo sve kazes,jel' Petko?Plasim se da Petko vidi da narod bas ne veruje u vas,onako komplet,sve zajedno sa njim,pa onda gura tebe,"da vadis fleke u javnosti".Vidis li koliko je malo ljudi uzelo vize za put u Nemacku?Nije sve to trebalo tako da se desi,samo da ste malo izvrsili veci uticaj na Petka.Vi igraci.Kad cte vec videli da on sam nije u stanju da promeni svoju svest i shvatanje fudbalske igre.

CG

pre 19 godina

E brate ne daj bozhe da se odvojimo jedino gdje bi mogli nesto eventualno da uradimo je vaterpolo. Odvojimo li se Luksemburg, San Marino i sl. ce biti velesile za nas...

Berlin

pre 19 godina

Vala bas... Posle Kamerunaca i Korejaca, mozda i mi nesto uradimo! :-)
Steta samo sto Srbija nema nikakvu pratecu reklamu ovde.

BRKAJLIJA

pre 19 godina

Cinjenica je da su Ilic i Milosevic u dosta jakom ligamna bili solidni strelci.Odigrali skoro sve utakmice i bazicni su igraci tamo.Kezman je sa promenjivom srecom igrao,ali on je rodjeni strelac i borac.Brine me Zigic,jer on je igrao u nasoj(najslabijoj )ligi i nije se proslavio.Morao je dati tridesetak golova.
Kezo,u pravu si!Idete 11 na 11 i naravno da oni nisu vanzemaljci a mi misevi.Krenuti takticki mudro i sa punim samopouzdanjem i respektom ,pre svega nase snage,pa onda tek uvazavanja(napomonjem ,ne respekt ,nego uvazavanje) sange protivnika i moze se napraviti rezultat.Sportska sreca prati samopouzdane i uverene u svoje vrednosti .Kukavice i kolebljivce prate samo maleri a nikad sreca.Ona je uz HRABRE I ODVAZNE(sa jasnim stepenom mudrosti u sebi).

Voja

pre 19 godina

Jao ovde svi nesto kao necemo ocemo da prodjemo i tako dalje kod nas valjda i dalje vladaju vracevi. Videcemo da li cemo ili necemo proci dalje sve zavisi od nas. Sto se mene tice ja ZNAM da idemo bar do cetvrt finala. Dobijamo holandiju nereseno sa argentinom (argentina dobija ostale dve) i gubimo od obale slonovace. I eto nas na zavrsnici. A sa optimizmom mozemo do kraja do samog Finala a onda.......

no

pre 19 godina

@boki @PFC
da ste procitali ovu vest od pocetka do kraja shvatili biste da ja samo zelim da kazem da ono sto je u njoj napisano nije tacno, a ne da ja ne verujem u plave!Inace napisano je da drugi vise veruju u nasu reprezentaciju nego mi ovde u Srbiji sto prosto nije tacno! Sledeci put procitajte tekst pa onda gledajte komentare.

Slobo

pre 19 godina

Mozete svi vi da budete optimisti. Ali ja sam realan i kazem da je sve moguce. Na takvom turniru odlucuju nijanse. Jedan los dan, i preti ti ispadanje u grupi. To moze i Argentincima i Holandjanima da se desi, kao i nama. Ja cu da navijam da prodjemo dalje normalno, ali bice veoma tesko!

Dida

pre 19 godina

Ivane od kad smo mi to sila za Grke,mi nikada nismo tako nesto osvojili,prati vise nasu fudbalsku istoriju,mi Nemce vise od 30 nismo pobedili.Realno nikad kao selekcija nismo nista osvojili.

Saša Mirković

pre 19 godina

Samo ne znam ko će postigne golove, pošto Kežman ove sezone ništa nije pokazao u La Ligi.

Sa druge strane, mora mu se odati priznanje da je doprineo kvalifikaciji prošle sezone i ako je bio slab u Čelsiju.

Go SCG!

Happyness

pre 19 godina

zasto ja ne gledam utakmice sa svakim? pa zato sto ne podnosim da kad krene utakmica neko prica: gubimo... evo vidi... ovo je propast... nas najveci adut je upravo to sto smo outsider-i. ne ocekujem nista ali nadam se dobrom rezultatu, a tu nikako ne spada titula vec tema komentara: IZNENADJENJE i to neko lepo iznenadjenje.
statistika je bezveze. znate ono: ja jedem kupus, a ti meso... u proseku jedemo sarme. danasnji sport je cudo (bas kao i internet:))!
SAMO NAPRED s' VEROM U BOGA I U SEBE

klub vozacha PG

pre 19 godina

Pa sve i da smo najgori na svijetu, a nismo, treba da imamo takav stav..odlichno razmisljanje, nadam se samo da ce se ta atmosfera prenijeti i na teren, jer ako se momci razigraju, odoshe do kraja brate..lagano..u inat..vrh!!!!!!!

Filip - London

pre 19 godina

Bez obzira sta ko pricao, ovi momci predstavljaju Srbiju i Crnu Goru....Maksimalna pozrtvovanost, timski duh i nasa drskost daju nasem timu za pravo da se nadaju...A mi smo mislili da se nece ni kvalifikovati, a oni naterali Spaniju da ide u play-off. Ja mislim da ovaj tim ima nesto sto nase ranije ekipe nisu imale - osecaj pripdnosti timu. Zato, mi moramo da ih podrzimo pa cak iako su underdogs! Napred Plavi! Napred Srbija i CDrna Gora! Idemo u finale!

Dida

pre 19 godina

Daj boze da bude kako ti kazes Kezmane, ali nisam dobro razumeo kada kazes da imamo dobre igrace u velikim klubovima? u kojim zar je Osasuna veliki klub, Atletiko, Inter, Olimpijakos, a ovi ostali igraju u jos manjim. Inter nije veliki klub, Zvezda je kao on ili veca, Porto, Steua Rumunska, Seltik, Benfika je veci klub od Intera.

Futa

pre 19 godina

Ma bolji smo od Holandije i 0 slonovace jedino ce biti tesko sa Argentinom ali sve u svemu idemo u drugi krug 100%...NaPrEd PlAvIIII

G

pre 19 godina

voleo bih da gresim ali smo opet kao i uvek poceli da galamimo. a kad god smo galamili nije bilo dobro. niko nije verovao da mozemo ista da uradimo u ovim kvalifikacijama i svi su cutali do poslednjeg meca. sada se opet prica kako smo veliki imamo najbolju odbranu sjajnu sredinu odlicne napadace... otprilike nikad nismo bili bolji nikada vece sanse da uradimo nesto nismo imali. a to sto smo primili jedan gol je lepo ali sramota bi bilo i da smo primili vise s obzirom s kim smo igrali. kao velika spanija velika spanija. po cemu je ona to velika, a da se razumemo protiv nje smo se provukli. da nije mozda veliki uspeh sto smo pobedili i grali nereseno sa belgijom ili bosnom? budimo realni. momcima svaka cast odigrali su sigurno i borbeno ali nama tek predstoje utakmice sa pravim timovima. sad kao svi pricaju grcka 2004 osvojila pa mozemo i mi. to kako su osvojili treba se prisetiti a da su imali kvalitet igrali bi i na ovom svetskom. a gde su sada? tako da treba biti realan a da se nadamo najboljem to nam niko ne brani.

ja

pre 19 godina

@pred referendum

Bato, ovde se prica o izjavi Mateje Kezmana, a ne o referendumu i uspehu Crne gore kada se odvoji.
Samo sa verom u sebe se moze nesto postici!!!

pred referendum

pre 19 godina

Zanima me kako je Milo svojim gradjanima objasnio to sto ce nezavisnocnu Montenegro izgubiti sve realne sanse da im ikada lepa crvena zastavica viori na nekom Svetskom prvenstvu u fudbalu, kosarci, odbojci...mozda u vaterpolu nekako i prodju. Ali, realno gledano, nisu svu crnogorci foke, vec ih valjda ima vise fudbalera. To je moja poruka braci iz CG-a.

PFC ( Swiss )

pre 19 godina

no, ti si jedan od onih koji trazi svaki put dlaku u jajetu.....uvek nesto smeta. Pa sta treba da se predaju ? Zasto....koga treba da se plasimo kada nemamo sta da izgubimo. Drago mi je da nasi gledaju sve ovo optimisticki.

Filip

pre 19 godina

Tako je Kežo!!! I ako nam daju malo šansi za prolaz mi prolazimo!!! Kako su Hrvati, Korejci, Turci...možemo i mi! NAPRED PLAVI!!!

Drago Pajkanovic (BN-RS)

pre 19 godina

Kakvih 15% o cemu pricas? Koliko su nam davali u kvalifikacijama pa mi idemo na sp kao prvi iz grupe! Samo napred momci uz vas smo! Samo budite kao jedan i daleko cemo dogurati! Sretno! Republika Srpska

pavika

pre 19 godina

Pa kvota na Grcku da ce da osvoji prvenstvo je bila 500!!! Pa ljudi osvojishe. Dobar trener, dobri igraci, i sto je najvaznije dobri ljudi nose trenutno plavi fudbalski dres...Zato verujem u njih...

Toma_Nis

pre 19 godina

Što se ložite? Tri poraza je naša budućnost. Bacite pogled na sastav i sve je jasno. Niko iz sastava nije golgeter. Kako mislite da prođemo dalje? U sastavu su Saša Ilić i (neki) Ergić, a Vukčević ostaje bez dresa!!! U sve tri utakmice će taktika biti: "probaćemo iz kontra-napada...". Užas!!!

no

pre 19 godina

Idite na zvanicni sajt svetskog prvenstva pa cete videti koliko nas cene (tj. veruju u nas).Pa mi se bre lozimo da cemo postati svetski prvaci a "fudbalski svet" nam daje manje od 15% sansi za prolaz grupe!!!

ivan

pre 19 godina

ljudi bre pa ko su ti grci mi smo za njih sila ej sila pa osvojise evropsko.a sto ne bismo mi osvojili??!!sto se mene tice ja sam veliki optimista i sigurno cu uplatiti na nase pa da ojadim kladionicu ili 1000 din uplata na nase ili 70 evra a kvota je kolko sam cuo 101 pa vi vidite. Srecno plavi pa da ih sve pokidamo!!!!!!

DeKOb

pre 19 godina

Vec sada jasno mozemo da vidimo da nas u 2. krug moze odvesti samo cudo.
Ovakve izjave nasih fudbalera zvuce vise kao kvazi-hrabrenje samih sebe nego kao poruka javnosti.
U svakom slucaju, bice mi mnogo draze da navijam za ovakav tim - ne preterano talentovan, ali zato disciplinovan.
Nasa jedina prednost je sto od nas niko nista ne ocekuje, pa bi igra bez tenzija i pritisaka mogla da bude bolja.

casperbgd

pre 19 godina

tesko da cemo napraviti neko veliko iznenadjenje, ali sve je moguce! bicu uz nase sve do poslednjeg zvizduka...
NAPRED PLAVI!!!


btw, aco, pise se bismo, a ne bi smo...

Cira NBG

pre 19 godina

E to se bre zove dobra atmosfera!!
Bravo Mateja! Bravo!
Samo ako se tako razmislja moze da se nesto uradi...

Dosta je vise onih prica "samo da prodjemo dalje iz grupe".

Samo napred momci! SAMO NAPRED! :D

Marko G.M

pre 19 godina

Tako je brate, imate samopouznje i dobri ste momci i ljudi niste kao "oni" ZELATINI Mijat,Dejo,Miha!!Napred Srbija daj gol Kezo daj gol Kezmaneeeee!!!!!Uz vas smo brate!!!!!

Tara

pre 19 godina

Svaka cas Kezmane,i ja se slazem satobom.Dabogda iz tvojih usta u Bozije usi,kako kazu stari.Samo naprijed a ako je prava atmosvera u ekipi ostaje vam laksi dio posla onaj da igrate fudbal kao sto znate.SRECNO SCG !!!!

casperbgd

pre 19 godina

tesko da cemo napraviti neko veliko iznenadjenje, ali sve je moguce! bicu uz nase sve do poslednjeg zvizduka...
NAPRED PLAVI!!!


btw, aco, pise se bismo, a ne bi smo...

Tara

pre 19 godina

Svaka cas Kezmane,i ja se slazem satobom.Dabogda iz tvojih usta u Bozije usi,kako kazu stari.Samo naprijed a ako je prava atmosvera u ekipi ostaje vam laksi dio posla onaj da igrate fudbal kao sto znate.SRECNO SCG !!!!

Cira NBG

pre 19 godina

E to se bre zove dobra atmosfera!!
Bravo Mateja! Bravo!
Samo ako se tako razmislja moze da se nesto uradi...

Dosta je vise onih prica "samo da prodjemo dalje iz grupe".

Samo napred momci! SAMO NAPRED! :D

Marko G.M

pre 19 godina

Tako je brate, imate samopouznje i dobri ste momci i ljudi niste kao "oni" ZELATINI Mijat,Dejo,Miha!!Napred Srbija daj gol Kezo daj gol Kezmaneeeee!!!!!Uz vas smo brate!!!!!

no

pre 19 godina

Idite na zvanicni sajt svetskog prvenstva pa cete videti koliko nas cene (tj. veruju u nas).Pa mi se bre lozimo da cemo postati svetski prvaci a "fudbalski svet" nam daje manje od 15% sansi za prolaz grupe!!!

ivan

pre 19 godina

ljudi bre pa ko su ti grci mi smo za njih sila ej sila pa osvojise evropsko.a sto ne bismo mi osvojili??!!sto se mene tice ja sam veliki optimista i sigurno cu uplatiti na nase pa da ojadim kladionicu ili 1000 din uplata na nase ili 70 evra a kvota je kolko sam cuo 101 pa vi vidite. Srecno plavi pa da ih sve pokidamo!!!!!!

Toma_Nis

pre 19 godina

Što se ložite? Tri poraza je naša budućnost. Bacite pogled na sastav i sve je jasno. Niko iz sastava nije golgeter. Kako mislite da prođemo dalje? U sastavu su Saša Ilić i (neki) Ergić, a Vukčević ostaje bez dresa!!! U sve tri utakmice će taktika biti: "probaćemo iz kontra-napada...". Užas!!!

pavika

pre 19 godina

Pa kvota na Grcku da ce da osvoji prvenstvo je bila 500!!! Pa ljudi osvojishe. Dobar trener, dobri igraci, i sto je najvaznije dobri ljudi nose trenutno plavi fudbalski dres...Zato verujem u njih...

DeKOb

pre 19 godina

Vec sada jasno mozemo da vidimo da nas u 2. krug moze odvesti samo cudo.
Ovakve izjave nasih fudbalera zvuce vise kao kvazi-hrabrenje samih sebe nego kao poruka javnosti.
U svakom slucaju, bice mi mnogo draze da navijam za ovakav tim - ne preterano talentovan, ali zato disciplinovan.
Nasa jedina prednost je sto od nas niko nista ne ocekuje, pa bi igra bez tenzija i pritisaka mogla da bude bolja.

Filip

pre 19 godina

Tako je Kežo!!! I ako nam daju malo šansi za prolaz mi prolazimo!!! Kako su Hrvati, Korejci, Turci...možemo i mi! NAPRED PLAVI!!!

PFC ( Swiss )

pre 19 godina

no, ti si jedan od onih koji trazi svaki put dlaku u jajetu.....uvek nesto smeta. Pa sta treba da se predaju ? Zasto....koga treba da se plasimo kada nemamo sta da izgubimo. Drago mi je da nasi gledaju sve ovo optimisticki.

Drago Pajkanovic (BN-RS)

pre 19 godina

Kakvih 15% o cemu pricas? Koliko su nam davali u kvalifikacijama pa mi idemo na sp kao prvi iz grupe! Samo napred momci uz vas smo! Samo budite kao jedan i daleko cemo dogurati! Sretno! Republika Srpska

pred referendum

pre 19 godina

Zanima me kako je Milo svojim gradjanima objasnio to sto ce nezavisnocnu Montenegro izgubiti sve realne sanse da im ikada lepa crvena zastavica viori na nekom Svetskom prvenstvu u fudbalu, kosarci, odbojci...mozda u vaterpolu nekako i prodju. Ali, realno gledano, nisu svu crnogorci foke, vec ih valjda ima vise fudbalera. To je moja poruka braci iz CG-a.

ja

pre 19 godina

@pred referendum

Bato, ovde se prica o izjavi Mateje Kezmana, a ne o referendumu i uspehu Crne gore kada se odvoji.
Samo sa verom u sebe se moze nesto postici!!!

Futa

pre 19 godina

Ma bolji smo od Holandije i 0 slonovace jedino ce biti tesko sa Argentinom ali sve u svemu idemo u drugi krug 100%...NaPrEd PlAvIIII

G

pre 19 godina

voleo bih da gresim ali smo opet kao i uvek poceli da galamimo. a kad god smo galamili nije bilo dobro. niko nije verovao da mozemo ista da uradimo u ovim kvalifikacijama i svi su cutali do poslednjeg meca. sada se opet prica kako smo veliki imamo najbolju odbranu sjajnu sredinu odlicne napadace... otprilike nikad nismo bili bolji nikada vece sanse da uradimo nesto nismo imali. a to sto smo primili jedan gol je lepo ali sramota bi bilo i da smo primili vise s obzirom s kim smo igrali. kao velika spanija velika spanija. po cemu je ona to velika, a da se razumemo protiv nje smo se provukli. da nije mozda veliki uspeh sto smo pobedili i grali nereseno sa belgijom ili bosnom? budimo realni. momcima svaka cast odigrali su sigurno i borbeno ali nama tek predstoje utakmice sa pravim timovima. sad kao svi pricaju grcka 2004 osvojila pa mozemo i mi. to kako su osvojili treba se prisetiti a da su imali kvalitet igrali bi i na ovom svetskom. a gde su sada? tako da treba biti realan a da se nadamo najboljem to nam niko ne brani.

Dida

pre 19 godina

Daj boze da bude kako ti kazes Kezmane, ali nisam dobro razumeo kada kazes da imamo dobre igrace u velikim klubovima? u kojim zar je Osasuna veliki klub, Atletiko, Inter, Olimpijakos, a ovi ostali igraju u jos manjim. Inter nije veliki klub, Zvezda je kao on ili veca, Porto, Steua Rumunska, Seltik, Benfika je veci klub od Intera.

Filip - London

pre 19 godina

Bez obzira sta ko pricao, ovi momci predstavljaju Srbiju i Crnu Goru....Maksimalna pozrtvovanost, timski duh i nasa drskost daju nasem timu za pravo da se nadaju...A mi smo mislili da se nece ni kvalifikovati, a oni naterali Spaniju da ide u play-off. Ja mislim da ovaj tim ima nesto sto nase ranije ekipe nisu imale - osecaj pripdnosti timu. Zato, mi moramo da ih podrzimo pa cak iako su underdogs! Napred Plavi! Napred Srbija i CDrna Gora! Idemo u finale!

klub vozacha PG

pre 19 godina

Pa sve i da smo najgori na svijetu, a nismo, treba da imamo takav stav..odlichno razmisljanje, nadam se samo da ce se ta atmosfera prenijeti i na teren, jer ako se momci razigraju, odoshe do kraja brate..lagano..u inat..vrh!!!!!!!

Happyness

pre 19 godina

zasto ja ne gledam utakmice sa svakim? pa zato sto ne podnosim da kad krene utakmica neko prica: gubimo... evo vidi... ovo je propast... nas najveci adut je upravo to sto smo outsider-i. ne ocekujem nista ali nadam se dobrom rezultatu, a tu nikako ne spada titula vec tema komentara: IZNENADJENJE i to neko lepo iznenadjenje.
statistika je bezveze. znate ono: ja jedem kupus, a ti meso... u proseku jedemo sarme. danasnji sport je cudo (bas kao i internet:))!
SAMO NAPRED s' VEROM U BOGA I U SEBE

Saša Mirković

pre 19 godina

Samo ne znam ko će postigne golove, pošto Kežman ove sezone ništa nije pokazao u La Ligi.

Sa druge strane, mora mu se odati priznanje da je doprineo kvalifikaciji prošle sezone i ako je bio slab u Čelsiju.

Go SCG!

Dida

pre 19 godina

Ivane od kad smo mi to sila za Grke,mi nikada nismo tako nesto osvojili,prati vise nasu fudbalsku istoriju,mi Nemce vise od 30 nismo pobedili.Realno nikad kao selekcija nismo nista osvojili.

Slobo

pre 19 godina

Mozete svi vi da budete optimisti. Ali ja sam realan i kazem da je sve moguce. Na takvom turniru odlucuju nijanse. Jedan los dan, i preti ti ispadanje u grupi. To moze i Argentincima i Holandjanima da se desi, kao i nama. Ja cu da navijam da prodjemo dalje normalno, ali bice veoma tesko!

no

pre 19 godina

@boki @PFC
da ste procitali ovu vest od pocetka do kraja shvatili biste da ja samo zelim da kazem da ono sto je u njoj napisano nije tacno, a ne da ja ne verujem u plave!Inace napisano je da drugi vise veruju u nasu reprezentaciju nego mi ovde u Srbiji sto prosto nije tacno! Sledeci put procitajte tekst pa onda gledajte komentare.

Iverson

pre 19 godina

Tesko,Kezo,tesko.Daj Boze,ali tesko.Sa ovoliko rekonvalescenata i igraca koji su van forme,koji cak ni ne igraju u svojim timovima,nego su rezerve,to je Nemoguca Misija 4.
Ti si van forme,dugo ne igras,a i sam znas da ti treba 6-7 sansi da bi dao gol,Savo moze da postigne gol samo u Osasuni,Zigic nece ni igrati,bice rezerva,ulazice samo kad se juri rezultat,a tad je kasno,Vucinic povredjen,Ljuboja usamljen...Tesko,jako,tesko.
Ti si pametan decko,znas ti da nema ko vama napadacima ni da doda dobru loptu,ni da vam napakuje.Tesko da to mogu Duljaj,Nadj,ili Koroman.Iako su dobri momci.Deki vec dugo ne igra dobro u reprezentaciji,P.Djordjevic bas i nije neki paker,Sale isto,Zvone tek poceo da igra posle duge pauze.Znas ti da vama fale igraci koji to mogu,kao sto su Rambo,Simon,Krasic...Ako vi igraci vec imate toliki uticaj na Petka,kao sto on kaze,pa zasto onda bas VI IGRACI niste od njega trazili da pozove te ljude?Vama bi bilo lakse.I,ne bi to znacilo da se mesate u njegov posao,nego biste mu objasnili da vam BAS TAKVI saigraci nedostaju,i da vam je lakse da ih imate pored sebe.Ako on to vec sam ne vidi...A i uspeh nacije i drzave treba da je svima u prvom planu,pa i Petku.A mozda je to kod njega samo deklarativno receno,ne znam,ti to bolje znas sigurno.
Znas ti sve to Kezo.Sto nisi ti, koji si laf covek,sam rekao,"evo,nisam u formi,dugo ne igram,Marko je bolje da ide umesto mene,daje golove cesto,ili Veljko,oni su u ritmu,i sigurno u boljoj formi"?Mogao si to isto da kazes i za Zvoneta.
Sve ti to znas,lafe,nego reci ti meni,ko je tebe nagovorio da ovo sve kazes,jel' Petko?Plasim se da Petko vidi da narod bas ne veruje u vas,onako komplet,sve zajedno sa njim,pa onda gura tebe,"da vadis fleke u javnosti".Vidis li koliko je malo ljudi uzelo vize za put u Nemacku?Nije sve to trebalo tako da se desi,samo da ste malo izvrsili veci uticaj na Petka.Vi igraci.Kad cte vec videli da on sam nije u stanju da promeni svoju svest i shvatanje fudbalske igre.

BRKAJLIJA

pre 19 godina

Cinjenica je da su Ilic i Milosevic u dosta jakom ligamna bili solidni strelci.Odigrali skoro sve utakmice i bazicni su igraci tamo.Kezman je sa promenjivom srecom igrao,ali on je rodjeni strelac i borac.Brine me Zigic,jer on je igrao u nasoj(najslabijoj )ligi i nije se proslavio.Morao je dati tridesetak golova.
Kezo,u pravu si!Idete 11 na 11 i naravno da oni nisu vanzemaljci a mi misevi.Krenuti takticki mudro i sa punim samopouzdanjem i respektom ,pre svega nase snage,pa onda tek uvazavanja(napomonjem ,ne respekt ,nego uvazavanje) sange protivnika i moze se napraviti rezultat.Sportska sreca prati samopouzdane i uverene u svoje vrednosti .Kukavice i kolebljivce prate samo maleri a nikad sreca.Ona je uz HRABRE I ODVAZNE(sa jasnim stepenom mudrosti u sebi).

Voja

pre 19 godina

Jao ovde svi nesto kao necemo ocemo da prodjemo i tako dalje kod nas valjda i dalje vladaju vracevi. Videcemo da li cemo ili necemo proci dalje sve zavisi od nas. Sto se mene tice ja ZNAM da idemo bar do cetvrt finala. Dobijamo holandiju nereseno sa argentinom (argentina dobija ostale dve) i gubimo od obale slonovace. I eto nas na zavrsnici. A sa optimizmom mozemo do kraja do samog Finala a onda.......

Berlin

pre 19 godina

Vala bas... Posle Kamerunaca i Korejaca, mozda i mi nesto uradimo! :-)
Steta samo sto Srbija nema nikakvu pratecu reklamu ovde.

CG

pre 19 godina

E brate ne daj bozhe da se odvojimo jedino gdje bi mogli nesto eventualno da uradimo je vaterpolo. Odvojimo li se Luksemburg, San Marino i sl. ce biti velesile za nas...

Brazilac

pre 19 godina

E,stvarno,ovo ubedjivanje javnosti da cemo mi biti kao Grci,prelazi vec u drskost.Petkovic u Glasu Javnosti,Kezman sada.
Prvo,takav slucaj kao sto se desilo sa Grcima na Evropskom prvenstvu se desava jednom u 20-ak godina.Drugo,mi nismo Grci.I,trece,ovo je Svetsko prvenstvo gde su mnogo jaci timovi nego na evropskom.
A o tome koliko nas cene najbolje govori podatak da na nekim najvecim svetskim televizijama,prilikom predstavljanja reprezentacija ucesnika mundijala,jedino nas nisu ni predstavili ni pomenuli( CNN.DSF,na primer.)
Ustvari,mozda su nas posle zavrsetka takmicenja po grupama i cenili (samo jedan gol primljen,prvo mesto u grupi,itd.),ali cim su pregledali snimke,videli kako igramo,i pogotovo kad su videli kako se neozbiljno spremamo za mundijal (samo jedna trening utakmica ),i da ne menjamo nista u sastavu,nego da nam igraju jedni te isti igraci,bez ikakvih osvezenja,i bez obzira da li su u formi ili ne,odahnuli su.Za njih,nase protivnike, bi bila najveca opasnost da smo promenili onu losu igru koju gajimo,da smo dodali neke kvalitetne nove igrace,i slicno.Medjutim,Petkovic im je odagnao sve brige jos svojim ranijim najavama da nece nista menjati u sastavu.
A,oni jesu donekle izmenili sastav.Zato je Petkovic i iznenadjen,sam je to rekao.On ne moze da shvati da jedan trener moze tako brzo da menja sastav,da ubacuje nove igrace,pa da mozda malo menja i koncepciju.To je za njega neverovatno i neshvatljivo.
Van Basten ga je vec sa tim sastavom nadmudrio.Da ga nadigra,ce biti formalnost.Na nasu zalost.

mirror

pre 19 godina

Već prva utakmica s Nizozemskom pokazat će sve vaše slabosti. Sve ispod 3 komada u vašoj mreži bit će vaš uspjeh, jer je to protivnik koji vam tradicionalno najmanje odgovara. Lakše ćete protiv Argentine, možda dođete do boda, a sa Slonovačom u utakmici bez motiva, također ne možete očekivati puno više od boda. Afrika-Paprika!!!

Dani

pre 19 godina

@no
Baš mi je drago što nam "fudbalski svet" daje samo 15% šansi za prolaz u drugi krug. Iz nekoliko razloga:
- Argentina i Holandija su favoriti grupe. Od naših igrača posle žreba niko ne traži prolaz u drugi krug, što je, složit ćeš se, veliki psihološki plus za naše igrače i selektora. Pritisak je na favoritima grupe. Mi možemo samo da dobijemo. Puno!
- Svaki put kada smo odlazili na SP sa pobedničkim apetitima, nismo napravili ništa. 1974 i 1982, remember? Po drugoj strani, uvek kada su nas potcenjivali smo odigrali dobro.
Pa ti sad vidi ...

Milan

pre 19 godina

Voleo bih da posle naseg uspeha u grupi vidim na istom ovom mestu sve one koji nas omalazavaju. Ljudi, nemojte ziveti u proslom veku. Sad svi znaju da igraju fudbal. Ko je ovekivao 2003. da ce Porto uzeti CL? Da ce Monako igrati finale? Koja je tu kvota bila? Da ce Grci igrati finale 2004., da ce ove godine Steaua doci do polufinala Kupa Uefa. Setite se proslog SP i grupe: Francuska, Senegal, Urugvaj, (ne mogu da se setim cetvrtog) i ko je otpao - velika Francuska na koju je kvota bila da ce proci grupu 1,20 a da ce osvojiti SP 7,00. Plavi momci samo napred!!!

darko

pre 19 godina

Zelim vam od sveg srca da prodete ali ako malo trjezveno pogledate ako se iko sjeca sva ta "iznenadenja" prijasnjih prvenstava nisu imali toliko teske grupe za prolazak u drugi krug kao vi pa se onda upitam da li mislite da je iznenadenje da prodete prvi krug ili pucate na medalju!! Sve je inace moguce ali takva cuda kao Grcka se tesko ponavljaju dva puta za redom pa neulazite novac kao sto ni ja necu na Hrvatsku ako mislite da budu svjetski prvaci. Jos jednom sve najbolje da i mi i vi dozivimo lijepih trenutaka sa prvenstva.......

Miki

pre 19 godina

Napred plavi!!! Svi smo uz vas, ako nas razbiju Holandezi i Gauchosi, nema veze, nije sramota izgubiti od boljih (makar po mestu na rang listi)! Borite se svih 90 min. i umrimo muski kao pravi Srbi i Crnogorci pa makar zadnji put u istoriji zajedno! Napravite nas ponosnim! Srbijaaaaaaaaa & Crnagoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kao poslednji mohikanci!

kako da ne

pre 19 godina

Argentinci igraju sistemom 3-5-2 a Srbija sistemom "lako cemo". Ako Srbija prodje skupinu napravila je ogroman uspjeh i onda je sve moguce ali realno nemaju sta traziti u toj skupini.

ACA_USA

pre 19 godina

niko im nece zameriti ako ne budu prosli u drugi krug. Neka daju sve od sebe pa ako ima boljih njima svaka cast. Plasim se samo da ce Petko ulaziti u utakmice defanzivno sa povecuenim Milosevicem i usamljenim Kezmanom u napadu, a kad budemo jurili rezultat onda ce ubacivati Zigica pa ce svi "bunariti" na njega. Kao protiv Spanije.
Sa toliko visokih fudbalera moramo uvezbati nekoliko varijanata za prekide.

Petar

pre 19 godina

Sto je meni taj nas fatalizam vec dojadio. Umesto da se podrzimo, tu se neki odmah javljaju i negativne poruke daju. Nije ni cudo sto ne mozemo nesto da napravimo kad stalno sami sebi spustamo i cim nesto ne ide super, odmah odustajemo. gluposti teske.

momcilo

pre 19 godina

samo tako da razmisljamo i nema zime za nas...bitna je dobra atmosfera a sve ostalo ce doci samo po sebi! svi navijamo i svi se nadamo-NAPRED PLAVI!!!!

BOB

pre 19 godina

SVI KOJI IDEMO U NEMACKU MORAMO DA PAZIMO STA RADIMO. BUDEMO LI CRNCIMA UUKALI LADNO CE DA NAS ELIMINISU SA SP.
IDEMO BRACO DO POBEDE.

Drago Pajkanovic (BN-RS)

pre 19 godina

Kakva ti je racunica "MIRRORE"? Bod sa Argentinom i tri sa Obalom Sl. to su cetiri boda! Mi sa cetiri boda idemo dalje sto posto! Ali mi osvajamo 7 bodova(Sa Hol.jedan Arg. tri i Obalom tri)! Napred nasi LAVOVI idemo do finala! Republika Srpska je uz vas! Sretno!

Superhik

pre 19 godina

U covekovoj prirodi je da se uvek nada, cak i kada nikakvom optimizmu objektivno nema mesta. Nazalost, bojim se da je upravo to slucaj sa nasim izgledima na Mondijalu. Svako ko je u stanju da hladne glave razmisli i sagleda situaciju, neizbezno ce se prisetiti da mi, od kvalifikacija za Svetsko prvenstvo 1998. u Francuskoj i dve pobede nad Cesima, NIKADA nismo pobedili ni jednu jaku reprezentaciju, i da su nam, zapravo, najveci dometi po dva remija sa Italijom i Spanijom. U svetlu te cinjenice, kao i one da je Petkovicev katanaco zapravo poziv za svaku ozbiljnu ekipu (sto Argentina i Holandija svakako jesu) da nam napuni mrezu do vrha i razbije tragikomicni mit o najboljoj odbrani na svetu, jasno je da bi osvajanje jednog od prva dva mesta u grupi bilo prvorazredna senzacija. Naravno, voleo bih da se za par nedelja pokaze da je svo ovo pisanije bilo najobicnije baljezganje i da se ja, ustvari, u fudbal razumem kao Kraljevic Marko u stoni tenis.

no

pre 19 godina

@Dani
ja sve sto nzam o tom prenstvu 82 je da se moja sestra rodila na dan utakmice Jugoslavija-Spanija kad je dosudjen neki nepostojeci penal i kad smo pukli zbog kradje.Inace sestra je starija od mene 7 god.Sto se tice ovog prvenstva ja jedva cekam da pocene i naravno NAPRED Srbija i Mirko Vucinic!

Dani

pre 19 godina

@Dida
Ja razumem da ti kao navijač AC Milana iz dna duše mrziš Inter, ali reći da je Inter slab klub je ipak malo bizarno!?! Inter je ove sezone osvojio bar jedan trofej a Milan?Svi klubovi u kojima igraju naši reprezentativci (Osasuna, Olympiakos, Galatasaray, Inter, naravno i Zvezda :)) su učesnici Lige šampiona sledeće sezone. Sevilla je pobednik UEFA lige pa ti sad proceni koliko ti je komentar blesav ...

@mirror
Pogledaj se u ogledalo i pitaj zašto imaš tolike inferiorne komplekse kada su Srbi u pitanju?

Plavi Antivirus

pre 19 godina

Na mestu komentara je pronadjeno 7 virusa :

no
Toma_Nis
G, Dida
Iverson
Brazilac
mirror
kako da ne

Kliknuti na "STAVITI U KARANTIN" ili "ELIMINISATI"

Riquelme

pre 19 godina

Inter nije veliki klub, Zvezda je kao on ili veca, Porto, Steua Rumunska, Seltik, Benfika je veci klub od Intera.
(Dida, 20. maj 2006 04:14)


TI SI LUD MAJKE MI!!!! HAHAHAHAHAHA Samo zato sto ne kupuje utakmice kao Milan ili Juve ne znaci da nije veliki klub!!!!

Neutron

pre 19 godina

Kako me nerviraju ovi fatalisti-tragicari-pesimisti koji se non stop javljaju da bi sve "glupe naivne optimiste" spustili na zemlju i "otvorili im oci i ucili o zivotu". Pa vi ste bre jedna mizerna masa bez ikakvih aspiracija i nada u zivotu. A uopste to ne kapirate. Vrlo je malo nacija na ovom svetu gde sa nade i optimizam ravne sa gluposcu. Pa sta mislite, da bi nemci stigli do finala sa onim smrdljivim timom na proslom SP da nisu imali veru i volju za borbom. Ili da bi Grcka bila sampion Evrope da nisu verovali da je to cak mozda i moguce!? NIKAD! Bezite vi odvratni pesimisti u vase mracne rupe i pustite da makar normalan svet gaji nadu i time malo osvetli svoje zivote! E, jeb..m ti , cudne li sorte. I nece pa nece nikako da shvate drugo, pa to ti je!!

Neutron

pre 19 godina

Kako me nerviraju ovi fatalisti-tragicari-pesimisti koji se non stop javljaju da bi sve "glupe naivne optimiste" spustili na zemlju i "otvorili im oci i ucili o zivotu". Pa vi ste bre jedna mizerna masa bez ikakvih aspiracija i nada u zivotu. A uopste to ne kapirate. Vrlo je malo nacija na ovom svetu gde sa nade i optimizam ravne sa gluposcu. Pa sta mislite, da bi nemci stigli do finala sa onim smrdljivim timom na proslom SP da nisu imali veru i volju za borbom. Ili da bi Grcka bila sampion Evrope da nisu verovali da je to cak mozda i moguce!? NIKAD! Bezite vi odvratni pesimisti u vase mracne rupe i pustite da makar normalan svet gaji nadu i time malo osvetli svoje zivote! E, jeb..m ti , cudne li sorte. I nece pa nece nikako da shvate drugo, pa to ti je!!

Bane

pre 19 godina

Sa Kezmanom u napadu necemo dati ni gol a kamoli da se plasiramo dalje. Doduse, mi u poslednje vreme tesko gubimo utakmice pa cemo verovatno proci sa jednim ili 2 boda iz 3 utakmice, sto je objektivan domet nase reprezentacije.

Bane

pre 19 godina

Prethodni komentari su ipak previse optimisticni. Najrealnije gledano, tesko je da mozemo da u dve utakmice, sa Holandijom i Argentinom, prodjemo neporazeni. Vrlo verovatno cemo imati bar jedan poraz. Takodje, buduci da smo mi ekipa 0-2 gola a i X-ekipa, imacemo verovatno i jedan neresen rezultat iz 3 utakmice u grupi. Tu je i jos jedna utakmica koja ima podjednake sanse da se zavrsi nasom pobedom, nereseno ili porazom. Tako da mislim da mi mozemo da prodjemo dalje jedino kao drugi u grupi, i to sa skorom pobeda, remi i poraz. Ali i to naravno vrlo tesko. Ipak nasi ne treba da se predaju, jer ako prodjemo dalje znaci da mozemo da se nosimo sa glavnim favoritima za osvajanje prvenstva (izuzev Brazila) i imali bismo otvoren put ka finalu.
Takodje mislim da je Obala Slonovace precenjena ekipa. Ebue i Ture igraju dobro u Arsenalu, ali u reprezentaciji je to skroz druga prica, uostalom isto vazi i za sve nase reprezentativce koji pruzaju oko 50% svojih mogucnosti. Drogba se moze ustopovati i mislim da se nece ni videti na terenu protiv nas.

Neutron

pre 19 godina

B92 molim te objavi moj tekst! Dosta mi je vise da citam komentare ovih fatalista-tragicara-pesimista koji uvek sve nabolje znaju i dele savete i uce pameti "glupim,naivnim optimistima". Pa vi ste bre najgluplja bagra koja postoji. Kocite sve! Vi, sa vasim malim, ogranicenim mozgovima, krpe od karaktera, ljudi bez ikakvih iluzija I aspiracija u zivotu hocete da ucite druge kakav stav treba da se zauzme u zivotu?! Pa vi, slepci jedni jadni, nista ne znate. Ne znate da je volja i vera prva stvar u zivotu. Pa nikada necete izaci iz vasih misijih rupa, shvatite to vec jednom, sa takvim pojimanjem zivota. Pa gde bi Nemacka dogurala sa onim posranim timom na proslom SP da su imali vas stav? NIGDE! a stigli su do finala. Dokle bi Grcka dogurala na proslom EP da ima vas mentalitet?
DOSTA MI VAS JE! Sepurite se kao da sve znate, a vi ste ti koji nista o zivotu ne znaju! Pustite normalne ljude da gaje nade i iluzije, pa to cini zivot lepsim, bre, slepci, zar ne kapirate to? Ma skidajte mi se s ociju, bando gubitnicka. Bez vas ce od nase zemlje i da bude nesto! AJMO, MOMCI! GLAVU GORE I U BORBU! MOZDA SE NESTO LEPO I DESI, A AKO NE, POKUSACEMO SLEDECI PUT!!! ZIVELA BORBA!!

marko

pre 19 godina

pa...mislim da mozemo mnogo...ali...sve zavisi od njih i njihovih glava.sto se mene tice mislim da nam je ZIGIC velika prednost,neka ga dva puta pogode u glavu i eto nama dva gola!!mislim da nam je tim OK sem sto bi ja pozvao LUKOVICA I KRASICA!

BRKAJLIJA

pre 19 godina

Iversone,
Ti mora da imas neki zivotni moto koga je definisala neverica u sebe ,a samim tim i sve oko sebe.Mislis li ti da Ilija nije isproveravao sve te podatke i uporedio vrednosti?Pa ja se sa tobom slazem za Stankovica,ali Stankovic nikad nije bio neki virtuoz sa loptom.On je tu da kvari igru protivnika i on to dobro radi i u Intereu i u Reprezentaciji.Ne mozes od njega ocekivati sarm i vic u igri.On to nema,ali ima ovo drugo i ima fizicke predispozicije za tu jurnjavu.Pa gledaj da on juri po terenu i onda natrci na loptu i blebne je i ona ide pravo u raslje sa 30 metara.On je vredan i veliki borac.
Mozda ce tamo stici Paunovic(nebi bilo greske) i mozda jos neko,ali nedaj boze da to bude zbog nekih tezih povreda.
Imamo mi svi viziju ,ali vizija Ilijina se pokazala dobra u kontinuitetu.Sve sto pises bilo je isto i na pocetku.Keza nije igrao u celziju.....Ipak Ilija napravi ovo sto napravi.Imaju odlucnost i samopostovanje.Nedaj boze da nose tvoju nevericu u sebi.Oslobodi se toga i bice ti lakse i osecaces se komfornije.Znas ti kako je Savicevic sastavljao repku?Po pritiscima iz medija,dogovor sa klanovima (navijackim) i po imanima koja su izreklamirana.Vidis li da se svuda u svetu vode ,zestoke,medjusobne polemike oko izbora repki.Argentina kljuca,Holandija....Nas trener je u pravu!Pozvao je pod barjak junake i pobednike u dusi.Ako se namere na bolje od sebe onda ce to biti viteski gubitak,ako se namere na ravne ,odlucice nijanse,a ako se namere na manje samopouzdane ,onda ce pobediti.To je trik moj neznani prijatelju.Kod Ilije nema PARADERA.Savicevic,ceo zivot,onaj fudbakski a i sada ,bio parader i tako je i shvatio repku.Zato se dogodio Azerbejdzan i Finska.....
Ja jedino tvrdim da kod Ilije nema parade nego vojevanje i bira one koji hoce ,mogu i znaju to najbolje i koji su UBEDJENI DA MOGU DA POBEDE,DA VREDE BAR KOLIKO I ONI SA SUPROTNE STRANE.MA PRIJATELJU DOSTA MI JE U ZIVOTU MISEVA KOJI KAD NEMA ODGOVORNOSTI ZONGLIRA A KAD JE STANI PANI ...PIH....
Ziveo ti meni.

Iverson

pre 19 godina

@BRKAJLIJA
Ja "samo" imam nevericu u Petkovica i njegove sposobnosti.Imam dovoljno razloga za to.Lose igre,tj.nepostojanje prave igre,pogresna taktika u vecini utakmica,koncepcija,itd.I posebno je iritirajuci nacin priprema za mundijal.Samo jedna ozbiljna trening utakmica.Izgovor-da se igraci ne povrede.Pa zar drugi koji igraju trening utakmice nemaju isti rizik?
I,da ne nabrajam.
Ne znam na kakve podatke mislis,pretpostavljam na podatke o formi igraca,ali izgleda da Ilija nije nista od toga isproveravao,nego je sve igrace,ili bar najveci deo njih pozvao u tim po cistoj INERCIJI.
Jer da je isproveravao,ne bi mu palo na pamet da neke igrace koji dugo ne igraju pozove.Ili neke koji nisu u formi.Povrh svega,jos je hteo i svog sina da ubaci u tim.Pre nekih,drugih,boljih igraca.To ne mogu nikako da mu oprostim.Iako on(Dusan) mozda i nije los igrac,ali to sad nije vazno.Vazan je princip,koji je sam ILIJA PETKOVIC PROKLAMOVAO: Da u timu mogu da budu samo oni koji su izgurali teret kvalifikacija!!I otkud onda tu sada njegov sin?Ili Dudic (uzas!).Ili Ergic ( koji je inace dobar igrac,i treba da bude tu ).Zar ti to ne lici na cistu NEPRINCIPIJELNOST Ilije Petkovica?Dvostruki standardi?
E,ako je vec tako neprincipijelan,A JESTE,onda je mogao da u tim pozove i neke od onih odlicnih igraca koje sam ranije naveo (Rambo,Vukcevic,Krasic...),a koji su sigurno bolji od njegovog sina,i isto neki od njih (Rambo),nisu igrali u kvalifikacijama.Jel' Dusan bolji od njih?A njih nije pozvao,i to samo,cini mi se, iz inata.
I to pominjanje na konferenciji za stampu da je taj decko bio blizu reprezentacije,a ne pominjuci te druge koji su isto zasluzili da budu u reprezentaciji,pa jos i vise,jer su kvalitetniji,izgleda kao najobicnija provokacija od strane Ilije Petkovica,upucena nama,koji smo trazili te igrace.
Mnogi su trazili da se u tim pozovu i neki igraci koji mogu i da kreiraju igru,a ne samo ONI KOJI KVARE.Sta mislis kad bi Brazil,Engleska,Argentina i slicne reprezentacije imale samo igrace koji kvare igru,na sta bi licio fudbal?Da im je osnovna preokupacija da protivniku pokvare igru,bez zelje da pobede.I da su Pekerman,Erikson,Van Basten,i ostali kao Petkovic?Zar to ne bi bila PROPAST fudbala?Na svu srecu,takvih kao Petkovic nema mnogo.
Zasto Stankovic u Interu ima ulogu da ne samo kvari igru protivnika,nego i da igra,i to vrlo uspesno,ofanzivno,a i prikazuje dobru igru,daje golove?Zasto mu Mancini ne da ulogu da samo kvari igru,i nista drugo da ne radi?Zasto ne primeni Petkovicev recept,ako je to tako dobro i ispravno?A ipak je Inter sila.
Mozda i osnovna stvar od koje zavisi igra jedne ekipe u fudbalu je da li trener ima zelju da pobedi,ili ne.PETKOVIC NEMA ZELJU DA POBEDI.Sve ostalo proizilazi iz toga.Njegov sastav,koncepcija...
Mislim da bi ustvari ti trebalo da se OSLOBODIS ZANESENOSTI Ilijom Petkovicem i njegovim,kako ti kazes,vrhunskim ljudsko-moralno-strucnim sposobnostima.Cak iako ga poznajes iz mladosti.Jer,najblaze receno,te vrline se bas i ne primeciju kod njega,da ne kazem nesto gore.
I,na kraju ispada da bas Petkovic sastavlja ekipu prema rodjacko-klanovsko-burazerskim vezama?To je sad bar ocigledno.
Kazes,kod Ilije nema paradera.Slazem se da ni ne treba da ih bude.Ali,kod Ilije nema ni PRAVIH KREATORA IGRE,A TREBALO BI DA IH BUDE.BAR NEMA ONIH KOJI SU U FORMI.Pogotovo sto smo na sredini terena najgori.A sam znas da se tu resava utakmica.
I,na kraju,ja sve ovo sto govorim u poslednje vreme,govorim iz jednog jedinog razloga :
Propustamo idealnu priliku da nesto zaista postignemo u svetskom fudbalu.Skoro nam se nece ukazati takva sansa.Uz male promene,u vidu samo par igraca,uz skoro sve ove igrace koje imamo,dobili bismo u nasoj igri organizovanost i kreativnost.Sve ostalo imamo,i ja to naravno podrzavam:zajednistvo,drugarstvo ( u timu),borbenost,dobri medjuljudski odnosi medju igracima,itd,.Sve je to OK.Ali to nije dovoljno.Nama fali SRAF bez koga se cela masina raspada.A,to je sredina terena.Ma kako to banalno zvucalo.
I,onda me na kraju "ubedi" da je moj zivotni moto neverica u sebe,i da nisam u pravu kada tvrdim da samo zbog LIMITIRANOSTI jednog coveka i njegove nespremnosti da usvoji vrednosti savremenog fudbala,necemo postici ono sto bi mogli na Mundijalu,a to je,po meni,MNOGO DALJE OD GRUPE!!

Deki zakon!

pre 19 godina

@BRKAJLIJA

Stankovic priznajem nije blistao uvek u reprezentaciji, mada ako bude hteo da se proda (kao i ostali igraci) na SP mu je prilika da pokaze sta zna. A on je laf i u Interu igra ko tata. Asistencije za 10, trci, ume da izdribla, ima mocan sut, u dobroj je formi, ojacao je, hvala Bogu da imamo njega da drzi vezni red na bar nekom nivou, posto se vec moze ocekivati da ce taj nivo drasticno da opada kada Nadj dobije loptu na 3 sekunde, pre nego sto je izgubi. Zamenio bih tog Nadja za bilo kog igraca, ma iz Trinidad & Tobagoa, samo da ga ne gledam na terenu kako nista ne radi.

IQ 400

pre 19 godina

Mislis li ti,M(m)ontenegro, da li bi se oni veselili bilo kom dobrom rezultatu Srbije.Ne,ne,naprotiv,no mozda je Montenegro blize mentalitetu "susjeda u ovim sudbonosnim satima-oprostite,malo politike,ali ovo je samo odgovor na prethodni komentar.

BRKAJLIJA

pre 19 godina

DEKI,
Ja sam ti Partizanovac do koske,ali onaj Partizanovac koji podere grlo kad Zvezda igra sa nekim iz inostranstva,navijajuci za Zvezdu.Verovatno ,vecini ce se to uciniti nemogucim.onom drugom delu9koji shvataju i ziove to tako kao ja)je sve logicno.Logicno u najmanju ruku zbog toga sto Partizan za Zvezdu skuplja bodove i Zvezda za Partizan skuplja bodove.Znaci igraju jedni za druge i igraju za sebe istovremeno,kad igraju sa nekim vani.
Dejan Stankovic je taj profil igraca da ima volju,opustenost,fizicku snagu i usredsredjenost na igru.To su kljucne osobine.E da ima trik i vic ,bio bi Anri ili Ronaldinjo,a mozda i vise od toga.On je prosecan i njegove kvalitete je dobro koristila Zvezda,Lacio,i sad Inter.To radi i Ilija.

*Iversone,
Ti si dobro elaborirao stvar da bi odbranio tvoje misljenje.Imas pravo da tako mislis.Medjutim,Ilija je pozvao najjace sto imamo u sredini terena.Pozvao je borce i tehnicare.Ilic moze sve to da uradi na fenomenalan nacin.Ilic je osporavan od drugih kod nas ,samo zbog toga sto nije u Zvezdi.Da je tamo on bi bio toliko izreklamiran(zasluzeno)da mu nebi bilo ravna i ovde bi se komentarisalo da je sredina OK resena.Kao vodonose i takodje kreatori na sredini su Deki i Nadj.Kao apternativa tu je Ergic(fenomenalno odigrao sezonu u ne bas neuspesnom timu.
Ja sam bio pristalica Lukovica(a ja Partizanovac).Njegova igra me podseca na Jusufijevu(tada bek bez konkurencije u svetu) od pre mnogo godina.Momak je jak,izdrzljiv,tehnicki doteran,racionalan u igri,hrabar i samouveren.Sve ovo mislim na osnovu onog sto sam video na utakmicama.Ipak mislim da je Ilija napravio i tu pravi izbor.

casperbgd

pre 19 godina

tesko da cemo napraviti neko veliko iznenadjenje, ali sve je moguce! bicu uz nase sve do poslednjeg zvizduka...
NAPRED PLAVI!!!


btw, aco, pise se bismo, a ne bi smo...

Tara

pre 19 godina

Svaka cas Kezmane,i ja se slazem satobom.Dabogda iz tvojih usta u Bozije usi,kako kazu stari.Samo naprijed a ako je prava atmosvera u ekipi ostaje vam laksi dio posla onaj da igrate fudbal kao sto znate.SRECNO SCG !!!!

Cira NBG

pre 19 godina

E to se bre zove dobra atmosfera!!
Bravo Mateja! Bravo!
Samo ako se tako razmislja moze da se nesto uradi...

Dosta je vise onih prica "samo da prodjemo dalje iz grupe".

Samo napred momci! SAMO NAPRED! :D

Marko G.M

pre 19 godina

Tako je brate, imate samopouznje i dobri ste momci i ljudi niste kao "oni" ZELATINI Mijat,Dejo,Miha!!Napred Srbija daj gol Kezo daj gol Kezmaneeeee!!!!!Uz vas smo brate!!!!!

no

pre 19 godina

Idite na zvanicni sajt svetskog prvenstva pa cete videti koliko nas cene (tj. veruju u nas).Pa mi se bre lozimo da cemo postati svetski prvaci a "fudbalski svet" nam daje manje od 15% sansi za prolaz grupe!!!

ivan

pre 19 godina

ljudi bre pa ko su ti grci mi smo za njih sila ej sila pa osvojise evropsko.a sto ne bismo mi osvojili??!!sto se mene tice ja sam veliki optimista i sigurno cu uplatiti na nase pa da ojadim kladionicu ili 1000 din uplata na nase ili 70 evra a kvota je kolko sam cuo 101 pa vi vidite. Srecno plavi pa da ih sve pokidamo!!!!!!

Toma_Nis

pre 19 godina

Što se ložite? Tri poraza je naša budućnost. Bacite pogled na sastav i sve je jasno. Niko iz sastava nije golgeter. Kako mislite da prođemo dalje? U sastavu su Saša Ilić i (neki) Ergić, a Vukčević ostaje bez dresa!!! U sve tri utakmice će taktika biti: "probaćemo iz kontra-napada...". Užas!!!

pavika

pre 19 godina

Pa kvota na Grcku da ce da osvoji prvenstvo je bila 500!!! Pa ljudi osvojishe. Dobar trener, dobri igraci, i sto je najvaznije dobri ljudi nose trenutno plavi fudbalski dres...Zato verujem u njih...

DeKOb

pre 19 godina

Vec sada jasno mozemo da vidimo da nas u 2. krug moze odvesti samo cudo.
Ovakve izjave nasih fudbalera zvuce vise kao kvazi-hrabrenje samih sebe nego kao poruka javnosti.
U svakom slucaju, bice mi mnogo draze da navijam za ovakav tim - ne preterano talentovan, ali zato disciplinovan.
Nasa jedina prednost je sto od nas niko nista ne ocekuje, pa bi igra bez tenzija i pritisaka mogla da bude bolja.

Filip

pre 19 godina

Tako je Kežo!!! I ako nam daju malo šansi za prolaz mi prolazimo!!! Kako su Hrvati, Korejci, Turci...možemo i mi! NAPRED PLAVI!!!

PFC ( Swiss )

pre 19 godina

no, ti si jedan od onih koji trazi svaki put dlaku u jajetu.....uvek nesto smeta. Pa sta treba da se predaju ? Zasto....koga treba da se plasimo kada nemamo sta da izgubimo. Drago mi je da nasi gledaju sve ovo optimisticki.

Drago Pajkanovic (BN-RS)

pre 19 godina

Kakvih 15% o cemu pricas? Koliko su nam davali u kvalifikacijama pa mi idemo na sp kao prvi iz grupe! Samo napred momci uz vas smo! Samo budite kao jedan i daleko cemo dogurati! Sretno! Republika Srpska

pred referendum

pre 19 godina

Zanima me kako je Milo svojim gradjanima objasnio to sto ce nezavisnocnu Montenegro izgubiti sve realne sanse da im ikada lepa crvena zastavica viori na nekom Svetskom prvenstvu u fudbalu, kosarci, odbojci...mozda u vaterpolu nekako i prodju. Ali, realno gledano, nisu svu crnogorci foke, vec ih valjda ima vise fudbalera. To je moja poruka braci iz CG-a.

ja

pre 19 godina

@pred referendum

Bato, ovde se prica o izjavi Mateje Kezmana, a ne o referendumu i uspehu Crne gore kada se odvoji.
Samo sa verom u sebe se moze nesto postici!!!

Futa

pre 19 godina

Ma bolji smo od Holandije i 0 slonovace jedino ce biti tesko sa Argentinom ali sve u svemu idemo u drugi krug 100%...NaPrEd PlAvIIII

G

pre 19 godina

voleo bih da gresim ali smo opet kao i uvek poceli da galamimo. a kad god smo galamili nije bilo dobro. niko nije verovao da mozemo ista da uradimo u ovim kvalifikacijama i svi su cutali do poslednjeg meca. sada se opet prica kako smo veliki imamo najbolju odbranu sjajnu sredinu odlicne napadace... otprilike nikad nismo bili bolji nikada vece sanse da uradimo nesto nismo imali. a to sto smo primili jedan gol je lepo ali sramota bi bilo i da smo primili vise s obzirom s kim smo igrali. kao velika spanija velika spanija. po cemu je ona to velika, a da se razumemo protiv nje smo se provukli. da nije mozda veliki uspeh sto smo pobedili i grali nereseno sa belgijom ili bosnom? budimo realni. momcima svaka cast odigrali su sigurno i borbeno ali nama tek predstoje utakmice sa pravim timovima. sad kao svi pricaju grcka 2004 osvojila pa mozemo i mi. to kako su osvojili treba se prisetiti a da su imali kvalitet igrali bi i na ovom svetskom. a gde su sada? tako da treba biti realan a da se nadamo najboljem to nam niko ne brani.

Dida

pre 19 godina

Daj boze da bude kako ti kazes Kezmane, ali nisam dobro razumeo kada kazes da imamo dobre igrace u velikim klubovima? u kojim zar je Osasuna veliki klub, Atletiko, Inter, Olimpijakos, a ovi ostali igraju u jos manjim. Inter nije veliki klub, Zvezda je kao on ili veca, Porto, Steua Rumunska, Seltik, Benfika je veci klub od Intera.

Filip - London

pre 19 godina

Bez obzira sta ko pricao, ovi momci predstavljaju Srbiju i Crnu Goru....Maksimalna pozrtvovanost, timski duh i nasa drskost daju nasem timu za pravo da se nadaju...A mi smo mislili da se nece ni kvalifikovati, a oni naterali Spaniju da ide u play-off. Ja mislim da ovaj tim ima nesto sto nase ranije ekipe nisu imale - osecaj pripdnosti timu. Zato, mi moramo da ih podrzimo pa cak iako su underdogs! Napred Plavi! Napred Srbija i CDrna Gora! Idemo u finale!

klub vozacha PG

pre 19 godina

Pa sve i da smo najgori na svijetu, a nismo, treba da imamo takav stav..odlichno razmisljanje, nadam se samo da ce se ta atmosfera prenijeti i na teren, jer ako se momci razigraju, odoshe do kraja brate..lagano..u inat..vrh!!!!!!!

Happyness

pre 19 godina

zasto ja ne gledam utakmice sa svakim? pa zato sto ne podnosim da kad krene utakmica neko prica: gubimo... evo vidi... ovo je propast... nas najveci adut je upravo to sto smo outsider-i. ne ocekujem nista ali nadam se dobrom rezultatu, a tu nikako ne spada titula vec tema komentara: IZNENADJENJE i to neko lepo iznenadjenje.
statistika je bezveze. znate ono: ja jedem kupus, a ti meso... u proseku jedemo sarme. danasnji sport je cudo (bas kao i internet:))!
SAMO NAPRED s' VEROM U BOGA I U SEBE

Saša Mirković

pre 19 godina

Samo ne znam ko će postigne golove, pošto Kežman ove sezone ništa nije pokazao u La Ligi.

Sa druge strane, mora mu se odati priznanje da je doprineo kvalifikaciji prošle sezone i ako je bio slab u Čelsiju.

Go SCG!

Dida

pre 19 godina

Ivane od kad smo mi to sila za Grke,mi nikada nismo tako nesto osvojili,prati vise nasu fudbalsku istoriju,mi Nemce vise od 30 nismo pobedili.Realno nikad kao selekcija nismo nista osvojili.

Slobo

pre 19 godina

Mozete svi vi da budete optimisti. Ali ja sam realan i kazem da je sve moguce. Na takvom turniru odlucuju nijanse. Jedan los dan, i preti ti ispadanje u grupi. To moze i Argentincima i Holandjanima da se desi, kao i nama. Ja cu da navijam da prodjemo dalje normalno, ali bice veoma tesko!

no

pre 19 godina

@boki @PFC
da ste procitali ovu vest od pocetka do kraja shvatili biste da ja samo zelim da kazem da ono sto je u njoj napisano nije tacno, a ne da ja ne verujem u plave!Inace napisano je da drugi vise veruju u nasu reprezentaciju nego mi ovde u Srbiji sto prosto nije tacno! Sledeci put procitajte tekst pa onda gledajte komentare.

Iverson

pre 19 godina

Tesko,Kezo,tesko.Daj Boze,ali tesko.Sa ovoliko rekonvalescenata i igraca koji su van forme,koji cak ni ne igraju u svojim timovima,nego su rezerve,to je Nemoguca Misija 4.
Ti si van forme,dugo ne igras,a i sam znas da ti treba 6-7 sansi da bi dao gol,Savo moze da postigne gol samo u Osasuni,Zigic nece ni igrati,bice rezerva,ulazice samo kad se juri rezultat,a tad je kasno,Vucinic povredjen,Ljuboja usamljen...Tesko,jako,tesko.
Ti si pametan decko,znas ti da nema ko vama napadacima ni da doda dobru loptu,ni da vam napakuje.Tesko da to mogu Duljaj,Nadj,ili Koroman.Iako su dobri momci.Deki vec dugo ne igra dobro u reprezentaciji,P.Djordjevic bas i nije neki paker,Sale isto,Zvone tek poceo da igra posle duge pauze.Znas ti da vama fale igraci koji to mogu,kao sto su Rambo,Simon,Krasic...Ako vi igraci vec imate toliki uticaj na Petka,kao sto on kaze,pa zasto onda bas VI IGRACI niste od njega trazili da pozove te ljude?Vama bi bilo lakse.I,ne bi to znacilo da se mesate u njegov posao,nego biste mu objasnili da vam BAS TAKVI saigraci nedostaju,i da vam je lakse da ih imate pored sebe.Ako on to vec sam ne vidi...A i uspeh nacije i drzave treba da je svima u prvom planu,pa i Petku.A mozda je to kod njega samo deklarativno receno,ne znam,ti to bolje znas sigurno.
Znas ti sve to Kezo.Sto nisi ti, koji si laf covek,sam rekao,"evo,nisam u formi,dugo ne igram,Marko je bolje da ide umesto mene,daje golove cesto,ili Veljko,oni su u ritmu,i sigurno u boljoj formi"?Mogao si to isto da kazes i za Zvoneta.
Sve ti to znas,lafe,nego reci ti meni,ko je tebe nagovorio da ovo sve kazes,jel' Petko?Plasim se da Petko vidi da narod bas ne veruje u vas,onako komplet,sve zajedno sa njim,pa onda gura tebe,"da vadis fleke u javnosti".Vidis li koliko je malo ljudi uzelo vize za put u Nemacku?Nije sve to trebalo tako da se desi,samo da ste malo izvrsili veci uticaj na Petka.Vi igraci.Kad cte vec videli da on sam nije u stanju da promeni svoju svest i shvatanje fudbalske igre.

BRKAJLIJA

pre 19 godina

Cinjenica je da su Ilic i Milosevic u dosta jakom ligamna bili solidni strelci.Odigrali skoro sve utakmice i bazicni su igraci tamo.Kezman je sa promenjivom srecom igrao,ali on je rodjeni strelac i borac.Brine me Zigic,jer on je igrao u nasoj(najslabijoj )ligi i nije se proslavio.Morao je dati tridesetak golova.
Kezo,u pravu si!Idete 11 na 11 i naravno da oni nisu vanzemaljci a mi misevi.Krenuti takticki mudro i sa punim samopouzdanjem i respektom ,pre svega nase snage,pa onda tek uvazavanja(napomonjem ,ne respekt ,nego uvazavanje) sange protivnika i moze se napraviti rezultat.Sportska sreca prati samopouzdane i uverene u svoje vrednosti .Kukavice i kolebljivce prate samo maleri a nikad sreca.Ona je uz HRABRE I ODVAZNE(sa jasnim stepenom mudrosti u sebi).

Voja

pre 19 godina

Jao ovde svi nesto kao necemo ocemo da prodjemo i tako dalje kod nas valjda i dalje vladaju vracevi. Videcemo da li cemo ili necemo proci dalje sve zavisi od nas. Sto se mene tice ja ZNAM da idemo bar do cetvrt finala. Dobijamo holandiju nereseno sa argentinom (argentina dobija ostale dve) i gubimo od obale slonovace. I eto nas na zavrsnici. A sa optimizmom mozemo do kraja do samog Finala a onda.......

Berlin

pre 19 godina

Vala bas... Posle Kamerunaca i Korejaca, mozda i mi nesto uradimo! :-)
Steta samo sto Srbija nema nikakvu pratecu reklamu ovde.

CG

pre 19 godina

E brate ne daj bozhe da se odvojimo jedino gdje bi mogli nesto eventualno da uradimo je vaterpolo. Odvojimo li se Luksemburg, San Marino i sl. ce biti velesile za nas...

Brazilac

pre 19 godina

E,stvarno,ovo ubedjivanje javnosti da cemo mi biti kao Grci,prelazi vec u drskost.Petkovic u Glasu Javnosti,Kezman sada.
Prvo,takav slucaj kao sto se desilo sa Grcima na Evropskom prvenstvu se desava jednom u 20-ak godina.Drugo,mi nismo Grci.I,trece,ovo je Svetsko prvenstvo gde su mnogo jaci timovi nego na evropskom.
A o tome koliko nas cene najbolje govori podatak da na nekim najvecim svetskim televizijama,prilikom predstavljanja reprezentacija ucesnika mundijala,jedino nas nisu ni predstavili ni pomenuli( CNN.DSF,na primer.)
Ustvari,mozda su nas posle zavrsetka takmicenja po grupama i cenili (samo jedan gol primljen,prvo mesto u grupi,itd.),ali cim su pregledali snimke,videli kako igramo,i pogotovo kad su videli kako se neozbiljno spremamo za mundijal (samo jedna trening utakmica ),i da ne menjamo nista u sastavu,nego da nam igraju jedni te isti igraci,bez ikakvih osvezenja,i bez obzira da li su u formi ili ne,odahnuli su.Za njih,nase protivnike, bi bila najveca opasnost da smo promenili onu losu igru koju gajimo,da smo dodali neke kvalitetne nove igrace,i slicno.Medjutim,Petkovic im je odagnao sve brige jos svojim ranijim najavama da nece nista menjati u sastavu.
A,oni jesu donekle izmenili sastav.Zato je Petkovic i iznenadjen,sam je to rekao.On ne moze da shvati da jedan trener moze tako brzo da menja sastav,da ubacuje nove igrace,pa da mozda malo menja i koncepciju.To je za njega neverovatno i neshvatljivo.
Van Basten ga je vec sa tim sastavom nadmudrio.Da ga nadigra,ce biti formalnost.Na nasu zalost.

mirror

pre 19 godina

Već prva utakmica s Nizozemskom pokazat će sve vaše slabosti. Sve ispod 3 komada u vašoj mreži bit će vaš uspjeh, jer je to protivnik koji vam tradicionalno najmanje odgovara. Lakše ćete protiv Argentine, možda dođete do boda, a sa Slonovačom u utakmici bez motiva, također ne možete očekivati puno više od boda. Afrika-Paprika!!!

Dani

pre 19 godina

@no
Baš mi je drago što nam "fudbalski svet" daje samo 15% šansi za prolaz u drugi krug. Iz nekoliko razloga:
- Argentina i Holandija su favoriti grupe. Od naših igrača posle žreba niko ne traži prolaz u drugi krug, što je, složit ćeš se, veliki psihološki plus za naše igrače i selektora. Pritisak je na favoritima grupe. Mi možemo samo da dobijemo. Puno!
- Svaki put kada smo odlazili na SP sa pobedničkim apetitima, nismo napravili ništa. 1974 i 1982, remember? Po drugoj strani, uvek kada su nas potcenjivali smo odigrali dobro.
Pa ti sad vidi ...

Milan

pre 19 godina

Voleo bih da posle naseg uspeha u grupi vidim na istom ovom mestu sve one koji nas omalazavaju. Ljudi, nemojte ziveti u proslom veku. Sad svi znaju da igraju fudbal. Ko je ovekivao 2003. da ce Porto uzeti CL? Da ce Monako igrati finale? Koja je tu kvota bila? Da ce Grci igrati finale 2004., da ce ove godine Steaua doci do polufinala Kupa Uefa. Setite se proslog SP i grupe: Francuska, Senegal, Urugvaj, (ne mogu da se setim cetvrtog) i ko je otpao - velika Francuska na koju je kvota bila da ce proci grupu 1,20 a da ce osvojiti SP 7,00. Plavi momci samo napred!!!

darko

pre 19 godina

Zelim vam od sveg srca da prodete ali ako malo trjezveno pogledate ako se iko sjeca sva ta "iznenadenja" prijasnjih prvenstava nisu imali toliko teske grupe za prolazak u drugi krug kao vi pa se onda upitam da li mislite da je iznenadenje da prodete prvi krug ili pucate na medalju!! Sve je inace moguce ali takva cuda kao Grcka se tesko ponavljaju dva puta za redom pa neulazite novac kao sto ni ja necu na Hrvatsku ako mislite da budu svjetski prvaci. Jos jednom sve najbolje da i mi i vi dozivimo lijepih trenutaka sa prvenstva.......

Miki

pre 19 godina

Napred plavi!!! Svi smo uz vas, ako nas razbiju Holandezi i Gauchosi, nema veze, nije sramota izgubiti od boljih (makar po mestu na rang listi)! Borite se svih 90 min. i umrimo muski kao pravi Srbi i Crnogorci pa makar zadnji put u istoriji zajedno! Napravite nas ponosnim! Srbijaaaaaaaaa & Crnagoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kao poslednji mohikanci!

kako da ne

pre 19 godina

Argentinci igraju sistemom 3-5-2 a Srbija sistemom "lako cemo". Ako Srbija prodje skupinu napravila je ogroman uspjeh i onda je sve moguce ali realno nemaju sta traziti u toj skupini.

ACA_USA

pre 19 godina

niko im nece zameriti ako ne budu prosli u drugi krug. Neka daju sve od sebe pa ako ima boljih njima svaka cast. Plasim se samo da ce Petko ulaziti u utakmice defanzivno sa povecuenim Milosevicem i usamljenim Kezmanom u napadu, a kad budemo jurili rezultat onda ce ubacivati Zigica pa ce svi "bunariti" na njega. Kao protiv Spanije.
Sa toliko visokih fudbalera moramo uvezbati nekoliko varijanata za prekide.

Petar

pre 19 godina

Sto je meni taj nas fatalizam vec dojadio. Umesto da se podrzimo, tu se neki odmah javljaju i negativne poruke daju. Nije ni cudo sto ne mozemo nesto da napravimo kad stalno sami sebi spustamo i cim nesto ne ide super, odmah odustajemo. gluposti teske.

momcilo

pre 19 godina

samo tako da razmisljamo i nema zime za nas...bitna je dobra atmosfera a sve ostalo ce doci samo po sebi! svi navijamo i svi se nadamo-NAPRED PLAVI!!!!

BOB

pre 19 godina

SVI KOJI IDEMO U NEMACKU MORAMO DA PAZIMO STA RADIMO. BUDEMO LI CRNCIMA UUKALI LADNO CE DA NAS ELIMINISU SA SP.
IDEMO BRACO DO POBEDE.

Drago Pajkanovic (BN-RS)

pre 19 godina

Kakva ti je racunica "MIRRORE"? Bod sa Argentinom i tri sa Obalom Sl. to su cetiri boda! Mi sa cetiri boda idemo dalje sto posto! Ali mi osvajamo 7 bodova(Sa Hol.jedan Arg. tri i Obalom tri)! Napred nasi LAVOVI idemo do finala! Republika Srpska je uz vas! Sretno!

Superhik

pre 19 godina

U covekovoj prirodi je da se uvek nada, cak i kada nikakvom optimizmu objektivno nema mesta. Nazalost, bojim se da je upravo to slucaj sa nasim izgledima na Mondijalu. Svako ko je u stanju da hladne glave razmisli i sagleda situaciju, neizbezno ce se prisetiti da mi, od kvalifikacija za Svetsko prvenstvo 1998. u Francuskoj i dve pobede nad Cesima, NIKADA nismo pobedili ni jednu jaku reprezentaciju, i da su nam, zapravo, najveci dometi po dva remija sa Italijom i Spanijom. U svetlu te cinjenice, kao i one da je Petkovicev katanaco zapravo poziv za svaku ozbiljnu ekipu (sto Argentina i Holandija svakako jesu) da nam napuni mrezu do vrha i razbije tragikomicni mit o najboljoj odbrani na svetu, jasno je da bi osvajanje jednog od prva dva mesta u grupi bilo prvorazredna senzacija. Naravno, voleo bih da se za par nedelja pokaze da je svo ovo pisanije bilo najobicnije baljezganje i da se ja, ustvari, u fudbal razumem kao Kraljevic Marko u stoni tenis.

no

pre 19 godina

@Dani
ja sve sto nzam o tom prenstvu 82 je da se moja sestra rodila na dan utakmice Jugoslavija-Spanija kad je dosudjen neki nepostojeci penal i kad smo pukli zbog kradje.Inace sestra je starija od mene 7 god.Sto se tice ovog prvenstva ja jedva cekam da pocene i naravno NAPRED Srbija i Mirko Vucinic!

Dani

pre 19 godina

@Dida
Ja razumem da ti kao navijač AC Milana iz dna duše mrziš Inter, ali reći da je Inter slab klub je ipak malo bizarno!?! Inter je ove sezone osvojio bar jedan trofej a Milan?Svi klubovi u kojima igraju naši reprezentativci (Osasuna, Olympiakos, Galatasaray, Inter, naravno i Zvezda :)) su učesnici Lige šampiona sledeće sezone. Sevilla je pobednik UEFA lige pa ti sad proceni koliko ti je komentar blesav ...

@mirror
Pogledaj se u ogledalo i pitaj zašto imaš tolike inferiorne komplekse kada su Srbi u pitanju?

Plavi Antivirus

pre 19 godina

Na mestu komentara je pronadjeno 7 virusa :

no
Toma_Nis
G, Dida
Iverson
Brazilac
mirror
kako da ne

Kliknuti na "STAVITI U KARANTIN" ili "ELIMINISATI"

Riquelme

pre 19 godina

Inter nije veliki klub, Zvezda je kao on ili veca, Porto, Steua Rumunska, Seltik, Benfika je veci klub od Intera.
(Dida, 20. maj 2006 04:14)


TI SI LUD MAJKE MI!!!! HAHAHAHAHAHA Samo zato sto ne kupuje utakmice kao Milan ili Juve ne znaci da nije veliki klub!!!!

Neutron

pre 19 godina

Kako me nerviraju ovi fatalisti-tragicari-pesimisti koji se non stop javljaju da bi sve "glupe naivne optimiste" spustili na zemlju i "otvorili im oci i ucili o zivotu". Pa vi ste bre jedna mizerna masa bez ikakvih aspiracija i nada u zivotu. A uopste to ne kapirate. Vrlo je malo nacija na ovom svetu gde sa nade i optimizam ravne sa gluposcu. Pa sta mislite, da bi nemci stigli do finala sa onim smrdljivim timom na proslom SP da nisu imali veru i volju za borbom. Ili da bi Grcka bila sampion Evrope da nisu verovali da je to cak mozda i moguce!? NIKAD! Bezite vi odvratni pesimisti u vase mracne rupe i pustite da makar normalan svet gaji nadu i time malo osvetli svoje zivote! E, jeb..m ti , cudne li sorte. I nece pa nece nikako da shvate drugo, pa to ti je!!

Neutron

pre 19 godina

Kako me nerviraju ovi fatalisti-tragicari-pesimisti koji se non stop javljaju da bi sve "glupe naivne optimiste" spustili na zemlju i "otvorili im oci i ucili o zivotu". Pa vi ste bre jedna mizerna masa bez ikakvih aspiracija i nada u zivotu. A uopste to ne kapirate. Vrlo je malo nacija na ovom svetu gde sa nade i optimizam ravne sa gluposcu. Pa sta mislite, da bi nemci stigli do finala sa onim smrdljivim timom na proslom SP da nisu imali veru i volju za borbom. Ili da bi Grcka bila sampion Evrope da nisu verovali da je to cak mozda i moguce!? NIKAD! Bezite vi odvratni pesimisti u vase mracne rupe i pustite da makar normalan svet gaji nadu i time malo osvetli svoje zivote! E, jeb..m ti , cudne li sorte. I nece pa nece nikako da shvate drugo, pa to ti je!!

Bane

pre 19 godina

Sa Kezmanom u napadu necemo dati ni gol a kamoli da se plasiramo dalje. Doduse, mi u poslednje vreme tesko gubimo utakmice pa cemo verovatno proci sa jednim ili 2 boda iz 3 utakmice, sto je objektivan domet nase reprezentacije.

Bane

pre 19 godina

Prethodni komentari su ipak previse optimisticni. Najrealnije gledano, tesko je da mozemo da u dve utakmice, sa Holandijom i Argentinom, prodjemo neporazeni. Vrlo verovatno cemo imati bar jedan poraz. Takodje, buduci da smo mi ekipa 0-2 gola a i X-ekipa, imacemo verovatno i jedan neresen rezultat iz 3 utakmice u grupi. Tu je i jos jedna utakmica koja ima podjednake sanse da se zavrsi nasom pobedom, nereseno ili porazom. Tako da mislim da mi mozemo da prodjemo dalje jedino kao drugi u grupi, i to sa skorom pobeda, remi i poraz. Ali i to naravno vrlo tesko. Ipak nasi ne treba da se predaju, jer ako prodjemo dalje znaci da mozemo da se nosimo sa glavnim favoritima za osvajanje prvenstva (izuzev Brazila) i imali bismo otvoren put ka finalu.
Takodje mislim da je Obala Slonovace precenjena ekipa. Ebue i Ture igraju dobro u Arsenalu, ali u reprezentaciji je to skroz druga prica, uostalom isto vazi i za sve nase reprezentativce koji pruzaju oko 50% svojih mogucnosti. Drogba se moze ustopovati i mislim da se nece ni videti na terenu protiv nas.

Neutron

pre 19 godina

B92 molim te objavi moj tekst! Dosta mi je vise da citam komentare ovih fatalista-tragicara-pesimista koji uvek sve nabolje znaju i dele savete i uce pameti "glupim,naivnim optimistima". Pa vi ste bre najgluplja bagra koja postoji. Kocite sve! Vi, sa vasim malim, ogranicenim mozgovima, krpe od karaktera, ljudi bez ikakvih iluzija I aspiracija u zivotu hocete da ucite druge kakav stav treba da se zauzme u zivotu?! Pa vi, slepci jedni jadni, nista ne znate. Ne znate da je volja i vera prva stvar u zivotu. Pa nikada necete izaci iz vasih misijih rupa, shvatite to vec jednom, sa takvim pojimanjem zivota. Pa gde bi Nemacka dogurala sa onim posranim timom na proslom SP da su imali vas stav? NIGDE! a stigli su do finala. Dokle bi Grcka dogurala na proslom EP da ima vas mentalitet?
DOSTA MI VAS JE! Sepurite se kao da sve znate, a vi ste ti koji nista o zivotu ne znaju! Pustite normalne ljude da gaje nade i iluzije, pa to cini zivot lepsim, bre, slepci, zar ne kapirate to? Ma skidajte mi se s ociju, bando gubitnicka. Bez vas ce od nase zemlje i da bude nesto! AJMO, MOMCI! GLAVU GORE I U BORBU! MOZDA SE NESTO LEPO I DESI, A AKO NE, POKUSACEMO SLEDECI PUT!!! ZIVELA BORBA!!

marko

pre 19 godina

pa...mislim da mozemo mnogo...ali...sve zavisi od njih i njihovih glava.sto se mene tice mislim da nam je ZIGIC velika prednost,neka ga dva puta pogode u glavu i eto nama dva gola!!mislim da nam je tim OK sem sto bi ja pozvao LUKOVICA I KRASICA!

BRKAJLIJA

pre 19 godina

Iversone,
Ti mora da imas neki zivotni moto koga je definisala neverica u sebe ,a samim tim i sve oko sebe.Mislis li ti da Ilija nije isproveravao sve te podatke i uporedio vrednosti?Pa ja se sa tobom slazem za Stankovica,ali Stankovic nikad nije bio neki virtuoz sa loptom.On je tu da kvari igru protivnika i on to dobro radi i u Intereu i u Reprezentaciji.Ne mozes od njega ocekivati sarm i vic u igri.On to nema,ali ima ovo drugo i ima fizicke predispozicije za tu jurnjavu.Pa gledaj da on juri po terenu i onda natrci na loptu i blebne je i ona ide pravo u raslje sa 30 metara.On je vredan i veliki borac.
Mozda ce tamo stici Paunovic(nebi bilo greske) i mozda jos neko,ali nedaj boze da to bude zbog nekih tezih povreda.
Imamo mi svi viziju ,ali vizija Ilijina se pokazala dobra u kontinuitetu.Sve sto pises bilo je isto i na pocetku.Keza nije igrao u celziju.....Ipak Ilija napravi ovo sto napravi.Imaju odlucnost i samopostovanje.Nedaj boze da nose tvoju nevericu u sebi.Oslobodi se toga i bice ti lakse i osecaces se komfornije.Znas ti kako je Savicevic sastavljao repku?Po pritiscima iz medija,dogovor sa klanovima (navijackim) i po imanima koja su izreklamirana.Vidis li da se svuda u svetu vode ,zestoke,medjusobne polemike oko izbora repki.Argentina kljuca,Holandija....Nas trener je u pravu!Pozvao je pod barjak junake i pobednike u dusi.Ako se namere na bolje od sebe onda ce to biti viteski gubitak,ako se namere na ravne ,odlucice nijanse,a ako se namere na manje samopouzdane ,onda ce pobediti.To je trik moj neznani prijatelju.Kod Ilije nema PARADERA.Savicevic,ceo zivot,onaj fudbakski a i sada ,bio parader i tako je i shvatio repku.Zato se dogodio Azerbejdzan i Finska.....
Ja jedino tvrdim da kod Ilije nema parade nego vojevanje i bira one koji hoce ,mogu i znaju to najbolje i koji su UBEDJENI DA MOGU DA POBEDE,DA VREDE BAR KOLIKO I ONI SA SUPROTNE STRANE.MA PRIJATELJU DOSTA MI JE U ZIVOTU MISEVA KOJI KAD NEMA ODGOVORNOSTI ZONGLIRA A KAD JE STANI PANI ...PIH....
Ziveo ti meni.

Iverson

pre 19 godina

@BRKAJLIJA
Ja "samo" imam nevericu u Petkovica i njegove sposobnosti.Imam dovoljno razloga za to.Lose igre,tj.nepostojanje prave igre,pogresna taktika u vecini utakmica,koncepcija,itd.I posebno je iritirajuci nacin priprema za mundijal.Samo jedna ozbiljna trening utakmica.Izgovor-da se igraci ne povrede.Pa zar drugi koji igraju trening utakmice nemaju isti rizik?
I,da ne nabrajam.
Ne znam na kakve podatke mislis,pretpostavljam na podatke o formi igraca,ali izgleda da Ilija nije nista od toga isproveravao,nego je sve igrace,ili bar najveci deo njih pozvao u tim po cistoj INERCIJI.
Jer da je isproveravao,ne bi mu palo na pamet da neke igrace koji dugo ne igraju pozove.Ili neke koji nisu u formi.Povrh svega,jos je hteo i svog sina da ubaci u tim.Pre nekih,drugih,boljih igraca.To ne mogu nikako da mu oprostim.Iako on(Dusan) mozda i nije los igrac,ali to sad nije vazno.Vazan je princip,koji je sam ILIJA PETKOVIC PROKLAMOVAO: Da u timu mogu da budu samo oni koji su izgurali teret kvalifikacija!!I otkud onda tu sada njegov sin?Ili Dudic (uzas!).Ili Ergic ( koji je inace dobar igrac,i treba da bude tu ).Zar ti to ne lici na cistu NEPRINCIPIJELNOST Ilije Petkovica?Dvostruki standardi?
E,ako je vec tako neprincipijelan,A JESTE,onda je mogao da u tim pozove i neke od onih odlicnih igraca koje sam ranije naveo (Rambo,Vukcevic,Krasic...),a koji su sigurno bolji od njegovog sina,i isto neki od njih (Rambo),nisu igrali u kvalifikacijama.Jel' Dusan bolji od njih?A njih nije pozvao,i to samo,cini mi se, iz inata.
I to pominjanje na konferenciji za stampu da je taj decko bio blizu reprezentacije,a ne pominjuci te druge koji su isto zasluzili da budu u reprezentaciji,pa jos i vise,jer su kvalitetniji,izgleda kao najobicnija provokacija od strane Ilije Petkovica,upucena nama,koji smo trazili te igrace.
Mnogi su trazili da se u tim pozovu i neki igraci koji mogu i da kreiraju igru,a ne samo ONI KOJI KVARE.Sta mislis kad bi Brazil,Engleska,Argentina i slicne reprezentacije imale samo igrace koji kvare igru,na sta bi licio fudbal?Da im je osnovna preokupacija da protivniku pokvare igru,bez zelje da pobede.I da su Pekerman,Erikson,Van Basten,i ostali kao Petkovic?Zar to ne bi bila PROPAST fudbala?Na svu srecu,takvih kao Petkovic nema mnogo.
Zasto Stankovic u Interu ima ulogu da ne samo kvari igru protivnika,nego i da igra,i to vrlo uspesno,ofanzivno,a i prikazuje dobru igru,daje golove?Zasto mu Mancini ne da ulogu da samo kvari igru,i nista drugo da ne radi?Zasto ne primeni Petkovicev recept,ako je to tako dobro i ispravno?A ipak je Inter sila.
Mozda i osnovna stvar od koje zavisi igra jedne ekipe u fudbalu je da li trener ima zelju da pobedi,ili ne.PETKOVIC NEMA ZELJU DA POBEDI.Sve ostalo proizilazi iz toga.Njegov sastav,koncepcija...
Mislim da bi ustvari ti trebalo da se OSLOBODIS ZANESENOSTI Ilijom Petkovicem i njegovim,kako ti kazes,vrhunskim ljudsko-moralno-strucnim sposobnostima.Cak iako ga poznajes iz mladosti.Jer,najblaze receno,te vrline se bas i ne primeciju kod njega,da ne kazem nesto gore.
I,na kraju ispada da bas Petkovic sastavlja ekipu prema rodjacko-klanovsko-burazerskim vezama?To je sad bar ocigledno.
Kazes,kod Ilije nema paradera.Slazem se da ni ne treba da ih bude.Ali,kod Ilije nema ni PRAVIH KREATORA IGRE,A TREBALO BI DA IH BUDE.BAR NEMA ONIH KOJI SU U FORMI.Pogotovo sto smo na sredini terena najgori.A sam znas da se tu resava utakmica.
I,na kraju,ja sve ovo sto govorim u poslednje vreme,govorim iz jednog jedinog razloga :
Propustamo idealnu priliku da nesto zaista postignemo u svetskom fudbalu.Skoro nam se nece ukazati takva sansa.Uz male promene,u vidu samo par igraca,uz skoro sve ove igrace koje imamo,dobili bismo u nasoj igri organizovanost i kreativnost.Sve ostalo imamo,i ja to naravno podrzavam:zajednistvo,drugarstvo ( u timu),borbenost,dobri medjuljudski odnosi medju igracima,itd,.Sve je to OK.Ali to nije dovoljno.Nama fali SRAF bez koga se cela masina raspada.A,to je sredina terena.Ma kako to banalno zvucalo.
I,onda me na kraju "ubedi" da je moj zivotni moto neverica u sebe,i da nisam u pravu kada tvrdim da samo zbog LIMITIRANOSTI jednog coveka i njegove nespremnosti da usvoji vrednosti savremenog fudbala,necemo postici ono sto bi mogli na Mundijalu,a to je,po meni,MNOGO DALJE OD GRUPE!!

Deki zakon!

pre 19 godina

@BRKAJLIJA

Stankovic priznajem nije blistao uvek u reprezentaciji, mada ako bude hteo da se proda (kao i ostali igraci) na SP mu je prilika da pokaze sta zna. A on je laf i u Interu igra ko tata. Asistencije za 10, trci, ume da izdribla, ima mocan sut, u dobroj je formi, ojacao je, hvala Bogu da imamo njega da drzi vezni red na bar nekom nivou, posto se vec moze ocekivati da ce taj nivo drasticno da opada kada Nadj dobije loptu na 3 sekunde, pre nego sto je izgubi. Zamenio bih tog Nadja za bilo kog igraca, ma iz Trinidad & Tobagoa, samo da ga ne gledam na terenu kako nista ne radi.

IQ 400

pre 19 godina

Mislis li ti,M(m)ontenegro, da li bi se oni veselili bilo kom dobrom rezultatu Srbije.Ne,ne,naprotiv,no mozda je Montenegro blize mentalitetu "susjeda u ovim sudbonosnim satima-oprostite,malo politike,ali ovo je samo odgovor na prethodni komentar.

BRKAJLIJA

pre 19 godina

DEKI,
Ja sam ti Partizanovac do koske,ali onaj Partizanovac koji podere grlo kad Zvezda igra sa nekim iz inostranstva,navijajuci za Zvezdu.Verovatno ,vecini ce se to uciniti nemogucim.onom drugom delu9koji shvataju i ziove to tako kao ja)je sve logicno.Logicno u najmanju ruku zbog toga sto Partizan za Zvezdu skuplja bodove i Zvezda za Partizan skuplja bodove.Znaci igraju jedni za druge i igraju za sebe istovremeno,kad igraju sa nekim vani.
Dejan Stankovic je taj profil igraca da ima volju,opustenost,fizicku snagu i usredsredjenost na igru.To su kljucne osobine.E da ima trik i vic ,bio bi Anri ili Ronaldinjo,a mozda i vise od toga.On je prosecan i njegove kvalitete je dobro koristila Zvezda,Lacio,i sad Inter.To radi i Ilija.

*Iversone,
Ti si dobro elaborirao stvar da bi odbranio tvoje misljenje.Imas pravo da tako mislis.Medjutim,Ilija je pozvao najjace sto imamo u sredini terena.Pozvao je borce i tehnicare.Ilic moze sve to da uradi na fenomenalan nacin.Ilic je osporavan od drugih kod nas ,samo zbog toga sto nije u Zvezdi.Da je tamo on bi bio toliko izreklamiran(zasluzeno)da mu nebi bilo ravna i ovde bi se komentarisalo da je sredina OK resena.Kao vodonose i takodje kreatori na sredini su Deki i Nadj.Kao apternativa tu je Ergic(fenomenalno odigrao sezonu u ne bas neuspesnom timu.
Ja sam bio pristalica Lukovica(a ja Partizanovac).Njegova igra me podseca na Jusufijevu(tada bek bez konkurencije u svetu) od pre mnogo godina.Momak je jak,izdrzljiv,tehnicki doteran,racionalan u igri,hrabar i samouveren.Sve ovo mislim na osnovu onog sto sam video na utakmicama.Ipak mislim da je Ilija napravio i tu pravi izbor.