Ponedeljak, 19.12.2005.

15:30

Alonso u Meklarenu od 2007. godine

Izvor: B92

Alonso u Meklarenu od 2007. godine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

senna

pre 19 godina

Ne verujem da ce se Ferari oporaviti vec iduce sezone, izmedju ostalog i zbog toga sto nemaju veliko iskustvo sa takmicarskim V8 motorima, oni su godinama koristili V12, poslednji su presli na V10... A mislim i da se, meni nesimpaticni, ali ipak veliki Scumacher zasitio cele price.
Ne znam da li je neko video onaj film gde se kosvortov V8 vrti na 20 000 obrtaja. Zatim tu su Toyota i Honda koje sa V8 imaju veliko iskustvo iz Indikara, Mercedes ce sigurno biti solidan...
Ukratko, bice iznenadjenja!

Ragnotti

pre 19 godina

Mislim da su ovde neki “pobrkali loncice”. Kada vec pominju da Kimi nije imao srece onda treba da krive losu srecu za njegov neuspeh a ne da bez ikakvog razloga vredjaju i mrze Alonsa jer uzrocnik Kimijevog nemanja srece jeste motor Mclarena i Kimijev nacin korisncenja istog sto sa Alonsom nema nikave veze. Alonso je vozio svoj auto iako se po nekim komentarima ovde moze zakljuciti da je Alonso bio glavni mehnicar i saboter Kimijevog automobila. Mrzeti Alonsa zbog Kimijevih problema ima isto smisla kao i mrzeti bilo kog drugog vozaca bilo koje ekipe. Sem toga, vec pominjani Prost je izgubio dve titule za ukupno 1,5 bod – e to se zove nemati srece a Kimi je izgubio titulu sa 21 bodom manje od Alonsa sto je vise od dve pobede.

Ragnotti

pre 19 godina

Bravo Arso! Prost je jedini koga su kolege vozaci nazvali "Profesor" - treba li pricati jos nesto? Alonso je vrlo slican Prostu, vozi konstanto, smireno (cak i pod pritiskom), cuva auto i razmislja ne samo o sebi vec i o timu. To je odlika velikih vozaca.

Metalhead - auto koji je dobio Alonso je nesto izmedju onoga sto se zove "show car" tj. auto za sajmove i izlozbe bez motora i menjaca i onoga sto predstavlja kombinaciju izmedju gotove sasije sa tzv. "engine & gearbox mockup" tj. neka vrsta modle po spoljnom obliku motora i menajca koja se koristi za integraciju sasije, aerodinamike i motora u toku razvoja bolida. Prema tome u tom automobilu koji je Alosno dobio nema nikakvih pokretnih delova, eletronike ili bilo cega sto bi bilo kome moglo koristiti.

Generalno, i dalje mi nije jasno sta se to zamera Alonsu i zasto neki od Mclarenovaca nece moci da prihvate Alonsa u Mclarenu? Bice da se radi o decici koja prate F1 par godina pa im je Kimi po defaultu identifikacija za Mclaren.

Ni Alonso ni Kimi nisu izazivali nikakve namerne incidente kao sto je to radio Schumacher i sto se mene tice kao navijaca Renaulta a ne Alonsa, oba vozaca su bili apsolutno korektni ove sezone. To sto je Mercedes-Illmor svesno zrtvovao pouzdanost zarad snage motora jeste uzrok Kimijevih i Mclarenovih problema. Da su bili u stanju da naprave motor potput Renaulta ili Toyote onda im ni preformanse ne bi toliko iskakale s'vremena na vreme. Sem toga u poslednjoj trci E specifikacija Renaultovog motora je pokazala da je Renault sve vreme imao jaci motor ali da ga nije "odsrafljivao" preko potrebne mere. U Kini su ga "odsrafili" i potukli Mclaren do kolena.

Ragnotti

pre 19 godina

@Ket - Sampion sveta i to najmladji da bude test vozac i vodonosa Montoji i Kimiju koji titiulu jos nisu videli? Da li si ti normalna???

Ragnotti

pre 19 godina

@Ivan-Cacak - Nicija titula se jos nije ocenjivala po broju preticanja pa ni Alonsova. Po toj logici ni Hakinnen ni Villeneuve ni Hill ni Prost ni Mansell (da ne idem dalje) nisu zasluzili titulu. BTW, Schumacher nije 1996 udario Villeneuvea nego 1997. Te informacije koje imas o komentarima Laude, Prosta, Bergera ja nigde nisam procitao a pratim barem 5 vrhunskih stranih sajtova posvecenih F1 i to svakodnevno. Slazem se da je od 1994 sve poslo nizbrdo i da i dalje ide nizbrdo. Celnici FIE koji su svojim odlukama ubili Senu i Ratzenbergera i dalje vode kolo i ruiniraju F1. Max Mosley je u dilu sa Ferrarijem i sve izmene tehnickog pravilnika od 1996 pa do danas su radjene prema zahtevima iz Maranela. Srecom ove godine su se malko za*ebali jer su bili jedini koji su zahtevali ne menjanje pneumatika a to ih je upropastilo. Sada ponovo traze menjanjanje i naravno FIA je to vrtila za 2006. Licemerno do bola... Mosley je diktator na celu organizacije koja pise pravinik F1 a Jean Todt je jedan on clanova FIA world motorsport council. Treba li pominjati jos nesto sem cinjenice da Mosley Todta predlaze za svog naslednika?

VLadan

pre 19 godina

Da i ja dodam mojih 2 centa :)

Alonso je najbolji ( pa prvak je zar ne). Sreca ne igra u bilo cijoj racunici ni jedan procenat. Ne znam koje bi se merilo primenilo na to ko je bolji vozac: Kimi ili Alonso ili Sebastijan ili Antonio (evropski prvak 2005 trke kamiona)?

Sticajem okolnosti ALonsa sam sreo na aerodromu, i jedva poverovao da sam vuce kofer svoj (da se razumemo nije to bila neka kofercina) i da izgleda kao bilo koji mladic slicnih godina. Setite se kako je Sumahera (Schumacher) drzao na San Marino GP. Znao je sta ima Mihael, znao je da nema sanse ako se bude trkao, i onda je kocio do stajanja u skoro svakoj krivini i koristio elasticnost svog agregata i bezao na izlasku. Sampionski

Inace ne navijam za Alonsa ni za Reno (Renault), samo da se trkaju i da se preticu.

MetalHead

pre 19 godina

@Arsa
Bravo, odlican komentar!
Prost mi nikada nije bio simpatican pa tako i Alonso jer lici na njega... Ali daleko od toga da ne postujem ono sto je postigao!
BTW nisam ni McLaren-ovac ni Ferrari-jevac...
Alonso ce osvojiti titulu sa McLarenom, mozda bih vec i sada smeo da stavim pare na to. Nadam se samo da ce ta sezona biti neizvesna... Zavisi gde ce Kimi biti tada.

POZ!
MetalHead @ www.AutoMotoTrke.com

Arsa

pre 19 godina

E, dosta mi je vas koji sve znate o F1. 25 godina "jedem" sve što je u vezi ovog sporta i niko ne može da mi kaže da je Alonso nezasluženo uzeo titulu. Čovek nije brz kao Kimi, nije lud kao Pablo, ali će bez problema naterati Mercedes da se vrti 70 krugova, i to na svakoj trci. Ako mu se cepa guma, skinuće malo nogu s gasa i uzeti osam bodova, ne moraš svih 10 po cenu da ubijes sebe i još ponekog. A neki likovi se sa nostalgijom "sećaju" duela Sene i Prosta. Gluposti. Ako je u to vreme išta bilo interesantno (po mišljenju diletanata, samoubilačko) i što je moglo da vas drži sat i po uz trku, to sigurno nije bio Prost, već dvoboji i vožnja na braniku Sene i Mensela. Prost je bio anemičan naspram ove dvojice, pa ipak je uzimao titule. Podseća li vas na nekoga?

Svir@c

pre 19 godina

Ivan-Cacak, vlada Bravo !!! Potpisujem, jedino da neću navijati za Ferrari-TO JE 100% ! ! !
Definicije tipa; vozač-tim ... Zavisi iz kojeg ugla se gleda ali najčešće su vozači činili tim i oni su ''nosili'' gledaoce, a fanovi su (mnogi) njih-vozače poistovećivali sa timovima. Mada nije ni bitno, subjektivno mišljenje.
Može Alonso ali samo kao treći vozač-ma nije on za McLaren i . !!! Želim mu sreću i uspeh, nek i donese titulu-meni i onda neće puno značiti-kao što vidim i mnogima. Hvala

Metalni!

pre 19 godina

Izvor: WWW.AUTOMOTOTRKE.COM
-------------------------------
F1: Španska sapunica, nova epizoda
I dok Flavio Briatore, menadžer Alonso-a i šef Renault tima, izjavljuje kako "uopšte nije bio ni direktno a ni indirektno umešan u pregovore Alonso-a i McLaren-a", već se pominju neki finansijski detalji ugovora. Neko se može zapitati šta bi se desilo kada bi Alonso nakon ove vrlo jasne Briatore-ove izjave odlučio da ne da procenat svom menadžeru jer nikakav posao nije obavio? Ova izjava bi sigurno čvrsto stojala na sudu ako do toga dođe, mada je Alonso verovatno toliko fin momak da nikada to ne bi uradio.
Dakle španska sapunica se nastavlja, nova epizoda je pred nama.
Što se tiče finansijskog dela ugovora pominje se po nemačkim novinama (koje su uvek prepune raznih špekulacija) da je Alonso za trogodišnji ugovor dobio 24 miliona dolara po sezoni što je duplo više od njegove sadašnje zarade. Engleske novine "Times" idu čak i do cifre od 37 miliona dolara po sezoni. Takođe Alonso bi po ovom ugovoru, posle tri godine imao opciju i za četvrtu godinu.
Dok se sve ovo dešava Norbert Haug je priznao da bi Kimi Raikkonen bio "poželjnija" opcija za timskog kolegu Alonso-u. Međutim, dodao je i da je "borba između Montoya-e i Raikkonen-a za ostanak u timu i dalje potpuno otvorena".
Sve će ovo poprilično zamrsiti sezonu. Niki Lauda, trostruki prvak sveta i nekadašnji vozač McLaren-a, rekao je o svom bivšem poslodavcu, Dennis-u, da je "sve što je mogao uradio pogrešno" i dodao "Ron je zaboravio da ljudi nisu mašine - imaju emocije. U ovome postoje samo gubitnici. Alonso će imati problema u Renault-u 2006. a Montoya će voziti sezonu znajući da je tek treća opcija McLaren-a."
Za to vreme priča se (italijanski La Gazzetta dello Sport ) da su Raikkonen-a već kontaktirala 4 tima. Naravno, McLaren, Ferrari sa kojim je i ranije povezivan, ali i BMW i Renault. Naravno, renault bi u ovoj priči bio najmanje verovatno rešenje jer ako nije uspeo da izađe u susret potrebama svog šampiona teško da će moći da zadovolji Raikkonen-a. A povrh toga, nekadašnji nemački vozač, Hans-Joachim Stuck, smatra kako će Renault prekinuti svoj Formula 1 program za par godina.
Sad mi pade nešto na pamet, onako baš kao za dodatni zaplet u zapletima prepune španske serije - Da li će Alonso dozvoliti svom novom timu da se igra njegovom novom igračkom koju je nedavno dobio od svog sadašnjeg tima (ovogodišnji bolid Renault-a)? :-)
Nove epizode se željno iščekuju...

Ivan-Cacak

pre 19 godina

Ragnotti, pod "velikim poznavaocima Formule 1" podrazumevam Nikija Laudu, Alena Prosta, Dzekija Stjuarta, Gerharda Bergera, ima jos nekoliko imena velikih vozaca formule 1 koji su po zavrsetku sezone svi bili jednoglasni da je Alonsova titula najnezasluzenija generalno gledajuci celu sezonu. Drugo, postao je sampion u sezoni sa rekordnim brojem trka, a rekordno malim brojem preticanja buduceg sampiona u sezoni!
Toliko o tome. Sto se Sumahera tice, slazem se da je vecina njegovih titula nezasluzena, pa i sve ako hoces. Ne treba vise pominjati 1994. i cuveni sudar sa Hilom na poslednjoj trci. Treba pomenuti da je to pokusao i 1996. Zaku Vilnevu, ali ga je ovaj, hvala bogu, pocistio. Tada je FIA Sumaheru oduzela drugu poziciju i sve bodove u sezoni, ali mu nisu izbrisali iz dosijea te pobede i bodove koje uvecavaju njegov "rekordni saldo". Jos jedna "velika igra u letecem cirkusu". Sumaher kao vozac i pojava u svetu automobilizma i Formule 1 je dokaz da u Formuli 1 vise nema trka vozaca vec trka timova i bolida. Jeste Sumaher bio sampion toliko godina, ali je on najmanje zasluzan za iste. Pravi sampion tih godina je bio Ferari sa svojim mocnim bolidom. Da li dragi citaoci ovih komentara mozda misle da Ferari ne bi uzeo te titule da je neki drugi vozac sedeo u njihovom bolidu? Svaka Sumiju cast. 7 titula je 7 titula. Ali? Cinjenice su cinjenice.
Nemojte me ljudi pogresno razumeti. Ja ne volim ni Sumahera ni Alonsa ni Ferari. Ja sam samo vatreni ljubitelj Formule 1 koji je odrastao uz Alena Prosta u McLarenu, a kasnije Wiliams Reno-u, ali sam i plakao kao beba kada je poginuo veliki i najveci Sena.
Budimo realni. Od tog tragicnog vikenda u Imoli pocela je era Sumahera, ali i era propasti Formule 1.

Lerby

pre 19 godina

Izvinjavam se zbog par grešaka. "Brzi prsti" su ovog puta bili prebrzi. Tako je to kada se piše o najbržem cirkusu. Dobro bi mi došao jedan V8...

Lerby

pre 19 godina

Zanimljivo je pratiti na kakvim su se mukama našli kimijevci i meklarenovci. U surovom profesionalizmu, a F1 to jeste, je romantična identifikacija ekipe sa vozačem (ili obrnuto,svejedno)pluskvamperfekat. Od početka osamdesetih, od kada pratim F1, ne sećam se da je i jedan veliki vozač ostao sve vreme veran jednoj ekipi. Zato je najbolje izabrati: ekipa ili vozač. Nikada nisam navijao za Brabham, Villiams, Lotus, Benetton ili Ferrari, ali zato uvek za Nelsona Piquet-a i poštovao M.Šumacher-a. Zato, izaberite: je li jača vaša ljubav prema Raikkonen-u ili Mc Laren-u ili vaša mržnja prema Alonso-u ili Renault-u? Napred Nelsinho!

Ket

pre 19 godina

STRASNO!!!
Kako da gledam trke kada ce za omiljeni tim voziti Fernando Alonso?OK neka vozi ali umesto Dela Rose ili Vurca kao test vozac.Kimi i Huan su za dve klase bolji vozaci,nadam se da ce se ipak neko cudo desiti da Kimi ostane u McLarenu.

Andjelko

pre 19 godina

@Katarina
Šumaher je nesumnjivo veliki vozač, ali ljudi definitivno ne vole to što je Ferari napravio od njega. Oni su zaista bili dominantna ekipa i mogli su da naprave zanimljivim šampionate. Privukli bi još više ljubitelja automobilizma. Ovako sve su podredili Šumaheru i bacili senku na njegov uspeh, mada sam siguran da bi mnogo postigao i bez toga.

Miloš

pre 19 godina

Alonso nemoj molim te, sta ces nam !?!

Sledece sezone svim srcem uz McLaren i Kimija i Montoju, daleko je 2007-a.
Pozdrav svim iskrenim ljubiteljima F1!

Zigi

pre 19 godina

A dobice i 90M US na 3 godine , 3. placeni sportista na svetu odmah iza Taiger Wudsa i Shumia !!
Onaj ko ima te pare sigurno zna da Alonso i vredi toliko !!!

Svir@c

pre 19 godina

@ Katarina
Curo, nemoj lupati života ti ?! Biti najveći i zaslužiti tu titulu mogu zaista samo najveći, ali u svakom pogledu ili iz svakog ugla kada pogledaš ! Koliko je tvoj Šumi zaslužio a koliko ne ... tema za razmišljanje ... Ja se onda uvek setim '94.g. i čuvene zadnje trke u Japanu, pa izletanja ''tvog Šumija'', pa sudara sa Hillom, pa onda i pre dve godine one ''gurke'' pored staze i osvojena četiri poena (na gurku), pa njegovo ponašanje (doduše pre)-omaložavanje svojih suvozača ... Uf, duga je lista ...
@ Bah
Takođe-ne lupaj !!! Navijam za McLaren već 20-ak godina i samo mi ti nemoj pričati o preletačima (i tebi slični), molim te !?
Ovde se ostavljaju ''komentari'' na vest, i svaki fan McLarena ima pravo na svoje mišljenje, ali je činjenica da mnogima se nesviđa ovaj potez čelnika istog, ne samo kod nas već i u samoj državi-sedištu McLarena !!!
Kimi i Montoya imaju veću podršku fanova od Alonsa a tebi ako se to nesviđa, žao mi je, ''činjenice su činjenice'' !!! Mada sigurno je da, uprava McLarena neće pitati fanove za poteze-tu se slažem ali sigurno je i da ih i interesuje isti, barem malo (marketing-ispitivanje i ''pipkanje'' pulsa gledalaca, fanova ...) !? Da li iz Srbije-ne verujem, ali rekao sam i ''napolju'' preovladavaju slični stavovi ...
Toliko, hvala

vlada

pre 19 godina

Navijac sam Mc-larena otkad znam za sebe.
Sa negodovanjem prihvatam dolazak Alonsa u ovu ekipu jer, ipak, mislim da nije toliko dobar vozac za moj tim. Sigurno je da je Kimi vise pokazao od njega, ali ovaj je osvojio titulu zahvaljujuci pehovima mc-larena a ne tome sto je pokazao da je bolji.
Moze da me pljuje ko god hoce(uostalom cilj tih pljuvaca je samo da nekog ispljuju i ispadnu kao 'pametni') ali ne mogu se pljuvati cinjenice, u stvari, u Srbiji i to moze.
A takodje, cinjenica je da je Kimi i zeleo da ode, jer biti jako dobar vozac koji poseduje sve sto je potrebno za titulu, osim, u mc-larenu jedne stvari, pouzdanog bolida, a ne osvojiti je, to jednostavno primorava svakog da trazi bolje.
Apsolutno ga razumem i moram da kazem da je i mene moja ekipa toliko puta iznervirala, jos od vremena 2001 kada se i Mika brukao zbog istih razloga.
Nikada necu napustiti svoju ekipu, ali necu ni biti toliko zagrizen navijac mc-larena sezone 2007, jer sami su krivi za sve neuspehe i malere koji su ih zadesili i nisu ni zasluzili nista bolje, a posto nesreca nikad ne dolazi sama, desilo im se i to da im je u ekipu dosao decko koji je postao sampion zahvaljujuci sreci, malo pouzdanijem bolidu i nicemu drugom. Onaj ko je posten, kao ja, to ne moze da prihvati. Kao sto mnogo ljudi ne moze da svari tolike sramotne radnje Sumahera i toliko sudijskih (ne) kaznjavanja njega, dok se njegovi oponenti kaznjavaju, tako niko ne moze ni da bude zadovoljan da neko ko nije pokazao da je bolji od onog ko odlazi, dolazi na njegovo mesto. Morace Alonso dobro da se potrudi kako bi osvojio srca navijaca mc-larena.
Da rezimiram, uprava mog kluba je napravila mnogo gresaka i izgubila najboljeg u formuli. Sami su krivi, meni kao navijacu ostaje da bodrim svoj klub, doduse sa manje zara nego ranije, dok stvari ne dodju na mesto i dodju neka bolja vremena.
Sto se tice Kimija, uvek sam govorio i tvrdim, decko je bez ijednog ekscesa, nije nikad bio deo nikakve afere ili prljave igre i posten je borac.
I moram da kazem da mi je zbog svih tih dobrih ljudskih vrlina prirastao za srce.
Nisu mu omogucili ono sto zasluzuje i on jednostavno trazi bolju sredinu. UVEK CU NAVIJATI ZA KIMIJA BEZ OBZIRA GDE ON VOZIO!!!!!
NAPRED KIMI!! Dokazaces i u Ferariju da si najbolji!!! Bilo gde da vozis ti si jednostavno NAJBOLJI!!!

PG

pre 19 godina

ODLICNO KIMI U FERRAARI BIĆE TO DOBRO GLEDATI MOŽDA SKORO KAO NEKAD PROST I SENNA MADA TO NIKAD VIŠE I NIKO NEMOŽE VOZIT KAO ONI DVOICA TOSU BILA VREMENA.NEMOJTE OMALOVAŽAVAT ALONSA TITULA SA SEDAM POBJEDA JE POTPUNO ZASLUŽENA I NEMOŽE BIT SLUČAJNA FORCA FERRARI

Bah

pre 19 godina

Navijac sam Meklarena vec vise od 15 godina i pamtim i gore tipove od Alonsa. I ja smatram da je veci as Kimi ali ako on odlazi Spanac i nije tako lose resenje. Vidim da mnogi prestaju da podrzavaju moj tim sto je dobro, bar cemo se procistiti od preletaca.

Katarina

pre 19 godina

Vidim da se ovde, u jednom komentaru, Šumaher naziva dosadnim.To je samo dokaz da Srbi razmišljaju stereotipno (primitivno, plemenski).Nije normalno najvećeg vozača u istoriji Formule (sedam titula, 85 pobeda...)nazivati dosadnim. Da li je Armstrong, najveći biciklista svih vremena, dosadan? Da li je Bobi Fišer bio dosadan? Da li je sprinter Luis bio dosadan? Plivač Mark Spic?Dobro, mali ljudi sa Balkana žive u stereotipu,veruju da se i od izvoza zelene salate država i birači mogu obogatiti. Oni jedino ne mogu da prihvate realnost i istinitu legendu koja se zove - Šumaher.

Ragnotti

pre 19 godina

Ivane koji to "veliki poznavaoci Formule 1" kazu da je Alonsova titula najnezasluzenija? Onaj Alvirovic sa RTS-a ili mozda majstor Rile? Decko je sa slabijim ali pozdanijim autom ocitao lekciju svima ukljucujuci i timskog kolegu u identicnom autu. Najmladji je osvajac polpozicije, najmladji pobednik i najmladji sampion sveta svih vremena sa 15 podiujuma ove sezone od ukupno 19 trka od kojih je vozio na 18. Mozda Alonsa nazivate "devojcicom" jer vam Kimi visi lici na ovdasnje "bakije" sa ngbd jer je kratko osisan, pije i vara zenu? To mozda jese simpaticno za nekog u Srbiji ali ne i za one u civilizovanom svetu. BTW, najnezasluzenije titule su Sumaherove titule i to sve do jedne. Da ne duljim, ako mislite da je vama vise stalo do Mclarena od Rona Denisa koji je Mclarenu posvetio citav zivot onda nastavite da lupetate u tipicnom stilu balkanskog baljezgarenja bez poznavanja materije.

Djenka

pre 19 godina

Ron Denis - “... biti najbolji znači imati najbolje ljude, najbolje vozače i najbolje sponzore“.
Jeste li vi koji toboze volite Meklaren uopste procitali ceo clanak? Pljujuci po Alonsu pljujete i po Meklarenu i po Ronu Denisu sto pokazuje da u stvari ne volite tu ekipu vec da samo mrzite Alonsa. To je pocetak i kraj vasih isfrustriranih emocija.

Svir@c

pre 19 godina

Eto, i moj voljeni McLaren napravi glupost !!! Eh, a kada se samo setim Sene i Prosta ... pa sada vec imamo dvojicu "careva"
a ovi -Alonso- ma daj !!!??? Lepshe bi bilo i da se Mika vratio, ma i Coultard nego ovaj !? Shteta za tim i za atmosferu ma jednostavno za sve !? U sushtini su sami krivi (McLaren) za onolike padove poslednjih godina a to opet pokazuju ovakvim potezima.
No, najbolje da ipak Kimi ostane a Montoya u Reno, medjutim ... :-(

Mickey

pre 19 godina

Sta se lozite...? Navijam iskljucivo za Montoju, gde god on vozio i niko drugi me ne zanima. Gledajuci iz tog aspekta, nebi mi bilo vazno za koga vozi niti Alonzo niti Kimi. Sada ce svi oni Meklarenovci koji su prosle godine omalovazavali uspehe (ma kakvi oni bili) Alonza svim srcem velicati (ne)uspehe istog. Navijati za drugi tim... i to bi bilo ispod casti, zar ne, cinilo bi nas golubima prevrtacima zar ne...?
Sto se tice same vesti, Meklaren je samo prvi objavio veliki transfer napravivsi time neku vrstu marketinskog poteza, dovodeci u svoje redove sampiona, da bi bacio senku na najverovatniji odlazak Kimija i to ni manje ni vise vec verovatno u Ferari. Ovim cinom je koliko toliko uspeo da ublazi jos veci shok koji bi ovaj transfer (tj. najverovatniji odlazak Kimija iz Meklarena) izazvao.
Dakle bolje napraviti dobru reklamu dovodjenjem sampiona i otpustanjem vicesampiona, nego prikazati stvari onakvima kave zaista jesu: GUBLJENJE IZUZETNO BRZOG VOZACA PA SILOM PRILIKA DOVODJENJE SRECNOG SAMPIONA - PROSECNOG VOZACA SAMO DA BI SE KAKO TAKO OPRALI.

JEDAN JE HUAAAAAN PAAAABLO, HUAAAAAN PAAAABLO, HUAN PABLO MONTOJA!

vat?

pre 19 godina

Ja sam se kao dugogodisnji navijac McLarena vec pomirio sa ovom odlukom...rekoh, kad vec Kimi nije osvojio ove sezone titulu i sa tim sam se pomirio, onda mogu i sa ovim!
E moj Kimi, pa i Vodafon je odlucio da napusti Ferari...a ti si odbio Vodafone-McLaren i 70 miliona dolara!!! Da ne pricamo o tome kako sigurno imas vece sanse sa McLarenom nego sa Ferarijem!
GO MCLAREN!!!

Toyota RULES

pre 19 godina

Napred Toyota, najbolja, najprespektivnija, najvrednija, najpostenija ekipa u F1.

Nemojte mnogo da "razbijate glavu" ko ce biti sampion naredne godine ili 2007. Toyota ce ih sve zgaziti jer oni jedini formulu shvataju kao trke motornih vozila a ne kao poligon za "namlacivanje" para od sponzora i navijaca. Prelazak Alonsa je samo jedan odlican marketinski potez. Gomila njegovih navijaca ce ga pratiti.

Ako ste bili nekad na trkama F1 onda znate sta pricam. Svaki tim ima svoj stand sa suvenirima i opremom a pored timova Sumaher ima svoj poseban. Pare bre!

Toyota 2007 F1 Champions (Budite realni)

genija za vožnju

pre 19 godina

Za one koji vole kombinatoriku...Da li je trebalo da prestanem da navijam za Partizan kada je Milko Đurovski došao iz Zvezde?Ma,dajte,uozbiljite se,ljudi...Crveni bolid je jedini u stanju da kod mene izazove onu prijatnu jezu,i ko god u njemu sedeo navijaću za njega.Ako to bude Kimi,biće mi velika čast da vozi za "moju" ekipu.Ko je ikada zaista navijao za nekoga,razumeće o čemu pričam.Ko ne razume,ne vredi objašanjavati.Forza Ferrari!!!

SQI

pre 19 godina

Ne bih rekao da Alonzo nije zaslužio titulu, mada i dalje mislim da je za klasu slabiji vozač od Šumahera i Raikonena. Jednostavno, Formula 1 je timski sport koji ne zavisi samo od vozača. Alonzo je vozio stabilno, imao je pouzdan bolid i to je presudilo.
Ni prvi ni poslednji put.

Što se tiče ovog transfera...lično me baš briga, pošto nikada nisam preterano voleo McLaren. A ako Kimi 2007. ode u Ferari biće u tandemu sa Šumaherom. Nema šanse da Šumi ode u penziju u naredne 2-3 godine, jer je i ove godine sve uverio da je fantastičan vozač. Sa onom kantom od bolida i neverovatnim brojem malera biti treći u prvenstvu je čudo nad čudima, naročito kada se uporedi sa učinkom Barikela.

Kobayashi

pre 19 godina

Stvarno neverovatna vest. Neochekivana. Samo se pitam, shta ako ode prebrzi Pablo, a ostanu Kimi i "onaj na A" ? Kakav bi to cirkus bio!? Odvratno, majke mi. Bljak...Ili kombinacija Pablo i "onaj na A"...nikad nisam pomislio da cu toliko pocheti da volim Montoyu....oduvek sam smatrao Rona Denisa najvecim...ochigledno, kao i u svim sportovima, simpatizeri i navijachi su na poslednjem mestu, sve se radi zbog sponzora.

dejan

pre 19 godina

hahahahahahaha, pa ovi iz formule 1 kao da su konstantno pratili komentare sa ovog sajta, i namerno odlucili da kazne meklarenovce zbog svih onih pljuvanja po Renou, Alonsu i Sumaheru. Pa ko je jos mogao da predvidi, Alonso u Meklaren, a Kimi vodonosa Sumaheru.

AL the McL

pre 19 godina

Show time baby!
KOja je to ludnica, Alonso u McL, fakat,
nije dobro za McL
lose, lose
KImi u Ferrari??? LOse i po njega
Kimi sa KONJA NA MAGARCA, a Alonso sa svojim temperamentom se ne uklapa u McLaren,
U McL moze da vozi samo Kimi, a ostali.....

Dr No

pre 19 godina

Ovo je bilo za ocekivati... Meklaren je znao da ih Kimi napusta, i bili su prinudjeni da nadju neku zamenu, a u tom slucaju vladajuci svetski prvak (pomocu srece ili ne) je odlican izbor. Meklaren mora da stiti svoje interse... Ali jedno je siggurno: Da je Meklaren imao sanse da bira izmedju Kimija i Alonsa valjda je svima jasno da bi izabrali Kimija. Kako izgleda Kimi ce 100% baratati Ferarijem 2007 :-)

Nenad

pre 19 godina

Ne mogu da verujem, oduvek sam navijao za Mclaren, vec punih 13 sezona pratim F1, ali ovo je bas previse. Samo se pitam ko ce ostati da vozi u tandemu sa Alonsom u 2007? Mislim da je sada sve jasno, Raikkonen ce sigurno preci u Ferrari, a Schumacher u Mclaren.
Od 2007 F1 vise necu gledati!!!!

Fernandno

pre 19 godina

Posle 16 godina navijanja za McLaren moram da objavim da se od 2007 povlačim iz Formule1. Naćiću neku novu zanimaciju, kao npr. brdske brzinske trke...

Kafka

pre 19 godina

Sta se sada foliraju ovoliki fanovi Meklarena.Navijao sam za Raikonena u duelu sa Alonsom, ali prethodno sam navijao da neko srusi Sumahera sto je uradio uradio u 3 ili cetvroj trci kada ga je drazao zadnjih 15 krugova iza sebe.Mozda je ovako bolje za samu F1 s obzirom da verujem da ce Meklaren u narednim godinama da bude 1. favorit za titulu...

McLaren Forever

pre 19 godina

Izgleda da Ron Denis treba da pita Srbe koga da dovede u McLaren,sve ekspert do eksperta,he,he,he....

Kimi je u ovoj prici opet gubitnik,a Alonso pobjednik.Montoya i Alonso,zakon tim....

dejan

pre 19 godina

Ovi ovakvi prelasci su baš.. ne znam. Kako da čovek više navija za bilo koga, za bilo koji tim? Još ako Kimi dođe u Ferari, bezveze skroz.

Ivan-Cacak

pre 19 godina

Zemljo otvori se! Pokojni Sena se sigurno prevrce u grobu kad vidi sta se radi u njegovom McLarenu!
Pa sve statistike i svi veliki poznavaoci Formule 1 kazu da je Alonsova titula najnezasluzenija u istoriji Formule 1! Mogu se na prste izbrojiti vozaci koje je pretekao ove sezone. Ne zelim ni da mislim o njemu u McLarenu! Daleko bilo! Pu, Pu!
O Kimiju sve najbolje! Pravi naslednik Mike Hakinena iz 2000. Zaista je najkvalitetniji vozac danasnjice! Obozavam ga, ali ako predje u Ferari prestaje da postoji u mom srcu. Isto vazi i za McLaren ako dovede Alonsa!
Jedino mi nije jasno na sta ce da lici taj sampionat 2007. i pitam se vredi li vise gledati Formulu 1?! Da li ce se ikad vise vratiti vreme Sene i Prosta?

Brus McLaren

pre 19 godina

Iskreno se nadam da ce FA imati ulogu Kultarda, a Kimi Hakinena 2007. ako dodje do ovog transfera. U suprotnom: Kimi u Ferariju = Forza Ferari;))). Sta da se radi - ne mogu nikako da navijam za FA!

Cika Crni

pre 19 godina

Nemogu da verujem BRUKA!!!!
Od 2007 negledam vise F1 jer necu imati za koga da navijam!!!
Samo me zanima za koga ce navijati bivsi Ferarujevci!!!!?????
Nebrinem se ipak ce naci neku OVCU poput Alonsa ove godine!!!

Ragnotti

pre 19 godina

Meklarenovci bas mi vas je zao ali eto sada ce te morati da navijate za Alonsa. Naravno uvek postoji opcija da prekratite sebi muke pa da ne docekate da Alonso predje u Mclaren.

Laki

pre 19 godina

Pa zasto dovoditi Alons? Kimi i Pablo su sjajan tandem. Nema boljeg. To je pokazala i zadnja sezona. Kada nijesu imali pehove Alonso im je gutao prasinu. Voznje Kimija i Pabla nikog nijesu ostavljale ravnodusnim. Ponovo su F1 udahnuli ono sto je ona imala u vrijeme Sene, Pikea i Prosta.
Kao dugogodisnji navijac McLarena ne bih mogao da progutam da Alonso dodje u moj tim. Ako ode Kimi ne navijam vise za Srebrne strijele. Navijacu za Kimija, gdje god bude. Jednostavno on je svojim voznjama postigao nesto sto je malo koji vozac i to jos u njegovom godinama uspio. Da se jedan tim poistovjecuje sa nekim vozacem. On je legenda.

pedja

pre 19 godina

alonsa ne smatram nekim specijalno dobrim vozacem!! kimi je daloke bolji od njega i nije mi jasno zasto ga ron pusta da predje u ferrari... i nije mi jasno kako moze!!!!!kimi, kimi... duboko si me razocarao!!!!

Urke

pre 19 godina

Sta kazes na ovo Golube? Nije ni Ron Denis lud. Sve je ovo proracunato. On zna da je Kimi zagrizao Ferarijev mamac pa je pozurio da se brze-bolje obezbedi za vozaca. Napred Montoya.

Simke

pre 19 godina

Ne razumem zasto bi Kimi otisao, ovo mu je prava sansa da dokaze da je bolji od Alonsa u direktnom duelu u istom bolidu i sa istim motorom. Ferrari polako propada, Brawn i Todt odlaze na kraju 2006, gube veoma vazne sponzore. Kao navijac McLaren-a nije mi bas drago jel mislim da vec imaju dvojicu dobrih vozaca i trebalo bi da ulazu u druge stvari kao novi V8 koji znamo da je ocajan bar na zimskim testovima.

****

pre 19 godina

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ne mogu da verujem! Nqavijam za McLaren odkada znam za sebe, jos i kad je Sena vozio za njih! Alonsa, ali i Ferari ne mogu da smislim, a Kimija obozavam ali ne toliko da bih presla da navijam za Ferari! Jednostavno, ako se ne desi nesto slicno kao sa Batonom (a iskreno se nadam da ce se Alonso predomisliti), ja vise necu navijati za McLaren vec cu preci da navijam za moj drugi tim, tj. Vilijams.
GO NICO ROSBERG!

MetalHead @ www.automototrke.com

pre 19 godina

Sada se očekuje šta će uraditi Kimi Raikkonen i Juan Pablo Montoya kojima ugovor sa McLarenom ističe upravo po završetku sledeće sezone. Kimi je ranije u raznim vestima bio povezivan sa prelaskom u Ferrari. Opet tu se javlja pitanje i Michael-a Schumacher-a, odnosno da li će nastaviti karijeru i posle sledeće sezone i sa kime u timu (da li da postavimo pitanje i u kom timu)?! Ova vest će sigurno, kao domine koje padaju jedna na drugu, pokrenuti nove glasine a i izjave za javnost timova i vozača upletenih u priče o prelascima.

baki

pre 19 godina

Mislim da je to pogrešan potez pre svega McLarena jer već ima odlične vozače koji tek trebaju da se dokazuju i sumnjam da će Alonso moći da u istom timu uradi nešto više od Kimija. U protekloj sezoni McLaren nije bio pouzdan, kada je funkcionisao kako treba, Alonso je mogao samo da ih isprati pogledom i treba biti realan, proteklu sezonu je obeležio Kimi koji je vozio i preko svojih i mercedesovih mogućnosti i katastrofalno loš Ferari koji je bio samo bleda senka prethodnih sezona dok je Alonso samo pametno iskoristio slabosti jednih i drugih uz genija Briatorea.

Dukat

pre 19 godina

Zelim mu puno uspeha, iako me je ove godine puno nervirao jer nije dao Kimiju da uzme titulu ali neka...Nadam se da voziti u tandemu sa Kimijem pa da se zaista vidi koje talentovaniji brzi i spremniji...

Dejan

pre 19 godina

Nisam bas zadovoljan, jer ne smatram Alonsa boljim vozacem od Kimija, samo je imao vise srece sto se Meklaren vise kvario. I sto sada ? Imati cemo Kimija i Sumahera u Ferrariu ?!?!?!

Zacudjeni

pre 19 godina

Ovo ce da bude lose kombinacija. Finski vozaci tipa Hakinen/Raikonen su imidz i uspeh McLarena. Alonso se mentalno ne uklapa u sliku Meklarena.
A i Raikonen u taj mafijaski, prevarantski Ferari mi nikako ne pasuje. Sta se to dogadja?!?!

WLADO

pre 19 godina

MISIM STA RECI....KIMI U SCUDERIU...HEHE

kao najbolji vozac, najbolji motor, najbolji sponzor.......

alonzo u zamenu za kimija, pa sad ko je tu najbolji?!~?!?


forza ferrariSTI!!

Aleksandar

pre 19 godina

Pa, trebalo bi da bude prilicno jasno posle ovoga: Raikonen u Ferari, Kovalainen na Alonsovo mesto u Renou.
Narocito mi se dopada to sto ce navijaci Meklarena sad morati da progutaju gorku pilulu i da navijaju za coveka za kojeg su cele 2005. tvrdili da pojma nema i da je samo spletom srecnih okolnosti postao prvak sveta.
Skoro mi dodje da se kladim da ce u 2006. Fisikelin Reno bolje funkcionisati od Alonsovog.

i can(not) believe

pre 19 godina

NE MOGU DA VERUJEM!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEE!!!!
Oduvek sam navijao za McLaren i uvek cu navijati bez obzira da li vozi Alonso, Kimi, Montoya, Truli...ali ovakav potez nisam ocekivao i debelo me iznenadio!!! Nemoj Kimi da prelazis u Ferari!!!

jako zabrinut

pre 19 godina

Kad se prevodilac pravi veci Englez od pravih Engleza. Gde li samo nadje ono Vodafoun? Vodafon se pise Vodafone, a ne Vodaphone i izgovara Vodafon.....u Britaniji barem.

Ana

pre 19 godina

Ako Raikonen dođe u Ferari a Šumaher, koga će teško neko ikada prevazići po broju pobeda i svetskih titula, ostane da vozi još dve-tri godine, Alonso će pored njih dvojice moći da se slika kao - treći.

jako zabrinut

pre 19 godina

Kad se prevodilac pravi veci Englez od pravih Engleza. Gde li samo nadje ono Vodafoun? Vodafon se pise Vodafone, a ne Vodaphone i izgovara Vodafon.....u Britaniji barem.

Aleksandar

pre 19 godina

Pa, trebalo bi da bude prilicno jasno posle ovoga: Raikonen u Ferari, Kovalainen na Alonsovo mesto u Renou.
Narocito mi se dopada to sto ce navijaci Meklarena sad morati da progutaju gorku pilulu i da navijaju za coveka za kojeg su cele 2005. tvrdili da pojma nema i da je samo spletom srecnih okolnosti postao prvak sveta.
Skoro mi dodje da se kladim da ce u 2006. Fisikelin Reno bolje funkcionisati od Alonsovog.

Ana

pre 19 godina

Ako Raikonen dođe u Ferari a Šumaher, koga će teško neko ikada prevazići po broju pobeda i svetskih titula, ostane da vozi još dve-tri godine, Alonso će pored njih dvojice moći da se slika kao - treći.

i can(not) believe

pre 19 godina

NE MOGU DA VERUJEM!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEE!!!!
Oduvek sam navijao za McLaren i uvek cu navijati bez obzira da li vozi Alonso, Kimi, Montoya, Truli...ali ovakav potez nisam ocekivao i debelo me iznenadio!!! Nemoj Kimi da prelazis u Ferari!!!

Zacudjeni

pre 19 godina

Ovo ce da bude lose kombinacija. Finski vozaci tipa Hakinen/Raikonen su imidz i uspeh McLarena. Alonso se mentalno ne uklapa u sliku Meklarena.
A i Raikonen u taj mafijaski, prevarantski Ferari mi nikako ne pasuje. Sta se to dogadja?!?!

WLADO

pre 19 godina

MISIM STA RECI....KIMI U SCUDERIU...HEHE

kao najbolji vozac, najbolji motor, najbolji sponzor.......

alonzo u zamenu za kimija, pa sad ko je tu najbolji?!~?!?


forza ferrariSTI!!

Dejan

pre 19 godina

Nisam bas zadovoljan, jer ne smatram Alonsa boljim vozacem od Kimija, samo je imao vise srece sto se Meklaren vise kvario. I sto sada ? Imati cemo Kimija i Sumahera u Ferrariu ?!?!?!

baki

pre 19 godina

Mislim da je to pogrešan potez pre svega McLarena jer već ima odlične vozače koji tek trebaju da se dokazuju i sumnjam da će Alonso moći da u istom timu uradi nešto više od Kimija. U protekloj sezoni McLaren nije bio pouzdan, kada je funkcionisao kako treba, Alonso je mogao samo da ih isprati pogledom i treba biti realan, proteklu sezonu je obeležio Kimi koji je vozio i preko svojih i mercedesovih mogućnosti i katastrofalno loš Ferari koji je bio samo bleda senka prethodnih sezona dok je Alonso samo pametno iskoristio slabosti jednih i drugih uz genija Briatorea.

Dukat

pre 19 godina

Zelim mu puno uspeha, iako me je ove godine puno nervirao jer nije dao Kimiju da uzme titulu ali neka...Nadam se da voziti u tandemu sa Kimijem pa da se zaista vidi koje talentovaniji brzi i spremniji...

MetalHead @ www.automototrke.com

pre 19 godina

Sada se očekuje šta će uraditi Kimi Raikkonen i Juan Pablo Montoya kojima ugovor sa McLarenom ističe upravo po završetku sledeće sezone. Kimi je ranije u raznim vestima bio povezivan sa prelaskom u Ferrari. Opet tu se javlja pitanje i Michael-a Schumacher-a, odnosno da li će nastaviti karijeru i posle sledeće sezone i sa kime u timu (da li da postavimo pitanje i u kom timu)?! Ova vest će sigurno, kao domine koje padaju jedna na drugu, pokrenuti nove glasine a i izjave za javnost timova i vozača upletenih u priče o prelascima.

Simke

pre 19 godina

Ne razumem zasto bi Kimi otisao, ovo mu je prava sansa da dokaze da je bolji od Alonsa u direktnom duelu u istom bolidu i sa istim motorom. Ferrari polako propada, Brawn i Todt odlaze na kraju 2006, gube veoma vazne sponzore. Kao navijac McLaren-a nije mi bas drago jel mislim da vec imaju dvojicu dobrih vozaca i trebalo bi da ulazu u druge stvari kao novi V8 koji znamo da je ocajan bar na zimskim testovima.

****

pre 19 godina

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ne mogu da verujem! Nqavijam za McLaren odkada znam za sebe, jos i kad je Sena vozio za njih! Alonsa, ali i Ferari ne mogu da smislim, a Kimija obozavam ali ne toliko da bih presla da navijam za Ferari! Jednostavno, ako se ne desi nesto slicno kao sa Batonom (a iskreno se nadam da ce se Alonso predomisliti), ja vise necu navijati za McLaren vec cu preci da navijam za moj drugi tim, tj. Vilijams.
GO NICO ROSBERG!

pedja

pre 19 godina

alonsa ne smatram nekim specijalno dobrim vozacem!! kimi je daloke bolji od njega i nije mi jasno zasto ga ron pusta da predje u ferrari... i nije mi jasno kako moze!!!!!kimi, kimi... duboko si me razocarao!!!!

Urke

pre 19 godina

Sta kazes na ovo Golube? Nije ni Ron Denis lud. Sve je ovo proracunato. On zna da je Kimi zagrizao Ferarijev mamac pa je pozurio da se brze-bolje obezbedi za vozaca. Napred Montoya.

Laki

pre 19 godina

Pa zasto dovoditi Alons? Kimi i Pablo su sjajan tandem. Nema boljeg. To je pokazala i zadnja sezona. Kada nijesu imali pehove Alonso im je gutao prasinu. Voznje Kimija i Pabla nikog nijesu ostavljale ravnodusnim. Ponovo su F1 udahnuli ono sto je ona imala u vrijeme Sene, Pikea i Prosta.
Kao dugogodisnji navijac McLarena ne bih mogao da progutam da Alonso dodje u moj tim. Ako ode Kimi ne navijam vise za Srebrne strijele. Navijacu za Kimija, gdje god bude. Jednostavno on je svojim voznjama postigao nesto sto je malo koji vozac i to jos u njegovom godinama uspio. Da se jedan tim poistovjecuje sa nekim vozacem. On je legenda.

Ragnotti

pre 19 godina

Meklarenovci bas mi vas je zao ali eto sada ce te morati da navijate za Alonsa. Naravno uvek postoji opcija da prekratite sebi muke pa da ne docekate da Alonso predje u Mclaren.

Cika Crni

pre 19 godina

Nemogu da verujem BRUKA!!!!
Od 2007 negledam vise F1 jer necu imati za koga da navijam!!!
Samo me zanima za koga ce navijati bivsi Ferarujevci!!!!?????
Nebrinem se ipak ce naci neku OVCU poput Alonsa ove godine!!!

Brus McLaren

pre 19 godina

Iskreno se nadam da ce FA imati ulogu Kultarda, a Kimi Hakinena 2007. ako dodje do ovog transfera. U suprotnom: Kimi u Ferariju = Forza Ferari;))). Sta da se radi - ne mogu nikako da navijam za FA!

Ivan-Cacak

pre 19 godina

Zemljo otvori se! Pokojni Sena se sigurno prevrce u grobu kad vidi sta se radi u njegovom McLarenu!
Pa sve statistike i svi veliki poznavaoci Formule 1 kazu da je Alonsova titula najnezasluzenija u istoriji Formule 1! Mogu se na prste izbrojiti vozaci koje je pretekao ove sezone. Ne zelim ni da mislim o njemu u McLarenu! Daleko bilo! Pu, Pu!
O Kimiju sve najbolje! Pravi naslednik Mike Hakinena iz 2000. Zaista je najkvalitetniji vozac danasnjice! Obozavam ga, ali ako predje u Ferari prestaje da postoji u mom srcu. Isto vazi i za McLaren ako dovede Alonsa!
Jedino mi nije jasno na sta ce da lici taj sampionat 2007. i pitam se vredi li vise gledati Formulu 1?! Da li ce se ikad vise vratiti vreme Sene i Prosta?

dejan

pre 19 godina

Ovi ovakvi prelasci su baš.. ne znam. Kako da čovek više navija za bilo koga, za bilo koji tim? Još ako Kimi dođe u Ferari, bezveze skroz.

McLaren Forever

pre 19 godina

Izgleda da Ron Denis treba da pita Srbe koga da dovede u McLaren,sve ekspert do eksperta,he,he,he....

Kimi je u ovoj prici opet gubitnik,a Alonso pobjednik.Montoya i Alonso,zakon tim....

Kafka

pre 19 godina

Sta se sada foliraju ovoliki fanovi Meklarena.Navijao sam za Raikonena u duelu sa Alonsom, ali prethodno sam navijao da neko srusi Sumahera sto je uradio uradio u 3 ili cetvroj trci kada ga je drazao zadnjih 15 krugova iza sebe.Mozda je ovako bolje za samu F1 s obzirom da verujem da ce Meklaren u narednim godinama da bude 1. favorit za titulu...

Fernandno

pre 19 godina

Posle 16 godina navijanja za McLaren moram da objavim da se od 2007 povlačim iz Formule1. Naćiću neku novu zanimaciju, kao npr. brdske brzinske trke...

Nenad

pre 19 godina

Ne mogu da verujem, oduvek sam navijao za Mclaren, vec punih 13 sezona pratim F1, ali ovo je bas previse. Samo se pitam ko ce ostati da vozi u tandemu sa Alonsom u 2007? Mislim da je sada sve jasno, Raikkonen ce sigurno preci u Ferrari, a Schumacher u Mclaren.
Od 2007 F1 vise necu gledati!!!!

Dr No

pre 19 godina

Ovo je bilo za ocekivati... Meklaren je znao da ih Kimi napusta, i bili su prinudjeni da nadju neku zamenu, a u tom slucaju vladajuci svetski prvak (pomocu srece ili ne) je odlican izbor. Meklaren mora da stiti svoje interse... Ali jedno je siggurno: Da je Meklaren imao sanse da bira izmedju Kimija i Alonsa valjda je svima jasno da bi izabrali Kimija. Kako izgleda Kimi ce 100% baratati Ferarijem 2007 :-)

dejan

pre 19 godina

hahahahahahaha, pa ovi iz formule 1 kao da su konstantno pratili komentare sa ovog sajta, i namerno odlucili da kazne meklarenovce zbog svih onih pljuvanja po Renou, Alonsu i Sumaheru. Pa ko je jos mogao da predvidi, Alonso u Meklaren, a Kimi vodonosa Sumaheru.

AL the McL

pre 19 godina

Show time baby!
KOja je to ludnica, Alonso u McL, fakat,
nije dobro za McL
lose, lose
KImi u Ferrari??? LOse i po njega
Kimi sa KONJA NA MAGARCA, a Alonso sa svojim temperamentom se ne uklapa u McLaren,
U McL moze da vozi samo Kimi, a ostali.....

genija za vožnju

pre 19 godina

Za one koji vole kombinatoriku...Da li je trebalo da prestanem da navijam za Partizan kada je Milko Đurovski došao iz Zvezde?Ma,dajte,uozbiljite se,ljudi...Crveni bolid je jedini u stanju da kod mene izazove onu prijatnu jezu,i ko god u njemu sedeo navijaću za njega.Ako to bude Kimi,biće mi velika čast da vozi za "moju" ekipu.Ko je ikada zaista navijao za nekoga,razumeće o čemu pričam.Ko ne razume,ne vredi objašanjavati.Forza Ferrari!!!

Kobayashi

pre 19 godina

Stvarno neverovatna vest. Neochekivana. Samo se pitam, shta ako ode prebrzi Pablo, a ostanu Kimi i "onaj na A" ? Kakav bi to cirkus bio!? Odvratno, majke mi. Bljak...Ili kombinacija Pablo i "onaj na A"...nikad nisam pomislio da cu toliko pocheti da volim Montoyu....oduvek sam smatrao Rona Denisa najvecim...ochigledno, kao i u svim sportovima, simpatizeri i navijachi su na poslednjem mestu, sve se radi zbog sponzora.

SQI

pre 19 godina

Ne bih rekao da Alonzo nije zaslužio titulu, mada i dalje mislim da je za klasu slabiji vozač od Šumahera i Raikonena. Jednostavno, Formula 1 je timski sport koji ne zavisi samo od vozača. Alonzo je vozio stabilno, imao je pouzdan bolid i to je presudilo.
Ni prvi ni poslednji put.

Što se tiče ovog transfera...lično me baš briga, pošto nikada nisam preterano voleo McLaren. A ako Kimi 2007. ode u Ferari biće u tandemu sa Šumaherom. Nema šanse da Šumi ode u penziju u naredne 2-3 godine, jer je i ove godine sve uverio da je fantastičan vozač. Sa onom kantom od bolida i neverovatnim brojem malera biti treći u prvenstvu je čudo nad čudima, naročito kada se uporedi sa učinkom Barikela.

vat?

pre 19 godina

Ja sam se kao dugogodisnji navijac McLarena vec pomirio sa ovom odlukom...rekoh, kad vec Kimi nije osvojio ove sezone titulu i sa tim sam se pomirio, onda mogu i sa ovim!
E moj Kimi, pa i Vodafon je odlucio da napusti Ferari...a ti si odbio Vodafone-McLaren i 70 miliona dolara!!! Da ne pricamo o tome kako sigurno imas vece sanse sa McLarenom nego sa Ferarijem!
GO MCLAREN!!!

Toyota RULES

pre 19 godina

Napred Toyota, najbolja, najprespektivnija, najvrednija, najpostenija ekipa u F1.

Nemojte mnogo da "razbijate glavu" ko ce biti sampion naredne godine ili 2007. Toyota ce ih sve zgaziti jer oni jedini formulu shvataju kao trke motornih vozila a ne kao poligon za "namlacivanje" para od sponzora i navijaca. Prelazak Alonsa je samo jedan odlican marketinski potez. Gomila njegovih navijaca ce ga pratiti.

Ako ste bili nekad na trkama F1 onda znate sta pricam. Svaki tim ima svoj stand sa suvenirima i opremom a pored timova Sumaher ima svoj poseban. Pare bre!

Toyota 2007 F1 Champions (Budite realni)

Mickey

pre 19 godina

Sta se lozite...? Navijam iskljucivo za Montoju, gde god on vozio i niko drugi me ne zanima. Gledajuci iz tog aspekta, nebi mi bilo vazno za koga vozi niti Alonzo niti Kimi. Sada ce svi oni Meklarenovci koji su prosle godine omalovazavali uspehe (ma kakvi oni bili) Alonza svim srcem velicati (ne)uspehe istog. Navijati za drugi tim... i to bi bilo ispod casti, zar ne, cinilo bi nas golubima prevrtacima zar ne...?
Sto se tice same vesti, Meklaren je samo prvi objavio veliki transfer napravivsi time neku vrstu marketinskog poteza, dovodeci u svoje redove sampiona, da bi bacio senku na najverovatniji odlazak Kimija i to ni manje ni vise vec verovatno u Ferari. Ovim cinom je koliko toliko uspeo da ublazi jos veci shok koji bi ovaj transfer (tj. najverovatniji odlazak Kimija iz Meklarena) izazvao.
Dakle bolje napraviti dobru reklamu dovodjenjem sampiona i otpustanjem vicesampiona, nego prikazati stvari onakvima kave zaista jesu: GUBLJENJE IZUZETNO BRZOG VOZACA PA SILOM PRILIKA DOVODJENJE SRECNOG SAMPIONA - PROSECNOG VOZACA SAMO DA BI SE KAKO TAKO OPRALI.

JEDAN JE HUAAAAAN PAAAABLO, HUAAAAAN PAAAABLO, HUAN PABLO MONTOJA!

Svir@c

pre 19 godina

Eto, i moj voljeni McLaren napravi glupost !!! Eh, a kada se samo setim Sene i Prosta ... pa sada vec imamo dvojicu "careva"
a ovi -Alonso- ma daj !!!??? Lepshe bi bilo i da se Mika vratio, ma i Coultard nego ovaj !? Shteta za tim i za atmosferu ma jednostavno za sve !? U sushtini su sami krivi (McLaren) za onolike padove poslednjih godina a to opet pokazuju ovakvim potezima.
No, najbolje da ipak Kimi ostane a Montoya u Reno, medjutim ... :-(

Ragnotti

pre 19 godina

Ivane koji to "veliki poznavaoci Formule 1" kazu da je Alonsova titula najnezasluzenija? Onaj Alvirovic sa RTS-a ili mozda majstor Rile? Decko je sa slabijim ali pozdanijim autom ocitao lekciju svima ukljucujuci i timskog kolegu u identicnom autu. Najmladji je osvajac polpozicije, najmladji pobednik i najmladji sampion sveta svih vremena sa 15 podiujuma ove sezone od ukupno 19 trka od kojih je vozio na 18. Mozda Alonsa nazivate "devojcicom" jer vam Kimi visi lici na ovdasnje "bakije" sa ngbd jer je kratko osisan, pije i vara zenu? To mozda jese simpaticno za nekog u Srbiji ali ne i za one u civilizovanom svetu. BTW, najnezasluzenije titule su Sumaherove titule i to sve do jedne. Da ne duljim, ako mislite da je vama vise stalo do Mclarena od Rona Denisa koji je Mclarenu posvetio citav zivot onda nastavite da lupetate u tipicnom stilu balkanskog baljezgarenja bez poznavanja materije.

Djenka

pre 19 godina

Ron Denis - “... biti najbolji znači imati najbolje ljude, najbolje vozače i najbolje sponzore“.
Jeste li vi koji toboze volite Meklaren uopste procitali ceo clanak? Pljujuci po Alonsu pljujete i po Meklarenu i po Ronu Denisu sto pokazuje da u stvari ne volite tu ekipu vec da samo mrzite Alonsa. To je pocetak i kraj vasih isfrustriranih emocija.

Katarina

pre 19 godina

Vidim da se ovde, u jednom komentaru, Šumaher naziva dosadnim.To je samo dokaz da Srbi razmišljaju stereotipno (primitivno, plemenski).Nije normalno najvećeg vozača u istoriji Formule (sedam titula, 85 pobeda...)nazivati dosadnim. Da li je Armstrong, najveći biciklista svih vremena, dosadan? Da li je Bobi Fišer bio dosadan? Da li je sprinter Luis bio dosadan? Plivač Mark Spic?Dobro, mali ljudi sa Balkana žive u stereotipu,veruju da se i od izvoza zelene salate država i birači mogu obogatiti. Oni jedino ne mogu da prihvate realnost i istinitu legendu koja se zove - Šumaher.

Bah

pre 19 godina

Navijac sam Meklarena vec vise od 15 godina i pamtim i gore tipove od Alonsa. I ja smatram da je veci as Kimi ali ako on odlazi Spanac i nije tako lose resenje. Vidim da mnogi prestaju da podrzavaju moj tim sto je dobro, bar cemo se procistiti od preletaca.

PG

pre 19 godina

ODLICNO KIMI U FERRAARI BIĆE TO DOBRO GLEDATI MOŽDA SKORO KAO NEKAD PROST I SENNA MADA TO NIKAD VIŠE I NIKO NEMOŽE VOZIT KAO ONI DVOICA TOSU BILA VREMENA.NEMOJTE OMALOVAŽAVAT ALONSA TITULA SA SEDAM POBJEDA JE POTPUNO ZASLUŽENA I NEMOŽE BIT SLUČAJNA FORCA FERRARI

Svir@c

pre 19 godina

@ Katarina
Curo, nemoj lupati života ti ?! Biti najveći i zaslužiti tu titulu mogu zaista samo najveći, ali u svakom pogledu ili iz svakog ugla kada pogledaš ! Koliko je tvoj Šumi zaslužio a koliko ne ... tema za razmišljanje ... Ja se onda uvek setim '94.g. i čuvene zadnje trke u Japanu, pa izletanja ''tvog Šumija'', pa sudara sa Hillom, pa onda i pre dve godine one ''gurke'' pored staze i osvojena četiri poena (na gurku), pa njegovo ponašanje (doduše pre)-omaložavanje svojih suvozača ... Uf, duga je lista ...
@ Bah
Takođe-ne lupaj !!! Navijam za McLaren već 20-ak godina i samo mi ti nemoj pričati o preletačima (i tebi slični), molim te !?
Ovde se ostavljaju ''komentari'' na vest, i svaki fan McLarena ima pravo na svoje mišljenje, ali je činjenica da mnogima se nesviđa ovaj potez čelnika istog, ne samo kod nas već i u samoj državi-sedištu McLarena !!!
Kimi i Montoya imaju veću podršku fanova od Alonsa a tebi ako se to nesviđa, žao mi je, ''činjenice su činjenice'' !!! Mada sigurno je da, uprava McLarena neće pitati fanove za poteze-tu se slažem ali sigurno je i da ih i interesuje isti, barem malo (marketing-ispitivanje i ''pipkanje'' pulsa gledalaca, fanova ...) !? Da li iz Srbije-ne verujem, ali rekao sam i ''napolju'' preovladavaju slični stavovi ...
Toliko, hvala

vlada

pre 19 godina

Navijac sam Mc-larena otkad znam za sebe.
Sa negodovanjem prihvatam dolazak Alonsa u ovu ekipu jer, ipak, mislim da nije toliko dobar vozac za moj tim. Sigurno je da je Kimi vise pokazao od njega, ali ovaj je osvojio titulu zahvaljujuci pehovima mc-larena a ne tome sto je pokazao da je bolji.
Moze da me pljuje ko god hoce(uostalom cilj tih pljuvaca je samo da nekog ispljuju i ispadnu kao 'pametni') ali ne mogu se pljuvati cinjenice, u stvari, u Srbiji i to moze.
A takodje, cinjenica je da je Kimi i zeleo da ode, jer biti jako dobar vozac koji poseduje sve sto je potrebno za titulu, osim, u mc-larenu jedne stvari, pouzdanog bolida, a ne osvojiti je, to jednostavno primorava svakog da trazi bolje.
Apsolutno ga razumem i moram da kazem da je i mene moja ekipa toliko puta iznervirala, jos od vremena 2001 kada se i Mika brukao zbog istih razloga.
Nikada necu napustiti svoju ekipu, ali necu ni biti toliko zagrizen navijac mc-larena sezone 2007, jer sami su krivi za sve neuspehe i malere koji su ih zadesili i nisu ni zasluzili nista bolje, a posto nesreca nikad ne dolazi sama, desilo im se i to da im je u ekipu dosao decko koji je postao sampion zahvaljujuci sreci, malo pouzdanijem bolidu i nicemu drugom. Onaj ko je posten, kao ja, to ne moze da prihvati. Kao sto mnogo ljudi ne moze da svari tolike sramotne radnje Sumahera i toliko sudijskih (ne) kaznjavanja njega, dok se njegovi oponenti kaznjavaju, tako niko ne moze ni da bude zadovoljan da neko ko nije pokazao da je bolji od onog ko odlazi, dolazi na njegovo mesto. Morace Alonso dobro da se potrudi kako bi osvojio srca navijaca mc-larena.
Da rezimiram, uprava mog kluba je napravila mnogo gresaka i izgubila najboljeg u formuli. Sami su krivi, meni kao navijacu ostaje da bodrim svoj klub, doduse sa manje zara nego ranije, dok stvari ne dodju na mesto i dodju neka bolja vremena.
Sto se tice Kimija, uvek sam govorio i tvrdim, decko je bez ijednog ekscesa, nije nikad bio deo nikakve afere ili prljave igre i posten je borac.
I moram da kazem da mi je zbog svih tih dobrih ljudskih vrlina prirastao za srce.
Nisu mu omogucili ono sto zasluzuje i on jednostavno trazi bolju sredinu. UVEK CU NAVIJATI ZA KIMIJA BEZ OBZIRA GDE ON VOZIO!!!!!
NAPRED KIMI!! Dokazaces i u Ferariju da si najbolji!!! Bilo gde da vozis ti si jednostavno NAJBOLJI!!!

Zigi

pre 19 godina

A dobice i 90M US na 3 godine , 3. placeni sportista na svetu odmah iza Taiger Wudsa i Shumia !!
Onaj ko ima te pare sigurno zna da Alonso i vredi toliko !!!

Miloš

pre 19 godina

Alonso nemoj molim te, sta ces nam !?!

Sledece sezone svim srcem uz McLaren i Kimija i Montoju, daleko je 2007-a.
Pozdrav svim iskrenim ljubiteljima F1!

Andjelko

pre 19 godina

@Katarina
Šumaher je nesumnjivo veliki vozač, ali ljudi definitivno ne vole to što je Ferari napravio od njega. Oni su zaista bili dominantna ekipa i mogli su da naprave zanimljivim šampionate. Privukli bi još više ljubitelja automobilizma. Ovako sve su podredili Šumaheru i bacili senku na njegov uspeh, mada sam siguran da bi mnogo postigao i bez toga.

Lerby

pre 19 godina

Zanimljivo je pratiti na kakvim su se mukama našli kimijevci i meklarenovci. U surovom profesionalizmu, a F1 to jeste, je romantična identifikacija ekipe sa vozačem (ili obrnuto,svejedno)pluskvamperfekat. Od početka osamdesetih, od kada pratim F1, ne sećam se da je i jedan veliki vozač ostao sve vreme veran jednoj ekipi. Zato je najbolje izabrati: ekipa ili vozač. Nikada nisam navijao za Brabham, Villiams, Lotus, Benetton ili Ferrari, ali zato uvek za Nelsona Piquet-a i poštovao M.Šumacher-a. Zato, izaberite: je li jača vaša ljubav prema Raikkonen-u ili Mc Laren-u ili vaša mržnja prema Alonso-u ili Renault-u? Napred Nelsinho!

Ket

pre 19 godina

STRASNO!!!
Kako da gledam trke kada ce za omiljeni tim voziti Fernando Alonso?OK neka vozi ali umesto Dela Rose ili Vurca kao test vozac.Kimi i Huan su za dve klase bolji vozaci,nadam se da ce se ipak neko cudo desiti da Kimi ostane u McLarenu.

Lerby

pre 19 godina

Izvinjavam se zbog par grešaka. "Brzi prsti" su ovog puta bili prebrzi. Tako je to kada se piše o najbržem cirkusu. Dobro bi mi došao jedan V8...

Ivan-Cacak

pre 19 godina

Ragnotti, pod "velikim poznavaocima Formule 1" podrazumevam Nikija Laudu, Alena Prosta, Dzekija Stjuarta, Gerharda Bergera, ima jos nekoliko imena velikih vozaca formule 1 koji su po zavrsetku sezone svi bili jednoglasni da je Alonsova titula najnezasluzenija generalno gledajuci celu sezonu. Drugo, postao je sampion u sezoni sa rekordnim brojem trka, a rekordno malim brojem preticanja buduceg sampiona u sezoni!
Toliko o tome. Sto se Sumahera tice, slazem se da je vecina njegovih titula nezasluzena, pa i sve ako hoces. Ne treba vise pominjati 1994. i cuveni sudar sa Hilom na poslednjoj trci. Treba pomenuti da je to pokusao i 1996. Zaku Vilnevu, ali ga je ovaj, hvala bogu, pocistio. Tada je FIA Sumaheru oduzela drugu poziciju i sve bodove u sezoni, ali mu nisu izbrisali iz dosijea te pobede i bodove koje uvecavaju njegov "rekordni saldo". Jos jedna "velika igra u letecem cirkusu". Sumaher kao vozac i pojava u svetu automobilizma i Formule 1 je dokaz da u Formuli 1 vise nema trka vozaca vec trka timova i bolida. Jeste Sumaher bio sampion toliko godina, ali je on najmanje zasluzan za iste. Pravi sampion tih godina je bio Ferari sa svojim mocnim bolidom. Da li dragi citaoci ovih komentara mozda misle da Ferari ne bi uzeo te titule da je neki drugi vozac sedeo u njihovom bolidu? Svaka Sumiju cast. 7 titula je 7 titula. Ali? Cinjenice su cinjenice.
Nemojte me ljudi pogresno razumeti. Ja ne volim ni Sumahera ni Alonsa ni Ferari. Ja sam samo vatreni ljubitelj Formule 1 koji je odrastao uz Alena Prosta u McLarenu, a kasnije Wiliams Reno-u, ali sam i plakao kao beba kada je poginuo veliki i najveci Sena.
Budimo realni. Od tog tragicnog vikenda u Imoli pocela je era Sumahera, ali i era propasti Formule 1.

Metalni!

pre 19 godina

Izvor: WWW.AUTOMOTOTRKE.COM
-------------------------------
F1: Španska sapunica, nova epizoda
I dok Flavio Briatore, menadžer Alonso-a i šef Renault tima, izjavljuje kako "uopšte nije bio ni direktno a ni indirektno umešan u pregovore Alonso-a i McLaren-a", već se pominju neki finansijski detalji ugovora. Neko se može zapitati šta bi se desilo kada bi Alonso nakon ove vrlo jasne Briatore-ove izjave odlučio da ne da procenat svom menadžeru jer nikakav posao nije obavio? Ova izjava bi sigurno čvrsto stojala na sudu ako do toga dođe, mada je Alonso verovatno toliko fin momak da nikada to ne bi uradio.
Dakle španska sapunica se nastavlja, nova epizoda je pred nama.
Što se tiče finansijskog dela ugovora pominje se po nemačkim novinama (koje su uvek prepune raznih špekulacija) da je Alonso za trogodišnji ugovor dobio 24 miliona dolara po sezoni što je duplo više od njegove sadašnje zarade. Engleske novine "Times" idu čak i do cifre od 37 miliona dolara po sezoni. Takođe Alonso bi po ovom ugovoru, posle tri godine imao opciju i za četvrtu godinu.
Dok se sve ovo dešava Norbert Haug je priznao da bi Kimi Raikkonen bio "poželjnija" opcija za timskog kolegu Alonso-u. Međutim, dodao je i da je "borba između Montoya-e i Raikkonen-a za ostanak u timu i dalje potpuno otvorena".
Sve će ovo poprilično zamrsiti sezonu. Niki Lauda, trostruki prvak sveta i nekadašnji vozač McLaren-a, rekao je o svom bivšem poslodavcu, Dennis-u, da je "sve što je mogao uradio pogrešno" i dodao "Ron je zaboravio da ljudi nisu mašine - imaju emocije. U ovome postoje samo gubitnici. Alonso će imati problema u Renault-u 2006. a Montoya će voziti sezonu znajući da je tek treća opcija McLaren-a."
Za to vreme priča se (italijanski La Gazzetta dello Sport ) da su Raikkonen-a već kontaktirala 4 tima. Naravno, McLaren, Ferrari sa kojim je i ranije povezivan, ali i BMW i Renault. Naravno, renault bi u ovoj priči bio najmanje verovatno rešenje jer ako nije uspeo da izađe u susret potrebama svog šampiona teško da će moći da zadovolji Raikkonen-a. A povrh toga, nekadašnji nemački vozač, Hans-Joachim Stuck, smatra kako će Renault prekinuti svoj Formula 1 program za par godina.
Sad mi pade nešto na pamet, onako baš kao za dodatni zaplet u zapletima prepune španske serije - Da li će Alonso dozvoliti svom novom timu da se igra njegovom novom igračkom koju je nedavno dobio od svog sadašnjeg tima (ovogodišnji bolid Renault-a)? :-)
Nove epizode se željno iščekuju...

Svir@c

pre 19 godina

Ivan-Cacak, vlada Bravo !!! Potpisujem, jedino da neću navijati za Ferrari-TO JE 100% ! ! !
Definicije tipa; vozač-tim ... Zavisi iz kojeg ugla se gleda ali najčešće su vozači činili tim i oni su ''nosili'' gledaoce, a fanovi su (mnogi) njih-vozače poistovećivali sa timovima. Mada nije ni bitno, subjektivno mišljenje.
Može Alonso ali samo kao treći vozač-ma nije on za McLaren i . !!! Želim mu sreću i uspeh, nek i donese titulu-meni i onda neće puno značiti-kao što vidim i mnogima. Hvala

Arsa

pre 19 godina

E, dosta mi je vas koji sve znate o F1. 25 godina "jedem" sve što je u vezi ovog sporta i niko ne može da mi kaže da je Alonso nezasluženo uzeo titulu. Čovek nije brz kao Kimi, nije lud kao Pablo, ali će bez problema naterati Mercedes da se vrti 70 krugova, i to na svakoj trci. Ako mu se cepa guma, skinuće malo nogu s gasa i uzeti osam bodova, ne moraš svih 10 po cenu da ubijes sebe i još ponekog. A neki likovi se sa nostalgijom "sećaju" duela Sene i Prosta. Gluposti. Ako je u to vreme išta bilo interesantno (po mišljenju diletanata, samoubilačko) i što je moglo da vas drži sat i po uz trku, to sigurno nije bio Prost, već dvoboji i vožnja na braniku Sene i Mensela. Prost je bio anemičan naspram ove dvojice, pa ipak je uzimao titule. Podseća li vas na nekoga?

MetalHead

pre 19 godina

@Arsa
Bravo, odlican komentar!
Prost mi nikada nije bio simpatican pa tako i Alonso jer lici na njega... Ali daleko od toga da ne postujem ono sto je postigao!
BTW nisam ni McLaren-ovac ni Ferrari-jevac...
Alonso ce osvojiti titulu sa McLarenom, mozda bih vec i sada smeo da stavim pare na to. Nadam se samo da ce ta sezona biti neizvesna... Zavisi gde ce Kimi biti tada.

POZ!
MetalHead @ www.AutoMotoTrke.com

VLadan

pre 19 godina

Da i ja dodam mojih 2 centa :)

Alonso je najbolji ( pa prvak je zar ne). Sreca ne igra u bilo cijoj racunici ni jedan procenat. Ne znam koje bi se merilo primenilo na to ko je bolji vozac: Kimi ili Alonso ili Sebastijan ili Antonio (evropski prvak 2005 trke kamiona)?

Sticajem okolnosti ALonsa sam sreo na aerodromu, i jedva poverovao da sam vuce kofer svoj (da se razumemo nije to bila neka kofercina) i da izgleda kao bilo koji mladic slicnih godina. Setite se kako je Sumahera (Schumacher) drzao na San Marino GP. Znao je sta ima Mihael, znao je da nema sanse ako se bude trkao, i onda je kocio do stajanja u skoro svakoj krivini i koristio elasticnost svog agregata i bezao na izlasku. Sampionski

Inace ne navijam za Alonsa ni za Reno (Renault), samo da se trkaju i da se preticu.

Ragnotti

pre 19 godina

@Ket - Sampion sveta i to najmladji da bude test vozac i vodonosa Montoji i Kimiju koji titiulu jos nisu videli? Da li si ti normalna???

Ragnotti

pre 19 godina

@Ivan-Cacak - Nicija titula se jos nije ocenjivala po broju preticanja pa ni Alonsova. Po toj logici ni Hakinnen ni Villeneuve ni Hill ni Prost ni Mansell (da ne idem dalje) nisu zasluzili titulu. BTW, Schumacher nije 1996 udario Villeneuvea nego 1997. Te informacije koje imas o komentarima Laude, Prosta, Bergera ja nigde nisam procitao a pratim barem 5 vrhunskih stranih sajtova posvecenih F1 i to svakodnevno. Slazem se da je od 1994 sve poslo nizbrdo i da i dalje ide nizbrdo. Celnici FIE koji su svojim odlukama ubili Senu i Ratzenbergera i dalje vode kolo i ruiniraju F1. Max Mosley je u dilu sa Ferrarijem i sve izmene tehnickog pravilnika od 1996 pa do danas su radjene prema zahtevima iz Maranela. Srecom ove godine su se malko za*ebali jer su bili jedini koji su zahtevali ne menjanje pneumatika a to ih je upropastilo. Sada ponovo traze menjanjanje i naravno FIA je to vrtila za 2006. Licemerno do bola... Mosley je diktator na celu organizacije koja pise pravinik F1 a Jean Todt je jedan on clanova FIA world motorsport council. Treba li pominjati jos nesto sem cinjenice da Mosley Todta predlaze za svog naslednika?

Ragnotti

pre 19 godina

Bravo Arso! Prost je jedini koga su kolege vozaci nazvali "Profesor" - treba li pricati jos nesto? Alonso je vrlo slican Prostu, vozi konstanto, smireno (cak i pod pritiskom), cuva auto i razmislja ne samo o sebi vec i o timu. To je odlika velikih vozaca.

Metalhead - auto koji je dobio Alonso je nesto izmedju onoga sto se zove "show car" tj. auto za sajmove i izlozbe bez motora i menjaca i onoga sto predstavlja kombinaciju izmedju gotove sasije sa tzv. "engine & gearbox mockup" tj. neka vrsta modle po spoljnom obliku motora i menajca koja se koristi za integraciju sasije, aerodinamike i motora u toku razvoja bolida. Prema tome u tom automobilu koji je Alosno dobio nema nikakvih pokretnih delova, eletronike ili bilo cega sto bi bilo kome moglo koristiti.

Generalno, i dalje mi nije jasno sta se to zamera Alonsu i zasto neki od Mclarenovaca nece moci da prihvate Alonsa u Mclarenu? Bice da se radi o decici koja prate F1 par godina pa im je Kimi po defaultu identifikacija za Mclaren.

Ni Alonso ni Kimi nisu izazivali nikakve namerne incidente kao sto je to radio Schumacher i sto se mene tice kao navijaca Renaulta a ne Alonsa, oba vozaca su bili apsolutno korektni ove sezone. To sto je Mercedes-Illmor svesno zrtvovao pouzdanost zarad snage motora jeste uzrok Kimijevih i Mclarenovih problema. Da su bili u stanju da naprave motor potput Renaulta ili Toyote onda im ni preformanse ne bi toliko iskakale s'vremena na vreme. Sem toga u poslednjoj trci E specifikacija Renaultovog motora je pokazala da je Renault sve vreme imao jaci motor ali da ga nije "odsrafljivao" preko potrebne mere. U Kini su ga "odsrafili" i potukli Mclaren do kolena.

Ragnotti

pre 19 godina

Mislim da su ovde neki “pobrkali loncice”. Kada vec pominju da Kimi nije imao srece onda treba da krive losu srecu za njegov neuspeh a ne da bez ikakvog razloga vredjaju i mrze Alonsa jer uzrocnik Kimijevog nemanja srece jeste motor Mclarena i Kimijev nacin korisncenja istog sto sa Alonsom nema nikave veze. Alonso je vozio svoj auto iako se po nekim komentarima ovde moze zakljuciti da je Alonso bio glavni mehnicar i saboter Kimijevog automobila. Mrzeti Alonsa zbog Kimijevih problema ima isto smisla kao i mrzeti bilo kog drugog vozaca bilo koje ekipe. Sem toga, vec pominjani Prost je izgubio dve titule za ukupno 1,5 bod – e to se zove nemati srece a Kimi je izgubio titulu sa 21 bodom manje od Alonsa sto je vise od dve pobede.

senna

pre 19 godina

Ne verujem da ce se Ferari oporaviti vec iduce sezone, izmedju ostalog i zbog toga sto nemaju veliko iskustvo sa takmicarskim V8 motorima, oni su godinama koristili V12, poslednji su presli na V10... A mislim i da se, meni nesimpaticni, ali ipak veliki Scumacher zasitio cele price.
Ne znam da li je neko video onaj film gde se kosvortov V8 vrti na 20 000 obrtaja. Zatim tu su Toyota i Honda koje sa V8 imaju veliko iskustvo iz Indikara, Mercedes ce sigurno biti solidan...
Ukratko, bice iznenadjenja!

jako zabrinut

pre 19 godina

Kad se prevodilac pravi veci Englez od pravih Engleza. Gde li samo nadje ono Vodafoun? Vodafon se pise Vodafone, a ne Vodaphone i izgovara Vodafon.....u Britaniji barem.

Aleksandar

pre 19 godina

Pa, trebalo bi da bude prilicno jasno posle ovoga: Raikonen u Ferari, Kovalainen na Alonsovo mesto u Renou.
Narocito mi se dopada to sto ce navijaci Meklarena sad morati da progutaju gorku pilulu i da navijaju za coveka za kojeg su cele 2005. tvrdili da pojma nema i da je samo spletom srecnih okolnosti postao prvak sveta.
Skoro mi dodje da se kladim da ce u 2006. Fisikelin Reno bolje funkcionisati od Alonsovog.

Ana

pre 19 godina

Ako Raikonen dođe u Ferari a Šumaher, koga će teško neko ikada prevazići po broju pobeda i svetskih titula, ostane da vozi još dve-tri godine, Alonso će pored njih dvojice moći da se slika kao - treći.

i can(not) believe

pre 19 godina

NE MOGU DA VERUJEM!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEE!!!!
Oduvek sam navijao za McLaren i uvek cu navijati bez obzira da li vozi Alonso, Kimi, Montoya, Truli...ali ovakav potez nisam ocekivao i debelo me iznenadio!!! Nemoj Kimi da prelazis u Ferari!!!

Zacudjeni

pre 19 godina

Ovo ce da bude lose kombinacija. Finski vozaci tipa Hakinen/Raikonen su imidz i uspeh McLarena. Alonso se mentalno ne uklapa u sliku Meklarena.
A i Raikonen u taj mafijaski, prevarantski Ferari mi nikako ne pasuje. Sta se to dogadja?!?!

WLADO

pre 19 godina

MISIM STA RECI....KIMI U SCUDERIU...HEHE

kao najbolji vozac, najbolji motor, najbolji sponzor.......

alonzo u zamenu za kimija, pa sad ko je tu najbolji?!~?!?


forza ferrariSTI!!

Dejan

pre 19 godina

Nisam bas zadovoljan, jer ne smatram Alonsa boljim vozacem od Kimija, samo je imao vise srece sto se Meklaren vise kvario. I sto sada ? Imati cemo Kimija i Sumahera u Ferrariu ?!?!?!

baki

pre 19 godina

Mislim da je to pogrešan potez pre svega McLarena jer već ima odlične vozače koji tek trebaju da se dokazuju i sumnjam da će Alonso moći da u istom timu uradi nešto više od Kimija. U protekloj sezoni McLaren nije bio pouzdan, kada je funkcionisao kako treba, Alonso je mogao samo da ih isprati pogledom i treba biti realan, proteklu sezonu je obeležio Kimi koji je vozio i preko svojih i mercedesovih mogućnosti i katastrofalno loš Ferari koji je bio samo bleda senka prethodnih sezona dok je Alonso samo pametno iskoristio slabosti jednih i drugih uz genija Briatorea.

Dukat

pre 19 godina

Zelim mu puno uspeha, iako me je ove godine puno nervirao jer nije dao Kimiju da uzme titulu ali neka...Nadam se da voziti u tandemu sa Kimijem pa da se zaista vidi koje talentovaniji brzi i spremniji...

MetalHead @ www.automototrke.com

pre 19 godina

Sada se očekuje šta će uraditi Kimi Raikkonen i Juan Pablo Montoya kojima ugovor sa McLarenom ističe upravo po završetku sledeće sezone. Kimi je ranije u raznim vestima bio povezivan sa prelaskom u Ferrari. Opet tu se javlja pitanje i Michael-a Schumacher-a, odnosno da li će nastaviti karijeru i posle sledeće sezone i sa kime u timu (da li da postavimo pitanje i u kom timu)?! Ova vest će sigurno, kao domine koje padaju jedna na drugu, pokrenuti nove glasine a i izjave za javnost timova i vozača upletenih u priče o prelascima.

Simke

pre 19 godina

Ne razumem zasto bi Kimi otisao, ovo mu je prava sansa da dokaze da je bolji od Alonsa u direktnom duelu u istom bolidu i sa istim motorom. Ferrari polako propada, Brawn i Todt odlaze na kraju 2006, gube veoma vazne sponzore. Kao navijac McLaren-a nije mi bas drago jel mislim da vec imaju dvojicu dobrih vozaca i trebalo bi da ulazu u druge stvari kao novi V8 koji znamo da je ocajan bar na zimskim testovima.

****

pre 19 godina

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ne mogu da verujem! Nqavijam za McLaren odkada znam za sebe, jos i kad je Sena vozio za njih! Alonsa, ali i Ferari ne mogu da smislim, a Kimija obozavam ali ne toliko da bih presla da navijam za Ferari! Jednostavno, ako se ne desi nesto slicno kao sa Batonom (a iskreno se nadam da ce se Alonso predomisliti), ja vise necu navijati za McLaren vec cu preci da navijam za moj drugi tim, tj. Vilijams.
GO NICO ROSBERG!

pedja

pre 19 godina

alonsa ne smatram nekim specijalno dobrim vozacem!! kimi je daloke bolji od njega i nije mi jasno zasto ga ron pusta da predje u ferrari... i nije mi jasno kako moze!!!!!kimi, kimi... duboko si me razocarao!!!!

Urke

pre 19 godina

Sta kazes na ovo Golube? Nije ni Ron Denis lud. Sve je ovo proracunato. On zna da je Kimi zagrizao Ferarijev mamac pa je pozurio da se brze-bolje obezbedi za vozaca. Napred Montoya.

Laki

pre 19 godina

Pa zasto dovoditi Alons? Kimi i Pablo su sjajan tandem. Nema boljeg. To je pokazala i zadnja sezona. Kada nijesu imali pehove Alonso im je gutao prasinu. Voznje Kimija i Pabla nikog nijesu ostavljale ravnodusnim. Ponovo su F1 udahnuli ono sto je ona imala u vrijeme Sene, Pikea i Prosta.
Kao dugogodisnji navijac McLarena ne bih mogao da progutam da Alonso dodje u moj tim. Ako ode Kimi ne navijam vise za Srebrne strijele. Navijacu za Kimija, gdje god bude. Jednostavno on je svojim voznjama postigao nesto sto je malo koji vozac i to jos u njegovom godinama uspio. Da se jedan tim poistovjecuje sa nekim vozacem. On je legenda.

Ragnotti

pre 19 godina

Meklarenovci bas mi vas je zao ali eto sada ce te morati da navijate za Alonsa. Naravno uvek postoji opcija da prekratite sebi muke pa da ne docekate da Alonso predje u Mclaren.

Cika Crni

pre 19 godina

Nemogu da verujem BRUKA!!!!
Od 2007 negledam vise F1 jer necu imati za koga da navijam!!!
Samo me zanima za koga ce navijati bivsi Ferarujevci!!!!?????
Nebrinem se ipak ce naci neku OVCU poput Alonsa ove godine!!!

Brus McLaren

pre 19 godina

Iskreno se nadam da ce FA imati ulogu Kultarda, a Kimi Hakinena 2007. ako dodje do ovog transfera. U suprotnom: Kimi u Ferariju = Forza Ferari;))). Sta da se radi - ne mogu nikako da navijam za FA!

Ivan-Cacak

pre 19 godina

Zemljo otvori se! Pokojni Sena se sigurno prevrce u grobu kad vidi sta se radi u njegovom McLarenu!
Pa sve statistike i svi veliki poznavaoci Formule 1 kazu da je Alonsova titula najnezasluzenija u istoriji Formule 1! Mogu se na prste izbrojiti vozaci koje je pretekao ove sezone. Ne zelim ni da mislim o njemu u McLarenu! Daleko bilo! Pu, Pu!
O Kimiju sve najbolje! Pravi naslednik Mike Hakinena iz 2000. Zaista je najkvalitetniji vozac danasnjice! Obozavam ga, ali ako predje u Ferari prestaje da postoji u mom srcu. Isto vazi i za McLaren ako dovede Alonsa!
Jedino mi nije jasno na sta ce da lici taj sampionat 2007. i pitam se vredi li vise gledati Formulu 1?! Da li ce se ikad vise vratiti vreme Sene i Prosta?

dejan

pre 19 godina

Ovi ovakvi prelasci su baš.. ne znam. Kako da čovek više navija za bilo koga, za bilo koji tim? Još ako Kimi dođe u Ferari, bezveze skroz.

McLaren Forever

pre 19 godina

Izgleda da Ron Denis treba da pita Srbe koga da dovede u McLaren,sve ekspert do eksperta,he,he,he....

Kimi je u ovoj prici opet gubitnik,a Alonso pobjednik.Montoya i Alonso,zakon tim....

Kafka

pre 19 godina

Sta se sada foliraju ovoliki fanovi Meklarena.Navijao sam za Raikonena u duelu sa Alonsom, ali prethodno sam navijao da neko srusi Sumahera sto je uradio uradio u 3 ili cetvroj trci kada ga je drazao zadnjih 15 krugova iza sebe.Mozda je ovako bolje za samu F1 s obzirom da verujem da ce Meklaren u narednim godinama da bude 1. favorit za titulu...

Fernandno

pre 19 godina

Posle 16 godina navijanja za McLaren moram da objavim da se od 2007 povlačim iz Formule1. Naćiću neku novu zanimaciju, kao npr. brdske brzinske trke...

Nenad

pre 19 godina

Ne mogu da verujem, oduvek sam navijao za Mclaren, vec punih 13 sezona pratim F1, ali ovo je bas previse. Samo se pitam ko ce ostati da vozi u tandemu sa Alonsom u 2007? Mislim da je sada sve jasno, Raikkonen ce sigurno preci u Ferrari, a Schumacher u Mclaren.
Od 2007 F1 vise necu gledati!!!!

Dr No

pre 19 godina

Ovo je bilo za ocekivati... Meklaren je znao da ih Kimi napusta, i bili su prinudjeni da nadju neku zamenu, a u tom slucaju vladajuci svetski prvak (pomocu srece ili ne) je odlican izbor. Meklaren mora da stiti svoje interse... Ali jedno je siggurno: Da je Meklaren imao sanse da bira izmedju Kimija i Alonsa valjda je svima jasno da bi izabrali Kimija. Kako izgleda Kimi ce 100% baratati Ferarijem 2007 :-)

dejan

pre 19 godina

hahahahahahaha, pa ovi iz formule 1 kao da su konstantno pratili komentare sa ovog sajta, i namerno odlucili da kazne meklarenovce zbog svih onih pljuvanja po Renou, Alonsu i Sumaheru. Pa ko je jos mogao da predvidi, Alonso u Meklaren, a Kimi vodonosa Sumaheru.

AL the McL

pre 19 godina

Show time baby!
KOja je to ludnica, Alonso u McL, fakat,
nije dobro za McL
lose, lose
KImi u Ferrari??? LOse i po njega
Kimi sa KONJA NA MAGARCA, a Alonso sa svojim temperamentom se ne uklapa u McLaren,
U McL moze da vozi samo Kimi, a ostali.....

genija za vožnju

pre 19 godina

Za one koji vole kombinatoriku...Da li je trebalo da prestanem da navijam za Partizan kada je Milko Đurovski došao iz Zvezde?Ma,dajte,uozbiljite se,ljudi...Crveni bolid je jedini u stanju da kod mene izazove onu prijatnu jezu,i ko god u njemu sedeo navijaću za njega.Ako to bude Kimi,biće mi velika čast da vozi za "moju" ekipu.Ko je ikada zaista navijao za nekoga,razumeće o čemu pričam.Ko ne razume,ne vredi objašanjavati.Forza Ferrari!!!

Kobayashi

pre 19 godina

Stvarno neverovatna vest. Neochekivana. Samo se pitam, shta ako ode prebrzi Pablo, a ostanu Kimi i "onaj na A" ? Kakav bi to cirkus bio!? Odvratno, majke mi. Bljak...Ili kombinacija Pablo i "onaj na A"...nikad nisam pomislio da cu toliko pocheti da volim Montoyu....oduvek sam smatrao Rona Denisa najvecim...ochigledno, kao i u svim sportovima, simpatizeri i navijachi su na poslednjem mestu, sve se radi zbog sponzora.

SQI

pre 19 godina

Ne bih rekao da Alonzo nije zaslužio titulu, mada i dalje mislim da je za klasu slabiji vozač od Šumahera i Raikonena. Jednostavno, Formula 1 je timski sport koji ne zavisi samo od vozača. Alonzo je vozio stabilno, imao je pouzdan bolid i to je presudilo.
Ni prvi ni poslednji put.

Što se tiče ovog transfera...lično me baš briga, pošto nikada nisam preterano voleo McLaren. A ako Kimi 2007. ode u Ferari biće u tandemu sa Šumaherom. Nema šanse da Šumi ode u penziju u naredne 2-3 godine, jer je i ove godine sve uverio da je fantastičan vozač. Sa onom kantom od bolida i neverovatnim brojem malera biti treći u prvenstvu je čudo nad čudima, naročito kada se uporedi sa učinkom Barikela.

vat?

pre 19 godina

Ja sam se kao dugogodisnji navijac McLarena vec pomirio sa ovom odlukom...rekoh, kad vec Kimi nije osvojio ove sezone titulu i sa tim sam se pomirio, onda mogu i sa ovim!
E moj Kimi, pa i Vodafon je odlucio da napusti Ferari...a ti si odbio Vodafone-McLaren i 70 miliona dolara!!! Da ne pricamo o tome kako sigurno imas vece sanse sa McLarenom nego sa Ferarijem!
GO MCLAREN!!!

Toyota RULES

pre 19 godina

Napred Toyota, najbolja, najprespektivnija, najvrednija, najpostenija ekipa u F1.

Nemojte mnogo da "razbijate glavu" ko ce biti sampion naredne godine ili 2007. Toyota ce ih sve zgaziti jer oni jedini formulu shvataju kao trke motornih vozila a ne kao poligon za "namlacivanje" para od sponzora i navijaca. Prelazak Alonsa je samo jedan odlican marketinski potez. Gomila njegovih navijaca ce ga pratiti.

Ako ste bili nekad na trkama F1 onda znate sta pricam. Svaki tim ima svoj stand sa suvenirima i opremom a pored timova Sumaher ima svoj poseban. Pare bre!

Toyota 2007 F1 Champions (Budite realni)

Mickey

pre 19 godina

Sta se lozite...? Navijam iskljucivo za Montoju, gde god on vozio i niko drugi me ne zanima. Gledajuci iz tog aspekta, nebi mi bilo vazno za koga vozi niti Alonzo niti Kimi. Sada ce svi oni Meklarenovci koji su prosle godine omalovazavali uspehe (ma kakvi oni bili) Alonza svim srcem velicati (ne)uspehe istog. Navijati za drugi tim... i to bi bilo ispod casti, zar ne, cinilo bi nas golubima prevrtacima zar ne...?
Sto se tice same vesti, Meklaren je samo prvi objavio veliki transfer napravivsi time neku vrstu marketinskog poteza, dovodeci u svoje redove sampiona, da bi bacio senku na najverovatniji odlazak Kimija i to ni manje ni vise vec verovatno u Ferari. Ovim cinom je koliko toliko uspeo da ublazi jos veci shok koji bi ovaj transfer (tj. najverovatniji odlazak Kimija iz Meklarena) izazvao.
Dakle bolje napraviti dobru reklamu dovodjenjem sampiona i otpustanjem vicesampiona, nego prikazati stvari onakvima kave zaista jesu: GUBLJENJE IZUZETNO BRZOG VOZACA PA SILOM PRILIKA DOVODJENJE SRECNOG SAMPIONA - PROSECNOG VOZACA SAMO DA BI SE KAKO TAKO OPRALI.

JEDAN JE HUAAAAAN PAAAABLO, HUAAAAAN PAAAABLO, HUAN PABLO MONTOJA!

Svir@c

pre 19 godina

Eto, i moj voljeni McLaren napravi glupost !!! Eh, a kada se samo setim Sene i Prosta ... pa sada vec imamo dvojicu "careva"
a ovi -Alonso- ma daj !!!??? Lepshe bi bilo i da se Mika vratio, ma i Coultard nego ovaj !? Shteta za tim i za atmosferu ma jednostavno za sve !? U sushtini su sami krivi (McLaren) za onolike padove poslednjih godina a to opet pokazuju ovakvim potezima.
No, najbolje da ipak Kimi ostane a Montoya u Reno, medjutim ... :-(

Ragnotti

pre 19 godina

Ivane koji to "veliki poznavaoci Formule 1" kazu da je Alonsova titula najnezasluzenija? Onaj Alvirovic sa RTS-a ili mozda majstor Rile? Decko je sa slabijim ali pozdanijim autom ocitao lekciju svima ukljucujuci i timskog kolegu u identicnom autu. Najmladji je osvajac polpozicije, najmladji pobednik i najmladji sampion sveta svih vremena sa 15 podiujuma ove sezone od ukupno 19 trka od kojih je vozio na 18. Mozda Alonsa nazivate "devojcicom" jer vam Kimi visi lici na ovdasnje "bakije" sa ngbd jer je kratko osisan, pije i vara zenu? To mozda jese simpaticno za nekog u Srbiji ali ne i za one u civilizovanom svetu. BTW, najnezasluzenije titule su Sumaherove titule i to sve do jedne. Da ne duljim, ako mislite da je vama vise stalo do Mclarena od Rona Denisa koji je Mclarenu posvetio citav zivot onda nastavite da lupetate u tipicnom stilu balkanskog baljezgarenja bez poznavanja materije.

Djenka

pre 19 godina

Ron Denis - “... biti najbolji znači imati najbolje ljude, najbolje vozače i najbolje sponzore“.
Jeste li vi koji toboze volite Meklaren uopste procitali ceo clanak? Pljujuci po Alonsu pljujete i po Meklarenu i po Ronu Denisu sto pokazuje da u stvari ne volite tu ekipu vec da samo mrzite Alonsa. To je pocetak i kraj vasih isfrustriranih emocija.

Katarina

pre 19 godina

Vidim da se ovde, u jednom komentaru, Šumaher naziva dosadnim.To je samo dokaz da Srbi razmišljaju stereotipno (primitivno, plemenski).Nije normalno najvećeg vozača u istoriji Formule (sedam titula, 85 pobeda...)nazivati dosadnim. Da li je Armstrong, najveći biciklista svih vremena, dosadan? Da li je Bobi Fišer bio dosadan? Da li je sprinter Luis bio dosadan? Plivač Mark Spic?Dobro, mali ljudi sa Balkana žive u stereotipu,veruju da se i od izvoza zelene salate država i birači mogu obogatiti. Oni jedino ne mogu da prihvate realnost i istinitu legendu koja se zove - Šumaher.

Bah

pre 19 godina

Navijac sam Meklarena vec vise od 15 godina i pamtim i gore tipove od Alonsa. I ja smatram da je veci as Kimi ali ako on odlazi Spanac i nije tako lose resenje. Vidim da mnogi prestaju da podrzavaju moj tim sto je dobro, bar cemo se procistiti od preletaca.

PG

pre 19 godina

ODLICNO KIMI U FERRAARI BIĆE TO DOBRO GLEDATI MOŽDA SKORO KAO NEKAD PROST I SENNA MADA TO NIKAD VIŠE I NIKO NEMOŽE VOZIT KAO ONI DVOICA TOSU BILA VREMENA.NEMOJTE OMALOVAŽAVAT ALONSA TITULA SA SEDAM POBJEDA JE POTPUNO ZASLUŽENA I NEMOŽE BIT SLUČAJNA FORCA FERRARI

Svir@c

pre 19 godina

@ Katarina
Curo, nemoj lupati života ti ?! Biti najveći i zaslužiti tu titulu mogu zaista samo najveći, ali u svakom pogledu ili iz svakog ugla kada pogledaš ! Koliko je tvoj Šumi zaslužio a koliko ne ... tema za razmišljanje ... Ja se onda uvek setim '94.g. i čuvene zadnje trke u Japanu, pa izletanja ''tvog Šumija'', pa sudara sa Hillom, pa onda i pre dve godine one ''gurke'' pored staze i osvojena četiri poena (na gurku), pa njegovo ponašanje (doduše pre)-omaložavanje svojih suvozača ... Uf, duga je lista ...
@ Bah
Takođe-ne lupaj !!! Navijam za McLaren već 20-ak godina i samo mi ti nemoj pričati o preletačima (i tebi slični), molim te !?
Ovde se ostavljaju ''komentari'' na vest, i svaki fan McLarena ima pravo na svoje mišljenje, ali je činjenica da mnogima se nesviđa ovaj potez čelnika istog, ne samo kod nas već i u samoj državi-sedištu McLarena !!!
Kimi i Montoya imaju veću podršku fanova od Alonsa a tebi ako se to nesviđa, žao mi je, ''činjenice su činjenice'' !!! Mada sigurno je da, uprava McLarena neće pitati fanove za poteze-tu se slažem ali sigurno je i da ih i interesuje isti, barem malo (marketing-ispitivanje i ''pipkanje'' pulsa gledalaca, fanova ...) !? Da li iz Srbije-ne verujem, ali rekao sam i ''napolju'' preovladavaju slični stavovi ...
Toliko, hvala

vlada

pre 19 godina

Navijac sam Mc-larena otkad znam za sebe.
Sa negodovanjem prihvatam dolazak Alonsa u ovu ekipu jer, ipak, mislim da nije toliko dobar vozac za moj tim. Sigurno je da je Kimi vise pokazao od njega, ali ovaj je osvojio titulu zahvaljujuci pehovima mc-larena a ne tome sto je pokazao da je bolji.
Moze da me pljuje ko god hoce(uostalom cilj tih pljuvaca je samo da nekog ispljuju i ispadnu kao 'pametni') ali ne mogu se pljuvati cinjenice, u stvari, u Srbiji i to moze.
A takodje, cinjenica je da je Kimi i zeleo da ode, jer biti jako dobar vozac koji poseduje sve sto je potrebno za titulu, osim, u mc-larenu jedne stvari, pouzdanog bolida, a ne osvojiti je, to jednostavno primorava svakog da trazi bolje.
Apsolutno ga razumem i moram da kazem da je i mene moja ekipa toliko puta iznervirala, jos od vremena 2001 kada se i Mika brukao zbog istih razloga.
Nikada necu napustiti svoju ekipu, ali necu ni biti toliko zagrizen navijac mc-larena sezone 2007, jer sami su krivi za sve neuspehe i malere koji su ih zadesili i nisu ni zasluzili nista bolje, a posto nesreca nikad ne dolazi sama, desilo im se i to da im je u ekipu dosao decko koji je postao sampion zahvaljujuci sreci, malo pouzdanijem bolidu i nicemu drugom. Onaj ko je posten, kao ja, to ne moze da prihvati. Kao sto mnogo ljudi ne moze da svari tolike sramotne radnje Sumahera i toliko sudijskih (ne) kaznjavanja njega, dok se njegovi oponenti kaznjavaju, tako niko ne moze ni da bude zadovoljan da neko ko nije pokazao da je bolji od onog ko odlazi, dolazi na njegovo mesto. Morace Alonso dobro da se potrudi kako bi osvojio srca navijaca mc-larena.
Da rezimiram, uprava mog kluba je napravila mnogo gresaka i izgubila najboljeg u formuli. Sami su krivi, meni kao navijacu ostaje da bodrim svoj klub, doduse sa manje zara nego ranije, dok stvari ne dodju na mesto i dodju neka bolja vremena.
Sto se tice Kimija, uvek sam govorio i tvrdim, decko je bez ijednog ekscesa, nije nikad bio deo nikakve afere ili prljave igre i posten je borac.
I moram da kazem da mi je zbog svih tih dobrih ljudskih vrlina prirastao za srce.
Nisu mu omogucili ono sto zasluzuje i on jednostavno trazi bolju sredinu. UVEK CU NAVIJATI ZA KIMIJA BEZ OBZIRA GDE ON VOZIO!!!!!
NAPRED KIMI!! Dokazaces i u Ferariju da si najbolji!!! Bilo gde da vozis ti si jednostavno NAJBOLJI!!!

Zigi

pre 19 godina

A dobice i 90M US na 3 godine , 3. placeni sportista na svetu odmah iza Taiger Wudsa i Shumia !!
Onaj ko ima te pare sigurno zna da Alonso i vredi toliko !!!

Miloš

pre 19 godina

Alonso nemoj molim te, sta ces nam !?!

Sledece sezone svim srcem uz McLaren i Kimija i Montoju, daleko je 2007-a.
Pozdrav svim iskrenim ljubiteljima F1!

Andjelko

pre 19 godina

@Katarina
Šumaher je nesumnjivo veliki vozač, ali ljudi definitivno ne vole to što je Ferari napravio od njega. Oni su zaista bili dominantna ekipa i mogli su da naprave zanimljivim šampionate. Privukli bi još više ljubitelja automobilizma. Ovako sve su podredili Šumaheru i bacili senku na njegov uspeh, mada sam siguran da bi mnogo postigao i bez toga.

Lerby

pre 19 godina

Zanimljivo je pratiti na kakvim su se mukama našli kimijevci i meklarenovci. U surovom profesionalizmu, a F1 to jeste, je romantična identifikacija ekipe sa vozačem (ili obrnuto,svejedno)pluskvamperfekat. Od početka osamdesetih, od kada pratim F1, ne sećam se da je i jedan veliki vozač ostao sve vreme veran jednoj ekipi. Zato je najbolje izabrati: ekipa ili vozač. Nikada nisam navijao za Brabham, Villiams, Lotus, Benetton ili Ferrari, ali zato uvek za Nelsona Piquet-a i poštovao M.Šumacher-a. Zato, izaberite: je li jača vaša ljubav prema Raikkonen-u ili Mc Laren-u ili vaša mržnja prema Alonso-u ili Renault-u? Napred Nelsinho!

Ket

pre 19 godina

STRASNO!!!
Kako da gledam trke kada ce za omiljeni tim voziti Fernando Alonso?OK neka vozi ali umesto Dela Rose ili Vurca kao test vozac.Kimi i Huan su za dve klase bolji vozaci,nadam se da ce se ipak neko cudo desiti da Kimi ostane u McLarenu.

Lerby

pre 19 godina

Izvinjavam se zbog par grešaka. "Brzi prsti" su ovog puta bili prebrzi. Tako je to kada se piše o najbržem cirkusu. Dobro bi mi došao jedan V8...

Ivan-Cacak

pre 19 godina

Ragnotti, pod "velikim poznavaocima Formule 1" podrazumevam Nikija Laudu, Alena Prosta, Dzekija Stjuarta, Gerharda Bergera, ima jos nekoliko imena velikih vozaca formule 1 koji su po zavrsetku sezone svi bili jednoglasni da je Alonsova titula najnezasluzenija generalno gledajuci celu sezonu. Drugo, postao je sampion u sezoni sa rekordnim brojem trka, a rekordno malim brojem preticanja buduceg sampiona u sezoni!
Toliko o tome. Sto se Sumahera tice, slazem se da je vecina njegovih titula nezasluzena, pa i sve ako hoces. Ne treba vise pominjati 1994. i cuveni sudar sa Hilom na poslednjoj trci. Treba pomenuti da je to pokusao i 1996. Zaku Vilnevu, ali ga je ovaj, hvala bogu, pocistio. Tada je FIA Sumaheru oduzela drugu poziciju i sve bodove u sezoni, ali mu nisu izbrisali iz dosijea te pobede i bodove koje uvecavaju njegov "rekordni saldo". Jos jedna "velika igra u letecem cirkusu". Sumaher kao vozac i pojava u svetu automobilizma i Formule 1 je dokaz da u Formuli 1 vise nema trka vozaca vec trka timova i bolida. Jeste Sumaher bio sampion toliko godina, ali je on najmanje zasluzan za iste. Pravi sampion tih godina je bio Ferari sa svojim mocnim bolidom. Da li dragi citaoci ovih komentara mozda misle da Ferari ne bi uzeo te titule da je neki drugi vozac sedeo u njihovom bolidu? Svaka Sumiju cast. 7 titula je 7 titula. Ali? Cinjenice su cinjenice.
Nemojte me ljudi pogresno razumeti. Ja ne volim ni Sumahera ni Alonsa ni Ferari. Ja sam samo vatreni ljubitelj Formule 1 koji je odrastao uz Alena Prosta u McLarenu, a kasnije Wiliams Reno-u, ali sam i plakao kao beba kada je poginuo veliki i najveci Sena.
Budimo realni. Od tog tragicnog vikenda u Imoli pocela je era Sumahera, ali i era propasti Formule 1.

Metalni!

pre 19 godina

Izvor: WWW.AUTOMOTOTRKE.COM
-------------------------------
F1: Španska sapunica, nova epizoda
I dok Flavio Briatore, menadžer Alonso-a i šef Renault tima, izjavljuje kako "uopšte nije bio ni direktno a ni indirektno umešan u pregovore Alonso-a i McLaren-a", već se pominju neki finansijski detalji ugovora. Neko se može zapitati šta bi se desilo kada bi Alonso nakon ove vrlo jasne Briatore-ove izjave odlučio da ne da procenat svom menadžeru jer nikakav posao nije obavio? Ova izjava bi sigurno čvrsto stojala na sudu ako do toga dođe, mada je Alonso verovatno toliko fin momak da nikada to ne bi uradio.
Dakle španska sapunica se nastavlja, nova epizoda je pred nama.
Što se tiče finansijskog dela ugovora pominje se po nemačkim novinama (koje su uvek prepune raznih špekulacija) da je Alonso za trogodišnji ugovor dobio 24 miliona dolara po sezoni što je duplo više od njegove sadašnje zarade. Engleske novine "Times" idu čak i do cifre od 37 miliona dolara po sezoni. Takođe Alonso bi po ovom ugovoru, posle tri godine imao opciju i za četvrtu godinu.
Dok se sve ovo dešava Norbert Haug je priznao da bi Kimi Raikkonen bio "poželjnija" opcija za timskog kolegu Alonso-u. Međutim, dodao je i da je "borba između Montoya-e i Raikkonen-a za ostanak u timu i dalje potpuno otvorena".
Sve će ovo poprilično zamrsiti sezonu. Niki Lauda, trostruki prvak sveta i nekadašnji vozač McLaren-a, rekao je o svom bivšem poslodavcu, Dennis-u, da je "sve što je mogao uradio pogrešno" i dodao "Ron je zaboravio da ljudi nisu mašine - imaju emocije. U ovome postoje samo gubitnici. Alonso će imati problema u Renault-u 2006. a Montoya će voziti sezonu znajući da je tek treća opcija McLaren-a."
Za to vreme priča se (italijanski La Gazzetta dello Sport ) da su Raikkonen-a već kontaktirala 4 tima. Naravno, McLaren, Ferrari sa kojim je i ranije povezivan, ali i BMW i Renault. Naravno, renault bi u ovoj priči bio najmanje verovatno rešenje jer ako nije uspeo da izađe u susret potrebama svog šampiona teško da će moći da zadovolji Raikkonen-a. A povrh toga, nekadašnji nemački vozač, Hans-Joachim Stuck, smatra kako će Renault prekinuti svoj Formula 1 program za par godina.
Sad mi pade nešto na pamet, onako baš kao za dodatni zaplet u zapletima prepune španske serije - Da li će Alonso dozvoliti svom novom timu da se igra njegovom novom igračkom koju je nedavno dobio od svog sadašnjeg tima (ovogodišnji bolid Renault-a)? :-)
Nove epizode se željno iščekuju...

Svir@c

pre 19 godina

Ivan-Cacak, vlada Bravo !!! Potpisujem, jedino da neću navijati za Ferrari-TO JE 100% ! ! !
Definicije tipa; vozač-tim ... Zavisi iz kojeg ugla se gleda ali najčešće su vozači činili tim i oni su ''nosili'' gledaoce, a fanovi su (mnogi) njih-vozače poistovećivali sa timovima. Mada nije ni bitno, subjektivno mišljenje.
Može Alonso ali samo kao treći vozač-ma nije on za McLaren i . !!! Želim mu sreću i uspeh, nek i donese titulu-meni i onda neće puno značiti-kao što vidim i mnogima. Hvala

Arsa

pre 19 godina

E, dosta mi je vas koji sve znate o F1. 25 godina "jedem" sve što je u vezi ovog sporta i niko ne može da mi kaže da je Alonso nezasluženo uzeo titulu. Čovek nije brz kao Kimi, nije lud kao Pablo, ali će bez problema naterati Mercedes da se vrti 70 krugova, i to na svakoj trci. Ako mu se cepa guma, skinuće malo nogu s gasa i uzeti osam bodova, ne moraš svih 10 po cenu da ubijes sebe i još ponekog. A neki likovi se sa nostalgijom "sećaju" duela Sene i Prosta. Gluposti. Ako je u to vreme išta bilo interesantno (po mišljenju diletanata, samoubilačko) i što je moglo da vas drži sat i po uz trku, to sigurno nije bio Prost, već dvoboji i vožnja na braniku Sene i Mensela. Prost je bio anemičan naspram ove dvojice, pa ipak je uzimao titule. Podseća li vas na nekoga?

MetalHead

pre 19 godina

@Arsa
Bravo, odlican komentar!
Prost mi nikada nije bio simpatican pa tako i Alonso jer lici na njega... Ali daleko od toga da ne postujem ono sto je postigao!
BTW nisam ni McLaren-ovac ni Ferrari-jevac...
Alonso ce osvojiti titulu sa McLarenom, mozda bih vec i sada smeo da stavim pare na to. Nadam se samo da ce ta sezona biti neizvesna... Zavisi gde ce Kimi biti tada.

POZ!
MetalHead @ www.AutoMotoTrke.com

VLadan

pre 19 godina

Da i ja dodam mojih 2 centa :)

Alonso je najbolji ( pa prvak je zar ne). Sreca ne igra u bilo cijoj racunici ni jedan procenat. Ne znam koje bi se merilo primenilo na to ko je bolji vozac: Kimi ili Alonso ili Sebastijan ili Antonio (evropski prvak 2005 trke kamiona)?

Sticajem okolnosti ALonsa sam sreo na aerodromu, i jedva poverovao da sam vuce kofer svoj (da se razumemo nije to bila neka kofercina) i da izgleda kao bilo koji mladic slicnih godina. Setite se kako je Sumahera (Schumacher) drzao na San Marino GP. Znao je sta ima Mihael, znao je da nema sanse ako se bude trkao, i onda je kocio do stajanja u skoro svakoj krivini i koristio elasticnost svog agregata i bezao na izlasku. Sampionski

Inace ne navijam za Alonsa ni za Reno (Renault), samo da se trkaju i da se preticu.

Ragnotti

pre 19 godina

@Ket - Sampion sveta i to najmladji da bude test vozac i vodonosa Montoji i Kimiju koji titiulu jos nisu videli? Da li si ti normalna???

Ragnotti

pre 19 godina

@Ivan-Cacak - Nicija titula se jos nije ocenjivala po broju preticanja pa ni Alonsova. Po toj logici ni Hakinnen ni Villeneuve ni Hill ni Prost ni Mansell (da ne idem dalje) nisu zasluzili titulu. BTW, Schumacher nije 1996 udario Villeneuvea nego 1997. Te informacije koje imas o komentarima Laude, Prosta, Bergera ja nigde nisam procitao a pratim barem 5 vrhunskih stranih sajtova posvecenih F1 i to svakodnevno. Slazem se da je od 1994 sve poslo nizbrdo i da i dalje ide nizbrdo. Celnici FIE koji su svojim odlukama ubili Senu i Ratzenbergera i dalje vode kolo i ruiniraju F1. Max Mosley je u dilu sa Ferrarijem i sve izmene tehnickog pravilnika od 1996 pa do danas su radjene prema zahtevima iz Maranela. Srecom ove godine su se malko za*ebali jer su bili jedini koji su zahtevali ne menjanje pneumatika a to ih je upropastilo. Sada ponovo traze menjanjanje i naravno FIA je to vrtila za 2006. Licemerno do bola... Mosley je diktator na celu organizacije koja pise pravinik F1 a Jean Todt je jedan on clanova FIA world motorsport council. Treba li pominjati jos nesto sem cinjenice da Mosley Todta predlaze za svog naslednika?

Ragnotti

pre 19 godina

Bravo Arso! Prost je jedini koga su kolege vozaci nazvali "Profesor" - treba li pricati jos nesto? Alonso je vrlo slican Prostu, vozi konstanto, smireno (cak i pod pritiskom), cuva auto i razmislja ne samo o sebi vec i o timu. To je odlika velikih vozaca.

Metalhead - auto koji je dobio Alonso je nesto izmedju onoga sto se zove "show car" tj. auto za sajmove i izlozbe bez motora i menjaca i onoga sto predstavlja kombinaciju izmedju gotove sasije sa tzv. "engine & gearbox mockup" tj. neka vrsta modle po spoljnom obliku motora i menajca koja se koristi za integraciju sasije, aerodinamike i motora u toku razvoja bolida. Prema tome u tom automobilu koji je Alosno dobio nema nikakvih pokretnih delova, eletronike ili bilo cega sto bi bilo kome moglo koristiti.

Generalno, i dalje mi nije jasno sta se to zamera Alonsu i zasto neki od Mclarenovaca nece moci da prihvate Alonsa u Mclarenu? Bice da se radi o decici koja prate F1 par godina pa im je Kimi po defaultu identifikacija za Mclaren.

Ni Alonso ni Kimi nisu izazivali nikakve namerne incidente kao sto je to radio Schumacher i sto se mene tice kao navijaca Renaulta a ne Alonsa, oba vozaca su bili apsolutno korektni ove sezone. To sto je Mercedes-Illmor svesno zrtvovao pouzdanost zarad snage motora jeste uzrok Kimijevih i Mclarenovih problema. Da su bili u stanju da naprave motor potput Renaulta ili Toyote onda im ni preformanse ne bi toliko iskakale s'vremena na vreme. Sem toga u poslednjoj trci E specifikacija Renaultovog motora je pokazala da je Renault sve vreme imao jaci motor ali da ga nije "odsrafljivao" preko potrebne mere. U Kini su ga "odsrafili" i potukli Mclaren do kolena.

Ragnotti

pre 19 godina

Mislim da su ovde neki “pobrkali loncice”. Kada vec pominju da Kimi nije imao srece onda treba da krive losu srecu za njegov neuspeh a ne da bez ikakvog razloga vredjaju i mrze Alonsa jer uzrocnik Kimijevog nemanja srece jeste motor Mclarena i Kimijev nacin korisncenja istog sto sa Alonsom nema nikave veze. Alonso je vozio svoj auto iako se po nekim komentarima ovde moze zakljuciti da je Alonso bio glavni mehnicar i saboter Kimijevog automobila. Mrzeti Alonsa zbog Kimijevih problema ima isto smisla kao i mrzeti bilo kog drugog vozaca bilo koje ekipe. Sem toga, vec pominjani Prost je izgubio dve titule za ukupno 1,5 bod – e to se zove nemati srece a Kimi je izgubio titulu sa 21 bodom manje od Alonsa sto je vise od dve pobede.

senna

pre 19 godina

Ne verujem da ce se Ferari oporaviti vec iduce sezone, izmedju ostalog i zbog toga sto nemaju veliko iskustvo sa takmicarskim V8 motorima, oni su godinama koristili V12, poslednji su presli na V10... A mislim i da se, meni nesimpaticni, ali ipak veliki Scumacher zasitio cele price.
Ne znam da li je neko video onaj film gde se kosvortov V8 vrti na 20 000 obrtaja. Zatim tu su Toyota i Honda koje sa V8 imaju veliko iskustvo iz Indikara, Mercedes ce sigurno biti solidan...
Ukratko, bice iznenadjenja!