Ponedeljak, 28.11.2005.

14:52

CZ: "Stiže Milijaš, sledi čistka?"

Izvor: B92

CZ: "Stiže Milijaš, sledi èistka?" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Coco Bill

pre 19 godina

Očigledno je da su i "cigani" i "grobari" svesni da ono što su "uboli" u prošlost to su "uboli" i da dalje više nema NIŠTA, sa ovakvom ligom i generalno rečeno sa ovakvom politikom koja se vodi u bilo koja ova dva kluba, jer da su svesni, ili bolje reći da veruju da se "stvara evropska" Zvezda ili Partizan ne bi se ovako prepucavali sa kojekakvim listama koje se uvek mogu tumačiti ovako ili onako.
E, a još mi je žalosnije kad se desi da neki od ova dva kluba pobede nekog kao što je Njukastl ili Braga, "veselju" i "sreći" nikad kraja, a ako se ne daj Bože još "posreći" da pobede nekog, da tako kažem, iz "A" skupine, koji se trenutno nalazi u lošoj formi (kao na primer sada Mančester Junajted), ma tad nastaje ne euforija, nego delirijum.
Počinje pljuvanje jedni po drugima i normalno tako neodmerene izjave tipa "Evropo čuvaj se" "dolazimo", "na, na, na najbolji smo", "ovaj pada, onaj pada sa 3:0, 5:0....", "gde ste sada "cigani ili grobari"- u zavisnosti o kom se timu radi...itd.

Nemanja011

pre 19 godina

@Totti

Ti slobodno mozes da gledas i poslednje dve i poslednje tri i koliko god hoces poslednjih godina ako ce to opravdati teorije koje ovde prosipate. Vodjen tom tvojom "logikom" ja mogu da kazem da je Real ocajan klub jer u poslednjih par sezona u evropi nije uradio nista?!? I jel to neki argument? Tumaci listu kako ti milo, ona lista koju sam objavio je "all time" lista a da li ces je prihvatiti ili ne to je tvoja stvar. Kazes da je Zvezda isprd PSV-a. Naravno da jeste, da malo pratis fudbal tj. da ti je isti bio zanimljiv i u periodu kada je partizan bio u najboljem slucaju treci u velikoj cetvorci znao bi o cemu govorim. Po toj tvojoj "logici" i Tromso treba da bude na listi ispred Zvezde jer nas je odvalio pre par dana? Pa jel ti to logicno?

Mani se corava posla, niko ne spori bolje rezultate Partizana u poslednjih par sezona ali to nije jedino sto se racuna. Liverpool nije uzeo titulu u Engleskoj jos od '90-e pa je i dalje najtrofejniji klub na ostrvu. I to im niko ne spori zato sto se tamo fudbal ne igra samo onda kada su ManUtd ili Arsenal jaci vec preko 100 godina pa se gleda sve zajedno. Onda kada vi to budete shvatili i kada se budete iscupali iz okova zajedljivosti i sujete mocicemo da pricamo o Partizanu kao velikom klubu. Do tada, vi ste samo klub koji dolazi iz zemlje iz koje svi znaju Crvenu Zvezdu.

ns force

pre 19 godina

e sad ste vec naporni...

ja cuo da dolazi Ronaldinjo u Zvezdu i Adrijano u Partizan. Jedino sto mozete je da zatvorite sudiju, namestite politicare i kupite navijace! I tako 50 godina na belom konju i upravo zato smo i tu gde smo svi zajedno...

Najveci problem je sto je Vojvodina zabranila TV prenos, e pa i treba. I sto su karte skupe, i treba jos duplo skuplje. Ako ovi sto dodju jednom u godinu dana na stadion u Novom Sadu da bi vas gledali imaju primedbe na cennu karte, neka idu u Beograd pa neka vas gledaju.

Mi svi i onako imamo ili pretplatne ili imamo para da platimo...

Mario_T

pre 19 godina

@Artemidije Tikvanovic od Timoka

Artemidije, nisam znao da smo poznanici :) Primetio sam znakove "", pa rekoh da te upitam s kojim se to delom mog komentara ne slazes.

Mislim da sam bio poprilicno realan, kako sa sansama Zvezde da ove sezone osvoji nesto, tako i o "projektu evropska Zvezda". A sto se tice nivoa igraca i trenera, bolje da se ne hvatamo te teme ...

Realan sam ja ... mislim, tako je isto i u Partizanu, kao i u ostatku naseg fudbala. Dok god u citavoj zemlji, u svim mogucim aspektima, ne bude bolje, od nekih "evropskih projekata" nema nista. A na to cemo bojim se jos "malkice" pricekati.

Totti

pre 19 godina

@ Nemanja011

Zar da gledamo nesto sto je bilo pre 100 godina? Ko jos zivi od (pra)istorije?
Ljudi, ta lista koju vam je dao Nemanja011 NIJE VALIDNA, nije priznata. Nije realna.
Na toj listi je zvezda ispred jedog PSV-a koji je rasturio zvezdu... ispred Arsenala, Celzija.. i drugih ekipa koje su mnogo bolje od Zvezde. Dakle nikako nije realna lista.

Gledajte vi sta UEFA kaze
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2005.html
samo izbrisite neko prazno polje ako je nastalo u tom linku.

Dakle, na toj zvanicnoj listi, koju sam vam ja dao, gleda se poslednjih 5 godina (zar nije to vaznije?)

76 mesto: Partizan Belgrade
108 mesto: Red Star Belgrade

To je do kraja sezone 2004/5.
A ova tekuca do 2005/6
PARTIZAN 70. mesto
ZVEZDA 133. mesto
Ta lista ce biti konacna na kraju sezone 2005/6. ali tesko da ce zvezda popraviti svoj klupski koeficijent, jedino da udje medju 100 ako prezimi u Evropi, a to je malo verovatno.

Mislim ima 100 raznih lista... na jednoj u kojoj se gleda samo tekuća sezona Partizan je 20 i neki, ispred jedne Barselone.. znaci smesno.

Gledajte samo onu listu koja je zvanicna i realna.

srbocop

pre 19 godina

@DeMarco

1.Real Madrid CF Esp 49 - 383 218 68 97 803 418 +385 93 597
2.FC Barcelona Esp 48 3 386 211 85 90 764 415 +349 80 587
3.Juventus FC Ita 45 - 351 200 68 83 630 318 +312 76 544
4.FC Bayern München Ger 38 - 309 169 73 67 591 312 +279 72 483
5.Internazionale FC Ita 42 2 300 149 74 77 474 273 +201 58 430
6.Milan AC Ita 36 - 278 149 64 65 466 242 +224 63 425
7.Liverpool FC Eng 33 1 249 141 56 52 453 197 +256 50 388
8.RSC Anderlecht Bel 46 - 297 144 54 99 506 376 +130 45 387
9.AFC Ajax (Amsterdam) Ned 42 2 260 139 48 73 464 244 +220 52 378
10.SL Benfica Por 45 2 268 128 66 74 467 281 +186 47 369
11.Manchester United FC Eng 29 - 229 119 63 47 431 227 +204 47 348
12.FC Porto Por 44 1 256 117 54 85 379 280 +99 37 325
13.Rangers FC (Glasgow) Sco 45 5 255 115 54 86 408 319 +89 28 312
14.Valencia CF Esp 29 1 212 107 53 52 362 227 +135 33 300
15.FK Crvena Zvezda Beograd Smo 44 3 241 113 49 79 445 309 +136 24 299
16.FC Dynamo Kyiv Ukr 35 3 226 107 50 69 346 239 +107 32 296
17.Celtic FC (Glasgow) Sco 41 4 223 112 39 72 383 228 +155 27 290
18.PSV Eindhoven Ned 37 3 223 94 53 76 357 252 +105 37 278
19.Feyenoord (Rotterdam) Ned 36 2 210 98 53 59 359 240 +119 25 274
20.Club Atlético de Madrid Esp 33 - 184 101 30 53 316 201 +115 30 262


to su prvih 20 klubova po rezultatima ostvarenim od 1956 pa do danas, znaci crvena zvezda je prva, a ne druga, kao sto je neko vec napisao u istocnoj evropi!!!!!

a partizan:
57.FK Partizan (Beograd) Smo 30 3 143 57 29 57 223 205 +18 7 150

prvo treba proveriti, pa onda slati komentare, kao sto rece neko gore: trebalo bi naplacivati pisanje gluposti!!!!!!

Delija Nis

pre 19 godina

Pa dobro treba pogledati istini u oci i nekima reci da im nije mesto u Zvezdi.Pre svih Mudrinic koji se u Rusiji unazadio do iznemoglosti.Onda Trajkovic ako ne zbog tehnickih onda zbog fizickih predispozicija.Joksimovic je zalutao u Zvezdi i nema nikakvog kvaliteta. Dramani je potpuna nepoznanica a Da Silva bi mogao biti koristan.Zvezda bi morala imati treceg kvalitetnog napadaca zbog precestog Purovicevog izliva neiskustva.Bole Jankovic mora da poradi na sebi da ne bi ostao samo talenat.Dudic ce iskoristiti prvu priliku da ode iz Zvezde tako da bi Stepanov ili Ivanovic bili odlicna resenja.U svakom slucaju Piksi treba da ima podrsku.Po meni Basta je nas najperspektivniji mladi fudbaler jer je pre svega profesionalac a to se danas trazi. Moze Milijas samo da se ne pogubi na marakani ili ne ode u neki saturn.

Kirk Hamet

pre 19 godina

@De Marco
Ovaj komentar je za antologiju.Posle ovoga ja mislim da komedije ne treba ni pisati ni snimati.Ovo treba uramiti i pokazivati studentima medicine i psihologije!Možda bi i neki naučnici trebalo da se pozabave dotičnim gospodinom i malo ga ispitati kao psihološki fenomen.

Delija from Podgradci

pre 19 godina

Au DeMarco stvarno si izvrstan geografičar, samo malo si se zeznou.
A o jačini Zvezde sve je rekao Nemanja011.
A o ovome da pogledamo preko plota pa da vidimo da je Partizan igrao Ligu prvaka, igrala je i Zvezda i to dosta prije vas u sezoni 1991/92 kada se prvi put igralo po grupama, a malo joj je nedostajalo i do novog finala, a da nismo bili pod sankcijama i igrali u inostranstvu sigurno bi opet igrali finale!
Što se tiče Partizana i igara u Ligi UEFA, svi znamo kako ste se svukuda provlačili i kako ste u grupi dobili neki Egaleo, igrali 2-2 sa Lcijom koji nikada nije bio slabiji i 1-1 sa Viljarealom koji je u Beograd došao skoro sa drugim timom a o daljnjem provlačeju i da ne pričam.

Nemanja011

pre 19 godina

@DeMarco
Kakvo divno prepodne uz tvoj komentar.. Medjutim, za razliku od nas koji sa geografijom veze nemamo, sa osnovnom skolom takodje a o pravopisu da i ne govorimo, ti si taj koji je upotrebom djavodje naprave zvane "google" dosao do sajta http://www.geocities.com/jfaugeras/uefaallt2005.html gde se lepo moze videti "European Clubs Ranking, The all-time table (from 1955/56)". Odes tamo i sve ti se lepo kaze, odmah posle toga dodjes ponovo ovde i kazes da si pogresio i sve je ok. Dakle, CRVENA ZVEZDA je na rang listi evropskih klubova na sesnaestom mestu. To je lista koja se pravi po uspesima u SVIM evropskim takmicenjima od sezone '55-'56 do sezone '04-'05. CRVENA ZVEZDA JE DRUGI NAJBOLJE PLASIRAN ISTOCNO-EVROSPKI TIM. Ne najbolji balkanski, ne najbolji u Srbiji vec drugi najbolji u istocnoj evropi, odmah iza Dinama iz Kijeva (vidi se da fudbal pratis tek nekoliko godina kada se ovog kluba nisi setio). Partizan je na "all time" listi tek na 62. mestu sa tricavih 150 bodova manje od Zvezde. Ali da, fudbal se igra tek poslednjih 10ak godina kada su vasi rukovodioci punili dzepove dok je narod propadao. Najveci uspesi vaseg kluba su ostvareni u periodu najvece propasti nacije pa ste opet na respektabilnom 62. mestu. Svaka cast majstori.
Ko zeli (a to savetujem svima) neka stavi ovaj link u bookmark pa neka ga koristi u situaciji kada persone poput DeMarca odluce da nam preko sirote tastature saopste svoje dnevne umotvorine uz redovnu dozu jeftinih uvreda i palanackih doskocica.
http://www.geocities.com/jfaugeras/uefaallt2005.html
Pozdrav.

Cile 86

pre 19 godina

Kakvo pojacanje mrs Kovacevic i Purovic odlazite Zigicu tebi sve cestitke a Purovicu ako i u cetvrtak ne das go onda bezi il par daj nekom drugom sansu koji ce dati sto posu DELIJE SEVER

3eMyH 3aKoH

pre 19 godina

@DeMarco
Interesantan pogleda na stvar :))) Ali ipak ja bih vise voleo onu cigansku varijantu, da nisamo dali ni jedan gol, a uzeli kup.
@boban_bgd
Nekim slucajem??? 7-8 godina??? :)))
Nece Zeka tolko cekati da i on kupi nekog Jenkica za nastupajuce derbije :)

boban_bgd

pre 19 godina

@de_marco
u pravu si skoro skroz, ali to nije bitno...
Pošto vidim koje su tvoje omiljene boje, samo da ti kažem da Zvezda na Balkanu može da bude i 163. klub, ali je za Partizan - Evropa!
Kada za jedno 7-8 godina budete pobedili nekim slučajem u Derbiju, onda ćeš mi reći da sam pogrešio...

Severnjaca

pre 19 godina

Ma daj Pixe-mala .. Sta sad nisu igraci u redu. Pa ko ih je selektirao. Ko nam je mazao oci sa inostranim pojacanjima. Strani trener ??? Zenga po svemu sudeci ce uspeti da napravi golmana od Stojkovica i to je to. Ovi klinci nemaju respekta prema njemu i dzabe mu sve.

NNN

pre 19 godina

@DeMarco
1) AEK ove sezone NIJE učesnik lige šampiona,
2) Partizan je ispao od CSKA 17. marta, a to, na severnoj Zemljinoj hemisferi NIJE proleće,
3) Steaua Bucurest je iz Rumunije, a Rumunija NIJE na Balkanu!
Geografija je čudo ( i u osnovnoj, a i u srednjoj školi ), pa ima i srpski ( h latinično se ne
piše x , pa onda č nije ch, a nije ni c ,š nije ni s ni sh itd.) , majke mi,
a da bi čovek bio intelektualac treba i mnogo više.

PAPADOPOULOS

pre 19 godina

Кад би дошао Милијаш, то би било брука добро. И још Бане Ивановић и страва. Под хитно отерати: Ранђеловића, Фабија, Ђокаја, Кривокапића, Јоксимовића, Мудринића, а може и Перовића, Миладиновића, Бановића и Ковачевића. Са мањим бројем играча постиже се бољи ефекат, што се јасно види у пракси већих европских клубова. Погледајте само Интер: сваке године гомила играча, претрпаност кадром, ствара се нездрава конкуренција и лоша атмосфера у тиму и ефекат су лоши резултати. Реал такође - док је било мање играча, било је и трофеја, а сад је катастрофа.
Сајт www.fc-redstar.net променити обавезно, јер европски четвртолигаши имају лепши сајт од нас.
Такође и дресове. Слажем се да је Адидас јака фирма, али да клуб који се може подичити титулом европског и светског првака носи дресове са пришивеним КРПАМА (буквално) на којима су име и број играча, то је стварно срамота!
ЗВЕЗДА ЈЕ ЖИВОТ, ОСТАЛО СУ СИТНИЦЕ!!!!!

Artemidije Tikvanovic od Timoka

pre 19 godina

Srdacan pozdrav mom velikom drugaru Mario_T na 'fantasticnom' komentaru! Care, vidi se da znas znanje!

DeMarco

pre 19 godina

Neko napisa C.Zvezda najveci klub na Balkanu, pa ostade zhiv!?
Prosto je neverovatan intelektualni sklad navijacha i igracha C.Zvezde, tako je i marko Pantelic pre svega 3 meseca izjavio da je Zvezda trenutno i najkvakitetniji tim na balkanu !?
1) Svaka vam chast "intelektualci", ajde sada malo nazad u osnovnu (ionako chisto sumnjam da ste je zavrshili) pa na chasove geografije, chucete da je Grchka na Balkanu a tu su PAO, Olompijakos, AEK, ekipe za po tri klase jache od Zvezde i naravno uchesnici lige shampiona... Toliko o trenutnoj jacini balkanske Zvezde!
2) Idemo malo u skoriju proshlost (poslednjih 10 god), dovoljno je da bacite pogled preko plota, PARTIZAN uchesnik CHAMPIONS LEAGUE, proshao lagano UEFA league, zatim josh jednog protivnika i tek u 1/4 finalu poklekao od osvajcha...
(dakle "prezimeo" u evropi, shto je za vas misaona imenica) Toliko o skorashjoj Balkanskoj Zvezdi.
3) Ukupno istorijski, Zvezda najbolja na Balkanu-SMESNO!!!
Dovoljno je reci STEAUA Bucurest, jednom osvajac kupa sampiona i plus jos jednom finalista istog! Dovoljno da je bolja od vas... Toliko o Evropsko Balkanskoj Zvezdi.
PS. Josh jedan pogled preko plota molim, i PFC je uradio ono sto vi niste niti cete ikada, pa postigao je gol u finalu kupa shampiona xe, xe, xe...

Pit Bull

pre 19 godina

Zvezda i Partizan ce kupiti Milijasa, Vukelju, Stepanova ,Ivanovica itd. ali sa kojim ce igracima onda Zemun, Vosa, OFK itd. da igraju drugi deo prvenstva, ako Zvezda i Partizan kupe ove igrace onda ce da se izivljavaju nad ovim ekipama samo tako.
pozz

nsforce

pre 19 godina

ha,ha... ista kuhinja! Vecitih!!!

puknu jednu tekmu, ili dve pa odmah preko svojih novinara i medija pocnu da pakuju price kako ce da naprave neke epohalne rezove, da oteraju i dovedu, da prodaju u Real, Barsu, BAyern, Valensiju, da organizuju turnire...

a gospodo Pixi, Bjekovicu ko vam je pa dosao na te turnire, kad ste to napravili cistu, koga ste to prodali sem u Saturn ili neki levi belgijski klub ili Alaniju i sl. Danas nista pricali o sudijama kako su vas toboz pokrali u Novom Sadu, danas je plan da se svojim navijacima napune price o velikim planovima...

e tuzno je sve to, pre svega za vase iskrene navijace a onda i za sve nas ostale. Tuzno je sto ste vi temelj na kome "MORA" da pociva nas fudbal

I Pixi mi glumi nekog velikog maga, polupismeni momcic iz Pasi Poljane, svaka cast na svemu, bio je veliki ali ovo je doba nekog veceg uma a ne fudbalerskog, mozda i na zalost. Sreca pa je otisao iz FSJ mozda nesto i napravimo.

Svaka cast za B92 sto nam bar prenosi na dostojanstven nacin Ligu Sampiona pa mozemo malo da sanjarimo... eh

Mario_T

pre 19 godina

Boze, kako samo jedna nedelja puno znaci. Do pre toliko vremena ste naime "suvereno" vladali domacom fudbalskom scenom (koja ruku na srce i ne predstavlja nesto, ali sta je tu je) i bili puni nade za prezimljavanje u Evropi, kad ono ...

A sta sada cujem/citam? Te sprema se cistka, te igraci nisu na nivou kluba, itd, itd. Nije mi samo jasno na koji se to nivo misli. '91 trebate sto pre zaboraviti i sto pre se pomiriti s cinjenicom da vise necete postignuti ni 20ti deo onog sto je tada (uz podosta srece uzgred budi receno) postignuto. Mislim ... oni koji jos i dalje veruju u nesto slicno bi stvarno trebali da sto pre zakazu kod najblizeg psihijatra.

Da se osvrnem i na nivo igraca Zvezde. Igraci Zvezde su definitivno na nivou koji ona i zasluzuje. Kao i trener, da ne zaboravim i njega :) Jedino cemu se sada, a i u buducnosti, mozete nadati, jeste da Partizan kiksne tokom jedne sezone pa da tako osvojite neki trofej. A sto se tice "jake, evropske Zvezde", dobro se zamislite pa cete shvatiti koliko ima sansi da se tako nesto ostvari.

Pitam se samo koliko ce vremena proci pre nego sto cete Piksija da isterate ili kada ce njemu samom da dosadi.

Prizrenac

pre 19 godina

Tako je Piksi ocemo promene da ovaj klug lici na pravu Zvezdu a ne na amaterski klub ocemo neko jako pojacane nema problem finansije tu je Toyota pozdrav od delije iz prizrena zauverk u nama CRVENA ZVEZDA I GENERACIJA 91

Curva Fiesole

pre 19 godina

Daj, nemoj da me zajebavas da cu gledati Fiorentinu na Marakani!? Na leto cu posle godinu dana gledati najomiljeniji klub (posle Zvezde, naravno) uzivo i to na Marakani, i to jos protiv Zvezde... Pa ljudi, kako sam ja srecan covek! Forza Viola!

tarzan

pre 19 godina

Daj bre pixi dovedi nekog normalnog, talentovanog Brazilca kao sto su hrvati onog da Silvu, pa da ste i mi oparimo za jedno 2-3 godine.

Kvrga

pre 19 godina

Zeko lopove, dovedi Milijasa, a te propalitete za koje urgiraju neki od tvojih crnogoraca kao onaj magarac Rajo Bozovic vlasnik Zete koji ti je utrapio Simona pa sada ne znas sta ces sa njim

slaninar

pre 19 godina

dva poraza i odma izlazite u javnost glupostima kako treba oterati igrace, trenera dovesti muslina, vukelju, ivanovica, milijasa... eto ljudi zasto je nase prvenstvo bedno... zato nijedan treci klub ne moze da uleti u trku za titulu jer im zvezda i partizan pokupuju igrace koji nesto vrede i sta se desi sa tim igracima? vecina propadne (cast izuzetcima)

Nasty-Boy

pre 19 godina

Bravo STojkovicu,svaka cast tom covijeku pravi je direktor,em sto nam je sponzor Toyota,em sto dovodi dosta igraca,ako dovede Milijasa bice to sjajno!RED STAR 4EVER

Uros

pre 19 godina

The name of Blagoy Georgiev the young Bulgarian international has occupied a few pages in some Serbian daily sport newspapers where our colleagues from Belgrade have written that this 23 year old is one of the most serious topics at Marakana where Crvena zvezda Beograd officials would like to see him playing from this winter on.

Although he is still young Georgiev is already a standard Bulgarian international and has been capped 13 times while since 1999 he made 165 league appearances in which he signed his name 43 times in the score sheet. So overall by the stats he looks like a player worth looking at but is he really necessary?

Since we never saw his performances in person we must keep an objective distance from estimating his true values as Crvena zvezda already has two solid players at his position (right midfield), veteran Dragan Mladenovic (Dragan Mladenović) and Radovan Krivokapic (Radovan Krivokapić).

Therefore unless Georgiev is at least for 30% better than them spending money on him would be useless as the Reds & Whites are in a serious need of some internationally recognized and experienced players that might put some stability in their game during the whole 90 min. But how and on who will the Serbian-Montenegrin league leader spend money is the issue for their management which led by chairman Dragan Stojkovic (Dragan Stojković) and club manager Dika Stojanovic (Dika Stojanović) certainly isn’t going to waste it…

URos

pre 19 godina

Milijas je odlican igrac,i mesto mu je u Zvezdi,ali ipak meni se cini da se najvise prica o veznm redu,gde objektivno imamo najvise kvaliteta...Nama je neophodan jedan golgeter,koji ce igrati u prvom timu uz Zigica,umesto Purovica,koji mora jos mnogo da uci i trenira.Cini mi se da je on nezasluzeno ispao prva zamena Marku Pantelicu,ciji je odlazak,zeleli mi to da priznamo ili ne,izuzetno oslabio Zvezdu.Takodje sansu mora dobiti Trajkovic,koji je sjajan igrac ali kao da luta?Sa druge strane,moraju pod hitno da lete ocajni Krivokapic,koji od kada je dosao u Zvezdu nista nije pokazao,Mudrinic i Joksimovic.Takodje Zvezdi je potreban jedan dobar i stamen stoper,npr. Bane Ivanovic,ali za njega ce OFK verovatno traziti novca kao da je Rio Ferdinand.Treba nam neki dobar stranac koji ce moci u startu da doprinese uspehu,a ne neko tipa Dramanija koji je 86. god. i koji mora jos da radi.Mada od njega do sada nista nismo videli?Mozda se ipak radi o sjajnom igracu,kao sto rece Dujkovic.Ipak on igra u reprezentaciji sa igracima kao sto su Essien,Muntari i sl.

Goran

pre 19 godina

Kaze covjek tamo neki igrac je dobar kao "zadnji bek"!!! Ama ljudi citajte vesti i ne pisite komentare jer dosta vas se provaljuje i pokazujete svoje neznanje i nepismenost. Prilikom pisanja komentara treba uvesti potpunu registraciju npr. ime,prezime,adresa... pa nek svi znaju ko lupa i ako treba neku kaznu da plati.

Vlada, Vankuver

pre 19 godina

Tako se to radi u svetu. Svakom das sansu, i ako je ne iskoristi, cao... Iz ovog tima ce mnogi morati da lete, a prednost svakako imaju Mladenovic, Djokaj, Mudrinic, Miladinovic i Joksimovic, mada ni Perovic i Milovanovic tu ne zaostaju. Sredina terena i odbrana su nam KATASTROFALNI, i tu su pojacanja najpotrebnija. Dakle, vrhunski stoper, i igrac sredine terena, uz Milijasa, koji ce igrati. Dakle, vezu bi trebalo da igraju Jankovic, Kovacevic, Milijas i novi kvaletetan igrac, a tu je i Trajkovic. Iz odbrane samo Dudic i Bisevac imaju pojma, ali su i oni daleko od potrebnog kvaliteta. Bilo bi dobro da dobvedu malog Stepanova. Samo napred Piksi.

MILE

pre 19 godina

AUUUU KAKO PIXI LAZE. LETOS JE OBECAO DA VRACA PERICU OGNJENOVICA PA SE NAVIJACI OBRADOVASE KAD OD TOGA NISTA, SADA DOVODI MILIJASA KOJI IMA PREDUGOVOR SA GROBARIMA VISE NE NASEDAM NA RIXIJEVE FAZONE. JA MU NE VERUJEM TO JE ALIBI ZA MUKU KOJA NAS CEKA SA ROMOM.

www

pre 19 godina

Ne mogu da procenim kolike su zengine takticke predispozicije ali po ovome sto vidim on ima autoritet.Dok su pojedinim zvezdinim igracima palili cvrge njemu igraci ne smeju rec da kazu. Sto se tice Stevanovica mislim da je zvezda pogresila sto ga odmah nije dovela. Zvezda mora da dovede jednog napadaca (mozda bi dobar izbor bio Petar Jelic), Dvojicu u odbrani (Ivanovica,Stepanova) i dvoje na sredini(Milijas i neko iz inostranstva).Joksimovic, Mudrinic, Krivokapic mars iz zvezda

digitron

pre 19 godina

Napolje iz Zvezde svi osim Stojkovića, Baste, Kovačevića i Zigića!!!J...će nam Roma sve po spisku,ovoj i ovakvoj Zvezdi. Mrdni Piksi malo kesu,stisnite se,podignite neki kredit(bar ih sad ima kolko hoćeš)pa kupite nekog kvalitetnog stranog igrača,pravo pojačanje,a ne ove jajare koje kad stave 2000 EURA odmah pomisle da su Toti, Ronaldinjo i Adrijano, zajedno.
ZVEZDA U SRCU!!!

delija_lj

pre 19 godina

Slovenija je drzava, kod njih ne postoji slovo č, ali u dokumentima postoji, tako je Dalibor Stevanović ipak Stevanović, a ne Stevanovič. Sasvim realan verovatno nije najbolje upoznat sa nekim stvarima, ali na srecu ima i realnijih.:))
Odlicna vest za Milijasa, samo ako se ostvari.

Miso iz Austrije

pre 19 godina

Treba njima malo nogom u dupe, ili nedelju dana da rade na gradevini pa da vidimo kako bi onda igrali nasi milioneri!!
Srce mi je crveno-belo ali ova 2 poraza u UEFA-Cup nisu bas morale da budu, u prvenstvu se uvek moze desiti kao sa Vojv.,
ali kad se igra u evopi ??? Jao kako ce nas Roma da seta !!Zvezdin sajt kao stari seoski
traktor bez motora !! Obnovi !!!!!!!!!
napred Zvezdo

cheda

pre 19 godina

Dokle da se Pixi skriva iza Zenginih fix ideja. Treba na vreme oterati Zabara, dok ne bude kasno. On ce da selektira ekipu po svojoj zelji, Pixi ce mu zelje ispuniti, a kada na prolece ne bude rezultata, oteracemo Zengu, a sledeci trener ce opet da dovodi svoje favorite. I tako u nedogled. Treba dovesti trenera na duze staze, da se istrpi, pa da onda napravimo nesto i u Evropi. PIZON za trenera!!!!!!!!

gremlin

pre 19 godina

@ zvezdash
Nemoj da lupas sajt je djj uradjen i to sto ti koristis taj iz*rkan program to je tvoj problem...a sto se tice tih tvojih navedenih pojacanja TAKVI NAMA NE TREBAJU! nama trebaju ozbiljna pojacanja a ne ovi seljaci iz nase lige,i kakva bi to bila ekipa sa 11 reprezentativaca to samo zvuci dobro ali nije to to....

Spejl

pre 19 godina

Mi više nemamo kud, zaglavismo se sa tobom Zvezdo, još od malih nogu... Sada samo možemo da radimo ono što mislimo da je najbolje za naš klub, nema predaje... Napred Zvezdo!

pinokio

pre 19 godina

Prvo treba da ode Zenga!Covek je u pravom smislu reci glumac,lupeta na svakom koraku o postavci igre nema pojma,ne poznaje igrace,konfliktna je licnost!
Zatim idu Dudic,Djokaj,Krivokapic,Mudrinic,Mladenovic,Joksimovic,obavezno Jankovic jer on je novi P.Ognjenovic samo sto igracki nije mu ni do kolena.Koga dovesti?Milijasa obavezno i aktivirati omladince.
Naravno na prvoj sednici skupstine treba videti sta je i Piksi uradio jer bojim se da to vodjenje kluba na daljinu ne ide nigde!

Sasvim realan

pre 19 godina

Dešavaju se neverovatne stvari.
Tako je Slovenija država, tamošnji jezik nema slovo ć, momak se preziva Stevanovič...
Neverovatno, braćo, ali je tako.

Kent

pre 19 godina

Pored Milijasa nama je pre svega potreban spic!Nama bre Purovica i Zigica menja jedan Boban Stojanovic,koji dok je Muslin bio trener nije mogao ni da sanja da igra za Zvezdu.Vujelja bi bio idealno resenje za napad.Isto tako,Zvezda jos uvek nema igraca koji bi mogao da zameni Slavoljuba Djordjevica,tako da je i to problem.Zato Piksi i uprava pamet u glavu,jer bi jos jedan gubitak titule bio poslednji,za vas!

pedja sin

pre 19 godina

Nenad Milijas je sjajan potencijal sa veoma jakim shuterskim sposobnostima i radujem se njegovom dolasku u club...
Treba obratiti malo vise paznje na zadnji red jer su u njemu i previshe neozbiljni fudbaleri za ovako veliki club...
STO SE TICHE CISTKE,VISE JE NEGO OCEKIVANA....U ZVEZDI TREBA DA OSTANU STOJKOVIC,DUDIC{ALI NE I PO SVAKU CENU}JER JE DECKO MNOGO VISE POKAZIVAO U TANDEMU SA VIDICEM I TEK SAD SE VIDE NJEGOVE SLABOSTI,BASTA,KOVACEVIC,PEROVIC,JANKOVIC{POD USLOVOM DA SE UOZBILJI U IGRI SA LOPTOM}MLADENOVIC{U NADI DA CE POBOLJSATI SVOJU FORMU}PUROVIC,ZIGIC,TRAJKOVIC{U NADI DA CE SE NAPOKON ADAPTIRATI NA VECU SREDINU}LUKOVIC...
STO SE TICE DRAMANIJA ,SKORO DA NISMO IMALI SANSU DA GA VIDIMO MALO BOLJE ALI MLAD JE I IMACEMO STRPLJENJA....
OSTALI,MOGU I MORAJU DA IDU....JOKSIMOVIC,MUDRINIC PODHITNO KAO I KRIVOKAPIC KOJI MOZE ODIGRA PONEKU KUP ILI NAZOVIMO"VEC DOBIJENU UTAKMICU"...RASKOVICA,STOJANOVICA NISMO DOVOLJNO VIDELI I MOZDA IM TREBA DATI MALO VISE PROSTORA PRED KRAJ MECHA ILI U TRENUCIMA POVREDJENIH SPICEVA....
OSTALI,MISLIM NA MILADINOVICA,DA SILVU I OSTALE....MOGLI BI NA POZAJMICU
KLUBU SU POTREBNA 2,3 IGRACA U ZADNJEM KOSTURU TIPA BRANIMIRA IVANOVICA{POSTO SE SPOMINJE NJEGOV DOLAZAK,MISLIM DA JE JAK I UPORAN ZADNJI BEK}...
SVE U SVEMU,VERUJEM U PIKSIJA{NIJE PRETERANO DOBAR SKAUT I FUKCIONER ALI JE JAKO UTICAJAN I CENJEN U DRUSTVU}....I SIGURNO MU TREBA MALO VISE VREMENA DA OD NASE ZVEZDE NAPRAVI BAR PRISTOJNU EKIPU ZA NAJBOLJIH 8 U KUPU UEFA....
POZ.

Petar

pre 19 godina

Pixi,sve je istina sto si rekao,u ovom trenutku jedino tebi verujem.Zelim ti da budes uporan,sve eventualne kocnice rasteraj i gradi zvezdu onako kako si ti zamislio.Znam da si veliki borac i da ces uspeti.Ti najbolje poznajes sadasnje igrace,pomozi Zengi i napravite veci rez,jer mnogi ne zasluzuju da nose boje najveceg i najuspesnijeg kluba na BALKANU.

Bozo Milosevic

pre 19 godina

Volim Zvezdu kao sto volim i svoju decu ali i decu i Zvezdu treba izgrditi i pohvaliti kad treba. Treba je i podrzati i voleti i kad ide i kad na trenutak stane.
Imam vere zato sto je Piksi tu i zato napred samo napred
McTatta

zvezdash

pre 19 godina

A sto je sa onim Zvezdinim novim sajtom? Pa ono je katastrofa!!!!!! daj ljudi sredite taj sajt vise da lici na nesto. Ona pocetna stranica kao da je poplava izbacila!!Imali neko da nam sredi onaj sajt pa da bar na tom plju licimo evropski? Ja koristim Operu i pola stranica na zvezdinom sajtu se nemogu otvoriti. Iako sam delija grobaris su po tom pitanju daleko ispred nas. Inace potrebna su nam pojacanja a pored Milijasa trebamo baciti oko i na Ivanovica(OFK), Stosica(OFK), Jovanovica(vozdovac), Djokica(Vozdovac) itd.

StojanoviČ

pre 19 godina

Dragan StojkoviČ je hteo da u Zvezdu dovede Dalibora StevanoviČa. Malo Čudno napisana vest. Ili ja to nisam obavešten da je iz srpskog jezika iščezlo slovo ć.

StojanoviČ

pre 19 godina

Dragan StojkoviČ je hteo da u Zvezdu dovede Dalibora StevanoviČa. Malo Čudno napisana vest. Ili ja to nisam obavešten da je iz srpskog jezika iščezlo slovo ć.

zvezdash

pre 19 godina

A sto je sa onim Zvezdinim novim sajtom? Pa ono je katastrofa!!!!!! daj ljudi sredite taj sajt vise da lici na nesto. Ona pocetna stranica kao da je poplava izbacila!!Imali neko da nam sredi onaj sajt pa da bar na tom plju licimo evropski? Ja koristim Operu i pola stranica na zvezdinom sajtu se nemogu otvoriti. Iako sam delija grobaris su po tom pitanju daleko ispred nas. Inace potrebna su nam pojacanja a pored Milijasa trebamo baciti oko i na Ivanovica(OFK), Stosica(OFK), Jovanovica(vozdovac), Djokica(Vozdovac) itd.

Bozo Milosevic

pre 19 godina

Volim Zvezdu kao sto volim i svoju decu ali i decu i Zvezdu treba izgrditi i pohvaliti kad treba. Treba je i podrzati i voleti i kad ide i kad na trenutak stane.
Imam vere zato sto je Piksi tu i zato napred samo napred
McTatta

Sasvim realan

pre 19 godina

Dešavaju se neverovatne stvari.
Tako je Slovenija država, tamošnji jezik nema slovo ć, momak se preziva Stevanovič...
Neverovatno, braćo, ali je tako.

Petar

pre 19 godina

Pixi,sve je istina sto si rekao,u ovom trenutku jedino tebi verujem.Zelim ti da budes uporan,sve eventualne kocnice rasteraj i gradi zvezdu onako kako si ti zamislio.Znam da si veliki borac i da ces uspeti.Ti najbolje poznajes sadasnje igrace,pomozi Zengi i napravite veci rez,jer mnogi ne zasluzuju da nose boje najveceg i najuspesnijeg kluba na BALKANU.

Kent

pre 19 godina

Pored Milijasa nama je pre svega potreban spic!Nama bre Purovica i Zigica menja jedan Boban Stojanovic,koji dok je Muslin bio trener nije mogao ni da sanja da igra za Zvezdu.Vujelja bi bio idealno resenje za napad.Isto tako,Zvezda jos uvek nema igraca koji bi mogao da zameni Slavoljuba Djordjevica,tako da je i to problem.Zato Piksi i uprava pamet u glavu,jer bi jos jedan gubitak titule bio poslednji,za vas!

pedja sin

pre 19 godina

Nenad Milijas je sjajan potencijal sa veoma jakim shuterskim sposobnostima i radujem se njegovom dolasku u club...
Treba obratiti malo vise paznje na zadnji red jer su u njemu i previshe neozbiljni fudbaleri za ovako veliki club...
STO SE TICHE CISTKE,VISE JE NEGO OCEKIVANA....U ZVEZDI TREBA DA OSTANU STOJKOVIC,DUDIC{ALI NE I PO SVAKU CENU}JER JE DECKO MNOGO VISE POKAZIVAO U TANDEMU SA VIDICEM I TEK SAD SE VIDE NJEGOVE SLABOSTI,BASTA,KOVACEVIC,PEROVIC,JANKOVIC{POD USLOVOM DA SE UOZBILJI U IGRI SA LOPTOM}MLADENOVIC{U NADI DA CE POBOLJSATI SVOJU FORMU}PUROVIC,ZIGIC,TRAJKOVIC{U NADI DA CE SE NAPOKON ADAPTIRATI NA VECU SREDINU}LUKOVIC...
STO SE TICE DRAMANIJA ,SKORO DA NISMO IMALI SANSU DA GA VIDIMO MALO BOLJE ALI MLAD JE I IMACEMO STRPLJENJA....
OSTALI,MOGU I MORAJU DA IDU....JOKSIMOVIC,MUDRINIC PODHITNO KAO I KRIVOKAPIC KOJI MOZE ODIGRA PONEKU KUP ILI NAZOVIMO"VEC DOBIJENU UTAKMICU"...RASKOVICA,STOJANOVICA NISMO DOVOLJNO VIDELI I MOZDA IM TREBA DATI MALO VISE PROSTORA PRED KRAJ MECHA ILI U TRENUCIMA POVREDJENIH SPICEVA....
OSTALI,MISLIM NA MILADINOVICA,DA SILVU I OSTALE....MOGLI BI NA POZAJMICU
KLUBU SU POTREBNA 2,3 IGRACA U ZADNJEM KOSTURU TIPA BRANIMIRA IVANOVICA{POSTO SE SPOMINJE NJEGOV DOLAZAK,MISLIM DA JE JAK I UPORAN ZADNJI BEK}...
SVE U SVEMU,VERUJEM U PIKSIJA{NIJE PRETERANO DOBAR SKAUT I FUKCIONER ALI JE JAKO UTICAJAN I CENJEN U DRUSTVU}....I SIGURNO MU TREBA MALO VISE VREMENA DA OD NASE ZVEZDE NAPRAVI BAR PRISTOJNU EKIPU ZA NAJBOLJIH 8 U KUPU UEFA....
POZ.

Spejl

pre 19 godina

Mi više nemamo kud, zaglavismo se sa tobom Zvezdo, još od malih nogu... Sada samo možemo da radimo ono što mislimo da je najbolje za naš klub, nema predaje... Napred Zvezdo!

pinokio

pre 19 godina

Prvo treba da ode Zenga!Covek je u pravom smislu reci glumac,lupeta na svakom koraku o postavci igre nema pojma,ne poznaje igrace,konfliktna je licnost!
Zatim idu Dudic,Djokaj,Krivokapic,Mudrinic,Mladenovic,Joksimovic,obavezno Jankovic jer on je novi P.Ognjenovic samo sto igracki nije mu ni do kolena.Koga dovesti?Milijasa obavezno i aktivirati omladince.
Naravno na prvoj sednici skupstine treba videti sta je i Piksi uradio jer bojim se da to vodjenje kluba na daljinu ne ide nigde!

delija_lj

pre 19 godina

Slovenija je drzava, kod njih ne postoji slovo č, ali u dokumentima postoji, tako je Dalibor Stevanović ipak Stevanović, a ne Stevanovič. Sasvim realan verovatno nije najbolje upoznat sa nekim stvarima, ali na srecu ima i realnijih.:))
Odlicna vest za Milijasa, samo ako se ostvari.

gremlin

pre 19 godina

@ zvezdash
Nemoj da lupas sajt je djj uradjen i to sto ti koristis taj iz*rkan program to je tvoj problem...a sto se tice tih tvojih navedenih pojacanja TAKVI NAMA NE TREBAJU! nama trebaju ozbiljna pojacanja a ne ovi seljaci iz nase lige,i kakva bi to bila ekipa sa 11 reprezentativaca to samo zvuci dobro ali nije to to....

Miso iz Austrije

pre 19 godina

Treba njima malo nogom u dupe, ili nedelju dana da rade na gradevini pa da vidimo kako bi onda igrali nasi milioneri!!
Srce mi je crveno-belo ali ova 2 poraza u UEFA-Cup nisu bas morale da budu, u prvenstvu se uvek moze desiti kao sa Vojv.,
ali kad se igra u evopi ??? Jao kako ce nas Roma da seta !!Zvezdin sajt kao stari seoski
traktor bez motora !! Obnovi !!!!!!!!!
napred Zvezdo

cheda

pre 19 godina

Dokle da se Pixi skriva iza Zenginih fix ideja. Treba na vreme oterati Zabara, dok ne bude kasno. On ce da selektira ekipu po svojoj zelji, Pixi ce mu zelje ispuniti, a kada na prolece ne bude rezultata, oteracemo Zengu, a sledeci trener ce opet da dovodi svoje favorite. I tako u nedogled. Treba dovesti trenera na duze staze, da se istrpi, pa da onda napravimo nesto i u Evropi. PIZON za trenera!!!!!!!!

Vlada, Vankuver

pre 19 godina

Tako se to radi u svetu. Svakom das sansu, i ako je ne iskoristi, cao... Iz ovog tima ce mnogi morati da lete, a prednost svakako imaju Mladenovic, Djokaj, Mudrinic, Miladinovic i Joksimovic, mada ni Perovic i Milovanovic tu ne zaostaju. Sredina terena i odbrana su nam KATASTROFALNI, i tu su pojacanja najpotrebnija. Dakle, vrhunski stoper, i igrac sredine terena, uz Milijasa, koji ce igrati. Dakle, vezu bi trebalo da igraju Jankovic, Kovacevic, Milijas i novi kvaletetan igrac, a tu je i Trajkovic. Iz odbrane samo Dudic i Bisevac imaju pojma, ali su i oni daleko od potrebnog kvaliteta. Bilo bi dobro da dobvedu malog Stepanova. Samo napred Piksi.

MILE

pre 19 godina

AUUUU KAKO PIXI LAZE. LETOS JE OBECAO DA VRACA PERICU OGNJENOVICA PA SE NAVIJACI OBRADOVASE KAD OD TOGA NISTA, SADA DOVODI MILIJASA KOJI IMA PREDUGOVOR SA GROBARIMA VISE NE NASEDAM NA RIXIJEVE FAZONE. JA MU NE VERUJEM TO JE ALIBI ZA MUKU KOJA NAS CEKA SA ROMOM.

digitron

pre 19 godina

Napolje iz Zvezde svi osim Stojkovića, Baste, Kovačevića i Zigića!!!J...će nam Roma sve po spisku,ovoj i ovakvoj Zvezdi. Mrdni Piksi malo kesu,stisnite se,podignite neki kredit(bar ih sad ima kolko hoćeš)pa kupite nekog kvalitetnog stranog igrača,pravo pojačanje,a ne ove jajare koje kad stave 2000 EURA odmah pomisle da su Toti, Ronaldinjo i Adrijano, zajedno.
ZVEZDA U SRCU!!!

www

pre 19 godina

Ne mogu da procenim kolike su zengine takticke predispozicije ali po ovome sto vidim on ima autoritet.Dok su pojedinim zvezdinim igracima palili cvrge njemu igraci ne smeju rec da kazu. Sto se tice Stevanovica mislim da je zvezda pogresila sto ga odmah nije dovela. Zvezda mora da dovede jednog napadaca (mozda bi dobar izbor bio Petar Jelic), Dvojicu u odbrani (Ivanovica,Stepanova) i dvoje na sredini(Milijas i neko iz inostranstva).Joksimovic, Mudrinic, Krivokapic mars iz zvezda

Goran

pre 19 godina

Kaze covjek tamo neki igrac je dobar kao "zadnji bek"!!! Ama ljudi citajte vesti i ne pisite komentare jer dosta vas se provaljuje i pokazujete svoje neznanje i nepismenost. Prilikom pisanja komentara treba uvesti potpunu registraciju npr. ime,prezime,adresa... pa nek svi znaju ko lupa i ako treba neku kaznu da plati.

Nasty-Boy

pre 19 godina

Bravo STojkovicu,svaka cast tom covijeku pravi je direktor,em sto nam je sponzor Toyota,em sto dovodi dosta igraca,ako dovede Milijasa bice to sjajno!RED STAR 4EVER

URos

pre 19 godina

Milijas je odlican igrac,i mesto mu je u Zvezdi,ali ipak meni se cini da se najvise prica o veznm redu,gde objektivno imamo najvise kvaliteta...Nama je neophodan jedan golgeter,koji ce igrati u prvom timu uz Zigica,umesto Purovica,koji mora jos mnogo da uci i trenira.Cini mi se da je on nezasluzeno ispao prva zamena Marku Pantelicu,ciji je odlazak,zeleli mi to da priznamo ili ne,izuzetno oslabio Zvezdu.Takodje sansu mora dobiti Trajkovic,koji je sjajan igrac ali kao da luta?Sa druge strane,moraju pod hitno da lete ocajni Krivokapic,koji od kada je dosao u Zvezdu nista nije pokazao,Mudrinic i Joksimovic.Takodje Zvezdi je potreban jedan dobar i stamen stoper,npr. Bane Ivanovic,ali za njega ce OFK verovatno traziti novca kao da je Rio Ferdinand.Treba nam neki dobar stranac koji ce moci u startu da doprinese uspehu,a ne neko tipa Dramanija koji je 86. god. i koji mora jos da radi.Mada od njega do sada nista nismo videli?Mozda se ipak radi o sjajnom igracu,kao sto rece Dujkovic.Ipak on igra u reprezentaciji sa igracima kao sto su Essien,Muntari i sl.

Uros

pre 19 godina

The name of Blagoy Georgiev the young Bulgarian international has occupied a few pages in some Serbian daily sport newspapers where our colleagues from Belgrade have written that this 23 year old is one of the most serious topics at Marakana where Crvena zvezda Beograd officials would like to see him playing from this winter on.

Although he is still young Georgiev is already a standard Bulgarian international and has been capped 13 times while since 1999 he made 165 league appearances in which he signed his name 43 times in the score sheet. So overall by the stats he looks like a player worth looking at but is he really necessary?

Since we never saw his performances in person we must keep an objective distance from estimating his true values as Crvena zvezda already has two solid players at his position (right midfield), veteran Dragan Mladenovic (Dragan Mladenović) and Radovan Krivokapic (Radovan Krivokapić).

Therefore unless Georgiev is at least for 30% better than them spending money on him would be useless as the Reds & Whites are in a serious need of some internationally recognized and experienced players that might put some stability in their game during the whole 90 min. But how and on who will the Serbian-Montenegrin league leader spend money is the issue for their management which led by chairman Dragan Stojkovic (Dragan Stojković) and club manager Dika Stojanovic (Dika Stojanović) certainly isn’t going to waste it…

Kvrga

pre 19 godina

Zeko lopove, dovedi Milijasa, a te propalitete za koje urgiraju neki od tvojih crnogoraca kao onaj magarac Rajo Bozovic vlasnik Zete koji ti je utrapio Simona pa sada ne znas sta ces sa njim

tarzan

pre 19 godina

Daj bre pixi dovedi nekog normalnog, talentovanog Brazilca kao sto su hrvati onog da Silvu, pa da ste i mi oparimo za jedno 2-3 godine.

slaninar

pre 19 godina

dva poraza i odma izlazite u javnost glupostima kako treba oterati igrace, trenera dovesti muslina, vukelju, ivanovica, milijasa... eto ljudi zasto je nase prvenstvo bedno... zato nijedan treci klub ne moze da uleti u trku za titulu jer im zvezda i partizan pokupuju igrace koji nesto vrede i sta se desi sa tim igracima? vecina propadne (cast izuzetcima)

Prizrenac

pre 19 godina

Tako je Piksi ocemo promene da ovaj klug lici na pravu Zvezdu a ne na amaterski klub ocemo neko jako pojacane nema problem finansije tu je Toyota pozdrav od delije iz prizrena zauverk u nama CRVENA ZVEZDA I GENERACIJA 91

Curva Fiesole

pre 19 godina

Daj, nemoj da me zajebavas da cu gledati Fiorentinu na Marakani!? Na leto cu posle godinu dana gledati najomiljeniji klub (posle Zvezde, naravno) uzivo i to na Marakani, i to jos protiv Zvezde... Pa ljudi, kako sam ja srecan covek! Forza Viola!

Mario_T

pre 19 godina

Boze, kako samo jedna nedelja puno znaci. Do pre toliko vremena ste naime "suvereno" vladali domacom fudbalskom scenom (koja ruku na srce i ne predstavlja nesto, ali sta je tu je) i bili puni nade za prezimljavanje u Evropi, kad ono ...

A sta sada cujem/citam? Te sprema se cistka, te igraci nisu na nivou kluba, itd, itd. Nije mi samo jasno na koji se to nivo misli. '91 trebate sto pre zaboraviti i sto pre se pomiriti s cinjenicom da vise necete postignuti ni 20ti deo onog sto je tada (uz podosta srece uzgred budi receno) postignuto. Mislim ... oni koji jos i dalje veruju u nesto slicno bi stvarno trebali da sto pre zakazu kod najblizeg psihijatra.

Da se osvrnem i na nivo igraca Zvezde. Igraci Zvezde su definitivno na nivou koji ona i zasluzuje. Kao i trener, da ne zaboravim i njega :) Jedino cemu se sada, a i u buducnosti, mozete nadati, jeste da Partizan kiksne tokom jedne sezone pa da tako osvojite neki trofej. A sto se tice "jake, evropske Zvezde", dobro se zamislite pa cete shvatiti koliko ima sansi da se tako nesto ostvari.

Pitam se samo koliko ce vremena proci pre nego sto cete Piksija da isterate ili kada ce njemu samom da dosadi.

nsforce

pre 19 godina

ha,ha... ista kuhinja! Vecitih!!!

puknu jednu tekmu, ili dve pa odmah preko svojih novinara i medija pocnu da pakuju price kako ce da naprave neke epohalne rezove, da oteraju i dovedu, da prodaju u Real, Barsu, BAyern, Valensiju, da organizuju turnire...

a gospodo Pixi, Bjekovicu ko vam je pa dosao na te turnire, kad ste to napravili cistu, koga ste to prodali sem u Saturn ili neki levi belgijski klub ili Alaniju i sl. Danas nista pricali o sudijama kako su vas toboz pokrali u Novom Sadu, danas je plan da se svojim navijacima napune price o velikim planovima...

e tuzno je sve to, pre svega za vase iskrene navijace a onda i za sve nas ostale. Tuzno je sto ste vi temelj na kome "MORA" da pociva nas fudbal

I Pixi mi glumi nekog velikog maga, polupismeni momcic iz Pasi Poljane, svaka cast na svemu, bio je veliki ali ovo je doba nekog veceg uma a ne fudbalerskog, mozda i na zalost. Sreca pa je otisao iz FSJ mozda nesto i napravimo.

Svaka cast za B92 sto nam bar prenosi na dostojanstven nacin Ligu Sampiona pa mozemo malo da sanjarimo... eh

Pit Bull

pre 19 godina

Zvezda i Partizan ce kupiti Milijasa, Vukelju, Stepanova ,Ivanovica itd. ali sa kojim ce igracima onda Zemun, Vosa, OFK itd. da igraju drugi deo prvenstva, ako Zvezda i Partizan kupe ove igrace onda ce da se izivljavaju nad ovim ekipama samo tako.
pozz

DeMarco

pre 19 godina

Neko napisa C.Zvezda najveci klub na Balkanu, pa ostade zhiv!?
Prosto je neverovatan intelektualni sklad navijacha i igracha C.Zvezde, tako je i marko Pantelic pre svega 3 meseca izjavio da je Zvezda trenutno i najkvakitetniji tim na balkanu !?
1) Svaka vam chast "intelektualci", ajde sada malo nazad u osnovnu (ionako chisto sumnjam da ste je zavrshili) pa na chasove geografije, chucete da je Grchka na Balkanu a tu su PAO, Olompijakos, AEK, ekipe za po tri klase jache od Zvezde i naravno uchesnici lige shampiona... Toliko o trenutnoj jacini balkanske Zvezde!
2) Idemo malo u skoriju proshlost (poslednjih 10 god), dovoljno je da bacite pogled preko plota, PARTIZAN uchesnik CHAMPIONS LEAGUE, proshao lagano UEFA league, zatim josh jednog protivnika i tek u 1/4 finalu poklekao od osvajcha...
(dakle "prezimeo" u evropi, shto je za vas misaona imenica) Toliko o skorashjoj Balkanskoj Zvezdi.
3) Ukupno istorijski, Zvezda najbolja na Balkanu-SMESNO!!!
Dovoljno je reci STEAUA Bucurest, jednom osvajac kupa sampiona i plus jos jednom finalista istog! Dovoljno da je bolja od vas... Toliko o Evropsko Balkanskoj Zvezdi.
PS. Josh jedan pogled preko plota molim, i PFC je uradio ono sto vi niste niti cete ikada, pa postigao je gol u finalu kupa shampiona xe, xe, xe...

Artemidije Tikvanovic od Timoka

pre 19 godina

Srdacan pozdrav mom velikom drugaru Mario_T na 'fantasticnom' komentaru! Care, vidi se da znas znanje!

PAPADOPOULOS

pre 19 godina

Кад би дошао Милијаш, то би било брука добро. И још Бане Ивановић и страва. Под хитно отерати: Ранђеловића, Фабија, Ђокаја, Кривокапића, Јоксимовића, Мудринића, а може и Перовића, Миладиновића, Бановића и Ковачевића. Са мањим бројем играча постиже се бољи ефекат, што се јасно види у пракси већих европских клубова. Погледајте само Интер: сваке године гомила играча, претрпаност кадром, ствара се нездрава конкуренција и лоша атмосфера у тиму и ефекат су лоши резултати. Реал такође - док је било мање играча, било је и трофеја, а сад је катастрофа.
Сајт www.fc-redstar.net променити обавезно, јер европски четвртолигаши имају лепши сајт од нас.
Такође и дресове. Слажем се да је Адидас јака фирма, али да клуб који се може подичити титулом европског и светског првака носи дресове са пришивеним КРПАМА (буквално) на којима су име и број играча, то је стварно срамота!
ЗВЕЗДА ЈЕ ЖИВОТ, ОСТАЛО СУ СИТНИЦЕ!!!!!

NNN

pre 19 godina

@DeMarco
1) AEK ove sezone NIJE učesnik lige šampiona,
2) Partizan je ispao od CSKA 17. marta, a to, na severnoj Zemljinoj hemisferi NIJE proleće,
3) Steaua Bucurest je iz Rumunije, a Rumunija NIJE na Balkanu!
Geografija je čudo ( i u osnovnoj, a i u srednjoj školi ), pa ima i srpski ( h latinično se ne
piše x , pa onda č nije ch, a nije ni c ,š nije ni s ni sh itd.) , majke mi,
a da bi čovek bio intelektualac treba i mnogo više.

Severnjaca

pre 19 godina

Ma daj Pixe-mala .. Sta sad nisu igraci u redu. Pa ko ih je selektirao. Ko nam je mazao oci sa inostranim pojacanjima. Strani trener ??? Zenga po svemu sudeci ce uspeti da napravi golmana od Stojkovica i to je to. Ovi klinci nemaju respekta prema njemu i dzabe mu sve.

boban_bgd

pre 19 godina

@de_marco
u pravu si skoro skroz, ali to nije bitno...
Pošto vidim koje su tvoje omiljene boje, samo da ti kažem da Zvezda na Balkanu može da bude i 163. klub, ali je za Partizan - Evropa!
Kada za jedno 7-8 godina budete pobedili nekim slučajem u Derbiju, onda ćeš mi reći da sam pogrešio...

Nemanja011

pre 19 godina

@DeMarco
Kakvo divno prepodne uz tvoj komentar.. Medjutim, za razliku od nas koji sa geografijom veze nemamo, sa osnovnom skolom takodje a o pravopisu da i ne govorimo, ti si taj koji je upotrebom djavodje naprave zvane "google" dosao do sajta http://www.geocities.com/jfaugeras/uefaallt2005.html gde se lepo moze videti "European Clubs Ranking, The all-time table (from 1955/56)". Odes tamo i sve ti se lepo kaze, odmah posle toga dodjes ponovo ovde i kazes da si pogresio i sve je ok. Dakle, CRVENA ZVEZDA je na rang listi evropskih klubova na sesnaestom mestu. To je lista koja se pravi po uspesima u SVIM evropskim takmicenjima od sezone '55-'56 do sezone '04-'05. CRVENA ZVEZDA JE DRUGI NAJBOLJE PLASIRAN ISTOCNO-EVROSPKI TIM. Ne najbolji balkanski, ne najbolji u Srbiji vec drugi najbolji u istocnoj evropi, odmah iza Dinama iz Kijeva (vidi se da fudbal pratis tek nekoliko godina kada se ovog kluba nisi setio). Partizan je na "all time" listi tek na 62. mestu sa tricavih 150 bodova manje od Zvezde. Ali da, fudbal se igra tek poslednjih 10ak godina kada su vasi rukovodioci punili dzepove dok je narod propadao. Najveci uspesi vaseg kluba su ostvareni u periodu najvece propasti nacije pa ste opet na respektabilnom 62. mestu. Svaka cast majstori.
Ko zeli (a to savetujem svima) neka stavi ovaj link u bookmark pa neka ga koristi u situaciji kada persone poput DeMarca odluce da nam preko sirote tastature saopste svoje dnevne umotvorine uz redovnu dozu jeftinih uvreda i palanackih doskocica.
http://www.geocities.com/jfaugeras/uefaallt2005.html
Pozdrav.

Cile 86

pre 19 godina

Kakvo pojacanje mrs Kovacevic i Purovic odlazite Zigicu tebi sve cestitke a Purovicu ako i u cetvrtak ne das go onda bezi il par daj nekom drugom sansu koji ce dati sto posu DELIJE SEVER

3eMyH 3aKoH

pre 19 godina

@DeMarco
Interesantan pogleda na stvar :))) Ali ipak ja bih vise voleo onu cigansku varijantu, da nisamo dali ni jedan gol, a uzeli kup.
@boban_bgd
Nekim slucajem??? 7-8 godina??? :)))
Nece Zeka tolko cekati da i on kupi nekog Jenkica za nastupajuce derbije :)

Kirk Hamet

pre 19 godina

@De Marco
Ovaj komentar je za antologiju.Posle ovoga ja mislim da komedije ne treba ni pisati ni snimati.Ovo treba uramiti i pokazivati studentima medicine i psihologije!Možda bi i neki naučnici trebalo da se pozabave dotičnim gospodinom i malo ga ispitati kao psihološki fenomen.

Delija from Podgradci

pre 19 godina

Au DeMarco stvarno si izvrstan geografičar, samo malo si se zeznou.
A o jačini Zvezde sve je rekao Nemanja011.
A o ovome da pogledamo preko plota pa da vidimo da je Partizan igrao Ligu prvaka, igrala je i Zvezda i to dosta prije vas u sezoni 1991/92 kada se prvi put igralo po grupama, a malo joj je nedostajalo i do novog finala, a da nismo bili pod sankcijama i igrali u inostranstvu sigurno bi opet igrali finale!
Što se tiče Partizana i igara u Ligi UEFA, svi znamo kako ste se svukuda provlačili i kako ste u grupi dobili neki Egaleo, igrali 2-2 sa Lcijom koji nikada nije bio slabiji i 1-1 sa Viljarealom koji je u Beograd došao skoro sa drugim timom a o daljnjem provlačeju i da ne pričam.

Delija Nis

pre 19 godina

Pa dobro treba pogledati istini u oci i nekima reci da im nije mesto u Zvezdi.Pre svih Mudrinic koji se u Rusiji unazadio do iznemoglosti.Onda Trajkovic ako ne zbog tehnickih onda zbog fizickih predispozicija.Joksimovic je zalutao u Zvezdi i nema nikakvog kvaliteta. Dramani je potpuna nepoznanica a Da Silva bi mogao biti koristan.Zvezda bi morala imati treceg kvalitetnog napadaca zbog precestog Purovicevog izliva neiskustva.Bole Jankovic mora da poradi na sebi da ne bi ostao samo talenat.Dudic ce iskoristiti prvu priliku da ode iz Zvezde tako da bi Stepanov ili Ivanovic bili odlicna resenja.U svakom slucaju Piksi treba da ima podrsku.Po meni Basta je nas najperspektivniji mladi fudbaler jer je pre svega profesionalac a to se danas trazi. Moze Milijas samo da se ne pogubi na marakani ili ne ode u neki saturn.

Totti

pre 19 godina

@ Nemanja011

Zar da gledamo nesto sto je bilo pre 100 godina? Ko jos zivi od (pra)istorije?
Ljudi, ta lista koju vam je dao Nemanja011 NIJE VALIDNA, nije priznata. Nije realna.
Na toj listi je zvezda ispred jedog PSV-a koji je rasturio zvezdu... ispred Arsenala, Celzija.. i drugih ekipa koje su mnogo bolje od Zvezde. Dakle nikako nije realna lista.

Gledajte vi sta UEFA kaze
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2005.html
samo izbrisite neko prazno polje ako je nastalo u tom linku.

Dakle, na toj zvanicnoj listi, koju sam vam ja dao, gleda se poslednjih 5 godina (zar nije to vaznije?)

76 mesto: Partizan Belgrade
108 mesto: Red Star Belgrade

To je do kraja sezone 2004/5.
A ova tekuca do 2005/6
PARTIZAN 70. mesto
ZVEZDA 133. mesto
Ta lista ce biti konacna na kraju sezone 2005/6. ali tesko da ce zvezda popraviti svoj klupski koeficijent, jedino da udje medju 100 ako prezimi u Evropi, a to je malo verovatno.

Mislim ima 100 raznih lista... na jednoj u kojoj se gleda samo tekuća sezona Partizan je 20 i neki, ispred jedne Barselone.. znaci smesno.

Gledajte samo onu listu koja je zvanicna i realna.

srbocop

pre 19 godina

@DeMarco

1.Real Madrid CF Esp 49 - 383 218 68 97 803 418 +385 93 597
2.FC Barcelona Esp 48 3 386 211 85 90 764 415 +349 80 587
3.Juventus FC Ita 45 - 351 200 68 83 630 318 +312 76 544
4.FC Bayern München Ger 38 - 309 169 73 67 591 312 +279 72 483
5.Internazionale FC Ita 42 2 300 149 74 77 474 273 +201 58 430
6.Milan AC Ita 36 - 278 149 64 65 466 242 +224 63 425
7.Liverpool FC Eng 33 1 249 141 56 52 453 197 +256 50 388
8.RSC Anderlecht Bel 46 - 297 144 54 99 506 376 +130 45 387
9.AFC Ajax (Amsterdam) Ned 42 2 260 139 48 73 464 244 +220 52 378
10.SL Benfica Por 45 2 268 128 66 74 467 281 +186 47 369
11.Manchester United FC Eng 29 - 229 119 63 47 431 227 +204 47 348
12.FC Porto Por 44 1 256 117 54 85 379 280 +99 37 325
13.Rangers FC (Glasgow) Sco 45 5 255 115 54 86 408 319 +89 28 312
14.Valencia CF Esp 29 1 212 107 53 52 362 227 +135 33 300
15.FK Crvena Zvezda Beograd Smo 44 3 241 113 49 79 445 309 +136 24 299
16.FC Dynamo Kyiv Ukr 35 3 226 107 50 69 346 239 +107 32 296
17.Celtic FC (Glasgow) Sco 41 4 223 112 39 72 383 228 +155 27 290
18.PSV Eindhoven Ned 37 3 223 94 53 76 357 252 +105 37 278
19.Feyenoord (Rotterdam) Ned 36 2 210 98 53 59 359 240 +119 25 274
20.Club Atlético de Madrid Esp 33 - 184 101 30 53 316 201 +115 30 262


to su prvih 20 klubova po rezultatima ostvarenim od 1956 pa do danas, znaci crvena zvezda je prva, a ne druga, kao sto je neko vec napisao u istocnoj evropi!!!!!

a partizan:
57.FK Partizan (Beograd) Smo 30 3 143 57 29 57 223 205 +18 7 150

prvo treba proveriti, pa onda slati komentare, kao sto rece neko gore: trebalo bi naplacivati pisanje gluposti!!!!!!

Mario_T

pre 19 godina

@Artemidije Tikvanovic od Timoka

Artemidije, nisam znao da smo poznanici :) Primetio sam znakove "", pa rekoh da te upitam s kojim se to delom mog komentara ne slazes.

Mislim da sam bio poprilicno realan, kako sa sansama Zvezde da ove sezone osvoji nesto, tako i o "projektu evropska Zvezda". A sto se tice nivoa igraca i trenera, bolje da se ne hvatamo te teme ...

Realan sam ja ... mislim, tako je isto i u Partizanu, kao i u ostatku naseg fudbala. Dok god u citavoj zemlji, u svim mogucim aspektima, ne bude bolje, od nekih "evropskih projekata" nema nista. A na to cemo bojim se jos "malkice" pricekati.

ns force

pre 19 godina

e sad ste vec naporni...

ja cuo da dolazi Ronaldinjo u Zvezdu i Adrijano u Partizan. Jedino sto mozete je da zatvorite sudiju, namestite politicare i kupite navijace! I tako 50 godina na belom konju i upravo zato smo i tu gde smo svi zajedno...

Najveci problem je sto je Vojvodina zabranila TV prenos, e pa i treba. I sto su karte skupe, i treba jos duplo skuplje. Ako ovi sto dodju jednom u godinu dana na stadion u Novom Sadu da bi vas gledali imaju primedbe na cennu karte, neka idu u Beograd pa neka vas gledaju.

Mi svi i onako imamo ili pretplatne ili imamo para da platimo...

Nemanja011

pre 19 godina

@Totti

Ti slobodno mozes da gledas i poslednje dve i poslednje tri i koliko god hoces poslednjih godina ako ce to opravdati teorije koje ovde prosipate. Vodjen tom tvojom "logikom" ja mogu da kazem da je Real ocajan klub jer u poslednjih par sezona u evropi nije uradio nista?!? I jel to neki argument? Tumaci listu kako ti milo, ona lista koju sam objavio je "all time" lista a da li ces je prihvatiti ili ne to je tvoja stvar. Kazes da je Zvezda isprd PSV-a. Naravno da jeste, da malo pratis fudbal tj. da ti je isti bio zanimljiv i u periodu kada je partizan bio u najboljem slucaju treci u velikoj cetvorci znao bi o cemu govorim. Po toj tvojoj "logici" i Tromso treba da bude na listi ispred Zvezde jer nas je odvalio pre par dana? Pa jel ti to logicno?

Mani se corava posla, niko ne spori bolje rezultate Partizana u poslednjih par sezona ali to nije jedino sto se racuna. Liverpool nije uzeo titulu u Engleskoj jos od '90-e pa je i dalje najtrofejniji klub na ostrvu. I to im niko ne spori zato sto se tamo fudbal ne igra samo onda kada su ManUtd ili Arsenal jaci vec preko 100 godina pa se gleda sve zajedno. Onda kada vi to budete shvatili i kada se budete iscupali iz okova zajedljivosti i sujete mocicemo da pricamo o Partizanu kao velikom klubu. Do tada, vi ste samo klub koji dolazi iz zemlje iz koje svi znaju Crvenu Zvezdu.

Coco Bill

pre 19 godina

Očigledno je da su i "cigani" i "grobari" svesni da ono što su "uboli" u prošlost to su "uboli" i da dalje više nema NIŠTA, sa ovakvom ligom i generalno rečeno sa ovakvom politikom koja se vodi u bilo koja ova dva kluba, jer da su svesni, ili bolje reći da veruju da se "stvara evropska" Zvezda ili Partizan ne bi se ovako prepucavali sa kojekakvim listama koje se uvek mogu tumačiti ovako ili onako.
E, a još mi je žalosnije kad se desi da neki od ova dva kluba pobede nekog kao što je Njukastl ili Braga, "veselju" i "sreći" nikad kraja, a ako se ne daj Bože još "posreći" da pobede nekog, da tako kažem, iz "A" skupine, koji se trenutno nalazi u lošoj formi (kao na primer sada Mančester Junajted), ma tad nastaje ne euforija, nego delirijum.
Počinje pljuvanje jedni po drugima i normalno tako neodmerene izjave tipa "Evropo čuvaj se" "dolazimo", "na, na, na najbolji smo", "ovaj pada, onaj pada sa 3:0, 5:0....", "gde ste sada "cigani ili grobari"- u zavisnosti o kom se timu radi...itd.

StojanoviČ

pre 19 godina

Dragan StojkoviČ je hteo da u Zvezdu dovede Dalibora StevanoviČa. Malo Čudno napisana vest. Ili ja to nisam obavešten da je iz srpskog jezika iščezlo slovo ć.

zvezdash

pre 19 godina

A sto je sa onim Zvezdinim novim sajtom? Pa ono je katastrofa!!!!!! daj ljudi sredite taj sajt vise da lici na nesto. Ona pocetna stranica kao da je poplava izbacila!!Imali neko da nam sredi onaj sajt pa da bar na tom plju licimo evropski? Ja koristim Operu i pola stranica na zvezdinom sajtu se nemogu otvoriti. Iako sam delija grobaris su po tom pitanju daleko ispred nas. Inace potrebna su nam pojacanja a pored Milijasa trebamo baciti oko i na Ivanovica(OFK), Stosica(OFK), Jovanovica(vozdovac), Djokica(Vozdovac) itd.

Bozo Milosevic

pre 19 godina

Volim Zvezdu kao sto volim i svoju decu ali i decu i Zvezdu treba izgrditi i pohvaliti kad treba. Treba je i podrzati i voleti i kad ide i kad na trenutak stane.
Imam vere zato sto je Piksi tu i zato napred samo napred
McTatta

Sasvim realan

pre 19 godina

Dešavaju se neverovatne stvari.
Tako je Slovenija država, tamošnji jezik nema slovo ć, momak se preziva Stevanovič...
Neverovatno, braćo, ali je tako.

Petar

pre 19 godina

Pixi,sve je istina sto si rekao,u ovom trenutku jedino tebi verujem.Zelim ti da budes uporan,sve eventualne kocnice rasteraj i gradi zvezdu onako kako si ti zamislio.Znam da si veliki borac i da ces uspeti.Ti najbolje poznajes sadasnje igrace,pomozi Zengi i napravite veci rez,jer mnogi ne zasluzuju da nose boje najveceg i najuspesnijeg kluba na BALKANU.

Kent

pre 19 godina

Pored Milijasa nama je pre svega potreban spic!Nama bre Purovica i Zigica menja jedan Boban Stojanovic,koji dok je Muslin bio trener nije mogao ni da sanja da igra za Zvezdu.Vujelja bi bio idealno resenje za napad.Isto tako,Zvezda jos uvek nema igraca koji bi mogao da zameni Slavoljuba Djordjevica,tako da je i to problem.Zato Piksi i uprava pamet u glavu,jer bi jos jedan gubitak titule bio poslednji,za vas!

pedja sin

pre 19 godina

Nenad Milijas je sjajan potencijal sa veoma jakim shuterskim sposobnostima i radujem se njegovom dolasku u club...
Treba obratiti malo vise paznje na zadnji red jer su u njemu i previshe neozbiljni fudbaleri za ovako veliki club...
STO SE TICHE CISTKE,VISE JE NEGO OCEKIVANA....U ZVEZDI TREBA DA OSTANU STOJKOVIC,DUDIC{ALI NE I PO SVAKU CENU}JER JE DECKO MNOGO VISE POKAZIVAO U TANDEMU SA VIDICEM I TEK SAD SE VIDE NJEGOVE SLABOSTI,BASTA,KOVACEVIC,PEROVIC,JANKOVIC{POD USLOVOM DA SE UOZBILJI U IGRI SA LOPTOM}MLADENOVIC{U NADI DA CE POBOLJSATI SVOJU FORMU}PUROVIC,ZIGIC,TRAJKOVIC{U NADI DA CE SE NAPOKON ADAPTIRATI NA VECU SREDINU}LUKOVIC...
STO SE TICE DRAMANIJA ,SKORO DA NISMO IMALI SANSU DA GA VIDIMO MALO BOLJE ALI MLAD JE I IMACEMO STRPLJENJA....
OSTALI,MOGU I MORAJU DA IDU....JOKSIMOVIC,MUDRINIC PODHITNO KAO I KRIVOKAPIC KOJI MOZE ODIGRA PONEKU KUP ILI NAZOVIMO"VEC DOBIJENU UTAKMICU"...RASKOVICA,STOJANOVICA NISMO DOVOLJNO VIDELI I MOZDA IM TREBA DATI MALO VISE PROSTORA PRED KRAJ MECHA ILI U TRENUCIMA POVREDJENIH SPICEVA....
OSTALI,MISLIM NA MILADINOVICA,DA SILVU I OSTALE....MOGLI BI NA POZAJMICU
KLUBU SU POTREBNA 2,3 IGRACA U ZADNJEM KOSTURU TIPA BRANIMIRA IVANOVICA{POSTO SE SPOMINJE NJEGOV DOLAZAK,MISLIM DA JE JAK I UPORAN ZADNJI BEK}...
SVE U SVEMU,VERUJEM U PIKSIJA{NIJE PRETERANO DOBAR SKAUT I FUKCIONER ALI JE JAKO UTICAJAN I CENJEN U DRUSTVU}....I SIGURNO MU TREBA MALO VISE VREMENA DA OD NASE ZVEZDE NAPRAVI BAR PRISTOJNU EKIPU ZA NAJBOLJIH 8 U KUPU UEFA....
POZ.

Spejl

pre 19 godina

Mi više nemamo kud, zaglavismo se sa tobom Zvezdo, još od malih nogu... Sada samo možemo da radimo ono što mislimo da je najbolje za naš klub, nema predaje... Napred Zvezdo!

pinokio

pre 19 godina

Prvo treba da ode Zenga!Covek je u pravom smislu reci glumac,lupeta na svakom koraku o postavci igre nema pojma,ne poznaje igrace,konfliktna je licnost!
Zatim idu Dudic,Djokaj,Krivokapic,Mudrinic,Mladenovic,Joksimovic,obavezno Jankovic jer on je novi P.Ognjenovic samo sto igracki nije mu ni do kolena.Koga dovesti?Milijasa obavezno i aktivirati omladince.
Naravno na prvoj sednici skupstine treba videti sta je i Piksi uradio jer bojim se da to vodjenje kluba na daljinu ne ide nigde!

delija_lj

pre 19 godina

Slovenija je drzava, kod njih ne postoji slovo č, ali u dokumentima postoji, tako je Dalibor Stevanović ipak Stevanović, a ne Stevanovič. Sasvim realan verovatno nije najbolje upoznat sa nekim stvarima, ali na srecu ima i realnijih.:))
Odlicna vest za Milijasa, samo ako se ostvari.

gremlin

pre 19 godina

@ zvezdash
Nemoj da lupas sajt je djj uradjen i to sto ti koristis taj iz*rkan program to je tvoj problem...a sto se tice tih tvojih navedenih pojacanja TAKVI NAMA NE TREBAJU! nama trebaju ozbiljna pojacanja a ne ovi seljaci iz nase lige,i kakva bi to bila ekipa sa 11 reprezentativaca to samo zvuci dobro ali nije to to....

Miso iz Austrije

pre 19 godina

Treba njima malo nogom u dupe, ili nedelju dana da rade na gradevini pa da vidimo kako bi onda igrali nasi milioneri!!
Srce mi je crveno-belo ali ova 2 poraza u UEFA-Cup nisu bas morale da budu, u prvenstvu se uvek moze desiti kao sa Vojv.,
ali kad se igra u evopi ??? Jao kako ce nas Roma da seta !!Zvezdin sajt kao stari seoski
traktor bez motora !! Obnovi !!!!!!!!!
napred Zvezdo

cheda

pre 19 godina

Dokle da se Pixi skriva iza Zenginih fix ideja. Treba na vreme oterati Zabara, dok ne bude kasno. On ce da selektira ekipu po svojoj zelji, Pixi ce mu zelje ispuniti, a kada na prolece ne bude rezultata, oteracemo Zengu, a sledeci trener ce opet da dovodi svoje favorite. I tako u nedogled. Treba dovesti trenera na duze staze, da se istrpi, pa da onda napravimo nesto i u Evropi. PIZON za trenera!!!!!!!!

Vlada, Vankuver

pre 19 godina

Tako se to radi u svetu. Svakom das sansu, i ako je ne iskoristi, cao... Iz ovog tima ce mnogi morati da lete, a prednost svakako imaju Mladenovic, Djokaj, Mudrinic, Miladinovic i Joksimovic, mada ni Perovic i Milovanovic tu ne zaostaju. Sredina terena i odbrana su nam KATASTROFALNI, i tu su pojacanja najpotrebnija. Dakle, vrhunski stoper, i igrac sredine terena, uz Milijasa, koji ce igrati. Dakle, vezu bi trebalo da igraju Jankovic, Kovacevic, Milijas i novi kvaletetan igrac, a tu je i Trajkovic. Iz odbrane samo Dudic i Bisevac imaju pojma, ali su i oni daleko od potrebnog kvaliteta. Bilo bi dobro da dobvedu malog Stepanova. Samo napred Piksi.

MILE

pre 19 godina

AUUUU KAKO PIXI LAZE. LETOS JE OBECAO DA VRACA PERICU OGNJENOVICA PA SE NAVIJACI OBRADOVASE KAD OD TOGA NISTA, SADA DOVODI MILIJASA KOJI IMA PREDUGOVOR SA GROBARIMA VISE NE NASEDAM NA RIXIJEVE FAZONE. JA MU NE VERUJEM TO JE ALIBI ZA MUKU KOJA NAS CEKA SA ROMOM.

digitron

pre 19 godina

Napolje iz Zvezde svi osim Stojkovića, Baste, Kovačevića i Zigića!!!J...će nam Roma sve po spisku,ovoj i ovakvoj Zvezdi. Mrdni Piksi malo kesu,stisnite se,podignite neki kredit(bar ih sad ima kolko hoćeš)pa kupite nekog kvalitetnog stranog igrača,pravo pojačanje,a ne ove jajare koje kad stave 2000 EURA odmah pomisle da su Toti, Ronaldinjo i Adrijano, zajedno.
ZVEZDA U SRCU!!!

www

pre 19 godina

Ne mogu da procenim kolike su zengine takticke predispozicije ali po ovome sto vidim on ima autoritet.Dok su pojedinim zvezdinim igracima palili cvrge njemu igraci ne smeju rec da kazu. Sto se tice Stevanovica mislim da je zvezda pogresila sto ga odmah nije dovela. Zvezda mora da dovede jednog napadaca (mozda bi dobar izbor bio Petar Jelic), Dvojicu u odbrani (Ivanovica,Stepanova) i dvoje na sredini(Milijas i neko iz inostranstva).Joksimovic, Mudrinic, Krivokapic mars iz zvezda

Goran

pre 19 godina

Kaze covjek tamo neki igrac je dobar kao "zadnji bek"!!! Ama ljudi citajte vesti i ne pisite komentare jer dosta vas se provaljuje i pokazujete svoje neznanje i nepismenost. Prilikom pisanja komentara treba uvesti potpunu registraciju npr. ime,prezime,adresa... pa nek svi znaju ko lupa i ako treba neku kaznu da plati.

Nasty-Boy

pre 19 godina

Bravo STojkovicu,svaka cast tom covijeku pravi je direktor,em sto nam je sponzor Toyota,em sto dovodi dosta igraca,ako dovede Milijasa bice to sjajno!RED STAR 4EVER

URos

pre 19 godina

Milijas je odlican igrac,i mesto mu je u Zvezdi,ali ipak meni se cini da se najvise prica o veznm redu,gde objektivno imamo najvise kvaliteta...Nama je neophodan jedan golgeter,koji ce igrati u prvom timu uz Zigica,umesto Purovica,koji mora jos mnogo da uci i trenira.Cini mi se da je on nezasluzeno ispao prva zamena Marku Pantelicu,ciji je odlazak,zeleli mi to da priznamo ili ne,izuzetno oslabio Zvezdu.Takodje sansu mora dobiti Trajkovic,koji je sjajan igrac ali kao da luta?Sa druge strane,moraju pod hitno da lete ocajni Krivokapic,koji od kada je dosao u Zvezdu nista nije pokazao,Mudrinic i Joksimovic.Takodje Zvezdi je potreban jedan dobar i stamen stoper,npr. Bane Ivanovic,ali za njega ce OFK verovatno traziti novca kao da je Rio Ferdinand.Treba nam neki dobar stranac koji ce moci u startu da doprinese uspehu,a ne neko tipa Dramanija koji je 86. god. i koji mora jos da radi.Mada od njega do sada nista nismo videli?Mozda se ipak radi o sjajnom igracu,kao sto rece Dujkovic.Ipak on igra u reprezentaciji sa igracima kao sto su Essien,Muntari i sl.

Uros

pre 19 godina

The name of Blagoy Georgiev the young Bulgarian international has occupied a few pages in some Serbian daily sport newspapers where our colleagues from Belgrade have written that this 23 year old is one of the most serious topics at Marakana where Crvena zvezda Beograd officials would like to see him playing from this winter on.

Although he is still young Georgiev is already a standard Bulgarian international and has been capped 13 times while since 1999 he made 165 league appearances in which he signed his name 43 times in the score sheet. So overall by the stats he looks like a player worth looking at but is he really necessary?

Since we never saw his performances in person we must keep an objective distance from estimating his true values as Crvena zvezda already has two solid players at his position (right midfield), veteran Dragan Mladenovic (Dragan Mladenović) and Radovan Krivokapic (Radovan Krivokapić).

Therefore unless Georgiev is at least for 30% better than them spending money on him would be useless as the Reds & Whites are in a serious need of some internationally recognized and experienced players that might put some stability in their game during the whole 90 min. But how and on who will the Serbian-Montenegrin league leader spend money is the issue for their management which led by chairman Dragan Stojkovic (Dragan Stojković) and club manager Dika Stojanovic (Dika Stojanović) certainly isn’t going to waste it…

Kvrga

pre 19 godina

Zeko lopove, dovedi Milijasa, a te propalitete za koje urgiraju neki od tvojih crnogoraca kao onaj magarac Rajo Bozovic vlasnik Zete koji ti je utrapio Simona pa sada ne znas sta ces sa njim

tarzan

pre 19 godina

Daj bre pixi dovedi nekog normalnog, talentovanog Brazilca kao sto su hrvati onog da Silvu, pa da ste i mi oparimo za jedno 2-3 godine.

slaninar

pre 19 godina

dva poraza i odma izlazite u javnost glupostima kako treba oterati igrace, trenera dovesti muslina, vukelju, ivanovica, milijasa... eto ljudi zasto je nase prvenstvo bedno... zato nijedan treci klub ne moze da uleti u trku za titulu jer im zvezda i partizan pokupuju igrace koji nesto vrede i sta se desi sa tim igracima? vecina propadne (cast izuzetcima)

Prizrenac

pre 19 godina

Tako je Piksi ocemo promene da ovaj klug lici na pravu Zvezdu a ne na amaterski klub ocemo neko jako pojacane nema problem finansije tu je Toyota pozdrav od delije iz prizrena zauverk u nama CRVENA ZVEZDA I GENERACIJA 91

Curva Fiesole

pre 19 godina

Daj, nemoj da me zajebavas da cu gledati Fiorentinu na Marakani!? Na leto cu posle godinu dana gledati najomiljeniji klub (posle Zvezde, naravno) uzivo i to na Marakani, i to jos protiv Zvezde... Pa ljudi, kako sam ja srecan covek! Forza Viola!

Mario_T

pre 19 godina

Boze, kako samo jedna nedelja puno znaci. Do pre toliko vremena ste naime "suvereno" vladali domacom fudbalskom scenom (koja ruku na srce i ne predstavlja nesto, ali sta je tu je) i bili puni nade za prezimljavanje u Evropi, kad ono ...

A sta sada cujem/citam? Te sprema se cistka, te igraci nisu na nivou kluba, itd, itd. Nije mi samo jasno na koji se to nivo misli. '91 trebate sto pre zaboraviti i sto pre se pomiriti s cinjenicom da vise necete postignuti ni 20ti deo onog sto je tada (uz podosta srece uzgred budi receno) postignuto. Mislim ... oni koji jos i dalje veruju u nesto slicno bi stvarno trebali da sto pre zakazu kod najblizeg psihijatra.

Da se osvrnem i na nivo igraca Zvezde. Igraci Zvezde su definitivno na nivou koji ona i zasluzuje. Kao i trener, da ne zaboravim i njega :) Jedino cemu se sada, a i u buducnosti, mozete nadati, jeste da Partizan kiksne tokom jedne sezone pa da tako osvojite neki trofej. A sto se tice "jake, evropske Zvezde", dobro se zamislite pa cete shvatiti koliko ima sansi da se tako nesto ostvari.

Pitam se samo koliko ce vremena proci pre nego sto cete Piksija da isterate ili kada ce njemu samom da dosadi.

nsforce

pre 19 godina

ha,ha... ista kuhinja! Vecitih!!!

puknu jednu tekmu, ili dve pa odmah preko svojih novinara i medija pocnu da pakuju price kako ce da naprave neke epohalne rezove, da oteraju i dovedu, da prodaju u Real, Barsu, BAyern, Valensiju, da organizuju turnire...

a gospodo Pixi, Bjekovicu ko vam je pa dosao na te turnire, kad ste to napravili cistu, koga ste to prodali sem u Saturn ili neki levi belgijski klub ili Alaniju i sl. Danas nista pricali o sudijama kako su vas toboz pokrali u Novom Sadu, danas je plan da se svojim navijacima napune price o velikim planovima...

e tuzno je sve to, pre svega za vase iskrene navijace a onda i za sve nas ostale. Tuzno je sto ste vi temelj na kome "MORA" da pociva nas fudbal

I Pixi mi glumi nekog velikog maga, polupismeni momcic iz Pasi Poljane, svaka cast na svemu, bio je veliki ali ovo je doba nekog veceg uma a ne fudbalerskog, mozda i na zalost. Sreca pa je otisao iz FSJ mozda nesto i napravimo.

Svaka cast za B92 sto nam bar prenosi na dostojanstven nacin Ligu Sampiona pa mozemo malo da sanjarimo... eh

Pit Bull

pre 19 godina

Zvezda i Partizan ce kupiti Milijasa, Vukelju, Stepanova ,Ivanovica itd. ali sa kojim ce igracima onda Zemun, Vosa, OFK itd. da igraju drugi deo prvenstva, ako Zvezda i Partizan kupe ove igrace onda ce da se izivljavaju nad ovim ekipama samo tako.
pozz

DeMarco

pre 19 godina

Neko napisa C.Zvezda najveci klub na Balkanu, pa ostade zhiv!?
Prosto je neverovatan intelektualni sklad navijacha i igracha C.Zvezde, tako je i marko Pantelic pre svega 3 meseca izjavio da je Zvezda trenutno i najkvakitetniji tim na balkanu !?
1) Svaka vam chast "intelektualci", ajde sada malo nazad u osnovnu (ionako chisto sumnjam da ste je zavrshili) pa na chasove geografije, chucete da je Grchka na Balkanu a tu su PAO, Olompijakos, AEK, ekipe za po tri klase jache od Zvezde i naravno uchesnici lige shampiona... Toliko o trenutnoj jacini balkanske Zvezde!
2) Idemo malo u skoriju proshlost (poslednjih 10 god), dovoljno je da bacite pogled preko plota, PARTIZAN uchesnik CHAMPIONS LEAGUE, proshao lagano UEFA league, zatim josh jednog protivnika i tek u 1/4 finalu poklekao od osvajcha...
(dakle "prezimeo" u evropi, shto je za vas misaona imenica) Toliko o skorashjoj Balkanskoj Zvezdi.
3) Ukupno istorijski, Zvezda najbolja na Balkanu-SMESNO!!!
Dovoljno je reci STEAUA Bucurest, jednom osvajac kupa sampiona i plus jos jednom finalista istog! Dovoljno da je bolja od vas... Toliko o Evropsko Balkanskoj Zvezdi.
PS. Josh jedan pogled preko plota molim, i PFC je uradio ono sto vi niste niti cete ikada, pa postigao je gol u finalu kupa shampiona xe, xe, xe...

Artemidije Tikvanovic od Timoka

pre 19 godina

Srdacan pozdrav mom velikom drugaru Mario_T na 'fantasticnom' komentaru! Care, vidi se da znas znanje!

PAPADOPOULOS

pre 19 godina

Кад би дошао Милијаш, то би било брука добро. И још Бане Ивановић и страва. Под хитно отерати: Ранђеловића, Фабија, Ђокаја, Кривокапића, Јоксимовића, Мудринића, а може и Перовића, Миладиновића, Бановића и Ковачевића. Са мањим бројем играча постиже се бољи ефекат, што се јасно види у пракси већих европских клубова. Погледајте само Интер: сваке године гомила играча, претрпаност кадром, ствара се нездрава конкуренција и лоша атмосфера у тиму и ефекат су лоши резултати. Реал такође - док је било мање играча, било је и трофеја, а сад је катастрофа.
Сајт www.fc-redstar.net променити обавезно, јер европски четвртолигаши имају лепши сајт од нас.
Такође и дресове. Слажем се да је Адидас јака фирма, али да клуб који се може подичити титулом европског и светског првака носи дресове са пришивеним КРПАМА (буквално) на којима су име и број играча, то је стварно срамота!
ЗВЕЗДА ЈЕ ЖИВОТ, ОСТАЛО СУ СИТНИЦЕ!!!!!

NNN

pre 19 godina

@DeMarco
1) AEK ove sezone NIJE učesnik lige šampiona,
2) Partizan je ispao od CSKA 17. marta, a to, na severnoj Zemljinoj hemisferi NIJE proleće,
3) Steaua Bucurest je iz Rumunije, a Rumunija NIJE na Balkanu!
Geografija je čudo ( i u osnovnoj, a i u srednjoj školi ), pa ima i srpski ( h latinično se ne
piše x , pa onda č nije ch, a nije ni c ,š nije ni s ni sh itd.) , majke mi,
a da bi čovek bio intelektualac treba i mnogo više.

Severnjaca

pre 19 godina

Ma daj Pixe-mala .. Sta sad nisu igraci u redu. Pa ko ih je selektirao. Ko nam je mazao oci sa inostranim pojacanjima. Strani trener ??? Zenga po svemu sudeci ce uspeti da napravi golmana od Stojkovica i to je to. Ovi klinci nemaju respekta prema njemu i dzabe mu sve.

boban_bgd

pre 19 godina

@de_marco
u pravu si skoro skroz, ali to nije bitno...
Pošto vidim koje su tvoje omiljene boje, samo da ti kažem da Zvezda na Balkanu može da bude i 163. klub, ali je za Partizan - Evropa!
Kada za jedno 7-8 godina budete pobedili nekim slučajem u Derbiju, onda ćeš mi reći da sam pogrešio...

Nemanja011

pre 19 godina

@DeMarco
Kakvo divno prepodne uz tvoj komentar.. Medjutim, za razliku od nas koji sa geografijom veze nemamo, sa osnovnom skolom takodje a o pravopisu da i ne govorimo, ti si taj koji je upotrebom djavodje naprave zvane "google" dosao do sajta http://www.geocities.com/jfaugeras/uefaallt2005.html gde se lepo moze videti "European Clubs Ranking, The all-time table (from 1955/56)". Odes tamo i sve ti se lepo kaze, odmah posle toga dodjes ponovo ovde i kazes da si pogresio i sve je ok. Dakle, CRVENA ZVEZDA je na rang listi evropskih klubova na sesnaestom mestu. To je lista koja se pravi po uspesima u SVIM evropskim takmicenjima od sezone '55-'56 do sezone '04-'05. CRVENA ZVEZDA JE DRUGI NAJBOLJE PLASIRAN ISTOCNO-EVROSPKI TIM. Ne najbolji balkanski, ne najbolji u Srbiji vec drugi najbolji u istocnoj evropi, odmah iza Dinama iz Kijeva (vidi se da fudbal pratis tek nekoliko godina kada se ovog kluba nisi setio). Partizan je na "all time" listi tek na 62. mestu sa tricavih 150 bodova manje od Zvezde. Ali da, fudbal se igra tek poslednjih 10ak godina kada su vasi rukovodioci punili dzepove dok je narod propadao. Najveci uspesi vaseg kluba su ostvareni u periodu najvece propasti nacije pa ste opet na respektabilnom 62. mestu. Svaka cast majstori.
Ko zeli (a to savetujem svima) neka stavi ovaj link u bookmark pa neka ga koristi u situaciji kada persone poput DeMarca odluce da nam preko sirote tastature saopste svoje dnevne umotvorine uz redovnu dozu jeftinih uvreda i palanackih doskocica.
http://www.geocities.com/jfaugeras/uefaallt2005.html
Pozdrav.

Cile 86

pre 19 godina

Kakvo pojacanje mrs Kovacevic i Purovic odlazite Zigicu tebi sve cestitke a Purovicu ako i u cetvrtak ne das go onda bezi il par daj nekom drugom sansu koji ce dati sto posu DELIJE SEVER

3eMyH 3aKoH

pre 19 godina

@DeMarco
Interesantan pogleda na stvar :))) Ali ipak ja bih vise voleo onu cigansku varijantu, da nisamo dali ni jedan gol, a uzeli kup.
@boban_bgd
Nekim slucajem??? 7-8 godina??? :)))
Nece Zeka tolko cekati da i on kupi nekog Jenkica za nastupajuce derbije :)

Kirk Hamet

pre 19 godina

@De Marco
Ovaj komentar je za antologiju.Posle ovoga ja mislim da komedije ne treba ni pisati ni snimati.Ovo treba uramiti i pokazivati studentima medicine i psihologije!Možda bi i neki naučnici trebalo da se pozabave dotičnim gospodinom i malo ga ispitati kao psihološki fenomen.

Delija from Podgradci

pre 19 godina

Au DeMarco stvarno si izvrstan geografičar, samo malo si se zeznou.
A o jačini Zvezde sve je rekao Nemanja011.
A o ovome da pogledamo preko plota pa da vidimo da je Partizan igrao Ligu prvaka, igrala je i Zvezda i to dosta prije vas u sezoni 1991/92 kada se prvi put igralo po grupama, a malo joj je nedostajalo i do novog finala, a da nismo bili pod sankcijama i igrali u inostranstvu sigurno bi opet igrali finale!
Što se tiče Partizana i igara u Ligi UEFA, svi znamo kako ste se svukuda provlačili i kako ste u grupi dobili neki Egaleo, igrali 2-2 sa Lcijom koji nikada nije bio slabiji i 1-1 sa Viljarealom koji je u Beograd došao skoro sa drugim timom a o daljnjem provlačeju i da ne pričam.

Delija Nis

pre 19 godina

Pa dobro treba pogledati istini u oci i nekima reci da im nije mesto u Zvezdi.Pre svih Mudrinic koji se u Rusiji unazadio do iznemoglosti.Onda Trajkovic ako ne zbog tehnickih onda zbog fizickih predispozicija.Joksimovic je zalutao u Zvezdi i nema nikakvog kvaliteta. Dramani je potpuna nepoznanica a Da Silva bi mogao biti koristan.Zvezda bi morala imati treceg kvalitetnog napadaca zbog precestog Purovicevog izliva neiskustva.Bole Jankovic mora da poradi na sebi da ne bi ostao samo talenat.Dudic ce iskoristiti prvu priliku da ode iz Zvezde tako da bi Stepanov ili Ivanovic bili odlicna resenja.U svakom slucaju Piksi treba da ima podrsku.Po meni Basta je nas najperspektivniji mladi fudbaler jer je pre svega profesionalac a to se danas trazi. Moze Milijas samo da se ne pogubi na marakani ili ne ode u neki saturn.

Totti

pre 19 godina

@ Nemanja011

Zar da gledamo nesto sto je bilo pre 100 godina? Ko jos zivi od (pra)istorije?
Ljudi, ta lista koju vam je dao Nemanja011 NIJE VALIDNA, nije priznata. Nije realna.
Na toj listi je zvezda ispred jedog PSV-a koji je rasturio zvezdu... ispred Arsenala, Celzija.. i drugih ekipa koje su mnogo bolje od Zvezde. Dakle nikako nije realna lista.

Gledajte vi sta UEFA kaze
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2005.html
samo izbrisite neko prazno polje ako je nastalo u tom linku.

Dakle, na toj zvanicnoj listi, koju sam vam ja dao, gleda se poslednjih 5 godina (zar nije to vaznije?)

76 mesto: Partizan Belgrade
108 mesto: Red Star Belgrade

To je do kraja sezone 2004/5.
A ova tekuca do 2005/6
PARTIZAN 70. mesto
ZVEZDA 133. mesto
Ta lista ce biti konacna na kraju sezone 2005/6. ali tesko da ce zvezda popraviti svoj klupski koeficijent, jedino da udje medju 100 ako prezimi u Evropi, a to je malo verovatno.

Mislim ima 100 raznih lista... na jednoj u kojoj se gleda samo tekuća sezona Partizan je 20 i neki, ispred jedne Barselone.. znaci smesno.

Gledajte samo onu listu koja je zvanicna i realna.

srbocop

pre 19 godina

@DeMarco

1.Real Madrid CF Esp 49 - 383 218 68 97 803 418 +385 93 597
2.FC Barcelona Esp 48 3 386 211 85 90 764 415 +349 80 587
3.Juventus FC Ita 45 - 351 200 68 83 630 318 +312 76 544
4.FC Bayern München Ger 38 - 309 169 73 67 591 312 +279 72 483
5.Internazionale FC Ita 42 2 300 149 74 77 474 273 +201 58 430
6.Milan AC Ita 36 - 278 149 64 65 466 242 +224 63 425
7.Liverpool FC Eng 33 1 249 141 56 52 453 197 +256 50 388
8.RSC Anderlecht Bel 46 - 297 144 54 99 506 376 +130 45 387
9.AFC Ajax (Amsterdam) Ned 42 2 260 139 48 73 464 244 +220 52 378
10.SL Benfica Por 45 2 268 128 66 74 467 281 +186 47 369
11.Manchester United FC Eng 29 - 229 119 63 47 431 227 +204 47 348
12.FC Porto Por 44 1 256 117 54 85 379 280 +99 37 325
13.Rangers FC (Glasgow) Sco 45 5 255 115 54 86 408 319 +89 28 312
14.Valencia CF Esp 29 1 212 107 53 52 362 227 +135 33 300
15.FK Crvena Zvezda Beograd Smo 44 3 241 113 49 79 445 309 +136 24 299
16.FC Dynamo Kyiv Ukr 35 3 226 107 50 69 346 239 +107 32 296
17.Celtic FC (Glasgow) Sco 41 4 223 112 39 72 383 228 +155 27 290
18.PSV Eindhoven Ned 37 3 223 94 53 76 357 252 +105 37 278
19.Feyenoord (Rotterdam) Ned 36 2 210 98 53 59 359 240 +119 25 274
20.Club Atlético de Madrid Esp 33 - 184 101 30 53 316 201 +115 30 262


to su prvih 20 klubova po rezultatima ostvarenim od 1956 pa do danas, znaci crvena zvezda je prva, a ne druga, kao sto je neko vec napisao u istocnoj evropi!!!!!

a partizan:
57.FK Partizan (Beograd) Smo 30 3 143 57 29 57 223 205 +18 7 150

prvo treba proveriti, pa onda slati komentare, kao sto rece neko gore: trebalo bi naplacivati pisanje gluposti!!!!!!

Mario_T

pre 19 godina

@Artemidije Tikvanovic od Timoka

Artemidije, nisam znao da smo poznanici :) Primetio sam znakove "", pa rekoh da te upitam s kojim se to delom mog komentara ne slazes.

Mislim da sam bio poprilicno realan, kako sa sansama Zvezde da ove sezone osvoji nesto, tako i o "projektu evropska Zvezda". A sto se tice nivoa igraca i trenera, bolje da se ne hvatamo te teme ...

Realan sam ja ... mislim, tako je isto i u Partizanu, kao i u ostatku naseg fudbala. Dok god u citavoj zemlji, u svim mogucim aspektima, ne bude bolje, od nekih "evropskih projekata" nema nista. A na to cemo bojim se jos "malkice" pricekati.

ns force

pre 19 godina

e sad ste vec naporni...

ja cuo da dolazi Ronaldinjo u Zvezdu i Adrijano u Partizan. Jedino sto mozete je da zatvorite sudiju, namestite politicare i kupite navijace! I tako 50 godina na belom konju i upravo zato smo i tu gde smo svi zajedno...

Najveci problem je sto je Vojvodina zabranila TV prenos, e pa i treba. I sto su karte skupe, i treba jos duplo skuplje. Ako ovi sto dodju jednom u godinu dana na stadion u Novom Sadu da bi vas gledali imaju primedbe na cennu karte, neka idu u Beograd pa neka vas gledaju.

Mi svi i onako imamo ili pretplatne ili imamo para da platimo...

Nemanja011

pre 19 godina

@Totti

Ti slobodno mozes da gledas i poslednje dve i poslednje tri i koliko god hoces poslednjih godina ako ce to opravdati teorije koje ovde prosipate. Vodjen tom tvojom "logikom" ja mogu da kazem da je Real ocajan klub jer u poslednjih par sezona u evropi nije uradio nista?!? I jel to neki argument? Tumaci listu kako ti milo, ona lista koju sam objavio je "all time" lista a da li ces je prihvatiti ili ne to je tvoja stvar. Kazes da je Zvezda isprd PSV-a. Naravno da jeste, da malo pratis fudbal tj. da ti je isti bio zanimljiv i u periodu kada je partizan bio u najboljem slucaju treci u velikoj cetvorci znao bi o cemu govorim. Po toj tvojoj "logici" i Tromso treba da bude na listi ispred Zvezde jer nas je odvalio pre par dana? Pa jel ti to logicno?

Mani se corava posla, niko ne spori bolje rezultate Partizana u poslednjih par sezona ali to nije jedino sto se racuna. Liverpool nije uzeo titulu u Engleskoj jos od '90-e pa je i dalje najtrofejniji klub na ostrvu. I to im niko ne spori zato sto se tamo fudbal ne igra samo onda kada su ManUtd ili Arsenal jaci vec preko 100 godina pa se gleda sve zajedno. Onda kada vi to budete shvatili i kada se budete iscupali iz okova zajedljivosti i sujete mocicemo da pricamo o Partizanu kao velikom klubu. Do tada, vi ste samo klub koji dolazi iz zemlje iz koje svi znaju Crvenu Zvezdu.

Coco Bill

pre 19 godina

Očigledno je da su i "cigani" i "grobari" svesni da ono što su "uboli" u prošlost to su "uboli" i da dalje više nema NIŠTA, sa ovakvom ligom i generalno rečeno sa ovakvom politikom koja se vodi u bilo koja ova dva kluba, jer da su svesni, ili bolje reći da veruju da se "stvara evropska" Zvezda ili Partizan ne bi se ovako prepucavali sa kojekakvim listama koje se uvek mogu tumačiti ovako ili onako.
E, a još mi je žalosnije kad se desi da neki od ova dva kluba pobede nekog kao što je Njukastl ili Braga, "veselju" i "sreći" nikad kraja, a ako se ne daj Bože još "posreći" da pobede nekog, da tako kažem, iz "A" skupine, koji se trenutno nalazi u lošoj formi (kao na primer sada Mančester Junajted), ma tad nastaje ne euforija, nego delirijum.
Počinje pljuvanje jedni po drugima i normalno tako neodmerene izjave tipa "Evropo čuvaj se" "dolazimo", "na, na, na najbolji smo", "ovaj pada, onaj pada sa 3:0, 5:0....", "gde ste sada "cigani ili grobari"- u zavisnosti o kom se timu radi...itd.