Nedelja, 09.10.2005.

09:02

F1: Kimi najbolji u Japanu!

Izvor: B92

F1: Kimi najbolji u Japanu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Vozač

pre 20 godina

@ ferrari pg
Nisam baš primetio da je neko vređao njegovo bivše veličanstvo sedmostrukog šampiona...
Čovek je bio šampion, vreme ga je zgazilo, pojavili su se novi klinci, željni pobeda i sasvim je normalno da Šumi polako ode u istoriju, pa ne može stalno da bude prvi 100 godina...
Na njemu je da odluči kako će to biti, kao sedmostruki šampion ili kao neko ko je nekada bio šampion, a onda se srozao na najniže grane...
Što se tiče Ferarija, po čemu je on to jedini autentičan tim? Dobri su, ali više nisu najbolji, proćiće sada neko vreme kada će vladati Mercedes i Reno, pa kasnije možda opet Ferari itd...
Realno zar ne?

ferrari pg

pre 20 godina

ne pisite svasta za nesto sto niste sigurni a pogotovo ne za sedmostrukog prvaka i ne zaboravite ferari je jedina autenticna ekipa od osnivanja trka f1

Pujdo

pre 20 godina

Zamislite da Alonso startuje sa zadnjeg-predzadnjeg mesta, i da pobedi.
Da li mozete da zamislite takvu situaciju?
Normalno da takva situacija ne moze ni da se zamisli, a kamoli da se to i dogodi.
E vidite u tome je razlika izmedju Kimija i Alonsa.
Alonso zavrsava-odradjuje krug po krug, a Kimi se trka.

Max Mosley

pre 20 godina

Molim eksperte koji imaju materijalne dokaze o Sumaherovim prevarama da se hitno jave na adresu: FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE, 8, Place de la Concorde
75008 Paris France
Telefon: +33 1 43 12 44 55
Faks: +33 1 43 12 44 66
Zajedno cemo formirati ekspertski tim koji ce Sumaheru oduzeti sve titule od 1994. naovamo, a Ferariju od 1952. Pravda mora biti zadovoljena. Strucnjaci, napred!

dejan

pre 20 godina

Ove komentare je isto toliko zanimljivo citati koliko je zanimljivo gledati same trke. Uvek posle trke se radujem nastavku trke na sportskim vestima b92. Ko ce tu da pobedi, kimijevci, meklarenovci ili reno i alonso, a mozda cak i sumaher?
U svakom slucaju cestitke Kimiju na pobedi u Japanu, takodje i Alonsu na tituli, koji je u ovoj trci pokazao da zna da vozi i da titula ipak nije potpuno ne zasluzena (po meklarenovcima,iako je Kimi sa sedamnaestog na prvo Alonso je sa sesnaestog mesta na trece, malo li je?)
Iskreno sa nadam da ce ferari sledece godine ispraviti ovogodisnje nedostatke i greske i biti u borbi za titulu bez obzira ko bude vozio (ako bude Kimi videcemo koga ima vise ovde, kimijevaca ili meklarenovaca) pa da trke budu jos zanimljivije a komentari jos ostriji.
Pozdrav svima!

Darko

pre 20 godina

Bravo Aljosa,napokon se neko setio kako je sumaher dosao do titule i na sta je sve spreman,o njemu ipak ne treba trositi reci jer nije ih vredan.
A,sto se tice polemike ko je bolji Kimi ili Alonso,videcemo njih dvojica su mladi i tek ce se rivalitet razvijati a,vreme ce pokazati ko je bolji.
Moje licne simpatije su na strani Raikonena ali ne mogu da kazem da Alonso (Reno) nije posteno dosao do titule ali to je F1,samo da ne bude vise moralnih bogalja kao sto je MS.

susjed

pre 20 godina

To ognjen i rebalza ...slazem se s vama u svemu što ste napisali.
I da napomenem,neka ljdui vole Kimija ali nemojte toliko protiv Alonsa...
Ja prvenstveno navijam za Renault jer
im se divim koliko su toga osvojili u 90ima...čini mi se 6 titula.

Aljosa

pre 20 godina

Samo da podsetim sve one koji misle da je lako voziti Meklaren, i da je Kimi zato brz.
Podsetite se na sta je licio prosle godine Meklaren, pa je Kimi odrao Sumahera i to bas na "vozackoj" stazi Spa.
Nije to nista, 2002. godine Ferari je bio jos ubojitiji, a na kvalifikacijama, koje su se tada vozile tako da su svi imali goriva za tri kruga, Kimi sa ocajnim bolidom bude samo 0,100 sporiji od Sumija.
Sa malo unapredjenim bolidom iz 2002., dok se bezuspesno cekao novi bolid, koji nikada nije predstavljen, Kimi je tokom cele 2003. uspevao da se bori za titulu sa Sumaherom.
Sada sve strucnjake pitam - koji vas je vozac, u sporijem ili brzem bolidu, u poslednjih nekoliko godina kontinuirano vise impresionirao od Kimija?
Sto se Benetona iz 1994. tice i stalne price "Sumaher je osvojio prvu titulu sa losim motorom", podsecam da je te iste godine Beneton, dokazano, imao prljav motor, a glavni rival mu poginuo, dok je njegovoj zameni, Hilu, namerno izazvao udes kako bi se spasao preticanja u poslednjoj trci i tako sacuvao minimalnu prednost. Sta je tu za ponositi se?

****

pre 20 godina

Slazem se da nasi komentatori ubijaju svaku zelju za gledanjem formule 1, bolje prebaciti pa gledati snimak ili ako imate hrt, jos bolje...
Setite se trenutka kada je Sato udario Trulija (sasvim slucajno sam gledala snimak) i gospodin Petrovic kaze da je Baton udario Trulija i ostaje pri svome dok ne vidi da je Baton u boksu posle 10 krugova i kaze "Joj, pogresio sam ono je bio Sato, a ne Baton koji je udario Trulija"... Pa gde to ima? Samo kod nas. Nasi komentatori moraju jos mnogo toga da nauce - neka gledaju kako to trade ljudi na hrt-u ili jos bolje na eurosportu ili dsf-u... Njih je milina slusati (ko razume, naravno)!

Urke

pre 20 godina

Definitivno najuzbudljivija trka ove godine a moze se slobodno reci i u zadnjih pet. Da je Montoya ostao u trci tek bi se onda zakuvalo. Ali za uzbudjenja su se ipak pobrinuli Alonso a posebno Räikkonen. Njegova voznja je za cistu desetku. Nista nam ne preostaje nego da cekamo Kinu pa onda posle Kine kao medvedi u zimski san sve do marta i pocetka nove sezone. Napred Montoya.

ognjen

pre 20 godina

Vozac:
Jedna ispravka-Alonsov Renault nije mnogo sporiji od Mclarena, Fizikelin jeste. Upravo o tome i pricam sve vreme: uporedite Kimija i Montoju sa jedne strane i Alonsa i Fizikelu sa druge strane. Svi su na pocetku sezone bili u istom polozaju; Kimi i Montoja su vrlo blizu po konkurentnosti (mala prednost za Kimija), dok se za Renaultov dvojac to ne bi moglo reci jer je Alonso zaista superioran u svakom pogledu.
A za ovog koji rece da sam navijac Ferarija, pa prijatelju ne mozes biti dalje od istine (narocito u Sumijevoj eri), ja samo nisam ostrascen i neobjektivan vec smatram da su Alonso i Kimi najbolji vozaci trenutno u F1 (Sumi je ipak izvan konkurencije) i to upravo tim redosledom. Sorry, to je moje smatram prilicno realno razmisljanje.

ognjen

pre 20 godina

Na kraju krajeva, kao sto rece susjed: i Alonso i Kimi bi se u Minardijevom bolidu slatko borili za 19. mesto - ipak je ovo prvenstveno tehnicki sport.
Kad sam vec kod susjeda, moram da pohvalim komentatorski tandem na hrt-u, vrhunski rade posao nema sta. Ovi nasi su sposobni da i najzagrizenijim fanovim ubiju svaku zelju da gledaju trku F1 na rts-u.

stratus

pre 20 godina

He, a ovi sto ne vole Kimija mogu samo da ga ne vole, i to je sve. Decko je najkvalitetniji vozac, svidelo se to vama, ili ne. Ono sto je Kimi postigao u ovoj trci Alonso nece za zivota. Evo, u opkladu da se Alonsu nikad nece desiti da startuje sa 17. pozicije i da zavrsi na 1. mestu! Sme neko? A McLaren je definitivno za klasu bolji od Renault-a, samo jos da nije imao toliko pehova. Ali, posle Kine ce vec sve doci na svoje mesto, a dogodine ce Renault samo gutati prasinu koju podizu Mercedesi.

rebalza

pre 20 godina

@susjed @vozac svideli su mi se vasi komentari. Gledam sve ove prethodne i mnogo me nervira nerealnost. Ja trenutno ne navijam ni za koga specijalno (ali pratim svaku trku). Na razlicite nacine simpatisem i kimija i alonsa. Mclarenu se nije isplatila taktika ubitacnog motora koji nije siguran… dok se u ovom slucaju isplatila ziheraska voznja alonsa i uopste njegovog tima, koji cak ima sansu da osvoji titulu konstruktora, ali moglo se lako desiti i da bude obrnuto i da ziheraskom taktikom nista ne urade. Ja ipak mislim da pored svega tu titulu zasluzuje Mclaren. A sto se ove trke tice, ovde su i jedan i drugi pokazali da imaju bolje bolide od ostalih ali pored toga da ih znaju upotrebljavati i da su majstori svog zanata. Alonso kod prvog preticanja sumahera je neverovatno rizikovao i odusevio me sto je u brzoj krivini uspeo da ga obidje kada se ovaj nije ni nadao…. Za kimija sam bas navijao da pretekne fizikelu ali nisam verovao da ce uspeti, ali je u poslednjoj prilici on to odradio maksimalno hladno i profesionalno. A moram da se osvrnem i na nekoga ko je spomenuo da je slabe bolide preticao Alonso, pa bre on je pretekao dosta njih, a najvaznije ipak iskusne schumachera i coultharda, i na kraju i webera sa kojim se sam kimi mnogo mucio i koji iz izlaska sa sirkane uspeva da se odmakne jer ima bolji motor za pravac od Ferrari-a. A usput i u ovoj trci je Sato pokazao da stvarno nije normalan i da je vec dugo u f1 i da mu se vise ne treba popustati, meni se mnogo svidja neka njegova lucidnost i sve sam se nadao da ce moci da je kontrolise ali ovako vise nema smisla

MetalHead /// www.f1menadzer.com

pre 20 godina

@Lepi Milance NH>
Ala si ga odvalio... gde nadje ove informacije?!
Ni u najludjim mastanjima nisam pomislio o takvim kombinacijama.

genija za vožnju

pre 20 godina

Nazovite me naivnim,ali na stvari se može gledati i prostom logikom:Svetski prvak je onaj ko osvoji najviše bodova.Titula svetskog prvaka dodeljuje se najboljem vozaču.Logičan zaključak-ove godine najbolji vozač je bio Alonso.Kimi jeste odličan vozač,ali mu nešto fali da bude najbolji.Ovo je druga trka za šampiona koju gubi.Ona sa Šumaherom je bila zaista divovska,jer je Ferrari tada imao bolji bolid.Kimi je sada imao bolji bolid,ali...Nadam se da će biti svetski prvak kada bude u timu za koji ja navijam.U Ferrariju,jašta:)To je i osnovni preduslov da za njega počnem da navijam.

Ogluveh od gluposti

pre 20 godina

Vidim da svi uzivate u gledanju formule 1 ali da prenos kometarisu dva dunstera kvari svaki utisak o formuli 1 kod nas. Predlazem da napisemo peticiju da se oni promene ili da B92 konacno preuzme prenos formule 1 i da ima kao za ligu sampiona kometatore sa lica mesta.

McLaren

pre 20 godina

@ognjen
Ognjene, ako pogledaš listu najbržih krugova videćeš da je Raikonen bio brži od Alonsa za samo 50 HILJADITIH delova sekunde, a koliko je samo sekundi i mesta bio iza njega u trci, pa opet pobedio. Pogledaj link:

http://f1.racing-live.com/f1/en/index.html?http://f1.racing-live.com/f1/en/headlines/news/detail/051009145617.shtml

rebalza

pre 20 godina

@susjed @vozac svideli su mi se vasi komentari. Gledam sve ove prethodne i mnogo me nervira nerealnost. Ja trenutno ne navijam ni za koga specijalno (ali pratim svaku trku). Na razlicite nacine simpatisem i kimija i alonsa. Mclarenu se nije isplatila taktika ubitacnog motora koji nije siguran… dok se u ovom slucaju isplatila ziheraska voznja alonsa i uopste njegovog tima, koji cak ima sansu da osvoji titulu konstruktora, ali moglo se lako desiti i da bude obrnuto i da ziheraskom taktikom nista ne urade. Ja ipak mislim da pored svega tu titulu zasluzuje Mclaren. A sto se ove trke tice, ovde su i jedan i drugi pokazali da imaju bolje bolide od ostalih ali pored toga da ih znaju upotrebljavati i da su majstori svog zanata. Alonso kod prvog preticanja sumahera je neverovatno rizikovao i odusevio me sto je u brzoj krivini uspeo da ga obidje kada se ovaj nije ni nadao…. Za kimija sam bas navijao da pretekne fizikelu ali nisam verovao da ce uspeti, ali je u poslednjoj prilici on to odradio maksimalno hladno i profesionalno. A moram da se osvrnem i na nekoga ko je spomenuo da je slabe bolide preticao Alonso, pa bre on je pretekao dosta njih, a najvaznije ipak iskusne schumachera i coultharda, i na kraju i webera sa kojim se sam kimi mnogo mucio i koji iz izlaska sa sirkane uspeva da se odmakne jer ima bolji motor za pravac od Ferrari-a. A usput i u ovoj trci je Sato pokazao da stvarno nije normalan i da je vec dugo u f1 i da mu se vise ne treba popustati, meni se mnogo svidja neka njegova lucidnost i sve sam se nadao da ce moci da je kontrolise ali ovako vise nema smisla

Dejan

pre 20 godina

Cele sezone sam govorio da u ovim komentarima ima mnogo preletaca.Setite se pocetka sezone i koliko je navijaca imao Alonso a koliko Kimi.Sad je sve sasvim drugacije.
Medjutim samo je jedan Ferrari!!!
Scuderia forever!!!

Goran

pre 20 godina

A, da, da dodam: Šumaher je počeo da pobeđuje u Benetonu, i to sa skrnavim Fordovim motorom. Tim je vodio Briatore. Taj tim je sada Reno, i vodi ga Briatore. Taj čovek nije još u rangu legendi kao što je Frenk Vilijams ili Ron Denis, ali je na dobrom putu. Evo, ove godine je njegov tim stvorio najmlađeg šampiona u F1.

Goran

pre 20 godina

E, stvarno mi je muka od ovih što su se zapalili za Rajkonena! Pa nije on Britni Spirs da toliko žvalite! Ove jeseni, Meklaren je toliko brži od sviju da bi i Kartikejan pobeđivao da ga vozi. (Da se odmah razumemo, ne želim da nipodaštavam njegov uspeh, svaka mu čast ledena!)
Međutim, ima tu još vozača, ja se samo nadam da će dogodine F1 biti zaista uzbudljiva (a ne kao u doba gaženja Ferarija i Šumahera). Zašto? Pa, sad ima barem tri jaka mlada vozača (Kimi, Alonzo, Baton), a valjda ni deda Š. još nije za bacanje ko što mu je auto bio ove godine :-).
Inače, što se tiče hvalospeva za Mercedesa, primetite da je trenutno Reno prvi i na listi konstruktora! Dovoljno je da i u Kini Kimi, po običaju, pobedi, Montoja, po običaju, ne završi, Reno, po običaju, uzme neka vodeća mesta i eto ti "najboljeg Meklarena" !? Hoću da kažem, svaka im čast na brzini, ali KAO TIM, Reno ih je, za mene, već pogazio!

susjed

pre 20 godina

Tako je Ognjene, tako i ja već dugo pišem ali džaba... Jedina konkurencija mojim Hrvatim u kukanju i plakanju nad nepravdama su ovi Kimoljupci...
Ej ljudi probudite se... Ovo je F1!!!
Tu je oduvijek tehinka bila bitna cak i vise nego vozac...
I možeš milion puta napisati da je Renault ekipa koja se natjecala sa dosta manjim budžetom i da je McLaren svjesno išao na prenaprezanje bolida nauštrb pouzdanosti ali ovi Kimoljupci će to ignorirati...
A par puta sam napisao i da McLaren ima pravo koristiti tri bolida na treningu u petak i samim time više mogućnosti za dobar setup bolida. Iduće godine neće imati tu privilegiju jer se nalaze među prva tri ove godine. No opet nema reakcija...
I gledao sam reprizu trke i mogu reci da je Alonso vozio također odlično i da je izgubio najviše u boksovima. McLaren je brži ali i Kimiju je pomogao safety car (a to ne bi mogli zvati srećom... naravno pa Kimi ne zna što je to sreća), ali sve je dio F1 i rikavanje motora, pucanje guma, safety car...
Za sljedeću sezonu ako Ferari složi dobar bolid niti ja ne isključujem Šumahera na vrhu....

Vozač

pre 20 godina

@ Ognjen
Evo Ognjene, ja imam 30 godina i navijam za Kimija i Meklaren. I šta sad? Niko normalan ne očekuje da navijač bilo kog tima bude objektivan i šta ti ja znam...
Više puta sam pisao ovde da ne mrzim nikoga, ni jedan tim niti jednog vozača... Alonsa poštujem jer je uspeo u onom što je želeo, ali mislim kao i većina ovde da je izgradio sreću na pehovima Kimija Raikonena!
Fernando je cele sezone vozio kao baba, ali je bio dovoljno pametan da zadrži mesto koje je osvojio na treningu i marljivo skupljao bodove. Tek sada je pokazao zube, kada nije imao šta da izgubi, pa je blistao sa nekim lepim preticanjima...
Sve u svemu nadam se da će poslednja trka sezone biti još bolja i još luđa i da će na kraju Meklaren uzeti titulu konstruktora jer je definitvno bolji!
PS.
Nije Reno daleko sporiji od Mercedesa.
Sporiji jeste, ali je i takav Reno brži od Ferarija...

Boutsen

pre 20 godina

Za ove "stare lisce formule 1":
Navijam za Kimija od kada je Hakinen otisao, sto znaci da sam godinama morao da cekam da pocne da pobjedjuje, tj. da McLaren napravi bolid da valja. Ali, i ranije pa i sada, navijam za njega iz prostog razloga sto je covjek 100% vozac i to radi glavom i posebno srcem! Jeste, ima najbrzi bolid, ali to su imali i Sena i Shumi, ali samo pouzdaniji, pa sta?!

nejngo

pre 20 godina

@ognjen
Izvini matori... mi smo svi deca i ti si jako iskusan i upoznat sa svime u F1! Nema veze sto ja F1 pratim duze od tebe i bio sam na nekoliko trka (a idem i sad za vikend)! Zao mi je tvog schumija i ferarija ali "c'esta la vie!" Ne moras svoju tugu i bes da prebacujes na nas...

kimi lično

pre 20 godina

koje su vam to glupe fore da navijace meklarena prozivate da su klinci?
imam vise godina nego vi odgledanih trka f1
a da je kimi najbolji pokazace naredne sezone

Rocky

pre 20 godina

Kimi je definitivno moralni šampion.
Inače za sve M$-mrzce mislim da je "deda" pokazao da i sa slabijim bolidom kako se brani pozicija. Ubedljivo najistrajniji je bio u odbijanju napada Kimija i Fernanda u odnosu na druge vozače.

Inače, za razliku od Žaka Vilneva za koga sam još davno prognozirao da će se vratiti u F1, za Hakinena tako nešto ne postoje realne osnove. Čovek se penizonisao i tačka.

Mickey

pre 20 godina

Kako stvari stoje i ovaj ce mu motor izgoreti u Kini. On opet ugradi drugi motor, startuje 10 mesta iza, ali ima motor koji je predvidjen da izdrzi samo 1 (jednu)!!! trku, (samim tim poprilicno i snazniji motor od onih za dve trke) i sta ?... POBEDI !

Think abouth that ;)

JEDAN JE HUAAAN PAAAABLO, HUAN PAAABLO MONTOYA!!!

ognjen

pre 20 godina

Da li ovi "navijaci" Kimija i Meklarena imaju svi zajedno vise od 35 godina - tesko, da li su gledali trku uzivo - tesko, da li su realni i objektivni - hm, tesko.
Moram ovde da branim Alonsa iako nisam njegov fan, covek je u daleko sporijem bolidu i u timu sa visestruko manjim budzetom uzeo titulu a vi navijaci Finca u Srbiji (!?) mozete samo da ga mrzite zbog toga.

Ana

pre 20 godina

Pa ništa čudno što je Kimi prvi!On je ove sezone bio najbolji!Zaslužio je ovo nakon svih pehova na stazi i kazne za 10 mjesta unazad i dokazao je ni da ga to ne može omesti...

Lazar

pre 20 godina

Mene ovaj Kimi podseca na Tajsona, svi pricaju da je on najbolji ali nikako da to materijalizuje. Bas kao sto je i Tajson jedini svetski prvak u boksu koji je toliko puta bio u BAPSu da se to ne sme prenebregnuti.
Pa da taj Kimi nije toliko puta bio u BAPSu tj da nije toliko puta otpao mozda bi i postao prvak ovako neka gleda kako drugi uzima titulu i to je to.

kimi

pre 20 godina

@Lepi Milance NH
Molim te prestani vise sa tim tvojim vestima, licis mi na Veljka Petrovica, zbog koga inace iskljucim ton ako gledam trku na rts-u. Ovde ljudi zele da procitaju misljenja drugih ljudi, a ne ono sto novinari treba da rade...

susjed

pre 20 godina

Mozda Kimi i je njbolji vozac ali da je toliko bolji i nije.
I nije on imao pehova uopce,kada ti pukne
motor u F1 onda se ne radi o pehu vec o
tehnickoj nekompetenciji njegove momacadi.
A vi Kimoljupci malo realnosti,radi se o F1,
a to je natjecanje i tehnike i vozaca....
Ako cete toliko kukati nad njegovim pehovima
predlazem Vam da se vas ljubimac natjece
u trkama magaraca u Tribunju...Tamo mu sigurno nece riknuti motor....

JORG

pre 20 godina

SVAKA CAST MAJSTORE, TRENUTNO NAJBOLJI VOZAC FORMULE 1. STETA STO JE IMAO TOLIKO PEHOVA OVE GODINE. KAKO VOZI I KAKO JE VOZIO ZASLUZIO JE DA BUDE SAMPION SVETA. JEDNOSTAVNO JE NAJBOLJI.

stratus

pre 20 godina

Kimi je pokazao ko je najbolji vozac ove sezone! Niko vise ne moze da kaze kako je Alonso taktizirao, titula sampiona mu je u rukama. Ono sto je danas Kimi odradio, Alonso ce moci samo da sanja! Izborio se protiv svih mogucih pehova! Ni pomeranje unazad niz grid od 10 mesta, ni pljusak na treningu ga nisu zaustavili. Ovom coveku Alosno nije ni do kolena, iako je ovaj drugi uzeo titulu sampiona ove sezone. To se videlo i na konferenciji za stampu gde je Alonso bio bukvalno kao pop..an!

miki

pre 20 godina

Evo još jednog dokaza ko je najbolji vozač u F1 !
Sa pretposlednjeg na prvo mesto, uz fantastičan obilazak Fizikele u poslednjem krugu. Šteta što je Montoja imao udes, inače bi McLaren osigurao titulu konstruktora, ali imaće više sreće u Kini. Napred KIMI do TITULE u 2006 !!!!!

kimi lično

pre 20 godina

jos jedan dokaz da je alonso uzeo titulu sticajem nesrecnih(za kimija) okolnosti.
kimi je ne novi shumi, ne novi sena vec buduci najbolji vozac u istoriji f1.
ovo je nepristrasan komentar!

Hristo - opet

pre 20 godina

Ljudi Kimi je danas ostvario pobedu za istoriju!!!
Preteci sve vozace bez 7 stepen brzine, tako da otpustis gas(ler) kad ih preteces e to ne moze niko, ama bash niko!!!
Poniziti onih iz Renoa i sve ostale momcadi nije trebalo, jer ce FIA sad dodati novo pravilo i jedino!!!
1. Kimi bez obzira na kvalifikacija da startuje trku po 10 krugova od kada startuje trka , tako da mozda tada ne bi mogao biti prvi i clan 1 ovog pravila je ako u zadnji krug bude prvi da se njemu podigne BLACK zastavu !!!

Lepi Milance NH

pre 20 godina

Veoma uzbudljiva trka!
Uz jos jednom neverovatnog i nadahnutog Kimija.
Ali dva najlepsa detalja iz tke su mi sto je "nicim zasluzeni" novi svetski sampion tako lagano i gotovo bez napora obisao sada vec bivsega sedmostrukog svetskog sampiona formule 1 i to cak dva puta tokom iste trke.
Zatim je to isto ponovio sa Mark Veberom , jednom onako "ziheraski" preko trave kad je bio skoro potpuno isteran sa staze od coveka koga je pokusao da obidje, ovaj deo trke je inace pod istragom sudija. Toliko o "neagresivnosti" novoga sampiona F-1!

A sad malo vesti i abrova iz boksova:

1. Kako stvari sada stoje naj ozbiljniju ponudu Alonzu je uputila Tojota da za 40 milki po sezoni vozi za njih od 2007. ako se uzme da Flavio kao njegov licni menadzer ima deset posto i da je taj deo znatno veci od onoga, koliko ga trenutno placa, ovaj dil je gotovo stopostotan.
E to sad izaziva mala pomeranja i novo mesanje karata oko toga ko gde ide.

2. Posle ove ponude Tojote ispada da ce Meklarenov tim za 2007. sezonu biti sacinjen iz trougla Montoja, Sumaher i Hakinen????

Sa time sto ako na sledecoj trci Montoja ponovo otpadne i neuzme bodove i Meklaren izgubi titulu konstruktora i sa time i unosne ugovore sa sponzorima, Montoji se drma pozicija vec za narednu sezonu...
Time bi Meklarenov dvojac za 2007. bio sacinjen od sada dva vec bivsa sampiona i isluzena vozaca.
Ovo je za sada naizgled iznenadjenje ali Mihael za sada nema nijednu drugu ponudu osim opcije da ode u penziju. Dakle ugovor sa Meklarenom na tri sezone (1+1+1) koji se obnavlja nakon svake zavrsene i koji se sto se novca tice revidira nakon svake je za Sumahera jedina slamka spasa da ostane u ovoj konkurenciji!

Vise abrova i cinjenica ce izaci na videlo vec sledeceg vikenda jer Tojota vec tada zeli da objavi svoj novi ugovor sa Alonzom.

ognjen

pre 20 godina

Strasna trka, najbolja ove sezone. Kimi je vozio sjajno, ali budimo realni Mclaren je dosta brzi od Renaulta (o ostalima i da ne govorim).
Nadam se samo da su ovi nalozeni klnici tzv. navijaci Mclarena (koji ce sad verovatno u euforiji da pisu komentare) videli zbog cega je Fernando Alonso prvak sveta. Momak je zaista sjajan vozac, vozio je egzibiciono imao 10 ili 11 direktnih preticanja na stazi, a koliko je dobar moze se najbolje videti u poredjenju sa Fizikelom, koji nije nimalo los vozac, naprotiv.

iceman

pre 20 godina

JOS JEDNOM SE POKAZALO DA JE KIMI NAJBOLI VOZAC FORMULE 1 DANASNJICE.POZDRAV ZA SVE OBOZAVATELJE MCLAREN MERCEDESA I KIMI RAIKKONENA

Nenad

pre 20 godina

BRAVO MAJSTORE.
Tako se vozi. Ako nista drugo imaces bar isti broj pobeda kao i sampion ove godine, a vrlo verovatno i vise. Ipak sacekajmo poslednju trku.
Trka fenomenalna.
Montoya bi morao da shvati da se trka ne resava u prvom krugu i da se klupski kolega ne udara u zadnji tocak kad se juri titula za konstruktore.
A Sato. :-))) Juce Sumaher, danas Truli, sutra... Nadam se da za njega nema sutra u formuli 1.
Jedva cekam Kinu. Go Kimi , go McLaren.

Bockyro

pre 20 godina

Start iz pretposlednjeg reda + bolid fore posle prvog kruga + preticanje za prvo mesto u poslednjem krugu, sta reci... Dobro dosla timska titulo, nakon Sangaja, naravno:-)

Aljosa

pre 20 godina

Svaka cast majstore, to je voznja!!!
U trci za pamcenje, najzad Alonzo nekoga da pretekne. Kimi je priznao nakon trke da mu je hod menjaca, tacnije - da mu je sedma brzina bila skracena radi boljeg ubrzavanja na racun nize maksimalne brzine, zato mu je sa gomilom goriva i bilo tesko da pretekne Sumahera, sto je ipak i uspeo.
I dok je Alonzo preticao samo one sa sporim bolidima, Klina, katastrofalno sporog Sumahera i Vebera, Kimi je na svoju listu dodao i Fizikelu u Renou - u zadnjem krugu.
Ako, posle svega, ova trka nije dokaz da je Alonzo, a ne Kimi, ove godine imao puno, puno srece, onda se ja ovde dzabe dopisujem sa nekadasnjim Ferarijevcima, koji su zaboravili Sumija i navijaju za bilo koga samo da je protiv vozaca koji ih podseca na Hakinena.
Na ovo dodajem i pitanje - sta je sa onima koji su pljuvali Kultarda, on do sada skupi 24 poena. Malo li je?
Pozdrav ljubiteljima F1 - do sledeceg vikenda

shanghai

pre 20 godina

Bravo Kimi! Steta za Montoju zbog titule konstruktora! 2 boda je dostizno i McLaren ce u Kini to stici i prestici ali cemo sigurno gledati dobru trku jer ce i Alonso po prvi put u svojoj karijeri morati brze da vozi i malo za promenu da prestize druge vozace!
GO MCLAREN!!!

Pujdo

pre 20 godina

I jos covek na konferenciji posle trke kaze da se osetio da je brzi od kimija celu trka, ali kao brijatore nije imao dobru taktiku, pa je on morao da obilazi ceo F1 karavan.

Kimi ako budes sledece godine zapalio u Ferari, pa i njima budes lechio decje bolesti, eto nama novog shampiona=Montoja

NIkola

pre 20 godina

To Kimi ti si buducnost ovog sporta...Svaka cast!!!
Alonso je najmladji deda u F1...covek ce do kraja karijere imati najvise trecih mesta u istoriji...

Goran

pre 20 godina

Svaka cast majstore,najbolji si,i to ubjedljivo!!!
Kako bih zalio da se nisam probudio,
i da sam propustio ovaj spektakl.
Hvala ti na 1h:30min uzivanja
DOZIVOTNO TVOJ NAVIJAC!!!!!!!

kimi

pre 20 godina

Jeste li videli Alonsa na postolju, kako je bio besan? To je neverovatno, kako je vozio dobro je bio i treci... Znam, sada ce njegovi navijaci da kazu pa jesi li gledala kako je pretekao Sumahera? E pa on je na kraju bio sedmi pa ne mozemo o tome da pricamo... Jeste ga lepo obisao, ali sta mu to vredi kada je Kimi pobedio... Decko je osvojio titulu, a sada je jos ljubomoran sto Kimi ima vise pobeda od njega i tu prica kako je bio brzi od Kimija... Pa sto to nije pokazao na stazi?

****

pre 20 godina

TRka je bila fenomenalna, a Kimi je vozio fantasticno!!! Onaj ko nije gledao trku ne moze ni da pretpostavi sta se desavalo na Suzuki! Niste pomenuli da je Montoja vec u prvom krugu imao udes kao i da su se tokom trke vise puta ponavljali dueli izmedju Alonsa i Sumahera, kao i Kimija i Sumahera. Kimi je pobedio jer je definitivno bio bolji i imao je zelju da pobedi! Kao sto je sam i posle trke rekao - ovo mu je bila najteza pobeda do sada, ali bas zato i najlepsa!
BRAVO KIMI! GO MCLAREN! GO KIMI!

NIkola

pre 20 godina

To Kimi ti si buducnost ovog sporta...Svaka cast!!!
Alonso je najmladji deda u F1...covek ce do kraja karijere imati najvise trecih mesta u istoriji...

****

pre 20 godina

TRka je bila fenomenalna, a Kimi je vozio fantasticno!!! Onaj ko nije gledao trku ne moze ni da pretpostavi sta se desavalo na Suzuki! Niste pomenuli da je Montoja vec u prvom krugu imao udes kao i da su se tokom trke vise puta ponavljali dueli izmedju Alonsa i Sumahera, kao i Kimija i Sumahera. Kimi je pobedio jer je definitivno bio bolji i imao je zelju da pobedi! Kao sto je sam i posle trke rekao - ovo mu je bila najteza pobeda do sada, ali bas zato i najlepsa!
BRAVO KIMI! GO MCLAREN! GO KIMI!

kimi

pre 20 godina

Jeste li videli Alonsa na postolju, kako je bio besan? To je neverovatno, kako je vozio dobro je bio i treci... Znam, sada ce njegovi navijaci da kazu pa jesi li gledala kako je pretekao Sumahera? E pa on je na kraju bio sedmi pa ne mozemo o tome da pricamo... Jeste ga lepo obisao, ali sta mu to vredi kada je Kimi pobedio... Decko je osvojio titulu, a sada je jos ljubomoran sto Kimi ima vise pobeda od njega i tu prica kako je bio brzi od Kimija... Pa sto to nije pokazao na stazi?

Goran

pre 20 godina

Svaka cast majstore,najbolji si,i to ubjedljivo!!!
Kako bih zalio da se nisam probudio,
i da sam propustio ovaj spektakl.
Hvala ti na 1h:30min uzivanja
DOZIVOTNO TVOJ NAVIJAC!!!!!!!

shanghai

pre 20 godina

Bravo Kimi! Steta za Montoju zbog titule konstruktora! 2 boda je dostizno i McLaren ce u Kini to stici i prestici ali cemo sigurno gledati dobru trku jer ce i Alonso po prvi put u svojoj karijeri morati brze da vozi i malo za promenu da prestize druge vozace!
GO MCLAREN!!!

Pujdo

pre 20 godina

I jos covek na konferenciji posle trke kaze da se osetio da je brzi od kimija celu trka, ali kao brijatore nije imao dobru taktiku, pa je on morao da obilazi ceo F1 karavan.

Kimi ako budes sledece godine zapalio u Ferari, pa i njima budes lechio decje bolesti, eto nama novog shampiona=Montoja

Aljosa

pre 20 godina

Svaka cast majstore, to je voznja!!!
U trci za pamcenje, najzad Alonzo nekoga da pretekne. Kimi je priznao nakon trke da mu je hod menjaca, tacnije - da mu je sedma brzina bila skracena radi boljeg ubrzavanja na racun nize maksimalne brzine, zato mu je sa gomilom goriva i bilo tesko da pretekne Sumahera, sto je ipak i uspeo.
I dok je Alonzo preticao samo one sa sporim bolidima, Klina, katastrofalno sporog Sumahera i Vebera, Kimi je na svoju listu dodao i Fizikelu u Renou - u zadnjem krugu.
Ako, posle svega, ova trka nije dokaz da je Alonzo, a ne Kimi, ove godine imao puno, puno srece, onda se ja ovde dzabe dopisujem sa nekadasnjim Ferarijevcima, koji su zaboravili Sumija i navijaju za bilo koga samo da je protiv vozaca koji ih podseca na Hakinena.
Na ovo dodajem i pitanje - sta je sa onima koji su pljuvali Kultarda, on do sada skupi 24 poena. Malo li je?
Pozdrav ljubiteljima F1 - do sledeceg vikenda

Bockyro

pre 20 godina

Start iz pretposlednjeg reda + bolid fore posle prvog kruga + preticanje za prvo mesto u poslednjem krugu, sta reci... Dobro dosla timska titulo, nakon Sangaja, naravno:-)

Nenad

pre 20 godina

BRAVO MAJSTORE.
Tako se vozi. Ako nista drugo imaces bar isti broj pobeda kao i sampion ove godine, a vrlo verovatno i vise. Ipak sacekajmo poslednju trku.
Trka fenomenalna.
Montoya bi morao da shvati da se trka ne resava u prvom krugu i da se klupski kolega ne udara u zadnji tocak kad se juri titula za konstruktore.
A Sato. :-))) Juce Sumaher, danas Truli, sutra... Nadam se da za njega nema sutra u formuli 1.
Jedva cekam Kinu. Go Kimi , go McLaren.

iceman

pre 20 godina

JOS JEDNOM SE POKAZALO DA JE KIMI NAJBOLI VOZAC FORMULE 1 DANASNJICE.POZDRAV ZA SVE OBOZAVATELJE MCLAREN MERCEDESA I KIMI RAIKKONENA

kimi lično

pre 20 godina

jos jedan dokaz da je alonso uzeo titulu sticajem nesrecnih(za kimija) okolnosti.
kimi je ne novi shumi, ne novi sena vec buduci najbolji vozac u istoriji f1.
ovo je nepristrasan komentar!

Hristo - opet

pre 20 godina

Ljudi Kimi je danas ostvario pobedu za istoriju!!!
Preteci sve vozace bez 7 stepen brzine, tako da otpustis gas(ler) kad ih preteces e to ne moze niko, ama bash niko!!!
Poniziti onih iz Renoa i sve ostale momcadi nije trebalo, jer ce FIA sad dodati novo pravilo i jedino!!!
1. Kimi bez obzira na kvalifikacija da startuje trku po 10 krugova od kada startuje trka , tako da mozda tada ne bi mogao biti prvi i clan 1 ovog pravila je ako u zadnji krug bude prvi da se njemu podigne BLACK zastavu !!!

Lepi Milance NH

pre 20 godina

Veoma uzbudljiva trka!
Uz jos jednom neverovatnog i nadahnutog Kimija.
Ali dva najlepsa detalja iz tke su mi sto je "nicim zasluzeni" novi svetski sampion tako lagano i gotovo bez napora obisao sada vec bivsega sedmostrukog svetskog sampiona formule 1 i to cak dva puta tokom iste trke.
Zatim je to isto ponovio sa Mark Veberom , jednom onako "ziheraski" preko trave kad je bio skoro potpuno isteran sa staze od coveka koga je pokusao da obidje, ovaj deo trke je inace pod istragom sudija. Toliko o "neagresivnosti" novoga sampiona F-1!

A sad malo vesti i abrova iz boksova:

1. Kako stvari sada stoje naj ozbiljniju ponudu Alonzu je uputila Tojota da za 40 milki po sezoni vozi za njih od 2007. ako se uzme da Flavio kao njegov licni menadzer ima deset posto i da je taj deo znatno veci od onoga, koliko ga trenutno placa, ovaj dil je gotovo stopostotan.
E to sad izaziva mala pomeranja i novo mesanje karata oko toga ko gde ide.

2. Posle ove ponude Tojote ispada da ce Meklarenov tim za 2007. sezonu biti sacinjen iz trougla Montoja, Sumaher i Hakinen????

Sa time sto ako na sledecoj trci Montoja ponovo otpadne i neuzme bodove i Meklaren izgubi titulu konstruktora i sa time i unosne ugovore sa sponzorima, Montoji se drma pozicija vec za narednu sezonu...
Time bi Meklarenov dvojac za 2007. bio sacinjen od sada dva vec bivsa sampiona i isluzena vozaca.
Ovo je za sada naizgled iznenadjenje ali Mihael za sada nema nijednu drugu ponudu osim opcije da ode u penziju. Dakle ugovor sa Meklarenom na tri sezone (1+1+1) koji se obnavlja nakon svake zavrsene i koji se sto se novca tice revidira nakon svake je za Sumahera jedina slamka spasa da ostane u ovoj konkurenciji!

Vise abrova i cinjenica ce izaci na videlo vec sledeceg vikenda jer Tojota vec tada zeli da objavi svoj novi ugovor sa Alonzom.

ognjen

pre 20 godina

Strasna trka, najbolja ove sezone. Kimi je vozio sjajno, ali budimo realni Mclaren je dosta brzi od Renaulta (o ostalima i da ne govorim).
Nadam se samo da su ovi nalozeni klnici tzv. navijaci Mclarena (koji ce sad verovatno u euforiji da pisu komentare) videli zbog cega je Fernando Alonso prvak sveta. Momak je zaista sjajan vozac, vozio je egzibiciono imao 10 ili 11 direktnih preticanja na stazi, a koliko je dobar moze se najbolje videti u poredjenju sa Fizikelom, koji nije nimalo los vozac, naprotiv.

miki

pre 20 godina

Evo još jednog dokaza ko je najbolji vozač u F1 !
Sa pretposlednjeg na prvo mesto, uz fantastičan obilazak Fizikele u poslednjem krugu. Šteta što je Montoja imao udes, inače bi McLaren osigurao titulu konstruktora, ali imaće više sreće u Kini. Napred KIMI do TITULE u 2006 !!!!!

stratus

pre 20 godina

Kimi je pokazao ko je najbolji vozac ove sezone! Niko vise ne moze da kaze kako je Alonso taktizirao, titula sampiona mu je u rukama. Ono sto je danas Kimi odradio, Alonso ce moci samo da sanja! Izborio se protiv svih mogucih pehova! Ni pomeranje unazad niz grid od 10 mesta, ni pljusak na treningu ga nisu zaustavili. Ovom coveku Alosno nije ni do kolena, iako je ovaj drugi uzeo titulu sampiona ove sezone. To se videlo i na konferenciji za stampu gde je Alonso bio bukvalno kao pop..an!

JORG

pre 20 godina

SVAKA CAST MAJSTORE, TRENUTNO NAJBOLJI VOZAC FORMULE 1. STETA STO JE IMAO TOLIKO PEHOVA OVE GODINE. KAKO VOZI I KAKO JE VOZIO ZASLUZIO JE DA BUDE SAMPION SVETA. JEDNOSTAVNO JE NAJBOLJI.

kimi

pre 20 godina

@Lepi Milance NH
Molim te prestani vise sa tim tvojim vestima, licis mi na Veljka Petrovica, zbog koga inace iskljucim ton ako gledam trku na rts-u. Ovde ljudi zele da procitaju misljenja drugih ljudi, a ne ono sto novinari treba da rade...

susjed

pre 20 godina

Mozda Kimi i je njbolji vozac ali da je toliko bolji i nije.
I nije on imao pehova uopce,kada ti pukne
motor u F1 onda se ne radi o pehu vec o
tehnickoj nekompetenciji njegove momacadi.
A vi Kimoljupci malo realnosti,radi se o F1,
a to je natjecanje i tehnike i vozaca....
Ako cete toliko kukati nad njegovim pehovima
predlazem Vam da se vas ljubimac natjece
u trkama magaraca u Tribunju...Tamo mu sigurno nece riknuti motor....

Lazar

pre 20 godina

Mene ovaj Kimi podseca na Tajsona, svi pricaju da je on najbolji ali nikako da to materijalizuje. Bas kao sto je i Tajson jedini svetski prvak u boksu koji je toliko puta bio u BAPSu da se to ne sme prenebregnuti.
Pa da taj Kimi nije toliko puta bio u BAPSu tj da nije toliko puta otpao mozda bi i postao prvak ovako neka gleda kako drugi uzima titulu i to je to.

Ana

pre 20 godina

Pa ništa čudno što je Kimi prvi!On je ove sezone bio najbolji!Zaslužio je ovo nakon svih pehova na stazi i kazne za 10 mjesta unazad i dokazao je ni da ga to ne može omesti...

Mickey

pre 20 godina

Kako stvari stoje i ovaj ce mu motor izgoreti u Kini. On opet ugradi drugi motor, startuje 10 mesta iza, ali ima motor koji je predvidjen da izdrzi samo 1 (jednu)!!! trku, (samim tim poprilicno i snazniji motor od onih za dve trke) i sta ?... POBEDI !

Think abouth that ;)

JEDAN JE HUAAAN PAAAABLO, HUAN PAAABLO MONTOYA!!!

ognjen

pre 20 godina

Da li ovi "navijaci" Kimija i Meklarena imaju svi zajedno vise od 35 godina - tesko, da li su gledali trku uzivo - tesko, da li su realni i objektivni - hm, tesko.
Moram ovde da branim Alonsa iako nisam njegov fan, covek je u daleko sporijem bolidu i u timu sa visestruko manjim budzetom uzeo titulu a vi navijaci Finca u Srbiji (!?) mozete samo da ga mrzite zbog toga.

Rocky

pre 20 godina

Kimi je definitivno moralni šampion.
Inače za sve M$-mrzce mislim da je "deda" pokazao da i sa slabijim bolidom kako se brani pozicija. Ubedljivo najistrajniji je bio u odbijanju napada Kimija i Fernanda u odnosu na druge vozače.

Inače, za razliku od Žaka Vilneva za koga sam još davno prognozirao da će se vratiti u F1, za Hakinena tako nešto ne postoje realne osnove. Čovek se penizonisao i tačka.

kimi lično

pre 20 godina

koje su vam to glupe fore da navijace meklarena prozivate da su klinci?
imam vise godina nego vi odgledanih trka f1
a da je kimi najbolji pokazace naredne sezone

Boutsen

pre 20 godina

Za ove "stare lisce formule 1":
Navijam za Kimija od kada je Hakinen otisao, sto znaci da sam godinama morao da cekam da pocne da pobjedjuje, tj. da McLaren napravi bolid da valja. Ali, i ranije pa i sada, navijam za njega iz prostog razloga sto je covjek 100% vozac i to radi glavom i posebno srcem! Jeste, ima najbrzi bolid, ali to su imali i Sena i Shumi, ali samo pouzdaniji, pa sta?!

nejngo

pre 20 godina

@ognjen
Izvini matori... mi smo svi deca i ti si jako iskusan i upoznat sa svime u F1! Nema veze sto ja F1 pratim duze od tebe i bio sam na nekoliko trka (a idem i sad za vikend)! Zao mi je tvog schumija i ferarija ali "c'esta la vie!" Ne moras svoju tugu i bes da prebacujes na nas...

Vozač

pre 20 godina

@ Ognjen
Evo Ognjene, ja imam 30 godina i navijam za Kimija i Meklaren. I šta sad? Niko normalan ne očekuje da navijač bilo kog tima bude objektivan i šta ti ja znam...
Više puta sam pisao ovde da ne mrzim nikoga, ni jedan tim niti jednog vozača... Alonsa poštujem jer je uspeo u onom što je želeo, ali mislim kao i većina ovde da je izgradio sreću na pehovima Kimija Raikonena!
Fernando je cele sezone vozio kao baba, ali je bio dovoljno pametan da zadrži mesto koje je osvojio na treningu i marljivo skupljao bodove. Tek sada je pokazao zube, kada nije imao šta da izgubi, pa je blistao sa nekim lepim preticanjima...
Sve u svemu nadam se da će poslednja trka sezone biti još bolja i još luđa i da će na kraju Meklaren uzeti titulu konstruktora jer je definitvno bolji!
PS.
Nije Reno daleko sporiji od Mercedesa.
Sporiji jeste, ali je i takav Reno brži od Ferarija...

susjed

pre 20 godina

Tako je Ognjene, tako i ja već dugo pišem ali džaba... Jedina konkurencija mojim Hrvatim u kukanju i plakanju nad nepravdama su ovi Kimoljupci...
Ej ljudi probudite se... Ovo je F1!!!
Tu je oduvijek tehinka bila bitna cak i vise nego vozac...
I možeš milion puta napisati da je Renault ekipa koja se natjecala sa dosta manjim budžetom i da je McLaren svjesno išao na prenaprezanje bolida nauštrb pouzdanosti ali ovi Kimoljupci će to ignorirati...
A par puta sam napisao i da McLaren ima pravo koristiti tri bolida na treningu u petak i samim time više mogućnosti za dobar setup bolida. Iduće godine neće imati tu privilegiju jer se nalaze među prva tri ove godine. No opet nema reakcija...
I gledao sam reprizu trke i mogu reci da je Alonso vozio također odlično i da je izgubio najviše u boksovima. McLaren je brži ali i Kimiju je pomogao safety car (a to ne bi mogli zvati srećom... naravno pa Kimi ne zna što je to sreća), ali sve je dio F1 i rikavanje motora, pucanje guma, safety car...
Za sljedeću sezonu ako Ferari složi dobar bolid niti ja ne isključujem Šumahera na vrhu....

Goran

pre 20 godina

E, stvarno mi je muka od ovih što su se zapalili za Rajkonena! Pa nije on Britni Spirs da toliko žvalite! Ove jeseni, Meklaren je toliko brži od sviju da bi i Kartikejan pobeđivao da ga vozi. (Da se odmah razumemo, ne želim da nipodaštavam njegov uspeh, svaka mu čast ledena!)
Međutim, ima tu još vozača, ja se samo nadam da će dogodine F1 biti zaista uzbudljiva (a ne kao u doba gaženja Ferarija i Šumahera). Zašto? Pa, sad ima barem tri jaka mlada vozača (Kimi, Alonzo, Baton), a valjda ni deda Š. još nije za bacanje ko što mu je auto bio ove godine :-).
Inače, što se tiče hvalospeva za Mercedesa, primetite da je trenutno Reno prvi i na listi konstruktora! Dovoljno je da i u Kini Kimi, po običaju, pobedi, Montoja, po običaju, ne završi, Reno, po običaju, uzme neka vodeća mesta i eto ti "najboljeg Meklarena" !? Hoću da kažem, svaka im čast na brzini, ali KAO TIM, Reno ih je, za mene, već pogazio!

Goran

pre 20 godina

A, da, da dodam: Šumaher je počeo da pobeđuje u Benetonu, i to sa skrnavim Fordovim motorom. Tim je vodio Briatore. Taj tim je sada Reno, i vodi ga Briatore. Taj čovek nije još u rangu legendi kao što je Frenk Vilijams ili Ron Denis, ali je na dobrom putu. Evo, ove godine je njegov tim stvorio najmlađeg šampiona u F1.

Dejan

pre 20 godina

Cele sezone sam govorio da u ovim komentarima ima mnogo preletaca.Setite se pocetka sezone i koliko je navijaca imao Alonso a koliko Kimi.Sad je sve sasvim drugacije.
Medjutim samo je jedan Ferrari!!!
Scuderia forever!!!

rebalza

pre 20 godina

@susjed @vozac svideli su mi se vasi komentari. Gledam sve ove prethodne i mnogo me nervira nerealnost. Ja trenutno ne navijam ni za koga specijalno (ali pratim svaku trku). Na razlicite nacine simpatisem i kimija i alonsa. Mclarenu se nije isplatila taktika ubitacnog motora koji nije siguran… dok se u ovom slucaju isplatila ziheraska voznja alonsa i uopste njegovog tima, koji cak ima sansu da osvoji titulu konstruktora, ali moglo se lako desiti i da bude obrnuto i da ziheraskom taktikom nista ne urade. Ja ipak mislim da pored svega tu titulu zasluzuje Mclaren. A sto se ove trke tice, ovde su i jedan i drugi pokazali da imaju bolje bolide od ostalih ali pored toga da ih znaju upotrebljavati i da su majstori svog zanata. Alonso kod prvog preticanja sumahera je neverovatno rizikovao i odusevio me sto je u brzoj krivini uspeo da ga obidje kada se ovaj nije ni nadao…. Za kimija sam bas navijao da pretekne fizikelu ali nisam verovao da ce uspeti, ali je u poslednjoj prilici on to odradio maksimalno hladno i profesionalno. A moram da se osvrnem i na nekoga ko je spomenuo da je slabe bolide preticao Alonso, pa bre on je pretekao dosta njih, a najvaznije ipak iskusne schumachera i coultharda, i na kraju i webera sa kojim se sam kimi mnogo mucio i koji iz izlaska sa sirkane uspeva da se odmakne jer ima bolji motor za pravac od Ferrari-a. A usput i u ovoj trci je Sato pokazao da stvarno nije normalan i da je vec dugo u f1 i da mu se vise ne treba popustati, meni se mnogo svidja neka njegova lucidnost i sve sam se nadao da ce moci da je kontrolise ali ovako vise nema smisla

McLaren

pre 20 godina

@ognjen
Ognjene, ako pogledaš listu najbržih krugova videćeš da je Raikonen bio brži od Alonsa za samo 50 HILJADITIH delova sekunde, a koliko je samo sekundi i mesta bio iza njega u trci, pa opet pobedio. Pogledaj link:

http://f1.racing-live.com/f1/en/index.html?http://f1.racing-live.com/f1/en/headlines/news/detail/051009145617.shtml

Ogluveh od gluposti

pre 20 godina

Vidim da svi uzivate u gledanju formule 1 ali da prenos kometarisu dva dunstera kvari svaki utisak o formuli 1 kod nas. Predlazem da napisemo peticiju da se oni promene ili da B92 konacno preuzme prenos formule 1 i da ima kao za ligu sampiona kometatore sa lica mesta.

genija za vožnju

pre 20 godina

Nazovite me naivnim,ali na stvari se može gledati i prostom logikom:Svetski prvak je onaj ko osvoji najviše bodova.Titula svetskog prvaka dodeljuje se najboljem vozaču.Logičan zaključak-ove godine najbolji vozač je bio Alonso.Kimi jeste odličan vozač,ali mu nešto fali da bude najbolji.Ovo je druga trka za šampiona koju gubi.Ona sa Šumaherom je bila zaista divovska,jer je Ferrari tada imao bolji bolid.Kimi je sada imao bolji bolid,ali...Nadam se da će biti svetski prvak kada bude u timu za koji ja navijam.U Ferrariju,jašta:)To je i osnovni preduslov da za njega počnem da navijam.

MetalHead /// www.f1menadzer.com

pre 20 godina

@Lepi Milance NH>
Ala si ga odvalio... gde nadje ove informacije?!
Ni u najludjim mastanjima nisam pomislio o takvim kombinacijama.

rebalza

pre 20 godina

@susjed @vozac svideli su mi se vasi komentari. Gledam sve ove prethodne i mnogo me nervira nerealnost. Ja trenutno ne navijam ni za koga specijalno (ali pratim svaku trku). Na razlicite nacine simpatisem i kimija i alonsa. Mclarenu se nije isplatila taktika ubitacnog motora koji nije siguran… dok se u ovom slucaju isplatila ziheraska voznja alonsa i uopste njegovog tima, koji cak ima sansu da osvoji titulu konstruktora, ali moglo se lako desiti i da bude obrnuto i da ziheraskom taktikom nista ne urade. Ja ipak mislim da pored svega tu titulu zasluzuje Mclaren. A sto se ove trke tice, ovde su i jedan i drugi pokazali da imaju bolje bolide od ostalih ali pored toga da ih znaju upotrebljavati i da su majstori svog zanata. Alonso kod prvog preticanja sumahera je neverovatno rizikovao i odusevio me sto je u brzoj krivini uspeo da ga obidje kada se ovaj nije ni nadao…. Za kimija sam bas navijao da pretekne fizikelu ali nisam verovao da ce uspeti, ali je u poslednjoj prilici on to odradio maksimalno hladno i profesionalno. A moram da se osvrnem i na nekoga ko je spomenuo da je slabe bolide preticao Alonso, pa bre on je pretekao dosta njih, a najvaznije ipak iskusne schumachera i coultharda, i na kraju i webera sa kojim se sam kimi mnogo mucio i koji iz izlaska sa sirkane uspeva da se odmakne jer ima bolji motor za pravac od Ferrari-a. A usput i u ovoj trci je Sato pokazao da stvarno nije normalan i da je vec dugo u f1 i da mu se vise ne treba popustati, meni se mnogo svidja neka njegova lucidnost i sve sam se nadao da ce moci da je kontrolise ali ovako vise nema smisla

stratus

pre 20 godina

He, a ovi sto ne vole Kimija mogu samo da ga ne vole, i to je sve. Decko je najkvalitetniji vozac, svidelo se to vama, ili ne. Ono sto je Kimi postigao u ovoj trci Alonso nece za zivota. Evo, u opkladu da se Alonsu nikad nece desiti da startuje sa 17. pozicije i da zavrsi na 1. mestu! Sme neko? A McLaren je definitivno za klasu bolji od Renault-a, samo jos da nije imao toliko pehova. Ali, posle Kine ce vec sve doci na svoje mesto, a dogodine ce Renault samo gutati prasinu koju podizu Mercedesi.

ognjen

pre 20 godina

Vozac:
Jedna ispravka-Alonsov Renault nije mnogo sporiji od Mclarena, Fizikelin jeste. Upravo o tome i pricam sve vreme: uporedite Kimija i Montoju sa jedne strane i Alonsa i Fizikelu sa druge strane. Svi su na pocetku sezone bili u istom polozaju; Kimi i Montoja su vrlo blizu po konkurentnosti (mala prednost za Kimija), dok se za Renaultov dvojac to ne bi moglo reci jer je Alonso zaista superioran u svakom pogledu.
A za ovog koji rece da sam navijac Ferarija, pa prijatelju ne mozes biti dalje od istine (narocito u Sumijevoj eri), ja samo nisam ostrascen i neobjektivan vec smatram da su Alonso i Kimi najbolji vozaci trenutno u F1 (Sumi je ipak izvan konkurencije) i to upravo tim redosledom. Sorry, to je moje smatram prilicno realno razmisljanje.

ognjen

pre 20 godina

Na kraju krajeva, kao sto rece susjed: i Alonso i Kimi bi se u Minardijevom bolidu slatko borili za 19. mesto - ipak je ovo prvenstveno tehnicki sport.
Kad sam vec kod susjeda, moram da pohvalim komentatorski tandem na hrt-u, vrhunski rade posao nema sta. Ovi nasi su sposobni da i najzagrizenijim fanovim ubiju svaku zelju da gledaju trku F1 na rts-u.

Urke

pre 20 godina

Definitivno najuzbudljivija trka ove godine a moze se slobodno reci i u zadnjih pet. Da je Montoya ostao u trci tek bi se onda zakuvalo. Ali za uzbudjenja su se ipak pobrinuli Alonso a posebno Räikkonen. Njegova voznja je za cistu desetku. Nista nam ne preostaje nego da cekamo Kinu pa onda posle Kine kao medvedi u zimski san sve do marta i pocetka nove sezone. Napred Montoya.

****

pre 20 godina

Slazem se da nasi komentatori ubijaju svaku zelju za gledanjem formule 1, bolje prebaciti pa gledati snimak ili ako imate hrt, jos bolje...
Setite se trenutka kada je Sato udario Trulija (sasvim slucajno sam gledala snimak) i gospodin Petrovic kaze da je Baton udario Trulija i ostaje pri svome dok ne vidi da je Baton u boksu posle 10 krugova i kaze "Joj, pogresio sam ono je bio Sato, a ne Baton koji je udario Trulija"... Pa gde to ima? Samo kod nas. Nasi komentatori moraju jos mnogo toga da nauce - neka gledaju kako to trade ljudi na hrt-u ili jos bolje na eurosportu ili dsf-u... Njih je milina slusati (ko razume, naravno)!

Aljosa

pre 20 godina

Samo da podsetim sve one koji misle da je lako voziti Meklaren, i da je Kimi zato brz.
Podsetite se na sta je licio prosle godine Meklaren, pa je Kimi odrao Sumahera i to bas na "vozackoj" stazi Spa.
Nije to nista, 2002. godine Ferari je bio jos ubojitiji, a na kvalifikacijama, koje su se tada vozile tako da su svi imali goriva za tri kruga, Kimi sa ocajnim bolidom bude samo 0,100 sporiji od Sumija.
Sa malo unapredjenim bolidom iz 2002., dok se bezuspesno cekao novi bolid, koji nikada nije predstavljen, Kimi je tokom cele 2003. uspevao da se bori za titulu sa Sumaherom.
Sada sve strucnjake pitam - koji vas je vozac, u sporijem ili brzem bolidu, u poslednjih nekoliko godina kontinuirano vise impresionirao od Kimija?
Sto se Benetona iz 1994. tice i stalne price "Sumaher je osvojio prvu titulu sa losim motorom", podsecam da je te iste godine Beneton, dokazano, imao prljav motor, a glavni rival mu poginuo, dok je njegovoj zameni, Hilu, namerno izazvao udes kako bi se spasao preticanja u poslednjoj trci i tako sacuvao minimalnu prednost. Sta je tu za ponositi se?

susjed

pre 20 godina

To ognjen i rebalza ...slazem se s vama u svemu što ste napisali.
I da napomenem,neka ljdui vole Kimija ali nemojte toliko protiv Alonsa...
Ja prvenstveno navijam za Renault jer
im se divim koliko su toga osvojili u 90ima...čini mi se 6 titula.

Darko

pre 20 godina

Bravo Aljosa,napokon se neko setio kako je sumaher dosao do titule i na sta je sve spreman,o njemu ipak ne treba trositi reci jer nije ih vredan.
A,sto se tice polemike ko je bolji Kimi ili Alonso,videcemo njih dvojica su mladi i tek ce se rivalitet razvijati a,vreme ce pokazati ko je bolji.
Moje licne simpatije su na strani Raikonena ali ne mogu da kazem da Alonso (Reno) nije posteno dosao do titule ali to je F1,samo da ne bude vise moralnih bogalja kao sto je MS.

dejan

pre 20 godina

Ove komentare je isto toliko zanimljivo citati koliko je zanimljivo gledati same trke. Uvek posle trke se radujem nastavku trke na sportskim vestima b92. Ko ce tu da pobedi, kimijevci, meklarenovci ili reno i alonso, a mozda cak i sumaher?
U svakom slucaju cestitke Kimiju na pobedi u Japanu, takodje i Alonsu na tituli, koji je u ovoj trci pokazao da zna da vozi i da titula ipak nije potpuno ne zasluzena (po meklarenovcima,iako je Kimi sa sedamnaestog na prvo Alonso je sa sesnaestog mesta na trece, malo li je?)
Iskreno sa nadam da ce ferari sledece godine ispraviti ovogodisnje nedostatke i greske i biti u borbi za titulu bez obzira ko bude vozio (ako bude Kimi videcemo koga ima vise ovde, kimijevaca ili meklarenovaca) pa da trke budu jos zanimljivije a komentari jos ostriji.
Pozdrav svima!

Max Mosley

pre 20 godina

Molim eksperte koji imaju materijalne dokaze o Sumaherovim prevarama da se hitno jave na adresu: FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE, 8, Place de la Concorde
75008 Paris France
Telefon: +33 1 43 12 44 55
Faks: +33 1 43 12 44 66
Zajedno cemo formirati ekspertski tim koji ce Sumaheru oduzeti sve titule od 1994. naovamo, a Ferariju od 1952. Pravda mora biti zadovoljena. Strucnjaci, napred!

Pujdo

pre 20 godina

Zamislite da Alonso startuje sa zadnjeg-predzadnjeg mesta, i da pobedi.
Da li mozete da zamislite takvu situaciju?
Normalno da takva situacija ne moze ni da se zamisli, a kamoli da se to i dogodi.
E vidite u tome je razlika izmedju Kimija i Alonsa.
Alonso zavrsava-odradjuje krug po krug, a Kimi se trka.

ferrari pg

pre 20 godina

ne pisite svasta za nesto sto niste sigurni a pogotovo ne za sedmostrukog prvaka i ne zaboravite ferari je jedina autenticna ekipa od osnivanja trka f1

Vozač

pre 20 godina

@ ferrari pg
Nisam baš primetio da je neko vređao njegovo bivše veličanstvo sedmostrukog šampiona...
Čovek je bio šampion, vreme ga je zgazilo, pojavili su se novi klinci, željni pobeda i sasvim je normalno da Šumi polako ode u istoriju, pa ne može stalno da bude prvi 100 godina...
Na njemu je da odluči kako će to biti, kao sedmostruki šampion ili kao neko ko je nekada bio šampion, a onda se srozao na najniže grane...
Što se tiče Ferarija, po čemu je on to jedini autentičan tim? Dobri su, ali više nisu najbolji, proćiće sada neko vreme kada će vladati Mercedes i Reno, pa kasnije možda opet Ferari itd...
Realno zar ne?

NIkola

pre 20 godina

To Kimi ti si buducnost ovog sporta...Svaka cast!!!
Alonso je najmladji deda u F1...covek ce do kraja karijere imati najvise trecih mesta u istoriji...

****

pre 20 godina

TRka je bila fenomenalna, a Kimi je vozio fantasticno!!! Onaj ko nije gledao trku ne moze ni da pretpostavi sta se desavalo na Suzuki! Niste pomenuli da je Montoja vec u prvom krugu imao udes kao i da su se tokom trke vise puta ponavljali dueli izmedju Alonsa i Sumahera, kao i Kimija i Sumahera. Kimi je pobedio jer je definitivno bio bolji i imao je zelju da pobedi! Kao sto je sam i posle trke rekao - ovo mu je bila najteza pobeda do sada, ali bas zato i najlepsa!
BRAVO KIMI! GO MCLAREN! GO KIMI!

kimi

pre 20 godina

Jeste li videli Alonsa na postolju, kako je bio besan? To je neverovatno, kako je vozio dobro je bio i treci... Znam, sada ce njegovi navijaci da kazu pa jesi li gledala kako je pretekao Sumahera? E pa on je na kraju bio sedmi pa ne mozemo o tome da pricamo... Jeste ga lepo obisao, ali sta mu to vredi kada je Kimi pobedio... Decko je osvojio titulu, a sada je jos ljubomoran sto Kimi ima vise pobeda od njega i tu prica kako je bio brzi od Kimija... Pa sto to nije pokazao na stazi?

Goran

pre 20 godina

Svaka cast majstore,najbolji si,i to ubjedljivo!!!
Kako bih zalio da se nisam probudio,
i da sam propustio ovaj spektakl.
Hvala ti na 1h:30min uzivanja
DOZIVOTNO TVOJ NAVIJAC!!!!!!!

shanghai

pre 20 godina

Bravo Kimi! Steta za Montoju zbog titule konstruktora! 2 boda je dostizno i McLaren ce u Kini to stici i prestici ali cemo sigurno gledati dobru trku jer ce i Alonso po prvi put u svojoj karijeri morati brze da vozi i malo za promenu da prestize druge vozace!
GO MCLAREN!!!

Pujdo

pre 20 godina

I jos covek na konferenciji posle trke kaze da se osetio da je brzi od kimija celu trka, ali kao brijatore nije imao dobru taktiku, pa je on morao da obilazi ceo F1 karavan.

Kimi ako budes sledece godine zapalio u Ferari, pa i njima budes lechio decje bolesti, eto nama novog shampiona=Montoja

Aljosa

pre 20 godina

Svaka cast majstore, to je voznja!!!
U trci za pamcenje, najzad Alonzo nekoga da pretekne. Kimi je priznao nakon trke da mu je hod menjaca, tacnije - da mu je sedma brzina bila skracena radi boljeg ubrzavanja na racun nize maksimalne brzine, zato mu je sa gomilom goriva i bilo tesko da pretekne Sumahera, sto je ipak i uspeo.
I dok je Alonzo preticao samo one sa sporim bolidima, Klina, katastrofalno sporog Sumahera i Vebera, Kimi je na svoju listu dodao i Fizikelu u Renou - u zadnjem krugu.
Ako, posle svega, ova trka nije dokaz da je Alonzo, a ne Kimi, ove godine imao puno, puno srece, onda se ja ovde dzabe dopisujem sa nekadasnjim Ferarijevcima, koji su zaboravili Sumija i navijaju za bilo koga samo da je protiv vozaca koji ih podseca na Hakinena.
Na ovo dodajem i pitanje - sta je sa onima koji su pljuvali Kultarda, on do sada skupi 24 poena. Malo li je?
Pozdrav ljubiteljima F1 - do sledeceg vikenda

Bockyro

pre 20 godina

Start iz pretposlednjeg reda + bolid fore posle prvog kruga + preticanje za prvo mesto u poslednjem krugu, sta reci... Dobro dosla timska titulo, nakon Sangaja, naravno:-)

Nenad

pre 20 godina

BRAVO MAJSTORE.
Tako se vozi. Ako nista drugo imaces bar isti broj pobeda kao i sampion ove godine, a vrlo verovatno i vise. Ipak sacekajmo poslednju trku.
Trka fenomenalna.
Montoya bi morao da shvati da se trka ne resava u prvom krugu i da se klupski kolega ne udara u zadnji tocak kad se juri titula za konstruktore.
A Sato. :-))) Juce Sumaher, danas Truli, sutra... Nadam se da za njega nema sutra u formuli 1.
Jedva cekam Kinu. Go Kimi , go McLaren.

iceman

pre 20 godina

JOS JEDNOM SE POKAZALO DA JE KIMI NAJBOLI VOZAC FORMULE 1 DANASNJICE.POZDRAV ZA SVE OBOZAVATELJE MCLAREN MERCEDESA I KIMI RAIKKONENA

kimi lično

pre 20 godina

jos jedan dokaz da je alonso uzeo titulu sticajem nesrecnih(za kimija) okolnosti.
kimi je ne novi shumi, ne novi sena vec buduci najbolji vozac u istoriji f1.
ovo je nepristrasan komentar!

Hristo - opet

pre 20 godina

Ljudi Kimi je danas ostvario pobedu za istoriju!!!
Preteci sve vozace bez 7 stepen brzine, tako da otpustis gas(ler) kad ih preteces e to ne moze niko, ama bash niko!!!
Poniziti onih iz Renoa i sve ostale momcadi nije trebalo, jer ce FIA sad dodati novo pravilo i jedino!!!
1. Kimi bez obzira na kvalifikacija da startuje trku po 10 krugova od kada startuje trka , tako da mozda tada ne bi mogao biti prvi i clan 1 ovog pravila je ako u zadnji krug bude prvi da se njemu podigne BLACK zastavu !!!

Lepi Milance NH

pre 20 godina

Veoma uzbudljiva trka!
Uz jos jednom neverovatnog i nadahnutog Kimija.
Ali dva najlepsa detalja iz tke su mi sto je "nicim zasluzeni" novi svetski sampion tako lagano i gotovo bez napora obisao sada vec bivsega sedmostrukog svetskog sampiona formule 1 i to cak dva puta tokom iste trke.
Zatim je to isto ponovio sa Mark Veberom , jednom onako "ziheraski" preko trave kad je bio skoro potpuno isteran sa staze od coveka koga je pokusao da obidje, ovaj deo trke je inace pod istragom sudija. Toliko o "neagresivnosti" novoga sampiona F-1!

A sad malo vesti i abrova iz boksova:

1. Kako stvari sada stoje naj ozbiljniju ponudu Alonzu je uputila Tojota da za 40 milki po sezoni vozi za njih od 2007. ako se uzme da Flavio kao njegov licni menadzer ima deset posto i da je taj deo znatno veci od onoga, koliko ga trenutno placa, ovaj dil je gotovo stopostotan.
E to sad izaziva mala pomeranja i novo mesanje karata oko toga ko gde ide.

2. Posle ove ponude Tojote ispada da ce Meklarenov tim za 2007. sezonu biti sacinjen iz trougla Montoja, Sumaher i Hakinen????

Sa time sto ako na sledecoj trci Montoja ponovo otpadne i neuzme bodove i Meklaren izgubi titulu konstruktora i sa time i unosne ugovore sa sponzorima, Montoji se drma pozicija vec za narednu sezonu...
Time bi Meklarenov dvojac za 2007. bio sacinjen od sada dva vec bivsa sampiona i isluzena vozaca.
Ovo je za sada naizgled iznenadjenje ali Mihael za sada nema nijednu drugu ponudu osim opcije da ode u penziju. Dakle ugovor sa Meklarenom na tri sezone (1+1+1) koji se obnavlja nakon svake zavrsene i koji se sto se novca tice revidira nakon svake je za Sumahera jedina slamka spasa da ostane u ovoj konkurenciji!

Vise abrova i cinjenica ce izaci na videlo vec sledeceg vikenda jer Tojota vec tada zeli da objavi svoj novi ugovor sa Alonzom.

ognjen

pre 20 godina

Strasna trka, najbolja ove sezone. Kimi je vozio sjajno, ali budimo realni Mclaren je dosta brzi od Renaulta (o ostalima i da ne govorim).
Nadam se samo da su ovi nalozeni klnici tzv. navijaci Mclarena (koji ce sad verovatno u euforiji da pisu komentare) videli zbog cega je Fernando Alonso prvak sveta. Momak je zaista sjajan vozac, vozio je egzibiciono imao 10 ili 11 direktnih preticanja na stazi, a koliko je dobar moze se najbolje videti u poredjenju sa Fizikelom, koji nije nimalo los vozac, naprotiv.

miki

pre 20 godina

Evo još jednog dokaza ko je najbolji vozač u F1 !
Sa pretposlednjeg na prvo mesto, uz fantastičan obilazak Fizikele u poslednjem krugu. Šteta što je Montoja imao udes, inače bi McLaren osigurao titulu konstruktora, ali imaće više sreće u Kini. Napred KIMI do TITULE u 2006 !!!!!

stratus

pre 20 godina

Kimi je pokazao ko je najbolji vozac ove sezone! Niko vise ne moze da kaze kako je Alonso taktizirao, titula sampiona mu je u rukama. Ono sto je danas Kimi odradio, Alonso ce moci samo da sanja! Izborio se protiv svih mogucih pehova! Ni pomeranje unazad niz grid od 10 mesta, ni pljusak na treningu ga nisu zaustavili. Ovom coveku Alosno nije ni do kolena, iako je ovaj drugi uzeo titulu sampiona ove sezone. To se videlo i na konferenciji za stampu gde je Alonso bio bukvalno kao pop..an!

JORG

pre 20 godina

SVAKA CAST MAJSTORE, TRENUTNO NAJBOLJI VOZAC FORMULE 1. STETA STO JE IMAO TOLIKO PEHOVA OVE GODINE. KAKO VOZI I KAKO JE VOZIO ZASLUZIO JE DA BUDE SAMPION SVETA. JEDNOSTAVNO JE NAJBOLJI.

kimi

pre 20 godina

@Lepi Milance NH
Molim te prestani vise sa tim tvojim vestima, licis mi na Veljka Petrovica, zbog koga inace iskljucim ton ako gledam trku na rts-u. Ovde ljudi zele da procitaju misljenja drugih ljudi, a ne ono sto novinari treba da rade...

susjed

pre 20 godina

Mozda Kimi i je njbolji vozac ali da je toliko bolji i nije.
I nije on imao pehova uopce,kada ti pukne
motor u F1 onda se ne radi o pehu vec o
tehnickoj nekompetenciji njegove momacadi.
A vi Kimoljupci malo realnosti,radi se o F1,
a to je natjecanje i tehnike i vozaca....
Ako cete toliko kukati nad njegovim pehovima
predlazem Vam da se vas ljubimac natjece
u trkama magaraca u Tribunju...Tamo mu sigurno nece riknuti motor....

Lazar

pre 20 godina

Mene ovaj Kimi podseca na Tajsona, svi pricaju da je on najbolji ali nikako da to materijalizuje. Bas kao sto je i Tajson jedini svetski prvak u boksu koji je toliko puta bio u BAPSu da se to ne sme prenebregnuti.
Pa da taj Kimi nije toliko puta bio u BAPSu tj da nije toliko puta otpao mozda bi i postao prvak ovako neka gleda kako drugi uzima titulu i to je to.

Ana

pre 20 godina

Pa ništa čudno što je Kimi prvi!On je ove sezone bio najbolji!Zaslužio je ovo nakon svih pehova na stazi i kazne za 10 mjesta unazad i dokazao je ni da ga to ne može omesti...

Mickey

pre 20 godina

Kako stvari stoje i ovaj ce mu motor izgoreti u Kini. On opet ugradi drugi motor, startuje 10 mesta iza, ali ima motor koji je predvidjen da izdrzi samo 1 (jednu)!!! trku, (samim tim poprilicno i snazniji motor od onih za dve trke) i sta ?... POBEDI !

Think abouth that ;)

JEDAN JE HUAAAN PAAAABLO, HUAN PAAABLO MONTOYA!!!

ognjen

pre 20 godina

Da li ovi "navijaci" Kimija i Meklarena imaju svi zajedno vise od 35 godina - tesko, da li su gledali trku uzivo - tesko, da li su realni i objektivni - hm, tesko.
Moram ovde da branim Alonsa iako nisam njegov fan, covek je u daleko sporijem bolidu i u timu sa visestruko manjim budzetom uzeo titulu a vi navijaci Finca u Srbiji (!?) mozete samo da ga mrzite zbog toga.

Rocky

pre 20 godina

Kimi je definitivno moralni šampion.
Inače za sve M$-mrzce mislim da je "deda" pokazao da i sa slabijim bolidom kako se brani pozicija. Ubedljivo najistrajniji je bio u odbijanju napada Kimija i Fernanda u odnosu na druge vozače.

Inače, za razliku od Žaka Vilneva za koga sam još davno prognozirao da će se vratiti u F1, za Hakinena tako nešto ne postoje realne osnove. Čovek se penizonisao i tačka.

kimi lično

pre 20 godina

koje su vam to glupe fore da navijace meklarena prozivate da su klinci?
imam vise godina nego vi odgledanih trka f1
a da je kimi najbolji pokazace naredne sezone

Boutsen

pre 20 godina

Za ove "stare lisce formule 1":
Navijam za Kimija od kada je Hakinen otisao, sto znaci da sam godinama morao da cekam da pocne da pobjedjuje, tj. da McLaren napravi bolid da valja. Ali, i ranije pa i sada, navijam za njega iz prostog razloga sto je covjek 100% vozac i to radi glavom i posebno srcem! Jeste, ima najbrzi bolid, ali to su imali i Sena i Shumi, ali samo pouzdaniji, pa sta?!

nejngo

pre 20 godina

@ognjen
Izvini matori... mi smo svi deca i ti si jako iskusan i upoznat sa svime u F1! Nema veze sto ja F1 pratim duze od tebe i bio sam na nekoliko trka (a idem i sad za vikend)! Zao mi je tvog schumija i ferarija ali "c'esta la vie!" Ne moras svoju tugu i bes da prebacujes na nas...

Vozač

pre 20 godina

@ Ognjen
Evo Ognjene, ja imam 30 godina i navijam za Kimija i Meklaren. I šta sad? Niko normalan ne očekuje da navijač bilo kog tima bude objektivan i šta ti ja znam...
Više puta sam pisao ovde da ne mrzim nikoga, ni jedan tim niti jednog vozača... Alonsa poštujem jer je uspeo u onom što je želeo, ali mislim kao i većina ovde da je izgradio sreću na pehovima Kimija Raikonena!
Fernando je cele sezone vozio kao baba, ali je bio dovoljno pametan da zadrži mesto koje je osvojio na treningu i marljivo skupljao bodove. Tek sada je pokazao zube, kada nije imao šta da izgubi, pa je blistao sa nekim lepim preticanjima...
Sve u svemu nadam se da će poslednja trka sezone biti još bolja i još luđa i da će na kraju Meklaren uzeti titulu konstruktora jer je definitvno bolji!
PS.
Nije Reno daleko sporiji od Mercedesa.
Sporiji jeste, ali je i takav Reno brži od Ferarija...

susjed

pre 20 godina

Tako je Ognjene, tako i ja već dugo pišem ali džaba... Jedina konkurencija mojim Hrvatim u kukanju i plakanju nad nepravdama su ovi Kimoljupci...
Ej ljudi probudite se... Ovo je F1!!!
Tu je oduvijek tehinka bila bitna cak i vise nego vozac...
I možeš milion puta napisati da je Renault ekipa koja se natjecala sa dosta manjim budžetom i da je McLaren svjesno išao na prenaprezanje bolida nauštrb pouzdanosti ali ovi Kimoljupci će to ignorirati...
A par puta sam napisao i da McLaren ima pravo koristiti tri bolida na treningu u petak i samim time više mogućnosti za dobar setup bolida. Iduće godine neće imati tu privilegiju jer se nalaze među prva tri ove godine. No opet nema reakcija...
I gledao sam reprizu trke i mogu reci da je Alonso vozio također odlično i da je izgubio najviše u boksovima. McLaren je brži ali i Kimiju je pomogao safety car (a to ne bi mogli zvati srećom... naravno pa Kimi ne zna što je to sreća), ali sve je dio F1 i rikavanje motora, pucanje guma, safety car...
Za sljedeću sezonu ako Ferari složi dobar bolid niti ja ne isključujem Šumahera na vrhu....

Goran

pre 20 godina

E, stvarno mi je muka od ovih što su se zapalili za Rajkonena! Pa nije on Britni Spirs da toliko žvalite! Ove jeseni, Meklaren je toliko brži od sviju da bi i Kartikejan pobeđivao da ga vozi. (Da se odmah razumemo, ne želim da nipodaštavam njegov uspeh, svaka mu čast ledena!)
Međutim, ima tu još vozača, ja se samo nadam da će dogodine F1 biti zaista uzbudljiva (a ne kao u doba gaženja Ferarija i Šumahera). Zašto? Pa, sad ima barem tri jaka mlada vozača (Kimi, Alonzo, Baton), a valjda ni deda Š. još nije za bacanje ko što mu je auto bio ove godine :-).
Inače, što se tiče hvalospeva za Mercedesa, primetite da je trenutno Reno prvi i na listi konstruktora! Dovoljno je da i u Kini Kimi, po običaju, pobedi, Montoja, po običaju, ne završi, Reno, po običaju, uzme neka vodeća mesta i eto ti "najboljeg Meklarena" !? Hoću da kažem, svaka im čast na brzini, ali KAO TIM, Reno ih je, za mene, već pogazio!

Goran

pre 20 godina

A, da, da dodam: Šumaher je počeo da pobeđuje u Benetonu, i to sa skrnavim Fordovim motorom. Tim je vodio Briatore. Taj tim je sada Reno, i vodi ga Briatore. Taj čovek nije još u rangu legendi kao što je Frenk Vilijams ili Ron Denis, ali je na dobrom putu. Evo, ove godine je njegov tim stvorio najmlađeg šampiona u F1.

Dejan

pre 20 godina

Cele sezone sam govorio da u ovim komentarima ima mnogo preletaca.Setite se pocetka sezone i koliko je navijaca imao Alonso a koliko Kimi.Sad je sve sasvim drugacije.
Medjutim samo je jedan Ferrari!!!
Scuderia forever!!!

rebalza

pre 20 godina

@susjed @vozac svideli su mi se vasi komentari. Gledam sve ove prethodne i mnogo me nervira nerealnost. Ja trenutno ne navijam ni za koga specijalno (ali pratim svaku trku). Na razlicite nacine simpatisem i kimija i alonsa. Mclarenu se nije isplatila taktika ubitacnog motora koji nije siguran… dok se u ovom slucaju isplatila ziheraska voznja alonsa i uopste njegovog tima, koji cak ima sansu da osvoji titulu konstruktora, ali moglo se lako desiti i da bude obrnuto i da ziheraskom taktikom nista ne urade. Ja ipak mislim da pored svega tu titulu zasluzuje Mclaren. A sto se ove trke tice, ovde su i jedan i drugi pokazali da imaju bolje bolide od ostalih ali pored toga da ih znaju upotrebljavati i da su majstori svog zanata. Alonso kod prvog preticanja sumahera je neverovatno rizikovao i odusevio me sto je u brzoj krivini uspeo da ga obidje kada se ovaj nije ni nadao…. Za kimija sam bas navijao da pretekne fizikelu ali nisam verovao da ce uspeti, ali je u poslednjoj prilici on to odradio maksimalno hladno i profesionalno. A moram da se osvrnem i na nekoga ko je spomenuo da je slabe bolide preticao Alonso, pa bre on je pretekao dosta njih, a najvaznije ipak iskusne schumachera i coultharda, i na kraju i webera sa kojim se sam kimi mnogo mucio i koji iz izlaska sa sirkane uspeva da se odmakne jer ima bolji motor za pravac od Ferrari-a. A usput i u ovoj trci je Sato pokazao da stvarno nije normalan i da je vec dugo u f1 i da mu se vise ne treba popustati, meni se mnogo svidja neka njegova lucidnost i sve sam se nadao da ce moci da je kontrolise ali ovako vise nema smisla

McLaren

pre 20 godina

@ognjen
Ognjene, ako pogledaš listu najbržih krugova videćeš da je Raikonen bio brži od Alonsa za samo 50 HILJADITIH delova sekunde, a koliko je samo sekundi i mesta bio iza njega u trci, pa opet pobedio. Pogledaj link:

http://f1.racing-live.com/f1/en/index.html?http://f1.racing-live.com/f1/en/headlines/news/detail/051009145617.shtml

Ogluveh od gluposti

pre 20 godina

Vidim da svi uzivate u gledanju formule 1 ali da prenos kometarisu dva dunstera kvari svaki utisak o formuli 1 kod nas. Predlazem da napisemo peticiju da se oni promene ili da B92 konacno preuzme prenos formule 1 i da ima kao za ligu sampiona kometatore sa lica mesta.

genija za vožnju

pre 20 godina

Nazovite me naivnim,ali na stvari se može gledati i prostom logikom:Svetski prvak je onaj ko osvoji najviše bodova.Titula svetskog prvaka dodeljuje se najboljem vozaču.Logičan zaključak-ove godine najbolji vozač je bio Alonso.Kimi jeste odličan vozač,ali mu nešto fali da bude najbolji.Ovo je druga trka za šampiona koju gubi.Ona sa Šumaherom je bila zaista divovska,jer je Ferrari tada imao bolji bolid.Kimi je sada imao bolji bolid,ali...Nadam se da će biti svetski prvak kada bude u timu za koji ja navijam.U Ferrariju,jašta:)To je i osnovni preduslov da za njega počnem da navijam.

MetalHead /// www.f1menadzer.com

pre 20 godina

@Lepi Milance NH>
Ala si ga odvalio... gde nadje ove informacije?!
Ni u najludjim mastanjima nisam pomislio o takvim kombinacijama.

rebalza

pre 20 godina

@susjed @vozac svideli su mi se vasi komentari. Gledam sve ove prethodne i mnogo me nervira nerealnost. Ja trenutno ne navijam ni za koga specijalno (ali pratim svaku trku). Na razlicite nacine simpatisem i kimija i alonsa. Mclarenu se nije isplatila taktika ubitacnog motora koji nije siguran… dok se u ovom slucaju isplatila ziheraska voznja alonsa i uopste njegovog tima, koji cak ima sansu da osvoji titulu konstruktora, ali moglo se lako desiti i da bude obrnuto i da ziheraskom taktikom nista ne urade. Ja ipak mislim da pored svega tu titulu zasluzuje Mclaren. A sto se ove trke tice, ovde su i jedan i drugi pokazali da imaju bolje bolide od ostalih ali pored toga da ih znaju upotrebljavati i da su majstori svog zanata. Alonso kod prvog preticanja sumahera je neverovatno rizikovao i odusevio me sto je u brzoj krivini uspeo da ga obidje kada se ovaj nije ni nadao…. Za kimija sam bas navijao da pretekne fizikelu ali nisam verovao da ce uspeti, ali je u poslednjoj prilici on to odradio maksimalno hladno i profesionalno. A moram da se osvrnem i na nekoga ko je spomenuo da je slabe bolide preticao Alonso, pa bre on je pretekao dosta njih, a najvaznije ipak iskusne schumachera i coultharda, i na kraju i webera sa kojim se sam kimi mnogo mucio i koji iz izlaska sa sirkane uspeva da se odmakne jer ima bolji motor za pravac od Ferrari-a. A usput i u ovoj trci je Sato pokazao da stvarno nije normalan i da je vec dugo u f1 i da mu se vise ne treba popustati, meni se mnogo svidja neka njegova lucidnost i sve sam se nadao da ce moci da je kontrolise ali ovako vise nema smisla

stratus

pre 20 godina

He, a ovi sto ne vole Kimija mogu samo da ga ne vole, i to je sve. Decko je najkvalitetniji vozac, svidelo se to vama, ili ne. Ono sto je Kimi postigao u ovoj trci Alonso nece za zivota. Evo, u opkladu da se Alonsu nikad nece desiti da startuje sa 17. pozicije i da zavrsi na 1. mestu! Sme neko? A McLaren je definitivno za klasu bolji od Renault-a, samo jos da nije imao toliko pehova. Ali, posle Kine ce vec sve doci na svoje mesto, a dogodine ce Renault samo gutati prasinu koju podizu Mercedesi.

ognjen

pre 20 godina

Vozac:
Jedna ispravka-Alonsov Renault nije mnogo sporiji od Mclarena, Fizikelin jeste. Upravo o tome i pricam sve vreme: uporedite Kimija i Montoju sa jedne strane i Alonsa i Fizikelu sa druge strane. Svi su na pocetku sezone bili u istom polozaju; Kimi i Montoja su vrlo blizu po konkurentnosti (mala prednost za Kimija), dok se za Renaultov dvojac to ne bi moglo reci jer je Alonso zaista superioran u svakom pogledu.
A za ovog koji rece da sam navijac Ferarija, pa prijatelju ne mozes biti dalje od istine (narocito u Sumijevoj eri), ja samo nisam ostrascen i neobjektivan vec smatram da su Alonso i Kimi najbolji vozaci trenutno u F1 (Sumi je ipak izvan konkurencije) i to upravo tim redosledom. Sorry, to je moje smatram prilicno realno razmisljanje.

ognjen

pre 20 godina

Na kraju krajeva, kao sto rece susjed: i Alonso i Kimi bi se u Minardijevom bolidu slatko borili za 19. mesto - ipak je ovo prvenstveno tehnicki sport.
Kad sam vec kod susjeda, moram da pohvalim komentatorski tandem na hrt-u, vrhunski rade posao nema sta. Ovi nasi su sposobni da i najzagrizenijim fanovim ubiju svaku zelju da gledaju trku F1 na rts-u.

Urke

pre 20 godina

Definitivno najuzbudljivija trka ove godine a moze se slobodno reci i u zadnjih pet. Da je Montoya ostao u trci tek bi se onda zakuvalo. Ali za uzbudjenja su se ipak pobrinuli Alonso a posebno Räikkonen. Njegova voznja je za cistu desetku. Nista nam ne preostaje nego da cekamo Kinu pa onda posle Kine kao medvedi u zimski san sve do marta i pocetka nove sezone. Napred Montoya.

****

pre 20 godina

Slazem se da nasi komentatori ubijaju svaku zelju za gledanjem formule 1, bolje prebaciti pa gledati snimak ili ako imate hrt, jos bolje...
Setite se trenutka kada je Sato udario Trulija (sasvim slucajno sam gledala snimak) i gospodin Petrovic kaze da je Baton udario Trulija i ostaje pri svome dok ne vidi da je Baton u boksu posle 10 krugova i kaze "Joj, pogresio sam ono je bio Sato, a ne Baton koji je udario Trulija"... Pa gde to ima? Samo kod nas. Nasi komentatori moraju jos mnogo toga da nauce - neka gledaju kako to trade ljudi na hrt-u ili jos bolje na eurosportu ili dsf-u... Njih je milina slusati (ko razume, naravno)!

Aljosa

pre 20 godina

Samo da podsetim sve one koji misle da je lako voziti Meklaren, i da je Kimi zato brz.
Podsetite se na sta je licio prosle godine Meklaren, pa je Kimi odrao Sumahera i to bas na "vozackoj" stazi Spa.
Nije to nista, 2002. godine Ferari je bio jos ubojitiji, a na kvalifikacijama, koje su se tada vozile tako da su svi imali goriva za tri kruga, Kimi sa ocajnim bolidom bude samo 0,100 sporiji od Sumija.
Sa malo unapredjenim bolidom iz 2002., dok se bezuspesno cekao novi bolid, koji nikada nije predstavljen, Kimi je tokom cele 2003. uspevao da se bori za titulu sa Sumaherom.
Sada sve strucnjake pitam - koji vas je vozac, u sporijem ili brzem bolidu, u poslednjih nekoliko godina kontinuirano vise impresionirao od Kimija?
Sto se Benetona iz 1994. tice i stalne price "Sumaher je osvojio prvu titulu sa losim motorom", podsecam da je te iste godine Beneton, dokazano, imao prljav motor, a glavni rival mu poginuo, dok je njegovoj zameni, Hilu, namerno izazvao udes kako bi se spasao preticanja u poslednjoj trci i tako sacuvao minimalnu prednost. Sta je tu za ponositi se?

susjed

pre 20 godina

To ognjen i rebalza ...slazem se s vama u svemu što ste napisali.
I da napomenem,neka ljdui vole Kimija ali nemojte toliko protiv Alonsa...
Ja prvenstveno navijam za Renault jer
im se divim koliko su toga osvojili u 90ima...čini mi se 6 titula.

Darko

pre 20 godina

Bravo Aljosa,napokon se neko setio kako je sumaher dosao do titule i na sta je sve spreman,o njemu ipak ne treba trositi reci jer nije ih vredan.
A,sto se tice polemike ko je bolji Kimi ili Alonso,videcemo njih dvojica su mladi i tek ce se rivalitet razvijati a,vreme ce pokazati ko je bolji.
Moje licne simpatije su na strani Raikonena ali ne mogu da kazem da Alonso (Reno) nije posteno dosao do titule ali to je F1,samo da ne bude vise moralnih bogalja kao sto je MS.

dejan

pre 20 godina

Ove komentare je isto toliko zanimljivo citati koliko je zanimljivo gledati same trke. Uvek posle trke se radujem nastavku trke na sportskim vestima b92. Ko ce tu da pobedi, kimijevci, meklarenovci ili reno i alonso, a mozda cak i sumaher?
U svakom slucaju cestitke Kimiju na pobedi u Japanu, takodje i Alonsu na tituli, koji je u ovoj trci pokazao da zna da vozi i da titula ipak nije potpuno ne zasluzena (po meklarenovcima,iako je Kimi sa sedamnaestog na prvo Alonso je sa sesnaestog mesta na trece, malo li je?)
Iskreno sa nadam da ce ferari sledece godine ispraviti ovogodisnje nedostatke i greske i biti u borbi za titulu bez obzira ko bude vozio (ako bude Kimi videcemo koga ima vise ovde, kimijevaca ili meklarenovaca) pa da trke budu jos zanimljivije a komentari jos ostriji.
Pozdrav svima!

Max Mosley

pre 20 godina

Molim eksperte koji imaju materijalne dokaze o Sumaherovim prevarama da se hitno jave na adresu: FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE, 8, Place de la Concorde
75008 Paris France
Telefon: +33 1 43 12 44 55
Faks: +33 1 43 12 44 66
Zajedno cemo formirati ekspertski tim koji ce Sumaheru oduzeti sve titule od 1994. naovamo, a Ferariju od 1952. Pravda mora biti zadovoljena. Strucnjaci, napred!

Pujdo

pre 20 godina

Zamislite da Alonso startuje sa zadnjeg-predzadnjeg mesta, i da pobedi.
Da li mozete da zamislite takvu situaciju?
Normalno da takva situacija ne moze ni da se zamisli, a kamoli da se to i dogodi.
E vidite u tome je razlika izmedju Kimija i Alonsa.
Alonso zavrsava-odradjuje krug po krug, a Kimi se trka.

ferrari pg

pre 20 godina

ne pisite svasta za nesto sto niste sigurni a pogotovo ne za sedmostrukog prvaka i ne zaboravite ferari je jedina autenticna ekipa od osnivanja trka f1

Vozač

pre 20 godina

@ ferrari pg
Nisam baš primetio da je neko vređao njegovo bivše veličanstvo sedmostrukog šampiona...
Čovek je bio šampion, vreme ga je zgazilo, pojavili su se novi klinci, željni pobeda i sasvim je normalno da Šumi polako ode u istoriju, pa ne može stalno da bude prvi 100 godina...
Na njemu je da odluči kako će to biti, kao sedmostruki šampion ili kao neko ko je nekada bio šampion, a onda se srozao na najniže grane...
Što se tiče Ferarija, po čemu je on to jedini autentičan tim? Dobri su, ali više nisu najbolji, proćiće sada neko vreme kada će vladati Mercedes i Reno, pa kasnije možda opet Ferari itd...
Realno zar ne?