Nedelja, 09.10.2005.

02:01

FIFA: Šta ako su ekipe izjednačene?

Izvor: B92

FIFA: Šta ako su ekipe izjednaèene? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Rio

pre 20 godina

Meni se samo gleda dobar fudbal. Bash mi se i ne dizhe za pravila UEFA i FIFA. Samo hocu da gledam dobar fudbal pa nek bolji prodje. Ako ne zhele da se bore kod kutje i igraju pravi fudbal pred punom marakanom onda nisu zasluzhili ni da idu u barazh! IGRAJMO FUDBAL DROGA NE:))

miro

pre 20 godina

Tu je jednostavna racunica. BiH pobjedi i ide u baraž. Spanija ce pobjediti San Marino i to je to. BiH je druga a Španija prva. 0:1 je dovoljno a strijelac neka bude Branimir Bajić(Partizan) u 92.min. A u baražu najbolja bi bila Norveška.

tokalenko

pre 20 godina

nemoj da nam se posle meca dogode brojne konferecije za stampu o tome gde se gresilo i ko sa kim ne prica a ko je bio u diskoteci.

sami sebi uskacemo u stomak sa prerani izjavama o putu u nemacku

pozdrav za bracu iz RS!

Darko.

pre 20 godina

Samo pobeda=Nemacka.


The European Zone is the most perplexing of all, with eight groups set to send fourteen teams to Germany.

Eight will be packing their bags as group winners, a further two as best runners up, leaving three others to qualify by way of a two legged playoff game. Germany qualify automatically as hosts.

So, just how does it all work if two, or more, teams are level on points at the end of the group stage? Brace yourselves, it's invented by FIFA so it's fairly complicated!

Group winners:

In the event of a tie on points at the top of each group, a series of tie-breaking factors will be used to determine which team progresses automatically.

1: Head-to-head points - points won against the other is the first way of separating the tied teams. A normal points system is used i.e. 3 for a win, 1 for a draw and none for a loss. The team with the higher number of points goes through.

2: Head-to-head goal difference - if the teams are still level, for example if each team won one and lost one, head to head goal difference will be used.

3: Head-to-head number of goals - if the teams are still inseparable, the team who scored the greater number of goals will go through.

4: Group stage goal difference - next up in the unlikely event of the teams still being equal is goal difference from the group stage.

5: Group stage number of goals - the greater number in the goals for column from the group stage sees that team to the Finals.

6: Playoff game - if all five fail to separate the two teams, a playoff game on a neutral ground will be used to decide which team progresses to Germany.

Second-best teams:

Two of the group phase runners-up from the European zone qualify as of right for the finals with the six others facing a play-off.

To even all the groups up, the teams which finish second in the groups with seven teams - Groups One and Three - will have their results against the bottom side disregarded.

The first rule which divides the teams is, obviously, the number of points.

But if teams are level on points, then the following factors are taken into account until a difference is found to separate them.

1: Goal difference - against the top six in the group.

2: Greater number of goals scored

3: Team's FIFA disciplinary ranking - yellow cards (one point), red cards (two points) and suspensions (one point per match suspended) are added up and the team with the least goes through.

4: Drawing of lots

Playoffs

The six remaining runners-up will face a two-legged playoff. The draw takes place on October 14 and the games will be played on November 12 and 16.

The ties will be played home and away and the team scoring the most goals over the two games will go through.

If the aggregate score is equal, the teams are separated by:

1: Away goals: Goals scored by a team in the away leg count double.

2: Extra-time: If aggregate and away goals are level at full-time in the second leg, two 15-minute periods of extra-time will be played.

3: Penalty shoot-out: If extra-time fails to decide the outcome, the team to qualify will be determined by penalty kicks.

Eurosport - 09/10/05

Darko

pre 20 godina

Ja ne vidim sta tu ima da se racuna i u cemu je problem.... kad smo u Zagrebu igrali 2-2 u cemu je problem da dobijemo Bosnu u Beogradu najmanje 2 razlike????

Samo napred momci....

Marko

pre 20 godina

Ako ne pobedimo Bosnu onda bi to bilo BRUKA zato sto smo klasom i kvalitetom bojli od njih.....Pogotovo kodkuce gde ce biti puna Marakana i gde ce Srbi ocekivati busenje Bosne......Ajde smiluj se boze na nas jednom u 100 godina......

Aleksandar, UK

pre 20 godina

Mogao bi neko da objasni ovim "navijacima" da FIFA i UEFA nisu ista tela i da je jedino FIFA zaduzena za organizaciju i propozicije svetskih prvenstava. Prema tome, zaboravite sta ste procitali na UEFA site-u.

Г. Шијан, Нови Сад

pre 20 godina

Нажалост оних којима се не свиђа тумачење правила од стране Б-92 и позивају се на званични сајт UEFA (видети цинизам потписан са The Navijac) морам Вас разочарати и упутити све оне који не верују сајту Б-92 на групу 4 у Афричкој зони где Нигерија и поред боље гол разлике (а истог броја бодова - 21) не иде на Светско првенство већ иде Ангола због међусобног сусрета (Ангола - Нигерија 1:0, Нигерија - Ангола 1:1). Било би лепо да кад желите да учествујете у расправама будете сигурни у аргументе које користите. Симпатије или антипатије према некоме не треба да имају предност над фактима!

haba

pre 20 godina

dali SCG sve utakmice ugovorila sa bivsim rebublikam ex yu izuzev makedonije igrat x jer se do sada znalo unaprijed kako odigrati na kladionicam ja cu ih i sada odigrati x jer je to najbolje radi posleratnog sukoba hvala : ali ubuduce moraju imati po tri boda a ne po dva pobeda u goste gubitak kuci

mail

pre 20 godina

Inace, utakmicu u kojoj su Spanci nabili 11 golova razlike (bilo je 12:1), gubili su sa 0:1, na poluvremenu je bilo 3:1, a na kraju, vec pomenutih 12:1. Ne znam kakav je termin odigravanja utakmica, ali siguran sam da Spanci mogu da "nabiju" ako treba, ne 4, vec 10 komada za 5 minuta, i da se cela FIFA i UEFA, zajedno prave blesavi. Mislim da kada smo vec na korak od cilja, moramo pobediti i nista drugo. Mislim da ne bi izdzali u barazu da prodjemo dalje (posto smo imali prakticno vec osiguran prolaz). Bojim se jedino cinjenice, da uvek kada je trebalo najvise i najbolje da se odigra, mi smo bili najgori moguci u tom trenutku.

Ivan II

pre 20 godina

Izgleda da mi stvarno imamo gubitnicki mentalitet kada pred najvazniju utakmicu u poslednjih 5 godina ulazimo sa razmisljanjem sta ako? Samo pobeda, a neka drugi racunaju!

forever

pre 20 godina

Stvarno mi ovi glupi komentari idu na zivce!
Ja jesam i dalje kriticar nase igre jer me podsjeca na Italijane i Grke a ja volim totalni fudbal kao sto igraju Brazil ili Holandija!Naravno svjestan sam kvaliteta ovih momaka i znam da ne mogu igrati kao ja zelim ali, priznajem, Petkovic izvlaci vise od maksimuma od ne bas nekog ,,stofa,,
Sto se tice utakmice sa Bosnom, nje se najmanje bojim!
Da u Beogradu gostuje bilo koji tim ranga Bosne bojao bih se ali Bosna...
To su stare prpadzije i oni ce podlijeci atmosferi koja ce ih smrviti!
Zato Bosna je izgubila i prije nego dodje!
Zamislite kako ce se osjecati kada 50000 ljudi zapjeva ,,spremte se junaci svi,,

Aki

pre 20 godina

Ja bih apelovao na navijače, da bez obzira na rezultat i bez obzira na to kako će suditi sudije, podržavaju reprezentaciju do kraja, nek se bosancima (žao mi je što su oni, ali šta ćeš) klecaju kolena. A igračima da ne staju posle prvog gola. Nek bude 3:0 pred kraj, pa nek sude penale za Bosnu ako imaju ..... Nego, ko će da se kladi da će biti crvenih kartona u BG na obe strane?

Aki

pre 20 godina

Bo sam na sajtu UEFA i evo šta piše o grupi 3:
Group 3
Portugal's 2-1 win against Liechtenstein secured qualification. Slovakia and Russia are level on points and meet on Wednesday in Bratislava for the play-off berth having previously drawn 1-1 in Moscow. A victory would be enough for either side, while a 0-0 or 1-1 draw would allow Slovakia to progress and a higher-scoring tie would give second place to Russia on head-to-head away goals.
Za one koje ne znaju Engleski da pojasnim:
Slovačka i Rusija imaju isti broj bodova i igraju međusobno meč za drugo mesto. Ko pobedi ide, zbog više bodova, ali ako bude 0-0 il 1-1, ide Slovačka zbog rezultata 1:1 u Moskvi i bolje gol-razlike Slovaka u ostalim susretima. Ako je 2:2 ili 3:3 itd, ide Rusija. Znači tu izričito piše da ide onaj koji je postigao više golova u gostima.
Ja bih, da sam na mestu FSSCG, lepo se raspitao kod UEFA/FIFAe koja pravila važe, jer ako je nerešeno dovoljno, to menja taktiku, jer neće jurišati po svaku cenu na Bosance.
Molim B92 da se raspita, ako to već ne može FSSCG.

Dejan

pre 20 godina

Ovo je sa Fifa's website u pravilima takmicenja
7 In the league system the ranking in each group is determined as follows:
(a) greater number of points obtained in all the group matches;
If two or more teams are equal on the basis of the above criterion, their ranking shall be determined as follows:
(b) greater number of points obtained in the group matches between the teams concerned;
(c) goal difference resulting from the group matches between the teams concerned;
(d) greater number of goals scored in the group matches between the teams concerned;
(e) goal difference in all the group matches;
(f) greater number of goals scored in all the group matches;
(g) a play-off on neutral ground.
Ovo je link (na 6-toj strani) tacka 7
http://fifaworldcup.yahoo.com/releases/en/fwc_regulations_2006_090604_en.pdf
Po ovome nigde ne pise o prednosti gola u gostima. Uefa na drugu ruku kaze nesto sasvim drugo. Nadajmo se da nece advokati resavati ko ce biti prvi u Grupi 7. Jos bolje, mozda Spanci nisu svesni ovog nesporazuma pa nece prepuniti mrezu San Marina. Nadajmo se da cemo pobediti Bosance. Ja sam sada, cetiri dana pred utakmicu, nervozan. Zamislite kako ce se igraci osecati u Sredu. Nadajmo se da su pravi profesionalci.
NAPRED PLAVI!!!
Baki

Petar Veliki

pre 20 godina

Najbolje bi bilo a bogami naj pametnije da se vise ne brukamo nego da pustimo bosance da idu na svetsko prvenstvo,a mi kad budemo imali drzavu sa svim atributima da tada svojski i jedinsveno i ponosna cela igramo i dokazujemo se kao Srbija.A ovo sada je SCG obicna farsa.Pameti daj nam Boze.Hvala.

za svaki sluchaj

pre 20 godina

Group 7
Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify. Spain eliminated Belgium with a 2-0 victory in Brussels, and are two points behind the leaders and one ahead of the Bosnians, who overcame San Marino. Should Spain now defeat San Marino, they would finish second unless Bosnia-Herzegovina defeat their neighbours, in which case Spain would qualify and the Bosnians would go to the play-offs.

gromovnik

pre 20 godina

Sto je Toni pametan majko presveta. Dje nauci tu skolu za ime boga. Ka da su te u Mletke šiljali. Pa imaš li ti čovječe pametnija posla osim da zunjaš po Srpskim sajtovima i da nam soliš pamet šta ćemo i kako ćemo. Ostvite nas na miru dosta nam je SFRJ.
SERBIA&MONTENEGRO
p.c pozdrav za braću iz Republike Srpske od brata iz Montenegra

Bihweb TV

pre 20 godina

Kako su samo cudni komentari pojedinaca ovdje. To silno DERANJE nije nista do odraz velikog straha. Tako ste isto pricali kad ste dolazili u Sarajevo, neki su se mozda spustili sa brda, pa sta je onda bilo ? Da vam nije bilo Francuza da svira za vas otisli biste kuci na isti nacin kao sto cete u srijedu otici kuci. Pognute glave i uzavrelih zivaca. Padate, gospodo istocne komsije i to u pola Beograda. Moj tip SCG 1 BIH 2. zuti, povrijede...Mi dolazimo u punom sastavu i ne tako izmoreni...

Predrag

pre 20 godina

Treba samleti Bosance da pozele nikada vise da ne dodju u Beograd barem 5:0 . Treba pogledati stvari realno i reci sebi ono sto svi znaju igraci (bolji smo ,jaci smo ,i pobedjujemo)Eto ne igra Stankovic pa ja bih rekao da smo pojacani.

orlando

pre 20 godina

BiH je pobjedjivala mnogooo bolje i vece reprezentacije od SCG, naravno mogu vasi igraci i navijaci baljezgati svakakve gluposti-i kako je bog s vama i kako ste mnogo bolja reprezentacija...ali zivi bili pa vidjeli. ceka vas razocarenje zivota, a nas svjetsko prvenstvo koje smo dugo cekali!:)

Andrija

pre 20 godina

Ej proslo je to vreme da se zapadnjacima sviraju penali da bi prosli.Pa nije juce na Maximiru sviran za Svedjane.Dokle defitizma,naviknite se vec jednom,imamo bolju reprezentaciju u fudbalu nego u kosarci (prvi put u istoriji).Hm,mozda i mi uzmemo duplu krunu na Svetu,ko Grci u Evropi :)))salim se naravno,ali zato se navija zar ne!?Jeste bila Slovenija pre par godina u Beogradu.Ali i dve pre toga je bila i SCG tj.SRJ u Zagrebu.Prema tome mislim da ce nasi momci hladne glave odraditi posao i otici direktno na SP.Dobra stvar je sto Braco Salihamidzic ne igra za Bosnu.A sto se tice Spanije i San Marina mislim da ne treba u startu misliti da ce im Spanci napuniti mrezu do vrha.Pa Spanci su na mecevima kod kuce to mogli i nama ako cemo iskreno,kako smo lose igrali prvo poluvreme (mada smo mogli i mi njih dobiti i tamo i ovde,samo da je Kezman imao malo vise srece tj.da je bio malo brzi).Mogli su napuniti mrezu i Litvancima pa su ih samo 1:0 dobili kao i Bosancima 1:1,oni ocigledno imaju problem sa efikasnoscu.A sto se tice amatera,trebalo je da pogledate kako su do 86minuta amateri iz Lihtenstajna odolevali kod 1:1 protiv Portugalije,pa im je tek u 86.minutu Nunjo Gomes dao gol za 2:1.Napoluvremenu je vodio Lihtenstajn.Iskreno ne verujem da ce bas toliko San Marino da muci Spance,ali mislim da nece Spanci dati vise od 3 gola (raul2 i tores 1),a u Beogradu znam da Bosanci nece dati gol kao sto ga od 2003 i Pipa Inzagija niko nije ni dao,a da li ce nasi to cemo da vidimo;nadajmo se!!!

Filip

pre 20 godina

Ma nema kalkulacija! Prvo smo u grupi i tu cemo i ostati! Kakva Bosna, ma oni su isto amateri, posebno sada kad im ne igraju Salihamidzic i Barbarez. Ko ce njima da igra? Bajic koji je kriv sto je Partizan onako sramotno pukao!? Bolje im je da i ne dolaze! Bez matematike prijatelji, Spanci u baraz, Srbi i Crnogorci direktno na Mundijal!!!!!!!!!
'Ajmo plavo-beli oooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

sead bosna

pre 20 godina

pozdrav svima realno gledajuci vi i mi trebali smo biti na mudijalu u njemackoj ali posto nase drzave se bore da prezivi narod mi necemo ici ni vi ni mi vi hocete otici u baraz mi necemo to se zna unaprijed ovo je novi svijetski poredak jestel gledali juce hrvate trebo sudija da svira crveni za hrvata nije svirao da je ceska pobjedila holadiju svedanibi hrvate ili sta je bilo sa italijom volio bi da su bosna i srbija otisli gledaliste sta je bilo na evropskom prevenstvu u kosarci vi ste trebali uzeti prvaka ali to neko odlucije drugi a moja repka kazu svi da traje utakmica 30 min bosna bi bila medu 8 ali 40 min traje sad je 15 moj savez prodo te utakmice treba ljudima vikendice sta ce narod reci njega ne zanimaju i evo dolazi srijeda znam rezultat unaprijed zelim srbiji u barazu sve najbolje i taj sudija ce biti protiv vas vidicete da samo spanci budu prvi vidite evo uzecu primjer da bosna ode u baraz tuj ceka norveska kako ce otici bosna nema presjednika a norveska najbolji ima stadard zivot na planeti zna se ko ide samo bogati itd pozdrav

Toni#7

pre 20 godina

Rasplet je JASAN! Spanjolska ce demolirati San Marino sa NAJMANJE 6-0! Nije mi jasno, cemu prica o pobjedi od Spanjolske 4-0, kad nema sanse da San Marino primi SAMO 4 gola! Primice naravno vise, sto SCG ne odgovara nikako (u slucaju nerjesenog rezultata sa BiH). Bosna i Hercegovina je takodjer mogla razvaliti San Marino i dati im 7-8 golova, ali nije islo, cisto zbog vrlo loseg terena u Zenici. U San Marinu je travnjak IDEALAN! Napunice Spanjolci mrezu amaterima iz San Marina, jer i losa Belgija je zabila 8 komada!!! Dakle, jedina MISTERIJA ostaje mec u Beogradu! Ja osobno ne vjerujem da je SCG kvalitetnija od BiH i mislim da ce biti neizvjesno do kraja! Nijedna repka u Beogradu ne bi trebala ici "takticki" na bod! Tako da sumnjam da ce utakmica izmedju SCG i BiH zavrsiti nerjesenim rezultatom! Spanjolci su sretnici i vidjecete biti ce prvi u skupini! To naravno nije pravedno, ali jeste "izvodljivo":) Ako treba i ovaj put uz pomoc sudaca hehehe Svirace Englezi po jedan penal i za SCG i za BiH, SVE za "uspjeh" Spanjolske!!! Pozdrav

Zoran

pre 20 godina

Procitao sam licno sve FIFA odredbe u originalu na engleskom i glase tacno kako ih je B92 preveo. Prema tome, ajmo ajde, samo hrabro do pobede, do Nemacke.

bach.Je

pre 20 godina

Aragones je izjavio da ce mec San Marino - Spanija trajati, ako je potrebno, do proleca 2006. godine, dve dok Spanija ne postigne dovoljan broj golova da bude prva, ako SCG odigra nereseno. Ali nekoliko sekundi kasnije je rekao da im baraz ne gine, jer ce SCG da pocepa bosance kao svinja mas'an dzak! Niko nema sta da trazi na Mari! Zna se sta ce biti... deklasiranje bosanaca! CCCC

Stefan H-Novi

pre 20 godina

@mikelle:
Odvajanja nece biti,ipak su Srbi ovdje vecina a i braca Crnogorci(makar oni pravi)vole svoju sestru Srbiju i stavili bi zivot u opasnost za nju!Prema tome na svjetskom prvenstvu cemo biti SRBIJA I CRNA GORA!

bird

pre 20 godina

sa FIFIna sajta:

"Serbia and Montenegro are one win away from reaching next year's FIFA World Cup™ finals in Germany after a 2-0 victory in Lithuania on Saturday kept them top of Group Seven with one round of fixtures remaining.
...
The Serbs will clinch the group if they beat Bosnia, who will secure at least a play off berth if they come away from Belgrade with three points.

A draw could still be enough for Serbia, depending on how many goals Spain beat San Marino by.
"

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/051009/7/4whz.html

bbb Tikva-Israeli

pre 20 godina

@

Z
asto imam blagi utisak da necemo ni da vidimo Nemacku? Ne znam.....valjda zbog vremena...
(cedo, 09. oktobar 2005 13:06)


ZATO STO SE VOLILI SPANCE NA BASKET

Toni#7

pre 20 godina

Nije mi jasno, otkud toliko podcjenjivanje i ponizavanje repke Bosne i Hercegovine?!?! Mislim da BiH ima odlicnu momcad i da u Beograd dolaze spremni pobjediti. BiH u Beograd dolazi uzeti 3 boda, a u posljednje 3 tekme nisu dozivjeli poraz. SCG ima mocnu obranu, solidan napad, odlicnu gol razliku (15-1), a ja se ipak ne slazem sa Vama koji tvrdite da BiH ima LOSU obranu! To su price za malu djecu:) Srbija i Crna Gora nije nista bolja u nogometu od BiH! Najrealnije razmislja izbornik Petkovic, dok su ostali i navijaci i neki igraci SCG (pogotovu Kezman) totalno u transu! Moze Vam se to odbiti od glavu! BiH ima respektabilnu momcad i zasto pljujete po repki koja je u Spanjolskoj do kraja 97.minute imala VELIKIH 0-1 u Spanjolskoj!!!
Izgleda da je samo Petkovic svjestan kvalitete BiH repke. A Vi ostali, pogledajte hat trick Bolica protiv San Marina. Blaz Sliskovic Baka ce ponovo SVE iznenaditi, kao nekada kad je sa Hajdukom osvajao Kup u bivsoj nam drzavi. Zivi bili pa vidjeli:)

dragan

pre 20 godina

kao prvo: scg mora da ide na pobedu u sredu i da zavrsi posao i ostavi drugima kalculacije...
drugo: mada pricamo o kvalifikacijama za svetsko prvenstvo, ovde NE VAZE propozicije FIFA-e; kontinentalna takmicenja, ukljucujuci i kontintentalne kvalifikacije za svetsko provensvo, su u potpunosti u ingerenciji kontinentalnih organizacija, tj. UEFA-e u Evropi... Drugim recima, u ovim kvalifikacijama vaze pravila UEFA-e po kojima se broj golova u gostima racuna kao kriterijum za odredjivanje plasmana...
Clanak B92 ima smisla i sve je u njemu tacno, osim cinjenice da kvalifikacije nisu u ingerenciji FIFA-e! Propozicije izlistane u clanku ce se primenjivati na svetskom prvenstvu, jer je to jedino fudbalsko takmicenje (uz olimpijski turnir) koje direktno organizuje FIFA...
Dakle, u pravu su svi koji su citirali clanak sa UEFA-inog sajta - plavima je dovoljan bod u sredu... Ali neka oni bolje pobede :)

Haris Brkic...

pre 20 godina

Serbia and Montenegro are just one point from FIFA World Cup qualification as goals...
Zaista bi mogli malo da uskladimo izjave... Zivi bili pa videli!

MARKO USA

pre 20 godina

Dajte ljudi pa nemojte o tim kalkulacijama, kad smo vec ovde stigli... Ima da pobedimo i u Beogradu, pa jaci smo valjda od BiH a ako ih ne dobijemo, onda ni ne treba da se plasiramo na Svetsko...
Zato momci, zgazite ih pa da se polako kupuju karte za Nemacku...

I

pre 20 godina

Mislim da je doslo do velike greske u tumacenju pravila. Ovo bi bio presedan da u slucaju istog skora u medjusobnim mecevima, ne vazi pravilo gola u gostima. Skoro sam ubedjen da su sve novine, kao i vi pogresno protumacili propise FIFE i da nama u sredu odgovara i remi. Ali, da ne razbijamo glavu, ajde da pocepamo Bosance u sredu, a Kornjaca Aragones neka surfuje po netu i trazi put ka Nemackoj

mikelle

pre 20 godina

Kakav smo mi narod, majko mila.
Pa mi smo vec izgubili i baraz, koliko ja vidim. Sta bi bilo kad bi bilo?
Alo, igramo protiv Bosne, fudbalske vele sile. Azarbeidzan? Pa da, secam se, ali valjda je jedna skola dosta. Evo moje kalkulacije: pobedimo bosance jedno 5:0, ne dozvolimo im ni pocasni go, ga znaju gde im je mesto, a spanci nek se izivljavaju nad San Marinom do sutra. I nema drugih kalkulacija nikad vise, fudbal se igra za pobedu, a u kladionocama se kalkuslise. Ko to nije znao nije mu ni mesto u fudbalu.
Nego, ako se crnogorci odvoje u februaru 2006.god. hocemo li na svetskom imati dve selekcije ili ni jednu? Mene to vise brine, nego bosna.

Ivan

pre 20 godina

Obrni okreni - lepo rece Petkovic, moramo obe da dobijemo. Onu laksu smo dobili, a da li cemo i ovu drugu - tezu - videcemo. Bice tesko, BiH ima dobru ekipu.

Fanfon

pre 20 godina

Sad i Spancima odgovara da premiraju Bosance. Ako daju svakom po 100-tinjak hiljada evra da se bore do poslednjeg atoma snage, onda mogu i da nas izbace iz baraza a ne samo direktnog plasmana. Bosance pobeda vodi u baraz, a u pobedu Spanaca nad gomilom konobara niko i ne sumnja...

Barbarez for president

pre 20 godina

Sve ste vi to lijepo objasnili i takticki razradili sta akko spanija ili srbija...Ljudi trebate bit svjesni da mi bosanci idemo na pobjedu i to znaci(a niste tu opciju uzeli) da BiH ide u baraz a vi ostajete na marakani da trenirate za europsko!!!!!!

Che

pre 20 godina

Ako nemogu pobjediti BIH u Beogradu pred punim stadionom ni netrebaju ici na SP. Zato sve ove kalkulacije oko bodova i gol razlike nisu potrebne. Bilo bi strasno da ovaj narod dozivi jos jedno sportsko razocarenje u Srbiji u manje od mjesec dana. Nadam se da su reprezentativci toga svijesni. Samo pobjeda dolazi u obzir!!!

Stefan

pre 20 godina

Braco, samo polako, nemojte ni citati kalkulacije. Bez pritiska treba uci u utakmicu sa Bosnom, a mi i nasa braca iz Republike Srpske pregazicemo ih hladne glave 3:0, minimalno.

Dejan

pre 20 godina

Tu praksu gola u gostima bi ja ukinuo u svim utakmicama pod ingerencijom FIFA-e. Dvije utakmice prodju nerijeseno i onda je kao neko pobjednik. Pa neka igraju produzetke ili ako se ne moze trecu utakmicu, pa tu tko pobjedi, pobjedi.

hannibal

pre 20 godina

Ne treba bas mnogo sumnjati u reprezentaciju Spanije da ce "na silu", poput fudbalske sabrace Talijana, kroz iglene usi do neophodnih golova za eventualno prvo mjesto u slucaju nerijesenog rezultata u Beogradu.
Medjutim, nije na odmet podsjetiti da su samo reprezentacije Srbije i CG i BiH uspjeli dati San Marinu tri gola na njegovom stadionu (uz to Bosna je i primila gol).
Belgija je poslije prvog poluvremena 1-1, pri kraju utakmice obezbijedila pobjedu od 2-1, dok je Litvanija, takodje u posljednjim trenucima meca, savladala San Marino 1-0.
Dakle, govorimo o slaboj ekipi, ali ne vise toliko slaboj da bi neko sigurno racunao na punjenje njihove mreze.
No, kalkulacije na stranu, reprezentacija SiCG, uz respekt bosanskohercegovackoj reprezentaciji, je , ipak, bolja i zrelija ekipa, sto se prevashodno odnosi na odbranu, slabiju stranu reprezentacije BiH.
Koliko god je povik o tri beogradska boda u taboru bosanskih navijaca , ipak, poklic nerealnosti i motivacijske prepotencije zasto sumnjamo da nas tim i ovu posljednju stanicu, na svom terenu, nece preci zrelo i samouvjereno kao do sada. Vec se naslucuje defetizam kod navijaca, kojekakva prisjecanja na slovenacki slucaj i hvalospjevi za goste. Ekipa kojoj niko nije dao gol na Marakani sada je odjednom gotovo u podredjenom polozaju u odnosu na goste koji ce, tobozer, od prve minute krenuti na pobjedu. Budimo jednom samouvjereni i sigurni u sebe, jer po kvalitetu mi smo u prednosti a domaci teren samo je ta zlatna kap koja nas vodi u Njemacku.

ein pobeda

pre 20 godina

Ne svidja mi se sve ovo! Nimalo!!! Osecam da ce bosanci biti napaljeni u BG a mi vec imamo par problema sa povredama i jos cinjenica da je sve u nasim rukama :( ...
Spanci sigurno dobijaju SM tu nema nikakve sumnje, gol razlika sad i nije bitna jer mi moramo obavezno da pobedimo!
Samo da ne bude 'tako blizu a tako daleko'!
Baraz: ceska, rumunija, francuska, svajcarska, svedska, turska, danska, grcka, rusija, poljska, engleska, itd...tesko onom koji ode u baraz!
Napred Plavi!!!

The Navijac

pre 20 godina

Predlazem autoru ovog teksta da bude plemenit i obavesti one glupake sa uefa.com da ne pisu "Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify."
Neverovatno koliko su ovi sa uefa.com glupi.
Oni sami ne mogu da protumace pravila koja su sami smislili, ali zato je tu B92 da ih prosvetli.

bojan

pre 20 godina

gol u gostima, po pisanju uefa.com, ima itekako veze sa konacnim stanjem na tabeli. elem, ovako pise na sajtu uefa :
Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify. Spain eliminated Belgium with a 2-0 victory in Brussels, and are two points behind the leaders and one ahead of the Bosnians, who overcame San Marino. Should Spain now defeat San Marino, they would finish second unless Bosnia-Herzegovina defeat their neighbours, in which case Spain would qualify and the Bosnians would go to the play-offs.

dakle, odgovara i remi

par'zan

pre 20 godina

Niste u pravu!
Navodim citat sa uefa.com:

Group 7
Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify. Spain eliminated Belgium with a 2-0 victory in Brussels, and are two points behind the leaders and one ahead of the Bosnians, who overcame San Marino. Should Spain now defeat San Marino, they would finish second unless Bosnia-Herzegovina defeat their neighbours, in which case Spain would qualify and the Bosnians would go to the play-offs.

U prevodu, ukratko: SCG treba samo REMI da ide drito u Njemacku.

Evo vam i adresa clanka sa uefa.com:
http://www.uefa.com/competitions/WorldCup/news/Kind=1/newsId=350332.html

Ruzan san!

pre 20 godina

Iz iskustva pricano mi volimo Baraz.Taman posla da se mi plasiramo odmah.Pa sta ce onda narod raditi bez drhtanja i razocarenja.Mi smo navikli na to.Ma nemojte molim vasda nas vucete u nesto sto ne poznajemo.... a to je direktno plasiranje.Mi bi malo da se guramo i da se laktamo.Setite se Slovenije u Beogradu! A sad nova Epizoda! Spanija 5:0 SCG 0:1 A mi razlupanog nosa......
Nnnnnnnnnnarode mi nismo zreli ni za Evropu a kamo li za Svetsko.
Salu na stranu SCG 1:0 pa neka Spanci igraju i 20:0 Marakana ce biti puna ali napolju mora biti barem jos 100.000 hiljada......da ih barem nadvicemo.....

sale

pre 20 godina

Draw needed
The win keeps Serbia and Montenegro clear at the top of Group 7, and should they draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday they will be on their way to Germany. Spain remained two points behind with a 2-0 win in Belgium later on Saturday, while Bosnia and Herzegovina also stayed in contention for a top-two finish with a 3-0 victory against San Marino. Lithuania's slim chances of a play-off place have now disappeared, however.

sa sajta uefe

Ivan

pre 20 godina

Obrni okreni - lepo rece Petkovic, moramo obe da dobijemo. Onu laksu smo dobili, a da li cemo i ovu drugu - tezu - videcemo. Bice tesko, BiH ima dobru ekipu.

sale

pre 20 godina

Draw needed
The win keeps Serbia and Montenegro clear at the top of Group 7, and should they draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday they will be on their way to Germany. Spain remained two points behind with a 2-0 win in Belgium later on Saturday, while Bosnia and Herzegovina also stayed in contention for a top-two finish with a 3-0 victory against San Marino. Lithuania's slim chances of a play-off place have now disappeared, however.

sa sajta uefe

Ruzan san!

pre 20 godina

Iz iskustva pricano mi volimo Baraz.Taman posla da se mi plasiramo odmah.Pa sta ce onda narod raditi bez drhtanja i razocarenja.Mi smo navikli na to.Ma nemojte molim vasda nas vucete u nesto sto ne poznajemo.... a to je direktno plasiranje.Mi bi malo da se guramo i da se laktamo.Setite se Slovenije u Beogradu! A sad nova Epizoda! Spanija 5:0 SCG 0:1 A mi razlupanog nosa......
Nnnnnnnnnnarode mi nismo zreli ni za Evropu a kamo li za Svetsko.
Salu na stranu SCG 1:0 pa neka Spanci igraju i 20:0 Marakana ce biti puna ali napolju mora biti barem jos 100.000 hiljada......da ih barem nadvicemo.....

par'zan

pre 20 godina

Niste u pravu!
Navodim citat sa uefa.com:

Group 7
Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify. Spain eliminated Belgium with a 2-0 victory in Brussels, and are two points behind the leaders and one ahead of the Bosnians, who overcame San Marino. Should Spain now defeat San Marino, they would finish second unless Bosnia-Herzegovina defeat their neighbours, in which case Spain would qualify and the Bosnians would go to the play-offs.

U prevodu, ukratko: SCG treba samo REMI da ide drito u Njemacku.

Evo vam i adresa clanka sa uefa.com:
http://www.uefa.com/competitions/WorldCup/news/Kind=1/newsId=350332.html

bojan

pre 20 godina

gol u gostima, po pisanju uefa.com, ima itekako veze sa konacnim stanjem na tabeli. elem, ovako pise na sajtu uefa :
Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify. Spain eliminated Belgium with a 2-0 victory in Brussels, and are two points behind the leaders and one ahead of the Bosnians, who overcame San Marino. Should Spain now defeat San Marino, they would finish second unless Bosnia-Herzegovina defeat their neighbours, in which case Spain would qualify and the Bosnians would go to the play-offs.

dakle, odgovara i remi

The Navijac

pre 20 godina

Predlazem autoru ovog teksta da bude plemenit i obavesti one glupake sa uefa.com da ne pisu "Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify."
Neverovatno koliko su ovi sa uefa.com glupi.
Oni sami ne mogu da protumace pravila koja su sami smislili, ali zato je tu B92 da ih prosvetli.

Dejan

pre 20 godina

Tu praksu gola u gostima bi ja ukinuo u svim utakmicama pod ingerencijom FIFA-e. Dvije utakmice prodju nerijeseno i onda je kao neko pobjednik. Pa neka igraju produzetke ili ako se ne moze trecu utakmicu, pa tu tko pobjedi, pobjedi.

hannibal

pre 20 godina

Ne treba bas mnogo sumnjati u reprezentaciju Spanije da ce "na silu", poput fudbalske sabrace Talijana, kroz iglene usi do neophodnih golova za eventualno prvo mjesto u slucaju nerijesenog rezultata u Beogradu.
Medjutim, nije na odmet podsjetiti da su samo reprezentacije Srbije i CG i BiH uspjeli dati San Marinu tri gola na njegovom stadionu (uz to Bosna je i primila gol).
Belgija je poslije prvog poluvremena 1-1, pri kraju utakmice obezbijedila pobjedu od 2-1, dok je Litvanija, takodje u posljednjim trenucima meca, savladala San Marino 1-0.
Dakle, govorimo o slaboj ekipi, ali ne vise toliko slaboj da bi neko sigurno racunao na punjenje njihove mreze.
No, kalkulacije na stranu, reprezentacija SiCG, uz respekt bosanskohercegovackoj reprezentaciji, je , ipak, bolja i zrelija ekipa, sto se prevashodno odnosi na odbranu, slabiju stranu reprezentacije BiH.
Koliko god je povik o tri beogradska boda u taboru bosanskih navijaca , ipak, poklic nerealnosti i motivacijske prepotencije zasto sumnjamo da nas tim i ovu posljednju stanicu, na svom terenu, nece preci zrelo i samouvjereno kao do sada. Vec se naslucuje defetizam kod navijaca, kojekakva prisjecanja na slovenacki slucaj i hvalospjevi za goste. Ekipa kojoj niko nije dao gol na Marakani sada je odjednom gotovo u podredjenom polozaju u odnosu na goste koji ce, tobozer, od prve minute krenuti na pobjedu. Budimo jednom samouvjereni i sigurni u sebe, jer po kvalitetu mi smo u prednosti a domaci teren samo je ta zlatna kap koja nas vodi u Njemacku.

ein pobeda

pre 20 godina

Ne svidja mi se sve ovo! Nimalo!!! Osecam da ce bosanci biti napaljeni u BG a mi vec imamo par problema sa povredama i jos cinjenica da je sve u nasim rukama :( ...
Spanci sigurno dobijaju SM tu nema nikakve sumnje, gol razlika sad i nije bitna jer mi moramo obavezno da pobedimo!
Samo da ne bude 'tako blizu a tako daleko'!
Baraz: ceska, rumunija, francuska, svajcarska, svedska, turska, danska, grcka, rusija, poljska, engleska, itd...tesko onom koji ode u baraz!
Napred Plavi!!!

Che

pre 20 godina

Ako nemogu pobjediti BIH u Beogradu pred punim stadionom ni netrebaju ici na SP. Zato sve ove kalkulacije oko bodova i gol razlike nisu potrebne. Bilo bi strasno da ovaj narod dozivi jos jedno sportsko razocarenje u Srbiji u manje od mjesec dana. Nadam se da su reprezentativci toga svijesni. Samo pobjeda dolazi u obzir!!!

Stefan

pre 20 godina

Braco, samo polako, nemojte ni citati kalkulacije. Bez pritiska treba uci u utakmicu sa Bosnom, a mi i nasa braca iz Republike Srpske pregazicemo ih hladne glave 3:0, minimalno.

Barbarez for president

pre 20 godina

Sve ste vi to lijepo objasnili i takticki razradili sta akko spanija ili srbija...Ljudi trebate bit svjesni da mi bosanci idemo na pobjedu i to znaci(a niste tu opciju uzeli) da BiH ide u baraz a vi ostajete na marakani da trenirate za europsko!!!!!!

Fanfon

pre 20 godina

Sad i Spancima odgovara da premiraju Bosance. Ako daju svakom po 100-tinjak hiljada evra da se bore do poslednjeg atoma snage, onda mogu i da nas izbace iz baraza a ne samo direktnog plasmana. Bosance pobeda vodi u baraz, a u pobedu Spanaca nad gomilom konobara niko i ne sumnja...

mikelle

pre 20 godina

Kakav smo mi narod, majko mila.
Pa mi smo vec izgubili i baraz, koliko ja vidim. Sta bi bilo kad bi bilo?
Alo, igramo protiv Bosne, fudbalske vele sile. Azarbeidzan? Pa da, secam se, ali valjda je jedna skola dosta. Evo moje kalkulacije: pobedimo bosance jedno 5:0, ne dozvolimo im ni pocasni go, ga znaju gde im je mesto, a spanci nek se izivljavaju nad San Marinom do sutra. I nema drugih kalkulacija nikad vise, fudbal se igra za pobedu, a u kladionocama se kalkuslise. Ko to nije znao nije mu ni mesto u fudbalu.
Nego, ako se crnogorci odvoje u februaru 2006.god. hocemo li na svetskom imati dve selekcije ili ni jednu? Mene to vise brine, nego bosna.

I

pre 20 godina

Mislim da je doslo do velike greske u tumacenju pravila. Ovo bi bio presedan da u slucaju istog skora u medjusobnim mecevima, ne vazi pravilo gola u gostima. Skoro sam ubedjen da su sve novine, kao i vi pogresno protumacili propise FIFE i da nama u sredu odgovara i remi. Ali, da ne razbijamo glavu, ajde da pocepamo Bosance u sredu, a Kornjaca Aragones neka surfuje po netu i trazi put ka Nemackoj

MARKO USA

pre 20 godina

Dajte ljudi pa nemojte o tim kalkulacijama, kad smo vec ovde stigli... Ima da pobedimo i u Beogradu, pa jaci smo valjda od BiH a ako ih ne dobijemo, onda ni ne treba da se plasiramo na Svetsko...
Zato momci, zgazite ih pa da se polako kupuju karte za Nemacku...

Haris Brkic...

pre 20 godina

Serbia and Montenegro are just one point from FIFA World Cup qualification as goals...
Zaista bi mogli malo da uskladimo izjave... Zivi bili pa videli!

dragan

pre 20 godina

kao prvo: scg mora da ide na pobedu u sredu i da zavrsi posao i ostavi drugima kalculacije...
drugo: mada pricamo o kvalifikacijama za svetsko prvenstvo, ovde NE VAZE propozicije FIFA-e; kontinentalna takmicenja, ukljucujuci i kontintentalne kvalifikacije za svetsko provensvo, su u potpunosti u ingerenciji kontinentalnih organizacija, tj. UEFA-e u Evropi... Drugim recima, u ovim kvalifikacijama vaze pravila UEFA-e po kojima se broj golova u gostima racuna kao kriterijum za odredjivanje plasmana...
Clanak B92 ima smisla i sve je u njemu tacno, osim cinjenice da kvalifikacije nisu u ingerenciji FIFA-e! Propozicije izlistane u clanku ce se primenjivati na svetskom prvenstvu, jer je to jedino fudbalsko takmicenje (uz olimpijski turnir) koje direktno organizuje FIFA...
Dakle, u pravu su svi koji su citirali clanak sa UEFA-inog sajta - plavima je dovoljan bod u sredu... Ali neka oni bolje pobede :)

bbb Tikva-Israeli

pre 20 godina

@

Z
asto imam blagi utisak da necemo ni da vidimo Nemacku? Ne znam.....valjda zbog vremena...
(cedo, 09. oktobar 2005 13:06)


ZATO STO SE VOLILI SPANCE NA BASKET

Toni#7

pre 20 godina

Nije mi jasno, otkud toliko podcjenjivanje i ponizavanje repke Bosne i Hercegovine?!?! Mislim da BiH ima odlicnu momcad i da u Beograd dolaze spremni pobjediti. BiH u Beograd dolazi uzeti 3 boda, a u posljednje 3 tekme nisu dozivjeli poraz. SCG ima mocnu obranu, solidan napad, odlicnu gol razliku (15-1), a ja se ipak ne slazem sa Vama koji tvrdite da BiH ima LOSU obranu! To su price za malu djecu:) Srbija i Crna Gora nije nista bolja u nogometu od BiH! Najrealnije razmislja izbornik Petkovic, dok su ostali i navijaci i neki igraci SCG (pogotovu Kezman) totalno u transu! Moze Vam se to odbiti od glavu! BiH ima respektabilnu momcad i zasto pljujete po repki koja je u Spanjolskoj do kraja 97.minute imala VELIKIH 0-1 u Spanjolskoj!!!
Izgleda da je samo Petkovic svjestan kvalitete BiH repke. A Vi ostali, pogledajte hat trick Bolica protiv San Marina. Blaz Sliskovic Baka ce ponovo SVE iznenaditi, kao nekada kad je sa Hajdukom osvajao Kup u bivsoj nam drzavi. Zivi bili pa vidjeli:)

bach.Je

pre 20 godina

Aragones je izjavio da ce mec San Marino - Spanija trajati, ako je potrebno, do proleca 2006. godine, dve dok Spanija ne postigne dovoljan broj golova da bude prva, ako SCG odigra nereseno. Ali nekoliko sekundi kasnije je rekao da im baraz ne gine, jer ce SCG da pocepa bosance kao svinja mas'an dzak! Niko nema sta da trazi na Mari! Zna se sta ce biti... deklasiranje bosanaca! CCCC

Stefan H-Novi

pre 20 godina

@mikelle:
Odvajanja nece biti,ipak su Srbi ovdje vecina a i braca Crnogorci(makar oni pravi)vole svoju sestru Srbiju i stavili bi zivot u opasnost za nju!Prema tome na svjetskom prvenstvu cemo biti SRBIJA I CRNA GORA!

bird

pre 20 godina

sa FIFIna sajta:

"Serbia and Montenegro are one win away from reaching next year's FIFA World Cup™ finals in Germany after a 2-0 victory in Lithuania on Saturday kept them top of Group Seven with one round of fixtures remaining.
...
The Serbs will clinch the group if they beat Bosnia, who will secure at least a play off berth if they come away from Belgrade with three points.

A draw could still be enough for Serbia, depending on how many goals Spain beat San Marino by.
"

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/051009/7/4whz.html

Zoran

pre 20 godina

Procitao sam licno sve FIFA odredbe u originalu na engleskom i glase tacno kako ih je B92 preveo. Prema tome, ajmo ajde, samo hrabro do pobede, do Nemacke.

sead bosna

pre 20 godina

pozdrav svima realno gledajuci vi i mi trebali smo biti na mudijalu u njemackoj ali posto nase drzave se bore da prezivi narod mi necemo ici ni vi ni mi vi hocete otici u baraz mi necemo to se zna unaprijed ovo je novi svijetski poredak jestel gledali juce hrvate trebo sudija da svira crveni za hrvata nije svirao da je ceska pobjedila holadiju svedanibi hrvate ili sta je bilo sa italijom volio bi da su bosna i srbija otisli gledaliste sta je bilo na evropskom prevenstvu u kosarci vi ste trebali uzeti prvaka ali to neko odlucije drugi a moja repka kazu svi da traje utakmica 30 min bosna bi bila medu 8 ali 40 min traje sad je 15 moj savez prodo te utakmice treba ljudima vikendice sta ce narod reci njega ne zanimaju i evo dolazi srijeda znam rezultat unaprijed zelim srbiji u barazu sve najbolje i taj sudija ce biti protiv vas vidicete da samo spanci budu prvi vidite evo uzecu primjer da bosna ode u baraz tuj ceka norveska kako ce otici bosna nema presjednika a norveska najbolji ima stadard zivot na planeti zna se ko ide samo bogati itd pozdrav

Toni#7

pre 20 godina

Rasplet je JASAN! Spanjolska ce demolirati San Marino sa NAJMANJE 6-0! Nije mi jasno, cemu prica o pobjedi od Spanjolske 4-0, kad nema sanse da San Marino primi SAMO 4 gola! Primice naravno vise, sto SCG ne odgovara nikako (u slucaju nerjesenog rezultata sa BiH). Bosna i Hercegovina je takodjer mogla razvaliti San Marino i dati im 7-8 golova, ali nije islo, cisto zbog vrlo loseg terena u Zenici. U San Marinu je travnjak IDEALAN! Napunice Spanjolci mrezu amaterima iz San Marina, jer i losa Belgija je zabila 8 komada!!! Dakle, jedina MISTERIJA ostaje mec u Beogradu! Ja osobno ne vjerujem da je SCG kvalitetnija od BiH i mislim da ce biti neizvjesno do kraja! Nijedna repka u Beogradu ne bi trebala ici "takticki" na bod! Tako da sumnjam da ce utakmica izmedju SCG i BiH zavrsiti nerjesenim rezultatom! Spanjolci su sretnici i vidjecete biti ce prvi u skupini! To naravno nije pravedno, ali jeste "izvodljivo":) Ako treba i ovaj put uz pomoc sudaca hehehe Svirace Englezi po jedan penal i za SCG i za BiH, SVE za "uspjeh" Spanjolske!!! Pozdrav

Filip

pre 20 godina

Ma nema kalkulacija! Prvo smo u grupi i tu cemo i ostati! Kakva Bosna, ma oni su isto amateri, posebno sada kad im ne igraju Salihamidzic i Barbarez. Ko ce njima da igra? Bajic koji je kriv sto je Partizan onako sramotno pukao!? Bolje im je da i ne dolaze! Bez matematike prijatelji, Spanci u baraz, Srbi i Crnogorci direktno na Mundijal!!!!!!!!!
'Ajmo plavo-beli oooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

Andrija

pre 20 godina

Ej proslo je to vreme da se zapadnjacima sviraju penali da bi prosli.Pa nije juce na Maximiru sviran za Svedjane.Dokle defitizma,naviknite se vec jednom,imamo bolju reprezentaciju u fudbalu nego u kosarci (prvi put u istoriji).Hm,mozda i mi uzmemo duplu krunu na Svetu,ko Grci u Evropi :)))salim se naravno,ali zato se navija zar ne!?Jeste bila Slovenija pre par godina u Beogradu.Ali i dve pre toga je bila i SCG tj.SRJ u Zagrebu.Prema tome mislim da ce nasi momci hladne glave odraditi posao i otici direktno na SP.Dobra stvar je sto Braco Salihamidzic ne igra za Bosnu.A sto se tice Spanije i San Marina mislim da ne treba u startu misliti da ce im Spanci napuniti mrezu do vrha.Pa Spanci su na mecevima kod kuce to mogli i nama ako cemo iskreno,kako smo lose igrali prvo poluvreme (mada smo mogli i mi njih dobiti i tamo i ovde,samo da je Kezman imao malo vise srece tj.da je bio malo brzi).Mogli su napuniti mrezu i Litvancima pa su ih samo 1:0 dobili kao i Bosancima 1:1,oni ocigledno imaju problem sa efikasnoscu.A sto se tice amatera,trebalo je da pogledate kako su do 86minuta amateri iz Lihtenstajna odolevali kod 1:1 protiv Portugalije,pa im je tek u 86.minutu Nunjo Gomes dao gol za 2:1.Napoluvremenu je vodio Lihtenstajn.Iskreno ne verujem da ce bas toliko San Marino da muci Spance,ali mislim da nece Spanci dati vise od 3 gola (raul2 i tores 1),a u Beogradu znam da Bosanci nece dati gol kao sto ga od 2003 i Pipa Inzagija niko nije ni dao,a da li ce nasi to cemo da vidimo;nadajmo se!!!

orlando

pre 20 godina

BiH je pobjedjivala mnogooo bolje i vece reprezentacije od SCG, naravno mogu vasi igraci i navijaci baljezgati svakakve gluposti-i kako je bog s vama i kako ste mnogo bolja reprezentacija...ali zivi bili pa vidjeli. ceka vas razocarenje zivota, a nas svjetsko prvenstvo koje smo dugo cekali!:)

Predrag

pre 20 godina

Treba samleti Bosance da pozele nikada vise da ne dodju u Beograd barem 5:0 . Treba pogledati stvari realno i reci sebi ono sto svi znaju igraci (bolji smo ,jaci smo ,i pobedjujemo)Eto ne igra Stankovic pa ja bih rekao da smo pojacani.

Bihweb TV

pre 20 godina

Kako su samo cudni komentari pojedinaca ovdje. To silno DERANJE nije nista do odraz velikog straha. Tako ste isto pricali kad ste dolazili u Sarajevo, neki su se mozda spustili sa brda, pa sta je onda bilo ? Da vam nije bilo Francuza da svira za vas otisli biste kuci na isti nacin kao sto cete u srijedu otici kuci. Pognute glave i uzavrelih zivaca. Padate, gospodo istocne komsije i to u pola Beograda. Moj tip SCG 1 BIH 2. zuti, povrijede...Mi dolazimo u punom sastavu i ne tako izmoreni...

gromovnik

pre 20 godina

Sto je Toni pametan majko presveta. Dje nauci tu skolu za ime boga. Ka da su te u Mletke šiljali. Pa imaš li ti čovječe pametnija posla osim da zunjaš po Srpskim sajtovima i da nam soliš pamet šta ćemo i kako ćemo. Ostvite nas na miru dosta nam je SFRJ.
SERBIA&MONTENEGRO
p.c pozdrav za braću iz Republike Srpske od brata iz Montenegra

za svaki sluchaj

pre 20 godina

Group 7
Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify. Spain eliminated Belgium with a 2-0 victory in Brussels, and are two points behind the leaders and one ahead of the Bosnians, who overcame San Marino. Should Spain now defeat San Marino, they would finish second unless Bosnia-Herzegovina defeat their neighbours, in which case Spain would qualify and the Bosnians would go to the play-offs.

Petar Veliki

pre 20 godina

Najbolje bi bilo a bogami naj pametnije da se vise ne brukamo nego da pustimo bosance da idu na svetsko prvenstvo,a mi kad budemo imali drzavu sa svim atributima da tada svojski i jedinsveno i ponosna cela igramo i dokazujemo se kao Srbija.A ovo sada je SCG obicna farsa.Pameti daj nam Boze.Hvala.

Dejan

pre 20 godina

Ovo je sa Fifa's website u pravilima takmicenja
7 In the league system the ranking in each group is determined as follows:
(a) greater number of points obtained in all the group matches;
If two or more teams are equal on the basis of the above criterion, their ranking shall be determined as follows:
(b) greater number of points obtained in the group matches between the teams concerned;
(c) goal difference resulting from the group matches between the teams concerned;
(d) greater number of goals scored in the group matches between the teams concerned;
(e) goal difference in all the group matches;
(f) greater number of goals scored in all the group matches;
(g) a play-off on neutral ground.
Ovo je link (na 6-toj strani) tacka 7
http://fifaworldcup.yahoo.com/releases/en/fwc_regulations_2006_090604_en.pdf
Po ovome nigde ne pise o prednosti gola u gostima. Uefa na drugu ruku kaze nesto sasvim drugo. Nadajmo se da nece advokati resavati ko ce biti prvi u Grupi 7. Jos bolje, mozda Spanci nisu svesni ovog nesporazuma pa nece prepuniti mrezu San Marina. Nadajmo se da cemo pobediti Bosance. Ja sam sada, cetiri dana pred utakmicu, nervozan. Zamislite kako ce se igraci osecati u Sredu. Nadajmo se da su pravi profesionalci.
NAPRED PLAVI!!!
Baki

Aki

pre 20 godina

Ja bih apelovao na navijače, da bez obzira na rezultat i bez obzira na to kako će suditi sudije, podržavaju reprezentaciju do kraja, nek se bosancima (žao mi je što su oni, ali šta ćeš) klecaju kolena. A igračima da ne staju posle prvog gola. Nek bude 3:0 pred kraj, pa nek sude penale za Bosnu ako imaju ..... Nego, ko će da se kladi da će biti crvenih kartona u BG na obe strane?

forever

pre 20 godina

Stvarno mi ovi glupi komentari idu na zivce!
Ja jesam i dalje kriticar nase igre jer me podsjeca na Italijane i Grke a ja volim totalni fudbal kao sto igraju Brazil ili Holandija!Naravno svjestan sam kvaliteta ovih momaka i znam da ne mogu igrati kao ja zelim ali, priznajem, Petkovic izvlaci vise od maksimuma od ne bas nekog ,,stofa,,
Sto se tice utakmice sa Bosnom, nje se najmanje bojim!
Da u Beogradu gostuje bilo koji tim ranga Bosne bojao bih se ali Bosna...
To su stare prpadzije i oni ce podlijeci atmosferi koja ce ih smrviti!
Zato Bosna je izgubila i prije nego dodje!
Zamislite kako ce se osjecati kada 50000 ljudi zapjeva ,,spremte se junaci svi,,

Aki

pre 20 godina

Bo sam na sajtu UEFA i evo šta piše o grupi 3:
Group 3
Portugal's 2-1 win against Liechtenstein secured qualification. Slovakia and Russia are level on points and meet on Wednesday in Bratislava for the play-off berth having previously drawn 1-1 in Moscow. A victory would be enough for either side, while a 0-0 or 1-1 draw would allow Slovakia to progress and a higher-scoring tie would give second place to Russia on head-to-head away goals.
Za one koje ne znaju Engleski da pojasnim:
Slovačka i Rusija imaju isti broj bodova i igraju međusobno meč za drugo mesto. Ko pobedi ide, zbog više bodova, ali ako bude 0-0 il 1-1, ide Slovačka zbog rezultata 1:1 u Moskvi i bolje gol-razlike Slovaka u ostalim susretima. Ako je 2:2 ili 3:3 itd, ide Rusija. Znači tu izričito piše da ide onaj koji je postigao više golova u gostima.
Ja bih, da sam na mestu FSSCG, lepo se raspitao kod UEFA/FIFAe koja pravila važe, jer ako je nerešeno dovoljno, to menja taktiku, jer neće jurišati po svaku cenu na Bosance.
Molim B92 da se raspita, ako to već ne može FSSCG.

Ivan II

pre 20 godina

Izgleda da mi stvarno imamo gubitnicki mentalitet kada pred najvazniju utakmicu u poslednjih 5 godina ulazimo sa razmisljanjem sta ako? Samo pobeda, a neka drugi racunaju!

Г. Шијан, Нови Сад

pre 20 godina

Нажалост оних којима се не свиђа тумачење правила од стране Б-92 и позивају се на званични сајт UEFA (видети цинизам потписан са The Navijac) морам Вас разочарати и упутити све оне који не верују сајту Б-92 на групу 4 у Афричкој зони где Нигерија и поред боље гол разлике (а истог броја бодова - 21) не иде на Светско првенство већ иде Ангола због међусобног сусрета (Ангола - Нигерија 1:0, Нигерија - Ангола 1:1). Било би лепо да кад желите да учествујете у расправама будете сигурни у аргументе које користите. Симпатије или антипатије према некоме не треба да имају предност над фактима!

mail

pre 20 godina

Inace, utakmicu u kojoj su Spanci nabili 11 golova razlike (bilo je 12:1), gubili su sa 0:1, na poluvremenu je bilo 3:1, a na kraju, vec pomenutih 12:1. Ne znam kakav je termin odigravanja utakmica, ali siguran sam da Spanci mogu da "nabiju" ako treba, ne 4, vec 10 komada za 5 minuta, i da se cela FIFA i UEFA, zajedno prave blesavi. Mislim da kada smo vec na korak od cilja, moramo pobediti i nista drugo. Mislim da ne bi izdzali u barazu da prodjemo dalje (posto smo imali prakticno vec osiguran prolaz). Bojim se jedino cinjenice, da uvek kada je trebalo najvise i najbolje da se odigra, mi smo bili najgori moguci u tom trenutku.

haba

pre 20 godina

dali SCG sve utakmice ugovorila sa bivsim rebublikam ex yu izuzev makedonije igrat x jer se do sada znalo unaprijed kako odigrati na kladionicam ja cu ih i sada odigrati x jer je to najbolje radi posleratnog sukoba hvala : ali ubuduce moraju imati po tri boda a ne po dva pobeda u goste gubitak kuci

Aleksandar, UK

pre 20 godina

Mogao bi neko da objasni ovim "navijacima" da FIFA i UEFA nisu ista tela i da je jedino FIFA zaduzena za organizaciju i propozicije svetskih prvenstava. Prema tome, zaboravite sta ste procitali na UEFA site-u.

Marko

pre 20 godina

Ako ne pobedimo Bosnu onda bi to bilo BRUKA zato sto smo klasom i kvalitetom bojli od njih.....Pogotovo kodkuce gde ce biti puna Marakana i gde ce Srbi ocekivati busenje Bosne......Ajde smiluj se boze na nas jednom u 100 godina......

Darko

pre 20 godina

Ja ne vidim sta tu ima da se racuna i u cemu je problem.... kad smo u Zagrebu igrali 2-2 u cemu je problem da dobijemo Bosnu u Beogradu najmanje 2 razlike????

Samo napred momci....

Darko.

pre 20 godina

Samo pobeda=Nemacka.


The European Zone is the most perplexing of all, with eight groups set to send fourteen teams to Germany.

Eight will be packing their bags as group winners, a further two as best runners up, leaving three others to qualify by way of a two legged playoff game. Germany qualify automatically as hosts.

So, just how does it all work if two, or more, teams are level on points at the end of the group stage? Brace yourselves, it's invented by FIFA so it's fairly complicated!

Group winners:

In the event of a tie on points at the top of each group, a series of tie-breaking factors will be used to determine which team progresses automatically.

1: Head-to-head points - points won against the other is the first way of separating the tied teams. A normal points system is used i.e. 3 for a win, 1 for a draw and none for a loss. The team with the higher number of points goes through.

2: Head-to-head goal difference - if the teams are still level, for example if each team won one and lost one, head to head goal difference will be used.

3: Head-to-head number of goals - if the teams are still inseparable, the team who scored the greater number of goals will go through.

4: Group stage goal difference - next up in the unlikely event of the teams still being equal is goal difference from the group stage.

5: Group stage number of goals - the greater number in the goals for column from the group stage sees that team to the Finals.

6: Playoff game - if all five fail to separate the two teams, a playoff game on a neutral ground will be used to decide which team progresses to Germany.

Second-best teams:

Two of the group phase runners-up from the European zone qualify as of right for the finals with the six others facing a play-off.

To even all the groups up, the teams which finish second in the groups with seven teams - Groups One and Three - will have their results against the bottom side disregarded.

The first rule which divides the teams is, obviously, the number of points.

But if teams are level on points, then the following factors are taken into account until a difference is found to separate them.

1: Goal difference - against the top six in the group.

2: Greater number of goals scored

3: Team's FIFA disciplinary ranking - yellow cards (one point), red cards (two points) and suspensions (one point per match suspended) are added up and the team with the least goes through.

4: Drawing of lots

Playoffs

The six remaining runners-up will face a two-legged playoff. The draw takes place on October 14 and the games will be played on November 12 and 16.

The ties will be played home and away and the team scoring the most goals over the two games will go through.

If the aggregate score is equal, the teams are separated by:

1: Away goals: Goals scored by a team in the away leg count double.

2: Extra-time: If aggregate and away goals are level at full-time in the second leg, two 15-minute periods of extra-time will be played.

3: Penalty shoot-out: If extra-time fails to decide the outcome, the team to qualify will be determined by penalty kicks.

Eurosport - 09/10/05

tokalenko

pre 20 godina

nemoj da nam se posle meca dogode brojne konferecije za stampu o tome gde se gresilo i ko sa kim ne prica a ko je bio u diskoteci.

sami sebi uskacemo u stomak sa prerani izjavama o putu u nemacku

pozdrav za bracu iz RS!

miro

pre 20 godina

Tu je jednostavna racunica. BiH pobjedi i ide u baraž. Spanija ce pobjediti San Marino i to je to. BiH je druga a Španija prva. 0:1 je dovoljno a strijelac neka bude Branimir Bajić(Partizan) u 92.min. A u baražu najbolja bi bila Norveška.

Rio

pre 20 godina

Meni se samo gleda dobar fudbal. Bash mi se i ne dizhe za pravila UEFA i FIFA. Samo hocu da gledam dobar fudbal pa nek bolji prodje. Ako ne zhele da se bore kod kutje i igraju pravi fudbal pred punom marakanom onda nisu zasluzhili ni da idu u barazh! IGRAJMO FUDBAL DROGA NE:))

sale

pre 20 godina

Draw needed
The win keeps Serbia and Montenegro clear at the top of Group 7, and should they draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday they will be on their way to Germany. Spain remained two points behind with a 2-0 win in Belgium later on Saturday, while Bosnia and Herzegovina also stayed in contention for a top-two finish with a 3-0 victory against San Marino. Lithuania's slim chances of a play-off place have now disappeared, however.

sa sajta uefe

Ruzan san!

pre 20 godina

Iz iskustva pricano mi volimo Baraz.Taman posla da se mi plasiramo odmah.Pa sta ce onda narod raditi bez drhtanja i razocarenja.Mi smo navikli na to.Ma nemojte molim vasda nas vucete u nesto sto ne poznajemo.... a to je direktno plasiranje.Mi bi malo da se guramo i da se laktamo.Setite se Slovenije u Beogradu! A sad nova Epizoda! Spanija 5:0 SCG 0:1 A mi razlupanog nosa......
Nnnnnnnnnnarode mi nismo zreli ni za Evropu a kamo li za Svetsko.
Salu na stranu SCG 1:0 pa neka Spanci igraju i 20:0 Marakana ce biti puna ali napolju mora biti barem jos 100.000 hiljada......da ih barem nadvicemo.....

par'zan

pre 20 godina

Niste u pravu!
Navodim citat sa uefa.com:

Group 7
Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify. Spain eliminated Belgium with a 2-0 victory in Brussels, and are two points behind the leaders and one ahead of the Bosnians, who overcame San Marino. Should Spain now defeat San Marino, they would finish second unless Bosnia-Herzegovina defeat their neighbours, in which case Spain would qualify and the Bosnians would go to the play-offs.

U prevodu, ukratko: SCG treba samo REMI da ide drito u Njemacku.

Evo vam i adresa clanka sa uefa.com:
http://www.uefa.com/competitions/WorldCup/news/Kind=1/newsId=350332.html

bojan

pre 20 godina

gol u gostima, po pisanju uefa.com, ima itekako veze sa konacnim stanjem na tabeli. elem, ovako pise na sajtu uefa :
Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify. Spain eliminated Belgium with a 2-0 victory in Brussels, and are two points behind the leaders and one ahead of the Bosnians, who overcame San Marino. Should Spain now defeat San Marino, they would finish second unless Bosnia-Herzegovina defeat their neighbours, in which case Spain would qualify and the Bosnians would go to the play-offs.

dakle, odgovara i remi

The Navijac

pre 20 godina

Predlazem autoru ovog teksta da bude plemenit i obavesti one glupake sa uefa.com da ne pisu "Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify."
Neverovatno koliko su ovi sa uefa.com glupi.
Oni sami ne mogu da protumace pravila koja su sami smislili, ali zato je tu B92 da ih prosvetli.

Dejan

pre 20 godina

Tu praksu gola u gostima bi ja ukinuo u svim utakmicama pod ingerencijom FIFA-e. Dvije utakmice prodju nerijeseno i onda je kao neko pobjednik. Pa neka igraju produzetke ili ako se ne moze trecu utakmicu, pa tu tko pobjedi, pobjedi.

hannibal

pre 20 godina

Ne treba bas mnogo sumnjati u reprezentaciju Spanije da ce "na silu", poput fudbalske sabrace Talijana, kroz iglene usi do neophodnih golova za eventualno prvo mjesto u slucaju nerijesenog rezultata u Beogradu.
Medjutim, nije na odmet podsjetiti da su samo reprezentacije Srbije i CG i BiH uspjeli dati San Marinu tri gola na njegovom stadionu (uz to Bosna je i primila gol).
Belgija je poslije prvog poluvremena 1-1, pri kraju utakmice obezbijedila pobjedu od 2-1, dok je Litvanija, takodje u posljednjim trenucima meca, savladala San Marino 1-0.
Dakle, govorimo o slaboj ekipi, ali ne vise toliko slaboj da bi neko sigurno racunao na punjenje njihove mreze.
No, kalkulacije na stranu, reprezentacija SiCG, uz respekt bosanskohercegovackoj reprezentaciji, je , ipak, bolja i zrelija ekipa, sto se prevashodno odnosi na odbranu, slabiju stranu reprezentacije BiH.
Koliko god je povik o tri beogradska boda u taboru bosanskih navijaca , ipak, poklic nerealnosti i motivacijske prepotencije zasto sumnjamo da nas tim i ovu posljednju stanicu, na svom terenu, nece preci zrelo i samouvjereno kao do sada. Vec se naslucuje defetizam kod navijaca, kojekakva prisjecanja na slovenacki slucaj i hvalospjevi za goste. Ekipa kojoj niko nije dao gol na Marakani sada je odjednom gotovo u podredjenom polozaju u odnosu na goste koji ce, tobozer, od prve minute krenuti na pobjedu. Budimo jednom samouvjereni i sigurni u sebe, jer po kvalitetu mi smo u prednosti a domaci teren samo je ta zlatna kap koja nas vodi u Njemacku.

ein pobeda

pre 20 godina

Ne svidja mi se sve ovo! Nimalo!!! Osecam da ce bosanci biti napaljeni u BG a mi vec imamo par problema sa povredama i jos cinjenica da je sve u nasim rukama :( ...
Spanci sigurno dobijaju SM tu nema nikakve sumnje, gol razlika sad i nije bitna jer mi moramo obavezno da pobedimo!
Samo da ne bude 'tako blizu a tako daleko'!
Baraz: ceska, rumunija, francuska, svajcarska, svedska, turska, danska, grcka, rusija, poljska, engleska, itd...tesko onom koji ode u baraz!
Napred Plavi!!!

Che

pre 20 godina

Ako nemogu pobjediti BIH u Beogradu pred punim stadionom ni netrebaju ici na SP. Zato sve ove kalkulacije oko bodova i gol razlike nisu potrebne. Bilo bi strasno da ovaj narod dozivi jos jedno sportsko razocarenje u Srbiji u manje od mjesec dana. Nadam se da su reprezentativci toga svijesni. Samo pobjeda dolazi u obzir!!!

Stefan

pre 20 godina

Braco, samo polako, nemojte ni citati kalkulacije. Bez pritiska treba uci u utakmicu sa Bosnom, a mi i nasa braca iz Republike Srpske pregazicemo ih hladne glave 3:0, minimalno.

Barbarez for president

pre 20 godina

Sve ste vi to lijepo objasnili i takticki razradili sta akko spanija ili srbija...Ljudi trebate bit svjesni da mi bosanci idemo na pobjedu i to znaci(a niste tu opciju uzeli) da BiH ide u baraz a vi ostajete na marakani da trenirate za europsko!!!!!!

Fanfon

pre 20 godina

Sad i Spancima odgovara da premiraju Bosance. Ako daju svakom po 100-tinjak hiljada evra da se bore do poslednjeg atoma snage, onda mogu i da nas izbace iz baraza a ne samo direktnog plasmana. Bosance pobeda vodi u baraz, a u pobedu Spanaca nad gomilom konobara niko i ne sumnja...

Ivan

pre 20 godina

Obrni okreni - lepo rece Petkovic, moramo obe da dobijemo. Onu laksu smo dobili, a da li cemo i ovu drugu - tezu - videcemo. Bice tesko, BiH ima dobru ekipu.

mikelle

pre 20 godina

Kakav smo mi narod, majko mila.
Pa mi smo vec izgubili i baraz, koliko ja vidim. Sta bi bilo kad bi bilo?
Alo, igramo protiv Bosne, fudbalske vele sile. Azarbeidzan? Pa da, secam se, ali valjda je jedna skola dosta. Evo moje kalkulacije: pobedimo bosance jedno 5:0, ne dozvolimo im ni pocasni go, ga znaju gde im je mesto, a spanci nek se izivljavaju nad San Marinom do sutra. I nema drugih kalkulacija nikad vise, fudbal se igra za pobedu, a u kladionocama se kalkuslise. Ko to nije znao nije mu ni mesto u fudbalu.
Nego, ako se crnogorci odvoje u februaru 2006.god. hocemo li na svetskom imati dve selekcije ili ni jednu? Mene to vise brine, nego bosna.

I

pre 20 godina

Mislim da je doslo do velike greske u tumacenju pravila. Ovo bi bio presedan da u slucaju istog skora u medjusobnim mecevima, ne vazi pravilo gola u gostima. Skoro sam ubedjen da su sve novine, kao i vi pogresno protumacili propise FIFE i da nama u sredu odgovara i remi. Ali, da ne razbijamo glavu, ajde da pocepamo Bosance u sredu, a Kornjaca Aragones neka surfuje po netu i trazi put ka Nemackoj

MARKO USA

pre 20 godina

Dajte ljudi pa nemojte o tim kalkulacijama, kad smo vec ovde stigli... Ima da pobedimo i u Beogradu, pa jaci smo valjda od BiH a ako ih ne dobijemo, onda ni ne treba da se plasiramo na Svetsko...
Zato momci, zgazite ih pa da se polako kupuju karte za Nemacku...

Haris Brkic...

pre 20 godina

Serbia and Montenegro are just one point from FIFA World Cup qualification as goals...
Zaista bi mogli malo da uskladimo izjave... Zivi bili pa videli!

dragan

pre 20 godina

kao prvo: scg mora da ide na pobedu u sredu i da zavrsi posao i ostavi drugima kalculacije...
drugo: mada pricamo o kvalifikacijama za svetsko prvenstvo, ovde NE VAZE propozicije FIFA-e; kontinentalna takmicenja, ukljucujuci i kontintentalne kvalifikacije za svetsko provensvo, su u potpunosti u ingerenciji kontinentalnih organizacija, tj. UEFA-e u Evropi... Drugim recima, u ovim kvalifikacijama vaze pravila UEFA-e po kojima se broj golova u gostima racuna kao kriterijum za odredjivanje plasmana...
Clanak B92 ima smisla i sve je u njemu tacno, osim cinjenice da kvalifikacije nisu u ingerenciji FIFA-e! Propozicije izlistane u clanku ce se primenjivati na svetskom prvenstvu, jer je to jedino fudbalsko takmicenje (uz olimpijski turnir) koje direktno organizuje FIFA...
Dakle, u pravu su svi koji su citirali clanak sa UEFA-inog sajta - plavima je dovoljan bod u sredu... Ali neka oni bolje pobede :)

bbb Tikva-Israeli

pre 20 godina

@

Z
asto imam blagi utisak da necemo ni da vidimo Nemacku? Ne znam.....valjda zbog vremena...
(cedo, 09. oktobar 2005 13:06)


ZATO STO SE VOLILI SPANCE NA BASKET

Toni#7

pre 20 godina

Nije mi jasno, otkud toliko podcjenjivanje i ponizavanje repke Bosne i Hercegovine?!?! Mislim da BiH ima odlicnu momcad i da u Beograd dolaze spremni pobjediti. BiH u Beograd dolazi uzeti 3 boda, a u posljednje 3 tekme nisu dozivjeli poraz. SCG ima mocnu obranu, solidan napad, odlicnu gol razliku (15-1), a ja se ipak ne slazem sa Vama koji tvrdite da BiH ima LOSU obranu! To su price za malu djecu:) Srbija i Crna Gora nije nista bolja u nogometu od BiH! Najrealnije razmislja izbornik Petkovic, dok su ostali i navijaci i neki igraci SCG (pogotovu Kezman) totalno u transu! Moze Vam se to odbiti od glavu! BiH ima respektabilnu momcad i zasto pljujete po repki koja je u Spanjolskoj do kraja 97.minute imala VELIKIH 0-1 u Spanjolskoj!!!
Izgleda da je samo Petkovic svjestan kvalitete BiH repke. A Vi ostali, pogledajte hat trick Bolica protiv San Marina. Blaz Sliskovic Baka ce ponovo SVE iznenaditi, kao nekada kad je sa Hajdukom osvajao Kup u bivsoj nam drzavi. Zivi bili pa vidjeli:)

bach.Je

pre 20 godina

Aragones je izjavio da ce mec San Marino - Spanija trajati, ako je potrebno, do proleca 2006. godine, dve dok Spanija ne postigne dovoljan broj golova da bude prva, ako SCG odigra nereseno. Ali nekoliko sekundi kasnije je rekao da im baraz ne gine, jer ce SCG da pocepa bosance kao svinja mas'an dzak! Niko nema sta da trazi na Mari! Zna se sta ce biti... deklasiranje bosanaca! CCCC

Stefan H-Novi

pre 20 godina

@mikelle:
Odvajanja nece biti,ipak su Srbi ovdje vecina a i braca Crnogorci(makar oni pravi)vole svoju sestru Srbiju i stavili bi zivot u opasnost za nju!Prema tome na svjetskom prvenstvu cemo biti SRBIJA I CRNA GORA!

bird

pre 20 godina

sa FIFIna sajta:

"Serbia and Montenegro are one win away from reaching next year's FIFA World Cup™ finals in Germany after a 2-0 victory in Lithuania on Saturday kept them top of Group Seven with one round of fixtures remaining.
...
The Serbs will clinch the group if they beat Bosnia, who will secure at least a play off berth if they come away from Belgrade with three points.

A draw could still be enough for Serbia, depending on how many goals Spain beat San Marino by.
"

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/051009/7/4whz.html

Zoran

pre 20 godina

Procitao sam licno sve FIFA odredbe u originalu na engleskom i glase tacno kako ih je B92 preveo. Prema tome, ajmo ajde, samo hrabro do pobede, do Nemacke.

sead bosna

pre 20 godina

pozdrav svima realno gledajuci vi i mi trebali smo biti na mudijalu u njemackoj ali posto nase drzave se bore da prezivi narod mi necemo ici ni vi ni mi vi hocete otici u baraz mi necemo to se zna unaprijed ovo je novi svijetski poredak jestel gledali juce hrvate trebo sudija da svira crveni za hrvata nije svirao da je ceska pobjedila holadiju svedanibi hrvate ili sta je bilo sa italijom volio bi da su bosna i srbija otisli gledaliste sta je bilo na evropskom prevenstvu u kosarci vi ste trebali uzeti prvaka ali to neko odlucije drugi a moja repka kazu svi da traje utakmica 30 min bosna bi bila medu 8 ali 40 min traje sad je 15 moj savez prodo te utakmice treba ljudima vikendice sta ce narod reci njega ne zanimaju i evo dolazi srijeda znam rezultat unaprijed zelim srbiji u barazu sve najbolje i taj sudija ce biti protiv vas vidicete da samo spanci budu prvi vidite evo uzecu primjer da bosna ode u baraz tuj ceka norveska kako ce otici bosna nema presjednika a norveska najbolji ima stadard zivot na planeti zna se ko ide samo bogati itd pozdrav

Toni#7

pre 20 godina

Rasplet je JASAN! Spanjolska ce demolirati San Marino sa NAJMANJE 6-0! Nije mi jasno, cemu prica o pobjedi od Spanjolske 4-0, kad nema sanse da San Marino primi SAMO 4 gola! Primice naravno vise, sto SCG ne odgovara nikako (u slucaju nerjesenog rezultata sa BiH). Bosna i Hercegovina je takodjer mogla razvaliti San Marino i dati im 7-8 golova, ali nije islo, cisto zbog vrlo loseg terena u Zenici. U San Marinu je travnjak IDEALAN! Napunice Spanjolci mrezu amaterima iz San Marina, jer i losa Belgija je zabila 8 komada!!! Dakle, jedina MISTERIJA ostaje mec u Beogradu! Ja osobno ne vjerujem da je SCG kvalitetnija od BiH i mislim da ce biti neizvjesno do kraja! Nijedna repka u Beogradu ne bi trebala ici "takticki" na bod! Tako da sumnjam da ce utakmica izmedju SCG i BiH zavrsiti nerjesenim rezultatom! Spanjolci su sretnici i vidjecete biti ce prvi u skupini! To naravno nije pravedno, ali jeste "izvodljivo":) Ako treba i ovaj put uz pomoc sudaca hehehe Svirace Englezi po jedan penal i za SCG i za BiH, SVE za "uspjeh" Spanjolske!!! Pozdrav

Filip

pre 20 godina

Ma nema kalkulacija! Prvo smo u grupi i tu cemo i ostati! Kakva Bosna, ma oni su isto amateri, posebno sada kad im ne igraju Salihamidzic i Barbarez. Ko ce njima da igra? Bajic koji je kriv sto je Partizan onako sramotno pukao!? Bolje im je da i ne dolaze! Bez matematike prijatelji, Spanci u baraz, Srbi i Crnogorci direktno na Mundijal!!!!!!!!!
'Ajmo plavo-beli oooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

Andrija

pre 20 godina

Ej proslo je to vreme da se zapadnjacima sviraju penali da bi prosli.Pa nije juce na Maximiru sviran za Svedjane.Dokle defitizma,naviknite se vec jednom,imamo bolju reprezentaciju u fudbalu nego u kosarci (prvi put u istoriji).Hm,mozda i mi uzmemo duplu krunu na Svetu,ko Grci u Evropi :)))salim se naravno,ali zato se navija zar ne!?Jeste bila Slovenija pre par godina u Beogradu.Ali i dve pre toga je bila i SCG tj.SRJ u Zagrebu.Prema tome mislim da ce nasi momci hladne glave odraditi posao i otici direktno na SP.Dobra stvar je sto Braco Salihamidzic ne igra za Bosnu.A sto se tice Spanije i San Marina mislim da ne treba u startu misliti da ce im Spanci napuniti mrezu do vrha.Pa Spanci su na mecevima kod kuce to mogli i nama ako cemo iskreno,kako smo lose igrali prvo poluvreme (mada smo mogli i mi njih dobiti i tamo i ovde,samo da je Kezman imao malo vise srece tj.da je bio malo brzi).Mogli su napuniti mrezu i Litvancima pa su ih samo 1:0 dobili kao i Bosancima 1:1,oni ocigledno imaju problem sa efikasnoscu.A sto se tice amatera,trebalo je da pogledate kako su do 86minuta amateri iz Lihtenstajna odolevali kod 1:1 protiv Portugalije,pa im je tek u 86.minutu Nunjo Gomes dao gol za 2:1.Napoluvremenu je vodio Lihtenstajn.Iskreno ne verujem da ce bas toliko San Marino da muci Spance,ali mislim da nece Spanci dati vise od 3 gola (raul2 i tores 1),a u Beogradu znam da Bosanci nece dati gol kao sto ga od 2003 i Pipa Inzagija niko nije ni dao,a da li ce nasi to cemo da vidimo;nadajmo se!!!

orlando

pre 20 godina

BiH je pobjedjivala mnogooo bolje i vece reprezentacije od SCG, naravno mogu vasi igraci i navijaci baljezgati svakakve gluposti-i kako je bog s vama i kako ste mnogo bolja reprezentacija...ali zivi bili pa vidjeli. ceka vas razocarenje zivota, a nas svjetsko prvenstvo koje smo dugo cekali!:)

Predrag

pre 20 godina

Treba samleti Bosance da pozele nikada vise da ne dodju u Beograd barem 5:0 . Treba pogledati stvari realno i reci sebi ono sto svi znaju igraci (bolji smo ,jaci smo ,i pobedjujemo)Eto ne igra Stankovic pa ja bih rekao da smo pojacani.

Bihweb TV

pre 20 godina

Kako su samo cudni komentari pojedinaca ovdje. To silno DERANJE nije nista do odraz velikog straha. Tako ste isto pricali kad ste dolazili u Sarajevo, neki su se mozda spustili sa brda, pa sta je onda bilo ? Da vam nije bilo Francuza da svira za vas otisli biste kuci na isti nacin kao sto cete u srijedu otici kuci. Pognute glave i uzavrelih zivaca. Padate, gospodo istocne komsije i to u pola Beograda. Moj tip SCG 1 BIH 2. zuti, povrijede...Mi dolazimo u punom sastavu i ne tako izmoreni...

gromovnik

pre 20 godina

Sto je Toni pametan majko presveta. Dje nauci tu skolu za ime boga. Ka da su te u Mletke šiljali. Pa imaš li ti čovječe pametnija posla osim da zunjaš po Srpskim sajtovima i da nam soliš pamet šta ćemo i kako ćemo. Ostvite nas na miru dosta nam je SFRJ.
SERBIA&MONTENEGRO
p.c pozdrav za braću iz Republike Srpske od brata iz Montenegra

za svaki sluchaj

pre 20 godina

Group 7
Serbia and Montenegro's 2-0 win in Lithuania means they need only draw at home to Bosnia-Herzegovina on Wednesday to qualify. Spain eliminated Belgium with a 2-0 victory in Brussels, and are two points behind the leaders and one ahead of the Bosnians, who overcame San Marino. Should Spain now defeat San Marino, they would finish second unless Bosnia-Herzegovina defeat their neighbours, in which case Spain would qualify and the Bosnians would go to the play-offs.

Petar Veliki

pre 20 godina

Najbolje bi bilo a bogami naj pametnije da se vise ne brukamo nego da pustimo bosance da idu na svetsko prvenstvo,a mi kad budemo imali drzavu sa svim atributima da tada svojski i jedinsveno i ponosna cela igramo i dokazujemo se kao Srbija.A ovo sada je SCG obicna farsa.Pameti daj nam Boze.Hvala.

Dejan

pre 20 godina

Ovo je sa Fifa's website u pravilima takmicenja
7 In the league system the ranking in each group is determined as follows:
(a) greater number of points obtained in all the group matches;
If two or more teams are equal on the basis of the above criterion, their ranking shall be determined as follows:
(b) greater number of points obtained in the group matches between the teams concerned;
(c) goal difference resulting from the group matches between the teams concerned;
(d) greater number of goals scored in the group matches between the teams concerned;
(e) goal difference in all the group matches;
(f) greater number of goals scored in all the group matches;
(g) a play-off on neutral ground.
Ovo je link (na 6-toj strani) tacka 7
http://fifaworldcup.yahoo.com/releases/en/fwc_regulations_2006_090604_en.pdf
Po ovome nigde ne pise o prednosti gola u gostima. Uefa na drugu ruku kaze nesto sasvim drugo. Nadajmo se da nece advokati resavati ko ce biti prvi u Grupi 7. Jos bolje, mozda Spanci nisu svesni ovog nesporazuma pa nece prepuniti mrezu San Marina. Nadajmo se da cemo pobediti Bosance. Ja sam sada, cetiri dana pred utakmicu, nervozan. Zamislite kako ce se igraci osecati u Sredu. Nadajmo se da su pravi profesionalci.
NAPRED PLAVI!!!
Baki

Aki

pre 20 godina

Ja bih apelovao na navijače, da bez obzira na rezultat i bez obzira na to kako će suditi sudije, podržavaju reprezentaciju do kraja, nek se bosancima (žao mi je što su oni, ali šta ćeš) klecaju kolena. A igračima da ne staju posle prvog gola. Nek bude 3:0 pred kraj, pa nek sude penale za Bosnu ako imaju ..... Nego, ko će da se kladi da će biti crvenih kartona u BG na obe strane?

forever

pre 20 godina

Stvarno mi ovi glupi komentari idu na zivce!
Ja jesam i dalje kriticar nase igre jer me podsjeca na Italijane i Grke a ja volim totalni fudbal kao sto igraju Brazil ili Holandija!Naravno svjestan sam kvaliteta ovih momaka i znam da ne mogu igrati kao ja zelim ali, priznajem, Petkovic izvlaci vise od maksimuma od ne bas nekog ,,stofa,,
Sto se tice utakmice sa Bosnom, nje se najmanje bojim!
Da u Beogradu gostuje bilo koji tim ranga Bosne bojao bih se ali Bosna...
To su stare prpadzije i oni ce podlijeci atmosferi koja ce ih smrviti!
Zato Bosna je izgubila i prije nego dodje!
Zamislite kako ce se osjecati kada 50000 ljudi zapjeva ,,spremte se junaci svi,,

Aki

pre 20 godina

Bo sam na sajtu UEFA i evo šta piše o grupi 3:
Group 3
Portugal's 2-1 win against Liechtenstein secured qualification. Slovakia and Russia are level on points and meet on Wednesday in Bratislava for the play-off berth having previously drawn 1-1 in Moscow. A victory would be enough for either side, while a 0-0 or 1-1 draw would allow Slovakia to progress and a higher-scoring tie would give second place to Russia on head-to-head away goals.
Za one koje ne znaju Engleski da pojasnim:
Slovačka i Rusija imaju isti broj bodova i igraju međusobno meč za drugo mesto. Ko pobedi ide, zbog više bodova, ali ako bude 0-0 il 1-1, ide Slovačka zbog rezultata 1:1 u Moskvi i bolje gol-razlike Slovaka u ostalim susretima. Ako je 2:2 ili 3:3 itd, ide Rusija. Znači tu izričito piše da ide onaj koji je postigao više golova u gostima.
Ja bih, da sam na mestu FSSCG, lepo se raspitao kod UEFA/FIFAe koja pravila važe, jer ako je nerešeno dovoljno, to menja taktiku, jer neće jurišati po svaku cenu na Bosance.
Molim B92 da se raspita, ako to već ne može FSSCG.

Ivan II

pre 20 godina

Izgleda da mi stvarno imamo gubitnicki mentalitet kada pred najvazniju utakmicu u poslednjih 5 godina ulazimo sa razmisljanjem sta ako? Samo pobeda, a neka drugi racunaju!

Г. Шијан, Нови Сад

pre 20 godina

Нажалост оних којима се не свиђа тумачење правила од стране Б-92 и позивају се на званични сајт UEFA (видети цинизам потписан са The Navijac) морам Вас разочарати и упутити све оне који не верују сајту Б-92 на групу 4 у Афричкој зони где Нигерија и поред боље гол разлике (а истог броја бодова - 21) не иде на Светско првенство већ иде Ангола због међусобног сусрета (Ангола - Нигерија 1:0, Нигерија - Ангола 1:1). Било би лепо да кад желите да учествујете у расправама будете сигурни у аргументе које користите. Симпатије или антипатије према некоме не треба да имају предност над фактима!

mail

pre 20 godina

Inace, utakmicu u kojoj su Spanci nabili 11 golova razlike (bilo je 12:1), gubili su sa 0:1, na poluvremenu je bilo 3:1, a na kraju, vec pomenutih 12:1. Ne znam kakav je termin odigravanja utakmica, ali siguran sam da Spanci mogu da "nabiju" ako treba, ne 4, vec 10 komada za 5 minuta, i da se cela FIFA i UEFA, zajedno prave blesavi. Mislim da kada smo vec na korak od cilja, moramo pobediti i nista drugo. Mislim da ne bi izdzali u barazu da prodjemo dalje (posto smo imali prakticno vec osiguran prolaz). Bojim se jedino cinjenice, da uvek kada je trebalo najvise i najbolje da se odigra, mi smo bili najgori moguci u tom trenutku.

haba

pre 20 godina

dali SCG sve utakmice ugovorila sa bivsim rebublikam ex yu izuzev makedonije igrat x jer se do sada znalo unaprijed kako odigrati na kladionicam ja cu ih i sada odigrati x jer je to najbolje radi posleratnog sukoba hvala : ali ubuduce moraju imati po tri boda a ne po dva pobeda u goste gubitak kuci

Aleksandar, UK

pre 20 godina

Mogao bi neko da objasni ovim "navijacima" da FIFA i UEFA nisu ista tela i da je jedino FIFA zaduzena za organizaciju i propozicije svetskih prvenstava. Prema tome, zaboravite sta ste procitali na UEFA site-u.

Marko

pre 20 godina

Ako ne pobedimo Bosnu onda bi to bilo BRUKA zato sto smo klasom i kvalitetom bojli od njih.....Pogotovo kodkuce gde ce biti puna Marakana i gde ce Srbi ocekivati busenje Bosne......Ajde smiluj se boze na nas jednom u 100 godina......

Darko

pre 20 godina

Ja ne vidim sta tu ima da se racuna i u cemu je problem.... kad smo u Zagrebu igrali 2-2 u cemu je problem da dobijemo Bosnu u Beogradu najmanje 2 razlike????

Samo napred momci....

Darko.

pre 20 godina

Samo pobeda=Nemacka.


The European Zone is the most perplexing of all, with eight groups set to send fourteen teams to Germany.

Eight will be packing their bags as group winners, a further two as best runners up, leaving three others to qualify by way of a two legged playoff game. Germany qualify automatically as hosts.

So, just how does it all work if two, or more, teams are level on points at the end of the group stage? Brace yourselves, it's invented by FIFA so it's fairly complicated!

Group winners:

In the event of a tie on points at the top of each group, a series of tie-breaking factors will be used to determine which team progresses automatically.

1: Head-to-head points - points won against the other is the first way of separating the tied teams. A normal points system is used i.e. 3 for a win, 1 for a draw and none for a loss. The team with the higher number of points goes through.

2: Head-to-head goal difference - if the teams are still level, for example if each team won one and lost one, head to head goal difference will be used.

3: Head-to-head number of goals - if the teams are still inseparable, the team who scored the greater number of goals will go through.

4: Group stage goal difference - next up in the unlikely event of the teams still being equal is goal difference from the group stage.

5: Group stage number of goals - the greater number in the goals for column from the group stage sees that team to the Finals.

6: Playoff game - if all five fail to separate the two teams, a playoff game on a neutral ground will be used to decide which team progresses to Germany.

Second-best teams:

Two of the group phase runners-up from the European zone qualify as of right for the finals with the six others facing a play-off.

To even all the groups up, the teams which finish second in the groups with seven teams - Groups One and Three - will have their results against the bottom side disregarded.

The first rule which divides the teams is, obviously, the number of points.

But if teams are level on points, then the following factors are taken into account until a difference is found to separate them.

1: Goal difference - against the top six in the group.

2: Greater number of goals scored

3: Team's FIFA disciplinary ranking - yellow cards (one point), red cards (two points) and suspensions (one point per match suspended) are added up and the team with the least goes through.

4: Drawing of lots

Playoffs

The six remaining runners-up will face a two-legged playoff. The draw takes place on October 14 and the games will be played on November 12 and 16.

The ties will be played home and away and the team scoring the most goals over the two games will go through.

If the aggregate score is equal, the teams are separated by:

1: Away goals: Goals scored by a team in the away leg count double.

2: Extra-time: If aggregate and away goals are level at full-time in the second leg, two 15-minute periods of extra-time will be played.

3: Penalty shoot-out: If extra-time fails to decide the outcome, the team to qualify will be determined by penalty kicks.

Eurosport - 09/10/05

tokalenko

pre 20 godina

nemoj da nam se posle meca dogode brojne konferecije za stampu o tome gde se gresilo i ko sa kim ne prica a ko je bio u diskoteci.

sami sebi uskacemo u stomak sa prerani izjavama o putu u nemacku

pozdrav za bracu iz RS!

miro

pre 20 godina

Tu je jednostavna racunica. BiH pobjedi i ide u baraž. Spanija ce pobjediti San Marino i to je to. BiH je druga a Španija prva. 0:1 je dovoljno a strijelac neka bude Branimir Bajić(Partizan) u 92.min. A u baražu najbolja bi bila Norveška.

Rio

pre 20 godina

Meni se samo gleda dobar fudbal. Bash mi se i ne dizhe za pravila UEFA i FIFA. Samo hocu da gledam dobar fudbal pa nek bolji prodje. Ako ne zhele da se bore kod kutje i igraju pravi fudbal pred punom marakanom onda nisu zasluzhili ni da idu u barazh! IGRAJMO FUDBAL DROGA NE:))