Sreda, 17.08.2005.

18:15

'Plavi' poslednji, Poljska prva

Izvor: B92

'Plavi' poslednji, Poljska prva IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

dz

pre 20 godina

Ma ovo je samo da zavaramo neprijatelje, koji ce sada da se opuste, a onda cemo mi njih iz zasede...
(Poznavalac Strategije, 17. avgust 2005 19:00)

kao i 1992?

Trendsetter

pre 20 godina

Sada je bar jasno da je najbolji tim : Jevrić (Ankaraspor) - Ivanović (OFK Beograd) Vidić (Spartak Moskva) Krstajić (Šalke) Luković (Crvena zvezda) - Vukčević (Partizan) Duljaj (Šahtjor) Stanković (kap.)(Inter) Đorđević(Olimpijakos) - Vučinić (Leće) Žigić (Crvena zvezda)

Aleksandar

pre 20 godina

Da li je ovaj Nemanja neki veliki stručnjak za fudbal ili mu je toliko dosadno, pročitajte pažljivo šta on piše i kakvo je to ne znanje o fudbalu. Pa taj Ilić da je fudbaler ne bi igrao u partizanu 12 godina, tužno zar ne. Sve najbolje našoj reprezentaciji ko god igrao u njoj.

посматрач

pre 20 godina

Чему овај турнир у оваквом тренутку? Само је срозано самопуздање тима, а залагање је код једног дела играча било - туристичко. Типична домаћа фудбалска бољка. Када се изгубе две утакмице НЕМА РАЗЛОГА ЗА ЗАДОВОЉСТВО. Па будимо поштени - против Украјине 75 минута НИСМО ШУТНУЛИ НА ГОЛ /ни у гол ни поред гола/. Каква је то игра? Чему Марићи, Марковићи, Луковићи, хиљадити покушаји да Саво /који је дао оно што је имао и то одавно/ напокон забије гол, чему вечне провере играча који, сви знамо, неће бити ни међу 18 у квалификационим утакмицама? Зар се експериментише усред квалификација? Свако са три чисте ЗНА да ће против Литванаца /одлучујућа утакмица без права на нерешено/ играти /: Јеврић, Гавранчић, Видић, Крстајић, Драгутиновић - Дуљај, Станковић, Вукић Ђорђевић /Короман/ - Жигић, Кежман /Јестровић/. Да се кладимо? Па чему онда вечно проспиање из шупљег у празно. Шта се добило турниром који је само одрађен и којим је по ко зна који пут сцг-фудбал добио међународну шамарчину. Шта ће нам то пред одлучујуће квалификационе мечеве? Шта смо то "уиграли" и које смо то "нове" играче добили? Ако Петковић није у стању да мотивише играче и да напокон почне да неке одстрањује због забављања у официјелним мечевима државног тима - нека се замисли шта заправо ради. Уосталом, и његова селекторска судбина а и судбина целокупног домаћег фудбала за наредних десетак година биће позната после два меча почетком септембра. И добро је што је тако.

Bata Djora Sr.

pre 20 godina

Cinjenica je da su ovo bile prijateljske utakmice ali je sve pogresno odradjeno. Uzimajuci u obzir da ubrzo igramo dve vazne utakmice u kvalifikacijama ovakvi turniri sluze kao poslednja provera a ne za isprobavanje novih igraca. U prevodu uvezbavaju se neke takticke finese,mogucnost prelaska iz jedne formacije u drugu u toku igre i uvode se oni igraci na koje se ozbiljno racuna.Provere novih kandidata se vrse kada se odredjeni kvalifikacioni ciklusi zavrse.Sledeca stvar sa kojom mi svi moramo da se suocimo je da mi nikad nismo bili sila u fudbalu a da to narocito nismo sada.Izmisljeni termini tipa evrposki Brazil i slicno su tvorevina sportskih novinara osvedocenih fudbalskih neznalica.Ono sto ide u prilog prethodno napisanom je cinjenica da ono sto je jedino merljivo u sportu a to su trofeji ovde ne postoje.Ne osporavam postojanje vrhunskih pojedinaca ali oni ne resavaju stvar jer je ovo ipak kolektivni sport. Primer vam je Grcka koja je pokazala da u timu ne mora biti zvezda vec 11 ratnika koji su spremni da poginu na terenu.Da se po tom kriterijumu biraju reprezentativci i kod nas igra bi bila znatno bolja.Medjutim,kod nas ne moze nista bez politike pa ni izbor igraca za nacionalni tim.Koliko iz Zvezde koliko iz partizana,koliko iz Crne Gore, a ovaj ce da se naljuti a ovaj nece da bude rezerva i tako u nedogled.Ono sto predstavlja problem ove reprezentacije je vezni red a to je srce tima.Bez dobrog veznog reda ne moze ni napad da funkcionise kako treba ma ko da igra.Kasno predavanje lopte, slabo i sporo trcanje plus cinjenica da je pola njih totalno van forme je slika srednjeg reda.Ovde treba izuzeti jedino Duljaja koji uvek daje sve od sebe.Duhoviti komentari o partizanovom veznom redu su za neke humoristicke novine.Taj superorni vezni red ne moze da nadje nacina vec pet godina da izgradi igru koja je potrebna da se Zvezda pobedi.Postavlja se iptanje zasto kod nas postoji strah od forsiranja mladih igraca a bas upravo za vezni red ima solidnih kandidata.Kovacevic,Jankovic,Basta(bek silom prilika),Vukcevic, samo su neki koji su trebali da dobiju vecu minutazu od pocetka kvalifikacija.Nije jasna ni igra Stankovica koji u Italiji igra odlicno a za reprezentaciju nula.Kezmanu se treba zahvaliti a Savi po starom obicaju zlatan sat i plaketa pa dalje igraj za svoju dusu.
Cini mi se da od izabranog golmana i odbrane nemamo boljih.Samo da nam Dudic ne postane resenje.Za napad je izbor jednostavan Zigic, Vucinic,Jestrovic,Ljuboja i pracenje Lazovica i Pantelica.Ostaje i nedoumica zasto najbolji strelac i najbolji igrac lige skoro po pravilu nikad nisu pozvani u reprezentaciju.Pa sta ako nisu iz Zvezde(ove godine jesu ali za u buduce)i partizana.
Na kraju,bice zanimljivo u septembru.Petko ima i dosta srece i verujem da ce ga i ona posluziti,sto u principu i zasluzuje.Mozda je on i najbolje od najgoreg.
Sve kritike su dobronamerene a nikako zlonamerne.

pipni_dug_do_carape

pre 20 godina

Ej bre ljudi,pa nismo mi Brazilci,Argentinci,Francuzi pa da se ovako ljutimo kada nam reprezentacija izgubi!!! Sta vam je? Mi smo tu gde smo i imamo igrace kakve imamo. Ove sto kritikuju da upitam...Ko to od vas garantuje da bismo se mi plasirali na svetsko sa bilo kojim drugim selektorom? Pa ne moze glavom kroz zid. Ja mislim da je ovo maksimum. Pa nemamo mi vise zvezde koje igraju u najvecim evropskim klubovima.Razumem ja razmazene Francuze,Engleze,Italijane koji imaju fudbalske zvezde,pa kad izgube kritikuju trenera ali vas stvarno ne mogu. Ko je to vas razmazio? Jevric? Djordjevic? Duljaj? Ko?????

PFC ( Swiss )

pre 20 godina

Sta je ovo ????!!!!
Sta neki kritikuju i kukaju.....pa sta ste hteli, da osvoje turnir, pa onda da izgube protiv litvanije ? hajde nemojte biti smesni ! nEKO JE NAPISAO,kako nismo primili gol, i tome je sad kraj....mi jos uvek nismo primili gol ovo je prijateljsko....ubedzen sam, da ce ova dva poraza biti vise nego pozitivno za kvalifikacije.
Kezman & Zigic.....Prava Stvar !

Blue Madness

pre 20 godina

1. Ljubitelji lika i dela vasga vam vecnog kapitena S.Ilica odgledajte neki od proslih derbija. Pa sinonimi za njega su sporost, nemastovitost, izrazita psiholoska labilnost... Svaka cast Bjekovicu sto je uspeo da ga utrapi onim Turcima! Daleko bolji izbor bi bio Vukcevic ali samo pod uslovom da nauci da ne bude toliko sebican i da nauci da odigra na prvi dodir.
2. Ovo je bio samo turnir i ako je Petko hteo, mogao je da proba i svoju babu! Prijateljski turniri tome sluze! Isprobati, uigrati nesto, eksperimentisati... Meni je samo zao sto sansu nije dao Jankovicu, Krasicu i Lomicu koji u ovom momentu ne mogu da igraju za mlade, a mogao je da pruzi sansu i Lazovicu (decko je 100 puta bolji i ozbiljniji igrac od Keze i Sava zajedno) kao i nekim momcima iz nemacke ekipe (naravno pored Marica).
3. Problem svih nasih muka je u tome sto svi nasi igraci u mladjim kategorijam pruzaju fantasticne partije, a kad dodju u A selekciju - nula! Zasto je tako? Pa najverovatnije zbog (ne)znanja nasih seniorskih trenera.
I na kraju. Treba svi da budemo uz Plave. Kakvi su da su, al' su nasi! Svi treba zajedno da stremimo ka krajnjem cilju - plasmanu na Mondijal 2006.! Napred PLAVI!!!

Prle

pre 20 godina

Meni jedino nije jasno zasto toliko straha od dovodjenja mladih napadaca? Zasto na teren ne izadju Vucinic i Ljuboja, a iza njih Ilic pa da vidite sta su akcije. Sva trojica su svestrani igraci, brzih reakcija i iznadprosecne tehnike. To sto na primer Ljuboja ne moze da odigra kako bi mogao je greska saigraca kao sto je Savo koji mora 4-5 puta da pipne loptu pre nego sto doda ili sutira. Dosta bre vise Metuzalema, dok klinci gube motiv i zuljaju klupu! Sto se tice sredine, bolje od ovog nemamo. I zasto onaj Stankovic jos igra. Pa on u Interu ne bi bio nista da mu nije na klupi Mancini. O odbrani nemam reci. Sve solidni igraci, a toliko pocetnickih gresaka... stvarno mi nije jasno. Mada je za odbranu vise od odstalih pozicija vazna uigranost koju mi nemamo...

SasaBanjaLuka

pre 20 godina

Dragi srbi ove sto se pise ovde je odvratno. Nema te autoritet da ponaziva te trenera i ekipu. Ako vi mislite da moramo svaku ekipu 5 ili 6 :0 pobediti onda vi dalje tako pisite. Jedno je jasno nema te pojma o fudbalu . Halo ljudi mi smo drugi u grupi sa mecom manje ako to nije uspeh onda stvarno. Prvo pogledaj te na sebe i sredi te svoju sredinu pre nego sto krenu vase kritike. Stvarno ste stoka!!!

Daglis

pre 20 godina

Kakav bedak. Dok se za prekjuce moze reci da je rezultat naivno primljenih golova ovo danas je bila katastrofa od taktike do zalaganja. Slaba uteha je sto su Englezi dobili punu bulju simika od Danaca i sto smo i pre Mundijala u Italiji pukli 2 prijateljske tekme vezano (Holandija I Portugal). Kar bo pa bo.

Dejan

pre 20 godina

Kada ce ljudi nauciti da ekipe i reprezentacije sa ovih prostora osvajaju samo ono sto im se pruza ? Novac se vrtio oko klupskog nogometa i kosarke. Tu su ekipe sa ovih prostora katastrofalne. Cim su se stvorile naznake da ce se novac vrtiti oko rukometa, opet su se stvorili novi klubovi koji zaradjuju novce. Mozemo mi/vi biti sretni oko reprezentativnog vaterpola, rukometa i slicnih sportova, ali tu se ne vrti novac, zato to i osvjamo. Sto prije shvatimo koliko smo jadni, bolje za nas.

tuta bugarin

pre 20 godina

katviim neke diskusante dese guze
i zapljuvavau mozguju kenjau kogodi foke
a numeju
bide mi žao
ter nie otvorena
diskusja
grljikovac štikovo detrojit babuštnica
ujedinjena srpska malogradjanska sranka
jal da

Слоба Гробар Сента

pre 20 godina

Није трагично изгубити али је фрустрирајуће бити тако безидејан и без крви у ... где већ треба! Управо гледам Хрвате против Бразилаца ( само без Роналдиња ) како играју без комплекса, мушки. Ми титрамо Босанцима у Сарајеву, бренујемо слабе Белгијанце у БГ! Мишеви мали, угледај те се на ватерполисте који осравише срце у базану. Да бисте играли мушки, треба имати чуку и ... Изузетак је Дуљај. Наравно позитиван. Роналдо фулао зицер! Срећа прати храбре, господо у плавим дресовима. Играјте тако и све ће вам бити опроштено. Напред Србија!!!

mmmikeli

pre 20 godina

@Zvezdas
Kako bre poredis KOSARKASE koji su osvojili sve sto se osvojiti moze i fudbalere koji ne mogu da pobede ni Belgiju kod kuce. Petko nije trebalo ni da dolazi, jer svi znamo kako je "otisao" kad je proslog puta bio selektor.Zar dva poraza nisu dovoljna da podnese ostavku. Treba li da nas Spanci dobiju, pa da kazemo nema veze izborili smo baraz.Nikad laksu grupu nismo imali,a necemo se kvalifikovati. Ja to pricam od kad je Petko dosao mozes proveriti u komentarima.

blabla

pre 20 godina

Izgleda da mnogi ne shvataju da mi nismo sila u fudbalu,nek mi neko kaze koju smo fudbalsku silu pobedili u zadnjih par godina,ako uspemo da udjemo u baraz pa tu pokusamo nesto zavisno od protivnika.Sto rece Kezman porazi su dosli u pravo vreme kao samari samo se bojim da i to ne pomaze.

dejaBG

pre 20 godina

PA dobro nije da ih 'napadamo' ali to su u najmanju ruku zasluzili!
Ajde da Petko nije rekao da 'nema prijateljskih utakmica' i da nije pretio poljacima da ce da im se revansira za onaj poraz onda bi bilo OK. i Da nisu Kezman i drugovi rekli 'sad cemo videti na cemu smo' onda sve ovo svatio ladno ali ovako...
Ovako to je nemoguce pogledajmo malo prethodne rezultate...Prvo nismo pobedili XXX vremena u prijateljskim utakmicama , drugo da nismo pobedili Belgijance bog zna dali bi veceras na ovu temu bilo vise od desetak komentara i trece pre Belgije koga smo to dobili (sem SM)?

Optimista

pre 20 godina

Sta vam je ljudi sta se sikirate ovo je Petkova taktika da pomesa igrace na utakmici da se namerno izgubi da bi se bolje igralo u kavalifikacijama.Mi SRBI gledamo samo negativno nikad nismo gledali nesta pozitivno.Ja sam veliki optimista uvek verujem u pobedu,ova godina ce nam biti Zlatna i sledece po gotovu Zvezda osvaja kup uefa,Partizan Lgu Championa =Reprezentacija SVETSKI PRVACI zapamtite to dobro sta sam vam rekao.A Zigic ce sledece godine biti naj skuplji igrac na svetu Abramovic ce ga kupiti za 100 Milliona Eura.

dexe

pre 20 godina

HA HA, ovo je super putesestvije...
Em se obrukali, em nisu zaradili ni dinar,
cak su svi u minusu jer su ih opeljesili u svlacionici, znaci da smo od cele akcije dvaput napucani i u minusu oko 20000 eura...
sjajno...

Napred Plavi!!!

pre 20 godina

AAAJJJJJMMMMOOOOO PLAVI! Makar 4 boda moramo da uzmemo u sledecim utakmicama! Ovo nije nista, gubite u prijateskim utakmicama a u kvalivikacijama rusite protivnike. Za sve pametnjakovice: Pa vi bi gubili i od Malte i od Lihtenstajna a da nepricamo od svih drugih!!!

Branislav

pre 20 godina

Jedno pitanje!Koju zastavu i drzavu predstavljaju boje na dresovima nasih igraca...PLAVO,BELO,CRVENO??? Mislim...sta reci
Unapred hvala!!

Red Devil

pre 20 godina

Vi majstori sto nas kriticare terate u FSJ po dresove, da vam kazem da mi nismo profesionalni fudbaleri i nismo placheni da igramo fudbal a vi izgleda imate aspiracije da postanete profesionalne navijacice i pratite Petka i bulumentu po belom svetu o trosku drzave. Ajd' ziveli.

Delija

pre 20 godina

Znate li zasto su igrali losije nego protiv Pljaka? Zato sto su igrali u plavoj opremi. Nasi najbolje igraju kada su u beloj opremi. Pozdrav

Jonny Dopp

pre 20 godina

Od svega ovoga najbolje su izjave: "Bolje sad nego protiv Spanije i Litvanije" (mislim da je i Stankovic tako nesto izjavio)
E to bi nam definitivno spaslo fudbal kad bi mogli da biramo kad cemo izgubiti
Petko tek sad nezna na cemu je,odbrana poprilicno suplja,sredine nema,napad blago receno los,a on ispucao sve prijateljske. Sad me zivo interesuje kako izgleda prvi tim u njegovoj glavi.

OSTAVKA!!!

Zvezdas

pre 20 godina

Mi Srbi smo stvarno cudni,jedan dan vicemo BRAVO MAJSTORI a odmah posle prvog poraza OSTAVKA.
Mi i dalje nismo primili gol u takmicarskim mecevima i izgledi su nam veliki da odemo u Nemacku.
Ovako su neki pljuvali kosarkase pred Indijanapolis da bi posle svi vikali BRAVO PLAVI.SMESNO

Darko

pre 20 godina

Iskreno, ja od ove utakmice i nisam mnogo ocekivao kad sam video nas sastav. Odbrana je jedina bila kompletna (u 1. poluvremenu) i tada je odigrala dobro (Ukrajinci su imali samo jednu sansu). Na sredini je igrao Maric, decko koji u zivotu nije sastavio utakmicu u A timu i na njega se nije moglo preterano racunati. Djordjevic je odigrao nesto slabije i nama je falio neko ko ce na sredini da malo razmrda stvari. Sale Ilic je dobar igrac ali jednostavno mislim da on nije taj koji ce sam moci da povuce reprezentaciju. Kada je tu jos neko on je sasvim OK. E da, napad. Savo je bio sjajan igrac ali mu je vreme proslo. Mislim da nije dobro da on pocinje utakmicu a sa klupe bi nekad mozda i mogao da uskoci. Jestrovic je bio slab, ne znam, mozda ga je stigao i umor. Svoju veliku sansu je imao protiv Belgije ali je nije iskoristio. Napad bi trebalo da cine Zigic i Kezman ili Vucinic (otrovao se hranom ili tako nesto). Zigic je u najboljoj formi, Kezman je borben i uvek motivisan ali je u zavrsnici cesto katastrofalan. Vucinicu je potrebno malo reprezenatativnog iskustva (steta sto nije igrao na turniru). Sve u svemu, protiv Litvanije i Spanije ce sigurno igrati neki drugi tim (koji je pokazao da moze odlicno da odigra) u odnosu na ovaj danas tako da ce, ja se nadam sve doci na svoje mesto.

Aco_BL

pre 20 godina

Slazem se podpuno sa nemanjom, mislim da je u pravu kad kaze da je ilic taj koj treba da bude kreator u nasoj igri. Ne razumijem iliju vise stvarno, pa jel taj covjek nema oci u glavi kako to da nikako do sad nije dao sansu lazovicu, pa on bi bio super rijesenje u napadu pored zigica,vucinica i kezmana. ljuboju, jestrovica i milosevica vise ne treba zvati ona prva dvojica nemaju sta da traze u repki nisu iskoristili sansu i ajd zdravo, smijesno je da takve igrace uopste forsira ne ide mi uglavu, savo je svoje odigrao i samo zauzima mjesto drugima. da pravi ljudi vode nas fudbal nebi to sve bilo tako crno, ali ovako nisam ni siguran hocemo li dobiti litvance u BG.

Vaterpolo

pre 20 godina

Kad imas sve samo srca ne...pratim taj fudbal otkad znam za sebe i svake godine se pitam zasto gledam taj jad i bedu...valjda u nadi da ce probiti taj led i nesto postici ali mrka kapa...isto i ove godine provuci ce se na iglene usi podici nam malo moral i onda na svetskom prvenstvu ce nas opet neka holandija napuniti sa 5 golova razlike a Petko to da proglasi uspehom....
Kod vaterpolista u skolu kako se igra srcem za svoju zemlju i kako se ponasa ljudski a ne biti naduvan samo zato sto vozis Audi A8 a na papiru sem 8 razreda nista da se pokaze...

Miskec

pre 20 godina

Ako ce iko da se raduje, to ce sigurno Bjekovic, inace poznati i priznati trener, kako kod nas, tako i sire.
Setite se, pred svako takmicenje, Bjekovic opljune selektora, pa ako uprskamo, bio sam u pravu, ako prodjemo, drago mi je da nisam u pravu.
Stvarno nije normalno da smo izgubili, bilo je vreme, dobro je sto se to desilo sada, videcete otreznice se.
Srretn plav.

navijac plavih

pre 20 godina

Dobro je da je FIFA vec iznela svoju listu za ovaj mesec inace nebi bili ni medju pedeset.
Ali tako i treba ove god jedino je San Marino bio pobedjen i Belgijanci nekim cudem tako da sam jqa ipak promenio stav prema FIFI i postao veoma zadovoljan pedesetim mestom nase reprezentacije.

Mile

pre 20 godina

49. na rang listi i sada ovaj plasman. Predlazem da se fudbal skine sa liste glavnih rubrika jer stvarno ucinak fudbalera nije vredan paznje.

Ilija

pre 20 godina

Jevric-Dragutinovic-Krstajic-Vidic-Gavrancic-Duljaj-Vukic-Ilic-Stankovic-Zigic i Ljuboja OVO JE NAJBOLJI SASTAV KOJI JE MOGAO PETKOVIC DA POSTAVI PROTIV UKRAJINE!

Marina

pre 20 godina

Ne znam zašto Petković hoće Miloševića i Mijatovića u reprezentaciji. Oni se prave važni u interu a kada igraju za reprezentaciju onda se na terenu ponašaju kao pioniri.

deksi

pre 20 godina

Ljudi, ruku na srce ovaj tim je skromnih kvaliteta i tu svako igra koliko moze. Nije tu vise u pitanju "sto se ne stavi ovaj, sto se ne stavi onaj". Koga god da stavimo, mala je razlika! Proslo je vreme majstora kao sto su bili Drulovic, Milosevic, Mihajlovic... Igraca koji su jednim potezom mogli da rese utakmicu. Mi takve igrace vise nemamo, Milosevic, iako jos igra je samo bleda senka onog igraca od pre 5-6 godina. Nazalost ovi novi, Ljuboja, Jestrovic, Zigic, nisu niti ce ikada biti takvi golgeteri kakav je bio Savo. Isto vazi i za Vukica, Djordjevica i sta ja znam koga. Nikada nece stici Stojkovica ili jednog Drulovica, coveka koji je mogao centarsutom muvu da pogodi! Zato ne treba ih osudjivati, veeeliiki uspeh bi bio plasman u Nemacku. Ali nazalost ne znam na koji nacin bi mogli da dodjemo do njega.
I sto bi rekao jedan nas poznati glumac u isto tako poznatom filmu: "Zao mi je sto ste nasi, a ne deca nekog naseg neprijatelja!"

Kalauz

pre 20 godina

PROCITAJ OBAVEZNO: ZAHVALNOSCU DRAGUTINOVICU, KRSTAJICU, VIDICU, GAVRANCICU i zadnjem veznom iz srednjeg reda DULJAJU mi se nalazimo na tom drugom mestu u grupi iza ESP! Treba nam osvezenje u srednjem redu, a to mogu da budu Krasic, Basta i Vukcevic. Ova trojica bih mogla mnogo toga da izmene u igri naseg srednjeg reda.

Red Devil

pre 20 godina

Petkovic: "Idemo da osvojimo turnir". Mogli su da nasem napacenom i osiromasenom fudbalskom savezu donesu neku kintu, ovako je put na istok bio nepotreban trosak. Ali nemojte se ljudi sekirati, ustedece mnogo vise para time sto che SP kao i mi gledati na malim i velikim ekranima, mozda i na kuchnim video bimovima ko ima jake ugovore u klubovima. Bez sve shale, ovo ne obechava nishta dobro jer sada se tek vidi koliko je odbrana porozna kada se zaigra malo ofanzivnije umesto na sigurnih 0-0 kao protiv Spanije i Belgije. Neka nam je Bog u pomochi a Slovaci u barazhu ako se do istog dokotrljamo.

Dragan

pre 20 godina

Ljudi moji jedino STRANAC za selektora nas moze spasiti!
Ovaj Petko je rob Miljaniceve-Piksijeve skole , a to nas je unistilo! Dejo je zapoceo , zbog njega ne odosmo u Portugal , ovaj ce dokrajciti! Kompromisi , koliko iz Zvezde i Partizana ce da igra! Pa gde Mladenovic i Markovic igraju!?? Kezmana nije zvao protiv Belgije jer nije igrao , a Mladenovic i Markovic godinu ne igraju i zove ih!
Ma ne moze se to ispraviti bez kompletnog renoviranja FS i odlaska bogom datih Miljanica , Karadzica i kompanije!
Nas je savez dozvolio da DVA POCETNIKA Piksi i Dejo vode savez i reprezentaciju i da nas Azerbedjan pobedi koji nikoga nije pobedio!
Ne probaju se novi igraci usred kfalifikacija vec se uigrava TIM! A Petko i nezna koga je sve probao! Da je uigravao vezni red Ilic, Stankovic, Vukic i Djulaj ljudi bi vec bili uigrani i znali bi ko sta radi !
Pozdrav !

Dejan

pre 20 godina

Da podsetim ove koji pljuju po reprezentaciji. Ovo je samo prijateljski turnir. Vazne su kvalifikacije. Mi smo i u Beogradu protiv Belgije trebali da slavimo sa bar 3:0, jer smo odlicno igrali. Belgijanci su delovali totalno izgubljeno, a sudija (brat Rujka) nam je ukrao tri penala. Kao sto rece moj imenjak, jedan od prethodnih komentatora, ja sam uvek uz plave, cak i kada gube. SRBIJA, SRBIJA!!!

Relax

pre 20 godina

Nemci su nedavno izgubili 5-1 od Rumuna i 0-2 od Madjara... a Englezi 1-3 od Australije. Nije katastrofa gubiti u prijateljskim utakmicama.

NESA

pre 20 godina

sada svi vicite pteko odlazi a ima da dobiemo litvance sigrno kod nas i barem cemo da uzmemo bod spaniji aonda ce te svi vikati po obicaju brvao petko i tako se igra ovo su samo obicne utakmice vi svi koji sada kritikujete petka i igrace niste zasluzili da napisete komentar kada dobiemo litvu i uzmemo bod spaniji ako ne i sva tri napred plavi uvek sam uz vas

Amel

pre 20 godina

Nisam gledao utakmicu i bas me zivo interesuje kako je Kezman uvalio taj gol, sto se nase odbrane tice nema sta da se kaze, sve su sami rekli sa ovih 5 komada u ove dve utakmice.
Ruku na srce od raspada bivse Juge nikada nismo imali golmana koji nesto vredi, pa zato nema svrhe kritikovati golmana koji je u Evropi niko i nista jer boljeg i nemamo, ali zato imamo igraca koga bi pozeleo svaki tim na svetu a koji i pored iskrene zelje da igra nema mesta u Petkovom timu, a to je Sinisa Mihajlovic. Covek i ako je u "poznim"fudbalskim godinama igra u zivotnoj formi u mozda najjacem klubu na svetu. Svaki prosecan poznavalac fudbala vidi da nasem timu fali sigurnost u zadnjem redu koju bi sigurno svojim kvalitetom, iskustvom i autoritetom doneo Mihajlovic, a da ne pricam jos o njegovim kornerima i slobodnim udarcima. Zamislite samo korner koji on izvodi a u sesnaetercu Zigic, Gavrancic, Krstajic i Vidic, pa to je 90%gol, ali Petko ima svoju strategiju a dosad su ga koliko toliko cuvali rezultati i sta da mu radimo.
Hajde da se tesimo da je ovo ipak nevazno takmicenje i da nismo igrali u najjacem sastavu ili da je Petko krio karte pred vazne utakmice u kvalifikacijama i da se nadamo da cemo kao Bosanci izvuci barem "srecni bod" na gostovanju u Madridu.

Tuzno

pre 20 godina

Super! Ajde sad vi sto samo kukate i pametujete (ne smem da psujem ovde) do kancelarije FSSCG pa po dresove i da vas vidimo kako 'pikate' fudbal protiv litvanije i spanije! Pa cu ja za to vreme ovde na B92 da pametujem, taktiziram i izigravam vrhunskog strucnjaka (cisto da vas malo menjam)!
NAPRED PLAVI! ! !

Grobar iz Montreal-a

pre 20 godina

Alo klinci sta kukate odmah,ako mozete bolje uzmite dres i da vidimo kako vi igrate.
Lako je na jeziku suditi udji u teren i pokazi delima.
Petko ce sve da dovede u red,bolje je da smo sad kiksali nego u septebru.

Nemanja

pre 20 godina

Reprezentaciju cu prestati da gledam jer ne mogu vise da se nerviram. Nas selektor je tvrdoglav i nece da vidi probleme koji su svima uocljivi. Nema nama nista od Nemacke to mogu da potpisem.

Aleks

pre 20 godina

Slazem se sa tobom Nemanja. Reprezentacija bi izgledala daleko interesantnija da bi u sredinu terena zajedno igrali tandem Vukic-Ilic sa jos recimo Brnovic i Tomic i jos neki u sredinu + jednog spica (Zigic? Vucinic?), samo sto bi ja izbacio Stankovica koji stvarno nije za reprezentaciju. Ali za takve promene, treba i hrabrog trenera...

Dan Tom

pre 20 godina

Ja takodje uvek volim plave i kad pobedjuju i kad gube, ali polako postajem toga svestan da mi jednostavno trenutno spadamo u treci sesir fudbalskih ekipa u evropi. iako imamo talentovane igrace, nama nesto fali. Kao narodu uopste! Svaki uspeh sportista je manje-vise iznenadjenje kada sa uporedi sa drustvom i drzavom za koje nastupaju. Da imamo barem 50% reda koji vlada ovde u Nemackoj mogli bi finansijski da se nosimo sa Svicom i da se mi njoj uplecemo kakav status koja pokrajina bi trebala da ima. Vratimo se opet sportu. Kao covek sam veliki optimista i uvek verujem u pobedu i napredak pogotovu naseg sporta a tu izdvajam prvenstveno nasu repku, pa onda moju Zvezdu, a onda sve ostalo. Ali zakljucak je taj da ce biti veliko iznenadjenje ako se nasa repka uopste kvalifikuje za mondijal 2006e isto tako ako kosarkasi uspeju da prodju 4-finale na predstojecem ep. Zato ljudi smirite tenzije i uzivajte u svakoj pobedi nasih, nebitno koliko retke bile. Aj u zdravlje.

STA JE BILO DEBILI ?!

pre 20 godina

Ja stvarn neznam sta je sa ovima, koji traze ostavku pred kraj kvalifikacija. Pa ovo su prijateljske utakmice gde se isprobavaju igrac i taktike pa taman da se gubi i 10:0, jer u kvalifikacijama nema proba ni popravnih. Mi i DALJE NISMO PRIMILI GOL u kvalifikacijama, i svi koji se javljaju sa glupim komentarima trazite posao umesto da blejite i jos spavate u istom krevetu od kako ste se rodili u maminom i tatinom stanu. SCG ce odigrati u najjacem i zdravom sastavu sledece dve utakmice i biti korak blize Nemackoj 2006. NAPRED PLAVI ! SRBIJA I CRNA GORA SU UZ VAS!

Zoran

pre 20 godina

Prvo poluvreme šuplja odbrana, a napada nema ! U drugom, loš napad, a odbrana - katastrofa ! Sve vreme nisam primetio da imamo igrače u sredini terena !!! Ako se za nekoliko dana ne ''iskristališe'' tim, koji će bez Stankovića nastupiti u zvaničnoj utakmici, opet ćemo mirno gledati završnicu prvenstva... kao i mnogo puta kad naši nisu učestvovali.

Marko

pre 20 godina

PETKOVICU ODLAZI!!! Dokle ce kod nas selektori da odlaze tek kad je kasno za popravni. Sve nam je ovo Piksi napravio. I Deja i Azerbejdzan i Petka. Drago mi je sto je otisao u zvezdu, i nadam se da ce tamo imati ovakve uspehe.

mmmikeli

pre 20 godina

5 golova za dva dana. Isticali su kao najveci uspeh to sto skoro godinu dana nismo primili gol. Pa ko da nam da gol, osim Spanije. Svi ostali su bili objektivno slabiji od nas. Ali nas selektor ima genijalnu taktiku, i za njega je nereseno kod kuce sa Belgijancima i u gostima protiv BiH uspeh. Bice i baraz uspeh ako on ostane selektor. U barazu nema povoljnog zreba i Nemacku mozemo samo da sanjamo. Naravno ako se ne desi OSTAVKA!!!

kodan

pre 20 godina

Posto mozemo da primimo 5 golova u dve utakmice sa srednjim ekipama onda nema sta da trazimo na SP u Nemackoj. Bolje da se ne brukamo opet...

nemanja

pre 20 godina

Po ko zna koji put sam se uverio u neke pretpostavke od ranije... Ladno izgubljene dve utakmice, a sto je jos gore, selektor ipak ne vidi gde su problemi... Medjutim, oni su mnogo dublje prirode nego sto se cini u prvi mah. Pod jedan, i dalje se prave kompromisi oko igraca iz Zvezde i Partizana... Uvek se pazi da ne bude mnogo iz jednog, a malo iz drugog kluba... tu mislim i na bivse igrace tih klubova. Ne znam da li je iko primetio, a ja to primiecujem vec dugi niz godina, da je nama najveci problem vezni red. Uvek se potenciraju spic igraci, te treba da igra ovaj, te onaj... a u sredini terena mrak! Taj mrak traje jos od kad je Piksi prestao da igra, jer po pricama po kuloarima mi nemamo plejmejkera koji bi preuzeo takvu ulogu, kao sto je nekad imao Piksi... Medjutim, taj igrac postoji, ali ga niko nikad ne spominje, ili ga spominje samo kad se po njemu pljuje... rec je naravno o Sasi Ilicu! Voleo bih da imam istomisljenike, jer svako ko je gledao ove dve utakmice mogao je da vidi da nas tim igra bezglavo i bez pravih pasova na sredini dok nema Ilica... Cim je usao protiv Poljaka igrali smo 50% bolje, a i danas dok je igrao smo bili bolji na terenu. Ali nas selektor Petkovic ga naknadno poziva, tek kada mu otkazuju neki igraci i pritom cini po meni neverovatnu gresku sto ocigledno Vukica i Ilica smatra igracima za istu poziciju... To je skroz pogresno, jer su njih dvojica dok su bili u Partizanu igrali zajedno i to jako dobro... Vukic nije plej, a uporno se to trazi od njega u A timu, a on to nece nikad biti... Drugo, sta trazi Djordjevic P. u reprezentaciji... ? On toliko sebicno igra, i ne gleda oko sebe da je to strasno, vuce loptu do beskraja i gubi je naravno... Ne razumem zasto se ne pogledaju svi u oci i ne uoce da trenutno jedino kod nas Partizan ima dobar vezni red, a u njemu nekoliko bivsih reprezentativaca koji se vise ni u snu ne pominju... Tomic pogotovo! Igrao je nekad i to par utakmica, i to naravno na pograsnom mestu... Zar je sramota staviti u vezni red Ilica, Vukica, Duljaja, Stankovica i Tomica, eventualno da je u kombinaciji Koroman, Brnovic... Kakav Mladenovic, Maric, DJordjevic... I ono sto me posebno nervira je uporno forsiranje igre sa 2 napadaca. Vecina najboljih ekipa na svetu tako vise ne igra... Jedan spic, ko god, dovoljan je ako je vezni red dobro odabran... Zasto je Ilic u Partizanu dao najvise golova a vezni je igrac? Neko ce reci kad nema dobrih spic igraca, ali nije to, nego je igra postavljena tako da se i vezni igraci ukljucuju u spic i daju golove, ali zato i pojacavaju odbranu istovremeno... Mi potrosimo dva spica zarad jednog meta u sredini, pa naravno da ne igramo dobro... Jos stavi Petko Savu i JEstrovica zajedno, slicne tipove igraca, sporije... Da je Sale Ilic igrao u Zvezdi, bio bi kapiten reprezentacije odavno, ali eto, nije mu se dalo... ovako, bice kod Petka zamena za Vukica, pa necemo ni videti kako to njih dvojica mogu zajedno da igraju... Nisam optimista kad je upitanju plasman na SP, jer treba pobediti Litvaniju a to nece biti lako, a tek u Spaniji sa ovom postavkom i igrom tesko nam se pise... baraz je realnost, ne zanosimo se, pa tamo kako bude, bude... Pozdrav svim istomisljenicima!!!

tica2610

pre 20 godina

E, krenulo je nizbrdo... sto smo se veselili, veselili smo se! Kao po obicaju, uvek pri kraju use*emo i sefa i stanicu. Aj odlozite Spance!

Grobar

pre 20 godina

Petko odlazi, ovo vise stvarno nema smisla. Sve nereseno i porazi. Pobede protiv San Marina i srecom protiv Belgije. Petko nezna uopste da vodi ekipu. Na sred kvalifikacije on jos isprobava igrace da vidi na cemu je, svasta. Daj bre uigraj jedanaestoricu, daj sansu mladjima. Zar klinci nisu u Torontu to dokazali. Gde smo stigli, dobro bi bilo da i ovi iz Saveza daju ostavku, posle toliko neuspeha bio bi red da odu. Sramota za celu naciju. Predlog, bojkot repezentacije dok se nedaju ostavke, ne samo Petka nego i ovih nesposobnih u FSSCG
Pozdrav Srbijo

Goran-BN

pre 20 godina

Ma super smo veza nam ubija, strašni smo. Mislim da se svi tresu od nas kad nas vide. Na utakmici je igralo 5 napadača a samo se jedan našao u šansi. Može petko da eksperimentiše koliko hoće ali to je to, po ovome smo prepoznatljivi. Davimo loptu čitav meč ali opet ništa od toga. Nema igre dok se ne zna ko je gazda na terenu, treba tu jedan igrač tipa Roj Kin pa da nekoga u svlačionici ščepa za gušu možda bi i zaigrali. Šta mislite što je Miha dobio onolike crvene kartone, pa nije čovjek mogao da trpi manekene. Samo se Keža nešto trudi ali očigledno je da je on sa ovom godinom u Čelziju mnogo izgubio. Šta se sa ostalima desi kad dođu u reprezentaciju nikad mi neće biti jasno. Ovo postaje više i mučno za gledati. Kao da gledam Estoniju ili tako neke levate

dejan

pre 20 godina

Dobro je bice bolje,napred plavi,nije smak sveta,ukrajinci su morali da dobiju tako i tako,jer bi bilo srmota da budu poslednji....njima trece mesto nama pare i svako svojoj kuci srecan i zadovoljan,,,,napred plavi,ja sam uz vas uvek i kad gubite i kad dobijate,nisam od ovih koji kad se gubi mrze pa onda pisu poeme o vama kad pobedite,,,jos jednom NAPRED PLAVI

Delija

pre 20 godina

Jeste li primetili kako je ekipa psihicki nestabilna. Ilic ima zuti, i sutira loptu posle prekrsaja. Par startova, pogibeljnih, za zatvor a ne za iskljucenje od strane nasih reprezentativaca. Zakljucak je da nisu navikli da jure rezultat. Pitam se sta ce se desiti u mecu sa Spanijom. Mislim da cemo dobiti najmanje jedan crveni karton.

tica2610

pre 20 godina

E, krenulo je nizbrdo... sto smo se veselili, veselili smo se! Kao po obicaju, uvek pri kraju use*emo i sefa i stanicu. Aj odlozite Spance!

mmmikeli

pre 20 godina

5 golova za dva dana. Isticali su kao najveci uspeh to sto skoro godinu dana nismo primili gol. Pa ko da nam da gol, osim Spanije. Svi ostali su bili objektivno slabiji od nas. Ali nas selektor ima genijalnu taktiku, i za njega je nereseno kod kuce sa Belgijancima i u gostima protiv BiH uspeh. Bice i baraz uspeh ako on ostane selektor. U barazu nema povoljnog zreba i Nemacku mozemo samo da sanjamo. Naravno ako se ne desi OSTAVKA!!!

Delija

pre 20 godina

Jeste li primetili kako je ekipa psihicki nestabilna. Ilic ima zuti, i sutira loptu posle prekrsaja. Par startova, pogibeljnih, za zatvor a ne za iskljucenje od strane nasih reprezentativaca. Zakljucak je da nisu navikli da jure rezultat. Pitam se sta ce se desiti u mecu sa Spanijom. Mislim da cemo dobiti najmanje jedan crveni karton.

dejan

pre 20 godina

Dobro je bice bolje,napred plavi,nije smak sveta,ukrajinci su morali da dobiju tako i tako,jer bi bilo srmota da budu poslednji....njima trece mesto nama pare i svako svojoj kuci srecan i zadovoljan,,,,napred plavi,ja sam uz vas uvek i kad gubite i kad dobijate,nisam od ovih koji kad se gubi mrze pa onda pisu poeme o vama kad pobedite,,,jos jednom NAPRED PLAVI

Zoran

pre 20 godina

Prvo poluvreme šuplja odbrana, a napada nema ! U drugom, loš napad, a odbrana - katastrofa ! Sve vreme nisam primetio da imamo igrače u sredini terena !!! Ako se za nekoliko dana ne ''iskristališe'' tim, koji će bez Stankovića nastupiti u zvaničnoj utakmici, opet ćemo mirno gledati završnicu prvenstva... kao i mnogo puta kad naši nisu učestvovali.

Grobar

pre 20 godina

Petko odlazi, ovo vise stvarno nema smisla. Sve nereseno i porazi. Pobede protiv San Marina i srecom protiv Belgije. Petko nezna uopste da vodi ekipu. Na sred kvalifikacije on jos isprobava igrace da vidi na cemu je, svasta. Daj bre uigraj jedanaestoricu, daj sansu mladjima. Zar klinci nisu u Torontu to dokazali. Gde smo stigli, dobro bi bilo da i ovi iz Saveza daju ostavku, posle toliko neuspeha bio bi red da odu. Sramota za celu naciju. Predlog, bojkot repezentacije dok se nedaju ostavke, ne samo Petka nego i ovih nesposobnih u FSSCG
Pozdrav Srbijo

STA JE BILO DEBILI ?!

pre 20 godina

Ja stvarn neznam sta je sa ovima, koji traze ostavku pred kraj kvalifikacija. Pa ovo su prijateljske utakmice gde se isprobavaju igrac i taktike pa taman da se gubi i 10:0, jer u kvalifikacijama nema proba ni popravnih. Mi i DALJE NISMO PRIMILI GOL u kvalifikacijama, i svi koji se javljaju sa glupim komentarima trazite posao umesto da blejite i jos spavate u istom krevetu od kako ste se rodili u maminom i tatinom stanu. SCG ce odigrati u najjacem i zdravom sastavu sledece dve utakmice i biti korak blize Nemackoj 2006. NAPRED PLAVI ! SRBIJA I CRNA GORA SU UZ VAS!

Marko

pre 20 godina

PETKOVICU ODLAZI!!! Dokle ce kod nas selektori da odlaze tek kad je kasno za popravni. Sve nam je ovo Piksi napravio. I Deja i Azerbejdzan i Petka. Drago mi je sto je otisao u zvezdu, i nadam se da ce tamo imati ovakve uspehe.

nemanja

pre 20 godina

Po ko zna koji put sam se uverio u neke pretpostavke od ranije... Ladno izgubljene dve utakmice, a sto je jos gore, selektor ipak ne vidi gde su problemi... Medjutim, oni su mnogo dublje prirode nego sto se cini u prvi mah. Pod jedan, i dalje se prave kompromisi oko igraca iz Zvezde i Partizana... Uvek se pazi da ne bude mnogo iz jednog, a malo iz drugog kluba... tu mislim i na bivse igrace tih klubova. Ne znam da li je iko primetio, a ja to primiecujem vec dugi niz godina, da je nama najveci problem vezni red. Uvek se potenciraju spic igraci, te treba da igra ovaj, te onaj... a u sredini terena mrak! Taj mrak traje jos od kad je Piksi prestao da igra, jer po pricama po kuloarima mi nemamo plejmejkera koji bi preuzeo takvu ulogu, kao sto je nekad imao Piksi... Medjutim, taj igrac postoji, ali ga niko nikad ne spominje, ili ga spominje samo kad se po njemu pljuje... rec je naravno o Sasi Ilicu! Voleo bih da imam istomisljenike, jer svako ko je gledao ove dve utakmice mogao je da vidi da nas tim igra bezglavo i bez pravih pasova na sredini dok nema Ilica... Cim je usao protiv Poljaka igrali smo 50% bolje, a i danas dok je igrao smo bili bolji na terenu. Ali nas selektor Petkovic ga naknadno poziva, tek kada mu otkazuju neki igraci i pritom cini po meni neverovatnu gresku sto ocigledno Vukica i Ilica smatra igracima za istu poziciju... To je skroz pogresno, jer su njih dvojica dok su bili u Partizanu igrali zajedno i to jako dobro... Vukic nije plej, a uporno se to trazi od njega u A timu, a on to nece nikad biti... Drugo, sta trazi Djordjevic P. u reprezentaciji... ? On toliko sebicno igra, i ne gleda oko sebe da je to strasno, vuce loptu do beskraja i gubi je naravno... Ne razumem zasto se ne pogledaju svi u oci i ne uoce da trenutno jedino kod nas Partizan ima dobar vezni red, a u njemu nekoliko bivsih reprezentativaca koji se vise ni u snu ne pominju... Tomic pogotovo! Igrao je nekad i to par utakmica, i to naravno na pograsnom mestu... Zar je sramota staviti u vezni red Ilica, Vukica, Duljaja, Stankovica i Tomica, eventualno da je u kombinaciji Koroman, Brnovic... Kakav Mladenovic, Maric, DJordjevic... I ono sto me posebno nervira je uporno forsiranje igre sa 2 napadaca. Vecina najboljih ekipa na svetu tako vise ne igra... Jedan spic, ko god, dovoljan je ako je vezni red dobro odabran... Zasto je Ilic u Partizanu dao najvise golova a vezni je igrac? Neko ce reci kad nema dobrih spic igraca, ali nije to, nego je igra postavljena tako da se i vezni igraci ukljucuju u spic i daju golove, ali zato i pojacavaju odbranu istovremeno... Mi potrosimo dva spica zarad jednog meta u sredini, pa naravno da ne igramo dobro... Jos stavi Petko Savu i JEstrovica zajedno, slicne tipove igraca, sporije... Da je Sale Ilic igrao u Zvezdi, bio bi kapiten reprezentacije odavno, ali eto, nije mu se dalo... ovako, bice kod Petka zamena za Vukica, pa necemo ni videti kako to njih dvojica mogu zajedno da igraju... Nisam optimista kad je upitanju plasman na SP, jer treba pobediti Litvaniju a to nece biti lako, a tek u Spaniji sa ovom postavkom i igrom tesko nam se pise... baraz je realnost, ne zanosimo se, pa tamo kako bude, bude... Pozdrav svim istomisljenicima!!!

Goran-BN

pre 20 godina

Ma super smo veza nam ubija, strašni smo. Mislim da se svi tresu od nas kad nas vide. Na utakmici je igralo 5 napadača a samo se jedan našao u šansi. Može petko da eksperimentiše koliko hoće ali to je to, po ovome smo prepoznatljivi. Davimo loptu čitav meč ali opet ništa od toga. Nema igre dok se ne zna ko je gazda na terenu, treba tu jedan igrač tipa Roj Kin pa da nekoga u svlačionici ščepa za gušu možda bi i zaigrali. Šta mislite što je Miha dobio onolike crvene kartone, pa nije čovjek mogao da trpi manekene. Samo se Keža nešto trudi ali očigledno je da je on sa ovom godinom u Čelziju mnogo izgubio. Šta se sa ostalima desi kad dođu u reprezentaciju nikad mi neće biti jasno. Ovo postaje više i mučno za gledati. Kao da gledam Estoniju ili tako neke levate

Dan Tom

pre 20 godina

Ja takodje uvek volim plave i kad pobedjuju i kad gube, ali polako postajem toga svestan da mi jednostavno trenutno spadamo u treci sesir fudbalskih ekipa u evropi. iako imamo talentovane igrace, nama nesto fali. Kao narodu uopste! Svaki uspeh sportista je manje-vise iznenadjenje kada sa uporedi sa drustvom i drzavom za koje nastupaju. Da imamo barem 50% reda koji vlada ovde u Nemackoj mogli bi finansijski da se nosimo sa Svicom i da se mi njoj uplecemo kakav status koja pokrajina bi trebala da ima. Vratimo se opet sportu. Kao covek sam veliki optimista i uvek verujem u pobedu i napredak pogotovu naseg sporta a tu izdvajam prvenstveno nasu repku, pa onda moju Zvezdu, a onda sve ostalo. Ali zakljucak je taj da ce biti veliko iznenadjenje ako se nasa repka uopste kvalifikuje za mondijal 2006e isto tako ako kosarkasi uspeju da prodju 4-finale na predstojecem ep. Zato ljudi smirite tenzije i uzivajte u svakoj pobedi nasih, nebitno koliko retke bile. Aj u zdravlje.

kodan

pre 20 godina

Posto mozemo da primimo 5 golova u dve utakmice sa srednjim ekipama onda nema sta da trazimo na SP u Nemackoj. Bolje da se ne brukamo opet...

Ilija

pre 20 godina

Jevric-Dragutinovic-Krstajic-Vidic-Gavrancic-Duljaj-Vukic-Ilic-Stankovic-Zigic i Ljuboja OVO JE NAJBOLJI SASTAV KOJI JE MOGAO PETKOVIC DA POSTAVI PROTIV UKRAJINE!

Grobar iz Montreal-a

pre 20 godina

Alo klinci sta kukate odmah,ako mozete bolje uzmite dres i da vidimo kako vi igrate.
Lako je na jeziku suditi udji u teren i pokazi delima.
Petko ce sve da dovede u red,bolje je da smo sad kiksali nego u septebru.

NESA

pre 20 godina

sada svi vicite pteko odlazi a ima da dobiemo litvance sigrno kod nas i barem cemo da uzmemo bod spaniji aonda ce te svi vikati po obicaju brvao petko i tako se igra ovo su samo obicne utakmice vi svi koji sada kritikujete petka i igrace niste zasluzili da napisete komentar kada dobiemo litvu i uzmemo bod spaniji ako ne i sva tri napred plavi uvek sam uz vas

Red Devil

pre 20 godina

Petkovic: "Idemo da osvojimo turnir". Mogli su da nasem napacenom i osiromasenom fudbalskom savezu donesu neku kintu, ovako je put na istok bio nepotreban trosak. Ali nemojte se ljudi sekirati, ustedece mnogo vise para time sto che SP kao i mi gledati na malim i velikim ekranima, mozda i na kuchnim video bimovima ko ima jake ugovore u klubovima. Bez sve shale, ovo ne obechava nishta dobro jer sada se tek vidi koliko je odbrana porozna kada se zaigra malo ofanzivnije umesto na sigurnih 0-0 kao protiv Spanije i Belgije. Neka nam je Bog u pomochi a Slovaci u barazhu ako se do istog dokotrljamo.

Dragan

pre 20 godina

Ljudi moji jedino STRANAC za selektora nas moze spasiti!
Ovaj Petko je rob Miljaniceve-Piksijeve skole , a to nas je unistilo! Dejo je zapoceo , zbog njega ne odosmo u Portugal , ovaj ce dokrajciti! Kompromisi , koliko iz Zvezde i Partizana ce da igra! Pa gde Mladenovic i Markovic igraju!?? Kezmana nije zvao protiv Belgije jer nije igrao , a Mladenovic i Markovic godinu ne igraju i zove ih!
Ma ne moze se to ispraviti bez kompletnog renoviranja FS i odlaska bogom datih Miljanica , Karadzica i kompanije!
Nas je savez dozvolio da DVA POCETNIKA Piksi i Dejo vode savez i reprezentaciju i da nas Azerbedjan pobedi koji nikoga nije pobedio!
Ne probaju se novi igraci usred kfalifikacija vec se uigrava TIM! A Petko i nezna koga je sve probao! Da je uigravao vezni red Ilic, Stankovic, Vukic i Djulaj ljudi bi vec bili uigrani i znali bi ko sta radi !
Pozdrav !

Nemanja

pre 20 godina

Reprezentaciju cu prestati da gledam jer ne mogu vise da se nerviram. Nas selektor je tvrdoglav i nece da vidi probleme koji su svima uocljivi. Nema nama nista od Nemacke to mogu da potpisem.

Aleks

pre 20 godina

Slazem se sa tobom Nemanja. Reprezentacija bi izgledala daleko interesantnija da bi u sredinu terena zajedno igrali tandem Vukic-Ilic sa jos recimo Brnovic i Tomic i jos neki u sredinu + jednog spica (Zigic? Vucinic?), samo sto bi ja izbacio Stankovica koji stvarno nije za reprezentaciju. Ali za takve promene, treba i hrabrog trenera...

deksi

pre 20 godina

Ljudi, ruku na srce ovaj tim je skromnih kvaliteta i tu svako igra koliko moze. Nije tu vise u pitanju "sto se ne stavi ovaj, sto se ne stavi onaj". Koga god da stavimo, mala je razlika! Proslo je vreme majstora kao sto su bili Drulovic, Milosevic, Mihajlovic... Igraca koji su jednim potezom mogli da rese utakmicu. Mi takve igrace vise nemamo, Milosevic, iako jos igra je samo bleda senka onog igraca od pre 5-6 godina. Nazalost ovi novi, Ljuboja, Jestrovic, Zigic, nisu niti ce ikada biti takvi golgeteri kakav je bio Savo. Isto vazi i za Vukica, Djordjevica i sta ja znam koga. Nikada nece stici Stojkovica ili jednog Drulovica, coveka koji je mogao centarsutom muvu da pogodi! Zato ne treba ih osudjivati, veeeliiki uspeh bi bio plasman u Nemacku. Ali nazalost ne znam na koji nacin bi mogli da dodjemo do njega.
I sto bi rekao jedan nas poznati glumac u isto tako poznatom filmu: "Zao mi je sto ste nasi, a ne deca nekog naseg neprijatelja!"

Marina

pre 20 godina

Ne znam zašto Petković hoće Miloševića i Mijatovića u reprezentaciji. Oni se prave važni u interu a kada igraju za reprezentaciju onda se na terenu ponašaju kao pioniri.

Kalauz

pre 20 godina

PROCITAJ OBAVEZNO: ZAHVALNOSCU DRAGUTINOVICU, KRSTAJICU, VIDICU, GAVRANCICU i zadnjem veznom iz srednjeg reda DULJAJU mi se nalazimo na tom drugom mestu u grupi iza ESP! Treba nam osvezenje u srednjem redu, a to mogu da budu Krasic, Basta i Vukcevic. Ova trojica bih mogla mnogo toga da izmene u igri naseg srednjeg reda.

Mile

pre 20 godina

49. na rang listi i sada ovaj plasman. Predlazem da se fudbal skine sa liste glavnih rubrika jer stvarno ucinak fudbalera nije vredan paznje.

Dejan

pre 20 godina

Da podsetim ove koji pljuju po reprezentaciji. Ovo je samo prijateljski turnir. Vazne su kvalifikacije. Mi smo i u Beogradu protiv Belgije trebali da slavimo sa bar 3:0, jer smo odlicno igrali. Belgijanci su delovali totalno izgubljeno, a sudija (brat Rujka) nam je ukrao tri penala. Kao sto rece moj imenjak, jedan od prethodnih komentatora, ja sam uvek uz plave, cak i kada gube. SRBIJA, SRBIJA!!!

Amel

pre 20 godina

Nisam gledao utakmicu i bas me zivo interesuje kako je Kezman uvalio taj gol, sto se nase odbrane tice nema sta da se kaze, sve su sami rekli sa ovih 5 komada u ove dve utakmice.
Ruku na srce od raspada bivse Juge nikada nismo imali golmana koji nesto vredi, pa zato nema svrhe kritikovati golmana koji je u Evropi niko i nista jer boljeg i nemamo, ali zato imamo igraca koga bi pozeleo svaki tim na svetu a koji i pored iskrene zelje da igra nema mesta u Petkovom timu, a to je Sinisa Mihajlovic. Covek i ako je u "poznim"fudbalskim godinama igra u zivotnoj formi u mozda najjacem klubu na svetu. Svaki prosecan poznavalac fudbala vidi da nasem timu fali sigurnost u zadnjem redu koju bi sigurno svojim kvalitetom, iskustvom i autoritetom doneo Mihajlovic, a da ne pricam jos o njegovim kornerima i slobodnim udarcima. Zamislite samo korner koji on izvodi a u sesnaetercu Zigic, Gavrancic, Krstajic i Vidic, pa to je 90%gol, ali Petko ima svoju strategiju a dosad su ga koliko toliko cuvali rezultati i sta da mu radimo.
Hajde da se tesimo da je ovo ipak nevazno takmicenje i da nismo igrali u najjacem sastavu ili da je Petko krio karte pred vazne utakmice u kvalifikacijama i da se nadamo da cemo kao Bosanci izvuci barem "srecni bod" na gostovanju u Madridu.

Tuzno

pre 20 godina

Super! Ajde sad vi sto samo kukate i pametujete (ne smem da psujem ovde) do kancelarije FSSCG pa po dresove i da vas vidimo kako 'pikate' fudbal protiv litvanije i spanije! Pa cu ja za to vreme ovde na B92 da pametujem, taktiziram i izigravam vrhunskog strucnjaka (cisto da vas malo menjam)!
NAPRED PLAVI! ! !

Relax

pre 20 godina

Nemci su nedavno izgubili 5-1 od Rumuna i 0-2 od Madjara... a Englezi 1-3 od Australije. Nije katastrofa gubiti u prijateljskim utakmicama.

navijac plavih

pre 20 godina

Dobro je da je FIFA vec iznela svoju listu za ovaj mesec inace nebi bili ni medju pedeset.
Ali tako i treba ove god jedino je San Marino bio pobedjen i Belgijanci nekim cudem tako da sam jqa ipak promenio stav prema FIFI i postao veoma zadovoljan pedesetim mestom nase reprezentacije.

Aco_BL

pre 20 godina

Slazem se podpuno sa nemanjom, mislim da je u pravu kad kaze da je ilic taj koj treba da bude kreator u nasoj igri. Ne razumijem iliju vise stvarno, pa jel taj covjek nema oci u glavi kako to da nikako do sad nije dao sansu lazovicu, pa on bi bio super rijesenje u napadu pored zigica,vucinica i kezmana. ljuboju, jestrovica i milosevica vise ne treba zvati ona prva dvojica nemaju sta da traze u repki nisu iskoristili sansu i ajd zdravo, smijesno je da takve igrace uopste forsira ne ide mi uglavu, savo je svoje odigrao i samo zauzima mjesto drugima. da pravi ljudi vode nas fudbal nebi to sve bilo tako crno, ali ovako nisam ni siguran hocemo li dobiti litvance u BG.

Darko

pre 20 godina

Iskreno, ja od ove utakmice i nisam mnogo ocekivao kad sam video nas sastav. Odbrana je jedina bila kompletna (u 1. poluvremenu) i tada je odigrala dobro (Ukrajinci su imali samo jednu sansu). Na sredini je igrao Maric, decko koji u zivotu nije sastavio utakmicu u A timu i na njega se nije moglo preterano racunati. Djordjevic je odigrao nesto slabije i nama je falio neko ko ce na sredini da malo razmrda stvari. Sale Ilic je dobar igrac ali jednostavno mislim da on nije taj koji ce sam moci da povuce reprezentaciju. Kada je tu jos neko on je sasvim OK. E da, napad. Savo je bio sjajan igrac ali mu je vreme proslo. Mislim da nije dobro da on pocinje utakmicu a sa klupe bi nekad mozda i mogao da uskoci. Jestrovic je bio slab, ne znam, mozda ga je stigao i umor. Svoju veliku sansu je imao protiv Belgije ali je nije iskoristio. Napad bi trebalo da cine Zigic i Kezman ili Vucinic (otrovao se hranom ili tako nesto). Zigic je u najboljoj formi, Kezman je borben i uvek motivisan ali je u zavrsnici cesto katastrofalan. Vucinicu je potrebno malo reprezenatativnog iskustva (steta sto nije igrao na turniru). Sve u svemu, protiv Litvanije i Spanije ce sigurno igrati neki drugi tim (koji je pokazao da moze odlicno da odigra) u odnosu na ovaj danas tako da ce, ja se nadam sve doci na svoje mesto.

Miskec

pre 20 godina

Ako ce iko da se raduje, to ce sigurno Bjekovic, inace poznati i priznati trener, kako kod nas, tako i sire.
Setite se, pred svako takmicenje, Bjekovic opljune selektora, pa ako uprskamo, bio sam u pravu, ako prodjemo, drago mi je da nisam u pravu.
Stvarno nije normalno da smo izgubili, bilo je vreme, dobro je sto se to desilo sada, videcete otreznice se.
Srretn plav.

Jonny Dopp

pre 20 godina

Od svega ovoga najbolje su izjave: "Bolje sad nego protiv Spanije i Litvanije" (mislim da je i Stankovic tako nesto izjavio)
E to bi nam definitivno spaslo fudbal kad bi mogli da biramo kad cemo izgubiti
Petko tek sad nezna na cemu je,odbrana poprilicno suplja,sredine nema,napad blago receno los,a on ispucao sve prijateljske. Sad me zivo interesuje kako izgleda prvi tim u njegovoj glavi.

OSTAVKA!!!

Vaterpolo

pre 20 godina

Kad imas sve samo srca ne...pratim taj fudbal otkad znam za sebe i svake godine se pitam zasto gledam taj jad i bedu...valjda u nadi da ce probiti taj led i nesto postici ali mrka kapa...isto i ove godine provuci ce se na iglene usi podici nam malo moral i onda na svetskom prvenstvu ce nas opet neka holandija napuniti sa 5 golova razlike a Petko to da proglasi uspehom....
Kod vaterpolista u skolu kako se igra srcem za svoju zemlju i kako se ponasa ljudski a ne biti naduvan samo zato sto vozis Audi A8 a na papiru sem 8 razreda nista da se pokaze...

Zvezdas

pre 20 godina

Mi Srbi smo stvarno cudni,jedan dan vicemo BRAVO MAJSTORI a odmah posle prvog poraza OSTAVKA.
Mi i dalje nismo primili gol u takmicarskim mecevima i izgledi su nam veliki da odemo u Nemacku.
Ovako su neki pljuvali kosarkase pred Indijanapolis da bi posle svi vikali BRAVO PLAVI.SMESNO

Red Devil

pre 20 godina

Vi majstori sto nas kriticare terate u FSJ po dresove, da vam kazem da mi nismo profesionalni fudbaleri i nismo placheni da igramo fudbal a vi izgleda imate aspiracije da postanete profesionalne navijacice i pratite Petka i bulumentu po belom svetu o trosku drzave. Ajd' ziveli.

Napred Plavi!!!

pre 20 godina

AAAJJJJJMMMMOOOOO PLAVI! Makar 4 boda moramo da uzmemo u sledecim utakmicama! Ovo nije nista, gubite u prijateskim utakmicama a u kvalivikacijama rusite protivnike. Za sve pametnjakovice: Pa vi bi gubili i od Malte i od Lihtenstajna a da nepricamo od svih drugih!!!

Optimista

pre 20 godina

Sta vam je ljudi sta se sikirate ovo je Petkova taktika da pomesa igrace na utakmici da se namerno izgubi da bi se bolje igralo u kavalifikacijama.Mi SRBI gledamo samo negativno nikad nismo gledali nesta pozitivno.Ja sam veliki optimista uvek verujem u pobedu,ova godina ce nam biti Zlatna i sledece po gotovu Zvezda osvaja kup uefa,Partizan Lgu Championa =Reprezentacija SVETSKI PRVACI zapamtite to dobro sta sam vam rekao.A Zigic ce sledece godine biti naj skuplji igrac na svetu Abramovic ce ga kupiti za 100 Milliona Eura.

Branislav

pre 20 godina

Jedno pitanje!Koju zastavu i drzavu predstavljaju boje na dresovima nasih igraca...PLAVO,BELO,CRVENO??? Mislim...sta reci
Unapred hvala!!

Delija

pre 20 godina

Znate li zasto su igrali losije nego protiv Pljaka? Zato sto su igrali u plavoj opremi. Nasi najbolje igraju kada su u beloj opremi. Pozdrav

dexe

pre 20 godina

HA HA, ovo je super putesestvije...
Em se obrukali, em nisu zaradili ni dinar,
cak su svi u minusu jer su ih opeljesili u svlacionici, znaci da smo od cele akcije dvaput napucani i u minusu oko 20000 eura...
sjajno...

tuta bugarin

pre 20 godina

katviim neke diskusante dese guze
i zapljuvavau mozguju kenjau kogodi foke
a numeju
bide mi žao
ter nie otvorena
diskusja
grljikovac štikovo detrojit babuštnica
ujedinjena srpska malogradjanska sranka
jal da

Daglis

pre 20 godina

Kakav bedak. Dok se za prekjuce moze reci da je rezultat naivno primljenih golova ovo danas je bila katastrofa od taktike do zalaganja. Slaba uteha je sto su Englezi dobili punu bulju simika od Danaca i sto smo i pre Mundijala u Italiji pukli 2 prijateljske tekme vezano (Holandija I Portugal). Kar bo pa bo.

mmmikeli

pre 20 godina

@Zvezdas
Kako bre poredis KOSARKASE koji su osvojili sve sto se osvojiti moze i fudbalere koji ne mogu da pobede ni Belgiju kod kuce. Petko nije trebalo ni da dolazi, jer svi znamo kako je "otisao" kad je proslog puta bio selektor.Zar dva poraza nisu dovoljna da podnese ostavku. Treba li da nas Spanci dobiju, pa da kazemo nema veze izborili smo baraz.Nikad laksu grupu nismo imali,a necemo se kvalifikovati. Ja to pricam od kad je Petko dosao mozes proveriti u komentarima.

Dejan

pre 20 godina

Kada ce ljudi nauciti da ekipe i reprezentacije sa ovih prostora osvajaju samo ono sto im se pruza ? Novac se vrtio oko klupskog nogometa i kosarke. Tu su ekipe sa ovih prostora katastrofalne. Cim su se stvorile naznake da ce se novac vrtiti oko rukometa, opet su se stvorili novi klubovi koji zaradjuju novce. Mozemo mi/vi biti sretni oko reprezentativnog vaterpola, rukometa i slicnih sportova, ali tu se ne vrti novac, zato to i osvjamo. Sto prije shvatimo koliko smo jadni, bolje za nas.

Слоба Гробар Сента

pre 20 godina

Није трагично изгубити али је фрустрирајуће бити тако безидејан и без крви у ... где већ треба! Управо гледам Хрвате против Бразилаца ( само без Роналдиња ) како играју без комплекса, мушки. Ми титрамо Босанцима у Сарајеву, бренујемо слабе Белгијанце у БГ! Мишеви мали, угледај те се на ватерполисте који осравише срце у базану. Да бисте играли мушки, треба имати чуку и ... Изузетак је Дуљај. Наравно позитиван. Роналдо фулао зицер! Срећа прати храбре, господо у плавим дресовима. Играјте тако и све ће вам бити опроштено. Напред Србија!!!

blabla

pre 20 godina

Izgleda da mnogi ne shvataju da mi nismo sila u fudbalu,nek mi neko kaze koju smo fudbalsku silu pobedili u zadnjih par godina,ako uspemo da udjemo u baraz pa tu pokusamo nesto zavisno od protivnika.Sto rece Kezman porazi su dosli u pravo vreme kao samari samo se bojim da i to ne pomaze.

dejaBG

pre 20 godina

PA dobro nije da ih 'napadamo' ali to su u najmanju ruku zasluzili!
Ajde da Petko nije rekao da 'nema prijateljskih utakmica' i da nije pretio poljacima da ce da im se revansira za onaj poraz onda bi bilo OK. i Da nisu Kezman i drugovi rekli 'sad cemo videti na cemu smo' onda sve ovo svatio ladno ali ovako...
Ovako to je nemoguce pogledajmo malo prethodne rezultate...Prvo nismo pobedili XXX vremena u prijateljskim utakmicama , drugo da nismo pobedili Belgijance bog zna dali bi veceras na ovu temu bilo vise od desetak komentara i trece pre Belgije koga smo to dobili (sem SM)?

Prle

pre 20 godina

Meni jedino nije jasno zasto toliko straha od dovodjenja mladih napadaca? Zasto na teren ne izadju Vucinic i Ljuboja, a iza njih Ilic pa da vidite sta su akcije. Sva trojica su svestrani igraci, brzih reakcija i iznadprosecne tehnike. To sto na primer Ljuboja ne moze da odigra kako bi mogao je greska saigraca kao sto je Savo koji mora 4-5 puta da pipne loptu pre nego sto doda ili sutira. Dosta bre vise Metuzalema, dok klinci gube motiv i zuljaju klupu! Sto se tice sredine, bolje od ovog nemamo. I zasto onaj Stankovic jos igra. Pa on u Interu ne bi bio nista da mu nije na klupi Mancini. O odbrani nemam reci. Sve solidni igraci, a toliko pocetnickih gresaka... stvarno mi nije jasno. Mada je za odbranu vise od odstalih pozicija vazna uigranost koju mi nemamo...

SasaBanjaLuka

pre 20 godina

Dragi srbi ove sto se pise ovde je odvratno. Nema te autoritet da ponaziva te trenera i ekipu. Ako vi mislite da moramo svaku ekipu 5 ili 6 :0 pobediti onda vi dalje tako pisite. Jedno je jasno nema te pojma o fudbalu . Halo ljudi mi smo drugi u grupi sa mecom manje ako to nije uspeh onda stvarno. Prvo pogledaj te na sebe i sredi te svoju sredinu pre nego sto krenu vase kritike. Stvarno ste stoka!!!

Blue Madness

pre 20 godina

1. Ljubitelji lika i dela vasga vam vecnog kapitena S.Ilica odgledajte neki od proslih derbija. Pa sinonimi za njega su sporost, nemastovitost, izrazita psiholoska labilnost... Svaka cast Bjekovicu sto je uspeo da ga utrapi onim Turcima! Daleko bolji izbor bi bio Vukcevic ali samo pod uslovom da nauci da ne bude toliko sebican i da nauci da odigra na prvi dodir.
2. Ovo je bio samo turnir i ako je Petko hteo, mogao je da proba i svoju babu! Prijateljski turniri tome sluze! Isprobati, uigrati nesto, eksperimentisati... Meni je samo zao sto sansu nije dao Jankovicu, Krasicu i Lomicu koji u ovom momentu ne mogu da igraju za mlade, a mogao je da pruzi sansu i Lazovicu (decko je 100 puta bolji i ozbiljniji igrac od Keze i Sava zajedno) kao i nekim momcima iz nemacke ekipe (naravno pored Marica).
3. Problem svih nasih muka je u tome sto svi nasi igraci u mladjim kategorijam pruzaju fantasticne partije, a kad dodju u A selekciju - nula! Zasto je tako? Pa najverovatnije zbog (ne)znanja nasih seniorskih trenera.
I na kraju. Treba svi da budemo uz Plave. Kakvi su da su, al' su nasi! Svi treba zajedno da stremimo ka krajnjem cilju - plasmanu na Mondijal 2006.! Napred PLAVI!!!

PFC ( Swiss )

pre 20 godina

Sta je ovo ????!!!!
Sta neki kritikuju i kukaju.....pa sta ste hteli, da osvoje turnir, pa onda da izgube protiv litvanije ? hajde nemojte biti smesni ! nEKO JE NAPISAO,kako nismo primili gol, i tome je sad kraj....mi jos uvek nismo primili gol ovo je prijateljsko....ubedzen sam, da ce ova dva poraza biti vise nego pozitivno za kvalifikacije.
Kezman & Zigic.....Prava Stvar !

pipni_dug_do_carape

pre 20 godina

Ej bre ljudi,pa nismo mi Brazilci,Argentinci,Francuzi pa da se ovako ljutimo kada nam reprezentacija izgubi!!! Sta vam je? Mi smo tu gde smo i imamo igrace kakve imamo. Ove sto kritikuju da upitam...Ko to od vas garantuje da bismo se mi plasirali na svetsko sa bilo kojim drugim selektorom? Pa ne moze glavom kroz zid. Ja mislim da je ovo maksimum. Pa nemamo mi vise zvezde koje igraju u najvecim evropskim klubovima.Razumem ja razmazene Francuze,Engleze,Italijane koji imaju fudbalske zvezde,pa kad izgube kritikuju trenera ali vas stvarno ne mogu. Ko je to vas razmazio? Jevric? Djordjevic? Duljaj? Ko?????

Bata Djora Sr.

pre 20 godina

Cinjenica je da su ovo bile prijateljske utakmice ali je sve pogresno odradjeno. Uzimajuci u obzir da ubrzo igramo dve vazne utakmice u kvalifikacijama ovakvi turniri sluze kao poslednja provera a ne za isprobavanje novih igraca. U prevodu uvezbavaju se neke takticke finese,mogucnost prelaska iz jedne formacije u drugu u toku igre i uvode se oni igraci na koje se ozbiljno racuna.Provere novih kandidata se vrse kada se odredjeni kvalifikacioni ciklusi zavrse.Sledeca stvar sa kojom mi svi moramo da se suocimo je da mi nikad nismo bili sila u fudbalu a da to narocito nismo sada.Izmisljeni termini tipa evrposki Brazil i slicno su tvorevina sportskih novinara osvedocenih fudbalskih neznalica.Ono sto ide u prilog prethodno napisanom je cinjenica da ono sto je jedino merljivo u sportu a to su trofeji ovde ne postoje.Ne osporavam postojanje vrhunskih pojedinaca ali oni ne resavaju stvar jer je ovo ipak kolektivni sport. Primer vam je Grcka koja je pokazala da u timu ne mora biti zvezda vec 11 ratnika koji su spremni da poginu na terenu.Da se po tom kriterijumu biraju reprezentativci i kod nas igra bi bila znatno bolja.Medjutim,kod nas ne moze nista bez politike pa ni izbor igraca za nacionalni tim.Koliko iz Zvezde koliko iz partizana,koliko iz Crne Gore, a ovaj ce da se naljuti a ovaj nece da bude rezerva i tako u nedogled.Ono sto predstavlja problem ove reprezentacije je vezni red a to je srce tima.Bez dobrog veznog reda ne moze ni napad da funkcionise kako treba ma ko da igra.Kasno predavanje lopte, slabo i sporo trcanje plus cinjenica da je pola njih totalno van forme je slika srednjeg reda.Ovde treba izuzeti jedino Duljaja koji uvek daje sve od sebe.Duhoviti komentari o partizanovom veznom redu su za neke humoristicke novine.Taj superorni vezni red ne moze da nadje nacina vec pet godina da izgradi igru koja je potrebna da se Zvezda pobedi.Postavlja se iptanje zasto kod nas postoji strah od forsiranja mladih igraca a bas upravo za vezni red ima solidnih kandidata.Kovacevic,Jankovic,Basta(bek silom prilika),Vukcevic, samo su neki koji su trebali da dobiju vecu minutazu od pocetka kvalifikacija.Nije jasna ni igra Stankovica koji u Italiji igra odlicno a za reprezentaciju nula.Kezmanu se treba zahvaliti a Savi po starom obicaju zlatan sat i plaketa pa dalje igraj za svoju dusu.
Cini mi se da od izabranog golmana i odbrane nemamo boljih.Samo da nam Dudic ne postane resenje.Za napad je izbor jednostavan Zigic, Vucinic,Jestrovic,Ljuboja i pracenje Lazovica i Pantelica.Ostaje i nedoumica zasto najbolji strelac i najbolji igrac lige skoro po pravilu nikad nisu pozvani u reprezentaciju.Pa sta ako nisu iz Zvezde(ove godine jesu ali za u buduce)i partizana.
Na kraju,bice zanimljivo u septembru.Petko ima i dosta srece i verujem da ce ga i ona posluziti,sto u principu i zasluzuje.Mozda je on i najbolje od najgoreg.
Sve kritike su dobronamerene a nikako zlonamerne.

посматрач

pre 20 godina

Чему овај турнир у оваквом тренутку? Само је срозано самопуздање тима, а залагање је код једног дела играча било - туристичко. Типична домаћа фудбалска бољка. Када се изгубе две утакмице НЕМА РАЗЛОГА ЗА ЗАДОВОЉСТВО. Па будимо поштени - против Украјине 75 минута НИСМО ШУТНУЛИ НА ГОЛ /ни у гол ни поред гола/. Каква је то игра? Чему Марићи, Марковићи, Луковићи, хиљадити покушаји да Саво /који је дао оно што је имао и то одавно/ напокон забије гол, чему вечне провере играча који, сви знамо, неће бити ни међу 18 у квалификационим утакмицама? Зар се експериментише усред квалификација? Свако са три чисте ЗНА да ће против Литванаца /одлучујућа утакмица без права на нерешено/ играти /: Јеврић, Гавранчић, Видић, Крстајић, Драгутиновић - Дуљај, Станковић, Вукић Ђорђевић /Короман/ - Жигић, Кежман /Јестровић/. Да се кладимо? Па чему онда вечно проспиање из шупљег у празно. Шта се добило турниром који је само одрађен и којим је по ко зна који пут сцг-фудбал добио међународну шамарчину. Шта ће нам то пред одлучујуће квалификационе мечеве? Шта смо то "уиграли" и које смо то "нове" играче добили? Ако Петковић није у стању да мотивише играче и да напокон почне да неке одстрањује због забављања у официјелним мечевима државног тима - нека се замисли шта заправо ради. Уосталом, и његова селекторска судбина а и судбина целокупног домаћег фудбала за наредних десетак година биће позната после два меча почетком септембра. И добро је што је тако.

Aleksandar

pre 20 godina

Da li je ovaj Nemanja neki veliki stručnjak za fudbal ili mu je toliko dosadno, pročitajte pažljivo šta on piše i kakvo je to ne znanje o fudbalu. Pa taj Ilić da je fudbaler ne bi igrao u partizanu 12 godina, tužno zar ne. Sve najbolje našoj reprezentaciji ko god igrao u njoj.

Trendsetter

pre 20 godina

Sada je bar jasno da je najbolji tim : Jevrić (Ankaraspor) - Ivanović (OFK Beograd) Vidić (Spartak Moskva) Krstajić (Šalke) Luković (Crvena zvezda) - Vukčević (Partizan) Duljaj (Šahtjor) Stanković (kap.)(Inter) Đorđević(Olimpijakos) - Vučinić (Leće) Žigić (Crvena zvezda)

dz

pre 20 godina

Ma ovo je samo da zavaramo neprijatelje, koji ce sada da se opuste, a onda cemo mi njih iz zasede...
(Poznavalac Strategije, 17. avgust 2005 19:00)

kao i 1992?

tica2610

pre 20 godina

E, krenulo je nizbrdo... sto smo se veselili, veselili smo se! Kao po obicaju, uvek pri kraju use*emo i sefa i stanicu. Aj odlozite Spance!

mmmikeli

pre 20 godina

5 golova za dva dana. Isticali su kao najveci uspeh to sto skoro godinu dana nismo primili gol. Pa ko da nam da gol, osim Spanije. Svi ostali su bili objektivno slabiji od nas. Ali nas selektor ima genijalnu taktiku, i za njega je nereseno kod kuce sa Belgijancima i u gostima protiv BiH uspeh. Bice i baraz uspeh ako on ostane selektor. U barazu nema povoljnog zreba i Nemacku mozemo samo da sanjamo. Naravno ako se ne desi OSTAVKA!!!

Delija

pre 20 godina

Jeste li primetili kako je ekipa psihicki nestabilna. Ilic ima zuti, i sutira loptu posle prekrsaja. Par startova, pogibeljnih, za zatvor a ne za iskljucenje od strane nasih reprezentativaca. Zakljucak je da nisu navikli da jure rezultat. Pitam se sta ce se desiti u mecu sa Spanijom. Mislim da cemo dobiti najmanje jedan crveni karton.

dejan

pre 20 godina

Dobro je bice bolje,napred plavi,nije smak sveta,ukrajinci su morali da dobiju tako i tako,jer bi bilo srmota da budu poslednji....njima trece mesto nama pare i svako svojoj kuci srecan i zadovoljan,,,,napred plavi,ja sam uz vas uvek i kad gubite i kad dobijate,nisam od ovih koji kad se gubi mrze pa onda pisu poeme o vama kad pobedite,,,jos jednom NAPRED PLAVI

Zoran

pre 20 godina

Prvo poluvreme šuplja odbrana, a napada nema ! U drugom, loš napad, a odbrana - katastrofa ! Sve vreme nisam primetio da imamo igrače u sredini terena !!! Ako se za nekoliko dana ne ''iskristališe'' tim, koji će bez Stankovića nastupiti u zvaničnoj utakmici, opet ćemo mirno gledati završnicu prvenstva... kao i mnogo puta kad naši nisu učestvovali.

Grobar

pre 20 godina

Petko odlazi, ovo vise stvarno nema smisla. Sve nereseno i porazi. Pobede protiv San Marina i srecom protiv Belgije. Petko nezna uopste da vodi ekipu. Na sred kvalifikacije on jos isprobava igrace da vidi na cemu je, svasta. Daj bre uigraj jedanaestoricu, daj sansu mladjima. Zar klinci nisu u Torontu to dokazali. Gde smo stigli, dobro bi bilo da i ovi iz Saveza daju ostavku, posle toliko neuspeha bio bi red da odu. Sramota za celu naciju. Predlog, bojkot repezentacije dok se nedaju ostavke, ne samo Petka nego i ovih nesposobnih u FSSCG
Pozdrav Srbijo

STA JE BILO DEBILI ?!

pre 20 godina

Ja stvarn neznam sta je sa ovima, koji traze ostavku pred kraj kvalifikacija. Pa ovo su prijateljske utakmice gde se isprobavaju igrac i taktike pa taman da se gubi i 10:0, jer u kvalifikacijama nema proba ni popravnih. Mi i DALJE NISMO PRIMILI GOL u kvalifikacijama, i svi koji se javljaju sa glupim komentarima trazite posao umesto da blejite i jos spavate u istom krevetu od kako ste se rodili u maminom i tatinom stanu. SCG ce odigrati u najjacem i zdravom sastavu sledece dve utakmice i biti korak blize Nemackoj 2006. NAPRED PLAVI ! SRBIJA I CRNA GORA SU UZ VAS!

Marko

pre 20 godina

PETKOVICU ODLAZI!!! Dokle ce kod nas selektori da odlaze tek kad je kasno za popravni. Sve nam je ovo Piksi napravio. I Deja i Azerbejdzan i Petka. Drago mi je sto je otisao u zvezdu, i nadam se da ce tamo imati ovakve uspehe.

nemanja

pre 20 godina

Po ko zna koji put sam se uverio u neke pretpostavke od ranije... Ladno izgubljene dve utakmice, a sto je jos gore, selektor ipak ne vidi gde su problemi... Medjutim, oni su mnogo dublje prirode nego sto se cini u prvi mah. Pod jedan, i dalje se prave kompromisi oko igraca iz Zvezde i Partizana... Uvek se pazi da ne bude mnogo iz jednog, a malo iz drugog kluba... tu mislim i na bivse igrace tih klubova. Ne znam da li je iko primetio, a ja to primiecujem vec dugi niz godina, da je nama najveci problem vezni red. Uvek se potenciraju spic igraci, te treba da igra ovaj, te onaj... a u sredini terena mrak! Taj mrak traje jos od kad je Piksi prestao da igra, jer po pricama po kuloarima mi nemamo plejmejkera koji bi preuzeo takvu ulogu, kao sto je nekad imao Piksi... Medjutim, taj igrac postoji, ali ga niko nikad ne spominje, ili ga spominje samo kad se po njemu pljuje... rec je naravno o Sasi Ilicu! Voleo bih da imam istomisljenike, jer svako ko je gledao ove dve utakmice mogao je da vidi da nas tim igra bezglavo i bez pravih pasova na sredini dok nema Ilica... Cim je usao protiv Poljaka igrali smo 50% bolje, a i danas dok je igrao smo bili bolji na terenu. Ali nas selektor Petkovic ga naknadno poziva, tek kada mu otkazuju neki igraci i pritom cini po meni neverovatnu gresku sto ocigledno Vukica i Ilica smatra igracima za istu poziciju... To je skroz pogresno, jer su njih dvojica dok su bili u Partizanu igrali zajedno i to jako dobro... Vukic nije plej, a uporno se to trazi od njega u A timu, a on to nece nikad biti... Drugo, sta trazi Djordjevic P. u reprezentaciji... ? On toliko sebicno igra, i ne gleda oko sebe da je to strasno, vuce loptu do beskraja i gubi je naravno... Ne razumem zasto se ne pogledaju svi u oci i ne uoce da trenutno jedino kod nas Partizan ima dobar vezni red, a u njemu nekoliko bivsih reprezentativaca koji se vise ni u snu ne pominju... Tomic pogotovo! Igrao je nekad i to par utakmica, i to naravno na pograsnom mestu... Zar je sramota staviti u vezni red Ilica, Vukica, Duljaja, Stankovica i Tomica, eventualno da je u kombinaciji Koroman, Brnovic... Kakav Mladenovic, Maric, DJordjevic... I ono sto me posebno nervira je uporno forsiranje igre sa 2 napadaca. Vecina najboljih ekipa na svetu tako vise ne igra... Jedan spic, ko god, dovoljan je ako je vezni red dobro odabran... Zasto je Ilic u Partizanu dao najvise golova a vezni je igrac? Neko ce reci kad nema dobrih spic igraca, ali nije to, nego je igra postavljena tako da se i vezni igraci ukljucuju u spic i daju golove, ali zato i pojacavaju odbranu istovremeno... Mi potrosimo dva spica zarad jednog meta u sredini, pa naravno da ne igramo dobro... Jos stavi Petko Savu i JEstrovica zajedno, slicne tipove igraca, sporije... Da je Sale Ilic igrao u Zvezdi, bio bi kapiten reprezentacije odavno, ali eto, nije mu se dalo... ovako, bice kod Petka zamena za Vukica, pa necemo ni videti kako to njih dvojica mogu zajedno da igraju... Nisam optimista kad je upitanju plasman na SP, jer treba pobediti Litvaniju a to nece biti lako, a tek u Spaniji sa ovom postavkom i igrom tesko nam se pise... baraz je realnost, ne zanosimo se, pa tamo kako bude, bude... Pozdrav svim istomisljenicima!!!

Goran-BN

pre 20 godina

Ma super smo veza nam ubija, strašni smo. Mislim da se svi tresu od nas kad nas vide. Na utakmici je igralo 5 napadača a samo se jedan našao u šansi. Može petko da eksperimentiše koliko hoće ali to je to, po ovome smo prepoznatljivi. Davimo loptu čitav meč ali opet ništa od toga. Nema igre dok se ne zna ko je gazda na terenu, treba tu jedan igrač tipa Roj Kin pa da nekoga u svlačionici ščepa za gušu možda bi i zaigrali. Šta mislite što je Miha dobio onolike crvene kartone, pa nije čovjek mogao da trpi manekene. Samo se Keža nešto trudi ali očigledno je da je on sa ovom godinom u Čelziju mnogo izgubio. Šta se sa ostalima desi kad dođu u reprezentaciju nikad mi neće biti jasno. Ovo postaje više i mučno za gledati. Kao da gledam Estoniju ili tako neke levate

Dan Tom

pre 20 godina

Ja takodje uvek volim plave i kad pobedjuju i kad gube, ali polako postajem toga svestan da mi jednostavno trenutno spadamo u treci sesir fudbalskih ekipa u evropi. iako imamo talentovane igrace, nama nesto fali. Kao narodu uopste! Svaki uspeh sportista je manje-vise iznenadjenje kada sa uporedi sa drustvom i drzavom za koje nastupaju. Da imamo barem 50% reda koji vlada ovde u Nemackoj mogli bi finansijski da se nosimo sa Svicom i da se mi njoj uplecemo kakav status koja pokrajina bi trebala da ima. Vratimo se opet sportu. Kao covek sam veliki optimista i uvek verujem u pobedu i napredak pogotovu naseg sporta a tu izdvajam prvenstveno nasu repku, pa onda moju Zvezdu, a onda sve ostalo. Ali zakljucak je taj da ce biti veliko iznenadjenje ako se nasa repka uopste kvalifikuje za mondijal 2006e isto tako ako kosarkasi uspeju da prodju 4-finale na predstojecem ep. Zato ljudi smirite tenzije i uzivajte u svakoj pobedi nasih, nebitno koliko retke bile. Aj u zdravlje.

kodan

pre 20 godina

Posto mozemo da primimo 5 golova u dve utakmice sa srednjim ekipama onda nema sta da trazimo na SP u Nemackoj. Bolje da se ne brukamo opet...

Ilija

pre 20 godina

Jevric-Dragutinovic-Krstajic-Vidic-Gavrancic-Duljaj-Vukic-Ilic-Stankovic-Zigic i Ljuboja OVO JE NAJBOLJI SASTAV KOJI JE MOGAO PETKOVIC DA POSTAVI PROTIV UKRAJINE!

Grobar iz Montreal-a

pre 20 godina

Alo klinci sta kukate odmah,ako mozete bolje uzmite dres i da vidimo kako vi igrate.
Lako je na jeziku suditi udji u teren i pokazi delima.
Petko ce sve da dovede u red,bolje je da smo sad kiksali nego u septebru.

NESA

pre 20 godina

sada svi vicite pteko odlazi a ima da dobiemo litvance sigrno kod nas i barem cemo da uzmemo bod spaniji aonda ce te svi vikati po obicaju brvao petko i tako se igra ovo su samo obicne utakmice vi svi koji sada kritikujete petka i igrace niste zasluzili da napisete komentar kada dobiemo litvu i uzmemo bod spaniji ako ne i sva tri napred plavi uvek sam uz vas

Red Devil

pre 20 godina

Petkovic: "Idemo da osvojimo turnir". Mogli su da nasem napacenom i osiromasenom fudbalskom savezu donesu neku kintu, ovako je put na istok bio nepotreban trosak. Ali nemojte se ljudi sekirati, ustedece mnogo vise para time sto che SP kao i mi gledati na malim i velikim ekranima, mozda i na kuchnim video bimovima ko ima jake ugovore u klubovima. Bez sve shale, ovo ne obechava nishta dobro jer sada se tek vidi koliko je odbrana porozna kada se zaigra malo ofanzivnije umesto na sigurnih 0-0 kao protiv Spanije i Belgije. Neka nam je Bog u pomochi a Slovaci u barazhu ako se do istog dokotrljamo.

Dragan

pre 20 godina

Ljudi moji jedino STRANAC za selektora nas moze spasiti!
Ovaj Petko je rob Miljaniceve-Piksijeve skole , a to nas je unistilo! Dejo je zapoceo , zbog njega ne odosmo u Portugal , ovaj ce dokrajciti! Kompromisi , koliko iz Zvezde i Partizana ce da igra! Pa gde Mladenovic i Markovic igraju!?? Kezmana nije zvao protiv Belgije jer nije igrao , a Mladenovic i Markovic godinu ne igraju i zove ih!
Ma ne moze se to ispraviti bez kompletnog renoviranja FS i odlaska bogom datih Miljanica , Karadzica i kompanije!
Nas je savez dozvolio da DVA POCETNIKA Piksi i Dejo vode savez i reprezentaciju i da nas Azerbedjan pobedi koji nikoga nije pobedio!
Ne probaju se novi igraci usred kfalifikacija vec se uigrava TIM! A Petko i nezna koga je sve probao! Da je uigravao vezni red Ilic, Stankovic, Vukic i Djulaj ljudi bi vec bili uigrani i znali bi ko sta radi !
Pozdrav !

Nemanja

pre 20 godina

Reprezentaciju cu prestati da gledam jer ne mogu vise da se nerviram. Nas selektor je tvrdoglav i nece da vidi probleme koji su svima uocljivi. Nema nama nista od Nemacke to mogu da potpisem.

Aleks

pre 20 godina

Slazem se sa tobom Nemanja. Reprezentacija bi izgledala daleko interesantnija da bi u sredinu terena zajedno igrali tandem Vukic-Ilic sa jos recimo Brnovic i Tomic i jos neki u sredinu + jednog spica (Zigic? Vucinic?), samo sto bi ja izbacio Stankovica koji stvarno nije za reprezentaciju. Ali za takve promene, treba i hrabrog trenera...

deksi

pre 20 godina

Ljudi, ruku na srce ovaj tim je skromnih kvaliteta i tu svako igra koliko moze. Nije tu vise u pitanju "sto se ne stavi ovaj, sto se ne stavi onaj". Koga god da stavimo, mala je razlika! Proslo je vreme majstora kao sto su bili Drulovic, Milosevic, Mihajlovic... Igraca koji su jednim potezom mogli da rese utakmicu. Mi takve igrace vise nemamo, Milosevic, iako jos igra je samo bleda senka onog igraca od pre 5-6 godina. Nazalost ovi novi, Ljuboja, Jestrovic, Zigic, nisu niti ce ikada biti takvi golgeteri kakav je bio Savo. Isto vazi i za Vukica, Djordjevica i sta ja znam koga. Nikada nece stici Stojkovica ili jednog Drulovica, coveka koji je mogao centarsutom muvu da pogodi! Zato ne treba ih osudjivati, veeeliiki uspeh bi bio plasman u Nemacku. Ali nazalost ne znam na koji nacin bi mogli da dodjemo do njega.
I sto bi rekao jedan nas poznati glumac u isto tako poznatom filmu: "Zao mi je sto ste nasi, a ne deca nekog naseg neprijatelja!"

Marina

pre 20 godina

Ne znam zašto Petković hoće Miloševića i Mijatovića u reprezentaciji. Oni se prave važni u interu a kada igraju za reprezentaciju onda se na terenu ponašaju kao pioniri.

Kalauz

pre 20 godina

PROCITAJ OBAVEZNO: ZAHVALNOSCU DRAGUTINOVICU, KRSTAJICU, VIDICU, GAVRANCICU i zadnjem veznom iz srednjeg reda DULJAJU mi se nalazimo na tom drugom mestu u grupi iza ESP! Treba nam osvezenje u srednjem redu, a to mogu da budu Krasic, Basta i Vukcevic. Ova trojica bih mogla mnogo toga da izmene u igri naseg srednjeg reda.

Mile

pre 20 godina

49. na rang listi i sada ovaj plasman. Predlazem da se fudbal skine sa liste glavnih rubrika jer stvarno ucinak fudbalera nije vredan paznje.

Dejan

pre 20 godina

Da podsetim ove koji pljuju po reprezentaciji. Ovo je samo prijateljski turnir. Vazne su kvalifikacije. Mi smo i u Beogradu protiv Belgije trebali da slavimo sa bar 3:0, jer smo odlicno igrali. Belgijanci su delovali totalno izgubljeno, a sudija (brat Rujka) nam je ukrao tri penala. Kao sto rece moj imenjak, jedan od prethodnih komentatora, ja sam uvek uz plave, cak i kada gube. SRBIJA, SRBIJA!!!

Amel

pre 20 godina

Nisam gledao utakmicu i bas me zivo interesuje kako je Kezman uvalio taj gol, sto se nase odbrane tice nema sta da se kaze, sve su sami rekli sa ovih 5 komada u ove dve utakmice.
Ruku na srce od raspada bivse Juge nikada nismo imali golmana koji nesto vredi, pa zato nema svrhe kritikovati golmana koji je u Evropi niko i nista jer boljeg i nemamo, ali zato imamo igraca koga bi pozeleo svaki tim na svetu a koji i pored iskrene zelje da igra nema mesta u Petkovom timu, a to je Sinisa Mihajlovic. Covek i ako je u "poznim"fudbalskim godinama igra u zivotnoj formi u mozda najjacem klubu na svetu. Svaki prosecan poznavalac fudbala vidi da nasem timu fali sigurnost u zadnjem redu koju bi sigurno svojim kvalitetom, iskustvom i autoritetom doneo Mihajlovic, a da ne pricam jos o njegovim kornerima i slobodnim udarcima. Zamislite samo korner koji on izvodi a u sesnaetercu Zigic, Gavrancic, Krstajic i Vidic, pa to je 90%gol, ali Petko ima svoju strategiju a dosad su ga koliko toliko cuvali rezultati i sta da mu radimo.
Hajde da se tesimo da je ovo ipak nevazno takmicenje i da nismo igrali u najjacem sastavu ili da je Petko krio karte pred vazne utakmice u kvalifikacijama i da se nadamo da cemo kao Bosanci izvuci barem "srecni bod" na gostovanju u Madridu.

Tuzno

pre 20 godina

Super! Ajde sad vi sto samo kukate i pametujete (ne smem da psujem ovde) do kancelarije FSSCG pa po dresove i da vas vidimo kako 'pikate' fudbal protiv litvanije i spanije! Pa cu ja za to vreme ovde na B92 da pametujem, taktiziram i izigravam vrhunskog strucnjaka (cisto da vas malo menjam)!
NAPRED PLAVI! ! !

Relax

pre 20 godina

Nemci su nedavno izgubili 5-1 od Rumuna i 0-2 od Madjara... a Englezi 1-3 od Australije. Nije katastrofa gubiti u prijateljskim utakmicama.

navijac plavih

pre 20 godina

Dobro je da je FIFA vec iznela svoju listu za ovaj mesec inace nebi bili ni medju pedeset.
Ali tako i treba ove god jedino je San Marino bio pobedjen i Belgijanci nekim cudem tako da sam jqa ipak promenio stav prema FIFI i postao veoma zadovoljan pedesetim mestom nase reprezentacije.

Aco_BL

pre 20 godina

Slazem se podpuno sa nemanjom, mislim da je u pravu kad kaze da je ilic taj koj treba da bude kreator u nasoj igri. Ne razumijem iliju vise stvarno, pa jel taj covjek nema oci u glavi kako to da nikako do sad nije dao sansu lazovicu, pa on bi bio super rijesenje u napadu pored zigica,vucinica i kezmana. ljuboju, jestrovica i milosevica vise ne treba zvati ona prva dvojica nemaju sta da traze u repki nisu iskoristili sansu i ajd zdravo, smijesno je da takve igrace uopste forsira ne ide mi uglavu, savo je svoje odigrao i samo zauzima mjesto drugima. da pravi ljudi vode nas fudbal nebi to sve bilo tako crno, ali ovako nisam ni siguran hocemo li dobiti litvance u BG.

Darko

pre 20 godina

Iskreno, ja od ove utakmice i nisam mnogo ocekivao kad sam video nas sastav. Odbrana je jedina bila kompletna (u 1. poluvremenu) i tada je odigrala dobro (Ukrajinci su imali samo jednu sansu). Na sredini je igrao Maric, decko koji u zivotu nije sastavio utakmicu u A timu i na njega se nije moglo preterano racunati. Djordjevic je odigrao nesto slabije i nama je falio neko ko ce na sredini da malo razmrda stvari. Sale Ilic je dobar igrac ali jednostavno mislim da on nije taj koji ce sam moci da povuce reprezentaciju. Kada je tu jos neko on je sasvim OK. E da, napad. Savo je bio sjajan igrac ali mu je vreme proslo. Mislim da nije dobro da on pocinje utakmicu a sa klupe bi nekad mozda i mogao da uskoci. Jestrovic je bio slab, ne znam, mozda ga je stigao i umor. Svoju veliku sansu je imao protiv Belgije ali je nije iskoristio. Napad bi trebalo da cine Zigic i Kezman ili Vucinic (otrovao se hranom ili tako nesto). Zigic je u najboljoj formi, Kezman je borben i uvek motivisan ali je u zavrsnici cesto katastrofalan. Vucinicu je potrebno malo reprezenatativnog iskustva (steta sto nije igrao na turniru). Sve u svemu, protiv Litvanije i Spanije ce sigurno igrati neki drugi tim (koji je pokazao da moze odlicno da odigra) u odnosu na ovaj danas tako da ce, ja se nadam sve doci na svoje mesto.

Miskec

pre 20 godina

Ako ce iko da se raduje, to ce sigurno Bjekovic, inace poznati i priznati trener, kako kod nas, tako i sire.
Setite se, pred svako takmicenje, Bjekovic opljune selektora, pa ako uprskamo, bio sam u pravu, ako prodjemo, drago mi je da nisam u pravu.
Stvarno nije normalno da smo izgubili, bilo je vreme, dobro je sto se to desilo sada, videcete otreznice se.
Srretn plav.

Jonny Dopp

pre 20 godina

Od svega ovoga najbolje su izjave: "Bolje sad nego protiv Spanije i Litvanije" (mislim da je i Stankovic tako nesto izjavio)
E to bi nam definitivno spaslo fudbal kad bi mogli da biramo kad cemo izgubiti
Petko tek sad nezna na cemu je,odbrana poprilicno suplja,sredine nema,napad blago receno los,a on ispucao sve prijateljske. Sad me zivo interesuje kako izgleda prvi tim u njegovoj glavi.

OSTAVKA!!!

Vaterpolo

pre 20 godina

Kad imas sve samo srca ne...pratim taj fudbal otkad znam za sebe i svake godine se pitam zasto gledam taj jad i bedu...valjda u nadi da ce probiti taj led i nesto postici ali mrka kapa...isto i ove godine provuci ce se na iglene usi podici nam malo moral i onda na svetskom prvenstvu ce nas opet neka holandija napuniti sa 5 golova razlike a Petko to da proglasi uspehom....
Kod vaterpolista u skolu kako se igra srcem za svoju zemlju i kako se ponasa ljudski a ne biti naduvan samo zato sto vozis Audi A8 a na papiru sem 8 razreda nista da se pokaze...

Zvezdas

pre 20 godina

Mi Srbi smo stvarno cudni,jedan dan vicemo BRAVO MAJSTORI a odmah posle prvog poraza OSTAVKA.
Mi i dalje nismo primili gol u takmicarskim mecevima i izgledi su nam veliki da odemo u Nemacku.
Ovako su neki pljuvali kosarkase pred Indijanapolis da bi posle svi vikali BRAVO PLAVI.SMESNO

Red Devil

pre 20 godina

Vi majstori sto nas kriticare terate u FSJ po dresove, da vam kazem da mi nismo profesionalni fudbaleri i nismo placheni da igramo fudbal a vi izgleda imate aspiracije da postanete profesionalne navijacice i pratite Petka i bulumentu po belom svetu o trosku drzave. Ajd' ziveli.

Napred Plavi!!!

pre 20 godina

AAAJJJJJMMMMOOOOO PLAVI! Makar 4 boda moramo da uzmemo u sledecim utakmicama! Ovo nije nista, gubite u prijateskim utakmicama a u kvalivikacijama rusite protivnike. Za sve pametnjakovice: Pa vi bi gubili i od Malte i od Lihtenstajna a da nepricamo od svih drugih!!!

Optimista

pre 20 godina

Sta vam je ljudi sta se sikirate ovo je Petkova taktika da pomesa igrace na utakmici da se namerno izgubi da bi se bolje igralo u kavalifikacijama.Mi SRBI gledamo samo negativno nikad nismo gledali nesta pozitivno.Ja sam veliki optimista uvek verujem u pobedu,ova godina ce nam biti Zlatna i sledece po gotovu Zvezda osvaja kup uefa,Partizan Lgu Championa =Reprezentacija SVETSKI PRVACI zapamtite to dobro sta sam vam rekao.A Zigic ce sledece godine biti naj skuplji igrac na svetu Abramovic ce ga kupiti za 100 Milliona Eura.

Branislav

pre 20 godina

Jedno pitanje!Koju zastavu i drzavu predstavljaju boje na dresovima nasih igraca...PLAVO,BELO,CRVENO??? Mislim...sta reci
Unapred hvala!!

Delija

pre 20 godina

Znate li zasto su igrali losije nego protiv Pljaka? Zato sto su igrali u plavoj opremi. Nasi najbolje igraju kada su u beloj opremi. Pozdrav

dexe

pre 20 godina

HA HA, ovo je super putesestvije...
Em se obrukali, em nisu zaradili ni dinar,
cak su svi u minusu jer su ih opeljesili u svlacionici, znaci da smo od cele akcije dvaput napucani i u minusu oko 20000 eura...
sjajno...

tuta bugarin

pre 20 godina

katviim neke diskusante dese guze
i zapljuvavau mozguju kenjau kogodi foke
a numeju
bide mi žao
ter nie otvorena
diskusja
grljikovac štikovo detrojit babuštnica
ujedinjena srpska malogradjanska sranka
jal da

Daglis

pre 20 godina

Kakav bedak. Dok se za prekjuce moze reci da je rezultat naivno primljenih golova ovo danas je bila katastrofa od taktike do zalaganja. Slaba uteha je sto su Englezi dobili punu bulju simika od Danaca i sto smo i pre Mundijala u Italiji pukli 2 prijateljske tekme vezano (Holandija I Portugal). Kar bo pa bo.

mmmikeli

pre 20 godina

@Zvezdas
Kako bre poredis KOSARKASE koji su osvojili sve sto se osvojiti moze i fudbalere koji ne mogu da pobede ni Belgiju kod kuce. Petko nije trebalo ni da dolazi, jer svi znamo kako je "otisao" kad je proslog puta bio selektor.Zar dva poraza nisu dovoljna da podnese ostavku. Treba li da nas Spanci dobiju, pa da kazemo nema veze izborili smo baraz.Nikad laksu grupu nismo imali,a necemo se kvalifikovati. Ja to pricam od kad je Petko dosao mozes proveriti u komentarima.

Dejan

pre 20 godina

Kada ce ljudi nauciti da ekipe i reprezentacije sa ovih prostora osvajaju samo ono sto im se pruza ? Novac se vrtio oko klupskog nogometa i kosarke. Tu su ekipe sa ovih prostora katastrofalne. Cim su se stvorile naznake da ce se novac vrtiti oko rukometa, opet su se stvorili novi klubovi koji zaradjuju novce. Mozemo mi/vi biti sretni oko reprezentativnog vaterpola, rukometa i slicnih sportova, ali tu se ne vrti novac, zato to i osvjamo. Sto prije shvatimo koliko smo jadni, bolje za nas.

Слоба Гробар Сента

pre 20 godina

Није трагично изгубити али је фрустрирајуће бити тако безидејан и без крви у ... где већ треба! Управо гледам Хрвате против Бразилаца ( само без Роналдиња ) како играју без комплекса, мушки. Ми титрамо Босанцима у Сарајеву, бренујемо слабе Белгијанце у БГ! Мишеви мали, угледај те се на ватерполисте који осравише срце у базану. Да бисте играли мушки, треба имати чуку и ... Изузетак је Дуљај. Наравно позитиван. Роналдо фулао зицер! Срећа прати храбре, господо у плавим дресовима. Играјте тако и све ће вам бити опроштено. Напред Србија!!!

blabla

pre 20 godina

Izgleda da mnogi ne shvataju da mi nismo sila u fudbalu,nek mi neko kaze koju smo fudbalsku silu pobedili u zadnjih par godina,ako uspemo da udjemo u baraz pa tu pokusamo nesto zavisno od protivnika.Sto rece Kezman porazi su dosli u pravo vreme kao samari samo se bojim da i to ne pomaze.

dejaBG

pre 20 godina

PA dobro nije da ih 'napadamo' ali to su u najmanju ruku zasluzili!
Ajde da Petko nije rekao da 'nema prijateljskih utakmica' i da nije pretio poljacima da ce da im se revansira za onaj poraz onda bi bilo OK. i Da nisu Kezman i drugovi rekli 'sad cemo videti na cemu smo' onda sve ovo svatio ladno ali ovako...
Ovako to je nemoguce pogledajmo malo prethodne rezultate...Prvo nismo pobedili XXX vremena u prijateljskim utakmicama , drugo da nismo pobedili Belgijance bog zna dali bi veceras na ovu temu bilo vise od desetak komentara i trece pre Belgije koga smo to dobili (sem SM)?

Prle

pre 20 godina

Meni jedino nije jasno zasto toliko straha od dovodjenja mladih napadaca? Zasto na teren ne izadju Vucinic i Ljuboja, a iza njih Ilic pa da vidite sta su akcije. Sva trojica su svestrani igraci, brzih reakcija i iznadprosecne tehnike. To sto na primer Ljuboja ne moze da odigra kako bi mogao je greska saigraca kao sto je Savo koji mora 4-5 puta da pipne loptu pre nego sto doda ili sutira. Dosta bre vise Metuzalema, dok klinci gube motiv i zuljaju klupu! Sto se tice sredine, bolje od ovog nemamo. I zasto onaj Stankovic jos igra. Pa on u Interu ne bi bio nista da mu nije na klupi Mancini. O odbrani nemam reci. Sve solidni igraci, a toliko pocetnickih gresaka... stvarno mi nije jasno. Mada je za odbranu vise od odstalih pozicija vazna uigranost koju mi nemamo...

SasaBanjaLuka

pre 20 godina

Dragi srbi ove sto se pise ovde je odvratno. Nema te autoritet da ponaziva te trenera i ekipu. Ako vi mislite da moramo svaku ekipu 5 ili 6 :0 pobediti onda vi dalje tako pisite. Jedno je jasno nema te pojma o fudbalu . Halo ljudi mi smo drugi u grupi sa mecom manje ako to nije uspeh onda stvarno. Prvo pogledaj te na sebe i sredi te svoju sredinu pre nego sto krenu vase kritike. Stvarno ste stoka!!!

Blue Madness

pre 20 godina

1. Ljubitelji lika i dela vasga vam vecnog kapitena S.Ilica odgledajte neki od proslih derbija. Pa sinonimi za njega su sporost, nemastovitost, izrazita psiholoska labilnost... Svaka cast Bjekovicu sto je uspeo da ga utrapi onim Turcima! Daleko bolji izbor bi bio Vukcevic ali samo pod uslovom da nauci da ne bude toliko sebican i da nauci da odigra na prvi dodir.
2. Ovo je bio samo turnir i ako je Petko hteo, mogao je da proba i svoju babu! Prijateljski turniri tome sluze! Isprobati, uigrati nesto, eksperimentisati... Meni je samo zao sto sansu nije dao Jankovicu, Krasicu i Lomicu koji u ovom momentu ne mogu da igraju za mlade, a mogao je da pruzi sansu i Lazovicu (decko je 100 puta bolji i ozbiljniji igrac od Keze i Sava zajedno) kao i nekim momcima iz nemacke ekipe (naravno pored Marica).
3. Problem svih nasih muka je u tome sto svi nasi igraci u mladjim kategorijam pruzaju fantasticne partije, a kad dodju u A selekciju - nula! Zasto je tako? Pa najverovatnije zbog (ne)znanja nasih seniorskih trenera.
I na kraju. Treba svi da budemo uz Plave. Kakvi su da su, al' su nasi! Svi treba zajedno da stremimo ka krajnjem cilju - plasmanu na Mondijal 2006.! Napred PLAVI!!!

PFC ( Swiss )

pre 20 godina

Sta je ovo ????!!!!
Sta neki kritikuju i kukaju.....pa sta ste hteli, da osvoje turnir, pa onda da izgube protiv litvanije ? hajde nemojte biti smesni ! nEKO JE NAPISAO,kako nismo primili gol, i tome je sad kraj....mi jos uvek nismo primili gol ovo je prijateljsko....ubedzen sam, da ce ova dva poraza biti vise nego pozitivno za kvalifikacije.
Kezman & Zigic.....Prava Stvar !

pipni_dug_do_carape

pre 20 godina

Ej bre ljudi,pa nismo mi Brazilci,Argentinci,Francuzi pa da se ovako ljutimo kada nam reprezentacija izgubi!!! Sta vam je? Mi smo tu gde smo i imamo igrace kakve imamo. Ove sto kritikuju da upitam...Ko to od vas garantuje da bismo se mi plasirali na svetsko sa bilo kojim drugim selektorom? Pa ne moze glavom kroz zid. Ja mislim da je ovo maksimum. Pa nemamo mi vise zvezde koje igraju u najvecim evropskim klubovima.Razumem ja razmazene Francuze,Engleze,Italijane koji imaju fudbalske zvezde,pa kad izgube kritikuju trenera ali vas stvarno ne mogu. Ko je to vas razmazio? Jevric? Djordjevic? Duljaj? Ko?????

Bata Djora Sr.

pre 20 godina

Cinjenica je da su ovo bile prijateljske utakmice ali je sve pogresno odradjeno. Uzimajuci u obzir da ubrzo igramo dve vazne utakmice u kvalifikacijama ovakvi turniri sluze kao poslednja provera a ne za isprobavanje novih igraca. U prevodu uvezbavaju se neke takticke finese,mogucnost prelaska iz jedne formacije u drugu u toku igre i uvode se oni igraci na koje se ozbiljno racuna.Provere novih kandidata se vrse kada se odredjeni kvalifikacioni ciklusi zavrse.Sledeca stvar sa kojom mi svi moramo da se suocimo je da mi nikad nismo bili sila u fudbalu a da to narocito nismo sada.Izmisljeni termini tipa evrposki Brazil i slicno su tvorevina sportskih novinara osvedocenih fudbalskih neznalica.Ono sto ide u prilog prethodno napisanom je cinjenica da ono sto je jedino merljivo u sportu a to su trofeji ovde ne postoje.Ne osporavam postojanje vrhunskih pojedinaca ali oni ne resavaju stvar jer je ovo ipak kolektivni sport. Primer vam je Grcka koja je pokazala da u timu ne mora biti zvezda vec 11 ratnika koji su spremni da poginu na terenu.Da se po tom kriterijumu biraju reprezentativci i kod nas igra bi bila znatno bolja.Medjutim,kod nas ne moze nista bez politike pa ni izbor igraca za nacionalni tim.Koliko iz Zvezde koliko iz partizana,koliko iz Crne Gore, a ovaj ce da se naljuti a ovaj nece da bude rezerva i tako u nedogled.Ono sto predstavlja problem ove reprezentacije je vezni red a to je srce tima.Bez dobrog veznog reda ne moze ni napad da funkcionise kako treba ma ko da igra.Kasno predavanje lopte, slabo i sporo trcanje plus cinjenica da je pola njih totalno van forme je slika srednjeg reda.Ovde treba izuzeti jedino Duljaja koji uvek daje sve od sebe.Duhoviti komentari o partizanovom veznom redu su za neke humoristicke novine.Taj superorni vezni red ne moze da nadje nacina vec pet godina da izgradi igru koja je potrebna da se Zvezda pobedi.Postavlja se iptanje zasto kod nas postoji strah od forsiranja mladih igraca a bas upravo za vezni red ima solidnih kandidata.Kovacevic,Jankovic,Basta(bek silom prilika),Vukcevic, samo su neki koji su trebali da dobiju vecu minutazu od pocetka kvalifikacija.Nije jasna ni igra Stankovica koji u Italiji igra odlicno a za reprezentaciju nula.Kezmanu se treba zahvaliti a Savi po starom obicaju zlatan sat i plaketa pa dalje igraj za svoju dusu.
Cini mi se da od izabranog golmana i odbrane nemamo boljih.Samo da nam Dudic ne postane resenje.Za napad je izbor jednostavan Zigic, Vucinic,Jestrovic,Ljuboja i pracenje Lazovica i Pantelica.Ostaje i nedoumica zasto najbolji strelac i najbolji igrac lige skoro po pravilu nikad nisu pozvani u reprezentaciju.Pa sta ako nisu iz Zvezde(ove godine jesu ali za u buduce)i partizana.
Na kraju,bice zanimljivo u septembru.Petko ima i dosta srece i verujem da ce ga i ona posluziti,sto u principu i zasluzuje.Mozda je on i najbolje od najgoreg.
Sve kritike su dobronamerene a nikako zlonamerne.

посматрач

pre 20 godina

Чему овај турнир у оваквом тренутку? Само је срозано самопуздање тима, а залагање је код једног дела играча било - туристичко. Типична домаћа фудбалска бољка. Када се изгубе две утакмице НЕМА РАЗЛОГА ЗА ЗАДОВОЉСТВО. Па будимо поштени - против Украјине 75 минута НИСМО ШУТНУЛИ НА ГОЛ /ни у гол ни поред гола/. Каква је то игра? Чему Марићи, Марковићи, Луковићи, хиљадити покушаји да Саво /који је дао оно што је имао и то одавно/ напокон забије гол, чему вечне провере играча који, сви знамо, неће бити ни међу 18 у квалификационим утакмицама? Зар се експериментише усред квалификација? Свако са три чисте ЗНА да ће против Литванаца /одлучујућа утакмица без права на нерешено/ играти /: Јеврић, Гавранчић, Видић, Крстајић, Драгутиновић - Дуљај, Станковић, Вукић Ђорђевић /Короман/ - Жигић, Кежман /Јестровић/. Да се кладимо? Па чему онда вечно проспиање из шупљег у празно. Шта се добило турниром који је само одрађен и којим је по ко зна који пут сцг-фудбал добио међународну шамарчину. Шта ће нам то пред одлучујуће квалификационе мечеве? Шта смо то "уиграли" и које смо то "нове" играче добили? Ако Петковић није у стању да мотивише играче и да напокон почне да неке одстрањује због забављања у официјелним мечевима државног тима - нека се замисли шта заправо ради. Уосталом, и његова селекторска судбина а и судбина целокупног домаћег фудбала за наредних десетак година биће позната после два меча почетком септембра. И добро је што је тако.

Aleksandar

pre 20 godina

Da li je ovaj Nemanja neki veliki stručnjak za fudbal ili mu je toliko dosadno, pročitajte pažljivo šta on piše i kakvo je to ne znanje o fudbalu. Pa taj Ilić da je fudbaler ne bi igrao u partizanu 12 godina, tužno zar ne. Sve najbolje našoj reprezentaciji ko god igrao u njoj.

Trendsetter

pre 20 godina

Sada je bar jasno da je najbolji tim : Jevrić (Ankaraspor) - Ivanović (OFK Beograd) Vidić (Spartak Moskva) Krstajić (Šalke) Luković (Crvena zvezda) - Vukčević (Partizan) Duljaj (Šahtjor) Stanković (kap.)(Inter) Đorđević(Olimpijakos) - Vučinić (Leće) Žigić (Crvena zvezda)

dz

pre 20 godina

Ma ovo je samo da zavaramo neprijatelje, koji ce sada da se opuste, a onda cemo mi njih iz zasede...
(Poznavalac Strategije, 17. avgust 2005 19:00)

kao i 1992?