Eula&^76
pre 16 godina
Zar ustavni sud nije zasedao i doneo odluku o tome posto je to bilo zahtevano od te drzavne institucije pa me zanima da li je doneta uredba Ustavnog Suda da je TV-pretplata kao takva neustavna po ustavu Srbije!!!
Sreda, 17.08.2005.
10:28
Predsednik Saveta Republičke radiodifuzne agencije Nenad Cekić izjavio je da je predloženo da pretplata za RTS iznosi 210 dinara.
IMAGE SOURCE
pre 16 godina
Zar ustavni sud nije zasedao i doneo odluku o tome posto je to bilo zahtevano od te drzavne institucije pa me zanima da li je doneta uredba Ustavnog Suda da je TV-pretplata kao takva neustavna po ustavu Srbije!!!
pre 16 godina
Zar ustavni sud nije zasedao i doneo odluku o tome posto je to bilo zahtevano od te drzavne institucije pa me zanima da li je doneta uredba Ustavnog Suda da je TV-pretplata kao takva neustavna po ustavu Srbije!!!
pre 20 godina
Naplata od reklama.
Naplata od TV pretplate.
Zar to nije sukob interesa?!
pre 20 godina
Sta bre da plaćam?
RTS dnevnik koji sve više liči na "onaj" RTS dnevnik?
Pa oni nisu snimili poštenu emisiju trista godina!!!
Ližu se sa vladom pa nek im ona plaća pretplatu!!!
pre 20 godina
Zakonska odredba koja je već odbačena u prošlosti jer je u suprotnosti sa Ustavom. Šešeljeve briljantne ideje o novim haračima za raju i danas su aktuelne, bravo za Vladu!!! Ne želim da gledam ono što nema kvalitet, a kamoli da za to još i plaćam. Šta je sledeće ? Pretplata na vazduh, život, radost smeh, plač i tugu. Sramota.
pre 20 godina
Kod nas je sve kao na zapadu. Putarina, struja, hrana, TV pretplata. Samo su nam plate i zaposlenost kao u kao u Africi (što je logično). Ljudi sa rednjom školom Direktori televizije, sa višom Predsednici Vlade, a na birou milion ljudi. Ako si član partije ili u nekom klanu odmah dobiješ i posao isve što ide uz to, a ako nisi pukao si u startu.. Predlažem ako se uvede pretplata da onaj ko plaća bira urednuke, novinare i program. tj da se organizuju izbori za rts jednom godišnje.
pre 20 godina
Ne znam koliko to vas tesi ali slicno je radjeno i u Sloveniji. Posle zeljenog efekta je zakon ukinut. Niste jedini!
pre 20 godina
Što se mene tiče, radije bih da se RTS ugasi nego da plaćam pretplatu za glupi program. Ionako više ni fudbala nema na RTS.
pre 20 godina
Za zdravlje nacije bitno je da RTS postane javni servis. Za to su potrebni i materijalni uslovi. Svi su skloni da kritikuju, svi trazimo kvalitet, ali sve to i kosta. Slazem se da RTS nije bas nesto na sta mozemo da budemo ponosni, ali isto tako i da je bolja nego posl. 15 god. Sad ima i gledljivih stvari. Da bi se ocistila od neradnika, nabedjenih novinara, i sl. da bi se doveli profesionalci, da bi se pravili kvalitetni programi od nacionalnog interesa (pri tome, ne zaboravimo, ne postoji samo informativni, vec i i kulturni, i deciji i skolski i naucni...) potreban je novac. Licno smatram da je 210 din. malo za spektakularne promene, ali je dovoljno da nam gledanje neke emisije ili filma prekine po jedna reklama u dva - tri navrata, a ne da nesto pocnemo da gledamo, pa posle dvadesetominutne demonstracije ulozaka, pelena, ariela,ferija, piva i sl. zaboravimo i sta smo poceli da gledamo. Naucili smo da sve unapred osudjujemo na propast i da sve unapred bojkotujemo. Dajmo ljudima sansu, a kad prodje dovoljno vremena, pozovimo ih da nam poloze racune. A vezivanje placanja pretplate za neko drugo placanje, npr. struje, znatno uproscava i olaksava i placanje i naplatu, a mislim i da je znacajno jeftinije, jer se ne stampaju posebne uplatnice, niti placaju troskovi njihove dostave. Mislim da je to racionalno resenje.
pre 20 godina
Naravno da treba da se plaća, ako već želimo u Evropu onda treba da se držimo i evropskih standarda. Pretplata je standard. Način plaćanja preko telefona i ili računa za struju takođe. Ako ne želite reklame pretplata će biti skuplja. Iako imam zamerki na program, mislim da je RTS bolji nego što je ikad bio u poslednjih dvadeset godina. Naravno da ima i brojnih falinki, počev od izgleda studija preko kvaliteta određenih novinara itd. Pogledajte HRT. Zar bi oni bili toliko tehnički i estetski kvalitetni da nema pretplate. A tamo ona košta desetak evra.
pre 20 godina
Gospodo sa RTS-a skremblujte tu vasu "48sati svadbu" i ostale visokoumne i strucno obrazovne sadrzaje, pa svako ko se hrani tom vrstom mentalne hrane neka plati racun za "ishranu". Ili mozda je jos bolje da Kostunica i Dinkic ponude MMF-u da umesto NIS-a prodaju RTS zajedno sa Tijanicem. Sto se tice naplate preko brojila, kakav je program, cak je i racun za utrosenu struju dok se gleda RTS previse.
pre 20 godina
hmm, zasto mislite da ce pretplata ici RTS-u. njima ce ici samo parcence (10%) a ostatk ce ici u razne kapitalne investicije - Guca, zicare i ispunjavanje zelja poslanicima da imaju plate dozivotnih diktatora a la Sloba, Abaca, Causesku. i sto me najvise ljuti, nemam nikava gradjanska prava, koja se ovde bezobrazno krse, da odbijem ili da se zalim. placaj, ko te sisa...
pre 20 godina
Rece neko ako se vozite autobusom trebate platiti i kartu, zasto bi se vozio necim sto je jako staro ruzno prljavo dotrajalo neispravno, kad ima novih i kvalitetnih autobusa koji imaju klime, tv, wc itd.
pre 20 godina
A kada se EPS rasturi i privatizuje? Onda da placamo RTS direktno Velji?
pre 20 godina
Neka lepo SBB izbaci iz svoje ponude PTC kanale i svojim korisnicima izda potvrdu da nemaju mogucnosti da gledaju PTC. Pa neka onda sa Svedskim TV detektorima traze ko ima izbacenu antenu na krovu, pa neka njemu naplacuju!
pre 20 godina
Treba uvesti pretplatu za RTS, ali je ta 'nacionalna televizija' trenutno vise nego smesna. Mislim da su informativne emisije i u Albaniji bolje. Ono nije nacionalna televizija nego nacionalna sramota.
PS: Necu toranj na Avali.
pre 20 godina
A meni za sestoro dece i zenu koja ne radi, iako sam i ja bez posla, ne daju deciji dodatak.
Vazno da se placa pretplata i dele Skode zlocincima.
pre 20 godina
Divno, vracamo se u stare "dobre" devedesete! U tom slucaju, ja se dobrovoljno prijavljujem da placam pretplatu za TV B92!
pre 20 godina
Sadržaj programa je očajan. Voditeljima je važnije ispoljavanje sexapeal-a nego da kvalitetno obrade zadatu temu. Retko koji gost uspe da završi započetu rečenicu a da ne bude prekinut drugim pitanjem. A pitanja, pitanja su uglavnom nestručna ili dobrim delom nebitna. Ima mnogo dobrih tv-stanica koje se finansiraju same sa mnogo boljim programom, tako da ne vidim nikakav pravni način da mi uzmu novac za nešto što ne kupujem ili u čemu ne uživam. Neka se finansiraju kao i do sada i, kako narod kaže; neka se ispruže koliko se mogu pokriti!
pre 20 godina
Da li su oni normalni? Zašto bih ja plaćao RTS koji nikad ne gledam i koji me ne zanima u životu!? Najbolje bi bilo ukinuti RTS kompletno.
pre 20 godina
Doktor filozofije Nenad Cekic, dugogodisnji despot jednog malog beogradskog medija, prica o javnom dobru i evropskim vrednostima, a sam je pravi kontrapunkt svemu tome. Covek ciji je nacin izrazavanja o B92 podsecao na ministra V. Ilica (a sto su sad svi kao odjednom zaboravili) misli da ima pravo da nas natera da placamo odvratnu televiziju cak i ako je ne gledamo. Sta je sa gradjanima koji nemaju televizor? Nego je samo bitno da se sto pre vaskrsne taj "drug of the nation", kao sto je odavno receno, pojava gora od kokaina i heroina... Samo nek provere da li Marko uredno placa -- pa tek ako on placa, onda cu i ja.
pre 20 godina
Matematika je u ovom slucaju krajnje jednostavna: RTS se finansira iz budzeta; budzet se najvecim delom puni od para iz poreza; porez placamo mi, gradjani, poreski obveznici = mi VEC placamo RTS! Od nas se, dakle, ocekuje da dva puta placamo za uslugu koju vecina uopste i ne koristi! Toliko o tretmanu osnovne inteligencije nas gradjana, od strane vlasti...
pre 20 godina
Ovo je stvarno vrhunac vec vidjenog bezobrazluka. Pozivam nase poslanike da ako imaju bar malo razuma odmah odbace ovako nakaradan predlog. Pozivam odgovorne iz elektroprivrede da se nikako ne upustaju u ono sto nije njihov posao jer ce tako izbeci peobleme koji nisu njihovi. Bice tu puno sudskih sporova i izgubljenih nerava jer zasto bi neko ko nema TV ili ne trosi elektricnu energiju (jer nije tu) placao za nesto sto ne koristi. Sve ce verovatno morati da ide i na Ustavni sud. Pa zato gospodo poslanici, ako zelite dobro narodu koji vas je izabrao, apsolutno morate da odbacite ovakav predlog.
pre 20 godina
210 dindzi za Tijanica???Nemam tv vec 2 godine i uopste ga ne gledam. Platicu pretplatu samo za radio B92 koji slusam!
pre 20 godina
Ja imam brojilo i u garaži. Da li to znači da ću i tamo moći da gledam "48 sati svadba"???
pre 20 godina
RTS nikada nije bio servs gradjana oduvek je bio servis vladajuce partije. U jednom nesrecnom periodu za nas narod trovacnica ljudskih umova i dusa. Postavlja se pitanje mogu li novinari da se otrgnu od politike i sluzenja politicarima. Mislim da u ovoj zemlji to zadugo nece biti. Pogledajte Aleksandra Tijanica svakom rezimu dobar. Najlepse mu je cinimi se bilo kod Baba Jule. Nase dicno novinarstvo je jos uvek nesposobno za to.... Preplata nasledjeni kadrovi nisu nista drugo mogli da smisle osim onog sto je vec bilo. Jos jedan dokaz ko u ovoj zemlji pod otkriljem demokratije vodi glavnu rec.
pre 20 godina
Dobro. Sad kazu 210 dinara, na pocetku price je bilo 300. Neka jos malo spuste cenu kad se ponasaju kao na pijaci.
Za pocetak pametnije bi im bilo da naplacuju simbolicno (20 din) da se ljudi malo naviknu na harac.
U jucerasnjem dnevniku 2 na rts-u prilog o evropskoj zajednici se zove: evropska posla.
A kako ovo nazvati?
pre 20 godina
Bash me zanima kako che da mi naplate pretplatu za RTS! NE gledam televizijski program oko godinu dana, a nemam ni TV aparat u kuchi... Sta ce mi? Bash me zanima...
pre 20 godina
Vala, ako je to uslov da se sa RTS-a makne Tijanić, pristajem.
Ovako, RTS, klizi u Slobino vreme. Tijanić je direktor jer je Koštunica primenio Zakon o javnim preduzećima po kome i nepismen čovek može voditi tu kuću. Ako se uspostavi javni servis, onda bi direktor morao da bar završi fakultet.
pre 20 godina
A kako mogu da iskljuce struju kad cemo platiti svaki kilovat koji potrosimo? Samo necemo tu prevaru od "pretplate":)))
pre 20 godina
Moze pretplata, ali:
1) da se svi novinari otpuste i da se raspise konkurs
2) da se zabrani kompletnoj sportskoj redakciji prilaz RTS-u
3) da se ukinu sve reklame
4) da se ukinu novokomponovane zabavne emisije
5) da se pokrene kulturno-obrazovni program
6) da se prenose sve utakmice svih reprezentacija i to sa mladim i strucnim komentatorima
7) da se konacno bave istrazivackim movinarstvom, a ne citanjem saopstenja, otvaranjem mostova i verskom propagandom
8) Izbaciti komunistu-srbina Tijanica sto sve zna, al samo kad vice.
E tad moze pretplata
pre 20 godina
Ja bih rado platila i 500 dinara za kvalitetan program. Istina je da ne znam kakav je program RTS-a jer nemam prijem nijednog od ova tri kanala, pa ne bih mogla da se ukljucim u raspravu na temu kvaliteta programa, moj problem je samo (ne)kvalitet prijema i nisam luda da placam za uslugu koja mi se ne pruza.
pre 20 godina
Znači plaćamo "pre svadbe", "posle svadbe" serije od pre 20 godina. Da li iko išta tamo radi?!
pre 20 godina
Vrhunska ideja. Globnuti jadan narod da bi se Ziki koji nedeljom vodi najgluplju emisiju u jutarnjim casovima dala plata od 3000 Eura. Jadni tonci, rezija i svi ostali koji crkavaju na RTSu za 12-14000 dinara mogu samo da gledaju zvezdu Ziku Ljaksea i da se pitaju ko mu dade toliku platu. Ako to bude javni servis ja ne zelim da vidim takve likove na tv-u a kamoli za tolike pare. Mnogo ste isti...
pre 20 godina
I nemojte bezveze da se nervirate i hvalite.
Sve su oni lepo upakovali. Nemoj da platis pretplatu(ako recimo uplatis racun za struju umanjen za 210 din)oni ti lepo obracunaju kamatu, kad dug postane dovoljno veliki oni ti iskljuce struju(jer naplatu vrsi Elektrodistribucija)a ti posle vidi kako ces bez struje...
Jasno je da ce toga biti, i treba da bude, ali se slazem da treba uticati da bar kvalitet programa bude ok.
A trebali bi i distributeri signala u kablovskim televizijama da razmisle o ceni i da uvedu i nekakve atraktivnije programe...
pre 20 godina
U većini zemalja se plaća pretplata na TV prijemnik. Na primer, u Crnoj Gori se pretplata za TV naplaćuje preko računa za telefon. Ali, ako je već pretplata na prijemnik a ne za RTS, onda neka tu pretplatu podele zajedno i državna i privatne TV kuće! Bilo kako bilo, ovo je opet jedan od načina da primorate građane da od bedne plate daju pare u državnu kasu. Ovo je siguran priliv novca na koji država može uvek da računa.
pre 20 godina
Tijanic je pre nekoliko nedelja u emisiji kljuc rekao da pretplata mora da se plaća kako nam deca ne bi licila na pevaljke i zaštićene svedoke. Podseticu da dok je Tijanic bio na čelu TV Politika na njoj je išla Minimaksovizija u kojoj su gosti bili najpopularnija pevaljka (inače saradnica zemunskog klana) i poznati srpski "patriota" (covek sa poternice interpola, usput i optužen za ratne zločine). Tijaniću tada ti to nije smetalo, tada si to forsirao. Pamte ljudi to. I još jedna informacija za "legaliste", Tijanić nema potrebnu stručnu spremu za mesto direktora RTS, ako ste već kobajagi legalisti treba da poštujete zakon.
SVI NA IZBORE!
pre 20 godina
Jedva cekam da za tih 210 dinara saznam gde je u Beogradu pukla cev, koliko je autobusa izaslo na ulice i sl. Nadam se samo da kad postanu javni servis da ce objavljivati takve informacije i o Krusevcu, Novom Pazaru, Subotici, Bujanovcu...... I bice lepo svima ceo dan slusacemo gde ima a gde nema vode jer su svi gradjani ove zemlje jednaki a servis je javan.
pre 20 godina
Stvarno ljudi kad citam ove komentare ispade kao da treba da se placa 210 evra a ne 2.5evra. Koliko dajete mesecno na cigare, alkohol, dopune za mobilni, benzin, ulje za kola, internet, telefon i kukate za 210din.
Drugo, gde gledate Svetsko prvenstvo u atletici, kosarci, vaterpolu, olimpijade, englesku premijer ligu, domacu kosarku i fudbal, najbolje domace serije i filmove, sve bolje strane serije i filmove, najgledaniji informativni program.
RTS postoji od 1966god. Nemojte ga vezivati samo za 1989-2000.
Gde ste pre 20 god. gledali Branka kockicu, Neven, Pozoriste u kuci, Otpisane, Vruc vetar....
Kablovsku tv je 90 posto ljudi uzimalo samo zbog domacih stanica, s obzirom da je u srbiji 30posto nepismenih ne verujem da prate CNN, BBC, RAI, ZDF... a to i placaju.
Kada bude pretplate najbolji kadar koji je otisao zbog malih plata ce se vratiti i za par godina ce se videti ko je gde.
RADNIK RTS-A
pre 20 godina
Lepo zvuci kada nam iznesu sve argumente u njihovu korist. Ali zamislite sledecu situaciju: uvodi se pretplata za RTS kojim upravljaju ljudi koje postavi aktuelna vlast. Za godinu-dve na vlast dodju na primer radikali, a za direktora RTS Vucic i pocne da pusta emisije o tome kako njegova baba u Pampukovici sadi paprike ili kako su se oni borili za ovo ili ono, sto ce realno moci ako bude imao vlast. A narod to placa i niko ga ne pita da li hoce to da gleda ili ne a kamoli da li ce da plati.
Naravno da ce pretplatu uvesti ako tako rese bez obzira bunili se mi ili ne. Jedini razlog je to sto je RTS izgubio borbu sa ostalim televizijama a svi se kao zalazu za trzisnu ekonomiju.
Uskoro mozemo ocekivati da ponovo krene prica o SVEDSKOM TV DETEKTORU.
pre 20 godina
Apsolutno mi ne pada na pamet da placam nametnuti servis koji ne koristim!!!
Niti vidim kako ce iko da me natera. Neka lepo podele gradjanima piplmetre, pa na osnovu vremena utrosenog na gledanje RTS-a mogu lepo da obracunaju cenu isporucene usluge.
Sta je sa ljudima koji nemaju, niti zele televizor?
Sta je sa ostalim TV kucama i kako one profitiraju?
I sta je sledece?
pre 20 godina
OK! necemo mi nista tu uspeti da promenimo ako su oni zacrtali tako. Sada imam jedno pitanje samo (ostavio sam mail) sta ako ja odbijem od svakog racuna za struju iznos tv pretplate i platim sruju preko opste uplanice i jednostavno kazem sebi necu da placam. Da li je to izvodljivo i kakve su kazne?
pre 20 godina
Neka moja kablovska kojoj plaćam pretplatu skine RTS kanale iz ponude, i onako ih ne gledam. Za plaćanje ptetplate preko računa za struju se i prethodni put tvrdilo da je protivustavno. Neka neki pravni ekspert da tumačenje.
pre 20 godina
Nacin na koji RTS namerava da ubira pretplatu, preko tudje grbace, EPS-a dovoljno govori o neutemeljenosti uvodjenja ove pretplate u ovom trenutku, na ovaj nacin , sa ovim, da izvinite direktorom, Tijanicem. Mogli su u RTS-u da idu i dalje pa da se TV pretplata placa preko policije. Ako RTS otvoreno stoji na stavu da je tzv. nacionalna televizija, neka izvole da sami ubiru pretplatu, ili neka plate neku drugu firmu da im ubira pare ALI SAMO NA POSEBNOM RACUNU. Pa cemo videti kako ce da prodju. Ovako se zaklanjaju iz jednog velikog sistema kao sto je EPS jer nemaju petlje da objasne zasto bi gradjani trebalo da placaju samo jednoj televiziji, koju mozda cak i ne gledaju.
A strucnjaci iz EPS i Ministarstva neka dobro promisle o svojoj strucnoj nezavisnosti ako pristanu da tegle za drugog i dobijaju packe i za nesto za sta nisu krivi.
pre 20 godina
izgradimo toranj na Avali??!! Videste li taj spot? I kome i zasto da pomognemo da se to cudo gradi?? Mislim, pokusaj je "briljantan". To valjda nigde nema da narod od dobrovoljnih priloga gradi predajnik 'nacionalnom servisu', a koji ih pljacka previsokom pretplatom i to jos vezanom za struju... Zemlja cuda, u kojoj je sve moguce!!
pre 20 godina
Ma mozemo da pricamo i pisemo sta hocemo , oni su to odlucili i tako ce i da urade...
Sve je to gomila nesposobnih ljudi, koja radi i ponasa se bahato i osiono...
A i moze im se. Sve im je dozvoljeno. Sami smo krivi i ne vidim nikoga ko bi mogao da sve nas izvuce iz letargije da se oslobodimo svih od reda (i DSS, i Velje i G17 i DS i Radikala i SPO, i SPS i nevladinih organizacija i "nestranackih" licnosti...-izvinjavam se ako sam nekog preskocio)...
pre 20 godina
Ali ja ne zelim javni servis. Neka ga rts, neka bude glasilo dss-a (kao i NIN). Ja necu da ga gledam i gotovo. Zasto bi Tijanic bio direktor javnog servisa? Zasto bi tamo radili ljudi koje je zaposlio on i dss? Hajde da napravimo javni servis od nule, a ne da rts to postaje. I ja hocu (kao dipl. ing. telekomunikacija) da konkurisem za rad u javnom servisu. Neka ga njima rts, a mi da pravimo javni servis. Zasto bi rts (koga pogresno nazivaju - nacionalna televizija) imao privilegiju da postane javni servis?
Ja to necu da placam!
pre 20 godina
NO PASARAN! Коме да плаћам!? Тијанићу и осталим хорор ликовима!? Зна се који је прави и једини функционални систем! Сви корисници ТВ услуга треба на почетку године да се изјасне колико процената од предвиђене своте намењују одређеној ТВ станици. Нека гледаност и објективност буду мерило квалитета, а прилив средстава од претплате адекватна награда за пружен квалитет. Па ко хоће Тијанићу да плаћа нека му је са срећом и далеко му бивша памет!
pre 20 godina
Moze pretplata, ali iskljucivo ako ne bude bilo reklama - neka se RTS odluci da li ce da se finansira reklamama ili pretplatom. Sta, da placam pretplatu i gledam utakmice "secene" reklamama svakih 30sec??? Nece moci.
pre 20 godina
Ja ne gledam RTS jod od devedesetih, mada je ovaj veoma slican onome ...
Ajde da placamo pretplatu i na Radio Beograd preko racuna za vodu, ili pretplatu na Srpsku pravoslavnu crkvu preko racuna za komunalije ...
Tuzno.
pre 20 godina
Samo napred! Kad se u celom svetu plaća televizija, zašto bi mi bili izuzetak? Ovo samo može poboljšati kvalitet programa, koji je sad poprilično loš. Ne postoji ne jedan jedini razlog da tako ne bude.
pre 20 godina
Sto se mene tice - bolje je ono drugo - "nece ga ni biti". Eh, da ga nije bilo devedesetih ...
pre 20 godina
Besmislen0. Zasto bi iko placao racun za servis koji ne koristi. Njihova duznost je da omoguce ljudima izbor da ne gledaju njihovu televiziju, ili da je u suprotnom ne naplacuju. Iz nekog razloga sam uveren da takve besmislice ne postoje nigde na svetu. Jedno je finansiranje iz budzeta, od javnih para, koje opet dolaze od gradjana, a naplacivanje racuna, to je ipak potpuni bezobrazluk. Ako placas stvar kroz opste prihode drzave, to znaci da prihvatas funkcionisanje iste, i dajes vlastima da odlucuju o tim parama. Zato glasamo. Ako ti neko direktno ispostavlja racun za uslugu, to mora biti nesto sto mozes i direktno odbiti.
pre 20 godina
Fali jos taksa na izlazak iz zemlje i eto veselja za vlasti ove bedne drzave.
Pa bar ste mogli da nadjete nacin naplate koji nece vredjati "pretplatnike".
TV Bastilju ne gledam ni dan-danas. Trazicu od kablovske da mi skine te programe. Gotovi ste!
pre 20 godina
Dok su bili u opozociji terali su nas da bojkotujemo placanje pretplate i govorili da je skandal placanje preko racuna za struju. Kakve veze ima elektrodistribucija sa RTS-om? Jaoo ljudi ja sam mnogo nervozan, ovi su poludeli sta nam rade. Uvek sam se nervirao kada neko kaze da se nista nije promenilo i da su ovi isti, a sada i ja delim to misljenje.
pre 20 godina
"RTS ili će biti javni servis ili ga neće biti???"
Odlično - eto rrreeeeššššenjjaa, što bi rekao Radovan III. Nema RTS-a i svi srećni i zadovoljni. Postojeća imovina se može privatizovati i to najbolje strancima (RTL i sl.). Nek tržište odluči - ako se ispostavi da i pored tolikog broja privatnih kanala postoji potreba za javnim servisom, nešto poput američkog PBS se nastati samo od sebe jer će neko imati interes da takvo nešto pokrene. Laissez-faire.
pre 20 godina
Kako su samo brzi kad treba da se kupi novi harac od naroda! za sta da placamo pretplatu - za "48 sati svadbu", "sta radite bre" i druge uzviseno-oplemenujuce sadrzaje tijanicevcke provenijencije?! i ko im je glavni eskponent za to - propali urednik propalog radija....GADE MI SE!!!
pre 20 godina
Ok, slazem se da se RTS-u, kao drzavnoj televiziji placa pretplata, ali samo pod uslovon da na njoj ne bude reklama, tj. da se ni jedna jedina emisiija ne prekida zbog reklama, kao sto je to praksa u evropskim drzavama. Ja od pre dva meseca zivim u Svedskoj i takva je situacija ovde. Nije u redu da se RTS finansira i od marketinga i od gradjana samo zato sto je drzavna TV, dok se privatne finansiraju samo od marketinga.
pre 20 godina
Zasto ce pretplatu naplacivati preko elektrodistribucije ako narod zeli da je placa? To je prisilno otimanje novca od gradjana kroz pretnju iskljucenja struje! Takav javni servis sa Tijanicem i slicnima na celu nam ne treba!! Zaudara po Milosevicu ...
pre 20 godina
210 dinara kome RTS-u NEREFORMISANOM (nelustriranom) - kao što su nelustrirane i vojska, pravosuđe, policija, tajne službe i sl. RTS generatoru svog zla koje kulja bivšom YU već 15 g. 210 dinara RTS - koji će se zvati "javni servis" - i osim puke promene imena sve ostalo - KADAR i IDEJE koje plasiraju ostale iste. Da bi Srbija imala budućnost takav RTS mora nestati. RTS koji umesto podsticanja građanske kulture i demokratije, dijaloga i tolerancije radi sve suprotno od toga - zavađa nas međusobno unutar Srbije, zavađa nas sa susedima, širi mrznju prema zapadnom društvu i njihovoj kulturu. RTS koja nas vraća godinama unazad i pretvara Srbiju u TEOKRATSKU državu tj, pravoslavnu džamahiriju - takvom 210 d.! Da nije TRAGIČNO bilo bi smešno!
pre 20 godina
Slažem se da treba obezbediti finansiranje "javnog servisa", ali nisam siguran da će RTS to postati i do kraja 2006. godine. Sigurno ne sa Tijanićem na čelu. On se ponaša kao da je to njegova privatna svojina, doduše koga Koštunica postavi tako se i ponašaju (svi ministri). Treba raspisati nove izbore, posle toga novi sastav radiodifuznog saveta (a to može i odmah), novi direktor RTS-a pa tek onda pretplata. Može država i dalje da finansira RTS dok stručno, programski i organizaciono ne postane javni servis.
pre 20 godina
Dokle ce da jasu po grbaci naroda. Eno im budzetski suficit pa neka popunjavaju rupe. Ili neka se naplate od "Kablovske mreze Srbije". Mi iz Novog Sada kablovsku placamo 466.00 dinara mesecno. Ima tu i za Kurtu i za Murtu. Licno drzavnu TV i ne gledam (samo ispiraju mozak). Privatne televizije (posebno vas B-92) ima daleko bolji program. Neka se gospoda iz drzavne malo vise edukuju kako treba da izgleda televizija. Ionako nas dave reklamama za pivo (to nije alkohol, jel!?) pa nek ustede za svoje potrebe od tih prihoda. Spasa nam nema, propasti ne mozemo!
pre 20 godina
Preko racuna za struju? E da mi je pri ruci onaj DOS-ov program, koji je G17 napisala, a DSS i DS potpisali - pa da vam procitam sta pise o ukidanju nameta na TV Bastilju...
pre 20 godina
A šta sa ljudima koji već plaćaju pretplatu na kablovsku televiziju, preko koje prate RTS, ne baš svojevoljno, već je u standardnoj ponudi? Zašto bismo morali da plaćamo dve pretplate... 400-500 dinara mesečno za tv ( i to zbog RTS-a) nije mala stvar u budžetu prosečne porodice u Srbiji.
pre 20 godina
Ko će raspolagati tim sredtvima od pretplate?
Da li će novac od pretplate koji se ubere na teritoriji Vojvodine, ići u npr.TV Novi Sad, ili će po starom centralističkom običaju sve pare ići u jednu kasu i onda im davati na kašičicu 2-3%.
pre 20 godina
Djindjic je ukinuo pretplatu a ovi sada hoce da je uvedu. Ja je necu placati jer sam sklon da vise verujem Djindjicu nego ovima pa sto se mene tice sad krece igra odvrtanja i zavrtanja osiguraca.
pre 20 godina
To je pljačka, za šta da vam plaćamo? Oa lagali ste nas 12god.a i dalje nas lažete. Smešna ste televizija. RTS treba ugasiti.
pre 20 godina
E bas me interesuje kako ce da mi elektrodistribucija naplati nesto sto nije njen proizvod. Tu mora da se obracunava pdv, a na koji iznos? A sada smo svi videli recept porodice Milosevic, ne placas struju oni ne iskljucuju, a tek da vidim sta ce da mi rade kad placam struju a ne i "javni servis". Pa Tijanic koliko juce prica javno kako hoce da preuzme neke novinare sa drugih TV samo mu je problem kako ce moci da im delka plate koliko oni budu trazili i to kao njegovo diskreciono pravo. Mnogo su pametni i Cekic i Tijanic kad hoce da se troskare nasim parama kako im padne napamet i kako im se ko svidi da ga dovedu u RTS. Nema Cekicu nista od tog vaseg projekta otimacine, pa mozete da ga ukljucite u bilo koji zakon, jer ovo je inace drzava bez zakona. Placacemo predplatu ali "malo morgen".
pre 20 godina
Kakve veze imaju Elektroprivreda Srbije i RTS? Pa zasto onda Vodovod ne preuzme pekare i tako cemo svi ponovo da zivimo u socrealistickoj ekonomiji u kojoj su sva preduzeca povezana i pomazu jedni drugima u ocuvanju 'drustvenog bogatstva'...
pre 20 godina
U redu je da se naplacuje pretplata, kako i na koji nacin uopste nije sporno, ali mora i pogram znacajno da se promeni. Ne moze se od naroda uzimati novac, a da pri tome program ne bude nikakvog sadrzaja i da ljudi gledaju druge kanale, koji su zahvaljujuci svojoj gledanosti uspeli da pronadju znacajne izvore prihoda putem reklama. Dakle, ponavljam, ovo na cemu insistiraju jeste normalna pojava svuda u civilizovanom svetu. Smo treba znatno obogatiti programski sadrzaj.
pre 20 godina
Strujomer i RTS nemaju bas nikakve veze, ali je to najjednostavniji nacin da ljude natera da nesto plate i tri puta ako treba. Nekada su stari komunisti svakog meseca slali racun za TV pretplatu, a tek je Milosevicev rezim to vezao za struju. Zakljucak izvucite sami. Ja jesam za pretplatu i javni servis, ali ne na ovakv nacin, i ne od onoga ko je pretio krivicnim prijavama.
Eto nam ga jos jedan lakrdijas koji ne donosi nista novo, savremeno, moderno, koji nema ambiciju da u poslu kojim se bavi napravi ista sto bi licilo na savremena resenja u svetu, vec samo da posao otalja ... tipicno srpski.
pre 20 godina
Strujomer i RTS nemaju bas nikakve veze, ali je to najjednostavniji nacin da ljude natera da nesto plate i tri puta ako treba. Nekada su stari komunisti svakog meseca slali racun za TV pretplatu, a tek je Milosevicev rezim to vezao za struju. Zakljucak izvucite sami. Ja jesam za pretplatu i javni servis, ali ne na ovakv nacin, i ne od onoga ko je pretio krivicnim prijavama.
Eto nam ga jos jedan lakrdijas koji ne donosi nista novo, savremeno, moderno, koji nema ambiciju da u poslu kojim se bavi napravi ista sto bi licilo na savremena resenja u svetu, vec samo da posao otalja ... tipicno srpski.
pre 20 godina
Kakve veze imaju Elektroprivreda Srbije i RTS? Pa zasto onda Vodovod ne preuzme pekare i tako cemo svi ponovo da zivimo u socrealistickoj ekonomiji u kojoj su sva preduzeca povezana i pomazu jedni drugima u ocuvanju 'drustvenog bogatstva'...
pre 20 godina
E bas me interesuje kako ce da mi elektrodistribucija naplati nesto sto nije njen proizvod. Tu mora da se obracunava pdv, a na koji iznos? A sada smo svi videli recept porodice Milosevic, ne placas struju oni ne iskljucuju, a tek da vidim sta ce da mi rade kad placam struju a ne i "javni servis". Pa Tijanic koliko juce prica javno kako hoce da preuzme neke novinare sa drugih TV samo mu je problem kako ce moci da im delka plate koliko oni budu trazili i to kao njegovo diskreciono pravo. Mnogo su pametni i Cekic i Tijanic kad hoce da se troskare nasim parama kako im padne napamet i kako im se ko svidi da ga dovedu u RTS. Nema Cekicu nista od tog vaseg projekta otimacine, pa mozete da ga ukljucite u bilo koji zakon, jer ovo je inace drzava bez zakona. Placacemo predplatu ali "malo morgen".
pre 20 godina
U redu je da se naplacuje pretplata, kako i na koji nacin uopste nije sporno, ali mora i pogram znacajno da se promeni. Ne moze se od naroda uzimati novac, a da pri tome program ne bude nikakvog sadrzaja i da ljudi gledaju druge kanale, koji su zahvaljujuci svojoj gledanosti uspeli da pronadju znacajne izvore prihoda putem reklama. Dakle, ponavljam, ovo na cemu insistiraju jeste normalna pojava svuda u civilizovanom svetu. Smo treba znatno obogatiti programski sadrzaj.
pre 20 godina
To je pljačka, za šta da vam plaćamo? Oa lagali ste nas 12god.a i dalje nas lažete. Smešna ste televizija. RTS treba ugasiti.
pre 20 godina
Preko racuna za struju? E da mi je pri ruci onaj DOS-ov program, koji je G17 napisala, a DSS i DS potpisali - pa da vam procitam sta pise o ukidanju nameta na TV Bastilju...
pre 20 godina
Ko će raspolagati tim sredtvima od pretplate?
Da li će novac od pretplate koji se ubere na teritoriji Vojvodine, ići u npr.TV Novi Sad, ili će po starom centralističkom običaju sve pare ići u jednu kasu i onda im davati na kašičicu 2-3%.
pre 20 godina
Dokle ce da jasu po grbaci naroda. Eno im budzetski suficit pa neka popunjavaju rupe. Ili neka se naplate od "Kablovske mreze Srbije". Mi iz Novog Sada kablovsku placamo 466.00 dinara mesecno. Ima tu i za Kurtu i za Murtu. Licno drzavnu TV i ne gledam (samo ispiraju mozak). Privatne televizije (posebno vas B-92) ima daleko bolji program. Neka se gospoda iz drzavne malo vise edukuju kako treba da izgleda televizija. Ionako nas dave reklamama za pivo (to nije alkohol, jel!?) pa nek ustede za svoje potrebe od tih prihoda. Spasa nam nema, propasti ne mozemo!
pre 20 godina
Slažem se da treba obezbediti finansiranje "javnog servisa", ali nisam siguran da će RTS to postati i do kraja 2006. godine. Sigurno ne sa Tijanićem na čelu. On se ponaša kao da je to njegova privatna svojina, doduše koga Koštunica postavi tako se i ponašaju (svi ministri). Treba raspisati nove izbore, posle toga novi sastav radiodifuznog saveta (a to može i odmah), novi direktor RTS-a pa tek onda pretplata. Može država i dalje da finansira RTS dok stručno, programski i organizaciono ne postane javni servis.
pre 20 godina
A šta sa ljudima koji već plaćaju pretplatu na kablovsku televiziju, preko koje prate RTS, ne baš svojevoljno, već je u standardnoj ponudi? Zašto bismo morali da plaćamo dve pretplate... 400-500 dinara mesečno za tv ( i to zbog RTS-a) nije mala stvar u budžetu prosečne porodice u Srbiji.
pre 20 godina
Djindjic je ukinuo pretplatu a ovi sada hoce da je uvedu. Ja je necu placati jer sam sklon da vise verujem Djindjicu nego ovima pa sto se mene tice sad krece igra odvrtanja i zavrtanja osiguraca.
pre 20 godina
210 dinara kome RTS-u NEREFORMISANOM (nelustriranom) - kao što su nelustrirane i vojska, pravosuđe, policija, tajne službe i sl. RTS generatoru svog zla koje kulja bivšom YU već 15 g. 210 dinara RTS - koji će se zvati "javni servis" - i osim puke promene imena sve ostalo - KADAR i IDEJE koje plasiraju ostale iste. Da bi Srbija imala budućnost takav RTS mora nestati. RTS koji umesto podsticanja građanske kulture i demokratije, dijaloga i tolerancije radi sve suprotno od toga - zavađa nas međusobno unutar Srbije, zavađa nas sa susedima, širi mrznju prema zapadnom društvu i njihovoj kulturu. RTS koja nas vraća godinama unazad i pretvara Srbiju u TEOKRATSKU državu tj, pravoslavnu džamahiriju - takvom 210 d.! Da nije TRAGIČNO bilo bi smešno!
pre 20 godina
Zasto ce pretplatu naplacivati preko elektrodistribucije ako narod zeli da je placa? To je prisilno otimanje novca od gradjana kroz pretnju iskljucenja struje! Takav javni servis sa Tijanicem i slicnima na celu nam ne treba!! Zaudara po Milosevicu ...
pre 20 godina
Ok, slazem se da se RTS-u, kao drzavnoj televiziji placa pretplata, ali samo pod uslovon da na njoj ne bude reklama, tj. da se ni jedna jedina emisiija ne prekida zbog reklama, kao sto je to praksa u evropskim drzavama. Ja od pre dva meseca zivim u Svedskoj i takva je situacija ovde. Nije u redu da se RTS finansira i od marketinga i od gradjana samo zato sto je drzavna TV, dok se privatne finansiraju samo od marketinga.
pre 20 godina
Besmislen0. Zasto bi iko placao racun za servis koji ne koristi. Njihova duznost je da omoguce ljudima izbor da ne gledaju njihovu televiziju, ili da je u suprotnom ne naplacuju. Iz nekog razloga sam uveren da takve besmislice ne postoje nigde na svetu. Jedno je finansiranje iz budzeta, od javnih para, koje opet dolaze od gradjana, a naplacivanje racuna, to je ipak potpuni bezobrazluk. Ako placas stvar kroz opste prihode drzave, to znaci da prihvatas funkcionisanje iste, i dajes vlastima da odlucuju o tim parama. Zato glasamo. Ako ti neko direktno ispostavlja racun za uslugu, to mora biti nesto sto mozes i direktno odbiti.
pre 20 godina
Kako su samo brzi kad treba da se kupi novi harac od naroda! za sta da placamo pretplatu - za "48 sati svadbu", "sta radite bre" i druge uzviseno-oplemenujuce sadrzaje tijanicevcke provenijencije?! i ko im je glavni eskponent za to - propali urednik propalog radija....GADE MI SE!!!
pre 20 godina
Samo napred! Kad se u celom svetu plaća televizija, zašto bi mi bili izuzetak? Ovo samo može poboljšati kvalitet programa, koji je sad poprilično loš. Ne postoji ne jedan jedini razlog da tako ne bude.
pre 20 godina
"RTS ili će biti javni servis ili ga neće biti???"
Odlično - eto rrreeeeššššenjjaa, što bi rekao Radovan III. Nema RTS-a i svi srećni i zadovoljni. Postojeća imovina se može privatizovati i to najbolje strancima (RTL i sl.). Nek tržište odluči - ako se ispostavi da i pored tolikog broja privatnih kanala postoji potreba za javnim servisom, nešto poput američkog PBS se nastati samo od sebe jer će neko imati interes da takvo nešto pokrene. Laissez-faire.
pre 20 godina
Fali jos taksa na izlazak iz zemlje i eto veselja za vlasti ove bedne drzave.
Pa bar ste mogli da nadjete nacin naplate koji nece vredjati "pretplatnike".
TV Bastilju ne gledam ni dan-danas. Trazicu od kablovske da mi skine te programe. Gotovi ste!
pre 20 godina
Dok su bili u opozociji terali su nas da bojkotujemo placanje pretplate i govorili da je skandal placanje preko racuna za struju. Kakve veze ima elektrodistribucija sa RTS-om? Jaoo ljudi ja sam mnogo nervozan, ovi su poludeli sta nam rade. Uvek sam se nervirao kada neko kaze da se nista nije promenilo i da su ovi isti, a sada i ja delim to misljenje.
pre 20 godina
Sto se mene tice - bolje je ono drugo - "nece ga ni biti". Eh, da ga nije bilo devedesetih ...
pre 20 godina
Ali ja ne zelim javni servis. Neka ga rts, neka bude glasilo dss-a (kao i NIN). Ja necu da ga gledam i gotovo. Zasto bi Tijanic bio direktor javnog servisa? Zasto bi tamo radili ljudi koje je zaposlio on i dss? Hajde da napravimo javni servis od nule, a ne da rts to postaje. I ja hocu (kao dipl. ing. telekomunikacija) da konkurisem za rad u javnom servisu. Neka ga njima rts, a mi da pravimo javni servis. Zasto bi rts (koga pogresno nazivaju - nacionalna televizija) imao privilegiju da postane javni servis?
Ja to necu da placam!
pre 20 godina
Neka moja kablovska kojoj plaćam pretplatu skine RTS kanale iz ponude, i onako ih ne gledam. Za plaćanje ptetplate preko računa za struju se i prethodni put tvrdilo da je protivustavno. Neka neki pravni ekspert da tumačenje.
pre 20 godina
Ja ne gledam RTS jod od devedesetih, mada je ovaj veoma slican onome ...
Ajde da placamo pretplatu i na Radio Beograd preko racuna za vodu, ili pretplatu na Srpsku pravoslavnu crkvu preko racuna za komunalije ...
Tuzno.
pre 20 godina
izgradimo toranj na Avali??!! Videste li taj spot? I kome i zasto da pomognemo da se to cudo gradi?? Mislim, pokusaj je "briljantan". To valjda nigde nema da narod od dobrovoljnih priloga gradi predajnik 'nacionalnom servisu', a koji ih pljacka previsokom pretplatom i to jos vezanom za struju... Zemlja cuda, u kojoj je sve moguce!!
pre 20 godina
Nacin na koji RTS namerava da ubira pretplatu, preko tudje grbace, EPS-a dovoljno govori o neutemeljenosti uvodjenja ove pretplate u ovom trenutku, na ovaj nacin , sa ovim, da izvinite direktorom, Tijanicem. Mogli su u RTS-u da idu i dalje pa da se TV pretplata placa preko policije. Ako RTS otvoreno stoji na stavu da je tzv. nacionalna televizija, neka izvole da sami ubiru pretplatu, ili neka plate neku drugu firmu da im ubira pare ALI SAMO NA POSEBNOM RACUNU. Pa cemo videti kako ce da prodju. Ovako se zaklanjaju iz jednog velikog sistema kao sto je EPS jer nemaju petlje da objasne zasto bi gradjani trebalo da placaju samo jednoj televiziji, koju mozda cak i ne gledaju.
A strucnjaci iz EPS i Ministarstva neka dobro promisle o svojoj strucnoj nezavisnosti ako pristanu da tegle za drugog i dobijaju packe i za nesto za sta nisu krivi.
pre 20 godina
Moze pretplata, ali iskljucivo ako ne bude bilo reklama - neka se RTS odluci da li ce da se finansira reklamama ili pretplatom. Sta, da placam pretplatu i gledam utakmice "secene" reklamama svakih 30sec??? Nece moci.
pre 20 godina
Ma mozemo da pricamo i pisemo sta hocemo , oni su to odlucili i tako ce i da urade...
Sve je to gomila nesposobnih ljudi, koja radi i ponasa se bahato i osiono...
A i moze im se. Sve im je dozvoljeno. Sami smo krivi i ne vidim nikoga ko bi mogao da sve nas izvuce iz letargije da se oslobodimo svih od reda (i DSS, i Velje i G17 i DS i Radikala i SPO, i SPS i nevladinih organizacija i "nestranackih" licnosti...-izvinjavam se ako sam nekog preskocio)...
pre 20 godina
NO PASARAN! Коме да плаћам!? Тијанићу и осталим хорор ликовима!? Зна се који је прави и једини функционални систем! Сви корисници ТВ услуга треба на почетку године да се изјасне колико процената од предвиђене своте намењују одређеној ТВ станици. Нека гледаност и објективност буду мерило квалитета, а прилив средстава од претплате адекватна награда за пружен квалитет. Па ко хоће Тијанићу да плаћа нека му је са срећом и далеко му бивша памет!
pre 20 godina
U većini zemalja se plaća pretplata na TV prijemnik. Na primer, u Crnoj Gori se pretplata za TV naplaćuje preko računa za telefon. Ali, ako je već pretplata na prijemnik a ne za RTS, onda neka tu pretplatu podele zajedno i državna i privatne TV kuće! Bilo kako bilo, ovo je opet jedan od načina da primorate građane da od bedne plate daju pare u državnu kasu. Ovo je siguran priliv novca na koji država može uvek da računa.
pre 20 godina
OK! necemo mi nista tu uspeti da promenimo ako su oni zacrtali tako. Sada imam jedno pitanje samo (ostavio sam mail) sta ako ja odbijem od svakog racuna za struju iznos tv pretplate i platim sruju preko opste uplanice i jednostavno kazem sebi necu da placam. Da li je to izvodljivo i kakve su kazne?
pre 20 godina
Lepo zvuci kada nam iznesu sve argumente u njihovu korist. Ali zamislite sledecu situaciju: uvodi se pretplata za RTS kojim upravljaju ljudi koje postavi aktuelna vlast. Za godinu-dve na vlast dodju na primer radikali, a za direktora RTS Vucic i pocne da pusta emisije o tome kako njegova baba u Pampukovici sadi paprike ili kako su se oni borili za ovo ili ono, sto ce realno moci ako bude imao vlast. A narod to placa i niko ga ne pita da li hoce to da gleda ili ne a kamoli da li ce da plati.
Naravno da ce pretplatu uvesti ako tako rese bez obzira bunili se mi ili ne. Jedini razlog je to sto je RTS izgubio borbu sa ostalim televizijama a svi se kao zalazu za trzisnu ekonomiju.
Uskoro mozemo ocekivati da ponovo krene prica o SVEDSKOM TV DETEKTORU.
pre 20 godina
Apsolutno mi ne pada na pamet da placam nametnuti servis koji ne koristim!!!
Niti vidim kako ce iko da me natera. Neka lepo podele gradjanima piplmetre, pa na osnovu vremena utrosenog na gledanje RTS-a mogu lepo da obracunaju cenu isporucene usluge.
Sta je sa ljudima koji nemaju, niti zele televizor?
Sta je sa ostalim TV kucama i kako one profitiraju?
I sta je sledece?
pre 20 godina
Tijanic je pre nekoliko nedelja u emisiji kljuc rekao da pretplata mora da se plaća kako nam deca ne bi licila na pevaljke i zaštićene svedoke. Podseticu da dok je Tijanic bio na čelu TV Politika na njoj je išla Minimaksovizija u kojoj su gosti bili najpopularnija pevaljka (inače saradnica zemunskog klana) i poznati srpski "patriota" (covek sa poternice interpola, usput i optužen za ratne zločine). Tijaniću tada ti to nije smetalo, tada si to forsirao. Pamte ljudi to. I još jedna informacija za "legaliste", Tijanić nema potrebnu stručnu spremu za mesto direktora RTS, ako ste već kobajagi legalisti treba da poštujete zakon.
SVI NA IZBORE!
pre 20 godina
Stvarno ljudi kad citam ove komentare ispade kao da treba da se placa 210 evra a ne 2.5evra. Koliko dajete mesecno na cigare, alkohol, dopune za mobilni, benzin, ulje za kola, internet, telefon i kukate za 210din.
Drugo, gde gledate Svetsko prvenstvo u atletici, kosarci, vaterpolu, olimpijade, englesku premijer ligu, domacu kosarku i fudbal, najbolje domace serije i filmove, sve bolje strane serije i filmove, najgledaniji informativni program.
RTS postoji od 1966god. Nemojte ga vezivati samo za 1989-2000.
Gde ste pre 20 god. gledali Branka kockicu, Neven, Pozoriste u kuci, Otpisane, Vruc vetar....
Kablovsku tv je 90 posto ljudi uzimalo samo zbog domacih stanica, s obzirom da je u srbiji 30posto nepismenih ne verujem da prate CNN, BBC, RAI, ZDF... a to i placaju.
Kada bude pretplate najbolji kadar koji je otisao zbog malih plata ce se vratiti i za par godina ce se videti ko je gde.
RADNIK RTS-A
pre 20 godina
Jedva cekam da za tih 210 dinara saznam gde je u Beogradu pukla cev, koliko je autobusa izaslo na ulice i sl. Nadam se samo da kad postanu javni servis da ce objavljivati takve informacije i o Krusevcu, Novom Pazaru, Subotici, Bujanovcu...... I bice lepo svima ceo dan slusacemo gde ima a gde nema vode jer su svi gradjani ove zemlje jednaki a servis je javan.
pre 20 godina
Moze pretplata, ali:
1) da se svi novinari otpuste i da se raspise konkurs
2) da se zabrani kompletnoj sportskoj redakciji prilaz RTS-u
3) da se ukinu sve reklame
4) da se ukinu novokomponovane zabavne emisije
5) da se pokrene kulturno-obrazovni program
6) da se prenose sve utakmice svih reprezentacija i to sa mladim i strucnim komentatorima
7) da se konacno bave istrazivackim movinarstvom, a ne citanjem saopstenja, otvaranjem mostova i verskom propagandom
8) Izbaciti komunistu-srbina Tijanica sto sve zna, al samo kad vice.
E tad moze pretplata
pre 20 godina
Znači plaćamo "pre svadbe", "posle svadbe" serije od pre 20 godina. Da li iko išta tamo radi?!
pre 20 godina
Vrhunska ideja. Globnuti jadan narod da bi se Ziki koji nedeljom vodi najgluplju emisiju u jutarnjim casovima dala plata od 3000 Eura. Jadni tonci, rezija i svi ostali koji crkavaju na RTSu za 12-14000 dinara mogu samo da gledaju zvezdu Ziku Ljaksea i da se pitaju ko mu dade toliku platu. Ako to bude javni servis ja ne zelim da vidim takve likove na tv-u a kamoli za tolike pare. Mnogo ste isti...
pre 20 godina
Ja bih rado platila i 500 dinara za kvalitetan program. Istina je da ne znam kakav je program RTS-a jer nemam prijem nijednog od ova tri kanala, pa ne bih mogla da se ukljucim u raspravu na temu kvaliteta programa, moj problem je samo (ne)kvalitet prijema i nisam luda da placam za uslugu koja mi se ne pruza.
pre 20 godina
I nemojte bezveze da se nervirate i hvalite.
Sve su oni lepo upakovali. Nemoj da platis pretplatu(ako recimo uplatis racun za struju umanjen za 210 din)oni ti lepo obracunaju kamatu, kad dug postane dovoljno veliki oni ti iskljuce struju(jer naplatu vrsi Elektrodistribucija)a ti posle vidi kako ces bez struje...
Jasno je da ce toga biti, i treba da bude, ali se slazem da treba uticati da bar kvalitet programa bude ok.
A trebali bi i distributeri signala u kablovskim televizijama da razmisle o ceni i da uvedu i nekakve atraktivnije programe...
pre 20 godina
Vala, ako je to uslov da se sa RTS-a makne Tijanić, pristajem.
Ovako, RTS, klizi u Slobino vreme. Tijanić je direktor jer je Koštunica primenio Zakon o javnim preduzećima po kome i nepismen čovek može voditi tu kuću. Ako se uspostavi javni servis, onda bi direktor morao da bar završi fakultet.
pre 20 godina
A kako mogu da iskljuce struju kad cemo platiti svaki kilovat koji potrosimo? Samo necemo tu prevaru od "pretplate":)))
pre 20 godina
RTS nikada nije bio servs gradjana oduvek je bio servis vladajuce partije. U jednom nesrecnom periodu za nas narod trovacnica ljudskih umova i dusa. Postavlja se pitanje mogu li novinari da se otrgnu od politike i sluzenja politicarima. Mislim da u ovoj zemlji to zadugo nece biti. Pogledajte Aleksandra Tijanica svakom rezimu dobar. Najlepse mu je cinimi se bilo kod Baba Jule. Nase dicno novinarstvo je jos uvek nesposobno za to.... Preplata nasledjeni kadrovi nisu nista drugo mogli da smisle osim onog sto je vec bilo. Jos jedan dokaz ko u ovoj zemlji pod otkriljem demokratije vodi glavnu rec.
pre 20 godina
Dobro. Sad kazu 210 dinara, na pocetku price je bilo 300. Neka jos malo spuste cenu kad se ponasaju kao na pijaci.
Za pocetak pametnije bi im bilo da naplacuju simbolicno (20 din) da se ljudi malo naviknu na harac.
U jucerasnjem dnevniku 2 na rts-u prilog o evropskoj zajednici se zove: evropska posla.
A kako ovo nazvati?
pre 20 godina
Ovo je stvarno vrhunac vec vidjenog bezobrazluka. Pozivam nase poslanike da ako imaju bar malo razuma odmah odbace ovako nakaradan predlog. Pozivam odgovorne iz elektroprivrede da se nikako ne upustaju u ono sto nije njihov posao jer ce tako izbeci peobleme koji nisu njihovi. Bice tu puno sudskih sporova i izgubljenih nerava jer zasto bi neko ko nema TV ili ne trosi elektricnu energiju (jer nije tu) placao za nesto sto ne koristi. Sve ce verovatno morati da ide i na Ustavni sud. Pa zato gospodo poslanici, ako zelite dobro narodu koji vas je izabrao, apsolutno morate da odbacite ovakav predlog.
pre 20 godina
Ja imam brojilo i u garaži. Da li to znači da ću i tamo moći da gledam "48 sati svadba"???
pre 20 godina
210 dindzi za Tijanica???Nemam tv vec 2 godine i uopste ga ne gledam. Platicu pretplatu samo za radio B92 koji slusam!
pre 20 godina
Bash me zanima kako che da mi naplate pretplatu za RTS! NE gledam televizijski program oko godinu dana, a nemam ni TV aparat u kuchi... Sta ce mi? Bash me zanima...
pre 20 godina
Matematika je u ovom slucaju krajnje jednostavna: RTS se finansira iz budzeta; budzet se najvecim delom puni od para iz poreza; porez placamo mi, gradjani, poreski obveznici = mi VEC placamo RTS! Od nas se, dakle, ocekuje da dva puta placamo za uslugu koju vecina uopste i ne koristi! Toliko o tretmanu osnovne inteligencije nas gradjana, od strane vlasti...
pre 20 godina
Da li su oni normalni? Zašto bih ja plaćao RTS koji nikad ne gledam i koji me ne zanima u životu!? Najbolje bi bilo ukinuti RTS kompletno.
pre 20 godina
Doktor filozofije Nenad Cekic, dugogodisnji despot jednog malog beogradskog medija, prica o javnom dobru i evropskim vrednostima, a sam je pravi kontrapunkt svemu tome. Covek ciji je nacin izrazavanja o B92 podsecao na ministra V. Ilica (a sto su sad svi kao odjednom zaboravili) misli da ima pravo da nas natera da placamo odvratnu televiziju cak i ako je ne gledamo. Sta je sa gradjanima koji nemaju televizor? Nego je samo bitno da se sto pre vaskrsne taj "drug of the nation", kao sto je odavno receno, pojava gora od kokaina i heroina... Samo nek provere da li Marko uredno placa -- pa tek ako on placa, onda cu i ja.
pre 20 godina
Treba uvesti pretplatu za RTS, ali je ta 'nacionalna televizija' trenutno vise nego smesna. Mislim da su informativne emisije i u Albaniji bolje. Ono nije nacionalna televizija nego nacionalna sramota.
PS: Necu toranj na Avali.
pre 20 godina
Sadržaj programa je očajan. Voditeljima je važnije ispoljavanje sexapeal-a nego da kvalitetno obrade zadatu temu. Retko koji gost uspe da završi započetu rečenicu a da ne bude prekinut drugim pitanjem. A pitanja, pitanja su uglavnom nestručna ili dobrim delom nebitna. Ima mnogo dobrih tv-stanica koje se finansiraju same sa mnogo boljim programom, tako da ne vidim nikakav pravni način da mi uzmu novac za nešto što ne kupujem ili u čemu ne uživam. Neka se finansiraju kao i do sada i, kako narod kaže; neka se ispruže koliko se mogu pokriti!
pre 20 godina
A meni za sestoro dece i zenu koja ne radi, iako sam i ja bez posla, ne daju deciji dodatak.
Vazno da se placa pretplata i dele Skode zlocincima.
pre 20 godina
Divno, vracamo se u stare "dobre" devedesete! U tom slucaju, ja se dobrovoljno prijavljujem da placam pretplatu za TV B92!
pre 20 godina
Rece neko ako se vozite autobusom trebate platiti i kartu, zasto bi se vozio necim sto je jako staro ruzno prljavo dotrajalo neispravno, kad ima novih i kvalitetnih autobusa koji imaju klime, tv, wc itd.
pre 20 godina
A kada se EPS rasturi i privatizuje? Onda da placamo RTS direktno Velji?
pre 20 godina
Neka lepo SBB izbaci iz svoje ponude PTC kanale i svojim korisnicima izda potvrdu da nemaju mogucnosti da gledaju PTC. Pa neka onda sa Svedskim TV detektorima traze ko ima izbacenu antenu na krovu, pa neka njemu naplacuju!
pre 20 godina
hmm, zasto mislite da ce pretplata ici RTS-u. njima ce ici samo parcence (10%) a ostatk ce ici u razne kapitalne investicije - Guca, zicare i ispunjavanje zelja poslanicima da imaju plate dozivotnih diktatora a la Sloba, Abaca, Causesku. i sto me najvise ljuti, nemam nikava gradjanska prava, koja se ovde bezobrazno krse, da odbijem ili da se zalim. placaj, ko te sisa...
pre 20 godina
Gospodo sa RTS-a skremblujte tu vasu "48sati svadbu" i ostale visokoumne i strucno obrazovne sadrzaje, pa svako ko se hrani tom vrstom mentalne hrane neka plati racun za "ishranu". Ili mozda je jos bolje da Kostunica i Dinkic ponude MMF-u da umesto NIS-a prodaju RTS zajedno sa Tijanicem. Sto se tice naplate preko brojila, kakav je program, cak je i racun za utrosenu struju dok se gleda RTS previse.
pre 20 godina
Naravno da treba da se plaća, ako već želimo u Evropu onda treba da se držimo i evropskih standarda. Pretplata je standard. Način plaćanja preko telefona i ili računa za struju takođe. Ako ne želite reklame pretplata će biti skuplja. Iako imam zamerki na program, mislim da je RTS bolji nego što je ikad bio u poslednjih dvadeset godina. Naravno da ima i brojnih falinki, počev od izgleda studija preko kvaliteta određenih novinara itd. Pogledajte HRT. Zar bi oni bili toliko tehnički i estetski kvalitetni da nema pretplate. A tamo ona košta desetak evra.
pre 20 godina
Ne znam koliko to vas tesi ali slicno je radjeno i u Sloveniji. Posle zeljenog efekta je zakon ukinut. Niste jedini!
pre 20 godina
Kod nas je sve kao na zapadu. Putarina, struja, hrana, TV pretplata. Samo su nam plate i zaposlenost kao u kao u Africi (što je logično). Ljudi sa rednjom školom Direktori televizije, sa višom Predsednici Vlade, a na birou milion ljudi. Ako si član partije ili u nekom klanu odmah dobiješ i posao isve što ide uz to, a ako nisi pukao si u startu.. Predlažem ako se uvede pretplata da onaj ko plaća bira urednuke, novinare i program. tj da se organizuju izbori za rts jednom godišnje.
pre 20 godina
Što se mene tiče, radije bih da se RTS ugasi nego da plaćam pretplatu za glupi program. Ionako više ni fudbala nema na RTS.
pre 20 godina
Zakonska odredba koja je već odbačena u prošlosti jer je u suprotnosti sa Ustavom. Šešeljeve briljantne ideje o novim haračima za raju i danas su aktuelne, bravo za Vladu!!! Ne želim da gledam ono što nema kvalitet, a kamoli da za to još i plaćam. Šta je sledeće ? Pretplata na vazduh, život, radost smeh, plač i tugu. Sramota.
pre 20 godina
Za zdravlje nacije bitno je da RTS postane javni servis. Za to su potrebni i materijalni uslovi. Svi su skloni da kritikuju, svi trazimo kvalitet, ali sve to i kosta. Slazem se da RTS nije bas nesto na sta mozemo da budemo ponosni, ali isto tako i da je bolja nego posl. 15 god. Sad ima i gledljivih stvari. Da bi se ocistila od neradnika, nabedjenih novinara, i sl. da bi se doveli profesionalci, da bi se pravili kvalitetni programi od nacionalnog interesa (pri tome, ne zaboravimo, ne postoji samo informativni, vec i i kulturni, i deciji i skolski i naucni...) potreban je novac. Licno smatram da je 210 din. malo za spektakularne promene, ali je dovoljno da nam gledanje neke emisije ili filma prekine po jedna reklama u dva - tri navrata, a ne da nesto pocnemo da gledamo, pa posle dvadesetominutne demonstracije ulozaka, pelena, ariela,ferija, piva i sl. zaboravimo i sta smo poceli da gledamo. Naucili smo da sve unapred osudjujemo na propast i da sve unapred bojkotujemo. Dajmo ljudima sansu, a kad prodje dovoljno vremena, pozovimo ih da nam poloze racune. A vezivanje placanja pretplate za neko drugo placanje, npr. struje, znatno uproscava i olaksava i placanje i naplatu, a mislim i da je znacajno jeftinije, jer se ne stampaju posebne uplatnice, niti placaju troskovi njihove dostave. Mislim da je to racionalno resenje.
pre 20 godina
Sta bre da plaćam?
RTS dnevnik koji sve više liči na "onaj" RTS dnevnik?
Pa oni nisu snimili poštenu emisiju trista godina!!!
Ližu se sa vladom pa nek im ona plaća pretplatu!!!
pre 20 godina
Naplata od reklama.
Naplata od TV pretplate.
Zar to nije sukob interesa?!
pre 16 godina
Zar ustavni sud nije zasedao i doneo odluku o tome posto je to bilo zahtevano od te drzavne institucije pa me zanima da li je doneta uredba Ustavnog Suda da je TV-pretplata kao takva neustavna po ustavu Srbije!!!
pre 16 godina
Zar ustavni sud nije zasedao i doneo odluku o tome posto je to bilo zahtevano od te drzavne institucije pa me zanima da li je doneta uredba Ustavnog Suda da je TV-pretplata kao takva neustavna po ustavu Srbije!!!
pre 20 godina
Strujomer i RTS nemaju bas nikakve veze, ali je to najjednostavniji nacin da ljude natera da nesto plate i tri puta ako treba. Nekada su stari komunisti svakog meseca slali racun za TV pretplatu, a tek je Milosevicev rezim to vezao za struju. Zakljucak izvucite sami. Ja jesam za pretplatu i javni servis, ali ne na ovakv nacin, i ne od onoga ko je pretio krivicnim prijavama.
Eto nam ga jos jedan lakrdijas koji ne donosi nista novo, savremeno, moderno, koji nema ambiciju da u poslu kojim se bavi napravi ista sto bi licilo na savremena resenja u svetu, vec samo da posao otalja ... tipicno srpski.
pre 20 godina
Kakve veze imaju Elektroprivreda Srbije i RTS? Pa zasto onda Vodovod ne preuzme pekare i tako cemo svi ponovo da zivimo u socrealistickoj ekonomiji u kojoj su sva preduzeca povezana i pomazu jedni drugima u ocuvanju 'drustvenog bogatstva'...
pre 20 godina
E bas me interesuje kako ce da mi elektrodistribucija naplati nesto sto nije njen proizvod. Tu mora da se obracunava pdv, a na koji iznos? A sada smo svi videli recept porodice Milosevic, ne placas struju oni ne iskljucuju, a tek da vidim sta ce da mi rade kad placam struju a ne i "javni servis". Pa Tijanic koliko juce prica javno kako hoce da preuzme neke novinare sa drugih TV samo mu je problem kako ce moci da im delka plate koliko oni budu trazili i to kao njegovo diskreciono pravo. Mnogo su pametni i Cekic i Tijanic kad hoce da se troskare nasim parama kako im padne napamet i kako im se ko svidi da ga dovedu u RTS. Nema Cekicu nista od tog vaseg projekta otimacine, pa mozete da ga ukljucite u bilo koji zakon, jer ovo je inace drzava bez zakona. Placacemo predplatu ali "malo morgen".
pre 20 godina
U redu je da se naplacuje pretplata, kako i na koji nacin uopste nije sporno, ali mora i pogram znacajno da se promeni. Ne moze se od naroda uzimati novac, a da pri tome program ne bude nikakvog sadrzaja i da ljudi gledaju druge kanale, koji su zahvaljujuci svojoj gledanosti uspeli da pronadju znacajne izvore prihoda putem reklama. Dakle, ponavljam, ovo na cemu insistiraju jeste normalna pojava svuda u civilizovanom svetu. Smo treba znatno obogatiti programski sadrzaj.
pre 20 godina
To je pljačka, za šta da vam plaćamo? Oa lagali ste nas 12god.a i dalje nas lažete. Smešna ste televizija. RTS treba ugasiti.
pre 20 godina
Preko racuna za struju? E da mi je pri ruci onaj DOS-ov program, koji je G17 napisala, a DSS i DS potpisali - pa da vam procitam sta pise o ukidanju nameta na TV Bastilju...
pre 20 godina
Ko će raspolagati tim sredtvima od pretplate?
Da li će novac od pretplate koji se ubere na teritoriji Vojvodine, ići u npr.TV Novi Sad, ili će po starom centralističkom običaju sve pare ići u jednu kasu i onda im davati na kašičicu 2-3%.
pre 20 godina
Dokle ce da jasu po grbaci naroda. Eno im budzetski suficit pa neka popunjavaju rupe. Ili neka se naplate od "Kablovske mreze Srbije". Mi iz Novog Sada kablovsku placamo 466.00 dinara mesecno. Ima tu i za Kurtu i za Murtu. Licno drzavnu TV i ne gledam (samo ispiraju mozak). Privatne televizije (posebno vas B-92) ima daleko bolji program. Neka se gospoda iz drzavne malo vise edukuju kako treba da izgleda televizija. Ionako nas dave reklamama za pivo (to nije alkohol, jel!?) pa nek ustede za svoje potrebe od tih prihoda. Spasa nam nema, propasti ne mozemo!
pre 20 godina
Slažem se da treba obezbediti finansiranje "javnog servisa", ali nisam siguran da će RTS to postati i do kraja 2006. godine. Sigurno ne sa Tijanićem na čelu. On se ponaša kao da je to njegova privatna svojina, doduše koga Koštunica postavi tako se i ponašaju (svi ministri). Treba raspisati nove izbore, posle toga novi sastav radiodifuznog saveta (a to može i odmah), novi direktor RTS-a pa tek onda pretplata. Može država i dalje da finansira RTS dok stručno, programski i organizaciono ne postane javni servis.
pre 20 godina
A šta sa ljudima koji već plaćaju pretplatu na kablovsku televiziju, preko koje prate RTS, ne baš svojevoljno, već je u standardnoj ponudi? Zašto bismo morali da plaćamo dve pretplate... 400-500 dinara mesečno za tv ( i to zbog RTS-a) nije mala stvar u budžetu prosečne porodice u Srbiji.
pre 20 godina
Djindjic je ukinuo pretplatu a ovi sada hoce da je uvedu. Ja je necu placati jer sam sklon da vise verujem Djindjicu nego ovima pa sto se mene tice sad krece igra odvrtanja i zavrtanja osiguraca.
pre 20 godina
210 dinara kome RTS-u NEREFORMISANOM (nelustriranom) - kao što su nelustrirane i vojska, pravosuđe, policija, tajne službe i sl. RTS generatoru svog zla koje kulja bivšom YU već 15 g. 210 dinara RTS - koji će se zvati "javni servis" - i osim puke promene imena sve ostalo - KADAR i IDEJE koje plasiraju ostale iste. Da bi Srbija imala budućnost takav RTS mora nestati. RTS koji umesto podsticanja građanske kulture i demokratije, dijaloga i tolerancije radi sve suprotno od toga - zavađa nas međusobno unutar Srbije, zavađa nas sa susedima, širi mrznju prema zapadnom društvu i njihovoj kulturu. RTS koja nas vraća godinama unazad i pretvara Srbiju u TEOKRATSKU državu tj, pravoslavnu džamahiriju - takvom 210 d.! Da nije TRAGIČNO bilo bi smešno!
pre 20 godina
Zasto ce pretplatu naplacivati preko elektrodistribucije ako narod zeli da je placa? To je prisilno otimanje novca od gradjana kroz pretnju iskljucenja struje! Takav javni servis sa Tijanicem i slicnima na celu nam ne treba!! Zaudara po Milosevicu ...
pre 20 godina
Ok, slazem se da se RTS-u, kao drzavnoj televiziji placa pretplata, ali samo pod uslovon da na njoj ne bude reklama, tj. da se ni jedna jedina emisiija ne prekida zbog reklama, kao sto je to praksa u evropskim drzavama. Ja od pre dva meseca zivim u Svedskoj i takva je situacija ovde. Nije u redu da se RTS finansira i od marketinga i od gradjana samo zato sto je drzavna TV, dok se privatne finansiraju samo od marketinga.
pre 20 godina
Besmislen0. Zasto bi iko placao racun za servis koji ne koristi. Njihova duznost je da omoguce ljudima izbor da ne gledaju njihovu televiziju, ili da je u suprotnom ne naplacuju. Iz nekog razloga sam uveren da takve besmislice ne postoje nigde na svetu. Jedno je finansiranje iz budzeta, od javnih para, koje opet dolaze od gradjana, a naplacivanje racuna, to je ipak potpuni bezobrazluk. Ako placas stvar kroz opste prihode drzave, to znaci da prihvatas funkcionisanje iste, i dajes vlastima da odlucuju o tim parama. Zato glasamo. Ako ti neko direktno ispostavlja racun za uslugu, to mora biti nesto sto mozes i direktno odbiti.
pre 20 godina
Kako su samo brzi kad treba da se kupi novi harac od naroda! za sta da placamo pretplatu - za "48 sati svadbu", "sta radite bre" i druge uzviseno-oplemenujuce sadrzaje tijanicevcke provenijencije?! i ko im je glavni eskponent za to - propali urednik propalog radija....GADE MI SE!!!
pre 20 godina
Samo napred! Kad se u celom svetu plaća televizija, zašto bi mi bili izuzetak? Ovo samo može poboljšati kvalitet programa, koji je sad poprilično loš. Ne postoji ne jedan jedini razlog da tako ne bude.
pre 20 godina
"RTS ili će biti javni servis ili ga neće biti???"
Odlično - eto rrreeeeššššenjjaa, što bi rekao Radovan III. Nema RTS-a i svi srećni i zadovoljni. Postojeća imovina se može privatizovati i to najbolje strancima (RTL i sl.). Nek tržište odluči - ako se ispostavi da i pored tolikog broja privatnih kanala postoji potreba za javnim servisom, nešto poput američkog PBS se nastati samo od sebe jer će neko imati interes da takvo nešto pokrene. Laissez-faire.
pre 20 godina
Fali jos taksa na izlazak iz zemlje i eto veselja za vlasti ove bedne drzave.
Pa bar ste mogli da nadjete nacin naplate koji nece vredjati "pretplatnike".
TV Bastilju ne gledam ni dan-danas. Trazicu od kablovske da mi skine te programe. Gotovi ste!
pre 20 godina
Dok su bili u opozociji terali su nas da bojkotujemo placanje pretplate i govorili da je skandal placanje preko racuna za struju. Kakve veze ima elektrodistribucija sa RTS-om? Jaoo ljudi ja sam mnogo nervozan, ovi su poludeli sta nam rade. Uvek sam se nervirao kada neko kaze da se nista nije promenilo i da su ovi isti, a sada i ja delim to misljenje.
pre 20 godina
Sto se mene tice - bolje je ono drugo - "nece ga ni biti". Eh, da ga nije bilo devedesetih ...
pre 20 godina
Ali ja ne zelim javni servis. Neka ga rts, neka bude glasilo dss-a (kao i NIN). Ja necu da ga gledam i gotovo. Zasto bi Tijanic bio direktor javnog servisa? Zasto bi tamo radili ljudi koje je zaposlio on i dss? Hajde da napravimo javni servis od nule, a ne da rts to postaje. I ja hocu (kao dipl. ing. telekomunikacija) da konkurisem za rad u javnom servisu. Neka ga njima rts, a mi da pravimo javni servis. Zasto bi rts (koga pogresno nazivaju - nacionalna televizija) imao privilegiju da postane javni servis?
Ja to necu da placam!
pre 20 godina
Neka moja kablovska kojoj plaćam pretplatu skine RTS kanale iz ponude, i onako ih ne gledam. Za plaćanje ptetplate preko računa za struju se i prethodni put tvrdilo da je protivustavno. Neka neki pravni ekspert da tumačenje.
pre 20 godina
Ja ne gledam RTS jod od devedesetih, mada je ovaj veoma slican onome ...
Ajde da placamo pretplatu i na Radio Beograd preko racuna za vodu, ili pretplatu na Srpsku pravoslavnu crkvu preko racuna za komunalije ...
Tuzno.
pre 20 godina
izgradimo toranj na Avali??!! Videste li taj spot? I kome i zasto da pomognemo da se to cudo gradi?? Mislim, pokusaj je "briljantan". To valjda nigde nema da narod od dobrovoljnih priloga gradi predajnik 'nacionalnom servisu', a koji ih pljacka previsokom pretplatom i to jos vezanom za struju... Zemlja cuda, u kojoj je sve moguce!!
pre 20 godina
Nacin na koji RTS namerava da ubira pretplatu, preko tudje grbace, EPS-a dovoljno govori o neutemeljenosti uvodjenja ove pretplate u ovom trenutku, na ovaj nacin , sa ovim, da izvinite direktorom, Tijanicem. Mogli su u RTS-u da idu i dalje pa da se TV pretplata placa preko policije. Ako RTS otvoreno stoji na stavu da je tzv. nacionalna televizija, neka izvole da sami ubiru pretplatu, ili neka plate neku drugu firmu da im ubira pare ALI SAMO NA POSEBNOM RACUNU. Pa cemo videti kako ce da prodju. Ovako se zaklanjaju iz jednog velikog sistema kao sto je EPS jer nemaju petlje da objasne zasto bi gradjani trebalo da placaju samo jednoj televiziji, koju mozda cak i ne gledaju.
A strucnjaci iz EPS i Ministarstva neka dobro promisle o svojoj strucnoj nezavisnosti ako pristanu da tegle za drugog i dobijaju packe i za nesto za sta nisu krivi.
pre 20 godina
Moze pretplata, ali iskljucivo ako ne bude bilo reklama - neka se RTS odluci da li ce da se finansira reklamama ili pretplatom. Sta, da placam pretplatu i gledam utakmice "secene" reklamama svakih 30sec??? Nece moci.
pre 20 godina
Ma mozemo da pricamo i pisemo sta hocemo , oni su to odlucili i tako ce i da urade...
Sve je to gomila nesposobnih ljudi, koja radi i ponasa se bahato i osiono...
A i moze im se. Sve im je dozvoljeno. Sami smo krivi i ne vidim nikoga ko bi mogao da sve nas izvuce iz letargije da se oslobodimo svih od reda (i DSS, i Velje i G17 i DS i Radikala i SPO, i SPS i nevladinih organizacija i "nestranackih" licnosti...-izvinjavam se ako sam nekog preskocio)...
pre 20 godina
NO PASARAN! Коме да плаћам!? Тијанићу и осталим хорор ликовима!? Зна се који је прави и једини функционални систем! Сви корисници ТВ услуга треба на почетку године да се изјасне колико процената од предвиђене своте намењују одређеној ТВ станици. Нека гледаност и објективност буду мерило квалитета, а прилив средстава од претплате адекватна награда за пружен квалитет. Па ко хоће Тијанићу да плаћа нека му је са срећом и далеко му бивша памет!
pre 20 godina
U većini zemalja se plaća pretplata na TV prijemnik. Na primer, u Crnoj Gori se pretplata za TV naplaćuje preko računa za telefon. Ali, ako je već pretplata na prijemnik a ne za RTS, onda neka tu pretplatu podele zajedno i državna i privatne TV kuće! Bilo kako bilo, ovo je opet jedan od načina da primorate građane da od bedne plate daju pare u državnu kasu. Ovo je siguran priliv novca na koji država može uvek da računa.
pre 20 godina
OK! necemo mi nista tu uspeti da promenimo ako su oni zacrtali tako. Sada imam jedno pitanje samo (ostavio sam mail) sta ako ja odbijem od svakog racuna za struju iznos tv pretplate i platim sruju preko opste uplanice i jednostavno kazem sebi necu da placam. Da li je to izvodljivo i kakve su kazne?
pre 20 godina
Lepo zvuci kada nam iznesu sve argumente u njihovu korist. Ali zamislite sledecu situaciju: uvodi se pretplata za RTS kojim upravljaju ljudi koje postavi aktuelna vlast. Za godinu-dve na vlast dodju na primer radikali, a za direktora RTS Vucic i pocne da pusta emisije o tome kako njegova baba u Pampukovici sadi paprike ili kako su se oni borili za ovo ili ono, sto ce realno moci ako bude imao vlast. A narod to placa i niko ga ne pita da li hoce to da gleda ili ne a kamoli da li ce da plati.
Naravno da ce pretplatu uvesti ako tako rese bez obzira bunili se mi ili ne. Jedini razlog je to sto je RTS izgubio borbu sa ostalim televizijama a svi se kao zalazu za trzisnu ekonomiju.
Uskoro mozemo ocekivati da ponovo krene prica o SVEDSKOM TV DETEKTORU.
pre 20 godina
Apsolutno mi ne pada na pamet da placam nametnuti servis koji ne koristim!!!
Niti vidim kako ce iko da me natera. Neka lepo podele gradjanima piplmetre, pa na osnovu vremena utrosenog na gledanje RTS-a mogu lepo da obracunaju cenu isporucene usluge.
Sta je sa ljudima koji nemaju, niti zele televizor?
Sta je sa ostalim TV kucama i kako one profitiraju?
I sta je sledece?
pre 20 godina
Tijanic je pre nekoliko nedelja u emisiji kljuc rekao da pretplata mora da se plaća kako nam deca ne bi licila na pevaljke i zaštićene svedoke. Podseticu da dok je Tijanic bio na čelu TV Politika na njoj je išla Minimaksovizija u kojoj su gosti bili najpopularnija pevaljka (inače saradnica zemunskog klana) i poznati srpski "patriota" (covek sa poternice interpola, usput i optužen za ratne zločine). Tijaniću tada ti to nije smetalo, tada si to forsirao. Pamte ljudi to. I još jedna informacija za "legaliste", Tijanić nema potrebnu stručnu spremu za mesto direktora RTS, ako ste već kobajagi legalisti treba da poštujete zakon.
SVI NA IZBORE!
pre 20 godina
Stvarno ljudi kad citam ove komentare ispade kao da treba da se placa 210 evra a ne 2.5evra. Koliko dajete mesecno na cigare, alkohol, dopune za mobilni, benzin, ulje za kola, internet, telefon i kukate za 210din.
Drugo, gde gledate Svetsko prvenstvo u atletici, kosarci, vaterpolu, olimpijade, englesku premijer ligu, domacu kosarku i fudbal, najbolje domace serije i filmove, sve bolje strane serije i filmove, najgledaniji informativni program.
RTS postoji od 1966god. Nemojte ga vezivati samo za 1989-2000.
Gde ste pre 20 god. gledali Branka kockicu, Neven, Pozoriste u kuci, Otpisane, Vruc vetar....
Kablovsku tv je 90 posto ljudi uzimalo samo zbog domacih stanica, s obzirom da je u srbiji 30posto nepismenih ne verujem da prate CNN, BBC, RAI, ZDF... a to i placaju.
Kada bude pretplate najbolji kadar koji je otisao zbog malih plata ce se vratiti i za par godina ce se videti ko je gde.
RADNIK RTS-A
pre 20 godina
Jedva cekam da za tih 210 dinara saznam gde je u Beogradu pukla cev, koliko je autobusa izaslo na ulice i sl. Nadam se samo da kad postanu javni servis da ce objavljivati takve informacije i o Krusevcu, Novom Pazaru, Subotici, Bujanovcu...... I bice lepo svima ceo dan slusacemo gde ima a gde nema vode jer su svi gradjani ove zemlje jednaki a servis je javan.
pre 20 godina
Moze pretplata, ali:
1) da se svi novinari otpuste i da se raspise konkurs
2) da se zabrani kompletnoj sportskoj redakciji prilaz RTS-u
3) da se ukinu sve reklame
4) da se ukinu novokomponovane zabavne emisije
5) da se pokrene kulturno-obrazovni program
6) da se prenose sve utakmice svih reprezentacija i to sa mladim i strucnim komentatorima
7) da se konacno bave istrazivackim movinarstvom, a ne citanjem saopstenja, otvaranjem mostova i verskom propagandom
8) Izbaciti komunistu-srbina Tijanica sto sve zna, al samo kad vice.
E tad moze pretplata
pre 20 godina
Znači plaćamo "pre svadbe", "posle svadbe" serije od pre 20 godina. Da li iko išta tamo radi?!
pre 20 godina
Vrhunska ideja. Globnuti jadan narod da bi se Ziki koji nedeljom vodi najgluplju emisiju u jutarnjim casovima dala plata od 3000 Eura. Jadni tonci, rezija i svi ostali koji crkavaju na RTSu za 12-14000 dinara mogu samo da gledaju zvezdu Ziku Ljaksea i da se pitaju ko mu dade toliku platu. Ako to bude javni servis ja ne zelim da vidim takve likove na tv-u a kamoli za tolike pare. Mnogo ste isti...
pre 20 godina
Ja bih rado platila i 500 dinara za kvalitetan program. Istina je da ne znam kakav je program RTS-a jer nemam prijem nijednog od ova tri kanala, pa ne bih mogla da se ukljucim u raspravu na temu kvaliteta programa, moj problem je samo (ne)kvalitet prijema i nisam luda da placam za uslugu koja mi se ne pruza.
pre 20 godina
I nemojte bezveze da se nervirate i hvalite.
Sve su oni lepo upakovali. Nemoj da platis pretplatu(ako recimo uplatis racun za struju umanjen za 210 din)oni ti lepo obracunaju kamatu, kad dug postane dovoljno veliki oni ti iskljuce struju(jer naplatu vrsi Elektrodistribucija)a ti posle vidi kako ces bez struje...
Jasno je da ce toga biti, i treba da bude, ali se slazem da treba uticati da bar kvalitet programa bude ok.
A trebali bi i distributeri signala u kablovskim televizijama da razmisle o ceni i da uvedu i nekakve atraktivnije programe...
pre 20 godina
Vala, ako je to uslov da se sa RTS-a makne Tijanić, pristajem.
Ovako, RTS, klizi u Slobino vreme. Tijanić je direktor jer je Koštunica primenio Zakon o javnim preduzećima po kome i nepismen čovek može voditi tu kuću. Ako se uspostavi javni servis, onda bi direktor morao da bar završi fakultet.
pre 20 godina
A kako mogu da iskljuce struju kad cemo platiti svaki kilovat koji potrosimo? Samo necemo tu prevaru od "pretplate":)))
pre 20 godina
RTS nikada nije bio servs gradjana oduvek je bio servis vladajuce partije. U jednom nesrecnom periodu za nas narod trovacnica ljudskih umova i dusa. Postavlja se pitanje mogu li novinari da se otrgnu od politike i sluzenja politicarima. Mislim da u ovoj zemlji to zadugo nece biti. Pogledajte Aleksandra Tijanica svakom rezimu dobar. Najlepse mu je cinimi se bilo kod Baba Jule. Nase dicno novinarstvo je jos uvek nesposobno za to.... Preplata nasledjeni kadrovi nisu nista drugo mogli da smisle osim onog sto je vec bilo. Jos jedan dokaz ko u ovoj zemlji pod otkriljem demokratije vodi glavnu rec.
pre 20 godina
Dobro. Sad kazu 210 dinara, na pocetku price je bilo 300. Neka jos malo spuste cenu kad se ponasaju kao na pijaci.
Za pocetak pametnije bi im bilo da naplacuju simbolicno (20 din) da se ljudi malo naviknu na harac.
U jucerasnjem dnevniku 2 na rts-u prilog o evropskoj zajednici se zove: evropska posla.
A kako ovo nazvati?
pre 20 godina
Ovo je stvarno vrhunac vec vidjenog bezobrazluka. Pozivam nase poslanike da ako imaju bar malo razuma odmah odbace ovako nakaradan predlog. Pozivam odgovorne iz elektroprivrede da se nikako ne upustaju u ono sto nije njihov posao jer ce tako izbeci peobleme koji nisu njihovi. Bice tu puno sudskih sporova i izgubljenih nerava jer zasto bi neko ko nema TV ili ne trosi elektricnu energiju (jer nije tu) placao za nesto sto ne koristi. Sve ce verovatno morati da ide i na Ustavni sud. Pa zato gospodo poslanici, ako zelite dobro narodu koji vas je izabrao, apsolutno morate da odbacite ovakav predlog.
pre 20 godina
Ja imam brojilo i u garaži. Da li to znači da ću i tamo moći da gledam "48 sati svadba"???
pre 20 godina
210 dindzi za Tijanica???Nemam tv vec 2 godine i uopste ga ne gledam. Platicu pretplatu samo za radio B92 koji slusam!
pre 20 godina
Bash me zanima kako che da mi naplate pretplatu za RTS! NE gledam televizijski program oko godinu dana, a nemam ni TV aparat u kuchi... Sta ce mi? Bash me zanima...
pre 20 godina
Matematika je u ovom slucaju krajnje jednostavna: RTS se finansira iz budzeta; budzet se najvecim delom puni od para iz poreza; porez placamo mi, gradjani, poreski obveznici = mi VEC placamo RTS! Od nas se, dakle, ocekuje da dva puta placamo za uslugu koju vecina uopste i ne koristi! Toliko o tretmanu osnovne inteligencije nas gradjana, od strane vlasti...
pre 20 godina
Da li su oni normalni? Zašto bih ja plaćao RTS koji nikad ne gledam i koji me ne zanima u životu!? Najbolje bi bilo ukinuti RTS kompletno.
pre 20 godina
Doktor filozofije Nenad Cekic, dugogodisnji despot jednog malog beogradskog medija, prica o javnom dobru i evropskim vrednostima, a sam je pravi kontrapunkt svemu tome. Covek ciji je nacin izrazavanja o B92 podsecao na ministra V. Ilica (a sto su sad svi kao odjednom zaboravili) misli da ima pravo da nas natera da placamo odvratnu televiziju cak i ako je ne gledamo. Sta je sa gradjanima koji nemaju televizor? Nego je samo bitno da se sto pre vaskrsne taj "drug of the nation", kao sto je odavno receno, pojava gora od kokaina i heroina... Samo nek provere da li Marko uredno placa -- pa tek ako on placa, onda cu i ja.
pre 20 godina
Treba uvesti pretplatu za RTS, ali je ta 'nacionalna televizija' trenutno vise nego smesna. Mislim da su informativne emisije i u Albaniji bolje. Ono nije nacionalna televizija nego nacionalna sramota.
PS: Necu toranj na Avali.
pre 20 godina
Sadržaj programa je očajan. Voditeljima je važnije ispoljavanje sexapeal-a nego da kvalitetno obrade zadatu temu. Retko koji gost uspe da završi započetu rečenicu a da ne bude prekinut drugim pitanjem. A pitanja, pitanja su uglavnom nestručna ili dobrim delom nebitna. Ima mnogo dobrih tv-stanica koje se finansiraju same sa mnogo boljim programom, tako da ne vidim nikakav pravni način da mi uzmu novac za nešto što ne kupujem ili u čemu ne uživam. Neka se finansiraju kao i do sada i, kako narod kaže; neka se ispruže koliko se mogu pokriti!
pre 20 godina
A meni za sestoro dece i zenu koja ne radi, iako sam i ja bez posla, ne daju deciji dodatak.
Vazno da se placa pretplata i dele Skode zlocincima.
pre 20 godina
Divno, vracamo se u stare "dobre" devedesete! U tom slucaju, ja se dobrovoljno prijavljujem da placam pretplatu za TV B92!
pre 20 godina
Rece neko ako se vozite autobusom trebate platiti i kartu, zasto bi se vozio necim sto je jako staro ruzno prljavo dotrajalo neispravno, kad ima novih i kvalitetnih autobusa koji imaju klime, tv, wc itd.
pre 20 godina
A kada se EPS rasturi i privatizuje? Onda da placamo RTS direktno Velji?
pre 20 godina
Neka lepo SBB izbaci iz svoje ponude PTC kanale i svojim korisnicima izda potvrdu da nemaju mogucnosti da gledaju PTC. Pa neka onda sa Svedskim TV detektorima traze ko ima izbacenu antenu na krovu, pa neka njemu naplacuju!
pre 20 godina
hmm, zasto mislite da ce pretplata ici RTS-u. njima ce ici samo parcence (10%) a ostatk ce ici u razne kapitalne investicije - Guca, zicare i ispunjavanje zelja poslanicima da imaju plate dozivotnih diktatora a la Sloba, Abaca, Causesku. i sto me najvise ljuti, nemam nikava gradjanska prava, koja se ovde bezobrazno krse, da odbijem ili da se zalim. placaj, ko te sisa...
pre 20 godina
Gospodo sa RTS-a skremblujte tu vasu "48sati svadbu" i ostale visokoumne i strucno obrazovne sadrzaje, pa svako ko se hrani tom vrstom mentalne hrane neka plati racun za "ishranu". Ili mozda je jos bolje da Kostunica i Dinkic ponude MMF-u da umesto NIS-a prodaju RTS zajedno sa Tijanicem. Sto se tice naplate preko brojila, kakav je program, cak je i racun za utrosenu struju dok se gleda RTS previse.
pre 20 godina
Naravno da treba da se plaća, ako već želimo u Evropu onda treba da se držimo i evropskih standarda. Pretplata je standard. Način plaćanja preko telefona i ili računa za struju takođe. Ako ne želite reklame pretplata će biti skuplja. Iako imam zamerki na program, mislim da je RTS bolji nego što je ikad bio u poslednjih dvadeset godina. Naravno da ima i brojnih falinki, počev od izgleda studija preko kvaliteta određenih novinara itd. Pogledajte HRT. Zar bi oni bili toliko tehnički i estetski kvalitetni da nema pretplate. A tamo ona košta desetak evra.
pre 20 godina
Ne znam koliko to vas tesi ali slicno je radjeno i u Sloveniji. Posle zeljenog efekta je zakon ukinut. Niste jedini!
pre 20 godina
Kod nas je sve kao na zapadu. Putarina, struja, hrana, TV pretplata. Samo su nam plate i zaposlenost kao u kao u Africi (što je logično). Ljudi sa rednjom školom Direktori televizije, sa višom Predsednici Vlade, a na birou milion ljudi. Ako si član partije ili u nekom klanu odmah dobiješ i posao isve što ide uz to, a ako nisi pukao si u startu.. Predlažem ako se uvede pretplata da onaj ko plaća bira urednuke, novinare i program. tj da se organizuju izbori za rts jednom godišnje.
pre 20 godina
Što se mene tiče, radije bih da se RTS ugasi nego da plaćam pretplatu za glupi program. Ionako više ni fudbala nema na RTS.
pre 20 godina
Zakonska odredba koja je već odbačena u prošlosti jer je u suprotnosti sa Ustavom. Šešeljeve briljantne ideje o novim haračima za raju i danas su aktuelne, bravo za Vladu!!! Ne želim da gledam ono što nema kvalitet, a kamoli da za to još i plaćam. Šta je sledeće ? Pretplata na vazduh, život, radost smeh, plač i tugu. Sramota.
pre 20 godina
Za zdravlje nacije bitno je da RTS postane javni servis. Za to su potrebni i materijalni uslovi. Svi su skloni da kritikuju, svi trazimo kvalitet, ali sve to i kosta. Slazem se da RTS nije bas nesto na sta mozemo da budemo ponosni, ali isto tako i da je bolja nego posl. 15 god. Sad ima i gledljivih stvari. Da bi se ocistila od neradnika, nabedjenih novinara, i sl. da bi se doveli profesionalci, da bi se pravili kvalitetni programi od nacionalnog interesa (pri tome, ne zaboravimo, ne postoji samo informativni, vec i i kulturni, i deciji i skolski i naucni...) potreban je novac. Licno smatram da je 210 din. malo za spektakularne promene, ali je dovoljno da nam gledanje neke emisije ili filma prekine po jedna reklama u dva - tri navrata, a ne da nesto pocnemo da gledamo, pa posle dvadesetominutne demonstracije ulozaka, pelena, ariela,ferija, piva i sl. zaboravimo i sta smo poceli da gledamo. Naucili smo da sve unapred osudjujemo na propast i da sve unapred bojkotujemo. Dajmo ljudima sansu, a kad prodje dovoljno vremena, pozovimo ih da nam poloze racune. A vezivanje placanja pretplate za neko drugo placanje, npr. struje, znatno uproscava i olaksava i placanje i naplatu, a mislim i da je znacajno jeftinije, jer se ne stampaju posebne uplatnice, niti placaju troskovi njihove dostave. Mislim da je to racionalno resenje.
pre 20 godina
Sta bre da plaćam?
RTS dnevnik koji sve više liči na "onaj" RTS dnevnik?
Pa oni nisu snimili poštenu emisiju trista godina!!!
Ližu se sa vladom pa nek im ona plaća pretplatu!!!
pre 20 godina
Naplata od reklama.
Naplata od TV pretplate.
Zar to nije sukob interesa?!
pre 16 godina
Zar ustavni sud nije zasedao i doneo odluku o tome posto je to bilo zahtevano od te drzavne institucije pa me zanima da li je doneta uredba Ustavnog Suda da je TV-pretplata kao takva neustavna po ustavu Srbije!!!
pre 16 godina
Zar ustavni sud nije zasedao i doneo odluku o tome posto je to bilo zahtevano od te drzavne institucije pa me zanima da li je doneta uredba Ustavnog Suda da je TV-pretplata kao takva neustavna po ustavu Srbije!!!
71 Komentari
Sortiraj po: