Ponedeljak, 31.01.2005.

08:52

Insajder o "Sablji"

<a href="http://www.b92.net/info/emisije/insajder.php?nav_id=161226&yyyy=2005&mm=01" class="text-link" target= "_blank">Vladimir Popović u drugom delu "Insajdera" govori </a>o ubistvu Zorana Đinđića, ali i o tome kako je Rade Bulatović poneo u SAD celu arhivu DB-a.

Izvor: B92

Insajder o "Sablji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

majstor

pre 20 godina

Koristiti zdrav razum i logiku u ovoj "igri" izgleda nije dozvoljeno. I pored toga evo liste činjenica koje previše čvrsto stoje "na zemlji" (može li ih ko osporiti):
1. Beba ima smrtne pretnje
2. Đinđić se nije sam ubio
3. Beba je bio u prilici da zna ono što je govorio.
4. Bebi se nemože osporiti hrabrost (ili ludost)
Ako se ovako razmišlja, mislim da je to dobar put ka istini. Ako neko hoće da vas ubije ili morate da bežite, ako imate priliku, šta bi bio vaš izbor: čutanje ili pričanje? Očajnik ne prašta...

branislava

pre 20 godina

Kada bi ovaj narod bio malo pametniji shvatili bi da Beba ono sto govori je istina, a Kostunica i drustvo su opasniji od Milosevica i meni je zao sto u ovoj zemlji mozda 20 posto ljudi misli svojom glavom a ne glavama iskompleksiranih politicara poput DSS, radikala i ostalih i kada bi se zamislili koliko losee zive i zbog njihovih bolestina i kompleksa i koliki su oni neradnici i neznalice...

sedmica

pre 20 godina

Sad sam procitala i izgubila svaku nadu da ce se u zemlji Srbiji ista, ikad promeniti na bolje. Jednostavno i definitivno posle ubistva Dr Djindjica izgubila sam veru u bolje sutra. Ova emisija mi je to nazalost potvrdila.
Vecna slava Zoranu Djindjicu.

Ivan M

pre 20 godina

Procitao sam Popovicev intervju i imam jedan komentar. On kaze da je prilika da se izvrse korenite promene bila jos veca nakon Djindjicevog ubistva nego nakon 5 oktobra. Ne slazem se. Prilika nakon 5 oktobra je bila golema i narod je tog dana trebalo, nakon Savezne Skupstine, da se spusti u Srpskih Vladara (ili kako se vec ta ulica zove) i da uradi to isto u republickoj skupstini, i tako redom... Ovako ispada da smo nakon 5 oktobra bili u situaciji gde su svi politicki lideri (ukljucujuci Djindjica i Kostunicu) bili pomalo zateceni i hteli da suruju, ili barem pregovaraju, sa ostacima tada veoma uzdrmane Zlobine garniture. Tu nalazimo npr da Djindjic ide da prica sa Legijom i Stanisicem umesto da ih ispituje za ubistva, sta su radili po Kosovu, kakav im je sve kriminal Zloba dozvoljavao, itd. Sablja je trebala tada da se desi, a ne da cekamo nakon Djindjicevog ubistva. Neki mogu da kazu da su ti pregovori bili znak "vestog politicara" koji je stitio interes drzave. Medjutim, to mi sve vise lici na znak coveka kome nije smetalo da pregovara sa djavolom i sa njim sadi tikve umesto da se bori protiv njega. I to je njega, a i u manjoj meri sve nas, na kraju i kostalo i jos uvek nas kosta, sto je jedna od nasih najvecih tragedija u zadnjih 15 godina. Od Kostunice nista bolje ne bih ni ocekivao - on spada u rang onih, sto kaze Popovic, kojima je zao sto Zloba nije pobio (citat) "pet miliona balija i cetiri miliona ustasa". Klupko se polako odmotava, ali je trebalo da bude odmotano jos pre 4 i po godine...

Ksenija Vojnic Tunic

pre 20 godina

Kako strasna i grozna istina...Svidja mi se poredjenje sa osmim putnikom, cudoviste koje samo sto nas nije progutalo. Ovaj covek mnogo rizikuje za istinu, ako je to istina, i nadam se da ce tako biti shvacene njegove izjave...I moram priznati da mi je jako tesko ove stvari da slusam. Kumovacke, rodbinske veze>Srbija i njena politicka elita...Iako sve deluje kao teorija zavere, verujem da su pojedinci iz ovog naroda izuzetno talentirani za bilo koju mutnu radnju, i zao mi je zbog toga...

ponovo optimista

pre 20 godina

Mnogi gospodinu Popovicu zameraju da svoje tvrdnje zasniva na recima drugih ljudi. A sta je za njih dokaz? Mozda fotografije sa tajnih sastanaka pojedinih pripadnika vojske sa grupom ruske obavestajne sluzbe. Mozda su ocekivali jos i da poziraju. Zar su stvarno mislili da ce naravno nama nepoznati Ambasador izaci sa Bebom Popovicem na ulicu i pozirati za reportere a onda sve onako javno u mikrofon ispricati? Svi koji tako misle imaju problema sa koeficijentom inteligencije. Zar stvarno mislite da bi gospodin Popovic onako javno izneo sve tvrdnje da nema dokaza? Jasno je da se radi o ljudima koji od drveta ne vide celu sumu ili su im koreni jos uvek duboko u socijalistickom samoupravljanju a redovi za sve i svasta vide kao "divna" vremena proslosti. Ako su sve ovo Bebine izmisljotine, da vidimo da li ce ministar Stojkovic zahtevati da se i protiv Bebe povede krivicni postupak. Tako nesto bilo bi sasvim normalno posto je "crveni ministar pravde" bas pre neki dan odlucio da bude azuran pa iz fioka izvadi i druge prijave. E NECE! Spreman sam da se opkladim u 40 miliona maraka (znate cijih). Niko iz ove nesposobne Vlade nece smeti da se javi a kamoli da tuze Bebu Popovica. Mnogi se pitaju zasto je do sada cutao nego se sada setio da sve iznese na videlo? Kako se ne zapitaju zasto su se Legija i svi sumnjivi tipovi krili vise od godinu dana da bi sa dolaskom druga Kostunice i druga Stojkovica izasli iz rupa. Naravno da se zna. Prijatelji i saborci se u nevoljama pomazu. Za razliku od njih, Beba je imao hrabrosti da javno iznese optuzbe protiv onih koji su na vlasti.

Nenad

pre 20 godina

"Narod" moze govoriti i misliti o Bebinim izjavama sta hoce, ali treba razmisliti o tome, sa kakvim ciljem i ambicijama on sve ovo radi?
Konacno je neko progovorio o svemu, samo je steta sto je mali broj takvih, a i oni su maksimalno kompromitovani (planski).
Svaka mu cast!

Dragan

pre 20 godina

Ne znam da li je bas sve isitina ali znam da je jedno sigurno istina. Onog kako on kaze tvrdog jezgra, a to su bili pokojni Djindjic, Ceda, Batic, Korac pa i sam Beba vise nigde nema. Premijer je mrtav a ostali su satanizovani i marginalizovani do krajnjih granica. Narode misli o tome! Pa zar je moguce da smo svi slepi kod ociju? Sta nam uradi ovaj Kostunica...bruka...

Jedan mlad covek

pre 20 godina

Ovoj zemlji treba sablja u trajanju od pedeset godina. Otreznjenje traje krace od zivota vilinog konjica, narod se dozove pameti tek kada ubiju predsednika Vlade na vratima svog radnog mesta, pa opet ... ajde u stare gusle: Ulemek ima poverenje u novu Vladu, pa se predao i slicno.
Naravno da ce sad svi koji imaju putera na glavi, da histerisu na ono sto je Vladimir Popovic rekao. A svi znamo da je rekao istinu, i to samo jedan deo. Pogledajte koja se druzina, u smislu sustinskog pravca politickog kursa okuplja ispod Kostunicinog kisobrana, svi nesto imaju specijalno "poverenje" u njega. Jos samo da se otarase Cede, Bebe, Koraca, Canka i slicnih izdajnika. Nece moci.

Bale

pre 20 godina

Meni je sad nekako najinteresantnije da vidim ko se sve obrusava na Bebu i na ovaj intervju. I koliko je onih, medju gledaocima, koji bi radije da sve ovo nisu culi. Pa da i dalje mirno spavaju...

Jagoda

pre 20 godina

Svaka cast g. Bebi Popovicu na hrabrosti. Potpuno sam uverena da je sve tacno sto je ispricao, jer sam sve to sama slutila i logicno mogla da zakljucim. I sto neko rece lista njegovih neprijatelja, koji se tako primitivno i histericno oglašavaju ovih dana, najbolje govori o njemu. Pa neću valjda da verujem likovima poput Ace Tomica, Vučelića i ostalih koji su godinama, na nas ocigled, unistavali i pljackali ovaj narod i ovu zemlju. Jos uvek se trude da predstave ovom jadnom izmanipulisanom narodu da je afera Bodrum nesto najgore sto je moglo da se desi Srbiji. I tacno je, sve se to i danas odvija pod kisobranom aktuelnog predsednika vlade, vajnog legaliste, koji se s vremena na vreme pravi da "nije odavde", "da nije obavesten" ( jer zaboga Kosovo je njegova jedina briga) a umeo je da se docepa "ministarstava sile" i to mu je ustvari bilo najvažnije.
Ljudi rasvestite se dok ne propadnemo načisto!

pop

pre 20 godina

Kad neko isproziva toliki krug ljudi, onda se postavlja pitanje kakva je njegova uloga u celom dogadjaju. Još je samo falilo da pomene Al Kaidu, masone i liliputance, pa da imamo jednu kompletnu planetarnu zaveru. Ko je uopšte Beba Popović?

poison

pre 20 godina

Nesto extremno pozitivno se desilo u ovoj drzavi u poslenjih mesec-dva. To je vise nego ocigledno. Niko nije u poslednjih 60 godina smeo tako otvoreno da uperi prstom i prozove sve te likove iz senki koji su nam zagorcavali zivot. I naravno da ce se svi predati do 31.3 (novi rok) i otici u Hag. Kostunica nema izbora! Beba je samo javno rekao ono sto smo nagadjali svi.

natasa

pre 20 godina

Kako je lepo cuti kako se sve to verbalizuje - ljudi otvorite oci - crno je postalo belo a vi svi nista ne primecujete! Pa pogledajte bilo kakvo konkretno delo bilo koga ko je pomenut - pa samo onaj grozni govor na sahrani je dovoljan da vam sve bude jasno! Mnogo ti hvala Bebo!

par'zan

pre 20 godina

Sve sto je jasno je da je sve tako prljavo i korumpirano u vezi vlasti u Srbiji da nam nece sustinski biti bolje dok ne "speremo" citavu garnituru vlasti, I TO NEKOLIKO PUTA...
Narod ce, htio ne htio, morati ponovo da pronadje "nos" za prave stvari. A i "usi" - ove sve price bas idu sa turbo-folkom.

OX

pre 20 godina

Sad je jasno ko je ustvari ovde na vlasti.... Jedini čovek koji je mogao nešto da promeni na bolje u ovoj jadnoj državi bio je sam, a protiv sebe je imao jednu organizaciju koja vlada već 15 godina i nije uspeo sa njom da se izbori, i na našu žalost neće još dugo, dugo niko moći sa njom da se izbori. TOTALNI sam pesimista od večeras.

N-NL

pre 20 godina

Ne znam da li je ovo laz ili (polu)istina ali mi se sve ovo nekako poklapa sa mojim vidjenjem ljudi koji su trenutno na vlasti. Ustvari uklapa se u neko moje vidjenje stvari pa mozda zbog toga i verujem ovim pricama. Verujem i uvek cu verovati da je Djindjic bio nesto najbolje sto je Srbija imala. Kao sto je Zoran rekao da smo morali da platimo za pogresnu odluku koju smo ( citaj su) doneli 89 godine tako cemo bojim se morati da platimo i za smrt najboljeg medju nama. Za prvu odluku smo MI platili cenu a ne ONI. Pa mozemo li jednom nesto da uradimo da ne samo ONI ali bar zajedno platimo cenu. E bas nam se ne da da idemo napred.

Djordje

pre 20 godina

Videcemo koliko je "lagao" za dve do tri nedelje. Jos nisam cuo da je neko podneo tuzbu protiv njega za ovo sto je rekao u emisiji Insajder. Licno mislim da je sve tacno sto je rekao.

Maja

pre 20 godina

Zorana Djindica nista vise nece vratiti, ali zahvaljujuci Bebi Popovicu, ISTINA je ugledala svetlo dana!!! Srbijo, spremas li se za reprizu 6. oktobra? Bebo, hvala ti jos jednom.

Nikola - Uzice

pre 20 godina

Jedva cekam da u narednih nekoliko dana vidim sta ce demokrate-legalisti (DSS) da kazu na temu iznosenja arhive DB i predaje iste CIA od strane direktora Radeta Bulatovica. Kako digose prasinu kada u kafancetu na "Ibarskoj..." nahvatase Momcila Perisica da predaje 2-3 lista americkom agentu. Pa onda - "suditi izdajniku", "vidi stiti ga vlast","... pozvao se na imunitet" i slicne gluposti. E, sada Rade mora da odgovara. I on i jos poneki. Samo ne znam sta taj republicki javni tuzilac radi? Za sta taj covek prima platu? Popovic je izneo takve podatke, da ako se ispostavi da je samo 20% tacno, njih 15-oro mora u "Padinjak", a bar dvoje bi morali biti iz DSS-a. Rade, Ljilja... Malo, da osete sta zaista znaci rec - legalizam.

V.Starovlah

pre 20 godina

Nema sta, ovaj covek radi za Kostunicu! Manje je vazno da li Kostunica to zna, da li je obavesten ili ne, vaznije je da o tome Bebu niko nije obavestio. Ako nastavi ovako da brani Djindjica, mnogi ce ga moliti da prestane! Samo tako se moze objasniti ovaj kalambur od Bebine price. Te ruska obavestajna sluzba ("jedan deo"), te Kostunica, Seselj, Tomic, Bulatovic, Covic, Ilic, Tijanic, mediji i Montgomeri, ... "Ruzica izmanipulisana". Jadan pokojni premijer, s kim se druzio! kakve stvarne ambicije ima ovaj covek?!

Andrija

pre 20 godina

Ma ko hoce da shvati - shvati ce. Mozete da pricate sta hocete ali kako Beba nesto kaze meni se automatski sklapa mozaik svih dogadjaja i najzad sve dolazi na svoje mesto. Ajde neka neko nadje neku kontradiktornost. Ili neka ospori dokazima to sto on prica. Ko pamti i prati politicku scenu duze od 5-6 godina sada moze da dobije odgovore na sve ne mora niko da mu crta. Iskreno plasim se za zivot tog coveka.

baki

pre 20 godina

Njega nema, a svi koji misle kao on su mu ostali duzni da nastave putem kroz gudure balkanskih pameti. Nisu bitni ni Beba, ni Kostunica, ni Sloba ... ni ... bitno je ono sto mi moramo uraditi na sebi, sa drugima,
za drige.
Vecna slava Zoranu.

Mila

pre 20 godina

Bebine reci treba uzeti sa rezervom. Ipak, ako je i 40% istina, to potvrdjuje da Srbijom vladaju razne mutivode i krokodili. Mozemo razumeti i da su Djindjica ubili oni koji zele slabu i razbijenu Srbiju (a koji su dugo podrzavali i Milosevica), koji strahuju da uz snazno liderstvo i odgovornu politiku Srbija moze "postati lider na Balkanu", i kojima odgovaraju impotentni politicari koji vode tra-la-la politiku...

neca

pre 20 godina

Ako je tuzilastvo reagovalo, tj. najavilo reagovanje na temu Vucelica, hocemo li videti reakciju i na temu veleizdaje Radeta Bulatovica. Uzgred, to mi i lici na potez bivseg julovca, kome, je svejedno koga prodaje, samo radi licne koristi i opstanka.

vlatko jovicevic

pre 20 godina

Vrsiti pritisak, da se ispitaju svi iskazi gosp. Popovica i tu istragu nesmetano da vodi tuzioc specijalnog suda Jovan Prijic. Dosta cutanja.
Zelim punu istinu. Otvaranje dosijea DB je preduslov.

bole

pre 20 godina

Hvala Gospodinu Popovicu I TVB92 na vecerasnjoj emisiji, ovo je bilo pravo osvezenje za postene gradjane ove Srbije...
Podsetila bih da ljudi koji su pomenuti u emisijama Insajdera nisu ni jednog momenta demantovali niti pokrenuli krivicnu prijavu za klevetu. Prema tome gospodo svi koji se ne slazete sa doticnim izvolite, prezentujte nam argumente ili za sva vremena ucutite. Karakter Gospodina Popovica ne bi trebalo da komentarisu oni koji coveka ne poznaju licno. Da bi ste raspravljali o necijem moralu morate prvo da ga upoznate, a ne da vam misljenje formiraju DB-ovski mediji. Nadam se da u Srbiji ima jos Popovica.

neron

pre 20 godina

Ocekujmo reakciju tuzilastva na veleizdaju Radeta Bulatovica. Ma sta je General Perisic za njega. Ali ko je imao prilike da proucava psiholoske profile julovaca, nece se iznenaditi na ovakvu pragmaticnost prvog obavestajca Vojislava Kostunice.

Rasa

pre 20 godina

Cela ova prica ima logike jer je Srbija zaista civilizacijski podeljena, tako da se price o vojsci, Rusima, crkvi, akademicima, ulozi Mongomerija (koji uostalom svoju penziju provodi u Cavtatu) i evropejcima bez dovoljno podrske u Srbiji, savrseno uklapa u mozaik nase vekovne nesrece. A o liku i delu Popovica moze se diskutovati, ali sa sadrzinom njegove price problem mogu imati samo ljudi sa nedostatkom logickog promisljanja, ili licno zainteresovani. Cinjenica je da jedni u Srbiji zale sto Sloba nije bio efikasniji, a drugi imaju problem sto je uopste ulazio u avanturu odbrane srpskih interesa balvanima i SAO JAO drzavicama. Uostalom da li je sporno ko drzi novac i biznis u Srbiji. Naravno braca preko Drine jer skrivanje Rasino i Ratkovo kosta. A tek koliko kosta Mirino odsustvo, to verovatno zna samo Putin i Cernomirdin.
Zar cutanje otpora sve ove godine posle Slobe nije indikativno, a ponasasnje G17 uoci izbora kao da ce Monti da broji glasove. Ni jedni ni drugi danas ne bi presli cenzus. Zar za sve ovo treba neka velika pamet da se dovede u vezu, bez obzira ko o tome prica. Zar se Seselj nije sklonio u Hag da bi izbegao "sablju", verovatno i sam ne verujuci da ce Kostunica tako uspesno odbraniti tekovine Slobinih godina. Ali eto i njega uskoro kuci. Jer dok je nas ovakvih kakvi smo, bice i Seselja, Kostunica, zaverenika protiv svega reformskog.

Knez Miskin

pre 20 godina

Da li neko zna da objasni zbog cega je ruska delegacija na sahrani premijera Djindjica bila na uvredljivo niskom nivou (zamenik ministra spoljnih poslova)?

Arsa

pre 20 godina

Svedocenje me podseca na ono kada drzavni cinovnik Cane govori o tome kako je stradao drug Bogosav u filmu O pokojniku sve najlepse.

Dragana

pre 20 godina

Ne mogu da kazem da li je nesto istina ili ne, ali Popovic nema sta da izgubi iznosenjem ovakvih prica, a sta bi mogao da dobije, to niko ne zna.
Drugo, svi mi samo nagadjamo ko je sve ucestvovao u ubistvu premijera Djindjica, ali znamo da je Srbija jos uvek mafijaska drzava, pocevsi od onih sa ulice pa sve do takozvanih "patriota i politicara"! Ni malo se ne razlikuju jedni od drugih, cak su im i ciljevi isti!

Kosta

pre 20 godina

Sto vise pokusavas da potisnes mit, on postaje sve veci i jaci. Zorana niko ne moze pomeriti sa mesta koje je zauzeo u istoriji i vreme samo cini da njegov mit raste. On ce ostati upamcen kao veliki drzavnik, za razliku od njegovih protivnika, legalista koji zive u paragrafima izvitoperene svesti nedorecenih komunistickih zakona, a sve u sluzbi sujete i vlasti. Beba Popovic je najzesce napadani lik na nasem terenu, kao i Ceda Jovanovic. U opstoj slici nebitni ljudi, ali ljudi koji mnogo znaju. Po principu drzte lopova, sve moguce afere se pripisuju njima i pokojnom premijeru. Ali ne vredi. Sve je logicno. Sve se uklapa. Svi to vidimo i osecamo. Logicno je da je ruska tajna sluzba umesana u Zoranovo ubistvo. Isto to je rekao i Perisic posle "hapsenja" sa americkim diplomatom. Nije li to hapsenje bilo prevencija saradnje CIA sa Srpskim politickim vrhom. Svi znamo da je tada Srbija isla brzo ka zapadu. A sada?

GLUC

pre 20 godina

Ja nestrpljivo čekam drugi deo i naravno, histericno primitivne reakcije likova iz prozvane garniture. Popović jeste hrabar čovek, to mogu da osporavaju, ali je glupo jer je očigledno da jeste. U stvari, obožavam da čitam bisere mudrosti koji se odnose na "Bebinu" fotelju, cipele, naočari, te mutan tip i sl...u redu, daj da pogledamo kakve cipele nosi Mirčić i kakva je kućna fotelja Ace Tomića!? Opet bi se videla razlika::)) u Popovićevu korist. Naravno da verujem da je 100% tačno sve što je rekao i što će reći, iz mnogo razloga koji mi neće objaviti, ali mi je jako žao što postoji preostali deo koji neće ispričati.
Uostalom, kultura u Srbiji cveta, pišu se knjige u nastavcima, memoari, sve sami optuženi za ubistva, istovremeno na pet procesa i sl. To nekima ovde ne da ne smeta nego se veseli!? Kakve cipele nose ti pisci? Da li su i oni mutni tipovi, da il im veruju oni koji ne veruju Popoviću?

Sava

pre 20 godina

Sta jos nece da isprica ovaj Beba, sad su i rusi umesani. Ovo sa Zapadnoevropskom zemljom je tek laz na kvadrat. Sad je lako biti pametan. Sta je ucinjeno da se atrentat spreci? Kada su postojale informacije 7-8 meseci ranije. Pa covek se i ne seca tacno kada je bio na tom "rucku".

dragan

pre 20 godina

U svakoj normalnoj zemlji "smesni likovi" poput min. Stojkovica (koji je sramnim "sudjenjem" prikrivao udbasku likvidaciju Radovica, kaznjavajuci disidente i spaljujuci knjige) odavno bi trunuli po zatvorima i imali bi dozivotnu zabranu javnog istupanja...
Grize li vas savest, ministre?

g.m.

pre 20 godina

Mihajlovic ce opet da "odcuti" i to samo zato sto "sprema memoare". Inace, covek bi "sve rekao", ali, ne moze u korist vlastite stete.

Alex S

pre 20 godina

Banda i mafijasi i dalje prodaju taj fazon kako je Djindjic ubijen kao zrtva obracuna klanova. Da, znao je on sta radi, pa je zato otisao u Nemacku da se specijalizuje kao profesor... kako bi se samo nakrao para i zlata od prebogatih studenata filozofije, i slicno... Novosadskih studenata posebno...
Americki nedeljnik "Tajm" u septembru 1999. godine uvrstio je Djindjica medju 14 vodecih evropskih politicara treceg milenijuma.
Dobitnik je ugledne nemacke nagrade "Bambi" za 2000. u oblasti politike.
Bio je glavni i odgovorni urednik casopisa "Theoria", glasila Filozofskog drustva Srbije.

Bojan

pre 20 godina

G.Beba Popovic je samo, nesvesno, potvrdio zasto je ubijen premijer DJindjic. Izmedju dve mafijaske grupe, uz savete Cede, Bebe, Krmivoprodukta, koji su bliski Surcinskom klanu, odlucio je da se obracuna za Zemunskim klanom. Tada su mu ti prijatelji i presudili.

Milos

pre 20 godina

Svaka čast B92, svaka čast Bebi Popovicu. Zoran je bio najbolji čovek koga je ova iščašena zemlja ikada imala!! Bio je brz, bio je odlučan i bio je nasmejan. Na zalost, konzervativnoj i zaostaloj Srbiji trebaće još dugo da to shvati.

Nebojsa

pre 20 godina

Ja sam licno potpuno siguran da je sve ono sto govori Beba potpuno tacno. Zasto sam uveren? Pa zato sto je sve potpuno logicno i zato sto ga niko argumentovano ne demantuje.
Glavna teza na kojoj se temelji politika DSS-a i ostataka Miloseviceve kamarile je (bila) da su Djindjic i njegova okolina kriminalci. S obzirom da ta teza polako pada u vodu, tako i celokupni oslonac njihove politike polako klizi u provaliju.

Dusan Arsenovic

pre 20 godina

Samo bih zeleo da skrenem paznju mnogima koji se bave likom i delom Bebe Popovica da to nije tema. Tema su cinjenice koje on iznosi, a koje se sasvim lepo uklapaju u opstu sliku. Nema nelogicnosti, nema kontradiktornosti, sve je savrseno sistematicno. Ovi koji su se javili da mu oponiraju u Kuriru i Nacionalu, naprotiv deluju smuseno, saterano u cosak i sluze se otrcanim floskulama kao i ministar Stojkovic. Jasno je i da Aco Tomic zna sta ce Beba da kaze jer istinu znaju obojica, a ta istina je ono sto cemo veceras cuti iz Bebinih usta. Jos jednom bravo za gospodina Popovica, koji je pokazao da mu ovi Kostunicini nisu ni do kolena. I da ima "onu" stvar.

bane

pre 20 godina

Ej, narode srpski, pa gde se ziveli ovih poslednjih 15 godina- kad smo ostali bez posla, plata, ustedjevine, bez pasosa, postali svi kriminalci(neka mi neko kaze da makar jednom nije kupio-prodao deveze na ulici), mnogi ostali bez kuca, imanja i mnogi i bez najdrazih, bez puteva, penzija, decjih dodataka, socijalnih primanja, ili.., pa sad onaj Stojkovic pokusava da dokaze da su za to krivi Ceda, Beba, Zoran - ma nije NEGO
A sta je sa krivicnim prijavama za Marjanovica, Tomice, Bojovica Vucelica, sta bi sa Bekom ...

lolita smeker

pre 20 godina

Nije ni cudo zasto se g. Popovic dvoumio ovoliko dugo da se izjasni s obzirom o kakvoj se strasnoj zaveri radi. A mi mislili Stanjin nas zaobisao. Valjda Srbija sada ispasta za ono izvlacenje. Nisu bitni ni generali, vec velika sila koja dozvoljava i Legijama i Zvezdanima i Vojislavima da nas onako samouverento maltretiraju. Dragi sugradjani, sada ne smemo posutati. Stisnimo redove. Dogovorimo se sa Amerima za pomoc. Ovo nam je poslednji zov pre nego sto nas sve proguta mrak. Hrabrost gospodina Popovica nam je otvorila vrata, sada nam istina daje inspiraciju da ojacamo. Iskoristimo momentum. Uzmimo zakon i volju naroda u svoje ruke. Odbranimo zemlju jednom za svagda od neprijatelja koji nas neprestano vreba.

Zivkovic

pre 20 godina

Sada imam utisak da DOS uopste nije verovao da ce uspeti da srusi Milosevica, tako da su dosli na vlast kadrovski potpuno nespremni. Koncepcija da svi predsednici svih (i minornih) stranaka budu Politbiro demokratskih promena i kapa svim novim institucijama je bila katastrofa. U takvoj situaciji pocelo je potmulo pa zatim javno cepanje tako da su pojedinci iz Politbiroa uspeli da trajno podele blok i suprostave i dva tada najvaznija coveka: dr Kostunicu i dr Djindjica. U takvoj atmosferi nekih prelaznih institucija umesto metle kao privida demokratske predaje vlasti i nepoverenja medju strankama DOS-a mogli su da nastanu i imaju tako znacajne uloge kakvu je ocito imao i ovaj Popovic. Zamislite novu demokratiju i svanuce narodu posle Milosevica a dele vlast sa njegovim ekstremnim pristalicama a pri tome opozicione stranke niti su sve demokratske niti veruju jedni drugima. Tako je ostalo da se svako oslanja na one iz okruzenja, bez obzira na promenjene uloge i zadatke. U DSS nije bilo eksperata vec navijaca, a ovakvii likovi kao Popovic su objektivno samo smetali dr Djindjicu u novoj ulozi i sa novim ciljevima. Mislim da ovaj brzoreki a prepotentni covek zna s v e o smrti gospodina dr Zorana Djindjica ali se zadovoljava samo time da otera ose samo sa svoje subare. Ne treba tuziocu niko drugi ... Ovaj sve zna. Samo pazljivo analizirajte njegove reci izrecene u poluljutni kada je prekinut i kad ne prica unapred pripremljeneo.
Cestitam B92 na izboru insajdera jer time, kao i prenosom sudjenja u Hagu, daje narodu povremeno mogucnost da se zapita gde smo, s kim smo i kakvi smo mi to stvarno, bre.

Mario Puzzo

pre 20 godina

Klasicni primer licemerja: Danas je sa velikim prijateljem intenzivno druzi i kuju se zajednicki planovi za buducnost, a onda sutradan se javno protestvuje sto taj isti prijatelj ima onakvo obezbedjenje i pratnju. Kada su tako nesredjeni odnosi medju prijateljima, fatalan ishod bar za jednog od njih je neizbezan.

neutralan

pre 20 godina

Zar nije jasno da je ovo jos jedno zbunjivanje javnosti? Posle Bebe, kome je po meni mesto u zatvoru, ce doci neki novi prijatelj kriminalaca i politicara i ispricati svoju pricu koja se totalno razlikuje od njegove! onda cemo svi da se vrtimo tako u krug dok ce oni i dalje zgrtati velike svote na racun ovog zbunjenog ali "zainteresovanog za sve pojedinosti" naroda! Onda ce doci sledeci izbori, pa ce "neki novi politicari" rasvetljavati kriminalne delatnosti prosle vlasti a u isto vreme obezbedjivati sebi lepu buducnost!
Zbog cega doticni gospodin, ako vec poseduje sve te informacije, ne ode do suda da isprica svoju pricu i tako pomogne rasvetljavanje zlocina za koji je znao 7 meseci pre nego sto se desio?
jadni li smo svi...

dragan

pre 20 godina

Kod nas se moze kupiti knjiga jednog francuskog obavestajnog oficira koji je optuzen i osudjen za izdaju jer se pre nato agresije '99. sastajao sa nasim obavestajnim oficirom u Briselu i predocio mu opste poznate planove o predstojecem bombardovanju, o cemu je prethodno obavestio svog pretpostavljenog...
Kod nas se niko i ne trudi da sakrije da je saradjivao sa stranim obavestajnim sluzbama (diplomata obavestajac u textu). Kada vojska uhapsi svog bivseg nacelnika u predaji poverljivih dokumenata americkoj obavestajnoj sluzbi ona sama je losa i nedemokratska i na kraju tom coveku ce se pre suditi u Hagu nego u Srbiji (covek se ubi od samo_pozivanja i obecanja da ce sigurno doci). Nevezano sa demokratskim i slicnim prefiksima njihovih stranaka, zar je izdaja zemlje zaista postala nesto sto se javno odobrava pa je cak ljudima koji su bogatstvo stekli u vreme dok su imali monopol na odredjenu delatnost i to u vreme Slobine vladavine, izdaja sluzi kao dokaz njihove ispravnosti?

Biljana

pre 20 godina

Bas sada je Beba odlucio da prica? Da pitamo Ruzicu Djindjic koliko je Beba bio prijatelj Zoranu! Beba je folirant, pa to su i decica vec ukapirala. To sto on misli da moze da nas pegla i da se folira, to je proslo vreme!Zamolite ga bude malo tisi veceras, nije to njegov temperament, kako on jednom rece, vec je to nevaspitanje, da se onako ponasa u emisiji. Sta ce narod da pomisli?!

Mladen Mladenovic

pre 20 godina

Ponekad mi je jako milo sto postoji ovaj odeljak na vasem sajtu, pa i oni koji nista ne znaju ni o cemu mogu da daju svoj (ne)skromni prilog ...

Sale

pre 20 godina

Ljudi, svi smo u prilici da vidimo kako Beba daje intervju zavaljen u svoju fotelju, a ne iz zatvora, mada je kumovao mnogim dogadjajima na samoj ivici zakona. Zakljucite sami sta nam to govori.
Sale(mali Sale)

Skoro emigrant

pre 20 godina

Vrlo je zanimljivo koliko se prostora daje onome sto Popovic govori u listovima tipa "Kurir", "Nacional" i slicnim. Aco Tomic kaze da unapred zna sta ce Popovic da prica, ne moze da kaze da li MI6 "stoji iza Bebinog intervjua" da ne bi "da dovodi u pitanje diplomatske odnose između dve zemlje" (klasicna udbaska logika ala mali Djokica, "Tri karte za Holivud" i slicno, plus zavera, je li, sve je rat izmedju obavestajnih sluzbi). Inace, da Beba nije nevinasce to je svima jasno, ali taj covek iznosi cinjenice bez komentara i jevtinih uvredljivih kvalifikacija na racun ljudi koje pominje. Nasuprot tome, ministar pravde za njega kaze "onaj smesni lik od Bebe Popovica", izvesni Mircic iz SRS, a inace predsednik skupstinskog odbora za bezbednost "analizira" intervju koristeci floskule tipa "Beba je reagovao na narudzbu kao profesionalni konobar" i slicne. To puno govori i o kulturnom nivou ljudi koji oponiraju Bebi Popovicu, ali jos jasnije govori da oni lazu i da im savest nije cista! Samo napred, iako se dobar deo te ekipe na vlasti svojski trudi da pokaze kako je Zoran Djindjic ubijen zato sto je bio kriminalac, to ne moze da im uspe iz dva razloga:
1. Nije istina, i oni to znaju;
2. Nisu neki majstori bilo koje igre, pa ni te koju sada vode - do sada im nista nije uspelo, a epizoda sa Kajganickom im je strava.
Jos jednom, samo napred gospodine Popovicu!

Mashan

pre 20 godina

Tesko da ce i posle ovog intervjua u ovoj zemlju doci do nekih potreza jer je mafija ovde jako dobro ucvrscena, ali kada se pogleda ko se sve nasao pogodjenim i ustao da se brani sve postaje jasno.
Koalicija Kopstunice i mafije traje jos od 2000.i ona se mora razbiti, a
Mihajlovic je bio ministar zato sto bez njega nije bilo vecine u skupstini.

Mila

pre 20 godina

Ako zanemarimo Bebinu moralnost i time njegovo "sveznanje", svi bismo voleli da znamo kada che neko iz bivsse srpske vlasti odgovarati zbog propusta u obezbedjenju premijera i "neznanja" da mu se sprema ubistvo.

Leni

pre 20 godina

Mene raduje sve sto ce ove lemure na vlasti naterati da se rasane, odmore od sna, pa pogledaju sta se oko njih desava...neko mora da im vikne pod prozorom, da ih razdrma, sta znam...ako to treba da bude Beba, sjajno...svaka cast Bebi. I hvala mu. Bar je hrabar, ima onaj deo tela koji je danas misaona imenica medju onim smokljanima od nasih politicara. Sve sto imaju stekuju po fiokama i prete. Bruka!

pkovacevic

pre 20 godina

Javne reakcije na Insajder postaju sve zanimljivije. Pre cetiri dana general Aca Tomic je rekao za Nacional da zna sta ce Popovic DANAS reci! Cega se on to toliko plasi?

Sasa BG

pre 20 godina

Bebine izjave su pocele da zvuce kao Legijine sa sudjenja: 'jedan covek je rekao, jedan diplomata me je pozvao'. Vidi se da se radi o istoj ekipi.

Nikola, Moskva

pre 20 godina

U svakoj državi najbliži saradnici premijera imaju policijsko obezbeđenje i premijeri ne postavljaju pitanje zbog čega je to tako. Zbog toga ovaj Popovićev tekst mi izgleda kao veliki promašaj i neistina.

Demokrata

pre 20 godina

Vidim da je nastala panika i pre drugog dela: u Kuriru su cak DVE kolumne potrosene na blacenje Bebe Popovica pre nego sto smo culi sta ce reci o atentatu!!!

Djordje

pre 20 godina

Sad bi jos trebalo da objavite ko je sve odbio da prica za Insajder, pa da na sajtu objavite stenogram celog intervjua, pa da radite pricu po pricu, pa da objavite knjigu, pa da vam udje voda u koaksijalni kabl... Sretno!

dejan

pre 20 godina

Dobro bi bilo da saznamo zasto je uopste Mihailovic postao ministar unutrasnjih poslova i ko snosi odgovoronost za to. Deset godina smo cekali da se oslobodimo onih a onda su nove vlasti na najvaznije mesto postavile Milosevicevog koalicionog partnera. Od tolikih koji su trpeli policijski teror postavljen je on koji je bio njihov covek. Cudno.
Meni cela buka oko "Insajdera" lici na pokusaj da se skine odgovornost sa sebe pa se dve grupe nesposobnih politicara - Kostunicini i Djindjicevi prepucavaju ko je kriv za njihov neuspeh, a krivi su i jedni i drugi.

Zoran

pre 20 godina

Beba bi mogao malo da priča o sebi, Đinđiću i Surčinskoj mafili, jer dok su oni bili na vlasti bila je borba oko vlasti između surčinske i zemunske mafije, to narod zna, neka kaže da to nije tačno ako može.

Darko

pre 20 godina

Ko je gledao Hobotnicu, veceras nece cuti nista novo. Strasna je ovo zemlja. Strasna. A mi smo svi zajedno taoci trecerazrednih gangstera.

dejan

pre 20 godina

Dobro bi bilo da saznamo zasto je uopste Mihailovic postao ministar unutrasnjih poslova i ko snosi odgovoronost za to. Deset godina smo cekali da se oslobodimo onih a onda su nove vlasti na najvaznije mesto postavile Milosevicevog koalicionog partnera. Od tolikih koji su trpeli policijski teror postavljen je on koji je bio njihov covek. Cudno.
Meni cela buka oko "Insajdera" lici na pokusaj da se skine odgovornost sa sebe pa se dve grupe nesposobnih politicara - Kostunicini i Djindjicevi prepucavaju ko je kriv za njihov neuspeh, a krivi su i jedni i drugi.

Darko

pre 20 godina

Ko je gledao Hobotnicu, veceras nece cuti nista novo. Strasna je ovo zemlja. Strasna. A mi smo svi zajedno taoci trecerazrednih gangstera.

Zoran

pre 20 godina

Beba bi mogao malo da priča o sebi, Đinđiću i Surčinskoj mafili, jer dok su oni bili na vlasti bila je borba oko vlasti između surčinske i zemunske mafije, to narod zna, neka kaže da to nije tačno ako može.

Sasa BG

pre 20 godina

Bebine izjave su pocele da zvuce kao Legijine sa sudjenja: 'jedan covek je rekao, jedan diplomata me je pozvao'. Vidi se da se radi o istoj ekipi.

Nikola, Moskva

pre 20 godina

U svakoj državi najbliži saradnici premijera imaju policijsko obezbeđenje i premijeri ne postavljaju pitanje zbog čega je to tako. Zbog toga ovaj Popovićev tekst mi izgleda kao veliki promašaj i neistina.

Djordje

pre 20 godina

Sad bi jos trebalo da objavite ko je sve odbio da prica za Insajder, pa da na sajtu objavite stenogram celog intervjua, pa da radite pricu po pricu, pa da objavite knjigu, pa da vam udje voda u koaksijalni kabl... Sretno!

Demokrata

pre 20 godina

Vidim da je nastala panika i pre drugog dela: u Kuriru su cak DVE kolumne potrosene na blacenje Bebe Popovica pre nego sto smo culi sta ce reci o atentatu!!!

pkovacevic

pre 20 godina

Javne reakcije na Insajder postaju sve zanimljivije. Pre cetiri dana general Aca Tomic je rekao za Nacional da zna sta ce Popovic DANAS reci! Cega se on to toliko plasi?

Mila

pre 20 godina

Ako zanemarimo Bebinu moralnost i time njegovo "sveznanje", svi bismo voleli da znamo kada che neko iz bivsse srpske vlasti odgovarati zbog propusta u obezbedjenju premijera i "neznanja" da mu se sprema ubistvo.

Mashan

pre 20 godina

Tesko da ce i posle ovog intervjua u ovoj zemlju doci do nekih potreza jer je mafija ovde jako dobro ucvrscena, ali kada se pogleda ko se sve nasao pogodjenim i ustao da se brani sve postaje jasno.
Koalicija Kopstunice i mafije traje jos od 2000.i ona se mora razbiti, a
Mihajlovic je bio ministar zato sto bez njega nije bilo vecine u skupstini.

Leni

pre 20 godina

Mene raduje sve sto ce ove lemure na vlasti naterati da se rasane, odmore od sna, pa pogledaju sta se oko njih desava...neko mora da im vikne pod prozorom, da ih razdrma, sta znam...ako to treba da bude Beba, sjajno...svaka cast Bebi. I hvala mu. Bar je hrabar, ima onaj deo tela koji je danas misaona imenica medju onim smokljanima od nasih politicara. Sve sto imaju stekuju po fiokama i prete. Bruka!

Skoro emigrant

pre 20 godina

Vrlo je zanimljivo koliko se prostora daje onome sto Popovic govori u listovima tipa "Kurir", "Nacional" i slicnim. Aco Tomic kaze da unapred zna sta ce Popovic da prica, ne moze da kaze da li MI6 "stoji iza Bebinog intervjua" da ne bi "da dovodi u pitanje diplomatske odnose između dve zemlje" (klasicna udbaska logika ala mali Djokica, "Tri karte za Holivud" i slicno, plus zavera, je li, sve je rat izmedju obavestajnih sluzbi). Inace, da Beba nije nevinasce to je svima jasno, ali taj covek iznosi cinjenice bez komentara i jevtinih uvredljivih kvalifikacija na racun ljudi koje pominje. Nasuprot tome, ministar pravde za njega kaze "onaj smesni lik od Bebe Popovica", izvesni Mircic iz SRS, a inace predsednik skupstinskog odbora za bezbednost "analizira" intervju koristeci floskule tipa "Beba je reagovao na narudzbu kao profesionalni konobar" i slicne. To puno govori i o kulturnom nivou ljudi koji oponiraju Bebi Popovicu, ali jos jasnije govori da oni lazu i da im savest nije cista! Samo napred, iako se dobar deo te ekipe na vlasti svojski trudi da pokaze kako je Zoran Djindjic ubijen zato sto je bio kriminalac, to ne moze da im uspe iz dva razloga:
1. Nije istina, i oni to znaju;
2. Nisu neki majstori bilo koje igre, pa ni te koju sada vode - do sada im nista nije uspelo, a epizoda sa Kajganickom im je strava.
Jos jednom, samo napred gospodine Popovicu!

Sale

pre 20 godina

Ljudi, svi smo u prilici da vidimo kako Beba daje intervju zavaljen u svoju fotelju, a ne iz zatvora, mada je kumovao mnogim dogadjajima na samoj ivici zakona. Zakljucite sami sta nam to govori.
Sale(mali Sale)

dragan

pre 20 godina

Kod nas se moze kupiti knjiga jednog francuskog obavestajnog oficira koji je optuzen i osudjen za izdaju jer se pre nato agresije '99. sastajao sa nasim obavestajnim oficirom u Briselu i predocio mu opste poznate planove o predstojecem bombardovanju, o cemu je prethodno obavestio svog pretpostavljenog...
Kod nas se niko i ne trudi da sakrije da je saradjivao sa stranim obavestajnim sluzbama (diplomata obavestajac u textu). Kada vojska uhapsi svog bivseg nacelnika u predaji poverljivih dokumenata americkoj obavestajnoj sluzbi ona sama je losa i nedemokratska i na kraju tom coveku ce se pre suditi u Hagu nego u Srbiji (covek se ubi od samo_pozivanja i obecanja da ce sigurno doci). Nevezano sa demokratskim i slicnim prefiksima njihovih stranaka, zar je izdaja zemlje zaista postala nesto sto se javno odobrava pa je cak ljudima koji su bogatstvo stekli u vreme dok su imali monopol na odredjenu delatnost i to u vreme Slobine vladavine, izdaja sluzi kao dokaz njihove ispravnosti?

Biljana

pre 20 godina

Bas sada je Beba odlucio da prica? Da pitamo Ruzicu Djindjic koliko je Beba bio prijatelj Zoranu! Beba je folirant, pa to su i decica vec ukapirala. To sto on misli da moze da nas pegla i da se folira, to je proslo vreme!Zamolite ga bude malo tisi veceras, nije to njegov temperament, kako on jednom rece, vec je to nevaspitanje, da se onako ponasa u emisiji. Sta ce narod da pomisli?!

Mladen Mladenovic

pre 20 godina

Ponekad mi je jako milo sto postoji ovaj odeljak na vasem sajtu, pa i oni koji nista ne znaju ni o cemu mogu da daju svoj (ne)skromni prilog ...

bane

pre 20 godina

Ej, narode srpski, pa gde se ziveli ovih poslednjih 15 godina- kad smo ostali bez posla, plata, ustedjevine, bez pasosa, postali svi kriminalci(neka mi neko kaze da makar jednom nije kupio-prodao deveze na ulici), mnogi ostali bez kuca, imanja i mnogi i bez najdrazih, bez puteva, penzija, decjih dodataka, socijalnih primanja, ili.., pa sad onaj Stojkovic pokusava da dokaze da su za to krivi Ceda, Beba, Zoran - ma nije NEGO
A sta je sa krivicnim prijavama za Marjanovica, Tomice, Bojovica Vucelica, sta bi sa Bekom ...

Mario Puzzo

pre 20 godina

Klasicni primer licemerja: Danas je sa velikim prijateljem intenzivno druzi i kuju se zajednicki planovi za buducnost, a onda sutradan se javno protestvuje sto taj isti prijatelj ima onakvo obezbedjenje i pratnju. Kada su tako nesredjeni odnosi medju prijateljima, fatalan ishod bar za jednog od njih je neizbezan.

neutralan

pre 20 godina

Zar nije jasno da je ovo jos jedno zbunjivanje javnosti? Posle Bebe, kome je po meni mesto u zatvoru, ce doci neki novi prijatelj kriminalaca i politicara i ispricati svoju pricu koja se totalno razlikuje od njegove! onda cemo svi da se vrtimo tako u krug dok ce oni i dalje zgrtati velike svote na racun ovog zbunjenog ali "zainteresovanog za sve pojedinosti" naroda! Onda ce doci sledeci izbori, pa ce "neki novi politicari" rasvetljavati kriminalne delatnosti prosle vlasti a u isto vreme obezbedjivati sebi lepu buducnost!
Zbog cega doticni gospodin, ako vec poseduje sve te informacije, ne ode do suda da isprica svoju pricu i tako pomogne rasvetljavanje zlocina za koji je znao 7 meseci pre nego sto se desio?
jadni li smo svi...

Nebojsa

pre 20 godina

Ja sam licno potpuno siguran da je sve ono sto govori Beba potpuno tacno. Zasto sam uveren? Pa zato sto je sve potpuno logicno i zato sto ga niko argumentovano ne demantuje.
Glavna teza na kojoj se temelji politika DSS-a i ostataka Miloseviceve kamarile je (bila) da su Djindjic i njegova okolina kriminalci. S obzirom da ta teza polako pada u vodu, tako i celokupni oslonac njihove politike polako klizi u provaliju.

lolita smeker

pre 20 godina

Nije ni cudo zasto se g. Popovic dvoumio ovoliko dugo da se izjasni s obzirom o kakvoj se strasnoj zaveri radi. A mi mislili Stanjin nas zaobisao. Valjda Srbija sada ispasta za ono izvlacenje. Nisu bitni ni generali, vec velika sila koja dozvoljava i Legijama i Zvezdanima i Vojislavima da nas onako samouverento maltretiraju. Dragi sugradjani, sada ne smemo posutati. Stisnimo redove. Dogovorimo se sa Amerima za pomoc. Ovo nam je poslednji zov pre nego sto nas sve proguta mrak. Hrabrost gospodina Popovica nam je otvorila vrata, sada nam istina daje inspiraciju da ojacamo. Iskoristimo momentum. Uzmimo zakon i volju naroda u svoje ruke. Odbranimo zemlju jednom za svagda od neprijatelja koji nas neprestano vreba.

Zivkovic

pre 20 godina

Sada imam utisak da DOS uopste nije verovao da ce uspeti da srusi Milosevica, tako da su dosli na vlast kadrovski potpuno nespremni. Koncepcija da svi predsednici svih (i minornih) stranaka budu Politbiro demokratskih promena i kapa svim novim institucijama je bila katastrofa. U takvoj situaciji pocelo je potmulo pa zatim javno cepanje tako da su pojedinci iz Politbiroa uspeli da trajno podele blok i suprostave i dva tada najvaznija coveka: dr Kostunicu i dr Djindjica. U takvoj atmosferi nekih prelaznih institucija umesto metle kao privida demokratske predaje vlasti i nepoverenja medju strankama DOS-a mogli su da nastanu i imaju tako znacajne uloge kakvu je ocito imao i ovaj Popovic. Zamislite novu demokratiju i svanuce narodu posle Milosevica a dele vlast sa njegovim ekstremnim pristalicama a pri tome opozicione stranke niti su sve demokratske niti veruju jedni drugima. Tako je ostalo da se svako oslanja na one iz okruzenja, bez obzira na promenjene uloge i zadatke. U DSS nije bilo eksperata vec navijaca, a ovakvii likovi kao Popovic su objektivno samo smetali dr Djindjicu u novoj ulozi i sa novim ciljevima. Mislim da ovaj brzoreki a prepotentni covek zna s v e o smrti gospodina dr Zorana Djindjica ali se zadovoljava samo time da otera ose samo sa svoje subare. Ne treba tuziocu niko drugi ... Ovaj sve zna. Samo pazljivo analizirajte njegove reci izrecene u poluljutni kada je prekinut i kad ne prica unapred pripremljeneo.
Cestitam B92 na izboru insajdera jer time, kao i prenosom sudjenja u Hagu, daje narodu povremeno mogucnost da se zapita gde smo, s kim smo i kakvi smo mi to stvarno, bre.

Dusan Arsenovic

pre 20 godina

Samo bih zeleo da skrenem paznju mnogima koji se bave likom i delom Bebe Popovica da to nije tema. Tema su cinjenice koje on iznosi, a koje se sasvim lepo uklapaju u opstu sliku. Nema nelogicnosti, nema kontradiktornosti, sve je savrseno sistematicno. Ovi koji su se javili da mu oponiraju u Kuriru i Nacionalu, naprotiv deluju smuseno, saterano u cosak i sluze se otrcanim floskulama kao i ministar Stojkovic. Jasno je i da Aco Tomic zna sta ce Beba da kaze jer istinu znaju obojica, a ta istina je ono sto cemo veceras cuti iz Bebinih usta. Jos jednom bravo za gospodina Popovica, koji je pokazao da mu ovi Kostunicini nisu ni do kolena. I da ima "onu" stvar.

g.m.

pre 20 godina

Mihajlovic ce opet da "odcuti" i to samo zato sto "sprema memoare". Inace, covek bi "sve rekao", ali, ne moze u korist vlastite stete.

Sava

pre 20 godina

Sta jos nece da isprica ovaj Beba, sad su i rusi umesani. Ovo sa Zapadnoevropskom zemljom je tek laz na kvadrat. Sad je lako biti pametan. Sta je ucinjeno da se atrentat spreci? Kada su postojale informacije 7-8 meseci ranije. Pa covek se i ne seca tacno kada je bio na tom "rucku".

Bojan

pre 20 godina

G.Beba Popovic je samo, nesvesno, potvrdio zasto je ubijen premijer DJindjic. Izmedju dve mafijaske grupe, uz savete Cede, Bebe, Krmivoprodukta, koji su bliski Surcinskom klanu, odlucio je da se obracuna za Zemunskim klanom. Tada su mu ti prijatelji i presudili.

Milos

pre 20 godina

Svaka čast B92, svaka čast Bebi Popovicu. Zoran je bio najbolji čovek koga je ova iščašena zemlja ikada imala!! Bio je brz, bio je odlučan i bio je nasmejan. Na zalost, konzervativnoj i zaostaloj Srbiji trebaće još dugo da to shvati.

dragan

pre 20 godina

U svakoj normalnoj zemlji "smesni likovi" poput min. Stojkovica (koji je sramnim "sudjenjem" prikrivao udbasku likvidaciju Radovica, kaznjavajuci disidente i spaljujuci knjige) odavno bi trunuli po zatvorima i imali bi dozivotnu zabranu javnog istupanja...
Grize li vas savest, ministre?

Alex S

pre 20 godina

Banda i mafijasi i dalje prodaju taj fazon kako je Djindjic ubijen kao zrtva obracuna klanova. Da, znao je on sta radi, pa je zato otisao u Nemacku da se specijalizuje kao profesor... kako bi se samo nakrao para i zlata od prebogatih studenata filozofije, i slicno... Novosadskih studenata posebno...
Americki nedeljnik "Tajm" u septembru 1999. godine uvrstio je Djindjica medju 14 vodecih evropskih politicara treceg milenijuma.
Dobitnik je ugledne nemacke nagrade "Bambi" za 2000. u oblasti politike.
Bio je glavni i odgovorni urednik casopisa "Theoria", glasila Filozofskog drustva Srbije.

Kosta

pre 20 godina

Sto vise pokusavas da potisnes mit, on postaje sve veci i jaci. Zorana niko ne moze pomeriti sa mesta koje je zauzeo u istoriji i vreme samo cini da njegov mit raste. On ce ostati upamcen kao veliki drzavnik, za razliku od njegovih protivnika, legalista koji zive u paragrafima izvitoperene svesti nedorecenih komunistickih zakona, a sve u sluzbi sujete i vlasti. Beba Popovic je najzesce napadani lik na nasem terenu, kao i Ceda Jovanovic. U opstoj slici nebitni ljudi, ali ljudi koji mnogo znaju. Po principu drzte lopova, sve moguce afere se pripisuju njima i pokojnom premijeru. Ali ne vredi. Sve je logicno. Sve se uklapa. Svi to vidimo i osecamo. Logicno je da je ruska tajna sluzba umesana u Zoranovo ubistvo. Isto to je rekao i Perisic posle "hapsenja" sa americkim diplomatom. Nije li to hapsenje bilo prevencija saradnje CIA sa Srpskim politickim vrhom. Svi znamo da je tada Srbija isla brzo ka zapadu. A sada?

GLUC

pre 20 godina

Ja nestrpljivo čekam drugi deo i naravno, histericno primitivne reakcije likova iz prozvane garniture. Popović jeste hrabar čovek, to mogu da osporavaju, ali je glupo jer je očigledno da jeste. U stvari, obožavam da čitam bisere mudrosti koji se odnose na "Bebinu" fotelju, cipele, naočari, te mutan tip i sl...u redu, daj da pogledamo kakve cipele nosi Mirčić i kakva je kućna fotelja Ace Tomića!? Opet bi se videla razlika::)) u Popovićevu korist. Naravno da verujem da je 100% tačno sve što je rekao i što će reći, iz mnogo razloga koji mi neće objaviti, ali mi je jako žao što postoji preostali deo koji neće ispričati.
Uostalom, kultura u Srbiji cveta, pišu se knjige u nastavcima, memoari, sve sami optuženi za ubistva, istovremeno na pet procesa i sl. To nekima ovde ne da ne smeta nego se veseli!? Kakve cipele nose ti pisci? Da li su i oni mutni tipovi, da il im veruju oni koji ne veruju Popoviću?

Dragana

pre 20 godina

Ne mogu da kazem da li je nesto istina ili ne, ali Popovic nema sta da izgubi iznosenjem ovakvih prica, a sta bi mogao da dobije, to niko ne zna.
Drugo, svi mi samo nagadjamo ko je sve ucestvovao u ubistvu premijera Djindjica, ali znamo da je Srbija jos uvek mafijaska drzava, pocevsi od onih sa ulice pa sve do takozvanih "patriota i politicara"! Ni malo se ne razlikuju jedni od drugih, cak su im i ciljevi isti!

Arsa

pre 20 godina

Svedocenje me podseca na ono kada drzavni cinovnik Cane govori o tome kako je stradao drug Bogosav u filmu O pokojniku sve najlepse.

Knez Miskin

pre 20 godina

Da li neko zna da objasni zbog cega je ruska delegacija na sahrani premijera Djindjica bila na uvredljivo niskom nivou (zamenik ministra spoljnih poslova)?

neca

pre 20 godina

Ako je tuzilastvo reagovalo, tj. najavilo reagovanje na temu Vucelica, hocemo li videti reakciju i na temu veleizdaje Radeta Bulatovica. Uzgred, to mi i lici na potez bivseg julovca, kome, je svejedno koga prodaje, samo radi licne koristi i opstanka.

Rasa

pre 20 godina

Cela ova prica ima logike jer je Srbija zaista civilizacijski podeljena, tako da se price o vojsci, Rusima, crkvi, akademicima, ulozi Mongomerija (koji uostalom svoju penziju provodi u Cavtatu) i evropejcima bez dovoljno podrske u Srbiji, savrseno uklapa u mozaik nase vekovne nesrece. A o liku i delu Popovica moze se diskutovati, ali sa sadrzinom njegove price problem mogu imati samo ljudi sa nedostatkom logickog promisljanja, ili licno zainteresovani. Cinjenica je da jedni u Srbiji zale sto Sloba nije bio efikasniji, a drugi imaju problem sto je uopste ulazio u avanturu odbrane srpskih interesa balvanima i SAO JAO drzavicama. Uostalom da li je sporno ko drzi novac i biznis u Srbiji. Naravno braca preko Drine jer skrivanje Rasino i Ratkovo kosta. A tek koliko kosta Mirino odsustvo, to verovatno zna samo Putin i Cernomirdin.
Zar cutanje otpora sve ove godine posle Slobe nije indikativno, a ponasasnje G17 uoci izbora kao da ce Monti da broji glasove. Ni jedni ni drugi danas ne bi presli cenzus. Zar za sve ovo treba neka velika pamet da se dovede u vezu, bez obzira ko o tome prica. Zar se Seselj nije sklonio u Hag da bi izbegao "sablju", verovatno i sam ne verujuci da ce Kostunica tako uspesno odbraniti tekovine Slobinih godina. Ali eto i njega uskoro kuci. Jer dok je nas ovakvih kakvi smo, bice i Seselja, Kostunica, zaverenika protiv svega reformskog.

bole

pre 20 godina

Hvala Gospodinu Popovicu I TVB92 na vecerasnjoj emisiji, ovo je bilo pravo osvezenje za postene gradjane ove Srbije...
Podsetila bih da ljudi koji su pomenuti u emisijama Insajdera nisu ni jednog momenta demantovali niti pokrenuli krivicnu prijavu za klevetu. Prema tome gospodo svi koji se ne slazete sa doticnim izvolite, prezentujte nam argumente ili za sva vremena ucutite. Karakter Gospodina Popovica ne bi trebalo da komentarisu oni koji coveka ne poznaju licno. Da bi ste raspravljali o necijem moralu morate prvo da ga upoznate, a ne da vam misljenje formiraju DB-ovski mediji. Nadam se da u Srbiji ima jos Popovica.

neron

pre 20 godina

Ocekujmo reakciju tuzilastva na veleizdaju Radeta Bulatovica. Ma sta je General Perisic za njega. Ali ko je imao prilike da proucava psiholoske profile julovaca, nece se iznenaditi na ovakvu pragmaticnost prvog obavestajca Vojislava Kostunice.

vlatko jovicevic

pre 20 godina

Vrsiti pritisak, da se ispitaju svi iskazi gosp. Popovica i tu istragu nesmetano da vodi tuzioc specijalnog suda Jovan Prijic. Dosta cutanja.
Zelim punu istinu. Otvaranje dosijea DB je preduslov.

Nikola - Uzice

pre 20 godina

Jedva cekam da u narednih nekoliko dana vidim sta ce demokrate-legalisti (DSS) da kazu na temu iznosenja arhive DB i predaje iste CIA od strane direktora Radeta Bulatovica. Kako digose prasinu kada u kafancetu na "Ibarskoj..." nahvatase Momcila Perisica da predaje 2-3 lista americkom agentu. Pa onda - "suditi izdajniku", "vidi stiti ga vlast","... pozvao se na imunitet" i slicne gluposti. E, sada Rade mora da odgovara. I on i jos poneki. Samo ne znam sta taj republicki javni tuzilac radi? Za sta taj covek prima platu? Popovic je izneo takve podatke, da ako se ispostavi da je samo 20% tacno, njih 15-oro mora u "Padinjak", a bar dvoje bi morali biti iz DSS-a. Rade, Ljilja... Malo, da osete sta zaista znaci rec - legalizam.

Maja

pre 20 godina

Zorana Djindica nista vise nece vratiti, ali zahvaljujuci Bebi Popovicu, ISTINA je ugledala svetlo dana!!! Srbijo, spremas li se za reprizu 6. oktobra? Bebo, hvala ti jos jednom.

baki

pre 20 godina

Njega nema, a svi koji misle kao on su mu ostali duzni da nastave putem kroz gudure balkanskih pameti. Nisu bitni ni Beba, ni Kostunica, ni Sloba ... ni ... bitno je ono sto mi moramo uraditi na sebi, sa drugima,
za drige.
Vecna slava Zoranu.

Andrija

pre 20 godina

Ma ko hoce da shvati - shvati ce. Mozete da pricate sta hocete ali kako Beba nesto kaze meni se automatski sklapa mozaik svih dogadjaja i najzad sve dolazi na svoje mesto. Ajde neka neko nadje neku kontradiktornost. Ili neka ospori dokazima to sto on prica. Ko pamti i prati politicku scenu duze od 5-6 godina sada moze da dobije odgovore na sve ne mora niko da mu crta. Iskreno plasim se za zivot tog coveka.

Mila

pre 20 godina

Bebine reci treba uzeti sa rezervom. Ipak, ako je i 40% istina, to potvrdjuje da Srbijom vladaju razne mutivode i krokodili. Mozemo razumeti i da su Djindjica ubili oni koji zele slabu i razbijenu Srbiju (a koji su dugo podrzavali i Milosevica), koji strahuju da uz snazno liderstvo i odgovornu politiku Srbija moze "postati lider na Balkanu", i kojima odgovaraju impotentni politicari koji vode tra-la-la politiku...

V.Starovlah

pre 20 godina

Nema sta, ovaj covek radi za Kostunicu! Manje je vazno da li Kostunica to zna, da li je obavesten ili ne, vaznije je da o tome Bebu niko nije obavestio. Ako nastavi ovako da brani Djindjica, mnogi ce ga moliti da prestane! Samo tako se moze objasniti ovaj kalambur od Bebine price. Te ruska obavestajna sluzba ("jedan deo"), te Kostunica, Seselj, Tomic, Bulatovic, Covic, Ilic, Tijanic, mediji i Montgomeri, ... "Ruzica izmanipulisana". Jadan pokojni premijer, s kim se druzio! kakve stvarne ambicije ima ovaj covek?!

Djordje

pre 20 godina

Videcemo koliko je "lagao" za dve do tri nedelje. Jos nisam cuo da je neko podneo tuzbu protiv njega za ovo sto je rekao u emisiji Insajder. Licno mislim da je sve tacno sto je rekao.

N-NL

pre 20 godina

Ne znam da li je ovo laz ili (polu)istina ali mi se sve ovo nekako poklapa sa mojim vidjenjem ljudi koji su trenutno na vlasti. Ustvari uklapa se u neko moje vidjenje stvari pa mozda zbog toga i verujem ovim pricama. Verujem i uvek cu verovati da je Djindjic bio nesto najbolje sto je Srbija imala. Kao sto je Zoran rekao da smo morali da platimo za pogresnu odluku koju smo ( citaj su) doneli 89 godine tako cemo bojim se morati da platimo i za smrt najboljeg medju nama. Za prvu odluku smo MI platili cenu a ne ONI. Pa mozemo li jednom nesto da uradimo da ne samo ONI ali bar zajedno platimo cenu. E bas nam se ne da da idemo napred.

OX

pre 20 godina

Sad je jasno ko je ustvari ovde na vlasti.... Jedini čovek koji je mogao nešto da promeni na bolje u ovoj jadnoj državi bio je sam, a protiv sebe je imao jednu organizaciju koja vlada već 15 godina i nije uspeo sa njom da se izbori, i na našu žalost neće još dugo, dugo niko moći sa njom da se izbori. TOTALNI sam pesimista od večeras.

par'zan

pre 20 godina

Sve sto je jasno je da je sve tako prljavo i korumpirano u vezi vlasti u Srbiji da nam nece sustinski biti bolje dok ne "speremo" citavu garnituru vlasti, I TO NEKOLIKO PUTA...
Narod ce, htio ne htio, morati ponovo da pronadje "nos" za prave stvari. A i "usi" - ove sve price bas idu sa turbo-folkom.

natasa

pre 20 godina

Kako je lepo cuti kako se sve to verbalizuje - ljudi otvorite oci - crno je postalo belo a vi svi nista ne primecujete! Pa pogledajte bilo kakvo konkretno delo bilo koga ko je pomenut - pa samo onaj grozni govor na sahrani je dovoljan da vam sve bude jasno! Mnogo ti hvala Bebo!

Jagoda

pre 20 godina

Svaka cast g. Bebi Popovicu na hrabrosti. Potpuno sam uverena da je sve tacno sto je ispricao, jer sam sve to sama slutila i logicno mogla da zakljucim. I sto neko rece lista njegovih neprijatelja, koji se tako primitivno i histericno oglašavaju ovih dana, najbolje govori o njemu. Pa neću valjda da verujem likovima poput Ace Tomica, Vučelića i ostalih koji su godinama, na nas ocigled, unistavali i pljackali ovaj narod i ovu zemlju. Jos uvek se trude da predstave ovom jadnom izmanipulisanom narodu da je afera Bodrum nesto najgore sto je moglo da se desi Srbiji. I tacno je, sve se to i danas odvija pod kisobranom aktuelnog predsednika vlade, vajnog legaliste, koji se s vremena na vreme pravi da "nije odavde", "da nije obavesten" ( jer zaboga Kosovo je njegova jedina briga) a umeo je da se docepa "ministarstava sile" i to mu je ustvari bilo najvažnije.
Ljudi rasvestite se dok ne propadnemo načisto!

Bale

pre 20 godina

Meni je sad nekako najinteresantnije da vidim ko se sve obrusava na Bebu i na ovaj intervju. I koliko je onih, medju gledaocima, koji bi radije da sve ovo nisu culi. Pa da i dalje mirno spavaju...

Jedan mlad covek

pre 20 godina

Ovoj zemlji treba sablja u trajanju od pedeset godina. Otreznjenje traje krace od zivota vilinog konjica, narod se dozove pameti tek kada ubiju predsednika Vlade na vratima svog radnog mesta, pa opet ... ajde u stare gusle: Ulemek ima poverenje u novu Vladu, pa se predao i slicno.
Naravno da ce sad svi koji imaju putera na glavi, da histerisu na ono sto je Vladimir Popovic rekao. A svi znamo da je rekao istinu, i to samo jedan deo. Pogledajte koja se druzina, u smislu sustinskog pravca politickog kursa okuplja ispod Kostunicinog kisobrana, svi nesto imaju specijalno "poverenje" u njega. Jos samo da se otarase Cede, Bebe, Koraca, Canka i slicnih izdajnika. Nece moci.

poison

pre 20 godina

Nesto extremno pozitivno se desilo u ovoj drzavi u poslenjih mesec-dva. To je vise nego ocigledno. Niko nije u poslednjih 60 godina smeo tako otvoreno da uperi prstom i prozove sve te likove iz senki koji su nam zagorcavali zivot. I naravno da ce se svi predati do 31.3 (novi rok) i otici u Hag. Kostunica nema izbora! Beba je samo javno rekao ono sto smo nagadjali svi.

Dragan

pre 20 godina

Ne znam da li je bas sve isitina ali znam da je jedno sigurno istina. Onog kako on kaze tvrdog jezgra, a to su bili pokojni Djindjic, Ceda, Batic, Korac pa i sam Beba vise nigde nema. Premijer je mrtav a ostali su satanizovani i marginalizovani do krajnjih granica. Narode misli o tome! Pa zar je moguce da smo svi slepi kod ociju? Sta nam uradi ovaj Kostunica...bruka...

pop

pre 20 godina

Kad neko isproziva toliki krug ljudi, onda se postavlja pitanje kakva je njegova uloga u celom dogadjaju. Još je samo falilo da pomene Al Kaidu, masone i liliputance, pa da imamo jednu kompletnu planetarnu zaveru. Ko je uopšte Beba Popović?

ponovo optimista

pre 20 godina

Mnogi gospodinu Popovicu zameraju da svoje tvrdnje zasniva na recima drugih ljudi. A sta je za njih dokaz? Mozda fotografije sa tajnih sastanaka pojedinih pripadnika vojske sa grupom ruske obavestajne sluzbe. Mozda su ocekivali jos i da poziraju. Zar su stvarno mislili da ce naravno nama nepoznati Ambasador izaci sa Bebom Popovicem na ulicu i pozirati za reportere a onda sve onako javno u mikrofon ispricati? Svi koji tako misle imaju problema sa koeficijentom inteligencije. Zar stvarno mislite da bi gospodin Popovic onako javno izneo sve tvrdnje da nema dokaza? Jasno je da se radi o ljudima koji od drveta ne vide celu sumu ili su im koreni jos uvek duboko u socijalistickom samoupravljanju a redovi za sve i svasta vide kao "divna" vremena proslosti. Ako su sve ovo Bebine izmisljotine, da vidimo da li ce ministar Stojkovic zahtevati da se i protiv Bebe povede krivicni postupak. Tako nesto bilo bi sasvim normalno posto je "crveni ministar pravde" bas pre neki dan odlucio da bude azuran pa iz fioka izvadi i druge prijave. E NECE! Spreman sam da se opkladim u 40 miliona maraka (znate cijih). Niko iz ove nesposobne Vlade nece smeti da se javi a kamoli da tuze Bebu Popovica. Mnogi se pitaju zasto je do sada cutao nego se sada setio da sve iznese na videlo? Kako se ne zapitaju zasto su se Legija i svi sumnjivi tipovi krili vise od godinu dana da bi sa dolaskom druga Kostunice i druga Stojkovica izasli iz rupa. Naravno da se zna. Prijatelji i saborci se u nevoljama pomazu. Za razliku od njih, Beba je imao hrabrosti da javno iznese optuzbe protiv onih koji su na vlasti.

Ksenija Vojnic Tunic

pre 20 godina

Kako strasna i grozna istina...Svidja mi se poredjenje sa osmim putnikom, cudoviste koje samo sto nas nije progutalo. Ovaj covek mnogo rizikuje za istinu, ako je to istina, i nadam se da ce tako biti shvacene njegove izjave...I moram priznati da mi je jako tesko ove stvari da slusam. Kumovacke, rodbinske veze>Srbija i njena politicka elita...Iako sve deluje kao teorija zavere, verujem da su pojedinci iz ovog naroda izuzetno talentirani za bilo koju mutnu radnju, i zao mi je zbog toga...

Nenad

pre 20 godina

"Narod" moze govoriti i misliti o Bebinim izjavama sta hoce, ali treba razmisliti o tome, sa kakvim ciljem i ambicijama on sve ovo radi?
Konacno je neko progovorio o svemu, samo je steta sto je mali broj takvih, a i oni su maksimalno kompromitovani (planski).
Svaka mu cast!

sedmica

pre 20 godina

Sad sam procitala i izgubila svaku nadu da ce se u zemlji Srbiji ista, ikad promeniti na bolje. Jednostavno i definitivno posle ubistva Dr Djindjica izgubila sam veru u bolje sutra. Ova emisija mi je to nazalost potvrdila.
Vecna slava Zoranu Djindjicu.

Ivan M

pre 20 godina

Procitao sam Popovicev intervju i imam jedan komentar. On kaze da je prilika da se izvrse korenite promene bila jos veca nakon Djindjicevog ubistva nego nakon 5 oktobra. Ne slazem se. Prilika nakon 5 oktobra je bila golema i narod je tog dana trebalo, nakon Savezne Skupstine, da se spusti u Srpskih Vladara (ili kako se vec ta ulica zove) i da uradi to isto u republickoj skupstini, i tako redom... Ovako ispada da smo nakon 5 oktobra bili u situaciji gde su svi politicki lideri (ukljucujuci Djindjica i Kostunicu) bili pomalo zateceni i hteli da suruju, ili barem pregovaraju, sa ostacima tada veoma uzdrmane Zlobine garniture. Tu nalazimo npr da Djindjic ide da prica sa Legijom i Stanisicem umesto da ih ispituje za ubistva, sta su radili po Kosovu, kakav im je sve kriminal Zloba dozvoljavao, itd. Sablja je trebala tada da se desi, a ne da cekamo nakon Djindjicevog ubistva. Neki mogu da kazu da su ti pregovori bili znak "vestog politicara" koji je stitio interes drzave. Medjutim, to mi sve vise lici na znak coveka kome nije smetalo da pregovara sa djavolom i sa njim sadi tikve umesto da se bori protiv njega. I to je njega, a i u manjoj meri sve nas, na kraju i kostalo i jos uvek nas kosta, sto je jedna od nasih najvecih tragedija u zadnjih 15 godina. Od Kostunice nista bolje ne bih ni ocekivao - on spada u rang onih, sto kaze Popovic, kojima je zao sto Zloba nije pobio (citat) "pet miliona balija i cetiri miliona ustasa". Klupko se polako odmotava, ali je trebalo da bude odmotano jos pre 4 i po godine...

branislava

pre 20 godina

Kada bi ovaj narod bio malo pametniji shvatili bi da Beba ono sto govori je istina, a Kostunica i drustvo su opasniji od Milosevica i meni je zao sto u ovoj zemlji mozda 20 posto ljudi misli svojom glavom a ne glavama iskompleksiranih politicara poput DSS, radikala i ostalih i kada bi se zamislili koliko losee zive i zbog njihovih bolestina i kompleksa i koliki su oni neradnici i neznalice...

majstor

pre 20 godina

Koristiti zdrav razum i logiku u ovoj "igri" izgleda nije dozvoljeno. I pored toga evo liste činjenica koje previše čvrsto stoje "na zemlji" (može li ih ko osporiti):
1. Beba ima smrtne pretnje
2. Đinđić se nije sam ubio
3. Beba je bio u prilici da zna ono što je govorio.
4. Bebi se nemože osporiti hrabrost (ili ludost)
Ako se ovako razmišlja, mislim da je to dobar put ka istini. Ako neko hoće da vas ubije ili morate da bežite, ako imate priliku, šta bi bio vaš izbor: čutanje ili pričanje? Očajnik ne prašta...

dejan

pre 20 godina

Dobro bi bilo da saznamo zasto je uopste Mihailovic postao ministar unutrasnjih poslova i ko snosi odgovoronost za to. Deset godina smo cekali da se oslobodimo onih a onda su nove vlasti na najvaznije mesto postavile Milosevicevog koalicionog partnera. Od tolikih koji su trpeli policijski teror postavljen je on koji je bio njihov covek. Cudno.
Meni cela buka oko "Insajdera" lici na pokusaj da se skine odgovornost sa sebe pa se dve grupe nesposobnih politicara - Kostunicini i Djindjicevi prepucavaju ko je kriv za njihov neuspeh, a krivi su i jedni i drugi.

Darko

pre 20 godina

Ko je gledao Hobotnicu, veceras nece cuti nista novo. Strasna je ovo zemlja. Strasna. A mi smo svi zajedno taoci trecerazrednih gangstera.

Zoran

pre 20 godina

Beba bi mogao malo da priča o sebi, Đinđiću i Surčinskoj mafili, jer dok su oni bili na vlasti bila je borba oko vlasti između surčinske i zemunske mafije, to narod zna, neka kaže da to nije tačno ako može.

Sasa BG

pre 20 godina

Bebine izjave su pocele da zvuce kao Legijine sa sudjenja: 'jedan covek je rekao, jedan diplomata me je pozvao'. Vidi se da se radi o istoj ekipi.

Nikola, Moskva

pre 20 godina

U svakoj državi najbliži saradnici premijera imaju policijsko obezbeđenje i premijeri ne postavljaju pitanje zbog čega je to tako. Zbog toga ovaj Popovićev tekst mi izgleda kao veliki promašaj i neistina.

Djordje

pre 20 godina

Sad bi jos trebalo da objavite ko je sve odbio da prica za Insajder, pa da na sajtu objavite stenogram celog intervjua, pa da radite pricu po pricu, pa da objavite knjigu, pa da vam udje voda u koaksijalni kabl... Sretno!

Demokrata

pre 20 godina

Vidim da je nastala panika i pre drugog dela: u Kuriru su cak DVE kolumne potrosene na blacenje Bebe Popovica pre nego sto smo culi sta ce reci o atentatu!!!

pkovacevic

pre 20 godina

Javne reakcije na Insajder postaju sve zanimljivije. Pre cetiri dana general Aca Tomic je rekao za Nacional da zna sta ce Popovic DANAS reci! Cega se on to toliko plasi?

Mila

pre 20 godina

Ako zanemarimo Bebinu moralnost i time njegovo "sveznanje", svi bismo voleli da znamo kada che neko iz bivsse srpske vlasti odgovarati zbog propusta u obezbedjenju premijera i "neznanja" da mu se sprema ubistvo.

Mashan

pre 20 godina

Tesko da ce i posle ovog intervjua u ovoj zemlju doci do nekih potreza jer je mafija ovde jako dobro ucvrscena, ali kada se pogleda ko se sve nasao pogodjenim i ustao da se brani sve postaje jasno.
Koalicija Kopstunice i mafije traje jos od 2000.i ona se mora razbiti, a
Mihajlovic je bio ministar zato sto bez njega nije bilo vecine u skupstini.

Leni

pre 20 godina

Mene raduje sve sto ce ove lemure na vlasti naterati da se rasane, odmore od sna, pa pogledaju sta se oko njih desava...neko mora da im vikne pod prozorom, da ih razdrma, sta znam...ako to treba da bude Beba, sjajno...svaka cast Bebi. I hvala mu. Bar je hrabar, ima onaj deo tela koji je danas misaona imenica medju onim smokljanima od nasih politicara. Sve sto imaju stekuju po fiokama i prete. Bruka!

Skoro emigrant

pre 20 godina

Vrlo je zanimljivo koliko se prostora daje onome sto Popovic govori u listovima tipa "Kurir", "Nacional" i slicnim. Aco Tomic kaze da unapred zna sta ce Popovic da prica, ne moze da kaze da li MI6 "stoji iza Bebinog intervjua" da ne bi "da dovodi u pitanje diplomatske odnose između dve zemlje" (klasicna udbaska logika ala mali Djokica, "Tri karte za Holivud" i slicno, plus zavera, je li, sve je rat izmedju obavestajnih sluzbi). Inace, da Beba nije nevinasce to je svima jasno, ali taj covek iznosi cinjenice bez komentara i jevtinih uvredljivih kvalifikacija na racun ljudi koje pominje. Nasuprot tome, ministar pravde za njega kaze "onaj smesni lik od Bebe Popovica", izvesni Mircic iz SRS, a inace predsednik skupstinskog odbora za bezbednost "analizira" intervju koristeci floskule tipa "Beba je reagovao na narudzbu kao profesionalni konobar" i slicne. To puno govori i o kulturnom nivou ljudi koji oponiraju Bebi Popovicu, ali jos jasnije govori da oni lazu i da im savest nije cista! Samo napred, iako se dobar deo te ekipe na vlasti svojski trudi da pokaze kako je Zoran Djindjic ubijen zato sto je bio kriminalac, to ne moze da im uspe iz dva razloga:
1. Nije istina, i oni to znaju;
2. Nisu neki majstori bilo koje igre, pa ni te koju sada vode - do sada im nista nije uspelo, a epizoda sa Kajganickom im je strava.
Jos jednom, samo napred gospodine Popovicu!

Sale

pre 20 godina

Ljudi, svi smo u prilici da vidimo kako Beba daje intervju zavaljen u svoju fotelju, a ne iz zatvora, mada je kumovao mnogim dogadjajima na samoj ivici zakona. Zakljucite sami sta nam to govori.
Sale(mali Sale)

dragan

pre 20 godina

Kod nas se moze kupiti knjiga jednog francuskog obavestajnog oficira koji je optuzen i osudjen za izdaju jer se pre nato agresije '99. sastajao sa nasim obavestajnim oficirom u Briselu i predocio mu opste poznate planove o predstojecem bombardovanju, o cemu je prethodno obavestio svog pretpostavljenog...
Kod nas se niko i ne trudi da sakrije da je saradjivao sa stranim obavestajnim sluzbama (diplomata obavestajac u textu). Kada vojska uhapsi svog bivseg nacelnika u predaji poverljivih dokumenata americkoj obavestajnoj sluzbi ona sama je losa i nedemokratska i na kraju tom coveku ce se pre suditi u Hagu nego u Srbiji (covek se ubi od samo_pozivanja i obecanja da ce sigurno doci). Nevezano sa demokratskim i slicnim prefiksima njihovih stranaka, zar je izdaja zemlje zaista postala nesto sto se javno odobrava pa je cak ljudima koji su bogatstvo stekli u vreme dok su imali monopol na odredjenu delatnost i to u vreme Slobine vladavine, izdaja sluzi kao dokaz njihove ispravnosti?

Biljana

pre 20 godina

Bas sada je Beba odlucio da prica? Da pitamo Ruzicu Djindjic koliko je Beba bio prijatelj Zoranu! Beba je folirant, pa to su i decica vec ukapirala. To sto on misli da moze da nas pegla i da se folira, to je proslo vreme!Zamolite ga bude malo tisi veceras, nije to njegov temperament, kako on jednom rece, vec je to nevaspitanje, da se onako ponasa u emisiji. Sta ce narod da pomisli?!

Mladen Mladenovic

pre 20 godina

Ponekad mi je jako milo sto postoji ovaj odeljak na vasem sajtu, pa i oni koji nista ne znaju ni o cemu mogu da daju svoj (ne)skromni prilog ...

bane

pre 20 godina

Ej, narode srpski, pa gde se ziveli ovih poslednjih 15 godina- kad smo ostali bez posla, plata, ustedjevine, bez pasosa, postali svi kriminalci(neka mi neko kaze da makar jednom nije kupio-prodao deveze na ulici), mnogi ostali bez kuca, imanja i mnogi i bez najdrazih, bez puteva, penzija, decjih dodataka, socijalnih primanja, ili.., pa sad onaj Stojkovic pokusava da dokaze da su za to krivi Ceda, Beba, Zoran - ma nije NEGO
A sta je sa krivicnim prijavama za Marjanovica, Tomice, Bojovica Vucelica, sta bi sa Bekom ...

Mario Puzzo

pre 20 godina

Klasicni primer licemerja: Danas je sa velikim prijateljem intenzivno druzi i kuju se zajednicki planovi za buducnost, a onda sutradan se javno protestvuje sto taj isti prijatelj ima onakvo obezbedjenje i pratnju. Kada su tako nesredjeni odnosi medju prijateljima, fatalan ishod bar za jednog od njih je neizbezan.

neutralan

pre 20 godina

Zar nije jasno da je ovo jos jedno zbunjivanje javnosti? Posle Bebe, kome je po meni mesto u zatvoru, ce doci neki novi prijatelj kriminalaca i politicara i ispricati svoju pricu koja se totalno razlikuje od njegove! onda cemo svi da se vrtimo tako u krug dok ce oni i dalje zgrtati velike svote na racun ovog zbunjenog ali "zainteresovanog za sve pojedinosti" naroda! Onda ce doci sledeci izbori, pa ce "neki novi politicari" rasvetljavati kriminalne delatnosti prosle vlasti a u isto vreme obezbedjivati sebi lepu buducnost!
Zbog cega doticni gospodin, ako vec poseduje sve te informacije, ne ode do suda da isprica svoju pricu i tako pomogne rasvetljavanje zlocina za koji je znao 7 meseci pre nego sto se desio?
jadni li smo svi...

Nebojsa

pre 20 godina

Ja sam licno potpuno siguran da je sve ono sto govori Beba potpuno tacno. Zasto sam uveren? Pa zato sto je sve potpuno logicno i zato sto ga niko argumentovano ne demantuje.
Glavna teza na kojoj se temelji politika DSS-a i ostataka Miloseviceve kamarile je (bila) da su Djindjic i njegova okolina kriminalci. S obzirom da ta teza polako pada u vodu, tako i celokupni oslonac njihove politike polako klizi u provaliju.

lolita smeker

pre 20 godina

Nije ni cudo zasto se g. Popovic dvoumio ovoliko dugo da se izjasni s obzirom o kakvoj se strasnoj zaveri radi. A mi mislili Stanjin nas zaobisao. Valjda Srbija sada ispasta za ono izvlacenje. Nisu bitni ni generali, vec velika sila koja dozvoljava i Legijama i Zvezdanima i Vojislavima da nas onako samouverento maltretiraju. Dragi sugradjani, sada ne smemo posutati. Stisnimo redove. Dogovorimo se sa Amerima za pomoc. Ovo nam je poslednji zov pre nego sto nas sve proguta mrak. Hrabrost gospodina Popovica nam je otvorila vrata, sada nam istina daje inspiraciju da ojacamo. Iskoristimo momentum. Uzmimo zakon i volju naroda u svoje ruke. Odbranimo zemlju jednom za svagda od neprijatelja koji nas neprestano vreba.

Zivkovic

pre 20 godina

Sada imam utisak da DOS uopste nije verovao da ce uspeti da srusi Milosevica, tako da su dosli na vlast kadrovski potpuno nespremni. Koncepcija da svi predsednici svih (i minornih) stranaka budu Politbiro demokratskih promena i kapa svim novim institucijama je bila katastrofa. U takvoj situaciji pocelo je potmulo pa zatim javno cepanje tako da su pojedinci iz Politbiroa uspeli da trajno podele blok i suprostave i dva tada najvaznija coveka: dr Kostunicu i dr Djindjica. U takvoj atmosferi nekih prelaznih institucija umesto metle kao privida demokratske predaje vlasti i nepoverenja medju strankama DOS-a mogli su da nastanu i imaju tako znacajne uloge kakvu je ocito imao i ovaj Popovic. Zamislite novu demokratiju i svanuce narodu posle Milosevica a dele vlast sa njegovim ekstremnim pristalicama a pri tome opozicione stranke niti su sve demokratske niti veruju jedni drugima. Tako je ostalo da se svako oslanja na one iz okruzenja, bez obzira na promenjene uloge i zadatke. U DSS nije bilo eksperata vec navijaca, a ovakvii likovi kao Popovic su objektivno samo smetali dr Djindjicu u novoj ulozi i sa novim ciljevima. Mislim da ovaj brzoreki a prepotentni covek zna s v e o smrti gospodina dr Zorana Djindjica ali se zadovoljava samo time da otera ose samo sa svoje subare. Ne treba tuziocu niko drugi ... Ovaj sve zna. Samo pazljivo analizirajte njegove reci izrecene u poluljutni kada je prekinut i kad ne prica unapred pripremljeneo.
Cestitam B92 na izboru insajdera jer time, kao i prenosom sudjenja u Hagu, daje narodu povremeno mogucnost da se zapita gde smo, s kim smo i kakvi smo mi to stvarno, bre.

Dusan Arsenovic

pre 20 godina

Samo bih zeleo da skrenem paznju mnogima koji se bave likom i delom Bebe Popovica da to nije tema. Tema su cinjenice koje on iznosi, a koje se sasvim lepo uklapaju u opstu sliku. Nema nelogicnosti, nema kontradiktornosti, sve je savrseno sistematicno. Ovi koji su se javili da mu oponiraju u Kuriru i Nacionalu, naprotiv deluju smuseno, saterano u cosak i sluze se otrcanim floskulama kao i ministar Stojkovic. Jasno je i da Aco Tomic zna sta ce Beba da kaze jer istinu znaju obojica, a ta istina je ono sto cemo veceras cuti iz Bebinih usta. Jos jednom bravo za gospodina Popovica, koji je pokazao da mu ovi Kostunicini nisu ni do kolena. I da ima "onu" stvar.

g.m.

pre 20 godina

Mihajlovic ce opet da "odcuti" i to samo zato sto "sprema memoare". Inace, covek bi "sve rekao", ali, ne moze u korist vlastite stete.

Sava

pre 20 godina

Sta jos nece da isprica ovaj Beba, sad su i rusi umesani. Ovo sa Zapadnoevropskom zemljom je tek laz na kvadrat. Sad je lako biti pametan. Sta je ucinjeno da se atrentat spreci? Kada su postojale informacije 7-8 meseci ranije. Pa covek se i ne seca tacno kada je bio na tom "rucku".

Bojan

pre 20 godina

G.Beba Popovic je samo, nesvesno, potvrdio zasto je ubijen premijer DJindjic. Izmedju dve mafijaske grupe, uz savete Cede, Bebe, Krmivoprodukta, koji su bliski Surcinskom klanu, odlucio je da se obracuna za Zemunskim klanom. Tada su mu ti prijatelji i presudili.

Milos

pre 20 godina

Svaka čast B92, svaka čast Bebi Popovicu. Zoran je bio najbolji čovek koga je ova iščašena zemlja ikada imala!! Bio je brz, bio je odlučan i bio je nasmejan. Na zalost, konzervativnoj i zaostaloj Srbiji trebaće još dugo da to shvati.

dragan

pre 20 godina

U svakoj normalnoj zemlji "smesni likovi" poput min. Stojkovica (koji je sramnim "sudjenjem" prikrivao udbasku likvidaciju Radovica, kaznjavajuci disidente i spaljujuci knjige) odavno bi trunuli po zatvorima i imali bi dozivotnu zabranu javnog istupanja...
Grize li vas savest, ministre?

Alex S

pre 20 godina

Banda i mafijasi i dalje prodaju taj fazon kako je Djindjic ubijen kao zrtva obracuna klanova. Da, znao je on sta radi, pa je zato otisao u Nemacku da se specijalizuje kao profesor... kako bi se samo nakrao para i zlata od prebogatih studenata filozofije, i slicno... Novosadskih studenata posebno...
Americki nedeljnik "Tajm" u septembru 1999. godine uvrstio je Djindjica medju 14 vodecih evropskih politicara treceg milenijuma.
Dobitnik je ugledne nemacke nagrade "Bambi" za 2000. u oblasti politike.
Bio je glavni i odgovorni urednik casopisa "Theoria", glasila Filozofskog drustva Srbije.

Kosta

pre 20 godina

Sto vise pokusavas da potisnes mit, on postaje sve veci i jaci. Zorana niko ne moze pomeriti sa mesta koje je zauzeo u istoriji i vreme samo cini da njegov mit raste. On ce ostati upamcen kao veliki drzavnik, za razliku od njegovih protivnika, legalista koji zive u paragrafima izvitoperene svesti nedorecenih komunistickih zakona, a sve u sluzbi sujete i vlasti. Beba Popovic je najzesce napadani lik na nasem terenu, kao i Ceda Jovanovic. U opstoj slici nebitni ljudi, ali ljudi koji mnogo znaju. Po principu drzte lopova, sve moguce afere se pripisuju njima i pokojnom premijeru. Ali ne vredi. Sve je logicno. Sve se uklapa. Svi to vidimo i osecamo. Logicno je da je ruska tajna sluzba umesana u Zoranovo ubistvo. Isto to je rekao i Perisic posle "hapsenja" sa americkim diplomatom. Nije li to hapsenje bilo prevencija saradnje CIA sa Srpskim politickim vrhom. Svi znamo da je tada Srbija isla brzo ka zapadu. A sada?

GLUC

pre 20 godina

Ja nestrpljivo čekam drugi deo i naravno, histericno primitivne reakcije likova iz prozvane garniture. Popović jeste hrabar čovek, to mogu da osporavaju, ali je glupo jer je očigledno da jeste. U stvari, obožavam da čitam bisere mudrosti koji se odnose na "Bebinu" fotelju, cipele, naočari, te mutan tip i sl...u redu, daj da pogledamo kakve cipele nosi Mirčić i kakva je kućna fotelja Ace Tomića!? Opet bi se videla razlika::)) u Popovićevu korist. Naravno da verujem da je 100% tačno sve što je rekao i što će reći, iz mnogo razloga koji mi neće objaviti, ali mi je jako žao što postoji preostali deo koji neće ispričati.
Uostalom, kultura u Srbiji cveta, pišu se knjige u nastavcima, memoari, sve sami optuženi za ubistva, istovremeno na pet procesa i sl. To nekima ovde ne da ne smeta nego se veseli!? Kakve cipele nose ti pisci? Da li su i oni mutni tipovi, da il im veruju oni koji ne veruju Popoviću?

Dragana

pre 20 godina

Ne mogu da kazem da li je nesto istina ili ne, ali Popovic nema sta da izgubi iznosenjem ovakvih prica, a sta bi mogao da dobije, to niko ne zna.
Drugo, svi mi samo nagadjamo ko je sve ucestvovao u ubistvu premijera Djindjica, ali znamo da je Srbija jos uvek mafijaska drzava, pocevsi od onih sa ulice pa sve do takozvanih "patriota i politicara"! Ni malo se ne razlikuju jedni od drugih, cak su im i ciljevi isti!

Arsa

pre 20 godina

Svedocenje me podseca na ono kada drzavni cinovnik Cane govori o tome kako je stradao drug Bogosav u filmu O pokojniku sve najlepse.

Knez Miskin

pre 20 godina

Da li neko zna da objasni zbog cega je ruska delegacija na sahrani premijera Djindjica bila na uvredljivo niskom nivou (zamenik ministra spoljnih poslova)?

neca

pre 20 godina

Ako je tuzilastvo reagovalo, tj. najavilo reagovanje na temu Vucelica, hocemo li videti reakciju i na temu veleizdaje Radeta Bulatovica. Uzgred, to mi i lici na potez bivseg julovca, kome, je svejedno koga prodaje, samo radi licne koristi i opstanka.

Rasa

pre 20 godina

Cela ova prica ima logike jer je Srbija zaista civilizacijski podeljena, tako da se price o vojsci, Rusima, crkvi, akademicima, ulozi Mongomerija (koji uostalom svoju penziju provodi u Cavtatu) i evropejcima bez dovoljno podrske u Srbiji, savrseno uklapa u mozaik nase vekovne nesrece. A o liku i delu Popovica moze se diskutovati, ali sa sadrzinom njegove price problem mogu imati samo ljudi sa nedostatkom logickog promisljanja, ili licno zainteresovani. Cinjenica je da jedni u Srbiji zale sto Sloba nije bio efikasniji, a drugi imaju problem sto je uopste ulazio u avanturu odbrane srpskih interesa balvanima i SAO JAO drzavicama. Uostalom da li je sporno ko drzi novac i biznis u Srbiji. Naravno braca preko Drine jer skrivanje Rasino i Ratkovo kosta. A tek koliko kosta Mirino odsustvo, to verovatno zna samo Putin i Cernomirdin.
Zar cutanje otpora sve ove godine posle Slobe nije indikativno, a ponasasnje G17 uoci izbora kao da ce Monti da broji glasove. Ni jedni ni drugi danas ne bi presli cenzus. Zar za sve ovo treba neka velika pamet da se dovede u vezu, bez obzira ko o tome prica. Zar se Seselj nije sklonio u Hag da bi izbegao "sablju", verovatno i sam ne verujuci da ce Kostunica tako uspesno odbraniti tekovine Slobinih godina. Ali eto i njega uskoro kuci. Jer dok je nas ovakvih kakvi smo, bice i Seselja, Kostunica, zaverenika protiv svega reformskog.

bole

pre 20 godina

Hvala Gospodinu Popovicu I TVB92 na vecerasnjoj emisiji, ovo je bilo pravo osvezenje za postene gradjane ove Srbije...
Podsetila bih da ljudi koji su pomenuti u emisijama Insajdera nisu ni jednog momenta demantovali niti pokrenuli krivicnu prijavu za klevetu. Prema tome gospodo svi koji se ne slazete sa doticnim izvolite, prezentujte nam argumente ili za sva vremena ucutite. Karakter Gospodina Popovica ne bi trebalo da komentarisu oni koji coveka ne poznaju licno. Da bi ste raspravljali o necijem moralu morate prvo da ga upoznate, a ne da vam misljenje formiraju DB-ovski mediji. Nadam se da u Srbiji ima jos Popovica.

neron

pre 20 godina

Ocekujmo reakciju tuzilastva na veleizdaju Radeta Bulatovica. Ma sta je General Perisic za njega. Ali ko je imao prilike da proucava psiholoske profile julovaca, nece se iznenaditi na ovakvu pragmaticnost prvog obavestajca Vojislava Kostunice.

vlatko jovicevic

pre 20 godina

Vrsiti pritisak, da se ispitaju svi iskazi gosp. Popovica i tu istragu nesmetano da vodi tuzioc specijalnog suda Jovan Prijic. Dosta cutanja.
Zelim punu istinu. Otvaranje dosijea DB je preduslov.

Nikola - Uzice

pre 20 godina

Jedva cekam da u narednih nekoliko dana vidim sta ce demokrate-legalisti (DSS) da kazu na temu iznosenja arhive DB i predaje iste CIA od strane direktora Radeta Bulatovica. Kako digose prasinu kada u kafancetu na "Ibarskoj..." nahvatase Momcila Perisica da predaje 2-3 lista americkom agentu. Pa onda - "suditi izdajniku", "vidi stiti ga vlast","... pozvao se na imunitet" i slicne gluposti. E, sada Rade mora da odgovara. I on i jos poneki. Samo ne znam sta taj republicki javni tuzilac radi? Za sta taj covek prima platu? Popovic je izneo takve podatke, da ako se ispostavi da je samo 20% tacno, njih 15-oro mora u "Padinjak", a bar dvoje bi morali biti iz DSS-a. Rade, Ljilja... Malo, da osete sta zaista znaci rec - legalizam.

Maja

pre 20 godina

Zorana Djindica nista vise nece vratiti, ali zahvaljujuci Bebi Popovicu, ISTINA je ugledala svetlo dana!!! Srbijo, spremas li se za reprizu 6. oktobra? Bebo, hvala ti jos jednom.

baki

pre 20 godina

Njega nema, a svi koji misle kao on su mu ostali duzni da nastave putem kroz gudure balkanskih pameti. Nisu bitni ni Beba, ni Kostunica, ni Sloba ... ni ... bitno je ono sto mi moramo uraditi na sebi, sa drugima,
za drige.
Vecna slava Zoranu.

Andrija

pre 20 godina

Ma ko hoce da shvati - shvati ce. Mozete da pricate sta hocete ali kako Beba nesto kaze meni se automatski sklapa mozaik svih dogadjaja i najzad sve dolazi na svoje mesto. Ajde neka neko nadje neku kontradiktornost. Ili neka ospori dokazima to sto on prica. Ko pamti i prati politicku scenu duze od 5-6 godina sada moze da dobije odgovore na sve ne mora niko da mu crta. Iskreno plasim se za zivot tog coveka.

Mila

pre 20 godina

Bebine reci treba uzeti sa rezervom. Ipak, ako je i 40% istina, to potvrdjuje da Srbijom vladaju razne mutivode i krokodili. Mozemo razumeti i da su Djindjica ubili oni koji zele slabu i razbijenu Srbiju (a koji su dugo podrzavali i Milosevica), koji strahuju da uz snazno liderstvo i odgovornu politiku Srbija moze "postati lider na Balkanu", i kojima odgovaraju impotentni politicari koji vode tra-la-la politiku...

V.Starovlah

pre 20 godina

Nema sta, ovaj covek radi za Kostunicu! Manje je vazno da li Kostunica to zna, da li je obavesten ili ne, vaznije je da o tome Bebu niko nije obavestio. Ako nastavi ovako da brani Djindjica, mnogi ce ga moliti da prestane! Samo tako se moze objasniti ovaj kalambur od Bebine price. Te ruska obavestajna sluzba ("jedan deo"), te Kostunica, Seselj, Tomic, Bulatovic, Covic, Ilic, Tijanic, mediji i Montgomeri, ... "Ruzica izmanipulisana". Jadan pokojni premijer, s kim se druzio! kakve stvarne ambicije ima ovaj covek?!

Djordje

pre 20 godina

Videcemo koliko je "lagao" za dve do tri nedelje. Jos nisam cuo da je neko podneo tuzbu protiv njega za ovo sto je rekao u emisiji Insajder. Licno mislim da je sve tacno sto je rekao.

N-NL

pre 20 godina

Ne znam da li je ovo laz ili (polu)istina ali mi se sve ovo nekako poklapa sa mojim vidjenjem ljudi koji su trenutno na vlasti. Ustvari uklapa se u neko moje vidjenje stvari pa mozda zbog toga i verujem ovim pricama. Verujem i uvek cu verovati da je Djindjic bio nesto najbolje sto je Srbija imala. Kao sto je Zoran rekao da smo morali da platimo za pogresnu odluku koju smo ( citaj su) doneli 89 godine tako cemo bojim se morati da platimo i za smrt najboljeg medju nama. Za prvu odluku smo MI platili cenu a ne ONI. Pa mozemo li jednom nesto da uradimo da ne samo ONI ali bar zajedno platimo cenu. E bas nam se ne da da idemo napred.

OX

pre 20 godina

Sad je jasno ko je ustvari ovde na vlasti.... Jedini čovek koji je mogao nešto da promeni na bolje u ovoj jadnoj državi bio je sam, a protiv sebe je imao jednu organizaciju koja vlada već 15 godina i nije uspeo sa njom da se izbori, i na našu žalost neće još dugo, dugo niko moći sa njom da se izbori. TOTALNI sam pesimista od večeras.

par'zan

pre 20 godina

Sve sto je jasno je da je sve tako prljavo i korumpirano u vezi vlasti u Srbiji da nam nece sustinski biti bolje dok ne "speremo" citavu garnituru vlasti, I TO NEKOLIKO PUTA...
Narod ce, htio ne htio, morati ponovo da pronadje "nos" za prave stvari. A i "usi" - ove sve price bas idu sa turbo-folkom.

natasa

pre 20 godina

Kako je lepo cuti kako se sve to verbalizuje - ljudi otvorite oci - crno je postalo belo a vi svi nista ne primecujete! Pa pogledajte bilo kakvo konkretno delo bilo koga ko je pomenut - pa samo onaj grozni govor na sahrani je dovoljan da vam sve bude jasno! Mnogo ti hvala Bebo!

Jagoda

pre 20 godina

Svaka cast g. Bebi Popovicu na hrabrosti. Potpuno sam uverena da je sve tacno sto je ispricao, jer sam sve to sama slutila i logicno mogla da zakljucim. I sto neko rece lista njegovih neprijatelja, koji se tako primitivno i histericno oglašavaju ovih dana, najbolje govori o njemu. Pa neću valjda da verujem likovima poput Ace Tomica, Vučelića i ostalih koji su godinama, na nas ocigled, unistavali i pljackali ovaj narod i ovu zemlju. Jos uvek se trude da predstave ovom jadnom izmanipulisanom narodu da je afera Bodrum nesto najgore sto je moglo da se desi Srbiji. I tacno je, sve se to i danas odvija pod kisobranom aktuelnog predsednika vlade, vajnog legaliste, koji se s vremena na vreme pravi da "nije odavde", "da nije obavesten" ( jer zaboga Kosovo je njegova jedina briga) a umeo je da se docepa "ministarstava sile" i to mu je ustvari bilo najvažnije.
Ljudi rasvestite se dok ne propadnemo načisto!

Bale

pre 20 godina

Meni je sad nekako najinteresantnije da vidim ko se sve obrusava na Bebu i na ovaj intervju. I koliko je onih, medju gledaocima, koji bi radije da sve ovo nisu culi. Pa da i dalje mirno spavaju...

Jedan mlad covek

pre 20 godina

Ovoj zemlji treba sablja u trajanju od pedeset godina. Otreznjenje traje krace od zivota vilinog konjica, narod se dozove pameti tek kada ubiju predsednika Vlade na vratima svog radnog mesta, pa opet ... ajde u stare gusle: Ulemek ima poverenje u novu Vladu, pa se predao i slicno.
Naravno da ce sad svi koji imaju putera na glavi, da histerisu na ono sto je Vladimir Popovic rekao. A svi znamo da je rekao istinu, i to samo jedan deo. Pogledajte koja se druzina, u smislu sustinskog pravca politickog kursa okuplja ispod Kostunicinog kisobrana, svi nesto imaju specijalno "poverenje" u njega. Jos samo da se otarase Cede, Bebe, Koraca, Canka i slicnih izdajnika. Nece moci.

poison

pre 20 godina

Nesto extremno pozitivno se desilo u ovoj drzavi u poslenjih mesec-dva. To je vise nego ocigledno. Niko nije u poslednjih 60 godina smeo tako otvoreno da uperi prstom i prozove sve te likove iz senki koji su nam zagorcavali zivot. I naravno da ce se svi predati do 31.3 (novi rok) i otici u Hag. Kostunica nema izbora! Beba je samo javno rekao ono sto smo nagadjali svi.

Dragan

pre 20 godina

Ne znam da li je bas sve isitina ali znam da je jedno sigurno istina. Onog kako on kaze tvrdog jezgra, a to su bili pokojni Djindjic, Ceda, Batic, Korac pa i sam Beba vise nigde nema. Premijer je mrtav a ostali su satanizovani i marginalizovani do krajnjih granica. Narode misli o tome! Pa zar je moguce da smo svi slepi kod ociju? Sta nam uradi ovaj Kostunica...bruka...

pop

pre 20 godina

Kad neko isproziva toliki krug ljudi, onda se postavlja pitanje kakva je njegova uloga u celom dogadjaju. Još je samo falilo da pomene Al Kaidu, masone i liliputance, pa da imamo jednu kompletnu planetarnu zaveru. Ko je uopšte Beba Popović?

ponovo optimista

pre 20 godina

Mnogi gospodinu Popovicu zameraju da svoje tvrdnje zasniva na recima drugih ljudi. A sta je za njih dokaz? Mozda fotografije sa tajnih sastanaka pojedinih pripadnika vojske sa grupom ruske obavestajne sluzbe. Mozda su ocekivali jos i da poziraju. Zar su stvarno mislili da ce naravno nama nepoznati Ambasador izaci sa Bebom Popovicem na ulicu i pozirati za reportere a onda sve onako javno u mikrofon ispricati? Svi koji tako misle imaju problema sa koeficijentom inteligencije. Zar stvarno mislite da bi gospodin Popovic onako javno izneo sve tvrdnje da nema dokaza? Jasno je da se radi o ljudima koji od drveta ne vide celu sumu ili su im koreni jos uvek duboko u socijalistickom samoupravljanju a redovi za sve i svasta vide kao "divna" vremena proslosti. Ako su sve ovo Bebine izmisljotine, da vidimo da li ce ministar Stojkovic zahtevati da se i protiv Bebe povede krivicni postupak. Tako nesto bilo bi sasvim normalno posto je "crveni ministar pravde" bas pre neki dan odlucio da bude azuran pa iz fioka izvadi i druge prijave. E NECE! Spreman sam da se opkladim u 40 miliona maraka (znate cijih). Niko iz ove nesposobne Vlade nece smeti da se javi a kamoli da tuze Bebu Popovica. Mnogi se pitaju zasto je do sada cutao nego se sada setio da sve iznese na videlo? Kako se ne zapitaju zasto su se Legija i svi sumnjivi tipovi krili vise od godinu dana da bi sa dolaskom druga Kostunice i druga Stojkovica izasli iz rupa. Naravno da se zna. Prijatelji i saborci se u nevoljama pomazu. Za razliku od njih, Beba je imao hrabrosti da javno iznese optuzbe protiv onih koji su na vlasti.

Ksenija Vojnic Tunic

pre 20 godina

Kako strasna i grozna istina...Svidja mi se poredjenje sa osmim putnikom, cudoviste koje samo sto nas nije progutalo. Ovaj covek mnogo rizikuje za istinu, ako je to istina, i nadam se da ce tako biti shvacene njegove izjave...I moram priznati da mi je jako tesko ove stvari da slusam. Kumovacke, rodbinske veze>Srbija i njena politicka elita...Iako sve deluje kao teorija zavere, verujem da su pojedinci iz ovog naroda izuzetno talentirani za bilo koju mutnu radnju, i zao mi je zbog toga...

Nenad

pre 20 godina

"Narod" moze govoriti i misliti o Bebinim izjavama sta hoce, ali treba razmisliti o tome, sa kakvim ciljem i ambicijama on sve ovo radi?
Konacno je neko progovorio o svemu, samo je steta sto je mali broj takvih, a i oni su maksimalno kompromitovani (planski).
Svaka mu cast!

sedmica

pre 20 godina

Sad sam procitala i izgubila svaku nadu da ce se u zemlji Srbiji ista, ikad promeniti na bolje. Jednostavno i definitivno posle ubistva Dr Djindjica izgubila sam veru u bolje sutra. Ova emisija mi je to nazalost potvrdila.
Vecna slava Zoranu Djindjicu.

Ivan M

pre 20 godina

Procitao sam Popovicev intervju i imam jedan komentar. On kaze da je prilika da se izvrse korenite promene bila jos veca nakon Djindjicevog ubistva nego nakon 5 oktobra. Ne slazem se. Prilika nakon 5 oktobra je bila golema i narod je tog dana trebalo, nakon Savezne Skupstine, da se spusti u Srpskih Vladara (ili kako se vec ta ulica zove) i da uradi to isto u republickoj skupstini, i tako redom... Ovako ispada da smo nakon 5 oktobra bili u situaciji gde su svi politicki lideri (ukljucujuci Djindjica i Kostunicu) bili pomalo zateceni i hteli da suruju, ili barem pregovaraju, sa ostacima tada veoma uzdrmane Zlobine garniture. Tu nalazimo npr da Djindjic ide da prica sa Legijom i Stanisicem umesto da ih ispituje za ubistva, sta su radili po Kosovu, kakav im je sve kriminal Zloba dozvoljavao, itd. Sablja je trebala tada da se desi, a ne da cekamo nakon Djindjicevog ubistva. Neki mogu da kazu da su ti pregovori bili znak "vestog politicara" koji je stitio interes drzave. Medjutim, to mi sve vise lici na znak coveka kome nije smetalo da pregovara sa djavolom i sa njim sadi tikve umesto da se bori protiv njega. I to je njega, a i u manjoj meri sve nas, na kraju i kostalo i jos uvek nas kosta, sto je jedna od nasih najvecih tragedija u zadnjih 15 godina. Od Kostunice nista bolje ne bih ni ocekivao - on spada u rang onih, sto kaze Popovic, kojima je zao sto Zloba nije pobio (citat) "pet miliona balija i cetiri miliona ustasa". Klupko se polako odmotava, ali je trebalo da bude odmotano jos pre 4 i po godine...

branislava

pre 20 godina

Kada bi ovaj narod bio malo pametniji shvatili bi da Beba ono sto govori je istina, a Kostunica i drustvo su opasniji od Milosevica i meni je zao sto u ovoj zemlji mozda 20 posto ljudi misli svojom glavom a ne glavama iskompleksiranih politicara poput DSS, radikala i ostalih i kada bi se zamislili koliko losee zive i zbog njihovih bolestina i kompleksa i koliki su oni neradnici i neznalice...

majstor

pre 20 godina

Koristiti zdrav razum i logiku u ovoj "igri" izgleda nije dozvoljeno. I pored toga evo liste činjenica koje previše čvrsto stoje "na zemlji" (može li ih ko osporiti):
1. Beba ima smrtne pretnje
2. Đinđić se nije sam ubio
3. Beba je bio u prilici da zna ono što je govorio.
4. Bebi se nemože osporiti hrabrost (ili ludost)
Ako se ovako razmišlja, mislim da je to dobar put ka istini. Ako neko hoće da vas ubije ili morate da bežite, ako imate priliku, šta bi bio vaš izbor: čutanje ili pričanje? Očajnik ne prašta...