Četvrtak, 11.09.2003.

00:29

RTV B92: O prenosima Lige šampiona van Srbije

Izvor: B92

RTV B92: O prenosima Lige šampiona van Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Milovan Vukovic

pre 21 godinu

Premda su mnogi ljubitelji fudbala u Srbiji i Crnoj Gori, a i sire, usled najnovijeg programskog poduhvata TV B 92 uskraceni (ogranicena pokrivenost signalom), dobijanje visegodisnjeg prava ove televizije za prenos Evropske lige fudbalskih sampiona ima, nadajmo se, dogorocne posledice. U prvom redu, one pozitivne.
Ocigledno je da se posle ovog "istorijskog projekta" TV B 92 haos koji vlada u medijskom prostoru Srbije mora konacno urediti. Sam proces dobijanja eksluzivnih TV prava (dobijenih od UEFA) pokazuje jos jednu znacajnu promenu - neumitno gubljenje ranije stecenog monopola u oblasti medija (u prvom redu, RTS). To, s druge strane, obavezuje zakonodavne vlasti da konacno omoguce jednake uslove za sve u ovoj oblasti medija - dodela frekfencija pod jednakim uslovima. Programski poduhvat TV B2 oko prenosa fudbalske utakmice Partizan - Porto je utoliko znacajniji sto jasno pokazuje na dubinu postojeceg problema. Za ocekivati je, dakle, bolje sutra za elektronske medije u Srbiji (ukljucujuci i tzv. "male" radio i TV stanice). Stalnu borbu za kvalitetet, koju pluralizam demokratskog drustva (i medija) podrazumeva, nije uputno zameniti borbom za odrzavanje stecenih pozija. RTS nedavno, a i Studio B, osecaju to dobro.

srboljub

pre 21 godinu

Zivim u Stokholmu i nemogu vise da gledam ovu TURBO SELJOBERIJU NA PINKU!½!!!!!!!!! Zato vas molim i zelim vam uspeha u daljim pregovorima!!!!!!!!!!!!!!!!1

Aleksandar Bratković

pre 21 godinu

Bravo Verane!!! Ovim odgovorom si pokazao kako "gloduri" treba da se ponašaju.
Nadam se da će uskoro i problem sa frekvencijama da bude rešen na zadovoljstvo Vas (b92) i nas.
Srdačno
Aleksandar Bratković

Veran Matic, gl. i odg. urednik RTV B92

pre 21 godinu

Pokušaću da dam odgovore na sva pitanja kroz nekoliko teza:

- B92 nema prava za satelitsko emitovanje niti ih može kupiti. Što se satelitskog emitovanja tiče, situacija bi bila ista da je bilo koja druga ovdašnja stanica otkupila prava za Ligu šampiona.

- B92 za sada nema sopstveni satelitski program za prostor van Srbije i Crne Gore. Ispitujemo mogućnost pokretanja takvog servisa tokom iduće godine.

- B92 ne može da pokrije teritoriju Srbije već skoro tri godine, jer ne postoji zakonska mogućnost da se to reši: skupština je prekršila zakon koji je sama donela prilikom izbora članova Saveta za radiodifuziju (ovo telo bi trebalo da dodeljuje nacionalne dozvole). Zbog toga sada u oblasti dodele frekvencija imamo status quo, a vlada i skupština i pored upozorenja Evropske komisije, Saveta Evrope i OEBS-a ne žele da isprave evidentnu grešku koja je naèinjena kršenjem zakona.

- B92 ne snosi nikakvu odgovornost za to što ne pokriva celu teritoriju Srbije. Prilikom potpisivanja ugovora sa UEFA, prijavili smo svoje pokrivanje kao jedan od uslova za dobijanje prava. Tehnički i materijalno, mogli bismo u roku od dve nedelje da pokrijemo više od 90 odsto populacije Srbije, ako bismo dobili dozvole.

- Po ugovoru i praksi UEFA, pravo re-emitovanja programa nije moguće preneti na druge TV stanice.

- B92 ne snosi odgovornost za ogroman broj radio i televizijskih stanica koje rade bez dozvole i ometaju program drugih stanica. Pojačavanjem sopstvenog signala retko možemo da se izborimo za bolji prijem, jer je jačina signala predmet raznih drugih ograničenja, ali i zato što bismo onda mi ometali neku drugu stanicu.

- Svim kablovskim operaterima u zemlji nudimo mogućnost da preuzimaju i reemituju signal B92 bez nadoknade.

- Radijski prenos će moći da prate svi koji mogu da prime bilo koju stanicu ANEM-a, Asocijacije nezavisnih elektronskih medija. O članicama se možete informisati na sajtu www.anem.org.yu.

- Putem RealAudio prenosa utakmicu će u isto vreme moći da prati do 2000 slušalaca, što bi prema našim procenama trebalo da bude dovoljno.

- Za vreme aktivnog trajanja utakmice, B92 neće ”seći” program reklamama. Reklame ce se emitovati isključivo pre i posle prenosa, i u poluvremenu.

- Žao mi je što uprkos najboljoj volji i trudu nismo u mogućnosti da ispunimo sve želje, ali ne snosimo odgovornost za haos koji vlada u oblasti medija u našoj zemlji, niti za nedostatak želje kod nadležnih da se taj haos uredi. Ukoliko se ne isprave greške činjene prilikom izbora Saveta za radiodifuziju, šteta koju ćemo svi trpeti će svakim danom biti sve veća.

- B92 jednostavno ne može godinama da stagnira u razvoju zbog nedostatka demokratske regulative. Zbog toga nastojimo da izgradimo vrlo ozbiljnu nacionalnu televizijsku stanicu.

Marko

pre 21 godinu

PITANJE ZA B92???
Da li cete audio prenose Partizana pustati u redovnoj programskoj semi od 20:45 ili ne?
Unapred havala za odgovor!

Yogi_il

pre 21 godinu

Znate sta?Ako pogledate bolje satelitske prenose lige sampiona vidicete da su svi kodirani.Na satelitu nema mogucnosti slobodnog prenosa.Potpuno isti slucaj sa porno filmovima.Ko oce da gleda Partizan,nek se javi zemlji di zivi i zatrazi od tv kuce koja prenosi ligu da prenose Partizan.U Izraelu vec nekoliko godina ligu sampiona prenosi sportski kanal 5+ koji se posebno placa.Sledece srede na zalost moju nece prenositi Partizan,ali se nadam prvo i pre svega da ce crno-beli proci u drugi krug i kad naprave senzaciju onda ci ih gledati i na 5+.

Sky

pre 21 godinu

Sto volim ove pametnjakovice. Neka B92 predje na naplacivanje signala, prko kabla ili preko satelita, ali neka mogu da se vide svuda. Bas bih voleo da vidim koliko bi pretplatnika imali. Nije mi jasno ono "Umesto sto kukate kako ne mozete da gledate TV bolje bi vam bilo da radite i zaradite nesto." Radimo i zaradimo i hocemo da potrosimo pare na nesto kvalietno. Ne znam kakve veze ovaj komentar ima sa pokrivenoscu RTV B92...

Dejan

pre 21 godinu

Ma hajde bre sta ste se razvikali?!
B92 je otkupio prava na sta imaju prava ako imaju para. Umesto sto kukate kako ne mozete da gledate TV bolje bi vam bilo da radite i zaradite nesto. Kome je jos uvek stalo samo do "hleba i igara" eno ima Pink i grand parade :P
B92 svaka cast, povukli su pametan i rizican potez (niko nije verovao u Partizan) koji se sada isplacuje. Zasto bi oni nekome poklanjali to sto su sami zaradili i uradili?!
Gledanje sporta je luksuz a ne pravo!

Dejan

pre 21 godinu

Ako vec otkupili prava na LS sto je lepo, onda bar budite korektni pa omogucite onoj trecini Srbije koja ne hvata B92 da gleda utakmice Partizana! Ustupite lokalnim televizijama (na teritorijama gde se ne hvata B92) prenos! Vi time nista ne gubite a narod donija mnogo!
I jos da vas pitam: Jeste li u stanju da ljudski pokrijete prenos utakmice? Jel imate iskusnog rezisera (pretpostavljam da kamermane imate) koji moze to kvalitetno da isprati?

Yogi_il

pre 21 godinu

Ja licno nisam proverio,ali B92 vec emituje kanal na satelitu EUTELSAT W2 16 stepeni istocno izmedju HOT BIRDA i ASTRE.Kodirani su,a radio im je slobodan kao i na internetu.Zaista bi bilo lepo da se kanal emituje na HOT BIRDU,ali ako bude kosiran onda dzabe prelaz.

Cajduwert

pre 21 godinu

Pa sta se toliko plasirate i duvate sa prenosom L.S.?!?!?!
Taj real audio player je 'buranija', kad L.S. budete prenosili preko real one (video) player-a, onda stavite naslove i preko tri stranice nemam nista protiv. Pa svi mi koji smo preko hocemo da gledamo a ne da slusamo utakmicu. Zao mi je, najvise volim B92 ali to cu morati ipak preko drugih da gledam. Bice na spanskim, portugalskim (najruzniji jezik na svetu uz shqip) i francuskim tv stanicama. Zelim vam da sto pre pocnete emitovanje satelitskog programa jer ovo je tuga, Samo scheisse- pink i rts. Sta bre nas predstavlja u Svetu. Pozdrav iz Ciriha!

ceda

pre 21 godinu

sve je to lepo i bas mi je drago sto ste otkupili prava za emitovnje lige sampiona i dajem punu podrsku vasoj televiziji,program je odlican i zanimljiv i sve bi bilo uredu da sam u beogradu ali posto nisam nego u sam u torontu kako bih ja sad mogao da gledam utakmice partizana u ligi sampiona.ljudi su se nekako snalazili do sad ili preko rts satelita ili preko interneta su bili prenosi ali opet preko rts-ovog sajta.Isao sam na vas sajt i malo mi nije jasno emitovanje televizijskog programa uzivo posto se razlikuje od programa koji se pusta u srbiji nema serija,filmova vec samo vremenska prognoza i vesti.e sad mene interesuje sta ce biti sledece nedelje da li cete pustati prenos utakmice preko interneta ili ne posto vezu sa satelitom ocigledno nemate.ja neznam koji predlog da vam dam ako necete da pustite prenos preko interneta za dzabe onda nam bar omogucite da platimo pa da gledamo,jer stavarno nije fer da posle ovoliko godina cekanja na ligu sampiona sad mi svi srbi u inostranstvu nemozemo da gledamo partizan,a ne samo u inostranstvu nego kako vidim ni celu srbiju nepokrivate,razumem ja da su velike pare u pitanju i da vas ustvari uopste nije briga sta ljudi kazu i da ste vi napravili odlican poslovni potez ali bar uradite nesto da svima omogucite da gledaju prenos jer je ovo stvarno istorijski dogadjaj i razmislite malo i o negativnoj strani ovog vaseg poteza jer ako nesto ne preduzmete da obezbedite prenos za sve pravite sebi veoma negativnu reklamu.ipak zelim vam puno srece u na poslovnom planu ali morate da se brinete za publiku i jedino tako cete moci da budete najbolja televizija na nasim prostorima a to vam je sigurno cilj

Mario Jardel

pre 21 godinu

Ovo saopstenje vam je u stilu "da se Vlasi ne dosete". Pa sve to (NBA, Liga sampiona) B92 i radi samo da bi izvrsio pritisak i dobio nacionalnu frekvenciju, do pre par godina u vasoj kuci se nije znalo da u zivotu uopste postoji oblast zvana sport.

obozavalac

pre 21 godinu

Obozavam da gledam TVB92! dok sam bio u beogradu redovno sam vas pratio, medjutim sad sam se vratio kuci u podrinje i ne mogu da pratim vasu televiziju! znam da vi ne odlucujete o postavljanju predajnika, al molim vas cim budete u mogucnosti, " pokrijte " i ovaj zabaceni kutak zemlje Srbije vasim signalom! unapred zahvalni gradjani malog zvornika!

SHONE_CAR

pre 21 godinu

gledam vas vec duze vreme i naj ste TV uvek bili :))kad bi ste to uradili bili bi popularniji i od pinka i BG(ako vec i niste)

Icko, Bec

pre 21 godinu

Nadam se da ce B92 obezbeditii prenose putem satelita za nas u Dijaspori, iako sam ZVEZDAS, sa velikim interesovanjem ocekujem duele Partizana po sumama Lige sampiona!

bono

pre 21 godinu

Lepo bi bilo kad bi b92 omogucio pracenje lige sampiona preko satelita za nas, koji se nalazimo van zemlje, jer u suprotnom ostacemo uskraceni pracenja fudbala na nasem jeziku.
Od mene puna podrska za emitovanje lige sampiona preko satelita.

sinisa djordjevic

pre 21 godinu

Postovana gospodo zelim vam najpre srecu u realizaciji ovog ni malo lakog posla. ono sto zelim da kazem je to da Mi preostali Srbi na KOSOVU i METOHIJI zivimo skoro u totalnom medijskom mraku ako izuzmemo (RTS).U gracanici postoji profesionalni stub za TV i Radio predajnike pa je i to dobar znak da ovim stanovnicima omogucite pracenje vaseg signala, sobzirom da ga na pomenutoj lokaciji ima. potrebno je da nam samo posaljete jedan predajnik koji bi pokrio signalnom kosovski okrug. Smatram da bi to i za vas i za nas bio pravi korak.
Unapred zahvalni stanovnici Kosmeta.

Saša

pre 21 godinu

Nadam se da će prenosi biti vršeni putem ASTRE 19 st.E ili HOTBIRDA 13 st. E jer večina nas koji ne živimo u Srbiji možemo da primamo programe sa tih satelita. Da ne bude slučajno prenos utakmica ne "nekom" trećem satelitu pa da moramo specialno da podešavamo antene zbog toga ili da kupujemo kojekakve motore ili LNB-jeve.
Kakav je kapacitet vaših servera za prenose u REAL AUDIO sistemu. Jer kad putem interneta hoćemo da slušamo radio prenos neke važnije utakmice na RTS-u sistem javlja već nekoliko časova ranije, da je server preopterećen. Bojim se da će se ti problemi uveliko pojavljivati i u ovom slučaju.
Zato se nadam, da ćete o svemu navedenom izdtati što pre detaljno saopštenje.

Mirko

pre 21 godinu

Bilo bi dobro da se postigne dogovor sa RTS-om, ali koliko mi se cini B92 sa ovim poduhvatom sebi nabija rejting, a istovremeno unapred daje ljudima do znanja da nije B92 kriv sto nece moci gledati tekme.

Delija iz Hamburga

pre 21 godinu

U nemackoj je direktan prenos LS moguce preko PAY-TV kanala Premiere. A programski paket koji obuhvata i direktan prenos svih utakmica LS-a se zove Premiere-Sport i kosta 20 EUR mesecno. Ja to isto koristim i radujem se vec na utakmice Partizana, isto ako sam Delija.

vlada

pre 21 godinu

Ma super ste, mi treba da vam cuvamo ledja dok vi obrcete lovu. Malo vam je 75% pokrivenosti, pa polako, vrlo ste mlada televizija jos uvek.

pop

pre 21 godinu

Mislim da treba svi da se zabrinemo zato sto se RTVb92 ne hvata na celoj planeti. Isto tako treba da se zabrinemo i za plate zaposlenih u RTVb92. Od cega ce ljudi da zive!!

Partizanovac

pre 21 godinu

Sta se sad izvinjavate i "vadite se na 'nadlezne institucije'" kada nemate infrastrukturu za tako krupan projekat. A slazem se delimicno da su nadlezni krivi. Krivi su utoliko sto su dozvolili da prava otkupi televizija koja nema ni nacionalnu pokrivenost ni satelitski kanal. Sta da je prava otkupila TV Nais iz Nisa npr.? Gledalo bi LS samo par stotina hiljada srecnika? Sramota. Trebali su da ponude prava samo televizijama koje imaju nacionalnu i satelitsku pokrivenost. Ovo je sramota!!!

Sky

pre 21 godinu

Da li B92 moze da prepusti deo prava nekoj drugoj TV koja ima malo vecu pokrivenost. Pri tome mislim na pravo na re-emitovanje njihovih prenosa utakmica? Ako ovako ostane, pitanje je ko ce i kako gledati utakmice. Naravno, verujem da ce i pracenje utakmica na B92 biti skoro nemoguce zbog Orbita, Jelen piva, Delta banke i sl. Setite se proslogodisnjeg NBA play-off-a...

Wlada - CH

pre 21 godinu

Sramota bi bila da B92 ne mozemo gledati preko satelita u inostranstvu zbog kojekakvih dozvola, a pink nam "serviraju"(program zbog kojeg me je sramota reci da pripadam istoj naciji)!
Da li znate da se na "pinku" u Svajcarskoj reklamiraju kojekakvi "proroci"(mislim da je to aktuelno jos samo u nekim africkim drzavama)!

dejan bodiroga

pre 21 godinu

zar nije moguce da se postigne neki dogovor sa rts-om ili pinkom, pa da se utakmice u inostranstvu prenose preko njihovoh satelitskih programa? bilo bi bas haos!
pozdrav!

Zoran

pre 21 godinu

Ne razumem sto se tice satelita! Na koju foru mozete da transmitujete preko satelita ako nemate licencu za transmitovanje van Srbije i Crne gore. Ja imam ton za vasu televiziju ali ne is sliku. Ako znate nesto za pracecnje vaseg programa preko satelita molim vas javite.

Dare Francuska

pre 21 godinu

Ja mislim da je sramota od da srpski narod koji nije trenutno u mogucnosti da prati program B92 (Srbi u dijaspori ili oni koji nehvataju taj kanal) bude kaznjen time da nemoze gledati ligu sampiona po prvi put posle 10 godina zeljnog cekanja.Zato molimo i urednika B92 i sve one koji su u mogucnosti da urade maksimum po tom pitanju, se potrude da nam obezbede prenos putem satelita jer mi u dijaspori cemo i nekako gledati ove utakmice u gostima (sa tribina naravno) ali nema smisla da dolazimo cak do Beograda da bi gledali na tv-u utakmice.
Pozdrav svima i ukoliko zelite da stupite u kontakt sa osobom koja sklapa ugovore za prenos preko satelita (GlobCast) mozete me kontaktirati na mom e-mailu (bob_eliot2003@yahoo.fr) i ja cu vas spojiti ukoliko to moze nesto da vam pomogne.

Italo

pre 21 godinu

Ovaj tekst ne donosi nikakvu konkretnu informaciju u smislu nade da ljudi sa područja nepokrivenih signalom RTV B92 mogu gledati Partizana protiv Porta. U saopštenjima za štampu koja zadnjih dana čitamo vidljiv je određen trijumfalizam ljudi sa RTV B92 u pogledu dobivanja prava za prenose utakmica Lige šampiona. On bi bio posve legitiman, kad bi ova neobrukana televizija još i pokrivala područje za koje je kupila prava na prenose. Na žalost, ta pokrivenost je nedostatna i za Srbiju, a za Crnu Goru izgleda nije nikakva. Stoga mislim da u ovih pet dana valja poraditi na tome da ZAISTA što više ljudi u Srbiji i Crnoj Gori, a svakako i preko satelita može videti utakmicu. Mehanizme za ovo ja ne poznajem, ali vi ih znate, te nemojte da ne učinite nešto dobro u ovom smislu. Ovo sve pišem jer tekst koji jutros donosite liči malko na one koji zovemo alibi unapred. Za razumevanje vam hvala!

Sky

pre 21 godinu

Zivim u BG, Zvezdara i ne mogu da gledam B 92 zbog nekog kanala koji se nalazi na nekoj bliskoj frekvenciji. Umesto da stavljate nove predajnike, bolje pojacajte i ocistite signal. Mislim da je Vase saopstenje i prebacivanje odgovornosti na nekog drugog samo izgovor za to da ste ipak mala televizija za ovako veliki poduhvat. Na srecu, postoje satelitski kanali, ali tesko da ce oni prenositi sve Partizanove utakmice.

Nemanja

pre 21 godinu

Mislim da je ovo sjajna ideja i da ce usreciti mnoge navijache Partizana u dijaspori i zato je u potpunosti podrzavam i nadam se da ce Real Audio prenosi biti uspeshno realizovani.
Nemanja, Rocklin/California

burek i jogurt

pre 21 godinu

koja su to nadlezna tjela? nasa neka ili strana? bilo bi super recimo kada bi mogli da se pretplatimo na b92 preko digitalne kablovske ili tako nesto...

Djordje

pre 21 godinu

Postoji li sansa da komentatori utakmica LS, budu neke od kolega sa drugih televizija, npr Aca Stojanovic, Gojko Andrijasevic, ....

kiza

pre 21 godinu

Pa dobro majku mu, ako hocete da vas ljudi gledaju i tako napravite lovu na reklamama, morate i vi da pljunete neku kintu za razvoj infrastrukture. A zasto niste pribavili sve dozvole i instalirali predajnike , satelite i ostale muzicke instrumente na vreme???

ovoono

pre 21 godinu

Ako sam dobro razumeo ovo vase saopstenje,nije problem kinta koju imate i koju bi ste ulozili da bi uveli pretplatu preko satelita,nego neka dozvola od nekih nadleznih???
'Ajde onda lepo saopstite mejl adresu nadleznog/nadleznih pa da ih zatrpamo postom u vezi te dozvole,ako je to nacin da vas podrzimo u tom poslu.
Mislite o tome...

Sina

pre 21 godinu

Imate li kakvih planova da osvajate trziste Republike Srpske,konkretno Banja LUke.Imam priliku da pratim vas program kad sam u Srbiji,najjaci ste,a i site je pravi.
Ako nista ocete li pristupoiti kanalima na Hotbirdu,ali da ste FTA.Naravno digitalni satelit...Pozdrav iz banja Luke

Djoxy

pre 21 godinu

Bravo 92!ja cu imait prilike samo da posetim prvu tekmu i ligi,a kasnije cu biti u NY.tako da bi mi ultra znacilo da imam na satelitu pernosa....Moze li s eukaciit preko satelita B92 u USA???
pozdrav i samo napred

Pitanje

pre 21 godinu

A koliko korisnika ce Real Audio moci da opsluzi? Kakve su sanse da to bude stvarno neki ekstra veliki kapacitet kako bi mi svi koji nemamo mogucnost za satelitsku (a zivimo u inostranstvu - ima nas i takvih :)) ) mogli da vidimo utakmice LS. Posebno one Partizanove :)

grobar

pre 21 godinu

znaci nista od video prenosa preko interneta?
mozda bude na na cg kanalu ili portugalci a vest za sve koji zive u USA(kao i ja)prenos jedne utakmice ce biti ali samo derbi neki ce da puste.Nadam se najvecem derbiju Partizan-Real

grobar

pre 21 godinu

znaci nista od video prenosa preko interneta?
mozda bude na na cg kanalu ili portugalci a vest za sve koji zive u USA(kao i ja)prenos jedne utakmice ce biti ali samo derbi neki ce da puste.Nadam se najvecem derbiju Partizan-Real

Pitanje

pre 21 godinu

A koliko korisnika ce Real Audio moci da opsluzi? Kakve su sanse da to bude stvarno neki ekstra veliki kapacitet kako bi mi svi koji nemamo mogucnost za satelitsku (a zivimo u inostranstvu - ima nas i takvih :)) ) mogli da vidimo utakmice LS. Posebno one Partizanove :)

Djoxy

pre 21 godinu

Bravo 92!ja cu imait prilike samo da posetim prvu tekmu i ligi,a kasnije cu biti u NY.tako da bi mi ultra znacilo da imam na satelitu pernosa....Moze li s eukaciit preko satelita B92 u USA???
pozdrav i samo napred

Sina

pre 21 godinu

Imate li kakvih planova da osvajate trziste Republike Srpske,konkretno Banja LUke.Imam priliku da pratim vas program kad sam u Srbiji,najjaci ste,a i site je pravi.
Ako nista ocete li pristupoiti kanalima na Hotbirdu,ali da ste FTA.Naravno digitalni satelit...Pozdrav iz banja Luke

ovoono

pre 21 godinu

Ako sam dobro razumeo ovo vase saopstenje,nije problem kinta koju imate i koju bi ste ulozili da bi uveli pretplatu preko satelita,nego neka dozvola od nekih nadleznih???
'Ajde onda lepo saopstite mejl adresu nadleznog/nadleznih pa da ih zatrpamo postom u vezi te dozvole,ako je to nacin da vas podrzimo u tom poslu.
Mislite o tome...

kiza

pre 21 godinu

Pa dobro majku mu, ako hocete da vas ljudi gledaju i tako napravite lovu na reklamama, morate i vi da pljunete neku kintu za razvoj infrastrukture. A zasto niste pribavili sve dozvole i instalirali predajnike , satelite i ostale muzicke instrumente na vreme???

Djordje

pre 21 godinu

Postoji li sansa da komentatori utakmica LS, budu neke od kolega sa drugih televizija, npr Aca Stojanovic, Gojko Andrijasevic, ....

burek i jogurt

pre 21 godinu

koja su to nadlezna tjela? nasa neka ili strana? bilo bi super recimo kada bi mogli da se pretplatimo na b92 preko digitalne kablovske ili tako nesto...

Nemanja

pre 21 godinu

Mislim da je ovo sjajna ideja i da ce usreciti mnoge navijache Partizana u dijaspori i zato je u potpunosti podrzavam i nadam se da ce Real Audio prenosi biti uspeshno realizovani.
Nemanja, Rocklin/California

Dare Francuska

pre 21 godinu

Ja mislim da je sramota od da srpski narod koji nije trenutno u mogucnosti da prati program B92 (Srbi u dijaspori ili oni koji nehvataju taj kanal) bude kaznjen time da nemoze gledati ligu sampiona po prvi put posle 10 godina zeljnog cekanja.Zato molimo i urednika B92 i sve one koji su u mogucnosti da urade maksimum po tom pitanju, se potrude da nam obezbede prenos putem satelita jer mi u dijaspori cemo i nekako gledati ove utakmice u gostima (sa tribina naravno) ali nema smisla da dolazimo cak do Beograda da bi gledali na tv-u utakmice.
Pozdrav svima i ukoliko zelite da stupite u kontakt sa osobom koja sklapa ugovore za prenos preko satelita (GlobCast) mozete me kontaktirati na mom e-mailu (bob_eliot2003@yahoo.fr) i ja cu vas spojiti ukoliko to moze nesto da vam pomogne.

Italo

pre 21 godinu

Ovaj tekst ne donosi nikakvu konkretnu informaciju u smislu nade da ljudi sa područja nepokrivenih signalom RTV B92 mogu gledati Partizana protiv Porta. U saopštenjima za štampu koja zadnjih dana čitamo vidljiv je određen trijumfalizam ljudi sa RTV B92 u pogledu dobivanja prava za prenose utakmica Lige šampiona. On bi bio posve legitiman, kad bi ova neobrukana televizija još i pokrivala područje za koje je kupila prava na prenose. Na žalost, ta pokrivenost je nedostatna i za Srbiju, a za Crnu Goru izgleda nije nikakva. Stoga mislim da u ovih pet dana valja poraditi na tome da ZAISTA što više ljudi u Srbiji i Crnoj Gori, a svakako i preko satelita može videti utakmicu. Mehanizme za ovo ja ne poznajem, ali vi ih znate, te nemojte da ne učinite nešto dobro u ovom smislu. Ovo sve pišem jer tekst koji jutros donosite liči malko na one koji zovemo alibi unapred. Za razumevanje vam hvala!

Sky

pre 21 godinu

Zivim u BG, Zvezdara i ne mogu da gledam B 92 zbog nekog kanala koji se nalazi na nekoj bliskoj frekvenciji. Umesto da stavljate nove predajnike, bolje pojacajte i ocistite signal. Mislim da je Vase saopstenje i prebacivanje odgovornosti na nekog drugog samo izgovor za to da ste ipak mala televizija za ovako veliki poduhvat. Na srecu, postoje satelitski kanali, ali tesko da ce oni prenositi sve Partizanove utakmice.

Wlada - CH

pre 21 godinu

Sramota bi bila da B92 ne mozemo gledati preko satelita u inostranstvu zbog kojekakvih dozvola, a pink nam "serviraju"(program zbog kojeg me je sramota reci da pripadam istoj naciji)!
Da li znate da se na "pinku" u Svajcarskoj reklamiraju kojekakvi "proroci"(mislim da je to aktuelno jos samo u nekim africkim drzavama)!

Zoran

pre 21 godinu

Ne razumem sto se tice satelita! Na koju foru mozete da transmitujete preko satelita ako nemate licencu za transmitovanje van Srbije i Crne gore. Ja imam ton za vasu televiziju ali ne is sliku. Ako znate nesto za pracecnje vaseg programa preko satelita molim vas javite.

dejan bodiroga

pre 21 godinu

zar nije moguce da se postigne neki dogovor sa rts-om ili pinkom, pa da se utakmice u inostranstvu prenose preko njihovoh satelitskih programa? bilo bi bas haos!
pozdrav!

Partizanovac

pre 21 godinu

Sta se sad izvinjavate i "vadite se na 'nadlezne institucije'" kada nemate infrastrukturu za tako krupan projekat. A slazem se delimicno da su nadlezni krivi. Krivi su utoliko sto su dozvolili da prava otkupi televizija koja nema ni nacionalnu pokrivenost ni satelitski kanal. Sta da je prava otkupila TV Nais iz Nisa npr.? Gledalo bi LS samo par stotina hiljada srecnika? Sramota. Trebali su da ponude prava samo televizijama koje imaju nacionalnu i satelitsku pokrivenost. Ovo je sramota!!!

vlada

pre 21 godinu

Ma super ste, mi treba da vam cuvamo ledja dok vi obrcete lovu. Malo vam je 75% pokrivenosti, pa polako, vrlo ste mlada televizija jos uvek.

pop

pre 21 godinu

Mislim da treba svi da se zabrinemo zato sto se RTVb92 ne hvata na celoj planeti. Isto tako treba da se zabrinemo i za plate zaposlenih u RTVb92. Od cega ce ljudi da zive!!

Sky

pre 21 godinu

Da li B92 moze da prepusti deo prava nekoj drugoj TV koja ima malo vecu pokrivenost. Pri tome mislim na pravo na re-emitovanje njihovih prenosa utakmica? Ako ovako ostane, pitanje je ko ce i kako gledati utakmice. Naravno, verujem da ce i pracenje utakmica na B92 biti skoro nemoguce zbog Orbita, Jelen piva, Delta banke i sl. Setite se proslogodisnjeg NBA play-off-a...

Mirko

pre 21 godinu

Bilo bi dobro da se postigne dogovor sa RTS-om, ali koliko mi se cini B92 sa ovim poduhvatom sebi nabija rejting, a istovremeno unapred daje ljudima do znanja da nije B92 kriv sto nece moci gledati tekme.

Saša

pre 21 godinu

Nadam se da će prenosi biti vršeni putem ASTRE 19 st.E ili HOTBIRDA 13 st. E jer večina nas koji ne živimo u Srbiji možemo da primamo programe sa tih satelita. Da ne bude slučajno prenos utakmica ne "nekom" trećem satelitu pa da moramo specialno da podešavamo antene zbog toga ili da kupujemo kojekakve motore ili LNB-jeve.
Kakav je kapacitet vaših servera za prenose u REAL AUDIO sistemu. Jer kad putem interneta hoćemo da slušamo radio prenos neke važnije utakmice na RTS-u sistem javlja već nekoliko časova ranije, da je server preopterećen. Bojim se da će se ti problemi uveliko pojavljivati i u ovom slučaju.
Zato se nadam, da ćete o svemu navedenom izdtati što pre detaljno saopštenje.

Delija iz Hamburga

pre 21 godinu

U nemackoj je direktan prenos LS moguce preko PAY-TV kanala Premiere. A programski paket koji obuhvata i direktan prenos svih utakmica LS-a se zove Premiere-Sport i kosta 20 EUR mesecno. Ja to isto koristim i radujem se vec na utakmice Partizana, isto ako sam Delija.

sinisa djordjevic

pre 21 godinu

Postovana gospodo zelim vam najpre srecu u realizaciji ovog ni malo lakog posla. ono sto zelim da kazem je to da Mi preostali Srbi na KOSOVU i METOHIJI zivimo skoro u totalnom medijskom mraku ako izuzmemo (RTS).U gracanici postoji profesionalni stub za TV i Radio predajnike pa je i to dobar znak da ovim stanovnicima omogucite pracenje vaseg signala, sobzirom da ga na pomenutoj lokaciji ima. potrebno je da nam samo posaljete jedan predajnik koji bi pokrio signalnom kosovski okrug. Smatram da bi to i za vas i za nas bio pravi korak.
Unapred zahvalni stanovnici Kosmeta.

bono

pre 21 godinu

Lepo bi bilo kad bi b92 omogucio pracenje lige sampiona preko satelita za nas, koji se nalazimo van zemlje, jer u suprotnom ostacemo uskraceni pracenja fudbala na nasem jeziku.
Od mene puna podrska za emitovanje lige sampiona preko satelita.

Icko, Bec

pre 21 godinu

Nadam se da ce B92 obezbeditii prenose putem satelita za nas u Dijaspori, iako sam ZVEZDAS, sa velikim interesovanjem ocekujem duele Partizana po sumama Lige sampiona!

SHONE_CAR

pre 21 godinu

gledam vas vec duze vreme i naj ste TV uvek bili :))kad bi ste to uradili bili bi popularniji i od pinka i BG(ako vec i niste)

obozavalac

pre 21 godinu

Obozavam da gledam TVB92! dok sam bio u beogradu redovno sam vas pratio, medjutim sad sam se vratio kuci u podrinje i ne mogu da pratim vasu televiziju! znam da vi ne odlucujete o postavljanju predajnika, al molim vas cim budete u mogucnosti, " pokrijte " i ovaj zabaceni kutak zemlje Srbije vasim signalom! unapred zahvalni gradjani malog zvornika!

Mario Jardel

pre 21 godinu

Ovo saopstenje vam je u stilu "da se Vlasi ne dosete". Pa sve to (NBA, Liga sampiona) B92 i radi samo da bi izvrsio pritisak i dobio nacionalnu frekvenciju, do pre par godina u vasoj kuci se nije znalo da u zivotu uopste postoji oblast zvana sport.

ceda

pre 21 godinu

sve je to lepo i bas mi je drago sto ste otkupili prava za emitovnje lige sampiona i dajem punu podrsku vasoj televiziji,program je odlican i zanimljiv i sve bi bilo uredu da sam u beogradu ali posto nisam nego u sam u torontu kako bih ja sad mogao da gledam utakmice partizana u ligi sampiona.ljudi su se nekako snalazili do sad ili preko rts satelita ili preko interneta su bili prenosi ali opet preko rts-ovog sajta.Isao sam na vas sajt i malo mi nije jasno emitovanje televizijskog programa uzivo posto se razlikuje od programa koji se pusta u srbiji nema serija,filmova vec samo vremenska prognoza i vesti.e sad mene interesuje sta ce biti sledece nedelje da li cete pustati prenos utakmice preko interneta ili ne posto vezu sa satelitom ocigledno nemate.ja neznam koji predlog da vam dam ako necete da pustite prenos preko interneta za dzabe onda nam bar omogucite da platimo pa da gledamo,jer stavarno nije fer da posle ovoliko godina cekanja na ligu sampiona sad mi svi srbi u inostranstvu nemozemo da gledamo partizan,a ne samo u inostranstvu nego kako vidim ni celu srbiju nepokrivate,razumem ja da su velike pare u pitanju i da vas ustvari uopste nije briga sta ljudi kazu i da ste vi napravili odlican poslovni potez ali bar uradite nesto da svima omogucite da gledaju prenos jer je ovo stvarno istorijski dogadjaj i razmislite malo i o negativnoj strani ovog vaseg poteza jer ako nesto ne preduzmete da obezbedite prenos za sve pravite sebi veoma negativnu reklamu.ipak zelim vam puno srece u na poslovnom planu ali morate da se brinete za publiku i jedino tako cete moci da budete najbolja televizija na nasim prostorima a to vam je sigurno cilj

Cajduwert

pre 21 godinu

Pa sta se toliko plasirate i duvate sa prenosom L.S.?!?!?!
Taj real audio player je 'buranija', kad L.S. budete prenosili preko real one (video) player-a, onda stavite naslove i preko tri stranice nemam nista protiv. Pa svi mi koji smo preko hocemo da gledamo a ne da slusamo utakmicu. Zao mi je, najvise volim B92 ali to cu morati ipak preko drugih da gledam. Bice na spanskim, portugalskim (najruzniji jezik na svetu uz shqip) i francuskim tv stanicama. Zelim vam da sto pre pocnete emitovanje satelitskog programa jer ovo je tuga, Samo scheisse- pink i rts. Sta bre nas predstavlja u Svetu. Pozdrav iz Ciriha!

Yogi_il

pre 21 godinu

Ja licno nisam proverio,ali B92 vec emituje kanal na satelitu EUTELSAT W2 16 stepeni istocno izmedju HOT BIRDA i ASTRE.Kodirani su,a radio im je slobodan kao i na internetu.Zaista bi bilo lepo da se kanal emituje na HOT BIRDU,ali ako bude kosiran onda dzabe prelaz.

Dejan

pre 21 godinu

Ako vec otkupili prava na LS sto je lepo, onda bar budite korektni pa omogucite onoj trecini Srbije koja ne hvata B92 da gleda utakmice Partizana! Ustupite lokalnim televizijama (na teritorijama gde se ne hvata B92) prenos! Vi time nista ne gubite a narod donija mnogo!
I jos da vas pitam: Jeste li u stanju da ljudski pokrijete prenos utakmice? Jel imate iskusnog rezisera (pretpostavljam da kamermane imate) koji moze to kvalitetno da isprati?

Dejan

pre 21 godinu

Ma hajde bre sta ste se razvikali?!
B92 je otkupio prava na sta imaju prava ako imaju para. Umesto sto kukate kako ne mozete da gledate TV bolje bi vam bilo da radite i zaradite nesto. Kome je jos uvek stalo samo do "hleba i igara" eno ima Pink i grand parade :P
B92 svaka cast, povukli su pametan i rizican potez (niko nije verovao u Partizan) koji se sada isplacuje. Zasto bi oni nekome poklanjali to sto su sami zaradili i uradili?!
Gledanje sporta je luksuz a ne pravo!

Yogi_il

pre 21 godinu

Znate sta?Ako pogledate bolje satelitske prenose lige sampiona vidicete da su svi kodirani.Na satelitu nema mogucnosti slobodnog prenosa.Potpuno isti slucaj sa porno filmovima.Ko oce da gleda Partizan,nek se javi zemlji di zivi i zatrazi od tv kuce koja prenosi ligu da prenose Partizan.U Izraelu vec nekoliko godina ligu sampiona prenosi sportski kanal 5+ koji se posebno placa.Sledece srede na zalost moju nece prenositi Partizan,ali se nadam prvo i pre svega da ce crno-beli proci u drugi krug i kad naprave senzaciju onda ci ih gledati i na 5+.

Sky

pre 21 godinu

Sto volim ove pametnjakovice. Neka B92 predje na naplacivanje signala, prko kabla ili preko satelita, ali neka mogu da se vide svuda. Bas bih voleo da vidim koliko bi pretplatnika imali. Nije mi jasno ono "Umesto sto kukate kako ne mozete da gledate TV bolje bi vam bilo da radite i zaradite nesto." Radimo i zaradimo i hocemo da potrosimo pare na nesto kvalietno. Ne znam kakve veze ovaj komentar ima sa pokrivenoscu RTV B92...

Marko

pre 21 godinu

PITANJE ZA B92???
Da li cete audio prenose Partizana pustati u redovnoj programskoj semi od 20:45 ili ne?
Unapred havala za odgovor!

Veran Matic, gl. i odg. urednik RTV B92

pre 21 godinu

Pokušaću da dam odgovore na sva pitanja kroz nekoliko teza:

- B92 nema prava za satelitsko emitovanje niti ih može kupiti. Što se satelitskog emitovanja tiče, situacija bi bila ista da je bilo koja druga ovdašnja stanica otkupila prava za Ligu šampiona.

- B92 za sada nema sopstveni satelitski program za prostor van Srbije i Crne Gore. Ispitujemo mogućnost pokretanja takvog servisa tokom iduće godine.

- B92 ne može da pokrije teritoriju Srbije već skoro tri godine, jer ne postoji zakonska mogućnost da se to reši: skupština je prekršila zakon koji je sama donela prilikom izbora članova Saveta za radiodifuziju (ovo telo bi trebalo da dodeljuje nacionalne dozvole). Zbog toga sada u oblasti dodele frekvencija imamo status quo, a vlada i skupština i pored upozorenja Evropske komisije, Saveta Evrope i OEBS-a ne žele da isprave evidentnu grešku koja je naèinjena kršenjem zakona.

- B92 ne snosi nikakvu odgovornost za to što ne pokriva celu teritoriju Srbije. Prilikom potpisivanja ugovora sa UEFA, prijavili smo svoje pokrivanje kao jedan od uslova za dobijanje prava. Tehnički i materijalno, mogli bismo u roku od dve nedelje da pokrijemo više od 90 odsto populacije Srbije, ako bismo dobili dozvole.

- Po ugovoru i praksi UEFA, pravo re-emitovanja programa nije moguće preneti na druge TV stanice.

- B92 ne snosi odgovornost za ogroman broj radio i televizijskih stanica koje rade bez dozvole i ometaju program drugih stanica. Pojačavanjem sopstvenog signala retko možemo da se izborimo za bolji prijem, jer je jačina signala predmet raznih drugih ograničenja, ali i zato što bismo onda mi ometali neku drugu stanicu.

- Svim kablovskim operaterima u zemlji nudimo mogućnost da preuzimaju i reemituju signal B92 bez nadoknade.

- Radijski prenos će moći da prate svi koji mogu da prime bilo koju stanicu ANEM-a, Asocijacije nezavisnih elektronskih medija. O članicama se možete informisati na sajtu www.anem.org.yu.

- Putem RealAudio prenosa utakmicu će u isto vreme moći da prati do 2000 slušalaca, što bi prema našim procenama trebalo da bude dovoljno.

- Za vreme aktivnog trajanja utakmice, B92 neće ”seći” program reklamama. Reklame ce se emitovati isključivo pre i posle prenosa, i u poluvremenu.

- Žao mi je što uprkos najboljoj volji i trudu nismo u mogućnosti da ispunimo sve želje, ali ne snosimo odgovornost za haos koji vlada u oblasti medija u našoj zemlji, niti za nedostatak želje kod nadležnih da se taj haos uredi. Ukoliko se ne isprave greške činjene prilikom izbora Saveta za radiodifuziju, šteta koju ćemo svi trpeti će svakim danom biti sve veća.

- B92 jednostavno ne može godinama da stagnira u razvoju zbog nedostatka demokratske regulative. Zbog toga nastojimo da izgradimo vrlo ozbiljnu nacionalnu televizijsku stanicu.

Aleksandar Bratković

pre 21 godinu

Bravo Verane!!! Ovim odgovorom si pokazao kako "gloduri" treba da se ponašaju.
Nadam se da će uskoro i problem sa frekvencijama da bude rešen na zadovoljstvo Vas (b92) i nas.
Srdačno
Aleksandar Bratković

srboljub

pre 21 godinu

Zivim u Stokholmu i nemogu vise da gledam ovu TURBO SELJOBERIJU NA PINKU!½!!!!!!!!! Zato vas molim i zelim vam uspeha u daljim pregovorima!!!!!!!!!!!!!!!!1

Milovan Vukovic

pre 21 godinu

Premda su mnogi ljubitelji fudbala u Srbiji i Crnoj Gori, a i sire, usled najnovijeg programskog poduhvata TV B 92 uskraceni (ogranicena pokrivenost signalom), dobijanje visegodisnjeg prava ove televizije za prenos Evropske lige fudbalskih sampiona ima, nadajmo se, dogorocne posledice. U prvom redu, one pozitivne.
Ocigledno je da se posle ovog "istorijskog projekta" TV B 92 haos koji vlada u medijskom prostoru Srbije mora konacno urediti. Sam proces dobijanja eksluzivnih TV prava (dobijenih od UEFA) pokazuje jos jednu znacajnu promenu - neumitno gubljenje ranije stecenog monopola u oblasti medija (u prvom redu, RTS). To, s druge strane, obavezuje zakonodavne vlasti da konacno omoguce jednake uslove za sve u ovoj oblasti medija - dodela frekfencija pod jednakim uslovima. Programski poduhvat TV B2 oko prenosa fudbalske utakmice Partizan - Porto je utoliko znacajniji sto jasno pokazuje na dubinu postojeceg problema. Za ocekivati je, dakle, bolje sutra za elektronske medije u Srbiji (ukljucujuci i tzv. "male" radio i TV stanice). Stalnu borbu za kvalitetet, koju pluralizam demokratskog drustva (i medija) podrazumeva, nije uputno zameniti borbom za odrzavanje stecenih pozija. RTS nedavno, a i Studio B, osecaju to dobro.

grobar

pre 21 godinu

znaci nista od video prenosa preko interneta?
mozda bude na na cg kanalu ili portugalci a vest za sve koji zive u USA(kao i ja)prenos jedne utakmice ce biti ali samo derbi neki ce da puste.Nadam se najvecem derbiju Partizan-Real

Pitanje

pre 21 godinu

A koliko korisnika ce Real Audio moci da opsluzi? Kakve su sanse da to bude stvarno neki ekstra veliki kapacitet kako bi mi svi koji nemamo mogucnost za satelitsku (a zivimo u inostranstvu - ima nas i takvih :)) ) mogli da vidimo utakmice LS. Posebno one Partizanove :)

Djoxy

pre 21 godinu

Bravo 92!ja cu imait prilike samo da posetim prvu tekmu i ligi,a kasnije cu biti u NY.tako da bi mi ultra znacilo da imam na satelitu pernosa....Moze li s eukaciit preko satelita B92 u USA???
pozdrav i samo napred

Sina

pre 21 godinu

Imate li kakvih planova da osvajate trziste Republike Srpske,konkretno Banja LUke.Imam priliku da pratim vas program kad sam u Srbiji,najjaci ste,a i site je pravi.
Ako nista ocete li pristupoiti kanalima na Hotbirdu,ali da ste FTA.Naravno digitalni satelit...Pozdrav iz banja Luke

ovoono

pre 21 godinu

Ako sam dobro razumeo ovo vase saopstenje,nije problem kinta koju imate i koju bi ste ulozili da bi uveli pretplatu preko satelita,nego neka dozvola od nekih nadleznih???
'Ajde onda lepo saopstite mejl adresu nadleznog/nadleznih pa da ih zatrpamo postom u vezi te dozvole,ako je to nacin da vas podrzimo u tom poslu.
Mislite o tome...

kiza

pre 21 godinu

Pa dobro majku mu, ako hocete da vas ljudi gledaju i tako napravite lovu na reklamama, morate i vi da pljunete neku kintu za razvoj infrastrukture. A zasto niste pribavili sve dozvole i instalirali predajnike , satelite i ostale muzicke instrumente na vreme???

Djordje

pre 21 godinu

Postoji li sansa da komentatori utakmica LS, budu neke od kolega sa drugih televizija, npr Aca Stojanovic, Gojko Andrijasevic, ....

burek i jogurt

pre 21 godinu

koja su to nadlezna tjela? nasa neka ili strana? bilo bi super recimo kada bi mogli da se pretplatimo na b92 preko digitalne kablovske ili tako nesto...

Nemanja

pre 21 godinu

Mislim da je ovo sjajna ideja i da ce usreciti mnoge navijache Partizana u dijaspori i zato je u potpunosti podrzavam i nadam se da ce Real Audio prenosi biti uspeshno realizovani.
Nemanja, Rocklin/California

Dare Francuska

pre 21 godinu

Ja mislim da je sramota od da srpski narod koji nije trenutno u mogucnosti da prati program B92 (Srbi u dijaspori ili oni koji nehvataju taj kanal) bude kaznjen time da nemoze gledati ligu sampiona po prvi put posle 10 godina zeljnog cekanja.Zato molimo i urednika B92 i sve one koji su u mogucnosti da urade maksimum po tom pitanju, se potrude da nam obezbede prenos putem satelita jer mi u dijaspori cemo i nekako gledati ove utakmice u gostima (sa tribina naravno) ali nema smisla da dolazimo cak do Beograda da bi gledali na tv-u utakmice.
Pozdrav svima i ukoliko zelite da stupite u kontakt sa osobom koja sklapa ugovore za prenos preko satelita (GlobCast) mozete me kontaktirati na mom e-mailu (bob_eliot2003@yahoo.fr) i ja cu vas spojiti ukoliko to moze nesto da vam pomogne.

Italo

pre 21 godinu

Ovaj tekst ne donosi nikakvu konkretnu informaciju u smislu nade da ljudi sa područja nepokrivenih signalom RTV B92 mogu gledati Partizana protiv Porta. U saopštenjima za štampu koja zadnjih dana čitamo vidljiv je određen trijumfalizam ljudi sa RTV B92 u pogledu dobivanja prava za prenose utakmica Lige šampiona. On bi bio posve legitiman, kad bi ova neobrukana televizija još i pokrivala područje za koje je kupila prava na prenose. Na žalost, ta pokrivenost je nedostatna i za Srbiju, a za Crnu Goru izgleda nije nikakva. Stoga mislim da u ovih pet dana valja poraditi na tome da ZAISTA što više ljudi u Srbiji i Crnoj Gori, a svakako i preko satelita može videti utakmicu. Mehanizme za ovo ja ne poznajem, ali vi ih znate, te nemojte da ne učinite nešto dobro u ovom smislu. Ovo sve pišem jer tekst koji jutros donosite liči malko na one koji zovemo alibi unapred. Za razumevanje vam hvala!

Sky

pre 21 godinu

Zivim u BG, Zvezdara i ne mogu da gledam B 92 zbog nekog kanala koji se nalazi na nekoj bliskoj frekvenciji. Umesto da stavljate nove predajnike, bolje pojacajte i ocistite signal. Mislim da je Vase saopstenje i prebacivanje odgovornosti na nekog drugog samo izgovor za to da ste ipak mala televizija za ovako veliki poduhvat. Na srecu, postoje satelitski kanali, ali tesko da ce oni prenositi sve Partizanove utakmice.

Wlada - CH

pre 21 godinu

Sramota bi bila da B92 ne mozemo gledati preko satelita u inostranstvu zbog kojekakvih dozvola, a pink nam "serviraju"(program zbog kojeg me je sramota reci da pripadam istoj naciji)!
Da li znate da se na "pinku" u Svajcarskoj reklamiraju kojekakvi "proroci"(mislim da je to aktuelno jos samo u nekim africkim drzavama)!

Zoran

pre 21 godinu

Ne razumem sto se tice satelita! Na koju foru mozete da transmitujete preko satelita ako nemate licencu za transmitovanje van Srbije i Crne gore. Ja imam ton za vasu televiziju ali ne is sliku. Ako znate nesto za pracecnje vaseg programa preko satelita molim vas javite.

dejan bodiroga

pre 21 godinu

zar nije moguce da se postigne neki dogovor sa rts-om ili pinkom, pa da se utakmice u inostranstvu prenose preko njihovoh satelitskih programa? bilo bi bas haos!
pozdrav!

Partizanovac

pre 21 godinu

Sta se sad izvinjavate i "vadite se na 'nadlezne institucije'" kada nemate infrastrukturu za tako krupan projekat. A slazem se delimicno da su nadlezni krivi. Krivi su utoliko sto su dozvolili da prava otkupi televizija koja nema ni nacionalnu pokrivenost ni satelitski kanal. Sta da je prava otkupila TV Nais iz Nisa npr.? Gledalo bi LS samo par stotina hiljada srecnika? Sramota. Trebali su da ponude prava samo televizijama koje imaju nacionalnu i satelitsku pokrivenost. Ovo je sramota!!!

vlada

pre 21 godinu

Ma super ste, mi treba da vam cuvamo ledja dok vi obrcete lovu. Malo vam je 75% pokrivenosti, pa polako, vrlo ste mlada televizija jos uvek.

pop

pre 21 godinu

Mislim da treba svi da se zabrinemo zato sto se RTVb92 ne hvata na celoj planeti. Isto tako treba da se zabrinemo i za plate zaposlenih u RTVb92. Od cega ce ljudi da zive!!

Sky

pre 21 godinu

Da li B92 moze da prepusti deo prava nekoj drugoj TV koja ima malo vecu pokrivenost. Pri tome mislim na pravo na re-emitovanje njihovih prenosa utakmica? Ako ovako ostane, pitanje je ko ce i kako gledati utakmice. Naravno, verujem da ce i pracenje utakmica na B92 biti skoro nemoguce zbog Orbita, Jelen piva, Delta banke i sl. Setite se proslogodisnjeg NBA play-off-a...

Mirko

pre 21 godinu

Bilo bi dobro da se postigne dogovor sa RTS-om, ali koliko mi se cini B92 sa ovim poduhvatom sebi nabija rejting, a istovremeno unapred daje ljudima do znanja da nije B92 kriv sto nece moci gledati tekme.

Saša

pre 21 godinu

Nadam se da će prenosi biti vršeni putem ASTRE 19 st.E ili HOTBIRDA 13 st. E jer večina nas koji ne živimo u Srbiji možemo da primamo programe sa tih satelita. Da ne bude slučajno prenos utakmica ne "nekom" trećem satelitu pa da moramo specialno da podešavamo antene zbog toga ili da kupujemo kojekakve motore ili LNB-jeve.
Kakav je kapacitet vaših servera za prenose u REAL AUDIO sistemu. Jer kad putem interneta hoćemo da slušamo radio prenos neke važnije utakmice na RTS-u sistem javlja već nekoliko časova ranije, da je server preopterećen. Bojim se da će se ti problemi uveliko pojavljivati i u ovom slučaju.
Zato se nadam, da ćete o svemu navedenom izdtati što pre detaljno saopštenje.

Delija iz Hamburga

pre 21 godinu

U nemackoj je direktan prenos LS moguce preko PAY-TV kanala Premiere. A programski paket koji obuhvata i direktan prenos svih utakmica LS-a se zove Premiere-Sport i kosta 20 EUR mesecno. Ja to isto koristim i radujem se vec na utakmice Partizana, isto ako sam Delija.

sinisa djordjevic

pre 21 godinu

Postovana gospodo zelim vam najpre srecu u realizaciji ovog ni malo lakog posla. ono sto zelim da kazem je to da Mi preostali Srbi na KOSOVU i METOHIJI zivimo skoro u totalnom medijskom mraku ako izuzmemo (RTS).U gracanici postoji profesionalni stub za TV i Radio predajnike pa je i to dobar znak da ovim stanovnicima omogucite pracenje vaseg signala, sobzirom da ga na pomenutoj lokaciji ima. potrebno je da nam samo posaljete jedan predajnik koji bi pokrio signalnom kosovski okrug. Smatram da bi to i za vas i za nas bio pravi korak.
Unapred zahvalni stanovnici Kosmeta.

bono

pre 21 godinu

Lepo bi bilo kad bi b92 omogucio pracenje lige sampiona preko satelita za nas, koji se nalazimo van zemlje, jer u suprotnom ostacemo uskraceni pracenja fudbala na nasem jeziku.
Od mene puna podrska za emitovanje lige sampiona preko satelita.

Icko, Bec

pre 21 godinu

Nadam se da ce B92 obezbeditii prenose putem satelita za nas u Dijaspori, iako sam ZVEZDAS, sa velikim interesovanjem ocekujem duele Partizana po sumama Lige sampiona!

SHONE_CAR

pre 21 godinu

gledam vas vec duze vreme i naj ste TV uvek bili :))kad bi ste to uradili bili bi popularniji i od pinka i BG(ako vec i niste)

obozavalac

pre 21 godinu

Obozavam da gledam TVB92! dok sam bio u beogradu redovno sam vas pratio, medjutim sad sam se vratio kuci u podrinje i ne mogu da pratim vasu televiziju! znam da vi ne odlucujete o postavljanju predajnika, al molim vas cim budete u mogucnosti, " pokrijte " i ovaj zabaceni kutak zemlje Srbije vasim signalom! unapred zahvalni gradjani malog zvornika!

Mario Jardel

pre 21 godinu

Ovo saopstenje vam je u stilu "da se Vlasi ne dosete". Pa sve to (NBA, Liga sampiona) B92 i radi samo da bi izvrsio pritisak i dobio nacionalnu frekvenciju, do pre par godina u vasoj kuci se nije znalo da u zivotu uopste postoji oblast zvana sport.

ceda

pre 21 godinu

sve je to lepo i bas mi je drago sto ste otkupili prava za emitovnje lige sampiona i dajem punu podrsku vasoj televiziji,program je odlican i zanimljiv i sve bi bilo uredu da sam u beogradu ali posto nisam nego u sam u torontu kako bih ja sad mogao da gledam utakmice partizana u ligi sampiona.ljudi su se nekako snalazili do sad ili preko rts satelita ili preko interneta su bili prenosi ali opet preko rts-ovog sajta.Isao sam na vas sajt i malo mi nije jasno emitovanje televizijskog programa uzivo posto se razlikuje od programa koji se pusta u srbiji nema serija,filmova vec samo vremenska prognoza i vesti.e sad mene interesuje sta ce biti sledece nedelje da li cete pustati prenos utakmice preko interneta ili ne posto vezu sa satelitom ocigledno nemate.ja neznam koji predlog da vam dam ako necete da pustite prenos preko interneta za dzabe onda nam bar omogucite da platimo pa da gledamo,jer stavarno nije fer da posle ovoliko godina cekanja na ligu sampiona sad mi svi srbi u inostranstvu nemozemo da gledamo partizan,a ne samo u inostranstvu nego kako vidim ni celu srbiju nepokrivate,razumem ja da su velike pare u pitanju i da vas ustvari uopste nije briga sta ljudi kazu i da ste vi napravili odlican poslovni potez ali bar uradite nesto da svima omogucite da gledaju prenos jer je ovo stvarno istorijski dogadjaj i razmislite malo i o negativnoj strani ovog vaseg poteza jer ako nesto ne preduzmete da obezbedite prenos za sve pravite sebi veoma negativnu reklamu.ipak zelim vam puno srece u na poslovnom planu ali morate da se brinete za publiku i jedino tako cete moci da budete najbolja televizija na nasim prostorima a to vam je sigurno cilj

Cajduwert

pre 21 godinu

Pa sta se toliko plasirate i duvate sa prenosom L.S.?!?!?!
Taj real audio player je 'buranija', kad L.S. budete prenosili preko real one (video) player-a, onda stavite naslove i preko tri stranice nemam nista protiv. Pa svi mi koji smo preko hocemo da gledamo a ne da slusamo utakmicu. Zao mi je, najvise volim B92 ali to cu morati ipak preko drugih da gledam. Bice na spanskim, portugalskim (najruzniji jezik na svetu uz shqip) i francuskim tv stanicama. Zelim vam da sto pre pocnete emitovanje satelitskog programa jer ovo je tuga, Samo scheisse- pink i rts. Sta bre nas predstavlja u Svetu. Pozdrav iz Ciriha!

Yogi_il

pre 21 godinu

Ja licno nisam proverio,ali B92 vec emituje kanal na satelitu EUTELSAT W2 16 stepeni istocno izmedju HOT BIRDA i ASTRE.Kodirani su,a radio im je slobodan kao i na internetu.Zaista bi bilo lepo da se kanal emituje na HOT BIRDU,ali ako bude kosiran onda dzabe prelaz.

Dejan

pre 21 godinu

Ako vec otkupili prava na LS sto je lepo, onda bar budite korektni pa omogucite onoj trecini Srbije koja ne hvata B92 da gleda utakmice Partizana! Ustupite lokalnim televizijama (na teritorijama gde se ne hvata B92) prenos! Vi time nista ne gubite a narod donija mnogo!
I jos da vas pitam: Jeste li u stanju da ljudski pokrijete prenos utakmice? Jel imate iskusnog rezisera (pretpostavljam da kamermane imate) koji moze to kvalitetno da isprati?

Dejan

pre 21 godinu

Ma hajde bre sta ste se razvikali?!
B92 je otkupio prava na sta imaju prava ako imaju para. Umesto sto kukate kako ne mozete da gledate TV bolje bi vam bilo da radite i zaradite nesto. Kome je jos uvek stalo samo do "hleba i igara" eno ima Pink i grand parade :P
B92 svaka cast, povukli su pametan i rizican potez (niko nije verovao u Partizan) koji se sada isplacuje. Zasto bi oni nekome poklanjali to sto su sami zaradili i uradili?!
Gledanje sporta je luksuz a ne pravo!

Yogi_il

pre 21 godinu

Znate sta?Ako pogledate bolje satelitske prenose lige sampiona vidicete da su svi kodirani.Na satelitu nema mogucnosti slobodnog prenosa.Potpuno isti slucaj sa porno filmovima.Ko oce da gleda Partizan,nek se javi zemlji di zivi i zatrazi od tv kuce koja prenosi ligu da prenose Partizan.U Izraelu vec nekoliko godina ligu sampiona prenosi sportski kanal 5+ koji se posebno placa.Sledece srede na zalost moju nece prenositi Partizan,ali se nadam prvo i pre svega da ce crno-beli proci u drugi krug i kad naprave senzaciju onda ci ih gledati i na 5+.

Sky

pre 21 godinu

Sto volim ove pametnjakovice. Neka B92 predje na naplacivanje signala, prko kabla ili preko satelita, ali neka mogu da se vide svuda. Bas bih voleo da vidim koliko bi pretplatnika imali. Nije mi jasno ono "Umesto sto kukate kako ne mozete da gledate TV bolje bi vam bilo da radite i zaradite nesto." Radimo i zaradimo i hocemo da potrosimo pare na nesto kvalietno. Ne znam kakve veze ovaj komentar ima sa pokrivenoscu RTV B92...

Marko

pre 21 godinu

PITANJE ZA B92???
Da li cete audio prenose Partizana pustati u redovnoj programskoj semi od 20:45 ili ne?
Unapred havala za odgovor!

Veran Matic, gl. i odg. urednik RTV B92

pre 21 godinu

Pokušaću da dam odgovore na sva pitanja kroz nekoliko teza:

- B92 nema prava za satelitsko emitovanje niti ih može kupiti. Što se satelitskog emitovanja tiče, situacija bi bila ista da je bilo koja druga ovdašnja stanica otkupila prava za Ligu šampiona.

- B92 za sada nema sopstveni satelitski program za prostor van Srbije i Crne Gore. Ispitujemo mogućnost pokretanja takvog servisa tokom iduće godine.

- B92 ne može da pokrije teritoriju Srbije već skoro tri godine, jer ne postoji zakonska mogućnost da se to reši: skupština je prekršila zakon koji je sama donela prilikom izbora članova Saveta za radiodifuziju (ovo telo bi trebalo da dodeljuje nacionalne dozvole). Zbog toga sada u oblasti dodele frekvencija imamo status quo, a vlada i skupština i pored upozorenja Evropske komisije, Saveta Evrope i OEBS-a ne žele da isprave evidentnu grešku koja je naèinjena kršenjem zakona.

- B92 ne snosi nikakvu odgovornost za to što ne pokriva celu teritoriju Srbije. Prilikom potpisivanja ugovora sa UEFA, prijavili smo svoje pokrivanje kao jedan od uslova za dobijanje prava. Tehnički i materijalno, mogli bismo u roku od dve nedelje da pokrijemo više od 90 odsto populacije Srbije, ako bismo dobili dozvole.

- Po ugovoru i praksi UEFA, pravo re-emitovanja programa nije moguće preneti na druge TV stanice.

- B92 ne snosi odgovornost za ogroman broj radio i televizijskih stanica koje rade bez dozvole i ometaju program drugih stanica. Pojačavanjem sopstvenog signala retko možemo da se izborimo za bolji prijem, jer je jačina signala predmet raznih drugih ograničenja, ali i zato što bismo onda mi ometali neku drugu stanicu.

- Svim kablovskim operaterima u zemlji nudimo mogućnost da preuzimaju i reemituju signal B92 bez nadoknade.

- Radijski prenos će moći da prate svi koji mogu da prime bilo koju stanicu ANEM-a, Asocijacije nezavisnih elektronskih medija. O članicama se možete informisati na sajtu www.anem.org.yu.

- Putem RealAudio prenosa utakmicu će u isto vreme moći da prati do 2000 slušalaca, što bi prema našim procenama trebalo da bude dovoljno.

- Za vreme aktivnog trajanja utakmice, B92 neće ”seći” program reklamama. Reklame ce se emitovati isključivo pre i posle prenosa, i u poluvremenu.

- Žao mi je što uprkos najboljoj volji i trudu nismo u mogućnosti da ispunimo sve želje, ali ne snosimo odgovornost za haos koji vlada u oblasti medija u našoj zemlji, niti za nedostatak želje kod nadležnih da se taj haos uredi. Ukoliko se ne isprave greške činjene prilikom izbora Saveta za radiodifuziju, šteta koju ćemo svi trpeti će svakim danom biti sve veća.

- B92 jednostavno ne može godinama da stagnira u razvoju zbog nedostatka demokratske regulative. Zbog toga nastojimo da izgradimo vrlo ozbiljnu nacionalnu televizijsku stanicu.

Aleksandar Bratković

pre 21 godinu

Bravo Verane!!! Ovim odgovorom si pokazao kako "gloduri" treba da se ponašaju.
Nadam se da će uskoro i problem sa frekvencijama da bude rešen na zadovoljstvo Vas (b92) i nas.
Srdačno
Aleksandar Bratković

srboljub

pre 21 godinu

Zivim u Stokholmu i nemogu vise da gledam ovu TURBO SELJOBERIJU NA PINKU!½!!!!!!!!! Zato vas molim i zelim vam uspeha u daljim pregovorima!!!!!!!!!!!!!!!!1

Milovan Vukovic

pre 21 godinu

Premda su mnogi ljubitelji fudbala u Srbiji i Crnoj Gori, a i sire, usled najnovijeg programskog poduhvata TV B 92 uskraceni (ogranicena pokrivenost signalom), dobijanje visegodisnjeg prava ove televizije za prenos Evropske lige fudbalskih sampiona ima, nadajmo se, dogorocne posledice. U prvom redu, one pozitivne.
Ocigledno je da se posle ovog "istorijskog projekta" TV B 92 haos koji vlada u medijskom prostoru Srbije mora konacno urediti. Sam proces dobijanja eksluzivnih TV prava (dobijenih od UEFA) pokazuje jos jednu znacajnu promenu - neumitno gubljenje ranije stecenog monopola u oblasti medija (u prvom redu, RTS). To, s druge strane, obavezuje zakonodavne vlasti da konacno omoguce jednake uslove za sve u ovoj oblasti medija - dodela frekfencija pod jednakim uslovima. Programski poduhvat TV B2 oko prenosa fudbalske utakmice Partizan - Porto je utoliko znacajniji sto jasno pokazuje na dubinu postojeceg problema. Za ocekivati je, dakle, bolje sutra za elektronske medije u Srbiji (ukljucujuci i tzv. "male" radio i TV stanice). Stalnu borbu za kvalitetet, koju pluralizam demokratskog drustva (i medija) podrazumeva, nije uputno zameniti borbom za odrzavanje stecenih pozija. RTS nedavno, a i Studio B, osecaju to dobro.