Petak, 05.09.2003.

23:13

Vujošević:"Sami smo krivi za zasluženi poraz"

Izvor: B92

Vujoševiæ:"Sami smo krivi za zasluženi poraz" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Nikola

pre 21 godinu

Za sve koji misle da ovde ljudi pljuju po reprezentaciji samo jedno .
Ja sam 10 godina pljuvao i vikao po S.Milosevicu ali to ne znaci da sam pljuvao po Srbiji. Pogledajte malo dalje ljudi su gnevni i ogorceni na one koji vode tim a ne tim.
Pozdrav

maestro

pre 21 godinu

SAMI SMO krivi!- da li se ova kretencina to sali? Pa ko je to sve kriv? Ostojic i Avdalovic nisu krivi sto nisu za Basket. Kriv je onaj, ko ih je pozvao.

Ovo takmicenje bih trebalo da sluzi da se dobro pripremimo za OI u Atini, da vidimo ko od mladjih moze u Grcku. Ali ovo EP je samo ozbiljnija priprema KK Partizana. Nista drugo.

zoka

pre 21 godinu

CLANAK SA SAJTA EUROBASKET.COM
1st level: Serbia
The strongest team in Europe. Still. Despite everything. Not as convincing as in 2001, but until someone prove different, Serbia is the favorite to win any game in the EC and therefore win the gold. A loss of Serbia to any 2nd level team will be a surprise (big or small), a big headline for sure, while a loss to a 3rd level team will have the same effects of an earthquake, unthinkable and a huge sensation. In other words, in a bad game Serbia can lose to a 2nd level team, but no matter what, under no circumstances, it cannot allow itself a loss to a 3rd level team. In a way that's the biggest difference between Serbia and the 2nd level teams.

Lazar

pre 21 godinu

Cemu drama pa ovo su ipak prvi macici, samo da nisu i poslednji.
A svi dobro znamo gde oni zavrsavaju po onoj narodnoj.
I onako uzgred pa zar je danas moguce nekoga uvrediti kad mu kazes "gospodine", ipak je to iz nekih proslih vremena mozda bi upalilo "druze" ili neto slicno.

lima

pre 21 godinu

Braco SRBI ,s obzirom da se radujete kad pobedimo u fudbalu neki Vels ,koji ranije nije smeo ni da istrci na teren ,i to radi plasmana na neko veliko takmicenje gde cemo primati 5-6 komada ako odemo (sumnjam),a pljujete KOSARKASE (bilo koje) koji eto ljudi izgubili i oni neku utakmicu na tim velikim takmicenjima mogu da kazem samo jedno.KAKO CEMO SVI ZAJEDNO POSTATI JEDNO PLEME KAO KURDI STO SU DANAS ,JER NASE LICEMERSTVO KOJE NAS PRATI U SVIM SFERAMA ZIVOTA NIJE NISTA BOLJE NI ZASLUZILO .POZDRAVA KOSARKASIMA.ZIVELI.

navijacinabaterije

pre 21 godinu

LJUDI SMIRITE SE.IZGLEDA DA SU NEKI JEDVA
DOCEKALI DA PLJUJU PO REPREZENTACIJI.
SJETITE SE KO VAM JE DONIJEO ONE SILNE
RADOSTI ZADNJIH GODINA.
TO JE BIO PARTIZAN U LIKU REPREZENTACIJE.
TAD SE NISTE BUNILI STO SU U REPR. SVI BIVSI ILI
SADASNJI IGRACI PARTIZANA.
CIGANI ZNAM DA OCEKUJETE MNOGO OD KOSAR. REPR.
JER NEMATE STA DRUGO DA PRATITE, SMIRITE SE
I DRUGI IGRAJU KOSARKU.
AKO NE BUDEMO PRVI SAD BICEMO USKORO A VI CE TE DA
BUDETE PRVI NA TRGU DA BI PROSLAVILI.

Uros

pre 21 godinu

Vujosevic nikako ne moze da reprezentuje ni mesnu zajednicu. Mene je sramota takvih ljudi sto predstavljaju Srbiju. Nije on kriv sto je takav seljak, ali seljaka lepo na traktor, pa na njivu itd. Cak i ne ulazeci u strucne kvalitete (koji ne smeju da budu jedini kriterijum)na prvi pogled se vidi da mu nekako nije mesto na bilo kakvoj reprezantativnoj funkciji. A on bas na najvazniju. Ni ja se ne bi odazvao takvom coveku. A kao trener pokazo je kako se stvara najruznija kosarka u istoriji Partizana: Vujanicu uzmi loptu, idi na levi ulaz desnom rukom ako prethodno ne izboris faul. Bilans: smrdljivi Slask nas je 2 puta dobio, Vujanic prvi strelac, ubedljivo najvise slobodnih bacanja. Ostavka na svim nivoima!!!

varazdinec

pre 21 godinu

E sad, ne znas koje je gore: izgubiti uvjerljivo sa 15 razlike (kao vi) ili sa polaganjem u kos na 2.7 sekundi prije kraja (kao mi). I kod vas i kod nas raspad sistema u medijima (zanimljivo, zar ne!!!), ali ima jos utakmica jer je prvenstvo duuuugo. Na kraju cemo vidjeti tko je gdje, a do tada navijam i za vase (SiCG) i za nase (HR). Pozdrav svim prijateljima sporta!!!

mirsad tyrkdzan

pre 21 godinu

ovoje za one koji blate Vujosevica
kao prvo dali su culi za Divca,Djordjevica(koji je bio izbacen iz zvezde kao ne talentovan pa ga je on uzeo u partizan jer je prepoznao njegov talenat)Danilovica i ostale pre nego sto su dosli u prvi tim partizana,nisu,oni su postali igraci u tom partizanu i pod tim trenerom,takodje Vujanic,on je bio veliki talenat ali ko ga je stvorio u igraca(posle prve lose sezone u Partizanuu evroligi je davao po 30 i kusur poena tliko nije davao ni u nasoj ligi dok je igrao za zvezdu,da da taj Dule koga vi blatite
a juce je izgubio utakmicu Pedja,koji je kao i mnogo puta pre kada se lomila utakmica, izgubio 2 lopte a u 2. poluvremenu nije dao ni jedan kos a da ga je Dule izbacio onda bi cigani rekli gura samo partizanovce pa zar je trener kriv kada mu najbolji igrac izgubi utakmicu jel vidite sta je Kirilenko uradio da je on imao Pedjin ucinak a Pedja njegov zar mislite da bi SCG izgubila naravno da nebi,da je Pesicu podbacio Bodiroga mi nebi pobedili Argentinu dzaba i Pesic i svi drugi terneri,igraci igraju utakmice to treba da znate

djura.net

pre 21 godinu

bravooo!!!! prvi put u zivotu ne navijam za reprezentaciju!!! svaka cast svima u njoj i oko nje a narocito perovicu, ostojicu i avdalovicu... vujosevic i nije tako lose resenje za reprezentaciju, ali pomenuti grobari jesu!!! samo tako nastavite i dalje!!!

aca

pre 21 godinu

napred plavi. ovi sto pisu gluposti to su radili i posle poraza na SP u indianapolisu. na kraju su bili najglasniji na doceku sampiona. idemo kako tako do osmine finala a onda ce se videti ko je sampion. vidimo se na doceku sampiona u beogradu posle prvenstva. jaric, stojakovic, drobnjak, koturovic, gurovic - SAMPIONI.

jao bre

pre 21 godinu

Mislim da bi ova volina od trenera-Dusko Vujosevic trebao pesice da se vrati iz Stockholma,i pored svakog mesta pored kojeg bude prolazio da dobije sut u dupe....
P:S uz put vatreni sam Grobar....

Djenka

pre 21 godinu

Dobro je sto ne gledah tekmu. Ali cak i ako se ne plasiramo nigde zabole me, nasi kosarkasi su mi doneli vise radosti od bilo koje nase selekcije (odbojkasi br.2) tako da kod mene imaju veliki kredit. Mogu sada da izgube i 5 za redom. Jedino je steta sto ovo nije najbolja selekcija koju smo mogli da posaljemo. Sta ces, kakav selektor, takva ekipa.

zoka

pre 21 godinu

POKUSAJTE DA SASTAVITE TIM OD ONIH KOJI NISU HTELI , MOGLI(?) ILI ZELELI(!) DA IGRAJU.
DA LI IH JE SRAMOTA ILI VEC LIKUJU ? A ZASTO BI NAM KOSARKA BILA BOLJA OD FUDBALA KAD TRENUTNO ZARADJUJU BOLJE OD FUDBALERA.DA LI JE MOGUCE DA JE I KOSARCI-REPREZENTATIVNOJ- SVE CRNO ILI CRVENO-BELO ?

Dejan

pre 21 godinu

Daj bre ljudi,,vise mi se gadi da slusam vase komentare ovde,,kako je ovo propast nase kosarke,,to sam neko ko nema blage veze sa sportom moze tako nesto da prica,

1995 - prvaci evrope
1996 - drugi na olimpijadi
1997 - prvaci evrope
1998 - prvaci sveta
1999 - treci u evropi
2000 - 8 na olipijadi
2001 - prvaci evrope
2002 - prvaci sveta

par zar ce ako sada ne osvojimo medalju ili prvo mesto to biti propast srpske kosarke,ako hoce onda sta je ono sto smo do sada osvojili,pa nemozemo samo mi da budemo prvi bre,,i drugi se spremaju ulazu novac u svoje reprezentacije da i oni budu prvaci evrope u kosarci,pa ne igra se ovo samo zbog nas,pa zar samo mi srbi da se radujemo kao da druge nacije ne postoje,razmislite malo,,ako vam Vujosevic los trener onda se javite vi zavrsite trenersku skolo pa trenirajte vi neki tim ili represzentaciju ako ste toliko pametni.
Ko je od nasih trenera imao hrabrodti da se prihvati posla posle onoliko godina uspeha unazad NIJEDAN,,pa morao je nako da bude zrtveni jarac jer su svi znali da jednom moramo da kiksnemo,da jednom necemo uzeti titulu,i jedino je Vujosevic imao hrabrosti da sedne u fotelju i da istrpi sve kritike ako ne uspe,a posle njega ce sigurno doci neko bolji koga ce svi podrzavati,a vujosevica ce kritikovati kako je on unistio srpsku kosarku.
Jeste li gledali kadete koji su prvaci sveta postali i to bez poraza,jeste li videli univerzijadu na kojoj je igrao maladi tim FMP i svakog protivnika pobedjivao sa 20 poena razlike,,pa ako je to propast srpske kosarke onda ja neznam sta vise da mislim,,a ovo sto igraci odbijaju da igraju to nije zbog trenera nego sto oni sami nisu ti koji hoce da igraju za svoju zemlju nego jure ugoovore i pare po svetu.
Prestanite da jadikujete vise,i spustite se na zemlju

NAPRED PLAVI,DOSTA PUTA STE NAS OBRADOVALI,NIKAD NECU BITI LJUT NA VAS MA STA URADILI,JESTE DA CU BITI RAZOCARAN,ALI KAD SE SETIM DA SMO JOS UVEK NAJJJJACI NA SVETU TO MOJE RAZOCARENJE PRETVARA U POSTOVANJE I RESPEKTOVANJE VAS I VASIH UCINIAKA MA KO DA JE IGRAO.

Sasa Dj.

pre 21 godinu

jucerasnja utakmica me podsetila na film "Samson i Dalila". Nasi, kao Samsona sto je ososala Dalila, se osisali i sa kosom nestade snaga.

Icko, Bec

pre 21 godinu

KK Partizan, pojacan Stojakovicem, Jaricem i Gurovicem, izgubili prvu utakmicu na 33. EP u Svedskoj protiv Rusije sa 95:80. Vujosevic misli da na EP uigrava igrace Partizana za kosarkasku ligu sampiona ... Kada se Bodiroga i ostali budu odmorili, bicemo pravi na Olimpijadi ?

lexx

pre 21 godinu

Pozdrav svima, navijac sam Zvezde ali mislim da ovom prilikom zaista treba klupske razmirice ostaviti po strani ali to je izgleda nemoguce.Realno iz proslogodisnjih sastava Zvezde I Partizana jedino Milos Vujanic zasluzuje da igra za reprezentaciju svetskog I evropskog sampiona.Svi ostali su manje ili vise dobri klupski igraci koji nicim ne mogu doprineti kvalitetu ozbiljne reprezentacije.Sto se tice naknadnih otkaza Stanojevica I Nikolica ( ako je to uopste tacno ) ja ih podrzavam.Prema Stanojevicu je ucinjena velika nepravda, pa on u Euro ligi igrajuci za Albu ima veci prosek poena nego Milicic I Cabarkapa zajedno u nasoj yuba ligi.Nikolic je konstantno dobar godinama ali je ocigledno izvan kosarkaskih klanova.Takodje mi je potpuno nejasno konstantno pozivanje Tarlaca.On ima iza sebe dve katastrofalne sezone, stalno je pod povredama, zauzima mesto na pripremama I na kraju ni ne otputuje.Ako zanemarimo opravdane izostanke ( Bodiroga, Divac, Tomasevic ) mislim da bi od onih koji fale jedino Radmanovic ozbiljnije podigao kvalitet.Ali I prema njemu su ljudi iz saveza ispali nekorektni.Skandal je da njegovu medalju primi I zadrzi igrac koji je na parketu Indijanapolisa proveo vremena koliko I ja.
Generalno u savezu se radi katstrofalno.Mi nismo uspeli da ozbiljnije “ naplatimo” uspehe nase kosarke.Zamislite da Spanci ili Italijani imaju takve uspehe kako bi to marketinski ispratili.
I sada kada se suocio sa otkazima Dule, koji ipak nije toliko los trener, poziva kompletan Partizan I naravno izaziva ovakve reakcije.Slazem se sa komentarom IMAY da je prvo morao obaviti individualne razgovore a zatim izaci sa spiskom.
Sad tu smo gde smo, Rusi su nas razbili, sa Spancima ce biti nezgodno jaki su I posebno natakareni na nas a valjda necemo doziveti potpuni debakl od Svedjana.

Ice

pre 21 godinu

Ja bi ipak sacekao sa neumerenim komentarima i dao priliku kosarkasima (koji zele da igraju za reprezentaciju)da se iskupe.
Ajmo, ajde ... (po drugi put!) Srecno

Delije iz Sumadije

pre 21 godinu

Svaka cast onim navijacima Partizana koji su nas u prethodnim komentarima podrzali da je ovo sto je sad trener propast za Srpsku kosarku. Oni su objektivni a ne ovi zapenusani kojima i .... samo ako je iz njihovog tima lepse mirise nego buket cveca. I takvi napadaju i Stojakovica samo zato sto je Zvezdino dete. Alo bre to je najbolji snajperista na planeti vec dve godine(trojkas i kako imate obraza da ga uporedjujete sa Avdalovicem ! ! !). Sa pravim trenerom i Stojakovic ce biti onaj pravi, pa da je tu i Jova Stanojevic i ovaj novi centar Zvezde Djuric, druga bi pesma bila, A sinoc ste i videli da je falio i Rakocevic. Jos jedan pozdrav za objektivne Partizanovce koji ne bi prodali Srpsku reprezentaciju zbog sitnog klubastva, jer da mi i oni sastavljamo tim, i oni dodali nesto bolje nego ovaj, a mi bi tu takodje dodali i Koprivicu i ne bi se svadjali sa ovim nedokazanima.
I jos jedna stvar da se zamisle ovi iz KS SCG
NIKAD MANJU PODRSKU REPREZENTACIJA U JAVNOSTI NIJE IMALA IAKO MEDIJI POKUSAVAJU DA STVORE TAKVU SLIKU. Jednostavno poslusajte komentare kolega sa posla, skole, fakulteta, kafica klubova. Izvinite ali NE TREBA NEVASPITANI zaslepljeni KLUBAS da bude selektor. Ni iz Partizana, ni iz Zvezde, ni iz FMP-a, ni iz Hemofarma. Mora to biti neko neutralan koga cemo svi prihvatiti i da ne forsira svoje rezerviste. Opasno ste se POIGRALI SA ugledom REPREZENTACIJE. Podcenili ste OGROMNU ARMIJU NAVIJACA ZVEZDE, pa i FMP.a hemofarma i svih drugih klubova, Pa i Opet pozdravljamo Dobar deo objektivnih navijaca Partizana.

pa neznam

pre 21 godinu

Uz svu toleranciju,strucnu analizu dogadja se da nestrucni ljudi vode tim.Slicno je bilo i sa Z.Obradovicem stim sto su njega vadili Djordjevic,Rabraca,Bodiroga svako pojediacno na razlicitim takmicenjima. Neka se neko seti kog igraca je stvorio Z.obradovic.On je isto vodio neke alibi igrace ali zahvaljujuci rezultatima i snazi pojedinaca to je prolazilo.Da sam u pravu govori to da nijedan taj alibi igrac neigra znacajnu ulogu
u nekom timu.To je praksa u svim nazim savezima. Tako je to....
Pesic je jedini posle Ivkovica imao struku i moderan pristup Kosarci uz nedozvoljiv potez da odstrani igraca pre finala,ludilo.Dakle da dovedes Maljkovic sve bi bilo ok,ali onda ovi u savezu nisu glavni itd...Interesi,Licni interesi

DC

pre 21 godinu

Pa ljudi, ako se secate pre dva dana sam poslao svoj komentar gde sam rekao da nam je Sødertelje prva i poslednja stanica. Imacemo problema i sa Svedjanima
pozdrav iz Osla

_Thanatos_

pre 21 godinu

Pa normalno da ste sami krivi za svoj poraz. Koji glupi komentar poraza. No, nista, ima joc vecih umjetnika. Hrvatska je u zadnjoj minuti promasila 8 slobodnih bacanja (niti jedno pogodila) i izgubila sa jedan razlike. Mozda da pocnete zajedno da vjezbate.......

Aca

pre 21 godinu

Vi mislite da nesto mozemo da uradimo sa 7 debitanata, od kojih je vecina iz Partizana. Cak nam je i selektor "debitant". Vujosevic je poveo toliko Partizanovaca samo da bi se proslavili. Poveo je nekog Bogavca a Rakocevica nije ubedjivao da ostane.

Pera Kojot

pre 21 godinu

Da li se ova faca potpisana kao "sasa" zeza?
Pola te generacije (Djordjevic Danilovic Nakic) koju si naveo je naravno bila prvak Evrope 1992. sa Obradovicem, a i ostali su par godina pre toga sa Vujosevicem uzeli Kup Koraca, i tukli JUGOPLASTIKU (mora sve velikim za takav tim) za Kup drzave.
Jeste, prvaci Evrope su bili sa Zeljkom Obradovicem, a ne sa Vujuosevicem, ali nije ni Dule za bacanje. Ja mislim da smo svi vec apsolvirali da nije nas najbolji trener, ali kao sto je neko rekao, niko bolji na zalost nije bio zainteresovan.

Miki

pre 21 godinu

Pa gde vam je bilo zvezdino dete, Stojakovic???? Direktni rival Kirilenko ga je nadigrao i zato smo izgubili.Sta se kacite za Avdalovica i Ostojica bre? Lako je Pedji bilo da obecava titule kad je igrao Bodiroga.Sad kad je trebao da bude vodja on je gresio kao pocetnik.Istina je kriv je Vujosevic koji ga je drzao u igri.NBA liga je velika zabluda.Sto nam vise igraca bude tamo sve cemo losiji biti.

Sergio inc

pre 21 godinu

Ipak je bolje da sto pre ispadnemo i zabelezimo po mogucstvu, sto veci neuspeh, jer, ako nekom igrom slucaja, a malo je verovatno, osvojimo bronzu, moze se desiti da Masni ostane za Olimpijadu i pozove u tim Danilovicevo dete, koje, boze zdravlja, tek treba da se rodi.

Nikola

pre 21 godinu

Cinjenica je da nas je pobedio jedan covek,ali je isto tako pokazao kako se igraju velike utakmice.Sto pojedini nasi igraci neznaju.Neka mi neko kaze zasto je taj Pedja Stojakovic toliko dobar.Pa i u NBA uvek podbaci kad ne treba. A sto se ostalih tice neznam sta da kazem mislim da treba dobro da razmisle kako se igra u tom dresu. Kakva je ono odbrana, a o napadu i da ne pricamo. Pa zar Gurovic da stalno skace gde su nam centri. Neznam samo molim boga za cudo da se ne obrukamo.

Pravi Glas Razuma

pre 21 godinu

Nismo SAM(I) Nego je SAM kriv za sramotni poraz. Normalno kada su mu rezervisti i poslusnici kosarkasi koje treba da proda, u reprezentaciji. E pa da izvini Divac i svi koji tako govore N I J E U S P E H ULAZAK u POLUFINALE. Za Evropskog i svetskog prvaka jednostavno NIJE. Osim ako ste zapeli da unistite srpsku kosarku zbog sitnih finansijskih interesa (da prodate ove rezerviste) tako sto cete zadrzati ovaj simbol sunovrata nase kosarke i posle ovog prvenstva takvim izjavama. Ma ni srebro nije uspeh, Jedino cu priznati da sam pogresio ako osvojimo zlato ali to je vise nego fantastika.

Ivica KS

pre 21 godinu

Pa super, a sta ja imam od toga sto ste vi krivi, gospodine Vujosevicu??? Ako Partizan i Crna Gora ne mogu drugacije da se pojave u svetu osim na ovaj nacin onda stvarno super. Unistili su nam fudbal, a sada ce i kosarku. Zalosni je da ljudi puni para za sicu prodaju svoje me na ovaj nacin. Avdalovic, Perovic i Ostojic zbog Divca, Bogavac zato sto Hemofarm moze to sebi da priusti, Stojakovic zbog Divca, Gurovic zbog patriotizma, ostali sto moraju... UZAS. I Dejo bi bolju reprezentaciju sastavio.
Ko je nas pobedio??? Kirilenko??? Jedan igrac? I ko jos? Sta ce mo protiv Spanaca?
FIBA, KSSCG, PARTIZAN i ostalu proslost sahraniti i ici dalje...

sasa

pre 21 godinu

Divac, Djordjevic, Danilovic, Paspalj, Grbovic, Ivo Nakic. Svi iz skoro iste generacije i svi igrali istovremeno u Partizanu koji nije nikada nista bitno osvojio u Evropi u tom periodu. A sve zahvaljujuci treneru pogodi kojem:-)

coolboy

pre 21 godinu

Nije ni cudo kad je Vujosevic poveo drugu postavu Partizana pojacanu za Stojakovica i Jarica ne europsko prvenstvo... Mi ako izborimo trece mesto bice dobro.

Dejan

pre 21 godinu

Dule, ne koristi mnozinu, ne svaljuj krivicu na drugog! Ti si jedini i iskljucivi krivac za ovaj poraz, i za sve druge koji ce uslediti sa tobom na klupi! Nisi trebao ni zasluzivao (svojim dosadasnjim internacionalnim "uspesima") selektorsko mesto, ali ti ga ipak isposlovase tvoji puleni iz Partizana. Lepo sam ti (kao i dosta drugih) predlagao pre prvenstva da se povuces i ustupis mesto boljem, ali ti i dalje glavom kroza zid! I sta sad? Ajde sto ces ti da se obrukas, tu nema nista novo! Ali, zemlju nam brukas, rusis kosarkaski ugled stican zadnjih 40 godina, materijalizovan u brojnim medaljama! Da li si ti svestan sta radis covece?

Zeka

pre 21 godinu

Jedini problem je Vujosevic. Igraci nisu krivi skoro uopste mada Stojakovic nije rodjen da bude lider, a Jaric veze nema, svi ostali u okviru svojih mogucnosti. Sada se vidi koliko je jadan nas savez kad su morali Vujosevica da dovedu, inace uzasno antipaticnog coveka. Dobijamo Svedjane, gubimo od Spanaca 20 razlike i ispadamo u prvoj sledecoj rundi.

Gasa

pre 21 godinu

"Ovaj poraz je tezak jer je izrazen velikom razlikom." Pa naravno da je tezak kada nije bilo trenera da vidi da je utakmica izgubljena i da ne treba bezglavo praviti faulove cak i 7 sekundi pre kraja... Momci su odigrali koliko su mogli ali je evidentno da Stojakovic i Gurovic ne mogu sami da dobiju utakmicu, posebno kada nema uigranih akcija (sto verovatno ide selektoru na dusu). Veliki sam navijac Partizana ali ne "mirisem" nimalo Vujosevica i...neka nam Bog pomogne na ovom Evropskom prvenstvu.

Igor

pre 21 godinu

Bravo partizani unistili ste nam i kosarkasku reprenzentaciju.Hvala ti Danilovicu,
Vujosevicu,Vujanicu,cobane Ostojicu,Avdalovicu.
AVAVNTI STELLA ROSSA!!!!!!!!!!!11

NS

pre 21 godinu

Ne znam sto se sad svi tripujete i pljujete po igracima, momci su igrali koliko je u njihovoj moci a realno je da ovaj tim ne moze bolje od ovoga(mozda malo). Vreme je da shvatimo da je imamo zaista prosecan tim a da ovi bolidi iz KSSCG konacno shvate da moraju daleko ozbiljnije da se pozabave reprezentacijom, trenerom, razgovorima sa igracima.. Vujosevic je zaista retko antipatican covek(inace grobar sam), realno je da je dosta igraca odbilo da igra zbog njega.Ne pravdam te igrace ali se uvek mora razmisljati da se za trenera stavi neko ko ima smeka i neko koga svi postuju.

Igor

pre 21 godinu

Bravo partizani unistili ste nam i kosarkasku reprenzentaciju.Hvala ti Danilovicu,
Vujosevicu,Vujanicu,cobane Ostojicu,Avdalovicu.
AVAVNTI STELLA ROSSA!!!!!!!!!!!11

NS

pre 21 godinu

Ne znam sto se sad svi tripujete i pljujete po igracima, momci su igrali koliko je u njihovoj moci a realno je da ovaj tim ne moze bolje od ovoga(mozda malo). Vreme je da shvatimo da je imamo zaista prosecan tim a da ovi bolidi iz KSSCG konacno shvate da moraju daleko ozbiljnije da se pozabave reprezentacijom, trenerom, razgovorima sa igracima.. Vujosevic je zaista retko antipatican covek(inace grobar sam), realno je da je dosta igraca odbilo da igra zbog njega.Ne pravdam te igrace ali se uvek mora razmisljati da se za trenera stavi neko ko ima smeka i neko koga svi postuju.

coolboy

pre 21 godinu

Nije ni cudo kad je Vujosevic poveo drugu postavu Partizana pojacanu za Stojakovica i Jarica ne europsko prvenstvo... Mi ako izborimo trece mesto bice dobro.

Dejan

pre 21 godinu

Dule, ne koristi mnozinu, ne svaljuj krivicu na drugog! Ti si jedini i iskljucivi krivac za ovaj poraz, i za sve druge koji ce uslediti sa tobom na klupi! Nisi trebao ni zasluzivao (svojim dosadasnjim internacionalnim "uspesima") selektorsko mesto, ali ti ga ipak isposlovase tvoji puleni iz Partizana. Lepo sam ti (kao i dosta drugih) predlagao pre prvenstva da se povuces i ustupis mesto boljem, ali ti i dalje glavom kroza zid! I sta sad? Ajde sto ces ti da se obrukas, tu nema nista novo! Ali, zemlju nam brukas, rusis kosarkaski ugled stican zadnjih 40 godina, materijalizovan u brojnim medaljama! Da li si ti svestan sta radis covece?

Zeka

pre 21 godinu

Jedini problem je Vujosevic. Igraci nisu krivi skoro uopste mada Stojakovic nije rodjen da bude lider, a Jaric veze nema, svi ostali u okviru svojih mogucnosti. Sada se vidi koliko je jadan nas savez kad su morali Vujosevica da dovedu, inace uzasno antipaticnog coveka. Dobijamo Svedjane, gubimo od Spanaca 20 razlike i ispadamo u prvoj sledecoj rundi.

Gasa

pre 21 godinu

"Ovaj poraz je tezak jer je izrazen velikom razlikom." Pa naravno da je tezak kada nije bilo trenera da vidi da je utakmica izgubljena i da ne treba bezglavo praviti faulove cak i 7 sekundi pre kraja... Momci su odigrali koliko su mogli ali je evidentno da Stojakovic i Gurovic ne mogu sami da dobiju utakmicu, posebno kada nema uigranih akcija (sto verovatno ide selektoru na dusu). Veliki sam navijac Partizana ali ne "mirisem" nimalo Vujosevica i...neka nam Bog pomogne na ovom Evropskom prvenstvu.

Pravi Glas Razuma

pre 21 godinu

Nismo SAM(I) Nego je SAM kriv za sramotni poraz. Normalno kada su mu rezervisti i poslusnici kosarkasi koje treba da proda, u reprezentaciji. E pa da izvini Divac i svi koji tako govore N I J E U S P E H ULAZAK u POLUFINALE. Za Evropskog i svetskog prvaka jednostavno NIJE. Osim ako ste zapeli da unistite srpsku kosarku zbog sitnih finansijskih interesa (da prodate ove rezerviste) tako sto cete zadrzati ovaj simbol sunovrata nase kosarke i posle ovog prvenstva takvim izjavama. Ma ni srebro nije uspeh, Jedino cu priznati da sam pogresio ako osvojimo zlato ali to je vise nego fantastika.

sasa

pre 21 godinu

Divac, Djordjevic, Danilovic, Paspalj, Grbovic, Ivo Nakic. Svi iz skoro iste generacije i svi igrali istovremeno u Partizanu koji nije nikada nista bitno osvojio u Evropi u tom periodu. A sve zahvaljujuci treneru pogodi kojem:-)

Ivica KS

pre 21 godinu

Pa super, a sta ja imam od toga sto ste vi krivi, gospodine Vujosevicu??? Ako Partizan i Crna Gora ne mogu drugacije da se pojave u svetu osim na ovaj nacin onda stvarno super. Unistili su nam fudbal, a sada ce i kosarku. Zalosni je da ljudi puni para za sicu prodaju svoje me na ovaj nacin. Avdalovic, Perovic i Ostojic zbog Divca, Bogavac zato sto Hemofarm moze to sebi da priusti, Stojakovic zbog Divca, Gurovic zbog patriotizma, ostali sto moraju... UZAS. I Dejo bi bolju reprezentaciju sastavio.
Ko je nas pobedio??? Kirilenko??? Jedan igrac? I ko jos? Sta ce mo protiv Spanaca?
FIBA, KSSCG, PARTIZAN i ostalu proslost sahraniti i ici dalje...

Nikola

pre 21 godinu

Cinjenica je da nas je pobedio jedan covek,ali je isto tako pokazao kako se igraju velike utakmice.Sto pojedini nasi igraci neznaju.Neka mi neko kaze zasto je taj Pedja Stojakovic toliko dobar.Pa i u NBA uvek podbaci kad ne treba. A sto se ostalih tice neznam sta da kazem mislim da treba dobro da razmisle kako se igra u tom dresu. Kakva je ono odbrana, a o napadu i da ne pricamo. Pa zar Gurovic da stalno skace gde su nam centri. Neznam samo molim boga za cudo da se ne obrukamo.

Sergio inc

pre 21 godinu

Ipak je bolje da sto pre ispadnemo i zabelezimo po mogucstvu, sto veci neuspeh, jer, ako nekom igrom slucaja, a malo je verovatno, osvojimo bronzu, moze se desiti da Masni ostane za Olimpijadu i pozove u tim Danilovicevo dete, koje, boze zdravlja, tek treba da se rodi.

Miki

pre 21 godinu

Pa gde vam je bilo zvezdino dete, Stojakovic???? Direktni rival Kirilenko ga je nadigrao i zato smo izgubili.Sta se kacite za Avdalovica i Ostojica bre? Lako je Pedji bilo da obecava titule kad je igrao Bodiroga.Sad kad je trebao da bude vodja on je gresio kao pocetnik.Istina je kriv je Vujosevic koji ga je drzao u igri.NBA liga je velika zabluda.Sto nam vise igraca bude tamo sve cemo losiji biti.

Pera Kojot

pre 21 godinu

Da li se ova faca potpisana kao "sasa" zeza?
Pola te generacije (Djordjevic Danilovic Nakic) koju si naveo je naravno bila prvak Evrope 1992. sa Obradovicem, a i ostali su par godina pre toga sa Vujosevicem uzeli Kup Koraca, i tukli JUGOPLASTIKU (mora sve velikim za takav tim) za Kup drzave.
Jeste, prvaci Evrope su bili sa Zeljkom Obradovicem, a ne sa Vujuosevicem, ali nije ni Dule za bacanje. Ja mislim da smo svi vec apsolvirali da nije nas najbolji trener, ali kao sto je neko rekao, niko bolji na zalost nije bio zainteresovan.

Aca

pre 21 godinu

Vi mislite da nesto mozemo da uradimo sa 7 debitanata, od kojih je vecina iz Partizana. Cak nam je i selektor "debitant". Vujosevic je poveo toliko Partizanovaca samo da bi se proslavili. Poveo je nekog Bogavca a Rakocevica nije ubedjivao da ostane.

Delije iz Sumadije

pre 21 godinu

Svaka cast onim navijacima Partizana koji su nas u prethodnim komentarima podrzali da je ovo sto je sad trener propast za Srpsku kosarku. Oni su objektivni a ne ovi zapenusani kojima i .... samo ako je iz njihovog tima lepse mirise nego buket cveca. I takvi napadaju i Stojakovica samo zato sto je Zvezdino dete. Alo bre to je najbolji snajperista na planeti vec dve godine(trojkas i kako imate obraza da ga uporedjujete sa Avdalovicem ! ! !). Sa pravim trenerom i Stojakovic ce biti onaj pravi, pa da je tu i Jova Stanojevic i ovaj novi centar Zvezde Djuric, druga bi pesma bila, A sinoc ste i videli da je falio i Rakocevic. Jos jedan pozdrav za objektivne Partizanovce koji ne bi prodali Srpsku reprezentaciju zbog sitnog klubastva, jer da mi i oni sastavljamo tim, i oni dodali nesto bolje nego ovaj, a mi bi tu takodje dodali i Koprivicu i ne bi se svadjali sa ovim nedokazanima.
I jos jedna stvar da se zamisle ovi iz KS SCG
NIKAD MANJU PODRSKU REPREZENTACIJA U JAVNOSTI NIJE IMALA IAKO MEDIJI POKUSAVAJU DA STVORE TAKVU SLIKU. Jednostavno poslusajte komentare kolega sa posla, skole, fakulteta, kafica klubova. Izvinite ali NE TREBA NEVASPITANI zaslepljeni KLUBAS da bude selektor. Ni iz Partizana, ni iz Zvezde, ni iz FMP-a, ni iz Hemofarma. Mora to biti neko neutralan koga cemo svi prihvatiti i da ne forsira svoje rezerviste. Opasno ste se POIGRALI SA ugledom REPREZENTACIJE. Podcenili ste OGROMNU ARMIJU NAVIJACA ZVEZDE, pa i FMP.a hemofarma i svih drugih klubova, Pa i Opet pozdravljamo Dobar deo objektivnih navijaca Partizana.

_Thanatos_

pre 21 godinu

Pa normalno da ste sami krivi za svoj poraz. Koji glupi komentar poraza. No, nista, ima joc vecih umjetnika. Hrvatska je u zadnjoj minuti promasila 8 slobodnih bacanja (niti jedno pogodila) i izgubila sa jedan razlike. Mozda da pocnete zajedno da vjezbate.......

DC

pre 21 godinu

Pa ljudi, ako se secate pre dva dana sam poslao svoj komentar gde sam rekao da nam je Sødertelje prva i poslednja stanica. Imacemo problema i sa Svedjanima
pozdrav iz Osla

pa neznam

pre 21 godinu

Uz svu toleranciju,strucnu analizu dogadja se da nestrucni ljudi vode tim.Slicno je bilo i sa Z.Obradovicem stim sto su njega vadili Djordjevic,Rabraca,Bodiroga svako pojediacno na razlicitim takmicenjima. Neka se neko seti kog igraca je stvorio Z.obradovic.On je isto vodio neke alibi igrace ali zahvaljujuci rezultatima i snazi pojedinaca to je prolazilo.Da sam u pravu govori to da nijedan taj alibi igrac neigra znacajnu ulogu
u nekom timu.To je praksa u svim nazim savezima. Tako je to....
Pesic je jedini posle Ivkovica imao struku i moderan pristup Kosarci uz nedozvoljiv potez da odstrani igraca pre finala,ludilo.Dakle da dovedes Maljkovic sve bi bilo ok,ali onda ovi u savezu nisu glavni itd...Interesi,Licni interesi

Icko, Bec

pre 21 godinu

KK Partizan, pojacan Stojakovicem, Jaricem i Gurovicem, izgubili prvu utakmicu na 33. EP u Svedskoj protiv Rusije sa 95:80. Vujosevic misli da na EP uigrava igrace Partizana za kosarkasku ligu sampiona ... Kada se Bodiroga i ostali budu odmorili, bicemo pravi na Olimpijadi ?

Sasa Dj.

pre 21 godinu

jucerasnja utakmica me podsetila na film "Samson i Dalila". Nasi, kao Samsona sto je ososala Dalila, se osisali i sa kosom nestade snaga.

Ice

pre 21 godinu

Ja bi ipak sacekao sa neumerenim komentarima i dao priliku kosarkasima (koji zele da igraju za reprezentaciju)da se iskupe.
Ajmo, ajde ... (po drugi put!) Srecno

zoka

pre 21 godinu

POKUSAJTE DA SASTAVITE TIM OD ONIH KOJI NISU HTELI , MOGLI(?) ILI ZELELI(!) DA IGRAJU.
DA LI IH JE SRAMOTA ILI VEC LIKUJU ? A ZASTO BI NAM KOSARKA BILA BOLJA OD FUDBALA KAD TRENUTNO ZARADJUJU BOLJE OD FUDBALERA.DA LI JE MOGUCE DA JE I KOSARCI-REPREZENTATIVNOJ- SVE CRNO ILI CRVENO-BELO ?

lexx

pre 21 godinu

Pozdrav svima, navijac sam Zvezde ali mislim da ovom prilikom zaista treba klupske razmirice ostaviti po strani ali to je izgleda nemoguce.Realno iz proslogodisnjih sastava Zvezde I Partizana jedino Milos Vujanic zasluzuje da igra za reprezentaciju svetskog I evropskog sampiona.Svi ostali su manje ili vise dobri klupski igraci koji nicim ne mogu doprineti kvalitetu ozbiljne reprezentacije.Sto se tice naknadnih otkaza Stanojevica I Nikolica ( ako je to uopste tacno ) ja ih podrzavam.Prema Stanojevicu je ucinjena velika nepravda, pa on u Euro ligi igrajuci za Albu ima veci prosek poena nego Milicic I Cabarkapa zajedno u nasoj yuba ligi.Nikolic je konstantno dobar godinama ali je ocigledno izvan kosarkaskih klanova.Takodje mi je potpuno nejasno konstantno pozivanje Tarlaca.On ima iza sebe dve katastrofalne sezone, stalno je pod povredama, zauzima mesto na pripremama I na kraju ni ne otputuje.Ako zanemarimo opravdane izostanke ( Bodiroga, Divac, Tomasevic ) mislim da bi od onih koji fale jedino Radmanovic ozbiljnije podigao kvalitet.Ali I prema njemu su ljudi iz saveza ispali nekorektni.Skandal je da njegovu medalju primi I zadrzi igrac koji je na parketu Indijanapolisa proveo vremena koliko I ja.
Generalno u savezu se radi katstrofalno.Mi nismo uspeli da ozbiljnije “ naplatimo” uspehe nase kosarke.Zamislite da Spanci ili Italijani imaju takve uspehe kako bi to marketinski ispratili.
I sada kada se suocio sa otkazima Dule, koji ipak nije toliko los trener, poziva kompletan Partizan I naravno izaziva ovakve reakcije.Slazem se sa komentarom IMAY da je prvo morao obaviti individualne razgovore a zatim izaci sa spiskom.
Sad tu smo gde smo, Rusi su nas razbili, sa Spancima ce biti nezgodno jaki su I posebno natakareni na nas a valjda necemo doziveti potpuni debakl od Svedjana.

Dejan

pre 21 godinu

Daj bre ljudi,,vise mi se gadi da slusam vase komentare ovde,,kako je ovo propast nase kosarke,,to sam neko ko nema blage veze sa sportom moze tako nesto da prica,

1995 - prvaci evrope
1996 - drugi na olimpijadi
1997 - prvaci evrope
1998 - prvaci sveta
1999 - treci u evropi
2000 - 8 na olipijadi
2001 - prvaci evrope
2002 - prvaci sveta

par zar ce ako sada ne osvojimo medalju ili prvo mesto to biti propast srpske kosarke,ako hoce onda sta je ono sto smo do sada osvojili,pa nemozemo samo mi da budemo prvi bre,,i drugi se spremaju ulazu novac u svoje reprezentacije da i oni budu prvaci evrope u kosarci,pa ne igra se ovo samo zbog nas,pa zar samo mi srbi da se radujemo kao da druge nacije ne postoje,razmislite malo,,ako vam Vujosevic los trener onda se javite vi zavrsite trenersku skolo pa trenirajte vi neki tim ili represzentaciju ako ste toliko pametni.
Ko je od nasih trenera imao hrabrodti da se prihvati posla posle onoliko godina uspeha unazad NIJEDAN,,pa morao je nako da bude zrtveni jarac jer su svi znali da jednom moramo da kiksnemo,da jednom necemo uzeti titulu,i jedino je Vujosevic imao hrabrosti da sedne u fotelju i da istrpi sve kritike ako ne uspe,a posle njega ce sigurno doci neko bolji koga ce svi podrzavati,a vujosevica ce kritikovati kako je on unistio srpsku kosarku.
Jeste li gledali kadete koji su prvaci sveta postali i to bez poraza,jeste li videli univerzijadu na kojoj je igrao maladi tim FMP i svakog protivnika pobedjivao sa 20 poena razlike,,pa ako je to propast srpske kosarke onda ja neznam sta vise da mislim,,a ovo sto igraci odbijaju da igraju to nije zbog trenera nego sto oni sami nisu ti koji hoce da igraju za svoju zemlju nego jure ugoovore i pare po svetu.
Prestanite da jadikujete vise,i spustite se na zemlju

NAPRED PLAVI,DOSTA PUTA STE NAS OBRADOVALI,NIKAD NECU BITI LJUT NA VAS MA STA URADILI,JESTE DA CU BITI RAZOCARAN,ALI KAD SE SETIM DA SMO JOS UVEK NAJJJJACI NA SVETU TO MOJE RAZOCARENJE PRETVARA U POSTOVANJE I RESPEKTOVANJE VAS I VASIH UCINIAKA MA KO DA JE IGRAO.

jao bre

pre 21 godinu

Mislim da bi ova volina od trenera-Dusko Vujosevic trebao pesice da se vrati iz Stockholma,i pored svakog mesta pored kojeg bude prolazio da dobije sut u dupe....
P:S uz put vatreni sam Grobar....

Djenka

pre 21 godinu

Dobro je sto ne gledah tekmu. Ali cak i ako se ne plasiramo nigde zabole me, nasi kosarkasi su mi doneli vise radosti od bilo koje nase selekcije (odbojkasi br.2) tako da kod mene imaju veliki kredit. Mogu sada da izgube i 5 za redom. Jedino je steta sto ovo nije najbolja selekcija koju smo mogli da posaljemo. Sta ces, kakav selektor, takva ekipa.

aca

pre 21 godinu

napred plavi. ovi sto pisu gluposti to su radili i posle poraza na SP u indianapolisu. na kraju su bili najglasniji na doceku sampiona. idemo kako tako do osmine finala a onda ce se videti ko je sampion. vidimo se na doceku sampiona u beogradu posle prvenstva. jaric, stojakovic, drobnjak, koturovic, gurovic - SAMPIONI.

djura.net

pre 21 godinu

bravooo!!!! prvi put u zivotu ne navijam za reprezentaciju!!! svaka cast svima u njoj i oko nje a narocito perovicu, ostojicu i avdalovicu... vujosevic i nije tako lose resenje za reprezentaciju, ali pomenuti grobari jesu!!! samo tako nastavite i dalje!!!

mirsad tyrkdzan

pre 21 godinu

ovoje za one koji blate Vujosevica
kao prvo dali su culi za Divca,Djordjevica(koji je bio izbacen iz zvezde kao ne talentovan pa ga je on uzeo u partizan jer je prepoznao njegov talenat)Danilovica i ostale pre nego sto su dosli u prvi tim partizana,nisu,oni su postali igraci u tom partizanu i pod tim trenerom,takodje Vujanic,on je bio veliki talenat ali ko ga je stvorio u igraca(posle prve lose sezone u Partizanuu evroligi je davao po 30 i kusur poena tliko nije davao ni u nasoj ligi dok je igrao za zvezdu,da da taj Dule koga vi blatite
a juce je izgubio utakmicu Pedja,koji je kao i mnogo puta pre kada se lomila utakmica, izgubio 2 lopte a u 2. poluvremenu nije dao ni jedan kos a da ga je Dule izbacio onda bi cigani rekli gura samo partizanovce pa zar je trener kriv kada mu najbolji igrac izgubi utakmicu jel vidite sta je Kirilenko uradio da je on imao Pedjin ucinak a Pedja njegov zar mislite da bi SCG izgubila naravno da nebi,da je Pesicu podbacio Bodiroga mi nebi pobedili Argentinu dzaba i Pesic i svi drugi terneri,igraci igraju utakmice to treba da znate

varazdinec

pre 21 godinu

E sad, ne znas koje je gore: izgubiti uvjerljivo sa 15 razlike (kao vi) ili sa polaganjem u kos na 2.7 sekundi prije kraja (kao mi). I kod vas i kod nas raspad sistema u medijima (zanimljivo, zar ne!!!), ali ima jos utakmica jer je prvenstvo duuuugo. Na kraju cemo vidjeti tko je gdje, a do tada navijam i za vase (SiCG) i za nase (HR). Pozdrav svim prijateljima sporta!!!

navijacinabaterije

pre 21 godinu

LJUDI SMIRITE SE.IZGLEDA DA SU NEKI JEDVA
DOCEKALI DA PLJUJU PO REPREZENTACIJI.
SJETITE SE KO VAM JE DONIJEO ONE SILNE
RADOSTI ZADNJIH GODINA.
TO JE BIO PARTIZAN U LIKU REPREZENTACIJE.
TAD SE NISTE BUNILI STO SU U REPR. SVI BIVSI ILI
SADASNJI IGRACI PARTIZANA.
CIGANI ZNAM DA OCEKUJETE MNOGO OD KOSAR. REPR.
JER NEMATE STA DRUGO DA PRATITE, SMIRITE SE
I DRUGI IGRAJU KOSARKU.
AKO NE BUDEMO PRVI SAD BICEMO USKORO A VI CE TE DA
BUDETE PRVI NA TRGU DA BI PROSLAVILI.

Uros

pre 21 godinu

Vujosevic nikako ne moze da reprezentuje ni mesnu zajednicu. Mene je sramota takvih ljudi sto predstavljaju Srbiju. Nije on kriv sto je takav seljak, ali seljaka lepo na traktor, pa na njivu itd. Cak i ne ulazeci u strucne kvalitete (koji ne smeju da budu jedini kriterijum)na prvi pogled se vidi da mu nekako nije mesto na bilo kakvoj reprezantativnoj funkciji. A on bas na najvazniju. Ni ja se ne bi odazvao takvom coveku. A kao trener pokazo je kako se stvara najruznija kosarka u istoriji Partizana: Vujanicu uzmi loptu, idi na levi ulaz desnom rukom ako prethodno ne izboris faul. Bilans: smrdljivi Slask nas je 2 puta dobio, Vujanic prvi strelac, ubedljivo najvise slobodnih bacanja. Ostavka na svim nivoima!!!

lima

pre 21 godinu

Braco SRBI ,s obzirom da se radujete kad pobedimo u fudbalu neki Vels ,koji ranije nije smeo ni da istrci na teren ,i to radi plasmana na neko veliko takmicenje gde cemo primati 5-6 komada ako odemo (sumnjam),a pljujete KOSARKASE (bilo koje) koji eto ljudi izgubili i oni neku utakmicu na tim velikim takmicenjima mogu da kazem samo jedno.KAKO CEMO SVI ZAJEDNO POSTATI JEDNO PLEME KAO KURDI STO SU DANAS ,JER NASE LICEMERSTVO KOJE NAS PRATI U SVIM SFERAMA ZIVOTA NIJE NISTA BOLJE NI ZASLUZILO .POZDRAVA KOSARKASIMA.ZIVELI.

Lazar

pre 21 godinu

Cemu drama pa ovo su ipak prvi macici, samo da nisu i poslednji.
A svi dobro znamo gde oni zavrsavaju po onoj narodnoj.
I onako uzgred pa zar je danas moguce nekoga uvrediti kad mu kazes "gospodine", ipak je to iz nekih proslih vremena mozda bi upalilo "druze" ili neto slicno.

zoka

pre 21 godinu

CLANAK SA SAJTA EUROBASKET.COM
1st level: Serbia
The strongest team in Europe. Still. Despite everything. Not as convincing as in 2001, but until someone prove different, Serbia is the favorite to win any game in the EC and therefore win the gold. A loss of Serbia to any 2nd level team will be a surprise (big or small), a big headline for sure, while a loss to a 3rd level team will have the same effects of an earthquake, unthinkable and a huge sensation. In other words, in a bad game Serbia can lose to a 2nd level team, but no matter what, under no circumstances, it cannot allow itself a loss to a 3rd level team. In a way that's the biggest difference between Serbia and the 2nd level teams.

Nikola

pre 21 godinu

Za sve koji misle da ovde ljudi pljuju po reprezentaciji samo jedno .
Ja sam 10 godina pljuvao i vikao po S.Milosevicu ali to ne znaci da sam pljuvao po Srbiji. Pogledajte malo dalje ljudi su gnevni i ogorceni na one koji vode tim a ne tim.
Pozdrav

maestro

pre 21 godinu

SAMI SMO krivi!- da li se ova kretencina to sali? Pa ko je to sve kriv? Ostojic i Avdalovic nisu krivi sto nisu za Basket. Kriv je onaj, ko ih je pozvao.

Ovo takmicenje bih trebalo da sluzi da se dobro pripremimo za OI u Atini, da vidimo ko od mladjih moze u Grcku. Ali ovo EP je samo ozbiljnija priprema KK Partizana. Nista drugo.

Igor

pre 21 godinu

Bravo partizani unistili ste nam i kosarkasku reprenzentaciju.Hvala ti Danilovicu,
Vujosevicu,Vujanicu,cobane Ostojicu,Avdalovicu.
AVAVNTI STELLA ROSSA!!!!!!!!!!!11

NS

pre 21 godinu

Ne znam sto se sad svi tripujete i pljujete po igracima, momci su igrali koliko je u njihovoj moci a realno je da ovaj tim ne moze bolje od ovoga(mozda malo). Vreme je da shvatimo da je imamo zaista prosecan tim a da ovi bolidi iz KSSCG konacno shvate da moraju daleko ozbiljnije da se pozabave reprezentacijom, trenerom, razgovorima sa igracima.. Vujosevic je zaista retko antipatican covek(inace grobar sam), realno je da je dosta igraca odbilo da igra zbog njega.Ne pravdam te igrace ali se uvek mora razmisljati da se za trenera stavi neko ko ima smeka i neko koga svi postuju.

coolboy

pre 21 godinu

Nije ni cudo kad je Vujosevic poveo drugu postavu Partizana pojacanu za Stojakovica i Jarica ne europsko prvenstvo... Mi ako izborimo trece mesto bice dobro.

Dejan

pre 21 godinu

Dule, ne koristi mnozinu, ne svaljuj krivicu na drugog! Ti si jedini i iskljucivi krivac za ovaj poraz, i za sve druge koji ce uslediti sa tobom na klupi! Nisi trebao ni zasluzivao (svojim dosadasnjim internacionalnim "uspesima") selektorsko mesto, ali ti ga ipak isposlovase tvoji puleni iz Partizana. Lepo sam ti (kao i dosta drugih) predlagao pre prvenstva da se povuces i ustupis mesto boljem, ali ti i dalje glavom kroza zid! I sta sad? Ajde sto ces ti da se obrukas, tu nema nista novo! Ali, zemlju nam brukas, rusis kosarkaski ugled stican zadnjih 40 godina, materijalizovan u brojnim medaljama! Da li si ti svestan sta radis covece?

Zeka

pre 21 godinu

Jedini problem je Vujosevic. Igraci nisu krivi skoro uopste mada Stojakovic nije rodjen da bude lider, a Jaric veze nema, svi ostali u okviru svojih mogucnosti. Sada se vidi koliko je jadan nas savez kad su morali Vujosevica da dovedu, inace uzasno antipaticnog coveka. Dobijamo Svedjane, gubimo od Spanaca 20 razlike i ispadamo u prvoj sledecoj rundi.

Gasa

pre 21 godinu

"Ovaj poraz je tezak jer je izrazen velikom razlikom." Pa naravno da je tezak kada nije bilo trenera da vidi da je utakmica izgubljena i da ne treba bezglavo praviti faulove cak i 7 sekundi pre kraja... Momci su odigrali koliko su mogli ali je evidentno da Stojakovic i Gurovic ne mogu sami da dobiju utakmicu, posebno kada nema uigranih akcija (sto verovatno ide selektoru na dusu). Veliki sam navijac Partizana ali ne "mirisem" nimalo Vujosevica i...neka nam Bog pomogne na ovom Evropskom prvenstvu.

Pravi Glas Razuma

pre 21 godinu

Nismo SAM(I) Nego je SAM kriv za sramotni poraz. Normalno kada su mu rezervisti i poslusnici kosarkasi koje treba da proda, u reprezentaciji. E pa da izvini Divac i svi koji tako govore N I J E U S P E H ULAZAK u POLUFINALE. Za Evropskog i svetskog prvaka jednostavno NIJE. Osim ako ste zapeli da unistite srpsku kosarku zbog sitnih finansijskih interesa (da prodate ove rezerviste) tako sto cete zadrzati ovaj simbol sunovrata nase kosarke i posle ovog prvenstva takvim izjavama. Ma ni srebro nije uspeh, Jedino cu priznati da sam pogresio ako osvojimo zlato ali to je vise nego fantastika.

sasa

pre 21 godinu

Divac, Djordjevic, Danilovic, Paspalj, Grbovic, Ivo Nakic. Svi iz skoro iste generacije i svi igrali istovremeno u Partizanu koji nije nikada nista bitno osvojio u Evropi u tom periodu. A sve zahvaljujuci treneru pogodi kojem:-)

Ivica KS

pre 21 godinu

Pa super, a sta ja imam od toga sto ste vi krivi, gospodine Vujosevicu??? Ako Partizan i Crna Gora ne mogu drugacije da se pojave u svetu osim na ovaj nacin onda stvarno super. Unistili su nam fudbal, a sada ce i kosarku. Zalosni je da ljudi puni para za sicu prodaju svoje me na ovaj nacin. Avdalovic, Perovic i Ostojic zbog Divca, Bogavac zato sto Hemofarm moze to sebi da priusti, Stojakovic zbog Divca, Gurovic zbog patriotizma, ostali sto moraju... UZAS. I Dejo bi bolju reprezentaciju sastavio.
Ko je nas pobedio??? Kirilenko??? Jedan igrac? I ko jos? Sta ce mo protiv Spanaca?
FIBA, KSSCG, PARTIZAN i ostalu proslost sahraniti i ici dalje...

Nikola

pre 21 godinu

Cinjenica je da nas je pobedio jedan covek,ali je isto tako pokazao kako se igraju velike utakmice.Sto pojedini nasi igraci neznaju.Neka mi neko kaze zasto je taj Pedja Stojakovic toliko dobar.Pa i u NBA uvek podbaci kad ne treba. A sto se ostalih tice neznam sta da kazem mislim da treba dobro da razmisle kako se igra u tom dresu. Kakva je ono odbrana, a o napadu i da ne pricamo. Pa zar Gurovic da stalno skace gde su nam centri. Neznam samo molim boga za cudo da se ne obrukamo.

Sergio inc

pre 21 godinu

Ipak je bolje da sto pre ispadnemo i zabelezimo po mogucstvu, sto veci neuspeh, jer, ako nekom igrom slucaja, a malo je verovatno, osvojimo bronzu, moze se desiti da Masni ostane za Olimpijadu i pozove u tim Danilovicevo dete, koje, boze zdravlja, tek treba da se rodi.

Miki

pre 21 godinu

Pa gde vam je bilo zvezdino dete, Stojakovic???? Direktni rival Kirilenko ga je nadigrao i zato smo izgubili.Sta se kacite za Avdalovica i Ostojica bre? Lako je Pedji bilo da obecava titule kad je igrao Bodiroga.Sad kad je trebao da bude vodja on je gresio kao pocetnik.Istina je kriv je Vujosevic koji ga je drzao u igri.NBA liga je velika zabluda.Sto nam vise igraca bude tamo sve cemo losiji biti.

Pera Kojot

pre 21 godinu

Da li se ova faca potpisana kao "sasa" zeza?
Pola te generacije (Djordjevic Danilovic Nakic) koju si naveo je naravno bila prvak Evrope 1992. sa Obradovicem, a i ostali su par godina pre toga sa Vujosevicem uzeli Kup Koraca, i tukli JUGOPLASTIKU (mora sve velikim za takav tim) za Kup drzave.
Jeste, prvaci Evrope su bili sa Zeljkom Obradovicem, a ne sa Vujuosevicem, ali nije ni Dule za bacanje. Ja mislim da smo svi vec apsolvirali da nije nas najbolji trener, ali kao sto je neko rekao, niko bolji na zalost nije bio zainteresovan.

Aca

pre 21 godinu

Vi mislite da nesto mozemo da uradimo sa 7 debitanata, od kojih je vecina iz Partizana. Cak nam je i selektor "debitant". Vujosevic je poveo toliko Partizanovaca samo da bi se proslavili. Poveo je nekog Bogavca a Rakocevica nije ubedjivao da ostane.

Delije iz Sumadije

pre 21 godinu

Svaka cast onim navijacima Partizana koji su nas u prethodnim komentarima podrzali da je ovo sto je sad trener propast za Srpsku kosarku. Oni su objektivni a ne ovi zapenusani kojima i .... samo ako je iz njihovog tima lepse mirise nego buket cveca. I takvi napadaju i Stojakovica samo zato sto je Zvezdino dete. Alo bre to je najbolji snajperista na planeti vec dve godine(trojkas i kako imate obraza da ga uporedjujete sa Avdalovicem ! ! !). Sa pravim trenerom i Stojakovic ce biti onaj pravi, pa da je tu i Jova Stanojevic i ovaj novi centar Zvezde Djuric, druga bi pesma bila, A sinoc ste i videli da je falio i Rakocevic. Jos jedan pozdrav za objektivne Partizanovce koji ne bi prodali Srpsku reprezentaciju zbog sitnog klubastva, jer da mi i oni sastavljamo tim, i oni dodali nesto bolje nego ovaj, a mi bi tu takodje dodali i Koprivicu i ne bi se svadjali sa ovim nedokazanima.
I jos jedna stvar da se zamisle ovi iz KS SCG
NIKAD MANJU PODRSKU REPREZENTACIJA U JAVNOSTI NIJE IMALA IAKO MEDIJI POKUSAVAJU DA STVORE TAKVU SLIKU. Jednostavno poslusajte komentare kolega sa posla, skole, fakulteta, kafica klubova. Izvinite ali NE TREBA NEVASPITANI zaslepljeni KLUBAS da bude selektor. Ni iz Partizana, ni iz Zvezde, ni iz FMP-a, ni iz Hemofarma. Mora to biti neko neutralan koga cemo svi prihvatiti i da ne forsira svoje rezerviste. Opasno ste se POIGRALI SA ugledom REPREZENTACIJE. Podcenili ste OGROMNU ARMIJU NAVIJACA ZVEZDE, pa i FMP.a hemofarma i svih drugih klubova, Pa i Opet pozdravljamo Dobar deo objektivnih navijaca Partizana.

_Thanatos_

pre 21 godinu

Pa normalno da ste sami krivi za svoj poraz. Koji glupi komentar poraza. No, nista, ima joc vecih umjetnika. Hrvatska je u zadnjoj minuti promasila 8 slobodnih bacanja (niti jedno pogodila) i izgubila sa jedan razlike. Mozda da pocnete zajedno da vjezbate.......

DC

pre 21 godinu

Pa ljudi, ako se secate pre dva dana sam poslao svoj komentar gde sam rekao da nam je Sødertelje prva i poslednja stanica. Imacemo problema i sa Svedjanima
pozdrav iz Osla

pa neznam

pre 21 godinu

Uz svu toleranciju,strucnu analizu dogadja se da nestrucni ljudi vode tim.Slicno je bilo i sa Z.Obradovicem stim sto su njega vadili Djordjevic,Rabraca,Bodiroga svako pojediacno na razlicitim takmicenjima. Neka se neko seti kog igraca je stvorio Z.obradovic.On je isto vodio neke alibi igrace ali zahvaljujuci rezultatima i snazi pojedinaca to je prolazilo.Da sam u pravu govori to da nijedan taj alibi igrac neigra znacajnu ulogu
u nekom timu.To je praksa u svim nazim savezima. Tako je to....
Pesic je jedini posle Ivkovica imao struku i moderan pristup Kosarci uz nedozvoljiv potez da odstrani igraca pre finala,ludilo.Dakle da dovedes Maljkovic sve bi bilo ok,ali onda ovi u savezu nisu glavni itd...Interesi,Licni interesi

Icko, Bec

pre 21 godinu

KK Partizan, pojacan Stojakovicem, Jaricem i Gurovicem, izgubili prvu utakmicu na 33. EP u Svedskoj protiv Rusije sa 95:80. Vujosevic misli da na EP uigrava igrace Partizana za kosarkasku ligu sampiona ... Kada se Bodiroga i ostali budu odmorili, bicemo pravi na Olimpijadi ?

Sasa Dj.

pre 21 godinu

jucerasnja utakmica me podsetila na film "Samson i Dalila". Nasi, kao Samsona sto je ososala Dalila, se osisali i sa kosom nestade snaga.

Ice

pre 21 godinu

Ja bi ipak sacekao sa neumerenim komentarima i dao priliku kosarkasima (koji zele da igraju za reprezentaciju)da se iskupe.
Ajmo, ajde ... (po drugi put!) Srecno

zoka

pre 21 godinu

POKUSAJTE DA SASTAVITE TIM OD ONIH KOJI NISU HTELI , MOGLI(?) ILI ZELELI(!) DA IGRAJU.
DA LI IH JE SRAMOTA ILI VEC LIKUJU ? A ZASTO BI NAM KOSARKA BILA BOLJA OD FUDBALA KAD TRENUTNO ZARADJUJU BOLJE OD FUDBALERA.DA LI JE MOGUCE DA JE I KOSARCI-REPREZENTATIVNOJ- SVE CRNO ILI CRVENO-BELO ?

lexx

pre 21 godinu

Pozdrav svima, navijac sam Zvezde ali mislim da ovom prilikom zaista treba klupske razmirice ostaviti po strani ali to je izgleda nemoguce.Realno iz proslogodisnjih sastava Zvezde I Partizana jedino Milos Vujanic zasluzuje da igra za reprezentaciju svetskog I evropskog sampiona.Svi ostali su manje ili vise dobri klupski igraci koji nicim ne mogu doprineti kvalitetu ozbiljne reprezentacije.Sto se tice naknadnih otkaza Stanojevica I Nikolica ( ako je to uopste tacno ) ja ih podrzavam.Prema Stanojevicu je ucinjena velika nepravda, pa on u Euro ligi igrajuci za Albu ima veci prosek poena nego Milicic I Cabarkapa zajedno u nasoj yuba ligi.Nikolic je konstantno dobar godinama ali je ocigledno izvan kosarkaskih klanova.Takodje mi je potpuno nejasno konstantno pozivanje Tarlaca.On ima iza sebe dve katastrofalne sezone, stalno je pod povredama, zauzima mesto na pripremama I na kraju ni ne otputuje.Ako zanemarimo opravdane izostanke ( Bodiroga, Divac, Tomasevic ) mislim da bi od onih koji fale jedino Radmanovic ozbiljnije podigao kvalitet.Ali I prema njemu su ljudi iz saveza ispali nekorektni.Skandal je da njegovu medalju primi I zadrzi igrac koji je na parketu Indijanapolisa proveo vremena koliko I ja.
Generalno u savezu se radi katstrofalno.Mi nismo uspeli da ozbiljnije “ naplatimo” uspehe nase kosarke.Zamislite da Spanci ili Italijani imaju takve uspehe kako bi to marketinski ispratili.
I sada kada se suocio sa otkazima Dule, koji ipak nije toliko los trener, poziva kompletan Partizan I naravno izaziva ovakve reakcije.Slazem se sa komentarom IMAY da je prvo morao obaviti individualne razgovore a zatim izaci sa spiskom.
Sad tu smo gde smo, Rusi su nas razbili, sa Spancima ce biti nezgodno jaki su I posebno natakareni na nas a valjda necemo doziveti potpuni debakl od Svedjana.

Dejan

pre 21 godinu

Daj bre ljudi,,vise mi se gadi da slusam vase komentare ovde,,kako je ovo propast nase kosarke,,to sam neko ko nema blage veze sa sportom moze tako nesto da prica,

1995 - prvaci evrope
1996 - drugi na olimpijadi
1997 - prvaci evrope
1998 - prvaci sveta
1999 - treci u evropi
2000 - 8 na olipijadi
2001 - prvaci evrope
2002 - prvaci sveta

par zar ce ako sada ne osvojimo medalju ili prvo mesto to biti propast srpske kosarke,ako hoce onda sta je ono sto smo do sada osvojili,pa nemozemo samo mi da budemo prvi bre,,i drugi se spremaju ulazu novac u svoje reprezentacije da i oni budu prvaci evrope u kosarci,pa ne igra se ovo samo zbog nas,pa zar samo mi srbi da se radujemo kao da druge nacije ne postoje,razmislite malo,,ako vam Vujosevic los trener onda se javite vi zavrsite trenersku skolo pa trenirajte vi neki tim ili represzentaciju ako ste toliko pametni.
Ko je od nasih trenera imao hrabrodti da se prihvati posla posle onoliko godina uspeha unazad NIJEDAN,,pa morao je nako da bude zrtveni jarac jer su svi znali da jednom moramo da kiksnemo,da jednom necemo uzeti titulu,i jedino je Vujosevic imao hrabrosti da sedne u fotelju i da istrpi sve kritike ako ne uspe,a posle njega ce sigurno doci neko bolji koga ce svi podrzavati,a vujosevica ce kritikovati kako je on unistio srpsku kosarku.
Jeste li gledali kadete koji su prvaci sveta postali i to bez poraza,jeste li videli univerzijadu na kojoj je igrao maladi tim FMP i svakog protivnika pobedjivao sa 20 poena razlike,,pa ako je to propast srpske kosarke onda ja neznam sta vise da mislim,,a ovo sto igraci odbijaju da igraju to nije zbog trenera nego sto oni sami nisu ti koji hoce da igraju za svoju zemlju nego jure ugoovore i pare po svetu.
Prestanite da jadikujete vise,i spustite se na zemlju

NAPRED PLAVI,DOSTA PUTA STE NAS OBRADOVALI,NIKAD NECU BITI LJUT NA VAS MA STA URADILI,JESTE DA CU BITI RAZOCARAN,ALI KAD SE SETIM DA SMO JOS UVEK NAJJJJACI NA SVETU TO MOJE RAZOCARENJE PRETVARA U POSTOVANJE I RESPEKTOVANJE VAS I VASIH UCINIAKA MA KO DA JE IGRAO.

jao bre

pre 21 godinu

Mislim da bi ova volina od trenera-Dusko Vujosevic trebao pesice da se vrati iz Stockholma,i pored svakog mesta pored kojeg bude prolazio da dobije sut u dupe....
P:S uz put vatreni sam Grobar....

Djenka

pre 21 godinu

Dobro je sto ne gledah tekmu. Ali cak i ako se ne plasiramo nigde zabole me, nasi kosarkasi su mi doneli vise radosti od bilo koje nase selekcije (odbojkasi br.2) tako da kod mene imaju veliki kredit. Mogu sada da izgube i 5 za redom. Jedino je steta sto ovo nije najbolja selekcija koju smo mogli da posaljemo. Sta ces, kakav selektor, takva ekipa.

aca

pre 21 godinu

napred plavi. ovi sto pisu gluposti to su radili i posle poraza na SP u indianapolisu. na kraju su bili najglasniji na doceku sampiona. idemo kako tako do osmine finala a onda ce se videti ko je sampion. vidimo se na doceku sampiona u beogradu posle prvenstva. jaric, stojakovic, drobnjak, koturovic, gurovic - SAMPIONI.

djura.net

pre 21 godinu

bravooo!!!! prvi put u zivotu ne navijam za reprezentaciju!!! svaka cast svima u njoj i oko nje a narocito perovicu, ostojicu i avdalovicu... vujosevic i nije tako lose resenje za reprezentaciju, ali pomenuti grobari jesu!!! samo tako nastavite i dalje!!!

mirsad tyrkdzan

pre 21 godinu

ovoje za one koji blate Vujosevica
kao prvo dali su culi za Divca,Djordjevica(koji je bio izbacen iz zvezde kao ne talentovan pa ga je on uzeo u partizan jer je prepoznao njegov talenat)Danilovica i ostale pre nego sto su dosli u prvi tim partizana,nisu,oni su postali igraci u tom partizanu i pod tim trenerom,takodje Vujanic,on je bio veliki talenat ali ko ga je stvorio u igraca(posle prve lose sezone u Partizanuu evroligi je davao po 30 i kusur poena tliko nije davao ni u nasoj ligi dok je igrao za zvezdu,da da taj Dule koga vi blatite
a juce je izgubio utakmicu Pedja,koji je kao i mnogo puta pre kada se lomila utakmica, izgubio 2 lopte a u 2. poluvremenu nije dao ni jedan kos a da ga je Dule izbacio onda bi cigani rekli gura samo partizanovce pa zar je trener kriv kada mu najbolji igrac izgubi utakmicu jel vidite sta je Kirilenko uradio da je on imao Pedjin ucinak a Pedja njegov zar mislite da bi SCG izgubila naravno da nebi,da je Pesicu podbacio Bodiroga mi nebi pobedili Argentinu dzaba i Pesic i svi drugi terneri,igraci igraju utakmice to treba da znate

varazdinec

pre 21 godinu

E sad, ne znas koje je gore: izgubiti uvjerljivo sa 15 razlike (kao vi) ili sa polaganjem u kos na 2.7 sekundi prije kraja (kao mi). I kod vas i kod nas raspad sistema u medijima (zanimljivo, zar ne!!!), ali ima jos utakmica jer je prvenstvo duuuugo. Na kraju cemo vidjeti tko je gdje, a do tada navijam i za vase (SiCG) i za nase (HR). Pozdrav svim prijateljima sporta!!!

navijacinabaterije

pre 21 godinu

LJUDI SMIRITE SE.IZGLEDA DA SU NEKI JEDVA
DOCEKALI DA PLJUJU PO REPREZENTACIJI.
SJETITE SE KO VAM JE DONIJEO ONE SILNE
RADOSTI ZADNJIH GODINA.
TO JE BIO PARTIZAN U LIKU REPREZENTACIJE.
TAD SE NISTE BUNILI STO SU U REPR. SVI BIVSI ILI
SADASNJI IGRACI PARTIZANA.
CIGANI ZNAM DA OCEKUJETE MNOGO OD KOSAR. REPR.
JER NEMATE STA DRUGO DA PRATITE, SMIRITE SE
I DRUGI IGRAJU KOSARKU.
AKO NE BUDEMO PRVI SAD BICEMO USKORO A VI CE TE DA
BUDETE PRVI NA TRGU DA BI PROSLAVILI.

Uros

pre 21 godinu

Vujosevic nikako ne moze da reprezentuje ni mesnu zajednicu. Mene je sramota takvih ljudi sto predstavljaju Srbiju. Nije on kriv sto je takav seljak, ali seljaka lepo na traktor, pa na njivu itd. Cak i ne ulazeci u strucne kvalitete (koji ne smeju da budu jedini kriterijum)na prvi pogled se vidi da mu nekako nije mesto na bilo kakvoj reprezantativnoj funkciji. A on bas na najvazniju. Ni ja se ne bi odazvao takvom coveku. A kao trener pokazo je kako se stvara najruznija kosarka u istoriji Partizana: Vujanicu uzmi loptu, idi na levi ulaz desnom rukom ako prethodno ne izboris faul. Bilans: smrdljivi Slask nas je 2 puta dobio, Vujanic prvi strelac, ubedljivo najvise slobodnih bacanja. Ostavka na svim nivoima!!!

lima

pre 21 godinu

Braco SRBI ,s obzirom da se radujete kad pobedimo u fudbalu neki Vels ,koji ranije nije smeo ni da istrci na teren ,i to radi plasmana na neko veliko takmicenje gde cemo primati 5-6 komada ako odemo (sumnjam),a pljujete KOSARKASE (bilo koje) koji eto ljudi izgubili i oni neku utakmicu na tim velikim takmicenjima mogu da kazem samo jedno.KAKO CEMO SVI ZAJEDNO POSTATI JEDNO PLEME KAO KURDI STO SU DANAS ,JER NASE LICEMERSTVO KOJE NAS PRATI U SVIM SFERAMA ZIVOTA NIJE NISTA BOLJE NI ZASLUZILO .POZDRAVA KOSARKASIMA.ZIVELI.

Lazar

pre 21 godinu

Cemu drama pa ovo su ipak prvi macici, samo da nisu i poslednji.
A svi dobro znamo gde oni zavrsavaju po onoj narodnoj.
I onako uzgred pa zar je danas moguce nekoga uvrediti kad mu kazes "gospodine", ipak je to iz nekih proslih vremena mozda bi upalilo "druze" ili neto slicno.

zoka

pre 21 godinu

CLANAK SA SAJTA EUROBASKET.COM
1st level: Serbia
The strongest team in Europe. Still. Despite everything. Not as convincing as in 2001, but until someone prove different, Serbia is the favorite to win any game in the EC and therefore win the gold. A loss of Serbia to any 2nd level team will be a surprise (big or small), a big headline for sure, while a loss to a 3rd level team will have the same effects of an earthquake, unthinkable and a huge sensation. In other words, in a bad game Serbia can lose to a 2nd level team, but no matter what, under no circumstances, it cannot allow itself a loss to a 3rd level team. In a way that's the biggest difference between Serbia and the 2nd level teams.

Nikola

pre 21 godinu

Za sve koji misle da ovde ljudi pljuju po reprezentaciji samo jedno .
Ja sam 10 godina pljuvao i vikao po S.Milosevicu ali to ne znaci da sam pljuvao po Srbiji. Pogledajte malo dalje ljudi su gnevni i ogorceni na one koji vode tim a ne tim.
Pozdrav

maestro

pre 21 godinu

SAMI SMO krivi!- da li se ova kretencina to sali? Pa ko je to sve kriv? Ostojic i Avdalovic nisu krivi sto nisu za Basket. Kriv je onaj, ko ih je pozvao.

Ovo takmicenje bih trebalo da sluzi da se dobro pripremimo za OI u Atini, da vidimo ko od mladjih moze u Grcku. Ali ovo EP je samo ozbiljnija priprema KK Partizana. Nista drugo.