Nedelja, 19.12.2021.

10:35

Borjan potvrdio da ide: Razlozi su dublji i veći

Golman Crvene zvezde Milan Borjan potvrdio je da definitivno odlazi sa "Marakane".

Autor: MS  |  Izvor: B92

Borjan potvrdio da ide: Razlozi su dublji i veæi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

135 Komentari

Sortiraj po:

Nenaf Mijajlovic

pre 3 godine

Milan Borjan je obelezio jednu lepu Zvezdinu epizodu,zelim mu puno uspeha i srece odlicno je da je nasao aganzman da unovci svoje kvalitete!
Podrska za Milana Birjana i njegov stav!!!!

hm

pre 3 godine

Ko je taj Borjan,koje usoebe ima u zvezdi,dva ucesca u LS i to je to...
Terzic reprezenativac jugoslavije 68 puta,postigao 30 golova,tri ucesca na SP i 2 na Ep...
Stankovic najmladji ucesnik SP od kada se igra Boginja,najvise datih golova u zvezdi,i mislim da su ga prosle godine proglasili za najboljeg stranog igraca van italije posle maradone..
Toliko,ko treba da idlucuje u zvezdi

Čola

pre 3 godine

Kada bi bilo koji nas klub imao 5 miliona navijaca, samo na kontu toga bi budzet u startu bio 50 miliona evra. Sinovac, u Srbiji trenutno zivi jedva preko 5 miliona ljudi, na poslednjoj Zvezdinoj utakmici sa Surdulicom je bilo 2000, u kom svetu ti zivis? Znas li ti sta je 5 miliona ljudi? Samo 1% od toga da dolazi na utakmice to je 50 000, pun kapacitet stadiona.
(nbg, 19. decembar 2021 15:17)

Da li si video da kada Nole igra na AO, USO, Kanadi uvek crveno beli dresovi. Nije važno ko dolazi na utakmice. Kada treba napuni se stadion dok kod tvog kluba nikada pun vojni stadion. Danas zap tribina prazna. Plaše se oni u loži

nbg

pre 3 godine

(nbg, 19. decembar 2021 15:17 Imaš isti problem kao i Borjan. CZ nije samo trenutna uprava, direktor , treneri , igrači i navijači na utakmici. 6 miliona Srba živi u Srbiji i 4 miliona širom sveta. 70 % ih navija za CZ. To je naročito nama preko okeana religijsko i nacionalno opredeljenje. Možda je njegovoj gospođi CZvezda par navijača sa severa, ali sinovac , CZ je institucija svakolikog Srpstva i jedan kanadski reprezentativac , ako pokuša da se stavi iznad Kluba sa par vođa navijača , može samo da isp....
(VUK, 19. decembar 2021 15:56)
Odlicno, samo imam jedno pitanje za milione vas vaskolikih i preko okeana, zasto godisnje ne uplatite 10 $ klubske clanarine, ne bi bilo dinara duga, a budzet bi bio par desetina miliona? Sine, tebi je mozak ispran, 90% od tih 5 miliona ne zna ni ko je trener Zvezde, a ne nesto drugo...

Jovan

pre 3 godine

Stankoviću, budi muško i priznaj da su izgubljene utakmice delo tvog neznanja, loših izmena i procena a ne da napadaš sve ostale za svoj neuspeh i neznanje! Zvezda je život a ti samo nebitan lik u prolazu, idi pa se uči na Sampdoriji ako ti se ne sviđa ovde i ako ne možeš da podneseš teret i pritisak koji nosi jedan ovako veliki klub!
(POP, 19. decembar 2021 14:57

Jeli trener kriv što se promaši penal, što se iz sijaset šansi ne da ni jedan gol, što rezervisti koji su prvotimci ne mogu da sačuvaju rezultat

nbg

pre 3 godine

Gospodin je pobrkao lončiće. Ne postiji kkub kiji se taimiči a zove se navijači CZ. Takmiči se klub . Dodvoravanje navijačima je upravo inicijalna kapisla problema. Ne trči Birjan kid svuh navijača. Zna in dobro kome se klanja u čiju ima zaštitu. Za CZ navija oko 5 miliona navijača u Srbiji i širim sveta. Uvređeni golmana isključivo igra i kimunicira samo sa najtvrđim jezgrom Severa. Tu ima deseraj hiljada fanatičnih navijača. Oni ne plaćaju karte, klub im finansira koreografije, plaća putovanja na utakmice, osniva firme gde ne rade a primaju plate. Imaju besplatnu pravnu pomoć kad dođu u sukob sa zakonom. Iz razloga preuzimanja još veće kontrole nad klubom i pritiskom na tek osvojene milione evra , napravljen je slučaj Borjan. Momak je igrao za Crvenu Zvezdu , a ne za sever.
(VUK, 19. decembar 2021 15:05)
Kada bi bilo koji nas klub imao 5 miliona navijaca, samo na kontu toga bi budzet u startu bio 50 miliona evra. Sinovac, u Srbiji trenutno zivi jedva preko 5 miliona ljudi, na poslednjoj Zvezdinoj utakmici sa Surdulicom je bilo 2000, u kom svetu ti zivis? Znas li ti sta je 5 miliona ljudi? Samo 1% od toga da dolazi na utakmice to je 50 000, pun kapacitet stadiona.

VUK

pre 3 godine

Gospodin je pobrkao lončiće. Ne postiji kkub kiji se taimiči a zove se navijači CZ. Takmiči se klub . Dodvoravanje navijačima je upravo inicijalna kapisla problema. Ne trči Birjan kid svuh navijača. Zna in dobro kome se klanja u čiju ima zaštitu. Za CZ navija oko 5 miliona navijača u Srbiji i širim sveta. Uvređeni golmana isključivo igra i kimunicira samo sa najtvrđim jezgrom Severa. Tu ima deseraj hiljada fanatičnih navijača. Oni ne plaćaju karte, klub im finansira koreografije, plaća putovanja na utakmice, osniva firme gde ne rade a primaju plate. Imaju besplatnu pravnu pomoć kad dođu u sukob sa zakonom. Iz razloga preuzimanja još veće kontrole nad klubom i pritiskom na tek osvojene milione evra , napravljen je slučaj Borjan. Momak je igrao za Crvenu Zvezdu , a ne za sever.

VUK

pre 3 godine

Kada bi bilo koji nas klub imao 5 miliona navijaca, samo na kontu toga bi budzet u startu bio 50 miliona evra. Sinovac, u Srbiji trenutno zivi jedva preko 5 miliona ljudi, na poslednjoj Zvezdinoj utakmici sa Surdulicom je bilo 2000, u kom svetu ti zivis? Znas li ti sta je 5 miliona ljudi? Samo 1% od toga da dolazi na utakmice to je 50 000, pun kapacitet stadiona.
(nbg, 19. decembar 2021 15:17 Imaš isti problem kao i Borjan. CZ nije samo trenutna uprava, direktor , treneri , igrači i navijači na utakmici. 6 miliona Srba živi u Srbiji i 4 miliona širom sveta. 70 % ih navija za CZ. To je naročito nama preko okeana religijsko i nacionalno opredeljenje. Možda je njegovoj gospođi CZvezda par navijača sa severa, ali sinovac , CZ je institucija svakolikog Srpstva i jedan kanadski reprezentativac , ako pokuša da se stavi iznad Kluba sa par vođa navijača , može samo da isp....

kako ste

pre 3 godine

Valjda je Zvezda veca i od borjana i dekija..moglo se ovo sve u kuci rijesiti sto se kaze a ne praviti rijaliti..mada ko je gazda kuce nije ni cudo sto se ovako resava..mnogo su mi radosti doneli i borjan i deki nzm sto je sad ovo svrstavanje uz jednog ili drugog..

Čika Djura

pre 3 godine

Samo jedan od nabrojanih je možda bolji od Milana Borjana. Samo jedan.

Ali su svi branili u periodu kada je zvezda imala mnogo jači tim i odbranu pa golman nije ni bio tolika figura. Milan Borjan to nema, i zato i jeste toliko i veliki i bitan, ogroman pritisak on trpi i nosi odbranu.

Sine, ima ovde i starih navijača koji pamte i nekadašnja vremena i golmane
(Rekord, 19. decembar 2021 13:02)

Golman u fudbalu nije ono što je u vaterpolu ili rukometu. Golman u futbalu treba da brani ono što treba da se brani a sve zavisi od odbrane koja ne dozvoljava protivniku da udje u zicer

Čola

pre 3 godine

Dejan Stankovic je odigrao oko 80 utakmica u Zvezdi za tri godine, karijeru je napravio u Italiji.Sto se trenerske karijere tice, tek je na pocetku, za sada, prosecni rezultati, drugi u nasoj ligi, evropsko prolece u grupi sa Danskim, Bugarskim i Portugalskim klubovima...
(Mazinjo, 19. decembar 2021 13:45)

A koga si ti hteo u grupi. Timove iz Engleske, Nemačke, Španije. Koliko je imao godina Tuhel kada je preuzeo Dortmund i još se nikada nije bavio fudbalom. Ekonomista po struci. Današnji trener Bajerna 32 godine.

POP

pre 3 godine

Stankoviću, budi muško i priznaj da su izgubljene utakmice delo tvog neznanja, loših izmena i procena a ne da napadaš sve ostale za svoj neuspeh i neznanje! Zvezda je život a ti samo nebitan lik u prolazu, idi pa se uči na Sampdoriji ako ti se ne sviđa ovde i ako ne možeš da podneseš teret i pritisak koji nosi jedan ovako veliki klub!

Veliki red

pre 3 godine

Alo bre ljudi, izgleda da gospodju i dalje trpaju, pa čovek da spasava sta se spasti može bezanijom... Mada kad je kaubojci dovate...

Rekord

pre 3 godine

Daleko si ti momče od legende. Kakve je samo golmena Zvezda imala: Beara, Dujković, Olja Petrović, Dika Stevanović, Stevan Stojanović.
(pera, 19. decembar 2021 11:03)


Samo jedan od nabrojanih je možda bolji od Milana Borjana. Samo jedan.

Ali su svi branili u periodu kada je zvezda imala mnogo jači tim i odbranu pa golman nije ni bio tolika figura. Milan Borjan to nema, i zato i jeste toliko i veliki i bitan, ogroman pritisak on trpi i nosi odbranu.

Sine, ima ovde i starih navijača koji pamte i nekadašnja vremena i golmane

marko992

pre 3 godine

Kao navijac iz suparnickog tabora moram prozboriti koju.Izmedju Borjana igraca i Stankovica trenera je ogromna razlika u korist prvog.Ipak,Zvezda je velik klub i ovakvo oglasavanje Borjana nije u redu,na neki nacin se po...o na klub.Sve se mora resiti kako i dolikuje velikom klubu i odlicnom igracu koji je svojim odnosom prema zvezdinom dresu zasluzio i odgovarajuce postovanje.

Milence

pre 3 godine

Maestro Borjane hvala na svemu, i srećno. Samo, ako ode Stanković, nedostajaće nam njegove "bravure" na konferencijama za štampu, i pogotovo u prenosima uživo.

zvezdale

pre 3 godine

@dr Arčibald Rajs

Ta rođendska čestitka je upućena jednom bolesnom detetu Danilu, kojem je prikupljana pomoć za lečenje! Notorna laž da je bila upućena "prvom sinu". Da li stvarno misliš da neko javno snima takve stvari, ej pa razmisli? Ne moraš da voliš Dejana ali pripisavati takve gluposti je ozbiljno ozbiljno preterivanje. Ljudi moji...

jojufff

pre 3 godine

(gißtro, 19. decembar 2021 12:38)

Ne znam koliko godina imas ali predis Zvezdino dijete, legendu Srpskog i Italijanskog fudbala sa Borjanom kojem je vrh karijere igrati u nastimanoj ligi Srbije!!

Klupski i invidualne nagrade govore ko je i sta je Stankovića, a ako ga nisi gledao imas Youtube i pogledaj kakve igre je pružao.
Vama niko nije igrao dobro za reprezentaciju pa zasto bi Stanković!!
Poredite Zvezdu iz njegovog perioda i klubove protiv kojih su se odlično nosili, pobjedivali i gubili sa ovim protivnicima i igrama kakve danas pruzaju??!!
dajte malo ozbiljnosti!

Kanabanga

pre 3 godine

Citam i ne verujem da neko moze da kaze da je ovaj veca legenda od Dekija.Realno nije legenda ni kanadskog fudbala,krajnje intelektualno ogranicena osoba.Sad moze sa suprugom u neki reality samo je pitanje da li ce i Terza i Tumba uci sa njima.

Milan

pre 3 godine

Borjan je pola Zvezde. Za većinu uspeha u Evropi treba njemu da zahvalimo jer je branio sve i svašta. Nismo ni svesni u kakvom ćemo sad tek problemu biti.

Pera

pre 3 godine

Sa čisto sportske strane,Stanković je trebao da pođe od sebe,kad je protiv Radnika izveo pet nosilaca iz igre pri rezultatu 1:0, koji je itekako aktivan,i to protiv ekipe od koje je izgubio pre mesec dana.Pa to ne rade ni treneri iz zonske lige. Čuvaš rezultat na Marakani umesto da ih ugaziš sa 3:0 . Kod kuće igraš ziheraški. Nikakav trener ni stručnjak. Da ima obraza ,prihvatio bi odgovornost i dao ostavku. Vratiti Miloša Milojevića iz Hamarbija ako je ikako moguće!!!

Mazinjo

pre 3 godine

Dejan Stankovic je odigrao oko 80 utakmica u Zvezdi za tri godine, karijeru je napravio u Italiji.Sto se trenerske karijere tice, tek je na pocetku, za sada, prosecni rezultati, drugi u nasoj ligi, evropsko prolece u grupi sa Danskim, Bugarskim i Portugalskim klubovima...

Mordor

pre 3 godine

Dejan Stanković je svetsko ime u fudbalskim krugovima i ortodoksni Delija, ali Milan Borjan je dao crveno belima mnogo više na samom terenu.I u očima pravog, vernog navijača on je igrač/golman sa tribina.Tako da je ovaj sukob veliki udarac za tribine koje su iznad klubske birokratije.Ima tu dosta zavisti i ljubomore u domenu autoriteta na klupi, kao i u odnosu na rivalitet trener vs kapiten.A kako u kokošincu može da gazduje samo jedan petao, Borjanov odlazak je neminovan.

Vrele noći u satenu i mleku od kokosa

pre 3 godine

Sretnem jutros na Kalenići Danila Medvedeva, i on meni odmah - Znači ide Borjan iz Crvene petokrake...

A o njegovom dolasku na pijac po potvrdu o vakcinaciji ne prozborismo ni reč, i tu se između tezgi promuva Beretini sa podignutom kragnom i naočarima, kao, da ga ne prepoznaju ljudi.

macconi

pre 3 godine

Pa ima potrebe da podeli sa javnoscu koji su to razlozi,nego svi uvek nesto demantuju,a prave razloge ne smeju da kazu da se ne bi zamerili nekome koga se plase...ko zna sta se tu desilo sve...Borjan je govorio stalno da zeli da do kraja karijere ostane u Zvezdi i sad odjednom ovo...nisu tu cista posla...mozda mu je i porodica ugrozena ,ko ce ga znati...imala je Zvezda i bolje golmane,ali i liga i igraci su nam dosta manje kvalitetni nego ranije...Borjan je mozda i najzasluzniji sto je Zvezda uspevala da udje u grupe svojim odbranama u kljucnim trenucima evropskih utakmica ,pogotovo u zadnim minutima,kada smo obicno primali golove...svakako je legenda Zvezde i srecno mu bilo u daljoj karijeri.

Rocky

pre 3 godine

Da vam ne bi ovog čoveka (i sudije koji nije Krasnodaru prizao regularan gol) prethodne evropske grupne faze bi ste pratili uz TV, kao i 18-19 od prethodnih 20 godina.
(gg3+, 19. decembar 2021 11:17)

Da ne bi sudije koji je Krasnodaru priznao 2 neregularna gola, Borjana ne bi ni primetio ni pomenuo. Nekako su neregularnim golovi samo oni koje da Zvezda, a Krasnodarovi, Šerifović, Partizanovi mogu da se priznaju i kad su neregularni...

e zato je tvoj mali klub tu gde je ... zauvek!

Aleksandar

pre 3 godine

A zašto je Stanković legenda Zvezde? Zbog jedne sezone i gola Kajzerslauternu? Sa 20 godina otišao u Lacio. Mnogo veće legende mi imamo. Pa i Kanga je više učinio za Zvezdu od njega.

Puma

pre 3 godine

Kad nađete boljeg golmana onda oterajte Borjana.

Samo teško će to ići. Takvog imamo jednom u 2-3 decenije.

A trenera kakav je Stanković možete da nađete u bilo kom drugoligašu.

Zoran

pre 3 godine

Glavni problem Zvezde su Terzić i Mrkela jer Zvezda posle dve LŠ i četiri LE je trebalo sa toliko novca da ima daleko jači tim i skuplje igrače, a mi posle svega toga ne možemo nikoga da prodamo preko milion evra a sa većinom moramo da raskidamo ugovore na štetu kluba.Prethodno sam već pisao o velikim pojačanjima.Živi bili pa videli sve su do sada ppkrivali osvajanjem titula, a sada kada su na minis 5 i kada su ogromne šanse da je ne osvojimo, biće rasulo.Ovo je samo početsk?

evropo ne okreći nam leđa, nismo mi buzeranti

pre 3 godine

Da vam ne bi ovog čoveka (i sudije koji nije Krasnodaru prizao regularan gol) prethodne evropske grupne faze bi ste pratili uz TV, kao i 18-19 od prethodnih 20 godina.
(gg3+, 19. decembar 2021 11:17
Zašto me ne iznenađuje? Eeej, 40 godina nemate pobedu u najjačem evropskom takmičenju, jednu jedinu pobedu u gostima u celoj svojoj istoriji a našao si da nešto kao peckaš šampiona sveta??? Seti se šta to beše obraz.

skywalker

pre 3 godine

али ови што спомињу да нас је Борјан пуно пута спасио па га због тога уздижу у небеса...Па то му је посао јбт! Да некад нешто одбрани...Свака част за досадашње заслуге али човјек више није за Звезду...

Glass

pre 3 godine

Nije u redu dok on gine na terenu da mu neko iz uprave tovari zenu.
(Ljuba, 19. decembar 2021 10:51) 
Još bi donekle bilo ok da je iz partizana

gißtro

pre 3 godine

Slažem se, taj Stanković je dve godine igrao u Zvezdi a ovaj čovek je kao reprezentativac došao i branio četiri godine i više puta pisao istoriju u Evropi sa Zvezdom. Između ostalog taj Stanković nikada nije uspeo da bude deo lige šampiona za razliku od Borjana. U svakom pogledu Borjana je kao ime i čovek daleko veći od Stankovića. Ko je uopšte Stanković ali najozbiljnije? Kakav je to fudbaler uopšte? Običan prosečni fudbaler koji je puno radio kao igrač inače bez klasičnih majstorskih kvaliteteta. Osim nerešenog rezultata na Maksimiru koji nema veze sa znanjem i umećem nego sa čistom srećom ja ne znam da je neki veći trag ostavio u reprezentaciji. Šta on misli da jadni igrači izvlače rupe i greške uprave. Doveli gomilu stranaca između ostalog i taj Stanković koji ne znaju gde je levo a gde desno pukli ozbiljne pare a onda da leče frustracije na ovim našim divnim momcima koji daju maksimum za bedne pare neračunajući par naših igrača koji su nešto više plaćeni e sad što ne znanju i što su prosti ljudi to je druga priča...

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

Samo kad se setim utakmice u Mariboru, kada je Vidić promašio penal, i zalaganja, statičnosti, bezobrazluka, nonšalantnosti i lelemudanja Stankovića na tako važnoj utakmici, meni kao zvezdašu ceo svoj život, je ogadio svoj i lik i delo. U jednom trenutku mi je prišlo nekoliko random slovenaca i reklo: Brate, nemoj toliko da se nerviraš, vičeš i vređaš ga, vidiš da ga boli k...c! Posle javne rođendanske čestitke prvom sinu Srbije, shvatam koje moralno dno je čovek.

Luka

pre 3 godine

Vise je bio poznat pokazivanjem "zvezdastva" nego sto je realno doprineo, branio je sto bi i svaki solidan golman odbranio...a cesto je znao da kiksne, setimo se Omonije, Olimpijakosa, Serifa....
Ide covek da bude blize svojoj drzavi... Hvala mu za sve..

gg3+

pre 3 godine

Hvala i ne brini snaci cemo se! Kiksavao si, ne znam gde si kao dete ucen fudbalu i da branis ali je ocigledno iz mnogobrojnih tvojih pacerski primljenih golova da ozbiljne skole fudbala nisi video. Meteodologija je neumoljiva i na zalost propustio si najvazniju stavku u sportu koja je neizostavna."Na zivo" si uradio to sto si uradio i sve najbolje u daljem radu.
(Bari 1991, 19. decembar 2021 10:58)

Da vam ne bi ovog čoveka (i sudije koji nije Krasnodaru prizao regularan gol) prethodne evropske grupne faze bi ste pratili uz TV, kao i 18-19 od prethodnih 20 godina.

Zvezda

pre 3 godine

Sretan ti put. Imaš 35 godina i gospodja hoće bolji život. Može Zvezda i bez tebe. I jedan Juve je mogao bez Bufona. Golmani nigde nisu glavne igračke zvezde. Ni Bufon, Kan, TerStegen, Loris

BRE!

pre 3 godine

Наша игра се распала након одласка Милоша Милојевића.
(Шид у срцу., 19. decembar 2021 10:50)

Ja koliko znam covek se zove Vladan.

you tube

pre 3 godine

Od kako je Miloš Milojević otišao, Stankovićev sqmostalni rad se vidi. Inače Sve one akcije iz prekida koje su nas krasile prethodne 2 godine je osmislio Miloš. Za ove koji kao prate Zvezdu, a vidim da se drznu da rwplicirajz da se čovek zove Vladan, Miloš je bio pomoćnok Stankoviću i nema nikakve veze sa Vladanom. Miloš je sada trener u Hamatbiju, čiji je vlasnik Zlatan Ibrahimović.

Branislav

pre 3 godine

Hoće čovek da zakači neku lovu dok još može, za 3 godine više ga niko neće hteti u profi fudbalu. I verovatno i da skloni porodicu iz ove zemlje... A Zvezda za lovu može dovesti i boljeg golmana...

Nenad

pre 3 godine

Maksimalna podrška Borjanu. Gde je uprava da se javi???
Poštovanje za Stankovica ali ne može trenutno da bude veći od Borjana našeg kapitena.
Prvi koji treba da ode je Stanković pa onda već ako mora i Borjan.

Zoran

pre 3 godine

Jedan o retkih od sa kojim je ova uprava pogodila.Stetite se kako su Terzić i Mrkela najavljivali velika pojačanja tipa Dioni, Bakajoko, Falko, Krstičić, Živković, Spiridonović a pre toga VanLa Para, Žander, (sada potpisali za klubove iz treće lige), Tomane, Kanjas, Garsija a pre njih legendarni Kafu, Jirka, Embesilio, Meleg, Stojiljković, Rikardinjo i svi legendarni pre i posle njega za koje su Terzić i Mrkela ojadili klub za minimum 15 milona evra.Sad je titula otišla i izaći će na videlo sve?

deki

pre 3 godine

Svaka čast na svemu što si uradio za Zvezdu. Treba ispoštovati tvoju odluku i želju, verovatno su razlozi opravdani. Ostaje samo da pred sever dodju jajare iz uprave zajedno sa Stankovicem i da objasne probleme i unazadjenu igru do maksimuma,, neskirivajuci se iza lažnog plasmana u osminu finala lige evrope, to definitivno po igri i odnosu prema igri nisu zaslužili!! Nikada nijedan navijač crvene zvezde neće za žaliti što je navijač takvog kluba, ali bogami će žaliti za nekim ozbiljnim rukovodstvom. Ovo sada je blago rečeno katasrofalno. Manipulator do manipulatora, da nekazem I neke grublje reči, mada verujem da se prepoznaju u svakoj!!!!

sofronije

pre 3 godine

Moje razumevanje imas LJUDINO!Svaka ti cast za sve ono sto si dao nasem klubu.Doci ce neka bolja vremena kada se skinu sa vlasti svi oni koji su se o nju okoristili,pa i u Crvenoj Zvezdi.Doci ce vreme kada ce na stadion poceti da dolaze oni koji istinski vole Crvenu Zvezdu i Partizan.A takvih je najvise.Doci ce vreme,...Ili nas nece biti.Srecan ti put LJUDINO.Sve najbolje Tebi i Tvojoj porodici.
(Aleksandar, 19. decembar 2021 10:53)

Bojim se da smo onda na dobrom putu da nas ne bude... Sto je jos gore, vrlo smo blizu cilja na tom putu...

DM32

pre 3 godine

Skloniti onaj tenk i staviti njegov spomenik, toliko je zadužio Zvezdu. Sav evropski rezultat zadnje 4 godine je 60% njegova zasluga. I da posle svega, svih prodaja i premija za učešće u evropskim takmičenjima je dug i da se nema para, to je naučna fantastika. Treće, nije lud da mu deca rastu u Srbiji kad može da ide.

jethro tull

pre 3 godine

Zašto Stanković ne izađe pred novinare i kaže šta je problem. Odlazi najbolji igrač na najružniji mogući način. Mister 15 god živio u prestonici kulture a ponaša se toliko primitivno...Srećno Borjane i sve najbolje u životu tebi i tvojoj porosici.

Sreten Zujkic

pre 3 godine

Koliko ima istine u tome da su Borjan i Deki konkurencija u poslu oko gradjevine? Priča se da je Borjan dobio posao zidanja neke zgrade ispred Dekijeve firme i da tu leži najveći deo problema. Ako je stvarno to u pitanju onda ne čudi što se stvar rešava na tradicionalni srpski način - eliminacijom.

Boro

pre 3 godine

Sada da zvezda ima pravu upravu kao sto nema,obestecene borjane i srecan ti put i sve najbolje a stankovicu momentalno otkaz. Zivjela je zvezda i prije borjana i stankovica i zivjece posle njih. Nesporno da je dobar golman i da je dosta doprineo uspjesima u zadnje 5 godina ali valjda je zato i bio tu i placen za to. Sto se stankovica tice kad je dosao bas me prijatno iznenadio napadackim fudbalom ali kako je vrijeme prolazilo totalno se pogubio,igra ocaj i bez koncepcije. Totalni remont sa novim trenerom i od igraca ostaviti rodica,dragovica,erakovica,sanoga,stanica,ivanica,kataija,kangu ilazetica. Ostalo prodat posto zasto i obavezno novi sportcki direktor da dovede nove igrace ovaj je mnogo puta dokaza koliko zna i da ima imalo morala sam pi otisa.

nenad

pre 3 godine

Samo gledam: Stankovic razocarao, igra se raspala itd. Pa pogledam tablu LE i gle mi prvi. Kazu sreca... Pa sto nije Mitjeland lepo dobio Ludogorec il Braga Zvezdu? Mnogo bre ocekujete i trazite. kao smesna liga a CZ i Partizan nas ugurali u top 15 ... za 2 ucesnika LS. Jeste smesna jer ostali ne mogu da proguraju 2. kolo bilo kojih kvalifikazija.. Ali ova 2 tima nisu bas smesni toliko.
Borjan - veliki golman. I kao i uvek kada smo imali dobrog golmana uspesi stizu..
Ima svoje razloge....hvala zaista od srca i puno srece u daljoj karijeri.

Zvezdaš

pre 3 godine

Borjane sve najbolje u daljoj karijeri. Zadužio si nas navijače Zvezde i klub. Nadam se tvom dobrom transferu i dobroj zaradi jer verujem da znaš šta radiš. I nadam se da nećeš kod komšija iako kako kažu si navijač Paetizana

Na celom svetu samo Crvena zvezda

pre 3 godine

Uvek ćeš imati našu ljubav i poštovanje, hvala na svemu!
Jedino mi je žao što niko ne sme da kaže šta je problem,nije to samo Borjan (tako je već više od decenije) ali obzirom da su oko nas uvek neki likovi (neke nevolje) jasno je zašto čovek neće da se otvori.
Sve najbolje u nastavku karijere, svako dobro tebi i porodici!

Sabre

pre 3 godine

Borjan kao veliki Grobar, profesionalno je odradio ugovor. Svaka čast na tome- poštovanje, a sad se vrati staroj ljubavi, niko ti ne zamera što si bio deo zvezde.
(King, 19. decembar 2021 10:59)

Samo se ti nadaj zebrice. Problem je sto vi i dalje ne kapirate sta znaci karma, iako vas uporno udara.

Danas

pre 3 godine

Ne želim da ulazim mnogo, ali Stanković je mnogo težak čovek. Otkud trenerima pravo više da viču i ponižavaju igrače? Svima ego ogroman, kao oni su neko i nešto. Postoje druge metode da se zadrži autoritet bez vređanja. Joj kada sin poraste pa zaigra u A timu reprezentacije, ugasili smo. Kratko smo se i radovali što sada sve izgleda normalno! Svakom ko počne da vređa i ponižava treba odmah uručiti otkaz!

Baltazar

pre 3 godine

Njegovu odluku treba posmatrati potpuno isto kao kad mi odlučimo da promenimo posao i odemo u drugu firmu.
Nema nikakve drame ako npr. iz jedne banke pređete u drugu.
Neka mu je sa srećom.

kiza - iz ofsajda

pre 3 godine

Mnogi komentari ovde potvrđuju da smo goveda od naroda. Šta god da su razlozi, neophodno je poštovati odluku čoveka. Dok je igrao, uz sve svoje nedostatke i vrline, davao je maksimum. Doprinosio je kolektivnom duhu zvezdine porodice i to je nešto po čemu ću pamtiti ovog momka.
Ako čovek odlazi treba ga ispratiti aplauzom, jer je definitivno zaslužio.

P.S. Relativno često sam na tribini. Tokom godina smo imali zastave dilera i bandita. Ne čudi me zašto pojedini komentarišu igrače na ovaj način.

nebo

pre 3 godine

Stanković je velika legenda kluba igrač za primer sjajan čovek verovatno.kao trener ima talenta i kao igraač. Mislim da ponašanje na klupi i sam odnos sa igračima nije na nivou CZ. Pokvario mi je sliku jedne kulturne sjajne osobe.

MIRO

pre 3 godine

Borjane ne mudruj, reci da si dobio mnogo veću platu i to je ok, hvala ti za sve, uvek si dobrodošao a sad idi obezbedi sebe i svoju porodicu samo na mudruj molim te!

kralj

pre 3 godine

Danas@
Ja sam Stankovica prezreo jos od utakmice Part.-Lac.,tada se videlo kakav je covek za razliku od Mihe,ali ne slazem se sa tobom da ne treba da vice I dere na igrace,vredjanje je nesto drugo,sta su oni,primadone,placljivci jedni,masno placeni a crknu posle pola sata igre.Da se razumemo,navijam za Part.i volim da se svadjate I bijete posle svake utakmice.Ne znam sta je izmedju Borjana I Stank.ali to je covek koji vam je direktno doneo par LE I LS,ne drugi,licno on sa nenormalnim odbranama I pare da se ne raspadnete.

Pantagruel

pre 3 godine

Daleko si ti momče od legende. Kakve je samo golmena Zvezda imala: Beara, Dujković, Olja Petrović, Dika Stevanović, Stevan Stojanović.
(pera, 19. decembar 2021 11:03) Живан Љуковчан, Звонко Милојевић.

Timke

pre 3 godine

Kao veliki navijač, osjećam potrebu da napišem par riječi. Prije svega da se zahvalim velikom golmanu za sve što je učinio za Zvezdu, njegove odbrane su nam puno značile, pogotovo na evropskoj sceni, mislim da je bio pravi kapiten tima. Žao mi je što odlazi koji god da je razlog i nadam se da ovo neće značiti početak kraja jednog lijepog petogodišnjeg perioda. Srećno legendo!

Gane

pre 3 godine

Jadno,bedno,tuga.Umesto da su mu dali ugovor do kraja karijere,da su ga proglasili sestom Zvezdinom zvezdom jer je to zasluzio,koliko je samo para doneo Zvezdi,koliko utakmica on sam odlucio,uvodio nas u ligu sampiona,ligu evrope,ali neeeeeee,oterase ga bednici.Koliko je samo puta rekao da bi voleo da zavrsi karijeru u Zvezdi,ali ne daju dusmani.

Vrg

pre 3 godine

Upoznao sam Stankovica jednom i za 5 sekundi formirao misljenje o njemu. Nametnulo se.
Podrska Borjanu, po meni najboljem igracem Zvezde u novijoj istoriji. Steta, nije ovo zasluzio, ali bar ce da odmori dusu.

pelezinjo

pre 3 godine

istina je da je borjan dao sve za zvezdu ali je ipak deki stankovic velicina za njega u svetu fudbala plus je i zvezdino dete a netreba zaboraviti da u svakom momentu trener treba da se postuje i ceni jel ni jedan igrac nedobija otkaz zbog losih rezultata vec trener.puno srece zelim milanu borjanu u nastavku karijere hvala kapitenu na svemu tvoji zvezdasi te nikad nece zaboraviti.

Goran

pre 3 godine

Stankoviću pretera brate. Zar nisi naučio na zapadu da se ponašaš. Borjan polako zvezda neće naći boljeg golmana od tebe i ti to znaš. Ne odlazi. Srbija je takva moraš da razumeš. Ti trebaš zvezdi. Ti Stankoviću shvati da su porazi sastavni dio igre. Uspeh nije zagarantovan i treba da znaš da si tek počeo.

Despot Đurađ

pre 3 godine

Velika zahvalnost Borjanu za sve što je učinio do sada za našu Zvezdu.Što se tiče najnovijeg sukoba u svlačionici apsolutno sam na strani Stankovića.Ne želim da branim Stankovića, već stvari sagledavam realno.Jeste Stanković imao grešaka,konkretno i u famoznoj utakmici sa Radnikom,pomalo ziheraški pristup kod 1:0,ali on je zvanični trener i na to ima pravo.On,ali samo on sastavlja ekkpu,pravi izmene,postavlja taktiku...Niko,pa ni kapiten Zvezde,Borjan,najveće Zvezdine zvezde,Pižon,i svi otali da ih ne nabrajam nemaju pravo da se mešaju kada je ekipa u pitanju u posao zvaničnog trenera,jer u suprotnom tu nema više ekipe.Za loše rezultate svakako trener je taj koji prvi treva da odgovara.Vratimo se na famoznu utakmicu i svlačionicu posle Radnika.Kažu nihe smeo da viče i da besni.Šta je tebalo da radi!?Da igračima peva pesmu i da ih hvali za osvojen bod protiv Radnika i to na Marakani!Izneo sam u komentaru posle utakmice njegovu grešku što je izveo Kangu iz igre.Ali hajdemo realno,pa nije valjda samo Kanga igrač Zvezde.Realno i za očekivati je bilo da i bilo ko da je ušao sa klupe je trebao da se izbori za povoljan rezultat protiv Radnika i to kod kuće.Borjan,treba da zna šta znači kapitenska traka i koja je uloga kapitena.Umesto da je savio glavu za veliki neuspeh kod kuće,on se buni.Nek pogleda ponašanje jednog pravog profesionalca Dragovića.Da li se on čuo u svlačionici?Njegovu reakciju smo mogli da vidimo na kraju,kada je besan šutirao sneg iza gola i pognute glave izašao.

Pozdrav svim normalnim ljudima

pre 3 godine

Ovo mora da se objasni od strane Stankovica i Terzinja.
Ovakav slom i krah sistema nakon istorijskog uspeha ne moze tek tako da se zataska..

King

pre 3 godine

Borjan kao veliki Grobar, profesionalno je odradio ugovor. Svaka čast na tome- poštovanje, a sad se vrati staroj ljubavi, niko ti ne zamera što si bio deo zvezde.

Boxer

pre 3 godine

Mislim da nije ok da kapiten ekipa da izjavu (napise na instagramu, kako god) u kojoj kaze da su razlozi dublji i veci i da se nece vise izjasnjavati.. A sto ide, koji su to razlozi? On je vodja ove ekipe i treba da stane ispred svih i kaze to i to je problem (iako naslucujemo) i zato hocu da idem..

Шид у срцу.

pre 3 godine

На страни сам Борјана. Јесте Станковић Звездино дете, али Борјан је спортски више допринео од Станковића. Неки пишу да је Борјан имао киксеве. Јесте, али не треба заборавити Борјанове одбране које су Звезду увеле у ЛШ и ЛЕ. По мени је Деки просечан тренер,
а и пуно се дружи са Лалатом - код њих је увек снег. Наша игра се распала након одласка Милоша Милојевића.

Bari 1991

pre 3 godine

Hvala i ne brini snaci cemo se! Kiksavao si, ne znam gde si kao dete ucen fudbalu i da branis ali je ocigledno iz mnogobrojnih tvojih pacerski primljenih golova da ozbiljne skole fudbala nisi video. Meteodologija je neumoljiva i na zalost propustio si najvazniju stavku u sportu koja je neizostavna."Na zivo" si uradio to sto si uradio i sve najbolje u daljem radu.

Veliki Milan Borjan

pre 3 godine

Hvala ti za sve one odbrane, kad smo palili cigaru za cigarom sa pomešanim osećanjima nade i strepnje.Časno si nosio dres sa Zvezdinim grbom i kapitenskom trakom oko ruke.

Aleksandar

pre 3 godine

Moje razumevanje imas LJUDINO!Svaka ti cast za sve ono sto si dao nasem klubu.Doci ce neka bolja vremena kada se skinu sa vlasti svi oni koji su se o nju okoristili,pa i u Crvenoj Zvezdi.Doci ce vreme kada ce na stadion poceti da dolaze oni koji istinski vole Crvenu Zvezdu i Partizan.A takvih je najvise.Doci ce vreme,...Ili nas nece biti.Srecan ti put LJUDINO.Sve najbolje Tebi i Tvojoj porodici.

Mu

pre 3 godine

Hvala ti za sve, obelezio si jedan prelep period zvezde za koji nismo ni sanjali da ce se desiti. Uz Milojevica bio si inicijator preporoda zvezde. Ukoliko smatras da je vreme da odes, srecan ti put i jedno veliko hvala za sve.

Шид у срцу.

pre 3 godine

На страни сам Борјана. Јесте Станковић Звездино дете, али Борјан је спортски више допринео од Станковића. Неки пишу да је Борјан имао киксеве. Јесте, али не треба заборавити Борјанове одбране које су Звезду увеле у ЛШ и ЛЕ. По мени је Деки просечан тренер,
а и пуно се дружи са Лалатом - код њих је увек снег. Наша игра се распала након одласка Милоша Милојевића.

Pozdrav svim normalnim ljudima

pre 3 godine

Ovo mora da se objasni od strane Stankovica i Terzinja.
Ovakav slom i krah sistema nakon istorijskog uspeha ne moze tek tako da se zataska..

Boxer

pre 3 godine

Mislim da nije ok da kapiten ekipa da izjavu (napise na instagramu, kako god) u kojoj kaze da su razlozi dublji i veci i da se nece vise izjasnjavati.. A sto ide, koji su to razlozi? On je vodja ove ekipe i treba da stane ispred svih i kaze to i to je problem (iako naslucujemo) i zato hocu da idem..

Vrg

pre 3 godine

Upoznao sam Stankovica jednom i za 5 sekundi formirao misljenje o njemu. Nametnulo se.
Podrska Borjanu, po meni najboljem igracem Zvezde u novijoj istoriji. Steta, nije ovo zasluzio, ali bar ce da odmori dusu.

Aleksandar

pre 3 godine

A zašto je Stanković legenda Zvezde? Zbog jedne sezone i gola Kajzerslauternu? Sa 20 godina otišao u Lacio. Mnogo veće legende mi imamo. Pa i Kanga je više učinio za Zvezdu od njega.

Veliki Milan Borjan

pre 3 godine

Hvala ti za sve one odbrane, kad smo palili cigaru za cigarom sa pomešanim osećanjima nade i strepnje.Časno si nosio dres sa Zvezdinim grbom i kapitenskom trakom oko ruke.

jethro tull

pre 3 godine

Zašto Stanković ne izađe pred novinare i kaže šta je problem. Odlazi najbolji igrač na najružniji mogući način. Mister 15 god živio u prestonici kulture a ponaša se toliko primitivno...Srećno Borjane i sve najbolje u životu tebi i tvojoj porosici.

Sreten Zujkic

pre 3 godine

Koliko ima istine u tome da su Borjan i Deki konkurencija u poslu oko gradjevine? Priča se da je Borjan dobio posao zidanja neke zgrade ispred Dekijeve firme i da tu leži najveći deo problema. Ako je stvarno to u pitanju onda ne čudi što se stvar rešava na tradicionalni srpski način - eliminacijom.

Gane

pre 3 godine

Jadno,bedno,tuga.Umesto da su mu dali ugovor do kraja karijere,da su ga proglasili sestom Zvezdinom zvezdom jer je to zasluzio,koliko je samo para doneo Zvezdi,koliko utakmica on sam odlucio,uvodio nas u ligu sampiona,ligu evrope,ali neeeeeee,oterase ga bednici.Koliko je samo puta rekao da bi voleo da zavrsi karijeru u Zvezdi,ali ne daju dusmani.

DM32

pre 3 godine

Skloniti onaj tenk i staviti njegov spomenik, toliko je zadužio Zvezdu. Sav evropski rezultat zadnje 4 godine je 60% njegova zasluga. I da posle svega, svih prodaja i premija za učešće u evropskim takmičenjima je dug i da se nema para, to je naučna fantastika. Treće, nije lud da mu deca rastu u Srbiji kad može da ide.

Timke

pre 3 godine

Kao veliki navijač, osjećam potrebu da napišem par riječi. Prije svega da se zahvalim velikom golmanu za sve što je učinio za Zvezdu, njegove odbrane su nam puno značile, pogotovo na evropskoj sceni, mislim da je bio pravi kapiten tima. Žao mi je što odlazi koji god da je razlog i nadam se da ovo neće značiti početak kraja jednog lijepog petogodišnjeg perioda. Srećno legendo!

Danas

pre 3 godine

Ne želim da ulazim mnogo, ali Stanković je mnogo težak čovek. Otkud trenerima pravo više da viču i ponižavaju igrače? Svima ego ogroman, kao oni su neko i nešto. Postoje druge metode da se zadrži autoritet bez vređanja. Joj kada sin poraste pa zaigra u A timu reprezentacije, ugasili smo. Kratko smo se i radovali što sada sve izgleda normalno! Svakom ko počne da vređa i ponižava treba odmah uručiti otkaz!

Aleksandar

pre 3 godine

Moje razumevanje imas LJUDINO!Svaka ti cast za sve ono sto si dao nasem klubu.Doci ce neka bolja vremena kada se skinu sa vlasti svi oni koji su se o nju okoristili,pa i u Crvenoj Zvezdi.Doci ce vreme kada ce na stadion poceti da dolaze oni koji istinski vole Crvenu Zvezdu i Partizan.A takvih je najvise.Doci ce vreme,...Ili nas nece biti.Srecan ti put LJUDINO.Sve najbolje Tebi i Tvojoj porodici.

Zoran

pre 3 godine

Jedan o retkih od sa kojim je ova uprava pogodila.Stetite se kako su Terzić i Mrkela najavljivali velika pojačanja tipa Dioni, Bakajoko, Falko, Krstičić, Živković, Spiridonović a pre toga VanLa Para, Žander, (sada potpisali za klubove iz treće lige), Tomane, Kanjas, Garsija a pre njih legendarni Kafu, Jirka, Embesilio, Meleg, Stojiljković, Rikardinjo i svi legendarni pre i posle njega za koje su Terzić i Mrkela ojadili klub za minimum 15 milona evra.Sad je titula otišla i izaći će na videlo sve?

Mu

pre 3 godine

Hvala ti za sve, obelezio si jedan prelep period zvezde za koji nismo ni sanjali da ce se desiti. Uz Milojevica bio si inicijator preporoda zvezde. Ukoliko smatras da je vreme da odes, srecan ti put i jedno veliko hvala za sve.

Baltazar

pre 3 godine

Njegovu odluku treba posmatrati potpuno isto kao kad mi odlučimo da promenimo posao i odemo u drugu firmu.
Nema nikakve drame ako npr. iz jedne banke pređete u drugu.
Neka mu je sa srećom.

Nenad

pre 3 godine

Maksimalna podrška Borjanu. Gde je uprava da se javi???
Poštovanje za Stankovica ali ne može trenutno da bude veći od Borjana našeg kapitena.
Prvi koji treba da ode je Stanković pa onda već ako mora i Borjan.

kiza - iz ofsajda

pre 3 godine

Mnogi komentari ovde potvrđuju da smo goveda od naroda. Šta god da su razlozi, neophodno je poštovati odluku čoveka. Dok je igrao, uz sve svoje nedostatke i vrline, davao je maksimum. Doprinosio je kolektivnom duhu zvezdine porodice i to je nešto po čemu ću pamtiti ovog momka.
Ako čovek odlazi treba ga ispratiti aplauzom, jer je definitivno zaslužio.

P.S. Relativno često sam na tribini. Tokom godina smo imali zastave dilera i bandita. Ne čudi me zašto pojedini komentarišu igrače na ovaj način.

Na celom svetu samo Crvena zvezda

pre 3 godine

Uvek ćeš imati našu ljubav i poštovanje, hvala na svemu!
Jedino mi je žao što niko ne sme da kaže šta je problem,nije to samo Borjan (tako je već više od decenije) ali obzirom da su oko nas uvek neki likovi (neke nevolje) jasno je zašto čovek neće da se otvori.
Sve najbolje u nastavku karijere, svako dobro tebi i porodici!

nebo

pre 3 godine

Stanković je velika legenda kluba igrač za primer sjajan čovek verovatno.kao trener ima talenta i kao igraač. Mislim da ponašanje na klupi i sam odnos sa igračima nije na nivou CZ. Pokvario mi je sliku jedne kulturne sjajne osobe.

Puma

pre 3 godine

Kad nađete boljeg golmana onda oterajte Borjana.

Samo teško će to ići. Takvog imamo jednom u 2-3 decenije.

A trenera kakav je Stanković možete da nađete u bilo kom drugoligašu.

nenad

pre 3 godine

Samo gledam: Stankovic razocarao, igra se raspala itd. Pa pogledam tablu LE i gle mi prvi. Kazu sreca... Pa sto nije Mitjeland lepo dobio Ludogorec il Braga Zvezdu? Mnogo bre ocekujete i trazite. kao smesna liga a CZ i Partizan nas ugurali u top 15 ... za 2 ucesnika LS. Jeste smesna jer ostali ne mogu da proguraju 2. kolo bilo kojih kvalifikazija.. Ali ova 2 tima nisu bas smesni toliko.
Borjan - veliki golman. I kao i uvek kada smo imali dobrog golmana uspesi stizu..
Ima svoje razloge....hvala zaista od srca i puno srece u daljoj karijeri.

you tube

pre 3 godine

Od kako je Miloš Milojević otišao, Stankovićev sqmostalni rad se vidi. Inače Sve one akcije iz prekida koje su nas krasile prethodne 2 godine je osmislio Miloš. Za ove koji kao prate Zvezdu, a vidim da se drznu da rwplicirajz da se čovek zove Vladan, Miloš je bio pomoćnok Stankoviću i nema nikakve veze sa Vladanom. Miloš je sada trener u Hamatbiju, čiji je vlasnik Zlatan Ibrahimović.

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

Samo kad se setim utakmice u Mariboru, kada je Vidić promašio penal, i zalaganja, statičnosti, bezobrazluka, nonšalantnosti i lelemudanja Stankovića na tako važnoj utakmici, meni kao zvezdašu ceo svoj život, je ogadio svoj i lik i delo. U jednom trenutku mi je prišlo nekoliko random slovenaca i reklo: Brate, nemoj toliko da se nerviraš, vičeš i vređaš ga, vidiš da ga boli k...c! Posle javne rođendanske čestitke prvom sinu Srbije, shvatam koje moralno dno je čovek.

Zoran

pre 3 godine

Glavni problem Zvezde su Terzić i Mrkela jer Zvezda posle dve LŠ i četiri LE je trebalo sa toliko novca da ima daleko jači tim i skuplje igrače, a mi posle svega toga ne možemo nikoga da prodamo preko milion evra a sa većinom moramo da raskidamo ugovore na štetu kluba.Prethodno sam već pisao o velikim pojačanjima.Živi bili pa videli sve su do sada ppkrivali osvajanjem titula, a sada kada su na minis 5 i kada su ogromne šanse da je ne osvojimo, biće rasulo.Ovo je samo početsk?

gg3+

pre 3 godine

Hvala i ne brini snaci cemo se! Kiksavao si, ne znam gde si kao dete ucen fudbalu i da branis ali je ocigledno iz mnogobrojnih tvojih pacerski primljenih golova da ozbiljne skole fudbala nisi video. Meteodologija je neumoljiva i na zalost propustio si najvazniju stavku u sportu koja je neizostavna."Na zivo" si uradio to sto si uradio i sve najbolje u daljem radu.
(Bari 1991, 19. decembar 2021 10:58)

Da vam ne bi ovog čoveka (i sudije koji nije Krasnodaru prizao regularan gol) prethodne evropske grupne faze bi ste pratili uz TV, kao i 18-19 od prethodnih 20 godina.

kralj

pre 3 godine

Danas@
Ja sam Stankovica prezreo jos od utakmice Part.-Lac.,tada se videlo kakav je covek za razliku od Mihe,ali ne slazem se sa tobom da ne treba da vice I dere na igrace,vredjanje je nesto drugo,sta su oni,primadone,placljivci jedni,masno placeni a crknu posle pola sata igre.Da se razumemo,navijam za Part.i volim da se svadjate I bijete posle svake utakmice.Ne znam sta je izmedju Borjana I Stank.ali to je covek koji vam je direktno doneo par LE I LS,ne drugi,licno on sa nenormalnim odbranama I pare da se ne raspadnete.

gißtro

pre 3 godine

Slažem se, taj Stanković je dve godine igrao u Zvezdi a ovaj čovek je kao reprezentativac došao i branio četiri godine i više puta pisao istoriju u Evropi sa Zvezdom. Između ostalog taj Stanković nikada nije uspeo da bude deo lige šampiona za razliku od Borjana. U svakom pogledu Borjana je kao ime i čovek daleko veći od Stankovića. Ko je uopšte Stanković ali najozbiljnije? Kakav je to fudbaler uopšte? Običan prosečni fudbaler koji je puno radio kao igrač inače bez klasičnih majstorskih kvaliteteta. Osim nerešenog rezultata na Maksimiru koji nema veze sa znanjem i umećem nego sa čistom srećom ja ne znam da je neki veći trag ostavio u reprezentaciji. Šta on misli da jadni igrači izvlače rupe i greške uprave. Doveli gomilu stranaca između ostalog i taj Stanković koji ne znaju gde je levo a gde desno pukli ozbiljne pare a onda da leče frustracije na ovim našim divnim momcima koji daju maksimum za bedne pare neračunajući par naših igrača koji su nešto više plaćeni e sad što ne znanju i što su prosti ljudi to je druga priča...

Milan

pre 3 godine

Borjan je pola Zvezde. Za većinu uspeha u Evropi treba njemu da zahvalimo jer je branio sve i svašta. Nismo ni svesni u kakvom ćemo sad tek problemu biti.

Zvezdaš

pre 3 godine

Borjane sve najbolje u daljoj karijeri. Zadužio si nas navijače Zvezde i klub. Nadam se tvom dobrom transferu i dobroj zaradi jer verujem da znaš šta radiš. I nadam se da nećeš kod komšija iako kako kažu si navijač Paetizana

macconi

pre 3 godine

Pa ima potrebe da podeli sa javnoscu koji su to razlozi,nego svi uvek nesto demantuju,a prave razloge ne smeju da kazu da se ne bi zamerili nekome koga se plase...ko zna sta se tu desilo sve...Borjan je govorio stalno da zeli da do kraja karijere ostane u Zvezdi i sad odjednom ovo...nisu tu cista posla...mozda mu je i porodica ugrozena ,ko ce ga znati...imala je Zvezda i bolje golmane,ali i liga i igraci su nam dosta manje kvalitetni nego ranije...Borjan je mozda i najzasluzniji sto je Zvezda uspevala da udje u grupe svojim odbranama u kljucnim trenucima evropskih utakmica ,pogotovo u zadnim minutima,kada smo obicno primali golove...svakako je legenda Zvezde i srecno mu bilo u daljoj karijeri.

BRE!

pre 3 godine

Наша игра се распала након одласка Милоша Милојевића.
(Шид у срцу., 19. decembar 2021 10:50)

Ja koliko znam covek se zove Vladan.

evropo ne okreći nam leđa, nismo mi buzeranti

pre 3 godine

Da vam ne bi ovog čoveka (i sudije koji nije Krasnodaru prizao regularan gol) prethodne evropske grupne faze bi ste pratili uz TV, kao i 18-19 od prethodnih 20 godina.
(gg3+, 19. decembar 2021 11:17
Zašto me ne iznenađuje? Eeej, 40 godina nemate pobedu u najjačem evropskom takmičenju, jednu jedinu pobedu u gostima u celoj svojoj istoriji a našao si da nešto kao peckaš šampiona sveta??? Seti se šta to beše obraz.

Boro

pre 3 godine

Sada da zvezda ima pravu upravu kao sto nema,obestecene borjane i srecan ti put i sve najbolje a stankovicu momentalno otkaz. Zivjela je zvezda i prije borjana i stankovica i zivjece posle njih. Nesporno da je dobar golman i da je dosta doprineo uspjesima u zadnje 5 godina ali valjda je zato i bio tu i placen za to. Sto se stankovica tice kad je dosao bas me prijatno iznenadio napadackim fudbalom ali kako je vrijeme prolazilo totalno se pogubio,igra ocaj i bez koncepcije. Totalni remont sa novim trenerom i od igraca ostaviti rodica,dragovica,erakovica,sanoga,stanica,ivanica,kataija,kangu ilazetica. Ostalo prodat posto zasto i obavezno novi sportcki direktor da dovede nove igrace ovaj je mnogo puta dokaza koliko zna i da ima imalo morala sam pi otisa.

Mordor

pre 3 godine

Dejan Stanković je svetsko ime u fudbalskim krugovima i ortodoksni Delija, ali Milan Borjan je dao crveno belima mnogo više na samom terenu.I u očima pravog, vernog navijača on je igrač/golman sa tribina.Tako da je ovaj sukob veliki udarac za tribine koje su iznad klubske birokratije.Ima tu dosta zavisti i ljubomore u domenu autoriteta na klupi, kao i u odnosu na rivalitet trener vs kapiten.A kako u kokošincu može da gazduje samo jedan petao, Borjanov odlazak je neminovan.

Pera

pre 3 godine

Sa čisto sportske strane,Stanković je trebao da pođe od sebe,kad je protiv Radnika izveo pet nosilaca iz igre pri rezultatu 1:0, koji je itekako aktivan,i to protiv ekipe od koje je izgubio pre mesec dana.Pa to ne rade ni treneri iz zonske lige. Čuvaš rezultat na Marakani umesto da ih ugaziš sa 3:0 . Kod kuće igraš ziheraški. Nikakav trener ni stručnjak. Da ima obraza ,prihvatio bi odgovornost i dao ostavku. Vratiti Miloša Milojevića iz Hamarbija ako je ikako moguće!!!

nbg

pre 3 godine

(nbg, 19. decembar 2021 15:17 Imaš isti problem kao i Borjan. CZ nije samo trenutna uprava, direktor , treneri , igrači i navijači na utakmici. 6 miliona Srba živi u Srbiji i 4 miliona širom sveta. 70 % ih navija za CZ. To je naročito nama preko okeana religijsko i nacionalno opredeljenje. Možda je njegovoj gospođi CZvezda par navijača sa severa, ali sinovac , CZ je institucija svakolikog Srpstva i jedan kanadski reprezentativac , ako pokuša da se stavi iznad Kluba sa par vođa navijača , može samo da isp....
(VUK, 19. decembar 2021 15:56)
Odlicno, samo imam jedno pitanje za milione vas vaskolikih i preko okeana, zasto godisnje ne uplatite 10 $ klubske clanarine, ne bi bilo dinara duga, a budzet bi bio par desetina miliona? Sine, tebi je mozak ispran, 90% od tih 5 miliona ne zna ni ko je trener Zvezde, a ne nesto drugo...

Sabre

pre 3 godine

Borjan kao veliki Grobar, profesionalno je odradio ugovor. Svaka čast na tome- poštovanje, a sad se vrati staroj ljubavi, niko ti ne zamera što si bio deo zvezde.
(King, 19. decembar 2021 10:59)

Samo se ti nadaj zebrice. Problem je sto vi i dalje ne kapirate sta znaci karma, iako vas uporno udara.

King

pre 3 godine

Borjan kao veliki Grobar, profesionalno je odradio ugovor. Svaka čast na tome- poštovanje, a sad se vrati staroj ljubavi, niko ti ne zamera što si bio deo zvezde.

sofronije

pre 3 godine

Moje razumevanje imas LJUDINO!Svaka ti cast za sve ono sto si dao nasem klubu.Doci ce neka bolja vremena kada se skinu sa vlasti svi oni koji su se o nju okoristili,pa i u Crvenoj Zvezdi.Doci ce vreme kada ce na stadion poceti da dolaze oni koji istinski vole Crvenu Zvezdu i Partizan.A takvih je najvise.Doci ce vreme,...Ili nas nece biti.Srecan ti put LJUDINO.Sve najbolje Tebi i Tvojoj porodici.
(Aleksandar, 19. decembar 2021 10:53)

Bojim se da smo onda na dobrom putu da nas ne bude... Sto je jos gore, vrlo smo blizu cilja na tom putu...

deki

pre 3 godine

Svaka čast na svemu što si uradio za Zvezdu. Treba ispoštovati tvoju odluku i želju, verovatno su razlozi opravdani. Ostaje samo da pred sever dodju jajare iz uprave zajedno sa Stankovicem i da objasne probleme i unazadjenu igru do maksimuma,, neskirivajuci se iza lažnog plasmana u osminu finala lige evrope, to definitivno po igri i odnosu prema igri nisu zaslužili!! Nikada nijedan navijač crvene zvezde neće za žaliti što je navijač takvog kluba, ali bogami će žaliti za nekim ozbiljnim rukovodstvom. Ovo sada je blago rečeno katasrofalno. Manipulator do manipulatora, da nekazem I neke grublje reči, mada verujem da se prepoznaju u svakoj!!!!

marko992

pre 3 godine

Kao navijac iz suparnickog tabora moram prozboriti koju.Izmedju Borjana igraca i Stankovica trenera je ogromna razlika u korist prvog.Ipak,Zvezda je velik klub i ovakvo oglasavanje Borjana nije u redu,na neki nacin se po...o na klub.Sve se mora resiti kako i dolikuje velikom klubu i odlicnom igracu koji je svojim odnosom prema zvezdinom dresu zasluzio i odgovarajuce postovanje.

Rekord

pre 3 godine

Daleko si ti momče od legende. Kakve je samo golmena Zvezda imala: Beara, Dujković, Olja Petrović, Dika Stevanović, Stevan Stojanović.
(pera, 19. decembar 2021 11:03)


Samo jedan od nabrojanih je možda bolji od Milana Borjana. Samo jedan.

Ali su svi branili u periodu kada je zvezda imala mnogo jači tim i odbranu pa golman nije ni bio tolika figura. Milan Borjan to nema, i zato i jeste toliko i veliki i bitan, ogroman pritisak on trpi i nosi odbranu.

Sine, ima ovde i starih navijača koji pamte i nekadašnja vremena i golmane

Milence

pre 3 godine

Maestro Borjane hvala na svemu, i srećno. Samo, ako ode Stanković, nedostajaće nam njegove "bravure" na konferencijama za štampu, i pogotovo u prenosima uživo.

Goran

pre 3 godine

Stankoviću pretera brate. Zar nisi naučio na zapadu da se ponašaš. Borjan polako zvezda neće naći boljeg golmana od tebe i ti to znaš. Ne odlazi. Srbija je takva moraš da razumeš. Ti trebaš zvezdi. Ti Stankoviću shvati da su porazi sastavni dio igre. Uspeh nije zagarantovan i treba da znaš da si tek počeo.

Rocky

pre 3 godine

Da vam ne bi ovog čoveka (i sudije koji nije Krasnodaru prizao regularan gol) prethodne evropske grupne faze bi ste pratili uz TV, kao i 18-19 od prethodnih 20 godina.
(gg3+, 19. decembar 2021 11:17)

Da ne bi sudije koji je Krasnodaru priznao 2 neregularna gola, Borjana ne bi ni primetio ni pomenuo. Nekako su neregularnim golovi samo oni koje da Zvezda, a Krasnodarovi, Šerifović, Partizanovi mogu da se priznaju i kad su neregularni...

e zato je tvoj mali klub tu gde je ... zauvek!

kako ste

pre 3 godine

Valjda je Zvezda veca i od borjana i dekija..moglo se ovo sve u kuci rijesiti sto se kaze a ne praviti rijaliti..mada ko je gazda kuce nije ni cudo sto se ovako resava..mnogo su mi radosti doneli i borjan i deki nzm sto je sad ovo svrstavanje uz jednog ili drugog..

Pantagruel

pre 3 godine

Daleko si ti momče od legende. Kakve je samo golmena Zvezda imala: Beara, Dujković, Olja Petrović, Dika Stevanović, Stevan Stojanović.
(pera, 19. decembar 2021 11:03) Живан Љуковчан, Звонко Милојевић.

Glass

pre 3 godine

Nije u redu dok on gine na terenu da mu neko iz uprave tovari zenu.
(Ljuba, 19. decembar 2021 10:51) 
Još bi donekle bilo ok da je iz partizana

Kanabanga

pre 3 godine

Citam i ne verujem da neko moze da kaze da je ovaj veca legenda od Dekija.Realno nije legenda ni kanadskog fudbala,krajnje intelektualno ogranicena osoba.Sad moze sa suprugom u neki reality samo je pitanje da li ce i Terza i Tumba uci sa njima.

Vrele noći u satenu i mleku od kokosa

pre 3 godine

Sretnem jutros na Kalenići Danila Medvedeva, i on meni odmah - Znači ide Borjan iz Crvene petokrake...

A o njegovom dolasku na pijac po potvrdu o vakcinaciji ne prozborismo ni reč, i tu se između tezgi promuva Beretini sa podignutom kragnom i naočarima, kao, da ga ne prepoznaju ljudi.

Mazinjo

pre 3 godine

Dejan Stankovic je odigrao oko 80 utakmica u Zvezdi za tri godine, karijeru je napravio u Italiji.Sto se trenerske karijere tice, tek je na pocetku, za sada, prosecni rezultati, drugi u nasoj ligi, evropsko prolece u grupi sa Danskim, Bugarskim i Portugalskim klubovima...

POP

pre 3 godine

Stankoviću, budi muško i priznaj da su izgubljene utakmice delo tvog neznanja, loših izmena i procena a ne da napadaš sve ostale za svoj neuspeh i neznanje! Zvezda je život a ti samo nebitan lik u prolazu, idi pa se uči na Sampdoriji ako ti se ne sviđa ovde i ako ne možeš da podneseš teret i pritisak koji nosi jedan ovako veliki klub!

Luka

pre 3 godine

Vise je bio poznat pokazivanjem "zvezdastva" nego sto je realno doprineo, branio je sto bi i svaki solidan golman odbranio...a cesto je znao da kiksne, setimo se Omonije, Olimpijakosa, Serifa....
Ide covek da bude blize svojoj drzavi... Hvala mu za sve..

Branislav

pre 3 godine

Hoće čovek da zakači neku lovu dok još može, za 3 godine više ga niko neće hteti u profi fudbalu. I verovatno i da skloni porodicu iz ove zemlje... A Zvezda za lovu može dovesti i boljeg golmana...

Despot Đurađ

pre 3 godine

Velika zahvalnost Borjanu za sve što je učinio do sada za našu Zvezdu.Što se tiče najnovijeg sukoba u svlačionici apsolutno sam na strani Stankovića.Ne želim da branim Stankovića, već stvari sagledavam realno.Jeste Stanković imao grešaka,konkretno i u famoznoj utakmici sa Radnikom,pomalo ziheraški pristup kod 1:0,ali on je zvanični trener i na to ima pravo.On,ali samo on sastavlja ekkpu,pravi izmene,postavlja taktiku...Niko,pa ni kapiten Zvezde,Borjan,najveće Zvezdine zvezde,Pižon,i svi otali da ih ne nabrajam nemaju pravo da se mešaju kada je ekipa u pitanju u posao zvaničnog trenera,jer u suprotnom tu nema više ekipe.Za loše rezultate svakako trener je taj koji prvi treva da odgovara.Vratimo se na famoznu utakmicu i svlačionicu posle Radnika.Kažu nihe smeo da viče i da besni.Šta je tebalo da radi!?Da igračima peva pesmu i da ih hvali za osvojen bod protiv Radnika i to na Marakani!Izneo sam u komentaru posle utakmice njegovu grešku što je izveo Kangu iz igre.Ali hajdemo realno,pa nije valjda samo Kanga igrač Zvezde.Realno i za očekivati je bilo da i bilo ko da je ušao sa klupe je trebao da se izbori za povoljan rezultat protiv Radnika i to kod kuće.Borjan,treba da zna šta znači kapitenska traka i koja je uloga kapitena.Umesto da je savio glavu za veliki neuspeh kod kuće,on se buni.Nek pogleda ponašanje jednog pravog profesionalca Dragovića.Da li se on čuo u svlačionici?Njegovu reakciju smo mogli da vidimo na kraju,kada je besan šutirao sneg iza gola i pognute glave izašao.

skywalker

pre 3 godine

али ови што спомињу да нас је Борјан пуно пута спасио па га због тога уздижу у небеса...Па то му је посао јбт! Да некад нешто одбрани...Свака част за досадашње заслуге али човјек више није за Звезду...

nbg

pre 3 godine

Gospodin je pobrkao lončiće. Ne postiji kkub kiji se taimiči a zove se navijači CZ. Takmiči se klub . Dodvoravanje navijačima je upravo inicijalna kapisla problema. Ne trči Birjan kid svuh navijača. Zna in dobro kome se klanja u čiju ima zaštitu. Za CZ navija oko 5 miliona navijača u Srbiji i širim sveta. Uvređeni golmana isključivo igra i kimunicira samo sa najtvrđim jezgrom Severa. Tu ima deseraj hiljada fanatičnih navijača. Oni ne plaćaju karte, klub im finansira koreografije, plaća putovanja na utakmice, osniva firme gde ne rade a primaju plate. Imaju besplatnu pravnu pomoć kad dođu u sukob sa zakonom. Iz razloga preuzimanja još veće kontrole nad klubom i pritiskom na tek osvojene milione evra , napravljen je slučaj Borjan. Momak je igrao za Crvenu Zvezdu , a ne za sever.
(VUK, 19. decembar 2021 15:05)
Kada bi bilo koji nas klub imao 5 miliona navijaca, samo na kontu toga bi budzet u startu bio 50 miliona evra. Sinovac, u Srbiji trenutno zivi jedva preko 5 miliona ljudi, na poslednjoj Zvezdinoj utakmici sa Surdulicom je bilo 2000, u kom svetu ti zivis? Znas li ti sta je 5 miliona ljudi? Samo 1% od toga da dolazi na utakmice to je 50 000, pun kapacitet stadiona.

Veliki red

pre 3 godine

Alo bre ljudi, izgleda da gospodju i dalje trpaju, pa čovek da spasava sta se spasti može bezanijom... Mada kad je kaubojci dovate...

Zvezda

pre 3 godine

Sretan ti put. Imaš 35 godina i gospodja hoće bolji život. Može Zvezda i bez tebe. I jedan Juve je mogao bez Bufona. Golmani nigde nisu glavne igračke zvezde. Ni Bufon, Kan, TerStegen, Loris

Čika Djura

pre 3 godine

Samo jedan od nabrojanih je možda bolji od Milana Borjana. Samo jedan.

Ali su svi branili u periodu kada je zvezda imala mnogo jači tim i odbranu pa golman nije ni bio tolika figura. Milan Borjan to nema, i zato i jeste toliko i veliki i bitan, ogroman pritisak on trpi i nosi odbranu.

Sine, ima ovde i starih navijača koji pamte i nekadašnja vremena i golmane
(Rekord, 19. decembar 2021 13:02)

Golman u fudbalu nije ono što je u vaterpolu ili rukometu. Golman u futbalu treba da brani ono što treba da se brani a sve zavisi od odbrane koja ne dozvoljava protivniku da udje u zicer

jojufff

pre 3 godine

(gißtro, 19. decembar 2021 12:38)

Ne znam koliko godina imas ali predis Zvezdino dijete, legendu Srpskog i Italijanskog fudbala sa Borjanom kojem je vrh karijere igrati u nastimanoj ligi Srbije!!

Klupski i invidualne nagrade govore ko je i sta je Stankovića, a ako ga nisi gledao imas Youtube i pogledaj kakve igre je pružao.
Vama niko nije igrao dobro za reprezentaciju pa zasto bi Stanković!!
Poredite Zvezdu iz njegovog perioda i klubove protiv kojih su se odlično nosili, pobjedivali i gubili sa ovim protivnicima i igrama kakve danas pruzaju??!!
dajte malo ozbiljnosti!

zvezdale

pre 3 godine

@dr Arčibald Rajs

Ta rođendska čestitka je upućena jednom bolesnom detetu Danilu, kojem je prikupljana pomoć za lečenje! Notorna laž da je bila upućena "prvom sinu". Da li stvarno misliš da neko javno snima takve stvari, ej pa razmisli? Ne moraš da voliš Dejana ali pripisavati takve gluposti je ozbiljno ozbiljno preterivanje. Ljudi moji...

Bari 1991

pre 3 godine

Hvala i ne brini snaci cemo se! Kiksavao si, ne znam gde si kao dete ucen fudbalu i da branis ali je ocigledno iz mnogobrojnih tvojih pacerski primljenih golova da ozbiljne skole fudbala nisi video. Meteodologija je neumoljiva i na zalost propustio si najvazniju stavku u sportu koja je neizostavna."Na zivo" si uradio to sto si uradio i sve najbolje u daljem radu.

MIRO

pre 3 godine

Borjane ne mudruj, reci da si dobio mnogo veću platu i to je ok, hvala ti za sve, uvek si dobrodošao a sad idi obezbedi sebe i svoju porodicu samo na mudruj molim te!

pelezinjo

pre 3 godine

istina je da je borjan dao sve za zvezdu ali je ipak deki stankovic velicina za njega u svetu fudbala plus je i zvezdino dete a netreba zaboraviti da u svakom momentu trener treba da se postuje i ceni jel ni jedan igrac nedobija otkaz zbog losih rezultata vec trener.puno srece zelim milanu borjanu u nastavku karijere hvala kapitenu na svemu tvoji zvezdasi te nikad nece zaboraviti.

Čola

pre 3 godine

Dejan Stankovic je odigrao oko 80 utakmica u Zvezdi za tri godine, karijeru je napravio u Italiji.Sto se trenerske karijere tice, tek je na pocetku, za sada, prosecni rezultati, drugi u nasoj ligi, evropsko prolece u grupi sa Danskim, Bugarskim i Portugalskim klubovima...
(Mazinjo, 19. decembar 2021 13:45)

A koga si ti hteo u grupi. Timove iz Engleske, Nemačke, Španije. Koliko je imao godina Tuhel kada je preuzeo Dortmund i još se nikada nije bavio fudbalom. Ekonomista po struci. Današnji trener Bajerna 32 godine.

hm

pre 3 godine

Ko je taj Borjan,koje usoebe ima u zvezdi,dva ucesca u LS i to je to...
Terzic reprezenativac jugoslavije 68 puta,postigao 30 golova,tri ucesca na SP i 2 na Ep...
Stankovic najmladji ucesnik SP od kada se igra Boginja,najvise datih golova u zvezdi,i mislim da su ga prosle godine proglasili za najboljeg stranog igraca van italije posle maradone..
Toliko,ko treba da idlucuje u zvezdi

VUK

pre 3 godine

Gospodin je pobrkao lončiće. Ne postiji kkub kiji se taimiči a zove se navijači CZ. Takmiči se klub . Dodvoravanje navijačima je upravo inicijalna kapisla problema. Ne trči Birjan kid svuh navijača. Zna in dobro kome se klanja u čiju ima zaštitu. Za CZ navija oko 5 miliona navijača u Srbiji i širim sveta. Uvređeni golmana isključivo igra i kimunicira samo sa najtvrđim jezgrom Severa. Tu ima deseraj hiljada fanatičnih navijača. Oni ne plaćaju karte, klub im finansira koreografije, plaća putovanja na utakmice, osniva firme gde ne rade a primaju plate. Imaju besplatnu pravnu pomoć kad dođu u sukob sa zakonom. Iz razloga preuzimanja još veće kontrole nad klubom i pritiskom na tek osvojene milione evra , napravljen je slučaj Borjan. Momak je igrao za Crvenu Zvezdu , a ne za sever.

Čola

pre 3 godine

Kada bi bilo koji nas klub imao 5 miliona navijaca, samo na kontu toga bi budzet u startu bio 50 miliona evra. Sinovac, u Srbiji trenutno zivi jedva preko 5 miliona ljudi, na poslednjoj Zvezdinoj utakmici sa Surdulicom je bilo 2000, u kom svetu ti zivis? Znas li ti sta je 5 miliona ljudi? Samo 1% od toga da dolazi na utakmice to je 50 000, pun kapacitet stadiona.
(nbg, 19. decembar 2021 15:17)

Da li si video da kada Nole igra na AO, USO, Kanadi uvek crveno beli dresovi. Nije važno ko dolazi na utakmice. Kada treba napuni se stadion dok kod tvog kluba nikada pun vojni stadion. Danas zap tribina prazna. Plaše se oni u loži

Jovan

pre 3 godine

Stankoviću, budi muško i priznaj da su izgubljene utakmice delo tvog neznanja, loših izmena i procena a ne da napadaš sve ostale za svoj neuspeh i neznanje! Zvezda je život a ti samo nebitan lik u prolazu, idi pa se uči na Sampdoriji ako ti se ne sviđa ovde i ako ne možeš da podneseš teret i pritisak koji nosi jedan ovako veliki klub!
(POP, 19. decembar 2021 14:57

Jeli trener kriv što se promaši penal, što se iz sijaset šansi ne da ni jedan gol, što rezervisti koji su prvotimci ne mogu da sačuvaju rezultat

VUK

pre 3 godine

Kada bi bilo koji nas klub imao 5 miliona navijaca, samo na kontu toga bi budzet u startu bio 50 miliona evra. Sinovac, u Srbiji trenutno zivi jedva preko 5 miliona ljudi, na poslednjoj Zvezdinoj utakmici sa Surdulicom je bilo 2000, u kom svetu ti zivis? Znas li ti sta je 5 miliona ljudi? Samo 1% od toga da dolazi na utakmice to je 50 000, pun kapacitet stadiona.
(nbg, 19. decembar 2021 15:17 Imaš isti problem kao i Borjan. CZ nije samo trenutna uprava, direktor , treneri , igrači i navijači na utakmici. 6 miliona Srba živi u Srbiji i 4 miliona širom sveta. 70 % ih navija za CZ. To je naročito nama preko okeana religijsko i nacionalno opredeljenje. Možda je njegovoj gospođi CZvezda par navijača sa severa, ali sinovac , CZ je institucija svakolikog Srpstva i jedan kanadski reprezentativac , ako pokuša da se stavi iznad Kluba sa par vođa navijača , može samo da isp....

Nenaf Mijajlovic

pre 3 godine

Milan Borjan je obelezio jednu lepu Zvezdinu epizodu,zelim mu puno uspeha i srece odlicno je da je nasao aganzman da unovci svoje kvalitete!
Podrska za Milana Birjana i njegov stav!!!!

Bari 1991

pre 3 godine

Hvala i ne brini snaci cemo se! Kiksavao si, ne znam gde si kao dete ucen fudbalu i da branis ali je ocigledno iz mnogobrojnih tvojih pacerski primljenih golova da ozbiljne skole fudbala nisi video. Meteodologija je neumoljiva i na zalost propustio si najvazniju stavku u sportu koja je neizostavna."Na zivo" si uradio to sto si uradio i sve najbolje u daljem radu.

BRE!

pre 3 godine

Наша игра се распала након одласка Милоша Милојевића.
(Шид у срцу., 19. decembar 2021 10:50)

Ja koliko znam covek se zove Vladan.

King

pre 3 godine

Borjan kao veliki Grobar, profesionalno je odradio ugovor. Svaka čast na tome- poštovanje, a sad se vrati staroj ljubavi, niko ti ne zamera što si bio deo zvezde.

Zvezda

pre 3 godine

Sretan ti put. Imaš 35 godina i gospodja hoće bolji život. Može Zvezda i bez tebe. I jedan Juve je mogao bez Bufona. Golmani nigde nisu glavne igračke zvezde. Ni Bufon, Kan, TerStegen, Loris

Kanabanga

pre 3 godine

Citam i ne verujem da neko moze da kaze da je ovaj veca legenda od Dekija.Realno nije legenda ni kanadskog fudbala,krajnje intelektualno ogranicena osoba.Sad moze sa suprugom u neki reality samo je pitanje da li ce i Terza i Tumba uci sa njima.

skywalker

pre 3 godine

али ови што спомињу да нас је Борјан пуно пута спасио па га због тога уздижу у небеса...Па то му је посао јбт! Да некад нешто одбрани...Свака част за досадашње заслуге али човјек више није за Звезду...

Шид у срцу.

pre 3 godine

На страни сам Борјана. Јесте Станковић Звездино дете, али Борјан је спортски више допринео од Станковића. Неки пишу да је Борјан имао киксеве. Јесте, али не треба заборавити Борјанове одбране које су Звезду увеле у ЛШ и ЛЕ. По мени је Деки просечан тренер,
а и пуно се дружи са Лалатом - код њих је увек снег. Наша игра се распала након одласка Милоша Милојевића.

Luka

pre 3 godine

Vise je bio poznat pokazivanjem "zvezdastva" nego sto je realno doprineo, branio je sto bi i svaki solidan golman odbranio...a cesto je znao da kiksne, setimo se Omonije, Olimpijakosa, Serifa....
Ide covek da bude blize svojoj drzavi... Hvala mu za sve..

pelezinjo

pre 3 godine

istina je da je borjan dao sve za zvezdu ali je ipak deki stankovic velicina za njega u svetu fudbala plus je i zvezdino dete a netreba zaboraviti da u svakom momentu trener treba da se postuje i ceni jel ni jedan igrac nedobija otkaz zbog losih rezultata vec trener.puno srece zelim milanu borjanu u nastavku karijere hvala kapitenu na svemu tvoji zvezdasi te nikad nece zaboraviti.

MIRO

pre 3 godine

Borjane ne mudruj, reci da si dobio mnogo veću platu i to je ok, hvala ti za sve, uvek si dobrodošao a sad idi obezbedi sebe i svoju porodicu samo na mudruj molim te!

Despot Đurađ

pre 3 godine

Velika zahvalnost Borjanu za sve što je učinio do sada za našu Zvezdu.Što se tiče najnovijeg sukoba u svlačionici apsolutno sam na strani Stankovića.Ne želim da branim Stankovića, već stvari sagledavam realno.Jeste Stanković imao grešaka,konkretno i u famoznoj utakmici sa Radnikom,pomalo ziheraški pristup kod 1:0,ali on je zvanični trener i na to ima pravo.On,ali samo on sastavlja ekkpu,pravi izmene,postavlja taktiku...Niko,pa ni kapiten Zvezde,Borjan,najveće Zvezdine zvezde,Pižon,i svi otali da ih ne nabrajam nemaju pravo da se mešaju kada je ekipa u pitanju u posao zvaničnog trenera,jer u suprotnom tu nema više ekipe.Za loše rezultate svakako trener je taj koji prvi treva da odgovara.Vratimo se na famoznu utakmicu i svlačionicu posle Radnika.Kažu nihe smeo da viče i da besni.Šta je tebalo da radi!?Da igračima peva pesmu i da ih hvali za osvojen bod protiv Radnika i to na Marakani!Izneo sam u komentaru posle utakmice njegovu grešku što je izveo Kangu iz igre.Ali hajdemo realno,pa nije valjda samo Kanga igrač Zvezde.Realno i za očekivati je bilo da i bilo ko da je ušao sa klupe je trebao da se izbori za povoljan rezultat protiv Radnika i to kod kuće.Borjan,treba da zna šta znači kapitenska traka i koja je uloga kapitena.Umesto da je savio glavu za veliki neuspeh kod kuće,on se buni.Nek pogleda ponašanje jednog pravog profesionalca Dragovića.Da li se on čuo u svlačionici?Njegovu reakciju smo mogli da vidimo na kraju,kada je besan šutirao sneg iza gola i pognute glave izašao.

Gane

pre 3 godine

Jadno,bedno,tuga.Umesto da su mu dali ugovor do kraja karijere,da su ga proglasili sestom Zvezdinom zvezdom jer je to zasluzio,koliko je samo para doneo Zvezdi,koliko utakmica on sam odlucio,uvodio nas u ligu sampiona,ligu evrope,ali neeeeeee,oterase ga bednici.Koliko je samo puta rekao da bi voleo da zavrsi karijeru u Zvezdi,ali ne daju dusmani.

Pantagruel

pre 3 godine

Daleko si ti momče od legende. Kakve je samo golmena Zvezda imala: Beara, Dujković, Olja Petrović, Dika Stevanović, Stevan Stojanović.
(pera, 19. decembar 2021 11:03) Живан Љуковчан, Звонко Милојевић.

Vrele noći u satenu i mleku od kokosa

pre 3 godine

Sretnem jutros na Kalenići Danila Medvedeva, i on meni odmah - Znači ide Borjan iz Crvene petokrake...

A o njegovom dolasku na pijac po potvrdu o vakcinaciji ne prozborismo ni reč, i tu se između tezgi promuva Beretini sa podignutom kragnom i naočarima, kao, da ga ne prepoznaju ljudi.

jojufff

pre 3 godine

(gißtro, 19. decembar 2021 12:38)

Ne znam koliko godina imas ali predis Zvezdino dijete, legendu Srpskog i Italijanskog fudbala sa Borjanom kojem je vrh karijere igrati u nastimanoj ligi Srbije!!

Klupski i invidualne nagrade govore ko je i sta je Stankovića, a ako ga nisi gledao imas Youtube i pogledaj kakve igre je pružao.
Vama niko nije igrao dobro za reprezentaciju pa zasto bi Stanković!!
Poredite Zvezdu iz njegovog perioda i klubove protiv kojih su se odlično nosili, pobjedivali i gubili sa ovim protivnicima i igrama kakve danas pruzaju??!!
dajte malo ozbiljnosti!

hm

pre 3 godine

Ko je taj Borjan,koje usoebe ima u zvezdi,dva ucesca u LS i to je to...
Terzic reprezenativac jugoslavije 68 puta,postigao 30 golova,tri ucesca na SP i 2 na Ep...
Stankovic najmladji ucesnik SP od kada se igra Boginja,najvise datih golova u zvezdi,i mislim da su ga prosle godine proglasili za najboljeg stranog igraca van italije posle maradone..
Toliko,ko treba da idlucuje u zvezdi

Boxer

pre 3 godine

Mislim da nije ok da kapiten ekipa da izjavu (napise na instagramu, kako god) u kojoj kaze da su razlozi dublji i veci i da se nece vise izjasnjavati.. A sto ide, koji su to razlozi? On je vodja ove ekipe i treba da stane ispred svih i kaze to i to je problem (iako naslucujemo) i zato hocu da idem..

Rocky

pre 3 godine

Da vam ne bi ovog čoveka (i sudije koji nije Krasnodaru prizao regularan gol) prethodne evropske grupne faze bi ste pratili uz TV, kao i 18-19 od prethodnih 20 godina.
(gg3+, 19. decembar 2021 11:17)

Da ne bi sudije koji je Krasnodaru priznao 2 neregularna gola, Borjana ne bi ni primetio ni pomenuo. Nekako su neregularnim golovi samo oni koje da Zvezda, a Krasnodarovi, Šerifović, Partizanovi mogu da se priznaju i kad su neregularni...

e zato je tvoj mali klub tu gde je ... zauvek!

gg3+

pre 3 godine

Hvala i ne brini snaci cemo se! Kiksavao si, ne znam gde si kao dete ucen fudbalu i da branis ali je ocigledno iz mnogobrojnih tvojih pacerski primljenih golova da ozbiljne skole fudbala nisi video. Meteodologija je neumoljiva i na zalost propustio si najvazniju stavku u sportu koja je neizostavna."Na zivo" si uradio to sto si uradio i sve najbolje u daljem radu.
(Bari 1991, 19. decembar 2021 10:58)

Da vam ne bi ovog čoveka (i sudije koji nije Krasnodaru prizao regularan gol) prethodne evropske grupne faze bi ste pratili uz TV, kao i 18-19 od prethodnih 20 godina.

Čola

pre 3 godine

Kada bi bilo koji nas klub imao 5 miliona navijaca, samo na kontu toga bi budzet u startu bio 50 miliona evra. Sinovac, u Srbiji trenutno zivi jedva preko 5 miliona ljudi, na poslednjoj Zvezdinoj utakmici sa Surdulicom je bilo 2000, u kom svetu ti zivis? Znas li ti sta je 5 miliona ljudi? Samo 1% od toga da dolazi na utakmice to je 50 000, pun kapacitet stadiona.
(nbg, 19. decembar 2021 15:17)

Da li si video da kada Nole igra na AO, USO, Kanadi uvek crveno beli dresovi. Nije važno ko dolazi na utakmice. Kada treba napuni se stadion dok kod tvog kluba nikada pun vojni stadion. Danas zap tribina prazna. Plaše se oni u loži

Sabre

pre 3 godine

Borjan kao veliki Grobar, profesionalno je odradio ugovor. Svaka čast na tome- poštovanje, a sad se vrati staroj ljubavi, niko ti ne zamera što si bio deo zvezde.
(King, 19. decembar 2021 10:59)

Samo se ti nadaj zebrice. Problem je sto vi i dalje ne kapirate sta znaci karma, iako vas uporno udara.

VUK

pre 3 godine

Kada bi bilo koji nas klub imao 5 miliona navijaca, samo na kontu toga bi budzet u startu bio 50 miliona evra. Sinovac, u Srbiji trenutno zivi jedva preko 5 miliona ljudi, na poslednjoj Zvezdinoj utakmici sa Surdulicom je bilo 2000, u kom svetu ti zivis? Znas li ti sta je 5 miliona ljudi? Samo 1% od toga da dolazi na utakmice to je 50 000, pun kapacitet stadiona.
(nbg, 19. decembar 2021 15:17 Imaš isti problem kao i Borjan. CZ nije samo trenutna uprava, direktor , treneri , igrači i navijači na utakmici. 6 miliona Srba živi u Srbiji i 4 miliona širom sveta. 70 % ih navija za CZ. To je naročito nama preko okeana religijsko i nacionalno opredeljenje. Možda je njegovoj gospođi CZvezda par navijača sa severa, ali sinovac , CZ je institucija svakolikog Srpstva i jedan kanadski reprezentativac , ako pokuša da se stavi iznad Kluba sa par vođa navijača , može samo da isp....

Branislav

pre 3 godine

Hoće čovek da zakači neku lovu dok još može, za 3 godine više ga niko neće hteti u profi fudbalu. I verovatno i da skloni porodicu iz ove zemlje... A Zvezda za lovu može dovesti i boljeg golmana...

evropo ne okreći nam leđa, nismo mi buzeranti

pre 3 godine

Da vam ne bi ovog čoveka (i sudije koji nije Krasnodaru prizao regularan gol) prethodne evropske grupne faze bi ste pratili uz TV, kao i 18-19 od prethodnih 20 godina.
(gg3+, 19. decembar 2021 11:17
Zašto me ne iznenađuje? Eeej, 40 godina nemate pobedu u najjačem evropskom takmičenju, jednu jedinu pobedu u gostima u celoj svojoj istoriji a našao si da nešto kao peckaš šampiona sveta??? Seti se šta to beše obraz.

Veliki red

pre 3 godine

Alo bre ljudi, izgleda da gospodju i dalje trpaju, pa čovek da spasava sta se spasti može bezanijom... Mada kad je kaubojci dovate...

DM32

pre 3 godine

Skloniti onaj tenk i staviti njegov spomenik, toliko je zadužio Zvezdu. Sav evropski rezultat zadnje 4 godine je 60% njegova zasluga. I da posle svega, svih prodaja i premija za učešće u evropskim takmičenjima je dug i da se nema para, to je naučna fantastika. Treće, nije lud da mu deca rastu u Srbiji kad može da ide.

Veliki Milan Borjan

pre 3 godine

Hvala ti za sve one odbrane, kad smo palili cigaru za cigarom sa pomešanim osećanjima nade i strepnje.Časno si nosio dres sa Zvezdinim grbom i kapitenskom trakom oko ruke.

Jovan

pre 3 godine

Stankoviću, budi muško i priznaj da su izgubljene utakmice delo tvog neznanja, loših izmena i procena a ne da napadaš sve ostale za svoj neuspeh i neznanje! Zvezda je život a ti samo nebitan lik u prolazu, idi pa se uči na Sampdoriji ako ti se ne sviđa ovde i ako ne možeš da podneseš teret i pritisak koji nosi jedan ovako veliki klub!
(POP, 19. decembar 2021 14:57

Jeli trener kriv što se promaši penal, što se iz sijaset šansi ne da ni jedan gol, što rezervisti koji su prvotimci ne mogu da sačuvaju rezultat

Baltazar

pre 3 godine

Njegovu odluku treba posmatrati potpuno isto kao kad mi odlučimo da promenimo posao i odemo u drugu firmu.
Nema nikakve drame ako npr. iz jedne banke pređete u drugu.
Neka mu je sa srećom.

VUK

pre 3 godine

Gospodin je pobrkao lončiće. Ne postiji kkub kiji se taimiči a zove se navijači CZ. Takmiči se klub . Dodvoravanje navijačima je upravo inicijalna kapisla problema. Ne trči Birjan kid svuh navijača. Zna in dobro kome se klanja u čiju ima zaštitu. Za CZ navija oko 5 miliona navijača u Srbiji i širim sveta. Uvređeni golmana isključivo igra i kimunicira samo sa najtvrđim jezgrom Severa. Tu ima deseraj hiljada fanatičnih navijača. Oni ne plaćaju karte, klub im finansira koreografije, plaća putovanja na utakmice, osniva firme gde ne rade a primaju plate. Imaju besplatnu pravnu pomoć kad dođu u sukob sa zakonom. Iz razloga preuzimanja još veće kontrole nad klubom i pritiskom na tek osvojene milione evra , napravljen je slučaj Borjan. Momak je igrao za Crvenu Zvezdu , a ne za sever.

Rekord

pre 3 godine

Daleko si ti momče od legende. Kakve je samo golmena Zvezda imala: Beara, Dujković, Olja Petrović, Dika Stevanović, Stevan Stojanović.
(pera, 19. decembar 2021 11:03)


Samo jedan od nabrojanih je možda bolji od Milana Borjana. Samo jedan.

Ali su svi branili u periodu kada je zvezda imala mnogo jači tim i odbranu pa golman nije ni bio tolika figura. Milan Borjan to nema, i zato i jeste toliko i veliki i bitan, ogroman pritisak on trpi i nosi odbranu.

Sine, ima ovde i starih navijača koji pamte i nekadašnja vremena i golmane

Mazinjo

pre 3 godine

Dejan Stankovic je odigrao oko 80 utakmica u Zvezdi za tri godine, karijeru je napravio u Italiji.Sto se trenerske karijere tice, tek je na pocetku, za sada, prosecni rezultati, drugi u nasoj ligi, evropsko prolece u grupi sa Danskim, Bugarskim i Portugalskim klubovima...

gißtro

pre 3 godine

Slažem se, taj Stanković je dve godine igrao u Zvezdi a ovaj čovek je kao reprezentativac došao i branio četiri godine i više puta pisao istoriju u Evropi sa Zvezdom. Između ostalog taj Stanković nikada nije uspeo da bude deo lige šampiona za razliku od Borjana. U svakom pogledu Borjana je kao ime i čovek daleko veći od Stankovića. Ko je uopšte Stanković ali najozbiljnije? Kakav je to fudbaler uopšte? Običan prosečni fudbaler koji je puno radio kao igrač inače bez klasičnih majstorskih kvaliteteta. Osim nerešenog rezultata na Maksimiru koji nema veze sa znanjem i umećem nego sa čistom srećom ja ne znam da je neki veći trag ostavio u reprezentaciji. Šta on misli da jadni igrači izvlače rupe i greške uprave. Doveli gomilu stranaca između ostalog i taj Stanković koji ne znaju gde je levo a gde desno pukli ozbiljne pare a onda da leče frustracije na ovim našim divnim momcima koji daju maksimum za bedne pare neračunajući par naših igrača koji su nešto više plaćeni e sad što ne znanju i što su prosti ljudi to je druga priča...

nebo

pre 3 godine

Stanković je velika legenda kluba igrač za primer sjajan čovek verovatno.kao trener ima talenta i kao igraač. Mislim da ponašanje na klupi i sam odnos sa igračima nije na nivou CZ. Pokvario mi je sliku jedne kulturne sjajne osobe.

Danas

pre 3 godine

Ne želim da ulazim mnogo, ali Stanković je mnogo težak čovek. Otkud trenerima pravo više da viču i ponižavaju igrače? Svima ego ogroman, kao oni su neko i nešto. Postoje druge metode da se zadrži autoritet bez vređanja. Joj kada sin poraste pa zaigra u A timu reprezentacije, ugasili smo. Kratko smo se i radovali što sada sve izgleda normalno! Svakom ko počne da vređa i ponižava treba odmah uručiti otkaz!

Vrg

pre 3 godine

Upoznao sam Stankovica jednom i za 5 sekundi formirao misljenje o njemu. Nametnulo se.
Podrska Borjanu, po meni najboljem igracem Zvezde u novijoj istoriji. Steta, nije ovo zasluzio, ali bar ce da odmori dusu.

Aleksandar

pre 3 godine

A zašto je Stanković legenda Zvezde? Zbog jedne sezone i gola Kajzerslauternu? Sa 20 godina otišao u Lacio. Mnogo veće legende mi imamo. Pa i Kanga je više učinio za Zvezdu od njega.

Boro

pre 3 godine

Sada da zvezda ima pravu upravu kao sto nema,obestecene borjane i srecan ti put i sve najbolje a stankovicu momentalno otkaz. Zivjela je zvezda i prije borjana i stankovica i zivjece posle njih. Nesporno da je dobar golman i da je dosta doprineo uspjesima u zadnje 5 godina ali valjda je zato i bio tu i placen za to. Sto se stankovica tice kad je dosao bas me prijatno iznenadio napadackim fudbalom ali kako je vrijeme prolazilo totalno se pogubio,igra ocaj i bez koncepcije. Totalni remont sa novim trenerom i od igraca ostaviti rodica,dragovica,erakovica,sanoga,stanica,ivanica,kataija,kangu ilazetica. Ostalo prodat posto zasto i obavezno novi sportcki direktor da dovede nove igrace ovaj je mnogo puta dokaza koliko zna i da ima imalo morala sam pi otisa.

Goran

pre 3 godine

Stankoviću pretera brate. Zar nisi naučio na zapadu da se ponašaš. Borjan polako zvezda neće naći boljeg golmana od tebe i ti to znaš. Ne odlazi. Srbija je takva moraš da razumeš. Ti trebaš zvezdi. Ti Stankoviću shvati da su porazi sastavni dio igre. Uspeh nije zagarantovan i treba da znaš da si tek počeo.

jethro tull

pre 3 godine

Zašto Stanković ne izađe pred novinare i kaže šta je problem. Odlazi najbolji igrač na najružniji mogući način. Mister 15 god živio u prestonici kulture a ponaša se toliko primitivno...Srećno Borjane i sve najbolje u životu tebi i tvojoj porosici.

Nenad

pre 3 godine

Maksimalna podrška Borjanu. Gde je uprava da se javi???
Poštovanje za Stankovica ali ne može trenutno da bude veći od Borjana našeg kapitena.
Prvi koji treba da ode je Stanković pa onda već ako mora i Borjan.

Timke

pre 3 godine

Kao veliki navijač, osjećam potrebu da napišem par riječi. Prije svega da se zahvalim velikom golmanu za sve što je učinio za Zvezdu, njegove odbrane su nam puno značile, pogotovo na evropskoj sceni, mislim da je bio pravi kapiten tima. Žao mi je što odlazi koji god da je razlog i nadam se da ovo neće značiti početak kraja jednog lijepog petogodišnjeg perioda. Srećno legendo!

Mu

pre 3 godine

Hvala ti za sve, obelezio si jedan prelep period zvezde za koji nismo ni sanjali da ce se desiti. Uz Milojevica bio si inicijator preporoda zvezde. Ukoliko smatras da je vreme da odes, srecan ti put i jedno veliko hvala za sve.

deki

pre 3 godine

Svaka čast na svemu što si uradio za Zvezdu. Treba ispoštovati tvoju odluku i želju, verovatno su razlozi opravdani. Ostaje samo da pred sever dodju jajare iz uprave zajedno sa Stankovicem i da objasne probleme i unazadjenu igru do maksimuma,, neskirivajuci se iza lažnog plasmana u osminu finala lige evrope, to definitivno po igri i odnosu prema igri nisu zaslužili!! Nikada nijedan navijač crvene zvezde neće za žaliti što je navijač takvog kluba, ali bogami će žaliti za nekim ozbiljnim rukovodstvom. Ovo sada je blago rečeno katasrofalno. Manipulator do manipulatora, da nekazem I neke grublje reči, mada verujem da se prepoznaju u svakoj!!!!

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

Samo kad se setim utakmice u Mariboru, kada je Vidić promašio penal, i zalaganja, statičnosti, bezobrazluka, nonšalantnosti i lelemudanja Stankovića na tako važnoj utakmici, meni kao zvezdašu ceo svoj život, je ogadio svoj i lik i delo. U jednom trenutku mi je prišlo nekoliko random slovenaca i reklo: Brate, nemoj toliko da se nerviraš, vičeš i vređaš ga, vidiš da ga boli k...c! Posle javne rođendanske čestitke prvom sinu Srbije, shvatam koje moralno dno je čovek.

Sreten Zujkic

pre 3 godine

Koliko ima istine u tome da su Borjan i Deki konkurencija u poslu oko gradjevine? Priča se da je Borjan dobio posao zidanja neke zgrade ispred Dekijeve firme i da tu leži najveći deo problema. Ako je stvarno to u pitanju onda ne čudi što se stvar rešava na tradicionalni srpski način - eliminacijom.

you tube

pre 3 godine

Od kako je Miloš Milojević otišao, Stankovićev sqmostalni rad se vidi. Inače Sve one akcije iz prekida koje su nas krasile prethodne 2 godine je osmislio Miloš. Za ove koji kao prate Zvezdu, a vidim da se drznu da rwplicirajz da se čovek zove Vladan, Miloš je bio pomoćnok Stankoviću i nema nikakve veze sa Vladanom. Miloš je sada trener u Hamatbiju, čiji je vlasnik Zlatan Ibrahimović.

Mordor

pre 3 godine

Dejan Stanković je svetsko ime u fudbalskim krugovima i ortodoksni Delija, ali Milan Borjan je dao crveno belima mnogo više na samom terenu.I u očima pravog, vernog navijača on je igrač/golman sa tribina.Tako da je ovaj sukob veliki udarac za tribine koje su iznad klubske birokratije.Ima tu dosta zavisti i ljubomore u domenu autoriteta na klupi, kao i u odnosu na rivalitet trener vs kapiten.A kako u kokošincu može da gazduje samo jedan petao, Borjanov odlazak je neminovan.

Glass

pre 3 godine

Nije u redu dok on gine na terenu da mu neko iz uprave tovari zenu.
(Ljuba, 19. decembar 2021 10:51) 
Još bi donekle bilo ok da je iz partizana

Milan

pre 3 godine

Borjan je pola Zvezde. Za većinu uspeha u Evropi treba njemu da zahvalimo jer je branio sve i svašta. Nismo ni svesni u kakvom ćemo sad tek problemu biti.

Čola

pre 3 godine

Dejan Stankovic je odigrao oko 80 utakmica u Zvezdi za tri godine, karijeru je napravio u Italiji.Sto se trenerske karijere tice, tek je na pocetku, za sada, prosecni rezultati, drugi u nasoj ligi, evropsko prolece u grupi sa Danskim, Bugarskim i Portugalskim klubovima...
(Mazinjo, 19. decembar 2021 13:45)

A koga si ti hteo u grupi. Timove iz Engleske, Nemačke, Španije. Koliko je imao godina Tuhel kada je preuzeo Dortmund i još se nikada nije bavio fudbalom. Ekonomista po struci. Današnji trener Bajerna 32 godine.

Pozdrav svim normalnim ljudima

pre 3 godine

Ovo mora da se objasni od strane Stankovica i Terzinja.
Ovakav slom i krah sistema nakon istorijskog uspeha ne moze tek tako da se zataska..

Aleksandar

pre 3 godine

Moje razumevanje imas LJUDINO!Svaka ti cast za sve ono sto si dao nasem klubu.Doci ce neka bolja vremena kada se skinu sa vlasti svi oni koji su se o nju okoristili,pa i u Crvenoj Zvezdi.Doci ce vreme kada ce na stadion poceti da dolaze oni koji istinski vole Crvenu Zvezdu i Partizan.A takvih je najvise.Doci ce vreme,...Ili nas nece biti.Srecan ti put LJUDINO.Sve najbolje Tebi i Tvojoj porodici.

nenad

pre 3 godine

Samo gledam: Stankovic razocarao, igra se raspala itd. Pa pogledam tablu LE i gle mi prvi. Kazu sreca... Pa sto nije Mitjeland lepo dobio Ludogorec il Braga Zvezdu? Mnogo bre ocekujete i trazite. kao smesna liga a CZ i Partizan nas ugurali u top 15 ... za 2 ucesnika LS. Jeste smesna jer ostali ne mogu da proguraju 2. kolo bilo kojih kvalifikazija.. Ali ova 2 tima nisu bas smesni toliko.
Borjan - veliki golman. I kao i uvek kada smo imali dobrog golmana uspesi stizu..
Ima svoje razloge....hvala zaista od srca i puno srece u daljoj karijeri.

Pera

pre 3 godine

Sa čisto sportske strane,Stanković je trebao da pođe od sebe,kad je protiv Radnika izveo pet nosilaca iz igre pri rezultatu 1:0, koji je itekako aktivan,i to protiv ekipe od koje je izgubio pre mesec dana.Pa to ne rade ni treneri iz zonske lige. Čuvaš rezultat na Marakani umesto da ih ugaziš sa 3:0 . Kod kuće igraš ziheraški. Nikakav trener ni stručnjak. Da ima obraza ,prihvatio bi odgovornost i dao ostavku. Vratiti Miloša Milojevića iz Hamarbija ako je ikako moguće!!!

nbg

pre 3 godine

Gospodin je pobrkao lončiće. Ne postiji kkub kiji se taimiči a zove se navijači CZ. Takmiči se klub . Dodvoravanje navijačima je upravo inicijalna kapisla problema. Ne trči Birjan kid svuh navijača. Zna in dobro kome se klanja u čiju ima zaštitu. Za CZ navija oko 5 miliona navijača u Srbiji i širim sveta. Uvređeni golmana isključivo igra i kimunicira samo sa najtvrđim jezgrom Severa. Tu ima deseraj hiljada fanatičnih navijača. Oni ne plaćaju karte, klub im finansira koreografije, plaća putovanja na utakmice, osniva firme gde ne rade a primaju plate. Imaju besplatnu pravnu pomoć kad dođu u sukob sa zakonom. Iz razloga preuzimanja još veće kontrole nad klubom i pritiskom na tek osvojene milione evra , napravljen je slučaj Borjan. Momak je igrao za Crvenu Zvezdu , a ne za sever.
(VUK, 19. decembar 2021 15:05)
Kada bi bilo koji nas klub imao 5 miliona navijaca, samo na kontu toga bi budzet u startu bio 50 miliona evra. Sinovac, u Srbiji trenutno zivi jedva preko 5 miliona ljudi, na poslednjoj Zvezdinoj utakmici sa Surdulicom je bilo 2000, u kom svetu ti zivis? Znas li ti sta je 5 miliona ljudi? Samo 1% od toga da dolazi na utakmice to je 50 000, pun kapacitet stadiona.

Zoran

pre 3 godine

Glavni problem Zvezde su Terzić i Mrkela jer Zvezda posle dve LŠ i četiri LE je trebalo sa toliko novca da ima daleko jači tim i skuplje igrače, a mi posle svega toga ne možemo nikoga da prodamo preko milion evra a sa većinom moramo da raskidamo ugovore na štetu kluba.Prethodno sam već pisao o velikim pojačanjima.Živi bili pa videli sve su do sada ppkrivali osvajanjem titula, a sada kada su na minis 5 i kada su ogromne šanse da je ne osvojimo, biće rasulo.Ovo je samo početsk?

Puma

pre 3 godine

Kad nađete boljeg golmana onda oterajte Borjana.

Samo teško će to ići. Takvog imamo jednom u 2-3 decenije.

A trenera kakav je Stanković možete da nađete u bilo kom drugoligašu.

nbg

pre 3 godine

(nbg, 19. decembar 2021 15:17 Imaš isti problem kao i Borjan. CZ nije samo trenutna uprava, direktor , treneri , igrači i navijači na utakmici. 6 miliona Srba živi u Srbiji i 4 miliona širom sveta. 70 % ih navija za CZ. To je naročito nama preko okeana religijsko i nacionalno opredeljenje. Možda je njegovoj gospođi CZvezda par navijača sa severa, ali sinovac , CZ je institucija svakolikog Srpstva i jedan kanadski reprezentativac , ako pokuša da se stavi iznad Kluba sa par vođa navijača , može samo da isp....
(VUK, 19. decembar 2021 15:56)
Odlicno, samo imam jedno pitanje za milione vas vaskolikih i preko okeana, zasto godisnje ne uplatite 10 $ klubske clanarine, ne bi bilo dinara duga, a budzet bi bio par desetina miliona? Sine, tebi je mozak ispran, 90% od tih 5 miliona ne zna ni ko je trener Zvezde, a ne nesto drugo...

Na celom svetu samo Crvena zvezda

pre 3 godine

Uvek ćeš imati našu ljubav i poštovanje, hvala na svemu!
Jedino mi je žao što niko ne sme da kaže šta je problem,nije to samo Borjan (tako je već više od decenije) ali obzirom da su oko nas uvek neki likovi (neke nevolje) jasno je zašto čovek neće da se otvori.
Sve najbolje u nastavku karijere, svako dobro tebi i porodici!

kralj

pre 3 godine

Danas@
Ja sam Stankovica prezreo jos od utakmice Part.-Lac.,tada se videlo kakav je covek za razliku od Mihe,ali ne slazem se sa tobom da ne treba da vice I dere na igrace,vredjanje je nesto drugo,sta su oni,primadone,placljivci jedni,masno placeni a crknu posle pola sata igre.Da se razumemo,navijam za Part.i volim da se svadjate I bijete posle svake utakmice.Ne znam sta je izmedju Borjana I Stank.ali to je covek koji vam je direktno doneo par LE I LS,ne drugi,licno on sa nenormalnim odbranama I pare da se ne raspadnete.

marko992

pre 3 godine

Kao navijac iz suparnickog tabora moram prozboriti koju.Izmedju Borjana igraca i Stankovica trenera je ogromna razlika u korist prvog.Ipak,Zvezda je velik klub i ovakvo oglasavanje Borjana nije u redu,na neki nacin se po...o na klub.Sve se mora resiti kako i dolikuje velikom klubu i odlicnom igracu koji je svojim odnosom prema zvezdinom dresu zasluzio i odgovarajuce postovanje.

Zvezdaš

pre 3 godine

Borjane sve najbolje u daljoj karijeri. Zadužio si nas navijače Zvezde i klub. Nadam se tvom dobrom transferu i dobroj zaradi jer verujem da znaš šta radiš. I nadam se da nećeš kod komšija iako kako kažu si navijač Paetizana

zvezdale

pre 3 godine

@dr Arčibald Rajs

Ta rođendska čestitka je upućena jednom bolesnom detetu Danilu, kojem je prikupljana pomoć za lečenje! Notorna laž da je bila upućena "prvom sinu". Da li stvarno misliš da neko javno snima takve stvari, ej pa razmisli? Ne moraš da voliš Dejana ali pripisavati takve gluposti je ozbiljno ozbiljno preterivanje. Ljudi moji...

POP

pre 3 godine

Stankoviću, budi muško i priznaj da su izgubljene utakmice delo tvog neznanja, loših izmena i procena a ne da napadaš sve ostale za svoj neuspeh i neznanje! Zvezda je život a ti samo nebitan lik u prolazu, idi pa se uči na Sampdoriji ako ti se ne sviđa ovde i ako ne možeš da podneseš teret i pritisak koji nosi jedan ovako veliki klub!

sofronije

pre 3 godine

Moje razumevanje imas LJUDINO!Svaka ti cast za sve ono sto si dao nasem klubu.Doci ce neka bolja vremena kada se skinu sa vlasti svi oni koji su se o nju okoristili,pa i u Crvenoj Zvezdi.Doci ce vreme kada ce na stadion poceti da dolaze oni koji istinski vole Crvenu Zvezdu i Partizan.A takvih je najvise.Doci ce vreme,...Ili nas nece biti.Srecan ti put LJUDINO.Sve najbolje Tebi i Tvojoj porodici.
(Aleksandar, 19. decembar 2021 10:53)

Bojim se da smo onda na dobrom putu da nas ne bude... Sto je jos gore, vrlo smo blizu cilja na tom putu...

Čika Djura

pre 3 godine

Samo jedan od nabrojanih je možda bolji od Milana Borjana. Samo jedan.

Ali su svi branili u periodu kada je zvezda imala mnogo jači tim i odbranu pa golman nije ni bio tolika figura. Milan Borjan to nema, i zato i jeste toliko i veliki i bitan, ogroman pritisak on trpi i nosi odbranu.

Sine, ima ovde i starih navijača koji pamte i nekadašnja vremena i golmane
(Rekord, 19. decembar 2021 13:02)

Golman u fudbalu nije ono što je u vaterpolu ili rukometu. Golman u futbalu treba da brani ono što treba da se brani a sve zavisi od odbrane koja ne dozvoljava protivniku da udje u zicer

Zoran

pre 3 godine

Jedan o retkih od sa kojim je ova uprava pogodila.Stetite se kako su Terzić i Mrkela najavljivali velika pojačanja tipa Dioni, Bakajoko, Falko, Krstičić, Živković, Spiridonović a pre toga VanLa Para, Žander, (sada potpisali za klubove iz treće lige), Tomane, Kanjas, Garsija a pre njih legendarni Kafu, Jirka, Embesilio, Meleg, Stojiljković, Rikardinjo i svi legendarni pre i posle njega za koje su Terzić i Mrkela ojadili klub za minimum 15 milona evra.Sad je titula otišla i izaći će na videlo sve?

kako ste

pre 3 godine

Valjda je Zvezda veca i od borjana i dekija..moglo se ovo sve u kuci rijesiti sto se kaze a ne praviti rijaliti..mada ko je gazda kuce nije ni cudo sto se ovako resava..mnogo su mi radosti doneli i borjan i deki nzm sto je sad ovo svrstavanje uz jednog ili drugog..

kiza - iz ofsajda

pre 3 godine

Mnogi komentari ovde potvrđuju da smo goveda od naroda. Šta god da su razlozi, neophodno je poštovati odluku čoveka. Dok je igrao, uz sve svoje nedostatke i vrline, davao je maksimum. Doprinosio je kolektivnom duhu zvezdine porodice i to je nešto po čemu ću pamtiti ovog momka.
Ako čovek odlazi treba ga ispratiti aplauzom, jer je definitivno zaslužio.

P.S. Relativno često sam na tribini. Tokom godina smo imali zastave dilera i bandita. Ne čudi me zašto pojedini komentarišu igrače na ovaj način.

macconi

pre 3 godine

Pa ima potrebe da podeli sa javnoscu koji su to razlozi,nego svi uvek nesto demantuju,a prave razloge ne smeju da kazu da se ne bi zamerili nekome koga se plase...ko zna sta se tu desilo sve...Borjan je govorio stalno da zeli da do kraja karijere ostane u Zvezdi i sad odjednom ovo...nisu tu cista posla...mozda mu je i porodica ugrozena ,ko ce ga znati...imala je Zvezda i bolje golmane,ali i liga i igraci su nam dosta manje kvalitetni nego ranije...Borjan je mozda i najzasluzniji sto je Zvezda uspevala da udje u grupe svojim odbranama u kljucnim trenucima evropskih utakmica ,pogotovo u zadnim minutima,kada smo obicno primali golove...svakako je legenda Zvezde i srecno mu bilo u daljoj karijeri.

Milence

pre 3 godine

Maestro Borjane hvala na svemu, i srećno. Samo, ako ode Stanković, nedostajaće nam njegove "bravure" na konferencijama za štampu, i pogotovo u prenosima uživo.

Nenaf Mijajlovic

pre 3 godine

Milan Borjan je obelezio jednu lepu Zvezdinu epizodu,zelim mu puno uspeha i srece odlicno je da je nasao aganzman da unovci svoje kvalitete!
Podrska za Milana Birjana i njegov stav!!!!